Pakt z Lisami
ProfilSpecjalistyczny
Żywioł paktuKaton
Powiernik paktu---
Lisy to małe, niepozorne stworzenia. Niech was to nie zwiedzie, oj nie! Może i w porównaniu z innymi zwierzętami są mniej silne i wydają się niegroźnymi futrzakami, ale to jedne z najsprytniejszych, najprzebieglejszych, a do tego najzłośliwszych stworzeń po tej stronie świata. Wielu się o tym przekonało, nie doceniając lisiego intelektu. ci, którzy odważyli się z nimi zadrzeć kończyli niewesoło. Ponadto to szybkie i zwinne zwierzęta. Jeśli nie zna się terenu Kitsune no Kuni, to gonitwa za jednym z lisów nie należy do najłatwiejszych - zwierzęta doskonale znają swoje skróty, kryjówki i tajne przejścia. Z resztą, same budują większość z nich, by móc szybko przemieszczać się do swojej głównej siedziby - Sugoiyamy. Ponadto mają doskonały słuch i są mistrzami w tropieniu - chociaż ich więksi kuzyni, wilki i psy mają o wiele lepszy węch. Jeśli te futrzaki muszą polować, to ich ofiarą padają mniejsze zwierzęta.
Właśnie z tego powodu, że są przeważnie słabsze fizycznie od innych gatunków zwierząt paktowych, lisy w większości przypadków nie lubią wchodzić w bezpośrednią walkę. Zamiast tego lubią stawiać na swoją własną inteligencję.
Co może je wyróżniać spośród zwierząt z innych paktów, jest fakt, że lisy nie trzymają się z dala od ludzi. Prawdę mówiąc, to wiele z nich bardzo lubi przebywać w ich otoczeniu. Oczywiście stosują różne przebrania, by nie wyróżniać się od przeciętnego człowieka. Robią to zazwyczaj dla swojego samozadowolenia, często kłamiąc i manipulując mniej rozgarniętymi ludźmi do osiągnięcia swoich celów. Dla wielu zwierzaków życie wśród nich okazało się o wiele wygodniejsze niż próba przetrwania w dziczy. Dlatego często można spotkać lisy w przebraniach w różnych miejscach świata, wykorzystujące swój intelekt na różne sposoby - jednak jeśli chodzi o ich moralność, to jest to inna kwestia...
Właśnie z tego powodu, że są przeważnie słabsze fizycznie od innych gatunków zwierząt paktowych, lisy w większości przypadków nie lubią wchodzić w bezpośrednią walkę. Zamiast tego lubią stawiać na swoją własną inteligencję.
Co może je wyróżniać spośród zwierząt z innych paktów, jest fakt, że lisy nie trzymają się z dala od ludzi. Prawdę mówiąc, to wiele z nich bardzo lubi przebywać w ich otoczeniu. Oczywiście stosują różne przebrania, by nie wyróżniać się od przeciętnego człowieka. Robią to zazwyczaj dla swojego samozadowolenia, często kłamiąc i manipulując mniej rozgarniętymi ludźmi do osiągnięcia swoich celów. Dla wielu zwierzaków życie wśród nich okazało się o wiele wygodniejsze niż próba przetrwania w dziczy. Dlatego często można spotkać lisy w przebraniach w różnych miejscach świata, wykorzystujące swój intelekt na różne sposoby - jednak jeśli chodzi o ich moralność, to jest to inna kwestia...
Kraina paktuSugoiyama (凄い山) - The Great Mountain
Gdzieś na południu kraju, w wielkich lasach na południu, jest miejsce skryte przed oczami śmiertelników...
W tym przypadku nie jest to jednak metafora, ale fakt. Kraina Lisów jest bowiem ukryta pod wpływem permanentnego Genjutsu. Bo prawda jest taka, że gdyby ludzie byli w stanie zobaczyć Górę, to by zaraz poszli się na nią wspinać. A w ten sposób, wszelcy nieproszeni goście, którzy się zbliżą do siedziby zwierząt, nieświadomie zmieniają swoją trasę, czasem wracając na utarte szlaki, a czasem gubiąc się w lesie. Jednak osoby, które lisy uznały za godne zwiedzenia ich siedziby, wiedzą gdzie znajduje się Sugoiyama. I przekonały się, że nazwa nie jest do końca adekwatna.
Sugoiyama to nie tyle góra, co pozostałość po wygasłym wulkanie. Jest wysoki na półtora tysiąca metrów, ale ponieważ wybrańcy mogą go zobaczyć tylko u jego podnóża, wydaje się jeszcze większy. Z jego stoków wychodzi kilkanaście różnych tuneli - część jest tak mała, że tylko lisy się przez nie przecisną, ale niektóre są na tyle duże, że osoby podpisane pod paktem mogą przez nie spokojnie przechodzić wyprostowane. Wszystkie prowadzą do środka krateru. A co we wnętrzu? Bliskość do chakry natury sprawiło, że tętni życiem. Wyrósł tu bowiem las, który był idealnym domem dla lisów. Zwierzęta pod korzeniami drzew wykopały swoje jamy i nory, w których żyją na co dzień. Flora tego miejsca jest znacznie przerośnięta i ogromne drzewa są tutaj normą. Do tego masa różnych krzewów i traw, w których ta banda psotników znajduje swoje jedzenie - małe gryzonie, ptaki, ale też owoce leśne jak jeżyny, maliny, czy borówki. Jedno jest pewne, nie muszą się martwić o pusty brzuch i spędzać cały dzień na swoich własnych sprawach.
W samym centrum wyrasta wielki i wiekowy dąb. Jego rozłożyste gałęzie tylko utwierdzają obserwatorów, że większego drzewa nie znajdzie się na terenie Sugoiyamy. To właśnie pod jego korzeniami znajdują się najważniejsze nory i korytarze, w których mieszkają najważniejsi przedstawiciele lisiej nacji. Ponadto, to w tym miejscu znajdują się główne przejścia lisiej sieci korytarzy. Prowadzą one w różne miejsca - w pobliża wiosek Pięciu Plemion, pod niektóre z kapliczek poświęconych lisiej bogini, konkretne punkty na granicach Kraju, a nawet mówi się, że niektóre prowadzą w jeszcze dalsze zakamarki świata. Jednak nie wiadomo, jak jest naprawdę, bo równie dobrze to mógło być kolejne kłamstwo lisów...
W tym przypadku nie jest to jednak metafora, ale fakt. Kraina Lisów jest bowiem ukryta pod wpływem permanentnego Genjutsu. Bo prawda jest taka, że gdyby ludzie byli w stanie zobaczyć Górę, to by zaraz poszli się na nią wspinać. A w ten sposób, wszelcy nieproszeni goście, którzy się zbliżą do siedziby zwierząt, nieświadomie zmieniają swoją trasę, czasem wracając na utarte szlaki, a czasem gubiąc się w lesie. Jednak osoby, które lisy uznały za godne zwiedzenia ich siedziby, wiedzą gdzie znajduje się Sugoiyama. I przekonały się, że nazwa nie jest do końca adekwatna.
Sugoiyama to nie tyle góra, co pozostałość po wygasłym wulkanie. Jest wysoki na półtora tysiąca metrów, ale ponieważ wybrańcy mogą go zobaczyć tylko u jego podnóża, wydaje się jeszcze większy. Z jego stoków wychodzi kilkanaście różnych tuneli - część jest tak mała, że tylko lisy się przez nie przecisną, ale niektóre są na tyle duże, że osoby podpisane pod paktem mogą przez nie spokojnie przechodzić wyprostowane. Wszystkie prowadzą do środka krateru. A co we wnętrzu? Bliskość do chakry natury sprawiło, że tętni życiem. Wyrósł tu bowiem las, który był idealnym domem dla lisów. Zwierzęta pod korzeniami drzew wykopały swoje jamy i nory, w których żyją na co dzień. Flora tego miejsca jest znacznie przerośnięta i ogromne drzewa są tutaj normą. Do tego masa różnych krzewów i traw, w których ta banda psotników znajduje swoje jedzenie - małe gryzonie, ptaki, ale też owoce leśne jak jeżyny, maliny, czy borówki. Jedno jest pewne, nie muszą się martwić o pusty brzuch i spędzać cały dzień na swoich własnych sprawach.
W samym centrum wyrasta wielki i wiekowy dąb. Jego rozłożyste gałęzie tylko utwierdzają obserwatorów, że większego drzewa nie znajdzie się na terenie Sugoiyamy. To właśnie pod jego korzeniami znajdują się najważniejsze nory i korytarze, w których mieszkają najważniejsi przedstawiciele lisiej nacji. Ponadto, to w tym miejscu znajdują się główne przejścia lisiej sieci korytarzy. Prowadzą one w różne miejsca - w pobliża wiosek Pięciu Plemion, pod niektóre z kapliczek poświęconych lisiej bogini, konkretne punkty na granicach Kraju, a nawet mówi się, że niektóre prowadzą w jeszcze dalsze zakamarki świata. Jednak nie wiadomo, jak jest naprawdę, bo równie dobrze to mógło być kolejne kłamstwo lisów...
Podpisy
- ---
Techniki paktu
Henge no Jutsu: Giman-Tekina Ninsō | Transformation Technique: Deceitful Physiognomy変化の術・欺瞞的な人相
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Transformacji
PieczęcieSmok → Pies → Małpa → Baran → Szczur → Wół → Wąż
KosztPodwójny
ZasięgNa siebie
WymaganiaPakt z Lisami lub bycie Lisem, znajomość Henge no Jutsu
Jutsu umożliwia lisowi lub osobie podpisanej pod paktem zmianę wyglądu. Działanie jest podobne jak do zwykłego Henge no Jutsu - użytkownik aktywuje technikę, znika w chmurze dymu i po chwili wyłania się w przebraniu. Jeśli chcemy, to możemy wrócić do naszej oryginalnej postaci na życzenie. W porównaniu do podstawowej formy, ta wersja jest bardziej stabilna i możemy mieć pewność, że nasze przebranie nie zniknie od pojedynczego ciosu. Krytyczne obrażenia, utrata przytomności lub śmierć wciąż przywrócą nas do oryginalnej formy. Ponieważ technika powstała jako metoda kamuflażu dla zwierząt z tego paktu, korzystając z niej nie mamy możliwości zamieniania się przedmioty i stworzenia inne niż lis lub człowiek. W przeciwieństwie do podstawowej Techniki Transformacji, możemy ochronić się przed sensorami lub technikami Dojutsu, które mogłyby łatwo nas zdemaskować. Działa to jednak tylko wtedy, gdy pod wpływem techniki znajdujemy się dalej niż 20 metrów od takiej osoby - gdy ta podejdzie bliżej, może zauważyć chociażby nieprawidłowości w naszej sygnaturze chakry.
W przypadku zamiany wyglądu na ludzki wystarczy, że po prostu się skupimy dokładnie na wyglądzie, który chcemy przyjąć. Nie ma co do tego żadnych ograniczeń, o ile pozostaniemy w limitach ludzkiej biologii. Ponadto, możemy nasze przebranie nieznacznie zmodyfikować, dodając lisie cechy wyglądu, jak uszy, ogon i pazury. Zmiana taka nie zmienia statystyk, jednak musimy się liczyć z faktem, że może wpłynąć na ich efekt. Ulegają one odpowiedniemu przeskalowaniu, w zależności od wybranej formy - przykładowo zmieniając się w dziecko staniemy się odpowiednio mniej silni. Dodatkowo, istnieje też możliwość zmiany w dowolnego lisa - nawet jako człowiek możemy przybrać postać konkretnego zwierzęcia. Gdy zmieniamy się w zwierzę, określamy wygląd pyska i umaszczenie lisa. Statystyki nie ulegają zmianie, jednak stajemy się rozmiaru małego (jak przeciętny lis) i ponownie nasze statystki są odpowiednio skalowane do nowej formy.
Niezależnie od rodzaju transformacji, nasz ekwipunek staje się częścią przebrania, chyba że specyficznie wybierzemy, że jakaś jego część pozostanie niezmieniona.
Zamiana w lisa ma jednak wadę dla posiadaczy Paktu - podczas niej nie są w stanie używać technik wymagających składania pieczęci. W przeciwieństwie do ludzi, lisy, które opanowały tą technikę, są uczone korzystania z pieczęci i są w stanie bez przeszkód korzystać ze znanych technik w przebraniu. Jeśli chcemy mieć możliwość używania naszych Jutsu jako zwierzę, wymagana jest odpowiednia biegłość, która reprezentuje nasz trening nad lisią formą.
Posiadając Rangę A w Ninjutsu ilość niezbędnych pieczęci spada do 4.
Posiadając Rangę S w Ninjutsu wystarczy wyłącznie złożyć pieczęć Smoka do użycia techniki.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu nasza przemiana jest stała i nasze przebranie nie zniknie nawet po utracie przytomności lub śmierci.
Posiadając Sennina w Ninjutsu będąc pod wpływem techniki możemy zapłacić koszt Standardowy Rangi D (minimum 3 chakry) by szybko modyfikować naszą formę. Taka zmiana wyglądu zajmuje parę sekund, w zależności jak duże zmiany chcemy wprowadzić. Dzięki temu nie musimy składać pieczęci za każdym razem gdy chcemy zmienić naszą formę.
W przypadku zamiany wyglądu na ludzki wystarczy, że po prostu się skupimy dokładnie na wyglądzie, który chcemy przyjąć. Nie ma co do tego żadnych ograniczeń, o ile pozostaniemy w limitach ludzkiej biologii. Ponadto, możemy nasze przebranie nieznacznie zmodyfikować, dodając lisie cechy wyglądu, jak uszy, ogon i pazury. Zmiana taka nie zmienia statystyk, jednak musimy się liczyć z faktem, że może wpłynąć na ich efekt. Ulegają one odpowiedniemu przeskalowaniu, w zależności od wybranej formy - przykładowo zmieniając się w dziecko staniemy się odpowiednio mniej silni. Dodatkowo, istnieje też możliwość zmiany w dowolnego lisa - nawet jako człowiek możemy przybrać postać konkretnego zwierzęcia. Gdy zmieniamy się w zwierzę, określamy wygląd pyska i umaszczenie lisa. Statystyki nie ulegają zmianie, jednak stajemy się rozmiaru małego (jak przeciętny lis) i ponownie nasze statystki są odpowiednio skalowane do nowej formy.
Niezależnie od rodzaju transformacji, nasz ekwipunek staje się częścią przebrania, chyba że specyficznie wybierzemy, że jakaś jego część pozostanie niezmieniona.
Zamiana w lisa ma jednak wadę dla posiadaczy Paktu - podczas niej nie są w stanie używać technik wymagających składania pieczęci. W przeciwieństwie do ludzi, lisy, które opanowały tą technikę, są uczone korzystania z pieczęci i są w stanie bez przeszkód korzystać ze znanych technik w przebraniu. Jeśli chcemy mieć możliwość używania naszych Jutsu jako zwierzę, wymagana jest odpowiednia biegłość, która reprezentuje nasz trening nad lisią formą.
Posiadając Rangę A w Ninjutsu ilość niezbędnych pieczęci spada do 4.
Posiadając Rangę S w Ninjutsu wystarczy wyłącznie złożyć pieczęć Smoka do użycia techniki.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu nasza przemiana jest stała i nasze przebranie nie zniknie nawet po utracie przytomności lub śmierci.
Posiadając Sennina w Ninjutsu będąc pod wpływem techniki możemy zapłacić koszt Standardowy Rangi D (minimum 3 chakry) by szybko modyfikować naszą formę. Taka zmiana wyglądu zajmuje parę sekund, w zależności jak duże zmiany chcemy wprowadzić. Dzięki temu nie musimy składać pieczęci za każdym razem gdy chcemy zmienić naszą formę.
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=変化の術・欺瞞的な人相]Henge no Jutsu: Giman-Tekina Ninsō | Transformation Technique: Deceitful Physiognomy[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/1RwEpWm.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ninjutsu, Technika Transformacji[/row]
[row title=Pieczęcie]Smok → Pies → Małpa → Baran → Szczur → Wół → Wąż[/row]
[row title=Koszt]Podwójny[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]Pakt z Lisami lub bycie Lisem, znajomość Henge no Jutsu[/row]
[description]
Jutsu umożliwia lisowi lub osobie podpisanej pod paktem zmianę wyglądu. Działanie jest podobne jak do zwykłego Henge no Jutsu - użytkownik aktywuje technikę, znika w chmurze dymu i po chwili wyłania się w przebraniu. Jeśli chcemy, to możemy wrócić do naszej oryginalnej postaci na życzenie. W porównaniu do podstawowej formy, ta wersja jest bardziej stabilna i możemy mieć pewność, że nasze przebranie nie zniknie od pojedynczego ciosu. Krytyczne obrażenia, utrata przytomności lub śmierć wciąż przywrócą nas do oryginalnej formy. Ponieważ technika powstała jako metoda kamuflażu dla zwierząt z tego paktu, korzystając z niej nie mamy możliwości zamieniania się przedmioty i stworzenia inne niż lis lub człowiek. W przeciwieństwie do podstawowej Techniki Transformacji, możemy ochronić się przed sensorami lub technikami Dojutsu, które mogłyby łatwo nas zdemaskować. Działa to jednak tylko wtedy, gdy pod wpływem techniki znajdujemy się dalej niż 20 metrów od takiej osoby - gdy ta podejdzie bliżej, może zauważyć chociażby nieprawidłowości w naszej sygnaturze chakry.
W przypadku zamiany wyglądu na ludzki wystarczy, że po prostu się skupimy dokładnie na wyglądzie, który chcemy przyjąć. Nie ma co do tego żadnych ograniczeń, o ile pozostaniemy w limitach ludzkiej biologii. Ponadto, możemy nasze przebranie nieznacznie zmodyfikować, dodając lisie cechy wyglądu, jak uszy, ogon i pazury. Zmiana taka nie zmienia statystyk, jednak musimy się liczyć z faktem, że może wpłynąć na ich efekt. Ulegają one odpowiedniemu przeskalowaniu, w zależności od wybranej formy - przykładowo zmieniając się w dziecko staniemy się odpowiednio mniej silni. Dodatkowo, istnieje też możliwość zmiany w dowolnego lisa - nawet jako człowiek możemy przybrać postać konkretnego zwierzęcia. Gdy zmieniamy się w zwierzę, określamy wygląd pyska i umaszczenie lisa. Statystyki nie ulegają zmianie, jednak stajemy się rozmiaru małego (jak przeciętny lis) i ponownie nasze statystki są odpowiednio skalowane do nowej formy.
Niezależnie od rodzaju transformacji, nasz ekwipunek staje się częścią przebrania, chyba że specyficznie wybierzemy, że jakaś jego część pozostanie niezmieniona.
Zamiana w lisa ma jednak wadę dla posiadaczy Paktu - podczas niej nie są w stanie używać technik wymagających składania pieczęci. W przeciwieństwie do ludzi, lisy, które opanowały tą technikę, są uczone korzystania z pieczęci i są w stanie bez przeszkód korzystać ze znanych technik w przebraniu. Jeśli chcemy mieć możliwość używania naszych Jutsu jako zwierzę, wymagana jest odpowiednia biegłość, która reprezentuje nasz trening nad lisią formą.
[b]Posiadając Rangę A w Ninjutsu[/b] ilość niezbędnych pieczęci spada do 4.
[b]Posiadając Rangę S w Ninjutsu[/b] wystarczy wyłącznie złożyć pieczęć Smoka do użycia techniki.
[b]Posiadając Specjalizację w Ninjutsu[/b] nasza przemiana jest stała i nasze przebranie nie zniknie nawet po utracie przytomności lub śmierci.
[b]Posiadając Sennina w Ninjutsu[/b] będąc pod wpływem techniki możemy zapłacić koszt Standardowy Rangi D (minimum 3 chakry) by szybko modyfikować naszą formę. Taka zmiana wyglądu zajmuje parę sekund, w zależności jak duże zmiany chcemy wprowadzić. Dzięki temu nie musimy składać pieczęci za każdym razem gdy chcemy zmienić naszą formę.
[/description]
Shinpi-Tekina Kitsunedzuka | Mystical Foxhole神秘的な狐塚
KlasyfikacjaFuinjutsu, Ninjutsu, Technika Czasoprzestrzenna
PieczęciePies → Zając → Ptak → Smok → Wół → Zając → Wąż → Koń → Wół → Koń → Zając → Szczur → Smok → Baran → Zając → Smok → Szczur → Ptak → Baran → Tygrys → Wół → Małpa → Koń → Dzik → Tygrys → Ptak → Wół → Tygrys → Pies → Szczur
KosztTrzykrotny
ZasięgNieograniczony
WymaganiaPakt z Lisami lub bycie Lisem, Ninjutsu A, Specjalnie przygotowana lokacja
Bardzo zaawansowana technika lisów - to właśnie dzięki niej lisy mogły stworzyć sieć swoich korytarzy i przejść, które pozwalają im podróżować na bardzo wielkie odległości. Do stworzenia techniki potrzebujemy dwóch specjalnie przygotowanych nor, na które są nakładane odpowiednie pieczęci. Dzięki temu pomiędzy nimi powstaje specjalne połączenie, które pozwala na podróż między nimi (i tylko pomiędzy nimi). Metodę aktywacji przejścia znają wszystkie lisy i posiadacze paktu - nie trzeba posiadać wiedzy jak stworzyć niezbędny portal. Jednak każdorazowe użycie wymaga dotknięcia odpowiedniej pieczęci nałożonej przez twórcę - co komplikuje fakt, że każde przejście ma inną pieczęć w innym miejscu. Dopiero wtedy nora zaczyna działać i można ją wykorzystywać do podróży. Jednakże nie jest ona natychmiastowa, ale skraca dystans do 1/100 (korytarz łączący dwa punkty odległe o 200 km ma długość 2 km). Tunel przypomina zwykłą, wykopaną norę i nie daje użytkownikom żadnych luksusów. Większość została stworzona przez lisy dla innych lisów, więc ludzie przez wiele z nich nie dadzą rady przejść bez pewnych metod. Możemy zabierać ze sobą inne istoty, które nie są podpisane pod paktem. Musimy się też liczyć z faktem, że oba wejścia do nory są aktywne tak długo, jak ktoś znajduje się w środku - więc jeśli jesteśmy przez kogoś ścigani, to mogą wejść za nami do nory, a ta pozostanie działająca tak długo, aż wszyscy nie opuszczą jej wnętrza.
Ponadto, technika podczas swojego działania pobiera od każdego z podróżnych chakrę - pozwala to utrzymać tunel podczas podróży. Koszt który zostaje wynosi 500 chakry od każdej osób przemieszczających się korytarzem.
Zniszczenie jednego z wejść blokuje możliwość podróży między nimi. Jeśli w tym momencie ktoś podróżował pomiędzy nimi, to tunel czaso-przestrzenny się nie zawala, dzięki pobieraniu chakry od każdego z podróżnych. W momencie wyjścia z tunelu zapada się on, przez co potrzeba ponownie zbudować przejście.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu można zmniejszyć ilość wymaganych pieczęci do 15.
Posiadając Sennina w Ninjutsu możemy stworzyć sieć łączącą aż pięć punkty zamiast dwóch. Trzeba oczywiście utworzyć przedtem oddzielnie wyjścia.
Ponadto, technika podczas swojego działania pobiera od każdego z podróżnych chakrę - pozwala to utrzymać tunel podczas podróży. Koszt który zostaje wynosi 500 chakry od każdej osób przemieszczających się korytarzem.
Zniszczenie jednego z wejść blokuje możliwość podróży między nimi. Jeśli w tym momencie ktoś podróżował pomiędzy nimi, to tunel czaso-przestrzenny się nie zawala, dzięki pobieraniu chakry od każdego z podróżnych. W momencie wyjścia z tunelu zapada się on, przez co potrzeba ponownie zbudować przejście.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu można zmniejszyć ilość wymaganych pieczęci do 15.
Posiadając Sennina w Ninjutsu możemy stworzyć sieć łączącą aż pięć punkty zamiast dwóch. Trzeba oczywiście utworzyć przedtem oddzielnie wyjścia.
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=神秘的な狐塚]Shinpi-Tekina Kitsunedzuka | Mystical Foxhole[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/mG2byS2.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Fuinjutsu, Ninjutsu, Technika Czasoprzestrzenna[/row]
[row title=Pieczęcie]Pies → Zając → Ptak → Smok → Wół → Zając → Wąż → Koń → Wół → Koń → Zając → Szczur → Smok → Baran → Zając → Smok → Szczur → Ptak → Baran → Tygrys → Wół → Małpa → Koń → Dzik → Tygrys → Ptak → Wół → Tygrys → Pies → Szczur[/row]
[row title=Koszt]Trzykrotny[/row]
[row title=Zasięg]Nieograniczony[/row]
[row title=Wymagania]Pakt z Lisami lub bycie Lisem, Ninjutsu A, Specjalnie przygotowana lokacja[/row]
[description]Bardzo zaawansowana technika lisów - to właśnie dzięki niej lisy mogły stworzyć sieć swoich korytarzy i przejść, które pozwalają im podróżować na bardzo wielkie odległości. Do stworzenia techniki potrzebujemy dwóch specjalnie przygotowanych nor, na które są nakładane odpowiednie pieczęci. Dzięki temu pomiędzy nimi powstaje specjalne połączenie, które pozwala na podróż między nimi (i tylko pomiędzy nimi). Metodę aktywacji przejścia znają wszystkie lisy i posiadacze paktu - nie trzeba posiadać wiedzy jak stworzyć niezbędny portal. Jednak każdorazowe użycie wymaga dotknięcia odpowiedniej pieczęci nałożonej przez twórcę - co komplikuje fakt, że każde przejście ma inną pieczęć w innym miejscu. Dopiero wtedy nora zaczyna działać i można ją wykorzystywać do podróży. Jednakże nie jest ona natychmiastowa, ale skraca dystans do 1/100 (korytarz łączący dwa punkty odległe o 200 km ma długość 2 km). Tunel przypomina zwykłą, wykopaną norę i nie daje użytkownikom żadnych luksusów. Większość została stworzona przez lisy dla innych lisów, więc ludzie przez wiele z nich nie dadzą rady przejść bez pewnych metod. Możemy zabierać ze sobą inne istoty, które nie są podpisane pod paktem. Musimy się też liczyć z faktem, że oba wejścia do nory są aktywne tak długo, jak ktoś znajduje się w środku - więc jeśli jesteśmy przez kogoś ścigani, to mogą wejść za nami do nory, a ta pozostanie działająca tak długo, aż wszyscy nie opuszczą jej wnętrza.
Ponadto, technika podczas swojego działania pobiera od każdego z podróżnych chakrę - pozwala to utrzymać tunel podczas podróży. Koszt który zostaje wynosi 500 chakry od każdej osób przemieszczających się korytarzem.
Zniszczenie jednego z wejść blokuje możliwość podróży między nimi. Jeśli w tym momencie ktoś podróżował pomiędzy nimi, to tunel czaso-przestrzenny się nie zawala, dzięki pobieraniu chakry od każdego z podróżnych. W momencie wyjścia z tunelu zapada się on, przez co potrzeba ponownie zbudować przejście.
[b]Posiadając Specjalizację w Ninjutsu[/b] można zmniejszyć ilość wymaganych pieczęci do 15.
[b]Posiadając Sennina w Ninjutsu[/b] możemy stworzyć sieć łączącą aż pięć punkty zamiast dwóch. Trzeba oczywiście utworzyć przedtem oddzielnie wyjścia.
[/description]