Techniki Prywatne
► Pokaż Spoiler | Ninjutsu
► Pokaż Spoiler | S
Burasagatte iru seikaiju | Hanging World Treeぶら下がっている世界樹
KlasyfikacjaNinjutsu, Kinjutsu
PieczęcieBrak, czas kumulacji czakry wynosi tyle, ile zajęłoby złożeniu dwudziestu pięciu pieczęci
KosztRóżny [Decyduje prowadzący]
ZasięgNa siebie
WymaganiaSpecjalizacja Ninjutsu, Siła Woli 7
DodatkoweTechnika traktowana jest jako wspomaganie
Zaawansowana i niebezpieczna technika Ninjutsu, która nie bez powodu została zakwalifikowana do grona niesławnych Kinjutsu. Gwarantuje ona użytkownikowi dostęp do potrzebnej mu w danej sytuacji wiedzy, stawiając jako koszt — jego siłę życiową. Skala poświęcenia, które musi podjąć użytkownik, nie jest stała i zależy od stopnia, wagi, czy ukrycia danej wiedzy. Tak, też uzyskanie przepisu na jajka sadzone sąsiadki, może nas kosztować od kilku dni, do tygodnia, a poznanie sekretu wiecznego życia Smoczego generała, nawet więcej niż żywot. Koszt, ten może zmieniać się, wraz z czasem tym więcej informacji odkrywamy, przez co sama technika, może służyć do uzupełniania luk brakujących informacji. Ostatecznie o koszcie decyduje GM prowadzący wątek. Czasami jednak zapłatą, może być uzyskanie kilku wad, wspólnie z zabraniem siły życiowej lub w zamian. Sama technika opiera się na zasadzie zachowania równowagi i podstawowej natury czakry. Poprzez czakrę użytkownika, rozprowadzaną po organizmie następuje celowe, przeciążenie fizycznej jej części, co doprowadza do potrzeby wyregulowania jej duchową energią. Podsumowując, w procesie doprowadzamy do uszkodzenia fizycznych zdolności, skutecznie skracając nasze życie, lub dobry stan zdrowia, otrzymując w zamian rekompensatę duchową w postaci wiedzy. Przepływ wybranych przez technikę fragmentów wiedzy, może objawiać się w formie prostej wiadomości w naszym umyśle lub jako zlepek różnych wspomnieć, czy namacalnych wizji.
Oczywiście wiedza, jak wszystko na świecie, nie bierze się z niczego i również ma swoje źródło. W tym wypadku pochodzi ona od chakry, a raczej osób ją obdarzonych, które przez wiele lat zdołały swoimi umysłami i informacjami utkać sieć wiedzy w duchowym wymiarze, którą na potrzeby możemy uznać za kolektywną świadomość. Przez to też, ta swoista baza danych tylko i wyłącznie informacje, które dostarczyły, by jej osoby posiadające ją. Nie ma znaczenia typ chakry, jaki się dzierży. Może, być zarówno Zerodowana jak u Cieni, ognista i parząca jak u posiadaczy Biju, czy po prostu dziwna jak ta znajdująca się w kamieniach Gelel. Choć, może korzystanie z wiedzy pozostawionej przez te byty, może wiązać się z niekoniecznie dobrymi dla nas skutkami.
Posiadając Hiraitamona lub inną technikę pozwalającą zajrzeć w naszą podświadomość, możemy wykonać technikę trochę inaczej. Poprzez znalezienie chwili skupienia i ciszy w nas samych, jesteśmy w stanie zmaterializować się w pustelniczej części naszego umysłu. W którym nie znajduje się nic więcej niż jedno tytułowe drzewo. To właśnie pod nim następuje wymiana, tym razem jednak jest on świadomy ceny, której będzie musiał się podjąć. Następnie, jeżeli zgadzamy się na warunki, następuje akt „powieszenia” i część naszego życia przepada na zawsze. Nasze wnętrze może oporować do użycia techniki, w przypadku kiedy użytkownik jest pod wpływem czynników zewnętrznych. Z powodu natury techniki, akt powieszenia nie jest traktowany jako "śmierć w podświadomości" w kontekście techniki, która umożliwiła nam wejście do podświadomości
Posiadając Sennina w Ninjutsu jesteśmy w stanie obciążyć częścią zapłaty za uzyskanie wiedzy inne osoby. Te jednak muszą być w ciągłym kontakcie z wykonującym bez stawiania oporu, oraz świadoma aktu. To z jakimi osobami dzielimy się kosztem, może również na niego wpłynąć (np jeżeli dzielisz się z Sakurakage kosztem poznania czegoś o Sakurakage będzie on mniejszy niż by był gdybyś dzielił go z randomem z ame).
Oczywiście wiedza, jak wszystko na świecie, nie bierze się z niczego i również ma swoje źródło. W tym wypadku pochodzi ona od chakry, a raczej osób ją obdarzonych, które przez wiele lat zdołały swoimi umysłami i informacjami utkać sieć wiedzy w duchowym wymiarze, którą na potrzeby możemy uznać za kolektywną świadomość. Przez to też, ta swoista baza danych tylko i wyłącznie informacje, które dostarczyły, by jej osoby posiadające ją. Nie ma znaczenia typ chakry, jaki się dzierży. Może, być zarówno Zerodowana jak u Cieni, ognista i parząca jak u posiadaczy Biju, czy po prostu dziwna jak ta znajdująca się w kamieniach Gelel. Choć, może korzystanie z wiedzy pozostawionej przez te byty, może wiązać się z niekoniecznie dobrymi dla nas skutkami.
Posiadając Hiraitamona lub inną technikę pozwalającą zajrzeć w naszą podświadomość, możemy wykonać technikę trochę inaczej. Poprzez znalezienie chwili skupienia i ciszy w nas samych, jesteśmy w stanie zmaterializować się w pustelniczej części naszego umysłu. W którym nie znajduje się nic więcej niż jedno tytułowe drzewo. To właśnie pod nim następuje wymiana, tym razem jednak jest on świadomy ceny, której będzie musiał się podjąć. Następnie, jeżeli zgadzamy się na warunki, następuje akt „powieszenia” i część naszego życia przepada na zawsze. Nasze wnętrze może oporować do użycia techniki, w przypadku kiedy użytkownik jest pod wpływem czynników zewnętrznych. Z powodu natury techniki, akt powieszenia nie jest traktowany jako "śmierć w podświadomości" w kontekście techniki, która umożliwiła nam wejście do podświadomości
Posiadając Sennina w Ninjutsu jesteśmy w stanie obciążyć częścią zapłaty za uzyskanie wiedzy inne osoby. Te jednak muszą być w ciągłym kontakcie z wykonującym bez stawiania oporu, oraz świadoma aktu. To z jakimi osobami dzielimy się kosztem, może również na niego wpłynąć (np jeżeli dzielisz się z Sakurakage kosztem poznania czegoś o Sakurakage będzie on mniejszy niż by był gdybyś dzielił go z randomem z ame).
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=ぶら下がっている世界樹]Burasagatte iru seikaiju | Hanging World Tree[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/niwe3Ak.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ninjutsu, Kinjutsu [/row]
[row title=Pieczęcie]Brak, czas kumulacji czakry wynosi tyle, ile zajęłoby złożeniu dwudziestu pięciu pieczęci[/row]
[row title=Koszt]Różny [Decyduje prowadzący][/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]Specjalizacja Ninjutsu, Siła Woli 7[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika traktowana jest jako [b][color=#FF0000]wspomaganie[/color][/b][/row]
[description]
Zaawansowana i niebezpieczna technika Ninjutsu, która nie bez powodu została zakwalifikowana do grona niesławnych Kinjutsu. Gwarantuje ona użytkownikowi dostęp do potrzebnej mu w danej sytuacji wiedzy, stawiając jako koszt — jego siłę życiową. Skala poświęcenia, które musi podjąć użytkownik, nie jest stała i zależy od stopnia, wagi, czy ukrycia danej wiedzy. Tak, też uzyskanie przepisu na jajka sadzone sąsiadki, może nas kosztować od kilku dni, do tygodnia, a poznanie sekretu wiecznego życia Smoczego generała, nawet więcej niż żywot. Koszt, ten może zmieniać się, wraz z czasem tym więcej informacji odkrywamy, przez co sama technika, może służyć do uzupełniania luk brakujących informacji. Ostatecznie o koszcie decyduje GM prowadzący wątek. Czasami jednak zapłatą, może być uzyskanie kilku wad, wspólnie z zabraniem siły życiowej lub w zamian. Sama technika opiera się na zasadzie zachowania równowagi i podstawowej natury czakry. Poprzez czakrę użytkownika, rozprowadzaną po organizmie następuje celowe, przeciążenie fizycznej jej części, co doprowadza do potrzeby wyregulowania jej duchową energią. Podsumowując, w procesie doprowadzamy do uszkodzenia fizycznych zdolności, skutecznie skracając nasze życie, lub dobry stan zdrowia, otrzymując w zamian rekompensatę duchową w postaci wiedzy. Przepływ wybranych przez technikę fragmentów wiedzy, może objawiać się w formie prostej wiadomości w naszym umyśle lub jako zlepek różnych wspomnieć, czy namacalnych wizji.
Oczywiście wiedza, jak wszystko na świecie, nie bierze się z niczego i również ma swoje źródło. W tym wypadku pochodzi ona od chakry, a raczej osób ją obdarzonych, które przez wiele lat zdołały swoimi umysłami i informacjami utkać sieć wiedzy w duchowym wymiarze, którą na potrzeby możemy uznać za kolektywną świadomość. Przez to też, ta swoista baza danych tylko i wyłącznie informacje, które dostarczyły, by jej osoby posiadające ją. Nie ma znaczenia typ chakry, jaki się dzierży. Może, być zarówno Zerodowana jak u Cieni, ognista i parząca jak u posiadaczy Biju, czy po prostu dziwna jak ta znajdująca się w kamieniach Gelel. Choć, może korzystanie z wiedzy pozostawionej przez te byty, może wiązać się z niekoniecznie dobrymi dla nas skutkami.
[b]Posiadając Hiraitamona[/b] lub inną technikę pozwalającą zajrzeć w naszą podświadomość, możemy wykonać technikę trochę inaczej. Poprzez znalezienie chwili skupienia i ciszy w nas samych, jesteśmy w stanie zmaterializować się w pustelniczej części naszego umysłu. W którym nie znajduje się nic więcej niż jedno tytułowe drzewo. To właśnie pod nim następuje wymiana, tym razem jednak jest on świadomy ceny, której będzie musiał się podjąć. Następnie, jeżeli zgadzamy się na warunki, następuje akt „powieszenia” i część naszego życia przepada na zawsze. Nasze wnętrze może oporować do użycia techniki, w przypadku kiedy użytkownik jest pod wpływem czynników zewnętrznych. Z powodu natury techniki, akt powieszenia nie jest traktowany jako "śmierć w podświadomości" w kontekście techniki, która umożliwiła nam wejście do podświadomości
[b]Posiadając Sennina w Ninjutsu[/b] jesteśmy w stanie obciążyć częścią zapłaty za uzyskanie wiedzy inne osoby. Te jednak muszą być w ciągłym kontakcie z wykonującym bez stawiania oporu, oraz świadoma aktu. To z jakimi osobami dzielimy się kosztem, może również na niego wpłynąć (np jeżeli dzielisz się z Sakurakage kosztem poznania czegoś o Sakurakage będzie on mniejszy niż by był gdybyś dzielił go z randomem z ame).
[/description]
Hōrō-sha no Tobira | Wanderer's Door放浪者の扉
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Czasoprzestrzenna
PieczęcieUtworzenie drzwi: Wąż → Smok → Tygrys → Baran → Wół → Zając → Koń → Tygrys → Smok → Zając → Małpa → Smok → Wół → Szczur → Małpa → Tygrys → Ptak → Dzik → Smok → Wół → Baran → Ptak → Wąż → Smok → Koń → Baran → Koń → Dzik → Pies → Koń → Wąż → Przyłożenie dłoni do drzwi.
Aktywowanie drzwi: Brak, Koncentracja Chakry równa 15 pieczęcią.
Aktywowanie drzwi: Brak, Koncentracja Chakry równa 15 pieczęcią.
KosztPodwójny za utworzenie, połowiczny za przeniesienie
ZasięgN/D
WymaganiaZnajomość innej techniki czasoprzestrzennej rangi S
Manipulacja czasoprzestrzenią inspirowała ludzką wyobraźnię przez wieki. Kwestią czasu pozostawało, by ktoś połączył zdolności do zaginania przestrzeni z samym pojęciem drzwi. Oryginalnym symbolem podróży i przejścia. Zresztą “Drzwi Świata”, perfekcyjnie opisywałyby esencję tej techniki. Bo biorąc te słowa dosłownie, umożliwia ona używanie tych ludzkich wytworów jako stabilizatora dla portalu pomiędzy najróżniejszymi zakątkami obu Kontynentów. Pozwalając na przemierzanie ogromnych odległości w zaledwie sekundę, wymagają tylko otworzenie drzwi i przekroczenia progu.
Jedynym ograniczeniem techniki jest to, że drzwi, które chcemy użyć jako tunelu czasoprzestrzennego, muszą zostać wcześniej odmienione i podłączone do systemu. Sam akt odmieniania drzwi jest prosty, choć zdecydowanie niedostosowany do używania w ogniu walki, wymagający poza odpowiednim kosztem chakry użycia 25 PT (Nie zostają zwrócone po zniszczeniu drzwi). Przyłącza to wejście do systemu i łączy go na stałe z innymi obiektami. Ta zmiana jednak jest kompletnie niewidoczna dla gołego oka. Choć ci, którzy są w stanie widzieć bądź wyczuwać chakre, być może mamrotaliby o dziwnych niciach rozciągających się w nieskończoność i dziwnym poczuciu głębi, która wcale nie występuje.
Do przemieszczania się między wszystkimi drzwiami w sieci, wystarczy posiadać przy sobie jedną parę odmienionych. Te dosyć łatwo ukryć, gdyż przez większość czasu wyglądają i zachowują funkcje normalnych odpowiedników. Dopiero przelanie na nie chakry, umożliwia aktywacje przejścia, przez które jest w stanie przejść tylko użytkownik techniki. Ewentualnie — przedmioty znajdujące się w jego posiadaniu, np. ręce, plecak i jego zawartość itp. Dopiero zamknięcie drzwi po drugiej stronie rozprasza technikę.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu liczba drzwi w sieci rośnie do 10.
Posiadająć Sennina w Ninjutsu uściślając koszt standardowy, jesteśmy w stanie utworzyć tymczasowe połączenie między zwykłymi drzwiami a odmienionymi. Jest to przejście jednorazowe, którego nie można użyć w drugą stronę.
Jedynym ograniczeniem techniki jest to, że drzwi, które chcemy użyć jako tunelu czasoprzestrzennego, muszą zostać wcześniej odmienione i podłączone do systemu. Sam akt odmieniania drzwi jest prosty, choć zdecydowanie niedostosowany do używania w ogniu walki, wymagający poza odpowiednim kosztem chakry użycia 25 PT (Nie zostają zwrócone po zniszczeniu drzwi). Przyłącza to wejście do systemu i łączy go na stałe z innymi obiektami. Ta zmiana jednak jest kompletnie niewidoczna dla gołego oka. Choć ci, którzy są w stanie widzieć bądź wyczuwać chakre, być może mamrotaliby o dziwnych niciach rozciągających się w nieskończoność i dziwnym poczuciu głębi, która wcale nie występuje.
Do przemieszczania się między wszystkimi drzwiami w sieci, wystarczy posiadać przy sobie jedną parę odmienionych. Te dosyć łatwo ukryć, gdyż przez większość czasu wyglądają i zachowują funkcje normalnych odpowiedników. Dopiero przelanie na nie chakry, umożliwia aktywacje przejścia, przez które jest w stanie przejść tylko użytkownik techniki. Ewentualnie — przedmioty znajdujące się w jego posiadaniu, np. ręce, plecak i jego zawartość itp. Dopiero zamknięcie drzwi po drugiej stronie rozprasza technikę.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu liczba drzwi w sieci rośnie do 10.
Posiadająć Sennina w Ninjutsu uściślając koszt standardowy, jesteśmy w stanie utworzyć tymczasowe połączenie między zwykłymi drzwiami a odmienionymi. Jest to przejście jednorazowe, którego nie można użyć w drugą stronę.
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=放浪者の扉]Hōrō-sha no Tobira | Wanderer's Door[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/2ng3DzK.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ninjutsu, Technika Czasoprzestrzenna[/row]
[row title=Pieczęcie]Utworzenie drzwi: Wąż → Smok → Tygrys → Baran → Wół → Zając → Koń → Tygrys → Smok → Zając → Małpa → Smok → Wół → Szczur → Małpa → Tygrys → Ptak → Dzik → Smok → Wół → Baran → Ptak → Wąż → Smok → Koń → Baran → Koń → Dzik → Pies → Koń → Wąż → Przyłożenie dłoni do drzwi.
Aktywowanie drzwi: Brak, Koncentracja Chakry równa 15 pieczęcią.
[/row]
[row title=Koszt]Podwójny za utworzenie, połowiczny za przeniesienie[/row]
[row title=Zasięg]N/D[/row]
[row title=Wymagania]Znajomość innej techniki czasoprzestrzennej rangi S[/row]
[description]Manipulacja czasoprzestrzenią inspirowała ludzką wyobraźnię przez wieki. Kwestią czasu pozostawało, by ktoś połączył zdolności do zaginania przestrzeni z samym pojęciem drzwi. Oryginalnym symbolem podróży i przejścia. Zresztą “Drzwi Świata”, perfekcyjnie opisywałyby esencję tej techniki. Bo biorąc te słowa dosłownie, umożliwia ona używanie tych ludzkich wytworów jako stabilizatora dla portalu pomiędzy najróżniejszymi zakątkami obu Kontynentów. Pozwalając na przemierzanie ogromnych odległości w zaledwie sekundę, wymagają tylko otworzenie drzwi i przekroczenia progu.
Jedynym ograniczeniem techniki jest to, że drzwi, które chcemy użyć jako tunelu czasoprzestrzennego, muszą zostać wcześniej odmienione i podłączone do systemu. Sam akt odmieniania drzwi jest prosty, choć zdecydowanie niedostosowany do używania w ogniu walki, wymagający poza odpowiednim kosztem chakry użycia 25 PT (Nie zostają zwrócone po zniszczeniu drzwi). Przyłącza to wejście do systemu i łączy go na stałe z innymi obiektami. Ta zmiana jednak jest kompletnie niewidoczna dla gołego oka. Choć ci, którzy są w stanie widzieć bądź wyczuwać chakre, być może mamrotaliby o dziwnych niciach rozciągających się w nieskończoność i dziwnym poczuciu głębi, która wcale nie występuje.
Do przemieszczania się między wszystkimi drzwiami w sieci, wystarczy posiadać przy sobie jedną parę odmienionych. Te dosyć łatwo ukryć, gdyż przez większość czasu wyglądają i zachowują funkcje normalnych odpowiedników. Dopiero przelanie na nie chakry, umożliwia aktywacje przejścia, przez które jest w stanie przejść tylko użytkownik techniki. Ewentualnie — przedmioty znajdujące się w jego posiadaniu, np. ręce, plecak i jego zawartość itp. Dopiero zamknięcie drzwi po drugiej stronie rozprasza technikę.
[b]Posiadając Specjalizację w Ninjutsu[/b] liczba drzwi w sieci rośnie do 10.
[b]Posiadająć Sennina w Ninjutsu[/b] uściślając koszt standardowy, jesteśmy w stanie utworzyć tymczasowe połączenie między zwykłymi drzwiami a odmienionymi. Jest to przejście jednorazowe, którego nie można użyć w drugą stronę.[/description]