Mimo że Kaede była kobietą to… nie potrafiła zrozumieć przedstawicielek własnej płci. Miała zdecydowanie inne podejście do wielu spraw, może to kwestia właśnie dosyć osobliwego sposobu życia Kaguyi. Ledwo zaczęła mniej więcej rozumieć Kanao, a tutaj jej nowe baby zostały rzucone. Zdecydowanie to było dużo, ale na razie musiała to odłożyć na bok i spróbować skupić się na zadaniu, które zostało jej dane. Otworzyć tą przeklętą pierwszą bramę. Próbowała to zrobić na „mądry” sposób – szukając jakiejś wskazówki, która pozwoliłaby jej ją znaleźć i odpowiednio przesłać chakrę tam. Fakt, że nie była w mistrzynią kontroli chakry nie pomagał, tak samo jak wspomaganie się techniką od lepszego myślenia. Ona nie planowała, ona działała tak jak czuła, dając się ponieść wirowi walki. I skoro inteligentne sposoby nie działały, to trzeba było zrobić to tak, jak to zwykle miała w zwyczaju.
Siłą.
Ignorując zupełnie liczenie od Mai, postanowiła zrobić coś… co zapewne mogło skończyć się źle, albo dobrze. Nie znała się, ale nie miała innego pomysłu, a że ryzyko to było jej drugie imię… to czemu nie? Może jej mózg jest na tyle wytrzymały, że się nie zjara. Najpierw skupiła w lewej półkuli tyle chakry, jakby używała techniki rangi D. Jeśli nie byłaby w stanie tak po prostu jej tam skupić, to spróbowałaby wyrosnąć z tamtego miejsca, z czaszki, pojedyncze kościane kolce. D za mało? To wtedy zwiększyłaby rozmach, używając tyle chakry jak do techniki rangi C, ewentualnie „dorastając” kolejne kości. Prawdę powiedziawszy to była gotowa iść na całego. Jak przyjdzie jej przesłać chakrę wartą tyle co użycie techniki S, to… zamierzała to zrobić, skupiając się na lewej półkuli mózgu właśnie.
Chakra13 475 - ???
► Pokaż Spoiler | Techniczki
Karamatsu no Mai | Dance of the Larch唐松の舞
KlasyfikacjaShikotsumyaku, Kontrola Chakry
PieczęcieStworzenie modyfikacji zajmuje tyle co złożenie pięciu pieczęci
KosztRóżny
ZasięgNa sobie
Wymagania---
DodatkoweTechnika kosztuje 10PT
Jedna z dwóch flagowych umiejętności rodu Kaguya pozwalająca na modyfikowanie kości wewnątrz organizmu człowieka. Technika ta jest głównie wykorzystywana do ofensywy, tworząc groźne szpikulce wystające z ciała shinobi, jednakże wystarczająco kreatywny Kaguya znajdzie również i defensywne zastosowanie.
Koszt, siła i możliwości techniki są zależne od tego, na jakim poziomie ją wykonamy:
Za modyfikację uznaje się również możliwość wydłużenia już stworzonych kości, np. użytkownik ma pięć kości o długości 25 cm. Płacąc połowiczny koszt rangi A, może je wydłużyć do 60 cm.
Utrata świadomości czy też zaśnięcie powoduje samoistne wchłanianie się kości do organizmu.
Posiadanie Specjalizacji w Shikotsumyaku skraca tworzenie modyfikacji o połowę.
Koszt, siła i możliwości techniki są zależne od tego, na jakim poziomie ją wykonamy:
- D: zarówno za wysunięcie jak i wsunięcie kości, koszt jest równy połowicznemu standardowemu kosztu D. Technika na tym poziomie pozwala na wykonanie maksymalnie 5 modyfikacji jednocześnie na dowolnych kościach wewnątrz organizmu (np. wyrośnięcie szpikulców wystających z barków). Maksymalna wielkość modyfikacji to 20 cm.
- C: zarówno za wysunięcie jak i wsunięcie kości, koszt jest równy połowicznemu standardowemu kosztu C. Umożliwia wykonanie maksymalnie 10 modyfikacji jednocześnie na dowolnych kościach wewnątrz organizmu użytkownika o długości 20 cm bądź 5 o długości 30 cm.
- B: zarówno za wysunięcie jak i wsunięcie kości, koszt jest równy połowicznemu standardowemu kosztu B. Rośnie czas modyfikowania kości i jest on porównywalny do złożenia sześciu pieczęci. Umożliwia wykonanie maksymalnie 25 modyfikacji na kościach o wielkości 20 cm lub 10 modyfikacji o długości 30 cm lub 5 modyfikacji o długości 40 cm. Wymaga Shikotsumyaku rangi B.
- A: zarówno za wysunięcie jak i wsunięcie kości, koszt jest równy połowicznemu standardowemu kosztu A. Rośnie czas modyfikowania kości i jest on porównywalny do złożenia siedmiu pieczęci. Shinobi jest w stanie stworzyć maksymalnie 35 modyfikacji na kościach wewnątrz organizmu o długości 20 cm lub analogicznie do poprzednich rang - 25 modyfikacji o długości 35 cm, 10 modyfikacji 40cm, 5 modyfikacji o długości 60 cm. Wymaga Shikotsumyaku rangi A.
- S: zarówno za wysunięcie jak i wsunięcie kości, koszt jest równy połowicznemu standardowemu kosztu S. Rośnie czas modyfikowania kości i jest on porównywalny do złożenia dziesięciu pieczęci. Można wytworzyć maksymalnie 50 modyfikacji o długości 20 cm lub jak na poprzednich poziomach - 25 modyfikacji o długości 40 cm, 10 modyfikacji o długości 60 cm, 5 modyfikacji 80cm na kościach wewnątrz organizmu. Wymaga Shikotsumyaku rangi S.
Za modyfikację uznaje się również możliwość wydłużenia już stworzonych kości, np. użytkownik ma pięć kości o długości 25 cm. Płacąc połowiczny koszt rangi A, może je wydłużyć do 60 cm.
Utrata świadomości czy też zaśnięcie powoduje samoistne wchłanianie się kości do organizmu.
Posiadanie Specjalizacji w Shikotsumyaku skraca tworzenie modyfikacji o połowę.