• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[KP]Shin'ya Yuki

Moderator: Moderatorzy Kart Postaci

Awatar użytkownika
Shin'ya Yuki
Posty: 438
Rejestracja: 26 mar 2023, 23:39
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Junior Katoniarz
Discord: athrevin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

[KP]Shin'ya Yuki

Yuki Shin'ya
Inky Pinky Ponky, Daddy bought a donkey, donkey dies, daddy cries, inky pinky ponky
Dziewczyna jest typową oportunistką. Czy coś więcej o niej potrzeba mówić? Idzie tam gdzie jej wygodniej. Tam gdzie więcej zarobi, gdzie będzie miała ciekawsze bądź lepsze życie. A czasem też i podejmuje decyzje z powodu losowego kaprysu, który nie musi być czymkolwiek poparty. Choć może sprawiać czasami wrażenie że jej na czymś zależy, nie zawaha się żeby wbić komuś nóż w plecy przy pierwszej lepszej okazji, jeżeli tylko dostanie za to coś wartościowego. Przebywanie w jej otoczeniu nie należy do czegokolwiek, co można zakwalifikować jako "stabilizacja". Czy ktokolwiek chciałby być z nią w jakiejkolwiek formie drużyny? Może, ale nie na długo jeżeli ją lepiej pozna. Generalnie nie polecam, mocne 2/10. Poza tym, fascynuje się nowinkami technicznymi, uwielbia słuchać muzykę oraz potrafi śpiewać, dość ładnym głosem z którego jest całkiem dumna. Potrafi też dość dobrze tańczyć, za młodu, kiedy jeszcze mieszkała w Otogakure no Sato, wygrywała nawet nagrody.

No, w sumie to co jest wyżej napisane o niej, przestało mieć jakiś większy sens, oprócz losowych faktów z jej przeszłości. Dziewczyna miała bardzo dużo czasu na przemyślenie swojego życia oraz tego jak do niego podchodziła. Choć oczywiście nadal zależy jej na tym, aby dobrze zarobić, to kieruje się przy tym choć trochę, jakimś moralnym kompasem, nie stawiając wszystkiego na jedną kartę jaką jest czysty zarobek. Odkryła, że życie jakie wiodła było pochodną utraty swojego miejsca na ziemi. Był to swoisty bunt, którym starała się przyćmić żal po upadku jej rodzinnej wioski. Ból i wrogość do ludzi, z którymi toczyła wojnę jeszcze tak niedawno nadal pozostały, ale stłumione do postaci zwykłej niechęci. To co jeszcze na jej podejście do życia wpłynęło, to jej nowy przyjaciel w postaci małego demona - Kici. Choć dobrze sobie zdaje sprawę z tego, że pod miłymi słówkami które są między nimi wymieniane, jest ciągła bitwa o to kto powinien mieć pełne prawo do kontroli nad ich jednym ciałem, to nadal widzi w niej pewnego rodzaju oparcie, jedynego kompana który będzie razem z nią do końca życia, które nie wiadomo kiedy i czy kiedykolwiek się skończy.

Jej różowe włosy są pierwszą rzeczą jaką ludzie w niej widzą. Nic dziwnego, wiele osób z różowymi włosami po ziemi nie chodzi, chyba z tym każdy się zgodzi.... A właściwie to tak było kiedyś, teraz jej włosy przybrały bardziej naturalnego, bordowego koloru, choć przy odpowiednim oświetleniu, nadal ukazują swoją dawną barwę. To, co ją też może wyróżniać, to dość nienaturalnie sina skóra. Czerwone oczy również nie sprawiają że łatwo ją zapomnieć, choć to już jest bardziej popularne wśród ludzi, szczególnie niektórych shinobi.
Oprócz tego, nie ma jakość specjalnie widocznych cech, oprócz szwów na całym ciele, które jako jedyne zdradzają z jakiego klanu była jej matka. Jej wzrost jest przeciętny, tak jak i jej waga. Nie ma tutaj niczego nadzwyczajnego co miało by się rzucać w oczy. Stara się ubierać wygodnie i funkcjonalnie. Nienawidzi butów z odkrytymi palcami. Uważa je za kompletnie bezsensowne, szczególnie w zawodzie shinobi. Stałym elementem jej ubioru są duże słuchawki nauszne połączone z walkmanem. Najczęściej ma je na uszach, olewając cały otaczający ją świat dzięki zagłuszającym decybelom aplikowanym wprost do uszu. Jeżeli jednak musi z kimś wejść w interakcję, trzyma je na szyi, tak żeby szybko i wygodnie móc wrócić do słuchania swoich ulubionych kawałków.
Nazwisko i imięShin'ya Yuki
KlanKakuzuryū
PrzynależnośćWolny (Szybki) Strzelec
PseudonimyYu
PłećKobieta
Tytułybrak
Wiek25
Wzrost170 cm
Waga60
Rangi
Muryō no ninja
Wspomagania
Ikiryō no Tatari (+2 do Wytrzymałości)
Mistrz Czasoprzestrzeni
Wykonane wątki (oficjalne/wszystkie)
D
C
B
A
S
Odbyte walki
Zwycięstwa:
Remisy:
Porażki:
Siła:
Poz. 7
Szybkość:
Poz. 7
Wytrzymałość:
Poz. 12
Refleks:
Poz. 7
Siła Woli:
Poz. 9
Kontrola Chakry:
Poz. 10
Ilość Chakry:
Zwyczajna: 10000 | Zerodowana: 10000E: - | D: - | C: 20 | B: 100 | A: 250 | S: 500
Posiadane Dziedziny
Jiongu
S
ninjutsu
S
IRYŌ NINJUTSU
S
IKIRYŌ NO TATARI
A
Doton
A
Katon
B
FŪINJUTSU
B
Posiadane Dziedziny
KŌSHŌKEN
S
FUDŌ
S
NINPŌ: BUKIJUTSU
A
TSUBASA SUCHĪRU
B
ninjutsuSpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
SensorAtut wrodzony
Wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Ranga KCZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
1--
2-5
3-10
4-20
5-40
6-60
72120
85200
98350
1012500
Regeneracja zdrowiaAtut wrodzony
Postać posiada bardzo rozwinięte zdolności regeneracyjne. Drobne rany są w stanie zaleczyć się nawet w trakcie walki, a te poważniejsze leczą się o wiele lepiej. Postać też wolniej się wykrwawia i posiada nieznacznie mniejszą szansę, że otrzymane obrażenia przełożą się na stałe uszkodzenia ciała.
Jednoręczne składanie pieczęciAtut nabyty
Z różnych przyczyn shinobi może mieć zajętą rękę. Jednakże ninjutsu wymagają z reguły wykorzystania pieczęci. Postać z tym atutem jest w stanie pogodzić i jedno, i drugie mogąc składać pieczęci tylko i wyłącznie jedną ręką.
NinjaAtut nabyty
Podstawową zdolnością dla shinobi jest umiejętność cichego poruszania się, a wraz z nią niesamowicie często w parze idzie umiejętność kamuflażu. Posiadacz tego atutu zwyczajnie jest lepiej w stanie się ukryć przed innymi oraz przemieszczać się niemalże bez wydawania jakiegokolwiek dźwięku. Czy to lepiej przykucnie za jakąś zasłoną, czy po prostu bardziej efektywnie będzie poruszał się w cieniu, nie ma to znaczenia. Zwyczajnie, wie jak się ukrywać zarówno podczas poruszania się jak i podczas czekania w miejscu. Tylko osoby o naprawdę wyczulonym zmysłu słuchu byłyby w stanie wyłapać osobę z tym atutem, z racji na to że kiedy chce, to praktycznie każda jego akcja jest bezszelestna - w granicach rozsądku. Dzięki temu idealnie nadaje się do zadań wymagających ciszy i dyskrecji.
Sennin NinjutsuAtut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej dziedziny nie miałby dostępu. Często również jest w stanie użyć dobrze sobie znanych technik w zupełnie nowy sposób.
By wykupić ten atut należy posiadać rangę S w danej dziedzinie.
Sennin IRYŌ NINJUTSUAtut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej dziedziny nie miałby dostępu. Często również jest w stanie użyć dobrze sobie znanych technik w zupełnie nowy sposób.
By wykupić ten atut należy posiadać rangę S w danej dziedzinie.
Sennin JionguAtut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej dziedziny nie miałby dostępu. Często również jest w stanie użyć dobrze sobie znanych technik w zupełnie nowy sposób.
By wykupić ten atut należy posiadać rangę S w danej dziedzinie.
Współpracująca kontrola chakryAtut nabyty
Często zdarza się tak, że shinobi muszą podtrzymywać wiele technik w tym samym czasie. Nie jest to rzecz najprostsza, szczególnie kiedy techniki te skupiają się na jednej rzeczy np. na broni czy na oczach. Posiadacze tego atutu jednak tak często używali multum technik jakie trzeba było podtrzymywać, że w są w stanie to robić praktycznie bez skupiania się na nich. Wymaga to całkiem wysokiej Kontroli Chakry oraz długich treningów, jednak później nie muszą się przejmować ciągłym skupieniem na np. technice Hien.

Wymagany minimum poziom 7 w Kontroli Chakry aby zdobyć atut.
Ulepszony zmysł: WzrokAtut nabyty
Atut wielokrotnego wyboru. Oznacza to, że postać ma bardziej wyczulony wybrany zmysł. Atut ten ściśle współpracuje z Refleksem, znacząco zwiększając jego możliwości. Jeżeli atrybut ten umożliwia np. dostrzeżenie szczegółu z dwudziestu metrów - posiadacze tego atutu ze zmysłem wzroku ten sam szczegół dostrzegą z dwukrotnie większej odległości itd. Analogicznie, jeśli wzmocniony zmysł wykrywa coś z dystansu dwudziestu metrów - osoby z wyższą wartością atrybuty Refleks wykryją coś z dalszego dystansu. Wyróżnia się pięć zmysłów:
  1. Wzrok - wzmocnienie tego zmysłu zapewnia postaci lepszy wzrok, pozwalając patrzeć dalej i dostrzegać szczegóły tam, gdzie nikt inny by się ich nie dopatrzył. Postać też lepiej widzi przez dym czy inne warunki, które utrudniają wizję.
  2. Słuch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że postać jest bardziej wyczulona na źródła dźwięków dookoła niej. Usłyszy jak trawa się ugina za nią czy oddech oddalonego nawet o dwadzieścia metrów przeciwnika, a podczas snu - może obudzić (jeśli użytkownik tego chce) go nawet najcichszy dźwięk, przez co bardzo ciężko ją zaskoczyć. Jeśli jednak przeciwnik np. ukrywa swój oddech i w miarę możliwości ogranicza wydawane dźwięki, wówczas dystans ten maleje, choć w pobliżu 5 metrów od użytkownika naprawdę trzeba się postarać.
  3. Smak - wzmocnienie tego zmysłu, choć nie posiada zastosowania stricte bojowego, pozwala natomiast niemalże od razu rozpoznać skład czegokolwiek co tylko spróbujemy, a także określić, czy będzie to miało pozytywny, czy negatywny wpływ na użytkownika. Nawet, jeśli trucizna nie posiada smaku sama w sobie, tak osoba, z tym wzmocnieniem wyczuje, że w napoju czy potrawie jest coś więcej, co wpłynęło na smak. Dodatkowo, jest w stanie jasno określić, składniki potraw.
  4. Węch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie zmienić się w prawdziwego psa tropiącego, bez potrzeby użycia specjalistycznych technik. Bez problemu zapamiętuje zapach swojego celu i jest w stanie go śledzić, nawet gdy ten jest oddalony o 2.5km od użytkownika. Umożliwia to także lokalizację osoby w przestrzeni, gdy np. jest ciemno, dostarczając informację o źródle zapachu w promieniu 10 metrów od użytkownika, choć jest to tylko ogólny kierunek, a nie dokładna lokalizacja. Warunki atmosferyczne, jak np. wiatr, mogą dodatkowo utrudnić tropienie.
  5. Dotyk - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie wykryć najdrobniejsze zmiany w fakturze zarówno przedmiotów, jak i osób. Ba! Nawet nie musi dotykać ich bezpośrednio dłonią - jakakolwiek część ciała jest w stanie to wykryć, także najdrobniejszy impuls. W trakcie walki, pozwala także odczuć, jak ataki wypływają na ciało i elementy pancerza przeciwnika, przez co dłuższa, analityczna walka, może takiej osobie dostarczyć cennych informacji o słabych punktach, a receptory na skórze wykryją nawet najdrobniejszą zmianę temperatury - także tę nienaturalną, wywołaną np. jakimś jutsu.
Mistrz czasoprzestrzeniBiegłość
Dzięki sporemu doświadczeniu w wykorzystywaniu takich technik, Yuki wyrobiła w sobie zmysł podpowiadający jej czy osoba na którą patrzy, potrafi korzystać z technik czasoprzestrzennych. Podpowiada jej on również jakiej rangi jest dana technika, a także czy jest to technika ponadprzeciętna (Wspomaganie). Dodatkowo Yuki, może raz na wątek użyć technik Tamatebako oraz Mae (Mirai) tak, jak by to były techniki Ninjutsu. W przypadku zdobycia Jikagana, nie zajmuje on dodatkowe slotu wspomagania a łączy się z tą biegłością. Yuki otrzymuje wtedy specjalizację w Jikaganie oraz koszt używania Mae oraz Tamatebako jest dla niej mniejszy.

Biegłość zajmuje 1 slot wspomagania
Bestialskie SakkiBiegłość
Ninja jest prawdziwym królem, co do wywierania presji na innych. Jego potęga jest tak wielka, a doświadczenie tak ogromne, że jego Sakki ewoluowało w coś więcej niż zwykłe zastraszanie. Dla niektórych, zdolność rzadko używana i użyteczna, dla posiadaczy tej biegłości jest tak prosta jak oddychanie. Pasywnie daje ona +1 do siły Sakki przy porównywaniu z Siłą Woli, a także eliminuje wymóg KC 9 do “wzmocnienia” Sakki kosztem Standardowym A.

Aby zdobyć biegłość, shinobi musi posiadać przynajmniej siłę równą S-rankom (np. posiadając wspomagania, jak np. Senjutsu) lub być hostem unikatowej istoty/chakry np. Bijū, CS, która stanowi znaczącą część jego zasobów.
ŚwiatłowstrętWada
Yuki zdecydowanie nie lubi, gdy jest jasno. Nie ma znaczenia czy to jest światło naturalne, czy też sztuczne - każdy jego rodzaj ją odpycha. Jej oczy, zdecydowanie nie funkcjonują w dzień i w jasnych pomieszczeniach najlepiej. Można to przyrównać od odwróconej kurzej ślepoty. Shin'ya widzi wyraźnie jedynie na krótkie i średnie dystanse (do 15 metrów), na dalsze obraz staje się rozmazany i im dalej tym mniej szczegółów jest w stanie zobaczyć. Same okulary przeciwsłoneczne nie są w stanie tego rozwiązać i Yuki musi być fizycznie w cieniu, by wzrok wrócił do normalności. Posiadanie Atutu Ulepszony Wzrok zwiększa dystans do którego dziewczyna widzi wyraźnie w dzień do 25 metrów.
Siła argumentu, argument siłyWada
Yuki w trakcie konfliktu będzie zawsze starała się na samym początku rozwiązać go jak najbardziej pokojowo, używając przy tym talk no jutsu. Nawet jeśli będzie atakowana, to będzie starała się jedynie bronić, bez zrobienia krzywdy osobom ją atakującym. Jeżeli jednak pacyficzne podejście do sprawy nie pomoże, to w pewnym momencie (decyzja MG), zacznie walczyć już na poważniej. Im dłużej walka trwa, tym mniejsze znaczenie zaczynają dla niej mieć potencjalne zniszczenia czy nawet śmierć niewinnych osób, za wszelką cenę zamierzając się pozbyć zagrożenia. Jeżeli w trakcie swojej pacyfistycznej fazy kogoś zrani - umyślnie bądź nie - wiązać się to będzie dla niej z wyrzutami sumienia i koniecznością odreagowania tego w jakiś sposób na sobie. Zbyt pasywna postawa w trakcie walecznej postawy może się skończyć zamianą w berserka i przejęciem postaci przez MG, gdzie w trakcie będzie musiała walczyć o powrót do świadomości. Im wyższa Siła Woli tym większa szansa na szybszy powrót do świadomości. Wada nie dotyczy istot, które nie wykazują samoświadomości.
Walkman ze słuchawkami nausznymi (Walkman - prawa kieszeń bluzy, słuchawki - na uszach)
Tanto - przy lewym boku
2x Kunai, po jednym w kaburze na każdej z łydek
3x Kunai - plecak
10x Shuriken - saszetka przy prawym boku
2x Bombka dymna - plecak
4x Notka wybuchowa - plecak
18 m Stalowej żyłki - plecak
► Pokaż Spoiler | (nie)zwykły kompas - plecak
(Nie)zwykły kompas
Jaki kompas jest każdy widzi. Przyrząd został włożony do metalowego obramowania, a jego głównym zadaniem jest wskazywanie kierunków. W normalnym, realnym świecie nie wykazuje żadnych innych specjalnych właściwości, po prostu spełniając swoją podstawową funkcję. Jednakże przedmiot ten zawsze jest obecny zarówno w snach Yuki jak i w momencie, w którym ta przebywa pod wpływem Genjutsu. Co dokładnie kompas jednak będzie wskazywać w tych nierealnych światach jest w pełni zależne od MG i nie zawsze musi - ale może - to być pozytywne dla samej Yuki, jeśli ta postanowi wyruszyć za kierunkiem wskazywanym przez kompas.

W razie pytań co do działania kompasu kontaktować się z Norką[/i

Nóż - prawa kieszeń w spodniach
2 m Stalowej żyłki - lewa zasuwana kieszeń bluzy
Ikiryō no Tatari:
E - IKIRYŌ NO TATARI: KAGE ASOBI
E - IKIRYŌ NO TATARI: KAGE NO SAKUSEI
E - IKIRYŌ NO TATARI: USUGURAI HIKARI

D - IKIRYŌ NO TATARI: ANSHIGAN

C - IKIRYŌ NO TATARI: GENJITSU KŌKEN'NIN

B - IKIRYŌ NO TATARI: TASOGARE NO SEIIKI

A - IKIRYŌ NO TATARI: JAAKUNA BAKUHATSU


Iryō Ninjutsu:
E - KETSUEKI KENSA
E - MASUI NO JUTSU
E - NENREI KAKUNIN
E - SAIKIN NO JUTSU

D - BUNSEKI NO JUTSU

C - NINTOU NO JUTSU
C - SHŌSEN JUTSU

B - CHAKURA NO MESU
B - DOKUGIRI
B - KIRE
B - KIZU NO JOKYO
B - SAIKAN CHŪSHUTSU NO JUTSU
B - TAION CHŌSETSU NO JUTSU

A - CHIKATSU SAISEI NO JUTSU
A - DOKUJIN


Jiongu:
Pasywnie - ITO SAISEI

E - ISHOKU

C - POKETTO

B - SOSHIKI SETSUZOKU
B - Ikita ito
B - Ito-Gae

S - Ikita ito no kōzui


Fuuinjutsu:
E - FŪIN NO MEISAI
E - YŌSO NO HIBANA

D - FŪIN NO JUTSU
D - SHIKOKU FŪIN

C - BAKURYŪGEKI
C - FŪINJUTSU: JŌBUNA SENSHA
C - FŪINJUTSU: YŪDOKUNA OKURIMONO
C - SUKOSHI MIZUBA
C - FŪIN NO JUTSU: SHITEI


Ninjutsu:
E - BUNSHIN NO JUTSU
E - HENGE NO JUTSU
E - KAWARIMI NO JUTSU
E - KI NOBORI NO SHUGYŌ
E - NAWANUKE NO JUTSU
E - SAKKI
E - SUIMEN HOKŌ NO GYŌ

D - HABATOBI
D - KAWA KOE NO JUTSU
D - OBORO BUNSHIN NO JUTSU
D - UTSUSEMI NO JUTSU

C - CHAKURA NO KONRAN
C - KAKUDAI SA RETA KOE
C - KAKKŪ TŌTEKI
C - KEMONO NO HAJI
C - KOE NAGE
C - MITSUTAMA NO JUTSU
C - WANA-TSUKURI: KUBITSURI NO JUTSU
C - CHAKURA KŌDO WANA HŌHŌ
C - KUCHIYOSE NO JUTSU
C - KAWARA SHURIKEN

B - AYAMETORI
B - CHŌRYOKU KAIZEN
B - GAMADAIRA — KAGEAYATSURI NO JUTSU
B - HIEN
B - KAIJŪDENTŌ NO JUTSU
B - RANJISHIGAMI NO JUTSU
B - SHŌSHAGAN NO JUTSU
B - SHUNSHIN NO JUTSU
B - CHAKURA NO HA: KEISEI
B - DORAGONSUPAI NO JUTSU
B - KAGAYAKU RANTAN NO JUTSU
B - KESSHITE TAORENAKATTA TŌ
B - KUCHIYOSE: RAIKŌ KENKA
B - NENCHAKU INKAN NAGERU
B - NINJUTSU: HI TANKEN NO MAI

A - BODI HONŌ NO JUTSU
A - CHAKURA NO KUJAKU
A - GENTŌSHIN NO JUTSU
A - HIJŪ
A - KAGURA SHINGAN
A - KUMOSHIN NO JUTSU
A - KUCHIYOSE: AIAN MAIDEN
A - TŌMEGANE NO JUTSU
A - NINJUTSU: HEIKŌ SEKAI NO TEIŌ - SHIN'NYŪ

S - CHIKARA-ZEME
S - FUMEI TENTEI SHINGAN
S - JIKAN SEIGYO NO KAMI BŌHEKI
S - KYŪ KUMOSHIN NO JUTSU
S - KUMENJŪ
S - NINJUTSU: HEIKŌ SEKAI NO TEIŌ

Doton:
E - DOJŌ SHUKUFUKU
E - DOTON: RENGA NO JUTSU

D - DOTON: CHIKA HITOKU

C - DOTON: DOCHŪ SENKŌ
C - DOTON: DORO ŌKAMI
C - DOTON: CHIKYŪ SŌZŌ
C - DOTON: DAICHI GANSHŌ
C - DOTON: DŌRO O SAKUSEI SURU
C - DOTON: DORYŪHEKI
C - DOTON: DORYŪSŌ
C - DOTON: GANCHŪRŌ NO JUTSU
C - DOTON: IWAKAGEISEKI
C - DOTON: RETSUDO TENSHŌ
C - DOTON: TOBI TSUBUTE

B - DOTON: CHIDŌKAKU
B - DOTON: CHIKYŪ NO UGOKI
B - DOTON: DORYŪ TAIGA
B - DOTON: DORYŪHA
B - DOTON: DORYŪKATSU
B - DOTON: GANBAN KYŪ
B - DOTON: IWADEPPŌ NO JUTSU
B - DOTON: IWAGAKURE NO JUTSU
B - DOTON: KAIDO SHŌKUTSU
B - DOTON: KENGAN NO JUTSU
B - DOTON: TSUCHI NAMI NO JUTSU
B - DOTON: YOMI NUMA
B - ISHI NO KAMI NO ABATĀ
B - NADARE

Katon:
E - HI NO SŌSA
E - KAEN
E - TAIYŌ SESSHOKUI
E - OKAERINASAI NO JUTSU

D - HI NO TE
D - KATON: HŌSENKA TSUMABENI
D - KAEN KAIGA
D - KEIKOKU FUREA

C - KATON: GŌKAKYŪ NO JUTSU

Ostatnio zmieniony 22 sty 2024, 21:01 przez Shin'ya Yuki, łącznie zmieniany 63 razy.
Jeżeli nie jest powiedziane inaczej, Yuki jest w postaci szmacianej lalki.
Awatar użytkownika
Cerberus
Posty: 229
Rejestracja: 28 kwie 2021, 14:53
Discord: lamozaur
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [KP]Shin'ya Yuki [WIP]

► Pokaż Spoiler
Archiwum
16/06/2023 - Przywrócone by Pomarańcz
Ostatnio zmieniony 16 cze 2023, 20:34 przez Pomarańcz, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pomarańcz
Posty: 231
Rejestracja: 02 lut 2022, 14:11
Ranga dodatkowa: Mod KP/Transferów, mod Kuźni.
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:

Re: [KP]Shin'ya Yuki

► Pokaż Spoiler
Charakterystyka: Nie przepadam za takim typem charakteru, ale to nie powód by blokować.
Metryka: Łok (I did something tho)
Atrybuty: 3.3,3,7,7,7
Dziedziny: NinDZUTSU C, Ninpo: BukiDZUTSU C
Atuty: Specka: Ninjutsu, Sensor. Ciekawy build dla Kakuzuryū
Techniki: Podstawowe 10 PT wydane. 2 C, 4 D
Eq: Pytanie egzystencjalne, czy walkmeny istnieją. Na moje tak? Ehh, nie będę tym głowy teraz zawracała, najwyżej fabularny nakaże usunięcie.
Obrazek
Ostatnio zmieniony 16 cze 2023, 20:47 przez Pomarańcz, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Wolni Strzelcy”