• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Kuźnia Asano Hisayukiego

Wioska położona jest na równinach w centrum Sakura no Kuni, pełnych zieleni oraz kwiatów wiśni dodających, jak całej reszcie kraju, nieziemskiego uroku. To wokół nich została zbudowana Sakuragakure i zadbano o to, aby jej styl był poważny oraz pasował do pięknych terenów. Nie mają przez to bezpośrednio dostępu do morza, jednak klimat tam jest bardzo stabilny i należy do tych cieplejszych. Zimy nie są srogie, wiosny lubią być gorące i z niewielkimi opadami deszczu, a kiedy nastaje lato, mieszkańcy muszą zadbać o to, aby nie paść z odwodnienia. Nie jest to jednak poziom gorąca na pustyni. W dodatku przez wioskę przechodzi sporej wielkości rzeka, to łatwo jest się ochłodzić w takie dni z racji na pozwolenie kąpania się w niej.
Awatar użytkownika
Asano Hisayuki
Posty: 243
Rejestracja: 19 sty 2022, 22:21
Ranga: Chūnin
Discord: Supra#3250
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Kuźnia:
Bank:

Re: Kuźnia Asano Hisayukiego

Hisayuki akurat był w trakcie wykuwania kilku sztyletów, na które dostał zamówienie. Były one już na ukończeniu i szacował, że dzisiaj powinien skończyć pracę nad nimi. Jutrzejszy dzień zaś chciał przeznaczyć na testy tychże broni. Bo poza tym, że miały wyglądać godnie, to miały też spełniać swoje funkcje bojowe. Także sztylety musiały być najwyższej jakości. Ostatnio Asano nie narzekał na brak zamówień, często były to też zamówienia dla bardzo zamożnych klientów. Cóż, widocznie jego reputacja coraz bardziej rosła.
I akurat kiedy skończył kuć młotem sztylet, usłyszał pukanie do drzwi. Odłożył więc młot na kowadło, sztylet podniósł długimi obcęgami, a następnie wrzucił to wszystko do wiadra z wodą.
Podszedł do drzwi, otworzył je i zobaczył młodego mężczyznę, który od razu zalał go potokiem słów.
- Dzień dobry, tak, dobrze Pan trafił. Specjalizuję się w nietypowym i wyjątkowym ekwipunku, zapraszam. - powiedział, po czym zaprosił gościa do środka kuźni. Było tam bardzo gorąco, mimo otwartych na oścież okien, toteż Asano pokryty był potem oraz brudem, co nie było niczym nadzwyczajnym w tej profesji.
- Przepraszam za bałagan, ale jestem w trakcie pracy. I, jak zapewne Pan się już domyśla, jestem Asano Hisayuki - kowal urzędujący w tej kuźni. - rzekł, a następnie wziął w lewą rękę kartkę i zaczął ją czytać. Cztery płaszcze, dwa sztylety i miecz. Niby nic nadzwyczajnego, a jednak właściwości, jakie te wszystkie rzeczy miały mieć sprawiały, że z pewnością będzie to ciekawe wyzwanie.
W głowie kowala już pojawiały się wstępne sposoby na wykonanie tychże broni, jednakże było parę rzeczy, które musiał uściślić.
- Wszystkie te przedmioty są jak najbardziej wykonalne. Co do miecza, mogę stworzyć taki, który będzie praktycznie nie do zniszczenia, ale jego produkcja zajmie mi trochę czasu, bo będę musiał odpowiednio zahartować ostrze. Mam jednak parę pytań: na kiedy mają być gotowe te przedmioty? Czy ich użytkownicy zechcieliby mnie odwiedzić? Pytam, bo wtedy byłbym w stanie zebrać z nich dokładną miarę i dostosować broń pod konkretną osobę, dzięki czemu będzie idealnie leżała w dłoni. - powiedział, po czym przerwał, by zaczerpnąć tchu. Poczuł jak kolejna kropla potu spływa mu ze skroni na sam policzek i zbiera się na dole żuchwy. - No i jeszcze jedno pytanie. Nigdy nie walczyłem z użytkownikiem lawy, ale, o ile mi wiadomo, lawa jest płynną skałą, więc nie powinno być problemu z jej przecięciem. Kwestią nadrzędną w tym przypadku będzie to, aby broń przetrwała kontakt z tak wysoką temperaturą. Zgadza się? - zapytał i spojrzał na mężczyznę. Już chciał wziąć zlecenie w drugą rękę, gdy przypomniał sobie, że jej nie ma. Wciąż była odcięta, wciąż spoczywała w zwoju i czekała, aż Asano znajdzie kogoś na tyle biegłego w sztuce leczenia, że będzie w stanie mu tą rękę przyszyć. Dlatego też wykonał opuścił z powrotem kikut i spojrzał na swojego rozmówcę czekając na odpowiedzi.
Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 662
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Kuźnia Asano Hisayukiego

Delfin aka Morino Saku aka klon Hikariego numer 3
Aktualny wyglądMężczyzna
Chłopak, zaledwie. Nawet mistrzem płatnerstwa nie można by go pewnie nazwać w takim wieku. Praca w kuźni nie była porównywalna do tego, co to wykonywali shinobi. Dla nich bycie silnymi w młodym wieku było łatwiejsze, niż bycie profesjonalnym płatnerzem w tak młodym wieku. Zwyczajnie przy jednym potrzeba była większa doza talentu, a przy drugim - dużo, dużo i jeszcze więcej doświadczenia. Przynajmniej, z tego co słyszał ze słów osób trzecich. Nie mniej, nie planował tutaj od razu faceta oceniać. Choć brak ręki był dość... problematyczny. Martwiący. Zaproszony, wszedł do kuźni i rozejrzał się luźno wzrokiem. Wyglądała... dokładnie tak jak wyglądły kuźnie. Nic specjalnego, ale czy ktoś musiał żyć w przepychu aby to być dobrym?
- Nie ma co się martwić. Jakby było zbyt czysto, to pewnie bym za moment wyszedł z kuźni. Tak to widzę dowody ciężkiej pracy. - stwierdził prosto z lekkim uśmiechem. Dał mu czas na przeczytanie karteczki i no, oczywiście pojawiły się pytania. Kiwnął głową, na informacje co do miecza. - Rozumiem. Co do terminu... chciałbym je zyskać do końca miesiąca, jeżeli to możliwe. Co do użytkowników, mogę się w nich zmienić dzięki czemu będziesz mógł zebrać miarę. Dobrze gdyby płaszcze chociaż, były dość uniwersalne. W kwestii użytkownika lawy, tak jak przeważnie jest ona płynna, tak też jej użytkownicy najpewniej mogliby ją uczynić... twardszą. "Gęstszą" w pewnym sensie. Jednak główną kwestią będzie przetrwanie temperatury, zgadza się.
Opowiedział co nieco, nim w głowie pojawiło mu się jeszcze jedno pytanie. O rękę, jakiej to nie mógł dojrzeć.
- Co się stało, jeżeli można spytać? Nie będzie problemem stworzenie przedmiotów jedną ręką? - zapytał pół ciekawy, pół... zmartwiony. Jednak mu zależało na tych przedmiotach.
Rzeczy
Aktualna chakra: 5 156

Aktywne techniki: ---
Aktywne style walki: ---
Aktywne atuty: Ulepszony zmysł (Wszystkie)

Specjalizacja: Ninjutsu
Sennin: Ninjutsu, Fuinjutsu
Statystyki: 7/10/7/7/7/10
Wady: Uszkodzony Wzrok
Sharingan: 1 łezka, ścieżka kopiowania
► Pokaż Spoiler | Atuty
SensorAtut wrodzony
Wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Ranga KCZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
1--
2-5
3-10
4-20
5-40
6-60
72120
85200
98350
1012500
Dokładny sensorBiegłość
W wyniku ciągłej analizy sensorem różnych osób oraz źródeł chakry, postać stała się bardziej czuła na swój dodatkowy zmysł. W momencie analizy otoczenia, natychmiastowo wykryje jakieś bardziej wyjątkowe źródła chakry, jak choćby te należące do Bijū czy ich Jinchūriki, Senjutsu czy te, które zostały zerodowane. Są dla niego niesłychanie wyraźne i z łatwością rozróżni je w natłoku innych źródeł chakry. Dodatkowo jest na tyle biegły, że jest w stanie szacować cudze ilości chakry z dokładnością do 500.
Ulepszony zmysł (Wszystkie)Atut nabyty
Atut wielokrotnego wyboru. Oznacza to, że postać ma bardziej wyczulony wybrany zmysł. Atut ten ściśle współpracuje z Refleksem, znacząco zwiększając jego możliwości. Jeżeli atrybut ten umożliwia np. dostrzeżenie szczegółu z dwudziestu metrów - posiadacze tego atutu ze zmysłem wzroku ten sam szczegół dostrzegą z dwukrotnie większej odległości itd. Analogicznie, jeśli wzmocniony zmysł wykrywa coś z dystansu dwudziestu metrów - osoby z wyższą wartością atrybuty Refleks wykryją coś z dalszego dystansu. Wyróżnia się pięć zmysłów:
  1. Wzrok - wzmocnienie tego zmysłu zapewnia postaci lepszy wzrok, pozwalając patrzeć dalej i dostrzegać szczegóły tam, gdzie nikt inny by się ich nie dopatrzył. Postać też lepiej widzi przez dym czy inne warunki, które utrudniają wizję.
  2. Słuch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że postać jest bardziej wyczulona na źródła dźwięków dookoła niej. Usłyszy jak trawa się ugina za nią czy oddech oddalonego nawet o dwadzieścia metrów przeciwnika, a podczas snu - może obudzić (jeśli użytkownik tego chce) go nawet najcichszy dźwięk, przez co bardzo ciężko ją zaskoczyć. Jeśli jednak przeciwnik np. ukrywa swój oddech i w miarę możliwości ogranicza wydawane dźwięki, wówczas dystans ten maleje, choć w pobliżu 5 metrów od użytkownika naprawdę trzeba się postarać.
  3. Smak - wzmocnienie tego zmysłu, choć nie posiada zastosowania stricte bojowego, pozwala natomiast niemalże od razu rozpoznać skład czegokolwiek co tylko spróbujemy, a także określić, czy będzie to miało pozytywny, czy negatywny wpływ na użytkownika. Nawet, jeśli trucizna nie posiada smaku sama w sobie, tak osoba, z tym wzmocnieniem wyczuje, że w napoju czy potrawie jest coś więcej, co wpłynęło na smak. Dodatkowo, jest w stanie jasno określić, składniki potraw.
  4. Węch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie zmienić się w prawdziwego psa tropiącego, bez potrzeby użycia specjalistycznych technik. Bez problemu zapamiętuje zapach swojego celu i jest w stanie go śledzić, nawet gdy ten jest oddalony o 2.5km od użytkownika. Umożliwia to także lokalizację osoby w przestrzeni, gdy np. jest ciemno, dostarczając informację o źródle zapachu w promieniu 10 metrów od użytkownika, choć jest to tylko ogólny kierunek, a nie dokładna lokalizacja. Warunki atmosferyczne, jak np. wiatr, mogą dodatkowo utrudnić tropienie.
  5. Dotyk - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie wykryć najdrobniejsze zmiany w fakturze zarówno przedmiotów, jak i osób. Ba! Nawet nie musi dotykać ich bezpośrednio dłonią - jakakolwiek część ciała jest w stanie to wykryć, także najdrobniejszy impuls. W trakcie walki, pozwala także odczuć, jak ataki wypływają na ciało i elementy pancerza przeciwnika, przez co dłuższa, analityczna walka, może takiej osobie dostarczyć cennych informacji o słabych punktach, a receptory na skórze wykryją nawet najdrobniejszą zmianę temperatury - także tę nienaturalną, wywołaną np. jakimś jutsu.
SurvivalAtut nabyty
Postać posiada wiedzę niezbędną do przetrwania w dziczy. Wie, gdzie szukać schronienia, jakie rośliny są jadalne czy choćby jak rozpalić ogień.
TolerancjaAtut nabyty
Postać w wyniku różnych doświadczeń zyskała zwiększoną odporność na różne warunki pogodowe i ich zmienność. Dzięki temu lepiej znosi mrozy czy upały, nawet jeśli nie są one naturalne dla jego miejsca urodzenia.
Uszkodzony wzrokWada
W wyniku nadwyrężenie wzroku podczas używania Sharingana, został on uszkodzony w 6%. Te 6% wlicza się do utraty wzroku dla posiadaczy Mangekyo, a bazowo pogarsza nam dalikatnie wzrok dzięki czemu obraz może być czasem zamazany. Jest możliwe wyleczenie tej wady.
► Pokaż Spoiler | Ekwipunek po Bunretsu
Większość ekwipunku unikatowego zostaje na Hikarim #1, z czego z tyłu kamizelki ma katanę zamiast Ryū no Daishō. Na bransoletce dodatkowe dwa koraliki naładowane Kagaku Rantan + Gentoshinem do pozostałych Hikarich.

To co ma Hikari #2 to: Ryū no Daishō, jedna z trzech pieczęci Hiraishina, 1x pigułka żywnościowa, 1x pigułka zwiększająca krew. Dodatkowo bransoletka z dwoma koralikami naładowanymi Kagaku Rantan + Gentoshinem do pozostałych Hikarich.

To co ma Delfin to: 1x katana przypięta poziomo do pasa, 2x kunai ze znacznikiem Hiraishina, 5x Dreamworks (we fioklach), 1x pigułka żywnościowa, 1x bombka świetlna, 2x bombka dymna, 1x pigułka zwiększająca krew. To wszystko jest trzymane w jednej torbie biodrowej. Dodatkowo bransoletka z dwoma koralikami naładowanymi Kagaku Rantan + Gentoshinem do pozostałych Hikarich.
Obrazek
Awatar użytkownika
Asano Hisayuki
Posty: 243
Rejestracja: 19 sty 2022, 22:21
Ranga: Chūnin
Discord: Supra#3250
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Kuźnia:
Bank:

Re: Kuźnia Asano Hisayukiego

Hisayuki wiedział, że w pracy kowala niezwykle istotne było doświadczenie, a, wbrew pozorom, tego już zdążył nieco nabrać. Niemniej ważna była jednak wiedza - a tej Asano posiadał bez liku. I, co prawda, wciąż się dokształcał w tej materii, tak doskonale wiedział, jak łączyć metale, w jakich proporcjach, jak je wypalać, jak hartować, jak tworzyć przedmioty w taki sposób, by miały specjalne właściwości.
Pierwszą część wypowiedzi blondyn przyjął jedynie skinieniem głowy. O tak, u niego zawsze praca wre. I, gdyby mógł, to pracowałby bez przerwy, a i tak zawsze coś by miał w kolejce do zrobienia. Dlatego też kowal dotarł do takiego punktu swojej kariery, że niektóre zlecenia musiał albo odrzucić albo dać odległy termin ich realizacji. Niestety, nie mógł się wyrobić ze wszystkim. Zwłaszcza teraz, gdy nie miał jednej ręki.
- Do końca miesiąca? To tak, termin jak najbardziej realny. Płaszcze mogę zrobić uniwersalne, jak najbardziej, ale muszę też wiedzieć, jakiej postury są ich nosiciele. Zrobienie za dużego lub za małego płaszcza raczej nie pomoże wam w misji. - rzekł. Jeśli jego zleceniodawca mógł się zamienić w członków swojej drużyny to dobrze, Asano będzie mógł zebrać miarę nawet teraz. Wysłuchał słów swojego nowego zleceniodawcy i zastanowił się przez chwilę. Zrobienie broni, która będzie odporna na wysokie temperatury to jedno, ale sprawienie, by była ona tak ostra, by wbić się w skałę, którą lawa może się stać to drugie. Zastanawiał się przez chwilę, jak ugryźć ten temat, gdy z zamyślenia wyrwało go pytanie o rękę.
- Straciłem w Baibai, gdy pomagałem wyzwolić kraj spod władzy cieni. Wciąż szukam medyka, który będzie w stanie mi ją przyszyć, a póki co, jakoś muszę sobie radzić. - powiedział, po czym złożył pieczęć i stworzył cienistego klona, który również miał jedną rękę. Teraz jednak rąk do pracy była odpowiednia ilość, więc w ten sposób Asano mógł obejść swoją niepełnosprawność.
Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 662
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Kuźnia Asano Hisayukiego

Delfin aka Morino Saku aka klon Hikariego numer 3
Aktualny wyglądMężczyzna
Termin realny. To dobrze. Zakładał zresztą, że może nawet szybciej uda mu się je zrobić. Nim znajdą byłego Tsuchikage jeszcze trochę minie, to też nawet bezpośrednio przed walką Morino będzie w stanie się teleportować i odebrać zamówienie. Na słowa o tym, że musiał sprawdzić posturę i tak, chłopak kiwnął głową. Na razie jednak nie zmieniał się, bo... no jeszcze nie skończyli ustalać detali zlecenia, prawda? Nim skończyli to robić też, Morino zadał jedno pytanie z ciekawości. Co stało się z ręką? Odpowiedź go... zaskoczyła. Ha. Byli w tym samym miejscu w tym samym celu, a ani razu go nie spotkał. Jednak bycie poszkodowanym po walce z Sukatsu nie pozwoliło mu zbyt bardzo na zbieranie znajomości. Nie mniej... teraz nie był Hikarim. To też, nie mógł tego nijak skomentować.
- Rozumiem... i więc też jesteś shinobi. - skomentował prosto, nie mając nic specjalnego na myśli tymi słowami. Nie mniej, w takim wypadku druga ręką była istotna. - Co ty na to. Jestem już trochę w wiosce i się udzielam, więc będę w stanie pisnąć słowo bardzo wysoko postawionej osobie w wiosce o Tobie. Samej Kage. Jesteś zarówno naszym shinobi, jaki i kowalem niesamowitej broni, także inwestycja w Ciebie byłaby również dla wioski opłacalna. Może znalazłby się ktoś, kto zająłby się jak najszybciej tą ręką. Jako część zapłaty więc, mogę spróbować załatwić Ci przyszycie. Są na to wielkie szanse, ale nie 100%, ostrzegam. Pasuje Ci to? Tylko nie rozpowiadaj innym, nikt nie lubi słyszeć o preferencyjnym traktowaniu, nawet jak jest zasłużone. Czy to jako zapłata starczy, czy masz jeszcze jakąś potrzebę? Po tym jak ustalimy, to użyję Henge i zbierzesz wymiary. Ewentualnie to będzie wstępna moja opłata, a detale ustalimy jak już wytworzysz przedmioty.
Dopytał na sam koniec. Czy to starczy? Miał nadzieję, ale rozumiałby jeżeli nie. Nie mniej, nie miał jednak pojęcia co mógłby Hisayuki jako opłatę chcieć za to, z wyjątkiem samego ryo.
Rzeczy
Aktualna chakra: 5 156

Aktywne techniki: ---
Aktywne style walki: ---
Aktywne atuty: Ulepszony zmysł (Wszystkie)

Specjalizacja: Ninjutsu
Sennin: Ninjutsu, Fuinjutsu
Statystyki: 7/10/7/7/7/10
Wady: Uszkodzony Wzrok
Sharingan: 1 łezka, ścieżka kopiowania
► Pokaż Spoiler | Atuty
SensorAtut wrodzony
Wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Ranga KCZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
1--
2-5
3-10
4-20
5-40
6-60
72120
85200
98350
1012500
Dokładny sensorBiegłość
W wyniku ciągłej analizy sensorem różnych osób oraz źródeł chakry, postać stała się bardziej czuła na swój dodatkowy zmysł. W momencie analizy otoczenia, natychmiastowo wykryje jakieś bardziej wyjątkowe źródła chakry, jak choćby te należące do Bijū czy ich Jinchūriki, Senjutsu czy te, które zostały zerodowane. Są dla niego niesłychanie wyraźne i z łatwością rozróżni je w natłoku innych źródeł chakry. Dodatkowo jest na tyle biegły, że jest w stanie szacować cudze ilości chakry z dokładnością do 500.
Ulepszony zmysł (Wszystkie)Atut nabyty
Atut wielokrotnego wyboru. Oznacza to, że postać ma bardziej wyczulony wybrany zmysł. Atut ten ściśle współpracuje z Refleksem, znacząco zwiększając jego możliwości. Jeżeli atrybut ten umożliwia np. dostrzeżenie szczegółu z dwudziestu metrów - posiadacze tego atutu ze zmysłem wzroku ten sam szczegół dostrzegą z dwukrotnie większej odległości itd. Analogicznie, jeśli wzmocniony zmysł wykrywa coś z dystansu dwudziestu metrów - osoby z wyższą wartością atrybuty Refleks wykryją coś z dalszego dystansu. Wyróżnia się pięć zmysłów:
  1. Wzrok - wzmocnienie tego zmysłu zapewnia postaci lepszy wzrok, pozwalając patrzeć dalej i dostrzegać szczegóły tam, gdzie nikt inny by się ich nie dopatrzył. Postać też lepiej widzi przez dym czy inne warunki, które utrudniają wizję.
  2. Słuch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że postać jest bardziej wyczulona na źródła dźwięków dookoła niej. Usłyszy jak trawa się ugina za nią czy oddech oddalonego nawet o dwadzieścia metrów przeciwnika, a podczas snu - może obudzić (jeśli użytkownik tego chce) go nawet najcichszy dźwięk, przez co bardzo ciężko ją zaskoczyć. Jeśli jednak przeciwnik np. ukrywa swój oddech i w miarę możliwości ogranicza wydawane dźwięki, wówczas dystans ten maleje, choć w pobliżu 5 metrów od użytkownika naprawdę trzeba się postarać.
  3. Smak - wzmocnienie tego zmysłu, choć nie posiada zastosowania stricte bojowego, pozwala natomiast niemalże od razu rozpoznać skład czegokolwiek co tylko spróbujemy, a także określić, czy będzie to miało pozytywny, czy negatywny wpływ na użytkownika. Nawet, jeśli trucizna nie posiada smaku sama w sobie, tak osoba, z tym wzmocnieniem wyczuje, że w napoju czy potrawie jest coś więcej, co wpłynęło na smak. Dodatkowo, jest w stanie jasno określić, składniki potraw.
  4. Węch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie zmienić się w prawdziwego psa tropiącego, bez potrzeby użycia specjalistycznych technik. Bez problemu zapamiętuje zapach swojego celu i jest w stanie go śledzić, nawet gdy ten jest oddalony o 2.5km od użytkownika. Umożliwia to także lokalizację osoby w przestrzeni, gdy np. jest ciemno, dostarczając informację o źródle zapachu w promieniu 10 metrów od użytkownika, choć jest to tylko ogólny kierunek, a nie dokładna lokalizacja. Warunki atmosferyczne, jak np. wiatr, mogą dodatkowo utrudnić tropienie.
  5. Dotyk - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie wykryć najdrobniejsze zmiany w fakturze zarówno przedmiotów, jak i osób. Ba! Nawet nie musi dotykać ich bezpośrednio dłonią - jakakolwiek część ciała jest w stanie to wykryć, także najdrobniejszy impuls. W trakcie walki, pozwala także odczuć, jak ataki wypływają na ciało i elementy pancerza przeciwnika, przez co dłuższa, analityczna walka, może takiej osobie dostarczyć cennych informacji o słabych punktach, a receptory na skórze wykryją nawet najdrobniejszą zmianę temperatury - także tę nienaturalną, wywołaną np. jakimś jutsu.
SurvivalAtut nabyty
Postać posiada wiedzę niezbędną do przetrwania w dziczy. Wie, gdzie szukać schronienia, jakie rośliny są jadalne czy choćby jak rozpalić ogień.
TolerancjaAtut nabyty
Postać w wyniku różnych doświadczeń zyskała zwiększoną odporność na różne warunki pogodowe i ich zmienność. Dzięki temu lepiej znosi mrozy czy upały, nawet jeśli nie są one naturalne dla jego miejsca urodzenia.
Uszkodzony wzrokWada
W wyniku nadwyrężenie wzroku podczas używania Sharingana, został on uszkodzony w 6%. Te 6% wlicza się do utraty wzroku dla posiadaczy Mangekyo, a bazowo pogarsza nam dalikatnie wzrok dzięki czemu obraz może być czasem zamazany. Jest możliwe wyleczenie tej wady.
► Pokaż Spoiler | Ekwipunek po Bunretsu
Większość ekwipunku unikatowego zostaje na Hikarim #1, z czego z tyłu kamizelki ma katanę zamiast Ryū no Daishō. Na bransoletce dodatkowe dwa koraliki naładowane Kagaku Rantan + Gentoshinem do pozostałych Hikarich.

To co ma Hikari #2 to: Ryū no Daishō, jedna z trzech pieczęci Hiraishina, 1x pigułka żywnościowa, 1x pigułka zwiększająca krew. Dodatkowo bransoletka z dwoma koralikami naładowanymi Kagaku Rantan + Gentoshinem do pozostałych Hikarich.

To co ma Delfin to: 1x katana przypięta poziomo do pasa, 2x kunai ze znacznikiem Hiraishina, 5x Dreamworks (we fioklach), 1x pigułka żywnościowa, 1x bombka świetlna, 2x bombka dymna, 1x pigułka zwiększająca krew. To wszystko jest trzymane w jednej torbie biodrowej. Dodatkowo bransoletka z dwoma koralikami naładowanymi Kagaku Rantan + Gentoshinem do pozostałych Hikarich.
Obrazek
Awatar użytkownika
Asano Hisayuki
Posty: 243
Rejestracja: 19 sty 2022, 22:21
Ranga: Chūnin
Discord: Supra#3250
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Kuźnia:
Bank:

Re: Kuźnia Asano Hisayukiego

Hisayuki nie wiedział, że rozmawiał z osobą, która również byłą w Baibai i też walczyła o wyzwolenie tego kraju. No bo skąd mógłby to wiedzieć? Po wydarzeniach na scenie, gdzie zdrajców poddano egzekucji, a on sam wtedy odniósł swoje rany, nie miał za bardzo ani ochoty, ani siły, by zawierać znajomości. Jedyne co udało mu się uzyskać to przychylne spojrzenie władczyni oraz rady. No i zdołał kupić potrzebne przedmioty oraz materiały.
Gdy jednak usłyszał o tym, że jego klient mógłby szepnąć słówko do kage o sytuacji, w jakiej Asano się znalazł, to zaświeciły mu się oczy.
- Naprawdę mógłbyś to zrobić? Bo nie ukrywam, że obecna sytuacja jest dla mnie... niezręczna. - wspomniał, ukazując kikut ręki. Pozwolił sobie też, by wpleść jakiś żart na rozładowanie atmosfery, mimo iż ten był raczej słaby.
- Nie zamierzam o tym nikomu rozpowiadać. Ale ta przysługa może być jedynie częścią zapłaty, bo, nie ukrywam, zlecenie jest wymagające. Resztą zapłaty może być zwój z ciekawą, ofensywną techniką z zakresu ninjutsu, bym jeszcze lepiej mógł służyć Sakuragakure swoimi umiejętnościami jako shinobi. Bo umiejętności nigdy za wiele. I jeśli technika będzie naprawdę ciekawa, to wezmę na siebie koszt produkcji miecza. Za sztylety i płaszcze będziesz musiał jednak zapłacić, bo inaczej zbankrutuję. - rzekł, uśmiechając się lekko. Hisayuki cenił się dosyć drogo, wiedział o tym. Z drugiej jednak strony wytwarzał przedmioty najwyższej jakości i był w tym naprawdę świetny. Także cóż, dlaczego miałby nie zarabiać na swoich umiejętnościach?
Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 662
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Kuźnia Asano Hisayukiego

Delfin aka Morino Saku aka klon Hikariego numer 3
Aktualny wyglądMężczyzna
Chłopakowi zaświeciły się oczy i dzięki temu Morino mógł lekko odetchnąć. Czyli to definitywnie byłaby dobra zapłata. A przynajmniej jej część, bo domyślał się że silne przedmioty to nie była pierwsza lepsza tańsze rzecz. Z pewnością miało to swoją cenę. To też na pytanie czy naprawdę mógłby to zrobić, kiwnął głową. Nawet uśmiechnął się lekko na słaby żart. Próbował rozluźnić atmosferę i Morino to doceniał. Nie mniej, faktycznie była to tylko cena zapłaty. Kolejna cena? Zwój z techniką. Teraz... nie było to nic aż tak nietypowego dla niego. Miał wiele technik w Ninjutsu, choć facetowi przed nim zależało typowo na technice ofensywnej. Chuunin zastanowił się chwilę, nim ostatecznie lekko się uśmiechnął. Aż tak łatwo Morino skóry nie sprzeda.
- Cenisz się. Przysługa od Kage i jednocześnie zdobycie u niej reputacji, dodatkowo jeden zwój, a także opłata za część lub całe zlecenie. W normalnych okolicznościach, ludzie przeważnie jedynie płacą w ryo za tego typu zlecenia, czyż nie? A przedmioty te mają też służyć właśnie wiosce, a nie być tylko personalnymi zdobyczami. - zapytał z bardzo delikatnym i grzecznościowym uśmiechem. Sporo rządał, ale jednocześnie ten ekwipunek był mu potrzebny do zlecenia. Milczał też przez moment, po prostu wpatrując się w Hisayukiego. Jak na średnio znanego kowala się cenił, to była prawda. Liczył też trochę, że z racji że pomagał tym samym bezpośrednio w zleceniu wioski, to nie będzie też chciał aż tak wielkiej zapłaty. - Co ty na to, resztę zapłaty konkretnie ustalimy po wykonaniu ostrza. Jeżeli faktycznie będzie wysokiej jakości i trochę je przetestujemy, to będę w stanie pożyczyć zwój z nawet ciekawszą techniką. Zależnie od tego jak wyjdzie ostrze, wybierzemy coś odpowiedniego. Posiadam parę zwojów, więc zapłata nie powinna być problemem. Dodatkowo mogę zaoferować trochę rozpowiedzenie o Tobie znajomym shinobi oraz po misji, o tym jak Twoje przedmioty pomogły w pokonaniu bardzo potężnego demona. Nie mogę Ci jednak powiedzieć detalów kogo, mam nadzieję że rozumiesz.
Myślał, że reputacja była rzeczą więcej wartą niż ryo i jednocześnie, co nieco pozwoli mu to na więcej luzu w kwestii techniki. Ewentualnie, jakieś przyszłe benefity u Hisayukiego jeżeli jego ekwipunek faktycznie będzie ponadprzeciętny.
Rzeczy
Aktualna chakra: 5 156

Aktywne techniki: ---
Aktywne style walki: ---
Aktywne atuty: Ulepszony zmysł (Wszystkie)

Specjalizacja: Ninjutsu
Sennin: Ninjutsu, Fuinjutsu
Statystyki: 7/10/7/7/7/10
Wady: Uszkodzony Wzrok
Sharingan: 1 łezka, ścieżka kopiowania
► Pokaż Spoiler | Atuty
SensorAtut wrodzony
Wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Ranga KCZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
1--
2-5
3-10
4-20
5-40
6-60
72120
85200
98350
1012500
Dokładny sensorBiegłość
W wyniku ciągłej analizy sensorem różnych osób oraz źródeł chakry, postać stała się bardziej czuła na swój dodatkowy zmysł. W momencie analizy otoczenia, natychmiastowo wykryje jakieś bardziej wyjątkowe źródła chakry, jak choćby te należące do Bijū czy ich Jinchūriki, Senjutsu czy te, które zostały zerodowane. Są dla niego niesłychanie wyraźne i z łatwością rozróżni je w natłoku innych źródeł chakry. Dodatkowo jest na tyle biegły, że jest w stanie szacować cudze ilości chakry z dokładnością do 500.
Ulepszony zmysł (Wszystkie)Atut nabyty
Atut wielokrotnego wyboru. Oznacza to, że postać ma bardziej wyczulony wybrany zmysł. Atut ten ściśle współpracuje z Refleksem, znacząco zwiększając jego możliwości. Jeżeli atrybut ten umożliwia np. dostrzeżenie szczegółu z dwudziestu metrów - posiadacze tego atutu ze zmysłem wzroku ten sam szczegół dostrzegą z dwukrotnie większej odległości itd. Analogicznie, jeśli wzmocniony zmysł wykrywa coś z dystansu dwudziestu metrów - osoby z wyższą wartością atrybuty Refleks wykryją coś z dalszego dystansu. Wyróżnia się pięć zmysłów:
  1. Wzrok - wzmocnienie tego zmysłu zapewnia postaci lepszy wzrok, pozwalając patrzeć dalej i dostrzegać szczegóły tam, gdzie nikt inny by się ich nie dopatrzył. Postać też lepiej widzi przez dym czy inne warunki, które utrudniają wizję.
  2. Słuch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że postać jest bardziej wyczulona na źródła dźwięków dookoła niej. Usłyszy jak trawa się ugina za nią czy oddech oddalonego nawet o dwadzieścia metrów przeciwnika, a podczas snu - może obudzić (jeśli użytkownik tego chce) go nawet najcichszy dźwięk, przez co bardzo ciężko ją zaskoczyć. Jeśli jednak przeciwnik np. ukrywa swój oddech i w miarę możliwości ogranicza wydawane dźwięki, wówczas dystans ten maleje, choć w pobliżu 5 metrów od użytkownika naprawdę trzeba się postarać.
  3. Smak - wzmocnienie tego zmysłu, choć nie posiada zastosowania stricte bojowego, pozwala natomiast niemalże od razu rozpoznać skład czegokolwiek co tylko spróbujemy, a także określić, czy będzie to miało pozytywny, czy negatywny wpływ na użytkownika. Nawet, jeśli trucizna nie posiada smaku sama w sobie, tak osoba, z tym wzmocnieniem wyczuje, że w napoju czy potrawie jest coś więcej, co wpłynęło na smak. Dodatkowo, jest w stanie jasno określić, składniki potraw.
  4. Węch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie zmienić się w prawdziwego psa tropiącego, bez potrzeby użycia specjalistycznych technik. Bez problemu zapamiętuje zapach swojego celu i jest w stanie go śledzić, nawet gdy ten jest oddalony o 2.5km od użytkownika. Umożliwia to także lokalizację osoby w przestrzeni, gdy np. jest ciemno, dostarczając informację o źródle zapachu w promieniu 10 metrów od użytkownika, choć jest to tylko ogólny kierunek, a nie dokładna lokalizacja. Warunki atmosferyczne, jak np. wiatr, mogą dodatkowo utrudnić tropienie.
  5. Dotyk - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie wykryć najdrobniejsze zmiany w fakturze zarówno przedmiotów, jak i osób. Ba! Nawet nie musi dotykać ich bezpośrednio dłonią - jakakolwiek część ciała jest w stanie to wykryć, także najdrobniejszy impuls. W trakcie walki, pozwala także odczuć, jak ataki wypływają na ciało i elementy pancerza przeciwnika, przez co dłuższa, analityczna walka, może takiej osobie dostarczyć cennych informacji o słabych punktach, a receptory na skórze wykryją nawet najdrobniejszą zmianę temperatury - także tę nienaturalną, wywołaną np. jakimś jutsu.
SurvivalAtut nabyty
Postać posiada wiedzę niezbędną do przetrwania w dziczy. Wie, gdzie szukać schronienia, jakie rośliny są jadalne czy choćby jak rozpalić ogień.
TolerancjaAtut nabyty
Postać w wyniku różnych doświadczeń zyskała zwiększoną odporność na różne warunki pogodowe i ich zmienność. Dzięki temu lepiej znosi mrozy czy upały, nawet jeśli nie są one naturalne dla jego miejsca urodzenia.
Uszkodzony wzrokWada
W wyniku nadwyrężenie wzroku podczas używania Sharingana, został on uszkodzony w 6%. Te 6% wlicza się do utraty wzroku dla posiadaczy Mangekyo, a bazowo pogarsza nam dalikatnie wzrok dzięki czemu obraz może być czasem zamazany. Jest możliwe wyleczenie tej wady.
► Pokaż Spoiler | Ekwipunek po Bunretsu
Większość ekwipunku unikatowego zostaje na Hikarim #1, z czego z tyłu kamizelki ma katanę zamiast Ryū no Daishō. Na bransoletce dodatkowe dwa koraliki naładowane Kagaku Rantan + Gentoshinem do pozostałych Hikarich.

To co ma Hikari #2 to: Ryū no Daishō, jedna z trzech pieczęci Hiraishina, 1x pigułka żywnościowa, 1x pigułka zwiększająca krew. Dodatkowo bransoletka z dwoma koralikami naładowanymi Kagaku Rantan + Gentoshinem do pozostałych Hikarich.

To co ma Delfin to: 1x katana przypięta poziomo do pasa, 2x kunai ze znacznikiem Hiraishina, 5x Dreamworks (we fioklach), 1x pigułka żywnościowa, 1x bombka świetlna, 2x bombka dymna, 1x pigułka zwiększająca krew. To wszystko jest trzymane w jednej torbie biodrowej. Dodatkowo bransoletka z dwoma koralikami naładowanymi Kagaku Rantan + Gentoshinem do pozostałych Hikarich.
Ostatnio zmieniony 05 sie 2023, 22:53 przez Uchiha Hikari, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Asano Hisayuki
Posty: 243
Rejestracja: 19 sty 2022, 22:21
Ranga: Chūnin
Discord: Supra#3250
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Kuźnia:
Bank:

Re: Kuźnia Asano Hisayukiego

Hisayuki spodziewał się, że klient może się licytować. To była naturalna kolej rzeczy, a akurat w tej dziedzinie blondyn już posiadał jakieś doświadczenie. Nauczył się ponadto, że nie mógł się wykręcać od adekwatnej zapłaty dobrem wioski. Dlaczego? Dlatego, że on też był częścią tej wioski, że ryo pomagało mu ulepszać kuźnię, by tworzyć jeszcze więcej jeszcze lepszych przedmiotów, które to w przyszłości przedłożą się na ogólną poprawę bezpieczeństwa.
- Oczywiście, że mają służyć wiosce. Tak jak i ja. A bez zapłaty, nie będę w stanie tego robić. Muszę coś jeść, muszę ulepszać kuźnię, muszę rozwijać własne umiejętności. A od kogo innego lepiej byłoby uczyć się technik, niż od innego shinobiego, zwłaszcza, jeśli ten nie jest byle laikiem, a chuninem? Cenię się, ale to dlatego, że wytwarzam najlepsze przedmioty w wiosce. - powiedział, śmiało odwzajemniając spojrzenie mężczyzny. - Ponadto, gdyby chodziło mi o samo Ryo to wszystkie te przedmioty, ze względu na unikalny proces ich tworzenia oraz rzadkie materiały, które będą mi potrzebne, wyceniłbym na około 25 tysięcy ryo. Przy czym około dwudziestu tysięcy byłoby za same materiały. Jestem skłonny znacznie obniżyć tę kwotę w zamian za szepnięte słówko do Kage oraz ciekawą technikę. Wydaje mi się, że jest to interesujący układ, czyż nie? - dodał. Po następnych słowach klienta zastanowił się przez chwilę.
- Nie. Zapłatę należy omówić w chwili składania zamówienia. Jeśli moje produkty nie będą satysfakcjonujące dla ciebie, po prostu ich nie przyjmiesz. Pamiętaj, że każdy z unikatów jest moją personalną wizytówką. Nie mogę sobie pozwolić na najmniejszy chociażby błąd. A jeśli chodzi o reputację, to wstrzymajmy się z tym. Niech moje bronie przemówią za mnie. Jeśli będziesz zadowolony, to od ciebie będzie zależało czy szepniesz słówko tu i ówdzie. Nie mogę tego traktować jako części zapłaty. - odpowiedział. Miał nadzieję, że odpowiednio wyjaśnił swoje stanowisko. Mówił przy tym uprzejmym, chociaż stanowczym tonem.
Ostatnio zmieniony 06 sie 2023, 18:10 przez Asano Hisayuki, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 662
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Kuźnia Asano Hisayukiego

Delfin aka Morino Saku aka klon Hikariego numer 3
Aktualny wyglądMężczyzna
Licytacje, licytacje. Nie zamierzał w końcu po prostu dawać kowalowi tego co chce, szczególnie że pragnął sporo. Zamówienie? Też było co prawda spore, choć jeden przedmiot był faktycznie naprawdę wyjątkowy. Reszta była... wyjątkowa, ale nie aż tak. W najgorszym wypadku zbędna i do zastąpienia przez odpowiednie umiejętności, choć oczywiście lepiej było mieć przedmiot niż używać więcej chakry. Co do cen nie mógł oceniać faktycznie ile takie wytworzenie mogło zajmować, bo nie miał najmniejszego pojęcia. Kwoty o jakich ten mówił były jednak wysokie. Czy aż tak wysokie wytworzenie przedmiotu byłoby faktycznie? Nie był pewien.
- Śmiałe stwierdzenie, że wyrabiasz najlepsze przedmioty. Jeżeli to robisz jednak, to brakuje Ci renomy czy dowodów aby to poprzeć. Cena za markę jest rozsądna... tak długo jak ta marka istnieje. Polecanie niepewnej marki Kage? Nosi ze sobą pewne ryzyko również dla mnie. I dużą korzyść dla Ciebie, jeżeli sprostasz wyzwaniu. Bycie kowalem zauważonym przez Kage przyniesie Ci dużo pracy, jak i zysku. - stwierdził neutralnie. Nie miał wątpliwości co do tego, że choć może chłopak przed nim już w jakichś kręgach zyskał reputację, tak dalej daleko było mu do miana najlepszego w Sakurze. Inaczej by o tym usłyszał, jako ktoś interesujący się bronią. Następny fakt, że chłopak nie chciał traktować pomocy w zdobyciu reputacji jako część zapłaty, został skwitowany wzruszeniem ramion. Oczywiście, w pewnym sensie jego podejście było sensowne. A raczej, bardzo dumne. Zupełnie jak osoby początkujące w pracy pragnące wysokiej stawki, pomijające fakt że praca daje im potencjał na doświadczenie i następnie zdobycie lepszej stawki. - Skoro takie jest Twoje podejście, niech będzie. Chcesz ofensywną technikę, tak?
Po tym pytaniu, wystawił dłoń przed siebie i wytworzył nad nią niewielkiego rasengana. Ot, prostego, najzwyklejszego.
- Rasengan. Możesz do niego przelać dowolną ilość chakry. Im więcej, tym silniejsza będzie technika. Bardzo uniwersalne i unikatowe, a także wielce użytyczne. Jedyna wada to wymaganie ogromnej kontroli chakry aby to opanować, lub klonów do pomocy - jakie to posiadasz. Klasyfikowany jest jako technika rangi A, choć siłą jest w stanie bez problemu wyjść na S i ponad. - stwierdził, nim cofnął swoją technikę, dając się energii rozpaść po prostu w powietrzu. Nie miał jeszcze zwoju z nim przygotowanego, ale była to też kwestia czasu nim go zdobędzie. - Jestem w trakcie spisywania na zwój tej techniki. Do miesiąca skończę. To? Pokryje ona całkowicie cenę, czy nie? Jeżeli jakaś pozostanie, to mam nadzieję na sprawiedliwą, bo w innym wypadku pozostanie mi szukanie innego kowala. Również jeżeli unikat będzie zrobiony byle jak, to jak sam stwierdziłeś, po prostu przedmiotów nie przyjmę.
Dodał to zdanie, co by to też niejako uświadomić chłopaka, że nie był niezastąpiony. Zbyt wysoka cena za nieznanej mu jakości broń i Morino stąd odejdzie. Pomijając fakt, że potrafił być też dość zawistny. Skoro pomoc w szerzeniu jego reputacji nie była odpowiednią ceną, to zadba o to aby tej reputacji nie szerzyć. Nie chciał w siebie zainwestować, to nie będzie mu tego za darmo oferował. Chyba, że przedmioty będą naprawdę niesamowite.
Rzeczy
Aktualna chakra: 5 156 - 500 (Rasengan) = 4 656

Aktywne techniki: ---
Aktywne style walki: ---
Aktywne atuty: Ulepszony zmysł (Wszystkie)

Specjalizacja: Ninjutsu
Sennin: Ninjutsu, Fuinjutsu
Statystyki: 7/10/7/7/7/10
Wady: Uszkodzony Wzrok
Sharingan: 1 łezka, ścieżka kopiowania
► Pokaż Spoiler | Techniki
Rasengan | Spiralling Sphere螺旋丸
KlasyfikacjaNinjutsu, Transformacja Kształtu
PieczęcieBrak, mieszanie chakry zajmuje tyle, co złożenie 6 pieczęci
KosztDwukrotny
ZasięgDotykowy
WymaganiaKontrola chakry 6 i 2 cieniste klony lub Kontrola chakry 7 i 1 cienisty klon lub Kontrola chakry 8
Technika tworząca szybko wirującą kulę z bardzo skondensowanej chakry. Kula mieści się w dłoni użytkownika i unosi delikatnie nad nią. Kulą tą następnie uderza się w cel, zadając spore obrażenia. Rotująca energia skręca i rozrywa to, w co uderzy, mogąc wyrządzić ogromne szkody uderzonemu ciału, czy z łatwością skruszyć skałę. Do korzystania z tej techniki potrzeba dwóch cienistych klonów, które pomogą z mieszaniem chakry.

Specjalna zasada: można stworzyć dwa Rasengany, jednak wtedy wymagania dotyczące Kontroli Chakry są o 1 poziom wyższe. Oznacza to, że by stworzyć dwa rasengany potrzebujemy minimum Kontroli Chakry na poziomie 7 i czterech cienistych klonów itd.

Posiadając rangę S w Ninjutsu można przy tworzeniu rasengana przelać dowolną ilość chakry. W ten sposób tworzony rasengan staje się większy i silniejszy, zależnie od tego, jak wiele energii zostanie wykorzystanej do jego utworzenia.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu mieszanie chakry jest dwukrotnie szybsze.
► Pokaż Spoiler | Atuty
SensorAtut wrodzony
Wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Ranga KCZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
1--
2-5
3-10
4-20
5-40
6-60
72120
85200
98350
1012500
Dokładny sensorBiegłość
W wyniku ciągłej analizy sensorem różnych osób oraz źródeł chakry, postać stała się bardziej czuła na swój dodatkowy zmysł. W momencie analizy otoczenia, natychmiastowo wykryje jakieś bardziej wyjątkowe źródła chakry, jak choćby te należące do Bijū czy ich Jinchūriki, Senjutsu czy te, które zostały zerodowane. Są dla niego niesłychanie wyraźne i z łatwością rozróżni je w natłoku innych źródeł chakry. Dodatkowo jest na tyle biegły, że jest w stanie szacować cudze ilości chakry z dokładnością do 500.
Ulepszony zmysł (Wszystkie)Atut nabyty
Atut wielokrotnego wyboru. Oznacza to, że postać ma bardziej wyczulony wybrany zmysł. Atut ten ściśle współpracuje z Refleksem, znacząco zwiększając jego możliwości. Jeżeli atrybut ten umożliwia np. dostrzeżenie szczegółu z dwudziestu metrów - posiadacze tego atutu ze zmysłem wzroku ten sam szczegół dostrzegą z dwukrotnie większej odległości itd. Analogicznie, jeśli wzmocniony zmysł wykrywa coś z dystansu dwudziestu metrów - osoby z wyższą wartością atrybuty Refleks wykryją coś z dalszego dystansu. Wyróżnia się pięć zmysłów:
  1. Wzrok - wzmocnienie tego zmysłu zapewnia postaci lepszy wzrok, pozwalając patrzeć dalej i dostrzegać szczegóły tam, gdzie nikt inny by się ich nie dopatrzył. Postać też lepiej widzi przez dym czy inne warunki, które utrudniają wizję.
  2. Słuch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że postać jest bardziej wyczulona na źródła dźwięków dookoła niej. Usłyszy jak trawa się ugina za nią czy oddech oddalonego nawet o dwadzieścia metrów przeciwnika, a podczas snu - może obudzić (jeśli użytkownik tego chce) go nawet najcichszy dźwięk, przez co bardzo ciężko ją zaskoczyć. Jeśli jednak przeciwnik np. ukrywa swój oddech i w miarę możliwości ogranicza wydawane dźwięki, wówczas dystans ten maleje, choć w pobliżu 5 metrów od użytkownika naprawdę trzeba się postarać.
  3. Smak - wzmocnienie tego zmysłu, choć nie posiada zastosowania stricte bojowego, pozwala natomiast niemalże od razu rozpoznać skład czegokolwiek co tylko spróbujemy, a także określić, czy będzie to miało pozytywny, czy negatywny wpływ na użytkownika. Nawet, jeśli trucizna nie posiada smaku sama w sobie, tak osoba, z tym wzmocnieniem wyczuje, że w napoju czy potrawie jest coś więcej, co wpłynęło na smak. Dodatkowo, jest w stanie jasno określić, składniki potraw.
  4. Węch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie zmienić się w prawdziwego psa tropiącego, bez potrzeby użycia specjalistycznych technik. Bez problemu zapamiętuje zapach swojego celu i jest w stanie go śledzić, nawet gdy ten jest oddalony o 2.5km od użytkownika. Umożliwia to także lokalizację osoby w przestrzeni, gdy np. jest ciemno, dostarczając informację o źródle zapachu w promieniu 10 metrów od użytkownika, choć jest to tylko ogólny kierunek, a nie dokładna lokalizacja. Warunki atmosferyczne, jak np. wiatr, mogą dodatkowo utrudnić tropienie.
  5. Dotyk - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie wykryć najdrobniejsze zmiany w fakturze zarówno przedmiotów, jak i osób. Ba! Nawet nie musi dotykać ich bezpośrednio dłonią - jakakolwiek część ciała jest w stanie to wykryć, także najdrobniejszy impuls. W trakcie walki, pozwala także odczuć, jak ataki wypływają na ciało i elementy pancerza przeciwnika, przez co dłuższa, analityczna walka, może takiej osobie dostarczyć cennych informacji o słabych punktach, a receptory na skórze wykryją nawet najdrobniejszą zmianę temperatury - także tę nienaturalną, wywołaną np. jakimś jutsu.
SurvivalAtut nabyty
Postać posiada wiedzę niezbędną do przetrwania w dziczy. Wie, gdzie szukać schronienia, jakie rośliny są jadalne czy choćby jak rozpalić ogień.
TolerancjaAtut nabyty
Postać w wyniku różnych doświadczeń zyskała zwiększoną odporność na różne warunki pogodowe i ich zmienność. Dzięki temu lepiej znosi mrozy czy upały, nawet jeśli nie są one naturalne dla jego miejsca urodzenia.
Uszkodzony wzrokWada
W wyniku nadwyrężenie wzroku podczas używania Sharingana, został on uszkodzony w 6%. Te 6% wlicza się do utraty wzroku dla posiadaczy Mangekyo, a bazowo pogarsza nam dalikatnie wzrok dzięki czemu obraz może być czasem zamazany. Jest możliwe wyleczenie tej wady.
► Pokaż Spoiler | Ekwipunek po Bunretsu
Większość ekwipunku unikatowego zostaje na Hikarim #1, z czego z tyłu kamizelki ma katanę zamiast Ryū no Daishō. Na bransoletce dodatkowe dwa koraliki naładowane Kagaku Rantan + Gentoshinem do pozostałych Hikarich.

To co ma Hikari #2 to: Ryū no Daishō, jedna z trzech pieczęci Hiraishina, 1x pigułka żywnościowa, 1x pigułka zwiększająca krew. Dodatkowo bransoletka z dwoma koralikami naładowanymi Kagaku Rantan + Gentoshinem do pozostałych Hikarich.

To co ma Delfin to: 1x katana przypięta poziomo do pasa, 2x kunai ze znacznikiem Hiraishina, 5x Dreamworks (we fioklach), 1x pigułka żywnościowa, 1x bombka świetlna, 2x bombka dymna, 1x pigułka zwiększająca krew. To wszystko jest trzymane w jednej torbie biodrowej. Dodatkowo bransoletka z dwoma koralikami naładowanymi Kagaku Rantan + Gentoshinem do pozostałych Hikarich.
Obrazek
Awatar użytkownika
Asano Hisayuki
Posty: 243
Rejestracja: 19 sty 2022, 22:21
Ranga: Chūnin
Discord: Supra#3250
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Kuźnia:
Bank:

Re: Kuźnia Asano Hisayukiego

Asano uważał siebie za najlepszego kowala w wiosce. Dlaczego? Bo potrafił robić naprawdę unikalne przedmioty o bardzo nietypowych właściwościach. Miał ogrom wiedzy, sporo doświadczenia i przede wszystkim chęć, by się rozwijać w tym dalej. Trzeba jednak nadmienić, że Hisayuki był, przede wszystkim, shinobim. I jakkolwiek reputacja była dla niego ważna, tak wiedział, że mógł pozwolić na to, by za swoje produkty wołać zbyt małą cenę. Może i się cenił ponad miarę, ale wykonanie tych przedmiotów będzie zwyczajnie drogie. I tego nie był w stanie obejść, chociażby bardzo chciał.
A klient licytował się twardo.
- Moje podejście jest czysto praktyczne. Przykro mi, ale cen materiałów nie przeskoczę. - powiedział nieco łagodniejszym tonem, jakby chcąc załagodzić sytuację, która zaczynała eskalować w mało pożądanym kierunku.
I wtedy Hisayuki to zobaczył.
Rasengan.
Od razu zapragnął znać tę technikę, bo wyczuwał w niej wielki potencjał. Co prawda nie wiedział, jak potężna ona była, ale coś mu podskórnie podpowiadało, że nie chciałby czymś takim oberwać. I w tym momencie był w stanie pójść na kolejne odstępstwa.
- Dobrze, zróbmy tak. Niech ceną za te produkty będzie szepnięcie słówka Kage o mojej niezręcznej sytuacji oraz ta technika. Całą resztę wezmę na siebie. - rzekł, po czym zaczął zastanawiać się, od czego powinni zacząć.
- A teraz, pozwól, że ściągnę miarę z ciebie, by przygotować twój miecz, bo, zgaduję, on jest najważniejszy ze wszystkich przedmiotów. Od niego wiec zacznę. Potem pozamieniasz się w członków swojej grupy i ściągnę miarę pod sztylety. Płaszcze zrobię uniwersalne, ale muszę wiedzieć jaka jest najwyższa i najniższa osoba z grupy. Zgoda. - zapytał, a następnie wyciągnął lewą rękę, by dobić targu.
Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 662
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Kuźnia Asano Hisayukiego

Delfin aka Morino Saku aka klon Hikariego numer 3
Aktualny wyglądMężczyzna
Moc przekonywania Rasengana zdecydowanie zdawała się mocno nietypowa. Raczej nie spodziewał się tego, że to własnie jemu będzie zawdzięczał to jak zakończyła się rozmowa z Hisayukim. A przynajmniej w sporej mierze jemu to zawdzięczał. Nie musiał go nawet używać na kimś. Słysząc odpowiedź chłopaka więc kiwnał głową.
- Umowa stoi. Jeżeli moje słowa przekona Kage, to z pewnością ktoś się u Ciebie zjawi z informacją. - stwierdził dość jasno i uścisnął lewą rękę chłopaka. Targ został dobity. A po tym? No dałmu zdjąć z siebie miarę. Następnie Henge w Ogę, z jakiego to mógł sciągnąć miarę do sztyletów. No i każdego członka ich drużyny, na koniec wracając do przemiany w siebie. - Zjawie się w takim wypadku za około miesiąc. Powodzenia w pracy i mam nadzieję, że przekonam do Ciebie władczynię.
I chyba poza tym... no specjalnie nic więcej do ustalenia nie mieli. To też z tymi słowami jako ostatnimi, pożegnałby się z facetem i opuścił jego kuźnię. Teraz? Teraz musiał spełnić swoją część umowy.

[z/t x2]
Rzeczy
Aktualna chakra: 4 656

Aktywne techniki: ---
Aktywne style walki: ---
Aktywne atuty: Ulepszony zmysł (Wszystkie)

Specjalizacja: Ninjutsu
Sennin: Ninjutsu, Fuinjutsu
Statystyki: 7/10/7/7/7/10
Wady: Uszkodzony Wzrok
Sharingan: 1 łezka, ścieżka kopiowania
► Pokaż Spoiler | Atuty
SensorAtut wrodzony
Wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Ranga KCZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
1--
2-5
3-10
4-20
5-40
6-60
72120
85200
98350
1012500
Dokładny sensorBiegłość
W wyniku ciągłej analizy sensorem różnych osób oraz źródeł chakry, postać stała się bardziej czuła na swój dodatkowy zmysł. W momencie analizy otoczenia, natychmiastowo wykryje jakieś bardziej wyjątkowe źródła chakry, jak choćby te należące do Bijū czy ich Jinchūriki, Senjutsu czy te, które zostały zerodowane. Są dla niego niesłychanie wyraźne i z łatwością rozróżni je w natłoku innych źródeł chakry. Dodatkowo jest na tyle biegły, że jest w stanie szacować cudze ilości chakry z dokładnością do 500.
Ulepszony zmysł (Wszystkie)Atut nabyty
Atut wielokrotnego wyboru. Oznacza to, że postać ma bardziej wyczulony wybrany zmysł. Atut ten ściśle współpracuje z Refleksem, znacząco zwiększając jego możliwości. Jeżeli atrybut ten umożliwia np. dostrzeżenie szczegółu z dwudziestu metrów - posiadacze tego atutu ze zmysłem wzroku ten sam szczegół dostrzegą z dwukrotnie większej odległości itd. Analogicznie, jeśli wzmocniony zmysł wykrywa coś z dystansu dwudziestu metrów - osoby z wyższą wartością atrybuty Refleks wykryją coś z dalszego dystansu. Wyróżnia się pięć zmysłów:
  1. Wzrok - wzmocnienie tego zmysłu zapewnia postaci lepszy wzrok, pozwalając patrzeć dalej i dostrzegać szczegóły tam, gdzie nikt inny by się ich nie dopatrzył. Postać też lepiej widzi przez dym czy inne warunki, które utrudniają wizję.
  2. Słuch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że postać jest bardziej wyczulona na źródła dźwięków dookoła niej. Usłyszy jak trawa się ugina za nią czy oddech oddalonego nawet o dwadzieścia metrów przeciwnika, a podczas snu - może obudzić (jeśli użytkownik tego chce) go nawet najcichszy dźwięk, przez co bardzo ciężko ją zaskoczyć. Jeśli jednak przeciwnik np. ukrywa swój oddech i w miarę możliwości ogranicza wydawane dźwięki, wówczas dystans ten maleje, choć w pobliżu 5 metrów od użytkownika naprawdę trzeba się postarać.
  3. Smak - wzmocnienie tego zmysłu, choć nie posiada zastosowania stricte bojowego, pozwala natomiast niemalże od razu rozpoznać skład czegokolwiek co tylko spróbujemy, a także określić, czy będzie to miało pozytywny, czy negatywny wpływ na użytkownika. Nawet, jeśli trucizna nie posiada smaku sama w sobie, tak osoba, z tym wzmocnieniem wyczuje, że w napoju czy potrawie jest coś więcej, co wpłynęło na smak. Dodatkowo, jest w stanie jasno określić, składniki potraw.
  4. Węch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie zmienić się w prawdziwego psa tropiącego, bez potrzeby użycia specjalistycznych technik. Bez problemu zapamiętuje zapach swojego celu i jest w stanie go śledzić, nawet gdy ten jest oddalony o 2.5km od użytkownika. Umożliwia to także lokalizację osoby w przestrzeni, gdy np. jest ciemno, dostarczając informację o źródle zapachu w promieniu 10 metrów od użytkownika, choć jest to tylko ogólny kierunek, a nie dokładna lokalizacja. Warunki atmosferyczne, jak np. wiatr, mogą dodatkowo utrudnić tropienie.
  5. Dotyk - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie wykryć najdrobniejsze zmiany w fakturze zarówno przedmiotów, jak i osób. Ba! Nawet nie musi dotykać ich bezpośrednio dłonią - jakakolwiek część ciała jest w stanie to wykryć, także najdrobniejszy impuls. W trakcie walki, pozwala także odczuć, jak ataki wypływają na ciało i elementy pancerza przeciwnika, przez co dłuższa, analityczna walka, może takiej osobie dostarczyć cennych informacji o słabych punktach, a receptory na skórze wykryją nawet najdrobniejszą zmianę temperatury - także tę nienaturalną, wywołaną np. jakimś jutsu.
SurvivalAtut nabyty
Postać posiada wiedzę niezbędną do przetrwania w dziczy. Wie, gdzie szukać schronienia, jakie rośliny są jadalne czy choćby jak rozpalić ogień.
TolerancjaAtut nabyty
Postać w wyniku różnych doświadczeń zyskała zwiększoną odporność na różne warunki pogodowe i ich zmienność. Dzięki temu lepiej znosi mrozy czy upały, nawet jeśli nie są one naturalne dla jego miejsca urodzenia.
Uszkodzony wzrokWada
W wyniku nadwyrężenie wzroku podczas używania Sharingana, został on uszkodzony w 6%. Te 6% wlicza się do utraty wzroku dla posiadaczy Mangekyo, a bazowo pogarsza nam dalikatnie wzrok dzięki czemu obraz może być czasem zamazany. Jest możliwe wyleczenie tej wady.
► Pokaż Spoiler | Ekwipunek po Bunretsu
Większość ekwipunku unikatowego zostaje na Hikarim #1, z czego z tyłu kamizelki ma katanę zamiast Ryū no Daishō. Na bransoletce dodatkowe dwa koraliki naładowane Kagaku Rantan + Gentoshinem do pozostałych Hikarich.

To co ma Hikari #2 to: Ryū no Daishō, jedna z trzech pieczęci Hiraishina, 1x pigułka żywnościowa, 1x pigułka zwiększająca krew. Dodatkowo bransoletka z dwoma koralikami naładowanymi Kagaku Rantan + Gentoshinem do pozostałych Hikarich.

To co ma Delfin to: 1x katana przypięta poziomo do pasa, 2x kunai ze znacznikiem Hiraishina, 5x Dreamworks (we fioklach), 1x pigułka żywnościowa, 1x bombka świetlna, 2x bombka dymna, 1x pigułka zwiększająca krew. To wszystko jest trzymane w jednej torbie biodrowej. Dodatkowo bransoletka z dwoma koralikami naładowanymi Kagaku Rantan + Gentoshinem do pozostałych Hikarich.
Ostatnio zmieniony 06 sie 2023, 22:21 przez Uchiha Hikari, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Kuźnia Asano Hisayukiego

MF MODE


Do kuźni wszedł mężczyzna, wyglądający na spokojnie po trzydziestce. Ubrany był w cywilne ubranie, dość eleganckie ale raczej nie drogie. Krótkie brązowe włosy miał poczochrane a na nosie założone miał okulary, które nerwowo poprawił rozglądając się po pomieszczeniu. Pod pachą trzymał aktówkę.-Emm-Zaczął nerwowo mężczyzna, póki nie dojrzał Asano, do którego od razu niepewnie podszedł, by przypadkiem niczego nie strącić ani się za bardzo nie ubrudzić, ani nic z tych rzeczy. Kiedy się zbliżył do Hisayukiego wyciągnął do niego rękę.-Tabekuro Ichirogi.-Przedstawił się. A następnie rozejrzał za jakimś miejscem gdzie mógłby usiąść i wyciągnąć papiery z aktówki.-Zapewne-Zaczął przerzucając kartki w aktówce.-Nikt pana nie uprzedził o mojej wizycie, heh-Zaśmiał się lekko.-W każdym razie dostaliśmy informacje od pana Morino Saku dotyczących pana sytuacji...-Tutaj uniósł wzrok znad papierów. I spojrzał na brak ręki.-Mhm, tak.-Wyciągnął jakąś kartkę, wyciągnął długopis i włączył.-Dobrze to może po kolei, ja poproszę o imię i nazwisko, pełnione zawody, rangę ninja... bo jest pan ninja oprócz no-Tutaj machnął długopisem wskazując na kuźnie.-Pytań trochę będzie więc mam nadzieję że nie przeszkodziłem w pracy a zależy mi... no, i zapewne też panu, na czasie.-Uśmiechnął się nerwowo do Hisayukiego.
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
Awatar użytkownika
Asano Hisayuki
Posty: 243
Rejestracja: 19 sty 2022, 22:21
Ranga: Chūnin
Discord: Supra#3250
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Kuźnia:
Bank:

Re: Kuźnia Asano Hisayukiego

Hisayuki był akurat zajęty przygotowywaniem projektu pod budowę miecza dla jego ostatniego klienta, kiedy to w kuźni pojawił się jakiś niepozornie wyglądający mężczyzna z aktówką pod pachą.
- W czym mogę pomóc? - zapytał, podchodząc do nieznajomego. Kiedy ten się przedstawił i wyciągnął do niego rękę (zakładam, że prawą) to blondyn nie odwzajemnił tego gestu. Nie przez arogancję, czy brak wychowania, a przez brak kończyny. Jeśli jednak wyciągnął lewą, to uścisnął mężczyźnie rękę, a następnie skinął głową.
- Zapraszam do biura. - rzekł, po czym ruszył na tyły kuźni, otworzył drzwi i wszedł do pokoiku.
Cóż, wyrażenie "biuro" mogło zostać tutaj użyte na wyrost. Był to malutki pokoik z pojedynczym oknem oraz biurkiem, które zajmowało większość przestrzeni. Ponadto były dwa niewygodne, ale mieszczące się tutaj krzesła. Jedno krzesło było dla Hisayukiego, drugie dla jego gościa.
Gdy już usiedli, to Asano wysłuchał uważnie słów swojego gościa. A więc jednak jego klient nie próżnował i zamierzał się wywiązać z obietnicy. Dobrze to o nim świadczyło.
- Asano Hisayuki, Genin, chociaż złożyłem wniosek o awans na chuunina. Czekam na jego rozpatrzenie. Poza tym, jestem kowalem i wytwarzał różne rzeczy. Od prostych podków po specjalistyczny oręż. A praca może poczekać, i tak planowałem zrobić sobie przerwę. - rzekł uspokajająco, spoglądając na mężczyznę. Pan Tabekuro Ichirogi wydawał się być kłębkiem nerwów, ale ciężko było stwierdzić, czy ze względu na to, że znalazł się w takim dziwnym miejscu, czy też stres był wpisany w jego DNA.
Ostatnio zmieniony 07 sie 2023, 13:14 przez Asano Hisayuki, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Kuźnia Asano Hisayukiego

MF MODE


Oczywiście wpierw chciał wyciągnąć prawą ręką ale widząc problemy życiowe chłopaka, sięgnął ku niemu drugą, ostatecznie więc uścisnęli sobie dłonie. No i świetnie czyli geninowi w pracy nie przeszkadzał a była to zdecydowanie istotna kwestia. Bo lepiej nie przeszkadzać jak przeszkadzać.-Mhm-Mruknął więc i zanotował sobie coś tam w papierach. Sięgnął też ręką do papierów i wyciągnął podanie na Chunina które wypełniał Hisayuki i pokazał mu je.-To podanie, zgadza się?-I poczekał na potwierdzenie, w razie co podają mu je do rąk by przyjrzał się bliżej jeśli chciał.-Dobrze. Ręka.-Wskazał długopisem na brakującą kończynę Hisaykiego.-Jakie są powody tego... stanu rzeczy? Co prawda pan Morino poinformował nad już poniekąd co i jak ale chciałbym poznać twoją wersję.-Uśmiechnął się i wyłączył a potem ponownie włączył długopis.-Pytanie też, dlaczego tego nikomu nie zgłosiłeś? Jesteś geninem wioski, chociaż to nie tak że każdemu geninowi od razu załatwimy drogie protezy czy coś tak na pewno było by prościej i szybciej.-Poprawił okulary.-Czy jako genin nie wykazujesz zaufania do wioski oraz do Sakurakage i nie czujesz się odpowiednio zaopiekowany - a może powód leży gdzieś indziej? Może w czymś bardziej prozaicznym... jak wstyd?-Zapytał gotów zanotować odpowiedź Hisayukiego.
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
Awatar użytkownika
Asano Hisayuki
Posty: 243
Rejestracja: 19 sty 2022, 22:21
Ranga: Chūnin
Discord: Supra#3250
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Kuźnia:
Bank:

Re: Kuźnia Asano Hisayukiego

Hisayuki pochylił się nad pokazywaną mu kartką papieru i przeleciał ją szybko wzrokiem, a następnie zerknął na swój podpis. Cóż, podanie zdecydowanie wyglądało na napisanego przez niego.
- Tak, to jest to podanie. - powiedział, po czym skinął głową w odruchu bezwarunkowym. Czemu ten człowiek przyszedł tutaj z jego podaniem? Czyżby mógł mu udzielić jakiś informacji na ten temat? O to wolał jednak nie dopytywać, bo ważniejsze było odzyskanie ręki, skoro już wysłannik samej Kage się tutaj pofatygował. Wysłuchał następnie uważnie słów mężczyzny, jaki to zapytał, dlaczego nie zgłosił się wcześniej ze swoim problemem i zaczął podawać możliwe powody decyzji kowala. Cóż, blondyn nie zdawał sobie sprawy z tego, że tak to mogło wyglądać z perspektywy urzędników. Postanowił więc od razu rozwiać wszelkie wątpliwości.
- Parę miesięcy temu została rozesłana przez Państwo Kupieckie prośba o pomoc w wyzwoleniu kraju spod władzy istot zwanych Cieniami. Wziąłem udział w tej wyprawie, jako iż tak czy siak planowałem tam pojechać po rzadkie i potrzebne materiały. Natrafiłem na przeciwnika o wiele potężniejszego ode mnie, nie zdążyłem się na czas uchylić przed jego techniką, w efekcie czego moja ręka została ucięta. Na miejscu Hyuga Tsubaki udzieliła mi pierwszej pomocy, prawdopodobnie ratując mi życie. Po powrocie do wioski postanowiłem, że sam sobie zrobię protezę, bo uznałem to za ciekawe wyzwanie. W końcu miałbym informację zwrotną, że tak się wyrażę, z pierwszej ręki o jej działaniu. - powiedział, na końcu pozwalając sobie na raczej słaby żart, chociaż był to czarny humor, do używania którego, w obecnej sytuacji, kowal czuł się uprawniony. - Ostatecznie jednak porzuciłem ten pomysł i postanowiłem znaleźć medyka, który mi tę rękę przyszyje, jeśli to możliwe. Miałem jednak nawał pracy tutaj, klienci czekali, a pieniądze musiałem zarabiać, by mieć co jeść. Dlatego w chwilach wolnych od pracy zamierzałem szukać pomocy. - powiedział, po czym zrobił sobie krótką przerwę na oddech. - Chciałem być samowystarczalny i nie chciałem zawracać innym głowy moimi problemami. Także to w żadnym stopniu nie jest kwestia wstydu, czy, tym bardziej, braku zaufania. Sakurakage jestem i będę dozgonnie wdzięczny za przyjęcie mnie do wioski po tym, jak mój dom został zniszczony w ostatniej wojnie i na jej rozkaz pójdę w ogień. - powiedział, dobitnie prezentując swoje podejście i lojalność wobec wioski oraz Sakurakage.
Ostatnio zmieniony 08 sie 2023, 10:31 przez Asano Hisayuki, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Kuźnia Asano Hisayukiego

MF MODE


Ichirogi zdawał się notować każde słowo Hisaykiego, co jakiś czas jedynie na niego zerkając i mrucząc ciche "Mhm" pod nosem. Nie przeszkadzał jednak Hisayukiemu w wypowiedzi i dopiero kiedy ten skończył, westchnął i podrapał się długopisem po głowie.-Więcej detali co do utraty ręki poproszę. Kim był przeciwnik? W jakiej sytuacji doszło do utraty ręki? Nie przejmuj się tym, jak zasypiesz mnie niepotrzebnymi detalami. Im więcej wiem - tym lepszy raport dostanie Sakurakage. I na przyszłość panie Asano, po takich misjach zapraszam do gabinetu kage. Czas czasem, jest pan ninja naszej wioski. To dość istotne raporty. Nie tylko pańska ręka, ale sama misja.-Powiedział spokojnie i nim Hisayuki zaczął go zasypywać detalami, odłożył na chwilę długopis.-Co do ręki i pańskiego awansu, sprawa przedstawia się prosto. Stworzy pan unikat dla samej Sakurakage. Pokryje ona wszelkie koszty produkcji. Ot pańskiego talentu i zaangażowania zależeć będzie co dalej. Co do samego unikatu, ma to być włócznia. Dobra zarówno w zwarciu jak i rzucona. Świetne zdolności ofensywne oraz nieco potencjału defensywnego. Przede wszystkim ma być to broń godna Kage. Jest pan w stanie tego dokonać?-Zapytał mężczyzna, ponownie sięgając po długopis.
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Sakuragakure no Sato”