Aotsuki Ran | Tsuki
I'm too old to stay in one place, pa
Nazwisko i imięAotsuki [青月 Blue Moon] Ran [蘭, Orchid]
Przynależność Kraj Bananów | Wolni Strzelcy
PseudonimyTsuka
PłećKobieta
Tytuły--
Wiek18
Wzrost156cm
Waga54kg
Rangi
Muryō no Ninja
Wspomagania
1#:
2#:
3#:
4#:
5#:
2#:
3#:
4#:
5#:
Wykonane wątki (oficjalne/wszystkie)
D
0
C
0
B
0
A
0
S
0
Odbyte walki
Zwycięstwa:
Brak
Remisy:
Brak
Porażki:
Brak
Siła:
Poz. 5
Szybkość:
Poz. 5
Wytrzymałość:
Poz. 5
Refleks:
Poz. 6
Siła Woli:
Poz. 5
Kontrola Chakry:
Poz. 4
Ilość Chakry:
1,000E:
|
D:
|
C:
|
B:
|
A:
|
S:
Posiadane Dziedziny
JŪ NO BUKI
C
ITTŌ-RYŪ
E
NINJUTSU
C
FUUINJUTSU
E
RENKINJUTSU
E
SHOKUNIN-WAZA
E
ŻYWIOŁ #1
E
ŻYWIOŁ #2
E
IRYO NINJUTSU
E
NULL
E
NONESpecjalizacja
Niewybrana jeszcze specjalizacja - wybrana zostanie w toku rozwoju postaci
BÓG KOWADŁAAtut wrodzony
Posiadanie tego atutu pozwala na tworzenie unikatów. Bez niego nie ma takiej możliwości. Rzecz jasna, atut ten nie usuwa pozostałych wymagań. Jest on po prostu pierwszym krokiem na drodze do tworzenia najciekawszych przedmiotów.
MISTRZ ALCHEMICZNYAtut wrodzony
Posiadanie tego atutu pozwala na tworzenie specyfików, które czasowo zwiększają atrybuty postaci, sprawiając że ta staje się np. szybsza bądź bardziej spostrzegawcza, a jej Uwolnienie Ognia także ulega wzmocnieniu. Atut ten umożliwia więc tworzenie specyfików, które dają jasno określony bonus do statystyk, jak np. +2 do Refleksu. Medykamenty wzmacniające atrybuty w sposób delikatniejszy, opisowy można jednak tworzyć także i bez tego atutu, jednak będą one definitywnie słabsze od tych wymienionych przed chwilą. Należy pamiętać, że atut ten nie usuwa pozostałych wymagań do opracowania takich specyfików i jest on zwyczajnie pierwszym etapem w podróży do tworzenia najpotężniejszych medykamentów.
REGENERACJA ZDROWIAAtut wrodzony
Postać posiada bardzo rozwinięte zdolności regeneracyjne. Drobne rany są w stanie zaleczyć się nawet w trakcie walki, a te poważniejsze leczą się o wiele lepiej. Postać też wolniej się wykrwawia i posiada nieznacznie mniejszą szansę, że otrzymane obrażenia przełożą się na stałe uszkodzenia ciała.
Atut nabyty
Biegłość
Wada
♢ UBIÓR ♢
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent iaculis volutpat gravida. Etiam dignissim tellus sed posuere rhoncus. Nam rutrum justo et nunc vehicula cursus. Mauris vulputate odio eget nibh feugiat tincidunt. Morbi in vestibulum leo, at mollis odio. Nam accumsan, magna et sagittis mattis, neque metus consequat nunc, quis convallis nibh tellus ac risus. Quisque suscipit massa vel lorem pulvinar, et facilisis purus tempus. Suspendisse potenti. Suspendisse placerat volutpat lacus non pretium. Morbi fringilla ante vel purus ullamcorper, et maximus felis cursus. Nunc odio nunc, viverra in metus ut, sollicitudin faucibus metus. Sed molestie, urna ac dapibus congue, ante tellus rutrum elit, id commodo lacus erat nec quam. Praesent eu condimentum ligula, in fermentum mauris. Nulla scelerisque est sit amet mi semper, a ultricies dolor semper. Suspendisse blandit quis eros at vestibulum.♢ BRONIE ♢
♢ UZBROJENIE ♢
♢ ŚRODKI TRANSPORTU ♢
♢ PRZEDMIOTY UŻYTKOWE ♢
♢ PRZEDMIOTY FABULARNE ♢
Mixtures & Potions
--
Arms & Weapons
--
Fūinjutsu
♢ E ♢ GENJUTSU KAI
Ninjutsu
♢ E ♢ BUNSHIN NO JUTSU
♢ E ♢ HENGE NO JUTSU
♢ E ♢ KAWARIMI NO JUTSU
♢ E ♢ KI NOBORI NO SHUGYŌ
♢ E ♢ SUIMEN HOKŌ NO GYŌ
♢ E ♢ NAWANUKE NO JUTSU
♢ E ♢ SAKKI
♢ D ♢ CHAKURA KAIHŌ
♢ D ♢ OBORO BUNSHIN NO JUTSU
♢ D ♢ UTSUSEMI NO JUTSU
♢ C ♢ KAWARA SHURIKEN
♢ C ♢ KUCHIYOSE NO JUTSU
♢ C ♢ MITSUTAMA NO JUTSU =
--
Arms & Weapons
--
Fūinjutsu
♢ E ♢ GENJUTSU KAI
Ninjutsu
♢ E ♢ BUNSHIN NO JUTSU
♢ E ♢ HENGE NO JUTSU
♢ E ♢ KAWARIMI NO JUTSU
♢ E ♢ KI NOBORI NO SHUGYŌ
♢ E ♢ SUIMEN HOKŌ NO GYŌ
♢ E ♢ NAWANUKE NO JUTSU
♢ E ♢ SAKKI
♢ D ♢ CHAKURA KAIHŌ
♢ D ♢ OBORO BUNSHIN NO JUTSU
♢ D ♢ UTSUSEMI NO JUTSU
♢ C ♢ KAWARA SHURIKEN
♢ C ♢ KUCHIYOSE NO JUTSU
♢ C ♢ MITSUTAMA NO JUTSU =
♢Ciekawostki♢
-
-