• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[WT] Inuzuka Nana

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Inuzuka Nana
Posty: 374
Rejestracja: 19 lip 2021, 19:19
Ranga: Chūnin
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Inuzuka Nana

Suiton: Karyu 16 pieczęci to bałdzo dużo. Co powiesz, żeby zamienić bonus z Ski i dać redukcję pieczęci?
► Pokaż Spoiler | Suiton: Karyu || Suiton A
Suiton: Karyu | Water Release: Vortex水遁・渦流
KlasyfikacjaSuiton
PieczęcieDzik → Ptak → Smok → Ptak → Baran → Tygrys → Ptak → Baran → Wąż → Wół → Szczur → Koń
KosztStandardowy na turę
Zasięg25m
WymaganiaŹródło wody
Zaawansowana technika Suitonu, której założenie jednak jest stosunkowo proste. Korzystając z wody w swoim otoczeniu, shinobi tworzy przed sobą wodny wir o średnicy 1,5 metra, nad którym ma pełną kontrolę, mogąc takowy posyłać w kierunku przeciwnika i nie ma problemów z nawet z najbardziej ostrymi i nagłymi manewrami. Minusem jest jednak fakt, że ninja musi wykonywać odpowiednie ruchy rękoma do kontroli tego wiru. Ten też porusza się z bardzo dużą prędkością, przez co nawet osoby ponadprzeciętnie szybkie mogą mieć problem z jego uniknięciem, zwłaszcza na mniejszym dystansie.

Jak sama nazwa też wskazuje, technika tworzy wir, który to obraca się i dzieje się to na tyle szybko, że można to przyrównać do tarczy piły. Siła techniki jest tak duża, że nie będzie miała problemu z przecięciem się przez pień drzewa czy głazu. Przy bezpośrednim kontakcie z człowiekiem zaś - jest w stanie uciąć nawet kończynę przeciętnym jednostkom, a w przypadku tych bardziej wytrzymałych - spowodować głębokie rany szarpane, uszkadzając przy tym również i mięśnie.

Posiadając rangę S w Suitonie jesteśmy w stworzyć dwa wiry Standardowym kosztem
Posiadając Sennina w Suitonie zyskujemy możliwość detonacji wiru w dowolnym momencie, sprawiając że ten posyła wodną falę uderzeniową o zasięgu 5 metrów. Taka fala przy wybuchu zadaje obrażenia obuchowe, będące w stanie człowieka mocno pobijać czy doprowadzić nawet do krwotoków wewnętrznych. Za detonację należy opłacić dodatkowy koszt równy Standardowemu B.
Posiadając Specjalizację w Suitonie, możemy pominąć pieczęci, jednakże kumulacja chakry trwa tyle co ich faktyczne złożenie. Jednocześnie, możemy kontrolować wir mentalnie.
Mizu no Nijūshin , fixed
► Pokaż Spoiler | Nijūshin || Ninjutsu B
Nijūshin | Doppelganger水の二重身
KlasyfikacjaNin, technika podmiany
PieczęcieZając → Ptak → Smok → Szczur → Zając → Szczur → Dzik → Baran
KosztStandardowy
Zasięg30m
WymaganiaKawarimi no Jutsu
Specyficzna technika podmiany, która bazuje na podstawowym Kawarimi no Jutsu. Jednakże, zamiast wykorzystywać jakiś przedmiot w naszym otoczeniu, do podmiany stosujemy własnego materialnego klona jak Kage Bunshin no Jutsu czy klon żywiołowy, który znajduje się w odległości maksymalnie do 30 metrów od użytkownika. Zasada działania jednak pozostaje bardzo podobna - po przygotowaniu techniki, użycie jakiegokolwiek innego jutsu korzystającego z chakry, inne niż techniki E czy skupiające się na samej kontroli chakry, jest w stanie rozproszyć Nijūshin. Podmiana występuje wedle woli wykonującego. W momencie bycia zaatakowanym i dokonania podmiany, przez sekundę wygląda to jakby przeciwnik rzeczywiście użytkownika trafił, jednakże zaraz potem klon rozpada się w standardowy dla siebie sposób.

Posiadając rangę A w Ninjutsu zasięg rośnie do 40m.
Posiadając rangę S w Ninjutsu możemy pominąć dwie ostatnie pieczęcie.
Posiadając Sennina w dowolnej dziedzinie żywiołowej płacąc podwójny koszt za podmianę, możemy sprawić, że klon zamiast rozpaść się, wybucha. Kage Bunshiny mogą mieć nałożony dowolny, pojedynczy efekt jednakże klony żywiołowe jedynie ten dedykowany dla Uwolnienia z którego został stworzony. Zasięg wybuchu to promień 3 metrów. W zależności od żywiołu, efekty są różne:
  • Suiton: klon wybucha tworząc masę wodnych senbonów
  • Katon: wybuch klona można przyrównać do tego powodowanego przez notkę wybuchową
  • Raiton: eksplozja powoduje odrętwienie ludzi znajdujących się w jej zasięgu
  • Doton: wybuch powoduje, że kamienie uderzają w przeciwnika z sporą siłą, zadając obrażenia obuchowe
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu istnieje możliwość pieczęci, jednakże kumulacja chakry trwa tyle co ich faktyczne złożenie.
Tōboe, fixed
► Pokaż Spoiler | Tōboe || Jūjin C
Tōboe | The Howl遠吠え
KlasyfikacjaJūjin
PieczęciePtak → Smok → Małpa → Koń→ Pies
KosztStandardowy za turę porozumiewania się
ZasięgRóżny
Technika o bardzo prostym zamyśle, jak i działaniu - po złożeniu pieczęci (bądź skumulowaniu chakry w przypadku psów), użytkownik wydobywa z siebie najzwyklejsze w świecie wycie niczym wilk do księżyca. Nie jest ono w żaden sposób szkodliwe dla ludzi w okolicy osoby wykonującej te jutsu. Jego jedynym użyciem komunikacja w momencie, w którym rozdzielimy się z naszymi psami i pragniemy je przywołać czy sprawdzić czy wszystko jest w porządku. Bardzo często właściciel wraz ze swoimi psami ma wytrenowane pewne sygnały, które pozwalają im na swoiste porozumiewanie się między sobą na odległość, a także upewnienie się, że odpowiedź pochodzi rzeczywiście od osób, od których tego oczekujemy.

Zasięg jest zależy w dużej mierze od przestrzeni, na której zostanie ta technika użyta i można go przyrównać do standardowego zasięgu wilczego wycia. Na otwartej przestrzeni wynosi około 10km, jednakże w bardziej zabudowanych miejscach zasięg potrafi być o połowę mniejszy.

Posiadając Jūjin na randze S można pominąć pieczęci i technika jest używana natychmiastowo.
Posiadając Sennina w Jūjin dzięki wybitnemu zaznajomieniu ze swoimi czterołapymi towarzyszami, w większości przypadków użytkownik jest w stanie odróżnić, czy ewentualna odpowiedź pochodzi od jego psów, czy też nie bazując po samym dźwięku. Oczywiście działa to również i w drugą stronę, psy są w stanie stwierdzić, czy to ich właściciel ich przywołuje, czy też nie. Dodatkowe atuty czy umiejętności w postaci technik czy inne nietypowe zdolności wzmacniające słuch użytkownika mogą dodatkowo pomóc w upewnieniu się, do kogo dane wycie należy.
Posiadając Specjalizację w Jūjin przestrzeń w której się znajdujemy nie wpływa na efektywność wycia i zawsze będzie działać tak, jak w najbardziej sprzyjających warunkach.
Kōshōgyōka, fixed :pepecry:

Jeśli chodzi o tabelkę - rozumiem, że to może być problematyczne. I z jednej strony, czysto teoretycznie wszyscy wiemy, że statystyki skalują się wraz z wielkością, i że gdy Olbrzymi cerber z siłą 7 nas capnie, to nie jest to równe sile zwykłego człowieka, ale osobiście zależy mi żeby to było na przysłowiowym papierze. No i jak ugryzie, to jest to trochę taki CCek? :cute:
► Pokaż Spoiler | Kōshōgyōka || Jūjin C
Kōshōgyōka | Enhanced Bite咬傷強化
KlasyfikacjaJūjin
PieczęcieBrak, kumulacja chakry wynosi tyle ile złożenie czterech pieczęci
KosztRóżny
ZasięgRóżny
DodatkoweTechnika kosztuje 10PT
Technika o bardzo prostym założeniu, jak i wykonaniu. Polega ona na przesłaniu chakry do szczęki psa czy też Inuzuki, by wzmocnić ugryzienie. Bazowa Siła jaką posiada czy to użytkownik czy jego pies ma również tutaj wpływ i w przypadku wartości ponadprzeciętnych, zadane obrażenia mogą być większe niż przewiduje to norma, choć ostateczna decyzja zależy od MG.

Pomimo bycia sklasyfikowaną jako technika rangi C, można ją użyć na dowolnym poziomie. Im wyższa ranga, tym bardziej poważne obrażenia się zadaje.
  • D: Kosz standardowy D za ugryzienie. Siła ugryzienia jest na tyle wzmocniona, że może doprowadzić do niewielkich, dodatkowych obrażeń, bowiem zęby zatopią się w skórze nieco bardziej niż miałoby to normalnie miejsce.
  • C: Kosz standardowy C za ugryzienie, połowiczny D od drugiej tury używania. Ugryzienie jest na tyle wzmocnione, że może doprowadzić do bardziej poważnych ran, uszkadzającego głębsze warstwy skóry i doprowadzając do krwawienia.
  • B: Kosz standardowy B za ugryzieni. Po skumulowaniu chakry należy jeszcze ją kumulować przez czas równy złożeniu 2 pieczęci. Na tym poziomie obrażenia zadawane przez ugryzienie są już znacząco zwiększone, mogąc nawet w ten sposób uszkodzić mięśnie czy pozrywać ścięgna. Siła zacisku jest na tyle duża, że próba zmuszenia do otwarcia pyska wymaga siły podobnej jak do próby wyprostowania metalowego pręta. Wymaga Jūjin rangi B.
  • A: Kosz standardowy A za ugryzienie. Po skumulowaniu chakry należy jeszcze ją kumulować przez czas równy złożeniu 4 pieczęci. Siła ugryzienia jest już tak wielka, że można bez problemu zmiażdżyć czyjeś kości czy nawet odgryźć mniej wytrzymałe części ciała (jak np. palce). Ugryzienie staje się na tyle mocne, że próba wydostania się z niego może być niemożliwa w przypadku jednostek nie wykazujących się ponadprzeciętną siłą. Wymaga Jūjin rangi A.
  • S: Kosz standardowy S za ugryzienie. Po skumulowaniu chakry należy jeszcze ją kumulować przez czas równy złożeniu 8 pieczęci. Na tym poziomie jesteśmy w stanie dosłownie odgryźć komuś rękę czy bardzo mocno zmasakrować grubsze kości (jak np. udowa), praktycznie je miażdżąc i sprawiając że stają się nieużyteczne. Szczęki zaciskają się przy tym też tak mocno, że wydostanie z ich zatrzasku staje się praktycznie niemożliwe, o ile nie wykazuje się praktycznie nieludzką tężyzną. Wymaga Jūjin rangi S.
Posiadając Sennina w Jūjin możemy wydłużyć i zaostrzyć zęby, powodując przez to dodatkowe obrażenia w momencie ugryzienia, które mogą doprowadzić do bardziej obfitego krwawienia niż normalnie. By tego dokonać należy opłacić koszt Standardowy C na turę.
Posiadając Specjalizację w Jūjin czas kumulacji chakry jest redukowany o połowę.
Aggai no Hoegoe , może być i ogólnodostępna nie mam parcia na zwój. Fixed!
► Pokaż Spoiler | Aggai no Hoegoe || Jūjin S
Aggai no Hoegoe | Roar of Crushing圧壊の吠え声
KlasyfikacjaJūjin
PieczęcieBrak, kumulacja chakry równa złożeniu 15 pieczęciom
KosztStandardowy za falę
Zasięg20m
Potężna technika klanu Inuzuka, wykorzystująca... szczekanie. Koncept wydaje się być stosunkowo prosty, jednakże skutki tego jutsu nie są już takie oczywiste jak mogłoby się wydawać. Po skumulowaniu chakry, użytkownik bądź jego pies, po wydobyciu z siebie dźwięku, wysyła falę uderzeniową w formie stożka, który w najszerszym jego miejscu ma 5 metrów. Siła uderzenia jest na tyle potężna, że nie będzie mieć problemów z zamienieniem skały w pył, zmiażdżeniem kości czy poważnym uszkodzeniem narządów, doprowadzając przy tym też do rozległego krwawienia wewnętrznego. Może ona doprowadzić również do odrzucenia przeciwnika, a praktycznie na pewno do zachwiania jego równowagi. Fala uderzeniowa porusza się wraz z wydanym przez nas szczeknięciem, czyli z dużą prędkością, co czyni ją trudną do uniknięcia, nawet przez wybitnie szybkie jednostki. Minusem tej techniki jest fakt, że użytkownik musi stać w miejscu w trakcie kumulowania chakry, a także w trakcie posyłania fali uderzeniowej, przez co może być czasem problematyczna do zastosowania.

Posiadając Sennina w Jūjin jesteśmy w stanie podzielić falę uderzeniową na dwie nieco słabsze. Istnieje możliwość przetrzymania tej drugiej, przez co możemy ją wysłać w stronę przeciwnika z kilkusekundowym opóźnieniem. Fala ta może zostać wysłana w innym kierunku niż pierwsza. Mechanicznie, druga fala uderzeniowa musi zostać wykorzystana w tej samej turze, w której została użyta technika.
Posiadając Specjalizację w Jūjin nie musimy być w bezruchu w trakcie kumulowania chakry, jednakże wciąż trzeba się zatrzymać by posłać falę uderzeniową.
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2024, 2:44 przez Inuzuka Nana, łącznie zmieniany 6 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1153
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: [WT] Inuzuka Nana

Suiton: Karyu - hmmm... dobra pomyślem i te 16 to faktycznie zbyt wiele. Możesz dać 12 i wrócić do poprzedniego bonusu, lub zostać przy tym i dać że redukuje do 8 zamiast 10. Proszę wybrać i będzie akcept w next jako ogólnodostępna.

Mizu no Nijūshin - o tej techniczce trochę pogadałem no bo tam potrzebował drugiego spojrzenia i... trochę średniawo. W sensie, gdyby pani podmieniała się z wodą ze zbiornika czy coś spoko, ale taka podmiana z klonem - nawet jak ten jest wodny - to... no to byłoby generalnie bardzo jako Ninjutsu B tbh. Po prostu podmiana z klonem jakiego tam masz gdzieś w zasięgu. Jak jest to żywiołowy klon, to na Senninie danego żywiołu może wybuchać swoim żywiołem dalej i wtedy wielkich strat pani by nie miała w zrobieniu z tego Ninjutsu B, bo je pani też ma. Tyle co utrata Specki, ale no... no aktualnie bazuje to bardziej na Nin niż Suitonie.

Tōboe - git, ogólnodostępne.

Kōshōgyōka - nie no, raczej bez tej tabelki. W sensie no, wszyscy wiemy że to skaluje się z wielkością zwierzaka. To nie jest rzecz tylko teoretyczna, a praktyczna i no MG muszą to respektować, brać pod uwagę etc. Tak jak true, jak ugryzie to jest to kinda CCek, tak w tej technice to wygląda jak kinda... przypadek? Jakby, czysto teoretycznie kosztem D aktualnie może pani zwiększyć siłę olbrzymiego psa aby się wyrwać o 2. Co... no to jest sporo. Czy w praktyce, jakby olbrzymi pies ugryzł bez techniki to i tak by tak było? Być może. Zależy kinda od MG, ale jednak jesteśmy forko bardziej opisowym i nie chcemy matmy tam gdzie jest ona pomijalna jednak, no bo nagle zbyt mocno nam zrobi się forum cyferkowe co tak jak jest jaśniejsze i gracz oraz MG wiedzą na czym stoją, tak no jest ograniczające również.

Może pani tam opisowo dodać, że siła z jaką się wgryza też jest ogólnie taka duża, że no ciężko z tego ugryzienia się wydostać, najlepiej w tych rangach. Od B bym powiedział, że może taki dopisek opisowy rzucić i wtedy... to kinda panią boostuje? W sensie, nawet pani ugryzienie wtedy będzie wymagało pewnie większej siły od przeciwnika aby się wyrwać, bo jest to konsekwencja po prostu tego wzmocnienia.

Aggai no Hoegoe - - git, akcept, ogólnodostępne.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Inuzuka Nana
Posty: 374
Rejestracja: 19 lip 2021, 19:19
Ranga: Chūnin
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Inuzuka Nana

W takim razie fixed all - w Kwarimi zmieniłam nazwę, a w Kōshōgyōka zmieniłam też Speckę.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne Techniki”