• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[WT] Dōhito Midoro

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1153
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: [WT] Dōhito Midoro

Teraz jest okej tylko usuń ten Doton z klasyfikacji. Poza tym będzie akcept i już wszystkie przerzucę.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Dōhito Midoro

Denki Mukōka | Electrical Nullification電気無効化
KlasyfikacjaRaiton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Wół → Ptak → Szczur → Dzik → Wąż → Smok
KosztPodwójny + koszt techniki jaką przyjmujemy (zależny od naszej KC)
Zasięg---
WymaganiaKontrola Chakry 8, Wytrzymałość 7, Kontakt fizyczny z ziemią
Silna technika defensywna przeciwko innym jutsu Uwolnienia Błyskawicy. Po złożeniu odpowiednich pieczęci oraz jeśli dotykamy dowolną częścią ciała ziemi, jesteśmy w stanie przyjąć na siebie dowolną technikę Raitonu, oraz stając się skromnym przekaźnikiem energii, przesyłamy ją dalej w grunt, gdzie zostaje rozładowana. Wymaga to od użytkownika ogromnej Kontroli Chakry jak i ponadprzeciętnej Wytrzymałości, by prąd został przekierowany przez nasze ciało w odpowiedni sposób zadając nam jedynie 1/5 obrażeń jakie byśmy otrzymali. Musimy być jednak w pełni świadomi nadchodzącego ataku, by przygotować się na jego rozbrojenie. Nie jesteśmy w stanie przekierować czegoś, czego nie widzimy, oraz czego nie mamy gdzie przesłać dalej. Przyjmując wrogie jutsu opłacamy je w ciemno swoją własną chakrą nie jako je przejmując i tworząc wewnątrz siebie w pewnym sensie tunel, jakim prąd mknie dalej. Jesteśmy jednak w stanie zrobić tak z technikami takiej rangi, jaką sami posiadamy w Raitonie. Mając go rozwiniętego do poziomu B, nie poradzimy sobie z jutsu rangi S. Co za tym idzie, jeśli energia jest wzmocniona atutami Sennina bądź Specjalizacją, albo zawiera inne wzmocnienia jak na przykład Chakrę Natury, sami również musimy je posiadać by zapanować nad elektrycznością. W przypadku technik długotrwałych bądź stale zasilanych chakrą, musimy płacić koszt turowy stale utrzymując kontakt z ziemią. Niespełnienie któregoś z warunków skutkuje przyjęciem pełnych obrażeń na siebie.
Posiadając rangę S w Raitonie mamy na tyle duże obycie z żywiołem, że jesteśmy w stanie mniej więcej oszacować ile dodatkowej chakry musimy zużyć, by uporać się z techniką.
Posiadając Sennina w Raiotnie nie potrzebujemy już kontaktu z ziemią, gdyż jesteśmy w stanie przekierować technikę w wybranym przez nas kierunku. Działa to jednak tylko na techniki, jakie nie są obszarowe, lecz punktowe.
Posiadając Specjalizację w Raiotnie wrogie techniki przy rozładowywaniu lub przekierowywaniu ich nie robią nam już żadnej krzywdy.
Średni ZwójDouhito Midoro
Średni Zwój---
Średni Zwój---
Średni Zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=電気無効化]Denki Mukōka | Electrical Nullification[/title]
[pic rank=B zwoj=4]https://i.imgur.com/JhahTZ4.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Doton, Raiton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Tygrys → Wół → Ptak → Szczur → Dzik → Wąż → Smok[/row]
[row title=Koszt]Podwójny + koszt techniki jaką przyjmujemy (zależny od naszej KC)[/row]
[row title=Zasięg]---[/row]
[row title=Wymagania]Kontrola Chakry 8, Wytrzymałość 7, Kontakt fizyczny z ziemią[/row]
[description]
[p]Silna technika defensywna przeciwko innym jutsu Uwolnienia Błyskawicy. Po złożeniu odpowiednich pieczęci oraz jeśli dotykamy dowolną częścią ciała ziemi, jesteśmy w stanie przyjąć na siebie dowolną technikę Raitonu, oraz stając się skromnym przekaźnikiem energii, przesyłamy ją dalej w grunt, gdzie zostaje rozładowana. Wymaga to od użytkownika ogromnej Kontroli Chakry jak i ponadprzeciętnej Wytrzymałości, by prąd został przekierowany przez nasze ciało w odpowiedni sposób zadając nam jedynie 1/5 obrażeń jakie byśmy otrzymali. Musimy być jednak w pełni świadomi nadchodzącego ataku, by przygotować się na jego rozbrojenie. Nie jesteśmy w stanie przekierować czegoś, czego nie widzimy, oraz czego nie mamy gdzie przesłać dalej. Przyjmując wrogie jutsu opłacamy je w ciemno swoją własną chakrą nie jako je przejmując i tworząc wewnątrz siebie w pewnym sensie tunel, jakim prąd mknie dalej. Jesteśmy jednak w stanie zrobić tak z technikami takiej rangi, jaką sami posiadamy w Raitonie. Mając go rozwiniętego do poziomu B, nie poradzimy sobie z jutsu rangi S. Co za tym idzie, jeśli energia jest wzmocniona atutami Sennina bądź Specjalizacją, albo zawiera inne wzmocnienia jak na przykład Chakrę Natury, sami również musimy je posiadać by zapanować nad elektrycznością. W przypadku technik długotrwałych bądź stale zasilanych chakrą, musimy płacić koszt turowy stale utrzymując kontakt z ziemią. Niespełnienie któregoś z warunków skutkuje przyjęciem pełnych obrażeń na siebie.[/p]

[b]Posiadając rangę S w Raitonie[/b] mamy na tyle duże obycie z żywiołem, że jesteśmy w stanie mniej więcej oszacować ile dodatkowej chakry musimy zużyć, by uporać się z techniką. 
[b]Posiadając Sennina w Raiotnie[/b] nie potrzebujemy już kontaktu z ziemią, gdyż jesteśmy w stanie przekierować technikę w wybranym przez nas kierunku. Działa to jednak tylko na techniki, jakie nie są obszarowe, lecz punktowe. 
[b]Posiadając Specjalizację w Raiotnie[/b] wrogie techniki przy rozładowywaniu lub przekierowywaniu ich nie robią nam już żadnej krzywdy.
[/description]

my bad
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1153
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: [WT] Dōhito Midoro

Akcept, przerzucam.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Dōhito Midoro
Posty: 541
Rejestracja: 06 cze 2021, 22:58
Ranga: Genin
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Dōhito Midoro

Kion no Kabe | Temperature Barrier気温の壁
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Bariery
PieczęcieSmok → Pies → Wąż → Małpa → Wół → Ptak → Pies → Małpa → Wół → Szczur
KosztPołowiczny na Turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaKontrola Chakry 9
Po złożeniu pieczęci dookoła nas tworzy się przeźroczysta, ledwo zauważalna bariera jaka ma jedno zadanie. Utrzymać temperaturę wewnątrz niej na tym samym poziomie. Bańka ma około 1,5-2m średnicy, w zależności od wzrostu użytkownika. Jej centrum znajduje się w brzuchu, zaś kończy się kawałek pod nogami oraz nad głową. W momencie tworzenia jej, ”zapisywana” jest domyślna temperatura i jest utrzymywana przez czas działania techniki. Bez względu czy poza nią panują skrajne warunki oraz nie ważne, czy jesteśmy na środku pustyni czy na szczycie lodowca, wewnątrz nic się nie zmienia. Co za tym idzie, jeśli barierę stworzymy w domu gdzie mamy 20 stopni i wyjdziemy na dwór w pełne słońce lub zimową zamieć, nadal będzie nam ciepło. Oczywiście działa to też w drugą stronę. Jutsu w żaden sposób nie zatrzymuje wrogich technik i wszystkie fizyczne ataki przez nią bez problemu przelatują. Tak samo jeśli w jej środku zapalić by pochodnię, temperatura zaczęła by się podnosić.
Posiadając Ninjutsu rangi S możemy kontrolować temperaturę wewnątrz bańki. Możemy dowolnie ją podnosić oraz obniżać o 10 stopni na turę.
Posiadając Sennina w Ninjutsu możemy przekazać bańkę drugiej osobie utrzymując z nią kontakt fizyczny przez pełną turę. Osoba ta musi spełniać wymogi Kontroli Chakry oraz być chętna ją przyjąć. Po tym zabiegu, to ona utrzymuje barierę.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu oraz płacąc Standardowy koszt na turę, możemy powiększyć barierę dwukrotnie, przez co zmieści się w niej kilka osób.
Duży ZwójDouhito Midoro
Duży Zwój---
Duży Zwój---


Umi ga Wareru | Sea Split海が割れる
KlasyfikacjaSuiton, Transformacja Natury
PieczęcieSmok → Koń → Ptak → Zając → Smok → Szczur → Małpa → Ptak → Smok → Przyłożenie rąk do wody
KosztPodwójny
Zasięg25m od nas
15m obszar
WymaganiaZbiornik wodny
Potężna technika Suitonu jaka znajduje zastosowanie tylko w przypadku, w którym znajdujemy się na głębokim zbiorniku wodnym. Stojąc na powierzchni wody oraz składając serię pieczęci i przykładając ręce do tafli, w wybranym przez nas miejscu woda się błyskawicznie rozstępuje tworząc dziurę o średnicy 15 metrów, głęboką na 50m. Przeciwnicy nawet z wysoką Szybkością (8) nie są w stanie zareagować na czas zwyczajnie spadając w wodną otchłań. Tak długo jak dotykamy tafli dziura jest otwarta. W przypadku zabrania rąk, ogrom wody zalewa wroga miażdżąc go masą i ciśnieniem. Im większy jest zbiornik oraz im niżej spadnie nasz wróg, tym bardziej śmiertelna technika się staje.
Posiadając rangę S w Suitonie za każdy dodatkowy koszt Standardowy jaki zapłacimy przy tworzeniu wodnej dziury, jej głębokość zwiększa się o kolejne 50m.
Posiadając Sennina w Suitonie możemy manipulować kształtem przepaści jaką tworzymy robiąc ja mniej lub bardziej owalną.
Posiadając Specjalizację w Suitonie oraz płacąc dodatkowy koszt Standardowy dodatkowo przyspieszamy ciśnienie wody z jakim przepaść się zamyka.
Duży ZwójDouhito Midoro
Duży Zwój---
Duży Zwój---
Obrazek
九死一生。
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Dōhito Midoro

1.
- Na pewno jest do wywalenia Ninjutsu S, to jest domena Shakutonu/Hyotonu. Można też pokombinować nad czymś takim żywiołami standardowymi ale nie byłoby to proste.
- Na razie tyle, zobaczymy dalej potem.

2.
- Ranga S
- Wincyj pieczęci
- Koszt standardowy
- Popraw zasięgi żeby były jaśniesze. Zostaw jako zasięg 25m a dalej średnica obszaru techniki 15 metrów
- Jako że nie masz Suitonu S to nie dostałbyś zwoju, więc możesz poczekać z tą techniką, lub możemy pokombinować jak ją osłabić by jednak była techniką rangi A
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Dōhito Midoro

Edit time:
Kion no Kabe | Temperature Barrier気温の壁
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Bariery
PieczęcieSmok → Pies → Wąż → Małpa → Wół → Ptak → Pies → Małpa → Wół → Szczur
KosztPołowiczny na Turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaKontrola Chakry 9
Po złożeniu pieczęci dookoła nas tworzy się przeźroczysta, ledwo zauważalna bariera jaka ma jedno zadanie. Utrzymać temperaturę wewnątrz niej na tym samym poziomie. Bańka ma około 1,5-2m średnicy, w zależności od wzrostu użytkownika. Jej centrum znajduje się w brzuchu, zaś kończy się kawałek pod nogami oraz nad głową. W momencie tworzenia jej, ”zapisywana” jest domyślna temperatura i jest utrzymywana przez czas działania techniki. Bez względu czy poza nią panują skrajne warunki oraz nie ważne, czy jesteśmy na środku pustyni czy na szczycie lodowca, wewnątrz nic się nie zmienia. Co za tym idzie, jeśli barierę stworzymy w domu gdzie mamy 20 stopni i wyjdziemy na dwór w pełne słońce lub zimową zamieć, nadal będzie nam ciepło. Oczywiście działa to też w drugą stronę. Jutsu w żaden sposób nie zatrzymuje wrogich technik i wszystkie fizyczne ataki przez nią bez problemu przelatują. Tak samo jeśli w jej środku zapalić by pochodnię, temperatura zaczęła by się podnosić.
Posiadając Katon lub Shakuton możemy zwiększać temperaturę wewnątrz bariery.
Posiadając Fuuton lub Hyoton możemy obniżać temperaturę wewnątrz bariery.
Posiadając Tenki no Jutsu możemy dowolnie obniżać lub zwiększać temperaturę wewnątrz bariery, lecz nie poza limity naturalnych warunków pogotowych, czyli przedział -30°C - +40°C.
Posiadając Sennina w Ninjutsu możemy przekazać bańkę drugiej osobie utrzymując z nią kontakt fizyczny przez pełną turę. Osoba ta musi spełniać wymogi Kontroli Chakry oraz być chętna ją przyjąć. Po tym zabiegu, to ona utrzymuje barierę.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu oraz płacąc Standardowy koszt na turę, możemy powiększyć barierę dwukrotnie, przez co zmieści się w niej kilka osób.
Duży ZwójDōhito Midoro
Duży Zwój---
Duży Zwój---
wywalone nin S i zamienione na poszczególne żywioły + dodałem smaczek w postaci zapomnianego przez bogow graczy i adminow klanie Yota, ktory kontroluje pogode, czyli de facto tez moglby podniesc lub obnizyc temperature.



Umi ga Wareru | Sea Split海が割れる
KlasyfikacjaSuiton, Transformacja Natury
PieczęcieSmok → Koń → Ptak → Zając → Smok → Szczur → Małpa → Ptak → Smok → Przyłożenie rąk do wody
KosztPodwójny
Zasięg25m od nas
15m obszar
WymaganiaZbiornik wodny
Potężna technika Suitonu jaka znajduje zastosowanie tylko w przypadku, w którym znajdujemy się na głębokim zbiorniku wodnym. Stojąc na powierzchni wody oraz składając serię pieczęci i przykładając ręce do tafli, w wybranym przez nas miejscu woda się błyskawicznie rozstępuje tworząc dziurę o średnicy 15 metrów, głęboką na 50m. Przeciwnicy nawet z wysoką Szybkością (8) nie są w stanie zareagować na czas zwyczajnie spadając w wodną otchłań. Tak długo jak dotykamy tafli dziura jest otwarta. W przypadku zabrania rąk, ogrom wody zalewa wroga miażdżąc go masą i ciśnieniem. Im większy jest zbiornik oraz im niżej spadnie nasz wróg, tym bardziej śmiertelna technika się staje.
Posiadając rangę S w Suitonie za każdy dodatkowy koszt Standardowy jaki zapłacimy przy tworzeniu wodnej dziury, jej głębokość zwiększa się o kolejne 50m.
Posiadając Sennina w Suitonie możemy manipulować kształtem przepaści jaką tworzymy robiąc ja mniej lub bardziej owalną.
Posiadając Specjalizację w Suitonie oraz płacąc dodatkowy koszt Standardowy dodatkowo przyspieszamy ciśnienie wody z jakim przepaść się zamyka.
Duży ZwójDōhito Midoro
Duży Zwój---
Duży Zwój---
tutaj to no. Nie mam S jak zauwazyles i z pol roku jeszcze miec nie bede a fajnie bylo by technike puscic i miec. Ergo, jakie widzisz opcje by to przeszlo na A, gdyz ja jako byly techniczny widzialem to w takiej formie trzymajac sie wytycznych rebulaminu. So... jakis pomysl w ktora strone to by moglo isc? Co nerfic albo co dodac? Sam wiekszy koszt aka 3x by starczyl? +5 pieczeci rozwiazuja sprawe?
Ostatnio zmieniony 05 wrz 2023, 2:44 przez Kakarotto, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Dōhito Midoro

1.
- Zaznacz dokładnie że to neguje tylko naturalną temperaturę, a nie będącą bezpośrednim działaniem innych technik. Ergo jak ktoś ma technikę co robi pożar - to ci temperatura nie wzrośnie, bo wzrost temperatury jest wynikiem działania techniki a nie działaniem techniki samym w sobie, ale jak ktoś ci wyjebie techniką której działanie zmienia temperaturę - chociażby klan Yuki - to bariera cię nie obroni.
- "Posiadając Katon lub Shakuton" - Tylko Shakuton. Dodaj że podniesienie temperatury o 5 stopni to połowiczny A i to jest max. na turę
- "Posiadając Fuuton lub Hyoton" - Tylko Hyoton. Dodaj że obniżenie temperatury o 5 stopni to połowiczny A i to jest max. na turę
- Posiadając Tenki no Jutsu - Dodaj że obniżenie lub podniesienie temperatury o 5 stopni to połowiczny A i to jest max. na turę

2.
- "w wybranym przez nas miejscu woda się błyskawicznie rozstępuje tworząc dziurę o średnicy 15 metrów, głęboką na 50m. Przeciwnicy nawet z wysoką Szybkością (8) nie są w stanie zareagować na czas zwyczajnie spadając w wodną otchłań. " -> Zmień błyskawicznie na szybko i wywal to o szybkości przeciwników
- Dopierdol pięć pieczęci
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Dōhito Midoro

Saishū Bakuhatsu -> Przeniesione z Prywatnych do ogólnodostępnych. Usuń z 1 postu.
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Dōhito Midoro

Edit time:
Kion no Kabe | Temperature Barrier気温の壁
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Bariery
PieczęcieSmok → Pies → Wąż → Małpa → Wół → Ptak → Pies → Małpa → Wół → Szczur
KosztPołowiczny na Turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaKontrola Chakry 9
Po złożeniu pieczęci dookoła nas tworzy się przeźroczysta, ledwo zauważalna bariera jaka ma jedno zadanie. Utrzymać temperaturę wewnątrz niej na tym samym poziomie. Bańka ma około 1,5-2m średnicy, w zależności od wzrostu użytkownika. Jej centrum znajduje się w brzuchu, zaś kończy się kawałek pod nogami oraz nad głową. W momencie tworzenia jej, ”zapisywana” jest domyślna temperatura i jest utrzymywana przez czas działania techniki. Bez względu czy poza nią panują skrajne warunki oraz nie ważne, czy jesteśmy na środku pustyni czy na szczycie lodowca, wewnątrz nic się nie zmienia. Co za tym idzie, jeśli barierę stworzymy w domu gdzie mamy 20 stopni i wyjdziemy na dwór w pełne słońce lub zimową zamieć, nadal będzie nam ciepło. Oczywiście działa to też w drugą stronę. Jutsu w żaden sposób nie zatrzymuje wrogich technik i wszystkie fizyczne ataki przez nią bez problemu przelatują. Tak samo jeśli w jej środku zapalić by pochodnię, temperatura zaczęła by się podnosić. Technika neguje oczywiście tylko naturalną temperaturę. Jeśli więc ktoś koło nas użyje Katonu, temperatura wewnątrz się podniesie.
Posiadając Shakuton możemy zwiększać temperaturę wewnątrz bariery.
Posiadając Hyoton możemy obniżać temperaturę wewnątrz bariery.
Posiadając Tenki no Jutsu oraz płacąc koszt Połowiczny A możemy dowolnie obniżać lub zwiększać temperaturę wewnątrz bariery, lecz nie poza limity naturalnych warunków pogotowych, czyli przedział -30°C - +40°C. Tempo kontrolowania temperatury wynosi 5°C na turę.
Posiadając Sennina w Ninjutsu możemy przekazać bańkę drugiej osobie utrzymując z nią kontakt fizyczny przez pełną turę. Osoba ta musi spełniać wymogi Kontroli Chakry oraz być chętna ją przyjąć. Po tym zabiegu, to ona utrzymuje barierę.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu oraz płacąc Standardowy koszt na turę, możemy powiększyć barierę dwukrotnie, przez co zmieści się w niej kilka osób.
Duży ZwójDōhito Midoro
Duży Zwój---
Duży Zwój---
Done



Umi ga Wareru | Sea Split海が割れる
KlasyfikacjaSuiton, Transformacja Natury
PieczęcieSmok → Koń → Ptak → Zając → Smok → Szczur → Koń → Tygrys → Baran → Małpa → Smok → Małpa → Ptak → Smok → Przyłożenie rąk do wody
KosztPodwójny
Zasięg25m od nas
15m obszar
WymaganiaZbiornik wodny
Potężna technika Suitonu jaka znajduje zastosowanie tylko w przypadku, w którym znajdujemy się na głębokim zbiorniku wodnym. Stojąc na powierzchni wody oraz składając serię pieczęci i przykładając ręce do tafli, w wybranym przez nas miejscu woda się szybko rozstępuje tworząc dziurę o średnicy 15 metrów, głęboką na 50m. Tak długo jak dotykamy tafli dziura jest otwarta. W przypadku zabrania rąk, ogrom wody zalewa wroga miażdżąc go masą i ciśnieniem. Im większy jest zbiornik oraz im niżej spadnie nasz wróg, tym bardziej śmiertelna technika się staje.
Posiadając rangę S w Suitonie za każdy dodatkowy koszt Standardowy jaki zapłacimy przy tworzeniu wodnej dziury, jej głębokość zwiększa się o kolejne 50m.
Posiadając Sennina w Suitonie możemy manipulować kształtem przepaści jaką tworzymy robiąc ja mniej lub bardziej owalną.
Posiadając Specjalizację w Suitonie oraz płacąc dodatkowy koszt Standardowy dodatkowo przyspieszamy ciśnienie wody z jakim przepaść się zamyka.
Duży ZwójDōhito Midoro
Duży Zwój---
Duży Zwój---
done
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Dōhito Midoro

1. Shakuton - Dodaj że podniesienie temperatury o 5 stopni to połowiczny A i to jest max. na turę
Hyoton - Dodaj że podniesienie temperatury o 5 stopni to połowiczny A i to jest max. na turę

2. W sumie to teoretycznie mógłbyś tego użyć na nie głębokim zbiorniku wodnym, bo dlaczego nie? Nawet jeśli głębokość wynosi powiedzmy koło 10 metrów, to tej techniki dalej powinno dać się użyć chociaż jej destruktywność będzie znacząco zmniejszona. Wywal więc może to o głębokim zbiorniku a jak masz wzmiankę o tych 50 metrach głębokości to zmień to na "Głęboką jak sam zbiornik wodny ale nie głębszą niż 50 metrów" czy coś w tym stylu, by przypadkiem ktoś nie stwierdził że przy 20 metrowym zbiorniku wodnym nagle postać kopie dziure w ziemi xD
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Dōhito Midoro

Edit time:
Kion no Kabe | Temperature Barrier気温の壁
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Bariery
PieczęcieSmok → Pies → Wąż → Małpa → Wół → Ptak → Pies → Małpa → Wół → Szczur
KosztPołowiczny na Turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaKontrola Chakry 9
Po złożeniu pieczęci dookoła nas tworzy się przeźroczysta, ledwo zauważalna bariera jaka ma jedno zadanie. Utrzymać temperaturę wewnątrz niej na tym samym poziomie. Bańka ma około 1,5-2m średnicy, w zależności od wzrostu użytkownika. Jej centrum znajduje się w brzuchu, zaś kończy się kawałek pod nogami oraz nad głową. W momencie tworzenia jej, ”zapisywana” jest domyślna temperatura i jest utrzymywana przez czas działania techniki. Bez względu czy poza nią panują skrajne warunki oraz nie ważne, czy jesteśmy na środku pustyni czy na szczycie lodowca, wewnątrz nic się nie zmienia. Co za tym idzie, jeśli barierę stworzymy w domu gdzie mamy 20 stopni i wyjdziemy na dwór w pełne słońce lub zimową zamieć, nadal będzie nam ciepło. Oczywiście działa to też w drugą stronę. Jutsu w żaden sposób nie zatrzymuje wrogich technik i wszystkie fizyczne ataki przez nią bez problemu przelatują. Tak samo jeśli w jej środku zapalić by pochodnię, temperatura zaczęła by się podnosić. Technika neguje oczywiście tylko naturalną temperaturę. Jeśli więc ktoś koło nas użyje Katonu, temperatura wewnątrz się podniesie.
Posiadając Shakuton oraz płacąc koszt Połowiczny A możemy zwiększać temperaturę wewnątrz bariery. Tempo kontrolowania temperatury wynosi 5°C na turę.
Posiadając Hyoton oraz płacąc koszt Połowiczny A możemy obniżać temperaturę wewnątrz bariery. Tempo kontrolowania temperatury wynosi 5°C na turę.
Posiadając Tenki no Jutsu oraz płacąc koszt Połowiczny A możemy dowolnie obniżać lub zwiększać temperaturę wewnątrz bariery, lecz nie poza limity naturalnych warunków pogotowych, czyli przedział -30°C - +40°C. Tempo kontrolowania temperatury wynosi 5°C na turę.
Posiadając Sennina w Ninjutsu możemy przekazać bańkę drugiej osobie utrzymując z nią kontakt fizyczny przez pełną turę. Osoba ta musi spełniać wymogi Kontroli Chakry oraz być chętna ją przyjąć. Po tym zabiegu, to ona utrzymuje barierę.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu oraz płacąc Standardowy koszt na turę, możemy powiększyć barierę dwukrotnie, przez co zmieści się w niej kilka osób.
Duży ZwójDōhito Midoro
Duży Zwój---
Duży Zwój---
Done



Umi ga Wareru | Sea Split海が割れる
KlasyfikacjaSuiton, Transformacja Natury
PieczęcieSmok → Koń → Ptak → Zając → Smok → Szczur → Koń → Tygrys → Baran → Małpa → Smok → Małpa → Ptak → Smok → Przyłożenie rąk do wody
KosztPodwójny
Zasięg25m od nas
15m obszar
WymaganiaZbiornik wodny
Potężna technika Suitonu jaka znajduje zastosowanie tylko w przypadku, w którym znajdujemy się na głębokim zbiorniku wodnym. Stojąc na powierzchni wody oraz składając serię pieczęci i przykładając ręce do tafli, w wybranym przez nas miejscu woda się szybko rozstępuje tworząc dziurę o średnicy 15 metrów, głęboką na 50m. Jeśli zbiornik wodny ma mniejszą głębokość, np 20m, przepaść tworzy się do samego dna, lecz nie głębiej, tym samym zmniejszając wartość bojową techniki. Tak długo jak dotykamy tafli dziura jest otwarta. W przypadku zabrania rąk, ogrom wody zalewa wroga miażdżąc go masą i ciśnieniem. Im większy jest zbiornik oraz im niżej spadnie nasz wróg, tym bardziej śmiertelna technika się staje.
Posiadając rangę S w Suitonie za każdy dodatkowy koszt Standardowy jaki zapłacimy przy tworzeniu wodnej dziury, jej głębokość zwiększa się o kolejne 50m.
Posiadając Sennina w Suitonie możemy manipulować kształtem przepaści jaką tworzymy robiąc ja mniej lub bardziej owalną.
Posiadając Specjalizację w Suitonie oraz płacąc dodatkowy koszt Standardowy dodatkowo przyspieszamy ciśnienie wody z jakim przepaść się zamyka.
Duży ZwójDōhito Midoro
Duży Zwój---
Duży Zwój---
done
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2014
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Dōhito Midoro

1. Akcept
2. Akcept
Prowadzone Wątki:
Senka - To już dwa lata... może więcej ;;
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy... jak by co - dalej nie odpisał.
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja. Ale czy kiedyś odpisze?
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało. A i tak nie odpisuje.
YuYuYu - Szczekający renifer i jego właścicielka pilnują podglądacza w klinice.
Hikari - "Szuka" Hyakuzawy flirtując z haremem trzech dziuń.
Tsubaki - Se przylazła. I se jest.
Awatar użytkownika
Dōhito Midoro
Posty: 541
Rejestracja: 06 cze 2021, 22:58
Ranga: Genin
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Dōhito Midoro

Meiton: Sakusa | Dark Release: Reverse冥遁・逆さ
KlasyfikacjaMeiton, Kontrola Chakry
PieczęcieTygrys → Wół → Królik
KosztStandardowy D (minimum 3) + Transferowana Chakra Meitonu
ZasięgNa siebie
WymaganiaChakra Meitonu, Meiton: Gurō
Tak jak bliźniacza technika Meiton: Gurō, użytkownik Mrocznej chakry może przerobić ją na zwykłą i zasilić swoje standardowe zapasy. Podczas korzystania z tej techniki nie można przerobić więcej chakry, niż swój limit. W takim przypadku nadprogramowa chakra po prostu przepada. W ciągu jednej tury można maksymalnie przekazać standardowy koszt techniki z najwyższej posiadanej rangi Meitonu.
Posiadając rangę S w Meiton możemy użyć techniki bez użycia pieczęci. Czas kumulacji trwa jednak tyle ile ich złożenie.
Posiadając Specjalizację w Meiton możemy zamienić maksymalnie Dwukrotny koszt techniki z najwyższej posiadanej rangi Meitonu.
Posiadając Sennina w Meiton oraz znając technikę Chakura Tensō no Jutsu, podczas dotyku innej osoby możemy przerabianą chakrę Meitonu przekazywać komuś innemu by zasilić jego pokłady, z zachowaniem wyżej wymienionego tempa przesyłu.

Meiton: Hyōka | Dark Release: Appraisal冥遁・評価
KlasyfikacjaMeiton, Kontrola Chakry
PieczęciePieczęć Konfrontacji
KosztStandardowy E
ZasięgDotykowy
WymaganiaSennin Meitonu, dowolny żywioł na randze minimum D
Banalnie prosta w swoim działaniu technika Meitonu. Po dotknięciu drugiej osoby ręką, na której znajduje się Znak Mroku, pobieramy minimalną ilość chakry z jego zasobów. Następnie ta chakra jest analizowana i zwraca nam informacje jakimi żywiołami włada dana osoba. Użytkownik jutsu musi jednak znać te żywioły i mieć je rozwinięte przynajmniej do rangi D. W przypadku gdy ktoś na przykład włada Katonem lecz my go nie znamy jeszcze, dowiemy się jedynie, że dana osoba zna jakiś żywioł. Poza tym, nie będziemy w stanie dzięki temu opanować danego żywiołu tak jak to jest w przypadku wchłonięcia pełnej techniki danego żywiołu.
Posiadając Sennina w Meiton jesteśmy w stanie dowiedzieć się, jakimi Kakkei Genkai żywiołowymi włada druga osoba. Oczywiście postać musi wiedzieć, że takie Kakkei Genkai istnieje i z jakich elementów się składa, lub kiedyś wchłonąć technikę z danego Kakkei Genkai.
Posiadając Specjalizację w Meiton oraz Sennina w Meiton jesteśmy w stanie też rozpoznać Kakkei Tōta na identycznych zasadach, jak Kakkei Genkai.

Meiton: Kuikorosu | Dark Release: Devour冥遁・食い殺す
KlasyfikacjaMeiton, Kontrola Chakry
PieczęcieBaran → Szczur → Smok → Tygrys → Dzik → Smok → Zając → Wół → Tygrys
KosztPodwójny + koszt wrogiej techniki
Zasięg50m
WymaganiaSennin Meitonu, Kontrola Chakry 7
Potężna technika jaka ma nieco odwrotne działanie niż domyślne pochłanianie technik. Zamiast negować technikę wroga, przejmujemy nad nią kontrolę a błękitne płomienie pożerają ją w całości. Chakra Meitonu pochłania wrogie jutsu oraz zasila się jego chakrą tworząc analogiczny, potężniejszy twór jaki zwraca się przeciwko przeciwnikowi. Sprawdza się to wyjątkowo dobrze w przypadku technik, jakie są stale podtrzymywane przez oponenta jak na przykład strumienie wodne czy ognia, lub inne techniki stricte ofensywne. By jednak dokonać tego, musimy mieć lepszą Kontrolę Chakry niż nasz przeciwnik o 1. W przypadku jeśli każda ze stron ma ją na takim samym poziomie, techniki się rozbiją o siebie. Gdy wróg ma lepszą kontrolę od nas, technika zwyczajnie nie ma siły by pożreć przeciwną.
Posiadając Specjalizację w Meiton podczas niepowodzenia, jesteśmy w stanie przerwać technikę i próbować wchłonąć wrogie jutsu na standardowych zasadach. Koszt bazowy techniki jednak przepada.
Wielki ZwojMidoro
Wielki Zwoj---
Obrazek
九死一生。
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1153
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: [WT] Dōhito Midoro

Sprawdzam o>

Techniczka 1 - nope. W sensie, zmiana mrocznej chakry w zwykła nie przejdzie zwyczajnie, nawet jako S'ka ze Specką. Zwyczajnie jest to zbyt wygodne/silne i razem z Torą nie widzimy opcji takiej przemiany.

Techniczka 2 - w sumie spoko, poza literówką w Kekkei Genkai. Nie musisz jej poprawić, generalnie daję temu akcept i przerzucę przy kolejnym odpisie panu.

Techniczka 3 - yhhh. Dopytałem chłopaków bo nie byłem pewien, no i też trochę niezbyt. W sensie, jest już bardzo podobna technika w Meitonie i wszyscy uważamy, że no są zbyt podobne do siebie. Nie identyczne, ale bardzo podobne. Rzucam o jaką nam chodzi panu w spoiler. Generalnie możesz spróbować nas przekonać, że no nie są aż tak bardzo podobne i że generalnie się różnią. Jakoś wypunktować nam różnice, coś w tym stylu? Na ten moment obie to zwrócenie techniki silniejszej, tylko trochę medium i sam zasada działania jest inna? Core jest praktycznie identyczny.
► Pokaż Spoiler
Meiton: Konton to Shita Kikan | Dark Release: Chaotic Return冥遁・混沌とした帰還
KlasyfikacjaMeiton, Transformacja Natury
PieczęcieCzas kumulacji równy 10 pieczęciom
KosztPołowa kosztu wchłanianej techniki + ewentualne wzmocnienie
Zasięg5 metrów
WymaganiaKontrola Chakry 7
Nietypowa technika Meitonu bazująca na ich zdolności wchłaniania cudzych technik przy pomocy ust. Tak jak w normalnych wypadku technika taka jest rozbijana na czynniki pierwsze, umożliwiając użytkownikowi nauczenia się np. innych żywiołów, tak w przypadku użycia tej technika - wroga technika nie jest rozkładana na czynniki pierwsze. Zamiast tego użytkownik po wchłonięciu jej całej ustami ma 5 sekund na wystrzelenie jej z powrotem w przeciwnika - zupełnie tak jakby użytkownik znał wrogą technikę. Tak zwrócona technika nie traci wcale na swojej sile. Jest to możliwe do wykonania jedynie z wrogimi technikami uznawanymi za wszelakiego rodzaju pociski tak długo jak są one stworzone z chakry. Nie wchłonie się tym sposobem pociski jaki jest nią jedynie otoczony np. kamiennego pocisku czy strzały wzmocnionej Engyo.

Na czas "przytrzymania" techniki w ustach nie jest możliwe używanie zdolności wchłaniania chakry Meitonu. Może też wchłonąć jedynie jedną technikę na raz. Aby móc tak wchłonąć i wystrzelić ponownie pocisk, użytkownik musi zapłacić połowę kosztu wchłanianej techniki. Nie ma też limitu chakry jaką to można w ten sposób odbić, więc potężny użytkownik Meitonu byłby nawet w stanie tak zwrócić Bijūdamę. Użytkownik jest wstanie dodatkowo wzmocnić takich pocisk poprzez dodanie do niego swojej chakry, przez co wypuści wzmocnioną technikę. Przyjmuje się, że każdy koszt S to dodatkowy czas kumulacji techniki w ustach równy kumulacji chakry do podstawowej wersji techniki.

Kumulacja chakry odbywa się przed pochłonięciem techniki, przez co nie jest to zbyt efektywne na ataki z zaskoczenia.

Połowa kosztu wchłanianej techniki jest liczony wedle Kontroli Chakry przeciwnika, gdy wzmocnienie jest liczone wedle chakry użytkownika.

Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 10 możliwe staje się ominięcie maksymalnej chakry w ten sposób odbitej wynikające z klanowych ograniczeń i pochłonięcie techniki przekraczającej przewidziany limit. Użycie techniki w ten sposób blokuje jednak możliwość korzystania z chakry przez użytkownika na ilość tur równą 1 turze za każde 500 chakry przekraczającej limit. Na dodatek, postać otrzymuje obrażenia zwrotne w postaci 1/3 siły wyplutej techniki.
Posiadając Kontrolę Chakry i Wytrzymałość na poziomie 10 postać nie otrzymuje już obrażeń w momencie wypluwania techniki przekraczającej ich możliwości i ilość tur na jaką zablokowane jest używanie chakry przez użytkownika jest równe 1 turze za każde 1000 chakry przekraczającej limit.
Posiadając Sennina Meitonu jesteśmy w stanie pochłaniać oraz wystrzeliwać techniki używając do tego rąk. Nie można jednak w ten sposób wchłaniać technik jakie przekraczając limit chakry jaką może wchłonąć użytkownik Meitonu z techniki.
Posiadając Specjalizację w Meitonie czas kumulacji jest zmniejszony o połowę.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Dōhito Midoro

1.
i will accep that

2.
ok

3.
Więc tak. Moim zdaniem techniki oczywiście nie są na tyle identyczne by ich nie przepuszczać i już mówię czemu. Po pierwszę zacznę od tego, że tak, obie są kontrami na inne techniki jakie lecą w usera. W tym są podobne i się z tym zgadzam. Core technik jednak w wielu jutsu jest identyczny jak np Doton (kamienne pułapki) czy Suiton (plucie większą lub mniejszą wodą). Niemniej jednak robiłem swoją w oparciu o twoją tak, by właśnie różniły się od siebie.
  • Użycie - twoja technika wpierw wchłania wrogą technikę na normalnych zasadach Meitonu po czym wypluwasz identyczną technikę jaką wchłonołeś + ewentualne dopakowanie chakry by była silniejsza. U mnie po zetknięciu z dłonią technika nie jest wchłaniana, lecz przemieniana na ogień Meitonu zasilając się chakrą wroga.
  • Forma - jak pisałem wyżej, twoja co wciągnie to wypluje. Ktoś w ciebie strzeli Suitonem, wyplujesz Suiton etc. U mnie bez względu czym zostanę trafiony, zawsze wroga technika pożerana jest przez ogień Meitonu i zwracana przeciwko twórcy.
  • KC - jakby tego było mało, u mnie jest wymóg KC by przejąć wrogie jutsu. Już sam fakt, że ja przejmuję inną technikę mając lepszą kontrolę chakry niż typo, a u ciebie to nie ma absolutnie żadnego znaczenia bo czy masz KC 5 czy 10 to i tak ją zjadasz i wypluwasz.
  • Koszta chakry - teoretycznie nie argument, ale również pokazuje różnice działania technik. U ciebie płacisz w ciemno pół chakry a resztę wchłaniasz/wypluwasz. U mnie musisz siłowo przejąć technikę swoją własną chakrą/chakrą Meitonu.
Na początek to gdyż uważam, że już te punkty wystarczają by pokazać, ze techniki się różnią od siebie. Jeśli nie, będziemy myśleć dalej. Dla prostszego wyjaśnienia, twoja technika jest bardziej jakby ktoś w ciebie rzucił klapkiem a ty go złapał, odrzucił i jeszcze cisnął swoim. Moja to złapanie ręki gdy rzuca klapek i przywalenie mu tym klapkiem w pysk.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne Techniki”