• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Dziwny dom dla zmyślonych przyjaciół Eijiego

Awatar użytkownika
Maji Eiji
Posty: 335
Rejestracja: 04 cze 2021, 8:21
Ranga: Chūnin
Discord: m.asayuu
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Dziwny dom dla zmyślonych przyjaciół Eijiego

One and only Maji Eiji
Evernights' Enlightenment
𝙸𝚏 𝚖𝚢 𝚕𝚒𝚏𝚎 𝚒𝚜 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚖𝚎𝚊𝚗 𝚊𝚗𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐, 𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚕𝚒𝚟𝚎 𝚒𝚝 𝚖𝚢𝚜𝚎𝚕𝚏.Charakter
Obrazek
Lubił powtarzać rzeczy, które przychodziły mu do głowy przypisując je innym ludziom. Był to pewien nawyk którego nie mógł się wyzbydzić od kilku dobrych okresów czasu, Szczególnie po zakończeniu się Wielkiej Wojny, która zmieniła w jego życiu przerażająco wiele. Dlatego też usłyszał jedno zdanie. Nie pamiętał czy było ono zasłyszane od przypadkowego przechodnia, czy zostało mu opowiedziane przez Tadashiego, Atetiego, czy kogokolwiek innego, który tak naprawdę nie istniał. Napewno jednak wtedy był w wiosce ukrytej wiśni. Dobrze pamiętał jak przechadzał się między pięknymi drzewami. By następnie spocząć w samym centrum metropolii. Uwielbiał być w centrum zamieszania. W tym pozornym chaosie, kryło się coś niesamowitego, co pozwalało się mu odprężyć. Była to jedyna z niewielu chwil wytchnienia - choć dla niektórych było to z pewnością dziwne porównanie. Jednak życie jako skrytobójca wiązało się z ogromnymi połatami stresu od których czasami musiał po prostu się odizolować. Szczególnie, że miał wrażenie, że powoli zaczynał zatracać się w takim lekko awanturniczym stylu życia. Co z pewnością nie było dobre dla jego zdrowia. Nie mógł niestety nic na to poradzić. Ludzka pasja płoneła bardzo mocno i bardzo silnie wśród ludzi zdeterminowanych. A do takich lubił się zaliczać spadkobierca rodu metalu. Przynajmnije kiedy było to konieczne. Czasami przerażony łapał się na tym jak jego poglądy czy aktualne zachowania były kształtowane przez ludzi których pozwał. Jak łatwo jego ciało dawało się sugestią otoczenia. Nie lubił tego - i był wyrażnie przeciwny temu. Szczególnie podczas bardziej nietrzeźwych chwil kiedy był gotów wygłaszać całe poeamaty tylko na ten jeden feralny temat. Nie mógł przed tym uciec. Nie ważne jak bardzo się starał pozostawała ta jedna część jego natury - był człowiekiem z krwi i kości. Kondycja na którą trudno byłoby się wyleczyć. Jedyne rozwiązanie jakie skutecznie działało pcohodziło z jego rodzimmych ziem. Wiązało się z tylko z bardzo mało przyjemnym procesem. Dalej jednak nie pozbawiało to osoby jej umysłu - a na tyle ile rozumiał - to on był głównym powodem wszystkiego co go spotykało. Tego jak bardzo uparty był przy swoim. Tego jak bardzo nie potrafił słuchać słów innych ludzi jako rzeczy wartej uwagi o ile sam tak nie uznał. Tego, że nie potrafił odmówić osobie w potrzebie. Miał tylko nadzieję, że inni ludzię też kiedyś nauczą się podchodzić do życia z pewną szczyptą dystansu. Nie chodząć cały czas z kijem w dupie jak jego święty pamięci kuzyn. Bo czemu miałby się przemęczać i robić cokolwiek ponad normę wyznaczoną przez społeczeństwo. Czemu nie można sobie pozwolić na zrobienie tego co się chce? Bez przymusu. Bez wielkiego bicza i pasa z niebios mówiącego nam co mamy robić? Starać się temu durnemu świata nadać rytm, który pasowałby nam. Nie przejmujać się innymi i ich chorymi oczekiwaniami do naszej produktywności. Tą nutkę marzycielstwa od zawsze lubił i cenił w swojej osobie. Nawet jeżeli spotykał się z wyklinaniem jego imienia i odgłosami zawodu. Nie oznaczało to, że było on leniwy, ociężały i robił wszystko na siłe. W końcu jak większość lubił szalone imprezy, spontaniczne wypady, zabawy do późna w akompaniamencie śmiechu. Produktywną pracę przy temacie, który go pasjonował i chciał się nim zajmować. Był aktywny bo wkładał to pasję i czyste chęci. Zupełnie jak w jego zafascynowanie sztuką dawnego świata i tego nowego, który dalej skrywał przed nim tysiące tajemnic. Smoki, cienie, tancerze określani mianem zaklinaczy? Nie rozumiał tego wszystkiego. Gadanie wybitnych krytków dziwne spojrzenia lokalnych jakby to wszystko było takie oczywiste. Jednak lubił przesiadywać na ganku swojego małego mieszkania, kiedy jeszcze nocna świeżość i poranna mgła otaczała świat. Był to dosyć krótki moment, kiedy słónce budziło się z swojego snu. Kiedy obcował z lekturą napisaną przez mądrzejszych od niego ludzi. Nie obchodziło go to, że nie rozumiał tego w pełni. Była to ta jedna chwila miedzy nim a nieznanym. Cenna chwila. Czuł się jakby był na końcu świata. Sam. Pośrodku ciemności. Praktycznie był jedynym żywym człowiekiem w tamtym momencie. Mimo, że przed swoimi oczami widział budzący się do życia świat. Jednak z jego perspektywy nie było tam nic. Pustka, która śpiewała mu do ucha piękne pieśni. Jednak zdarzały mu się takie momenty. Momenty, w których ta część go, która dominowała przez większość czasu już nie mogła wytrzymać. Możliwe, że było to przez wielki stres i ciężar, jaki odczuwał na wielu misjach. Możliwe, że jego dominująca część musiała osunąć się w cień. By reszta go to załatwiła. On, która był przerażony światem, on, który była egoistą. On, która myślała tylko o tym, jak ujść życiem. Zupełnie pierwotna potrzeba każdego człowieka, jednak nigdy nie była ukryta. Zawsze była jego częścią tak samo integralną, jak wszystkie inne. Dopełnia go w swojej sprzeczności do standardowego spokoju i pozwala mu przeżyć. Nienawiść do wszystkiego naokoło tylko rosła w nim z każdą sekundą. Ale w końcu przeżył wtedy. Więc dlaczego miałby odrzucać siebie? Nie miałoby to absolutnie sensu. Żadne zioła nie dokonają pełnej aborcji na fragmencie jego samego. Jego własnej duszy. Dlatego postanowił się nie powstrzymywać, kiedy to przychodzi. Tylko dawać się ponieść. A z czasem może udałoby się mu nawet odfrunąć do marzeń i pragnień. A niczego tak bardzo nie pragnął, jak świętego spokoju i strzykawki z kofeiną.


Oh, don't you find it strange?
Obrazek
Wygląd
Wygląd można uznać za najważniejszą część prezentowania się człowieka - tak z pewnością powiedziałoby wielu próżnych możnowładców. Wprawdzie w świecie gdzie rzązi polityka, wielcy kapłani i nietrwałe sojusze. Wygląd obok szczypty pozoru i charyzmy był czymś niezwykle ważnym. Nawet wśród żołnierzy, do których należeli shinobi. W końcu niektóre misje wymagały delikatnego nacisku, a prędzej ludzie byli godni zaufać osobie ładnej i schludnie ubranej niż komuś bez połowy uzębienia. I nie podnoście teraz dłoni by temu zaprzeczyć. Wszyscy wiemy jaka jest prawda o ludzkiej naturze, i że nie ocenianie ksiązki po okładce, może być bardzo mądrym stwierdzeniem. Jednak kompletnie nie praktycznym przy zderzeniu z światem. Nie zyliśmy w końcu w wyidealizowanym świecie. Choć chłopak nie należy do najbardziej umięsnionych ludzi na planecie- dalej charakteryzuje się sylwetką godną shinobi. W końcu lata ciężkiego i ciągłego treningu zaoowocowały delikatnemu umięśnioniu, nawet jeżeli sam Maji wydawał się bardzo chudy. Spowodowane dosyć szybkim metabolizmem, który dopiero ma zacząc zwalniać. Kontrastuje to z jego niezbyt oszałamiającym wzrostem. Nawet nie sięgając metra siedemdziesięciu, często spotykał się z porównaniami do krasnali czy samotnych drzew - takich których nie mógł doświadczyć w swojej ojczyźnie przez niesprzyjący klimat. A te obecne w wiosce były wyjatkowo dziwne. Nawet jeżeli wzrost stanowi szpilkę w oku Majiego, nie można tego byłoby powiedzieć o jego twarzy. Ta trochę opalona przyjmowała lekkawo ciemniejsze tony - co zawdzięczał swojemu pochodzeniu i większości życia, które spędził na pustynii. Dodatkowo wydawała się być nawet całkiem dobrze zadbana - przynajmniej jak na jego standardy. Nie miał on również ostrych rysów twarzy co w połęczeniu z czarnymi włosami i ciemnymi oczami dawało całkiem przyjemnie estetyczne połączenie. Zaś jeżeli chodzi o sprawę ubioru - to trudno powiedzieć jednoznacznie w co się ubierał. Często kiedy nie miał pracy chodził w luźnych ciuchach. Składających się z zadużych o kilka rozmiarów spodni z straganu i tshirta, oraz lub i płaszcza zależnie od pogody. Za to na misjach przywdziewał przepisową kamizelkę i prezentował się jako godny i dosyć typowy reprezentant swojej grupy.
Nazwisko i imięMaji Eiji
PrzynależnośćSakuragakure no Sato
EX-Sunagakure no Sato
PseudonimyApostle of Entropy
PłećMężczyzna
Tytuły
Wiek18
Wzrost165 cm
Waga107 kg
Rangi
Chunnin
Wspomagania
GYOKUKŌTAITEINOHŌKO
ZEFĀNOTENSAI
Wykonane wątki (oficjalne/wszystkie)
D
1 | 0
C
2 | 0
B
2 | 0
A
0
S
1
Odbyte walki
Zwycięstwa:
Grupa III vs Shikipa
Remisy:
Porażki:
Siła:
Poz. 7
Szybkość:
Poz. 7
Wytrzymałość:
Poz. 7
Refleks:
Poz. 8
Siła Woli:
Poz. 7
Kontrola Chakry:
Poz. 10
Ilość Chakry:
31 750E: 0 | D: 0 | C: 20 | B: 100 | A: 250 | S: 500
Posiadane Dziedziny
Ninjutsu
S
Fuinjutsu
B
Genjutsu
D
Iryoninjutsu
B
Doton: Ziemia
B
Futon: Wiatr
B
Raiton: Błyskawica
B
Jiton: Magnetyzm
S
Tenki no Jutsu
S
Bukijutsu: Ninpo
C
Yomigaere
D
Specjalnizacja: Ninjutsu | Futon | Tenki no JutsuSpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
Atut: Monstrualna CzakraAtut wrodzony
Postać posiada naturalny talent, dzięki któremu jego zasoby chakry rozwijają się w o wiele szybszym tempie niż normalnie. Rozwijając swoje zapasy chakry postać dostaje dodatkowe 50% tego co kupiła. Innymi słowy, postać zamiast wykupywać 500 chakry, wykupuje po 750. W sytuacjach, gdzie posiada np. 19750 chakry, wykupuje po koszcie aktualnego progu kosztowego.
Sennin: Ninjutsu | JitonAtut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tego konkretnego żywiołu nie miałby dostępu.
Ulepszony zmysł Wzrok • SmakAtut nabyty
Atut wielokrotnego wyboru. Oznacza to, że postać ma bardziej wyczulony wybrany zmysł. Atut ten ściśle współpracuje z Refleksem, znacząco zwiększając jego możliwości. Jeżeli atrybut ten umożliwia np. dostrzeżenie szczegółu z dwudziestu metrów - posiadacze tego atutu ze zmysłem wzroku ten sam szczegół dostrzegą z dwukrotnie większej odległości itd. Analogicznie, jeśli wzmocniony zmysł wykrywa coś z dystansu dwudziestu metrów - osoby z wyższą wartością atrybuty Refleks wykryją coś z dalszego dystansu. Wyróżnia się pięć zmysłów:
  1. Wzrok - wzmocnienie tego zmysłu zapewnia postaci lepszy wzrok, pozwalając patrzeć dalej i dostrzegać szczegóły tam, gdzie nikt inny by się ich nie dopatrzył. Postać też lepiej widzi przez dym czy inne warunki, które utrudniają wizję.
  2. Smak - wzmocnienie tego zmysłu, choć nie posiada zastosowania stricte bojowego, pozwala natomiast niemalże od razu rozpoznać skład czegokolwiek co tylko spróbujemy, a także określić, czy będzie to miało pozytywny, czy negatywny wpływ na użytkownika. Nawet, jeśli trucizna nie posiada smaku sama w sobie, tak osoba, z tym wzmocnieniem wyczuje, że w napoju czy potrawie jest coś więcej, co wpłynęło na smak. Dodatkowo, jest w stanie jasno określić, składniki potraw.
Znaki migowe - OgólneAtut nabyty
Atut wielokrotnego wyboru. Od dawnych czasów, shinobi zawsze mieli potrzebę komunikowania się w jakiś bardziej sekretny sposób podczas wykonywania misji. Podczas tych najbardziej tajnych, najpopularniejszym sposobem zawsze były... znaki migowe. Posiadacz tego atutu bez problemu może się komunikować przy pomocy gestów dłonią. Nawet fraszkę mógłby nią wygestykulować! Są jednak różne "języki" znaków migowych. Mogą one być zależne od wioski z jakiej pochodzi shinobi, a równie dobrze w Królestwie Kupców straż mogła opanować jakieś własne znaki migowe. Z racji na to, na świecie wyróżnianie są ogólne znaki migowo znane praktycznie przez każdego kto się nimi posługuje, jak te bardziej konkretne zależne od wioski, osady czy kraju.

Aby wykupić specyficzny rodzaj znaków migowych należy mieć podstawy do znania znaków odpowiedniej wioski/osady/kraju np. wychowanie w danej wiosce lub przynależność. W innym wypadku, trzeba ten atut zdobyć fabularnie. Znaki migowe (ogólne) są dostępne dla wszystkich.
Wyszkolony pogodynekBiegłość
Duszek obdarza Eijiego swoją wiedzą, pozwalając mu się uczyć Tenki no Jutsu bez konieczności odbycia fabuły w tym celu, a także przez to że osobiście w naukach chłopakowi towarzyszy, sprawia iż ten opanowuje tą dziedzinę wraz ze Specjalizacją w niej. Utrata Duszka nie powoduje utraty dziedziny.

Biegłość zabiera 1 slot wspomagania
Inna drogaBiegłość
Kekkei Genkai są zdolnościami związanymi z więzami krwi i specyficzną chakrą. Jednak nawet one nie są sztywno zawarte w skale. Może przez specyficzne pochodzenie i geny, może przez trening, a może z jeszcze innego powodu, postać opanowała zaawansowany żywioł przy pomocy innych składowych elementów. W tym wypadku, jest w stanie władać Uwolnieniem Magnetyzmu poprzez mieszanie Uwolnienia Wiatru z Uwolnieniem Ziemi.
Zagubiony w przestrzeniWada
"Nie wszyscy na tym świecie rodzą się równi" To prawda o tym świecie, która przekazywana jest z ust do ust w wielu miejscach od wielu pokoleń. Nie ma na tej planecie osoby, która o tym by nie słyszała. Czasami ta nierówność jednak nie manifestuje się jedynie w postaci specjalnych rodowych umiejętności. Czasami, jest to wada, która raz i na dobre potrawi uprzykrzyć życie osoby. Eiji jest jedną z takich osób. Czy to przez uszkodzenia spowodowane Uwolnieniem Magnetyzmu, czy przez bardziej biologiczne powody, chłopak nie jest w stanie się odnaleźć. Czasami manifestuje się to mocniej, czasami słabiej. Większośc zależy od czasu, miejsca i innych okoliczności. Przez co, o wiele łatwiej jest mu się poruszać po terenach znajomych, niż po takich, w których znajdował się po raz pierwszy.
Osłabiona tolerancjaWada
Przez chorobę która trwaiła ciało postaci oraz zażyty eksperymentalny specyfik Doppi, ciało użytkownika źle będzie znosiło przyjmowanie specyfików. Tym samym wszystkie specyfiki zażyte przez postać działają w tak nieznaczny sposób iż jest to nie zauważalne. Specyfiki zaczną ponownie działać na postać po jednym roku.

Data otrzymania wady: 19.12.23
Opaski Shinobi
Sakuragakure Ramię; Brązowa

Dodatkowe
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.


SKARBIEC NEFRYTOWEGO CESARZA

Bronie
  • Yari
  • Bo
  • Kama
  • Noże x10
  • Wakizashi x2
  • Łuk Refleksyjny
  • Łuk Prosty
  • Długi Łuk
  • Kusza Samopowtarzalna
  • Kusza Pistoletowa
  • Kusza
  • Fuma Shuriken
  • Wielki Rozkładany Wachlarz
  • Tsurugi x2
  • Tanto x2
  • Sasumata x4
  • Sai x5
  • Otsuchi x2
  • Nunchako x2
  • No-dachi
  • Naginata
  • Metalowy Kij x2
  • Kasari Fundo x5
  • Kosa x2
  • Katar x4
  • Katana
  • Kastet z kolcami x2
  • Kastet x2
  • Kanabo Metalowe x2
  • Kanabo x2
Zwoje
  • Średni zwój z Zanzō Bunshin
  • Wielki zwój z Gyokukōtaitei no hōko
  • Wielki Zwój z Jiton:Rajinga
  • Duży Zwoj [40/40] - Ogromna ilość zlotego pyłu
  • Duży Zwoj [40/40] - Ogromna ilość zlotego pyłu
Props
  1. Puszki z farbą w sprayu x4
    • Magenta|Cyjan|Zieleń|Fiolet
  2. Pigułka Żywnościowa
  3. Fiolki x3
  4. Bombki Świetlne x3
  5. Prowiant x2
  6. Gotowy Ryż
  7. 5 L wody w butli x2
  8. 1 L wody w butelce x4
  9. Dezātokōhī x3
  10. Strzały x100
  11. Bełty x30
  12. Bełty łatwopalne x20
  13. Makibashi x100
  14. Łańcuch 20m
  15. Leki przeciwbiegunkowe w strzykawce
  16. Leki przeciwwymiotne w strzykawce
  17. Rysunek przedstawiający Malchut

Zwłoki
  • Ciało Chinoike Ryu


PRZY SOBIE

Kamizelka Chunnina:
  1. Mały zwój [2/5]
    • Maska Gazowa
    • Maska Tlenowa
    • Zbiorniki z tlenem (2)
    • Filtr węglowy (8)
  2. Mały zwój [1/5]
    • Kontroler Chakry
  3. Shuriken (3)
  4. Kunai - Przyczepiona notka wybuchowa (3)
  5. Krótkofalówka
  6. Kajdanki
  7. 2 metry żelaznej żyłki
Kabura:
  • 2x Kunai
  • Pilnik
Na rękach:
  1. Kinzoku Dastana
  2. Plakietki do Kuchiyose: Raikō Kenka:
  3. Lewy nadgarstek
    1. Średni zwój - Ogromna ilość Żelaznego Piachu
  4. Prawy nadgarstek
    1. Średni zwój - (1/15) 24 wybuchowych notek
Głowa:
  • Lokalizator
Plecy:
  1. Gruda - Żelazny Piach
Spodnie:
  1. Rysunek autorstwa młodej Ogasawary Kaori
_NINJUTSU_

Ranga E
✦ Bunshin no Jutsu | Clone Technique
✦ Suimen Hokō no Gyō Water | Surface Walking Practice
✦ Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice
✦ Nawanuke no Jutsu | Rope Escape Technique
✦ Kawarimi no Jutsu | Body Replacement Technique
✦ Henge no Jutsu | Transformation Technique
✦ Sakki | Killing Intent
✦ Hiraitamon | Opened Gate

Ranga D
✦ Chakura Kaihō | Chakra Release
✦ Habatobi | Long Jump
✦ Oboro Bunshin no Jutsu | Haze Clone Technique
✦ Shijima no Jutsu | Silence Technique
✦ Utsusemi no Jutsu | Empty Cicada Shell Technique

Ranga C
✦ Chakura Hiki | Killing Intent
✦ Chakura Kōdo Wana Hōhō | Killing Intent
✦ Chakura no Konran | Killing Intent
✦ Kakkū tōteki | Killing Intent
✦ Kakudai Sa Reta Koe | Killing Intent
✦ Kawara Shuriken | Killing Intent
✦ Kemono no haji | Killing Intent
✦ Koe Nage | Killing Intent
✦ Kuchiyose no Jutsu | Killing Intent
✦ Kuromegane no Jutsu | Killing Intent
✦ Mitsutama no Jutsu | Killing Intent
✦ Nibui Ha no Jutsu | Nibui Ha no Jutsu
✦ Wana-tsukuri: Kubitsuri no Jutsu | Trap Making: Hanging Technique

Ranga B
✦ Ayametori | Murderous Grasp
✦ Chakura no Ha: Keisei | Chakra Blade: Formation
✦ Chōryoku Kaizen | Hearing Improvement
✦ Doragonsupai no Jutsu | Dragon Spying Technique
✦ Engyō | Gliding Swallow
✦ Gamadaira — Kageayatsuri no Jutsu | Toad Flatness — Shadow Manipulation Technique
✦ Hien | Flying Swallow
✦ Kagayaku Rantan no Jutsu | Shining Lantern Technique
✦ Kaijūdentō no Jutsu | Flashlight Technique
✦ Kekkai: Tengai Hōjin | Barrier: Canopy Method Formation
✦ Kesshite taorenakatta tō | The Tower Who Never Fell
✦ Kuchiyose: Raikō Kenka | Summoning: Lightning Flash Blade Creation
✦ Ranjishigami no Jutsu | Wild Lion's Mane Technique
✦ Nenchaku Inkan Nageru | Sticky Seal Throw
✦ Seishin Kabe | Mental Wall
✦ Shōshagan no Jutsu | Vanishing Facial Copy Technique
✦ Shunshin no Jutsu | Body Flicker Technique
Zanzō Bunshin | Afterimage Clone
Ranga A
✦ Bodi Honō no Jutsu | Killing
✦ Chakura no Kujaku | Killing
✦ Chakura Tensō no Jutsu | Killing
✦ Gentōshin no Jutsu | Killing
✦ Hijū | Killing
✦ Kuchiyose: Aian Maiden | Killing
✦ Kumoshin no Jutsu | Killing
Ranga S
✦ Chikara-zeme | Attacking With All One's Might
Gyokukōtaitei no hōko | Jade Emperor's Treasury
✦ Kanryō Henge no Jutsu | Complete Transformation Technique
✦ Kyū Kumoshin no Jutsu | Rapid Cloud Transport Technique

_GENJUTSU_

Ranga E
✦ Genjutsu Kai | Genjutsu Dissipation

Ranga D
✦ Kasumi Jūsha no Jutsu | Mist Servant Technique
✦ Koishi | Pebbles
✦ Konoha-Ryū Yanagi | Leaf-Style Willow
✦ Magen: Narakumi no Jutsu
✦ Senkō | Flash
✦ Tokushu kōka-waza | Special effects technique



_DOTON_

Ranga E
✦ Dojō Shukufuku | Blessing of the Soil
✦ Doton: Renga no Jutsu | Earth Release: Practice Brick Technique

Ranga D
✦ Doton: Chika Hitoku | Earth Release: Underground Hiding

Ranga C
✦ Doton: Chikyū Sōzō | Earth Release: Earth Creation
✦ Doton: Dochū Eigyo no Jutsu | Earth Release: Underground Projection Fish Technique
✦ Doton: Doro Ōkami | Earth Release: Mud Wolves
✦ Doton: Doryūsō | Earth Release: Earth Flow Spears
✦ Doton: Iwakageiseki | Earth Release: Rock Shelter
✦ Doton: Retsudo Tenshō | Earth Release: Tearing Earth Turning Pal
Ranga C
✦ Doton: Chidōkaku | Earth Release: Moving Earth Core
✦ Doton: Doryū Taiga | Earth Release: Earth Flow River
✦ Doton: Ganban Kyū | Earth Release: Bedrock Coffin
Doton: Kajūgan no Jutsu | Earth Release: Added-Weight Rock Technique
✦ Doton: Kengan no Jutsu | Doton: Kengan no Jutsu
✦ Ishi no Kami no Abatā | Ishi no Kami no Abatā


_RAITON_


Ranga E
✦ Denki no Zenshin | Electric Advance
✦ Kanden Shi | Electrocute
Ranga D
✦ Ka Fuka | Overload
Ranga C
✦ Hagane Piasuinparusu | Steel-piercing Impulse
✦ Ka jūden | Overcharge
✦ Raigyo | Lightning Fish
✦ Raiton: Denki no Te | Lightning Release: Electric Hand
✦ Raiton: Kumo no su | Lightning Release: Spider Web
✦ Torunēdo Raitoningu | Tornado Lightning

_FŪINJUTSU_

Ranga E
✦ Fūin no Meisai | Seal Camouflage
✦ Yōso no Hibana | Elemental Spark

Ranga D
✦ Fūin no Jutsu | Finger Carving Seal
✦ Shikoku Fūin | Finger Carving Seal

Ranga C
✦ Bakuryūgeki | Exploding Dragon Strike
✦ Fūin no Jutsu: Shitei | Sealing Technique: Designation
✦ Fūinjutsu: Jōbuna Sensha | Sealing Technique: Sturdy Tank
✦ Fūinjutsu: Yūdokuna Okurimono | Sealing Technique: Toxic Gift
✦ Sukoshi Mizuba | Portable Water Field

Ranga B
✦ Chinmoku no Fūin | Silence Seal
✦ Chinmoku no Sarugutsuwa | Sealing Technique: Silencing Gag
✦ Fūin no Jutsu: Mōmoku Onigokko | Sealing Technique: Blind Tag
✦ Kioku Shōkyo Shīru | Memory Erasing Seal­
✦ Nunoshibari no Jutsu | Cloth Binding Technique
✦ Saishin Tsuuhou no Jutsu | Technique Of The Latest Notification
✦ Yōso no Hakai | Elemental Destruction


_IRYONINJUTSU_

Ranga E
✦ Ketsueki Kensa | Blood Check
✦ Nenrei Kakunin | Age Verification
✦ Masui no Jutsu | Anesthesia Technique
✦ Saikin no Jutsu | Bacterium Technique

Ranga D
✦ Bunseki no Jutsu | Analysis Technique

Ranga C
✦ Shōsen Jutsu | Mystical Palm Technique
✦ Josaidōki no Jutsu | Defibrillator Technique

Ranga B
✦ Chakura no Mesu | Chakra Scalpel
✦ Dokugiri | Poison Mist
✦ Kire | Cut
✦ Kizu no Jokyo | Removal of Blemish
✦ Taion Chōsetsu no Jutsu | Thermoregulation Technique


_FUTON_

Ranga E
✦ Doraiyā | Dryer
✦ Habuyō | Leaf Dance
✦ Kaze Hitokuchi | Breeze Bite

Ranga D
✦ Chikaradzuyoi Toiki | Powerful Exhale
✦ Gōkūhō | Great Vacuum Cannon
✦ Hatsukaze | First Wind
Ranga C
✦ Jūha Shō | Beast Tearing Palm

Ranga B
✦ Fūton: Hane no Mai | Wind Release: Feather Dance
✦ Fūton: Shinkūgyoku | Wind Release: Vacuum Sphere
✦ Kaze no Bōrei | Wind Wraith


_JITON_


Ranga D
✦ Jishaku Ninpō | Magnet Ninja Art
✦ Satetsu no Sōju | Iron Sand Manipulation

Ranga C
✦ Daisan no Me | Third Eye
✦ Jiton: Jakuhō no Sōjin | Magnet Release: Conserving Bee Twin Blades
✦ Jiton: Kinzoku Tanchi-ki | Magnet Release: Metal Detector
✦ Satetsu Fuyū | Iron Sand Suspension
✦ Satetsu no Mākingu | Iron Sand Marking

Ranga B
✦ Hagane no Kengen | The Authority of Steel
✦ Jishaku Ninpō: Mugen Inseki | Magnet Ninja Art: Infinite Meteors
✦ Jishaku Ninpō: Mugen Inseki | Summoning Technique: Desert Heaven
✦ Kurogane no Kobushi | Black Iron Fist
✦ Sakin no Sōju | Gold Dust Manipulation
✦ Satetsu Bunshin | Iron Sand Clone
✦ Satetsu Kesshū | Iron Sand Gathering Assault
✦ Satetsu no Kabe | Iron Sand Wall
✦ Satetsu Shigure | Iron Sand Drizzle

Ranga A
✦ Sakin no Kabe | Gold Dust Protective Wall
✦ Sakin no Kabe | Iron Sand World Method
✦ Sakin no Kabe | Iron Sand Waterfall Funeral

Ranga S
✦ Jishaku Ninpō: Denji Genmu | Magnet Ninja Art: Electromagnetic Vision
Jiton: Raijinga | Magnet Release: Lightning God Self
✦ Jiton: Sakin Taisō | Magnet Release: Gold Dust Imperial Funeral


✦ - ogólnodostępna | - ozwojowana | - prywatna | - wspomagająca
Ostatnio zmieniony 30 gru 2023, 0:51 przez Maji Eiji, łącznie zmieniany 38 razy.
Obrazek
The world's greatest actor doesn't need a stage

► Pokaż Spoiler | Towarzysz na dobre i lepszsze
Zephyr
Legenda
Wiatr jaki jest każdy widzi. Siły natury od dawna uosobiane były z różnymi bóstwami, jak się okazało - nie bez powodu. Zefir jest to duch wiatru, jego uosobienie i wola. Niesforna istotka całkowicie utkana z wiatru. Nawet jeśli rozpędzona jakimiś technikami, odrodzi się sama z siebie po kilku fabularnych minutach. Nie posiada ona zdolności mowy jest jednak całkiem dobra w porozumiewaniu się na migi.
PosiadaczMaji Eiji
Zdolności
  • Posiada niesamowity zmysł orientacji w terenie, mogąc odnaleźć prawidłową drogę nawet w największym labiryncie
  • Dysponuje bardzo dobrym zmysłem węchu pozwalającym mu bez problemu zapamiętać i odnaleźć konkretne zapachy nawet z odległości kilku kilometrów
  • Osoba której towarzyszy duszek, obdarzona zostaje specjalizacją w dziedzinie Futonu, na dodatek jego jutsu tego żywiołu w starciu z Katonem nie są traktowane jak by były słabsze.
  • Posiadaczowi duszka, nie zabraknie również nigdy tlenu, nawet jeśli znajdzie się pod wodą nie będzie miał problemu z oddychaniem.
► Pokaż Spoiler | Hex chlorek
— Mowa —
Myśli
#ad82b8
Prowadzone Misje 0/4
Awatar użytkownika
Maji Eiji
Posty: 335
Rejestracja: 04 cze 2021, 8:21
Ranga: Chūnin
Discord: m.asayuu
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Dziwny dom dla zmyślonych przyjaciół Eijiego

.
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2024, 19:53 przez Maji Eiji, łącznie zmieniany 41 razy.
Obrazek
The world's greatest actor doesn't need a stage

► Pokaż Spoiler | Towarzysz na dobre i lepszsze
Zephyr
Legenda
Wiatr jaki jest każdy widzi. Siły natury od dawna uosobiane były z różnymi bóstwami, jak się okazało - nie bez powodu. Zefir jest to duch wiatru, jego uosobienie i wola. Niesforna istotka całkowicie utkana z wiatru. Nawet jeśli rozpędzona jakimiś technikami, odrodzi się sama z siebie po kilku fabularnych minutach. Nie posiada ona zdolności mowy jest jednak całkiem dobra w porozumiewaniu się na migi.
PosiadaczMaji Eiji
Zdolności
  • Posiada niesamowity zmysł orientacji w terenie, mogąc odnaleźć prawidłową drogę nawet w największym labiryncie
  • Dysponuje bardzo dobrym zmysłem węchu pozwalającym mu bez problemu zapamiętać i odnaleźć konkretne zapachy nawet z odległości kilku kilometrów
  • Osoba której towarzyszy duszek, obdarzona zostaje specjalizacją w dziedzinie Futonu, na dodatek jego jutsu tego żywiołu w starciu z Katonem nie są traktowane jak by były słabsze.
  • Posiadaczowi duszka, nie zabraknie również nigdy tlenu, nawet jeśli znajdzie się pod wodą nie będzie miał problemu z oddychaniem.
► Pokaż Spoiler | Hex chlorek
— Mowa —
Myśli
#ad82b8
Prowadzone Misje 0/4
Awatar użytkownika
Shin'ya Yuki
Posty: 438
Rejestracja: 26 mar 2023, 23:39
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Junior Katoniarz
Discord: athrevin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Dziwny dom dla zmyślonych przyjaciół Eijiego

[𝙸𝚏 𝚖𝚢 𝚕𝚒𝚏𝚎 𝚒𝚜 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚖𝚎𝚊𝚗 𝚊𝚗𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐, 𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚕𝚒𝚟𝚎 𝚒𝚝 𝚖𝚢𝚜𝚎𝚕𝚏.]
Jeżeli nie jest powiedziane inaczej, Yuki jest w postaci szmacianej lalki.
Awatar użytkownika
Shin'ya Yuki
Posty: 438
Rejestracja: 26 mar 2023, 23:39
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Junior Katoniarz
Discord: athrevin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Dziwny dom dla zmyślonych przyjaciół Eijiego

𝙸𝚏 𝚖𝚢 𝚕𝚒𝚏𝚎 𝚒𝚜 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚖𝚎𝚊𝚗 𝚊𝚗𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐, 𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚕𝚒𝚟𝚎 𝚒𝚝 𝚖𝚢𝚜𝚎𝚕𝚏.
Jeżeli nie jest powiedziane inaczej, Yuki jest w postaci szmacianej lalki.
Awatar użytkownika
Maji Eiji
Posty: 335
Rejestracja: 04 cze 2021, 8:21
Ranga: Chūnin
Discord: m.asayuu
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Dziwny dom dla zmyślonych przyjaciół Eijiego

Yaldabaot no Oshie | Yaldabaoth's Teachings ヤルダバオートの教え
KlasyfikacjaNinjutsu, Kinjutsu
PieczęcieCzas Kumulacji Chakry równy 25 pieczęcią
KosztRóżny [Decyduje prowadzący]
ZasięgN/D
WymaganiaBurasagatte iru seikaiju
Jiton: Buki nashi| Magnet Release: Weaponless磁遁・武器なし
Klasyfikacja
Pieczęcie
KosztStandardowy
Zasięg50m
Wymagania
Kokoro no Yami no Sokumen | The Darkest Side of Mind 心の闇の側面
KlasyfikacjaNinjutsu
PieczęcieBaran → Małpa → Tygrys → Baran → Wół → Koń → Tygrys → Dzik → Koń → Dzik → Koń → Wół → Koń → Małpa → Dzik → Wąż → Małpa → Baran → Dzik → Koń → Tygrys → Baran → Wół → Tygrys → Dzik → Zając → Ptak → Szczur → Koń → Smok → Koń → Baran → Małpa → Wąż → Zając → Dzik → Pies → Małpa → Pies → Ptak → Małpa → Zając → Pies → Wół → Dzik → Ptak → Wół → Tygrys → Wół → Ptak → Zając → Dzik → Małpa → Pies → Małpa → Szczur → Wąż → Dzik → Baran → Ptak → Tygrys → Zając → Pies → Koń → Dzik → Smok → Baran → Tygrys → Dzik → Pies → Wół → Baran → Szczur → Koń → Tygrys → Zając → Pies → Szczur → Pies → Baran → Szczur → Koń → Wąż → Zając → Baran → Zając → Ptak → Zając → Dzik → Małpa → Szczur → Baran → Ptak → Szczur → Zając → Pies → Zając → Dzik → Zając → Tygrys
Koszt10% Maksymalnej Chakry
ZasięgN/D
WymaganiaHiraitamon, Specjalizacja w Ninjutsu, Spojrzenie w Otchłań Umysłu
Opis techniki
Rakuen | Paradise楽園
KlasyfikacjaTenki no Jutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieKoń → Szczur → Pies → Ptak → Pies → Koń → Zając → Małpa → Wąż → Pies → Dzik → Wąż → Pies → Koń → Zając → Dzik → Tygrys → Wół → Baran → Małpa → Baran → Wół → Ptak → Pies → Smok → Szczur → Zając → Koń → Tygrys → Wół → Małpa → Zając → Małpa → Pies → Dzik → Baran → Smok
Koszt
ZasięgPromień 50 metrów
WymaganiaSpecjalizacja w Tenki no Jutsu, Odczuwanie Radości
Opis techniki
Duży ZwójMaji Eiji
Duży Zwój---
Damashi Kyori | Fooling Distanceだまし距離
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Czasoprzestrzenna
PieczęcieBrak, Czas kumulacji równy złożeniu 18 pieczęci
KosztDwukrotny
ZasięgN/D
WymaganiaSpecjalizacja i Sennin w Ninjutsu
Opis techniki
Duży ZwójMaji Eiji
Duży Zwój---
Rensa | Chained連鎖
Klasyfikacja
Pieczęcie
Koszt
Zasięg
Wymagania
Opis techniki
Zwój
Rensa | No More Weapons連鎖
Klasyfikacja
Pieczęcie
Koszt
Zasięg
Wymagania
Opis techniki
Zwój
Kyakkou | Spotlight脚光
Klasyfikacja
Pieczęcie
Koszt
Zasięg
Wymagania
Opis techniki
Zwój
Ame Taisaku | Anti-rain 雨対策
Klasyfikacja
Pieczęcie
Koszt
Zasięg
Wymagania
Opis techniki
Zwój
Kishou Bunseki | Weather Analysis気象分析
KlasyfikacjaTenki no Jutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieBaran → Zając → Małpa → Baran → Tygrys
Koszt
Zasięg
Opis techniki
Kaze to ichi mai | One with wind風と一枚
KlasyfikacjaTaijutsu Wspierane Charką, Styl Walki
WymaganiaKontrola Chakry 8, Refleks 8, Specjalizacja w Futonie lub Tenki no jutsu
Opis techniki
Zwój
Kishou kami no ikari no ken | Wrathfull fist of Weather God気象神の怒りの拳
KlasyfikacjaTaijutsu Wspierane Chakrą, Styl Walki, Tenki no jutsu
WymaganiaKontrola Chakry 8,Tenki no Jutsu
Opis techniki
Zwój
Kantsū chakura kōsen | Piercing Chakra Blast貫通チャクラ光線
KlasyfikacjaNinjutsu,
PieczęcieCzas kumulacji Chakry równy 30 pieczecią
KosztStandardowy
Zasięg30m
WymaganiaKontrola Chakry 9

Posiadając Sennina w Ninjutsu możliwe staje się wysłanie zamiast jednej dużej wiązki energi pieciu mniejszych, które atakują przeciwnika z różnych stron jednocześnie.
Posiadając Specjalizacje w Ninjutsu możliwe staje się delikatne zakrzywianie lotu wystrzelonego pocisku.
Ostatnio zmieniony 06 kwie 2024, 18:45 przez Maji Eiji, łącznie zmieniany 14 razy.
Obrazek
The world's greatest actor doesn't need a stage

► Pokaż Spoiler | Towarzysz na dobre i lepszsze
Zephyr
Legenda
Wiatr jaki jest każdy widzi. Siły natury od dawna uosobiane były z różnymi bóstwami, jak się okazało - nie bez powodu. Zefir jest to duch wiatru, jego uosobienie i wola. Niesforna istotka całkowicie utkana z wiatru. Nawet jeśli rozpędzona jakimiś technikami, odrodzi się sama z siebie po kilku fabularnych minutach. Nie posiada ona zdolności mowy jest jednak całkiem dobra w porozumiewaniu się na migi.
PosiadaczMaji Eiji
Zdolności
  • Posiada niesamowity zmysł orientacji w terenie, mogąc odnaleźć prawidłową drogę nawet w największym labiryncie
  • Dysponuje bardzo dobrym zmysłem węchu pozwalającym mu bez problemu zapamiętać i odnaleźć konkretne zapachy nawet z odległości kilku kilometrów
  • Osoba której towarzyszy duszek, obdarzona zostaje specjalizacją w dziedzinie Futonu, na dodatek jego jutsu tego żywiołu w starciu z Katonem nie są traktowane jak by były słabsze.
  • Posiadaczowi duszka, nie zabraknie również nigdy tlenu, nawet jeśli znajdzie się pod wodą nie będzie miał problemu z oddychaniem.
► Pokaż Spoiler | Hex chlorek
— Mowa —
Myśli
#ad82b8
Prowadzone Misje 0/4
Awatar użytkownika
Maji Eiji
Posty: 335
Rejestracja: 04 cze 2021, 8:21
Ranga: Chūnin
Discord: m.asayuu
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Dziwny dom dla zmyślonych przyjaciół Eijiego

Hikarikagayaku Mono no Sabaki | The Judgment of the Luminous One光り輝く者の裁き
KlasyfikacjaTenki no Jutsu
PieczęcieDzik → Smok → Pies → Tygrys → Małpa → Baran → Dzik → Szczur → Dzik → Baran → Koń → Zając → Wąż → Dzik → Smok → Wąż → Smok → Dzik → Ptak → Pies
KosztRóżny
Zasięg50m + 5m(Za każdy dodatkowy koszt standardowy) lub - 5m(Za każdy stopień poniżej koszta standardowego użyty do wytworzenia promienia)
WymaganiaKontrola Chakry 9, Słońce, lub inne źródło światła słonecznego
Technika będąca idealnym pokazem ofensywnych predyspozycji klanu Yota. Zamieniająca, tak pospolity element otoczenie, jakim jest Słońce — w śmiertelną broń. Zdolną spopielić i porządnie zaskoczyć większość niespodziewających się niczego przeciwników, którzy staną na ich drodze. Łącząc precyzyjną kontrolę chakry, oraz talent do manipulowania pogodą, możliwe jest skupienie światła słonecznego w postaci wiązki. Ta przyzywana jest wprost z niebios, uderzająca w ziemie, z drobną kinetyczną siłą, zdolną roztrzaskać kawałek otoczenia. Punkt jej skupienia jest zwyczajowo przez wymagania techniki równy położeniu Słońca na nieboskłonie. W przypadku gdy technika zostaje wykonana w nocy, możliwe jest wykorzystanie tej techniki, przy użyciu światła gwiazd, oraz odbitego światła księżyca. Technika wtedy, jest jednak o pół rangi słabsza.

Podczas tworzenia się właściwiej wiązki, światło zbierające się pod Słońcem zostaje dodatkowo naładowane chakrą użytkownika, która kształtuje energię świetlną w silną siłę uderzeniową, która przy okazji może porządnie osłabić tych bez okularów przeciwsłonecznych. Natura techniki, sprawia, że możliwe jest zwiększanie jej siły, poprzez dodawanie dodatkowej chakry, z którą rośnie nie tylko temperatura i brutalność techniki, ale również i jej zasięg. Działa to również w drugą stronę, jeżeli chcemy użyć tej techniki w trochę słabszej wersji, by na przykład przyprawić wroga, o kilkanaście oparzeń, zamiast zamieniać go w wiórki.

Posiadając Sennina w Tenki no Jutsu możliwe jest utrzymywanie promienia i przemieszczanie go po podłożu.
Posiadając Specjalizację w Tenki no Jutsu można pominąć pieczęcie, zamiast tego kumulując chakre, tyle czasu ile równy jest pieczęcią.
Susanō no shinkoku | Storm God's Divine Kingdomスサノオの神国
KlasyfikacjaTenki no Jutsu
PieczęcieZależne od rangi
KosztZależny od rangi
ZasięgZależny od rangi
DodatkoweTechnika kosztuje 15 PT
Kompletna transformacja warunków pogodowych na polu bitwy, jest jedną ze specjalności klanowych Yota. A z pewnością wyspecjalizowana technika, przeznaczona, tylko i wyłącznie do zamykania otoczenia w jednej z najdzikszych i najbardziej pierwotnych wersji pogody, jaką jest burza, musiała powstać prędzej czy później. Wykorzystująca zdolność tego klanu do dowolnego manipulowania właściwościami atmosfery, dostosowuje wilgotność, temperaturę, siłę wiatrów otoczenia, wraz z tworzeniem w powietrzu częściowych ładunków, tworzy idealne warunki, które sprzyjają istnieniu chmur burzowych. A następnie za pomocą czakry przyśpiesza ich formowanie, mogąc zależnie od ilości włożonej chakry objąć nawet całe miasta! Technika idealna, gdy potrzebujemy pewnych warunków pogodowych do wykonania innych technik, by wykonać zamówienie, lub by popsuć największemu wrogowi plany na spokojny dzień na plaży.

Zasięg techniki rośnie wraz z kosztem chakry jak przedstawiono na poniższej rozpisce:
  • D: koszt równy standardowemu D. Burza obejmuje powieszchnie równa dwóm domom jednorodzinnym.
  • C: koszt równy standardowemu C. Burza jest w stanie pokryć całe osiedle.
  • B: koszt równy standardowemu B.Burza pokrywa obszar wielkości dzielnicy, czy miasteczka.
  • A: koszt równy standardowemu A. Burza pokrywa obszar równy dużemu miastu. Wymagania: Tenki no Jutsu A.
  • S: koszt równy standardowemu S. Burza pokrywa obszar równy wielkości wyspy. Wymagania: Tenki no Jutsu S.
Posiadając Sennina w Tenki no Jutsu:
Posiadając Specjalizację w Tenki no Jutsu koszt utrzymania turowego jest zmniejszony o połowe.
Yǔ Shī no shukufuku | Rain Lord's Blessing雨の主の祝福
KlasyfikacjaTenki no Jutsu
PieczęcieZależne od rangi
KosztZależny od rangi
ZasięgZależny od rangi
DodatkoweTechnika kosztuje 15 PT
Technika, która przez lata stała się szczególnie lubiana przez rolników, napotykających na wędrowny kraj Yota. W przeszłości w końcu, przed osadzeniem się w Ame, była to jedna z najpopularniejszych usług, które świadczyli. Nawet teraz mówi się, że ta sama zdolność jest w stanie utrzymywać i roznosić specyficzne warunki ich rejonu. Umiejętność ta sama w sobie nie jest niezwykle zaawansowana i zdaje się być jedną z najłatwiejszych do opanowania z tych transformujących pogodę wokół. Poprzez emanowanie chakry do otoczenia, dostosowywana jest jego temperatura, jak i ilość wilgoci znajdującej się w powietrzu. Ta kumulowana wysoko w atmosferze, tworzy warunki idealne do tworzenia chmur, które momentalnie ciemnieją. Uwalniająć na tereny położone poniżej orzeźwiający deszcz. Idealnie sprawdzająca się gdy mamy duże pole do podlania, lub do zgaszenia szalejącego pożaru lasu.

Zasięg techniki rośnie wraz z kosztem chakry jak przedstawiono na poniższej rozpisce:
  • D: koszt równy standardowemu D. Deszcz obejmuje powieszchnie równa dwóm domom jednorodzinnym.
  • C: koszt równy standardowemu C. Deszcz jest w stanie pokryć całe osiedle.
  • B: koszt równy standardowemu B. Deszcz pokrywa obszar wielkości dzielnicy, czy miasteczka.
  • A: koszt równy standardowemu A. Deszcz pokrywa obszar równy dużemu miastu. Wymagania: Tenki no Jutsu A.
  • S: koszt równy standardowemu S. Deszcz pokrywa obszar równy wielkości wyspy. Wymagania: Tenki no Jutsu S.
Posiadając Sennina w Tenki no Jutsu: płacąc koszt standardowy C jesteśmy w stanie dostosować częstotliwość opadów. Od kropienia po oberwanie chmury.
Posiadając Specjalizację w Tenki no Jutsu koszt utrzymania turowego jest zmniejszony o połowe.
Raijin no chokurei | Thunder God's Edict雷神の勅令
KlasyfikacjaTenki no Jutsu
PieczęcieCzas kumulacji równy 20 pieczęcią
KosztStandardowy
Zasięg40m
WymaganiaBurza, Kontrola Chakry 9
Burze, pierwotna siła, zamknięta w wyższych warstwach atmosfera. Siła, która przy posiadaniu wystarczającej wprawy, może zostać ukierunkowana na korzyśc użytkownika. Technika ta jest właśnie takim wykazem wprawy. Pozwalając na wykorzystanie zamkniętej wysoko energii piorunów w dosyć prosty sposób. Zmieniając pozornie chaotyczne wyładowania charakterystyczne dla nich, w coś zdatnego do ukierunkowania. By osiągnąć ten efekt, użytkownik wykorzystuje dużą kontrolę nad swoją chakrą, by skupić ją w wybranym przez siebie punkcie. Ten poprzez odpowiednie uformowanie chakry, zdaje się być o wiele bardziej atrakcyjnym punktem wyładowania elektrycznego, niż nawet najwyższe wierzowce. Przyciagając pioruny, nie mal natychmiast po rzuceniu techniki. Przyzwany piorun jest naturalny, przez co również zachowuje właściwości takiego i nie może zostać pochłonięty przez zdolności wchłaniające techniki.

Posiadając Sennina w Tenki no Jutsu
Posiadając Specjalizację w Tenki no Jutsu
Odczuwając silne emocje przyzywany piorun zdaje się formować postać przypominającą drapieżnika.
hisui miyano umi to kuu | Seas and Skies of the Jade Palace翡翠宮の海と空
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Czasoprzestrzenna
PieczęcieRozwinięcie Skarbca: Smok → Dzik → Wąż → Smok → Pies → Koń → Ptak → Szczur → Wąż → Dzik → Tygrys → Wąż → Pies → Małpa → Pies → Wąż → Smok → Pies → Koń → Tygrys → Szczur → Baran → Tygrys → Koń → Wąż → Smok → Ptak → Smok → Tygrys → Wąż → Wół → Wąż → Koń → Zając → Baran → Tygrys → Zając → Pies → Zając → Koń
Przyzwanie/Odesłanie: Natychmiastowe
KosztRóżny
  • Rozwinięcie skarbca — poczwórny S
  • Przenoszenie małych ilości substancji — połowiczny D
  • Przenoszenie średnich ilości substancji — połowiczny C
  • Przenoszenie dużych ilości substancji — połowiczny B
  • Przenoszenie ogromnych ilości substancji — połowiczny A
  • Przenoszenie gigantycznych ilości substancji — standardowych S
  • Przenoszenie absurdalnych ilości substancji — dwukrotny S
ZasięgDotykowy
WymaganiaGyokukōtaitei no hōko
Kolejny etap w rozwoju Skarbca Nefrytowego Cesarza. Wykorzystując zaawansowaną wiedzę o technikach, o charakterze czasoprzestrzennym, oraz wydaniu dodatkowych 15 PT, możliwe staje się zwiększenie pojemności i możliwości przechowujących już wydającego się nieskończonym wymiaru. Rozbudowując go tym razem o dwie całkiem nowe sekcje. Dostosowane do magazynowania substancji o charakterze gazowym, oraz ciekłym, ze względu na wysokie podobieństwo struktury cząsteczkowej tych dwóch. Kategoria, ta obejmuje również wszelkie substancje mogące zostać zaklasyfikowane jako mające charakter sypkich, lub piaskowych. Uchodząc przy tym za niekoniecznie stałe struktury. Jak duże ilości zboża przechowywane w silosach, czy opiłki żelaza stosowane w technikach klanu Maji. Umożliwia to o wiele sprawniejsze przenoszenie dużych ilości takich substancji, bez potrzeby bawienia się z pojemnikami, i ogólnymi dużymi kosztami przywoływania pojedynczych elementów.

Tak jak dla klasycznych przedmiotów, tak gazy i substancje ciekłe przebywające wewnątrz wymiaru, są kompletnie uodpornione na upływ czasu w świecie zewnętrznym. Nie trzeba się przez to martwić, że toksyna nam wywietrzeje, lub dobre wino nagle stanie się niezdatne do picia. A dzięki pozornie nieskończonej ilości miejsca, można przechowywać najróżniejsze ich rodzaje, w najróżniejszym stanie, bez obawy przed przypadkową kolizją, lub wymieszaniem się ich. Piaski, trucizny, a nawet dziwaczne koloidy, mogą spokojnie koegzystować we wnętrzu skarbca.

Mechanizm transportowania tych substancji jest niezwykle podobny do tego, w jaki sposób dzieje się to w technice macierzystej. Wystarczy zamoczyć swoje ręce w danej substancji, lub dotykać ją w powierzchowny sposób, a następnie przelać chakre, która kompresuje to wszystko w jeden punkt i przesyła do wymiaru, z którym połączony jest użytkownik. Wymaga to jednak, by były one ograniczone przez jakiś istniejący już pojemnik, gdyż inaczej wykonanie techniki jest niemożliwe. Przyzywanie natomiast, jest procesem odwrotnym, może poza pominięciem wymagania pojemnika. Poprzez przelanie chakry i skupienie się na jednej konkretnej substancji w naszym umyśle, jesteśmy w stanie uwolnić ją kilka centymetrów od naszej skóry. Można dzięki temu skrycie dolać komuś trucizny, bez potrzeby martwienia się o ochlapanie się ją. A w przypadku wszelkiego rodzaju dymów, wydają się uchodzić bezpośrednio z jego ciała, nawet jeżeli w rzeczywistości jest inaczej.

Możliwe jest również używanie jako medium do przywoływania portali tak jak w technice macierzystej. Stworzenie, takowych i wystrzelenie substancji jest równe podwojonemu kosztowi przypisanemu danej randze. Np. przywołanie w ten sposób małej ilości będzie równe podwójnemu D, a absurdalnej — poczwórnemu S. Portale takie można utworzyć w zasięgu 30 metrów od użytkownika, a prędkość ich uwalniania może osiągnąć maksymalnie 9 w szybkości.

Posiadając Specjalizacje w Ninjutsu możliwe staje się używanie portali, jako medium do pochłaniania substancji. Takie portale działają niczym pompy zasysające tyle danej substancji ile kosztu zapłaciliśmy razy dwa.
► Pokaż Spoiler
Ten no ikari | Heavenly Wrath天の怒り
KlasyfikacjaTenki no Jutsu
PieczęcieTygrys → Małpa → Zając → Wąż → Dzik → Baran → Pies → Wąż → Ptak → Smok → Zając → Wół → Pies → Baran → Zając → Koń → Tygrys → Smok → Wół → Ptak
KosztStandardowy
Zasięg50m
WymaganiaBurza
Kasa | Umbrella
KlasyfikacjaTenki no Jutsu
PieczęcieCzas kumulacji równy 3 pieczęcią
KosztStandardowy
ZasięgNa siebie
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2024, 20:20 przez Maji Eiji, łącznie zmieniany 38 razy.
Obrazek
The world's greatest actor doesn't need a stage

► Pokaż Spoiler | Towarzysz na dobre i lepszsze
Zephyr
Legenda
Wiatr jaki jest każdy widzi. Siły natury od dawna uosobiane były z różnymi bóstwami, jak się okazało - nie bez powodu. Zefir jest to duch wiatru, jego uosobienie i wola. Niesforna istotka całkowicie utkana z wiatru. Nawet jeśli rozpędzona jakimiś technikami, odrodzi się sama z siebie po kilku fabularnych minutach. Nie posiada ona zdolności mowy jest jednak całkiem dobra w porozumiewaniu się na migi.
PosiadaczMaji Eiji
Zdolności
  • Posiada niesamowity zmysł orientacji w terenie, mogąc odnaleźć prawidłową drogę nawet w największym labiryncie
  • Dysponuje bardzo dobrym zmysłem węchu pozwalającym mu bez problemu zapamiętać i odnaleźć konkretne zapachy nawet z odległości kilku kilometrów
  • Osoba której towarzyszy duszek, obdarzona zostaje specjalizacją w dziedzinie Futonu, na dodatek jego jutsu tego żywiołu w starciu z Katonem nie są traktowane jak by były słabsze.
  • Posiadaczowi duszka, nie zabraknie również nigdy tlenu, nawet jeśli znajdzie się pod wodą nie będzie miał problemu z oddychaniem.
► Pokaż Spoiler | Hex chlorek
— Mowa —
Myśli
#ad82b8
Prowadzone Misje 0/4
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pracownie”