► Pokaż Spoiler
Jigen no tsuikyū | Dimensional Pursuit次元の追求
Klasyfikacjaninjutsu, technika czasoprzestrzenna
PieczęcieSmok → Tygrys → Pies → Baran → Koń → Baran → Ptak → Wół
KosztPołowiczny na turę, Różny za skok
Zasięg20 metrów, nieograniczony
WymaganiaBiegłość: Mistrz Czasoprzestrzeni, Specjalizacja Ninjutsu, Sennin Ninjutsu
Technika polegająca na rozszerzeniu umiejętności wyczuwania technik czasoprzestrzennych. Użytkownik po złożeniu pieczęci, tworzy dookoła siebie sferę o promieniu 20 metrów która poruszając się wraz z nim, wykrywa i chwilowo utrwala wyrwy w czasoprzestrzeni. W efekcie, podczas korzystania z tej techniki, jeżeli ktoś lub coś wewnątrz bariery użyje jakiejkolwiek zdolności czasoprzestrzennej, której efektem było by przeniesienie czegoś lub kogoś z punktu A do punktu B, użytkownik automatycznie tworzy połączenie w formie małego punktu, dzięki któremu jest w stanie przebyć identyczną podróż co jego oponent, przedmiot czy też sojusznik. Koszt jaki musi ponieść, to równowartość chakry jaka została wydana na dane jutsu czasoprzestrzenne, za którym użytkownik chce podążać. Aby wykonać taki skok, wymagane jest dotknięcie stworzonego punktu, niestety taka podróż o ile użytkownik nie zna sam danej techniki, jest bardzo niedokładna i wyląduje on do 20 metrów od miejsca docelowego. Miejsce lądowania jest jednak relatywnie bezpieczne, o ile jest ku temu możliwość to nie wyląduje on w ścianie. Punkty takie istnieją dopóki chociaż jeden ich "koniec" jest wewnątrz bariery i znikają bezpowrotnie po całej jednej turze, bycia poza nią. Oznacza to, że użytkownik po skoku, zachowuje taki punkt, którym może wrócić do poprzedniego miejsca. Jeżeli jednak on zniknie, może znaleźć się w poważnej sytuacji, wyrzucony w nieznanym miejscu lub co gorsza, w kompletnie innym wymiarze.
Dodatkowe: Punkt taki zachowuje się jak obiekt z chakrą, który znajduje się w dwóch miejscach jednocześnie. Jeżeli więc użytkownik posiada zdolność do widzenia otoczenia poprzez przedmioty, jest on w stanie użyć tego punktu do wykonania danej techniki.
Dodatkowe: Punkt taki zachowuje się jak obiekt z chakrą, który znajduje się w dwóch miejscach jednocześnie. Jeżeli więc użytkownik posiada zdolność do widzenia otoczenia poprzez przedmioty, jest on w stanie użyć tego punktu do wykonania danej techniki.
Ogólnodostępna
► Pokaż Spoiler
Ito-gae | Changing threads糸替え
KlasyfikacjaJiongu, Kontrola Chakry
PieczęcieDzik → Baran → Pies → Smok → Ptak → Dzik → Tygrys → Smok → Zając → Zając → Małpa → Tygrys
KosztStandardowy
ZasięgNa siebie
Technika o bardzo prostym działaniu, bo polegająca na zwyczajnej zmianie wyglądu użytkownika, zachowując jego wielkość w ramach standardowego wzrostu człowieka. Wykorzystując fakt że jego ciało jest dość jednolite w swojej budowie, bo stworzone z samych nici, użytkownik po złożeniu wymaganych pieczęci zaczyna przemianę. Trwa ona krótką chwilę, lecz jest ona na tyle niewygodna że średnio nadaje się do wykonania podczas walki, chyba że zmianie podlega tylko jakiś fragment ciała użytkownika.
Posiadając Jiongu S, Iryō Ninjutsu S oraz Refleks 7 użytkownik jest w stanie dodać sobie dodatkową kończynę. Takie coś jednak wymaga opłacenia kosztu, równego podwójnego rangi A od jednej kończyny.
Posiadając Sennina Jiongu użytkownik jest w stanie przemianę wykonać nawet podczas walki, o ile ta nie daje dodatkowych kończyn.
Posiadając Specjalizację w Jiongu użytkownik po zamianie spowrotem w ludzką formę, jest w stanie zachować swój nowy wygląd.
Posiadając Jiongu S, Iryō Ninjutsu S oraz Refleks 7 użytkownik jest w stanie dodać sobie dodatkową kończynę. Takie coś jednak wymaga opłacenia kosztu, równego podwójnego rangi A od jednej kończyny.
Posiadając Sennina Jiongu użytkownik jest w stanie przemianę wykonać nawet podczas walki, o ile ta nie daje dodatkowych kończyn.
Posiadając Specjalizację w Jiongu użytkownik po zamianie spowrotem w ludzką formę, jest w stanie zachować swój nowy wygląd.
Ozwojowana
► Pokaż Spoiler
Ikita ito no kōzui | Flood of Living Threads生きた糸の洪水
KlasyfikacjaJiongu, Kontrola Chakry
PieczęcieDzik → Szczur → Wół → Zając → Koń → Wół → Koń → Szczur → Wąż → Małpa → Dzik → Baran → Małpa → Tygrys → Dzik → Pies → Wąż → Smok → Ptak → Małpa
KosztStandardowy na turę
Zasięg20 m
WymaganiaSennin Jiongu
Po złożeniu pieczęci, użytkownik zaczyna generować monstrualne ilości nici które zaczynają zalewać pole walki w promieniu 20 metrów. Nici te poruszają się dość szybko, porównywalnie do tego z jaką prędkością poruszałby się sam użytkownik. Nie są one jednak tak zwinne, ponieważ użytkownik tej techniki nie jest w stanie zwyczajnie kontrolować każdej nici z osobna. W związku z tym, musi je grupować na pasma o grubości minimalnie porządnej liny. Dużym atutem tej techniki jest to, że nici nadal są częścią ciała użytkownika, który jest zrobiony z dokładnie tego samego materiału. Wytrzymałość więc, jak i siła tej techniki jest również porównywalna do tego co jest w stanie osiągnąć użytkownik. Wszystkie więc techniki, jakie użytkownik nakłada na siebie, bądź wymagałby kontaktu z oponentem do ich wykonania, są możliwe do wykonania na całej objętości wygenerowanych nici. W gruncie rzeczy, jego ciało jest po prostu ogromne, co też może mieć swoje negatywne konsekwencje.
Posiadając Specjalizację w Jiongu możliwe jest pominięcie pieczęci i wykonanie techniki poprzez samo skupienie równe ilości pieczęci.
Posiadając Specjalizację w Jiongu możliwe jest pominięcie pieczęci i wykonanie techniki poprzez samo skupienie równe ilości pieczęci.
Technika bariery z racji wymagania trochę więcej tweaków, będzie dopracowana później.