Wszystkie poniższe techniki chcę wrzucić jako ozwojowane
KlasyfikacjaRyokuton
PieczęcieZając → Baran → Wąż → Zając → Dzik → Małpa → Tygrys → Pies → Wąż → Koń
KosztDwukrotny na turę
Zasięg---
WymaganiaSennin w Ryokuton, Kontrola Chakry 8
Kekkei Tōta klanu Kasane to coś więcej, niż tylko przyciąganie i odpychanie od siebie obiektów. Coś więcej nawet niż łączenie mas grawitacyjnych, lub zwiększanie współczynnika grawitacyjnego na danym obszarze. Tak samo jak reszta materii, tak samo fotony nie są odporne na wpływ grawitacji. Są one jej ważną częścią, która jednak jest dużo cięższa do opanowania i zrozumienia, bowiem wychodzi to poza standardowy program nauki wielu ludzi. Jednak ci, którzy potrzebną wiedzę posiedli oraz rozwinęli swoje umiejętności w Ryokutonie do absolutnej perfekcji mogą cieszyć się potencjałem tej arcytrudnej do wykonania techniki. Polega ona na selektywnym wybraniu tylko cząsteczek światła dookoła siebie nie zakrzywiając nic innego. W ten sposób cząstki światła opływają użytkownika techniki sprawiając, że ten staje się niezauważalny gołym okiem. Wciąż oczywiście istnieje i pozostawia po sobie ślady, musi także oddychać, ale wizualnie wygląda to tak jakby stał się prawdziwie niewidzialny. Tylko osoby z Refleksem równym 9 byłyby w stanie zauważyć subtelne zaginanie się fotonów wokół użytkownika, które tworzą coś na wzór ludzkiej sylwetki. Technika nie jest jednak odporna na umiejętności sensoryczne, ani na dojutsu potrafiące widzeć przepływ chakry.
Posiadając Specjalizację w Ryokuton, użytkownik jest w stanie ukryć swoją chakrę stając się możliwym do wykrycia tylko przez osoby o odpowiednim Refleksie.
KlasyfikacjaRyokuton
PieczęcieSmok → Szczur → Dzik → Smok → Koń → Szczur → Wół
KosztDwukrotny
Zasięg40m
Wymagania---
Tak jak wiele innych technik klanu Kasane i ta ma za zadanie zwiększać siłę przyciągania między dwoma obiektami tak, aby te się ze sobą spotkały/połączyły. Tym razem jednak mówimy o osobnej technice, ponieważ ta swoją destruktywnością potrafi przekroczyć najśmielsze oczekiwania. Na wzór Krewetki Modliszkowej, zasiedlającej wody Tsuki no Kuni, technika ta ma za zadanie uderzyć szybko, niespodziewanie, ale przede wszystkim z energią rzadko spotykaną gdziekolwiek indziej. Z reguły służy ona do eliminacji pojedynczego celu, ponieważ efekty jej użycia nie zaliczają się raczej do działań obszarowych. Użytkownik wyznacza jeden ciężki obiekt oraz jeden bardzo mały (najlepiej coś wielkości senbonu, czy wakałaczki lub małego kamienia) i zwiększa ich siłę przyciągania do siebie nawzajem najbardziej jak to tylko możliwe. Konsekwencją tych działań są oczywiście dwa pociski lecące do siebie nawzajem najkrótszą możliwą trasą niszcząc wszystko, co stanie im na drodze. Mniejszy obiekt oczywiście posiada w tym wszystkim dużo więcej energii kinetycznej ze względu na swoją dużo większą prędkość, a niewielka powierzchnia uderzenia sprawia, że jest w stanie przebijać się przez stal, zbrojony beton, czy przez zdecydowaną większość technik obronnych jak przez masło. Techniki poniżej rangi S nie posiadają szans w starciu z taką siłą. Słabością tej techniki jest fakt, że obiekty wyznaczone do techniki muszą same w sobie być wystarczająco wytrzymałe, żeby nie zostać zniszczone w skutek zderzenia z innym obiektem.
Posiadając Sennina w Ryokuton dodając koszt standardowy użytkownik jest w stanie zwiększyć siły przyciągania pomiędzy molekułami wyznaczonych do techniki obiektów tym samym sprawiając, że stają się równie wytrzymałe, co diament.
Posiadając Specjalizację w Ryokuton, użytkownik jest w stanie pominąć połowę pieczęci.
KlasyfikacjaRyokuton
PieczęcieSzczur → Smok → Małpa → Dzik → Baran → Wół → Tygrys → Pies → Wąż → Smok → Zając → Ptak → Koń → Szczur → Smok → Koń → Wąż → Pies → Małpa → Pies
KosztPięciokrotny
ZasięgGlobalny
WymaganiaKontrola Chakry 8
Technika o prostym zastosowaniu, ale niezbyt prosta w wykonaniu. Jej działanie wydaje się pozornie proste - wytycza ona najszybszą możliwą ścieżkę pomiędzy punktem A i punktem B w ten sposób, że naruszając działanie pola grawitacyjnego planety "nakłada" te punkty na siebie. Użytkownik tworzy wtedy czarną masę materii wciągającą osoby, które ją dotkną, a z drugiej strony są wyrzucani przez białą masę materii. Technika ta oczywiście ma sporo ograniczeń. Zasięg techniki jest ogromny, ale wymaga ona ogromnego skupienia, przez co nie nadaje się do używania w środku walki. Poza tym punkt wyjścia z techniki musi być stworzony przy pomocy danych geometrycznych znajdujących się w pamięci użytkownika, albo przy pomocy mapy - żeby uniknąć sytuacji, w której osoby przechodzące przez ścieżkę nie zostały wyrzucone kilka kilometrów nad poziomem morza, albo nie zostały wyrzucone w środku góry. Brama ta jest jednokierunkowa, co oznacza że nie można dotykając białej materii przenieść się do miejsca, w którym jest brama z czarnej materii. Technika utrzymuje się przez dwie tury, ale może być zamknięta wcześniej przez użytkownika techniki.
Posiadając Sennina w Ryokuton użytkownik techniki potrafi tak dostosować białą materię, że ta nigdy nie pojawi się w środku innego obiektu niwelując ryzyko wylądowania w ścianie, albo głazie.
Posiadając Specjalizację w Ryokuton, użytkownik jest w stanie pominąć połowę pieczęci.
KlasyfikacjaRyokuton
PieczęcieSzczur → Smok → Małpa → Dzik → Baran → Wół → Tygrys → Pies → Wąż → Smok → Zając → Ptak → Koń → Szczur → Smok → Koń → Wąż → Pies → Małpa → Pies
KosztCzterokrotny za stworzenie
Zasięg50 metrów
WymaganiaKontrola Chakry 9, Sennin Ryokuton
Tak jak całe istnienie ma swój koniec, tak siły kosmiczne nie są tu żadnym wyjątkiem. W celu podkreślenia tego faktu powstała technika, której jedynym przeznaczeniem jest stworzyć siły pozornie nie do zatrzymania. W wyznaczonym przez siebie punkcie przez krótką chwilę powstaje świetlisty punkt o białym zabarwieniu, który bardzo szybko zaczyna zapadać się w sobie tworząc czarny punkt o niesamowitej sile przyciągania. Im więcej czasu mija tym punkt ten staje się cięższy, a siły w nim stają się coraz większe. Na początku przyciąga do siebie niewielkie obiekty jak kamienie, kunaie, czy inne gałęzie do wagi 40kg, ale po upłynięciu każdej tury jego siła zwiększa się trzykrotnie łącznie z zasięgiem techniki. Chwila nieostrożność, a nawet sam twórca techniki może zostać przez nią wciągnięty i zgnieciony. Po stworzeniu utrzymuje się ona przez pięć tur, chyba że użytkownik dopłaci przy jej stworzeniu standardowy koszt za każdą kolejną turę, albo ją wcześniej anuluje.
Posiadając Specjalizację w Ryokuton, użytkownik jest w stanie w czasie tworzenia techniki zwiększyć jej początkową siłę działania do 3 tur w przód.