• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Michiru

Moderator: Moderatorzy Kart Postaci

Awatar użytkownika
Ichijou Michiru
Posty: 29
Rejestracja: 12 sty 2024, 1:41
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Bank:

Michiru

Michiru jest cichą osóbką, która bez problemu potrafiłaby zniknąć gdzieś w tłumie otaczających ją osób i to zapewne nie z powodów nieposiadania żadnych cech, które by nie wyróżniały jej wśród innych. Nie należy ona po prostu do wysokich osób, chociaż sama nigdy nie użyłaby w stosunku do siebie samej określenia 'niskiej', co też działa na nią niczym płachta na byka. Dlatego też gdy rozmawia z kimś wyższym od siebie(czyli niemalże zawsze), zazwyczaj stara się wspiąć delikatnie i dyskretnie na palce by nadrobić trochę dystansu. Dodając do tego jej tendencje do małomówności, zapewne dość łatwo zapomnieć o jej obecności w otoczeniu. Co w większości sytuacji uważa za atut, pozwalający jej prześliznąć się do celu bez przyciągania zbędnej uwagi. Głos ma spokojny i melodyjny, chociaż naprawdę rzadko można go usłyszeć, dziewczyna z przyzwyczajenia posługuje się wpierw językiem migowym sięgając, po wprowadzanie swoich strun w ruch, jedynie w ostateczności. Szczególnie w miejscach gdzie nie czuje się zbyt komfortowo. Michiru posiada jasną karnację i raczej niechętnie wystawia się na bezpośrednie działanie promieni słonecznych. Długie, proste i jasne włosy sięgają jej do połowy pleców, zazwyczaj spuszczone luźno, czy też związane w kucyk. Szare tęczówki, w których czasami tańczą inne barwy, obserwują świat zza długich rzęs. Drobne usta skrywają szereg ostrzejszych niż normalnie można byłoby się spodziewać u człowieka zębów. Przez to ta stara się unikać szerokich uśmiechów, w gruncie rzeczy pozwalając sobie jedynie na delikatne unoszenie kącików ust. Ciężko dostrzec u niej jakiekolwiek oznaki kobiecych kształtów, co w chwilach słabości jest dla niej kolejnym powodem zerkania w kierunku innych przedstawicielek płci pięknej z zazdrością. Następnie, przekonuje samą siebie, że jeszcze przyjdzie jej czas na wzrost w każdym aspekcie!
Nazwisko i imięHoshigaki Kasane Ichijou Michiru
PrzynależnośćTsuki no Kuni
Pseudonimy
PłećKobieta
Tytuły
Wiek16
Wzrost156
Waga47
Rangi
Wspomagania
Wykonane wątki (oficjalne/wszystkie)
D
-/1
C
-/-
B
-/-
A
-/-
S
-/-
Odbyte walki
Zwycięstwa:
Remisy:
Porażki:
Siła:
Poz. 7
Szybkość:
Poz. 5
Wytrzymałość:
Poz. 7
Refleks:
Poz. 7
Siła Woli:
Poz. 4
Kontrola Chakry:
Poz. 1
Ilość Chakry:
11 000E: x | D: x | C: x | B: x | A: x | S: x
Posiadane Dziedziny
Samejutsu / Suiton
S
Ninjutsu
C
SamejutsuSpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
Uwaga! Nie ma czegoś takiego jak specjalizacja w konkretnych stylach walki. Zamiast tego istnieje specjalizacja dla Taijutsu, Bukijutsu, Taijutsu Wspieranego Chakrą oraz Bukijutsu Wspieranego Chakrą. Postaci ze specjalizacją w jednej z tych "dziedzin" są traktowane tak, jakby posiadały specjalizację do każdego stylu walki, który się w nim zawiera. Oznacza to, że posiadając np. Specjalizację w Taijutsu, postać zyskuje bonusy ze Specjalizacji do każdego stylu Taijutsu nie wspieranego chakrą, jak np. Itamiken, Karate Shōtōkan czy Migatte no Gokui. Analogicznie w innych "dziedzinach" stylów walki. Wyjątkiem są specjalne Style Walki, które posiadają techniki, jak np. Hachimon czy Kujaku Myōhō.
SensorAtut wrodzony
Wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Ranga KCZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
1--
2-5
3-10
4-20
5-40
6-60
72120
85200
98350
1012500
Znaki migowe (ogólne)Atut nabyty
Atut wielokrotnego wyboru. Od dawnych czasów, shinobi zawsze mieli potrzebę komunikowania się w jakiś bardziej sekretny sposób podczas wykonywania misji. Podczas tych najbardziej tajnych, najpopularniejszym sposobem zawsze były... znaki migowe. Posiadacz tego atutu bez problemu może się komunikować przy pomocy gestów dłonią. Nawet fraszkę mógłby nią wygestykulować! Są jednak różne "języki" znaków migowych. Mogą one być zależne od wioski z jakiej pochodzi shinobi, a równie dobrze w Królestwie Kupców straż mogła opanować jakieś własne znaki migowe. Z racji na to, na świecie wyróżnianie są ogólne znaki migowo znane praktycznie przez każdego kto się nimi posługuje, jak te bardziej konkretne zależne od wioski, osady czy kraju.

Aby wykupić specyficzny rodzaj znaków migowych należy mieć podstawy do znania znaków odpowiedniej wioski/osady/kraju np. wychowanie w danej wiosce lub przynależność. W innym wypadku, trzeba ten atut zdobyć fabularnie. Znaki migowe (ogólne) są dostępne dla wszystkich.
Obrazek
Ostatnio zmieniony 28 sty 2024, 11:54 przez Cerberus, łącznie zmieniany 12 razy.
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: Michiru

Obrazek
► Pokaż Spoiler
  • Charakterystyka: ok
  • Atrybuty i dziedziny: 7, 5, 7, 7, 3, 1, Samejutsu C, Ninjutsu C ok
  • Atuty i wady: Samejutsu, Sensor ok
  • Ekwipunek: ok
  • Techniki: ok
Ostatnio zmieniony 12 sty 2024, 22:53 przez Kakarotto, łącznie zmieniany 2 razy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Wolni Strzelcy”