• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Obrzeża Muhō

Stolica jest leżącym na południu miastem portowym, które jako jedno z niewielu w Hana no Kuni faktycznie trzyma jakąś klasę, starając się wyróżniać od pozostałych - powojennych - terenów. To właśnie w niej przesiaduje Daimyo, Okonomi Azan, który jest szczególnie skrytą osobą, o której niewiele wiadomo. Mówi się, że nikt nigdy nie widział jego twarzy, a każdy jego dekret jest przekazywany przez podległe mu… mafie. Bo z nich słynna jest właśnie stolica. To one są powodem jej świetności. Najbardziej znane są dwie: Nishi no Tsume, odpowiadające za lądowe operacje, oraz Akaiwashi, skupiające się na zbieraniu łupów z oceanów. Czy faktycznie stoi za nimi Daimyo? Nie jest to pewne. Nie mniej, są one najwyższymi organizacjami, jakim ludzie w Muhō są posłuszni. Zapewniają one również umiarkowany… spokój w mieścinie. Z racji ich obecność, przestępczość tam jest kontrolowana i nie trzeba obawiać się o życie tak długo, jak nie urazi się złej osoby.
Awatar użytkownika
Senju Akinori
Posty: 67
Rejestracja: 05 paź 2023, 21:25
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Kapitan ANBU
Ranga dodatkowa: Oinin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Obrzeża Muhō

Akcja dalej działa się gęsto, aż ledwo można było wyrobić. Tu krzyki, tam techniki, gdzie indziej wybuchy, a do tego facetów się to zleciało jakby mieli nagrywać nowego pornosa w klimacie orgii. W każdym razie sytuacja wymykała się spod kontroli coraz bardziej, a wypadałoby ten cało cHAOs opanować. No wypadałoby, ale Akinorka akurat ma to w dupie - żaden chaos jej nie obchodzi. Po prostu zajebmy typa i chodźmy przepytać Abdula czym jest jakaś jebana Otchłań. Być może można z niej zrobić broń przeciwko trzem "wielkim" wioskom i zniszczyć je bez trudu. Gdy pojawiło się trzech mężczyzn, Akinori postanowiła zrobić coś jeszcze lepszego i skumulowała dodatkowo chakrę, żeby ulepszyć suitonową powłokę na tanto jeszcze bardziej, a dopiero potem ruszyła do akcji. Zamierzała zgrać się z klonem, który miał poświęcić kilka wodnych pocisków na tychże trzech mężczyzn. Jaki był cel? Jeśli byli za wysocy, to zamierzała podskoczyć i wbijać im tanto w kark jednemu po drugim, a jeśli nie musiała, to wbijałaby zwyczajnie - oczywiście mając na uwadze, to że klon również ich atakował. Sam klon poświęciłby cztery pociski na Miyagiego i szcześć na trzech facetów.
- Skoro nie zacząłeś, to jakim cudem ona tak wyje? - zapytał klon wyraźnie rozbawiony całą tą absurdalną sytuacją.
Chakra6517 original + 529 klon - 250 (Mujin Meisai) - 250Ranga S Suiton Seiryu) - 3 (Utrzymanie klona) - 250 (Suiryuben) = 6017 original + 276 klon
Techniki
► Pokaż Spoiler
Suiton: Suiryūben | Water Release: Water Dragon Whip水遁・水龍鞭­
KlasyfikacjaSuiton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Wąż → Baran → Pies → Tygrys
KosztStandardowy za utworzenie i posłanie 10 promieni
Zasięg20m
Wymagania---
Po złożeniu pieczęci i uniesieniu jednego ręki w górę, tworzy się nad nią wodna kula o średnicy 80cm. Jest na tyle duża, że sama w sobie może stanowić źródło wody do kolejnych technik. Kula istnieje tak długo, jak ręka ninja pozostaje uniesiona. To jednak nie koniec, bowiem z ów sporego skupiska, shinobi jest w stanie wystrzelić wodne promienie sięgające swoją długością 20 metrów. Każdy z nich ma wystarczającą siłę, by zniszczyć drzewo bądź przebić na wylot człowieka przez swoje "ostre" zakończenie i ciśnienie, jakie skupione zostaje na niewielkim obszarze. Promienie przemieszczają się z dużą szybkością - ta sama zależy głównie od rangi dziedziny Suitonu, jaką posiada używający techniki, przez co w rękach jeszcze bardziej wprawionych w sztukę Uwolnienia Wody, jutsu to staje się szczególnie niebezpieczne. Domyślnie, technika posiada Szybkość na poziomie 7. Po opuszczeniu ręki woda domyślnie opada w dół. Jeśli jednak shinobi ma takie życzenie, może ją wyparować.

Posiadając Dziedzinę Suitonu na randze S do wykonania techniki wystarczy pieczęć Tygrysa, a prędkość promieni można przyrównać do Szybkości 8.
Posiadając Sennina Suitonu możliwe jest utrzymanie kuli kosztem połowicznym rangi A na turę. Następnie, poprzez uiszczenie kolejnego kosztu połowicznego rangi A możemy wystrzelić kolejne 10 pocisków.
Posiadając Specjalizację i Sennina Suitonu użytkownik techniki nie tylko jest w stanie wystrzelić promienie w żądanym kierunku, ale też zginać je w trakcie lotu omijając przeszkody i goniąc za unikającym ataku przeciwnikiem. Długość promienia nie może jednak przekroczyć 20 metrów. Promień zgięcia promienia wynosi maksymalnie 90*. Promień można zgiąć wielokrotnie.
Suiton: Seiryū | Water Release: Blue Dragon水遁・青龍
KlasyfikacjaSuiton, Kontrola Chakry
PieczęcieCzas kumulacji równy 6 pieczęciom
KosztRóżny na turę
ZasięgNa broń
InneTechnika kosztuje 10PT
Nie każdy jest mistrzem elementarnych sztuk ninja. Niektórzy zamiast skupiać się na swego rodzaju fundamentach, zapominają o podstawach i próbują opracować techniki "od środka". Poskutkowało to stworzeniem jutsu, będącym czysto wodnym odpowiednikiem Hienu. Nie jest on jednak bazą dla Seiryū, a raczej jedynie inspiracją ku stworzenia czegoś, co znajomości ów techniki Ninjutsu nie wymaga. Poprzez przelanie chakry Suitonu, broń zostaje zwyczajnie pokryta warstwą wody. To jak konkretnie to jednak działa jest zależne od ilości chakry z jaką wykonamy technikę.
  • Ranga D: przelewając koszt standardowy D na turę, możliwe jest pokrycie broni niewielką warstwą wody. Nie jest to jednak nic niesamowite i co najwyżej, pozwala na lekkie zmoczenie przedmiotów czy czyichś ubrań wodą. Też jest w stanie przygasić drobne płomienie. Bardziej element kosmetyczny.
  • Ranga C: uiszczając koszt standardowy C, ilość wody wokół broni robi się większa i zaczyna wpadać w nurt, jaki to delikatnie zwiększa jej ostrość.
  • Ranga B: przelewając standardowy koszt B na turę, możliwe jest pokrycie ostrza bądź całej broni wodą jak w przypadku zwykłego Hienu zwiększając tym samym jej ostrość. Nurty wokół ostrza stają się silniejsze, przez co sama woda zdaje się dodatkowo przecinać jakiekolwiek przeszkody stoją na drodze naszej broni. Wymagania: Suiton B
  • Ranga A: przelewając koszt standardowy A na turę oraz skupiając chakrę przez czas równy 2 pieczęciom więcej (8), ostrze lub cała broń otoczona jest silnymi wirami wodnymi jakie to tym razem zamiast lepiej ciąć, ścierają skórę przeciwnika potencjalnie powodując spore krwawienie. Zwiększa to też trochę objętość "ciosu" przez co nawet jak bezpośrednio nie trafimy ostrzem, dalej możemy wywołać poważne otarcia na skórze przeciwnika. Wymagania: Suiton A
  • Ranga S: uiszczając koszt standardowy S na turę oraz skupiając chakrę przez kolejne 9 pieczęci (15), możliwe jest uzyskanie największych efektów, jakie jest w stanie zaoferować technika. W przeciwieństwie do poprzedniego etapu, nie ma tutaj wielkiej ilości wody. Jest ona cienką warstwą skupioną bezpośrednio wokół broni. Woda jednak krąży wokół broni takim silnym nurtem, że w momencie uderzenie przeciwnika osiągamy efekt podobny do niezwykle ostrej piły mechanicznej zdolnej nawet przeciąć wytrzymałe, stalowe przedmioty. Ostrze wydaje też z sobie irytujący pisk z racji na tempo nurtu. Wymagania: Suiton S
Posiadając Sennina Suitonu użytkownik wykonując zamach bronią jest w stanie posłać strumień wodny w formie podobnej do półksiężyca. Zasięg takiego strumienia wynosi 3 metry, a jego szerokość zależy od wielkości zamachu. Obrażenia zbliżone do tych, jakie to przeciwnik otrzymałby bezpośrednio od ciosu ostrzem. Aby w ten sposób wystrzelić strumień, należy opłacić dodatkowy koszt równy Standardowemu, zależnemu od rangi aktualnego pokrycia.
Posiadając Specjalizację w Suitonie koszta spadają do kosztu Połowicznego dla danych rang.
Mujin Meisai | Dustless Bewildering Cover無塵迷塞
KlasyfikacjaSuiton, Transformacja Natury
Pieczęcie---
KosztPotrójny za użycie, standardowy na turę za utrzymanie
ZasięgNa siebie
WymaganiaSennin Suitonu
Poprzez perfekcyjną manipulację pary wodnej znajdującej się w powietrzu, shinobi jest w stanie zginać światło w sposób pozwalający na odbijanie światła wokół ninja sprawiając, że ten staje się technicznie niewidoczny dla ludzkiego oka. Jutsu to maskuje nie tylko fizyczną postać danej osoby, ale również chakrę - oznacza to, że wykrycie jej tradycyjnymi sposobami jak zmysł wzroku czy zdolności postrzegające samą chakrę nie wystarczą, by zlokalizować takową osobę. Pozornie idealna technika maskująca ma jednak swoje wady. Jak sam opis działania wskazuje, do pełnego działania wymagana jest woda znajdująca się w powietrzu. W warunkach, gdzie to jest zbyt suche, maskowanie może okazać się niepełne lub zupełnie nieskuteczne. Ponadto chociaż jutsu maskuje fizyczną postać, ta dalej istnieje: jest w stanie wydawać dźwięki wchodząc w interakcje z otoczeniem czy pozostawiać ślady własnej obecności. Ponadto wszystko to, co znajdowało się na danej osobie w momencie aktywacji techniki, straci z shinobi kontakt fizyczny, stanie się od razu dla wszystkich widoczne.

Chociaż technika nie posiada pieczęci, czas zakamuflowania jest dłuższy, niż można by przypuszczać. Zakłada się, że pełne zamaskowanie swojej osoby czy powtórne, pełne pojawienie się, zajmuje około trzech sekund.

Posiadając Specjalizację w Suitonie maskowana jest także chakra danej osoby, przez co staje się ona niewykrywalna dla zmysłu sensorycznego. Jest ona niewidoczna także dla technik wykrywających chakrę (np. Dōjutsu), jest możliwe wykrycie niewielkiej "mgiełki" z chakry, przez co możliwe jest przewidzenie, że na obszarze wokół użytkownika tej techniki coś się dzieje.
Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice木登り修業­­
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieBaran
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Kolejna podstawowa zdolność ninja. Poprzez odpowiednio precyzyjne skupienie chakry w podeszwach stóp, ten może bez problemów przyczepić się do dowolnej powierzchni, chodząc wzdłuż niej jak po prostej drodze. To dzięki tej zdolności możliwe jest wbieganie po ścianach czy wchodzenie po drzewach bez użycia dłoni. Zdolność ta wymaga jednak konkretnych zdolności kontroli chakry (4 i więcej) dla szybszego opanowania. Jej za mała ilość skupiona w tak problematycznym miejscu jak stopy jest w stanie odczepić shinobi od powierzchni. Za duża zaś - pozwala wybić się od powierzchni, po której ten stąpa, jednocześnie uszkadzając te bardziej podatne na zniszczenia pozostawiając widoczny ślad. Kluczem jest stałe utrzymywanie idealnie określonej ilości energii w chcianym miejscu.

Posiadając rangę B Ninjutsu chodzenie po płaskich powierzchniach nie wymagają składania pieczęci. Czas kumulacji chakry wynosi jednak tyle, ile zajęłoby ich złożenie.
► Pokaż Spoiler
Tanken-Ryū | Short Sword Style短剣流
KlasyfikacjaKenjutsu, Styl Walki
Wymagania---
Styl walki korzystający z krótkich ostrzy (długość do 60 cm), takich jak Tantō lub Wakizashi. Charakterystyczną cechą jest wykonywanie szybkich cięć lub pchnięć o niewielkiej sile. Styl wykorzystuje szybkość oraz refleks użytkownika, by w walce w zwarciu zapewnić sobie przewagę, dzięki licznym i celnym ciosom oraz unikom nie pozwalającym na otrzymanie obrażeń. Rany zadawane podczas korzystania z takiej metody walki zazwyczaj są lekkie, jednak po otrzymaniu ich odpowiedniej ilości przeciwnik szybko może zostać zneutralizowany, dzięki ich skumulowanemu efektowi. Styl ten najlepiej sprawdza się podczas walki w pomieszczeniach lub miejscach, gdzie ograniczona jest ilość przestrzeni dookoła.

Posiadając Refleks na poziomie 7 lub wyższym użytkownik jest w stanie wykonywać niewielkie zejścia lub wygięcia ciała jako uniki, jednak w praktyce prawie się nie przemieszczając, przez co lepiej wykorzystuje niewielkie przestrzenie.
Posiadając rangę A Tanken-Ryū użytkownik ma odpowiednie doświadczenie i obycie z krótkim orężem, by łatwiej zadawać ciosy o zwiększonej szansie na trafienie w punkty krytyczne. Może również walczyć dwoma krótkimi ostrzami na raz. Sprawność takiej walki jest oczywiście lepsza, jeśli posiadamy biegłość Oburęczności.
Posiadając rangę S Tanken-Ryū użytkownik przy wykonywaniu cięć jest w stanie przyłożyć ostrze do ciała i "przedłużyć" cięcie, sprawiając, że rana będzie zwyczajnie większa i bardziej krwawić, aniżeli gdyby wykonane było zwykłe cięcie.
Posiadając Specjalizację w Bukijutsu szybkość wykonywania ataków jest traktowana jak gdyby użytkownik posiadał szybkość o 1 poziom wyżej. Ten bonus nie łączy się z innymi podobnymi bonusami do statystyk wynikającymi z innych stylów walki.
Atuty
► Pokaż Spoiler
SensorAtut wrodzony
Wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Ranga KCZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
1012500
Przedmioty
► Pokaż Spoiler
Tantō
Koszt200 Ryō
Stack/Slot12/1
Niewielki sztylet mający zwykle od 15 do 30 cm długości. Bywa obo- i jednosieczny. Chociaż zazwyczaj jest to broń pozbawiona tsuby, to czasami obserwuje się tantō z niewielką gardą. Broń jest przystosowana do zadawania ran kłutych, ale może również z powodzeniem zadawać rany cięte.
Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich.
Awatar użytkownika
Shin'ya Yuki
Posty: 438
Rejestracja: 26 mar 2023, 23:39
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Junior Katoniarz
Discord: athrevin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Obrzeża Muhō

Adventures of delulu prince..."ss" - Misja eventowa A
17/x
Sytuacja wymykała się spod kontroli? A ona kiedykolwiek tak właściwie pod nią była? Bogowie c-hao-su definitywnie maczali w tym wszystkim palce, nie pozwalając na to aby jakakolwiek cywilizowana rozmowa się wywiązała, pomiędzy dwiema stronami tego nietuzinkowego konfliktu. Wszyscy zebrani w tym, nie grzeszącym przestrzenią, pomieszczeniu mieli praktycznie wymalowane wielkie znaki zapytania nad głowami, próbując się domyśleć, co właściwie się działo i co było powodem tego całego zamieszania. No, dobra... wszyscy oprócz Akinori, która postanowiła więcej tego zamieszania wprowadzić poprzez zaatakowanie trójki bandziorów. Czy zaleciało typowym bandit slayerem? Owszem, ale no nikt jej w sumie do tego nie zmuszał i wszystkie akcje jakie zostały podjęte, chyba właśnie doprowadziły do tego miejsca gdzie była. Pierwszy? Padł. Drugi tak samo. Trzeci widząc co się dzieje, uskoczył przypadkowo przed atakiem dziewczyny. Miyagi widząc to nawet nie odpowiedział dziewczynie, po prostu strzelając jej pociskiem idealnie w czoło, co... no zniszczyło klona, który pozostawił po sobie belkę. Bo w niego celował, a nie niewidzialną prawdziwą Akinori. Abdul znów zaczął kumulować chakrę, co mogła dziewczyna wyraźnie poczuć, tak samo jak ogromną ilość... "śmierdzącej" chakry, jaka zaczęła się wydobywać z drącej przeraźliwie kobiety. Za to barman miał coś na rzeczy, bo wokół niego, pojawiło się wiele kropek w powietrzu, jakby... dziur?
Ostatnio zmieniony 29 gru 2023, 13:44 przez Shin'ya Yuki, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli nie jest powiedziane inaczej, Yuki jest w postaci szmacianej lalki.
Awatar użytkownika
Senju Akinori
Posty: 67
Rejestracja: 05 paź 2023, 21:25
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Kapitan ANBU
Ranga dodatkowa: Oinin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Obrzeża Muhō

Nosz co za świat! Nie dość, że cHAOs to jeszcze nikt nie ogarniał co się w tym całym syfie dzieje. Czy zamierzała w takim razie przestać? Raczej nie, nie widziała powodu, dla którego miałaby cokolwiek przestawać, bo nikt nie kwapił się do przelania rozlewu krwi, a Akinori będzie kontynuowała swoje dopóki wreszcie sama nie poczuje się bezpieczna.Nastąpi to zapewne, albo gdy się stąd ewakuuje, albo gdy wreszcie wszyscy będą grzecznie leżeć martwi na ziemi. W każdym razie nie rezygnowała z tego, żeby pozbawić życia trzeciego mężczyznę, aby po zabiciu go tak samo jak poprzednich odskoczyć gdzieś kompletnie w bok, żeby rozejrzeć się w sytuacji. Jej przeczucia były coraz gorsze, a ilość chakry Abdula i towarzyszki zaczynały ją mocno martwić, dlatego postanowiła podjąć najbardziej trafną decyzję jaką mogła. Gdy tylko zacznie się piekło zamierzała przy użyciu chakry odskoczyć w kierunku wejścia i jeśli techniki latające dookoła będą stanowić dla niej zagrożenie po prostu jak najszybciej wyjdzie z pomieszczenia.
Chakra6017 - 250 (Mujin Meisai) - 250(Ranga S Suiton Seiryu) + 138 (puff klona) - 10 (Ki Nobori) = 5645
Techniki
► Pokaż Spoiler
Suiton: Seiryū | Water Release: Blue Dragon水遁・青龍
KlasyfikacjaSuiton, Kontrola Chakry
PieczęcieCzas kumulacji równy 6 pieczęciom
KosztRóżny na turę
ZasięgNa broń
InneTechnika kosztuje 10PT
Nie każdy jest mistrzem elementarnych sztuk ninja. Niektórzy zamiast skupiać się na swego rodzaju fundamentach, zapominają o podstawach i próbują opracować techniki "od środka". Poskutkowało to stworzeniem jutsu, będącym czysto wodnym odpowiednikiem Hienu. Nie jest on jednak bazą dla Seiryū, a raczej jedynie inspiracją ku stworzenia czegoś, co znajomości ów techniki Ninjutsu nie wymaga. Poprzez przelanie chakry Suitonu, broń zostaje zwyczajnie pokryta warstwą wody. To jak konkretnie to jednak działa jest zależne od ilości chakry z jaką wykonamy technikę.
  • Ranga D: przelewając koszt standardowy D na turę, możliwe jest pokrycie broni niewielką warstwą wody. Nie jest to jednak nic niesamowite i co najwyżej, pozwala na lekkie zmoczenie przedmiotów czy czyichś ubrań wodą. Też jest w stanie przygasić drobne płomienie. Bardziej element kosmetyczny.
  • Ranga C: uiszczając koszt standardowy C, ilość wody wokół broni robi się większa i zaczyna wpadać w nurt, jaki to delikatnie zwiększa jej ostrość.
  • Ranga B: przelewając standardowy koszt B na turę, możliwe jest pokrycie ostrza bądź całej broni wodą jak w przypadku zwykłego Hienu zwiększając tym samym jej ostrość. Nurty wokół ostrza stają się silniejsze, przez co sama woda zdaje się dodatkowo przecinać jakiekolwiek przeszkody stoją na drodze naszej broni. Wymagania: Suiton B
  • Ranga A: przelewając koszt standardowy A na turę oraz skupiając chakrę przez czas równy 2 pieczęciom więcej (8), ostrze lub cała broń otoczona jest silnymi wirami wodnymi jakie to tym razem zamiast lepiej ciąć, ścierają skórę przeciwnika potencjalnie powodując spore krwawienie. Zwiększa to też trochę objętość "ciosu" przez co nawet jak bezpośrednio nie trafimy ostrzem, dalej możemy wywołać poważne otarcia na skórze przeciwnika. Wymagania: Suiton A
  • Ranga S: uiszczając koszt standardowy S na turę oraz skupiając chakrę przez kolejne 9 pieczęci (15), możliwe jest uzyskanie największych efektów, jakie jest w stanie zaoferować technika. W przeciwieństwie do poprzedniego etapu, nie ma tutaj wielkiej ilości wody. Jest ona cienką warstwą skupioną bezpośrednio wokół broni. Woda jednak krąży wokół broni takim silnym nurtem, że w momencie uderzenie przeciwnika osiągamy efekt podobny do niezwykle ostrej piły mechanicznej zdolnej nawet przeciąć wytrzymałe, stalowe przedmioty. Ostrze wydaje też z sobie irytujący pisk z racji na tempo nurtu. Wymagania: Suiton S
Posiadając Sennina Suitonu użytkownik wykonując zamach bronią jest w stanie posłać strumień wodny w formie podobnej do półksiężyca. Zasięg takiego strumienia wynosi 3 metry, a jego szerokość zależy od wielkości zamachu. Obrażenia zbliżone do tych, jakie to przeciwnik otrzymałby bezpośrednio od ciosu ostrzem. Aby w ten sposób wystrzelić strumień, należy opłacić dodatkowy koszt równy Standardowemu, zależnemu od rangi aktualnego pokrycia.
Posiadając Specjalizację w Suitonie koszta spadają do kosztu Połowicznego dla danych rang.
Mujin Meisai | Dustless Bewildering Cover無塵迷塞
KlasyfikacjaSuiton, Transformacja Natury
Pieczęcie---
KosztPotrójny za użycie, standardowy na turę za utrzymanie
ZasięgNa siebie
WymaganiaSennin Suitonu
Poprzez perfekcyjną manipulację pary wodnej znajdującej się w powietrzu, shinobi jest w stanie zginać światło w sposób pozwalający na odbijanie światła wokół ninja sprawiając, że ten staje się technicznie niewidoczny dla ludzkiego oka. Jutsu to maskuje nie tylko fizyczną postać danej osoby, ale również chakrę - oznacza to, że wykrycie jej tradycyjnymi sposobami jak zmysł wzroku czy zdolności postrzegające samą chakrę nie wystarczą, by zlokalizować takową osobę. Pozornie idealna technika maskująca ma jednak swoje wady. Jak sam opis działania wskazuje, do pełnego działania wymagana jest woda znajdująca się w powietrzu. W warunkach, gdzie to jest zbyt suche, maskowanie może okazać się niepełne lub zupełnie nieskuteczne. Ponadto chociaż jutsu maskuje fizyczną postać, ta dalej istnieje: jest w stanie wydawać dźwięki wchodząc w interakcje z otoczeniem czy pozostawiać ślady własnej obecności. Ponadto wszystko to, co znajdowało się na danej osobie w momencie aktywacji techniki, straci z shinobi kontakt fizyczny, stanie się od razu dla wszystkich widoczne.

Chociaż technika nie posiada pieczęci, czas zakamuflowania jest dłuższy, niż można by przypuszczać. Zakłada się, że pełne zamaskowanie swojej osoby czy powtórne, pełne pojawienie się, zajmuje około trzech sekund.

Posiadając Specjalizację w Suitonie maskowana jest także chakra danej osoby, przez co staje się ona niewykrywalna dla zmysłu sensorycznego. Jest ona niewidoczna także dla technik wykrywających chakrę (np. Dōjutsu), jest możliwe wykrycie niewielkiej "mgiełki" z chakry, przez co możliwe jest przewidzenie, że na obszarze wokół użytkownika tej techniki coś się dzieje.
Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice木登り修業­­
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieBaran
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Kolejna podstawowa zdolność ninja. Poprzez odpowiednio precyzyjne skupienie chakry w podeszwach stóp, ten może bez problemów przyczepić się do dowolnej powierzchni, chodząc wzdłuż niej jak po prostej drodze. To dzięki tej zdolności możliwe jest wbieganie po ścianach czy wchodzenie po drzewach bez użycia dłoni. Zdolność ta wymaga jednak konkretnych zdolności kontroli chakry (4 i więcej) dla szybszego opanowania. Jej za mała ilość skupiona w tak problematycznym miejscu jak stopy jest w stanie odczepić shinobi od powierzchni. Za duża zaś - pozwala wybić się od powierzchni, po której ten stąpa, jednocześnie uszkadzając te bardziej podatne na zniszczenia pozostawiając widoczny ślad. Kluczem jest stałe utrzymywanie idealnie określonej ilości energii w chcianym miejscu.

Posiadając rangę B Ninjutsu chodzenie po płaskich powierzchniach nie wymagają składania pieczęci. Czas kumulacji chakry wynosi jednak tyle, ile zajęłoby ich złożenie.
► Pokaż Spoiler
Tanken-Ryū | Short Sword Style短剣流
KlasyfikacjaKenjutsu, Styl Walki
Wymagania---
Styl walki korzystający z krótkich ostrzy (długość do 60 cm), takich jak Tantō lub Wakizashi. Charakterystyczną cechą jest wykonywanie szybkich cięć lub pchnięć o niewielkiej sile. Styl wykorzystuje szybkość oraz refleks użytkownika, by w walce w zwarciu zapewnić sobie przewagę, dzięki licznym i celnym ciosom oraz unikom nie pozwalającym na otrzymanie obrażeń. Rany zadawane podczas korzystania z takiej metody walki zazwyczaj są lekkie, jednak po otrzymaniu ich odpowiedniej ilości przeciwnik szybko może zostać zneutralizowany, dzięki ich skumulowanemu efektowi. Styl ten najlepiej sprawdza się podczas walki w pomieszczeniach lub miejscach, gdzie ograniczona jest ilość przestrzeni dookoła.

Posiadając Refleks na poziomie 7 lub wyższym użytkownik jest w stanie wykonywać niewielkie zejścia lub wygięcia ciała jako uniki, jednak w praktyce prawie się nie przemieszczając, przez co lepiej wykorzystuje niewielkie przestrzenie.
Posiadając rangę A Tanken-Ryū użytkownik ma odpowiednie doświadczenie i obycie z krótkim orężem, by łatwiej zadawać ciosy o zwiększonej szansie na trafienie w punkty krytyczne. Może również walczyć dwoma krótkimi ostrzami na raz. Sprawność takiej walki jest oczywiście lepsza, jeśli posiadamy biegłość Oburęczności.
Posiadając rangę S Tanken-Ryū użytkownik przy wykonywaniu cięć jest w stanie przyłożyć ostrze do ciała i "przedłużyć" cięcie, sprawiając, że rana będzie zwyczajnie większa i bardziej krwawić, aniżeli gdyby wykonane było zwykłe cięcie.
Posiadając Specjalizację w Bukijutsu szybkość wykonywania ataków jest traktowana jak gdyby użytkownik posiadał szybkość o 1 poziom wyżej. Ten bonus nie łączy się z innymi podobnymi bonusami do statystyk wynikającymi z innych stylów walki.
Atuty
► Pokaż Spoiler
SensorAtut wrodzony
Wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Ranga KCZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
1012500
Przedmioty
► Pokaż Spoiler
Tantō
Koszt200 Ryō
Stack/Slot12/1
Niewielki sztylet mający zwykle od 15 do 30 cm długości. Bywa obo- i jednosieczny. Chociaż zazwyczaj jest to broń pozbawiona tsuby, to czasami obserwuje się tantō z niewielką gardą. Broń jest przystosowana do zadawania ran kłutych, ale może również z powodzeniem zadawać rany cięte.
Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich.
Awatar użytkownika
Shin'ya Yuki
Posty: 438
Rejestracja: 26 mar 2023, 23:39
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Junior Katoniarz
Discord: athrevin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Obrzeża Muhō

Adventures of delulu prince..."ss" - Misja eventowa A
18/x
Atmosfera się zagęszczała jak sos po wsypaniu łyżki mąki. Rzeczy się dookoła działy, kompletnie niewyjaśnione, eskalowane brakiem sensownej komunikacji i napędzane wzajemnymi próbami oddania sobie nawzajem. Czy gdyby Akinori posłuchała się na samym początku Madary było by lepiej? Czy gdyby posłuchała się Hashiramy kilka sekund temu, było by lepiej? A może wszystko by się zakończyło sto razy gorzej? Cholera wie, być może te głosy rzeczywiście chciały dla niej dobrze, bo dlaczego miały by podpowiadać coś, co doprowadziło by do zagłady niej samej? Przecież wraz z nią, one też by znikły, bo przecież żyły w jej głowie. Chyba że właściwie taki był ich cel, pozbyć się ciała w jakim są uwięzione. Może, może, może. Tylko tyle można powiedzieć o nich, nie znając ich prawdziwej natury. Choćby się głowić, to pozostają tylko i wyłącznie domysły.
To co nie było zaś domysłem, to teraźniejszość w jakiej się znajdowała Akinori. Pomimo tego że widziała jakiś atak szykowany przez barmana, postanowiła dokończyć swoje dzieło zniszczenia, atakując ostatniego z trójki bandziorów. Czy udało jej się? Tak, no oczywiście że tak, przecież jej przeciwnik nie widział, więc nie miał jak zareagować na taki cios. Barman jednak, widząc pewnie że coś ewidentnie nie pasuje w tym wszystkim ,postanowił po długich przygotowaniach o których dziewczyna dobrze wiedziała, wypuścić swój śmiercionośny atak, jakim były liczne promienie chakry wydobywające się z ogromnej ilości małych wyrw w przestrzeni. Abdul, choć częściowo obrywając, był w stanie się obronić przed tym zmasowanym atakiem za pomocą śnieżnobiałej szaty, która sprawnie odbiła większość promieni zagłady wycelowanych w niego, zaraz po wydobyciu jej z rany. Kobieta, która przed chwilą się darła, chyba nie oberwała tym razem niczym. W najgorszym zaś stanie była Akinori, która nie dość że dostała w lewe ramię, to jeszcze w prawą łydkę, co... no nie pozwoliło jej sprawnie zachować równowagi i runęła na ziemię, wydzierając się przy tym... zdecydowanie kapke za głośno.
Jeżeli nie jest powiedziane inaczej, Yuki jest w postaci szmacianej lalki.
Awatar użytkownika
Senju Akinori
Posty: 67
Rejestracja: 05 paź 2023, 21:25
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Kapitan ANBU
Ranga dodatkowa: Oinin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Obrzeża Muhō

Atmosfera gęsta jak mleko. Chcesz usłyszeć fraszkę? Arin, Arin, ty chuju... Misja dalej się toczyła, bo walka trwała, a Akinori powoli miała dosyć tego całego shitu. Po całej tej sprawie napewno wydusi od Abdula wszelkie informacje na temat tej pierdolonej otchłanii, bo otrzymała dość silne obrażenia w zamian za nic. Pieniądze nie wynagradzały jej ran na ciele. Żałowała teraz, że nie podcięła najpierw gardła barmanowi, ale ten wydawał się spokojnie podchodzić do całej bójki. Teraz jednak wiedziała, że mu nie odpuści nawet na sekundę i że tym razem rozpierdol będzie siany na pełnej. Niczym Seitaro w gospodę przygotowała się z kolejną techniką zaraz po tym jak wydarła się w bólu wniebogłosy.
Złożyła pieczęci, aby wykonać jedną z silniejszych technik wiążąco-ofensywnych w jej arsenale. Wystrzeliwując 5 belek jak najbliżej barmana zamierzała go nimi splątać i zgnieść, jeśli udałoby się jej go złapać. Przy wykorzystaniu techniki zamierzała odskoczyć za plecy Abdula, żeby znaleźć za nim schronienie.
- Kiedy ona wreszcie się ruszy? - zapytała go w miarę cicho.
Chakra5645 - 250 (Mujin Meisai) - 250 (Seuijinchu) = 5145
Techniki
► Pokaż Spoiler
Mokuton: Jubaku no Jutsu | Wood Release: Wooden Beam木 遁 · 樹 縛 の 術
KlasyfikacjaMokuton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Ptak → Pies → Szczur → Wąż
KosztPodwójny na Turę
Zasięg20m
Wymagania---
Po złożeniu pieczęci jesteśmy w stanie wysunąć do 3 niezwykle wytrzymałych belek drewna w zasięgu techniki. Każda z nich może się wysunąć na wysokość 10m. Użytkownik musi ciągle trzymać pieczęć Węża by móc dowolnie nimi manipulować. Jutsu ma szeroki zakres działania gdyż możemy nim podtrzymać walący się budynek, stworzyć sobie most czy nawet opleść kogoś unieruchamiając go. W ostatnim przypadku by wyrwać się z objęć drewnianych więzów trzeba mieć nadludzko dużo Siły (8).

Posiadając rangę S w Mokuton jesteśmy w stanie stworzyć do 5 belek.
Posiadając rangę S oraz Specjalizacje w Mokuton Siła wymagana do wyzwolenia się wzrasta do 9.
Mujin Meisai | Dustless Bewildering Cover無塵迷塞
KlasyfikacjaSuiton, Transformacja Natury
Pieczęcie---
KosztPotrójny za użycie, standardowy na turę za utrzymanie
ZasięgNa siebie
WymaganiaSennin Suitonu
Poprzez perfekcyjną manipulację pary wodnej znajdującej się w powietrzu, shinobi jest w stanie zginać światło w sposób pozwalający na odbijanie światła wokół ninja sprawiając, że ten staje się technicznie niewidoczny dla ludzkiego oka. Jutsu to maskuje nie tylko fizyczną postać danej osoby, ale również chakrę - oznacza to, że wykrycie jej tradycyjnymi sposobami jak zmysł wzroku czy zdolności postrzegające samą chakrę nie wystarczą, by zlokalizować takową osobę. Pozornie idealna technika maskująca ma jednak swoje wady. Jak sam opis działania wskazuje, do pełnego działania wymagana jest woda znajdująca się w powietrzu. W warunkach, gdzie to jest zbyt suche, maskowanie może okazać się niepełne lub zupełnie nieskuteczne. Ponadto chociaż jutsu maskuje fizyczną postać, ta dalej istnieje: jest w stanie wydawać dźwięki wchodząc w interakcje z otoczeniem czy pozostawiać ślady własnej obecności. Ponadto wszystko to, co znajdowało się na danej osobie w momencie aktywacji techniki, straci z shinobi kontakt fizyczny, stanie się od razu dla wszystkich widoczne.

Chociaż technika nie posiada pieczęci, czas zakamuflowania jest dłuższy, niż można by przypuszczać. Zakłada się, że pełne zamaskowanie swojej osoby czy powtórne, pełne pojawienie się, zajmuje około trzech sekund.

Posiadając Specjalizację w Suitonie maskowana jest także chakra danej osoby, przez co staje się ona niewykrywalna dla zmysłu sensorycznego. Jest ona niewidoczna także dla technik wykrywających chakrę (np. Dōjutsu), jest możliwe wykrycie niewielkiej "mgiełki" z chakry, przez co możliwe jest przewidzenie, że na obszarze wokół użytkownika tej techniki coś się dzieje.
Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice木登り修業­­
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieBaran
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Kolejna podstawowa zdolność ninja. Poprzez odpowiednio precyzyjne skupienie chakry w podeszwach stóp, ten może bez problemów przyczepić się do dowolnej powierzchni, chodząc wzdłuż niej jak po prostej drodze. To dzięki tej zdolności możliwe jest wbieganie po ścianach czy wchodzenie po drzewach bez użycia dłoni. Zdolność ta wymaga jednak konkretnych zdolności kontroli chakry (4 i więcej) dla szybszego opanowania. Jej za mała ilość skupiona w tak problematycznym miejscu jak stopy jest w stanie odczepić shinobi od powierzchni. Za duża zaś - pozwala wybić się od powierzchni, po której ten stąpa, jednocześnie uszkadzając te bardziej podatne na zniszczenia pozostawiając widoczny ślad. Kluczem jest stałe utrzymywanie idealnie określonej ilości energii w chcianym miejscu.

Posiadając rangę B Ninjutsu chodzenie po płaskich powierzchniach nie wymagają składania pieczęci. Czas kumulacji chakry wynosi jednak tyle, ile zajęłoby ich złożenie.
► Pokaż Spoiler
Tanken-Ryū | Short Sword Style短剣流
KlasyfikacjaKenjutsu, Styl Walki
Wymagania---
Styl walki korzystający z krótkich ostrzy (długość do 60 cm), takich jak Tantō lub Wakizashi. Charakterystyczną cechą jest wykonywanie szybkich cięć lub pchnięć o niewielkiej sile. Styl wykorzystuje szybkość oraz refleks użytkownika, by w walce w zwarciu zapewnić sobie przewagę, dzięki licznym i celnym ciosom oraz unikom nie pozwalającym na otrzymanie obrażeń. Rany zadawane podczas korzystania z takiej metody walki zazwyczaj są lekkie, jednak po otrzymaniu ich odpowiedniej ilości przeciwnik szybko może zostać zneutralizowany, dzięki ich skumulowanemu efektowi. Styl ten najlepiej sprawdza się podczas walki w pomieszczeniach lub miejscach, gdzie ograniczona jest ilość przestrzeni dookoła.

Posiadając Refleks na poziomie 7 lub wyższym użytkownik jest w stanie wykonywać niewielkie zejścia lub wygięcia ciała jako uniki, jednak w praktyce prawie się nie przemieszczając, przez co lepiej wykorzystuje niewielkie przestrzenie.
Posiadając rangę A Tanken-Ryū użytkownik ma odpowiednie doświadczenie i obycie z krótkim orężem, by łatwiej zadawać ciosy o zwiększonej szansie na trafienie w punkty krytyczne. Może również walczyć dwoma krótkimi ostrzami na raz. Sprawność takiej walki jest oczywiście lepsza, jeśli posiadamy biegłość Oburęczności.
Posiadając rangę S Tanken-Ryū użytkownik przy wykonywaniu cięć jest w stanie przyłożyć ostrze do ciała i "przedłużyć" cięcie, sprawiając, że rana będzie zwyczajnie większa i bardziej krwawić, aniżeli gdyby wykonane było zwykłe cięcie.
Posiadając Specjalizację w Bukijutsu szybkość wykonywania ataków jest traktowana jak gdyby użytkownik posiadał szybkość o 1 poziom wyżej. Ten bonus nie łączy się z innymi podobnymi bonusami do statystyk wynikającymi z innych stylów walki.
Atuty
► Pokaż Spoiler
SensorAtut wrodzony
Wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Ranga KCZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
1012500
Przedmioty
► Pokaż Spoiler
Tantō
Koszt200 Ryō
Stack/Slot12/1
Niewielki sztylet mający zwykle od 15 do 30 cm długości. Bywa obo- i jednosieczny. Chociaż zazwyczaj jest to broń pozbawiona tsuby, to czasami obserwuje się tantō z niewielką gardą. Broń jest przystosowana do zadawania ran kłutych, ale może również z powodzeniem zadawać rany cięte.
Ostatnio zmieniony 02 sty 2024, 11:53 przez Senju Akinori, łącznie zmieniany 1 raz.
Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich.
Awatar użytkownika
Shin'ya Yuki
Posty: 438
Rejestracja: 26 mar 2023, 23:39
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Junior Katoniarz
Discord: athrevin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Obrzeża Muhō

Adventures of delulu prince..."ss" - Misja eventowa A
19/x
To czy będzie miała okazję na zapytanie Abdula o cokolwiek, będzie zależało tylko i wyłącznie od kilku następnych sekund, podczas których będzie musiała podjąć kluczowe decyzje, dla jej zadania. Składając pieczęci, wykonała z drewna kilka bali które idealnie spełnił swoją rolę. Zgniotły dość bezproblemowo barmana, głównie dzięki temu że skupiła całą swoją uwagę na przeciwniku, który zadawał największą ilość obrażeń. Dobry pomysł, dobra strategia, można było dziewczynie zapisać plusik w dzienniczku. A dalej? No, "chowając się" za Abdulem, zadała pytanie na które ten nie zdążył odpowiedzieć, bo ich trzecia członkini załogi, właśnie błyskawicznie (hehe) skumulowała chakrę i wypaliła ogromną ilością energii Raitonu w Miyagiego, który jako że był zbudowany z wody... no niezbyt dobrze to zniósł. -Wszyscy cali? Dajcie mi chwilę. - zapytał się Abdul, lecz nie czekając na odpowiedź, zaczął coś recytować w języku którego Akinori nie znała, kumulując przy tym ogromne ilości energii. Te były naprawdę ogromne i skupianie się sensorem w jego kierunku, mogło przypominać wpatrywanie się w światło latarni morskiej. Na szczęście, Akinori była na tyle wyczulona że była pomimo tego wyczuć nadchodzące posiłki. To... chyba był moment na ostateczną ochronę swojego zleceniodawcy, kiedy robił w sumie cholera-wie-co? I ewentualne może pytania, jeżeli będzie ktoś chciał się czegoś dowiedzieć.
Jeżeli nie jest powiedziane inaczej, Yuki jest w postaci szmacianej lalki.
Awatar użytkownika
Senju Akinori
Posty: 67
Rejestracja: 05 paź 2023, 21:25
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Kapitan ANBU
Ranga dodatkowa: Oinin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Obrzeża Muhō

No i ruszyła się ich sojuszniczka po tym czasie, który z jakiegoś powodu postanowiła spędzić na ziemii (wcale nie była to wina Akinori, legit, no scam). Tym samym atmosfera nieco się wreszcie uspokoiła i można było odetchnąć nawet na chwilę. Barman? Zupełnie o nim teraz zapomniała, jego śmierć nie miała dla niej żadnego znaczenia. Trochę przez niego oberwała, ale dalej żyła no i zemściła się szybko oraz sowicie. Co jak co, ale z tym całym Mokutonem to trzeba uważać. Nie wiesz nawet jak i kiedy, a tu nagle napierdala cię całe drzewo, które wyrosło sobie z podłogi, ściany czy innego sufitu. Pozostawało się cieszyć, że niewielu jest adeptów tej śmiercionośnej sztuki, która byłaby w stanie zniszczyć całe miasta bez problemu - jeśli odpowiednio użyta. Na szczęście Akinori raczej była typem chowającym się w miastach niż je niszczącym, więc ludzie nie musieli się specjalnie bać o to, że ich dom zostanie zniszczony.
No chyba że Akinori zupełnie odjebie, a tak zaczęło dziać się w tym przypadku. Abdul świecił, niczym latarnia (inteligencji), ale pomimo tej uporczywej obecności wiedziała, że nadchodzą kolejni debile, a Seigi nie miała już sił, żeby znowu ukrywać się za nimi, skakać i robić chujwieco. Poza tym Abdul potrzebował jako takiej ochrony, którą zobowiązała się zapewnić. Czy Akinori dotrzymywała słowa? No jeśli było jej to wygodne to tak, a obecnie było jej bardzo wygodne, gdyby mogła schować się za nim i to on przyjąłby na siebie strzały przeciwników, gdy będą wychodzili. Dziewczyna stworzyła klona z niewielką ilością chakry, który miał zająć się ofensywą, a ona sama użyła mokutonowej techniki obronnej, żeby osłonić ich przed ewentualnymi atakami nadchodzącymi z tamtego kierunku. Kopuła powinna wytrzymać biorąc pod uwagę, że Akinori w Mokutonie też nie jest najgorsza.
Mokutonowy klon z kolei zaczekałby chwilę, aż wróg podejdzie (sama się ukrywając za ścianą) i wtedy użyłaby Jubaku jutsu atakując w to miejsce, w którym wyczuwałaby kolejnych debili, którzy przyszli tu po własną śmierć.
Chakra5145 - 250 (Mujin Meisai) - 510 (Klon) - 250 (Jubaku klona) - 100 (Mokujoheki) = 4285 (oryginał) + 260 (klon)
Techniki
► Pokaż Spoiler
Mokuton: Mokujōheki | Wood Release: Wood Locking Wall木遁・木錠壁
KlasyfikacjaMokuton, Transformacja Natury
PieczęcieSzczur → Pies → Tygrys
KosztStandardowy
Zasięg10m
Wymagania---
Po złożeniu pieczęci z ziemi wyrastają grube belki tworzące wytrzymałą połowę kopuły. Jak większość technik Mokutonu charakteryzuje się sporą odpornością ze względu na materiał z jakiego jest stworzona.

Posiadając rangę A w Mokuton jesteśmy w stanie utworzyć pełną kopułę chroniąc siebie lub więżąc przeciwnika wewnątrz. Koszt jest wtedy Podwójny.
Posiadając rangę S w Mokuton wytrzymałość kopuły rośnie i jest ona w stanie wytrzymać poważniejsze ataki.
Mokuton: Jubaku no Jutsu | Wood Release: Wooden Beam木 遁 · 樹 縛 の 術
KlasyfikacjaMokuton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Ptak → Pies → Szczur → Wąż
KosztPodwójny na Turę
Zasięg20m
Wymagania---
Po złożeniu pieczęci jesteśmy w stanie wysunąć do 3 niezwykle wytrzymałych belek drewna w zasięgu techniki. Każda z nich może się wysunąć na wysokość 10m. Użytkownik musi ciągle trzymać pieczęć Węża by móc dowolnie nimi manipulować. Jutsu ma szeroki zakres działania gdyż możemy nim podtrzymać walący się budynek, stworzyć sobie most czy nawet opleść kogoś unieruchamiając go. W ostatnim przypadku by wyrwać się z objęć drewnianych więzów trzeba mieć nadludzko dużo Siły (8).

Posiadając rangę S w Mokuton jesteśmy w stanie stworzyć do 5 belek.
Posiadając rangę S oraz Specjalizacje w Mokuton Siła wymagana do wyzwolenia się wzrasta do 9.
Mujin Meisai | Dustless Bewildering Cover無塵迷塞
KlasyfikacjaSuiton, Transformacja Natury
Pieczęcie---
KosztPotrójny za użycie, standardowy na turę za utrzymanie
ZasięgNa siebie
WymaganiaSennin Suitonu
Poprzez perfekcyjną manipulację pary wodnej znajdującej się w powietrzu, shinobi jest w stanie zginać światło w sposób pozwalający na odbijanie światła wokół ninja sprawiając, że ten staje się technicznie niewidoczny dla ludzkiego oka. Jutsu to maskuje nie tylko fizyczną postać danej osoby, ale również chakrę - oznacza to, że wykrycie jej tradycyjnymi sposobami jak zmysł wzroku czy zdolności postrzegające samą chakrę nie wystarczą, by zlokalizować takową osobę. Pozornie idealna technika maskująca ma jednak swoje wady. Jak sam opis działania wskazuje, do pełnego działania wymagana jest woda znajdująca się w powietrzu. W warunkach, gdzie to jest zbyt suche, maskowanie może okazać się niepełne lub zupełnie nieskuteczne. Ponadto chociaż jutsu maskuje fizyczną postać, ta dalej istnieje: jest w stanie wydawać dźwięki wchodząc w interakcje z otoczeniem czy pozostawiać ślady własnej obecności. Ponadto wszystko to, co znajdowało się na danej osobie w momencie aktywacji techniki, straci z shinobi kontakt fizyczny, stanie się od razu dla wszystkich widoczne.

Chociaż technika nie posiada pieczęci, czas zakamuflowania jest dłuższy, niż można by przypuszczać. Zakłada się, że pełne zamaskowanie swojej osoby czy powtórne, pełne pojawienie się, zajmuje około trzech sekund.

Posiadając Specjalizację w Suitonie maskowana jest także chakra danej osoby, przez co staje się ona niewykrywalna dla zmysłu sensorycznego. Jest ona niewidoczna także dla technik wykrywających chakrę (np. Dōjutsu), jest możliwe wykrycie niewielkiej "mgiełki" z chakry, przez co możliwe jest przewidzenie, że na obszarze wokół użytkownika tej techniki coś się dzieje.
Mokuton Bunshin no Jutsu | Wood Clone Technique木分身の術
KlasyfikacjaMokuton, Technika Klonująca
PieczęcieTygrys → Pies → Wąż
KosztCHAKRA DZIELONA RÓWNO POMIĘDZY ORYGINAŁ I KOPIE
STANDARDOWY D UTRZYMANIA OD KLONA (MINIMUM 3) PŁACONE PRZEZ STWORZONE KOPIE
Zasięg---
Wymagania---
Doskonała technika klonowania Uwolnienia Drewna. Po złożeniu pieczęci z ciała użytkownika wychodzą gałęzie które tworzą naszą wierną kopię. Klon ze względu na materiał z jakiego jest wykonany jest dość wytrzymały przez co nie znika tak łatwo po otrzymaniu obrażeń. Potrafi on korzystać ze wszystkich technik jak Kage Bunshiny oraz z Mokutonu. Posiada też wszelakie atuty, jakie posiada oryginał. Skopiowany zostaje także ekwipunek, z wyłączeniem zwojów z zapieczętowanymi przedmiotami lub technikami, zaawansowanych technologicznie urządzeń, przedmiotów o unikatowych właściwościach (np. unikaty) oraz przedmiotów jednorazowego użytku.

W przypadku zniszczenia klona, do oryginału wraca jedynie połowa pozostałej u kopii chakry, przez co technika jest niebezpieczna dla osób o jej zbyt małej ilości. Podczas utrzymywania klonów, ilość chakry pozostała u oryginału po dokonaniu podziału traktowana jest jako jego nowa, maksymalna jej ilość. Przez to, jej drastycznie pomniejszona ilość nie wpływa negatywnie na shinobi. Każdy klon po zniszczeniu pozostawia po sobie belki drewna. Wówczas do użytkownika techniki wraca także wiedza, którą taki klon zdobył przed swoją śmiercią.

By otrzymać informację od nadal istniejącego klona należy go dotknąć.

Posiadając Sennina Mokutonu możliwe jest zamienienie klona w nasiona, które idealnie nadają się do szpiegowania, płacąc koszt Standardowy B. Ziarno łatwo wchodzi we wszelakie fałdy ubrania czy też podeszwy butów. Jego wizja jest ograniczona miejscem w którym się znajduje lecz słyszy ono wszystko co się dzieje dookoła. Klon nadal musi płacić swój koszt utrzymania.
Posiadając Specjalizację w Mokutonie możemy wyczuć kierunek, w którym się znajduje klon. Dodatkowo jeśli znajduje się w zasięgu 100 metrów możemy podać odległość. Im dalej nasionko się oddali tym ciężej jest je wyczuć o czym decyduje MG.
► Pokaż Spoiler
Tanken-Ryū | Short Sword Style短剣流
KlasyfikacjaKenjutsu, Styl Walki
Wymagania---
Styl walki korzystający z krótkich ostrzy (długość do 60 cm), takich jak Tantō lub Wakizashi. Charakterystyczną cechą jest wykonywanie szybkich cięć lub pchnięć o niewielkiej sile. Styl wykorzystuje szybkość oraz refleks użytkownika, by w walce w zwarciu zapewnić sobie przewagę, dzięki licznym i celnym ciosom oraz unikom nie pozwalającym na otrzymanie obrażeń. Rany zadawane podczas korzystania z takiej metody walki zazwyczaj są lekkie, jednak po otrzymaniu ich odpowiedniej ilości przeciwnik szybko może zostać zneutralizowany, dzięki ich skumulowanemu efektowi. Styl ten najlepiej sprawdza się podczas walki w pomieszczeniach lub miejscach, gdzie ograniczona jest ilość przestrzeni dookoła.

Posiadając Refleks na poziomie 7 lub wyższym użytkownik jest w stanie wykonywać niewielkie zejścia lub wygięcia ciała jako uniki, jednak w praktyce prawie się nie przemieszczając, przez co lepiej wykorzystuje niewielkie przestrzenie.
Posiadając rangę A Tanken-Ryū użytkownik ma odpowiednie doświadczenie i obycie z krótkim orężem, by łatwiej zadawać ciosy o zwiększonej szansie na trafienie w punkty krytyczne. Może również walczyć dwoma krótkimi ostrzami na raz. Sprawność takiej walki jest oczywiście lepsza, jeśli posiadamy biegłość Oburęczności.
Posiadając rangę S Tanken-Ryū użytkownik przy wykonywaniu cięć jest w stanie przyłożyć ostrze do ciała i "przedłużyć" cięcie, sprawiając, że rana będzie zwyczajnie większa i bardziej krwawić, aniżeli gdyby wykonane było zwykłe cięcie.
Posiadając Specjalizację w Bukijutsu szybkość wykonywania ataków jest traktowana jak gdyby użytkownik posiadał szybkość o 1 poziom wyżej. Ten bonus nie łączy się z innymi podobnymi bonusami do statystyk wynikającymi z innych stylów walki.
Atuty
► Pokaż Spoiler
SensorAtut wrodzony
Wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Ranga KCZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
1012500
Przedmioty
► Pokaż Spoiler
Tantō
Koszt200 Ryō
Stack/Slot12/1
Niewielki sztylet mający zwykle od 15 do 30 cm długości. Bywa obo- i jednosieczny. Chociaż zazwyczaj jest to broń pozbawiona tsuby, to czasami obserwuje się tantō z niewielką gardą. Broń jest przystosowana do zadawania ran kłutych, ale może również z powodzeniem zadawać rany cięte.
Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich.
Awatar użytkownika
Shin'ya Yuki
Posty: 438
Rejestracja: 26 mar 2023, 23:39
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Junior Katoniarz
Discord: athrevin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Obrzeża Muhō

Adventures of delulu prince..."ss" - Misja eventowa A
20/20
No oczywiście że to nie była jej wina, zero scamu... na pewno. Ktoś mógłby się nawet pokusić o stwierdzenie, że sama sobie to zrobiła, stojąc w nie w tym miejscu co potrzeba. Ale już może darujmy sobie takie gdybania i opowiedzmy tą historię do końca. Mokuton jaki był, każdy to wiedział. Zadziałał. Tak samo zadziałał Raiton, kompletnie nokautując przeciwnika. Ale co dalej zrobiła Akinori? To co powinna, czyli zablokować kompletnie wejście do pomieszczenia w jakim się... działy rzeczy. Elektryczna baba była nadal rozkojarzona bólem który jeszcze tak niedawno czuła, ale w sumie to zrobiła to co miała zrobić. Akinori zaś mogła podziwiać coś, co można było porównać do jakiejś techniki na pograniczu Fuuinjutsu, run... egzorcyzmów? Jakiegoś rytuału. W pewnym momencie pośrodku pomieszczenia pojawił się złoty symbol przypominający symbol "Anch", który chwilę potem wleciał w ciało Miyagiego, wypalając na jego klatce piersiowej małą kopię tego samego symbolu. Chwilę potem mężczyzna się obudził, zdezorientowany tym co się wydarzyło, lecz... o wiele spokojniejszy. Przyjazny? Cokolwiek użył Abdul, miało na niego ogromny wpływ.
Po wydarzeniach na zapleczu, które zakończyły się wyjściem całej drużyny z zaplecza knajpy zaraz po tym, jak Miyagi rozkazał swoim ludziom odpuścić, Abdul przeszedł do najważniejszego elementu misji. Kiedy kobieta opatrzyła rany dziewczynie oraz jemu, ten w międzyczasie wyciągnął pieniądze, zapłacił i... podziękował. W sumie, to by było na tyle z tej historii. Jeżeli Akinori miała jeszcze jakieś pytania, mogła je zadać, a jeżeli nie... no to mogła pójść.

Wynagrodzenie dla gracza(Senju Akinori):
+67 PD
+100 PT
+3 000 Ryō

Wynagrodzenie dla MG(Shin'ya Yuki):
+67 PB
+12 PD
+100 PT
+2 000 Ryō
Jeżeli nie jest powiedziane inaczej, Yuki jest w postaci szmacianej lalki.
Awatar użytkownika
Senju Akinori
Posty: 67
Rejestracja: 05 paź 2023, 21:25
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Kapitan ANBU
Ranga dodatkowa: Oinin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Obrzeża Muhō

"Wspólnymi" siłami udało im się w końcu zażegnać zagrożenie w postaci kolejnych oprychów, którzy zamierzali zrobić im poważne kuku, a do tego Abdul pokazał kolejne ciekawe umiejętności, których Akinori do tej pory absolutnie nie znała. Nowy Kontynent bardzo pozytywnie ją zaskoczył w tym aspekcie.
- Ciekawe umiejętności Abdul. Czym właściwie jest ta cała Otchłań, że tak się o nią pożarliście? No i w sumie co jest takiego ciężkiego w jej opanowaniu? - zapytała Akinori, która wcześniej za bardzo nie słuchała rozmowy, tylko wychwytywała jakieś słowa klucze, które bardzo jej się (nie)podobały. Wiedza to potęga, dlatego musiała dowiedzieć się od niego jak najwięcej. Jeśli jednak olałby ją, to i tak przyjęłaby zapłatę i ruszyła w swoją stronę. O otchłani dowie się najwyżej na własną rękę. Przy okazji będzie narazie musiała się gdzieś zatrzymać i opatrzyć...

Z/T
Chakra4285
Techniki
► Pokaż Spoiler
Mokuton: Mokujōheki | Wood Release: Wood Locking Wall木遁・木錠壁
KlasyfikacjaMokuton, Transformacja Natury
PieczęcieSzczur → Pies → Tygrys
KosztStandardowy
Zasięg10m
Wymagania---
Po złożeniu pieczęci z ziemi wyrastają grube belki tworzące wytrzymałą połowę kopuły. Jak większość technik Mokutonu charakteryzuje się sporą odpornością ze względu na materiał z jakiego jest stworzona.

Posiadając rangę A w Mokuton jesteśmy w stanie utworzyć pełną kopułę chroniąc siebie lub więżąc przeciwnika wewnątrz. Koszt jest wtedy Podwójny.
Posiadając rangę S w Mokuton wytrzymałość kopuły rośnie i jest ona w stanie wytrzymać poważniejsze ataki.
Mokuton: Jubaku no Jutsu | Wood Release: Wooden Beam木 遁 · 樹 縛 の 術
KlasyfikacjaMokuton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Ptak → Pies → Szczur → Wąż
KosztPodwójny na Turę
Zasięg20m
Wymagania---
Po złożeniu pieczęci jesteśmy w stanie wysunąć do 3 niezwykle wytrzymałych belek drewna w zasięgu techniki. Każda z nich może się wysunąć na wysokość 10m. Użytkownik musi ciągle trzymać pieczęć Węża by móc dowolnie nimi manipulować. Jutsu ma szeroki zakres działania gdyż możemy nim podtrzymać walący się budynek, stworzyć sobie most czy nawet opleść kogoś unieruchamiając go. W ostatnim przypadku by wyrwać się z objęć drewnianych więzów trzeba mieć nadludzko dużo Siły (8).

Posiadając rangę S w Mokuton jesteśmy w stanie stworzyć do 5 belek.
Posiadając rangę S oraz Specjalizacje w Mokuton Siła wymagana do wyzwolenia się wzrasta do 9.
Mujin Meisai | Dustless Bewildering Cover無塵迷塞
KlasyfikacjaSuiton, Transformacja Natury
Pieczęcie---
KosztPotrójny za użycie, standardowy na turę za utrzymanie
ZasięgNa siebie
WymaganiaSennin Suitonu
Poprzez perfekcyjną manipulację pary wodnej znajdującej się w powietrzu, shinobi jest w stanie zginać światło w sposób pozwalający na odbijanie światła wokół ninja sprawiając, że ten staje się technicznie niewidoczny dla ludzkiego oka. Jutsu to maskuje nie tylko fizyczną postać danej osoby, ale również chakrę - oznacza to, że wykrycie jej tradycyjnymi sposobami jak zmysł wzroku czy zdolności postrzegające samą chakrę nie wystarczą, by zlokalizować takową osobę. Pozornie idealna technika maskująca ma jednak swoje wady. Jak sam opis działania wskazuje, do pełnego działania wymagana jest woda znajdująca się w powietrzu. W warunkach, gdzie to jest zbyt suche, maskowanie może okazać się niepełne lub zupełnie nieskuteczne. Ponadto chociaż jutsu maskuje fizyczną postać, ta dalej istnieje: jest w stanie wydawać dźwięki wchodząc w interakcje z otoczeniem czy pozostawiać ślady własnej obecności. Ponadto wszystko to, co znajdowało się na danej osobie w momencie aktywacji techniki, straci z shinobi kontakt fizyczny, stanie się od razu dla wszystkich widoczne.

Chociaż technika nie posiada pieczęci, czas zakamuflowania jest dłuższy, niż można by przypuszczać. Zakłada się, że pełne zamaskowanie swojej osoby czy powtórne, pełne pojawienie się, zajmuje około trzech sekund.

Posiadając Specjalizację w Suitonie maskowana jest także chakra danej osoby, przez co staje się ona niewykrywalna dla zmysłu sensorycznego. Jest ona niewidoczna także dla technik wykrywających chakrę (np. Dōjutsu), jest możliwe wykrycie niewielkiej "mgiełki" z chakry, przez co możliwe jest przewidzenie, że na obszarze wokół użytkownika tej techniki coś się dzieje.
Mokuton Bunshin no Jutsu | Wood Clone Technique木分身の術
KlasyfikacjaMokuton, Technika Klonująca
PieczęcieTygrys → Pies → Wąż
KosztCHAKRA DZIELONA RÓWNO POMIĘDZY ORYGINAŁ I KOPIE
STANDARDOWY D UTRZYMANIA OD KLONA (MINIMUM 3) PŁACONE PRZEZ STWORZONE KOPIE
Zasięg---
Wymagania---
Doskonała technika klonowania Uwolnienia Drewna. Po złożeniu pieczęci z ciała użytkownika wychodzą gałęzie które tworzą naszą wierną kopię. Klon ze względu na materiał z jakiego jest wykonany jest dość wytrzymały przez co nie znika tak łatwo po otrzymaniu obrażeń. Potrafi on korzystać ze wszystkich technik jak Kage Bunshiny oraz z Mokutonu. Posiada też wszelakie atuty, jakie posiada oryginał. Skopiowany zostaje także ekwipunek, z wyłączeniem zwojów z zapieczętowanymi przedmiotami lub technikami, zaawansowanych technologicznie urządzeń, przedmiotów o unikatowych właściwościach (np. unikaty) oraz przedmiotów jednorazowego użytku.

W przypadku zniszczenia klona, do oryginału wraca jedynie połowa pozostałej u kopii chakry, przez co technika jest niebezpieczna dla osób o jej zbyt małej ilości. Podczas utrzymywania klonów, ilość chakry pozostała u oryginału po dokonaniu podziału traktowana jest jako jego nowa, maksymalna jej ilość. Przez to, jej drastycznie pomniejszona ilość nie wpływa negatywnie na shinobi. Każdy klon po zniszczeniu pozostawia po sobie belki drewna. Wówczas do użytkownika techniki wraca także wiedza, którą taki klon zdobył przed swoją śmiercią.

By otrzymać informację od nadal istniejącego klona należy go dotknąć.

Posiadając Sennina Mokutonu możliwe jest zamienienie klona w nasiona, które idealnie nadają się do szpiegowania, płacąc koszt Standardowy B. Ziarno łatwo wchodzi we wszelakie fałdy ubrania czy też podeszwy butów. Jego wizja jest ograniczona miejscem w którym się znajduje lecz słyszy ono wszystko co się dzieje dookoła. Klon nadal musi płacić swój koszt utrzymania.
Posiadając Specjalizację w Mokutonie możemy wyczuć kierunek, w którym się znajduje klon. Dodatkowo jeśli znajduje się w zasięgu 100 metrów możemy podać odległość. Im dalej nasionko się oddali tym ciężej jest je wyczuć o czym decyduje MG.
► Pokaż Spoiler
Tanken-Ryū | Short Sword Style短剣流
KlasyfikacjaKenjutsu, Styl Walki
Wymagania---
Styl walki korzystający z krótkich ostrzy (długość do 60 cm), takich jak Tantō lub Wakizashi. Charakterystyczną cechą jest wykonywanie szybkich cięć lub pchnięć o niewielkiej sile. Styl wykorzystuje szybkość oraz refleks użytkownika, by w walce w zwarciu zapewnić sobie przewagę, dzięki licznym i celnym ciosom oraz unikom nie pozwalającym na otrzymanie obrażeń. Rany zadawane podczas korzystania z takiej metody walki zazwyczaj są lekkie, jednak po otrzymaniu ich odpowiedniej ilości przeciwnik szybko może zostać zneutralizowany, dzięki ich skumulowanemu efektowi. Styl ten najlepiej sprawdza się podczas walki w pomieszczeniach lub miejscach, gdzie ograniczona jest ilość przestrzeni dookoła.

Posiadając Refleks na poziomie 7 lub wyższym użytkownik jest w stanie wykonywać niewielkie zejścia lub wygięcia ciała jako uniki, jednak w praktyce prawie się nie przemieszczając, przez co lepiej wykorzystuje niewielkie przestrzenie.
Posiadając rangę A Tanken-Ryū użytkownik ma odpowiednie doświadczenie i obycie z krótkim orężem, by łatwiej zadawać ciosy o zwiększonej szansie na trafienie w punkty krytyczne. Może również walczyć dwoma krótkimi ostrzami na raz. Sprawność takiej walki jest oczywiście lepsza, jeśli posiadamy biegłość Oburęczności.
Posiadając rangę S Tanken-Ryū użytkownik przy wykonywaniu cięć jest w stanie przyłożyć ostrze do ciała i "przedłużyć" cięcie, sprawiając, że rana będzie zwyczajnie większa i bardziej krwawić, aniżeli gdyby wykonane było zwykłe cięcie.
Posiadając Specjalizację w Bukijutsu szybkość wykonywania ataków jest traktowana jak gdyby użytkownik posiadał szybkość o 1 poziom wyżej. Ten bonus nie łączy się z innymi podobnymi bonusami do statystyk wynikającymi z innych stylów walki.
Atuty
► Pokaż Spoiler
SensorAtut wrodzony
Wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Ranga KCZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
1012500
Przedmioty
► Pokaż Spoiler
Tantō
Koszt200 Ryō
Stack/Slot12/1
Niewielki sztylet mający zwykle od 15 do 30 cm długości. Bywa obo- i jednosieczny. Chociaż zazwyczaj jest to broń pozbawiona tsuby, to czasami obserwuje się tantō z niewielką gardą. Broń jest przystosowana do zadawania ran kłutych, ale może również z powodzeniem zadawać rany cięte.
Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Stolica - Muhō”