• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Kasane Ichizoku

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Kasane Ichizoku

Kasane Ichizoku | Kasane Clan重一族
PrzynależnośćTsuki no Kuni
Klan Kasane od zarania dziejów był powiązany z Tsuki no Kuni, używając swoich zdolności do lojalnej służby mu i jego obronie. Nigdy nie wiązali się oficjalnie z żadną wioską ninja, aczkolwiek zawsze pojawiały się swoiste czarne owce, które postanowiły opuścić rodzinne ziemie i wieść inny tryb życia. Umiejętności klanu Kasane są uważane za wyjątkowe i dzięki nim są w stanie wiele zmienić na polu bitwy. Ze względu na to można znaleźć zasłużonych członków rodu na wyższych stopniach oficerskich. Lider klanu, Kasane Yuuma, pełni funkcję jednego z osobistych doradców Króla. Rodzina cieszy się dużym poszanowaniem wśród mieszkańców. W trakcie Największej Wojny Shinobi pozostali neutralni, skupiając się jedynie na obronie granic Tsuki no Kuni, nie pozwalając by kraj dosięgła klęska wywołana wojną.
Historia
Legenda mówi, że pierwszą przedstawicielką ich klanu byłą Kasane Tsukimi, która przebudziła klanowe Kekkei Tōta podczas kąpieli w świetle Księżyca w pełni, w wodach otaczających wyspę. Ile w tym prawdy, nikt tak naprawdę nie wie, jednakże do dzisiaj ta wersja wydarzeń jest przekazywana kolejnym pokoleniom, a ich herb rodowy klanu nawiązuje między innymi do tego wydarzenia.

Klan Kasane był w Tsuki no Kuni od samego początku, mając olbrzymi wpływ na tworzenie się, a także i rozwój Królestwa. Na samym początku prowadzili dosyć proste życie, oddanie służąc krajowi, głównie w wojsku, gdzie ich umiejętności były bardzo przydatne. Dużo przedstawicieli klanu zajmowało się jednak również bardziej biznesową działalnością w postaci prowadzenia restauracji czy sklepów z kimonami.

Około czterysta lat temu, jeden z przedstawicieli klanu - Kasane Kouki - zaryzykował swoim życiem by uratować ówczesnego Króla przed atakiem zdrajcy. Po tym wydarzeniu, Król postanowił nadać im tytuł szlachecki oraz herb rodowy. I jak od tamtego momentu pozycja w klanu zaczęła się w Królestwie wzmacniać, tak nie zapomnieli o swoich korzeniach w postaci bycia lojalnymi wobec Króla i ich głównym celem jest ochrona i służba Królestwu.

Dwadzieścia pięć lat temu wynikł konflikt pomiędzy Kasane a rodem Chiba - klanem samurajskim, który również ma swoje korzenie w Tsuki no Kuni. I jak głównie był on polityczno - gospodarczy, tak nie obeszło się też bez rozlewu krwi i ofiar. Po blisko pięciu latach walk między sobą, doszli jednak do porozumienia, uważając że współpraca między klanami jest ważna dla Królestwa, co zostało przypieczętowane małżeństwem, łącząc w ten sposób oba rody.

We współczesnych czasach, rodzina ta cieszy się szacunkiem i zaufaniem mieszkańców Tsuki no Kuni, którzy wierzą, że ci pomogą im i Królestwu, gdy te będzie w potrzebie. Za tym jednak nie idą jedynie przywileje, ale także i obowiązki. Każdy członek klanu bowiem - bez względu na płeć - jest zobowiązany do odbycia służby wojskowej w Królewskiej Armii przez co najmniej 3 lata, gdzie jednak muszą zaczynać swoją karierę od najniższych szczebli, bowiem praca u podstaw leży również w naturze rodu Kasane. Po tym czasie może albo kontynuować karierę wojskową bądź zająć się rodzinnymi biznesami.

W trakcie Największej Wojny Shinobi praktycznie każda osoba zdolna do walki w klanie ponownie ubrała mundur, gotowa bronić granic Królestwa. W przeciwieństwie do większości krajów, Tsuki no Kuni skupiło się na zapewnieniu bezpieczeństwa swoim obywatelom, nie wybierając żadnej ze stron. Klan Kasane grał ogromną rolę w tym, dzięki czemu Królestwo Księżyca nie ucierpiało w znacznym stopniu w trakcie wojny.

Poważnie traktują lojalność wobec Króla oraz Królestwa i wszelkie odchyły są znacząco piętnowane. Osoby, które łamią panujące w rodzinie reguły muszą się mierzyć z ostracyzmem czy nawet wydziedziczeniem - te drugie często też się wiąże ze śmiercią, bowiem klan nie chce, by rodzinne umiejętności przeszły w ręce niepowoływanych osób, a wszelkie skazy na honorze powinny być jak najszybciej eliminowane. Dla Kasane hierarchia jest bardzo ważna i niesubordynacja zdarza się niezwykle rzadko.
Ważne informacje
  1. Oficjalne nazwisko klanowe to Kasane.
  2. Liderem klanu jest Kasane Yuuma.
  3. Członków tego klanu charakteryzuje blada cera, często białe wręcz włosy oraz bardzo jasne oczy.
  4. Rodowe kolory to granat i srebrny.
  5. Ich imiona często nawiązują w jakiś sposób do oceanu, Księżyca czy też nocy.
  6. Posiadają herb rodowy w postaci morskich fali na tle księżyca. Księżyc symbolizuje Króla, oni zaś są niczym ocean, którego pływy poddają się Księżycowi. Ten jest zawsze wyhaftowany na plecach ich odzieży.
  7. Znaczna większość rodu znajduje się w Tsuki no Kuni, jednakże pojedynczych jego przedstawicieli można spotkać w wielu innych krajach zarówno Starego jak i Nowego Kontynentu.
  8. Ich Kekkei Tōta nosi nazwę Ryokuton - Element Siły. Składają się na niego trzy podstawowe żywioły: Doton, Raiton oraz Suiton.
Zdolności
Umiejętności rodu Kasane nie są znane wśród klanów shinobi i bywają często mylone z nietypowymi właściwościami Dotonu. Ze względu na to, wciąż wierzy się, że Hokori są jedynymi użytkownikami Kekkei Tōta. Klan bardzo mocno stara się dotrzymać tajemnicy i nie pozwolić, by jego geny wpadły w niepowołane ręce.
  • Manipulacja grawitacją - członkowie klanu Kasane specjalizują się w zmienianiu grawitacji na różnych obszarach, w ten sposób tworząc pole walki im sprzyjające, a znacznie utrudniające przeciwnikowi.
  • Wpływanie na masę - Ryokuton pozwala użytkownikowi na zmienienie masy ich ciała, w ten sposób np. zwiększając siłę uderzeń czy umożliwianie lewitacji w przypadku jej zmniejszania. Przy bezpośrednim kontakcie, mogą wpływać na innych ludzi czy przedmioty.
  • Zmienianie przyciągania - Kasane są w stanie manipulować przyciąganiem wokół nich bądź danego przedmiotu, mogąc zarówno je zwiększać, przyciągając do siebie w ten sposób ludzi czy obiekty, ale i wręcz przeciwnie, doprowadzając do odpychania.
  • Tworzenie mas grawitacyjnych - użytkownicy Ryokutonu mogą tworzyć duże ilości masy na stosunkowo małej przestrzeni, kreując w ten sposób obiekty mające właściwości silnie przyciągające i nie tylko.
Posiadając Specjalizację w Ryokuton, w przypadku obcych technik wymagających konkretnej Siły by się z nich wydostać, Siła użytkownika jest traktowana jakby była o poziom wyższa. Jest to spowodowane ich doświadczeniem w poruszaniu się przy zwiększonej grawitacji.
Ostatnio zmieniony 03 sty 2024, 15:57 przez Norka, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga E

Kantanna Kūchū Fuyō | Simple levitation簡単な空中浮揚
KlasyfikacjaRyokuton
PieczęcieZając → Wół
KosztStandardowy na turę
Zasięg5m
Technika o dosyć prostym koncepcie - użytkownik wybiera przedmiot w zasięgu maksymalnie do 5 metrów od niego i którego waga nie przekracza 2kg, by go do siebie przyciągnąć i wprowadzić swoistą "orbitę" wokół niego, na której to lewituje w odległości maksymalnie do 2m od użytkownika. Jutsu nie działa na ludzi, istoty żywe a także przedmioty, które znajdują się w ruchu - tj. nie będzie możliwości użycia tego jutsu np. na lecącym w naszą stronę kunaiu. Można lewitować maksymalnie jeden przedmiot jednocześnie. Prędkość poruszającego się na "orbicie" użytkownika obiektu jest bardzo niska, niewystarczająca by np. zasłonić się lewitującą wokół nas rzeczą. Przy pomocy tej techniki nie mamy możliwości kontroli nad unoszącym się przedmiotem. W praktyce oznacza to, że nie pozwala ona nam na np. ciśnięcie danym obiektem w przeciwnika.

Posiadając Ryokuton na randze B istnieje możliwość pominięcia pieczęci jednak kumulacja chakry zajmuje tyle czasu co ich złożenie.
Posiadając Specjalizację w Ryokuton możemy wpływać na obiekty o masie do 5kg.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=簡単な空中浮揚] Kantanna Kūchū Fuyō | Simple levitation[/title]
[pic rank=E]https://i.imgur.com/T1um7mR.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ryokuton[/row]
[row title=Pieczęcie]Zając → Wół[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę[/row]
[row title=Zasięg]5m[/row]
[description]Technika o dosyć prostym koncepcie - użytkownik wybiera przedmiot w zasięgu maksymalnie do 5 metrów od niego i którego waga nie przekracza 2kg, by go do siebie przyciągnąć i wprowadzić swoistą "orbitę" wokół niego, na której to lewituje  w odległości maksymalnie do 2m od  użytkownika. Jutsu nie działa na ludzi, istoty żywe a także przedmioty, które znajdują się w ruchu - tj. nie będzie możliwości użycia tego jutsu np. na lecącym w naszą stronę kunaiu. Można lewitować maksymalnie jeden przedmiot jednocześnie. Prędkość poruszającego się na "orbicie" użytkownika obiektu jest bardzo niska, niewystarczająca by np. zasłonić się lewitującą wokół nas rzeczą. Przy pomocy tej techniki nie mamy możliwości kontroli nad unoszącym się przedmiotem. W praktyce oznacza to, że nie pozwala ona nam na np. ciśnięcie danym obiektem w przeciwnika. 

[b]Posiadając Ryokuton na randze B[/b] istnieje możliwość pominięcia pieczęci jednak kumulacja chakry zajmuje tyle czasu co ich złożenie. 
[b]Posiadając Specjalizację w Ryokuton[/b] możemy wpływać na obiekty o masie do 5kg.
[/description]
Ostatnio zmieniony 15 paź 2023, 13:57 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga D

Ryokuton: Ayatsuri | Force Release: Manipulation力遁・操り
KlasyfikacjaRyokuton
PieczęcieBrak, kumulacja chakry zajmuje tyle co złożenie 6 pieczęci
KosztStandardowy na turę (min. 3 chakry)
ZasięgBezpośredni
Bardzo prosta technika, która pozwala nam na zmniejszanie bądź zwiększanie masy obiektów. Żeby zadziałała na daną rzecz, musimy mieć z nią wpierw bezpośredni kontakt. Można zmienić masę przedmiotów, które nie przekraczają rozmiarem Mały. Nie działa w żaden sposób na ludzi czy istoty żywe.

Technika ta ma zastosowanie zarówno w codziennym życiu - jeśli nie chcemy nieść ciężkiej torby z zakupami to te jutsu będzie pasowało do tego idealnie. Jeśli boimy się, że nasze ważne dokumenty zostawione na biurku przy otwartym oknie zostaną rozwiane silny wiatr, to będziemy mogli zwiększyć ich masę, tak że naturalne podmuchy nie będą mu straszne. Oczywiście istnieje możliwość bardziej ofensywnego zastosowania tej techniki na przedmiotach takich jak np. kunaie, które dzięki zwiększonej masie mogą zadać większe obrażenia.

Maksymalna różnica pomiędzy oryginalną masą obiektów a nową (niezależnie od tego czy jest zmniejszana czy zwiększana) wynosi dwukrotność początkowej wagi. Nie może jednak ona przekroczyć 5kg różnicy.

Posiadając Ryokuton na randze A czas kumylacji chakry jest zredukowany do 3 pieczęci.
Posiadając Specjalizację w Ryokuton maksymalna różnica pomiędzy oryginalną masą obiektów a nową wynosi 8kg.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=力遁・操り]Ryokuton: Ayatsuri | Force Release: Manipulation[/title]
[pic rank=D]https://i.imgur.com/WQ1Wut3.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ryokuton[/row]
[row title=Pieczęcie]Brak, kumulacja chakry zajmuje tyle co złożenie 6 pieczęci[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę (min. 3 chakry)[/row]
[row title=Zasięg]Bezpośredni[/row]
[description]Bardzo prosta technika, która pozwala nam na zmniejszanie bądź zwiększanie masy obiektów. Żeby zadziałała na daną rzecz, musimy mieć z nią wpierw bezpośredni kontakt. Można zmienić masę przedmiotów, które nie przekraczają rozmiarem Mały. Nie działa w żaden sposób na ludzi czy istoty żywe. 

Technika ta ma  zastosowanie zarówno  w codziennym życiu - jeśli nie chcemy nieść ciężkiej torby z zakupami to te jutsu będzie pasowało do tego idealnie. Jeśli boimy się, że nasze ważne dokumenty zostawione na biurku przy otwartym oknie zostaną rozwiane silny wiatr, to będziemy mogli zwiększyć ich masę, tak że naturalne podmuchy nie będą mu straszne. Oczywiście istnieje możliwość bardziej ofensywnego zastosowania tej techniki na przedmiotach takich jak np. kunaie, które dzięki zwiększonej masie mogą zadać większe obrażenia. 

Maksymalna różnica pomiędzy oryginalną masą obiektów a nową (niezależnie od tego czy jest zmniejszana czy zwiększana) wynosi dwukrotność początkowej wagi. Nie może jednak ona przekroczyć 5kg różnicy. 

[b]Posiadając Ryokuton na randze A[/b] czas kumylacji chakry jest zredukowany do 3 pieczęci. 
[b]Posiadając Specjalizację w Ryokuton[/b] maksymalna różnica pomiędzy oryginalną masą obiektów a nową wynosi 8kg.
[/description]

Ryokuton: Oshi | Force Release: Push away力遁・押し
KlasyfikacjaRyokuton
PieczęcieZając → Baran → Pies
KosztStandardowy
Zasięg10 m
Użytkownik zmniejsza przyciąganie niewielkich obiektów z ziemi (takich jak gałązki, kamyczki czy piasek) znajdujących się w zasięgu 10 metrów od niego, by następnie je odepchnąć w kierunku przeciwnika. Maksymalna masa podnoszonych przedmiotów nie może przekroczyć 500 gram. Prędkość takiego odepchnięcia jest podobna jakby zawiał wiatr. Przydatna głównie w dywersji, czy jeśli chcemy np. rozproszyć przeciwnika poprzez sypnięcie mu piaskiem w oczy i kupieniem sobie trochę czasu.

Posiadając Ryokuton na randze B istnieje możliwość pominięcia pieczęci jednak kumulacja chakry zajmuje tyle czasu co ich złożenie.
Posiadając Specjalizację w Ryokuton zasięg zwiększa się do 15m.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=力遁・押し]Ryokuton: Oshi | Force Release: Push away[/title]
[pic rank=D]https://i.imgur.com/gcxeEfq.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ryokuton[/row]
[row title=Pieczęcie]Zając → Baran → Pies[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]10 m[/row]
[description]Użytkownik zmniejsza przyciąganie niewielkich obiektów z ziemi (takich jak gałązki, kamyczki czy piasek) znajdujących się w zasięgu 10 metrów od niego, by następnie je odepchnąć w kierunku przeciwnika. Maksymalna masa podnoszonych przedmiotów nie może przekroczyć 500 gram. Prędkość takiego odepchnięcia jest podobna jakby zawiał wiatr. Przydatna głównie w dywersji, czy jeśli chcemy np. rozproszyć przeciwnika poprzez sypnięcie mu piaskiem w oczy i kupieniem sobie trochę czasu. 

[b]Posiadając Ryokuton na randze B[/b] istnieje możliwość pominięcia pieczęci jednak kumulacja chakry zajmuje tyle czasu co ich złożenie. 
[b]Posiadając Specjalizację w Ryokuton[/b] zasięg zwiększa się do 15m. 
[/description]
Ostatnio zmieniony 24 paź 2023, 13:08 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga C

Ryokuton: Inryoku | Force Release: Attraction力遁・引力
KlasyfikacjaRyokuton
PieczęcieBaran → Wąż → Szczur
KosztStandardowy
Zasięg10 m
WymaganiaKontrola Chakry 6
Czasami może się zdarzyć, że nam jakiś przedmiot wypadnie i nie jesteśmy w stanie po niego sięgnąć, bądź zostanie przechwycony przez przeciwnika i odrzucony, tak żebyśmy nie mieli do niego dostępu. Dzięki tej technice możemy zwiększyć przyciąganie pomiędzy użytkownikiem a wybranym przez niego przedmiotem, w ten sposób przyciągając go do siebie. Obiekt leci po linii prostej i jeżeli napotka po drodze jakieś przedmioty, to ten proces może zostać zatrzymany.

Jeśli obiekt znajduje się w rękach osoby trzeciej, by ta była w stanie była utrzymać w rękach przyciągany przedmiot, musi wykazać się ponadprzeciętną Siłą (7). Przyciągany przedmiot jest też całkiem Szybki (6). Maksymalna waga obiektu, na którym możemy użyć tej techniki to 7kg, a jego gabaryty nie mają znaczenia tak długo jak mieści się w określonej wadze.

Posiadając Ryokuton na randze B możemy przyciągnąć przedmioty ważące 13kg.
Posiadając Ryokuton na randze A istnieje możliwość pominięcia pieczęci.
Posiadając Ryokuton na randzie S zasięg rośnie dwukrotnie.
Posiadając Sennina w Ryokuton istnieje możliwość zaginania toru lotu przyciąganego przedmiotu, co pozwala na np. ominięcie napotkanych przeszkód.
Posiadając Ryokuton na randze S i Specjalizację Siła przyciągania wzrasta i być w stanie utrzymać obiekt w rękach, przeciwnik musi wykazać się wybitną Siłą (8).

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=力遁・引力]Ryokuton: Inryoku | Force Release: Attraction[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/rAB4SAg.jpg[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ryokuton[/row]
[row title=Pieczęcie]Baran → Wąż → Szczur[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]10 m[/row]
[row title=Wymagania]Kontrola Chakry 6[/row]
[description]Czasami może się zdarzyć, że nam jakiś przedmiot wypadnie i nie jesteśmy w stanie po niego sięgnąć, bądź zostanie przechwycony przez przeciwnika i odrzucony, tak żebyśmy nie mieli do niego dostępu. Dzięki tej technice możemy zwiększyć przyciąganie pomiędzy użytkownikiem a wybranym przez niego przedmiotem, w ten sposób przyciągając go do siebie. Obiekt leci po linii prostej i jeżeli napotka po drodze jakieś przedmioty, to ten proces może zostać zatrzymany.

Jeśli obiekt znajduje się w rękach osoby trzeciej, by ta była w stanie była utrzymać w rękach przyciągany przedmiot, musi wykazać się ponadprzeciętną Siłą (7). Przyciągany przedmiot jest  też całkiem Szybki (6). Maksymalna waga obiektu, na którym możemy użyć tej techniki to 7kg, a jego gabaryty nie mają znaczenia tak długo jak mieści się w określonej wadze. 

[b]Posiadając Ryokuton na randze B[/b] możemy przyciągnąć przedmioty ważące 13kg. 
[b]Posiadając Ryokuton na randze A[/b] istnieje możliwość pominięcia pieczęci.
[b]Posiadając Ryokuton na randzie S[/b] zasięg rośnie dwukrotnie. 
[b]Posiadając Sennina w Ryokuton[/b] istnieje możliwość zaginania toru lotu przyciąganego przedmiotu, co pozwala na np. ominięcie napotkanych przeszkód. 
[b]Posiadając Ryokuton na randze S i Specjalizację[/b] Siła przyciągania wzrasta i być w stanie utrzymać obiekt w rękach, przeciwnik musi wykazać się wybitną Siłą (8).
[/description]

Ryokuton: Mōda | Force Release: Heavy Blow力遁・猛打
KlasyfikacjaRyokuton
PieczęcieCzas kumulacji jak przy 4 pieczęciach
KosztRóżny
ZasięgBezpośredni
WymaganiaTechnika kosztuje 10PT
Technika pozwalająca na odpowiednią manipulacją masy własnej kończyny w taki sposób, że zadany cios ma zwiększoną siłę. Efekt zależny jest od ilości przelanej chakry w technikę. Standardowym kosztem można wzmocnić jedną kończynę na turę, zaś za wzmocnienie każdej kolejnej wiąże się z zapłaceniem dodatkowego, pełnego kosztu zależnego od rangi. Technika również współpracuje z orężem użytkownika, zwiększając siłę z jaką uderzamy, wyrzucamy czy zamachujemy się daną bronią. Warto jednak pamiętać, że mniej wytrzymałe bronie mogą zostać uszkodzone bądź zniszczone w przypadku zbyt wielkiego zwiększenia siły ataku względem ich wytrzymałości.
  • D: koszt Standardowy D na turę. Lekkie zwiększenie uderzenia. Różnicę przed i po można przyrównać do tego, jakby człowiek o przeciętnej sile przypakował przez miesiąc na siłowni;
  • C: koszt Standardowy C na turę. Siła ciosu jest tak zwiększona, że osoba o przeciętnej sile jest w stanie złamać kości przy odpowiednim uderzeniu;
  • B: koszt Standardowy B na turę. Czas kumulowania chakry wynosi jak przy 6 pieczęciach. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas kumulacji liczony jest jako wspólny. Zwiększenie siły ciosu jest już tak mocne, że osoby o przeciętnej sile są teraz ciosem w stanie rozwalić pień drzewa. Wymagania: Ryokuton B;
  • A: koszt Standardowy A na turę. Czas kumulowania chakry wynosi jak przy 9 pieczęciach. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas kumulacji liczony jest jako wspólny. Zwiększenie siły ciosu jest już tak mocne, że osoby o przeciętnej sile są teraz ciosem w stanie rozwalić skałę. W przypadku braku odpowiedniej wytrzymałości techniki wciąż można użyć, jednak może skończyć się to uszkodzeniem mięśni. Wymagania: Ryokuton A, Wytrzymałość 6;
  • S: koszt Standardowy S na turę. Czas kumulowania chakry wynosi jak przy 13 pieczęciach. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas kumulacji liczony jest jako wspólny. Drastyczne zwiększenie siły ciosu, które osobie o przeciętnej sile pozwoliłoby przebić się przez najbardziej twarde i wytrzymałe materiały. W przypadku braku odpowiedniej wytrzymałości techniki wciąż można użyć, jednak może skończyć się to uszkodzeniem mięśni. Wymagania: Ryokuton S, Wytrzymałość 7
Posiadając Sennina w Ryokuton użytkownik zyskuje możliwość posyłania fal uderzeniowych od ciosu na zasięg 3m, płacąc Połowiczny koszt od danej rangi za uderzenie. Obrażenia od fali uderzeniowej są równe randze wzmocnienia.
Posiadając Specjalizację w Ryokutonie poprzez fizyczne dotknięcie innej osoby, można również zwiększyć masę jej kończyny, płacąc za to koszt odpowiedni do rangi wzmocnienia i podtrzymując je chakrą użytkownika Ryokutonu. Aby dana osoba mogła swobodnie manewrować wzmocnioną kończyną, musi posiadać Siłę przynajmniej na poziomie 7. Taka osoba również nie może oddalić się na więcej niż 20m od właściciela techniki.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=力遁・猛打]Ryokuton: Mōda | Force Release: Heavy Blow[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/VeyvKbJ.jpg[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ryokuton[/row]
[row title=Pieczęcie]Czas kumulacji jak przy 4 pieczęciach[/row]
[row title=Koszt]Różny[/row]
[row title=Zasięg]Bezpośredni[/row]
[row title=Wymagania]Technika kosztuje 10PT[/row]
[description]Technika pozwalająca na odpowiednią manipulacją masy własnej kończyny w taki sposób, że zadany cios ma zwiększoną siłę. Efekt zależny jest od ilości przelanej chakry w technikę. Standardowym kosztem można wzmocnić jedną kończynę na turę, zaś za wzmocnienie każdej kolejnej wiąże się z zapłaceniem dodatkowego, pełnego kosztu zależnego od rangi. Technika również współpracuje z orężem użytkownika, zwiększając siłę z jaką uderzamy, wyrzucamy czy zamachujemy się daną bronią. Warto jednak pamiętać, że mniej wytrzymałe bronie mogą zostać uszkodzone bądź zniszczone w przypadku zbyt wielkiego zwiększenia siły ataku względem ich wytrzymałości.

[list][*][b]D:[/b] koszt Standardowy D na turę. Lekkie zwiększenie uderzenia. Różnicę przed i po można przyrównać do tego, jakby człowiek o przeciętnej sile przypakował przez miesiąc na siłowni;
[*][b]C:[/b] koszt Standardowy C na turę. Siła ciosu jest tak zwiększona, że osoba o przeciętnej sile jest w stanie złamać kości przy odpowiednim uderzeniu;
[*][b]B:[/b] koszt Standardowy B na turę. Czas kumulowania chakry wynosi jak przy 6 pieczęciach. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas kumulacji liczony jest jako wspólny. Zwiększenie siły ciosu jest już tak mocne, że osoby o przeciętnej sile są teraz ciosem w stanie rozwalić pień drzewa. [u]Wymagania: Ryokuton B[/u];
[*][b]A:[/b] koszt Standardowy A na turę. Czas kumulowania chakry wynosi jak przy 9 pieczęciach. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas kumulacji liczony jest jako wspólny. Zwiększenie siły ciosu jest już tak mocne, że osoby o przeciętnej sile są teraz ciosem w stanie rozwalić skałę. W przypadku braku odpowiedniej wytrzymałości techniki wciąż można użyć, jednak może skończyć się to uszkodzeniem mięśni. [u]Wymagania: Ryokuton A, Wytrzymałość 6[/u];
[*][b]S:[/b] koszt Standardowy S na turę. Czas kumulowania chakry wynosi jak przy 13 pieczęciach. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas kumulacji liczony jest jako wspólny. Drastyczne zwiększenie siły ciosu, które osobie o przeciętnej sile pozwoliłoby przebić się przez najbardziej twarde i wytrzymałe materiały. W przypadku braku odpowiedniej wytrzymałości techniki wciąż można użyć, jednak może skończyć się to uszkodzeniem mięśni. [u]Wymagania: Ryokuton S, Wytrzymałość 7[/u][/list]

[b]Posiadając Sennina w Ryokuton[/b] użytkownik zyskuje możliwość posyłania fal uderzeniowych od ciosu na zasięg 3m, płacąc Połowiczny koszt od danej rangi za uderzenie. Obrażenia od fali uderzeniowej są równe randze wzmocnienia.
[b]Posiadając Specjalizację w Ryokutonie[/b] poprzez fizyczne dotknięcie innej osoby, można również zwiększyć masę jej kończyny, płacąc za to koszt odpowiedni do rangi wzmocnienia i podtrzymując je chakrą użytkownika Ryokutonu. Aby dana osoba mogła swobodnie manewrować wzmocnioną kończyną, musi posiadać Siłę przynajmniej na poziomie 7. Taka osoba również nie może oddalić się na więcej niż 20m od właściciela techniki.[/description]

Ryokuton: Sekiryoku | Force Release: Repulsion力遁・斥力
KlasyfikacjaRyokuton
PieczęcieBaran → Wąż → Szczur
KosztRóżny
Zasięg2m
WymaganiaKontrola Chakry 6
DodatkoweTechnika kosztuje 10 PT
Siostrzana technika do Ryokuton: Inryoku, jednakże tym razem, zamiast przyciągać, to odpychamy. Może to być przydatne w momencie, w którym ktoś np. próbuje rzucić w nas jakimiś przedmiotami czy wyprowadzić uderzenie. Przy pomocy tej techniki użytkownik przed sobą tworzy sferę antygrawitacyjną. Takowa jest w stanie odepchnąć nadlatujące w nas przedmioty czy też obiekty fizyczne (jak np. kamienie wytworzone przy pomocy Dotonu), bądź zatrzymać nadchodzące w nas ataki. Im bardziej zaawansowany użytkownik jest w utylizacji Ryokutonu, tym potężniejsza ta bariera się staje.

Jeśli atak wykonany w naszą stronę jest silniejszy niż wytworzona sfera antygrawitacyjna, to takowy może zostać osłabiony. Ostateczna decyzja zależy od MG, bazując na specyfice danego ataku, jego randze itp.
  • D: Płacąc mniejszy koszt dwukrotnego D na turę, istnieje możliwość stworzenia słabszej wersji sfery. Ta zatrzyma techniki rangi D bądź uderzenia o Sile 5.
  • C: Dwukrotny koszt C na turę. Stworzona sfera będzie w stanie odepchnąć techniki rangi C, a także uderzenia o Sile 6.
  • B: Dwukrotny koszt B na turę. Po złożeniu pieczęci należy jeszcze kumulować chakrę przez czas równy złożeniu 2 pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Jest w stanie wytrzymać uderzenia o Sile 7 bądź technikę rangi B. Wymaga Ryokuton na randze B.
  • A: Dwukrotny koszt A na turę. Po złożeniu pieczęci należy jeszcze kumulować chakrę przez czas równy złożeniu 5 pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Jest w stanie odepchnąć techniki rangi A oraz wytrzymać uderzenia o Sile 8. Wymaga Ryokuton na randze A.
  • S: Dwukrotny koszt S na turę. Po złożeniu pieczęci należy jeszcze kumulować chakrę przez czas równy złożeniu 9 pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Siły antygrawitacyjne wykonanej sfery są na tyle duże, by odepchnąć techniki rangi S, a także uderzenia o Sile 9. Wymaga Ryokuton na randze S.
Posiadając Sennina w Ryokuton oplacając dodatkowy Standardowy koszt na danej randze, sfera zyskuje nowe właściwości - ta odbija technikę w kierunku z którego one przybyły, jednakże siła takiego jutsu zostaje obniżona o rangę. W przypadku wyprowadzenia ataków fizycznych (jak uderzenia, cięcie mieczem itd.) taka osoba jest odpychana od sfery na 3 metry.
Posiadając Specjalizację w Ryokuton zasięg rośnie dwukrotnie.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=力遁・斥力]Ryokuton: Sekiryoku | Force Release: Repulsion[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/CS2rPry.jpg[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ryokuton[/row]
[row title=Pieczęcie]Baran → Wąż → Szczur[/row]
[row title=Koszt]Różny[/row]
[row title=Zasięg]2m[/row]
[row title=Wymagania]Kontrola Chakry 6[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika kosztuje 10 PT[/row]
[description]Siostrzana technika do Ryokuton: Inryoku, jednakże tym razem, zamiast przyciągać, to odpychamy. Może to być przydatne w momencie, w którym ktoś np. próbuje rzucić w nas jakimiś przedmiotami czy wyprowadzić uderzenie. Przy pomocy tej techniki użytkownik przed sobą tworzy sferę antygrawitacyjną. Takowa jest w stanie odepchnąć nadlatujące w nas przedmioty czy też obiekty fizyczne (jak np. kamienie wytworzone przy pomocy Dotonu), bądź zatrzymać nadchodzące w nas ataki. Im bardziej zaawansowany użytkownik jest w utylizacji Ryokutonu, tym potężniejsza ta bariera się staje. 

Jeśli atak wykonany w naszą stronę jest silniejszy niż wytworzona sfera antygrawitacyjna, to takowy może zostać osłabiony. Ostateczna decyzja zależy od MG, bazując na specyfice danego ataku, jego randze itp. 

[list][*][b]D:[/b] Płacąc mniejszy koszt dwukrotnego D na turę, istnieje możliwość stworzenia słabszej wersji sfery. Ta zatrzyma techniki rangi D bądź uderzenia o Sile 5.
[*][b]C:[/b] Dwukrotny koszt C na turę.  Stworzona sfera będzie w stanie odepchnąć techniki rangi C, a także uderzenia o Sile 6.
[*] [b]B:[/b] Dwukrotny koszt B na turę. Po złożeniu pieczęci należy jeszcze kumulować chakrę przez czas równy złożeniu 2 pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Jest w stanie wytrzymać uderzenia o Sile 7 bądź technikę rangi B. [u]Wymaga Ryokuton na randze B.[/u]
[*] [b]A:[/b] Dwukrotny koszt A na turę. Po złożeniu pieczęci należy jeszcze kumulować chakrę przez czas równy złożeniu 5 pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny.  Jest w stanie  odepchnąć techniki rangi A oraz wytrzymać uderzenia o Sile 8. [u]Wymaga Ryokuton na randze A.[/u]
[*] [b]S:[/b] Dwukrotny koszt S na turę. Po złożeniu pieczęci należy jeszcze kumulować chakrę przez czas równy złożeniu 9 pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Siły antygrawitacyjne wykonanej sfery są na tyle duże, by odepchnąć techniki rangi S, a także uderzenia o Sile 9. [u]Wymaga Ryokuton na randze S.[/u]
[/list]

[b]Posiadając Sennina w Ryokuton[/b] oplacając dodatkowy Standardowy koszt na danej randze, sfera zyskuje nowe właściwości - ta odbija technikę w kierunku z którego one przybyły, jednakże siła takiego jutsu zostaje obniżona o rangę. W przypadku wyprowadzenia ataków fizycznych (jak uderzenia, cięcie mieczem itd.) taka osoba jest odpychana od sfery na 3 metry. 
[b]Posiadając Specjalizację w Ryokuton[/b] zasięg rośnie dwukrotnie. 
[/description]
Ostatnio zmieniony 04 lis 2023, 9:43 przez Jelonek, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga B

Shibori | Squeezing絞り
KlasyfikacjaRyokuton, Transformacja natury
PieczęcieWąż → Wół → Smok → Wąż → Pies → Ptak → Tygrys
KosztStandardowy za dwa obiekty
Zasięg20m
W promieniu 20 metrów od siebie, użytkownik wybiera dwa obiekty, których rozmiar nie przekracza jednak Duży. Takowe nie mogą posiadać w sobie chakry, a co za tym idzie - nie może zostać użyty na istotach żywych. Poprzez zmniejszenie oddziaływania przyciągania na wybrane przedmioty, te unoszą się na pół metra nad ziemię. Następnie zwiększa przyciąganie pomiędzy tymi dwoma obiektami doprowadzając do ich kolizji ze sobą i ciągnięcia za sobą wszystkiego, co napotkały na drodze, a następnie - zgniecenia pomiędzy sobą. Siły działające na obiekty wpływają w mniejszym stopniu na osoby pomiędzy nimi, przez co można mieć problem ze sprawnym poruszaniem się.

Oczywiście technika ma swoje minusy w postaci bycia mało elastyczną - użytkownik po użyciu jutsu, traci nad obiektami jakąkolwiek kontrolę. Oznacza to, że nie może np. zmienić ich pozycji, anulować przyciągania, także jeżeli znajdzie się na drodze tychże obiektów, to będzie również zagrożony, nie mogąc zmienić toru ich lotu. Można próbować co prawda wpływać na owe obiekty innymi technikami, jednakże może to być mniej bądź bardziej skuteczne i zależy od oceny MG.

Obrażenia zadane przez technikę są zależne głównie od użytych obiektów - bycie przygniecionym przez dwie skały będzie poważniejsze w skutkach niż przez dwie drewniane szafki. To samo tyczy się prędkości przyciągania przedmiotów - dwie małe igły będą przyciągnięte do siebie szybciej, niż duże głazy. Ze względu na to, ostateczna decyzja o zadawanych przez obiekty obrażeniach, a także o tym z jakąś prędkością się one poruszają jest zależna od oceny MG.

Posiadając Ryokuton na randze A można pominąć trzy ostatnie pieczęci.
Posiadając Ryokuton na randze S użytkownik jest w stanie użyć obiektów, których rozmiar wynosi Wielki.
Posiadając Sennina w Ryokuton techniki można użyć na większych obiektach, wyrywając z nich przedmiot o wielkości mieszczących się w zakresie jutsu.
Posiadając Specjalizację w Ryokuton ilość obiektów, których można użyć do tej techniki zwiększa się do czterech. Te będą zawsze przyciągane do środka, który jest pomiędzy tymi przedmiotami. Koszt użycia techniki rośnie wtedy do Podwójnego.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=絞り]Shibori | Squeezing[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/v7KT2IM.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ryokuton, Transformacja natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Wąż → Wół → Smok → Wąż → Pies → Ptak → Tygrys[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za dwa obiekty[/row]
[row title=Zasięg]20m[/row]
[description]W promieniu 20 metrów od siebie, użytkownik wybiera dwa obiekty, których rozmiar nie przekracza jednak Duży. Takowe nie mogą posiadać w sobie chakry, a co za tym idzie - nie może zostać użyty na istotach żywych. Poprzez zmniejszenie oddziaływania przyciągania na wybrane przedmioty, te unoszą się na pół metra nad ziemię. Następnie zwiększa przyciąganie pomiędzy tymi dwoma obiektami doprowadzając do ich kolizji ze sobą i ciągnięcia za sobą wszystkiego, co napotkały na drodze, a następnie - zgniecenia pomiędzy sobą.  Siły działające na obiekty wpływają w mniejszym stopniu na osoby pomiędzy nimi, przez co można mieć problem ze sprawnym poruszaniem się.

Oczywiście technika ma swoje minusy w postaci bycia mało elastyczną - użytkownik po użyciu jutsu, traci nad obiektami jakąkolwiek kontrolę. Oznacza to, że nie może np. zmienić ich pozycji, anulować przyciągania, także jeżeli znajdzie się na drodze tychże obiektów, to będzie również zagrożony, nie mogąc zmienić toru ich lotu. Można próbować co prawda wpływać na owe obiekty innymi technikami, jednakże może to być mniej bądź bardziej skuteczne i zależy od oceny MG. 

Obrażenia zadane przez technikę są zależne głównie od użytych obiektów - bycie przygniecionym przez dwie skały będzie poważniejsze w skutkach niż przez dwie drewniane szafki. To samo tyczy się prędkości przyciągania przedmiotów - dwie małe igły będą przyciągnięte do siebie szybciej, niż duże głazy. Ze względu na to, ostateczna decyzja o zadawanych przez obiekty obrażeniach, a także o tym z jakąś prędkością się one poruszają jest zależna od oceny MG. 

[b]Posiadając Ryokuton na randze A[/b] można pominąć trzy ostatnie pieczęci. 
[b]Posiadając Ryokuton na randze S[/b] użytkownik jest w stanie użyć obiektów, których rozmiar wynosi Wielki. 
[b]Posiadając Sennina w Ryokuton[/b] techniki można użyć na większych obiektach, wyrywając z nich przedmiot o wielkości mieszczących się w zakresie jutsu. 
[b]Posiadając Specjalizację w Ryokuton[/b] ilość obiektów, których można użyć do tej techniki zwiększa się do czterech. Te będą zawsze przyciągane do środka, który jest pomiędzy tymi przedmiotami. Koszt użycia techniki rośnie wtedy do Podwójnego.[/description]
Ostatnio zmieniony 16 lut 2024, 23:36 przez Tora, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga A

Genzentaru chikara | Force Authority厳然たる力
KlasyfikacjaRyokuton
PieczęcieDzik → Wąż → Koń → Wół → Tygrys → Ptak → Szczur → Smok → Zając → Małpa → Ptak → Wąż → Pies → Małpa → Pies → Baran → Tygrys → Szczur
KosztDwukrotny na turę za każde 10 metrów promienia
ZasięgSferę można wyznaczyć w promieniu 10 metrów od postaci. Zasięg sfery zależny od kosztu, minimum 10 metrów promienia.
Wymagania
Technika polega na wytworzeniu obszaru w pewnej odległości od użytkownika techniki o polu zależnym od promienia, który użytkownik wytworzy. Genzentaru chikara jako jedna z głównych technik rodu Kasane służy do pokazania swojej przewagi nad przeciwnikami, a nawet zmusić ich do "poddania" się bez potrzeby wyciągania broni lub sięgania po dużo bardziej brutalne techniki. Na wybranym przez użytkownika obszarze znacznie zwiększany jest współczynnik grawitacyjny planety, co prowadzi do zwiększenia sił oddziałujących na wszystko co w tymże obszarze się znajduje. Z pomocą techniki osoby władające Ryokutonem są w stanie praktycznie unieruchomić wszystkie osoby, których siła wynosi mniej niż 7, a osoby z siłą równą 7 i wyżej również odczuwają znaczne trudności przy próbie poruszania się w tym polu. Innymi słowy technika ma służyć do rzucenia przeciwnika na kolana, czy na twarz. Sam użytkownik techniki dzięki sprawnej manipulacji siłami w środku jest w stanie poruszać się w niej.

Posiadając Sennina w Ryokuton użytkownik jest w stanie zezwolić na poruszanie się innym osobom poza nim samym.
Posiadając Specjalizację w Ryokuton, osoby złapane w technikę muszą posiadać siłę na poziomie 8, móc się poruszać.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=厳然たる力]Genzentaru chikara | Force Authority[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/Qs3jrPX.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ryokuton[/row]
[row title=Pieczęcie]Dzik → Wąż → Koń → Wół → Tygrys → Ptak → Szczur → Smok → Zając → Małpa → Ptak → Wąż → Pies → Małpa → Pies → Baran → Tygrys → Szczur[/row]
[row title=Koszt]Dwukrotny na turę za każde 10 metrów promienia[/row]
[row title=Zasięg]Sferę można wyznaczyć w promieniu 10 metrów od postaci. Zasięg sfery zależny od kosztu, minimum 10 metrów promienia.[/row]
[row title=Wymagania][/row]
[description]Technika polega na wytworzeniu obszaru w pewnej odległości od użytkownika techniki o polu zależnym od promienia, który użytkownik wytworzy. Genzentaru chikara jako jedna z głównych technik rodu Kasane służy do pokazania swojej przewagi nad przeciwnikami, a nawet zmusić ich do "poddania" się bez potrzeby wyciągania broni lub sięgania po dużo bardziej brutalne techniki. Na wybranym przez użytkownika obszarze znacznie zwiększany jest współczynnik grawitacyjny planety, co prowadzi do zwiększenia sił oddziałujących na wszystko co w tymże obszarze się znajduje. Z pomocą techniki osoby władające Ryokutonem są w stanie praktycznie unieruchomić wszystkie osoby, których siła wynosi mniej niż 7, a osoby z siłą równą 7 i wyżej również odczuwają znaczne trudności przy próbie poruszania się w tym polu. Innymi słowy technika ma służyć do rzucenia przeciwnika na kolana, czy na twarz. Sam użytkownik techniki dzięki sprawnej manipulacji siłami w środku jest w stanie poruszać się w niej.

[b]Posiadając Sennina w Ryokuton[/b] użytkownik jest w stanie zezwolić na poruszanie się innym osobom poza nim samym.
[b]Posiadając Specjalizację w Ryokuton[/b], osoby złapane w technikę muszą posiadać siłę na poziomie 8, móc się poruszać.
[/description]
Ostatnio zmieniony 06 lis 2023, 14:57 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga S

Ryokuton: Shako no yari | Force Release: Spear of a mantis shrimp力遁・蝦蛄の槍
KlasyfikacjaRyokuton
PieczęcieSmok → Szczur → Dzik → Smok → Koń → Szczur → Wół → Smok → Szczur → Dzik → Smok → Koń → Szczur → Wół → Szczur
KosztDwukrotny
ZasięgObiektymogą być oddalone o 40m od użytkownika
Wymagania---
Tak jak wiele innych technik klanu Kasane i ta ma za zadanie zwiększać siłę przyciągania między dwoma obiektami tak, aby te się ze sobą spotkały/połączyły. Tym razem jednak mówimy o osobnej technice, ponieważ ta swoją destruktywnością potrafi przekroczyć najśmielsze oczekiwania. Na wzór Krewetki Modliszkowej, zasiedlającej wody Tsuki no Kuni, technika ta ma za zadanie uderzyć szybko, niespodziewanie, ale przede wszystkim z energią rzadko spotykaną gdziekolwiek indziej. Z reguły służy ona do eliminacji pojedynczego celu, ponieważ efekty jej użycia nie zaliczają się raczej do działań obszarowych. Użytkownik wyznacza jeden ciężki obiekt (maksymalnie obiekt ważący kilkanaście ton) oraz jeden bardzo mały (najlepiej coś wielkości senbonu, czy wakałaczki lub małego kamienia) i zwiększa ich siłę przyciągania do siebie nawzajem najbardziej jak to tylko możliwe. Konsekwencją tych działań są oczywiście dwa pociski lecące do siebie nawzajem najkrótszą możliwą trasą niszcząc wszystko, co stanie im na drodze. Mniejszy obiekt oczywiście posiada w tym wszystkim dużo więcej energii kinetycznej ze względu na swoją dużo większą prędkość, a niewielka powierzchnia uderzenia sprawia, że jest w stanie przebijać się przez stal, zbrojony beton, czy przez zdecydowaną większość technik obronnych jak przez masło. Techniki poniżej rangi S nie posiadają szans w starciu z taką siłą. Słabością tej techniki jest fakt, że obiekty wyznaczone do techniki muszą same w sobie być wystarczająco wytrzymałe, żeby nie zostać zniszczone w skutek zderzenia z innym obiektem. Jeśli różnica między masami obiektów jest wyższa niż 15x masa mniejszego obiektu, to tylko mniejszy obiekt będzie się przemieszczał.

Posiadając Sennina w Ryokuton dodając koszt standardowy użytkownik jest w stanie zwiększyć siły przyciągania pomiędzy molekułami wyznaczonych do techniki obiektów tym samym sprawiając, że stają się równie wytrzymałe, co diament. Po zderzeniu wyznaczonych obiektów wytrzymałość ta wraca do normalnej wytrzymałości danego obiektu.
Posiadając Specjalizację w Ryokuton, użytkownik jest w stanie pominąć połowę pieczęci.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=力遁・蝦蛄の槍]Ryokuton: Shako no yari | Force Release: Spear of a mantis shrimp[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/kKN3NZF.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ryokuton[/row]
[row title=Pieczęcie]Smok → Szczur → Dzik → Smok → Koń → Szczur → Wół → Smok → Szczur → Dzik → Smok → Koń → Szczur → Wół → Szczur [/row]
[row title=Koszt]Dwukrotny[/row]
[row title=Zasięg]Obiektymogą być oddalone o 40m od użytkownika[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Tak jak wiele innych technik klanu Kasane i ta ma za zadanie zwiększać siłę przyciągania między dwoma obiektami tak, aby te się ze sobą spotkały/połączyły. Tym razem jednak mówimy o osobnej technice, ponieważ ta swoją destruktywnością potrafi przekroczyć najśmielsze oczekiwania. Na wzór Krewetki Modliszkowej, zasiedlającej wody Tsuki no Kuni, technika ta ma za zadanie uderzyć szybko, niespodziewanie, ale przede wszystkim z energią rzadko spotykaną gdziekolwiek indziej. Z reguły służy ona do eliminacji pojedynczego celu, ponieważ efekty jej użycia nie zaliczają się raczej do działań obszarowych. Użytkownik wyznacza jeden ciężki obiekt (maksymalnie obiekt ważący kilkanaście ton) oraz jeden bardzo mały (najlepiej coś wielkości senbonu, czy wakałaczki lub małego kamienia) i zwiększa ich siłę przyciągania do siebie nawzajem najbardziej jak to tylko możliwe. Konsekwencją tych działań są oczywiście dwa pociski lecące do siebie nawzajem najkrótszą możliwą trasą niszcząc wszystko, co stanie im na drodze. Mniejszy obiekt oczywiście posiada w tym wszystkim dużo więcej energii kinetycznej ze względu na swoją dużo większą prędkość, a niewielka powierzchnia uderzenia sprawia, że jest w stanie przebijać się przez stal, zbrojony beton, czy przez zdecydowaną większość technik obronnych jak przez masło. Techniki poniżej rangi S nie posiadają szans w starciu z taką siłą. Słabością tej techniki jest fakt, że obiekty wyznaczone do techniki muszą same w sobie być wystarczająco wytrzymałe, żeby nie zostać zniszczone w skutek zderzenia z innym obiektem. Jeśli różnica między masami obiektów jest wyższa niż 15x masa mniejszego obiektu, to tylko mniejszy obiekt będzie się przemieszczał.

[b]Posiadając Sennina w Ryokuton[/b] dodając koszt standardowy użytkownik jest w stanie zwiększyć siły przyciągania pomiędzy molekułami wyznaczonych do techniki obiektów tym samym sprawiając, że stają się równie wytrzymałe, co diament. Po zderzeniu wyznaczonych obiektów wytrzymałość ta wraca do normalnej wytrzymałości danego obiektu.
[b]Posiadając Specjalizację w Ryokuton[/b], użytkownik jest w stanie pominąć połowę pieczęci.
[/description]
Ostatnio zmieniony 03 lut 2024, 11:54 przez Jelonek, łącznie zmieniany 1 raz.
Zablokowany

Wróć do „Klany i organizacje”