• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Kuźnia Hao

Awatar użytkownika
Kurogane Hao
Posty: 234
Rejestracja: 07 cze 2021, 10:12
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Kuźnia Hao

Kōtetsu-shin Abatā | God of steel Avatar鋼鉄神アバター
KlasyfikacjaKoton, Transformacja natury
PieczęcieBARAN → Pies → Ptak → Koń → Szczur → Tygrys → Koń
KosztSTANDARDOWY + ZA WYTRZYMAŁOŚĆ STALI
Połowiczny na turę za utrzymanie od drugiej tury istnienia
Zasięg---
Wymagania---
Technika będąca swoistą odpowiedzą na Dotonową techniką. Ta zupełnie jak swoja bliźniaczka pozwala na stworzenie giganta tym razem jednak ze Stali. Golem ten musi być humanoidem posiadającym ręce, nogi tors i głowę. Ma on rozmiar normalnego człowieka. Wykonuje on wszystkie rozkazy swojego twórcy, ale nie jest on zbyt inteligentny, przez co bardziej skomplikowane polecenia odpadają. Kosztem standardowym A można zaleczyć uszkodzenia powstałe w wyniku walki, jeśli nie przekraczają one rozmiarami kończyny. Czasem Golem posiada delikatny niebieskawy błysk w oczodołach lub zagłębieniach ciała. Podchodzący od żywiołu błyskawicy, który bierze udział w formowaniu Stal. Jednak użytkownicy innej drogi tworzący stal z wykorzystaniem ognia otrzymują czerwony kolor.


Posiadając rangę A w Koton można przelać większą ilość chakry do utworzenia golema. By stworzyć go w rozmiarze 30 metrów trzeba przelać koszt chakry równy Podwójnemu kosztowi rangi A. Koszt utrzymania wynosi wówczas połowiczny rangi A na turę.
Posiadając rangę S w Koton twórca golema może utworzyć go dookoła siebie, robiąc za jego rdzeń. Dzięki temu może sterować ruchami golema sprawiając, że ten będzie zdolny do wykonywania bardziej nietypowych i skomplikowanych manewrów.
Posiadając Sennina w Koton można golemowi stworzyć również zestaw zwykłej broni na przykład tarczę i miecz.
Posiadając rangę S i Specjalizację w Kotonie tworzenie większych golemów jest jeszcze bardziej efektowne i można stworzyć monstrualnego golema, osiągającego rozmiar nawet 100 metrów, kosztem równym Poczwórnemu rangi S. Koszt utrzymania wynosi wówczas Połowiczny rangi S na turę.

To do
Stalowe rozwinięcie DOTON: CHIKA HITOKU | EARTH RELEASE: UNDERGROUND HIDING . wciąganie typa do dziury.

Podziemne więzienie
Kōton:Chika no goku | Steel Release: Underground prison鋼遁・地下の獄
KlasyfikacjaKoton, Transformacja Natury
PieczęcieWąż→BARAN
KosztStandardowy+ Połowiczny za wytrzymałość stalli
ZasięgNa siebie
WymaganiaDOTON: CHIKA HITOKU | EARTH RELEASE: UNDERGROUND HIDING
Udoskonalona wersja Techniki DOTON: CHIKA HITOKU | EARTH RELEASE: UNDERGROUND HIDING. Skupiająca się jednak jedynie na aspekcie uwięzienia przeciwnika pod podłożem. Aby poprawnie wykonać technikę najpierw należy być w gruncie pod przeciwnikiem korzystając z jakiejś techniki pozwalającej się tam przemieszczać czy znaleźć. Następnie łapiemy przeciwnika za kończynę i wówczas przeciwnik bardzo szybko na siłę zostanie wciągnięty pod ziemię gdy ta praktycznie się pod nim rozstępuje, czy pochłania (efekt wizualny zależny od techniki którą znajdujemy się pod przeciwnikiem). Na tym jednak nie kończą się jego męki zaraz po wciągnięciu zostaje otoczony on warstwą stali która utrzymuje go w miejscu uniemożliwiając fizyczny ruch. Sprawia to że wykonanie pieczęci jest niemożliwe bez rozwalenia stalli. A jest to bardzo trudne z racji tego iż jest się ściśle oblanym stalą. Aby rozwalić stall własną siłą potrzeba poziom siły większy od dwa poziomy od wytrzymałości stali.

Aby uniknąć wciągnięcia należy w jakiś sposób przezwyciężyć siłę wciągania. Która jest równa fizycznej sile postaci która wciąga pod ziemię, posiadając przy tym jakiś solidny punkt podparcia. Punktem podparcia nie może być grunt bo to właśnie w niego jesteśmy wciągani.

Stall wytworzoną tą techniką użytkownik może cofnąć do staniu przed wytworzeniem za pomocą myśli i kosztu rangi E

Posiadając rangę A w Koton można zamiast składać pieczęci skupić się na technice równowartość czasu składania techniki.
Posiadając rangę S w Koton można pominąć pieczęć.
Posiadając Sennina w Koton Można za pomocą techniki stworzyć podziemną barierę dla siebie.
Ostatnio zmieniony 23 paź 2023, 0:58 przez Kurogane Hao, łącznie zmieniany 11 razy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pracownie”