Przed wyruszeniem w drogę należy zebrać drużynę
GraczeSenju Rie
Posty3/
Z gałęzi jednego z drzew wychyliła się mordka, ewidentnie należąca do czerwonej pandy - i to nie byle jakiej czerwonej pandy. Malujący się nań uśmiech sugerował, że doceniał dołączenie się Rie do śpiewu i mimo, że na co dzień muzykę tworzył w samotności, duet z podpisaną na zwoju Rie był czymś, na co przystał ochoczo. Zeskakując z gracją z gałęzi na ziemię, tylko na moment przerwał śpiew, by po wyprostowaniu kontynuować swoją wymyśloną kilka minut temu przyśpiewkę.
Żyła sobie raz chuninka
Co jedzenie gotowała
Miała bardzo czerwone włosy
I niczego się nie bała!
Hej, ha! Kolejkę nalej!
Hej, ha! Kielichy wznieśmy!
To zrobi doskonale
Z Doliny opowieściom!
Żyła sobie raz chuninka
Co jedzenie gotowała
Miała bardzo czerwone włosy
I niczego się nie bała!
Hej, ha! Kolejkę nalej!
Hej, ha! Kielichy wznieśmy!
To zrobi doskonale
Z Doliny opowieściom!
Wraz z zakończeniem refrenu, jednym susem wskoczył na ramiona dziewczyny i nie tłumacząc za wiele (a właściwie to nie tłumacząc nic), wraz z Rie teleportował się w miejsce, które już całkiem nieźle poznała, choć tam gdzie wylądowali, chyba jeszcze nie miała okazji być.
Użyte zwierzaki
► Pokaż Spoiler
Gin'yūshijin (吟遊詩人)
GatunekRessāpanda ♂
RozmiarŚredni
Posiadane dziedzinyKarate Shōtōkan A | Fūinjutsu A | Ninjutsu S | Doton S | Katon S
Siła5 | 7
Szybkość7 | 10
Wytrzymałość5 | 8
Refleks8 | 10
Siła woli10
Kontrola Chakry10
Ilosc chakry15 000
E: - |
D: - |
C: 20 |
B: 100 |
A: 250 |
S: 500
Czerwona pandka w średnim wieku. Dużo czasu spędza samemu, ale nie dlatego, że jest introwertykiem. Co to to nie. Jest poetą! Bardem! Muzykiem! Chodzi szukając inspiracji a jego piosenki są naprawdę popularne w Dolinie Kirameku. Opanował też sztukę gry na instrumentach muzycznych. Często gra w przedszkolu Ryōri i Kimitsu, a także przekonał zwierzęta w krainie, by z okazji mianowania powiernika organizować koncert, z uczestnikiem nowego powiernika jako gościa VIP. Poszedł nawet o krok dalej! Zaprasza na koncerty wszystkie osoby, które dopiero co się podpisują pod ich paktem. Jeśli jest przy tym to nie da im spokoju, a jeśli nie, to przekazuje reszcie zwierząt informację, żeby zaprosiły ich przywoływacza na jeden z jego koncertów. Zakochany w Hanie, często dedykuje jej swoje utwory. Lubi dobrą muzykę, zabawę i zwyczajny luz. Skory do pomocy i nauki, zwłaszcza, jak zaoferuje mu się duet lub nowy instrument.
Nie lubi gdy przerywa mu się granie. Potrafi wtedy stać tak... groźnie, że inni się naprawdę boją.
Nie wiadomo kiedy opanował sztuki mędrca, ale zaskoczyło to zdecydowanie wszystkich. Niektórzy uważają, że zrobił to by zaimponować pandce, do której romantycznie wzdycha. Inni zaś mają teorię, że już od dłuższego czasu był w stanie skorzystać z energii natury, jednak muzyka i pogoń za weną i miłością sprawiły, że nigdy się tym nie chwalił.
Jego najbardziej popularne utwory w Dolinie Kirameku to:
Nie lubi gdy przerywa mu się granie. Potrafi wtedy stać tak... groźnie, że inni się naprawdę boją.
Nie wiadomo kiedy opanował sztuki mędrca, ale zaskoczyło to zdecydowanie wszystkich. Niektórzy uważają, że zrobił to by zaimponować pandce, do której romantycznie wzdycha. Inni zaś mają teorię, że już od dłuższego czasu był w stanie skorzystać z energii natury, jednak muzyka i pogoń za weną i miłością sprawiły, że nigdy się tym nie chwalił.
Jego najbardziej popularne utwory w Dolinie Kirameku to:
- Grosza daj powiernikowi, ogonem potrząśnij - śpiewane przy wyborze/zmianie powiernika paktu
- Panda the Red - śpiewane o bohaterskich pandach podczas zajęć w przedszkolu
- Bambus i bez - śpiewane z okazji świętowania walk
- Szop ze stali - śpiewane do motywowania przy nadchodzących walkach
Techniki zwierzęcia
Fūinjutsu A // Kekkai Shihō Fūjin | Four-Corner Sealing Barrier // Standardowy na turę od osoby
Genjutsu E // Genjutsu Kai | Genjutsu Dissipation // Standardowy
Ninjutsu E // Bunshin no Jutsu | Clone Technique // Standardowy za klona
Ninjutsu E // Henge no Jutsu | Transformation Technique // Standardowy
Ninjutsu E // Kawarimi no Jutsu | Body Replacement Technique // Standardowy
Ninjutsu E // Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice // Standardowy na turę
Ninjutsu E // Nawanuke no Jutsu | Rope Escape Technique // Standardowy
Ninjutsu E // Sakki | Killing Intent // ---
Ninjutsu E // Suimen Hokō no Gyō | Water Surface Walking Practice // Standardowy na turę
Ninjutsu D // Utsusemi no Jutsu | Empty Cicada Shell Technique // Standardowy na turę
Ninjutsu C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse Summoning Technique // Standardowy
Ninjutsu C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // Różny
Ninjutsu A // Chakura Tensō no Jutsu | Chakra Transfer Technique // Przekazywana chakra
Doton E // Dojō Shukufuku | Blessing of the Soil // Standardowy na turę (minimum 3)
Doton C // Doton: Dochū Eigyo no Jutsu | Earth Release: Underground Projection Fish Technique // Standardowy na turę
Doton C // Doton: Doryūheki | Earth Release: Earth-Style Wall // Standardowy
Doton A // Doton: Dosekiryū | Earth Release: Earth and Stone Dragon // Standardowy
Katon E // Kaen | Flame // Standardowy
Katon E // Taiyō Sesshoku | Touch of the Sun // Standardowy na turę (minimum 3)
Katon C // Katon: Hōsenka no Jutsu | Fire Release: Phoenix Sage Fire Technique // Standardowy na 5 pocisków
Katon C // Katon: Ryūka no Jutsu | Fire Release: Dragon Fire Technique // Standardowy na turę
Katon S // Katon: Gōenka | Fire Style: Flame Flower
NPCGin'yūshijin
ZT O, tutaj