• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Gugenka Kokorogan - Ucieleśnienie Emocji

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Gugenka Kokorogan - Ucieleśnienie Emocji

Gugenka Kokorogan | Eyes of The Heart Embodiment具現化心眼
Współpracujące wspomaganiaWszystkie z wyjątkiem Ludzkich Kukieł, Senzoku no Sai i Ikiryo no Tatari
Zaawansowana forma Kokorogana, odblokowywana wyłącznie przez mistrzów swojej Głównej Emocji, sprawiając że jej siła weszła na jeszcze większe wyżyny, a sam mistrz zyskał miano Ucieleśnienia danej emocji. Jest to też bardzo trafne określenie z racji, że mimo jak jest to rozwinięta forma Dōjutsu, tak oczy użytkownika Gugenki się nie zmieniają. Zamiast tego całe jego ciało je spowijane przez magiczną energię (!), jaka zmienia jego aktualny ubiór czy nawet make-up na taki, jaki podkreśli jego bycia Uosobieniem. Mogą to być zarówno urocze ciuszki niczym jakaś Mahou Shoujō, czy bardziej krawędziowe ubrania pasujące do bohatera japońskich bajek w czarnym płaszczu mającego harem. Oczywiście, jest to jedynie wizualna część całego wspomagania, jakiego siła jest znacznie większa niż można by się spodziewać po takiej przemianie. Nie dość że wzmacnia ono jego zdolności kontrolowania Głównej Emocji przez użytkownika, tak również zdobywa on możliwość przywołania potężnej broni będącej częścią jego Uosobienia.
Metoda odblokowania
Samo jego odblokowanie wymaga opanowania etapu trzeciego i wątku rangi S pod okiem MG, nad którym to przebudzi się jego rozwinięty Kokorogan. Tak jak nie ma jednej zasady na jakiej zasadzie się to dzieje, przeważnie wymaga to niesamowicie wysokiego odczuwania swojej Głównej Emocji aby Kokorogan ewoluował.

W przypadku osób posiadających więcej niż jedną Główną Emocję, użytkownik przy początku wątku opanowania trybu musi wybrać którą aktywuje. Po tym może jednak wybrać się ponownie na tego typu wątek, aby to przebudzić kolejną Główną Emocję w ten sposób, jednak zajmuje ona kolejny slot wspomagania. Gugenka Kokorogan może być jednak w danym czasie aktywny tylko dla jednej emocji, nie możemy ich mieszać ze sobą.
Koszt utrzymaniaPołowiczny S na turę
Koszta te obowiązują również podczas używania innych technik Gugenka Kokorogan i zastępują koszt podtrzymywania aktywnego zwykłego Kokorogana.
Transformacja
Użytkownik po opanowaniu zdolności ma obowiązek opisania swojej "formy" podczas używania Gugenki. Ubrania, makijaż i tego typu rzeczy są stałe, nie można później ich też zmienić. Takie ubranko opisujemy po prostu w swoim KP, z racji że nie wzmacnia ono nas w żaden sposób. Jeżeli gracz sobie tego życzy, może poprosić on MG prowadzącego wątek aktywacji o opisanie mu takiego stroju, jednak nie jest to wymóg.
Zdolności
  • Kokorogan - dalej pozostają wszystkie bonusy i zdolności jakie daje nam Kokorogan.
  • Aura Głównej Emocji - użytkownik roztacza w promieniu 20 metrów aurę jaka to nasyca wszystkie osoby jego Główną Emocją. Osoby z SW poniżej poziomu 7 mają swoje serca wypełnione daną emocją i potrafią utracić nad sobą kontrolę lub diametralnie zmienić swoje zachowanie. Te z poziomem 7 są jedynie częściowo nim nasycane i tak jak nie wpłynie to mocniej na ich zachowania, tak definitywnie mogą uronić łzę gdy ktoś np. będzie próbował napełnić ich smutkiem. Osoby z SW na poziomie 8 i wyżej są kompletnie odporne na ten efekt. Dopłacając koszt Standardowy S na turę do podtrzymywanej Gugenki, wymagany poziom SW rosną o 1 w górę.
  • Wzmocniona Główna Emocja - techniki użytkownika podczas testów SW związanych z Główną Emocją rosną w sile o 1 punkt.
  • Kwintesencja Uczucia (Kanjō no Honshitsu) - broń jaka to jest kwintensencją uczucia użytkownika Gugenka Kokorogan. Traktowana jest ona jak Unikat, posiadając specjalne właściwości i można ją przywołać jedynie podczas podtrzymywania Gugenka Kokorogan. Więcej informacji o niej można znaleźć poniżej.
  • Potężniejsze techniki - użytkownik zyskuje możliwość tworzenia technik typowo dla Gugenka Kokorogan związanych z jego Główną Emocją. Traci on praktycznie limity na to co może osiągnąć z daną emocją, a efekty takich technik bardzo często potrafią się utrzymywać nawet po samym zakończeniu działania wspomagania. Plotki głoszą, że najsilniejsi użytkownicy Gugenka Kokorogana byli w stanie pozbawić kogoś konkretnego uczucia nawet na parę lat. Zależnie od tego, jaki efekt użytkownik chce uzyskać, taka technika może zostać wliczona jako dodatkowe wspomaganie, jeśli jej możliwości będą zbyt potężne. Można stworzyć maksymalnie 3 takie techniki.

Kanjō no Honshitsu | The Essence of Feeling感情の本質
Potężna broń materializowana tylko i wyłącznie przez jeszcze potężniejsze uczucia użytkownika Gugenka Kokorogan. Core całego wspomagania jaki to zapewnia mu siłę godną tego tytułu dzięki swoim specjalnym właściwościom. W praktyce, użytkownik opisuje taką broń jakby była Unikatem rangi S jaki to sprawdzany jest następnie przez Moderatorów Kuźni. Zdolności takiego unikatu muszą być związane z Główną Emocją użytkownika Gugenki, chociaż mogą dawać również bardziej neutralne bonusy jak np. zwiększenie szybkości podczas władania ostrzem. Największym plusem Kwintesencji Uczuć jest jednak to, jak nawet amator walki bronią będzie się w stanie posługiwać nią jak prawdziwy mistrz, a trafienia nią zawsze wstrzykują naszą Główną Emocję przeciwnikowi.

W przypadku osób posiadających więcej niż jedną Główną Emocję, użytkownik ma dwie różne bronie dla każdej swojej formy.
Koszt utrzymaniaPołowiczny S na turę
Zdolności Kwintesencji Uczucia
  • Jedność - użytkownik Kwintesencji Uczucia i sama broń są niczym jeden byt. Ma to swoje wady, jak i zalety. Zaletą jest to, że w momencie opanowania Gugenka Kokorogan użytkownik może stworzyć za darmo własny styl walki WT z chakrą (lub bez zaleznie od woli użytkownika) możliwy do stosowania jedynie z Kwintesencją Uczucia. Tego stylu walki nie trzeba rozwijać i jest traktowany, jakby był zwyczajnie rangi S. Wadą tej jedności jest jednak to, że wszelakie obrażenia jakie odniesie nasza broń przechodzą również na nas. Tak jak te przeważnie są wytrzymałe i nie powinny się zniszczyć od byle czego, tak kompletna destrukcja Kwintesencji Uczucia kończy się śmiercią użytkownika.
  • Materializacja - użytkownik może wedle własnej woli przywoływać i odwoływać Kwintesencję Uczuć, zwyczajnie komendą umysłową. Materializacja i dematerializacja nie jest jednak natychmiastowa, przez co ciężko ją zastosować do obrony czy ochrony Kwintesencji. Zajmuje ona około dwóch sekund. Jeżeli ktoś przerwie ten proces, to broń albo nie zostanie przywołana do użytkownika, albo dalej pozstanie w jego dłoni mimo jego życzenia jej odesłania.
  • Ostrze emocji - każdy trafiony cios w przeciwnika naszą bronią wstrzykuje do niego naszą Główną Emocję, niezależnie od jego Siły Woli. Tak jak po pierwszym uderzeniu nie jest to aż tak odczuwalne, tak po 3 uderzeniach emocja może mocno zalać serce przeciwnika użytkownika Gugenki, a po 6 uderzeniach taka osoba najczęściej traci nad sobą panowanie stając się niewolnikiem emocji jaką w nią wstrzykniemy. Nie mogą to być jednak muśnięcia, a faktycznie dość porządne uderzenia w przeciwnika. Im większe SW wroga, tym dłużej taki proces zajmuje, ale nawet osoby z SW 10 się przed tym nie obronią w pełni. Nigdy nie zostaną oni niewolnikami tej emocji, ale dalej mogą ją bardzo mocno odczuwać, co może, acz nie musi na ich decyzję.
Ostatnio zmieniony 13 sie 2023, 18:27 przez Tora, łącznie zmieniany 3 razy.
Zablokowany

Wróć do „Wspomagania”