• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Hoshino Ichizoku

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Hoshino Ichizoku

Hoshino Ichizoku | Hoshino Clan星野一族
PrzynależnośćOmatsurimaru, stolica Omatsuri no Kuni
Bardzo skryty i przez większość populacji nieznany klan zamieszkujący od około 100 lat Kraj Festiwalów o nietypowej zdolności manipulacji emocjami. Przez to jak przez wielu oceniana była ta zdolność za spaczaną, niehumanitarną, a także przez to jak pojawiły się momentami nawet groźby wybicia klanu - ten postanowił się z tą zdolnością nie obnosić nawet wśród swoich członków. Tak jak niektórzy członkowie rodu opuszczają kraj w jakim to się urodzili, tak jedna cecha jest stała w prawie wszystkich członkach klanu - są oni w jakiś sposób powiązani z przemysłem rozrywkowym. Piosenkarze, aktorzy teatralni, zespoły rockowe, choreografowie taneczni, cyrkowcy, mistrzowie sztuki rakugo czy idolki - większość klanu jest w jakiś sposób powiązana z przemysłem rozrywkowym i wykorzystują tam potajemnie swoje zdolności.
Historia
Dawno temu na świecie żyła niesamowicie piękna dziewczyna o imieniu Ai jaka to posiadała moce manipulowania miłością ludzką nad którymi to nie panowała. Niewiele osób jednak o tym wiedziało, a sama ta zdolność rozkochiwała w sobie jedynie publiczność przed jaką to występowała na scenie jako legendarna idolka. Ai bardzo pragnęła aby ją ktoś naprawdę pokochał, a nie tylko z racji na jej wrodzone zdolności. Kiedy trafił się ten jedyny na którego to jej moce nie działały, dała się ponieść swoim emocjom. Szybko okazało się jednak, że ten chciał ją tylko wykorzystać dla własnych korzyści, to też Ai musiała uciekać ze swojego domu ze złamanym sercem i dwójką bliźniaków wewnątrz niej.

Bliźnięta te były już w stanie lepiej kontrolować swoje moce od matki i jeszcze jako dzieci odkryli, że są w stanie manipulować nie tylko miłością ludzką, a wszelakimi pozytywnymi emocjami. W tamtym momencie ich zdolności zostały zwyczajnie uznane za kolejny, drugi etap "ewolucji". Wraz z matką zamieszkały na terenach później zwanych Krajem Festiwalu, gdzie wszyscy starali ułożyć sobie życie na nowo. Matka nie porzuciła swojej pracy jako idolka, a córka podążyła jej śladami, kiedy to syn skupił się bardziej na aktorstwie w wszelakich sztukach. Niestety psychopatyczny ojciec podążył śladem matki i zabił ją na oczach syna. Ten przebudził wtedy kolejne rozwinięcie tych oczu, które to później zostało nazwane trzecim etapem. Te pozwoliło mu na manipulację negatywnymi uczuciami, a następnie zmusił ojca do popełnienia samobójstwa.

Jest to najczarniejszy moment w historii tego klanu jaki raczej stronił od walk czy przemocy, skupiając się na ewentualnych manipulacjach dzięki im świetnym zdolnościom władania emocjami. Nie mniej potomstwo Ai wiedząc jak niebezpieczne są ich moce preferowało pozostać skryte, nie mówiąc o nich otwarcie. Nawet wśród rodziny temat ten był stosunkowo rzadko poruszany. Od tamtej pory mimo tego jak ród się lekko rozrósł, tak stara się on ukrywać swoje zdolności aby nikt nie zawracał im głowy chęciami wykorzystania ich. Większość członków rodu również angażuje się w szeroko pojęty "entertainment" w Kraju Festiwalu, potajemnie wykorzystując swoje zdolności do odnoszenia sukcesów idolkowych. Łącznie istnieje może 20 członków tego klanu we wspomnianym kraju, z racji na jego świeżość… choć mogą się trafić jednostki żyjące poza terenami Kraju Festiwalu.
Ważne informacje
  1. Oficjalne nazwisko klanowe to Hoshino.
  2. Klan ten od zawsze pochodził z Nowego Kontynentu. W związku z tym, nie jest związany z żadną wioską shinobi, choć niektórzy jego członkowie mogli udać się tam w poszukiwaniu nowego rodzaju pracy.
  3. Z racji na to jak późno ten klan się objawił, nie ma on zbyt wielu członków. Przyjmuje się że aktualnie władzę w klanie sprawuje 5 pokolenie. Większość członków klanu zamieszkuje Omatsurimaru, stolicę Kraju Festiwalów.
  4. Liderem klanu w stolicy jest Hoshino Pieon, jaki jest pra-pra-wnukiem Hoshino Ai.
  5. Cechą charakterystyczną klanu są ich oczy, jakie mają w sobie mieniące się gwiazdki. Te czasem przyjmują jasny, pogodny kolor, a czasami mroczny, ciemny niczym otchłań. Nawet bez aktywnego Dōjutsu posiadają one taki wygląd.
  6. Ich Kekkei Genkai, a zarazem dziedzina klanowa, to Kokorogan.
  7. Ich Kekkei Genkai posiada dedykowane wspomaganie - Gugenka Kokorogan - pozwalające im stać się ucieleśnieniem danej emocji władającym potężną bronią będącą kwintesencją ich uczuć!
Zdolności
Choć klan Hoshino nie jest bardzo znany na świecie, tak jego zdolności definitywnie należą do jednych z najsilniejszych przez co każdy członek musi uważać, aby ktoś go nie wykorzystał w niecnych celach. Wszystkie ich zdolności opierają się na potężnym Dōjutsu pozwalającym im na manipulację emocjami.
  1. Kokorogan - unikatowe Dōjutsu oferujące swemu użytkownikowi możliwość dojrzenia cudzych emocji, a także manipulowania emocjami pozostałych ludzi jak i własnymi. Szepty starszych członków klanu głoszą, że niektórzy opanowali je tak do perfekcji, że stali się wręcz jej ucieleśnieniem przynoszącym zarówno ogromną miłość na świecie jak i zagładę.
  2. Wrażliwość na emocje - tak jak aby móc używać technik i czerpać pasywne korzyści z Kokorogana należy mieć go aktualnie aktywnego, tak członkowie klanu przez swoje doświadczenie z emocjami nawet bez niego są w stanie je całkiem dobrze rozpoznawać, a ich umiejętność empatii jest znacznie lepsza od normalnych ludzi. Może nie zobaczy dosłownie jakie emocje ludźmi kierują, jednak łatwiej im dedukować to co inni ludzie mówią i trudniej ich oszukać.

Kokorogan | Eyes of the Heart心眼
Kekkei Genkai klanu Hoshino jest jedną z mniej znanych zdolności na świecie, a sam nietypowy wygląd oczu członków klanu przez wielu uważany jest zwyczajnie za jakąś bardzo specyficzną mutację genetyczną. Tak jak nie należy ono do najbardziej znanych zdolności na świecie, tak przez wtajemniczonych często uważane jest za jedną z najpotężniejszych zdolności jakie trafiły w ręce ludzkie.

Promienista gwiazda Kokorogana tak jak swoim kształtem nie różni się specjalnie nawet pomiędzy członkami klanu, tak istnieją dwie jej wersje. Pierwsza, najlepsza i przez wszystkich lubiana wersja gwiazdy jest niesamowicie jasna, o wręcz białej kolorystyce. Reprezentuje ona pozytywne emocje pod jakie podciągane są również te neutralne. Druga wersja natomiast? Jest tą jakiej to członkowie klanu przeważnie się boją. Kompletne przeciwieństwo wyżej wspomnianej gwiazdy, ta jest czarna, emanująca wręcz negatywną, mroczną energią. Ta odpowiada za negatywne emocje. Zależnie od tego na jakich emocjach aktualnie skupia się użytkownik Kokorogana, taką barwę przybiera gwiazda w jego oku. W przypadku kiedy nie skupia się on na żadnej konkretnej emocji, barwa zależna jest od aktualnych dominujących emocji użytkownika.

Kokorogan posiada parę stopni rozwoju, jednak wizualnie nie różnią się one praktycznie niczym. Zawsze objawia się on jako promienista gwiazda w oku, choć im wyższy stopień rozwoju tym jaśniejsza i większa zdaje się być. W przypadku czarnej gwiazdy, zamiast jasności, ta staje się coraz ciemniejsza.

Naturalne oczy członków klanu Hoshino również mają w sobie gwiazdę, jakiej kolor jest zależny od akutalnie odczuwanych emocji. W momencie kiedy aktywują swoje Kekkei Genkai - ta zaczyna się jednak świecić, lub zmienia kolor zależnie od tego na jakiej emocji się skupiamy. Przeważnie objawia się ona w obu oczach, jednak są od tego wyjątki i niektórzy członkowie przebudzili Kokorogana tylko w jednym oku. Nie wpływa to jednak wcale na jego efektywność.
Zdobywanie i rozwijanie Kokorogana
Kokorogana nie trzeba zdobywać. Każdy członek klanu ma go bazowo odblokowanego, z racji urodzenia się z nim aktywnym. Wtedy też ustalane są Główne Emocje użytkownika Kokorogana, jakie często stanowią jego swoiste przeznaczenie. Szybko jednak usypiają z racji na utratę chakry i przy kolejnym przebudzeniu oko już nie jest aktywne. Muszą się nauczyć sami je uruchamiać i wyłączać. Potem pozostaje tylko kwestia opanowania go, lepiej bądź gorzej.

Sam rozwój go jednak nie jest już aż tak prosty. Przyjmuje się, że są cztery etapy rozwoju Kokorogana. Pierwszy jest bazowy jaki otrzymujemy tuż po urodzeniu. Dziecko emanuje wokół emocją jaka to jest jego Główną Emocją przez co szybko też usypia, z racji na utratę chakry temu towarzyszącą. Na tym etapie jesteśmy w stanie manipulować jedynie naszą Główną Emocją, żadnymi innymi.

Drugi etap odblokowuje dla nas zdolność do manipulacji wszystkimi uczuciami z jednej gamy - negatywnymi albo pozytywnymi. To którą gamę odblokujemy jest niezależne od posiadanych przez nas Głównych Emocji. Aby odblokować etap drugi, postać musi rozwinąć dziedzinę na poziom B i odczuć szeroką gamę silnych emocji danego rodzaju na fabule pod okiem MG. Wtedy ten, zależnie od emocji odczutych przez postać, decyduje jakie emocje odblokowaliśmy - pozytywne czy negatywne.

Trzeci etap odblokowuje się po rozwinięciu dziedziny na poziom S i odczuciu silnej gamy emocjonalnej z przeciwnego spektrum, niż dotychczas opanowane (pozytywne lub negatywne) na fabule pod okiem MG. Na tym etapie postać jest w stanie władać już dowolnymi uczuciami, choć dalej najsilniej będzie władać swoimi Głównymi Emocjami.

Czwartym etapem jest już dedykowane wspomaganie - Gugenka Kokorogan. Więcej o nim informacji znajdziemy w odpowiednim temacie. Samo jego odblokowanie wymaga opanowania etapu trzeciego i wątku rangi S pod okiem MG, nad którym to przebudzi się jego rozwinięty Kokorogan. Tak jak nie ma jednej zasady na jakiej zasadzie się to dzieje, przeważnie wymaga to niesamowicie wysokiego odczuwania swojej Głównej Emocji aby Kokorogan ewoluował.
Koszt utrzymania
Koszt utrzymywania jest płacony zależnie od etapu jaki odblokowaliśmy oraz aktualnego poziomu dziedziny.
Ranga dziedzinyPierwszy etapDrugi etapTrzeci etap
Poziom E100200350
Poziom D90175250
Poziom C75125150
Poziom B5075100
Poziom A254050
Poziom S101520
Jeżeli ktoś posiada tylko jedno oko płaci tylko połowę tego kosztu.

Koszta te obowiązują również podczas używania innych technik Kokorogana.
Zdolności Kokorogana
  • Główna Emocja - tak jak na późniejszym etapie rozwoju Dōjutsu możliwe jest manipulowanie najróżniejszymi emocjami, tak członkowie klanu od urodzenia mają wybraną przez los Główną Emocję. To nad nią jaką pierwszą są w stanie zapanować i to ona zawsze jest tym najsilniejszym uczuciem nad jakim członek klanu ma władze, nawet kiedy to później odblokuje pozostałe emocje. W praktyce, gracz wybiera ją w momencie stworzenia karty postaci. Taka Główna Emocja podczas testów SW przeciwko innym osobom ma +1 do swojego przelicznika lub jest zwyczajnie łatwiejsza do przekazania/odebrania jeżeli nie ma testu SW w technice. W przypadku osób, które Kokorogan zdobędą poprzez przeszczep czy w inny sposób - w momencie zdobycia oczu decydują o Głównej Emocji. Posiadając Specjalizację w Kokorogan członek klanu zamiast jednej Głównej Emocji, posiada dwie.
  • Manipulacja emocjami - niezależnie od aktualnego etapu rozwoju Kokorogana już od samego początku możemy mniej lub bardziej manipulować w jakimś stopniu emocjami innych, a także własnymi. Metody tej manipulacji są natomiast różne. Mogą to być aury pokrywające większe tereny jakie promują u innych np. uczucie nienawiści, a mogą to być lasery miłości jakie efekty sprawiają dopiero po trafieniu. Jakiej formy by jednak nie miały, techniki Kokorogana nie zadają obrażeń fizycznych. Zawsze tyczą się one wpłynięcia na konkretne uczucia. Manipulacja emocjami odbywa się w ramach odpowiednik technik.
  • Widzenie emocji innych osób - emocje te widziane są jako aura wokół innej postaci, a sama kolorystyka aury jasno mówi jaką emocje ten ktoś aktualnie odczuwa i użytkownicy Kokorogana mogą bez problemu rozpoznać tą emocję. Na podstawie gęstości czy intensywności aury natomiast, są w stanie ocenić jak silne jest uczucie aktualnie przez taką osobę odczuwane. Zdarzają się przypadki rzecz jasna, kiedy ktoś odczuwa parę emocji naraz. Wtedy aura ma wymieszany kolor, ale użytkownik Kokorogana jest w stanie rozpoznać te emocje i ocenić która jest mniej, a która bardziej intensywna. Im wyższy poziom dziedziny, tym bardziej dokładnie jest w stanie je rozdzielić, nie mając z tym żadnego problemu kiedy ma Kokorogan rangi S.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=心眼]Kokorogan | Eyes of the Heart[/title]
[pic]https://i.imgur.com/seypmyy.png[/pic]
[description]Kekkei Genkai klanu Hoshino jest jedną z mniej znanych zdolności na świecie, a sam nietypowy wygląd oczu członków klanu przez wielu uważany jest zwyczajnie za jakąś bardzo specyficzną mutację genetyczną. Tak jak nie należy ono do najbardziej znanych zdolności na świecie, tak przez wtajemniczonych często uważane jest za jedną z najpotężniejszych zdolności jakie trafiły w ręce ludzkie. 

Promienista gwiazda Kokorogana tak jak swoim kształtem nie różni się specjalnie nawet pomiędzy członkami klanu, tak istnieją dwie jej wersje. Pierwsza, najlepsza i przez wszystkich lubiana wersja gwiazdy jest niesamowicie jasna, o wręcz białej kolorystyce. Reprezentuje ona pozytywne emocje pod jakie podciągane są również te neutralne. Druga wersja natomiast? Jest tą jakiej to członkowie klanu przeważnie się boją. Kompletne przeciwieństwo wyżej wspomnianej gwiazdy, ta jest czarna, emanująca wręcz negatywną, mroczną energią. Ta odpowiada za negatywne emocje. Zależnie od tego na jakich emocjach aktualnie skupia się użytkownik Kokorogana, taką barwę przybiera gwiazda w jego oku. W przypadku kiedy nie skupia się on na żadnej konkretnej emocji, barwa zależna jest od aktualnych dominujących emocji użytkownika.

Kokorogan posiada parę stopni rozwoju, jednak wizualnie nie różnią się one praktycznie niczym. Zawsze objawia się on jako promienista gwiazda w oku, choć im wyższy stopień rozwoju tym jaśniejsza i większa zdaje się być. W przypadku czarnej gwiazdy, zamiast jasności, ta staje się coraz ciemniejsza.

Naturalne oczy członków klanu Hoshino również mają w sobie gwiazdę, jakiej kolor jest zależny od akutalnie odczuwanych emocji. W momencie kiedy aktywują swoje Kekkei Genkai - ta zaczyna się jednak świecić, lub zmienia kolor zależnie od tego na jakiej emocji się skupiamy. Przeważnie objawia się ona w obu oczach, jednak są od tego wyjątki i niektórzy członkowie przebudzili Kokorogana tylko w jednym oku. Nie wpływa to jednak wcale na jego efektywność.[/description]
[row]Zdobywanie i rozwijanie Kokorogana[/row]
[description]Kokorogana nie trzeba zdobywać. Każdy członek klanu ma go bazowo odblokowanego, z racji urodzenia się z nim aktywnym. Wtedy też ustalane są Główne Emocje użytkownika Kokorogana, jakie często stanowią jego swoiste przeznaczenie. Szybko jednak usypiają z racji na utratę chakry i przy kolejnym przebudzeniu oko już nie jest aktywne. Muszą się nauczyć sami je uruchamiać i wyłączać. Potem pozostaje tylko kwestia opanowania go, lepiej bądź gorzej. 

Sam rozwój go jednak nie jest już aż tak prosty. Przyjmuje się, że są cztery etapy rozwoju Kokorogana. Pierwszy jest bazowy jaki otrzymujemy tuż po urodzeniu. Dziecko emanuje wokół emocją jaka to jest jego Główną Emocją przez co szybko też usypia, z racji na utratę chakry temu towarzyszącą. Na tym etapie jesteśmy w stanie manipulować jedynie naszą Główną Emocją, żadnymi innymi.

Drugi etap odblokowuje dla nas zdolność do manipulacji wszystkimi uczuciami z jednej gamy - negatywnymi albo pozytywnymi. To którą gamę odblokujemy jest niezależne od posiadanych przez nas Głównych Emocji. Aby odblokować etap drugi, postać musi rozwinąć dziedzinę na poziom B i odczuć szeroką gamę silnych emocji danego rodzaju na fabule pod okiem MG. Wtedy ten, zależnie od emocji odczutych przez postać, decyduje jakie emocje odblokowaliśmy - pozytywne czy negatywne.

Trzeci etap odblokowuje się po rozwinięciu dziedziny na poziom S i odczuciu silnej gamy emocjonalnej z przeciwnego spektrum, niż dotychczas opanowane (pozytywne lub negatywne) na fabule pod okiem MG. Na tym etapie postać jest w stanie władać już dowolnymi uczuciami, choć dalej najsilniej będzie władać swoimi Głównymi Emocjami.

Czwartym etapem jest już dedykowane wspomaganie -  [url=https://sakuranohana.pl/viewtopic.php?p=22087#p22087]Gugenka Kokorogan[/url]. Więcej o nim informacji znajdziemy w odpowiednim temacie. Samo jego odblokowanie wymaga opanowania etapu trzeciego i wątku rangi S pod okiem MG, nad którym to przebudzi się jego rozwinięty Kokorogan. Tak jak nie ma jednej zasady na jakiej zasadzie się to dzieje, przeważnie wymaga to niesamowicie wysokiego odczuwania swojej Głównej Emocji aby Kokorogan ewoluował.[/description]
[row title=Koszt utrzymania][/row]
[description]Koszt utrzymywania jest płacony zależnie od etapu jaki odblokowaliśmy oraz aktualnego poziomu dziedziny. 
| Ranga dziedziny | Pierwszy etap | Drugi etap| Trzeci etap|
|:----------:|:----------:|:----------:|:----------:|
| Poziom E | 100 | 200 | 350 |
| Poziom D | 90 | 175 | 250 |
| Poziom C | 75 | 125 | 150 |
| Poziom B | 50 | 75 | 100 |
| Poziom A | 25 | 40 | 50 |
| Poziom S | 10 | 15 | 20 |

Jeżeli ktoś posiada tylko jedno oko płaci tylko połowę tego kosztu.

[b]Koszta te obowiązują również podczas używania innych technik Kokorogana.[/b][/description]
[row title=Zdolności Kokorogana][/row]
[description][list][*][b]Główna Emocja[/b] - tak jak na późniejszym etapie rozwoju Dōjutsu możliwe jest manipulowanie najróżniejszymi emocjami, tak członkowie klanu od urodzenia mają wybraną przez los Główną Emocję. To nad nią jaką pierwszą są w stanie zapanować i to ona zawsze jest tym najsilniejszym uczuciem nad jakim członek klanu ma władze, nawet kiedy to później odblokuje pozostałe emocje. W praktyce, gracz wybiera ją w momencie stworzenia karty postaci. Taka Główna Emocja podczas testów SW przeciwko innym osobom ma +1 do swojego przelicznika lub jest zwyczajnie łatwiejsza do przekazania/odebrania jeżeli nie ma testu SW w technice. W przypadku osób, które Kokorogan zdobędą poprzez przeszczep czy w inny sposób - w momencie zdobycia oczu decydują o Głównej Emocji. [b]Posiadając Specjalizację w Kokorogan[/b] członek klanu zamiast jednej Głównej Emocji, posiada dwie.
[*][b]Manipulacja emocjami[/b] - niezależnie od aktualnego etapu rozwoju Kokorogana już od samego początku możemy mniej lub bardziej manipulować w jakimś stopniu emocjami innych, a także własnymi. Metody tej manipulacji są natomiast różne. Mogą to być aury pokrywające większe tereny jakie promują u innych np. uczucie nienawiści, a mogą to być lasery miłości jakie efekty sprawiają dopiero po trafieniu. Jakiej formy by jednak nie miały, techniki Kokorogana nie zadają obrażeń fizycznych. Zawsze tyczą się one wpłynięcia na konkretne uczucia. Manipulacja emocjami odbywa się w ramach odpowiednik technik.
[*][b]Widzenie emocji innych osób[/b] - emocje te widziane są jako aura wokół innej postaci, a sama kolorystyka aury jasno mówi jaką emocje ten ktoś aktualnie odczuwa i użytkownicy Kokorogana mogą bez problemu rozpoznać tą emocję. Na podstawie gęstości czy intensywności aury natomiast, są w stanie ocenić jak silne jest uczucie aktualnie przez taką osobę odczuwane. Zdarzają się przypadki rzecz jasna, kiedy ktoś odczuwa parę emocji naraz. Wtedy aura ma wymieszany kolor, ale użytkownik Kokorogana jest w stanie rozpoznać te emocje i ocenić która jest mniej, a która bardziej intensywna. Im wyższy poziom dziedziny, tym bardziej dokładnie jest w stanie je rozdzielić, nie mając z tym żadnego problemu kiedy ma Kokorogan rangi S.[/list][/description]
Ostatnio zmieniony 29 wrz 2023, 19:19 przez Jelonek, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga E

Kyōkan | Empathy共感
KlasyfikacjaKokorogan
PieczęcieZając → Tygrys → Małpa → Zając → Dzik → Małpa
KosztStandardowy
Zasięg---
WymaganiaAktywny Kokorogan
Jedna z podstawowych technik znanych każdemu użytkownikowi Kokorogana przydatna nie tylko w prawdziwym życiu ale również na scenie! Mianowicie z drobną pomocą chakry użytkownicy serduszkowych oczu są w stanie wyciągnąć z siebie emocje, których aktualnie nie odczuwają. Potrzebujesz płakać na zawołanie? Done. Naturalny śmiech? Done. A może chciałbyś się zarumienić? Consider it - done. Technika ta pozwala po prostu na odtworzenie w samym sobie uczuć których się aktualnie nie czuje, celem wywołania konkretnej reakcji jak wspomniane łzy czy śmiech u samego użytkownika techniki.

Posiadając rangę C w Kokoroganie możemy pominąć 3 pieczęci.
Posiadając rangę B w Kokoroganie nie potrzeba już dłużej pieczęci składać pieczęci, ale czas kumulacji zostaje ten sam.
Posiadając rangę A w Kokoroganie czas kumulacji chakry jest zmniejszony o połowę.
Posiadając rangę S w Kokoroganie nie potrzeba już dłużej pieczęci składać pieczęci ani poświęcać czasu na kumulację chakry.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=共感]Kyōkan | Empathy[/title]
[pic rank=E]https://i.imgur.com/6TpG3eS.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kokorogan[/row]
[row title=Pieczęcie]Zając → Tygrys → Małpa → Zając → Dzik → Małpa[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]---[/row]
[row title=Wymagania]Aktywny Kokorogan[/row]
[description]Jedna z podstawowych technik znanych każdemu użytkownikowi Kokorogana przydatna nie tylko w prawdziwym życiu ale również na scenie! Mianowicie z drobną pomocą chakry użytkownicy serduszkowych oczu są w stanie wyciągnąć z siebie emocje, których aktualnie nie odczuwają. Potrzebujesz płakać na zawołanie? Done. Naturalny śmiech? Done. A może chciałbyś się zarumienić? Consider it - done. Technika ta pozwala po prostu na odtworzenie w samym sobie uczuć których się aktualnie nie czuje, celem wywołania konkretnej reakcji jak wspomniane łzy czy śmiech u samego użytkownika techniki.

[b]Posiadając rangę C w Kokoroganie[/b] możemy pominąć 3 pieczęci.
[b]Posiadając rangę B w Kokoroganie[/b] nie potrzeba już dłużej pieczęci składać pieczęci, ale czas kumulacji zostaje ten sam.
[b]Posiadając rangę A w Kokoroganie[/b] czas kumulacji chakry jest zmniejszony o połowę.
[b]Posiadając rangę S w Kokoroganie[/b] nie potrzeba już dłużej pieczęci składać pieczęci ani poświęcać czasu na kumulację chakry.[/description]
Ostatnio zmieniony 23 lut 2024, 22:01 przez Jelonek, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga D

Okura Reta Kanjō | Gifted Feeling贈られた感情
KlasyfikacjaKokorogan
PieczęcieZając → Szczur → Małpa → Zając → Szczur → Zając → Tygrys
KosztDwukrotny
ZasięgDotykowy
WymaganiaAktywny Kokorogan
Dlaczego ludzie tak bardzo lubią sztukę? Ponieważ lubią chłonąć emocje. Technika ta pozwala na całkiem prostą sztuczkę, mianowicie poprzez przelanie chakry na inną osobę jesteśmy w stanie przekazać mu obecnie odczuwane emocje. Skala i siła tych emocji nie jest jakaś wielka i ktoś komu został przekazany np. smutek wywołany śmiercią jakiejś osoby poczuje się maksymalnie jak po przeczytanie naprawdę smutnej książki. W przypadku, kiedy emocje użytkownika techniki są bardzo niewielkie, takie przekazanie ich może nie wywołać żadnego efektu. Płacąc koszt Dwukrotny na turę możemy podtrzymywać tak lekko przekazaną emocję. W innym wypadku, jest to jednorazowe przekazanie, a emocja ta może lada moment zniknąć.

Osoby z SW 6 i powyżej są jednak chronione przed tym efektem, chyba że nie opierają się takiemu zabiegowi.

Posiadając rangę S w Kokoroganie przekazywane uczucia nie są dłużej tłumione. Dotykana osoba odczuje uczucia użytkownika z taką samą siłą jak sam użytkownik, nawet jeśli te są bardzo wyraziste i mocne. Dalej jednak osoby z SW 6 i powyżej są na ten efekt odporne.
Posiadając Sennina w Kokoroganie możliwe staje się przelanie chakry na przedmiot, przekazując uczucia poprzez kontakt z przedmiotem. Maksymalnie można w ten sposób na raz "wzmocnić" 10 przedmiotów. Chakra na przedmiocie utrzymuje się przez 12 godzin.
Posiadając Specjalizację w Kokoroganie pieczęci nie są dłużej potrzebne, użytkownik nadal musi kumulować chakrę przez tyle czasu ile zajęłoby mu złożenie pieczęci.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=贈られた感情]Okura Reta Kanjō | Gifted Feeling[/title]
[pic rank=D]https://i.imgur.com/qioqSdz.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kokorogan[/row]
[row title=Pieczęcie]Zając → Szczur → Małpa → Zając → Szczur → Zając → Tygrys[/row]
[row title=Koszt]Dwukrotny[/row]
[row title=Zasięg]Dotykowy[/row]
[row title=Wymagania]Aktywny Kokorogan[/row]
[description]Dlaczego ludzie tak bardzo lubią sztukę? Ponieważ lubią chłonąć emocje. Technika ta pozwala na całkiem prostą sztuczkę, mianowicie poprzez przelanie chakry na inną osobę jesteśmy w stanie przekazać mu obecnie odczuwane emocje. Skala i siła tych emocji nie jest jakaś wielka i ktoś komu został przekazany np. smutek wywołany śmiercią jakiejś osoby poczuje się maksymalnie jak po przeczytanie naprawdę smutnej książki. W przypadku, kiedy emocje użytkownika techniki są bardzo niewielkie, takie przekazanie ich może nie wywołać żadnego efektu. Płacąc koszt Dwukrotny na turę możemy podtrzymywać tak lekko przekazaną emocję. W innym wypadku, jest to jednorazowe przekazanie, a emocja ta może lada moment zniknąć. 

Osoby z SW 6 i powyżej są jednak chronione przed tym efektem, chyba że nie opierają się takiemu zabiegowi.

[b]Posiadając rangę S w Kokoroganie[/b] przekazywane uczucia nie są dłużej tłumione. Dotykana osoba odczuje uczucia użytkownika z taką samą siłą jak sam użytkownik, nawet jeśli te są bardzo wyraziste i mocne. Dalej jednak osoby z SW 6 i powyżej są na ten efekt odporne.
[b]Posiadając Sennina w Kokoroganie[/b] możliwe staje się przelanie chakry na przedmiot, przekazując uczucia poprzez kontakt z przedmiotem. Maksymalnie można w ten sposób na raz "wzmocnić" 10 przedmiotów. Chakra na przedmiocie utrzymuje się przez 12 godzin.
[b]Posiadając Specjalizację w Kokoroganie[/b] pieczęci nie są dłużej potrzebne, użytkownik nadal musi kumulować chakrę przez tyle czasu ile zajęłoby mu złożenie pieczęci.[/description]
Ostatnio zmieniony 23 lut 2024, 22:01 przez Jelonek, łącznie zmieniany 5 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga C

Kyūpiddo No Ya | Cupid's Arrowキューピッドの矢
KlasyfikacjaKokorogan
PieczęciePies → Zając → Baran → Dzik → Małpa → Tygrys → Małpa
KosztDwukrotny
Zasięg10 metrów
WymaganiaAktywny Kokorogan
Jutsu to pozwala wystrzelić pocisk naładowany wybraną przez użytkownika emocją. Osoba, która oberwie pociskiem otrzymuje zawarte w nim uczucia i zaczyna odczuwać je jak własne. Siła odczuwanych uczuć zależna jest od tego jak silna jest wola ofiary. Normalnie, ofiara czuje silnie uczucie, którym została trafiona i może ono wpłynąć na jej decyzje czy poczynania. Sam pocisk porusza się z Szybkością równą 5, co sprawia, że jest on raczej dość łatwy do uniknięcia jeśli będzie się go próbowało użyć z dalekiego dystansu. Pocisk ten jest wielkości większej monety, przypomina on gwiazdkę - białą lub czarną w zależności od tego czy wykorzystana została dobra, czy zła emocja. Za pociskiem ciągnie się "Ogon" jak przy komecie, w tym samym kolorze co sama gwiazdka, jest to jednak efekt czysto wizualny. Trafiona osoba odczuwa jedynie delikatny przebłysk uczucia jeśli jej SW jest większe niż 6. W przypadku w którym jej SW jest niższe od 4, ofiara odczuwa uczucie, którym została tak obdarowana i postępuje zgodnie z nim, ma ono ogromny wpływ na jej dalsze akcje. Osoby z SW powyżej poziomu 8 są natomiast całkowicie odporne. Użytkownik nigdy nie wpłynie w ten sposób na osobę z SW na poziomie 10, nawet jeżeli jego bonusy wynikające z dziedziny czy wspomagania by na to pozwalały.

Posiadając rangę B w Kokoroganie można pominąć 3 pieczęci.
Posiadając rangę A w Kokoroganie można pominąć wszystkie pieczęci, choć należy wciąż kumulować chakrę przez czas porównywalny do złożenia 4 pieczęci.
Posiadając rangę Sennin'a w Kokoroganie poziom SW przeciwnika potrzebny do skontrowania techniki jest zależy od SW użytkownika. Osoby z SW mniejszym od użytkownika o 2 stopnie odczują delikatny przebłysk uczucia, a te z SW mniejszym o 4 stopnie odczują je już bardzo mocno i ma ono ogromny wpływ na ich decyzję. Dalej jednak nigdy nie wpłynie na osobę z SW na poziomie 10.
Posiadając Styl walki Łukiem możliwe staje się wykorzystanie tej techniki poprzez wystrzelenie strzały której grot zmienia się w naładowaną uczuciem gwiazdkę. Tym samym zasięg, szybkość oraz precyzja techniki zależą od umiejętności strzeleckich użytkownika oraz samej wykorzystanej broni. Taka strzała nie zadaje jednak już normalnych, fizycznych obrażeń, tylko przekazuje uczucie.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=キューピッドの矢]Kyūpiddo No Ya | Cupid's Arrow[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/RXIHSE9.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kokorogan[/row]
[row title=Pieczęcie]Pies → Zając → Baran → Dzik → Małpa → Tygrys → Małpa[/row]
[row title=Koszt]Dwukrotny[/row]
[row title=Zasięg]10 metrów[/row]
[row title=Wymagania]Aktywny Kokorogan[/row]
[description]Jutsu to pozwala wystrzelić pocisk naładowany wybraną przez użytkownika emocją. Osoba, która oberwie pociskiem otrzymuje zawarte w nim uczucia i zaczyna odczuwać je jak własne. Siła odczuwanych uczuć zależna jest od tego jak silna jest wola ofiary. Normalnie, ofiara czuje silnie uczucie, którym została trafiona i może ono wpłynąć na jej decyzje czy poczynania. Sam pocisk porusza się z Szybkością równą 5, co sprawia, że jest on raczej dość łatwy do uniknięcia jeśli będzie się go próbowało użyć z dalekiego dystansu. Pocisk ten jest wielkości większej monety, przypomina on gwiazdkę - białą lub czarną w zależności od tego czy wykorzystana została dobra, czy zła emocja. Za pociskiem ciągnie się "Ogon" jak przy komecie, w tym samym kolorze co sama gwiazdka, jest to jednak efekt czysto wizualny. Trafiona osoba odczuwa jedynie delikatny przebłysk uczucia jeśli jej SW jest większe niż 6. W przypadku w którym jej SW jest niższe od 4, ofiara odczuwa uczucie, którym została tak obdarowana i postępuje zgodnie z nim, ma ono ogromny wpływ na jej dalsze akcje. Osoby z SW powyżej poziomu 8 są natomiast całkowicie odporne. Użytkownik nigdy nie wpłynie w ten sposób na osobę z SW na poziomie 10, nawet jeżeli jego bonusy wynikające z dziedziny czy wspomagania by na to pozwalały.

[b]Posiadając rangę B w Kokoroganie[/b] można pominąć 3 pieczęci.
[b]Posiadając rangę A w Kokoroganie[/b] można pominąć wszystkie pieczęci, choć należy wciąż kumulować chakrę przez czas porównywalny do złożenia 4 pieczęci.
[b]Posiadając rangę Sennin'a w Kokoroganie[/b] poziom SW przeciwnika potrzebny do skontrowania techniki jest zależy od SW użytkownika. Osoby z SW mniejszym od użytkownika o 2 stopnie odczują delikatny przebłysk uczucia, a te z SW mniejszym o 4 stopnie odczują je już bardzo mocno i ma ono ogromny wpływ na ich decyzję. Dalej jednak nigdy nie wpłynie na osobę z SW na poziomie 10.
[b]Posiadając Styl walki Łukiem[/b] możliwe staje się wykorzystanie tej techniki poprzez wystrzelenie strzały której grot zmienia się w naładowaną uczuciem gwiazdkę. Tym samym zasięg, szybkość oraz precyzja techniki zależą od umiejętności strzeleckich użytkownika oraz samej wykorzystanej broni. Taka strzała nie zadaje jednak już normalnych, fizycznych obrażeń, tylko przekazuje uczucie.[/description]
Ostatnio zmieniony 23 lut 2024, 22:02 przez Jelonek, łącznie zmieniany 5 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga B

Ito | Intent意図
KlasyfikacjaKokorogan
PieczęcieBrak, skupienie trwa tyle co złożenie 7 pieczęci
KosztStandardowy
Zasięg20m
Wymagania---
Uniwersalna i bazowa dla wielu członków klanu Hoshino technika Kokorogana. Jej samo działanie jest bardzo podobne do Sakki i różnych jego odmian, choć bardziej uniwersalne. Użytkownik skupiając się na danej emocji, jest w stanie wysłać ją w stronę swojej ofiary w celu wzbudzenia w niej wspomnianego uczucia. To jak mocno dane uczucie wpłynie na taką ofiarę jest w pełni zależne od różnicy między SW celu, a SW użytkownika:

Różnica SW celu do SW użytkownikaEfekt
Większa bądź równa 0Cel całkowicie odporny na technikę.
-1 lub -2Cel w niewielkim stopniu odczuwa wybraną emocję. Nie ma większych szans na wpłynięcie na jego zachowanie.
-3 lub -4Cel w średnim stopniu odczuwa daną emocję. Może to wywołać że zatrzyma się na moment aby ją przeanalizować, a ta może jakoś wpłynąć na jego zachowanie.
-5Cel w dużym stopniu odczuwa daną emocję. Tak jak dalej jest w stanie zachować nad sobą panowanie, tak emocja ta znacznie wpływa na jego zachowania.
-6 i dalejCel jest kompletnie ogarnięty przez daną emocję i nie ma zbytnio sił się jej przeciwstawiać. Może to wywołać np. paraliż w przypadku wywoływania strachu lub niekontrolowane zauroczenie w przypadku wywoływania miłości.

Ostatecznie to MG określa jak bardzo udało się na kogoś wpłynąć, biorąc pod uwagę też inne czynniki jak np. kompletnie przeciwne aktualnie odczuwane emocje przez cel. Jeżeli ofiara technika naturalnie już odczuwa emocję jaką chcemy ją natchnąć, to natchnienie może być silniejsze i MG może uznać to jako +1 do siły techniki.

Posiadając Sennina Kokorogana jesteśmy w stanie skupić się na trzech osobach zamiast jednej. Koszt techniki jednak jest niezmienny, ale emocje jakimi napełniamy te obie są identyczne i nie można sobie pozwolić tutaj na różnorodność.
Posiadając rangę S i Specjalizację w Kokoroganie możemy zwiększyć koszt techniki do Standardowego S na turę, co zwiększa siłę z jaką emocje są rozprowadzane. W praktyce, daje to +1 do siły techniki jakie to jest uwzględniane przy sprawdzaniu efektu z powyższej tabeli.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=意図]Ito | Intent[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/uMGcAv1.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kokorogan[/row]
[row title=Pieczęcie]Brak, skupienie trwa tyle co złożenie 7 pieczęci[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]20m[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Uniwersalna i bazowa dla wielu członków klanu Hoshino technika Kokorogana. Jej samo działanie jest bardzo podobne do Sakki i różnych jego odmian, choć bardziej uniwersalne. Użytkownik skupiając się na danej emocji, jest w stanie wysłać ją w stronę swojej ofiary w celu wzbudzenia w niej wspomnianego uczucia. To jak mocno dane uczucie wpłynie na taką ofiarę jest w pełni zależne od różnicy między SW celu, a SW użytkownika:


| Różnica SW celu do SW użytkownika | Efekt |
|:----------:|:----------:|
| Większa bądź równa 0 | Cel całkowicie odporny na technikę. |
| -1 lub -2 | Cel w niewielkim stopniu odczuwa wybraną emocję. Nie ma większych szans na wpłynięcie na jego zachowanie. |
| -3 lub -4 | Cel w średnim stopniu odczuwa daną emocję. Może to wywołać że zatrzyma się na moment aby ją przeanalizować, a ta może jakoś wpłynąć na jego zachowanie. |
| -5 | Cel w dużym stopniu odczuwa daną emocję. Tak jak dalej jest w stanie zachować nad sobą panowanie, tak emocja ta znacznie wpływa na jego zachowania. |
| -6 i dalej | Cel jest kompletnie ogarnięty przez daną emocję i nie ma zbytnio sił się jej przeciwstawiać. Może to wywołać np. paraliż w przypadku wywoływania strachu lub niekontrolowane zauroczenie w przypadku wywoływania miłości.|


Ostatecznie to MG określa jak bardzo udało się na kogoś wpłynąć, biorąc pod uwagę też inne czynniki jak np. kompletnie przeciwne aktualnie odczuwane emocje przez cel. Jeżeli ofiara technika naturalnie już odczuwa emocję jaką chcemy ją natchnąć, to natchnienie może być silniejsze i MG może uznać to jako +1 do siły techniki.

[b]Posiadając Sennina Kokorogana[/b] jesteśmy w stanie skupić się na trzech osobach zamiast jednej. Koszt techniki jednak jest niezmienny, ale emocje jakimi napełniamy te obie są identyczne i nie można sobie pozwolić tutaj na różnorodność.
[b]Posiadając rangę S i Specjalizację w Kokoroganie[/b] możemy zwiększyć koszt techniki do Standardowego S na turę, co zwiększa siłę z jaką emocje są rozprowadzane. W praktyce, daje to +1 do siły techniki jakie to jest uwzględniane przy sprawdzaniu efektu z powyższej tabeli.[/description]

Kanjō no Kanchi | Emotion Sensing感情の感知
KlasyfikacjaKokorogan, Technika Sensoryczna
PieczęciePtak → Małpa → Baran → Tygrys → Szczur → Małpa → Wąż → Tygrys
KosztStandardowy na turę
Zasięg20 metrów promień
WymaganiaAktywny Kokorogan
Prosta technika sensoryczna bazująca na wykrywaniu emocji na jakie to pozwala Kokorogan. Po złożeniu pieczęci, użytkownik trzymając ostatnią pieczęć jest w stanie wykrywać emocje jakie to są wokół niego, nawet jak są one poza zasięgiem jego wzroku lub ukryte za np. ścianami. tak długo jak znajdują się one w zasięgu działania techniki. Wykrywa one ludzkie emocje co pozwala im na zlokalizowanie np. osób w potencjalnie zawalonym budynku. Bez problemu mogą rozpoznać jakie to są emocje, oraz jak intensywne one są. Jedynym wyjątkiem są techniki jakie pozwalają na ukrywanie się przed sensorem. Wtedy technika ta nie wyłapie takowych osób. Możliwe jest zwiększenie zasięgu zdolności, poprzez przelanie w nią więcej chakry. Każde kolejne 20 metrów kosztuje kolejny koszt bazowy, to też za technikę z zasięgiem 40 metrów zapłaci się koszt Podwójny, za 60 metrów Potrójny itd.

Posiadając atut Sensor technikę można łączyć z atutem i działa wtedy pełni jak atut Sensor. Jedyna różnica jest taka, że zamiast chakry wykrywa się emocje.
Posiadając rangę S w Kokoroganie wykrywa się też emocje ukrywający się za pomocą chakry osób.
Posiadając Sennina w Kokoroganie może użyć techniki bez składania pieczęci, jednak zasięgi są wtedy o połowę mniejsze w przeciwieństwie do normalnego wykrywania z pieczęcią.
Posiadając Specjalizację w Kokoroganie koszt techniki jest zmniejszony do Połowicznego na turę.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=感情の感知]Kanjō no Kanchi | Emotion Sensing[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/dDkWLSl.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kokorogan, Technika Sensoryczna[/row]
[row title=Pieczęcie]Ptak → Małpa → Baran → Tygrys → Szczur → Małpa → Wąż → Tygrys[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę[/row]
[row title=Zasięg]20 metrów[/row]
[row title=Wymagania]Aktywny Kokorogan[/row]
[description]Prosta technika sensoryczna bazująca na wykrywaniu emocji na jakie to pozwala Kokorogan. Po złożeniu pieczęci, użytkownik trzymając ostatnią pieczęć jest w stanie wykrywać emocje jakie to są wokół niego, nawet jak są one poza zasięgiem jego wzroku lub ukryte za np. ścianami. tak długo jak znajdują się one w zasięgu - czyli nie są dalej niż 40 metrów od użytkownika. Różnie się od typowych technik sensorycznych tym, że zamiast chakry jakiej nie jest w stanie ta technika wykrywać, wykrywa one ludzkie emocje co pozwala im na zlokalizowanie np. osób w potencjalnie zawalonym budynku. Bez problemu mogą rozpoznać jakie to są emocje, oraz jak intensywne one są. Jedynym wyjątkiem są techniki jakie pozwalają na ukrywanie się przed sensorem. Wtedy technika ta nie wyłapie takowych osób. Możliwe jest zwiększenie zasięgu zdolności, poprzez przelanie w nią więcej chakry. Każde kolejne 20 metrów kosztuje kolejny koszt bazowy, to też za technikę z zasięgiem 40 metrów zapłaci się koszt Podwójny, za 60 metrów Potrójny itd.

[b]Posiadając atut Sensor[/b] technikę można łączyć z atutem i działa wtedy pełni jak atut Sensor. Jedyna różnica jest taka, że zamiast chakry wykrywa się emocje.
[b]Posiadając rangę S w Kokoroganie[/b] wykrywa się też emocje ukrywający się za pomocą chakry osób.
[b]Posiadając Sennina w Kokoroganie[/b] może użyć techniki bez składania pieczęci, jednak zasięgi są wtedy o połowę mniejsze w przeciwieństwie do normalnego wykrywania z pieczęcią.
[b]Posiadając Specjalizację w Kokoroganie[/b] koszt techniki jest zmniejszony do Połowicznego na turę.[/description]
Ostatnio zmieniony 23 lut 2024, 22:02 przez Jelonek, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga A

Ranga A
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga S

Ranga S
Zablokowany

Wróć do „Klany i organizacje”