• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Pakt ze Smokami

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Pakt ze Smokami

Pakt ze smokami
ProfilMoloch
Żywioł paktuKaton & Hyōton
W wyniku zaabsorbowania przez jednego z ludzi podpisanych na pakcie Hyōtonu, smoki także zyskały dostęp do tego Kekkei Genkai. Zyskały do niego dostęp jednak w tak specyficzny sposób, że nie muszą posiadać dwóch żywiołów składowych, coby go posiadać. Dodatkowo, nie jest on wliczany do limitu dwóch dziedzin żywiołowych, więc mogą go posiadać razem z dwoma innymi żywiołami składowymi (z których jeden wciąż musi być Katonem).
Powiernik paktu---
Wiele można powiedzieć o smokach - potężne, majestatyczne, przerażające, chciwe, mądre i pokorne. Wiele historii i opowieści przywołuje te potężne istoty, a choć różnią się one diametralnie między sobą - rzeczywistość jest jedynie wypadkową tych wszystkich elementów. Bowiem w ramach tego paktu poza samymi smokami, można wyróżnić też istoty smokowate, takie jak np. wiwerny, będące ich kuzynostwem czy inne poczwary, będące zdecydowanie bardziej przerażające i posiadające cechy, mogące nawet dziwić, że takowe istnieją, jak np. dwugłowe smoki.
Jeśli by wymienić gatunkowo, w ramach paktu możemy znaleźć:
1. Smoki Europejskie - budową przypominające jaszczury z błoniastymi skrzydłami
2. Smoki Azjatyckie - budową przypominające węże z czterema kończynami, które potrafią latać
3. Wiwerny - budową przypominające Smoki Europejskie, jednak zamiast oddzielnych skrzydeł - ich skrzydła połączone są z kończynami przednimi
4. Hydry - budową przypominają smoki, jednak posiadają więcej niż jedną głową, a także znacznie większą zdolność regeneracji od innych istot smoczych, mogąc nawet zregenerować uciętą głowę czy kończynę, jednak zamiast tego jako jedyny gatunek smoków nie potrafi latać. Mechanicznie posiadają atut Regeneracji zdrowia oraz biegłość Zwiększonej regeneracji zdrowia. Zostawione samym sobie, są w stanie po dłuższym czasie faktycznie zregenerować sobie kończynę czy uciętą głowę, choć czas tej regeneracji określa MG
5. Żmij - budową przypominają połączenie Smoka Azjatyckiego ze skrzydłami Smoka Europejskiego - posiada ciało tego pierwszego i skrzydła tego drugiego. Niektóre z nich posiadają także więcej niż jedną głowę
6. Coatle - stworzenia blisko spokrewnione ze Żmijami, mające niezwykle podobną budowę, jednak nie posiadają kończyn chwytnych. Zamiast tego, ich skrzydła są pierzaste, przypominające te ptasie
7. Węże Wodne - budową ciała przypominają Smoki Azjatycke oraz Żmije - są wężowate, z kończynami, jednak ich skrzydła pełnią dwojaką funkcję - poza umożliwieniem im latania, ich budowa sprawia, że dobrze sobie radzą w warunkach wodnych, a także mają możliwość oddychania zarówno nad, jak i pod wodą
Dodatkowo w pakcie mogą znaleźć się bardziej wyjątkowe stworzenia, które ciężko podpiąć pod jeden konkretny gatunek. Może być np. smok, który posiada wszystkie cechy Smoka Europejskiego, jednak wyjątkowo posiada dwie głowy lub z upierzonym ciałem i skrzydłami.
Jednak nawet mimo ich różnorodności można wyróżnić kilka cech charakterystycznych, które są związane z każdą z tych bestii, jest ich zdolność lotu. Nawet, jeśli wydaje się to dziwne, a niektóre smoki (np. wschodnie) nie posiadają skrzydeł, tak każdy z nich posiada zdolność lotu. Dodatkowo, ich ciała pokryte są grubymi łuskami, które działają jak naturalny pancerz, dodatkowo wzmacniając ich wytrzymałość. Ich łapy zakończone są ostrymi pazurami, a ich budowa, choć mocno zwierzęca, przypomina też cechami ludzką, jak chociażby to, że posiadają przeciwstawny kciuk. Ich pyski są uzbrojone w szeregi zębów, które jak te rekinie - nawet gdy wypadną, zawsze nowy wyrośnie.
W smoczym społeczeństwie hierarchia jest zależna od siły, a siła - bardzo często od rozmiaru. Daleko im od barbarzyńskich zwierząt, mordujących się dla posiłku, jednak to najsilniejszy smok stanowi tam władzę, a reszta, jeśli ma jakieś obiekcje - może wyzwać go do pojedynku. Tylko... bestie te są dość ugodowe. Nie stronią oczywiście od walki czy obrony własnego honoru, jednak rzadko kiedy walczą między sobą. Stanowią zwartą społeczność, która choć posiada jednego władcę, ma też swoich radnych. Ci z reguły to są starsze smoki i mistrzowie konkretnych żywiołów.
Ważną ich cechą jest to, że niezwykle szanują prywatność. Jeśli coś należy do jakiegoś smoka, żaden, nie ważne jak wysoko postawiony nie zabierze mu tego, chyba, że w oficjalnym pojedynku, gdzie oboje mogą coś utracić i oboje się na to zgodzą. Wyznają też zasadę "moje legowisko, moja twierdza", gdzie świadoma próba naruszenia czyjejś przestrzeni może zakończyć się w najlepszym wypadku jedynie obrażeniami, w najgorszym - śmiercią.
Mimo tych dość ostrych reguł, stanowią jednak istoty, które w głębi duszy są... neutralne. Jak wśród ludzi, wszystko zależy od jednostki, jednak w większości są to bestie, które nie szukają zwady, a egzystują, nie chcąc się za bardzo mieszać w problemy cudzego świata i nie lubiące, jak problemy tych światów są do nich sprowadzane. Swojego domu będą bronić za wszelką cenę, ale przyjaciół - traktować z honorem i dumą, gdyż takimi są właśnie istotami. Może nawet lekko pysznymi, jednak starającymi się nie pokazywać swojej wyższości za bardzo. Wystarczy, że ich budowa ciała w większości pozwala im to pokazać fizycznie.
Kraina paktuRyūtō || Dragons' Isles || 竜島
Ryūtō to archipelag wysp ulokowanych na północny-zachód od Nowego Kontynentu - na północ od Smoczego Imperium i zachód od Kraju Żab. Główna wyspa, Ryūnoshima (竜の島) jest jedną z większych wysp na całym świecie i siedzibą większości smoczej rasy. Ulokowana szokująco blisko ludzkich osiedli, niewiele osób jest skłonnych się tam zbliżać, zwłaszcza, że część smoków za swoje siedziby uznała podwodne jaskinie ulokowane nieopodal i nie raz, i nie dwa nieostrożni marynarze stracili statki i żywota, wpływając na ich terytoria.
Wiele pomniejszych wysp stanowi legowiska często pojedynczych smoków. Ich brzegi w większości są wysokie i skaliste, nie zawsze dlatego, że natura tak to ukształtowała, ale dlatego, że tamtejsi rezydenci uznali, że taka budowa lepiej się nada ich potrzebom, jaką jest - obronność, choć znajdą się pojedyncze wyjątki.
Ryūnoshima natomiast, ze względu na jej rozległość posiada bardzo szeroki przedział różnorodnych ekosystemów. Wybrzeża, w większości strzeliste, wznoszą się kilkadziesiąt metrów nad wodą. Pojedyncze plaże stanowią miejsca, gdzie smoki kochające wodę znajdą delikatny, biały piasek, obmywany czystą wodą. W głębi znajdą się lasy i równiny, niedotknięte ludzką ręką. Kilka pojedynczych budowli ceremonialnych upamiętnia powierników paktu, jednak nie prowadzą do nich żadne drogi i zdają się przez to być postawione pośrodku niczego. Na północy, kraina wchodzi powoli w krąg podbiegunowy, gdzie chłód i śnieg wiodą prym, zaś bliżej centrum znajdują się góry. W zachodniej części wyspy można znaleźć nawet kilka aktywnych i nie wulkanów, a w południowo-zachodniej - także i pustynię. Wartym zauważenia jest ponadto fakt, że łańcuchy górskie na Ryūtō charakteryzują się bardzo szpiczastą budową i strukturą złożoną głównie z ciemnego, niemalże czarnego granitu oraz bazaltu. Podobnie zresztą jak wybrzeża na południu oraz wschodzie.
Swoistą stolicą smoków jest Ryū no Ōkama (Dragons' Cauldron || 竜の釜) - Kocioł Smoków - ogromna kotlina w środku gór w centrum Ryūnoshimy. Wedle niektórych legend, góry, które ją okalają, to nie góry, ale gigantyczne smoki, które sobie drzemią i przebudzą się, gdy Ryūtō będzie w zagrożeniu. Tego typu plotki potwierdza Ancalagon Czarny - największy ze smoków, który często drzemie właśnie w pobliżu, a wiele smoków nawet zrobiło sobie z jego ciała tymczasowe siedziby, gdyż jego sen często trwa tygodnie bądź miesiące i stanowi przez ten czas istny łańcuch górski.
Podpisy
Techniki paktu
Ryū no Seishin | Dragon's Spirit竜の精神­
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry, Technika współpracy
PieczęcieKontakt fizyczny
KosztStandardowy na turę
Zasięg---
WymaganiaBycie smokiem bądź posiadanie podpisu na pakcie ze smokami
Technika, stanowiąca swoisty ideał współpracy i umysłu. Poprzez kontakt fizyczny między człowiekiem a smokiem, użytkownik tej techniki, jest w stanie połączyć ich umysły, co pozwala w gruncie rzeczy na... telepatię. Choć zdecydowanie bardziej wolną, niż taka kontrolowana. W momencie bowiem nawiązania połączenia, każda myśl jest dzielona między stronami, co nie pozwala na ukrycie czegokolwiek pomiędzy dwoma istotami. Smoki zdecydowanie bardziej preferują zwyczajne rozmowy, uznając tę technikę za bardzo osobistą, przez co z reguły tylko smoki, odpowiadające na wezwania swoich przywoływaczy zgadzają się na jej wykonanie.

Specjalna zasada #1: Koszt techniki domyślnie jest dzielony pomiędzy osoby połączone umysłem, aczkolwiek jedna ze stron może zdecydować się wziąć na siebie koszt innej ze stron, sprawiając, że tylko jedna osoba będzie opłacała tę technikę.
Specjalna zasada #2: Na raz można połączyć się z jedną istotą. Jednak za każdy poziom Siły Woli od 7 poziomu wzwyż, można połączyć się z jedną dodatkową istotą (2 od Siły Woli 7 do 5 przy Sile Woli 10). Proces ten jest jednak niezwykle niebezpieczny i obciążający, gdyż osoba, która tak łączy się z wieloma istotami sprawia, że jej umysł staje się nagromadzeniem myśli wielu istot. Dla kogoś nawet o wybitnej Sile Woli, tak jeśli nie ma odpowiedniego podziału uwagi (np. związanego z atrybutem Refleksu bądź odpowiednią biegłością) takie wykorzystanie tej techniki może doprowadzić do bólów głowy, wymiotów, a nawet szaleństwa, ze względu na natłok myśli, które się w jej umyśle pojawiają.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=竜の精神­]Ryū no Seishin | Dragon's Spirit[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/vZHCPaE.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ninjutsu, Kontrola Chakry, Technika współpracy[/row]
[row title=Pieczęcie]Kontakt fizyczny[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę[/row]
[row title=Zasięg]---[/row]
[row title=Wymagania]Bycie smokiem bądź posiadanie podpisu na pakcie ze smokami[/row]
[description]Technika, stanowiąca swoisty ideał współpracy i umysłu. Poprzez kontakt fizyczny między człowiekiem a smokiem, użytkownik tej techniki, jest w stanie połączyć ich umysły, co pozwala w gruncie rzeczy na... telepatię. Choć zdecydowanie bardziej wolną, niż taka kontrolowana. W momencie bowiem nawiązania połączenia, każda myśl jest dzielona między stronami, co nie pozwala na ukrycie czegokolwiek pomiędzy dwoma istotami. Smoki zdecydowanie bardziej preferują zwyczajne rozmowy, uznając tę technikę za bardzo osobistą, przez co z reguły tylko smoki, odpowiadające na wezwania swoich przywoływaczy zgadzają się na jej wykonanie.

[b]Specjalna zasada #1:[/b] Koszt techniki domyślnie jest dzielony pomiędzy osoby połączone umysłem, aczkolwiek jedna ze stron może zdecydować się wziąć na siebie koszt innej ze stron, sprawiając, że tylko jedna osoba będzie opłacała tę technikę.
[b]Specjalna zasada #2:[/b] Na raz można połączyć się z jedną istotą. Jednak za każdy poziom Siły Woli od 7 poziomu wzwyż, można połączyć się z jedną dodatkową istotą (2 od Siły Woli 7 do 5 przy Sile Woli 10). Proces ten jest jednak niezwykle niebezpieczny i obciążający, gdyż osoba, która tak łączy się z wieloma istotami sprawia, że jej umysł staje się nagromadzeniem myśli wielu istot. Dla kogoś nawet o wybitnej Sile Woli, tak jeśli nie ma odpowiedniego podziału uwagi (np. związanego z atrybutem Refleksu bądź odpowiednią biegłością) takie wykorzystanie tej techniki może doprowadzić do bólów głowy, wymiotów, a nawet szaleństwa, ze względu na natłok myśli, które się w jej umyśle pojawiają.[/description]

Ryū no Hōkō | Dragon's Roar竜の精神­
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry, Transformacja Natury
PieczęcieBrak, czas gromadzenia chakry jak przy złożeniu 15 pieczęci
KosztStandardowy na turę
Potrójny na turę przy zwiększaniu Sakki
ZasięgZasięg głosu
Atak: 50 metrów
WymaganiaBycie smokiem bądź posiadanie podpisu na pakcie ze smokami
DodatkoweTechnika kosztuje 30 PT
Technika Smoczego Ryku nosi dość mylącą nazwę, bowiem każdy smok potrafi ryczeć. Tylko prawdziwa siła tej techniki leży w czymś zgoła innym. Po pierwsze - technika ta wzmacnia głos użytkownika sprawiając, że jest on w stanie mówić, a wszyscy to słyszą tak, jakby był wielometrową bestią, choć dla niego - słowa te są normalne. Inni jednak słyszą je znacznie głośniej, a ponadto - technika współpracuje z Sakki, zwiększając jej efektywność o 1 punkt. By jednak móc wzmocnić Sakki - koszt techniki jest wówczas większy.

Drugą zaletą techniki jest to, że można ją połączyć z jednym, z posiadanych żywiołów podstawowych chakry lub Hyōtonem. Wystarczy tylko mieć względnie dobre obeznanie w technikach żywiołych (ranga B), a wówczas można poza samym zwiększeniem głosu, wypuścić swoisty promień, którego cechy zależą od żywiołu:
  • Katon - wypuszczany jest potężny strumień niezwykle gorącego płomienia, zdolnego zwęglić ciało w kilka sekund
  • Fūton - wypuszczany jest silny podmuch wiatru, który zarówno odpycha, jak i rozcina cel przy pomocy niezwykle głębokich, powietrznych ostrzy
  • Raiton - wypuszczana jest potężna wiązka elektryczności, mogąca lekko przypalić, ale jednocześnie i doprowadzić do paraliżu osoby, której Siła Woli bądź Wytrzymałość jest na poziomie 8 bądź mniejszym. Osoby z jedną z tych statystyk na poziomie 8 są w stanie częściowo zignorować paraliż, jedynie mają lekkie problemy z poruszaniem się
  • Suiton - wypuszczany jest pod wielkim ciśnieniem strumień wody, mogący połamać kości bez większych problemów
  • Doton - wypuszczana jest spora ilość piachu, która po opuszczeniu ust użytkownika zaczyna się zwiększać, przez co ryk ten przypomina przywołanie lawiny, aniżeli ryk.
  • Hyōton - wypuszczane jest ogromna ilość niewielkich sopli, które działają jak igły, choć ich głównym celem nie jest poprzebijanie wroga. Ryk ten, choć zadaje jakieś obrażenia cięte, ma głównie za zadanie doprowadzenie do odmrożeń i w ostateczności - pokryciu wroga warstwą lodu, doprowadzając do zamrożenia i odmrożeń celu, uprzednio także raniąc go trochę wspomnianymi igłami.
Posiadając Sennina Ninjutsu technika ukazuje swoje pełne oblicze, pozwalając mistrzom Ninjutsu na zastosowanie tej techniki na dowolnie wybranym poziomie. By jednak otrzymać bonus do Sakki, należy jej użyć na poziomie S.
  • D: - zasięg 5 metrów, siła techniki, także w połączeniu z żywiołami jest znacznie słabsza, mogąc zadać co najwyżej niewielkie obrażenia. Głos postaci zwiększa się nieznacznie, zdaje się mówić niższym, głębszym tonem. Koszt Standardowy rangi D na turę.
  • C: - zasięg 10 metrów, siła techniki, także w połączeniu z żywiołami jest słabsza, mogąc zadać średniej siły obrażenia. Głos postaci głośniejszy, mówi niższym, głębszym tonem. Koszt Standardowy rangi C na turę.
  • B: - zasięg 20 metrów, siła techniki, także w połączeniu z żywiołami jest lekko słabsza, mogąc zadać spore obrażenia. Głos postaci jest zdecydowanie bardziej słyszalny, a także niższy oraz niezwykle głęboki. Koszt Standardowy rangi B na turę.
  • A: - zasięg 30 metrów, siła techniki, także w połączeniu z żywiołami jest nieznacznie słabsza, mogąc zadać nawet i śmiertelne obrażenia. Głos postaci jest słyszalny z daleka, a także niższy oraz niezwykle głęboki. Koszt Standardowy rangi A na turę.
  • S: - technika działa zgodnie z podstawowym opisem.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=竜の精神­]Ryū no Hōkō | Dragon's Roar[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/GFaCsD4.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ninjutsu, Kontrola Chakry, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Brak, czas gromadzenia chakry jak przy złożeniu 15 pieczęci[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę
Potrójny na turę przy zwiększaniu Sakki[/row]
[row title=Zasięg]Zasięg głosu
Atak: 50 metrów[/row]
[row title=Wymagania]Bycie smokiem bądź posiadanie podpisu na pakcie ze smokami[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika kosztuje 30 PT[/row]
[description]Technika Smoczego Ryku nosi dość mylącą nazwę, bowiem każdy smok potrafi ryczeć. Tylko prawdziwa siła tej techniki leży w czymś zgoła innym. Po pierwsze - technika ta wzmacnia głos użytkownika sprawiając, że jest on w stanie mówić, a wszyscy to słyszą tak, jakby był wielometrową bestią, choć dla niego - słowa te są normalne. Inni jednak słyszą je znacznie głośniej, a ponadto - technika współpracuje z Sakki, zwiększając jej efektywność o 1 punkt. By jednak móc wzmocnić Sakki - koszt techniki jest wówczas większy.

Drugą zaletą techniki jest to, że można ją połączyć z jednym, z posiadanych żywiołów podstawowych chakry lub Hyōtonem. Wystarczy tylko mieć względnie dobre obeznanie w technikach żywiołych (ranga B), a wówczas można poza samym zwiększeniem głosu, wypuścić swoisty promień, którego cechy zależą od żywiołu:
[list][*][b]Katon[/b] - wypuszczany jest potężny strumień niezwykle gorącego płomienia, zdolnego zwęglić ciało w kilka sekund
[*][b]Fūton[/b] - wypuszczany jest silny podmuch wiatru, który zarówno odpycha, jak i rozcina cel przy pomocy niezwykle głębokich, powietrznych ostrzy
[*][b]Raiton[/b] - wypuszczana jest potężna wiązka elektryczności, mogąca lekko przypalić, ale jednocześnie i doprowadzić do paraliżu osoby, której Siła Woli bądź Wytrzymałość jest na poziomie 8 bądź mniejszym. Osoby z jedną z tych statystyk na poziomie 8 są w stanie częściowo zignorować paraliż, jedynie mają lekkie problemy z poruszaniem się
[*][b]Suiton[/b] - wypuszczany jest pod wielkim ciśnieniem strumień wody, mogący połamać kości bez większych problemów
[*][b]Doton[/b] - wypuszczana jest spora ilość piachu, która po opuszczeniu ust użytkownika zaczyna się zwiększać, przez co ryk ten przypomina przywołanie lawiny, aniżeli ryk.
[*][b]Hyōton[/b] - wypuszczane jest ogromna ilość niewielkich sopli, które działają jak igły, choć ich głównym celem nie jest poprzebijanie wroga. Ryk ten, choć zadaje jakieś obrażenia cięte, ma głównie za zadanie doprowadzenie do odmrożeń i w ostateczności - pokryciu wroga warstwą lodu, doprowadzając do zamrożenia i odmrożeń celu, uprzednio także raniąc go trochę wspomnianymi igłami.[/list]

[b]Posiadając Sennina Ninjutsu[/b] technika ukazuje swoje pełne oblicze, pozwalając mistrzom Ninjutsu na zastosowanie tej techniki na dowolnie wybranym poziomie. By jednak otrzymać bonus do Sakki, należy jej użyć na poziomie S.
[list][*][b]D:[/b] - zasięg 5 metrów, siła techniki, także w połączeniu z żywiołami jest znacznie słabsza, mogąc zadać co najwyżej niewielkie obrażenia. Głos postaci zwiększa się nieznacznie, zdaje się mówić niższym, głębszym tonem. Koszt Standardowy rangi D na turę.
[*][b]C:[/b] - zasięg 10 metrów, siła techniki, także w połączeniu z żywiołami jest słabsza, mogąc zadać średniej siły obrażenia. Głos postaci głośniejszy, mówi niższym, głębszym tonem. Koszt Standardowy rangi C na turę.
[*][b]B:[/b] - zasięg 20 metrów, siła techniki, także w połączeniu z żywiołami jest lekko słabsza, mogąc zadać spore obrażenia. Głos postaci jest zdecydowanie bardziej słyszalny, a także niższy oraz niezwykle głęboki. Koszt Standardowy rangi B na turę.
[*][b]A:[/b] - zasięg 30 metrów, siła techniki, także w połączeniu z żywiołami jest nieznacznie słabsza, mogąc zadać nawet i śmiertelne  obrażenia. Głos postaci jest słyszalny z daleka, a także niższy oraz niezwykle głęboki. Koszt Standardowy rangi A na turę.
[*][b]S:[/b] - technika działa zgodnie z podstawowym opisem.[/list][/description]
Ostatnio zmieniony 28 gru 2023, 15:38 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 10 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Zwierzęta rangi E

Yin, Yang i Onmyō
GatunekSmoki Europejskie
RozmiarMalutkie
Yin, Yang oraz Onmyō są trojaczkami, które mimo niewielkich rozmiarów są dobrze znane Mushu. Często bowiem przesiadują w świątyni, gdzie on "pracuje" i irytują go, nie dając mu spokoju. Głównie Yin (czarna smoczyca), jedyna samiczka w tym gronie jest największym psotnikiem, gdy Yang (biały smok) próbuje uspokoić siostrę i jest tym dobrym. Onmyō (czarno-biały) zdaje się łączyć najlepsze cechy obu tych światów, czasami psocąc, a czasami pomagając. Można jednak odnieść wrażenie, że żyje on dla dramy i będzie po stronie tego z rodzeństwa, gdzie więcej znajdzie ubawy.

W praktyce, gdy się je przywoła, działają niczym diabełki nad dobrą duszą. Yin namawia do "złego" - psot, wygłupów i żartów, będąc tą bardziej emocjonalną z rodzeństwa, gdy Yang przyjmuje często rolę głosu rozsądku, mówiąc, że nie powinno się czegoś robić czy odkładać rzeczy na później, kierując się suchą logiką. Onmyō natomiast często milczy i obserwuje, robiąc sobie gniazdo we włosach przywoływacza i jest ciekaw jego reakcji, czasami mrucząc argumenty za jedną, jak i drugą stroną.
Współpracuje z

Kod: Zaznacz cały

[title]Yin, Yang i Onmyō[/title]
[pic rank=E]https://i.imgur.com/iC2ClrL.png[/pic]
[row title=Gatunek]Smoki Europejskie[/row]
[row title=Rozmiar]Malutkie[/row]
[description]Yin, Yang oraz Onmyō są trojaczkami, które mimo niewielkich rozmiarów są dobrze znane Mushu. Często bowiem przesiadują w świątyni, gdzie on "pracuje" i irytują go, nie dając mu spokoju. Głównie Yin (czarna smoczyca), jedyna samiczka w tym gronie jest największym psotnikiem, gdy Yang (biały smok) próbuje uspokoić siostrę i jest tym dobrym. Onmyō (czarno-biały) zdaje się łączyć najlepsze cechy obu tych światów, czasami psocąc, a czasami pomagając. Można jednak odnieść wrażenie, że żyje on dla dramy i będzie po stronie tego z rodzeństwa, gdzie więcej znajdzie ubawy.

W praktyce, gdy się je przywoła, działają niczym diabełki nad dobrą duszą. Yin namawia do "złego" - psot, wygłupów i żartów, będąc tą bardziej emocjonalną z rodzeństwa, gdy Yang przyjmuje często rolę głosu rozsądku, mówiąc, że nie powinno się czegoś robić czy odkładać rzeczy na później, kierując się suchą logiką. Onmyō natomiast często milczy i obserwuje, robiąc sobie gniazdo we włosach przywoływacza i jest ciekaw jego reakcji, czasami mrucząc argumenty za jedną, jak i drugą stroną.[/description]
Ostatnio zmieniony 06 wrz 2023, 19:34 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Zwierzęta rangi D

Lerna
GatunekHydra ♀
RozmiarWielki
Posiadane dziedzinySuiton D | Katon D | Ninjutsu C
Siła5
Szybkość4
Wytrzymałość6
Refleks3
Siła woli3
Kontrola Chakry4
Ilosc chakry2 500 E: 30 | D: 100 | C: 250 | B: x | A: x | S: x
Lerna jest sześciogłową Hydrą, która jest jedną z najmłodszych wśród swojego gatunku. Z tego powodu wciąż jeszcze w pełni nie dogaduje się w kwestii swojego własnego ja. Zwłaszcza... że ma sześć głów! I każda zdaje się być z innym charakterem i podczas rozmowy z Lerną warto wiedzieć, z kim się akurat gada. Jedna z głów zdaje się być wiecznie uśmiechniętą optymistką, której nic nie powstrzyma i wszędzie znajdzie dobrą stronę, gdy inna - jest wieczną pesymistką, dla której szklanka jest zawsze do pusta w połowie i pewnie zaraz będzie zbita. Jest jeszcze inna głowa, która się boi o dosłownie wszystko - co o niej pomyślą, ten cień jakiś podejrzany, czy dobrze zrobiłam co miałam. Jest także ta trochę mniej ogarnięta główka, którą niezwykle łatwo zaskoczyć. Ciekawa świata i w ogóle, jakby wszystko odkrywała na nowo. Może szuka piękna w każdej małej rzeczy? A może po prostu daje się zaskakiwać. No i są jeszcze dwie ostatnie głowy. Jedna, która jest wiecznie zdenerwowana, z reguły na inne głowy oraz druga, która zdaje się być obrzydzona wieloma rzeczami.

Mimo jednak tak różnych charakterów, sama Lerna współpracuje ze sobą i dzielnie się szkoli, by zostać dużą i odpowiedzialną hydrą, która będzie mogła chronić Ryūtō w przyszłości. Jest to jej wspólna cecha i marzenie, do którego stabilnie dąży, choć obecnie jest zbyt słaba, o czym doskonale wie i co przyprawia jej głowy o cały wachlarz emocji - od radości, że jeszcze tyle do nauki, przez smutek, że tak mało umie, przez strach, że nie zdoła spełnić marzenia, przez obrzydzenie swoją słabością, przez zaskoczenie, że jeszcze tyle ma do nauki, na gniewie na samą siebie skończywszy. Jakimś cudem jednak wszystko to się balansuje.

Mimo tego, że każda z głów może mówić coś innego, jej ogólny charakter i działania są podyktowane wypadkową tego wszystkiego, co skłania się na obraz kochanej młodszej siostry, z ambicją na zostanie starszą siostrą. Od drobnych uprzejmości, jak przygotowanie (bądź upolowanie) posiłku, na zwyczajnym byciu obok kończąc. Choć pewnie jej głowy podadzą różne powody, tak lubi się zwyczajnie... wtulić w innego smoka bądź nawet przywoływacza. Czy to dlatego, że tego potrzebuje, czy dlatego, że człowiek jest tak obrzydliwy, że trochę smoka mu tylko pomoże. Zależnie od głowy - taki powód. Gdy jednak zostanie "starszą siostrą"? Będzie stała na straży porządku zarówno Smoczych Wysp, jak i swoich przywoływaczy!
Techniki zwierzęcia
Genjutsu E // Genjutsu Kai | Genjutsu Dissipation // Standardowy
Ninjutsu E // Bunshin no Jutsu | Clone Technique // Standardowy za klona
Ninjutsu E // Henge no Jutsu | Transformation Technique // Standardowy
Ninjutsu E // Kawarimi no Jutsu | Body Replacement Technique // Standardowy
Ninjutsu E // Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice // Standardowy na turę
Ninjutsu E // Nawanuke no Jutsu | Rope Escape Technique // Standardowy
Ninjutsu E // Sakki | Killing Intent // ---
Ninjutsu E // Suimen Hokō no Gyō | Water Surface Walking Practice // Standardowy na turę
Ninjutsu D // Habatobi | Long Jump // Standardowy (minimum 3) za 2 metry
Ninjutsu D // Oboro Bunshin no Jutsu | Haze Clone Technique // Standardowy (minimum 3) za 5 klonów
Ninjutsu C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse Summoning Technique // Standardowy
Ninjutsu C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // Różny
Ninjutsu C // Ryū no Seishin | Dragon's Spirit // Standardowy na turę
Katon E // Hi no Sōsa | Flame Manipulation // Standardowy na turę
Katon E // Kaen | Flame // Standardowy
Katon E // Okaerinasai no Jutsu | Welcome Home Technique // Standardowy na turę (minimum 3)
Katon E // Taiyō Sesshoku | Touch of the Sun // Standardowy na turę (minimum 3)
Katon D // Katon: Haijingakure no Jutsu | Fire Release: Hiding in Ash and Dust Technique // Standardowy
Katon D // Keikoku Furea | Warning Flare // Pięciokrotny (minimum 15)
Suiton E // Harugakudan | Orchestra at the End of the Winter // Standardowy na turę
Suiton E // Mizu Moji | Water Characters // Standardowy
Suiton E // Susuru Izumi | Sip of Spring // Standardowy na turę (minimum 3)
Suiton D // Kirigakure no Jutsu | Hiding in Mist Technique// Standardowy na turę
Suiton D // Mizugakure no Jutsu | Hiding in Water Technique // Standardowy na turę
Suiton D // Tenkyū | Heavenly Weeping // Standardowy za senbon (minimum 3)
Współpracuje z

Kod: Zaznacz cały

[title]Lerna[/title]
[pic rank=D]https://i.imgur.com/qpylhdD.png[/pic]
[row title=Gatunek]Hydra ♀[/row]
[row title=Rozmiar]Wielki[/row]
[row title=Posiadane dziedziny]Suiton D | Katon D | Ninjutsu C[/row]
[sum sila=5 szybkosc=4 wytrzymalosc=6 refleks=3 sila_woli=3 kontrola_chakry=4 e=30 d=100 c=250 b=x a=x s=x]2 500[/sum]
[description]Lerna jest sześciogłową Hydrą, która jest jedną z najmłodszych wśród swojego gatunku. Z tego powodu wciąż jeszcze w pełni nie dogaduje się w kwestii swojego własnego ja. Zwłaszcza... że ma sześć głów! I każda zdaje się być z innym charakterem i podczas rozmowy z Lerną warto wiedzieć, z kim się akurat gada. Jedna z głów zdaje się być wiecznie uśmiechniętą optymistką, której nic nie powstrzyma i wszędzie znajdzie dobrą stronę, gdy inna - jest wieczną pesymistką, dla której szklanka jest zawsze do pusta w połowie i pewnie zaraz będzie zbita. Jest jeszcze inna głowa, która się boi o dosłownie wszystko - co o niej pomyślą, ten cień jakiś podejrzany, czy dobrze zrobiłam co miałam. Jest także ta trochę mniej ogarnięta główka, którą niezwykle łatwo zaskoczyć. Ciekawa świata i w ogóle, jakby wszystko odkrywała na nowo. Może szuka piękna w każdej małej rzeczy? A może po prostu daje się zaskakiwać. No i są jeszcze dwie ostatnie głowy. Jedna, która jest wiecznie zdenerwowana, z reguły na inne głowy oraz druga, która zdaje się być obrzydzona wieloma rzeczami.

Mimo jednak tak różnych charakterów, sama Lerna współpracuje ze sobą i dzielnie się szkoli, by zostać dużą i odpowiedzialną hydrą, która będzie mogła chronić Ryūtō w przyszłości. Jest to jej wspólna cecha i marzenie, do którego stabilnie dąży, choć obecnie jest zbyt słaba, o czym doskonale wie i co przyprawia jej głowy o cały wachlarz emocji - od radości, że jeszcze tyle do nauki, przez smutek, że tak mało umie, przez strach, że nie zdoła spełnić marzenia, przez obrzydzenie swoją słabością, przez zaskoczenie, że jeszcze tyle ma do nauki, na gniewie na samą siebie skończywszy. Jakimś cudem jednak wszystko to się balansuje.

Mimo tego, że każda z głów może mówić coś innego, jej ogólny charakter i działania są podyktowane wypadkową tego wszystkiego, co skłania się na obraz kochanej młodszej siostry, z ambicją na zostanie starszą siostrą. Od drobnych uprzejmości, jak przygotowanie (bądź upolowanie) posiłku, na zwyczajnym byciu obok kończąc. Choć pewnie jej głowy podadzą różne powody, tak lubi się zwyczajnie... wtulić w innego smoka bądź nawet przywoływacza. Czy to dlatego, że tego potrzebuje, czy dlatego, że człowiek jest tak obrzydliwy, że trochę smoka mu tylko pomoże. Zależnie od głowy - taki powód. Gdy jednak zostanie "starszą siostrą"? Będzie stała na straży porządku zarówno Smoczych Wysp, jak i swoich przywoływaczy![/description]
[row]Techniki zwierzęcia[/row]
[description][row title=Genjutsu] E // Genjutsu Kai | Genjutsu Dissipation // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Bunshin no Jutsu | Clone Technique // Standardowy za klona[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Henge no Jutsu | Transformation Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Kawarimi no Jutsu | Body Replacement Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice // Standardowy na turę[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Nawanuke no Jutsu | Rope Escape Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Sakki | Killing Intent // ---[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Suimen Hokō no Gyō | Water Surface Walking Practice // Standardowy na turę[/row]
[row title=Ninjutsu] D // Habatobi | Long Jump // Standardowy (minimum 3) za 2 metry[/row]
[row title=Ninjutsu] D // Oboro Bunshin no Jutsu | Haze Clone Technique // Standardowy (minimum 3) za 5 klonów[/row]
[row title=Ninjutsu] C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse Summoning Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // Różny[/row]
[row title=Ninjutsu] C // Ryū no Seishin | Dragon's Spirit // Standardowy na turę[/row]
[row title=Katon] E // Hi no Sōsa | Flame Manipulation // Standardowy na turę[/row]
[row title=Katon] E // Kaen | Flame // Standardowy[/row]
[row title=Katon] E // Okaerinasai no Jutsu | Welcome Home Technique // Standardowy na turę (minimum 3)[/row]
[row title=Katon] E // Taiyō Sesshoku | Touch of the Sun // Standardowy na turę (minimum 3)[/row]
[row title=Katon] D // Katon: Haijingakure no Jutsu | Fire Release: Hiding in Ash and Dust Technique // Standardowy[/row]
[row title=Katon] D // Keikoku Furea | Warning Flare // Pięciokrotny (minimum 15)[/row]
[row title=Suiton] E // Harugakudan | Orchestra at the End of the Winter // Standardowy na turę[/row]
[row title=Suiton] E // Mizu Moji | Water Characters // Standardowy[/row]
[row title=Suiton] E // Susuru Izumi | Sip of Spring // Standardowy na turę (minimum 3)[/row]
[row title=Suiton] D // Kirigakure no Jutsu | Hiding in Mist Technique// Standardowy na turę[/row]
[row title=Suiton] D // Mizugakure no Jutsu | Hiding in Water Technique // Standardowy na turę[/row]
[row title=Suiton] D // Tenkyū | Heavenly Weeping // Standardowy za senbon (minimum 3)[/row][/description]
Ostatnio zmieniony 06 wrz 2023, 23:06 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Zwierzęta rangi C

K’uk’ulkan
GatunekCoatl ♂
RozmiarWielki
Posiadane dziedzinyYajū D | Raiton C | Ninjutsu C | Sen no Ichigeki B
Siła5
Szybkość6
Wytrzymałość5
Refleks6
Siła woli4
Kontrola Chakry4
Ilosc chakry5 000 E: 30 | D: 100 | C: 250 | B: x | A: x | S: x
K’uk’ulkan jest sporych rozmiarów stworzeniem, którego jedyna pasja to walka. Jest to młody Coatl, który jak dorośnie, chce zostać największym wojownikiem. Jest trochę głupiutki, ale serce ma po właściwej stronie, gdziekolwiek ta strona w upierzonych wężach się znajduje. Jest bardzo emocjonalny, zwłaszcza gdy przegra pojedynek (co ze względu na jego małe doświadczenie w walkach zdarza się dość często). Wówczas potrafi nawet trochę pochlipać, czym z reguły irytuje Mushu, który chce w spokoju pilnować świątyni. K’uk’ulkan jednak bardzo lubi to miejsce, bo jest spokojne, a Mushu może i ponarzeka, ale przynajmniej wysłucha.

Ku, jak mówią mu bliscy, jest pełnym pasji i zapału smokiem, który choć jest czasami zbyt szybki, by popaść w doła, tak samo szybko się z niego odbija, będąc istnym huraganem emocji. W jednej chwili może być przygnębiony, gdy w drugiej już będzie wesołym coatlem ze "świetnym" pomysłem jak sobie czas urozmaicić. Mimo bowiem sporej wielkości, w głębi ducha jest młodzieżą, która ledwo zaczyna wchodzić w okres dojrzewania.

Ku nie potrafi się gniewać czy na kogoś obrażać, nawet jak pozornie ma na kogoś przysłowiowego focha, zaraz o nim zapomina i traktuje daną osobę, jak gdyby nigdy nic. Jest zafascynowany walką z ludźmi (głównie dlatego, że góruje nad nimi wzrostem i myśli, że to wystarczy by ich pokonać), a osoby, które go pokonają, mogą liczyć na jego pomoc, choć wciąż nie taką jak jego przywoływacz.
Techniki zwierzęcia
Genjutsu E // Genjutsu Kai | Genjutsu Dissipation // Standardowy
Ninjutsu E // Bunshin no Jutsu | Clone Technique // Standardowy za klona
Ninjutsu E // Henge no Jutsu | Transformation Technique // Standardowy
Ninjutsu E // Kawarimi no Jutsu | Body Replacement Technique // Standardowy
Ninjutsu E // Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice // Standardowy na turę
Ninjutsu E // Nawanuke no Jutsu | Rope Escape Technique // Standardowy
Ninjutsu E // Sakki | Killing Intent // ---
Ninjutsu E // Suimen Hokō no Gyō | Water Surface Walking Practice // Standardowy na turę
Ninjutsu C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse Summoning Technique // Standardowy
Ninjutsu C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // Różny
Ninjutsu C // Ryū no Seishin | Dragon's Spirit // Standardowy na turę
Raiton E // Denki no Zenshin | Electric Advance // Standardowy na turę (minimum 3)
Raiton E // Kanden Shi | Electrocute // Standardowy (minimum 3 punkty Chakry) za wyładowanie
Raiton C // Raiton: Denki no Te | Lightning Release: Electric Hand // Różny
Raiton C // Torunēdo Raitoningu | Tornado Lightning // Standardowy na turę/Połowiczny od wyładowania
Współpracuje z

Kod: Zaznacz cały

[title]K’uk’ulkan[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/8tzXQsD.png[/pic]
[row title=Gatunek]Coatl ♂[/row]
[row title=Rozmiar]Wielki[/row]
[row title=Posiadane dziedziny]Yajū D | Raiton C | Ninjutsu C | Sen no Ichigeki B[/row]
[sum sila=5 szybkosc=6 wytrzymalosc=5 refleks=6 sila_woli=4 kontrola_chakry=4 e=30 d=100 c=250 b=x a=x s=x]5 000[/sum]
[description]K’uk’ulkan jest sporych rozmiarów stworzeniem, którego jedyna pasja to walka. Jest to młody Coatl, który jak dorośnie, chce zostać największym wojownikiem. Jest trochę głupiutki, ale serce ma po właściwej stronie, gdziekolwiek ta strona w upierzonych wężach się znajduje. Jest bardzo emocjonalny, zwłaszcza gdy przegra pojedynek (co ze względu na jego małe doświadczenie w walkach zdarza się dość często). Wówczas potrafi nawet trochę pochlipać, czym z reguły irytuje Mushu, który chce w spokoju pilnować świątyni. K’uk’ulkan jednak bardzo lubi to miejsce, bo jest spokojne, a Mushu może i ponarzeka, ale przynajmniej wysłucha.

Ku, jak mówią mu bliscy, jest pełnym pasji i zapału smokiem, który choć jest czasami zbyt szybki, by popaść w doła, tak samo szybko się z niego odbija, będąc istnym huraganem emocji. W jednej chwili może być przygnębiony, gdy w drugiej już będzie wesołym coatlem ze "świetnym" pomysłem jak sobie czas urozmaicić. Mimo bowiem sporej wielkości, w głębi ducha jest młodzieżą, która ledwo zaczyna wchodzić w okres dojrzewania.

Ku nie potrafi się gniewać czy na kogoś obrażać, nawet jak pozornie ma na kogoś przysłowiowego focha, zaraz o nim zapomina i traktuje daną osobę, jak gdyby nigdy nic. Jest zafascynowany walką z ludźmi (głównie dlatego, że góruje nad nimi wzrostem i myśli, że to wystarczy by ich pokonać), a osoby, które go pokonają, mogą liczyć na jego pomoc, choć wciąż nie taką jak jego przywoływacz.[/description]
[row]Techniki zwierzęcia[/row]
[description][row title=Genjutsu] E // Genjutsu Kai | Genjutsu Dissipation // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Bunshin no Jutsu | Clone Technique // Standardowy za klona[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Henge no Jutsu | Transformation Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Kawarimi no Jutsu | Body Replacement Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice // Standardowy na turę[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Nawanuke no Jutsu | Rope Escape Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Sakki | Killing Intent // ---[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Suimen Hokō no Gyō | Water Surface Walking Practice // Standardowy na turę[/row]
[row title=Ninjutsu] C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse Summoning Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // Różny[/row]
[row title=Ninjutsu] C // Ryū no Seishin | Dragon's Spirit // Standardowy na turę[/row]
[row title=Raiton] E // Denki no Zenshin | Electric Advance // Standardowy na turę (minimum 3)[/row]
[row title=Raiton] E // Kanden Shi | Electrocute // Standardowy (minimum 3 punkty Chakry) za wyładowanie[/row]
[row title=Raiton] C // Raiton: Denki no Te | Lightning Release: Electric Hand // Różny[/row]
[row title=Raiton] C // Torunēdo Raitoningu | Tornado Lightning // Standardowy na turę/Połowiczny od wyładowania[/row][/description]
Ostatnio zmieniony 02 kwie 2024, 0:13 przez Tora, łącznie zmieniany 5 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Zwierzęta rangi B

Mushu
GatunekSmok Azjatycki ♂
RozmiarŚredni
Posiadane dziedzinyNinjutsu C | Katon B | Fūton B | Fūinjutsu A
Siła6
Szybkość5
Wytrzymałość4
Refleks5
Siła woli7
Kontrola Chakry8
Ilosc chakry7 500 E: - | D: 10 | C: 50 | B: 250 | A: 500 | S: 2 000
Mushu wśród smoków nie jest największym ze zwierząt, co nie ulega wątpliwości. Jednak jego rozmiar i charakter dał mu dość specyficzną i nawet szanowaną pozycję wśród smoczej społeczności. Mianowicie opiekuje się świątynią umiejscowioną w centrum Ryū no Ōkama. Jego rozmiar pozwala mu dbać o to miejsce, gdzie w końcu przechowywany jest zwój z podpisami wszystkich, których smoki uznały za godne współpracy. Jest to też biblioteka i swoiste muzeum tej kooperacji między dwoma gatunkami, a Mushu jest kustoszem tego obiektu. Jednym z wielu, gdyż obiekt jest za duży dla niego samego. I lubi mieć porządek. I święty spokój.

W gruncie rzeczy Mushu jest typem istoty, która wbije ci szpileczkę, rzuci wrednym komentarzem, ale w głębi serca troszczy się o ciebie. Może śmiać się z tego, że się potknąłeś o kamień, ale podczas tego śmiania i wytykania niezdarności podleci i pomoże ci wstać, sprawdzając czy nic Ci się nie stało. Nie lubi nadprogramowej roboty, o czym też głośno oznajmi, choć ponownie - dla przywoływaczy wszystko. Co się nasłuchają to ich. Zwłaszcza w sytuacjach stresowych.

Gdy bowiem rozmawia się z nim spokojnie i na osobności, często pokazuje swoje bardziej schowane, spokojne wnętrze, gdzie z chęcią opowiada o innych osobach podpisanych na pakcie, choć tylko tych zmarłych (żywi bowiem mogą sobie tego nie życzyć), a także legendy z Ryūnoshimy i całych Smoczych Wysp, pokazując trochę swoją cechę plotkarza. Informacje, które jednak udziela w ramach opowieści muszą być skonsultowane z MF. Z reguły jednak jest zirytowany przez działania Yin, Yang oraz Onmyō. Jest to też najłatwiejszy sposób, by zaskarbić sobie jego przyjaźń - pomóc mu z trójką urwisów.
Techniki zwierzęcia
Fūinjutsu E // Fūin no Meisai | Seal Camouflage // Standardowy
Fūinjutsu E // Yōso no Hibana | Elemental Spark // Standardowy/Impuls
Fūinjutsu B // Shin'nyū Kenshutsu no Fūin | Intrusion Detection Seal // Standardowy
Fūinjutsu A // Kekkai Shihō Fūjin | Four-Corner Sealing Barrier // Standardowy na turę od osoby
Genjutsu E // Genjutsu Kai | Genjutsu Dissipation // Standardowy
Ninjutsu E // Bunshin no Jutsu | Clone Technique // Standardowy za klona
Ninjutsu E // Henge no Jutsu | Transformation Technique // Standardowy
Ninjutsu E // Kawarimi no Jutsu | Body Replacement Technique // Standardowy
Ninjutsu E // Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice // Standardowy na turę
Ninjutsu E // Nawanuke no Jutsu | Rope Escape Technique // Standardowy
Ninjutsu E // Sakki | Killing Intent // ---
Ninjutsu E // Suimen Hokō no Gyō | Water Surface Walking Practice // Standardowy na turę
Ninjutsu C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse Summoning Technique // Standardowy
Ninjutsu C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // Różny
Ninjutsu C // Mitsutama no Jutsu | Ball of Light Technique // Standardowy na turę
Ninjutsu C // Ryū no Seishin | Dragon's Spirit // Standardowy na turę
Katon E // Hi no Sōsa | Flame Manipulation // Standardowy na turę
Katon E // Kaen | Flame // Standardowy
Katon E // Okaerinasai no Jutsu | Welcome Home Technique // Standardowy na turę (minimum 3)
Katon E // Taiyō Sesshoku | Touch of the Sun // Standardowy na turę (minimum 3)
Katon C // Katon: Ryūka no Jutsu | Fire Release: Dragon Fire Technique // Standardowy na turę
Fūton E // Doraiyā | Dryer // Standardowy na turę (minimum 3)
Fūton E // Habuyō | Leaf Dance // Standardowy na turę
Fūton E // Kaze Hitokuchi | Breeze Bite // Standardowy na turę (minimum 3)
Fūton D // Fūton: Kiryū Ranbu | Wind Release: Air Current Wild Dance // Standardowy na turę
Fūton D // Hatsukaze | First Wind // Standardowy
Fūton C // Fūton: Fūrasendama | Wind Release: Spiralling Wind Ball // Standardow za 5 pocisków
Współpracuje z

Kod: Zaznacz cały

[title]Mushu[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/7gbmYvq.png[/pic]
[row title=Gatunek]Smok Azjatycki ♂[/row]
[row title=Rozmiar]Średni[/row]
[row title=Posiadane dziedziny]Ninjutsu C | Katon B | Fūton B | Fūinjutsu A[/row]
[sum sila=6 szybkosc=5 wytrzymalosc=4 refleks=5 sila_woli=7 kontrola_chakry=8 e=- d=10 c=50 b=250 a=500 s=2 000]7 500[/sum]
[description]Mushu wśród smoków nie jest największym ze zwierząt, co nie ulega wątpliwości. Jednak jego rozmiar i charakter dał mu dość specyficzną i nawet szanowaną pozycję wśród smoczej społeczności. Mianowicie opiekuje się świątynią umiejscowioną w centrum Ryū no Ōkama. Jego rozmiar pozwala mu dbać o to miejsce, gdzie w końcu przechowywany jest zwój z podpisami wszystkich, których smoki uznały za godne współpracy. Jest to też biblioteka i swoiste muzeum tej kooperacji między dwoma gatunkami, a Mushu jest kustoszem tego obiektu. Jednym z wielu, gdyż obiekt jest za duży dla niego samego. I lubi mieć porządek. I święty spokój.

W gruncie rzeczy Mushu jest typem istoty, która wbije ci szpileczkę, rzuci wrednym komentarzem, ale w głębi serca troszczy się o ciebie. Może śmiać się z tego, że się potknąłeś o kamień, ale podczas tego śmiania i wytykania niezdarności podleci i pomoże ci wstać, sprawdzając czy nic Ci się nie stało. Nie lubi nadprogramowej roboty, o czym też głośno oznajmi, choć ponownie - dla przywoływaczy wszystko. Co się nasłuchają to ich. Zwłaszcza w sytuacjach stresowych.

Gdy bowiem rozmawia się z nim spokojnie i na osobności, często pokazuje swoje bardziej schowane, spokojne wnętrze, gdzie z chęcią opowiada o innych osobach podpisanych na pakcie, choć tylko tych zmarłych (żywi bowiem mogą sobie tego nie życzyć), a także legendy z Ryūnoshimy i całych Smoczych Wysp, pokazując trochę swoją cechę plotkarza. Informacje, które jednak udziela w ramach opowieści muszą być skonsultowane z MF. Z reguły jednak jest zirytowany przez działania Yin, Yang oraz Onmyō. Jest to też najłatwiejszy sposób, by zaskarbić sobie jego przyjaźń - pomóc mu z trójką urwisów.[/description]
[row]Techniki zwierzęcia[/row]
[description][row title=Fūinjutsu] E // Fūin no Meisai | Seal Camouflage // Standardowy[/row]
[row title=Fūinjutsu] E // Yōso no Hibana | Elemental Spark // Standardowy/Impuls[/row]
[row title=Fūinjutsu] B // Shin'nyū Kenshutsu no Fūin | Intrusion Detection Seal // Standardowy[/row]
[row title=Fūinjutsu] A // Kekkai Shihō Fūjin | Four-Corner Sealing Barrier // Standardowy na turę od osoby[/row]
[row title=Genjutsu] E // Genjutsu Kai | Genjutsu Dissipation // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Bunshin no Jutsu | Clone Technique // Standardowy za klona[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Henge no Jutsu | Transformation Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Kawarimi no Jutsu | Body Replacement Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice // Standardowy na turę[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Nawanuke no Jutsu | Rope Escape Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Sakki | Killing Intent // ---[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Suimen Hokō no Gyō | Water Surface Walking Practice // Standardowy na turę[/row]
[row title=Ninjutsu] C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse Summoning Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // Różny[/row]
[row title=Ninjutsu] C // Mitsutama no Jutsu | Ball of Light Technique // Standardowy na turę[/row]
[row title=Ninjutsu] C // Ryū no Seishin | Dragon's Spirit // Standardowy na turę[/row]
[row title=Katon] E // Hi no Sōsa | Flame Manipulation // Standardowy na turę[/row]
[row title=Katon] E // Kaen | Flame // Standardowy[/row]
[row title=Katon] E // Okaerinasai no Jutsu | Welcome Home Technique // Standardowy na turę (minimum 3)[/row]
[row title=Katon] E // Taiyō Sesshoku | Touch of the Sun // Standardowy na turę (minimum 3)[/row]
[row title=Katon] C // Katon: Ryūka no Jutsu | Fire Release: Dragon Fire Technique // Standardowy na turę[/row]
[row title=Fūton] E // Doraiyā | Dryer // Standardowy na turę (minimum 3)[/row]
[row title=Fūton] E // Habuyō | Leaf Dance // Standardowy na turę[/row]
[row title=Fūton] E // Kaze Hitokuchi | Breeze Bite // Standardowy na turę (minimum 3)[/row]
[row title=Fūton] D // Fūton: Kiryū Ranbu | Wind Release: Air Current Wild Dance // Standardowy na turę[/row]
[row title=Fūton] D // Hatsukaze | First Wind // Standardowy[/row]
[row title=Fūton] C // Fūton: Fūrasendama | Wind Release: Spiralling Wind Ball // Standardow za 5 pocisków[/row][/description]
Ostatnio zmieniony 02 kwie 2024, 0:13 przez Tora, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Zwierzęta rangi A

Saphira
GatunekWąż Wodny ♀
RozmiarOlbrzymi
Posiadane dziedzinyHyōton B | Fūinjutsu A | Suiton A | Ninjutsu S
Siła4
Szybkość9
Wytrzymałość5
Refleks7
Siła woli7
Kontrola Chakry8
Ilosc chakry10 000 E: - | D: 10 | C: 50 | B: 250 | A: 500 | S: 2 000
Dla niewprawnego oka Saphira jest jednym z wielu Węży Wodnych, stanowiących podwodną kulturę Ryūtō. Jej siedziba znajduje się w jednej z podwodnych jaskiń, a ona sama nieświadomie pełni rolę strażnika przed ludźmi, którzy nieopatrznie zbliżą się do Smoczych Wysp. Dlaczego nieświadomie? Jest bowiem dość próżnym smokiem, który słysząc, że zbliża się ktoś nowy, często chce się pokazać i zrobić jak najlepsze wrażenie. Niestety, przez swój rozmiar, wypływając spod wody porusza fale, które często odrzucają statki i powodują panikę wśród marynarzy, przez co ci rzucają się do ucieczki.

A warto wiedzieć, że Saphira, choć lubi gdy się łechce jej ego, jest bardzo szybka do gniewu, gdy ktoś jej nie skomplementuje. A jeśli akurat coś zmieniła w swoim wyglądzie? Oh, dramat! Z osobami, z którymi nawiązała jakąś nić współpracy jeszcze jakoś to zniesie. Obrazi się, może stwierdzi, że nikt jej nie docenia i w tonie narzekań zrobi to, o co się ją prosi. Tylko potem pewnie rzuci tekstem "i tak pewnie mnie nie docenisz", "pewnie zrobiłbyś to lepiej co" i inne takie, byleby tylko wzbudzić w przywoływaczu wyrzuty sumienia.

Jako smok jest dosyć próżna, często się myje i szoruje, dbając o to, by jej szafirowe łuski zawsze lśniły. Czasami przygotuje sobie jakąś biżuterię z podwodnych roślin, choć niekoniecznie jej to wychodzi (ale nie daj Hagoromo jej o tym wspomnieć, bo będzie narzekać, że jest ohydna i powoduje wymioty przez najbliższe 40 minut). Ma też duszę artystyczną, lubią malować i rysować (choć ponownie - niezbyt jej to wychodzi, ale lepiej to przemilczeć). Nie lubi, gdy się ją ujeżdża, z tego powodu częściej oferuje przejazd w swojej... jamie ustnej. Tam w końcu nikt swoimi brudnymi paluchami nie pobrudzi jej łusek. Co się może przydać do podwodnych wojaży, do których jako Wąż Wodny jest wręcz stworzona. Ogólnie jednak - jest czyściochem i nie lubi się brudzić.

Z ciekawych rzeczy, ma przy sobie perłę, która działa jak Wielki Zwój (pod kątem wagi, rozmiaru oraz wytrzymałości). Jej rozmiar oraz mechanika działania niczym się od takiego zwoju nie różni. Do Kurenjingushīru wykorzystuje najczęściej muszelki, które nosi jako ozdoby, po czym się ich pozbywa, gdy już oczyszczą jej łuski z zabrudzeń. Jest to też niewielka zmiana działania tej techniki do normalnej jej wersji. Zamiast notek papierowych do pieczęci wykorzystuje wodorosty. Mechanicznie jednak niczym się one od papierowych nie różnią. By jednak przywoływacz mógł korzystać z tego typu smoczych alternatyw musi złożyć odpowiednią prośbę do administracji.
Techniki zwierzęcia
Fūinjutsu E // Fūin no Meisai | Seal Camouflage // Standardowy
Fūinjutsu E // Yōso no Hibana | Elemental Spark // Standardowy/Impuls
Fūinjutsu D // Fūin no Jutsu | Sealing Technique // Standardowy/Brak
Fūinjutsu C // Kurenjingushīru | Cleansing Seal // Standardowy/Impuls
Genjutsu E // Genjutsu Kai | Genjutsu Dissipation // Standardowy
Ninjutsu E // Bunshin no Jutsu | Clone Technique // Standardowy za klona
Ninjutsu E // Henge no Jutsu | Transformation Technique // Standardowy
Ninjutsu E // Kawarimi no Jutsu | Body Replacement Technique // Standardowy
Ninjutsu E // Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice // Standardowy na turę
Ninjutsu E // Nawanuke no Jutsu | Rope Escape Technique // Standardowy
Ninjutsu E // Sakki | Killing Intent // ---
Ninjutsu E // Suimen Hokō no Gyō | Water Surface Walking Practice // Standardowy na turę
Ninjutsu C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse Summoning Technique // Standardowy
Ninjutsu C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // Różny
Ninjutsu C // Ryū no Seishin | Dragon's Spirit // Standardowy na turę
Ninjutsu S // Ryū no Hōkō | Dragon's Roar // Standardowy/Potrójny na turę
Suiton E // Harugakudan | Orchestra at the End of the Winter // Standardowy na turę
Suiton E // Mizu Moji | Water Characters // Standardowy
Suiton E // Susuru Izumi | Sip of Spring // Standardowy na turę (minimum 3)
Suiton D // Mizugakure no Jutsu | Hiding in Water Technique // Standardowy na turę
Suiton D // Tenkyū | Heavenly Weeping // Standardowy za senbon (minimum 3)
Suiton C // Suiton: Hatō | Water Release: Surging Sea // Różny na turę
Suiton C // Suiton: Mizuame Nabara | Water Release: Starch Syrup Trap // Standardowy
Suiton B // Suiton: Amearare | Water Release: Rain Barrage // Standardowy za 20 pocisków
Suiton B // Suiton: Mizu Kawarimi | Water Release: Water Replacement // Standardowy
Suiton B // Suiton: Suishū Gorugon | Water Release: Water Attacking Gorgon // Trzykrotny/Standardowy na turę
Suiton A // Suiton: Suijinheki | Water Release: Water Formation Wall // Standardowy
Hyōton E // Reikyaku | Cooling // Standardowy
Hyōton D // Hyō | Hail // Standardowy od trzech pocisków
Współpracuje z

Kod: Zaznacz cały

[title]Saphira[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/GeWnEAK.png[/pic]
[row title=Gatunek]Wąż Wodny ♀[/row]
[row title=Rozmiar]Olbrzymi[/row]
[row title=Posiadane dziedziny]Hyōton B | Fūinjutsu A | Suiton A | Ninjutsu S[/row]
[sum sila=4 szybkosc=9 wytrzymalosc=5 refleks=7 sila_woli=7 kontrola_chakry=8 e=- d=10 c=50 b=250 a=500 s=2 000]10 000[/sum]
[description]Dla niewprawnego oka Saphira jest jednym z wielu Węży Wodnych, stanowiących podwodną kulturę Ryūtō. Jej siedziba znajduje się w jednej z podwodnych jaskiń, a ona sama nieświadomie pełni rolę strażnika przed ludźmi, którzy nieopatrznie zbliżą się do Smoczych Wysp. Dlaczego nieświadomie? Jest bowiem dość próżnym smokiem, który słysząc, że zbliża się ktoś nowy, często chce się pokazać i zrobić jak najlepsze wrażenie. Niestety, przez swój rozmiar, wypływając spod wody porusza fale, które często odrzucają statki i powodują panikę wśród marynarzy, przez co ci rzucają się do ucieczki.

A warto wiedzieć, że Saphira, choć lubi gdy się łechce jej ego, jest bardzo szybka do gniewu, gdy ktoś jej nie skomplementuje. A jeśli akurat coś zmieniła w swoim wyglądzie? Oh, dramat! Z osobami, z którymi nawiązała jakąś nić współpracy jeszcze jakoś to zniesie. Obrazi się, może stwierdzi, że nikt jej nie docenia i w tonie narzekań zrobi to, o co się ją prosi. Tylko potem pewnie rzuci tekstem "i tak pewnie mnie nie docenisz", "pewnie zrobiłbyś to lepiej co" i inne takie, byleby tylko wzbudzić w przywoływaczu wyrzuty sumienia.

Jako smok jest dosyć próżna, często się myje i szoruje, dbając o to, by jej szafirowe łuski zawsze lśniły. Czasami przygotuje sobie jakąś biżuterię z podwodnych roślin, choć niekoniecznie jej to wychodzi (ale nie daj Hagoromo jej o tym wspomnieć, bo będzie narzekać, że jest ohydna i powoduje wymioty przez najbliższe 40 minut). Ma też duszę artystyczną, lubią malować i rysować (choć ponownie - niezbyt jej to wychodzi, ale lepiej to przemilczeć). Nie lubi, gdy się ją ujeżdża, z tego powodu częściej oferuje przejazd w swojej... jamie ustnej. Tam w końcu nikt swoimi brudnymi paluchami nie pobrudzi jej łusek. Co się może przydać do podwodnych wojaży, do których jako Wąż Wodny jest wręcz stworzona. Ogólnie jednak - jest czyściochem i nie lubi się brudzić.

Z ciekawych rzeczy, ma przy sobie perłę, która działa jak Wielki Zwój (pod kątem wagi, rozmiaru oraz wytrzymałości). Jej rozmiar oraz mechanika działania niczym się od takiego zwoju nie różni. Do Kurenjingushīru wykorzystuje najczęściej muszelki, które nosi jako ozdoby, po czym się ich pozbywa, gdy już oczyszczą jej łuski z zabrudzeń. Jest to też niewielka zmiana działania tej techniki do normalnej jej wersji. Zamiast notek papierowych do pieczęci wykorzystuje wodorosty. Mechanicznie jednak niczym się one od papierowych nie różnią. By jednak przywoływacz mógł korzystać z tego typu smoczych alternatyw musi złożyć odpowiednią [url=https://sakuranohana.pl/viewtopic.php?p=2443#p2443]prośbę do administracji[/url].[/description]
[row]Techniki zwierzęcia[/row]
[description][row title=Fūinjutsu] E // Fūin no Meisai | Seal Camouflage // Standardowy[/row]
[row title=Fūinjutsu] E // Yōso no Hibana | Elemental Spark // Standardowy/Impuls[/row]
[row title=Fūinjutsu] D // Fūin no Jutsu | Sealing Technique // Standardowy/Brak[/row]
[row title=Fūinjutsu] C // Kurenjingushīru | Cleansing Seal // Standardowy/Impuls[/row]
[row title=Genjutsu] E // Genjutsu Kai | Genjutsu Dissipation // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Bunshin no Jutsu | Clone Technique // Standardowy za klona[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Henge no Jutsu | Transformation Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Kawarimi no Jutsu | Body Replacement Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice // Standardowy na turę[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Nawanuke no Jutsu | Rope Escape Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Sakki | Killing Intent // ---[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Suimen Hokō no Gyō | Water Surface Walking Practice // Standardowy na turę[/row]
[row title=Ninjutsu] C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse Summoning Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // Różny[/row]
[row title=Ninjutsu] C // Ryū no Seishin | Dragon's Spirit // Standardowy na turę[/row]
[row title=Ninjutsu] S // Ryū no Hōkō | Dragon's Roar // Standardowy/Potrójny na turę[/row]
[row title=Suiton] E // Harugakudan | Orchestra at the End of the Winter // Standardowy na turę[/row]
[row title=Suiton] E // Mizu Moji | Water Characters // Standardowy[/row]
[row title=Suiton] E // Susuru Izumi | Sip of Spring // Standardowy na turę (minimum 3)[/row]
[row title=Suiton] D // Mizugakure no Jutsu | Hiding in Water Technique // Standardowy na turę[/row]
[row title=Suiton] D // Tenkyū | Heavenly Weeping // Standardowy za senbon (minimum 3)[/row]
[row title=Suiton] C // Suiton: Hatō | Water Release: Surging Sea // Różny na turę[/row]
[row title=Suiton] C // Suiton: Mizuame Nabara | Water Release: Starch Syrup Trap // Standardowy[/row]
[row title=Suiton] B // Suiton: Amearare | Water Release: Rain Barrage // Standardowy za 20 pocisków[/row]
[row title=Suiton] B // Suiton: Mizu Kawarimi | Water Release: Water Replacement // Standardowy[/row]
[row title=Suiton] B // Suiton: Suishū Gorugon | Water Release: Water Attacking Gorgon // Trzykrotny/Standardowy na turę[/row]
[row title=Suiton] A // Suiton: Suijinheki | Water Release: Water Formation Wall // Standardowy[/row]
[row title=Hyōton] E // Reikyaku | Cooling // Standardowy[/row]
[row title=Hyōton] D // Hyō | Hail // Standardowy od trzech pocisków[/row][/description]
Ostatnio zmieniony 02 kwie 2024, 0:14 przez Tora, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Zwierzęta rangi S

Ancalagon Czarny
GatunekSmok Europejski ♂
RozmiarMoloch
Posiadane dziedzinyYajū A | Suna no Ken A | Katon S | Raiton S | Ninjutsu S
Siła9
Szybkość8
Wytrzymałość8
Refleks6
Siła woli7
Kontrola Chakry7
Ilosc chakry15 000 E: 5 | D: 25 | C: 75 | B: 300 | A: 750 | S: 3 500
Ancalagon Czarny jest jednym z molochów zamieszkujących Ryū no Ōkamę. Mówi się o nim, że jest największym ze smoków, jednak czy faktycznie tak jest? Ciężko powiedzieć, gdyż według plotek góry okalające Kocioł Smoków to śpiące molochy, które zdążyły pokryć się kurzem i stworzyć istne pasma górskie. Faktem jednak jest, że gdy rozłoży skrzydła i się wyprostuje jest w stanie jedną łapą złapać wierzchołek jednej z gór, a drugą drugi, a skrzydłami przykryć niebo. Ze wszystkich molochów jest najbardziej aktywnym, pod kątem ruchliwości, choć wciąż dużo czasu śpi i odpoczywa.

Ancalagon jest jednym ze smoczych wojowników, którzy bronią Ryūtō przed ingerencją ludzką. Choć nieufny wobec obcych i gotów poświęcać ludzi, jedyny szacunek okazuje osobom, które na pakcie się podpisały. Skoro inne smoki uznają tych konkretnych ludzi za godnych współpracy, on także uważa, że nie ma sensu urażać innych smoków. Gdy zdecyduje się z kimś współpracować wciąż pozostaje dość mocno niezależny, samemu sugerując plany, ewentualnie modyfikując je pod siebie. Dla jednak bezpieczeństwa tych, z którymi współpracuje informuje ich o tym. Nie jest fanem Ryū no Seishin, choć dla bezpieczeństwa współpracy jest gotów się podjąć połączenia umysłów, choć osoba, która się z nim łączy, musi być świadoma wielu narzekających na ten stan rzeczy myśli.

Mimo tego, że jest smokiem, który bardziej ceni sobie obecność gadów, aniżeli ludzi, przy dłuższej współpracy, jest w stanie obdarzyć szacunkiem także i ludzi, którzy są podpisani na pakcie i mieli okazję z nim współpracować już wiele razy. Choć przy pojedynczych zleceniach będzie narzekać, dla dobra całego gatunku będzie współpracować, choć jego lojalność zawsze będzie dla Ryūtō. Z innymi smokami zaś z chęcią się zmierzy. Dla przyjaciół zaś jest jednym z tych bardziej... fizycznych kolegów. Lubi szpanować swoją siłą i rozmiarami, choć przez to, jak niewiele smoków jest w jego rozmiarze, często ten ubaw jest mu odbierany, nad czym niezwykle ubolewa i tylko jego niewielkie grono bliskich o tym wie.
Techniki zwierzęcia
Genjutsu E // Genjutsu Kai | Genjutsu Dissipation // Standardowy
Ninjutsu E // Bunshin no Jutsu | Clone Technique // Standardowy za klona
Ninjutsu E // Henge no Jutsu | Transformation Technique // Standardowy
Ninjutsu E // Kawarimi no Jutsu | Body Replacement Technique // Standardowy
Ninjutsu E // Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice // Standardowy na turę
Ninjutsu E // Nawanuke no Jutsu | Rope Escape Technique // Standardowy
Ninjutsu E // Sakki | Killing Intent // ---
Ninjutsu E // Suimen Hokō no Gyō | Water Surface Walking Practice // Standardowy na turę
Ninjutsu C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse Summoning Technique // Standardowy
Ninjutsu C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // Różny
Ninjutsu C // Ryū no Seishin | Dragon's Spirit // Standardowy na turę
Ninjutsu S // Ryū no Hōkō | Dragon's Roar // Standardowy/Potrójny na turę
Katon E // Hi no Sōsa | Flame Manipulation // Standardowy na turę
Katon E // Kaen | Flame // Standardowy
Katon E // Okaerinasai no Jutsu | Welcome Home Technique // Standardowy na turę (minimum 3)
Katon E // Taiyō Sesshoku | Touch of the Sun // Standardowy na turę (minimum 3)
Katon D // Hi no Te | Fire Hands // Standardowy na turę od dłoni (minimum 3)
Katon C // Katon: Hōsenka no Jutsu | Fire Release: Phoenix Sage Fire Technique // Standardowy na 5 pocisków
Katon C // Katon: Kasumi Enbu no Jutsu | Fire Release: Mist Blaze Dance Technique // Standardowy
Katon C // Katon: Ryūka no Jutsu | Fire Release: Dragon Fire Technique // Standardowy na turę
Katon B // Faiasutōmu | Firestorm // Potrójny
Katon B // Hinonami | Fire Wave // Standardowy
Katon B // Yakibata Nōgyō | Slash-and-Burn Method // Podwójny
Katon S // ­Katon: Gōenka | Fire Style: Flame Flower // Standardowy od 5 kul
Raiton E // Denki no Zenshin | Electric Advance // Standardowy na turę (minimum 3)
Raiton E // Kanden Shi | Electrocute // Standardowy (minimum 3 punkty Chakry) za wyładowanie
Raiton C // Raiton: Denki no Te | Lightning Release: Electric Hand // Różny
Raiton B // Denji Sōkō | Electrical Armor // Podwójny w pierwszej turze, standardowy w kolejnych
Raiton A // Raiton: Kōgeki | Lightning Release: Strike // Standardowy
Współpracuje z
  • ---

Kod: Zaznacz cały

[title]Ancalagon Czarny[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/r1KhSh0.png[/pic]
[row title=Gatunek]Smok Europejski ♂[/row]
[row title=Rozmiar]Moloch[/row]
[row title=Posiadane dziedziny]Yajū A | Suna no Ken A | Katon S | Raiton S | Ninjutsu S[/row]
[sum sila=9 szybkosc=8 wytrzymalosc=8 refleks=6 sila_woli=7 kontrola_chakry=7 e=5 d=25 c=75 b=300 a=750 s=3 500]15 000[/sum]
[description]Ancalagon Czarny jest jednym z molochów zamieszkujących Ryū no Ōkamę. Mówi się o nim, że jest największym ze smoków, jednak czy faktycznie tak jest? Ciężko powiedzieć, gdyż według plotek góry okalające Kocioł Smoków to śpiące molochy, które zdążyły pokryć się kurzem i stworzyć istne pasma górskie. Faktem jednak jest, że gdy rozłoży skrzydła i się wyprostuje jest w stanie jedną łapą złapać wierzchołek jednej z gór, a drugą drugi, a skrzydłami przykryć niebo. Ze wszystkich molochów jest najbardziej aktywnym, pod kątem ruchliwości, choć wciąż dużo czasu śpi i odpoczywa.

Ancalagon jest jednym ze smoczych wojowników, którzy bronią Ryūtō przed ingerencją ludzką. Choć nieufny wobec obcych i gotów poświęcać ludzi, jedyny szacunek okazuje osobom, które na pakcie się podpisały. Skoro inne smoki uznają tych konkretnych ludzi za godnych współpracy, on także uważa, że nie ma sensu urażać innych smoków. Gdy zdecyduje się z kimś współpracować wciąż pozostaje dość mocno niezależny, samemu sugerując plany, ewentualnie modyfikując je pod siebie. Dla jednak bezpieczeństwa tych, z którymi współpracuje informuje ich o tym. Nie jest fanem Ryū no Seishin, choć dla bezpieczeństwa współpracy jest gotów się podjąć połączenia umysłów, choć osoba, która się z nim łączy, musi być świadoma wielu narzekających na ten stan rzeczy myśli.

Mimo tego, że jest smokiem, który bardziej ceni sobie obecność gadów, aniżeli ludzi, przy dłuższej współpracy, jest w stanie obdarzyć szacunkiem także i ludzi, którzy są podpisani na pakcie i mieli okazję z nim współpracować już wiele razy. Choć przy pojedynczych zleceniach będzie narzekać, dla dobra całego gatunku będzie współpracować, choć jego lojalność zawsze będzie dla Ryūtō. Z innymi smokami zaś z chęcią się zmierzy. Dla przyjaciół zaś jest jednym z tych bardziej... fizycznych kolegów. Lubi szpanować swoją siłą i rozmiarami, choć przez to, jak niewiele smoków jest w jego rozmiarze, często ten ubaw jest mu odbierany, nad czym niezwykle ubolewa i tylko jego niewielkie grono bliskich o tym wie.[/description]
[row]Techniki zwierzęcia[/row]
[description][row title=Genjutsu] E // Genjutsu Kai | Genjutsu Dissipation // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Bunshin no Jutsu | Clone Technique // Standardowy za klona[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Henge no Jutsu | Transformation Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Kawarimi no Jutsu | Body Replacement Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice // Standardowy na turę[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Nawanuke no Jutsu | Rope Escape Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Sakki | Killing Intent // ---[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Suimen Hokō no Gyō | Water Surface Walking Practice // Standardowy na turę[/row]
[row title=Ninjutsu] C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse Summoning Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // Różny[/row]
[row title=Ninjutsu] C // Ryū no Seishin | Dragon's Spirit // Standardowy na turę[/row]
[row title=Ninjutsu] S // Ryū no Hōkō | Dragon's Roar // Standardowy/Potrójny na turę[/row]
[row title=Katon] E // Hi no Sōsa | Flame Manipulation // Standardowy na turę[/row]
[row title=Katon] E // Kaen | Flame // Standardowy[/row]
[row title=Katon] E // Okaerinasai no Jutsu | Welcome Home Technique // Standardowy na turę (minimum 3)[/row]
[row title=Katon] E // Taiyō Sesshoku | Touch of the Sun // Standardowy na turę (minimum 3)[/row]
[row title=Katon] D // Hi no Te | Fire Hands // Standardowy na turę od dłoni (minimum 3)[/row]
[row title=Katon] C // Katon: Hōsenka no Jutsu | Fire Release: Phoenix Sage Fire Technique // Standardowy na 5 pocisków[/row]
[row title=Katon] C // Katon: Kasumi Enbu no Jutsu | Fire Release: Mist Blaze Dance Technique // Standardowy[/row]
[row title=Katon] C // Katon: Ryūka no Jutsu | Fire Release: Dragon Fire Technique // Standardowy na turę[/row]
[row title=Katon] B // Faiasutōmu | Firestorm // Potrójny[/row]
[row title=Katon] B // Hinonami | Fire Wave // Standardowy[/row]
[row title=Katon] B // Yakibata Nōgyō | Slash-and-Burn Method // Podwójny[/row]
[row title=Katon] S // ­Katon: Gōenka | Fire Style: Flame Flower // Standardowy od 5 kul[/row]
[row title=Raiton] E // Denki no Zenshin | Electric Advance // Standardowy na turę (minimum 3)[/row]
[row title=Raiton] E // Kanden Shi | Electrocute // Standardowy (minimum 3 punkty Chakry) za wyładowanie[/row]
[row title=Raiton] C // Raiton: Denki no Te | Lightning Release: Electric Hand // Różny[/row]
[row title=Raiton] B // Denji Sōkō | Electrical Armor // Podwójny w pierwszej turze, standardowy w kolejnych[/row]
[row title=Raiton] A // Raiton: Kōgeki | Lightning Release: Strike // Standardowy[/row][/description]

Dvalin
GatunekSmok Europejski ♂
RozmiarMonstrualny
Posiadane dziedzinyKōshōken A | Hyōton A | Katon S | Fūton S | Ninjutsu S
Siła4
Szybkość10
Wytrzymałość7
Refleks9
Siła woli7
Kontrola Chakry8
Ilosc chakry15 000 E: 5 | D: 25 | C: 75 | B: 300 | A: 750 | S: 3 500
Dvalin, choć należy głównie do Smoków Europejskich nie jest ich typowym przedstawicielem. Różnic jest całkiem sporo i najważniejsze są dwie - posiada upierzenie, które skrywa jego łuski oraz ma dwie pary skrzydeł. Posiada jasnoniebieskie ubarwienie, z ciemniejszymi fragmentami oraz miejscami na jego ciele, gdzie jego barwa przypomina wręcz lśniące kamienie szlachetne, nadając mu zarówno majestatycznego, jak niebezpiecznego wyglądu. Czasami można wręcz odnieść wrażenie, że jest jakąś mieszanką smoka i ptactwa szybującego po niebie.

A mimo to... Dvalin jest iście artystyczną duszą. Uwielbia latać w przestworzach i przyglądać się krajobrazom. Kocha muzykę, wspominając niekiedy jednego z ludzi, z którym niegdyś współpracował, a który grał na harfie. Jest jednym z tych smoków, które większość czasu spędzają w przestworzach, często robiąc różnego rodzaju akrobacje powietrzne. Niektóre smoki wręcz uważają, że czasami "tańczy" wśród przestworzy i to z niebywałą gracją. Jest pasjonatem w tym co robi, a choć dla wielu może wydawać się zdystansowany (lekki introwertyzm z niego wychodzi), tak w gruncie rzeczy, gdy się go pozna, jest niezwykle przyjaznym i skorym do interakcji smokiem, gotowym udzielić swoich pleców jako środka transportu, rozmawiać czy zwyczajnie bawić się.
Techniki zwierzęcia
Genjutsu E // Genjutsu Kai | Genjutsu Dissipation // Standardowy
Ninjutsu E // Bunshin no Jutsu | Clone Technique // Standardowy za klona
Ninjutsu E // Henge no Jutsu | Transformation Technique // Standardowy
Ninjutsu E // Kawarimi no Jutsu | Body Replacement Technique // Standardowy
Ninjutsu E // Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice // Standardowy na turę
Ninjutsu E // Nawanuke no Jutsu | Rope Escape Technique // Standardowy
Ninjutsu E // Sakki | Killing Intent // ---
Ninjutsu E // Suimen Hokō no Gyō | Water Surface Walking Practice // Standardowy na turę
Ninjutsu D // Chakura Kaihō | Chakra Release // Potrójny na turę (minimum 9)
Ninjutsu C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse Summoning Technique // Standardowy
Ninjutsu C // Kemono no Haji | Grasp of the Beast // Połowiczny za użycie na jednej kończynie
Ninjutsu C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // Różny
Ninjutsu C // Ryū no Seishin | Dragon's Spirit // Standardowy na turę
Ninjutsu A // Chakura Tensō no Jutsu | Chakra Transfer Technique // Przekazywana chakra
Ninjutsu S // Ryū no Hōkō | Dragon's Roar // Standardowy/Potrójny na turę
Katon E // Hi no Sōsa | Flame Manipulation // Standardowy na turę
Katon E // Kaen | Flame // Standardowy
Katon E // Okaerinasai no Jutsu | Welcome Home Technique // Standardowy na turę (minimum 3)
Katon E // Taiyō Sesshoku | Touch of the Sun // Standardowy na turę (minimum 3)
Katon C // Katon: Hōsenka no Jutsu | Fire Release: Phoenix Sage Fire Technique // Standardowy na 5 pocisków
Katon C // Katon: Ryūka no Jutsu | Fire Release: Dragon Fire Technique // Standardowy
Katon B // Hinonami | Fire Wave // Standardowy na turę
Fūton E // Doraiyā | Dryer // Standardowy na turę (minimum 3)
Fūton E // Habuyō | Leaf Dance // Standardowy na turę
Fūton E // Kaze Hitokuchi | Breeze Bite // Standardowy na turę (minimum 3)
Fūton C // Fūton: Daitoppa | Wind Release: Great Breakthrough // Różny na turę
Fūton C // Jūha Shō | Beast Tearing Palm // Różny
Fūton B // Fūton: Shinkūgyoku | Wind Release: Vacuum Sphere // Standardowy
Fūton B // Fūton: Taifūikka | Wind Release: Passing Typhoon // Różny
Hyōton E // Reikyaku | Cooling // Standardowy
Hyōton C // Sōdaina Sōzō no Kagayakashī Uta | Luminous Song of Magnificent Creation // Różny
Współpracuje z

Kod: Zaznacz cały

[title]Dvalin[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/ipwdVrW.png[/pic]
[row title=Gatunek]Smok Europejski ♂[/row]
[row title=Rozmiar]Monstrualny[/row]
[row title=Posiadane dziedziny]Kōshōken A | Hyōton A | Katon S | Fūton S | Ninjutsu S[/row]
[sum sila=4 szybkosc=10 wytrzymalosc=7 refleks=9 sila_woli=7 kontrola_chakry=8 e=5 d=25 c=75 b=300 a=750 s=3 500]15 000[/sum]
[description]Dvalin, choć należy głównie do Smoków Europejskich nie jest ich typowym przedstawicielem. Różnic jest całkiem sporo i najważniejsze są dwie - posiada upierzenie, które skrywa jego łuski oraz ma dwie pary skrzydeł. Posiada jasnoniebieskie ubarwienie, z ciemniejszymi fragmentami oraz miejscami na jego ciele, gdzie jego barwa przypomina wręcz lśniące kamienie szlachetne, nadając mu zarówno majestatycznego, jak niebezpiecznego wyglądu. Czasami można wręcz odnieść wrażenie, że jest jakąś mieszanką smoka i ptactwa szybującego po niebie.

A mimo to... Dvalin jest iście artystyczną duszą. Uwielbia latać w przestworzach i przyglądać się krajobrazom. Kocha muzykę, wspominając niekiedy jednego z ludzi, z którym niegdyś współpracował, a który grał na harfie. Jest jednym z tych smoków, które większość czasu spędzają w przestworzach, często robiąc różnego rodzaju akrobacje powietrzne. Niektóre smoki wręcz uważają, że czasami "tańczy" wśród przestworzy i to z niebywałą gracją. Jest pasjonatem w tym co robi, a choć dla wielu może wydawać się zdystansowany (lekki introwertyzm z niego wychodzi), tak w gruncie rzeczy, gdy się go pozna, jest niezwykle przyjaznym i skorym do interakcji smokiem, gotowym udzielić swoich pleców jako środka transportu, rozmawiać czy zwyczajnie bawić się.[/description]
[row]Techniki zwierzęcia[/row]
[description][row title=Genjutsu] E // Genjutsu Kai | Genjutsu Dissipation // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Bunshin no Jutsu | Clone Technique // Standardowy za klona[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Henge no Jutsu | Transformation Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Kawarimi no Jutsu | Body Replacement Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice // Standardowy na turę[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Nawanuke no Jutsu | Rope Escape Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Sakki | Killing Intent // ---[/row]
[row title=Ninjutsu] E // Suimen Hokō no Gyō | Water Surface Walking Practice // Standardowy na turę[/row]
[row title=Ninjutsu] D // Chakura Kaihō | Chakra Release // Potrójny na turę (minimum 9)[/row]
[row title=Ninjutsu] C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse Summoning Technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] C // Kemono no Haji | Grasp of the Beast // Połowiczny za użycie na jednej kończynie[/row]
[row title=Ninjutsu] C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // Różny[/row]
[row title=Ninjutsu] C // Ryū no Seishin | Dragon's Spirit // Standardowy na turę[/row]
[row title=Ninjutsu] A // Chakura Tensō no Jutsu | Chakra Transfer Technique // Przekazywana chakra[/row]
[row title=Ninjutsu] S // Ryū no Hōkō | Dragon's Roar // Standardowy/Potrójny na turę[/row]
[row title=Katon] E // Hi no Sōsa | Flame Manipulation // Standardowy na turę[/row]
[row title=Katon] E // Kaen | Flame // Standardowy[/row]
[row title=Katon] E // Okaerinasai no Jutsu | Welcome Home Technique // Standardowy na turę (minimum 3)[/row]
[row title=Katon] E // Taiyō Sesshoku | Touch of the Sun // Standardowy na turę (minimum 3)[/row]
[row title=Katon] C // Katon: Hōsenka no Jutsu | Fire Release: Phoenix Sage Fire Technique // Standardowy na 5 pocisków[/row]
[row title=Katon] C // Katon: Ryūka no Jutsu | Fire Release: Dragon Fire Technique // Standardowy[/row]
[row title=Katon] B // Hinonami | Fire Wave // Standardowy na turę[/row]
[row title=Fūton] E // Doraiyā | Dryer // Standardowy na turę (minimum 3)[/row]
[row title=Fūton] E // Habuyō | Leaf Dance // Standardowy na turę[/row]
[row title=Fūton] E // Kaze Hitokuchi | Breeze Bite // Standardowy na turę (minimum 3)[/row]
[row title=Fūton] C // Fūton: Daitoppa | Wind Release: Great Breakthrough // Różny na turę[/row]
[row title=Fūton] C // Jūha Shō | Beast Tearing Palm // Różny[/row]
[row title=Fūton] B // Fūton: Shinkūgyoku | Wind Release: Vacuum Sphere // Standardowy[/row]
[row title=Fūton] B // Fūton: Taifūikka | Wind Release: Passing Typhoon // Różny[/row]
[row title=Hyōton] E // Reikyaku | Cooling // Standardowy[/row]
[row title=Hyōton] C // Sōdaina Sōzō no Kagayakashī Uta | Luminous Song of Magnificent Creation // Różny[/row][/description]
Ostatnio zmieniony 02 kwie 2024, 0:14 przez Tora, łącznie zmieniany 9 razy.
Zablokowany

Wróć do „Pakty”