• Ogłoszenia

Yamata no Orochi | Tenseikumi | Tsuyo (YO001T17001)

Podczas, gdy powyższy dział skupiony jest na tworzeniu technik, kuźnia została poświęcona tworzeniom przedmiotów. Wszelakie niestandardowe projekty, wyróżniające się oryginalnością, należy zgłosić w tym dziale. Miejsce to jest również domem dla trucizn i wszelakich specyfików. Każda z ów kategorii wymaga jednak odpowiednio rozwiniętych dziedzin rzemieślniczych. Wyceną i balansem takowych zajmuje się Główny Mistrz Kuźni, a wszelakie obiekty należy tworzyć zgodnie z zamieszczonym w tym dziale regulaminem.

Moderator: Moderatorzy kuźni

Awatar użytkownika
Orochi Sairai
Posty: 35
Rejestracja: 16 kwie 2022, 0:31
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Kuźnia:
Bank:

Yamata no Orochi | Tenseikumi | Tsuyo (YO001T17001)

Yamata no Orochi | Tenseikumi | TsuyoYO001T17001
KosztTBD
Stacki10
Specyfik z serii Tenseikumi, którego celem jest pozwolenie osobom słabszym fizycznie na działanie w normalności. Po aplikacji, jeśli statystyka Siły użytkownika była mniejsza niż 5, to rośnie ona, na czas trwania specyfiku do poziomu 5. Czas trwania specyfiku zależy od sposobu jego aplikacji i wyjściowej wartości statystyki Siły użytkownika.

Nie należy jednak przesadzać z jego wykorzystywaniem. Organizm bowiem po zażyciu zaczyna się do niego przyzwyczajać, dlatego kolejne zażycie specyfiku tego samego dnia skraca jego czas działania o post. Gdy miałby nie działać, postać zaczyna czuć ból brzucha, nudności, a także mogą nastąpić wymioty czy omdlenia, w przypadku postaci ze słabszą Wytrzymałością.

Tsuyo ma czerwonawy wygląd oraz lekko orzechowy posmak z nutami słodyczy. Choć dokładny przepis jest tajemnicą firmową, składa się on z ziół leczniczych oraz jagód, które następnie są uważnie łączone, a także pozbywa się z nich wszelkich nieczystości, przez co pozostajemy z klarownym, czerwonym specyfikiem.

Domyślnie specyfik ten przechowywany jest w fiolkach, skąd następnie można go pobrać np. do strzykawki.

Przy aplikacji dożylnej, np. poprzez zastrzyk, czas trwania specyfiku jest równy wyjściowemu poziomowi Siły użytkownika.
Przy aplikacji doustnej, np. poprzez wypicie, czas trwania specyfiku jest równy połowie wyjściowego poziomu Siły użytkownika, zaokrąglanemu w dół.
Ostatnio zmieniony 31 paź 2022, 16:53 przez Tora, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pomarańcz
Posty: 118
Rejestracja: 02 lut 2022, 14:11
Ranga dodatkowa: Mod KP/Transferów, mod Kuźni.
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:

Re: Yamata no Orochi | Tenseikumi | Tsuyo (YO001T17001)

Hmm, ciekawe.

Tak jak z Yamata no Orochi | Tenseikumi | Tsuyo (YO001T17001)

Dodaj:
1. Określ dokładnie strukturę oraz wygląd, smak specyfiku, to z czego został stworzony to również dobry dodatek informacyjny. Fajnie jakby się znalazł.

2. Musową rzeczą jest określenie w czym bazowo trzymany jest specyfiki. Ma to wpływ na cenę stacki. Rzeczy w fiolkach mają stacki 12/1 Reczy w strzykawkach mają stacki 24/1. Jeden stack-jedno użycie. (Fabularnie potem możesz sobie z fiolki przelać jej zawartość do strzykawki ale bazowe określenie jest ważne dla balansu jak i możliwości pojawienia się mikstury w sklepie.) Mając tą wiedzę zaczniemy myśleć o cenie.

3. Dodaj jakieś wady które pojawiły by się przy nadużywaniu/zbyt częstym i stałym korzystaniu z specyfiku.

Nad tym czy specyfik pojawi się w sklepie bazowo, czy też zostanie on twój na własność i czy sklep będzie zainteresowany zakupem patentu muszę się jeszcze zastanowić. Ogarnijmy więc wpierw podstawy.

Ważna kwestia: Dotychczas wszystkie specyfiki ulepszające staty ulepszają je w konkretnych sytuacjach. Np. W sytuacji Mikan, zwiększają wytrzymałość pod kątem odporności na truzicny, a powstająca Scarlet Parr Imatani zwiększa TYLKO siłę mieśni rąk/ramion. Więc to, że twoje twory zwiększają statystykę tak ogólnie... no niezbyt mi się podoba. Nawet jeśli jest to tylko do 5. Jeśli miało by to przejść z takim boostem to negatywne efekty musiały by być całkiem poważne.
Ostatnio zmieniony 02 maja 2022, 17:53 przez Pomarańcz, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Orochi Sairai
Posty: 35
Rejestracja: 16 kwie 2022, 0:31
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Kuźnia:
Bank:

Re: Yamata no Orochi | Tenseikumi | Tsuyo (YO001T17001)

Heloł, I'm back.

Chyba doprecyzowałem wszystkie rzeczy, acz lekki mam problem z składnikami, gdyż osobiście nie jestem znawcą, a nie chciałbym

Ogólnie jak rozumiem, że głupio zrobić coś co daje +5 na stałe, tak po coś jednak atut Mistrza Alchemicznego się bierze. Zwłaszcza, że działania tych potionów to tylko wyrównanie poziomem do przeciętnych ludzi, a nie boost ponad to. Zwróć jeszcze uwagę na czas trwania tego specyfiku:
dla kogoś o Sile 4 będzie to bonus tylko +1 i trwał 4 posty, gdy dla kogoś o Sile 1 - bonus +4 na jeden post. A do tego czas aplikacji. etc. I to tylko, gdy bierze się to poprzez zastrzyk. Poprzez wypicie - dla ziomka o Sile 4 będzie to trwało 2 posty, a o sile 3 już jeden post, co imo dość mocno to ogranicza. Jak na potki, które mają wyrównać szansę, dawanie tam potężniejszych nerfów, jedynie odbierze sens w ich zastosowaniu.

Te same zmiany wprowadziłem do 3 pozostałych specyfików.
Ostatnio zmieniony 31 paź 2022, 16:59 przez Tora, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pomarańcz
Posty: 118
Rejestracja: 02 lut 2022, 14:11
Ranga dodatkowa: Mod KP/Transferów, mod Kuźni.
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:

Re: Yamata no Orochi | Tenseikumi | Tsuyo (YO001T17001)

1. Stacki nie zostały poprawione, spójrz sobie jak wyglądają stacki w zaakceptowanych substancjach.

2. Atut atutem, sam mistrz kowalstwa też nie sprawia, że wszystkie tworzone artefakty przejdą w wymarzonej formie. Osobiście, widzę tu mikstury rangi C, które dają nawet +4 do jakiejś statystyki. Jasne, jest te ograniczenie do 5 ale i tak twoje mikstury zapewniają sporą poprawę statystyk i zapewne mógłby by być używane na raz bez problemu(W sensie, ze na raz boost do siły, szybkości etc). Uważam, iż wady od nadużywania powinny dotyczyć ich wspólnie, jako, że... działają na tych samych zasadach.

3. Cena: Zważywszy na spory możliwy boost, myślę że 250Ryo będzie dobrą ceną. - Taką samą cenę możesz dać i pozostałym.

Popraw te 3 rzeczy tutaj oraz w pozostałych potkach.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kuźnia”