Yōgan Hitomi
If you play with fire, you're going to get burned.
charakter:
Na pierwszy rzut oka Hitomi sprawia wrażenie małomównej, spokojnej, tajemniczej dziewczyny. Lecz jak na nastoletnią Yōgankę przystało nie można zapominać, że z ogniem się nie igra. Pomimo jej wycofanego charakteru Hitomi umie się zdenerwować i bez ostrzeżenia zaatakować. Szczególnie jeżeli chodzi o przeszłość lub jej osobę czy w ostateczności o jej przyjaciół. Dziewczyna nie przepada za ludźmi, w sumie to ich nienawidzi, jest w stosunku do każdego nieufna, wycofana, ludzie ją obrzydzają, najczęściej patrzy na każdego z góry, traktuje go przedmiotowo. Jest egoistką niewiele się dla niej liczy, przez swoją przeszłość nie preferuje okazywania emocji przy innych osobach, jednakże w momencie, w którym uzna kogoś za wartościowego potrafi okazać trochę pozytywnych emocji i poczucia humoru. Patrząc na jej charakter nikt by nie przypuszczał ze dziewczynie może coś sprawiać przyjemność, jednakże pod twardym charakterem kryje się wielbicielka ramenu. wygląd:
Hitomi jest przeciętną 17stoletnią geninką. Dziewczyna ma problemy z zaakceptowaniem swojego wyglądu, aczkolwiek stawia go na 1 miejscu. Jedyne co w sobie lubi to jasnoniebieskie oczy, lecz paradoksalnie zakrywa je pod czarną opaską. Bardzo duża uwagę przykłada do schludności, jej ubrania muszą się ładnie komponować, pasować do siebie. Czarny ubiór podkreśla blada cerę oraz białe włosy dziewczyny na których zawsze widnieje również czarna przepaska. Hitomi najczęściej nosi sukienkę z rozcięciami po bokach aż to bioder, bufiastymi długimi rękawami i wycięciami na dekolcie i plecach. Na nogach ma prześwitujące zakolanówki sięgające do polowy ud oraz długie buty na lekkim obcasie. Na rękach zawsze ma rękawiczki. Białowłosa nawet na misji musi się dobrze prezentować, uważa ze jak zginie to nie może wyglądać byle jak. Co prawda jej ubiór wtedy jest wygodny i praktyczny, ale zawsze czysty i starannie przygotowany dzień wcześniej. Hitomi nie zawsze zakłada opaskę na oczy, wie, że może zaburzyć jej pole widzenia podczas walki.Nazwisko i imię Yōgan Hitomi
Przynależność Amegakure no Sato
Pseudonimy --
Płeć Kunoichi
Tytuły --
Wiek19
Wzrost 160cm
Waga 49kg
Rangi
Genin
Wspomagania
--
Wykonane wątki (oficjalne/wszystkie)
D
0
C
0
B
0
A
0
S
0
Odbyte walki
Zwycięstwa:
Remisy:
Porażki:
Siła:
Poz. 4
Szybkość:
Poz. 5
Wytrzymałość:
Poz. 4
Refleks:
Poz. 5
Siła Woli:
Poz. 5
Kontrola Chakry:
Poz. 7
Ilość Chakry:
1 000E:
5 |
D:
25 |
C:
75 |
B:
300 |
A:
750 |
S:
3500
Posiadane Dziedziny
Katon
C
Doton
C
Ninjutsu
E
Genjutsu
E
YōtonSpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
SensorAtut wrodzony
Wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Ranga KC | Zasięg bez pieczęci | Zasięg z pieczęcią |
---|---|---|
1 | - | - |
2 | - | 5 |
3 | - | 10 |
4 | - | 20 |
5 | - | 40 |
6 | - | 60 |
7 | 2 | 120 |
8 | 5 | 200 |
9 | 8 | 350 |
10 | 12 | 500 |
Atut nabyty
Biegłość
Wada
Tantō
Para tebukuro
Notatka wybuchowa
Mitsurugi kunai
Para tebukuro
Notatka wybuchowa
Mitsurugi kunai
NINJUTSU
GENJUTSU
KATON
DOTON
► Pokaż Spoiler | E
- Bunshin no Jutsu ~ Clone Technique
- Henge no Jutsu ~ Transformation Technique
- Kawarimi no Jutsu ~ Body Replacement Technique
- Ki Nobori no Shugyō ~ Tree Climbing Practice
- Nawanuke no Jutsu ~ Rope Escape Technique
- Sakki ~ Killing Intent
- Suimen Hokō no Gyō ~ Water Surface Walking Practice
GENJUTSU
► Pokaż Spoiler | E
- Genjutsu Kai ~ Genjutsu Dissipation
KATON
► Pokaż Spoiler | E
- Kaen ~ Flame
- Taiyō Sesshoku ~ Touch of the Sun
► Pokaż Spoiler | D
- Hōsenka Tsumabeni ~ Fire Release: Phoenix Sage Flower Nail Crimson
► Pokaż Spoiler | C
- Ryūka no Jutsu ~ Fire Release: Dragon Fire Technique
DOTON
► Pokaż Spoiler | E
- Dojō Shukufuku ~ Blessing of the Soil
► Pokaż Spoiler | C
- Dochū Eigyo no Jutsu ~ Earth Release: Underground Projection Fish Technique
- Doro Ōkami ~ Earth Release: Mud Wolves