Tymczasem, przywódca grupy bandytów, Saburo, z sukcesem zniszczył mojego klona. Nie udało się go wepchnąć pod moją zakumulowaną technikę, lecz nadal z powodzeniem go raniłem. Mężczyzna z przerażeniem zamilkł po tym, jak zobaczył co zostało z jego towarzysza.
Nagle poczułem potężny ból i upadłem na kolana. Z mojego brzucha sterczała strzała. Nie mogłem dłużej tutaj czekać, gdyż jedyne czego bym się doczekał to śmierć tego ciała. Za pomocą techniki Hiraishin przeniosłem się do Yokoshiego. Pokazałem mu palcem żeby milczał, po czym zmieniłem swoje ciało. Cała moja postać drgnęła. Znów byłem czysty i całkiem świeży, gdyż ciało to dawno nie było używane. Moja głowa była wypełniona migawkami z walki, oraz echem wszystkich wymienionych uderzeń. Sięgnąłem do sakiewki po pigułkę żywnościową. Wiedziałem, że po tym, po upływie dobry będziemy musieli poszukać jakiejś karczmy, bym mógł odespać całe zajście. Rozgryzłem i połknąłem specyfik. W efekcie, moje zasoby czakry znów były pełne. Byłem bardziej rześki niż przed walką. Zmysły stały się nagle ostre jak żyleta. Dobyłem swojej kuszy i wychyliłem się zza skały, by wystrzelić w stronę Saburo bełt z notką hiraishin. Celowałem tak, aby trafić, nie koniecznie zabić. Strzelając, byłem dobrej myśli. Mój cel nie mógł się tego spodziewać. Zaraz po tym schowałem się za skałą i złożyłem pieczęć konfrontacji, wykonując technikę Kirikagure no jutsu, zaraz po tym nie puszczając pieczęci konfrontacji wytężyłem zmysł sensoryczny by przeanalizować sytuacje. Liczyłem, że zalane mgłą pole walki zdezorientuje przeciwnika i uniemożliwi łatwe określenie kierunku z którego padł strzał.
► Pokaż Spoiler
Hiraishin no Jutsu | Flying Thunder God Technique飛雷神の術
KlasyfikacjaNinjutsu, Fūinjutsu, Technika Czasoprzestrzenna
PieczęcieNałożenie pieczęci: Tygrys → Wół → Zając → Ptak → Wąż → Baran → Szczur → Wół → Dzik → Tygrys
Skok: brak
Skok: brak
Kosztpołowiczny na skok dla pojedynczej osoby, standardowy za nałożenie pieczęci
ZasięgNieograniczony, jedynie do specjalnych pieczęci
WymaganiaKontrola chakry 8, posiadanie przynajmniej 1 innej techniki czasoprzestrzennej, Fūinjutsu rangi B
DodatkoweTechnika traktowana jest jako wspomaganie
Jedna z najznamienitszych technik czasoprzestrzennych. To uniwersalne jutsu pozawala użytkownikowi na natychmiastową teleportację do wcześniej pozostawionych pieczęci.
Każda pieczęć różni się w zależności od tego, kto ją nałożył. Wzór jest indywidualny i ustalany przez użytkownika. Pieczęci można nakładać również na ludzi. Nie znikają one nigdy - nawet po śmierci użytkownika, chyba że ten sam je usunie.
Każda pozostawiona pieczęć odbiera na stałe 100 chakry. Zniszczenie przedmiotu, na którym jest pieczęć lub jej usunięcie przez użytkownika nie zwraca chakry.
Posiadając Sennina w Ninjutsu poprzez kontakt fizyczny możemy przenosić również jedną inną osobę, przedmiot lub summon do rozmiaru wielkiego wg standardowych kosztów techniki.
Posiadając Sennina oraz Specjalizację w Ninjutsu możemy również przenosić summony do rozmiaru monstrualnego kosztem potrójnym.
Posiadając rangę S w Fūinjutsu możemy pominąć pieczęci potrzebne do nałożenia symbolu Hiraishina.
Każda pieczęć różni się w zależności od tego, kto ją nałożył. Wzór jest indywidualny i ustalany przez użytkownika. Pieczęci można nakładać również na ludzi. Nie znikają one nigdy - nawet po śmierci użytkownika, chyba że ten sam je usunie.
Każda pozostawiona pieczęć odbiera na stałe 100 chakry. Zniszczenie przedmiotu, na którym jest pieczęć lub jej usunięcie przez użytkownika nie zwraca chakry.
Posiadając Sennina w Ninjutsu poprzez kontakt fizyczny możemy przenosić również jedną inną osobę, przedmiot lub summon do rozmiaru wielkiego wg standardowych kosztów techniki.
Posiadając Sennina oraz Specjalizację w Ninjutsu możemy również przenosić summony do rozmiaru monstrualnego kosztem potrójnym.
Posiadając rangę S w Fūinjutsu możemy pominąć pieczęci potrzebne do nałożenia symbolu Hiraishina.
Shiki Tenshin | Colour Corse Change四季天心
KlasyfikacjaSHIKEI SEPPUN, Kontrola Chakry
PieczęcieWąż → Szczur → Wół
KosztStandardowy
ZasięgNa siebie
WymaganiaFuuinjutsu B, Ninjutsu B, Kuchiyose: Raikō Kenka, Gyaku Raiko Kenka
Technika ta pozwala na przeskoczenie między ciałami, które jest prawie niezauważalne. Ciała te należy przechowywać zapieczętowane w zwoju do którego mamy dostęp, inaczej uległyby uszkodzeniu. Nieużywane i niezapieczętowane ciała ulegną degradacji. Po śmierci ciało rozsypuje się w pył. Obserwatorzy działania techniki widzą dziwne zawirowanie wokół postaci używającej Shiki Tenshin.
Posiadając rangę A w Shikei Seppun proces zamiany ciał jest tak szybki, że widoczny jest on jako drobne drgnięcie postaci.
Posiadając rangę S w Shikei Seppun można pominąć wszystkie pieczęci, jednak kumulowanie czakry zajmuje tyle ile ich złożenie.
Posiadając Sennina Shikei Seppun oraz Kontrole Czakry 10 podmiana ciał zachodzi natychmiastowo, czas kumulowania czakry jest równy złożeniu jednej pieczęci.
ZMIANA CIAŁA ~ DOTON KATON FUTON -> SUTION RAITON FUTONPosiadając rangę A w Shikei Seppun proces zamiany ciał jest tak szybki, że widoczny jest on jako drobne drgnięcie postaci.
Posiadając rangę S w Shikei Seppun można pominąć wszystkie pieczęci, jednak kumulowanie czakry zajmuje tyle ile ich złożenie.
Posiadając Sennina Shikei Seppun oraz Kontrole Czakry 10 podmiana ciał zachodzi natychmiastowo, czas kumulowania czakry jest równy złożeniu jednej pieczęci.
Pigułka żywnościowa
Koszt1500 Ryō
Stack/Slot36/1
Specjalne pigułki, które przywracają chakrę oraz żywotność użytkownika. Natychmiast usuwają zmęczenie postaci, która je zjadła oraz odnawiają zużyte zasoby chakry, znów przywracając pełną jej ilość. Dzień po zjedzeniu pigułki użytkownika dopada ogromne zmęczenie, trwające przez kolejne trzy dni. Zjedzenie więcej niż jednej pigułki bez przerwy na odpoczynek może, a nawet prawie na pewno, będzie niosło za sobą konsekwencje.
Kusza pistoletowa
Dystans125 metrów
Koszt1200 Ryō
Stack/Slot2/1
Kompaktowa wersja zwyklej kuszy, wymagająca jedynie jednej ręki do oddania strzału. Pomimo tego, wciąż bardzo wolno się ją ładuje. Chociaż jednoręczna, co pozwala na używanie dwóch na raz, nie jest to zbyt efektywne przez problemy z ładowaniem.
Kirigakure no Jutsu | Hiding in Mist Technique眼霧隠れの術
KlasyfikacjaSuiton, Transformacja Natury
PieczęcieWół → Wąż → Baran
KosztStandardowy na turę
Zasięgdo 100m
Wymagania---
Technika, z której najbardziej znani byli swego czasu ninja z Kirigakure no Sato. Technika pozwala obłożyć pole walki gęstą jak mleko mgłą, którą ciężko przeniknąć wzrokiem. Samo w sobie nie ma właściwości ofensywnych i ma za zadanie głównie wyłączyć w pewnym stopniu jeden ze zmysłów przeciwnika. Wymagany jest jednak w pobliżu zbiornik wody (chociażby wielkości butelki) lub duża wilgotność powietrza w miejscu przywołania, chociaż są ninja zdolni przywołać ją nawet w warunkach skrajnie niekorzystnych. Wielkość mgły jest zależna głównie od ilości wody, jaką shinobi ma pod ręką. Wystarczająco silna technika Uwolnienia Wiatru jest w stanie rozwiać mgłę.
Posiadając rangę B w Suitonie wystarczy sama Pieczęć Konfrontacji.
Posiadając rangę A w Suitonie źródło wody nie jest potrzebne.
CZAKRA:Posiadając rangę B w Suitonie wystarczy sama Pieczęć Konfrontacji.
Posiadając rangę A w Suitonie źródło wody nie jest potrzebne.
Oryginał: 2615 - 500 - 30 =2085
2085 + Pigułka żywnościowa = 10 500
10 500 - 3 - 75 = 10422