• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Sabataya Tamura

Moderator: Moderatorzy Kart Postaci

Awatar użytkownika
Sabataya Tamura
Posty: 513
Rejestracja: 15 maja 2021, 17:28
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: .vampiro
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Sabataya Tamura

Sabataya Tamura
Wolny Strzelec
Wygląd"Każdy ma coś do ukrycia i nikt nie jest tylko tym, na kogo wygląda."
Charakter"Może przyjmiemy w życiu nową zasadę... Zawsze bądź ciut lepszy niż trzeba."
Obrazek

Sabataya Tamura to uderzająca postać o potężnej i imponującej prezencji. Mierząc 196 cm, ma szczupłą i dobrze zbudowaną sylwetkę, która jest odpowiednia dla wykwalifikowanego i doświadczonego ex-ninja. Jego długie, białe włosy opadają eleganckimi falami na plecy, okalając jego jasną i nieskazitelną skórę oraz czerwone oczy, które błyszczą intensywnością, która może być zarówno zniewalająca, jak i onieśmielająca.
Jako były shinobi z Kirigakure no Sato, Sabataya znany jest ze swojej biegłości zarówno w medycznym ninjutsu, jak i alchemii. Od kilku lat jest lekarzem, a jego strój odzwierciedla jego specjalizację oraz wykształcenie. W ciągu dnia często można go zobaczyć w tradycyjnym japońskim ubraniu, takim jak kimono lub hakama, zazwyczaj w odcieniach bieli lub czerni, co symbolizuje jego poświęcenie dla zawodu lekarza. Nosi również prosty drewniany amulet z symbolem Wioski Ukrytej we Mgle, przypominający o jego domu i dziedzictwie.
Kiedy jest poza służbą, Jaskółka ubiera się mniej oficjalnie, często wybierając dżinsowe spodnie w połączeniu z białą koszulą lub prostym t-shirtem. Lubi czuć się wygodnie, ale chce też zachować poczucie estetyki. Często widuje się go z małą torbą, w której znajdują się jego narzędzia medyczne i mikstury, ponieważ zawsze jest gotowy do pomocy innym.
Ogólnie rzecz biorąc, Tsubame jest dumnym, potężnym i szlachetnym ex-shinobi, z wielkim poczuciem obowiązku i odpowiedzialności wobec swojej wioski i ludzi. Jest siłą dobra, prawdziwym przyjacielem i sprzymierzeńcem dla tych, którzy go znają. Jest człowiekiem pokoju, oddanym sprawie uczynienia świata lepszym miejscem dzięki swoim umiejętnościom w medycznym ninjutsu i alchemii. Jego strój odzwierciedla jego profesję i dorobek, będąc zawsze gotowym do pomocy i uzdrawiania innych.
Sabataya Tamura to złożona i wielowarstwowa postać, której historia to historia odwagi oraz wytrwałości w obliczu przeciwności losu. Urodzony w Kirigakure no Sato na terenach Mizu no Kuni, przeżył okrucieństwa wojny i widział z pierwszej ręki zniszczenia, jakie ona przynosi już od lat młodzieńczych. Pomimo tych doświadczeń, Sabataya nie pozwolił, by przemoc i chaos panujące w jego świecie złamały jego serce kompletnie. Pozostał miłym i dobrym człowiekiem, zdeterminowanym, by zmienić świat na lepsze, pomimo wewnętrznych zmagań z depresją.
Jego życie dodatkowo komplikuje osobista tragedia - stracił żonę Orikę i syna Uekiego w pobliżu Arashi no Kuni na dotąd nieznaną mu chorobe, która możliwie także zaraziła jego samego. Sabataya znosi ten ból z pokorą i jest gotowy zachować pamięć o nich, pracując nad odbudową zniszczonej osady, która kiedyś była jego domem. Pomimo niezachwianego praktycznie ducha, Sabataya nie jest pozbawiony swoich demonów. Doświadczenia wojny i straty pozostawiły głębokie blizny emocjonalne, a on sam zmaga się ze wspomnieniami, a przy tym emocjami, które wciąż go prześladują.
Pomimo tych wyzwań, Tsubame nie pozwala, by zwątpienie w siebie go definiowało. Jest człowiekiem o wielkiej introspekcji i samoświadomości, wie, że nie może zmienić się z dnia na dzień. Docenia swoje mocne i słabe strony i jest zdeterminowany, aby kontynuować swoją drogę, nawet jeśli nie jest pewien, czy jest ona właściwa. Kieruje nim silne pragnienie bycia wartościową osobą dla innych, wykorzystania swoich umiejętności i szkolenia w sztukach ninja, by pokazać innym lepszą drogę i pozytywnie wpłynąć na świat.
Sabataya może nie nastawiał się na bycie shinobi, ale znalazł cel w wykorzystaniu swoich zdolności ku pożytkowi. Wie, że nigdy nie będzie idealny, ale jest zaangażowany w używanie swojej mocy oraz chakry, aby przynieść nadzieję i pokój tym, którzy są wokół niego. W końcu Sabataya Tamura jest bohaterem nie z powodu swoich umiejętności, ale z powodu swojego niezachwianego ducha, swojej dobroci i głębokiego zaangażowania w uczynienie świata lepszym miejscem.
Nazwisko i imięSabataya Tamura
PrzynależnośćWolny Strzelec
PseudonimyUemura Nobuo, Tsubame
PłećMężczyzna
TytułyBrak
Wiek24
Wzrost196 cm
Waga76 kg
Rangi
Iryōnin, Ex-Jōnin Iwagakure no Sato, Ex-Genin Kirigakure no Sato
Wykonane wątki (oficjalne/wszystkie)
D
15
C
2
B
4
A
1
S
0
Odbyte walki
Zwycięstwa:
Brak
Remisy:
Brak
Siła:
Poz. 7
Szybkość:
Poz. 7
Wytrzymałość:
Poz. 7
Refleks:
Poz. 7
Siła Woli:
Poz. 7
Kontrola Chakry:
Poz. 10
Ilość Chakry:
10000E: - | D: - | C: 20 | B: 100 | A: 250 | S: 500
Posiadane Dziedziny
Tsūjitegan
S
Iryō Ninjutsu
S
Renkinjutsu
S
Shokunin-waza
B
Ninjutsu
B
Genjutsu
B
Suiton
B
Doton
B
Fūinjutsu
B
Tenjō no Yari
B
Tanken-Ryū
B
Ninpō: Bukijutsu
B
Suna no Ken
B
Atuty i wadyObrazek
Iryō NinjutsuSpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.

Kod: Zaznacz cały

[specjalizacja name=Iryō Ninjutsu]Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.[/specjalizacja]
Chirurgiczna precyzjaAtut wrodzony
Postać posiada niebywałą precyzję, potrafiąc dokładnie wykonać najbardziej szczegółowe gesty i niuanse, a w sytuacjach bitewnych - wycelować w zaplanowane przez siebie miejsce znacznie lepiej niż ktoś, kto tego atutu nie posiada. Oczywiście - wciąż główne skrzypce gra tam styl walki. Ponadto postać posiada niebywały talent do operacji chirurgicznych. Nie oznacza to, że jest w stanie zostać najlepszym lekarzem na świecie, jeśli nie poświęci temu dość czasu, jednak operacje i przeszczepy w jej wykonaniu zdają się wychodzić o wiele lepiej niż w przypadku innych osób. Ogólnie więc, atut ten wpływa na szeroko pojętą precyzję i dokładność w działaniach postaci, wynosząc je do znacznie większego poziomu niż inne osoby.

Kod: Zaznacz cały

[atut_wrodzony name=Chirurgiczna precyzja]Postać posiada niebywałą precyzję, potrafiąc dokładnie wykonać najbardziej szczegółowe gesty i niuanse, a w sytuacjach bitewnych - wycelować w zaplanowane przez siebie miejsce znacznie lepiej niż ktoś, kto tego atutu nie posiada. Oczywiście - wciąż główne skrzypce gra tam styl walki. Ponadto postać posiada niebywały talent do operacji chirurgicznych. Nie oznacza to, że jest w stanie zostać najlepszym lekarzem na świecie, jeśli nie poświęci temu dość czasu, jednak operacje i przeszczepy w jej wykonaniu zdają się wychodzić o wiele lepiej niż w przypadku innych osób. Ogólnie więc, atut ten wpływa na szeroko pojętą precyzję i dokładność w działaniach postaci, wynosząc je do znacznie większego poziomu niż inne osoby.[/atut_wrodzony]
Sennin: Iryō NinjutsuAtut nabyty
Atut ten oznacza tylko osobę posiadającej ogrom wiedzy i umiejętności w jednej, konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej dziedziny nie miałby dostępu.

Kod: Zaznacz cały

[atut_nabyty name=Sennin: Iryō Ninjutsu]Atut ten oznacza tylko osobę posiadającej ogrom wiedzy i umiejętności w jednej, konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej dziedziny nie miałby dostępu.[/atut_nabyty]
Sennin: TsūjiteganAtut nabyty
Atut ten oznacza tylko osobę posiadającej ogrom wiedzy i umiejętności w jednej, konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej dziedziny nie miałby dostępu.

Kod: Zaznacz cały

[atut_nabyty name=Sennin: Tsūjitegan]Atut ten oznacza tylko osobę posiadającej ogrom wiedzy i umiejętności w jednej, konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej dziedziny nie miałby dostępu.[/atut_nabyty]
NinjaAtut nabyty
Podstawową zdolnością dla shinobi jest umiejętność cichego poruszania się, a wraz z nią niesamowicie często w parze idzie umiejętność kamuflażu. Posiadacz tego atutu zwyczajnie jest lepiej w stanie się ukryć przed innymi oraz przemieszczać się niemalże bez wydawania jakiegokolwiek dźwięku. Czy to lepiej przykucnie za jakąś zasłoną, czy po prostu bardziej efektywnie będzie poruszał się w cieniu, nie ma to znaczenia. Zwyczajnie, wie jak się ukrywać zarówno podczas poruszania się jak i podczas czekania w miejscu. Tylko osoby o naprawdę wyczulonym zmysłu słuchu byłyby w stanie wyłapać osobę z tym atutem, z racji na to że kiedy chce, to praktycznie każda jego akcja jest bezszelestna - w granicach rozsądku. Dzięki temu idealnie nadaje się do zadań wymagających ciszy i dyskrecji.

Kod: Zaznacz cały

[atut_nabyty name=Ninja]Podstawową zdolnością dla shinobi jest umiejętność cichego poruszania się, a wraz z nią niesamowicie często w parze idzie umiejętność kamuflażu. Posiadacz tego atutu zwyczajnie jest lepiej w stanie się ukryć przed innymi oraz przemieszczać się niemalże bez wydawania jakiegokolwiek dźwięku. Czy to lepiej przykucnie za jakąś zasłoną, czy po prostu bardziej efektywnie będzie poruszał się w cieniu, nie ma to znaczenia. Zwyczajnie, wie jak się ukrywać zarówno podczas poruszania się jak i podczas czekania w miejscu. Tylko osoby o naprawdę wyczulonym zmysłu słuchu byłyby w stanie wyłapać osobę z tym atutem, z racji na to że kiedy chce, to praktycznie każda jego akcja jest bezszelestna - w granicach rozsądku. Dzięki temu idealnie nadaje się do zadań wymagających ciszy i dyskrecji.[/atut_nabyty]
Czytanie z ruchu wargAtut nabyty
Nie zawsze mamy luksus słyszenia tego, co ktoś mówi. Czasami obserwujemy sytuację z pewnego dystansu, a harmider tłumu zagłusza jakąkolwiek wypowiedź. Tak długo jednak jak widzimy usta konkretnej osoby, jesteśmy w stanie zrozumieć co ona mówi. Tak długo, jak mówi w znanym nam języku.

Kod: Zaznacz cały

[atut_nabyty name=Czytanie z ruchu warg]Nie zawsze mamy luksus słyszenia tego, co ktoś mówi. Czasami obserwujemy sytuację z pewnego dystansu, a harmider tłumu zagłusza jakąkolwiek wypowiedź. Tak długo jednak jak widzimy usta konkretnej osoby, jesteśmy w stanie zrozumieć co ona mówi. Tak długo, jak mówi w znanym nam języku.[/atut_nabyty]
SurvivalAtut nabyty
Postać posiada wiedzę niezbędną do przetrwania w dziczy. Wie, gdzie szukać schronienia, jakie rośliny są jadalne czy choćby jak rozpalić ogień.

Kod: Zaznacz cały

[atut_nabyty name=Survival]Postać posiada wiedzę niezbędną do przetrwania w dziczy. Wie, gdzie szukać schronienia, jakie rośliny są jadalne czy choćby jak rozpalić ogień.[/atut_nabyty]
TolerancjaAtut nabyty
Postać w wyniku różnych doświadczeń zyskała zwiększoną odporność na różne warunki pogodowe i ich zmienność. Dzięki temu lepiej znosi mrozy czy upały, nawet jeśli nie są one naturalne dla jego miejsca urodzenia.

Kod: Zaznacz cały

[atut_nabyty name=Tolerancja]Postać w wyniku różnych doświadczeń zyskała zwiększoną odporność na różne warunki pogodowe i ich zmienność. Dzięki temu lepiej znosi mrozy czy upały, nawet jeśli nie są one naturalne dla jego miejsca urodzenia.[/atut_nabyty]
TropicielAtut nabyty
Postać wie jak wyszukiwać i zacierać ślady. Czy będzie to podczas polowania w lesie czy na zbiegłego ninję, nie ma to znaczenia.

Kod: Zaznacz cały

[atut_nabyty name=Tropiciel]Postać wie jak wyszukiwać i zacierać ślady. Czy będzie to podczas polowania w lesie czy na zbiegłego ninję, nie ma to znaczenia.[/atut_nabyty]
Ulepszony zmysł: SłuchAtut nabyty
Atut wielokrotnego wyboru. Oznacza to, że postać ma bardziej wyczulony wybrany zmysł. Atut ten ściśle współpracuje z Refleksem, znacząco zwiększając jego możliwości. Jeżeli atrybut ten umożliwia np. dostrzeżenie szczegółu z dwudziestu metrów - posiadacze tego atutu ze zmysłem wzroku ten sam szczegół dostrzegą z dwukrotnie większej odległości itd. Analogicznie, jeśli wzmocniony zmysł wykrywa coś z dystansu dwudziestu metrów - osoby z wyższą wartością atrybuty Refleks wykryją coś z dalszego dystansu. Wyróżnia się pięć zmysłów:
  1. Słuch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że postać jest bardziej wyczulona na źródła dźwięków dookoła niej. Usłyszy jak trawa się ugina za nią czy oddech oddalonego nawet o dwadzieścia metrów przeciwnika, a podczas snu - może obudzić (jeśli użytkownik tego chce) go nawet najcichszy dźwięk, przez co bardzo ciężko ją zaskoczyć. Jeśli jednak przeciwnik np. ukrywa swój oddech i w miarę możliwości ogranicza wydawane dźwięki, wówczas dystans ten maleje, choć w pobliżu 5 metrów od użytkownika naprawdę trzeba się postarać.

Kod: Zaznacz cały

atut_nabyty name=Ulepszony zmysł: Słuch]Atut wielokrotnego wyboru. Oznacza to, że postać ma bardziej wyczulony wybrany zmysł. Atut ten ściśle współpracuje z Refleksem, znacząco zwiększając jego możliwości. Jeżeli atrybut ten umożliwia np. dostrzeżenie szczegółu z dwudziestu metrów - posiadacze tego atutu ze zmysłem wzroku ten sam szczegół dostrzegą z dwukrotnie większej odległości itd. Analogicznie, jeśli wzmocniony zmysł wykrywa coś z dystansu dwudziestu metrów - osoby z wyższą wartością atrybuty Refleks wykryją coś z dalszego dystansu. Wyróżnia się pięć zmysłów:
[list=1][*]Słuch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że postać jest bardziej wyczulona na źródła dźwięków dookoła niej. Usłyszy jak trawa się ugina za nią czy oddech oddalonego nawet o dwadzieścia metrów przeciwnika, a podczas snu - może obudzić (jeśli użytkownik tego chce) go nawet najcichszy dźwięk, przez co bardzo ciężko ją zaskoczyć. Jeśli jednak przeciwnik np. ukrywa swój oddech i w miarę możliwości ogranicza wydawane dźwięki, wówczas dystans ten maleje, choć w pobliżu 5 metrów od użytkownika naprawdę trzeba się postarać.[/list][/atut_nabyty]
Ulepszony zmysł: WęchAtut nabyty
Atut wielokrotnego wyboru. Oznacza to, że postać ma bardziej wyczulony wybrany zmysł. Atut ten ściśle współpracuje z Refleksem, znacząco zwiększając jego możliwości. Jeżeli atrybut ten umożliwia np. dostrzeżenie szczegółu z dwudziestu metrów - posiadacze tego atutu ze zmysłem wzroku ten sam szczegół dostrzegą z dwukrotnie większej odległości itd. Analogicznie, jeśli wzmocniony zmysł wykrywa coś z dystansu dwudziestu metrów - osoby z wyższą wartością atrybuty Refleks wykryją coś z dalszego dystansu. Wyróżnia się pięć zmysłów:
  1. Węch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie zmienić się w prawdziwego psa tropiącego, bez potrzeby użycia specjalistycznych technik. Bez problemu zapamiętuje zapach swojego celu i jest w stanie go śledzić, nawet gdy ten jest oddalony o 2.5km od użytkownika. Umożliwia to także lokalizację osoby w przestrzeni, gdy np. jest ciemno, dostarczając informację o źródle zapachu w promieniu 10 metrów od użytkownika, choć jest to tylko ogólny kierunek, a nie dokładna lokalizacja. Warunki atmosferyczne, jak np. wiatr, mogą dodatkowo utrudnić tropienie.

Kod: Zaznacz cały

[atut_nabyty name=Ulepszony zmysł: Węch]Atut wielokrotnego wyboru. Oznacza to, że postać ma bardziej wyczulony wybrany zmysł. Atut ten ściśle współpracuje z Refleksem, znacząco zwiększając jego możliwości. Jeżeli atrybut ten umożliwia np. dostrzeżenie szczegółu z dwudziestu metrów - posiadacze tego atutu ze zmysłem wzroku ten sam szczegół dostrzegą z dwukrotnie większej odległości itd. Analogicznie, jeśli wzmocniony zmysł wykrywa coś z dystansu dwudziestu metrów - osoby z wyższą wartością atrybuty Refleks wykryją coś z dalszego dystansu. Wyróżnia się pięć zmysłów:
[list=1][*]Węch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie zmienić się w prawdziwego psa tropiącego, bez potrzeby użycia specjalistycznych technik. Bez problemu zapamiętuje zapach swojego celu i jest w stanie go śledzić, nawet gdy ten jest oddalony o 2.5km od użytkownika. Umożliwia to także lokalizację osoby w przestrzeni, gdy np. jest ciemno, dostarczając informację o źródle zapachu w promieniu 10 metrów od użytkownika, choć jest to tylko ogólny kierunek, a nie dokładna lokalizacja. Warunki atmosferyczne, jak np. wiatr, mogą dodatkowo utrudnić tropienie.[/list][/atut_nabyty]
Ulepszony zmysł: SmakAtut nabyty
Atut wielokrotnego wyboru. Oznacza to, że postać ma bardziej wyczulony wybrany zmysł. Atut ten ściśle współpracuje z Refleksem, znacząco zwiększając jego możliwości. Jeżeli atrybut ten umożliwia np. dostrzeżenie szczegółu z dwudziestu metrów - posiadacze tego atutu ze zmysłem wzroku ten sam szczegół dostrzegą z dwukrotnie większej odległości itd. Analogicznie, jeśli wzmocniony zmysł wykrywa coś z dystansu dwudziestu metrów - osoby z wyższą wartością atrybuty Refleks wykryją coś z dalszego dystansu. Wyróżnia się pięć zmysłów:
  1. Smak - wzmocnienie tego zmysłu, choć nie posiada zastosowania stricte bojowego, pozwala natomiast niemalże od razu rozpoznać skład czegokolwiek co tylko spróbujemy, a także określić, czy będzie to miało pozytywny, czy negatywny wpływ na użytkownika. Nawet, jeśli trucizna nie posiada smaku sama w sobie, tak osoba, z tym wzmocnieniem wyczuje, że w napoju czy potrawie jest coś więcej, co wpłynęło na smak. Dodatkowo, jest w stanie jasno określić, składniki potraw.

Kod: Zaznacz cały

[atut_nabyty name=Ulepszony zmysł: Smak]Atut wielokrotnego wyboru. Oznacza to, że postać ma bardziej wyczulony wybrany zmysł. Atut ten ściśle współpracuje z Refleksem, znacząco zwiększając jego możliwości. Jeżeli atrybut ten umożliwia np. dostrzeżenie szczegółu z dwudziestu metrów - posiadacze tego atutu ze zmysłem wzroku ten sam szczegół dostrzegą z dwukrotnie większej odległości itd. Analogicznie, jeśli wzmocniony zmysł wykrywa coś z dystansu dwudziestu metrów - osoby z wyższą wartością atrybuty Refleks wykryją coś z dalszego dystansu. Wyróżnia się pięć zmysłów:
[list=1][*]Smak - wzmocnienie tego zmysłu, choć nie posiada zastosowania stricte bojowego, pozwala natomiast niemalże od razu rozpoznać skład czegokolwiek co tylko spróbujemy, a także określić, czy będzie to miało pozytywny, czy negatywny wpływ na użytkownika. Nawet, jeśli trucizna nie posiada smaku sama w sobie, tak osoba, z tym wzmocnieniem wyczuje, że w napoju czy potrawie jest coś więcej, co wpłynęło na smak. Dodatkowo, jest w stanie jasno określić, składniki potraw.[/list][/atut_nabyty]
Ulepszony zmysł: DotykAtut nabyty
Atut wielokrotnego wyboru. Oznacza to, że postać ma bardziej wyczulony wybrany zmysł. Atut ten ściśle współpracuje z Refleksem, znacząco zwiększając jego możliwości. Jeżeli atrybut ten umożliwia np. dostrzeżenie szczegółu z dwudziestu metrów - posiadacze tego atutu ze zmysłem wzroku ten sam szczegół dostrzegą z dwukrotnie większej odległości itd. Analogicznie, jeśli wzmocniony zmysł wykrywa coś z dystansu dwudziestu metrów - osoby z wyższą wartością atrybuty Refleks wykryją coś z dalszego dystansu. Wyróżnia się pięć zmysłów:
  1. Dotyk - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie wykryć najdrobniejsze zmiany w fakturze zarówno przedmiotów, jak i osób. Ba! Nawet nie musi dotykać ich bezpośrednio dłonią - jakakolwiek część ciała jest w stanie to wykryć, także najdrobniejszy impuls. W trakcie walki, pozwala także odczuć, jak ataki wypływają na ciało i elementy pancerza przeciwnika, przez co dłuższa, analityczna walka, może takiej osobie dostarczyć cennych informacji o słabych punktach, a receptory na skórze wykryją nawet najdrobniejszą zmianę temperatury - także tę nienaturalną, wywołaną np. jakimś jutsu.

Kod: Zaznacz cały

[atut_nabyty name=Ulepszony zmysł: Dotyk]Atut wielokrotnego wyboru. Oznacza to, że postać ma bardziej wyczulony wybrany zmysł. Atut ten ściśle współpracuje z Refleksem, znacząco zwiększając jego możliwości. Jeżeli atrybut ten umożliwia np. dostrzeżenie szczegółu z dwudziestu metrów - posiadacze tego atutu ze zmysłem wzroku ten sam szczegół dostrzegą z dwukrotnie większej odległości itd. Analogicznie, jeśli wzmocniony zmysł wykrywa coś z dystansu dwudziestu metrów - osoby z wyższą wartością atrybuty Refleks wykryją coś z dalszego dystansu. Wyróżnia się pięć zmysłów:
[list=1][*]Dotyk - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie wykryć najdrobniejsze zmiany w fakturze zarówno przedmiotów, jak i osób. Ba! Nawet nie musi dotykać ich bezpośrednio dłonią - jakakolwiek część ciała jest w stanie to wykryć, także najdrobniejszy impuls. W trakcie walki, pozwala także odczuć, jak ataki wypływają na ciało i elementy pancerza przeciwnika, przez co dłuższa, analityczna walka, może takiej osobie dostarczyć cennych informacji o słabych punktach, a receptory na skórze wykryją nawet najdrobniejszą zmianę temperatury - także tę nienaturalną, wywołaną np. jakimś jutsu.[/list][/atut_nabyty]
DōhaiAtut nabyty
Pierwszy atut na wymarzonej ścieżce nauczyciela. Osoba posiadająca ten atut ma większą wprawę w nauczaniu innych ludzi, dzięki czemu robi to efektywniej. Jest w stanie pomóc im w treningu dziedzin do poziomu o 2 niższego od ich aktualnego i treningu atrybutów do poziomu o 3 niższego, od ich aktualnego. Przykładowo, Dōhai z Suitonem S, może komuś pomóc w nauce maksymalnie Suitonu B, zaś z Wytrzymałością 10 - Wytrzymałości 7. Również od tego momentu, osoba posiadająca ten atut jest w stanie uczyć innych ludzi swoich atutów nabytych oraz swoich technik prywatnych, tak długo, jak nie są one wspomaganiami. Bez posiadania tego atutu nie ma możliwości ich nauczania.

Bardziej konkretne informacje co do nauczania można znaleźć w tym temacie.

Kod: Zaznacz cały

[atut_nabyty name=Dōhai]Pierwszy atut na wymarzonej ścieżce nauczyciela. Osoba posiadająca ten atut ma większą wprawę w nauczaniu innych ludzi, dzięki czemu robi to efektywniej. Jest w stanie pomóc im w treningu dziedzin do poziomu o 2 niższego od ich aktualnego i treningu atrybutów do poziomu o 3 niższego, od ich aktualnego. Przykładowo, Dōhai z Suitonem S, może komuś pomóc w nauce maksymalnie Suitonu B, zaś z Wytrzymałością 10 - Wytrzymałości 7. Również od tego momentu, osoba posiadająca ten atut jest w stanie uczyć innych ludzi swoich atutów nabytych oraz swoich technik prywatnych, tak długo, jak nie są one wspomaganiami. Bez posiadania tego atutu nie ma możliwości ich nauczania.

[i]Bardziej konkretne informacje co do nauczania można znaleźć w [url=https://sakuranohana.pl/viewtopic.php?p=2577#p2577]tym[/url] temacie.[/i][/atut_nabyty]
SenpaiAtut nabyty
Drugi już atut na wymarzonej ścieżce nauczyciela. Osoba posiadająca ten atut pomogła już nie jednej osobie przy treningu ich zdolności i jest w stanie umiejętnie wskazać błędy jakie druga osoba popełnia. Senpai jest w stanie pomóc innym w treningu dziedzin do poziomu o 1 niższego od ich aktualnego i treningu atrybutów do poziomu również o 1 niższego, od ich aktualnego. Przykładowo, Senpai z Suitonem S, może komuś pomóc w nauce maksymalnie Suitonu A, zaś ten z Wytrzymałością 10 - w nauce Wytrzymałości 9. Wciąż może nauczać innych swoich atutów nabytych oraz technik prywatnych, które nie są wspomaganiami. Może także nauczać innychtechnik ozwojowanych, nawet jeśli sam zwój gdzieś zaginął. Nie dotyczy to jednak technik będących wspomaganiami. Bez posiadania tego atutu nie ma takiej możliwości.

Bardziej konkretne informacje co do nauczania można znaleźć w tym temacie.

By wykupić ten atut należy posiadać wcześniej wykupiony atut Dōhai.

Kod: Zaznacz cały

[atut_nabyty name=Senpai]Drugi już atut na wymarzonej ścieżce nauczyciela. Osoba posiadająca ten atut pomogła już nie jednej osobie przy treningu ich zdolności i jest w stanie umiejętnie wskazać błędy jakie druga osoba popełnia. Senpai jest w stanie pomóc innym w treningu dziedzin do poziomu o 1 niższego od ich aktualnego i treningu atrybutów do poziomu również o 1 niższego, od ich aktualnego. Przykładowo, Senpai z Suitonem S, może komuś pomóc w nauce maksymalnie Suitonu A, zaś ten z Wytrzymałością 10 - w nauce Wytrzymałości 9. Wciąż może nauczać innych swoich atutów nabytych oraz technik prywatnych, które nie są wspomaganiami. Może także nauczać innychtechnik ozwojowanych, nawet jeśli sam zwój gdzieś zaginął. Nie dotyczy to jednak technik będących wspomaganiami. Bez posiadania tego atutu nie ma takiej możliwości.

[i]Bardziej konkretne informacje co do nauczania można znaleźć w [url=https://sakuranohana.pl/viewtopic.php?p=2577#p2577]tym[/url] temacie.[/i]

[b]By wykupić ten atut należy posiadać wcześniej wykupiony atut Dōhai.[/b][/atut_nabyty]
NauczycielAtut nabyty
Atut ten sam z siebie nic nie robi. W zależności jednak od posiadanych innych atutów, daje on następujące bonusy:
  • Dla posiadaczy atutów Dōhai i Senpai - w końcu osiągamy szczyt w naszej karierze nauczyciela. Są to już osoby, które są wręcz stworzone do prowadzenia drużyn geninów i nauczania ich o świecie shinobi. Nauczyciel jest w stanie pomóc innym w treningu dziedzin i treningu atrybutów do ich aktualnego poziomu. Przykładowo, Nauczyciel z Suitonem S i Wytrzymałością 10, może komuś pomóc w nauce zarówno Suitonu S, jak i Wytrzymałości 10. Umożliwia im również przekazywanie wiedzy także o technikach będących wspomaganiami, a także o atutach nabytych, swoich technikach prywatnych czy ozwojowanych, nawet jeśli sam zwój gdzieś zaginął.
    Bardziej konkretne informacje co do nauczania można znaleźć w tym temacie.
  • Dla posiadaczy atutu Skryba i Archiwista - umożliwia on również poprawne zapisywanie wiedzy o technikach będących wspomaganiami, dzięki czemu mogą oni przekazywać wiedzę w zwojach o nawet tak legendarnych technikach.

Kod: Zaznacz cały

[atut_nabyty name=Nauczyciel]Atut ten sam z siebie nic nie robi. W zależności jednak od posiadanych innych atutów, daje on następujące bonusy:
[list][*][i]Dla posiadaczy atutów Dōhai i Senpai[/i] - w końcu osiągamy szczyt w naszej karierze nauczyciela. Są to już osoby, które są wręcz stworzone do prowadzenia drużyn geninów i nauczania ich o świecie shinobi. Nauczyciel jest w stanie pomóc innym w treningu dziedzin i treningu atrybutów do ich aktualnego poziomu. Przykładowo, Nauczyciel z Suitonem S i Wytrzymałością 10, może komuś pomóc w nauce zarówno Suitonu S, jak i Wytrzymałości 10. Umożliwia im również przekazywanie wiedzy także o technikach będących wspomaganiami, a także o atutach nabytych, swoich technikach prywatnych czy ozwojowanych, nawet jeśli sam zwój gdzieś zaginął.
[i]Bardziej konkretne informacje co do nauczania można znaleźć w [url=https://sakuranohana.pl/viewtopic.php?p=2577#p2577]tym[/url] temacie.[/i]
[*][i]Dla posiadaczy atutu Skryba i Archiwista[/i] - umożliwia on również poprawne zapisywanie wiedzy o technikach będących wspomaganiami, dzięki czemu mogą oni przekazywać wiedzę w zwojach o nawet tak legendarnych technikach.[/atut_nabyty]
OburęcznośćAtut nabyty
Ninja jednak jest takim zawodem, gdzie możliwość korzystania z obu rąk jest niezbędna. Czy to wrodzona, czy nabyta, biegłość ta sprawia, że dane postaci równie sprawnie posługują się obiema rękoma.

Kod: Zaznacz cały

[atut_nabyty name=Oburęczność]Ninja jednak jest takim zawodem, gdzie możliwość korzystania z obu rąk jest niezbędna. Czy to wrodzona, czy nabyta, biegłość ta sprawia, że dane postaci równie sprawnie posługują się obiema rękoma.[/atut_nabyty]
Znaki migoweAtut nabyty
Atut wielokrotnego wyboru. Od dawnych czasów, shinobi zawsze mieli potrzebę komunikowania się w jakiś bardziej sekretny sposób podczas wykonywania misji. Podczas tych najbardziej tajnych, najpopularniejszym sposobem zawsze były... znaki migowe. Posiadacz tego atutu bez problemu może się komunikować przy pomocy gestów dłonią. Nawet fraszkę mógłby nią wygestykulować! Są jednak różne "języki" znaków migowych. Mogą one być zależne od wioski z jakiej pochodzi shinobi, a równie dobrze w Królestwie Kupców straż mogła opanować jakieś własne znaki migowe. Z racji na to, na świecie wyróżnianie są ogólne znaki migowo znane praktycznie przez każdego kto się nimi posługuje, jak te bardziej konkretne zależne od wioski, osady czy kraju.

Aby wykupić specyficzny rodzaj znaków migowych należy mieć podstawy do znania znaków odpowiedniej wioski/osady/kraju np. wychowanie w danej wiosce lub przynależność. W innym wypadku, trzeba ten atut zdobyć fabularnie. Znaki migowe (ogólne) są dostępne dla wszystkich.

Kod: Zaznacz cały

[atut_nabyty name=Znaki migowe]Atut wielokrotnego wyboru. Od dawnych czasów, shinobi zawsze mieli potrzebę komunikowania się w jakiś bardziej sekretny sposób podczas wykonywania misji. Podczas tych najbardziej tajnych, najpopularniejszym sposobem zawsze były... znaki migowe. Posiadacz tego atutu bez problemu może się komunikować przy pomocy gestów dłonią. Nawet fraszkę mógłby nią wygestykulować! Są jednak różne "języki" znaków migowych. Mogą one być zależne od wioski z jakiej pochodzi shinobi, a równie dobrze w Królestwie Kupców straż mogła opanować jakieś własne znaki migowe. Z racji na to, na świecie wyróżnianie są ogólne znaki migowo znane praktycznie przez każdego kto się nimi posługuje, jak te bardziej konkretne zależne od wioski, osady czy kraju.

[b]Aby wykupić specyficzny rodzaj znaków migowych należy mieć podstawy do znania znaków odpowiedniej wioski/osady/kraju np. wychowanie w danej wiosce lub przynależność. W innym wypadku, trzeba ten atut zdobyć fabularnie. Znaki migowe (ogólne) są dostępne dla wszystkich.[/b][/atut_nabyty]
Bocianie gniazdoBiegłość
Postać zaprawiona w obserwowaniu odległych rzeczy dzięki potędze Tsujitengana. W wyniku nabytego doświadczenia, podczas obserwacji wydarzeń odbywających się w znacznej odległości od postaci (+1km) za pomocą klanowego Dojutsu Sabataya, traktowana jest ona tak jak gdyby posiadała +1 do Refleksu (Max. do 10)

Kod: Zaznacz cały

[bieglosc name=Bocianie gniazdo] Postać zaprawiona w obserwowaniu odległych rzeczy dzięki potędze Tsujitengana. W wyniku nabytego doświadczenia, podczas obserwacji wydarzeń odbywających się w znacznej odległości od postaci (+1km) za pomocą klanowego Dojutsu Sabataya, traktowana jest ona tak jak gdyby posiadała +1 do Refleksu (Max. do 10)
[/bieglosc]
Uzależnienie: PapierosyWada
Postać cierpi na nałóg, który w zależności od osoby ujawnia się przy dłuższym lub krótszym okresie regularnego palenia tytoniu. Tamura częstuje się mieszanką substancji smolistych w formie skręta jak tylko ma okazję, a zwłaszcza podczas nagłego przypływu stresu i negatywnych emocji. Dłuższa abstynencja od używki wywołuje u niego stan melancholijności wraz z widocznym ubytkiem energii.

Sposób wyleczenia wady: Psychoterapia albo terapia osobista celem porzucenia nałogu.

Kod: Zaznacz cały

[wada name=Uzależnienie: Papierosy]Postać cierpi na nałóg, który w zależności od osoby ujawnia się przy dłuższym lub krótszym okresie regularnego palenia tytoniu. Tamura częstuje się mieszanką substancji smolistych w formie skręta jak tylko ma okazję, a zwłaszcza podczas nagłego przypływu stresu i negatywnych emocji. Dłuższa abstynencja od używki wywołuje u niego stan melancholijności wraz z widocznym ubytkiem energii.

[b]Sposób wyleczenia wady:[/b] Psychoterapia albo terapia osobista celem porzucenia nałogu.[/wada]
Choroba rozrostowaWada
Medyk cierpi na częściową niewydolność oddechową powiązaną z nowotworem złośliwym w rejonie płuc. Jego geneza nie jest do końca znana, lecz prawdopodobnie wynika przede wszystkim z powodu aktywnego palenia tytoniu. Lekarz odczuwa niekiedy wzrost częstotliwości kaszlu, a w gorsze dni nawet ból w klatce piersiowej. Sam nie wie dokładnie jak temu obecnie zapobiec. Wiadomym jest, że ze swoją wiedzą medyczną doskonale zdaje sobie sprawę iż musi to zwalczyć najszybciej jak się da.

Sposób wyleczenia wady: Odpowiednia chemioterapia lub przeszczep.

Kod: Zaznacz cały

[wada name=Choroba rozrostowa]Medyk cierpi na częściową niewydolność oddechową powiązaną z nowotworem złośliwym w rejonie płuc. Jego geneza nie jest do końca znana, lecz prawdopodobnie wynika przede wszystkim z powodu aktywnego palenia tytoniu. Lekarz odczuwa niekiedy wzrost częstotliwości kaszlu, a w gorsze dni nawet ból w klatce piersiowej. Sam nie wie dokładnie jak temu obecnie zapobiec. Wiadomym jest, że ze swoją wiedzą medyczną doskonale zdaje sobie sprawę iż musi to zwalczyć najszybciej jak się da.

[b]Sposób wyleczenia wady:[/b] Odpowiednia chemioterapia lub przeszczep.[/wada]
Uszkodzona prawa rękaWada
W wyniku obrażeń doznanych w trakcie batalii, prawa ręka shinobiego utraciła część swoich zdolności fizycznych. Podczas rozpatrywania efektów, fizyczne atrybuty tej ręki (Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Refleks) są traktowane o 2 mniej niż faktycznie posiadane przez ninja.

Sposób wyleczenia wady: Profesjonalna rehabilitacja lub specjalistyczna technika, pozwalająca wyleczyć takie urazy.

Kod: Zaznacz cały

[wada name=Uszkodzona prawa ręka]W wyniku obrażeń doznanych w trakcie batalii, prawa ręka shinobiego utraciła część swoich zdolności fizycznych. Podczas rozpatrywania efektów, fizyczne atrybuty tej ręki (Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Refleks) są traktowane o 2 mniej niż faktycznie posiadane przez ninja.

[b]Sposób wyleczenia wady:[/b] Profesjonalna rehabilitacja lub specjalistyczna technika, pozwalająca wyleczyć takie urazy.[/wada]
EkwipunekObrazek
  • Plecy:
    • Średni zwój (10/15):
      • Zestaw medyczny;
      • Bandaż 10 m;
      • Świetlna bombka x3;
      • Maska tlenowa;
      • Maska przeciwgazowa;
      • Shuriken x10;
      • Kunai x9;
      • Kartka papieru x10;
    • Średni zwój (6/15):
      • Stalowa żyłka 15 m;
      • Strzykawka x5;
      • Bandaż 10 m;
      • Bombka dymna x2;
      • Notka wybuchowa x5;
      • Prowiant;
  • Dłonie:
    • Para Tebukuro;
    • Bo;
  • Pas:
    • Wakizashi z tsubą;
    • Nóż;
    • Pigułka żywnościowa;
  • Kabura:
    • Kunai;
  • Torba biodrowa:
    • Mały Zwój (3/10):
      • Butelka x2;
      • Fiolka x6;
      • Strzykawka x5;
    • Mały Zwój (4/10):
      • Składniki do specyfików rangi C x2;
      • Pigułka zwiększająca krew;
      • Desert Coffee;
      • Sakura's Roots;
    • Mały Zwój (0/10):
TechnikiObrazek
Obrazek

(忍術) Ninjutsu
► Pokaż Spoiler | Ninjutsu
► Pokaż Spoiler | Ranga E
  • HIRAITAMON
  • SAKKI
  • BUNSHIN NO JUTSU
  • HENGE NO JUTSU
  • KAWARIMI NO JUTSU
  • KI NOBORI NO SHUGYŌ
  • NAWANUKE NO JUTSU
  • SUIMEN HOKŌ NO GYŌ
► Pokaż Spoiler | Ranga D
  • OBORO BUNSHIN NO JUTSU
  • UTSUSEMI NO JUTSU
  • CHAKURA KAIHŌ
  • HABATOBI
  • KAWA KOE NO JUTSU
► Pokaż Spoiler | Ranga C
  • KAWARA SHURIKEN
  • KUCHIYOSE NO JUTSU
  • MITSUTAMA NO JUTSU
  • CHAKURA KŌDO WANA HŌHŌ
  • KONBI HENGE
  • KAKUDAI SA RETA KOE
  • KEMONO NO HAJI
  • KAKKŪ TŌTEKI
  • KUROMEGANE NO JUTSU
  • CHAKURA NO KONRAN
  • KOE NAGE
  • WANA-TSUKURI: KUBITSURI NO JUTSU
► Pokaż Spoiler | Ranga B
  • SHUNSHIN NO JUTSU
  • SHŌSHAGAN NO JUTSU
  • KUCHIYOSE: RAIKO KENKA
  • AYAMETORI
  • DORAGONSUPAI NO JUTSU
  • GAMADAIRA — KAGEAYATSURI NO JUTSU
  • HIEN
  • KAGAYAKU RANTAN NO JUTSU
  • KEKKAI: TENGAI HŌJIN
  • RANJISHIGAMI NO JUTSU
  • ENGYŌ
  • KAIJŪDENTŌ NO JUTSU
  • NENCHAKU INKAN NAGERU
  • CHŌRYOKU KAIZEN
  • KESSHITE TAORENAKATTA TŌ
  • CHAKURA NO HA: KEISEI
Obrazek

(封印術) Fūinjutsu
► Pokaż Spoiler | Fūinjutsu
► Pokaż Spoiler | Ranga E
  • FŪIN NO MEISAI
  • YŌSO NO HIBANA
► Pokaż Spoiler | Ranga D
  • FŪIN NO JUTSU
  • SHIKOKU FŪIN
► Pokaż Spoiler | Ranga C
  • BAKURYŪGEKI
  • SŌSHŌRYŪ
  • SUKOSHI MIZUBA
  • ISSHI TŌJIN
  • FŪINJUTSU: JŌBUNA SENSHA
  • FŪIN NO JUTSU: SHITEI
  • FŪINJUTSU: YŪDOKUNA OKURIMONO
  • GOFŪ KEKKAI: SHINGŌ
► Pokaż Spoiler | Ranga B
  • CHINMOKU NO FŪIN
  • FŪIN NO JUTSU: CHINMOKU NO SARUGUTSUWA
  • GOFŪ KEKKAI
  • GOFŪ KEKKAI TŌGE NO JUTSU
  • NUNOSHIBARI NO JUTSU
  • SAIHEN
  • CHAKURA NO FŪIN
  • FŪIN NO JUTSU: MŌMOKU ONIGOKKO
  • JIKO NINSHIKI
Obrazek

(幻術) Genjutsu
► Pokaż Spoiler | Genjutsu
► Pokaż Spoiler | Ranga E
  • GENJUTSU KAI
► Pokaż Spoiler | Ranga D
  • KASUMI JŪSHA NO JUTSU
  • KOISHI
  • MAGEN: NARAKUMI NO JUTSU
  • SENKŌ
  • TOKUSHU KŌKA-WAZA
  • KONOHA-RYŪ YANAGI
► Pokaż Spoiler | Ranga C
  • HANA KAHEN TŌSŌ
  • HYAKU SAKU HANA NO TEKUNIKKU
  • KORI SHINCHŪ NO JUTSU
  • MAGEN: JIGOKU KŌKA NO JUTSU
  • MAGEN: KOKONI ARAZU NO JUTSU
  • KAIMAMIRU
► Pokaż Spoiler | Ranga B
  • ASOKO JANAI
  • KOKUANGYO NO JUTSU
  • MAGEN: JUBAKU SATSU
  • HEBINIRAMI
  • GENJUTSU: SEISHIN-TEKI BORATIRITI
Obrazek

(医療忍術) Iryō Ninjutsu
► Pokaż Spoiler | Iryō Ninjutsu
► Pokaż Spoiler | Ranga E
  • MASUI NO JUTSU
  • SAIKIN NO JUTSU
  • NENREI KAKUNIN
  • KETSUEKI KENSA
► Pokaż Spoiler | Ranga D
  • BUNSEKI NO JUTSU
  • HAN JUSEI NO JUTSU
► Pokaż Spoiler | Ranga C
  • SHŌSEN JUTSU
► Pokaż Spoiler | Ranga B
  • DOKUGIRI
  • SAIKAN CHŪSHUTSU NO JUTSU
  • CHAKURA NO MESU
  • SHIKON NO JUTSU
  • KIZU NO JOKYO
  • KATSURYOKU NO DENTATSU
  • CHIYU PŌSHON
  • KIRE
  • IRYŌ SUITON: MIZUKURAGE
  • TAION CHŌSETSU NO JUTSU
► Pokaż Spoiler | Ranga A
  • DOKUJIN
  • IN'YU SHŌMETSU
  • CHIKATSU SAISEI NO JUTSU
► Pokaż Spoiler | Ranga S
  • TENSEI NO JUTSU
  • IRYŌ MŌDO
Obrazek

(土遁) Doton
► Pokaż Spoiler | Doton
► Pokaż Spoiler | Ranga E
  • DOJŌ SHUKUFUKU
  • DOTON: RENGA NO JUTSU
► Pokaż Spoiler | Ranga D
  • DOTON: CHIKA HITOKU
  • DOTON: MOGURAGAKURE NO JUTSU
► Pokaż Spoiler | Ranga C
  • DOTON: DAICHI GANSHŌ
  • DOTON: DOCHŪ EIGYO NO JUTSU
  • DOTON: DOCHŪ SENKŌ
  • DOTON: DORO ŌKAMI
  • DOTON: DORYŪHEKI
  • DOTON: DORYŪSŌ
  • DOTON: GANCHŪRŌ NO JUTSU
  • DOTON: IWAKAGEISEKI
  • DOTON: RETSUDO TENSHŌ
  • DOTON: TOBI TSUBUTE
  • DOTON: DŌRO O SAKUSEI SURU
  • DOTON: CHIKYŪ SŌZŌ
► Pokaż Spoiler | Ranga B
  • DOTON: CHIDŌKAKU
  • DOTON: DORYŪ TAIGA
  • DOTON: DORYŪHA
  • DOTON: DORYŪKATSU
  • DOTON: GANBAN KYŪ
  • DOTON: IWADEPPŌ NO JUTSU
  • DOTON: IWAGAKURE NO JUTSU
  • DOTON: KAIDO SHŌKUTSU
  • DOTON: KENGAN NO JUTSU
  • DOTON: TSUCHI NAMI NO JUTSU
  • DOTON: YOMI NUMA
  • IWA BUNSHIN NO JUTSU
  • ISHI NO KAMI NO ABATĀ
  • DOTON: TŌJINBŌ
  • DOTON: CHIKYŪ NO UGOKI
  • NADARE
Obrazek

(水遁) Suiton
► Pokaż Spoiler | Suiton
► Pokaż Spoiler | Ranga E
  • SUSURU IZUMI
  • HARUGAKUDAN
  • MIZU MOJI
► Pokaż Spoiler | Ranga D
  • KIRIGAKURE NO JUTSU
  • SUITON: MIZU NO HASHIRA
  • SUITON: MIZU SHURIKEN
  • TENKYŪ
  • MIZUGAKURE NO JUTSU
  • KASA
► Pokaż Spoiler | Ranga C
  • SUITON: SUIGADAN
  • SUITON: HASHIRA NO KŌJŌ
  • SUITON: MIZUAME NABARA
  • SUITON: HATŌ
  • SUITON: MIZU KAMIKIRI
  • SUITON: SUIBEN
  • HŌMATSU RAPPA
► Pokaż Spoiler | Ranga B
  • SUITON: HARAN BANSHŌ
  • SUITON: SUIRYŪDAN NO JUTSU
  • SUIRŌ NO JUTSU
  • SUITON: AMEARARE
  • SUITON: GEKIRYŪDAN
  • SUITON: KOKŪ NO JUTSU
  • SUITON: MIZU KAWARIMI
  • MIZU BUNSHIN NO JUTSU
  • SUITON: MIZU-JŪ
  • SUITON: SUISHŪ GORUGON
  • MIZUKIRI NO YAIBA
  • URAMIAME
  • SUITON: MIZUKAMAKIRI
Obrazek

(通じて眼) Tsūjitegan
► Pokaż Spoiler | Tsūjitegan
► Pokaż Spoiler | Ranga E
  • TSŪJITEGAN: SEIKATSU-KAN
► Pokaż Spoiler | Ranga C
  • GENSŌ-TEKI YŪREI NO JUTSU
  • TSŪJITEGAN: KIRI BUNSHIN NO JUTSU
  • TSŪJITEGAN: KIRIGAKURE NO JUTSU
► Pokaż Spoiler | Ranga B
  • KATSURYOKU NO DENTATSU
► Pokaż Spoiler | Ranga A
  • TSŪJITEGAN: MUON ASAGIRI
► Pokaż Spoiler | Ranga S
  • SHŌDO SAKUSEN
  • TSŪJITEGAN: RYAKUDATSU
Ciekawostki oraz plotkiObrazek
  • Od pewnego czasu preferuje nieużywanie pseudonimu "Jaskółka";
  • Jest częściej smutny niż zwykle;
  • Zrzekł się wszystkich przywilejów związanych z byciem shinobim, w tym rangi;
  • Kocha zwierzęta;
  • Pragnie pokoju i dąży do tego, aby było go jak najwięcej w świecie;
  • Podobno się ukrywa pod innym imieniem i nazwiskiem;
  • Coraz bardziej ma chęci do podróżowania, aczkolwiek stara się też znaleźć sobie "nowy dom";
  • Dużo czasu spędza poprzez wypoczynek na łonie natury;
  • Jego główne hobby to ogrodnictwo oraz wędkarstwo;
  • Posiada Shindenshin: Sakura Fūin na karku, którą założyła mu niejaka Yamanaka Aiko;

Relacje oraz powiązaniaObrazek



Obrazek

Rodzina
„Szybujący Dorsz”
Tsuchi no Kuni
Mizu no Kuni
Hi no Kuni
Kaze no Kuni
Wrogowie
reputacja
Reputacja Globalna
Postać nieznana jeszcze na świecie, potrzebująca więcej renomy by zaistnieć na całej jego skali.
Stary Kontynent
Postać na Starym Kontynencie kojarzona w bardzo niewielkim stopniu, przez mieszkańców Tsuchi no Kuni. Dawni shinobi Iwagakure mogą go kojarzyć jako Tsubame (Jaskółka 飲み込む), jednego z ich bardziej wybitnych medyków tamtych czasów, którego to znali ze względu na jego pracę w szpitalu, jak i udział w Największej Światowej Wojnie Shinobi, kiedy to leczył ich w namiotach polowych. Zwykli mieszkańcy Kraju Ziemi kojarzą go jeszcze mniej, jednak przy wschodnich granicach krainy może usłyszeć pogłoski o świetnym medyku, jaki to wyleczył 50 mieszkańców wioski najechanej przez bandytów za darmo.
Południowe Wyspy
Postać nieznana w tych rejonach.
Nowy Kontynent
Północ
Postać nieznana w tych rejonach.
Nowy Kontynent
Centrum
Postać nieznana w tych rejonach.
Nowy Kontynent
Południe
Postać nieznana w tych rejonach.
Ostatnio zmieniony 03 sie 2023, 10:29 przez Sabataya Tamura, łącznie zmieniany 415 razy.

~~

Tsūjitegan

Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne [m]Max. dziedzina stylu przewidywanych ruchówKoszt utrzymania na turę
2 500200A20

Prowadzone Fabuły
Prowadzone Misje
Ranga D
Ranga C
Ranga B
Ranga A
Ranga S
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2010
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Sabataya Tamura

No ode mnie akcept raczej
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Wolni Strzelcy”