KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęcieWół → Małpa → Smok → Koń → Ptak
KosztPodwójny C - za jedną średnią sferę
Zasięg15 metrów
WymaganiaBrak
Dzięki tej technice użytkownik ma możliwość dosyć szybkiego wytworzenia średnich ognistych kul (odpowiadającym tym na randze C w Shakuton: Kakyū) nie w swojej dłoni, a wkoło siebie. Te natychmiast po wytworzeniu kierują się w wybranym przez wykonawce techniki kierunku, paląc wszystko na swojej drodze tak samo jak obrany przez użytkownika cel. Kule stworzone przy pomocy tej techniki nie mogą być kontrolowane. Ilość celi obranych przez użytkownika techniki w trakcie wykonywania jutsu jest limitowana jedynie przez liczbę stworzonych kul i potencjalnych celi w zasięgu techniki. Kula chwilę po trafieniu w cel przestaje istnieć. Maksymalna liczba stworzonych sfer zależna jest od rangi dziedziny klanowej oraz od limitu kontrolowanych kul z Shakuton: Kakyū.
Posiadając Rangę A w Shakuton Zasięg zostaje zwiększony o 5 metrów
Posiadając Rangę S w Shakuton Zasięg zostaje zwiększony o 10 metrów łącznie
Posiadając Specjalizację w Shakuton Można pominąć 3 pieczęci przy wykonywaniu techniki.
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=灼遁・燃える発射体]Shakuton: Moeru kyū | Scorch Release: Burning Projectile[/title]
[pic rank=B]https://imgur.com/vKfFGcN.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shakuton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Wół → Małpa → Smok → Koń → Ptak[/row]
[row title=Koszt]Podwójny C - za jedną średnią sferę[/row]
[row title=Zasięg]15 metrów[/row]
[row title=Wymagania]Brak[/row]
[description]Dzięki tej technice użytkownik ma możliwość dosyć szybkiego wytworzenia średnich ognistych kul (odpowiadającym tym na randze C w Shakuton: Kakyū) nie w swojej dłoni, a wkoło siebie. Te natychmiast po wytworzeniu kierują się w wybranym przez wykonawce techniki kierunku, paląc wszystko na swojej drodze tak samo jak obrany przez użytkownika cel. Kule stworzone przy pomocy tej techniki nie mogą być kontrolowane. Ilość celi obranych przez użytkownika techniki w trakcie wykonywania jutsu jest limitowana jedynie przez liczbę stworzonych kul i potencjalnych celi w zasięgu techniki. Kula chwilę po trafieniu w cel przestaje istnieć. Maksymalna liczba stworzonych sfer zależna jest od rangi dziedziny klanowej oraz od limitu kontrolowanych kul z Shakuton: Kakyū.
[b]Posiadając Rangę A w Shakuton[/b] Zasięg zostaje zwiększony o 5 metrów
[b]Posiadając Rangę S w Shakuton[/b] Zasięg zostaje zwiększony o 10 metrów łącznie
[b]Posiadając Specjalizację w Shakuton[/b] Można pominąć 3 pieczęci przy wykonywaniu techniki.[/description]
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęcieZając → Koń → Wół → Szczur → Zając → Małpa → Specyficzna Pieczęć Jednoręczna
KosztPodwójny na Turę
ZasięgObszar o promieniu 20 metrów dookoła użytkownika
Wymagania---
Shakuton, wbrew temu co mówi jego nazwa pozwala na więcej niż tworzenie konstruktów żaru. Niektórzy shinobi potrafią wykorzystywać tą niszczycielską chakrę do wypuszczania samego ciepła. Ta technika oferuje jednak większą siłę niż proste sztuczki dla początkujących ninja, pozwalając na podniesienie temperatury na wyższym obszarze i do wyższych wartości. Jutsu działa tak długo, jak użytkownik utrzymuje ostatnią pieczęć techniki, będącą połączeniem palca wskazującego i kciuka. W tym czasie uwalniania przez użytkownika chakra Shakutonu sprawia, że temperatura otoczenia w zasięgu powoli rośnie, zwiększając się o 5°C na turę utrzymywania techniki, do momentu osiągnięcia temperatury o 20°C wyższej niż tej przed użyciem jutsu. Efekt jaki oddziałuje na użytkownika techniki i osoby postronne różni się od sytuacji, ale może wywołać dyskomfort, zmęczenie i wzmożenie uczucia pragnienia. Jutsu może wywołać negatywne skutki u użytkownika.
Posiadając Rangę A w Shakutonie można pominąć pierwsze trzy pieczęci. Wciąż trzeba utrzymywać ostatnią pieczęć przez czas działania techniki.
Posiadając Rangę S w Shakutonie można pominąć wszystkie pieczęci z wyjątkiem ostatniej. Wciąż trzeba ją utrzymywać przez czas działania techniki.
Posiadając Specjalizację w Shakutonie wartość o jaką podnosi się temperatura na turę wynosi 10°C.
Posiadając Sennina w Shakutonie użytkownik zyskuje o wiele lepszą manipulację nad uwalnianą chakrą Shakutonu. Sprawia to, że możemy nią kontrolować, by stworzyć punkty w obszarze techniki, gdzie temperatura nie jest modyfikowana. Punktem tym nie może być nasza lokalizacja, ze względu, że jesteśmy źródłem techniki i najzwyczajniej nie możemy uniknąć jej negatywnych skutków.
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=灼遁・熱の増加]Shakuton: Netsu no Zōka | Scorch Release: Increasing Heat [/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/Ach7vYL.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shakuton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Zając → Koń → Wół → Szczur → Zając → Małpa → Specyficzna Pieczęć Jednoręczna[/row]
[row title=Koszt]Podwójny na Turę[/row]
[row title=Zasięg]Obszar o promieniu 20 metrów dookoła użytkownika[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Shakuton, wbrew temu co mówi jego nazwa pozwala na więcej niż tworzenie konstruktów żaru. Niektórzy shinobi potrafią wykorzystywać tą niszczycielską chakrę do wypuszczania samego ciepła. Ta technika oferuje jednak większą siłę niż proste sztuczki dla początkujących ninja, pozwalając na podniesienie temperatury na wyższym obszarze i do wyższych wartości. Jutsu działa tak długo, jak użytkownik utrzymuje ostatnią pieczęć techniki, będącą połączeniem palca wskazującego i kciuka. W tym czasie uwalniania przez użytkownika chakra Shakutonu sprawia, że temperatura otoczenia w zasięgu powoli rośnie, zwiększając się o 5°C na turę utrzymywania techniki, do momentu osiągnięcia temperatury o 20°C wyższej niż tej przed użyciem jutsu. Efekt jaki oddziałuje na użytkownika techniki i osoby postronne różni się od sytuacji, ale może wywołać dyskomfort, zmęczenie i wzmożenie uczucia pragnienia. Jutsu może wywołać negatywne skutki u użytkownika.
[b]Posiadając Rangę A w Shakutonie[/b] można pominąć pierwsze trzy pieczęci. Wciąż trzeba utrzymywać ostatnią pieczęć przez czas działania techniki.
[b]Posiadając Rangę S w Shakutonie[/b] można pominąć wszystkie pieczęci z wyjątkiem ostatniej. Wciąż trzeba ją utrzymywać przez czas działania techniki.
[b]Posiadając Specjalizację w Shakutonie[/b] wartość o jaką podnosi się temperatura na turę wynosi 10°C.
[b]Posiadając Sennina w Shakutonie[/b] użytkownik zyskuje o wiele lepszą manipulację nad uwalnianą chakrą Shakutonu. Sprawia to, że możemy nią kontrolować, by stworzyć punkty w obszarze techniki, gdzie temperatura nie jest modyfikowana. Punktem tym nie może być nasza lokalizacja, ze względu, że jesteśmy źródłem techniki i najzwyczajniej nie możemy uniknąć jej negatywnych skutków.
[/description]
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęcieDzik → Koń → Zając → Szczur → Tygrys → Smok
KosztRanga B - Podwójny B na turę | Ranga S - Podwójny A na turę
ZasięgBezpośredni
WymaganiaTechnika traktowana jest jako Wspomaganie
Śmiercionośna technika zdolna do odparowania wszelkiej wody z organizmu żywej istoty bądź przedmiotu. Pozostawanie dłużej pod jej wpływem jest w stanie pozostawić jedynie wysuszoną skorupę lub suche truchło. By wykonać technikę należy złożyć pieczęcie a potem poprzez ciągły kontakt fizyczny z obiektem można zacząć odparowywać z niego wodę. Technika jest niezwykle śmiercionośna i już po krótkim kontakcie może doprowadzić do bolesnej śmierci. W trakcie kontaktu z ofiarą, co turę (zależnie od poziomu Shakutonu) traci ona punkty wytrzymałości i jeśli te sięgną zera cel umrze. Ofiara otrzymuje wszystkie efekty posiadania niskiej wartości tego atrybutu w zależności od stopnia jego obniżenia. Czas i prędkość z jaką faktycznie płyną tury podczas obniżania zależny jest od prowadzącego wątek MG. Odzyskiwanie utraconych punktów wytrzymałości odbywa się poprzez odpowiednie nawodnienie i odpoczynek o którego wartościowości decyduje MG prowadzący wątek w zależności od ilości utraconych punktów.
Ranga Shakuton | Poziom obniżanej wytrzymałości co turę |
B | 1 |
S | 2 |
Posiadając Sennina w Shakuton Można wysysać wodę z dwóch celów jednocześnie, jeśli zapłacimy koszt jak za dwie techniki (wystarczy raz złożyć pieczęcie)
Posiadając Specjalizację w Shakuton Technika może zostać wykonana bez pieczęci. Czas kumulacji chakry trwa wtedy tyle ile zajęłoby ich złożenie.
Średni zwój---
Średni zwój---
Średni zwój---
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=灼遁・灼熱のタッチ]Shakuton: Sukōchā tenohira | Scorch Release: Scorching Palm[/title]
[pic rank=B zwoj=3]https://imgur.com/byYrDAz.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shakuton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Dzik → Koń → Zając → Szczur → Tygrys → Smok
[/row]
[row title=Koszt]Ranga B - Podwójny B na turę | Ranga S - Podwójny A na turę[/row]
[row title=Zasięg]Bezpośredni[/row]
[row title=Wymagania][color=red]Technika traktowana jest jako Wspomaganie[/color][/row]
[description]Śmiercionośna technika zdolna do odparowania wszelkiej wody z organizmu żywej istoty bądź przedmiotu. Pozostawanie dłużej pod jej wpływem jest w stanie pozostawić jedynie wysuszoną skorupę lub suche truchło. By wykonać technikę należy złożyć pieczęcie a potem poprzez ciągły kontakt fizyczny z obiektem można zacząć odparowywać z niego wodę. Technika jest niezwykle śmiercionośna i już po krótkim kontakcie może doprowadzić do bolesnej śmierci. W trakcie kontaktu z ofiarą, co turę (zależnie od poziomu Shakutonu) traci ona punkty wytrzymałości i jeśli te sięgną zera cel umrze. Ofiara otrzymuje wszystkie efekty posiadania niskiej wartości tego atrybutu w zależności od stopnia jego obniżenia. Czas i prędkość z jaką faktycznie płyną tury podczas obniżania zależny jest od prowadzącego wątek MG. Odzyskiwanie utraconych punktów wytrzymałości odbywa się poprzez odpowiednie nawodnienie i odpoczynek o którego wartościowości decyduje MG prowadzący wątek w zależności od ilości utraconych punktów.
| Ranga Shakuton | Poziom obniżanej wytrzymałości co turę |
|:----------:|:----------:|
| B | 1 |
| S | 2 |
[b]Posiadając Sennina w Shakuton[/b] Można wysysać wodę z dwóch celów jednocześnie, jeśli zapłacimy koszt jak za dwie techniki (wystarczy raz złożyć pieczęcie)
[b]Posiadając Specjalizację w Shakuton[/b] Technika może zostać wykonana bez pieczęci. Czas kumulacji chakry trwa wtedy tyle ile zajęłoby ich złożenie.[/description]
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Koń → Smok → Ptak (wymaga podtrzymania jeśli chcemy kontrolować sfery)
KosztStandardowy na turę
ZasięgJeden cel w zasięgu 20 metrów od użytkownika
WymaganiaAktywne Shakuton: Kakyū
Po przelaniu chakry i złożeniu pieczęci, shinobi wybiera swój cel w kierunku którego posłane zostają jego sfery. (szybkość lotu 7) Gdy te dotrą do celu, zaczynają krążyć w koło niego. Uzytkownik może wtedy trzymać pieczęć by wydać im proste polecenia dotyczące zmniejszniaa bądź zwiększania swojej odległości od ofiary, dopóki pozostają w zasięgu jego kontroli. Gdy wszystkie sięgną ciała wątpliwe by zostało z niego coś więcej niż wysuszony trup. Ostatecznie, zdolność może się również przydać w celu ochrony, jeśli zostanie odpowiednio wykorzystana.
Posiadając Sennina w Shakuton Można manipulować odległością kul od wybranego celu. Maksymalny zasięg na jaki mogą się od takiego oddalić, wciąż w koło niego krążąc to 5 metrów.
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=灼遁・熱球 焚き火]Shakuton: Nekkyū Takibi | Scorch Release: Hot Ball Bonfire[/title]
[pic rank=B]https://imgur.com/Zm6g1zT.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shakuton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Tygrys → Koń → Smok → Ptak (wymaga podtrzymania jeśli chcemy kontrolować sfery)[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę[/row]
[row title=Zasięg]Jeden cel w zasięgu 20 metrów od użytkownika[/row]
[row title=Wymagania]Aktywne Shakuton: Kakyū[/row]
[description]Po przelaniu chakry i złożeniu pieczęci, shinobi wybiera swój cel w kierunku którego posłane zostają jego sfery. (szybkość lotu 7) Gdy te dotrą do celu, zaczynają krążyć w koło niego. Uzytkownik może wtedy trzymać pieczęć by wydać im proste polecenia dotyczące zmniejszniaa bądź zwiększania swojej odległości od ofiary, dopóki pozostają w zasięgu jego kontroli. Gdy wszystkie sięgną ciała wątpliwe by zostało z niego coś więcej niż wysuszony trup. Ostatecznie, zdolność może się również przydać w celu ochrony, jeśli zostanie odpowiednio wykorzystana.
[b]Posiadając Sennina w Shakuton[/b] Można manipulować odległością kul od wybranego celu. Maksymalny zasięg na jaki mogą się od takiego oddalić, wciąż w koło niego krążąc to 5 metrów.
[/description]