• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

KP Rindou Arashi

Moderator: Moderatorzy Kart Postaci

Awatar użytkownika
Rindou Arashi
Posty: 155
Rejestracja: 03 cze 2021, 20:31
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Ippan Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

KP Rindou Arashi

Rindou Arashi
Musisz spróbować Zielonego Dango z Suny!
Wygląd

Arashi jest mężczyzną, który zdecydowanie wyróżnia się z tłumu, a to za sprawą swoich dosyć charakterystycznych - zielonych niczym letnia trawa włosów. Chłopak nie jest zbyt wysoki, ot lekko ponad przeciętną, jest dosyć szczupły, z wyraźnie zarysowanymi mięśniami, jednakże daleko mu od mięśniaków z bickami wielkości arbuzów. Włosy średniej długości, z grzywką przysłaniającą lewe oko. Jak już jesteśmy przy oczach, to te także są pasującej barwy - czyli szmaragdowej. Twarz zawsze gładko ogolona, o lekko pociągłym kształcie, zakończona trójkątnym podbrudkiem. Arashi przeważnie nosi na sobie biały T-shirt z czerwonymi obszyciami, granatowe spodnie z kieszeniami oraz wysokie za kostkę, brązowe buty. Dodatkowo, zawsze narzuca na siebie długi, zielony płaszcz z rękawami i wieloma kieszeniami po wewnętrznej stronie, Na plecach płaszcz ma wyhaftowany herb rodu Rindou. Na głowie nosi czerwone gogle, które pomagają przy piaskowych burzach, często spotykanych w jego rodzinnych stronach, a na dłoniach rękawiczki bez palców.

Charakter

Zielonowłosy jest dosyć radownym i frywolnym facetem, mimo wszystkich nieciekawych sytuacji, które dotknęły go w ostatnim czasie, stara się być taki, jak zapamiętali go bliscy. Otwarty do ludzi, lubiący zagadać jako pierwszy, zawsze też chętnie dzielący się swoimi spostrzeżeniami. W wolnych chwilach, kiedy nie pracuje w warsztacie, na misji, bądź też wśród najbliższych, Młody Marionetkarz lubi spędzać czas w kuchni, gotując przeróżne pyszności. Jego specjalnością są słodycze, chociaż i w zwykłych potrawach jest całkiem dobry. Arashi jest bardzo bystrym chłopakiem, już za dzieciaka był jednym z lepszych graczy w Shogi w całej wiosce, wielokrotnie ogrywając swojego ojca i jego kolegów. Przejawia się to także w jego stylu bycia, zawsze zachowuje czujność, bardzo łatwo zwraca uwagę na szczegóły, które normalnym ludziom nie rzucą się nigdy w oczy. Wielokrotnie wykorzystywał to w swoim życiu, zarówno w rozmowie jak i też walce. Wykorzysta każde potknięcie swojego przeciwnika, wdrażając przy tym swój plan, który zawsze doprowadza go do zwycięstwa. To właśnie dzięki tej umiejętności, jego naturalnemu zmysłowi analitycznemu i zdolnościom do kontroli sytuacji, został wybrany na przywódcę odrodzonego ANBU w Iwagakure no Sato. Arashi ceni sobie honor, chociaż interpretuje go w swój, przedziwny sposób, jednakże zawsze stara się dotrzymać danego słowa. Ceni życie swoich przyjaciół i rodziny ponad swoje, jest w stanie zrobić wszystko dla ich bezpiecznej przyszłości.


Początek

Arashi urodził się w roku 136 roku w Sunagakure no Sato. Jego ojcem był Rindou Umashi – Jōnin, oraz dawny kapitan ANBU. Jego matka – Aya zajmowała się krawiectwem, głównie produkując zabawki dla dzieci. Dzieciństwo chłopaka przebiegało spokojnie, uczęszczał do akademii, gdzie miał całkiem niezłe oceny, bawił się z kolegami i pomagał ojcu w warsztacie ucząc się powoli swojego fachu. Po awansie na genina dosyć szybko zaczął brać udział w misjach rangi C, gdzie korzystając ze swoich kukiełek zajmował się eskortą drobniejszych kupców na szlakach, te najczęściej uczęszczane były na tyle dobrze chronione, że nie potrzebna była znaczna ochrona, więc dobrze wyszkolony Genin wystarczał.

Egzamin

Pierwszym ważnym rokiem w historii naszego bohatera był rok 151. Był nim z powodu dwóch rzeczy. Po pierwsze, poznał on wtedy Różowowłosą Yuno z klanu Sabaku. Początkowo była to bardzo nieśmiała dziewczyna, jednak ich relacja szybko zaczęła się umacniać aż powstało między nimi trwające lata uczucie. Po drugie, to w tym roku Arashi wziął po raz pierwszy udział w egzaminie na Chūnina odbywającym się w Konohagakure no Sato. Udał się na niego wraz z Yuno, gdzie oboje uzyskali awans. Poza tą bardzo ważną formalnością, Zielonowłosy poszerzył swoje horyzonty i utworzył wiele znajomości i przyjaźni. Najważniejsze osoby, które potem mocno odznaczyły się w historii chłopaka to Akimichi Chou, Kosuke Kirito, Hyūga Natarī oraz Hebi Oroshi. Miał także okazję poznać się z Yamanaka Aiko czy też Senju Kuro. Chou była dziewczyną, która bardzo szybko stała się najbliższą przyjaciółką Zielonowłosego, oboje lubili słodycze, więc zajadając je oglądali kolejne walki na arenie. Arashi był pierwszym, którego nie zrażał jej wygląd klasyczny dla jej klanu, widział w niej po prostu dobrą koleżankę, która tak jak on była łasuchem, dlatego też się dogadali. Drugą osobą kluczową dla Arashiego w tym okresie był Kirito, może nie był z niego inteligent, jednak przejawiał on wiele cech, które spodobały się Zielonowłosemu, jak się później dowiedział, taki zestaw nazywa się Wolą Ognia. Chłopaki na tyle się polubili, że Konoszanin postanowił wrócić wraz z nim do Suny, gdzie przez rok razem trenowali i szlifowali swoje umiejętności, zacieśniając swoją przyjaźń coraz bardziej. Relacja z Yuno także się pogłębiała, nie wiedząc kiedy, Zielonowłosy obdarzył ją swoim ogromnym uczuciem, co trwało przez kolejne lata.

Kataklizm

Niestety rok 152 już nie był tak udany. Kataklizm, który nawiedził Sunagakure no Sato zmusił Arashiego i jego rodzinę do migracji. Kazegake Muto Mort rozwiązał wioskę, rozsyłając klany do innych, jeszcze działających wiosek. Zielonowłosy wraz z innymi marionetkarzami oraz grupą cywili udali się do Iwagakure, która stała się ich nowym domem. Zostali przyjęci ciepło, a przynajmniej przez większość mieszkańców, gdyż jak się okazało, na miejscu wcale nie było lepiej. Uzbrojeni samurajowie pilnowali ulic, a jak się potem dowiedział, cały kontynent znajdował się w rękach Shoguna i jemu podlejącym ludziom, wielu shinobi odrzuciło swój honor i postanowiło dołączyć do zbrojnego ramienia okupanta – Wiewiórek. Arashi nie zgadzał się z tym porządkiem świata, uważał, że Shinobi powinni być wolni, sami decydować o sobie żyjąc w ciągle utrzymywanym pokoju. Jednak nie był on na tyle silny, aby móc głosić swoje słowa, jeszcze nie… Zaczął trenować jeszcze ciężej i kilka miesięcy po przybyciu do Iwy, oficjalnie dostał awans na Tokubetsu Jōnina, co otworzyło mu drogę do dalszego rozwoju i dało szansę na podjęcie rękawicy.

Relikt przeszłości

Po Awansie Arashi postanowił, że jest na tyle silny, aby udać się w samotną podróż. Czuł, że część wiedzy jego klanu nie opuściła nigdy Sunagakure no Sato, i to właśnie tam się udał. Podczas zwiedzania zasypanych ruin wioski, natknął się na coś jeszcze poza starymi zwojami, odnalazł tam relikt przeszłości, ostatniego Kazekage, który niczym duch bronił tej wymarłej osady. Młody marionetkarz nauczył się wiele od mistrza swojej dziedziny, studiując przy okazji stare projekty i zapiski, wiele z nich należało do dawnych mistrzów kuglarstwa jak Sasori czy też Kankuro. Wspomnienia starego domu buzowały w chłopaku coraz bardziej, tylko zwiększając jego niechęć do aktualnej sytuacji politycznej. Nienawidził Szoguna. Za to, że zabrał mu wolność, nienawidził zdrajców, za to, że o wolność nie walczyli. Gdyby tylko mógł i miał na to siły, to postawiłby się im wszystkim. Nie wiedział jeszcze, że taka okazja nadejdzie i to dużo szybciej niż się mógł tego spodziewać.

Akatsuki

Pewnego dnia jego pobytu na pustyni, Arashi wykrył ogromne źródło czakry zbliżające się w stronę wioski. Nie wiedząc kto to, od razu poinformował Morta i wraz z nim ruszył na mury. Jak się okazało, było to Oroshi ujeżdżający ogromnego węża. Po rozmowie ustalili, że obaj mają ten sam cel, chcą przywrócić świat do normalności. Niesieni młodzieńczą naiwnością i wiarą w swoją siłę postanowili coś z tym zrobić. Udali się do Konohagakure, gdzie pod osłoną nocy zaczęli szukać dawnych przyjaciół. Arashi odnalazł Kirito i wraz z nim udał się na spotkanie z Oroshim w karczmie poza wioską, jednakże na miejscu zamiast wężowego chłopaka znalazł białooką dziewczynę. Natari, bo nią była ta kunoichi, opowiedziała o starożytnym mentorze Oroshiego żyjącym od bardzo dawna. Zielonowłosy nie miał pojęcia o tym, jednakże był nim legendarny Orochimaru, który od dawien dawna ukrywał się w krainach węży. Jednakże nie ta informacja była najważniejsza, ważniejsza była opowieść o Akatsuki, organizacji walczącej o wolność Amegakure, będącej pewnego rodzaju symbolem. Symbolem, który oni chcieli przywrócić do życia. Rozpoczęli planowanie i stawianie pierwszych kroków, rozdzielili się w celu znalezienia kolejnych członków do ich organizacji, osób, które chciałyby tak jak oni położyć swoje życie na szali, walcząc o wolność.
Arashi wrócił do Suny, wiedział, że były Kazekage mógł być zainteresowany dołączeniem do nich a jeżeli by to się udało, ich siła wzrosłaby znacznie. Odpowiedź Morta przerosła jego najśmielsze oczekiwania, nie dość, że postanowił dołączyć, to podzielił się swoją wiedzą i propozycjami. W trakcie tych rozmów po raz kolejny pojawił się Oroshi. Jeszcze raz ustalili plany, po czym każdy rozszedł się w innym kierunku, każdy z nich niesiony marzeniem chciał walczyć o lepsze jutro. Nie wiedzieli jednak, że ich marzenie nigdy nie zostanie zrealizowane przez nich. Jak się później Arashi dowiedział, Oroshi został zabity przez ludzi Szoguna a Kirito uznany za nukenina i zgładzony przez władze wioski. Tak też umarło ich młodzieńcze marzenie, było ono jednak ziarnem, które miało wykiełkować w przyszłości.

Podpis

Podczas powrotu do Iwagakure, Zielonowłosy miał kolejną przygodę, która odmieniła jego życie i to kim jest. Otóż napotkał pewnego kupca, który w swoich towarach miał przedziwnego szczura. Był większy niż wszystkie inne dotychczas widziane, co więcej, Arashi czuł od niego silną chakrę a w jego oczach widział inteligencję. Postanowił on wypuścić to zwierzątko, które, co zaskoczyło chłopaka, poprosiło go o pomoc w złapaniu pewnej kobiety. Marionetkarz zaskoczony tą propozycją nie mógł odmówić, pierwszy raz zwierzę prosiło go o pomoc. Ruszyli tropem nukenina - Hōzuki Satori. Okazało się, kobieta planowała napad na jedną z właśnie wyruszających karawan, Arashi zapisał się do niej jako ochroniarz, po czym ruszył odpocząć przed jutrzejszym wyjazdem. W nocy miał kolejne spotkanie. Otóż przez jego okno wszedł inny, większy szczur, który dodatkowo potrafił mówić. Przedstawił się jako Ato i opowiedział Arashiemu historię dlaczego wraz z Okabe szukają tej kobiety. Zielonowłosy podtrzymał swoją obietnicę pomocy. Dwa dni później karawana została zaatakowana. Młody marionetkarz zatrzymał kobietę, zdobywając przy okazji truciznę, której tak pragnęły szczury. W podziękowaniu za pomoc, Gryzonie postanowiły zaryzykować i pozwoliły Arashiemu na podpisanie się pod paktem, co więcej, zaprosiły go swojej krainy – Wielkiego Kanału, gdzie został poproszony o przyjęcie zaszczytu bycia powiernikiem paktu. Chłopak był zaskoczony taką propozycją, jednakże nie śmiał odmówić.

Odrodzenie wiosek – awans na Jounina

Czas mijał, koledzy z Akatsuki nie dawali znaku życia mimo prób kontaktu, więc Arashi skupiał się na tym co mógł. Szukał sojuszników i rósł w siłę. Nim jednak zdarzyła mu się okazja, wróg uczynił pierwszy krok. Szogun poczuł się na tyle silny, że postanowił wyeliminować wszystkich shinobi. Podczas odbywającego się Konoha CE rozpoczął się rozkaz 00-01, którego celem było usunięcie ninja z tego świata. Stadion, na którym odbywał się Egzamin został zaatakowany przez ogromne małpy oraz służących Szogunowi nukeninów. Podobne ataki działy się w innych wioskach. Kiedy walki się rozpoczęły, Arashi był na misji poza wioską i właśnie do niej wracał. Gdy tylko dostrzegł co się dzieje w jego nowym domu, od razu dołączył do walki, próbując powstrzymać wroga i uratować jak najwięcej cywili. Na szczęście dla wioski, aktualny Tsuchikage był na miejscu. Jego siła wystarczyła, żeby zminimalizować straty. Poza zniszczonym budynkiem rady i kilkoma innymi budowlami obyło się bez większych strat. Za swoje zasługi w trakcie obrony, oraz wcześniejszy całokształt, Zielonowłosy otrzymał Awans na Jōnina.

Młodziki z Iwy

Kolejne miesiące były spokojniejsze. Wioski wracały do normalności, a Arashi skupił się na kolejnym pokoleniu. Chciał poznać młodszych kolegów, którzy za kilka lat będą tak jak on bronić tej osady. Czuł, że z tak zawiązanych więzi wykiełkuje coś wspaniałego. Pomiędzy codziennymi obowiązkami spędzał dużo czasu w Pustynnym Dango, gdzie często spotykał ciekawe osobowości. To właśnie tam poznał Suzuko Murai’a, Ryu Sokiro, Kamiziru Ririkę, Dohito Midoro, Koseki Kitashiego, czy też Maji Seitaro. Zielonowłosy poświęcał im czas, starał się przekazać jak najwięcej wiedzy mógł, jednakże nie dawał im drogi na skróty, chciał aby wyrośli na porządnych ludzi i obrońców jego nowego domu. Wiedział, że każda droga na skróty może sprowadzić tylko niepotrzebny chaos. Tak więc rozmawiał z nimi, trenował, udzielał porad czy też odbywał sparingi, a wszystko aby zapewnić Iwagakure no Sato lepszą przyszłość.

Dowódca ANBU

Arashi nie próżnował, jak to miał w zwyczaju, każdy czas przeznaczał produktywnie. Rozwijał się i angażował gdzie tylko mógł, aby wesprzeć Iwę, która teraz była jego prawdziwym domem. Te starania musiały zostać dostrzeżone przez aktualnie panującego Tsuchikage, gdyż ten zaprosił go do siebie na dosyć specyficzną rozmowę. Zaproponował mu aby zajął się odrodzeniem organizacji, która została zlikwidowana podczas okupacji. Zielonowłosy miał objąć stanowisko dowódcy ANBU i zorganizować jej pracę, zrekrutować ludzi i zapewnić wiosce odpowiednie wsparcie. Było to na tyle ważne, że ostatnie wydarzenia ciągle pokazywały, że trzeba być czujnym. Oczywiście Arashi nie mógł odmówić tego zaszczytu, skoro staruszek Tadaoki poprosił go o to osobiście, to musiał mieć jakiś powód. Arashi od razu zabrał się za pracę, zaczął od odświeżenia starej siedziby, po czym zrekrutował pierwszych agentów. Poza przedstawioną przez Tsuchikage drużyną, która jako jedyna przetrwała czystkę, młody marionetkarz zaczął rekrutować nowych agentów, między innymi wcześniej poznanych Sokiro, Murai’a i Kitashiego, którzy wg niego wyrośli na tyle, żeby podjąć to brzemię.

Misja w Kraju Zamków

Najtrudniejszą misją, którą wykonał Arashi za swojej kadencji jako ANBU zdecydowanie była sprawa w Kraju Zamków. Do uszu wioski dotarły informacje, że w kraju na południowej wyspie formuje się nowa wioska Shinobi, do której ściąga wielu nukeninów. Dodatkowo, niejaki Megane Shokushu – szalony naukowiec i morderca, udał się tam prowadzić swoje eksperymenty. Rada wioski szybko zadecydowała, że należy tę niebezpieczną sytuację zdusić w zarodku. Arashi wraz z kilkoma innymi agentami mieli udać się do Kraju Zamków, sprawdzić sytuację i złożyć raport – misja czysto rozpoznawcza. Po drodze zdarzyło się, że wpadł na swoją dawną przyjaciółką – Akimichi Chou, która płynęła na wyspę w tym samym celu, więc postanowili połączyć siły. Po wstępnych oględzinach i odkryciu laboratorium, udało się ustalić, że naukowiec pracował tutaj nad bijuu. Co więcej, w trakcie oględzin obiekt badawczy musiał wyrwać się z rąk Shokushu, gdyż w formie miniaturki Bijuu zaczął niszczyć nowopowstającą wioskę. Wiedząc jak niebezpieczne jest to zagrożenie, postanowili je powstrzymać. Po długiej i bardzo ciężkiej walce udało im się pokonać bestię złożoną z chakry i zabezpieczyć niedobitki nowopowstałej wioski. Jednakże do dzisiaj Arashi nie wie, czy wróciłby żywy, gdyby nie pomoc swojej przyjaciółki.

Ostatnia misja

Był rok 156. To miała być zwykła, rutynowa misja, podczas której Arashi chciał się przyjrzeć jak pracują jego nowi podwładni. Drobny kult mordujący ludzi w północnej części kraju, nic wielkiego, a przynajmniej tak myślał. Pierwsze, co mu się nie podobało, to wycofanie ludzi z którymi ruszył. W trakcie podróży dogonił ich kurier, który wezwał Murai’a i Kitashiego do wioski, Zielonowłosy przyjął to niechętnie, w końcu takie były rozkazy, jednak postanowił, że sam zajmie się sprawą. Dotarł do tajemniczej osady, w której od początku coś mu nie grało. Postanowił obserwować ją z odległości, próbując ustalić o co chodzi. Jak się okazało, tej jednej nocy był nieostrożny, dał się podejść, rozpętała się walka, z której niewiele pamięta. Wiedział tylko, że nie poszła po jego myśli.

Szczurze Wojny

Ciężko powiedzieć ile czasu minęło zanim chłopak wrócił do przytomności. Kiedy się ocknął, był w Wielkim Kanale, jego szczurzy przyjaciele uratowali go i zabrali do siebie. W tym miejscu czas płynął inaczej, a przynajmniej tak mawiano, więc Arashi całkowicie zatracił poczucie czasu. Wielki Szczurzy Król poprosił go o przysługę, skoro i tak już jest w tym miejscu. Jak się okazało, nie tylko ludzie toczą ze sobą wojny, otóż Gryzonie także miały swój konflikt, w który to chcieli wciągnąć marionetkarza. Nie mógł on odmówić, obiecał przecież, że będzie na każde wezwanie władcy tej krainy. Przez kolejne miesiące, a może nawet lata walczył zaciekle, doprowadzając do zwycięstwa najpierw jednego, a potem drugiego konfliktu. Jednakże zachłanność Szczurzego Króla nie znała granic, wymagał on więcej i więcej od Arashiego – od chłopaka, który już od lat nie widział domu. Miarka więc się przebrała, Zielonowłosy oddał zwój paktu, uznał, że ich współpraca nie powinna być kontynuowana. Szczury Król wpadł w szał, wyklął jego oraz Umę, Szczura, który najbardziej zżył się z Arashim. Podpis na zwoju udało mu się zachować jedynie z powodu interwencji rady, która potajemnie nie wymazała go ze zwoju, mimo prośby króla. Uznali, że jednak Arashi zbyt mocno przysłużył się ich społeczności. Po tym wszystkim odesłali go z powrotem.

Powrót do Rzeczywistości

Niestety okazało się, że Zielonowłosy został odesłany dużo dalej niż planował. Zamiast w Tsuchi no Kuni, ocknął Shitchi no Kuni, kraju położonym tysiące kilometrów od jego domu. Nie wiedział jak wrócić, więc zaczął podróżować po świecie, który był dla niego nowy. Poznawał kolejne krainy, wielu ludzi, którzy powoli, ale systematycznie wskazywali mu drogę do swojego świata. Jednakże, kiedy to w końcu stanął na granicy kraju Ziemi, dowiedział się, że nie jest tu mile widziany. Dowiedział się o niedawno odbytej wojnie, o zniszczeniu wiosek i nowym porządku świata. Chłopak był zagubiony, po raz pierwszy w swoim życiu nie wiedział co robić. Niesiony uczuciami ruszył w stronę Iwagakure no Sato, szukając śladu po swoich bliskich, jednakże nie odnalazł nikogo z nich. Jego rodzina, Yuno, przyjaciele, oni wszyscy przepadli. Znowu ktoś odebrał mu wszystko co miał, wszystko, co tak chciał chronić. Co więcej, nie było mu nawet dane zawalczyć o nich. Podłamany Arashi wrócił do tułania się i szukania sensu swojego życia. Chciał odnaleźć jakikolwiek trop, kogokolwiek, kto mógł mu opowiedzieć co się stało z jego rodziną. Postanowił zacząć od tych, którym najbardziej ufał. W wielu tajnych skrytkach ANBU, z których kiedyś korzystał, zostawił wiadomość dla swoich podwładnych. Co pełnie księżyca będzie pojawiał się w górskiej wiosce Bato. Miał nadzieję, że jego informacja dotrze do kogoś, kto będzie w stanie odpowiedzieć mu na wiele pytań…
Nazwisko i imięRindou Arashi
Przynależność Wolny Strzelec
Pseudonimy
PłećMężczyzna
TytułyZaidan
Wiek28
Wzrost 178 cm
Waga 65 kg
Rangi
ex-Jōnin Iwagakure no Sato, ex-Akatsuki, ex-Kugutsu Butai, ex-Hai Buntaichō ANBU Iwagakure no Sato
Wspomagania
Pakt ze Szczurami,
Domu
Wykonane wątki (oficjalne/wszystkie)
D
7
C
8
B
8
A
3
S
1
Odbyte walki
Zwycięstwa:
vs Nara Morion (CE Konoha 151)
Remisy:
vs Midoro & Kitashi(Sparing)
Porażki:
Siła:
Poz. 7
Szybkość:
Poz. 7
Wytrzymałość:
Poz. 4
Refleks:
Poz. 10
Siła Woli:
Poz. 5
Kontrola Chakry:
Poz. 8
Ilość Chakry:
8 500E: - | D: 10 | C: 50 | B: 250 | A: 500 | S: 2000
Posiadane Dziedziny
Kugutsu no Jutsu
S
Shokunin-Waza
S
Ninjutsu
A
Iryō Ninjutsu
A
Fuinjutsu
S
Doton
S
Kugutsu no JutsuSpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
SensorAtut wrodzony
Wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
► Pokaż Spoiler
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Ranga KCZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
1--
2-5
3-10
4-20
5-40
6-60
72120
85200
98350
1012500
Sennin KugutsujutsuAtut nabyty
atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tego konkretnego żywiołu nie miałby dostępu.
Sensor ŻywiołówBiegłość
Postać rozwinęła swój zmysł sensoryczny na tyle, że jest w stanie wyczuwać konkretne żywioły, które rozwinęli w sobie otaczający go ludzie. Żywioły są wyczuwalne dopiero, kiedy zostaną opanowane, chociaż w niektórych wypadkach da się wyczuć naturalną predyspozycję.
Poznane żywioły : Katon Suiton Raiton Doton Futon Hyoton Bakuton Shoton Yōton
Wada
► Pokaż Spoiler | Genjutsu
E
Genjutsu Kai
► Pokaż Spoiler | Ninjutsu
E
Bunshin no Jutsu
Henge no Jutsu
Kawarimi no Jutsu
Ki Nobori no Shugyō
Nawanuke no Jutsu
Suimen Hokō no Gyō

D
Chakura Kaihō
Oboro Bunshin no Jutsu
Utsusemi no Jutsu

C
Konbi Henge
Kuchiyose no Jutsu
Mitsutama no Jutsu

B
Doragonsupai no Jutsu
Gamadaira — Kageayatsuri no Jutsu
Kagayaku Rantan no Jutsu
Kekkai: Tengai Hōjin
Shōshagan no Jutsu
Shunshin no Jutsu

A
Bodi Honō no Jutsu
Gentōshin no Jutsu
Inpei Chakra
Kumoshin no Jutsu
Tōmegane no Jutsu
► Pokaż Spoiler | Fūinjutsu
D
Fūin no Jutsu
Shikoku Fūin

C
Bakuryūgeki
Kurenjingushīru
Sukoshi Mizuba
Iki Fuin - WT

B
Chinmoku no Fūin
Nunoshibari no Jutsu
Chakuraneichāshīru Fūin

A
Kekkai Shihō Fūjin
Nazo Fūin
Sennō Sōsa no Jutsu

S
Shishō Fūin
► Pokaż Spoiler | Iryō Ninjutsu
C
Shōsen Jutsu

B
Dokugiri
Saikan Chūshutsu no Jutsu

A
Chikatsu Saisei no Jutsu
► Pokaż Spoiler | Doton
E
Doton: Nise no saikoro Jutsu
Doton: Renga no Jutsu

C
Doton: Daichi Ganshō
Doton: Dochū Eigyo no Jutsu
Doton: Dochū Senkō
Doton: Doro Ōkami
Doton: Doryūheki
Doton: Doryūsō
Doton: Ganchūrō no Jutsu
Doton: Iwakageiseki
Doton: Retsudo Tenshō
Doton: Tobi Tsubute

B
Doton: Chidōkaku
Doton: Doryū Taiga
Doton: Doryūkatsu
Doton: Ganban Kyū
Doton: Iwadeppō no Jutsu
Doton: Iwagakure no Jutsu
Doton: Iwayado Kuzushi
Doton: Kaido Shōkutsu
Doton: Keijūgan no Jutsu
Doton: Tsuchi Nami no Jutsu
Doton: Yomi Numa
Ishi no kami no abatā
Iwa Bunshin no Jutsu

A
Doton: Arijigoku no Jutsu
Doton: Dosekiryū
Mogura Tataki no Jutsu

S
Domu
► Pokaż Spoiler | Kugutsu no Jutsu
D
Chakura no Ito
Fukuwajutsu
Genjutsu Kai no Ito
Sōshūjin

C
Fūin Kai no Ito
Kurohigi: Sanshōuo
Ningyō o tōshite kiku
Ningyō o tōshite miru
Senju Sōbu
Tonde iru ningyō

B
Kugutsu Kawarimi no Jutsu

A
Hitokugutsu
Sōen: Hitomi Gokū
Midorihigi: Henkan - WT
► Pokaż Spoiler | Marionetki
S
Usagi
Mamushi
Sunōfurēku
Doroppu
Ostatnio zmieniony 12 lip 2021, 21:02 przez Rindou Arashi, łącznie zmieniany 9 razy.
Awatar użytkownika
Rindou Arashi
Posty: 155
Rejestracja: 03 cze 2021, 20:31
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Ippan Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Re: KP Rindou Arashi

Do sprawdzenia!!
► Pokaż Spoiler | Podstawowy Rozwój
Atrybuty:
  • sila - 7
  • szybkosc - 7
  • wytrzymałość - 1
  • refleks - 7
  • siła woli - 1
  • kontrola chakry - 7
Dziedziny
  • Shokunin-Waza - C
  • Kugutsu no Jutsu - C
► Pokaż Spoiler | Rozwój z Transferu
Do wydania 251 PD

Atrybuty:
  • sila - 7
  • szybkosc - 7
  • wytrzymalosc - 1 -> 5 = 2 + 3 + 4 = 9
  • refleks - 7 -> 10 = 8 + 9 + 10 = 27
  • sila woli - 1 -> 5 = 2 + 3 + 4 + 5 = 14
  • kontrola chakry - 7 -> 8 = 16
  • Ilość chakry 1000 -> 3500 = 5
  • Razem : 71
Dziedziny:
  • Shokunin-Waza C -> S = 3 + 7 + 10 = 20 (najniższym kosztem)
  • Fuinjutsu E -> S = 1 + 2 + 3 + 7 + 10 = 23
  • Kugutsu no Jutsu C -> S = 3 + 11 + 16 = 30
  • Doton E -> S = 1 + 2 +3 + 15 + 22 = 43
  • Ninjutsu E -> A = 1 + 2 + 3 + 19 = 25
  • Iryō Ninjutsu E -> A = 1 + 2 + 3 + 13 = 29
  • Razem : 170
Atuty:
  • Sennin Kugutsujutsu : 10 PD
► Pokaż Spoiler | Techniki i PT
Ninjutsu
E
Bunshin no Jutsu
Henge no Jutsu
Kawarimi no Jutsu
Ki Nobori no Shugyō
Nawanuke no Jutsu
Suimen Hokō no Gyō

D
Chakura Kaihō
Oboro Bunshin no Jutsu
Utsusemi no Jutsu

C
Konbi Henge
Kuchiyose no Jutsu
Mitsutama no Jutsu

B
Doragonsupai no Jutsu
Gamadaira — Kageayatsuri no Jutsu
Kagayaku Rantan no Jutsu
Kekkai: Tengai Hōjin
Shōshagan no Jutsu
Shunshin no Jutsu

A
Bodi Honō no Jutsu
Gentōshin no Jutsu
Inpei Chakra
Kumoshin no Jutsu
Tōmegane no Jutsu

Fūinjutsu
D
Fūin no Jutsu
Shikoku Fūin
C
Bakuryūgeki
Kurenjingushīru
Sukoshi Mizuba
Iki Fuin - WT
B
Chinmoku no Fūin
Nunoshibari no Jutsu
Chakuraneichāshīru Fūin
A
Kekkai Shihō Fūjin
Nazo Fūin
Sennō Sōsa no Jutsu
S
Shishō Fūin

Iryō Ninjutsu
C
Shōsen Jutsu = Kosztuje 10PT
B
Dokugiri
Saikan Chūshutsu no Jutsu

A
Chikatsu Saisei no Jutsu


Doton
E
Doton: Nise no saikoro Jutsu - kosztuje 1 PT
Doton: Renga no Jutsu
C
Doton: Daichi Ganshō
Doton: Dochū Eigyo no Jutsu
Doton: Dochū Senkō
Doton: Doro Ōkami
Doton: Doryūheki = kosztuje 10PT
Doton: Doryūsō
Doton: Ganchūrō no Jutsu
Doton: Iwakageiseki
Doton: Retsudo Tenshō
Doton: Tobi Tsubute
B
Doton: Chidōkaku
Doton: Doryū Taiga
Doton: Doryūkatsu
Doton: Ganban Kyū
Doton: Iwadeppō no Jutsu
Doton: Iwagakure no Jutsu
Doton: Iwayado Kuzushi
Doton: Kaido Shōkutsu
Doton: Keijūgan no Jutsu
Doton: Tsuchi Nami no Jutsu
Doton: Yomi Numa
Ishi no kami no abatā
Iwa Bunshin no Jutsu
A
Doton: Arijigoku no Jutsu
Doton: Dosekiryū
Mogura Tataki no Jutsu
S
Domu

Kugutsu no Jutsu
D
Chakura no Ito
Fukuwajutsu
Genjutsu Kai no Ito
Sōshūjin
C
Fūin Kai no Ito
Kurohigi: Sanshōuo
Ningyō o tōshite kiku
Ningyō o tōshite miru
Senju Sōbu
Tonde iru ningyō
B
Kugutsu Kawarimi no Jutsu
A
Hitokugutsu
Sōen: Hitomi Gokū
Midorihigi: Henkan - WT

Kukiełki
S
Usagi
Mamushi
Sunōfurēku
Doroppu


Razem:
D - 9 - 9
C - 24 - 72
B - 25- 125
A - 15 - 150
S - 6 - 90
+15 zwiększonych kosztów
461
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2010
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: KP Rindou Arashi

Akcept
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Wolni Strzelcy”