► Pokaż Spoiler | 1. Ogólnodostępna
Kaze no Bōrei | Wind Wraith風の亡霊
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury, Transformacja Kształtu
PieczęciePies → Koń → Pies → Koń → Wół → Koń → Małpa
KosztStandardowy na turę od zjawy
Zasięg20m
WymaganiaKontrola Chakry 7
Prosta w założeniu technika Uwolnienia Wiatru, jednak przez fakt bycia związana z Transformacją Kształtu wymaga niezwykle zaawansowanej Kontroli Chakry. Przez nagromadzenie wiatru i drobin pyłu, użytkownik tworzy z powietrza zjawy. Te są ledwo dostrzegalne, jednak dość materialne by nałożyć na nie np. płaszcz. Technika służy głównie rozpraszaniu, gdyż zjawy utworzone są z wirującego powietrza, przez co generują dźwięk i lekki ruch może sprawić, że co bardziej wyczulone osoby, będą miały wrażenie, że dodatkowi przeciwnicy czają się np. w krzakach. Z racji, że są one niezbyt materialne, wystarczy uderzenie z Siłą 5 bądź podobnie silna technika by je rozproszyć.
Posiadając Fūton na randze A można stworzyć i utrzymać do dwóch widm kosztem standardowym na turę.
Posiadając Fūton na randze S można stworzyć i utrzymać do trzech widm kosztem standardowym na turę.
Posiadając Sennina Fūtonu można zmusić widma do ruchu. Można jednocześnie kontrolować tyle zjaw, ile wynosi połowa naszego Refleksu zaokrąglane w górę. Ich Siła jest porównywalna z poziomem Kontroli Chakry użytkownika pomniejszoną o 5, zaś ich Szybkość - jak Kontrola Chakry użytkownika pomniejszona o 3.
Posiadając otwartą inną dziedzinę żywiołową można nadać widmu dodatkowych cech, tak by był bardziej widoczny. I tak osoby z otwartym Katonem mogą sprawić, że to widmo będzie lekko płonął, a z Dotonem - posiadał drobinki ziemi, przez co jest lepiej widoczny.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 9 można utworzyć zjawom bardziej wyraźne oczy, sprawiają, że te są lepiej widoczne. Takie oczy to punkty w przestrzeni, tam gdzie powinna być głowa, a użytkownik techniki może wybrać ich kolor.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 10 zjawy mogą przybrać inne kształty niż humanoidalne, np. jakichś potworów.
Posiadając Fūton na randze A można stworzyć i utrzymać do dwóch widm kosztem standardowym na turę.
Posiadając Fūton na randze S można stworzyć i utrzymać do trzech widm kosztem standardowym na turę.
Posiadając Sennina Fūtonu można zmusić widma do ruchu. Można jednocześnie kontrolować tyle zjaw, ile wynosi połowa naszego Refleksu zaokrąglane w górę. Ich Siła jest porównywalna z poziomem Kontroli Chakry użytkownika pomniejszoną o 5, zaś ich Szybkość - jak Kontrola Chakry użytkownika pomniejszona o 3.
Posiadając otwartą inną dziedzinę żywiołową można nadać widmu dodatkowych cech, tak by był bardziej widoczny. I tak osoby z otwartym Katonem mogą sprawić, że to widmo będzie lekko płonął, a z Dotonem - posiadał drobinki ziemi, przez co jest lepiej widoczny.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 9 można utworzyć zjawom bardziej wyraźne oczy, sprawiają, że te są lepiej widoczne. Takie oczy to punkty w przestrzeni, tam gdzie powinna być głowa, a użytkownik techniki może wybrać ich kolor.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 10 zjawy mogą przybrać inne kształty niż humanoidalne, np. jakichś potworów.
► Pokaż Spoiler | 2. Ogólnodostępna
Jinton: Osoi Genkai Hakuri no Jutsu | Dust Release: Slow Detachment of the Primitive World Technique塵遁・遅い原界剥離の術
KlasyfikacjaJinton, Transformacja natury
PieczęcieSzczur → Dzik → Wąż → Pies → Szczur → Smok → Koń → Pies → Ptak → Smok
KosztStandardowy za każde 8m3 objętości bryły
Standardowy za dematerializację zawartości bryły
Standardowy za dematerializację zawartości bryły
ZasięgDotykowy, bazowo 8m3
WymaganiaZnajomość Jinton: Genkai Hakuri no Jutsu
Bliźniacza technika do Jinton: Genkai Hakuri no Jutsu. Jej zastosowanie jest jednak zgoła inne i służy raczej bezpośredniemu zadaniu obrażeń, aniżeli bardziej gwałtownej dematerializacji. Podobnie jak wspomniane jutsu - tworzy się bariera, zamykająca obszar. Bariera ta jest statyczna i można manipulować jej rozmiarem dowolnie w granicach jej objętości, z tym zastrzeżeniem, że tworzony kształt musi być prostą bryłą geometryczną, jak kula, prostopadłościan, stożek czy ostrosłup, a minimalna długość jednego boku to 1 metr. Bariera jest niematerialna i można przez nią dowolnie przejść.
W momencie utworzenia bariery, ta powoli dematerializuje już od razu wszystko to, co się w środku znajduje. Cały ten proces jest dość długi i zajmuje około pół minuty, choć zależnie od obiektów znajdujących się wewnątrz bariery może zająć cały proces dłużej bądź krócej, zależnie od decyzji MG. Początkowo obrażenia nie są zbyt wielkie i można je porównać do obtarć, jednak wkrótce przeradzają się w te porównywalne do poparzeń kwasem czy w ostateczności - do całkowitej dematerializacji. Powolna... i bolesna śmierć.
Płacąc wielokrotność techniki, można zwiększyć objętość bryły. Ot, każdy kolejny koszt standardowy oznacza dodatkowe 8m3 (Podwójny oznacza 16m3 , potrójny 24m3 itd.). Przyjmuje się, że na przez czas równy złożeniu 30 pieczęci można zwiększyć jej objętość o jeden raz (w pierwszej "30" maksymalnie do 16m3 , w drugiej maksymalnie do 24m3 , w trzeciej maksymalnie do 32m3 itd.). Można jednak poświęcić na to więcej czasu (porównywalnego to złożenia 30 pieczęci) i stworzyć ją znacznie większą.
W przypadku zderzenia się dwóch tych samych technik, następuje niekontrolowana eksplozja, która niszczy wszystko w swoim zasięgu rażenia, dematerializując napotkane przeszkody. Zasięg i tempo rozchodzenia się takiej eksplozji jest zależne od MG.
W przypadku wykorzystania na technikę więcej niż 10 000 chakry, ilość ta pozwala nawet osobom bez atutu Sensora wykryć jej nagromadzenie.
Posiadając Specjalizację w Jintonie czas dematerializacji zawartości bryły maleje o połowę.
Posiadając Sennina Jintonu oraz Kontrolę Chakry na poziomie 10 użytkownik może stworzyć bryłę bardziej nieregularną. Bryła jednak wciąż jest statyczna, a tworzenie bardziej nieregularnych kształtów wymaga odpowiedniej percepcji oraz precyzji, na które mogą wpływać Atrybuty lub odpowiednie Atuty.
W momencie utworzenia bariery, ta powoli dematerializuje już od razu wszystko to, co się w środku znajduje. Cały ten proces jest dość długi i zajmuje około pół minuty, choć zależnie od obiektów znajdujących się wewnątrz bariery może zająć cały proces dłużej bądź krócej, zależnie od decyzji MG. Początkowo obrażenia nie są zbyt wielkie i można je porównać do obtarć, jednak wkrótce przeradzają się w te porównywalne do poparzeń kwasem czy w ostateczności - do całkowitej dematerializacji. Powolna... i bolesna śmierć.
Płacąc wielokrotność techniki, można zwiększyć objętość bryły. Ot, każdy kolejny koszt standardowy oznacza dodatkowe 8m3 (Podwójny oznacza 16m3 , potrójny 24m3 itd.). Przyjmuje się, że na przez czas równy złożeniu 30 pieczęci można zwiększyć jej objętość o jeden raz (w pierwszej "30" maksymalnie do 16m3 , w drugiej maksymalnie do 24m3 , w trzeciej maksymalnie do 32m3 itd.). Można jednak poświęcić na to więcej czasu (porównywalnego to złożenia 30 pieczęci) i stworzyć ją znacznie większą.
W przypadku zderzenia się dwóch tych samych technik, następuje niekontrolowana eksplozja, która niszczy wszystko w swoim zasięgu rażenia, dematerializując napotkane przeszkody. Zasięg i tempo rozchodzenia się takiej eksplozji jest zależne od MG.
W przypadku wykorzystania na technikę więcej niż 10 000 chakry, ilość ta pozwala nawet osobom bez atutu Sensora wykryć jej nagromadzenie.
Posiadając Specjalizację w Jintonie czas dematerializacji zawartości bryły maleje o połowę.
Posiadając Sennina Jintonu oraz Kontrolę Chakry na poziomie 10 użytkownik może stworzyć bryłę bardziej nieregularną. Bryła jednak wciąż jest statyczna, a tworzenie bardziej nieregularnych kształtów wymaga odpowiedniej percepcji oraz precyzji, na które mogą wpływać Atrybuty lub odpowiednie Atuty.
► Pokaż Spoiler | 3. Ozwojowana
Jinton: Senmetsu Undō | Dust Release: Annihilation Movement塵遁・殲滅運動
KlasyfikacjaJinton, Transformacja natury
PieczęcieBrak, czas koncentracji chakry jak przy złożeniu 10 pieczęci
KosztRóżny
W przypadku technik, które tworzą bryły geometryczne jak np. Jinton: Genkai Hakuri no Jutsu, koszt jest Standardowy za każde 8m3 na turę.
W przypadku technik, które tworzą bardziej statyczne, mniejsze bariery, jak np. Jinton: Shōheki, koszt jest Standardowy rangi techniki lub połowie jej siły, w przypadku technik skalowalnych, na turę.
W przypadku technik, które tworzą bardziej statyczne, mniejsze bariery, jak np. Jinton: Shōheki, koszt jest Standardowy rangi techniki lub połowie jej siły, w przypadku technik skalowalnych, na turę.
ZasięgDotykowy
WymaganiaKontrola Chakry 10
DodatkoweTechnika kosztuje 50 PT
Potężna technika Jintonu, stanowiąca jednocześnie jedną z najbardziej niebezpiecznych broni w ich arsenale. Za jej pomocą, gdy członek klanu Hokori utworzy statyczną barierę energetyczną, opartą na jego żywiole, może następnie ją przemieścić, wciąż mając ją w zasięgu swojej ręki.
Prędkość przemieszczania się bariery zależna jest od jej siły i rangi. Uznaje się, że dla poszczególnych rang prędkość przeniesienia wynosi odpowiednio:
Ponadto posiadajanie Sennina bądź Specjalizacji w Jiton gwarantuje dodatkowe +1 do Szybkości przemieszczania się techniki i bonusy te się skalują (do +2 przy Senninie i Specjalizacji). Jednocześnie techniki, które mają większe koszta przemieszczają się wolniej. Te z kosztem Podwójnym przemieszczają się o 1 punkt Szybkości wolniej, Potrójnym o 2 punkty wolniej itd. Analogicznie, jeśli technika ma koszt Połowiczny może się przemieścić tak, gdyby jej Szybkość była o 1 punkt większa. Minimalna Szybkość przemieszczanej bryły to 3.
Dodatkowo, by technika mogła się przemieścić z odpowiednią prędkością, sam użytkownik tej techniki musi posiadać dostateczną Szybkość, gdyż bryła wciąż znajduje się przy jego ręce. Zasada ta jest nadgórna, więc nawet jeśli w wyniku różnych umiejętności czy atutów prędkość przemieszczania się techniki wynosiłaby np. 12, a Szybkość gracza 2 - taka bryła przemieści się z prędkością 2.
Posiadając Sennina Jintonu technika umożliwia nawet podzielenie jednej bryły na dwie oddzielne, nie ryzykując jej niekontrolowanego przerwania i eksplozji. Każda taka bryła musi jednak spełnić zasady związane z tworzeniem pojedynczej (jak np. minimalna długość boku w przypadku Jinton: Genkai Hakuri no Jutsu). Koszt wówczas rośnie do Podwójnego zamiast Standardowego.
Prędkość przemieszczania się bariery zależna jest od jej siły i rangi. Uznaje się, że dla poszczególnych rang prędkość przeniesienia wynosi odpowiednio:
Siła techniki | Maksymalna Szybkość przemieszczania |
---|---|
Poziom E | 10 |
Poziom D | 9 |
Poziom C | 8 |
Poziom B | 7 |
Poziom A | 6 |
Poziom S | 5 |
Dodatkowo, by technika mogła się przemieścić z odpowiednią prędkością, sam użytkownik tej techniki musi posiadać dostateczną Szybkość, gdyż bryła wciąż znajduje się przy jego ręce. Zasada ta jest nadgórna, więc nawet jeśli w wyniku różnych umiejętności czy atutów prędkość przemieszczania się techniki wynosiłaby np. 12, a Szybkość gracza 2 - taka bryła przemieści się z prędkością 2.
Posiadając Sennina Jintonu technika umożliwia nawet podzielenie jednej bryły na dwie oddzielne, nie ryzykując jej niekontrolowanego przerwania i eksplozji. Każda taka bryła musi jednak spełnić zasady związane z tworzeniem pojedynczej (jak np. minimalna długość boku w przypadku Jinton: Genkai Hakuri no Jutsu). Koszt wówczas rośnie do Podwójnego zamiast Standardowego.
Wielki zwój---
Wielki zwój---
► Pokaż Spoiler | 4. Prywatna
Raikō Kenka: Sōshōryū | Lightning Flash Blade Creation: Twin Rising Dragons雷光剣化・双昇龍
KlasyfikacjaNinjutsu, Fūinjutsu, Shurikenjutsu, Technika Pieczętująca, Technika czasoprzestrzenna
PieczęcieBaran → Wąż → Smok → Królik → Tygrys → Odwrócony Baran
KosztStandardowy od zwoju
Zasięg---
WymaganiaZnajomość Sōshōryū oraz Kuchiyose: Raikō Kenka, przygotowane plakietki z tej drugiej techniki
Technika utylizująca dwie inne wykorzystujące zwoje. Normalnie Kuchiyose: Raikō Kenka pozwala przywołać do plakietki jeden przedmiot, zupełnie tak, jakby była ona konkretnym zwojem. Przy pomocy Raikō Kenka: Sōshōryū, ilość przywoływanych rzeczy jest znacznie większa i wystrzeliwana, dokładnie tak, jak w przypadku Sōshōryū, co pozwala znacznie szybciej przytłoczyć przeciwników ilością przywołanego sprzętu, bez potrzeby posiadania zwoju przy sobie.
► Pokaż Spoiler | 5. Prywatna
Sōshōryū: Engyō | Twin Rising Dragons: Gliding Swallow双昇龍・燕行
KlasyfikacjaNinjutsu, Fūinjutsu, Shurikenjutsu, Technika Pieczętująca, Kontrola Chakry
PieczęcieBrak, czas koncentracji chakry jak przy złożeniu 8 pieczęci
KosztPodwójny na turę od zwoju + dodatkowy za broń
Predmiot rozmiarów kunai lub shurikenów - połowiczny C za dwie sztuki broni
Przedmiot rozmiarów senbon - połowiczny C za 5 sztuk broni
Przedmiot większych rozmiarów (np. katana, wakizashi, fuma shuriken) - połowiczny C od sztuki broni
Przedmiot bardziej niestandardowych rozmiarów - decyzja MG (gracz jest informowany o koszcie przed użyciem techniki)
Przedmiot rozmiarów senbon - połowiczny C za 5 sztuk broni
Przedmiot większych rozmiarów (np. katana, wakizashi, fuma shuriken) - połowiczny C od sztuki broni
Przedmiot bardziej niestandardowych rozmiarów - decyzja MG (gracz jest informowany o koszcie przed użyciem techniki)
ZasięgNa zwój
WymaganiaZnajomość Sōshōryū oraz Engyō
Rozwinięcie Engyō, gdzie zamiast wzmacniać konkretną broń, jak np. łuk, wzmacnia się zwój. Podobnie jak w oryginalnej technice, aura będąca na zwoju jest przenoszona na broń, która jest z niego odpieczętowywana i następnie wystrzeliwana bądź wyrzucana przy pomocy Sōshōryū. Sposób działania dokładnie taki sam jak w Engyō.
Specjalna zasada: technika ta współpracuje nie tylko z Sōshōryū, ale także z technikami, stanowiącymi jego rozwinięcie, jak np. Raikō Kenka: Sōshōryū. W takich przypadkach koszt wciąż uzależniony jest od zwoju, ale aura nakładana jest na odpowiednie medium, jak np. plakietki z Kuchiyose: Raikō Kenka.
Specjalna zasada: technika ta współpracuje nie tylko z Sōshōryū, ale także z technikami, stanowiącymi jego rozwinięcie, jak np. Raikō Kenka: Sōshōryū. W takich przypadkach koszt wciąż uzależniony jest od zwoju, ale aura nakładana jest na odpowiednie medium, jak np. plakietki z Kuchiyose: Raikō Kenka.
► Pokaż Spoiler | 6. Ogólnodostępna
Trzęsienie ziemi
Doton: Jishin | Earth Release: Earthquake土遁・地震
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury
PieczęcieWąż → Szczur → Dzik → Koń → Szczur → Dzik → Wół → Smok → Tygrys → Zając → Smok → Wół → Pies → Tygrys → Szczur → Ptak → Tygrys → Zając → Wąż → Uderzenie dłońmi o ziemię
KosztPołowiczny na turę + dodatkowy połowiczny za każdą następną turę
ZasięgBazowo obszar o średnicy około 25 metrów
WymaganiaSennin Dotonu
Technika będąca personifikacją jednej z klęsk żywiołowych, przypisaną akurat do ziemi. Po złożeniu pieczęci i dotknięciu dłońmi podłoża rozpoczyna się trzęsienie ziemi. Zależnie od gruntu, zasięg techniki i jej efekt jest różny i pozostaje do decyzji MG. Jeśli ziemia będzie sucha i twarda, samo trzęsienie może spowodować pęknięcia i zawalanie się budowli, gdy użycie tej techniki na pustyni może zamienić jej obszar w gigantyczne ruchome piaski, które pochłoną wszystko, co się tam znalazło.
Technika wraz z upływem kolejnych tur zwiększa swoją siłę i zasięg, mogąc pochłonąć znacznie większy obszar i oddziaływać ze znacznie większą siłą. Jej specjalną cechą jest to, że obszar pod użytkownikiem stanowi bezpieczną przestrzeń, która nie ulega trzęsieniu ziemi. Oczywiście, zawalający się budynek czy spadające drzewo wciąż może na ten obszar upaść i zranić użytkownika tej techniki, a także ją przerwać. Innym minusem jest to, że wymaga ona nieustannego kontaktu z podłożem minimum jedną ręką (w przypadku posiadania Atutu Jednoręcznych Pieczęci). Jednocześnie rośnie koszt techniki - w pierwszej turze płacimy Połowiczny S, w drugiej Standardowy S, w trzeciej Półtora kosztu Standardowego S, w czwartej Podwójny S itd.
Można uznać, że w pierwszej turze wibracje i wstrząsy mogą doprowadzić do pęknieć terenu bądź budowli, które się w zasięgu znajdują, a osoby tam się znajdujące mogą stracić równowagę. Po pięciu postach najbliższe otoczenie często przypomina to, po którym przeszło ogromne zniszczenia - pęknięcia i szczeliny w ziemi ciągnące się kilka, może nawet kilkanaście metrów w dół, zawalone i strzaskane budynki, problemy z utrzymaniem się na nogach nawet ze wsparciem chakry czy przy ponadprzeciętnym Refleksie. Oczywiście, zależnie od gruntu i sytuacji - efekty te mogą się różnić, będąc słabsze bądź silniejsze.
Posiadając Specjalizację w Doton możemy pominąć połowę pieczęci wykorzystanych do techniki. Wciąż jednak musimy trzymać dłonie na ziemi.
Technika wraz z upływem kolejnych tur zwiększa swoją siłę i zasięg, mogąc pochłonąć znacznie większy obszar i oddziaływać ze znacznie większą siłą. Jej specjalną cechą jest to, że obszar pod użytkownikiem stanowi bezpieczną przestrzeń, która nie ulega trzęsieniu ziemi. Oczywiście, zawalający się budynek czy spadające drzewo wciąż może na ten obszar upaść i zranić użytkownika tej techniki, a także ją przerwać. Innym minusem jest to, że wymaga ona nieustannego kontaktu z podłożem minimum jedną ręką (w przypadku posiadania Atutu Jednoręcznych Pieczęci). Jednocześnie rośnie koszt techniki - w pierwszej turze płacimy Połowiczny S, w drugiej Standardowy S, w trzeciej Półtora kosztu Standardowego S, w czwartej Podwójny S itd.
Można uznać, że w pierwszej turze wibracje i wstrząsy mogą doprowadzić do pęknieć terenu bądź budowli, które się w zasięgu znajdują, a osoby tam się znajdujące mogą stracić równowagę. Po pięciu postach najbliższe otoczenie często przypomina to, po którym przeszło ogromne zniszczenia - pęknięcia i szczeliny w ziemi ciągnące się kilka, może nawet kilkanaście metrów w dół, zawalone i strzaskane budynki, problemy z utrzymaniem się na nogach nawet ze wsparciem chakry czy przy ponadprzeciętnym Refleksie. Oczywiście, zależnie od gruntu i sytuacji - efekty te mogą się różnić, będąc słabsze bądź silniejsze.
Posiadając Specjalizację w Doton możemy pominąć połowę pieczęci wykorzystanych do techniki. Wciąż jednak musimy trzymać dłonie na ziemi.
► Pokaż Spoiler | 7. Ozwojowana
Anzen'na Hinansho: Wana | Safe Haven: Trap安全な避難所・罠
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Pieczętująca
PieczęcieNałożenie pieczęci: Pies → Smok → Tygrys → Dzik → Szczur → Baran → Wół → Koń → Pies → Wąż
Dodanie osoby: Szczur → Wół → Szczur → Wąż → Pies → Dotknięcie osoby → Dotknięcie zwoju
Deaktywacja: Brak
Dodanie osoby: Szczur → Wół → Szczur → Wąż → Pies → Dotknięcie osoby → Dotknięcie zwoju
Deaktywacja: Brak
KosztNałożenie pieczęci: Standardowy + koszt pieczętowanej techniki + ewentualny koszt aktywacji pieczętowanej techniki
Dodanie osoby: Standardowy
Deaktywacja: Impuls
Dodanie osoby: Standardowy
Deaktywacja: Impuls
ZasięgNa zwój
Zapieczętowana technika zachowuje swój zasięg
Zapieczętowana technika zachowuje swój zasięg
WymaganiaSennin Fūinjutsu, znajomość Fūin no Meisai oraz odpowiedniej techniki pieczętującej
Niezwykle prosty zamysł, jednak wymagający ogromnej wprawy. Pieczęci wymagają bowiem często wielu znaków i symboli, przez co ciężko nałożyć je już na zwoje czy książki, które posiadają już swoją treść i wiedzę (np. te z technikami). Prawdziwi mistrzowie jednak Fūinjutsu są w stanie ominąć nawet i te zasady i wykorzystać zwoje z wiedzą do zastawienia pułapek poprzez zapieczętowanie w nie odpowiednich technik. Przykładowo, można wykorzystać Bakuryūgeki, by po nierozważnym rozwinięciu zwoju ognisty smok zaatakował ciekawego wiedzy osobnika. Oczywiście, można w tym celu wykorzystać inną technikę by otrzymać zgoła inny efekt, jak np. spalenie zwoju czy jego zamoczenie, doprowadzając do rozlania się atramentu i sprawieniu, że treść będzie nieczytelna.
Wartym zaznaczenia jest fakt, że po tym, jak zapieczętowana technika zostanie aktywowana, działa ona tak, jakby była aktywowana. Więc przykładowo, użycie Bakuryūgeki do tej techniki zagwarantuje jednorazowy, ognisty pocisk. Wykorzystanie jednak bardziej specyficznej techniki, której efekt się utrzymuje lub jest wielokrotny, pozwala zabezpieczyć zwój na więcej niż jedno nieuprawnione otwarcie.
Po nałożeniu pieczęci, użytkownik przed otwarciem zwoju, musi na niego przelać impuls chakry, by ją dezaktywować. W przeciwnym wypadku technika zaatakuje także i jego. Użytkownik może dodać inne osoby, których impuls chakry może dezaktywować pieczęć i tak samo - jeśli one nie wyślą tego impulsu, pułapka zostanie aktywowana. Deaktywacja działa tylko na jedno rozwinięcie, po zwinięciu zwoju pieczęć ponownie się aktywuje.
Wartym zaznaczenia jest fakt, że po tym, jak zapieczętowana technika zostanie aktywowana, działa ona tak, jakby była aktywowana. Więc przykładowo, użycie Bakuryūgeki do tej techniki zagwarantuje jednorazowy, ognisty pocisk. Wykorzystanie jednak bardziej specyficznej techniki, której efekt się utrzymuje lub jest wielokrotny, pozwala zabezpieczyć zwój na więcej niż jedno nieuprawnione otwarcie.
Po nałożeniu pieczęci, użytkownik przed otwarciem zwoju, musi na niego przelać impuls chakry, by ją dezaktywować. W przeciwnym wypadku technika zaatakuje także i jego. Użytkownik może dodać inne osoby, których impuls chakry może dezaktywować pieczęć i tak samo - jeśli one nie wyślą tego impulsu, pułapka zostanie aktywowana. Deaktywacja działa tylko na jedno rozwinięcie, po zwinięciu zwoju pieczęć ponownie się aktywuje.
Średni zwójHokori Kensei
Średni zwój---
Średni zwój---
► Pokaż Spoiler | 8. Prywatna
Anzen'na Hinansho: Meiwaku | Safe Haven: Nuisance安全な避難所・迷惑
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Pieczętująca
PieczęcieNałożenie pieczęci: Smok → Koń → Wąż → Baran → Małpa
Dodanie osoby: Szczur → Dotknięcie osoby → Dotknięcie zwoju
Deaktywacja: Brak
Dodanie osoby: Szczur → Dotknięcie osoby → Dotknięcie zwoju
Deaktywacja: Brak
KosztNałożenie pieczęci: Standardowy
Dodanie osoby: Połowiczny
Deaktywacja: Impuls
Dodanie osoby: Połowiczny
Deaktywacja: Impuls
ZasięgNa zwój
Wymagania---
Prosta technika, którą nakłada się przykładowo na zwój bądź książkę. Po jej nałożeniu dane źródło wiedzy będzie dążyć do stanu, w jakim było, gdy pieczęć była nakładana. A więc zwój może dążyć do bycia zwiniętym, a książka - do bycia zamkniętą. Efekt ten nie jest jakoś mocny, można go porównać do kogoś wykonującego to ciągle z Siłą 5. Raczej irytuje i przeszkadza w swobodnym przeglądaniu zawartości.
Po nałożeniu pieczęci, użytkownik przed otwarciem zwoju, musi na niego przelać impuls chakry, by ją dezaktywować. W przeciwnym wypadku technika będzie wciąż działała dążąc do zamknięcia zwoju bądź książki. Użytkownik może dodać inne osoby, których impuls chakry może dezaktywować pieczęć i tak samo - jeśli one nie wyślą tego impulsu, zwój będzie się zwijał, a książka zamykać. Deaktywacja działa tylko na jedno rozwinięcie, po zwinięciu zwoju pieczęć ponownie się aktywuje.
Po nałożeniu pieczęci, użytkownik przed otwarciem zwoju, musi na niego przelać impuls chakry, by ją dezaktywować. W przeciwnym wypadku technika będzie wciąż działała dążąc do zamknięcia zwoju bądź książki. Użytkownik może dodać inne osoby, których impuls chakry może dezaktywować pieczęć i tak samo - jeśli one nie wyślą tego impulsu, zwój będzie się zwijał, a książka zamykać. Deaktywacja działa tylko na jedno rozwinięcie, po zwinięciu zwoju pieczęć ponownie się aktywuje.
► Pokaż Spoiler | 9. Ogólnodostępna
Mowa na odległość
Koe Nage | Voice Throw声投げ
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęciePtak → Zając → Wół
KosztStandardowy na turę
Zasięg10 metrów
WymaganiaZnajomość Utsusemi no Jutsu
Prosta technika Ninjutsu, która pozwala miotać głosem na odległość. Po złożeniu pieczęci i przytrzymaniu ostatniej możliwe jest sprawienie, że nas głos będzie dobiegał z innego miejsca w promieniu 10 metrów, co może skonfundować naszego przeciwnika.
Posiadając Ninjutsu na randze B zasięg techniki rośnie do 15 metrów.
Posiadając Ninjutsu na randze A możliwe jest pominięcie pieczęci, a więc nie trzeba już przytrzymywać ostatniej pieczęci
Posiadając Ninjutsu na randze S zasięg techniki rośnie do 25 metrów.
Posiadając Sennina Ninjutsu można technikę łączyć z innymi technikami wykorzystującymi głos, jak np. Utsusemi no Jutsu, przenosząc ich efekt do miejsca, skąd nasz głos dobiega.
Posiadając Ninjutsu na randze B zasięg techniki rośnie do 15 metrów.
Posiadając Ninjutsu na randze A możliwe jest pominięcie pieczęci, a więc nie trzeba już przytrzymywać ostatniej pieczęci
Posiadając Ninjutsu na randze S zasięg techniki rośnie do 25 metrów.
Posiadając Sennina Ninjutsu można technikę łączyć z innymi technikami wykorzystującymi głos, jak np. Utsusemi no Jutsu, przenosząc ich efekt do miejsca, skąd nasz głos dobiega.
► Pokaż Spoiler | 10. Prywatna
Tamashī Fūin: Seishin | Soul Seal: Mind魂封印・精神
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Pieczętująca, Kinjutsu
PieczęciePtak → Małpa → Smok → Tygrys → Smok → Wąż → Tygrys → Ptak → Wąż → Ptak → Dzik → Małpa → Smok → Tygrys → Zając → Pies → Wąż → Pies → Smok → Małpa → Wół → Zając → Smok → Tygrys → Dzik → Ptak → Zając → Małpa → Wół → Zając → Dzik → Ptak → Wąż → Dzik → Zając → Wół → Małpa → Dzik → Zając → Małpa → Koń → Smok → Tygrys → Dzik → Koń → Tygrys → Szczur → Smok → Tygrys → Ptak
KosztStandardowy od wiedzy
ZasięgNa siebie/Dotykowa
WymaganiaSpecjalizacja Fūinjutsu, Sennin Fūinjutsu, znajomość Bōkyaku no Tatchi
Potężna technika pieczętująca, która wiąże określoną wiedzę. Z tego powodu, MG nadzorujący wątek może więc zdecydować, że ze względu na rozległość danej wiedzy koszt będzie większy, jednak powinien o tym poinformować wcześniej gracza, zanim ten przypadkiem umrze przez zbyt duże zużycie chakry.
Przy pomocy tej techniki, użytkownik pieczętuje w sobie konkretną wiedzę. Mogą one dotyczyć technik, wydarzeń, osób itp. W przypadku prób infiltracji umysłu, taka osoba napotyka pieczęć, która więzi te wspomnienia, uniemożliwiając wszystkim, poza posiadaczem tej wiedzy (ergo osobie, na którą pieczęć została założona). Dodatkowo, jeśli dana osoba nie chce zdradzić tej informacji własnowolnie - nie zdradzi ich. Oczywiście, w wyniku tortur czy specyfików, które sprawią, że dane informacje byśmy wyznali - to się właśnie stanie. Jednak techniki zmuszające do zdradzenia informacji nie zadziałają, dopóki pieczęć istnieje.
By nałożyć pieczęć należy mieć pełną świadomość o wiedzy, do której dostęp chcemy ograniczyć innym osobom. Z tego względu technika jest najbardziej efektywna na własnej osobie, a nie na innych. Ponadto, używając jej na samym sobie, technika jest powiązana z naszą duszą. Tym samym nawet w przypadku wskrzeszenia dostęp do tych informacji, nawet dla osoby, która nas przywołała jest niemożliwy, jeżeli dana dusza nie wyrazi takiej chęci.
Oczywiście, jeśli ktoś posiada odpowiednie umiejętności bądź techniki, które pozwolą mu złamać daną pieczęć - jest to nadal możliwe, zgodnie z opisanem danych umiejętności. Ta technika wciąż jest w końcu pieczęcią i podlega wszystkim ich zasadom.
Ze względu na to, że pieczęć działa identycznie w przypadku każdej wiedzy, jeżeli już raz taka pieczęć zostanie złamana, kolejne łamane są znacznie szybciej, acz wciąż ewentualny koszt takiego procesu (jak np. koszt odpowiedniej techniki) wciąż należy uiszczać. Technika jednak nie zajmuje praktycznie żadnego czasu, który normalnie mógłby być wymagany do jej poprawnego wykonania, jak i nie trzeba ponownie analizować pieczęci. W przypadkach dużej ilości pieczęci, osoba łamiąca może jednak nabrać wprawy i kolejne zdejmować nie dość, że szybciej, to po tańszych kosztach, co zostaje decyzją MG. Przyjmuje się, że po zdjęciu ciągiem pięciu pieczęci, każda kolejna jest zdejmowana z automatu, bez opłacania kosztów. Zasada ta nie dotyczy sytuacji, gdy "intruz" przerwie inwigilację umysłu i wróci do niej po przerwie.
Przy pomocy tej techniki, użytkownik pieczętuje w sobie konkretną wiedzę. Mogą one dotyczyć technik, wydarzeń, osób itp. W przypadku prób infiltracji umysłu, taka osoba napotyka pieczęć, która więzi te wspomnienia, uniemożliwiając wszystkim, poza posiadaczem tej wiedzy (ergo osobie, na którą pieczęć została założona). Dodatkowo, jeśli dana osoba nie chce zdradzić tej informacji własnowolnie - nie zdradzi ich. Oczywiście, w wyniku tortur czy specyfików, które sprawią, że dane informacje byśmy wyznali - to się właśnie stanie. Jednak techniki zmuszające do zdradzenia informacji nie zadziałają, dopóki pieczęć istnieje.
By nałożyć pieczęć należy mieć pełną świadomość o wiedzy, do której dostęp chcemy ograniczyć innym osobom. Z tego względu technika jest najbardziej efektywna na własnej osobie, a nie na innych. Ponadto, używając jej na samym sobie, technika jest powiązana z naszą duszą. Tym samym nawet w przypadku wskrzeszenia dostęp do tych informacji, nawet dla osoby, która nas przywołała jest niemożliwy, jeżeli dana dusza nie wyrazi takiej chęci.
Oczywiście, jeśli ktoś posiada odpowiednie umiejętności bądź techniki, które pozwolą mu złamać daną pieczęć - jest to nadal możliwe, zgodnie z opisanem danych umiejętności. Ta technika wciąż jest w końcu pieczęcią i podlega wszystkim ich zasadom.
Ze względu na to, że pieczęć działa identycznie w przypadku każdej wiedzy, jeżeli już raz taka pieczęć zostanie złamana, kolejne łamane są znacznie szybciej, acz wciąż ewentualny koszt takiego procesu (jak np. koszt odpowiedniej techniki) wciąż należy uiszczać. Technika jednak nie zajmuje praktycznie żadnego czasu, który normalnie mógłby być wymagany do jej poprawnego wykonania, jak i nie trzeba ponownie analizować pieczęci. W przypadkach dużej ilości pieczęci, osoba łamiąca może jednak nabrać wprawy i kolejne zdejmować nie dość, że szybciej, to po tańszych kosztach, co zostaje decyzją MG. Przyjmuje się, że po zdjęciu ciągiem pięciu pieczęci, każda kolejna jest zdejmowana z automatu, bez opłacania kosztów. Zasada ta nie dotyczy sytuacji, gdy "intruz" przerwie inwigilację umysłu i wróci do niej po przerwie.
► Pokaż Spoiler | 11. Ozwojowana
Anzen'na Hinansho: Hogo | Safe Haven: Shelter安全な避難所・保護
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Pieczętująca
PieczęcieNałożenie: Ptak → Smok → Zając → Szczur → Pies → Tygrys → Wąż → Zając → Wół → Koń → Pies → Tygrys → Baran → Wół → Baran → Szczur → Wąż → Smok → Szczur → Dzik
Aktywacja: Jedna, dowolna
Aktywacja: Jedna, dowolna
KosztNałożenie: Podwójny
Aktywacja: Standardowy na turę
Aktywacja: Standardowy na turę
ZasięgNa siebie/Dotykowy
Wymagania---
Technika tworzy na ciele użytkownika symbole 保護. W momencie aktywacji przez osobę, która ma tę pieczęć nałożoną, pieczęć zaczyna koncentrować chakrę użytkownika w niewielkim punkcie - rozmiaru właśnie tych dwóch symboli. Dzieje się to z prędkością 5 000 chakry na 15 sekund, przez co proces nie jest natychmiastowy.
Pieczęć ta pozwala dzięki temu ukryć swoją energię, choć bardzo dokładne przeszukanie wykryje ten niewielki punkt chakry. Dodatkowo wymaga sporej koncentracji, przez co ciężko ją użyć w batalii. Dodatkowo, podczas korzystania z Hogo, wszystkie techniki, których koszt jest większy niż Standardowy B (włącznie z nim), wykorzystują zbyt wiele chakry, przez co efekt ukrycia się rozprasza, pozwalając na normalne zlokalizowanie użytkownika tej techniki. Dotyczy to także sytuacji, gdzie technika posiada np. dość wielokrotny koszt C, by przekroczył on bądź zrównał z Standardowym B.
Posiadając Sennina Fūinjutsu można za dodatkowy koszt Standardowy B na turę, emanować mniejszą ilością chakry niż się aktualnie posiada. Z tego powodu zamiast prezentować się jako osoba, która posiada np. 10 000 chakry, możemy prezentować się jako osoba, która posiada np. 5 000 czy 1 000 chakry. Jeśli jednak, w wyniku utrzymywania techniki nasz poziom chakry zejdzie poniżej tego prezentowanego - odpowiednie zdolności to wykryją.
Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu możliwe jest koncentrowanie chakry w pieczęci z dwukrotnie większą prędkością, tj. 10 000 chakry na 15 sekund.
Pieczęć ta pozwala dzięki temu ukryć swoją energię, choć bardzo dokładne przeszukanie wykryje ten niewielki punkt chakry. Dodatkowo wymaga sporej koncentracji, przez co ciężko ją użyć w batalii. Dodatkowo, podczas korzystania z Hogo, wszystkie techniki, których koszt jest większy niż Standardowy B (włącznie z nim), wykorzystują zbyt wiele chakry, przez co efekt ukrycia się rozprasza, pozwalając na normalne zlokalizowanie użytkownika tej techniki. Dotyczy to także sytuacji, gdzie technika posiada np. dość wielokrotny koszt C, by przekroczył on bądź zrównał z Standardowym B.
Posiadając Sennina Fūinjutsu można za dodatkowy koszt Standardowy B na turę, emanować mniejszą ilością chakry niż się aktualnie posiada. Z tego powodu zamiast prezentować się jako osoba, która posiada np. 10 000 chakry, możemy prezentować się jako osoba, która posiada np. 5 000 czy 1 000 chakry. Jeśli jednak, w wyniku utrzymywania techniki nasz poziom chakry zejdzie poniżej tego prezentowanego - odpowiednie zdolności to wykryją.
Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu możliwe jest koncentrowanie chakry w pieczęci z dwukrotnie większą prędkością, tj. 10 000 chakry na 15 sekund.
Duży zwójHokori Kensei
Duży zwój---
► Pokaż Spoiler | 12. Prywatna
Anzen'na Hinansho: Konran | Safe Haven: Disruption安全な避難所・混乱
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Pieczętująca
PieczęcieNałożenie: Wąż → Smok → Małpa → Smok → Wół → Smok → Tygrys → Szczur → Małpa → Zając → Tygrys → Szczur → Dzik → Pies → Zając → Dzik → Wół → Szczur → Wół → Dzik
Aktywacja: Brak
Aktywacja: Brak
KosztNałożenie: Standardowy
Aktywacja: Standardowy B na turę
Aktywacja: Standardowy B na turę
ZasięgNa siebie/Dotykowa
WymaganiaSennin Fūinjutsu
Proste w zamyśle jutsu, jednak wymagające zdecydowanie większej wprawy w technikach pieczętujących niż inne tej samej rangi. Po nałożeniu, na ciele tworzona jest pieczęć w kształcie dwóch symboli: 混乱. Po przelaniu do niej chakry pieczęć się aktywuje i... zakłóca przepływ chakry. Jednak jedynie pozornie. Pieczęć bowiem pobiera część chakry z naszego układu, a następnie manipuluje nią sprawiając, że osoby posiadające zdolności sensoryczne, zdolność widzenia chakry czy tym podobne umiejętności mają wrażenie, że z układem chakry tej osoby jest coś dziwnego, coś nie tak. Utrudnia także określenie precyzyjnie ilości chakry, choć odpowiednio uparte osoby z trudem dadzą radę przejrzeć zawiłości tej techniki.
Celem tej pieczęci jest raczej wprowadzenie zamieszania i niepewności, przez utrudnione próby przejrzenia czyjegoś układu chakry, aniżeli faktyczne wpłynięcie na walkę. Przedstawia użytkownika w sposób, który na pierwszy rzut oka wydaje się być nienaturalny - jakkolwiek dobrze czy źle może to wpłynąć na osobę, która akurat będzie próbowała odczytać jego chakrę.
Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu oraz odpowiednią biegłość użytkownik może zadecydować, by technika aktywowała się automatycznie, gdy ktoś próbuje wejrzeć w nasz układ chakry. Jednocześnie automatycznie się wyłącza, jeśli nasze zasoby chakry będą na poziomie 10% lub niższym.
Celem tej pieczęci jest raczej wprowadzenie zamieszania i niepewności, przez utrudnione próby przejrzenia czyjegoś układu chakry, aniżeli faktyczne wpłynięcie na walkę. Przedstawia użytkownika w sposób, który na pierwszy rzut oka wydaje się być nienaturalny - jakkolwiek dobrze czy źle może to wpłynąć na osobę, która akurat będzie próbowała odczytać jego chakrę.
Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu oraz odpowiednią biegłość użytkownik może zadecydować, by technika aktywowała się automatycznie, gdy ktoś próbuje wejrzeć w nasz układ chakry. Jednocześnie automatycznie się wyłącza, jeśli nasze zasoby chakry będą na poziomie 10% lub niższym.
► Pokaż Spoiler | 13. Ozwojowana
Anzen'na Hinansho: Otori | Safe Haven: Decoy安全な避難所・囮
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Pieczętująca
PieczęcieBaran → Pies → Małpa → Baran → Wąż → Tygrys → Smok → Szczur → Wąż → Koń → Dzik → Smok → Ptak → Baran → Smok → Szczur → Wół → Wąż → Baran → Zając → Małpa → Wąż → Koń → Wół → Tygrys → Wół → Tygrys → Dzik → Tygrys → Ptak
KosztStandardowy użytej rangi
ZasięgDotykowy
WymaganiaSennin Fūinjutsu
DodatkoweTechnika kosztuje 20 PT
Technika, która służy... utrudnieniu złamania pieczęci. Po tym, jak już jedna pieczęć jest nałożona, użytkownik może nałożyć na nią właśnie Anzen'na Hinansho: Otori. Jutsu to można wykorzystać na każdym poziomie siły - od D, aż po A. Wówczas koszt chakry wynosi tyle ile Standardowy koszt siły techniki (Standardowy D na randze D i Standardowy A na randze A).
I jej efekt jest... prosty. Gdy ktoś chce złamać wcześniej nałożoną pieczęć, może ją normalnie przeanalizować, jednak jeśli nie posiada Sennina bądź Specjalizacji w Fūinjutsu, nie jest w stanie dostrzec, że została nałożona dodatkowa pieczęć. Następnie zaś rozpoczynając łamanie wcześniej przeanalizowanej pieczęci nieświadomie zdejmuje wpierw Otori, które ją otacza przez co, gdy pieczęć powinna już zostać złamana... działa nadal. Może to spowodować, że przeciwnik, myśląc, że problem został rozwiązany, aktywuje efekty jakiejś pułapki, myśląc, że ją rozbroił itp. Jeśli jednak ktoś posiada Specjalizację bądź Sennina Fūinjutsu - jest świadomy tego, że musi złamać dwie pieczęci, zamiast jednej.
Technikę można nałożyć na inną tyle razy, ile razy jest możliwe analizowanie konkretnej pieczęci. Czyli jeśli analiza pieczęci po jednym razie da danej osobie wszystkie informacje niezbędne do jej złamania, można ją nałożyć raz. Jeśli takich analiz trzeba wykonać np. trzy - Otori także można nałożyć trzykrotnie. Jeśli na jedną pieczęć nakładamy kilka Otori, wówczas kożd każdego rośnie o jedną "krotność". Więc pierwsze Otori kosztuje Standardowy koszt użytej rangi, drugie Podwójny użytej rangi, trzecie Potrójny itd.
Samo Otori nie ma żadnego dodatkowego efektu poza utrudnieniem. Nie aktywuje również specjalnych efektów, które mogłyby się aktywować podczas próby złamania zabezpieczonej pieczęci.
Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu podczas łamania Otori, jeśli ukryta pieczęć posiada jakieś zabezpieczenia, np. poinformowanie danej osoby, wygenerowanie eksplozji po złamaniu itp., to ten efekt się aktywuje podczas łamania Anzen'na Hinansho: Otori w odpowiednim momencie. Czy to w trakcie, czy to już po złamaniu. Dodatkowo, kosztem Standardowym S można nałożyć Otori o Sile S.
I jej efekt jest... prosty. Gdy ktoś chce złamać wcześniej nałożoną pieczęć, może ją normalnie przeanalizować, jednak jeśli nie posiada Sennina bądź Specjalizacji w Fūinjutsu, nie jest w stanie dostrzec, że została nałożona dodatkowa pieczęć. Następnie zaś rozpoczynając łamanie wcześniej przeanalizowanej pieczęci nieświadomie zdejmuje wpierw Otori, które ją otacza przez co, gdy pieczęć powinna już zostać złamana... działa nadal. Może to spowodować, że przeciwnik, myśląc, że problem został rozwiązany, aktywuje efekty jakiejś pułapki, myśląc, że ją rozbroił itp. Jeśli jednak ktoś posiada Specjalizację bądź Sennina Fūinjutsu - jest świadomy tego, że musi złamać dwie pieczęci, zamiast jednej.
Technikę można nałożyć na inną tyle razy, ile razy jest możliwe analizowanie konkretnej pieczęci. Czyli jeśli analiza pieczęci po jednym razie da danej osobie wszystkie informacje niezbędne do jej złamania, można ją nałożyć raz. Jeśli takich analiz trzeba wykonać np. trzy - Otori także można nałożyć trzykrotnie. Jeśli na jedną pieczęć nakładamy kilka Otori, wówczas kożd każdego rośnie o jedną "krotność". Więc pierwsze Otori kosztuje Standardowy koszt użytej rangi, drugie Podwójny użytej rangi, trzecie Potrójny itd.
Samo Otori nie ma żadnego dodatkowego efektu poza utrudnieniem. Nie aktywuje również specjalnych efektów, które mogłyby się aktywować podczas próby złamania zabezpieczonej pieczęci.
Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu podczas łamania Otori, jeśli ukryta pieczęć posiada jakieś zabezpieczenia, np. poinformowanie danej osoby, wygenerowanie eksplozji po złamaniu itp., to ten efekt się aktywuje podczas łamania Anzen'na Hinansho: Otori w odpowiednim momencie. Czy to w trakcie, czy to już po złamaniu. Dodatkowo, kosztem Standardowym S można nałożyć Otori o Sile S.
Duży zwójHokori Kensei
Duży zwój---
Duży zwój---
► Pokaż Spoiler | 14. Ogólnodostępna
Yōso no Hibana | Elemental Spark要素の火花
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Pieczętująca
PieczęcieKoń → Ptak → Pies → Pieczęć dominująca w danym żywiole
KosztNałożenie: Standardowy
Aktywacja: Impuls
Aktywacja: Impuls
ZasięgDotykowy
WymaganiaJakikolwiek żywioł podstawowy rozwinięty do rangi D
Prosta technika Fūinjutsu, która pozwala zapieczętować niewielką ilość chakry natury, a następnie, po jej dotknięciu - aktywowanie jednego z efektów, zależnie od tego, jaką energię natury się zapieczętowało:
Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu można wzmocnić efekt pieczęci. Wciąż nie stanowi ona realnego zagrożenia, jednak można wykorzystać ją np. do spalenia całego zwoju, rozerwania go niewielkimi, powietrznymi cięciami czy takiego zwilżenia jego zawartości, by atrament się rozlał uniemożliwiając rozczytanie.
- Katon - przedmiot, na jaki została nałożona pieczęć zaczyna płonąć, jakby ktoś przyłożył do niego zapałkę.
- Fūton - przedmiot generuje podmuch wiatru zdolny sprawić, by kartki papieru latały i zrobić bałagan na biurku. Ba, te bliżej mogą zostać nawet naderwane.
- Raiton - przedmiot generuje wyładowanie elektryczne, porównywalnego do lekkie kopnięcia prądem, gdy się zbytno człowiek naelektryzuje np. od swetra.
- Suiton - przedmiot moknie, zupełnie tak jakby ktoś wylał na niego szklankę wody.
- Doton - przedmiot zaczyna twardnieć i kamienieć, jakby ktoś próbował go oblepić cienką warstwą gliny.
Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu można wzmocnić efekt pieczęci. Wciąż nie stanowi ona realnego zagrożenia, jednak można wykorzystać ją np. do spalenia całego zwoju, rozerwania go niewielkimi, powietrznymi cięciami czy takiego zwilżenia jego zawartości, by atrament się rozlał uniemożliwiając rozczytanie.
► Pokaż Spoiler | 15. Ozwojowana
Anzen'na Hinansho: Odoroki | Safe Haven: Surprise安全な避難所・驚き
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Pieczętująca
PieczęcieWół → Baran → Wąż → Koń → Baran → Zając → Baran → Pies → Małpa → Pies → Ptak → Baran → Małpa → Tygrys → Smok → Pies → Zając → Baran → Wół → Baran → Dzik → Małpa → Pies → Tygrys → Koń → Smok → Wół → Smok → Wół → Dzik
KosztPieczętowanie: Standardowy + Koszt użytej techniki
Aktywacja: Impuls
Aktywacja: Impuls
ZasięgDotykowy
WymaganiaSennin Fūinjutsu, Znajomość Jigen Shiki no Jutsu
Technika pieczętująca bazująca na Jigen Shiki no Jutsu, jednak zamiast pieczętować technikę w danej osobie - pieczętujemy ją w przedmiocie. Ma to oczywiście swoje efekty. Pieczęć aktywowana jest impulsem chakry, po czym uwalnia ona technikę. Minusem natomiast jest to, że ciężko określić jaki przedmiot jaką technikę będzie w stanie wytrzymać. Z reguły każdy przedmiot może wytrzymać jedynie jedną dodatkową technikę, założoną dzięki Odoroki, jednak specjalnie przygotowane unikaty mogą stanowić od tego wyjątek. Ogólnie przyjętą zasadą jest jednak to, że w przedmiotach wielkości shurikenów czy kunai ciężko zapieczętować cokolwiek, gdy dłuższa broń pokroju Wakizashi spokojnie zniesie zapieczętowanie techniki rangi D, może C, gdy Katana wytrzyma spokojnie C, a może i B. By przedmiot wytrzymał siłę rangi S musi być albo ze specjalnego materiału, albo odpowiednio duży, jak np. pełna zbroja.
W przypadku, gdy użyta technika jest zbyt silna, przedmiot może ulec zmianie już przy pieczętowaniu. Alternatywnie - aktywacja pieczęci może przebiec w sposób niekontrolowany i zapieczętowany pocisk - wylecieć nieprzewidzianie, np. w stronę użytkownika.
Po tym, jak zapieczętowana technika zostanie użyte - pieczęć należy nałożyć ponownie.
Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu możliwe jest przeanalizowanie przedmiotu, które da nam informację czy wytrzyma proces pieczętowania oraz jakiej siły techniki można użyć, by w nim zamknąć.
Posiadając Sennina Dotonu można dodatkowym kosztem wytworzyć kamienny przedmiot, w którym można zapieczętować jednorazową jedną technikę. Koszt takiego przedmiotu jest równy kosztowi techniki, jaki chcemy weń zapieczętować. Na raz można mieć przygotowany tylko jeden taki przedmiot.
W przypadku, gdy użyta technika jest zbyt silna, przedmiot może ulec zmianie już przy pieczętowaniu. Alternatywnie - aktywacja pieczęci może przebiec w sposób niekontrolowany i zapieczętowany pocisk - wylecieć nieprzewidzianie, np. w stronę użytkownika.
Po tym, jak zapieczętowana technika zostanie użyte - pieczęć należy nałożyć ponownie.
Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu możliwe jest przeanalizowanie przedmiotu, które da nam informację czy wytrzyma proces pieczętowania oraz jakiej siły techniki można użyć, by w nim zamknąć.
Posiadając Sennina Dotonu można dodatkowym kosztem wytworzyć kamienny przedmiot, w którym można zapieczętować jednorazową jedną technikę. Koszt takiego przedmiotu jest równy kosztowi techniki, jaki chcemy weń zapieczętować. Na raz można mieć przygotowany tylko jeden taki przedmiot.
Duży zwójHokori Kensei
Duży zwój---