SHINDENSHIN: SAKURA FŪIN
- Poprawiony koszt,
- Przeredagowałam fragment łączenia się z wieloma osobami oraz bonus za sennina
- W razie chęci skontaktowania się z Yamanaką, to osoba na której nałożona jest pieczęć płaci koszty
Technika oczywiście może być prywatna
NOREN
Przeredagowałam zgodnie z Twoimi sugestiami, choć opisałam to swoimi słowami; zamysł pozostał taki, jaki zasugerowałeś.
Edit.
Żebyś nie musiał skakać po stronach, wklejam techniki tutaj w poście. Ponadto dorzucam kolejną
KlasyfikacjaShintenshin no Jutsu, Przepływ Chakry, fūinjutsu
PieczęcieNałożenie: Dzik → Ptak → Dzik → Wąż → Smok → Ptak → Pies → Małpa → Ptak → Tygrys
Korzystanie: Baran
KosztPodwójny za nałożenie pieczęci, połowiczny za turę za jedną osobę podczas korzystania
ZasięgDotykowy podczas nakładania pieczęci, dowolny podczas korzystania
WymaganiaKontrola Chakry 10, FŪINJUTSU RANGI B
Dodatkowe-
Jutsu, które umożliwia połączenie telepatyczne pomiędzy użytkownikiem, a osobą, na którą zostanie nałożona charakterystyczna pieczęć, całkowicie znosząc ograniczenia dystansu, jakie istnieją w wyjściowej technice. Technika umożliwia wysyłanie oraz odsłuchiwanie wiadomości, a te dodatkowo mogą zostać wzmocnione obrazami oraz emocjami. Samo nałożenie pieczęci nie jest problemem, za to korzystanie z techniki jest obciążające dla organizmu Yamanaki - zbyt długie lub częste używanie techniki może skutkować bólem głowy, a nawet migreną (do decyzji MG).
Istnieje możliwość połączenia się z wieloma osobami, tak długo jak posiadają one nałożoną pieczęć. W zależności od decyzji Yamanaki, może nawiązywać połączenie pojedynczo z każdą osobą, oraz stworzyć swoistą "konwersację" dla nich wszystkich.
Każda pozostawiona pieczęć odbiera na stałe 100 chakry. Raz nałożona pieczęć zdjęta może zostać wyłącznie przez osobę, która ją nałożyła; zdjęcie pieczęci nie zwraca chakry.
Posiadając Specjalizację w Shintenshin no Jutsu Możliwe jest korzystanie z techniki bez pieczęci
Posiadając Sennina Shintenshin no Jutsu Istnieje możliwość udostępnienia połączenia osobie trzeciej z kimś, kto posiada nałożoną pieczęć; wymagany jest wtedy dotyk
Posiadając rangę S w Fūinjutsu możemy pominąć pieczęci potrzebne do nałożenia symbolu Sakura fūin
Posiadając 8 poziom Kontroli Chakry lub większy osoba, która posiada nałożoną pieczęć może połączyć się z użytkownikiem, który ją nałożył (to on płaci wtedy koszty chakry). W przypadku posiadania fūinjutsu na poziomie B, wymóg KC spada do 7
Duży zwój Yamanaka Aiko
Duży zwój -
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=心伝:桜封印]Shindenshin: Sakura fūin | Shindenshin: Sakura seal[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/hokhJv9.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shintenshin no Jutsu, Przepływ Chakry, fūinjutsu [/row]
[row title=Pieczęcie]Nałożenie: Dzik → Ptak → Dzik → Wąż → Smok → Ptak → Pies → Małpa → Ptak → Tygrys
Korzystanie: Baran[/row]
[row title=Koszt]Podwójny za nałożenie pieczęci, połowiczny za turę za jedną osobę podczas korzystania[/row]
[row title=Zasięg]Dotykowy podczas nakładania pieczęci, dowolny podczas korzystania[/row]
[row title=Wymagania]Kontrola Chakry 10, FŪINJUTSU RANGI B[/row]
[row title=Dodatkowe]-[/row]
[description] Jutsu, które umożliwia połączenie telepatyczne pomiędzy użytkownikiem, a osobą, na którą zostanie nałożona charakterystyczna pieczęć, całkowicie znosząc ograniczenia dystansu, jakie istnieją w wyjściowej technice. Technika umożliwia wysyłanie oraz odsłuchiwanie wiadomości, a te dodatkowo mogą zostać wzmocnione obrazami oraz emocjami. Samo nałożenie pieczęci nie jest problemem, za to korzystanie z techniki jest obciążające dla organizmu Yamanaki - zbyt długie lub częste używanie techniki może skutkować bólem głowy, a nawet migreną (do decyzji MG).
Istnieje możliwość połączenia się z wieloma osobami, tak długo jak posiadają one nałożoną pieczęć. W zależności od decyzji Yamanaki, może nawiązywać połączenie pojedynczo z każdą osobą, oraz stworzyć swoistą "konwersację" dla nich wszystkich.
Każda pozostawiona pieczęć odbiera na stałe 100 chakry. Raz nałożona pieczęć zdjęta może zostać wyłącznie przez osobę, która ją nałożyła; zdjęcie pieczęci [b]nie zwraca[/b] chakry.
[b]Posiadając Specjalizację w Shintenshin no Jutsu[/b] Możliwe jest korzystanie z techniki bez pieczęci
[b]Posiadając Sennina Shintenshin no Jutsu[/b] Istnieje możliwość udostępnienia połączenia osobie trzeciej z kimś, kto posiada nałożoną pieczęć; wymagany jest wtedy dotyk
[b]Posiadając rangę S w Fūinjutsu[/b] możemy pominąć pieczęci potrzebne do nałożenia symbolu Sakura fūin
[b]Posiadając 8 poziom Kontroli Chakry lub większy[/b] osoba, która posiada nałożoną pieczęć może połączyć się z użytkownikiem, który ją nałożył (to on płaci wtedy koszty chakry). W przypadku posiadania fūinjutsu na poziomie B, wymóg KC spada do 7
[/description]
[row title=Duży zwój] Yamanaka Aiko[/row]
[row title=Duży zwój] -[/row]
KlasyfikacjaNinjutsu
Pieczęcie---
KosztStandardowy za turę
ZasięgZasięg Wzroku
WymaganiaZdobycie zwoju wymaga misji lub wątku rangi B
Dobra siostra bliźniaczka techniki Sakki. Technika pozwala wywrzeć na innych dobre wrażenie i wzbudzić w nich zaufanie. Porównuje się wówczas Siłę Woli celu do Siły Woli użytkownika i korzysta z poniższej tabeli:
Różnica Siły Woli celu do użytkownika | Efekt |
Większa bądź równa 0 | Cel odporny na technikę |
-1 lub -2 | Cel odnosi wrażenie, że użytkownik może być koleżeński i warty bliższej znajomości |
-3 lub -4 | Cel uważa, że użytkownik jest dobrym człowiekiem i chciałby nawiązać bliższą znajomość |
-5 | Cel wie, że postać jest przyjacielska i będzie starał się zaprzyjaźnić |
-6 i dalej | Cel chce zostać przyjacielem użytkownika niemalże za wszelką cenę |
Mając Siłę Woli na poziomie 10 postać jest całkowicie odporna na efekty Kōi .
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 9 Można dopłacić standardowy koszt A za turę, żeby dodać +1 przy przeliczaniu różnic na korzyść użytkownika tej techniki.
Mały zwój Yamanaka Aiko
Mały zwój -
Mały zwój -
Mały zwój -
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=好意]Kōi | Goodwill[/title]
[pic rank=D]https://i.imgur.com/e5Kjv0N.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ninjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za turę[/row]
[row title=Zasięg]Zasięg Wzroku[/row]
[row title=Wymagania]Zdobycie zwoju wymaga misji lub wątku rangi B[/row]
[description]
Dobra siostra bliźniaczka techniki Sakki. Technika pozwala wywrzeć na innych dobre wrażenie i wzbudzić w nich zaufanie. Porównuje się wówczas Siłę Woli celu do Siły Woli użytkownika i korzysta z poniższej tabeli:
| Różnica Siły Woli celu do użytkownika | Efekt |
|:----------:|:----------:|
| Większa bądź równa 0 | Cel odporny na technikę |
| -1 lub -2 | Cel odnosi wrażenie, że użytkownik może być koleżeński i warty bliższej znajomości |
| -3 lub -4 | Cel uważa, że użytkownik jest dobrym człowiekiem i chciałby nawiązać bliższą znajomość |
| -5 | Cel wie, że postać jest przyjacielska i będzie starał się zaprzyjaźnić |
| -6 i dalej | Cel chce zostać przyjacielem użytkownika niemalże za wszelką cenę |
Mając Siłę Woli na poziomie 10 postać jest całkowicie odporna na efekty Kōi .
[b]Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 9[/b] Można dopłacić standardowy koszt A za turę, żeby dodać +1 przy przeliczaniu różnic na korzyść użytkownika tej techniki.[/description]
[row title=Mały zwój] Yamanaka Aiko[/row]
[row title=Mały zwój] -[/row]
[row title=Mały zwój] -[/row]
[row title=Mały zwój] -[/row]
KlasyfikacjaShintenshin no Jutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieKoń → Smok → Baran → Małpa → Wąż → Baran → Specyficzna
KosztStandardowy za turę
Zasięg30 metrów
Wymagania---
Technika, której główną funkcją jest... rozkojarzenie oponenta, przy jednoczesnym nieopuszczeniu swojego ciała. Użytkownik za pomocą telepatii wysyła niewielkie impulsy do mózgu przeciwnika, wpływając tym samym na zmysł równowagi. Efekt jest w pełni zależny od siły woli celu; jeżeli jest odpowiednio słaba, można doprowadzić nawet to przewrócenia się. Im silniejsza siła woli, tym większa szansa, że cel będzie w stanie ustać na nogach, a efektem użycia techniki będzie zachwianie równowagi lub potknięcie się.
Ranga Shintenshin no Jutsu | Siła techniki |
B | 6 |
A | 7 |
S | 8 |
Powodzenie techniki w dużej mierze zależy od różnicy poziomów pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnika:
Różnica Siły Woli celu do siły techniki | Efekt |
SW większa o 1 lub więcej | Brak efektu |
SW równa silne techniki | Nieznaczne zachwianie całego ciała lub określonej kończyny |
SW słabsze o 1 | Znaczne zachwianie całego ciała lub określonej kończyny |
SW słabsze o 2 | Potknięcie się, krótkotrwała utrata kontroli nad określoną kończyną |
SW słabsze o 3 lub więcej | Krótkotrwałe utrata kontroli nad ciałem, upadek |
Posiadając Specjalizację w Shintenshin no Jutsu technika zyskuje +1 do siły. Łączy się z bonusem Sennina.
Posiadając Sennina Shintenshin no Jutsu uiszczając dodatkowy koszt S na turę, można zwiększyć siłę techniki o 1. Łączy się z bonusem z Specjalizacji.
Posiadając rangę A w Shintenshin no Jutsu można pominąć cztery pierwsze pieczęcie.
Posiadając rangę S w Shintenshin no Jutsu można pominąć cztery pierwsze pieczęcie.
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=不穏な精神の術]Fuon'na seishin no jutsu | Mental disruption Technique[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/mWTDuHA.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shintenshin no Jutsu, Przepływ Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Koń → Smok → Baran → Małpa → Wąż → Baran → Specyficzna[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za turę[/row]
[row title=Zasięg]30 metrów[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description] Technika, której główną funkcją jest... rozkojarzenie oponenta, przy jednoczesnym nieopuszczeniu swojego ciała. Użytkownik za pomocą telepatii wysyła niewielkie impulsy do mózgu przeciwnika, wpływając tym samym na zmysł równowagi. Efekt jest w pełni zależny od siły woli celu; jeżeli jest odpowiednio słaba, można doprowadzić nawet to przewrócenia się. Im silniejsza siła woli, tym większa szansa, że cel będzie w stanie ustać na nogach, a efektem użycia techniki będzie zachwianie równowagi lub potknięcie się.
| Ranga Shintenshin no Jutsu | Siła techniki |
|:----------:|:----------:|:----------:|
| B | 6 |
| A | 7 |
| S | 8 |
Powodzenie techniki w dużej mierze zależy od różnicy poziomów pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnika:
| Różnica Siły Woli celu do siły techniki | Efekt |
|:----------:|:----------:|
| SW większa o 1 lub więcej | Brak efektu |
| SW równa silne techniki | Nieznaczne zachwianie całego ciała lub określonej kończyny |
| SW słabsze o 1 | Znaczne zachwianie całego ciała lub określonej kończyny |
| SW słabsze o 2 | Potknięcie się, krótkotrwała utrata kontroli nad określoną kończyną |
| SW słabsze o 3 lub więcej | Krótkotrwałe utrata kontroli nad ciałem, upadek |
[b]Posiadając Sennina Shintenshin no Jutsu[/b] uiszczając dodatkowy koszt S na turę, można zwiększyć siłę techniki o 1. Łączy się z bonusem z Specjalizacji.
[b]Posiadając Sennina Shintenshin no Jutsu[/b] technika zyskuje +1 do siły. Łączy się z bonusem specjalizacji.
[b]Posiadając rangę A w Shintenshin no Jutsu[/b] można pominąć cztery pierwsze pieczęcie.
[b]Posiadając rangę S w Shintenshin no Jutsu[/b] można pominąć cztery pierwsze pieczęcie.
[/description]