• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[WT] Yamanaka Aiko

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Yamanaka Aiko
Posty: 476
Rejestracja: 27 kwie 2021, 4:55
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: meei#6947
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Re: [WT] Yamanaka Aiko

Hiro sa sete na razie chowam do pracowni, będę sobie w nim dłubać (albo i nie).
Sakura fuin poprawioned. Co do rodzaju techniki, może być ozwojowana albo prywatna peeposhy

Do postu dorzuciłam kolejną techniczkę o/
Ostatnio zmieniony 27 sty 2023, 15:04 przez Yamanaka Aiko, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
w tobie jest dość miłości, by ogrzać cały świat
i dość gniewu, by cały świat zniszczyć
aria of the soul

telepatia | słowa #9c6cb5
myśli
głos
Zasięg sensora bez pieczęci | z pieczęcią24 metry | 1000 metrów
► Pokaż Spoiler
Inna odsłona Jajko
Was it a good choice, tho? - Fabuła D | Senju Rie
► Pokaż Spoiler
ja: Don przy sprawdzaniu mojej karty postaci czytał na głos na voice historię i prawie płakał ze śmiechu.
Ja też płakałam, ale bardziej z zażenowania

Hefajstos: Przepraszam. Moje są równie słabe, też się możesz pośmiać.
Znaczy nie słabe.
Przepraszam.
Śmieszne


Obrazek
According to Eiji, I'm officially Norka's balls
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Yamanaka Aiko

Shindenshin: Sakura Fūin - Hmm, ogólnie jest lepiej. Z takich delikatnych uwag - czy połączenie z wieloma osobami na raz to jak kanał głosowy na discordzie, czy jakby nagle do Yamanaki 5 osób mówiło? Warto to doprecyzować, a imo - jest to ciekawa zdolność na jakiś bonus. Przy zdejmowaniu pieczęci wiedz, że wciąż jest technika łamania pieczęci, więc imo powinna na to zadziałać? Nie rozumiem za bardzo bonusu z Sennina. Że możesz kogoś bez pieczęci podłączyć do calla dotykiem? Bonus z KC zastanawiam się czy jest sens, by to Yamanaka płaciła i przypadkiem umarła z użytku chakry. Raczej bym dał, że jak ktoś ma np. KC 8 jest w stanie samodzielnie nawiązać połączenie albo np. KC 7 i Fuinjutsu B. I on za to płaci. I ten koszt... sporawy dość. Chyba dałbym... połowiczny na turę za korzystanie od jednej podłączonej osoby. Myślałbym raczej nad techniką prywatną tbh.

Noren - okej, ciekawy koncept, do którego nie mam za wiele rzeczy do dodania, choć sam fakt "ufa bezgranicznie, nie zaatakuje pierwszy" trochę... daje mi pewien dylemat. W Sakki mamy niepokój/strach/przerażenie/paraliż tutaj mamy zaczyna ufać i spogląda fajniej/podatny na sugestie, ufa/you are ally bro/trust you no matter what. I to trochę przesady. Raczej bym widział na zasadzie:
  • Cel ma wrażenie, że postać może być koleżeńska i warta zakolegowania się
  • Cel uważa, że postać jest koleżeńska i chciałby się zakolegować
  • Cel wie, że postać jest przyjacielska i będzie starał się zaprzyjaźnić
  • Cel chce zostać przyjacielem użytkownika niemalże za wszelką cenę
Gdzie trochę chyba osłabiłem pierwsze poziomy i względnie zostawiłem te wyższe? Co sądzisz?
Awatar użytkownika
Yamanaka Aiko
Posty: 476
Rejestracja: 27 kwie 2021, 4:55
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: meei#6947
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Re: [WT] Yamanaka Aiko

SHINDENSHIN: SAKURA FŪIN
  • Poprawiony koszt,
  • Przeredagowałam fragment łączenia się z wieloma osobami oraz bonus za sennina
  • W razie chęci skontaktowania się z Yamanaką, to osoba na której nałożona jest pieczęć płaci koszty
Technika oczywiście może być prywatna pepelove

NOREN

Przeredagowałam zgodnie z Twoimi sugestiami, choć opisałam to swoimi słowami; zamysł pozostał taki, jaki zasugerowałeś.



Edit.

Żebyś nie musiał skakać po stronach, wklejam techniki tutaj w poście. Ponadto dorzucam kolejną pepelove

Shindenshin: Sakura fūin | Shindenshin: Sakura seal心伝:桜封印­­­
KlasyfikacjaShintenshin no Jutsu, Przepływ Chakry, fūinjutsu
PieczęcieNałożenie: Dzik → Ptak → Dzik → Wąż → Smok → Ptak → Pies → Małpa → Ptak → Tygrys
Korzystanie: Baran
KosztPodwójny za nałożenie pieczęci, połowiczny za turę za jedną osobę podczas korzystania
ZasięgDotykowy podczas nakładania pieczęci, dowolny podczas korzystania
WymaganiaKontrola Chakry 10, FŪINJUTSU RANGI B
Dodatkowe-
Jutsu, które umożliwia połączenie telepatyczne pomiędzy użytkownikiem, a osobą, na którą zostanie nałożona charakterystyczna pieczęć, całkowicie znosząc ograniczenia dystansu, jakie istnieją w wyjściowej technice. Technika umożliwia wysyłanie oraz odsłuchiwanie wiadomości, a te dodatkowo mogą zostać wzmocnione obrazami oraz emocjami. Samo nałożenie pieczęci nie jest problemem, za to korzystanie z techniki jest obciążające dla organizmu Yamanaki - zbyt długie lub częste używanie techniki może skutkować bólem głowy, a nawet migreną (do decyzji MG).
Istnieje możliwość połączenia się z wieloma osobami, tak długo jak posiadają one nałożoną pieczęć. W zależności od decyzji Yamanaki, może nawiązywać połączenie pojedynczo z każdą osobą, oraz stworzyć swoistą "konwersację" dla nich wszystkich.
Każda pozostawiona pieczęć odbiera na stałe 100 chakry. Raz nałożona pieczęć zdjęta może zostać wyłącznie przez osobę, która ją nałożyła; zdjęcie pieczęci nie zwraca chakry.

Posiadając Specjalizację w Shintenshin no Jutsu Możliwe jest korzystanie z techniki bez pieczęci
Posiadając Sennina Shintenshin no Jutsu Istnieje możliwość udostępnienia połączenia osobie trzeciej z kimś, kto posiada nałożoną pieczęć; wymagany jest wtedy dotyk
Posiadając rangę S w Fūinjutsu możemy pominąć pieczęci potrzebne do nałożenia symbolu Sakura fūin
Posiadając 8 poziom Kontroli Chakry lub większy osoba, która posiada nałożoną pieczęć może połączyć się z użytkownikiem, który ją nałożył (to on płaci wtedy koszty chakry). W przypadku posiadania fūinjutsu na poziomie B, wymóg KC spada do 7
Duży zwój Yamanaka Aiko
Duży zwój -

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=心伝:桜封印­­­]Shindenshin: Sakura fūin | Shindenshin: Sakura seal[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/hokhJv9.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shintenshin no Jutsu, Przepływ Chakry, fūinjutsu [/row]
[row title=Pieczęcie]Nałożenie: Dzik → Ptak → Dzik → Wąż → Smok → Ptak → Pies → Małpa → Ptak → Tygrys
Korzystanie: Baran[/row]
[row title=Koszt]Podwójny za nałożenie pieczęci, połowiczny za turę za jedną osobę podczas korzystania[/row]
[row title=Zasięg]Dotykowy podczas nakładania pieczęci, dowolny podczas korzystania[/row]
[row title=Wymagania]Kontrola Chakry 10, FŪINJUTSU RANGI B[/row]
[row title=Dodatkowe]-[/row]
[description] Jutsu, które umożliwia połączenie telepatyczne pomiędzy użytkownikiem, a osobą, na którą zostanie nałożona charakterystyczna pieczęć, całkowicie znosząc ograniczenia dystansu, jakie istnieją w wyjściowej technice. Technika umożliwia wysyłanie oraz odsłuchiwanie wiadomości, a te dodatkowo mogą zostać wzmocnione obrazami oraz emocjami. Samo nałożenie pieczęci nie jest problemem, za to korzystanie z techniki jest obciążające dla organizmu Yamanaki - zbyt długie lub częste używanie techniki może skutkować bólem głowy, a nawet migreną (do decyzji MG).
Istnieje możliwość połączenia się z wieloma osobami, tak długo jak posiadają one nałożoną pieczęć. W zależności od decyzji Yamanaki, może nawiązywać połączenie pojedynczo z każdą osobą, oraz stworzyć swoistą "konwersację" dla nich wszystkich.
Każda pozostawiona pieczęć odbiera na stałe 100 chakry. Raz nałożona pieczęć zdjęta może zostać wyłącznie przez osobę, która ją nałożyła; zdjęcie pieczęci [b]nie zwraca[/b] chakry. 

[b]Posiadając Specjalizację w Shintenshin no Jutsu[/b] Możliwe jest korzystanie z techniki bez pieczęci 
[b]Posiadając Sennina Shintenshin no Jutsu[/b] Istnieje możliwość udostępnienia połączenia osobie trzeciej z kimś, kto posiada nałożoną pieczęć; wymagany jest wtedy dotyk
[b]Posiadając rangę S w Fūinjutsu[/b] możemy pominąć pieczęci potrzebne do nałożenia symbolu Sakura fūin
[b]Posiadając 8 poziom Kontroli Chakry lub większy[/b] osoba, która posiada nałożoną pieczęć może połączyć się z użytkownikiem, który ją nałożył (to on płaci wtedy koszty chakry). W przypadku posiadania fūinjutsu na poziomie B, wymóg KC spada do 7
[/description]
[row title=Duży zwój] Yamanaka Aiko[/row]
[row title=Duży zwój] -[/row]
Kōi | Goodwill好意­­­
KlasyfikacjaNinjutsu
Pieczęcie---
KosztStandardowy za turę
ZasięgZasięg Wzroku
WymaganiaZdobycie zwoju wymaga misji lub wątku rangi B
Dobra siostra bliźniaczka techniki Sakki. Technika pozwala wywrzeć na innych dobre wrażenie i wzbudzić w nich zaufanie. Porównuje się wówczas Siłę Woli celu do Siły Woli użytkownika i korzysta z poniższej tabeli:
Różnica Siły Woli celu do użytkownikaEfekt
Większa bądź równa 0Cel odporny na technikę
-1 lub -2Cel odnosi wrażenie, że użytkownik może być koleżeński i warty bliższej znajomości
-3 lub -4Cel uważa, że użytkownik jest dobrym człowiekiem i chciałby nawiązać bliższą znajomość
-5Cel wie, że postać jest przyjacielska i będzie starał się zaprzyjaźnić
-6 i dalejCel chce zostać przyjacielem użytkownika niemalże za wszelką cenę
Mając Siłę Woli na poziomie 10 postać jest całkowicie odporna na efekty Kōi .

Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 9 Można dopłacić standardowy koszt A za turę, żeby dodać +1 przy przeliczaniu różnic na korzyść użytkownika tej techniki.
Mały zwój Yamanaka Aiko
Mały zwój -
Mały zwój -
Mały zwój -

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=好意­­­]Kōi | Goodwill[/title]
[pic rank=D]https://i.imgur.com/e5Kjv0N.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ninjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za turę[/row]
[row title=Zasięg]Zasięg Wzroku[/row]
[row title=Wymagania]Zdobycie zwoju wymaga misji lub wątku rangi B[/row]
[description]
Dobra siostra bliźniaczka techniki Sakki. Technika pozwala wywrzeć na innych dobre wrażenie i wzbudzić w nich zaufanie. Porównuje się wówczas Siłę Woli celu do Siły Woli użytkownika i korzysta z poniższej tabeli:

| Różnica Siły Woli celu do użytkownika | Efekt |
|:----------:|:----------:|
| Większa bądź równa 0 | Cel odporny na technikę |
| -1 lub -2 | Cel odnosi wrażenie, że użytkownik może być koleżeński i warty bliższej znajomości |
| -3 lub -4 | Cel uważa, że użytkownik jest dobrym człowiekiem i chciałby nawiązać bliższą znajomość |
| -5 | Cel wie, że postać jest przyjacielska i będzie starał się zaprzyjaźnić | 
| -6 i dalej | Cel chce zostać przyjacielem użytkownika niemalże za wszelką cenę |

Mając Siłę Woli na poziomie 10 postać jest całkowicie odporna na efekty Kōi .

[b]Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 9[/b] Można dopłacić standardowy koszt A za turę, żeby dodać +1 przy przeliczaniu różnic na korzyść użytkownika tej techniki.[/description]
[row title=Mały zwój] Yamanaka Aiko[/row]
[row title=Mały zwój] -[/row]
[row title=Mały zwój] -[/row]
[row title=Mały zwój] -[/row]
Fuon'na seishin no jutsu | Mental disruption Technique不穏な精神の術­
KlasyfikacjaShintenshin no Jutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieKoń → Smok → Baran → Małpa → Wąż → Baran → Specyficzna
KosztStandardowy za turę
Zasięg30 metrów
Wymagania---
Technika, której główną funkcją jest... rozkojarzenie oponenta, przy jednoczesnym nieopuszczeniu swojego ciała. Użytkownik za pomocą telepatii wysyła niewielkie impulsy do mózgu przeciwnika, wpływając tym samym na zmysł równowagi. Efekt jest w pełni zależny od siły woli celu; jeżeli jest odpowiednio słaba, można doprowadzić nawet to przewrócenia się. Im silniejsza siła woli, tym większa szansa, że cel będzie w stanie ustać na nogach, a efektem użycia techniki będzie zachwianie równowagi lub potknięcie się.
Ranga Shintenshin no JutsuSiła techniki
B6
A7
S8

Powodzenie techniki w dużej mierze zależy od różnicy poziomów pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnika:
Różnica Siły Woli celu do siły technikiEfekt
SW większa o 1 lub więcejBrak efektu
SW równa silne technikiNieznaczne zachwianie całego ciała lub określonej kończyny
SW słabsze o 1Znaczne zachwianie całego ciała lub określonej kończyny
SW słabsze o 2Potknięcie się, krótkotrwała utrata kontroli nad określoną kończyną
SW słabsze o 3 lub więcejKrótkotrwałe utrata kontroli nad ciałem, upadek
Posiadając Specjalizację w Shintenshin no Jutsu technika zyskuje +1 do siły. Łączy się z bonusem Sennina.
Posiadając Sennina Shintenshin no Jutsu uiszczając dodatkowy koszt S na turę, można zwiększyć siłę techniki o 1. Łączy się z bonusem z Specjalizacji.
Posiadając rangę A w Shintenshin no Jutsu można pominąć cztery pierwsze pieczęcie.
Posiadając rangę S w Shintenshin no Jutsu można pominąć cztery pierwsze pieczęcie.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=不穏な精神の術­]Fuon'na seishin no jutsu | Mental disruption Technique[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/mWTDuHA.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shintenshin no Jutsu, Przepływ Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Koń → Smok → Baran → Małpa → Wąż → Baran → Specyficzna[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za turę[/row]
[row title=Zasięg]30 metrów[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description] Technika, której główną funkcją jest... rozkojarzenie oponenta, przy jednoczesnym nieopuszczeniu swojego ciała. Użytkownik za pomocą telepatii wysyła niewielkie impulsy do mózgu przeciwnika, wpływając tym samym na zmysł równowagi. Efekt jest w pełni zależny od siły woli celu; jeżeli jest odpowiednio słaba, można doprowadzić nawet to przewrócenia się. Im silniejsza siła woli, tym większa szansa, że cel będzie w stanie ustać na nogach, a efektem użycia techniki będzie zachwianie równowagi lub potknięcie się. 

| Ranga Shintenshin no Jutsu | Siła techniki |
|:----------:|:----------:|:----------:|
| B | 6 | 
| A | 7 |
| S | 8 |


Powodzenie techniki w dużej mierze zależy od różnicy poziomów pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnika:

| Różnica Siły Woli celu do siły techniki | Efekt |
|:----------:|:----------:|
| SW większa o 1 lub więcej | Brak efektu |
| SW równa silne techniki | Nieznaczne zachwianie całego ciała lub określonej kończyny |
| SW słabsze o 1 | Znaczne zachwianie całego ciała lub określonej kończyny |
| SW słabsze o 2 | Potknięcie się, krótkotrwała utrata kontroli nad określoną kończyną |
| SW słabsze o 3 lub więcej | Krótkotrwałe utrata kontroli nad ciałem, upadek |


[b]Posiadając Sennina Shintenshin no Jutsu[/b] uiszczając dodatkowy koszt S na turę, można zwiększyć siłę techniki o 1. Łączy się z bonusem z Specjalizacji.
[b]Posiadając Sennina Shintenshin no Jutsu[/b] technika zyskuje +1 do siły. Łączy się z bonusem specjalizacji.
[b]Posiadając rangę A w Shintenshin no Jutsu[/b] można pominąć cztery pierwsze pieczęcie.
[b]Posiadając rangę S w Shintenshin no Jutsu[/b] można pominąć cztery pierwsze pieczęcie.
[/description]
Ostatnio zmieniony 21 kwie 2023, 21:50 przez Yamanaka Aiko, łącznie zmieniany 6 razy.
Obrazek
w tobie jest dość miłości, by ogrzać cały świat
i dość gniewu, by cały świat zniszczyć
aria of the soul

telepatia | słowa #9c6cb5
myśli
głos
Zasięg sensora bez pieczęci | z pieczęcią24 metry | 1000 metrów
► Pokaż Spoiler
Inna odsłona Jajko
Was it a good choice, tho? - Fabuła D | Senju Rie
► Pokaż Spoiler
ja: Don przy sprawdzaniu mojej karty postaci czytał na głos na voice historię i prawie płakał ze śmiechu.
Ja też płakałam, ale bardziej z zażenowania

Hefajstos: Przepraszam. Moje są równie słabe, też się możesz pośmiać.
Znaczy nie słabe.
Przepraszam.
Śmieszne


Obrazek
According to Eiji, I'm officially Norka's balls
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Yamanaka Aiko

Shindenshin: Sakura fūin - w sumie jest git. Akcept. Miej na uwadze, że to pieczęć, a więc można ją złamać odpowiednią techniką. Zdjąć jednak może tylko użytkownik. A, no i to wspomaganie. By się nauczyć trzeba zgłosić to w prośbach do administracji.
Noren - imo gicik. Uznałbym tylko, że po zwój tej techniki idzie się na misję rangi B, pomimo jej rangi.
Seishin bunretsu no jutsu - a może tę drugą tabelkę zrobić na zasadzie Sakki/Noren? Że Różnica 0 - za bardzo nie działa, różnica 1 to tam lekkie zaburzenie wizji etc. aż do jakiegoś 6, gdzie taki ktoś se upadnie i sobie głupi ryj rozwali? Bo nie widzę tu za bardzo tej logiki w "użyciu techniki", gdzie można tam opisać np. efekt. Zwyczajnie. I mam lekki problem z Raitonem. Wiem, że logicznie ma sens, ale to technika dystansowa. Prędzej bym widział, że mając np. sennina Raitonu, można kosztem B naładować np. broń czy przeciwnika przy trafieniu, co zwiększa siłę techniki, a nie po prostu "umiem w burzę" więc na dystans zakłócę mu nerwy :D

Edit: Shindenshin: Sakura fūin - po dyskusji w gronie technicznym - techniczka jest obecnie dość mocno underwhelming. Dlatego słuchajcie słuchajcie mieszkańcy Khorinis, ogłasza się co następuje:
1. Techniczka nie jest wspomaganiem
2. Nie jest też prywatna. Ozwojowana.

Alternatywnie:
1. Techniczka nadal jest wspomaganiem.
2. Ale wciąż nie jest prywatna, tylko ozwojowana
3. Zamiast tego nie pobiera ona chakry za korzystanie
4. A Yamanaki nie są przez nią obciążone

Oczywiście, możemy wynegocjować coś pomiędzy zawsze.
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2023, 20:43 przez Tora, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Yamanaka Aiko
Posty: 476
Rejestracja: 27 kwie 2021, 4:55
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: meei#6947
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Re: [WT] Yamanaka Aiko

SHINDENSHIN: SAKURA FŪIN
Myślę, że opcja nr 1 jest jak najbardziej spoczko. W takim razie usuwam dopisek o wspomaganiu i dorzucam dwa sloty na zwoje, w tym jeden mój.

NOREN zmienił nazwę na KŌI (za sugestią Norki <3)
Wszystko podorzucane, zgodnie z twoimi sugestiami. Powinno się zgadzać.

SEISHIN BUNRETSU NO JUTSU zmiana nazwy na FUON'NA SEISHIN NO JUTSU (również zgodnie z sugestią Norki)
Tabelka poprawiona zgodnie z sugestiami. Zostawiam jako prywatną (albo ozwojowana?).
Obrazek
w tobie jest dość miłości, by ogrzać cały świat
i dość gniewu, by cały świat zniszczyć
aria of the soul

telepatia | słowa #9c6cb5
myśli
głos
Zasięg sensora bez pieczęci | z pieczęcią24 metry | 1000 metrów
► Pokaż Spoiler
Inna odsłona Jajko
Was it a good choice, tho? - Fabuła D | Senju Rie
► Pokaż Spoiler
ja: Don przy sprawdzaniu mojej karty postaci czytał na głos na voice historię i prawie płakał ze śmiechu.
Ja też płakałam, ale bardziej z zażenowania

Hefajstos: Przepraszam. Moje są równie słabe, też się możesz pośmiać.
Znaczy nie słabe.
Przepraszam.
Śmieszne


Obrazek
According to Eiji, I'm officially Norka's balls
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Yamanaka Aiko

Shindenshin: Sakura fūin - Brzmi spoko, acz chcę się o jedną rzecz upewnić - Bonus od KC8 dotyczy Yamanaki nakładającej pieczęć czy osoby z pieczęcią? W sensie kto musi spełnić ten wymóg?

Karpik Kōi - wygląda git. Dodaj tylko coś takiego, co ostatnio dodaliśmy w Sakki, tj. "Mając Siłę Woli na poziomie 10 postać jest całkowicie odporna na efekty Sakki." Oczywiście z odpowiednio zmienioną nazwą.

Fuon'na seishin no jutsu - wygląda w większości git (przynajmniej wstępnie), acz przy Senninie dałbym, że to wymaga dodatkowego kosztu S.
Awatar użytkownika
Yamanaka Aiko
Posty: 476
Rejestracja: 27 kwie 2021, 4:55
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: meei#6947
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Re: [WT] Yamanaka Aiko

Shindenshin: Sakura fūin
Z racji, że do opanowania techniki wymagane jest KC 10, wymóg KC 8 pewnie musiałby przypadać na osobę, na której nałożona jest pieczęć.

Kōi
Fixed


Fuon'na seishin no jutsu
Fixed
Obrazek
w tobie jest dość miłości, by ogrzać cały świat
i dość gniewu, by cały świat zniszczyć
aria of the soul

telepatia | słowa #9c6cb5
myśli
głos
Zasięg sensora bez pieczęci | z pieczęcią24 metry | 1000 metrów
► Pokaż Spoiler
Inna odsłona Jajko
Was it a good choice, tho? - Fabuła D | Senju Rie
► Pokaż Spoiler
ja: Don przy sprawdzaniu mojej karty postaci czytał na głos na voice historię i prawie płakał ze śmiechu.
Ja też płakałam, ale bardziej z zażenowania

Hefajstos: Przepraszam. Moje są równie słabe, też się możesz pośmiać.
Znaczy nie słabe.
Przepraszam.
Śmieszne


Obrazek
According to Eiji, I'm officially Norka's balls
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Yamanaka Aiko

Shindenshin: Sakura fūin - to w takim razie git, lekko przeredaguję by było to klarowne :D Akcept i przenoszę

Karpik Kōi - akcept, przenoszę

Fuon'na seishin no jutsu - akcept, przenoszę

Dziękuję i z Hagoromo
Awatar użytkownika
Yamanaka Aiko
Posty: 476
Rejestracja: 27 kwie 2021, 4:55
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: meei#6947
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Re: [WT] Yamanaka Aiko

Henlo it's me

Mam technikę już zaakceptowaną. Jakiś czas temu zauważyłam babole, które najpewniej trzeba by poprawić.
Shintenshin: Seigyoka | Mind body switch: Under Control心転: 制御下
KlasyfikacjaShintenshin no jutsu, Przepływ Chakry
Pieczęcie Koń → Pies → Wąż → Baran → Koń → Ptak → Koń → Małpa → Specyficzna
KosztPołowiczny za turę przy trybie biernym, standardowy za turę przy trybie kontroli
Zasięg50 m
WymaganiaSpecjalizacja: Shintenshin no jutsu, znajomość techniki: Shintenshin no jutsu
Rozwinięcie Shintenshin no Jutsu. Umożliwia niepostrzeżone przeniesienie swojej świadomości do innego organizmu, by jako bierny widz obserwować rozwój wydarzeń. W zależności od swoich chęci, Yamanaka w każdej chwili przełączyć się na kontrolę tzw. tryb kontroli, podobną do tej przy Shintenshin no Jutsu, z jednym małym szczegółem - przeciwnik nie zdaje sobie sprawy, że w swoim umyśle ma "pasażera na gapę". Każda utrata świadomości na rzecz przejęcia kontroli przez Yamanakę jest odczuwana przez niego jako krótkie zaćmienie umysłu.
Ciało Yamanaki po opuszczeniu duszy zachowuje się na tych samych zasadach, jak przy Shintenshin no Jutsu - jest bezwładne, a także przejmuje wszelkie obrażenia, jakie otrzyma "nowe ciało". W razie nietrafienia, dusza nim powróci do ciała, przez chwilę błąka się po okolicy. Prędkość wędrówki duszy jest porównywalna do Kontroli Chakry użytkownika pomniejszonej o 1 .

Powodzenie techniki zależy od różnicy poziomów pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnika:
Ranga Shintenshin no JutsuSiła techniki
S8
Różnica pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnikaEfekt trybu pasywnegoEfekt trybu kontroli
SW silniejsze o 2 lub więcejPrzeciwnik natychmiast wyczuwa obecność; znaczne trudności w utrzymaniu techniki; migrenaNiepowodzenie i wyrzucenie z umysłu przeciwnika
SW silniejsze o 1Duża szansa wykrycia obecności, ból głowyBardzo duże ryzyko wykrycia użytkownika, duża trudność w utrzymaniu techniki; migrena
SW równe sile technikiŚrednia szansa wykrycia obecnościDuże ryzyko wykrycia użytkownika; Trudność w utrzymaniu techniki; ból głowy u użytkownika
SW mniejszeYamanaka jest niewyczuwalny.Powodzenie; niewielka szansa wykrycia użytkownika; bardzo mała szansa na wyrzucenie z umysłu przeciwnika

Duża różnica w Sile Woli na korzyść użytkownika nie warunkuje 100% powodzenia techniki - wszelkie nadużycia lub nieumiejętne korzystanie z techniki mogą sprawić, że przeciwnik zacznie podejrzewać że coś jest nie tak, o czym Yamanaka doskonale zda sobie sprawę; zignorowanie ostrzeżenia może mieć poważne konsekwencje.


Posiadając Specjalizację w Shintenshin no Jutsu technika zyskuje +1 do siły. Łączy się z bonusem z Sennina.
Posiadając Sennina Shintenshin no Jutsu można uiścić dodatkowy koszt Standardowy S na turę, by dodatkowo zwiększyć siłę techniki o 1. Łączy się z bonusem ze Specjalizacji.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=心転: 制御下]Shintenshin: Seigyoka | Mind body switch: Under Control[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/yW0FhLU.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shintenshin no jutsu, Przepływ Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie] Koń → Pies → Wąż → Baran → Koń → Ptak → Koń → Małpa → Specyficzna[/row]
[row title=Koszt]Połowiczny za turę przy trybie biernym, standardowy za turę przy trybie kontroli[/row] 
[row title=Zasięg]50 m[/row]
[row title=Wymagania]Specjalizacja: Shintenshin no jutsu, znajomość techniki: Shintenshin no jutsu [/row]
[description]Rozwinięcie Shintenshin no Jutsu. Umożliwia niepostrzeżone przeniesienie swojej świadomości do innego organizmu, by jako bierny widz obserwować rozwój wydarzeń. W zależności od swoich chęci, Yamanaka w każdej chwili przełączyć się na kontrolę tzw. tryb kontroli, podobną do tej przy Shintenshin no Jutsu, z jednym małym szczegółem - przeciwnik nie zdaje sobie sprawy, że w swoim umyśle ma "pasażera na gapę". Każda utrata świadomości na rzecz przejęcia kontroli przez Yamanakę jest odczuwana przez niego jako krótkie zaćmienie umysłu.
Ciało Yamanaki po opuszczeniu duszy zachowuje się na tych samych zasadach, jak przy Shintenshin no Jutsu - jest bezwładne, a także przejmuje wszelkie obrażenia, jakie otrzyma "nowe ciało". W razie nietrafienia, dusza nim powróci do ciała, przez chwilę błąka się po okolicy. Prędkość wędrówki duszy jest porównywalna do Kontroli Chakry użytkownika pomniejszonej o 1 .

Powodzenie techniki  zależy od różnicy poziomów pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnika:

| Ranga Shintenshin no Jutsu | Siła techniki |
|:----------:|:----------:|
| S | 8 |

| Różnica pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnika | Efekt trybu pasywnego | Efekt trybu kontroli
|:----------:|:----------:|
| SW silniejsze o 2 lub więcej | Przeciwnik natychmiast wyczuwa obecność; znaczne trudności w utrzymaniu techniki; migrena | Niepowodzenie i wyrzucenie z umysłu przeciwnika
| SW silniejsze o 1  | Duża szansa wykrycia obecności, ból głowy | Bardzo duże ryzyko wykrycia użytkownika, duża trudność w utrzymaniu techniki; migrena
| SW równe sile techniki | Średnia szansa wykrycia obecności | Duże ryzyko wykrycia użytkownika; Trudność w utrzymaniu techniki; ból głowy u użytkownika
| SW mniejsze | Yamanaka jest niewyczuwalny. | Powodzenie; niewielka szansa wykrycia użytkownika; bardzo mała szansa na wyrzucenie z umysłu przeciwnika


Duża różnica w Sile Woli na korzyść użytkownika nie warunkuje 100% powodzenia techniki - wszelkie nadużycia lub nieumiejętne korzystanie z techniki mogą sprawić, że przeciwnik zacznie podejrzewać że coś jest nie tak, o czym Yamanaka doskonale zda sobie sprawę; zignorowanie ostrzeżenia może mieć poważne konsekwencje.


[b]Posiadając Specjalizację w Shintenshin no Jutsu[/b] technika zyskuje +1 do siły. Łączy się z bonusem z Sennina.
[b]Posiadając Sennina Shintenshin no Jutsu[/b] można uiścić dodatkowy koszt Standardowy S na turę, by dodatkowo zwiększyć siłę techniki o 1. Łączy się z bonusem ze Specjalizacji.
[/description]


"Posiadając rangę B w Shintenshin no Jutsu można pominąć dwie pierwsze pieczęcie.
Posiadając rangę A w Shintenshin no Jutsu można pominąć cztery pierwsze pieczęcie."
Podczas gdy technika sama w sobie jest S. Ogarniemy to, żeby miało ręce i nogi?
Kocham Was <3
Ostatnio zmieniony 06 maja 2023, 16:22 przez Yamanaka Aiko, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
w tobie jest dość miłości, by ogrzać cały świat
i dość gniewu, by cały świat zniszczyć
aria of the soul

telepatia | słowa #9c6cb5
myśli
głos
Zasięg sensora bez pieczęci | z pieczęcią24 metry | 1000 metrów
► Pokaż Spoiler
Inna odsłona Jajko
Was it a good choice, tho? - Fabuła D | Senju Rie
► Pokaż Spoiler
ja: Don przy sprawdzaniu mojej karty postaci czytał na głos na voice historię i prawie płakał ze śmiechu.
Ja też płakałam, ale bardziej z zażenowania

Hefajstos: Przepraszam. Moje są równie słabe, też się możesz pośmiać.
Znaczy nie słabe.
Przepraszam.
Śmieszne


Obrazek
According to Eiji, I'm officially Norka's balls
Awatar użytkownika
Yamanaka Aiko
Posty: 476
Rejestracja: 27 kwie 2021, 4:55
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: meei#6947
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Re: [WT] Yamanaka Aiko

Usunęłam 6 pieczęci ponieważ:
Posiadając rangę B w Shintenshin no Jutsu można pominąć dwie pierwsze pieczęcie.
Posiadając rangę A w Shintenshin no Jutsu można pominąć cztery pierwsze pieczęcie.

Adnotację:
prędkość wędrówki duszy jest teraz porównywalna do Kontroli Chakry użytkownika pomniejszonej o 1 (7 poziom Kontroli Chakry jest równoznaczny więc 6 poziomowi Szybkości poruszania się duszy).
dorzuciłam po prostu do opisu techniki.
Obrazek
w tobie jest dość miłości, by ogrzać cały świat
i dość gniewu, by cały świat zniszczyć
aria of the soul

telepatia | słowa #9c6cb5
myśli
głos
Zasięg sensora bez pieczęci | z pieczęcią24 metry | 1000 metrów
► Pokaż Spoiler
Inna odsłona Jajko
Was it a good choice, tho? - Fabuła D | Senju Rie
► Pokaż Spoiler
ja: Don przy sprawdzaniu mojej karty postaci czytał na głos na voice historię i prawie płakał ze śmiechu.
Ja też płakałam, ale bardziej z zażenowania

Hefajstos: Przepraszam. Moje są równie słabe, też się możesz pośmiać.
Znaczy nie słabe.
Przepraszam.
Śmieszne


Obrazek
According to Eiji, I'm officially Norka's balls
Awatar użytkownika
Yamanaka Aiko
Posty: 476
Rejestracja: 27 kwie 2021, 4:55
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: meei#6947
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Re: [WT] Yamanaka Aiko

:dio:

► Pokaż Spoiler | Technika nr 1
Chikara no jutsu | Force Technique力の術­­­
KlasyfikacjaShintenshin no jutsu, Ninjutsu, Kontrola chakry
PieczęcieDzik → Wąż → Ptak → Pies → Wół → Małpa → Dzik → Wół → Smok → Dzik
KosztRóżny od rangi
ZasięgRóżny od rangi
Wymagania -
Dodatkowe Technika kosztuje 10PT
Technika, która za pomocą siły własnego umysłu umożliwia wprawienie w ruch (przesunięcie, podniesienie, odepchnięcie) przedmiotów o różnej wielkości. Ze względu na specyfikę techniki, wielkość wprawianych w ruch przedmiotów zależy przede wszystkim od siły woli shinobi, chakry, jaką wykorzystuje do techniki oraz wprawie i wprawy.
  • E: koszt równy standardowemu kosztowi rangi E (minimum 3) na turę. Ninja może wprawić w ruch malutkie przedmioty, takie jak klucze albo sztućce.Wymagania: Siła Woli 5
    D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D na turę. Ninja może wprawić w ruch małe obiekty, o wadze oscylującej w granicach 4 - 10 kg. Wymagania: Siła Woli 6
  • C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C na turę. Obiekty, jakie shinobi może poruszyć za pomocą siły własnego umysłu są średniej wielkości (poglądowo, wielkość psa), około 10-30 kg. Wymagania: Siła Woli 7
  • B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B na turę. Shinobi jest w stanie wprawić w ruch przedmioty o wielkości sporej (wielkość człowieka), tj. 30-70 kg. Czas mieszania chakry potrzebny, by wprawić w ruch przedmioty wynosi czternaście pieczęci.Wymagania: Siła Woli 8.
  • A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A na turę. Czas mieszania chakry potrzebny, by wprawić w ruch przedmioty wynosi dwadzieścia pieczęci. Przedmioty, jakie shinobi może wprawić w ruch za pomocą techniki są wielkości dużej (wielkość konia), maksymalnie do 500 kg. Wymagania: Siła Woli 9
  • S: koszt równy standardowemu kosztowi rangi S na turę. Czas mieszania chakry potrzebny, by wprawić w ruch przedmioty wynosi czterdzieści pieczęci. Shinobi jest w stanie wprawić w ruch przedmioty wielkie (wielkość słonia), maksymalnie 4 tony. Niemal pewne jest, że efektem ubocznym będzie późniejsze wyczerpanie i migrena. Wymagania: Siła Woli 10
Nadużywanie techniki w krótkim odstępie czasowym może wiązać się z nieprzyjemnymi dolegliwościami, związanymi ze wzrostem ciśnienia krwi w organizmie - krwawienie z nosa, ból głowy, mroczki przed oczami, wyczerpanie, migrena, w najgorszym wypadku utrata przytomności.

Posiadając Specjalizację w Ninjutsu wymóg dotyczący SW spada o 1
Posiadając Sennina Ninjutsu płacąc podwójny koszt na wybranej randze, shinobi jest w stanie wprawić w ruch dwa przedmioty o takiej samej wielkości.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=力の術­­­]Chikara no jutsu | Force Technique[/title]
[pic rank=E]https://i.imgur.com/ENoBmrz.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Technika czasoprzestrzenna, Ninjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]Dzik → Wąż → Ptak → Pies → Wół → Małpa → Dzik → Wół → Smok → Dzik[/row]
[row title=Koszt]Różny od rangi[/row]
[row title=Zasięg]Różny od rangi[/row]
[row title=Wymagania] - [/row]
[row title=Dodatkowe] Technika kosztuje 10PT[/row]
[description] Technika, która za pomocą siły własnego umysłu umożliwia wprawienie w ruch (przesunięcie, podniesienie, odepchnięcie) przedmiotów o różnej wielkości. Ze względu na specyfikę techniki, wielkość wprawianych w ruch przedmiotów zależy przede wszystkim od siły woli shinobi, chakry, jaką wykorzystuje do techniki oraz wprawie i wprawy.

[list][*][b]E:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi E (minimum 3) na turę. Ninja może wprawić w ruch malutkie przedmioty, takie jak klucze albo sztućce.[u]Wymagania: Siła Woli 5[/u]
[b]D:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi D na turę. Ninja może wprawić w ruch małe obiekty, o wadze oscylującej w granicach 4 - 10 kg. [u]Wymagania: Siła Woli 6[/u]
[*][b]C:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi C na turę. Obiekty, jakie shinobi może poruszyć za pomocą siły własnego umysłu są średniej wielkości (poglądowo, wielkość psa), około 10-30 kg. [u]Wymagania: Siła Woli 7[/u]
[*][b]B:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi B na turę. Shinobi jest w stanie wprawić w ruch przedmioty o wielkości sporej (wielkość człowieka), tj. 30-70 kg. Czas mieszania chakry potrzebny, by wprawić w ruch przedmioty wynosi czternaście pieczęci.[u]Wymagania: Siła Woli 8[/u].
[*][b]A:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi A na turę. Czas mieszania chakry potrzebny, by wprawić w ruch przedmioty wynosi dwadzieścia pieczęci. Przedmioty, jakie shinobi może wprawić w ruch za pomocą techniki są wielkości dużej (wielkość konia), maksymalnie do 500 kg. [u]Wymagania: Siła Woli 9[/u]
[*][b]S:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi S na turę. Czas mieszania chakry potrzebny, by wprawić w ruch przedmioty wynosi czterdzieści pieczęci. Shinobi jest w stanie wprawić w ruch przedmioty wielkie (wielkość słonia), maksymalnie 4 tony. Niemal pewne jest, że efektem ubocznym będzie późniejsze wyczerpanie i migrena. [u]Wymagania: Siła Woli 10[/u][/list]

Nadużywanie techniki w krótkim odstępie czasowym może wiązać się z nieprzyjemnymi dolegliwościami, związanymi ze wzrostem ciśnienia krwi w organizmie - krwawienie z nosa, ból głowy, mroczki przed oczami, wyczerpanie, migrena, w najgorszym wypadku utrata przytomności.

[b]Posiadając Specjalizację w Ninjutsu[/b] wymóg dotyczący SW spada o 1
[b]Posiadając Sennina Ninjutsu[/b] płacąc podwójny koszt na wybranej randze, shinobi jest w stanie wprawić w ruch dwa przedmioty o takiej samej wielkości.
[/description]

► Pokaż Spoiler | Technika nr 2
Shintenshin: Kanjō no Henka | Mind body switch: Change of Emotions心転:感情の変化
KlasyfikacjaShintenshin, Ninjutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieWół → Tygrys → Ptak → Koń → Specyficzna
KosztStandardowy za turę
Zasięg10 m
WymaganiaSpecjalizacja: Shintenshin no jutsu
Technika, która pozwala krótkotrwale wpłynąć na emocje drugiej osoby. Znajduje zastosowanie zarówno w walce - rozkojarzenie przeciwnika spowodowane nagłą zmianą emocji jak i poza nią, umożliwiając chociażby uspokojenie sojusznika.
Ranga Shintenshin no JutsuSiła techniki
C6
B7
A8
S9
Powodzenie techniki w dużej mierze zależy od różnicy poziomów pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnika:
Różnica pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnikaEfekt
SW silniejsze o 2 lub więcejNiepowodzenie
SW silniejsze o 1Duże trudności w utrzymaniu techniki
SW równe sile technikiTrudność w utrzymaniu techniki
SW słabsze o 1Lekkie trudności w utrzymaniu techniki
SW słabsze o 2 lub więcejPowodzenie
W przypadku, gdy zastosuje się technikę na sobie lub na osobie niewyrażającej sprzeciwu, niezależnie od siły woli, technika w pełni się udaje.
Posiadając rangę A w Shintenshin no Jutsu można pominąć składanie pieczęci kumulując chakrę przez tyle czasu, ile zajęłoby rzeczywiste ich złożenie.
Posiadając rangę S w Shintenshin no Jutsu można pominąć dwie pierwsze pieczęcie
Posiadając Sennina Shintenshin no Jutsu można uiścić dodatkowy koszt Standardowy S na turę, by dodatkowo zwiększyć siłę techniki o 1. Łączy się z bonusem ze Specjalizacji.
mały zwój Lider klanu Yamanaka w Amegakure
mały zwój Lider klanu Yamanaka w Sakuragakure
mały zwój -

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=心転:感情の変化] Shintenshin: Kanjō no Henka | Mind body switch: Change of Emotions[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/i3zBbyD.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shintenshin, Ninjutsu, Przepływ Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Wół → Tygrys → Ptak → Koń → Specyficzna[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za turę[/row]
[row title=Zasięg]10 m[/row]
[row title=Wymagania]Specjalizacja: Shintenshin no jutsu [/row]
[description] Technika, która pozwala krótkotrwale wpłynąć na emocje drugiej osoby. Znajduje zastosowanie zarówno w walce - rozkojarzenie przeciwnika spowodowane nagłą zmianą emocji jak i poza nią, umożliwiając chociażby uspokojenie sojusznika. 

| Ranga Shintenshin no Jutsu | Siła techniki |
|:----------:|:----------:|:----------:|
| C | 6 |
| B | 7 | 
| A | 8 |
| S | 9 |

Powodzenie techniki w dużej mierze zależy od różnicy poziomów pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnika:
| Różnica pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnika | Efekt |
|:----------:|:----------:|
| SW silniejsze o 2 lub więcej | Niepowodzenie |
| SW silniejsze o 1 | Duże trudności w utrzymaniu techniki |
| SW równe sile techniki | Trudność w utrzymaniu techniki |
| SW słabsze o 1 | Lekkie trudności w utrzymaniu techniki |
| SW słabsze o 2 lub więcej | Powodzenie |

W przypadku, gdy zastosuje się technikę na sobie lub na osobie niewyrażającej sprzeciwu, niezależnie od siły woli, technika w pełni się udaje.
[b]Posiadając rangę A w Shintenshin no Jutsu[/b] można pominąć składanie pieczęci kumulując chakrę przez tyle czasu, ile zajęłoby rzeczywiste ich złożenie.
[b]Posiadając rangę S w Shintenshin no Jutsu[/b] można pominąć dwie pierwsze pieczęcie
[b]Posiadając Sennina Shintenshin no Jutsu[/b] można uiścić dodatkowy koszt Standardowy S na turę, by dodatkowo zwiększyć siłę techniki o 1. Łączy się z bonusem ze Specjalizacji.[/description]
[row title=mały zwój] Lider klanu Yamanaka w Amegakure[/row]
[row title=mały zwój] Lider klanu Yamanaka w Sakuragakure[/row]
[row title=mały zwój] -[/row]
► Pokaż Spoiler | Technika nr 3
Shindoku no Jutsu | Reading through heart technique心読の術
KlasyfikacjaShintenshin, Ninjutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieBrak; Czas kumulowania chakry równy 8 pieczęciom
KosztStandardowy za turę
ZasięgZasięg wzroku, max. 10 m
WymaganiaSennin Shintenshin, znajomość Saiko Denshin
Technika będąca rozwinięciem Saiko Denshin. Umożliwia wejście w głąb umysłu ofiary i swobodne przeglądanie informacji jakie zostały tam zapisane. W przeciwieństwie do wyjściowej techniki, nie wymaga składania pieczęci (a jedynie skumulowanie chakry) lub dotykania celu, wystarczy jedynie nieprzerwany kontakt wzrokowy. Oznacza to, ze na dobrą sprawę, cel może nie być świadomy tego, że ktoś używa na nim tej techniki.
Dodatkowym utrudnieniem dla korzystania z tej techniki mogą być nałożone przez ofiarę blokady umysłu; zdjęcie ich jest możliwe, choć czasochłonne. To, jak bardzo poziom Siły Woli przeciwnika utrudnia korzystanie z techniki zależne jest od MG.

Technika może zostać również zastosowana w trakcie przebywania w ciele przeciwnika (za pomocą techniki Shintenshin no jutsu) - użytkownik płaci wtedy koszt połowiczny rangi S.

Posiadając specjalizację w Shintenshin no Jutsu czas przeglądania ulega skróceniu - dni przegląda się w przeciągu kilkunastu do kilkudziesięciu sekund.
duży zwój Yamanaka Aiko
duży zwój -

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=心読の術] Shindoku no Jutsu | Reading through heart technique[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/bixYQKo.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shintenshin, Ninjutsu, Przepływ Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Brak; Czas kumulowania chakry równy 8 pieczęciom[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za turę[/row]
[row title=Zasięg]Zasięg wzroku, max. 10 m[/row]
[row title=Wymagania]Sennin Shintenshin, znajomość Saiko Denshin[/row]
[description] Technika będąca rozwinięciem Saiko Denshin. Umożliwia wejście w głąb umysłu ofiary i swobodne przeglądanie informacji jakie zostały tam zapisane. W przeciwieństwie do wyjściowej techniki, nie wymaga składania pieczęci (a jedynie skumulowanie chakry) lub dotykania celu, wystarczy jedynie nieprzerwany kontakt wzrokowy. Oznacza to, ze na dobrą sprawę, cel może nie być świadomy tego, że ktoś używa na nim tej techniki.
Dodatkowym utrudnieniem dla korzystania z tej techniki mogą być nałożone przez ofiarę blokady umysłu; zdjęcie ich jest możliwe, choć czasochłonne. To, jak bardzo poziom Siły Woli przeciwnika utrudnia korzystanie z techniki zależne jest od MG.

Technika może zostać również zastosowana w trakcie przebywania w ciele przeciwnika (za pomocą techniki Shintenshin no jutsu) - użytkownik płaci wtedy koszt połowiczny rangi S. 

[b]Posiadając specjalizację  w Shintenshin no Jutsu [/b]  czas przeglądania ulega skróceniu - dni przegląda się w przeciągu kilkunastu do kilkudziesięciu sekund.
[/description]
[row title=duży zwój] Yamanaka Aiko[/row]
[row title=duży zwój] -[/row]




Technika nr 1 - prywatna?
Technika nr 2 - ogólnodostępna
Technika nr 3 - ozwojowana
Ostatnio zmieniony 28 cze 2023, 11:09 przez Yamanaka Aiko, łącznie zmieniany 3 razy.
Obrazek
w tobie jest dość miłości, by ogrzać cały świat
i dość gniewu, by cały świat zniszczyć
aria of the soul

telepatia | słowa #9c6cb5
myśli
głos
Zasięg sensora bez pieczęci | z pieczęcią24 metry | 1000 metrów
► Pokaż Spoiler
Inna odsłona Jajko
Was it a good choice, tho? - Fabuła D | Senju Rie
► Pokaż Spoiler
ja: Don przy sprawdzaniu mojej karty postaci czytał na głos na voice historię i prawie płakał ze śmiechu.
Ja też płakałam, ale bardziej z zażenowania

Hefajstos: Przepraszam. Moje są równie słabe, też się możesz pośmiać.
Znaczy nie słabe.
Przepraszam.
Śmieszne


Obrazek
According to Eiji, I'm officially Norka's balls
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1959
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Yamanaka Aiko

1.

- To je ranga C
- To je ogólnodostępne lub ozwojowane not sure yet
- To nie je czaso-przestrzenne
- Zasięg zależny od rangi, ale w konkretnych rangach nie ma ani słowa o zasięgu
- Jaka jest szybkość machania rzeczami? Od czego jest zależna?
- Sennin raczej odpada, biorąc pod uwagę że to technika całkiem obciążająca dla użytkownika, samo zapłacanie chakry nie uiściło by tego dodatkowego mentalnego "Kosztu" sennina.
- Te czasy kumulowania chakry są za długie dziunia raczej, ale tym się może zajmiemy na końcu

2.

- Ozowojowane
- Pieczęci i to z 5, ale możemy dać na randze A że pieczęci nie są dłużej wymagane i starczy kumulacja chakry a na S że możesz pominąć 2 ostatnie pieczęci
- Dałbym w wymaganiach specjalizacje, natomiast bonus +1 ze specjalizacji wywalił, zamiast tego podnosząc surową siłę techniki (C - 6; S - 9)

3.

- To jest wspomaganie w tej formie. Już ci tłumaczę dlaczego! Aktualnie ta technika to dosłownie "Patrzę ci w oczy i znam wszystkie twoje sekrety, elo". I ofiara nic o tym nie wie. Każdy jeden przechodzień staje się twoją ofiarą. Oczywiście jeśli zostawimy to jako wspomaganie to nawet pewnie zostałoby trochę wzmocnione(!) ale zakładam (Być może mylnie) że raczej nie o to ci chodzi, jeśli chcesz mieć to jako po prostu techniczkę Saiko denshin używane oczami, to niestety będzie to trzeba osłabić (Generalnie wolniejsze czytanie). No i jak byśmy nie robili, na chwilę obecną ranga S
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Yamanaka Aiko
Posty: 476
Rejestracja: 27 kwie 2021, 4:55
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: meei#6947
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Re: [WT] Yamanaka Aiko

Hello, here I come.


1.
Kiedy próbowałam przerobić technikę kierując się twoimi sugestiami, wpadłam na dziki pomysł, żeby zrobić z tego styl walki wspomagany chakrą. Albo zostawić jako technikę, ale podpiąć pod klanówkę Jajanak. Daj mi znać tylko co o tym sądzisz, wtedy poprzerabiam wsjo.


2.
fixed all

3.
Zdecydowanie, jeżeli nie ma takiej konieczności, wolałabym nie robić z tego wspomagania. Zmniejszyłam prędkość przeglądania, z kilku do kilkunastu-kilkudziesięciu sekund. Minuta-kilka minut gapienia się komuś w oczy bez przerwania wydała mi się odrobinę creepy/impossible. Ranga wjechała S-ka, ponadto dodałam adnotację o możliwości użycia tej techniki w trakcie korzystania z Shintenshina na kimś (planowałam nad tym usiąść, ale robienie nowej techniki do czegoś takiego wydało mi się absolutnie bezsensowne)
Obrazek
w tobie jest dość miłości, by ogrzać cały świat
i dość gniewu, by cały świat zniszczyć
aria of the soul

telepatia | słowa #9c6cb5
myśli
głos
Zasięg sensora bez pieczęci | z pieczęcią24 metry | 1000 metrów
► Pokaż Spoiler
Inna odsłona Jajko
Was it a good choice, tho? - Fabuła D | Senju Rie
► Pokaż Spoiler
ja: Don przy sprawdzaniu mojej karty postaci czytał na głos na voice historię i prawie płakał ze śmiechu.
Ja też płakałam, ale bardziej z zażenowania

Hefajstos: Przepraszam. Moje są równie słabe, też się możesz pośmiać.
Znaczy nie słabe.
Przepraszam.
Śmieszne


Obrazek
According to Eiji, I'm officially Norka's balls
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne Techniki”