• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Uchiha Mari

Moderator: Moderatorzy Kart Postaci

Awatar użytkownika
Uchiha Mari
Posty: 9
Rejestracja: 27 sie 2021, 13:14
Ranga: Muryō no ninja
Discord: Des1gn#4611
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Bank:

Uchiha Mari

Uchiha Mari
Wygląd
Uchiha Mari ma ogromne ślepia, których bystre i uważne spojrzenie przywodzi na myśl ciekawskie sowy. Zdecydowanie odciągają uwagę od reszty jej twarzy, która nie zachwyca niczym szczególnym. Oczy otaczają od góry cienkie brwi, zaś poniżej widnieje prosty nos, wąskie poliki oraz blade usta. Dziewczyna ma na głowie gęstą, brązową burzę włosów, którą można opanować jedynie poprzez związanie ich w długi warkocz zwisający za jej plecami. Mari nie dba jakoś szczególnie o swój wygląd, nie stara się być na siłę atrakcyjna. Nie używa makijażu ani żadnych technik upiększających. Uważa, że powinna być sobą i jej własna wygoda jest ważniejsza od tego, co pomyślą o niej inni.
Uchiha nie wyróżnia się atrybutami fizycznymi, prezentuje się jak przeciętna nastolatka. Jest dosyć niska i bardzo, bardzo szczupła. Jej nogi oraz ramiona są cienkie niczym patyki, wbrew faktom wydają się kruche i skutecznie ukrywają fakt, że Mari jest bardzo gibka oraz zwinna.
Ubiera się zazwyczaj prosto i praktycznie. W jej garderobie królują legginsy w ciemnych barwach oraz nieprzemakalne, wygodne do biegania płaskie buty. Dużo bardziej od wioskowych kamizelek woli dobrze dobrane koszulki. By być przygotowaną na każde warunki pogodowe nie rozstaje się z brązowawą, skórzaną kurtką.

Osobowość

Jest dosyć leniwa. Nie należy do osób hiperaktywnych lub bardzo ambitnych. Lubi od czasu do czasu się poruszać, nachodzi ją od czasu do czasu ochota na takie aktywności jak bieganie, polowanie czy sparingowa walka, ale jej ulubionym zajęciem bez wątpienia jest gra w szachy. Mając wybór zdecydowanie woli rozwiązywać problemy za pomocą głowy, a nie mięśni. W związku z tym lubi wyzwania, które wymagają sprytu i kreatywności, a nie brutalnej siły.
Ma charakterystyczne, dziwne poczucie humoru. Lubi kawały i dowcipy niskich lotów, które opowiada każdemu, kto raczy ją posłuchać. Wiele z nich jest zasłyszanych, wiele sama wymyśliła, więc są zazwyczaj wyjątkowo proste i niewyszukane. Mari jest w gruncie rzeczy pogodną oraz radosną osobą, chcącą wykorzystać swój czas na ziemi do tego, by dobrze się bawić, stąd też to jej zamiłowanie do dowcipów.
Ma mieszane uczucia względem zasad panujących w Hanagakure. Uwielbia wolność, jaką życie w wiosce przynosi wraz z możliwościami do odbycia przygód. Z drugiej strony dostrzega, jak bardzo brak praw uderza w dobro całej społeczności i powoduje, że większość mieszkańców mieszka w ubóstwie. Mari ma w głębi duszy dobrą naturę i bezwzględność, jaka panuje na ulicach, trochę ją przeraża. Mimo oczywistych wad nie chciałaby jednak zmienić wioski na żadnej innej, woli się dostosować, gdyż nie ufa innym Kage. Nie wierzy w ich zapewnienia, uważa, że zawiodą swoich ludzi dokładnie tak samo jak władcy ze zniszczonych wiosek, a Hanakage, mimo swoich wad, jest jedynym szczerym liderem, który nie dawał obietnic, których nie miał zamiaru dotrzymać.

Historia

Większość swojego życia spędziła w Konohagakure, gdzie była wychowywana przez swoich rodziców - ojca pochodzącego z klanu Uchiha, kultywującego tradycję klanu w służeniu wiosce jako shinobi oraz matce, która nie posiadała zdolności ninja, wywodziła się z rodziny myśliwych i za młodu zajmowała się kłusownictwem. Mari większość czasu spędzała przy matce, gdyż ojciec był wiecznie zajęty misjami. To ona w głównej mierze wychowywała dziewczynkę.
Jako członkini uznanego rodu od samego początku było jasne, że będzie się szkolić na kunoichi. Rodzice wysłali ją do akademii gdy była już wystarczająco duża. Oprócz tego sami ją dodatkowo szkolili. Ojciec Mari był specjalistą od genjutsu i pokazał jej jak korzystać z sztuki iluzji, zaś mama nauczyła ją jak polować na zwierzynę korzystając z łuku.
Gdy dziewczyna miała jedenaście lat i przygotowywała się powoli do egzaminu na genina do wioski doszła informacja o zaginięciu jej taty w trakcie jednej z jego misji. Ta informacja miała na nią duży wpływ i spowodowała, że razem z mamą, która zawsze była przeciwna jej karierze jako ninja, zdecydowały się odroczyć egzamin nim nie będzie jednoznacznie znany los zaginionego Uchiha.
Mari zmieniła zdanie później, gdy rozpoczęła się wielka wojna shinobi. Chciała pomóc, wróciła do aktywnego treningu z zamiarem zdania egzaminu po tym, jak zwycięska armia konohy wróci z wojny. Do tego ostatecznie nie doszło i Mari została bez domu. Razem ze swoją matką, która ze swoich młodzieńczych, kłusowniczych lat wciąż miała kontakt w światku przestępczym, postanowiły udać się do Hanagakure. Tam znalazły schronienie. Mari, by zapewnić sobie utrzymanie, postanowiła kontynuować rozwój swoich umiejętności w walce. Podeszła do egzaminu na genina i zdała go pokonując przeciwnika w walce.
Nazwisko i imięUchiha Mari
PrzynależnośćHanagakure no Sato
Pseudonimy
PłećKobieta
Tytuły
Wiek19
Wzrost159 cm
Waga51 kg
Rangi
Genin
Wspomagania
Wykonane wątki (oficjalne/wszystkie)
D
0
C
0
B
0
A
0
S
0
Odbyte walki
Zwycięstwa:
Remisy:
Porażki:
Siła:
Poz. 4
Szybkość:
Poz. 6
Wytrzymałość:
Poz. 4
Refleks:
Poz. 7
Siła Woli:
Poz. 4
Kontrola Chakry:
Poz. 5
Ilość Chakry:
1 000E: 20 | D: 75 | C: 150 | B: 500 | A: x | S: x
Posiadane Dziedziny
Genjutsu
C
Sen Yumi no Kamae
C
GenjutsuSpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
Instynkt niebezpieczeństwaAtut wrodzony
Postać posiada swoisty szósty zmysł. Dzięki temu jest w stanie wyczuć niebezpieczeństwo, zanim normalnie byłaby w stanie je dostrzec. Czy to mina, na którą właśnie miała nadepnąć, czy czający się za rogiem nieprzyjaciele - postać może się zorientować, że coś jest nie tak. Nie oznacza to jednak, że jest w stanie wszystko przewidzieć.
Oszczędności: 90 ryo
Długi Łuk (na plecach)
5x Kunai (w kieszeni)
20x Strzała (na plecach)
Ninjutsu

Ranga E
► Pokaż Spoiler | Bunshin no Jutsu | Clone Technique
Bunshin no Jutsu | Clone Technique分身の術
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Klonująca
PieczęcieBaran → Wąż → Tygrys
KosztStandardowy za klona
Zasięg25m
Wymagania---
Podstawowa technika klonowania uczona już na poziomie akademii. Po złożeniu odpowiednich pieczęci w niewielkich kłębach dymu pojawiają się kopie shinobi. Są one niematerialne, przez co uważna obserwacja pozwala odróżnić je od oryginału; nie są w stanie zadań obrażeń, ruszać źdźbłami trawy podczas biegu czy rzucać cienia, zaś jakikolwiek atak wyprowadzony w ich kierunku niszczy wykonane kopie. Służą więc głównie do zmylenia wroga niż ofensywy, zaś niewielki koszt chakry pozwala klonom odejść na maksymalnie 25 metrów od użytkownika, nim zaczną tracić swoją formę zamieniając się z powrotem w kłębek białego dymu.

Posiadając rangę A Ninjutsu najprostsze klony stworzone tą techniką nie wymagają składania pieczęci. Czas kumulacji chakry wynosi jednak tyle, ile zajęłoby ich złożenie.
► Pokaż Spoiler | Henge no Jutsu | Transformation Technique
Henge no Jutsu | Transformation Technique変化の術
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Transformacji
PieczęciePies → Dzik → Baran
KosztStandardowy
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Technika transformacji polega dokładnie na tym, co głosi nazwa. Po złożeniu pieczęci pojawia się niewielka chmurka białego dymu, która na moment otacza postać ninja. Po opadnięciu zaś - wygląd tego zostaje całkowicie odmieniony. Technika ta rządzi się jednak kilkoma zasadami, które sprawiają, że jest ona skuteczniejsza. Im lepiej znamy cel, w jaki chcemy się zamienić, tym bardziej dokładna transformacja. Im lepsza i dokładniejsza wizualizacja, tym łatwiej zmylić przeciwnika. Modyfikacji podlega również głos, jednak nie takie rzeczy jak zachowania czy charakter. Jakiekolwiek doznane obrażenia są w stanie rozproszyć transformację, co następuje po krótkiej chwili po otrzymaniu ciosu. Istnieje również ograniczenie co do wielkości celu, w jaki można się zamienić. Henge jest w stanie dodać nam lub odjąć kilkanaście centymetrów. Nie więcej, nie mniej. Niemożliwe jest więc zamienienie się w skrajnie małe czy duże obiekty. Nie zyskamy też właściwości takowych, bowiem zmienia się tylko nasz "wygląd", a nie fizjonomia. Zamieniając się w ptaka nie polecimy, a zamieniając w rekina - nie będziemy w stanie oddychać pod wodą.
► Pokaż Spoiler | Kawarimi no Jutsu | Body Replacement Technique
Kawarimi no Jutsu | Body Replacement Technique変わり身の術­
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Podmiany
PieczęcieTygrys → Dzik → Wół → Pies → Wąż
KosztStandardowy
ZasięgNa siebie/30m
Wymagania---
Technika ta pozwala na zamienienie się miejscami z przygotowanym wcześniej przedmiotem na moment przed otrzymaniem obrażeń. Chociaż prosta w swoim zamyśle, rządzi się pewnymi prawami. Technikę trzeba przygotować wcześniej. Jest to podstawowy warunek, by w przypadku zagrożenia technika odniosła sukces. Wcześniej należy wybrać przedmiot, który nie może znajdować się podczas przemiany dalej niż 30 metrów od shinobi. Ninja musi też być świadom ataku. Podmiana następuje świadomie, wedle woli wykonującego. Posiadając przygotowane Kawarimi, użycie jakiejkolwiek techniki używającej chakry, innej niż techniki E czy skupiające się na samej kontroli chakry, jest w stanie rozproszyć Technikę Podmiany przed jej właściwym użyciem. Po nastąpieniu zamiany, przez krótką chwilę zdaje się jakby atak faktycznie dosięgnął celu. Dopiero po sekundzie widać rzeczywiste skutki techniki. Czas ten wprawiony ninja może wykorzystać do wyprowadzenia kontrataku.

Posiadając rangę A Ninjutsu podmiany tą techniką nie wymagają składania pieczęci. Czas kumulacji chakry wynosi jednak tyle, ile zajęłoby ich złożenie.
► Pokaż Spoiler | Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice
Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice木登り修業­­
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieBaran
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Kolejna podstawowa zdolność ninja. Poprzez odpowiednio precyzyjne skupienie chakry w podeszwach stóp, ten może bez problemów przyczepić się do dowolnej powierzchni, chodząc wzdłuż niej jak po prostej drodze. To dzięki tej zdolności możliwe jest wbieganie po ścianach czy wchodzenie po drzewach bez użycia dłoni. Zdolność ta wymaga jednak konkretnych zdolności kontroli chakry (4 i więcej) dla szybszego opanowania. Jej za mała ilość skupiona w tak problematycznym miejscu jak stopy jest w stanie odczepić shinobi od powierzchni. Za duża zaś - pozwala wybić się od powierzchni, po której ten stąpa, jednocześnie uszkadzając te bardziej podatne na zniszczenia pozostawiając widoczny ślad. Kluczem jest stałe utrzymywanie idealnie określonej ilości energii w chcianym miejscu.

Posiadając rangę B Ninjutsu chodzenie po płaskich powierzchniach nie wymagają składania pieczęci. Czas kumulacji chakry wynosi jednak tyle, ile zajęłoby ich złożenie.
► Pokaż Spoiler | Nawanuke no Jutsu | Rope Escape Technique
Nawanuke no Jutsu | Rope Escape Technique縄抜けの術­­
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
Pieczęcie---
KosztStandardowy
ZasięgDotykowy
Wymagania---
Jedną z domen ninja jest możliwość umknięcia z każdej sytuacji i nie pozwolenie na złapanie swojej osoby. Gdyby jednak miało się to stać, wymyślono szereg technik pozwalających umknąć z niewoli. Najbardziej bazową sztuką, jednocześnie nauczanej już na wczesnych etapach akademii, stanowi Nawanuke no Jutsu. Poprzez przelanie stosunkowo niewielkiej ilości chakry na pętające ninja więzy, te stają się pod wpływem techniki luźniejsze i śliskie, przez co dużo łatwiej je zrzucić. Technika ta często łączona jest, przynajmniej przez tych bardziej wprawnych shinobi, ze zdolnością wyciągania własnych kończyn ze stawów jeszcze bardziej ułatwiając sobie ucieczkę i zwiększając swoją szansę na przeżycie.
► Pokaż Spoiler | Sakki | Killing Intent
Sakki | Killing Intent殺気
KlasyfikacjaNinjutsu
Pieczęcie---
Koszt---
ZasięgZasięg wzroku
Wymagania---
Specyficzna technika pozwalająca wywrzeć swoją wolą presję na innych. Porównuje się wówczas Siłę Woli celu do Siły Woli użytkownika i korzysta z poniższej tabeli:
Różnica Siły Woli celu do użytkownikaEfekt
Większa bądź równa 0Cel odporny na technikę
-1 lub -2Cel czuje niepokój
-3 lub -4Cel czuje strach
-5Cel jest przerażony
-6 i dalejCel jest sparaliżowany ze strachu
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 9 możemy zapłacić koszt standardowy A na turę, by za jej pomocą zmaterializować za użytkownikiem "wizję". Może być to demoniczna postać, czysta aura, cokolwiek. Dodaje to dodatkowej presji w postaci +1 przy przeliczaniu różnic na korzyść użytkownika tej techniki.
► Pokaż Spoiler | Suimen Hokō no Gyō | Water Surface Walking Practice
Suimen Hokō no Gyō | Water Surface Walking Practice水面歩行の業­­
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieBaran
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Technika bliźniacza do Ki Nobori no Shugyō. Różnica? Zamiast chodzić po stromych, praktycznie pionowych powierzchniach, ów sztuka pozwala poruszać się po tafli wody niczym jak po prostej drodze. Odpowiednie użycie pozwala nawet uniknąć utknięcia na kleistych powierzchniach, nie tracąc przy tym szybkości. Największa różnica pomiędzy tymi dwoma technikami polega na sposobie kumulowania chakry w stopach. Chociaż docelowo jej ilość jest taka sama, Suimen Hokō no Gyō wymaga przesyłania energii w różnej ilości dostosowując się do ruchów cieczy pod sobą. Chociaż sztuka jest ta wymagająca dla początkujących, z czasem - tak jak chodzenie po drzewach - staje się zdolnością tak naturalną jak oddychanie. Ci bardziej wprawieni są w stanie pominąć wymaganą pieczęć.

Posiadając rangę B Ninjutsu chodzenie po wodzie nie wymagają składania pieczęci. Czas kumulacji chakry wynosi jednak tyle, ile zajęłoby ich złożenie.
Genjutsu
Ranga E
► Pokaż Spoiler | Genjutsu Kai
Genjutsu Kai | Genjutsu Dissipation幻術回
KlasyfikacjaGenjutsu, Anty-genjutsu
PieczęcieTygrys
KosztStandardowy
ZasięgNa siebie/Dotykowy
Wymagania---
Pierwsza linia obrony przeciwko iluzjom. Technika polega na chwilowym przerwaniu przepływu chakry we własnym ciele, by zaraz po tym gwałtowanie go zwiększyć zakłócając chakrę wrogiego shinobi krążącą w organizmie, tym samym rozpraszając część iluzji. Przy odrobinie treningu, możliwe jest zastosowanie Genjutsu Kai na innych osobach. Staje się ono wtedy dużo skuteczniejsze, a wprowadzona ilość chakry z zewnątrz jest w stanie zaburzyć jeszcze większą część technik tej dziedziny.
Ranga D
► Pokaż Spoiler | Kasumi Jūsha no Jutsu | Mist Servant Technique
Kasumi Jūsha no Jutsu | Mist Servant Technique霞従者の術
KlasyfikacjaGenjutsu, Technika Klonująca
PieczęcieWół → Ptak → Pies
KosztStandardowy za turę
Zasięg20 metrów
Wymagania---
Technika ta pozwala na stworzenie iluzji, będącej imitacją techniki klonującej. Od typowej techniki klonującej różni się tym, że klony nią stworzone nie muszą przypominać użytkownika. Na dodatek pojawiają się i znikają, wprowadzając jeszcze większą dezinformację na polu walki. Klonów można stworzyć 20.

Posiadając Genjutsu na randze S można utworzyć nawet 50 klonów.
Sposoby wyjścia
  • Techniki rozpraszania iluzji
  • Siła Woli 7+
  • Jeśli użytkownik posiada Specjalizację do Genjutsu to minimalny poziom Siły Woli wymagany do złamania tej iluzji wynosi 8
► Pokaż Spoiler | Koishi | Pebbles
Koishi | Pebbles小石
KlasyfikacjaGenjutsu, Iluzja wzrokowa
PieczęcieKrólik → Pies → Ptak
KosztPodwójny za nałożenie, Standardowy za utrzymanie na turę
ZasięgMax 10 metrów od rzucającego
WymaganiaMedium
Iluzja polegająca na nałożenie dowolnego obrazu na przedmiot. Przedmiot musi być mały (wymiary 15cmx15xmx10cm), a obraz może być dwukrotnie większy. I tak, to jest obraz, czyli jeśli na loda nałoży się obraz kunaia, to gdy zacznie się jeść loda to części tego kunaia nie będą znikać tylko zostaną nienaruszone. A dla złapanego w iluzje będzie to wyglądało jakby dana osoba jadła coś, co znajduje się w tym kunaiu.

Posiadając Genjutsu na randze A nie trzeba składać pieczęci.
Sposoby wyjścia
  • Techniki rozpraszania iluzji
  • Siła Woli 6+
► Pokaż Spoiler | Konoha-Ryū Yanagi | Leaf-Style Willow
Konoha-Ryū Yanagi | Leaf-Style Willow 木ノ葉流柳
KlasyfikacjaGenjutsu, Iluzja wzrokowa
Pieczęcie---
KosztPotrójny
Zasięg5 metrów
WymaganiaDowolny styl walki Bukijutsu na poziomie D
Użytkownik wprawia w falisty ruch trzymaną przez siebie broń, co sprawia, że cel nie jest w stanie poprawnie określić jej położenia oraz ruchu. Z punktu widzenia celu wygląda to tak, jakby broń użytkownika była w kilkunastu miejscach naraz, utrudniając zlokalizowanie tej prawdziwej wersji.
Sposoby wyjścia
  • Przelanie chakry
  • Techniki rozpraszania iluzji
  • Siła Woli 6+
► Pokaż Spoiler | Magen: Narakumi no Jutsu | Demonic Illusion: Hell Viewing Technique
Magen: Narakumi no Jutsu | Demonic Illusion: Hell Viewing Technique魔幻・奈落見の術
KlasyfikacjaGenjutsu, Iluzja wzrokowa
PieczęcieWąż → Szczur
KosztStandardowy
Zasięg5 metrów
Wymagania---
Iluzja wpływa na zmysł wzroku, ukazując celowi realistyczne i makabryczne widoki, które mogą doprowadzić go do stanu szoku lub paniki. Użytkownik techniki musi jednak sam wymyślić przedstawiany obraz, co sprawia, że im lepiej znamy cel, tym łatwiej jest nam osiągnąć zamierzony efekt. Iluzja jest w stanie modyfikować jedynie niewielką część otoczenia (przestrzeń zawierająca dorosłego człowieka oraz obszar do 1 metra w jego okolicy)

Posiadając Genjutsu na randze B można tworzyć iluzje składające się maksymalnie z 3 osób lub o przestrzeni trzykrotnie większej. Koszt techniki jest wówczas zwiększony do dwukrotnego. Zasięg techniki zwiększa się o 5 metrów.
Posiadając Genjutsu na randze A można tworzyć iluzje składające się maksymalnie z 5 osób lub o przestrzeni pięciokrotnie większej. Koszt techniki jest wówczas zwiększony do trzykrotnego. Zasięg techniki zwiększa się o kolejne 5 metrów.
Sposoby wyjścia
  • Przelanie chakry
  • Techniki rozpraszania iluzji
  • Siła Woli 6+
Ranga C
► Pokaż Spoiler | Giman-tekina doku | Deceptive Poison
Giman-tekina doku | Deceptive Poison欺瞞的な毒
KlasyfikacjaGenjutsu, iluzja dotykowa
PieczęcieSzczur → Koń → Wąż
KosztCzterokrotny za aktywację, standardowy za utrzymanie
ZasięgDotykowy
WymaganiaMedium
Technika, której celem jest wmówienie przeciwnikowi, że znalazł się pod wpływem trucizny oraz pobudzenie mózgu do stworzenia i wmówienia sobie efektów zatrucia, które tak naprawdę w cale nie istnieją. Do aktywacji techniki potrzebujemy medium oraz kontaktu medium z przeciwnikiem. W momencie, w którym medium, najczęściej broń, zrani przeciwnika ten zostaje złapany w iluzję. Celem jest sprawienie, że mózg wywoła objawy zatrucia, mimo braku takowego. Kumulacja chakry trwa tak długo ile zajęłoby złożenie trzech pieczęci. Efekty wyimaginowanej trucizny są w pełni zależne od MG.

Posiadając poziom S w Genjutsu można pominąć pieczęci.
Sposoby wyjścia
  • Przelanie chakry
  • Techniki rozpraszania iluzji
  • Siła Woli 8+
► Pokaż Spoiler | Hyaku saku hana no tekunikku | Hundred Blooming Flowers Technique
Hyaku saku hana no tekunikku | Hundred Blooming Flowers Technique百咲く花のテクニック
KlasyfikacjaGenjutsu, Iluzja wzrokowa
PieczęcieMałpa → Tygrys→ Ptak → Szczur → Baran
KosztStandardowy
Zasięg10 metrów
Wymagania---
Technika tworzy iluzję licznych płatków kwiatów, które otaczają cel, utrudniając mu spostrzeganie. Użytkownik techniki jest postrzegany jakby przeskakiwał pomiędzy płatkami, stapiając się z nimi. Dostrzeżenie innych ruchów jest również utrudnione, ale bez efektu stapiania się z płatkami.

Posiadając Genjutsu na randze B zasięg techniki zwiększa się o 10 metrów.
Posiadając Genjutsu na randze A zasięg techniki zwiększa się o dodatkowe 10 metrów.
Sposoby wyjścia
  • Przelanie chakry
  • Techniki rozpraszania iluzji
  • Siła Woli 6+
Ostatnio zmieniony 01 wrz 2021, 18:04 przez Uchiha Mari, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: Uchiha Mari

Dopisz sobie przynależność do Hanagakure no Sato.
Dodatkowo siła i wytrzymałość na 3 będą dość problematyczne na początku. Mam nadzieje, że to wiesz ^^

Popraw, daj znać, dam akcepta.
Awatar użytkownika
Uchiha Mari
Posty: 9
Rejestracja: 27 sie 2021, 13:14
Ranga: Muryō no ninja
Discord: Des1gn#4611
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Bank:

Re: Uchiha Mari

Dopisane : )
Nie wiedziałam tego : ) Zmieniłam wartości atrybutów.
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: Uchiha Mari

Obrazek
► Pokaż Spoiler
  • Charakterystyka: ok
  • Atrybuty i dziedziny: ok
  • Atuty i wady: ok
  • Ekwipunek: ok
  • Techniki: ok
Jak zmieniłaś sobie Kontrolę Chakry to zmień też sobie koszta technik ^^
ODPOWIEDZ

Wróć do „Hanagakure no Sato”