• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Inuzuka Nanako

Moderator: Moderatorzy Kart Postaci

Awatar użytkownika
Inuzuka Nana
Posty: 368
Rejestracja: 19 lip 2021, 19:19
Ranga: Genin
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Inuzuka Nanako

Inuzuka Nana
Tama & Jyokō
Obrazek

Najmłodsze dziecko Kuro i Reiki Inuzukich. Rodziny, która zawsze cieszyła się dobrym zdaniem zarówno wśród swojego klanu, jak i mieszkańców Konohy. Co prawda niektórzy za ich plecami gadali, że chyba przesadzają z ilością dzieci… i gdyby nie to, że Reika niemalże umarła przy porodzie Nany, to zapewne mieliby więcej pociech, a chociaż ci bardziej złośliwi zwykli tak mawiać. Nie mając pomysłu na imię, które byłoby w jakiś sposób tradycyjne dla rodu Inuzuki, poszli na łatwiznę i nazwali córkę Nanako, co dosłownie oznacza „siódme dziecko”.
Życie w tak licznej rodzinie było… dosyć specyficzne, trzeba przyznać. Wiele rzeczy jakie Nanako nosiła było po starszym rodzeństwie, rodzicie nie mieli też nawet zbytnio czasu, żeby poświęcić jej tyle czasu ile potrzebowała, więc tak naprawdę Nana wychowywała się sama. Nim poszła do akademii często włóczyła się ze znajomymi po wiosce, bawiąc się beztrosko często do późnego wieczora, wracając do domu umorusana od stóp po sam czubek głowy. Reika załamywała jedynie ręce, a potem po prostu kazała się jej ogarnąć, bo skoro była w stanie się tak ubrudzić, to umycie się nie powinno też sprawiać problemu. Nie licząc jednak tego… nie sprawiała większych problemów, choć wiadomo zawsze coś się przeskrobało, biorąc pod uwagę, że Nana zawsze była nieco silniejsza niż jej rówieśnicy i jak nie raz jakiemuś łobuzowi klasowemu podbiła oko, bo obraził kogoś z jej grupy przyjaciół.
Dla dzieciaków z domów shinobi rozpoczęcie nauki w akademii było zawsze wielkim przeżyciem. Nana zaś… cóż. Nie miała nigdy parcia na zostanie wielką kunoichi, o której przyszłe pokolenia będą mówić niczym o bohaterce. Chciała wieść spokojne życie po swojemu, bez tych wszystkich tytułów i wyścigu, kto będzie posługiwał się potężniejszymi technikami. No ale jako członkini klanu Inuzuka do akademii poszła, bo tego od niej wymagano.
W akademii… nie było źle. Radziła sobie całkiem nieźle, znalazła swoją grupę przyjaciół, z którą się głównie trzymała. Czasem z kimś się pokłóciła, wdała w bójkę (i zwykle to ona je wygrywała), przez co nie raz musiała siedzieć po zajęciach, a kilkukrotnie byli wzywani nawet rodzice. No ale szczęśliwie udało się jej ją zakończyć o czasie. I wtedy dostała swojego pierwszego psa – Riko. Nie miał łatwego charakteru, to trzeba przyznać. Był dosyć uparty i musiało minąć trochę czasu, zanim między nim a Nanako wywiązała się więź. Jednakże, gdy już to się stało, ten stał się jej najlepszym towarzyszem i przyjacielem. Rozumieli się doskonale.
Wraz z drużyną, do której należała, wybrali się na misję. Eskorta cywila, miało się obyć bez większych problemów… niestety nie wszystko poszło po ich myśli. Zostali zaatakowani i choć udało się odbić atak, to w trakcie walki Nana straciła swojego psa. Mimo zaniesienia Riko na rękach do wioski, próby jego odratowania nic się nie dało zrobić. To dla niej był ogromny cios… stwierdziła, że nie zamierza wziąć żadnego innego psa i Riko był jedyny w swoim rodzaju. Miała wtedy osiemnaście lat i porzuciła swoją ścieżkę ninja.
To nie był łatwy czas dla Nany… Z jednej strony chciała wrócić do bycia ninja, jednocześnie nie czuła się wciąż gotowa, żeby zapomnieć o Riko i po prostu wziąć innego psa. To tak nie działało w jej mniemaniu. Dwa lata spędziła w pewnym letargu... Robiła pomniejsze misje, trochę trenowała swoją siłę i walkę, jednakże to nie było jakoś specjalnie intensywne. Aż w końcu na świecie pojawiła się Tama. Gdy zobaczyła tę puchatą, białą kulkę… coś w nią uderzyło i wiedziała, że to będzie jej pies. Nikt nie protestował, nawet się ucieszyli, że Nanako w końcu znalazła swojego towarzysza, który uleczy rany po Riko. Choć ten wybór wydawał się być dla nich dosyć niespodziewany. Tama była zupełnie inna od jej poprzedniego psa – wesoła, towarzyszka, od razu się Nanie wpakowała na kolana i lizała po twarzy, gdy wzięła ją na ręce. Może jednak właśnie tego potrzebowała? Riko był jedyny w swoim rodzaju i nie będzie drugiego takiego psa. Więc zamiast szukać dla niego zastępstwa, po prostu rozpoczęła zupełnie nową przygodę, z nowym przyjacielem u boku.
Wojna nie była łatwym czasem dla nikogo – pochłaniała ogromne żniwa. Nie tylko w ludziach. Wielu członków klanu Inuzuka potraciła swoje psy, które były ich najlepszymi przyjaciółmi. I Nana doskonale wiedziała, co czuli. Bo mimo tego, że jej i Tamie udało się ujść z życiem, to też straciła swojego towarzysza nie tak dawno i wiedziała, jak to bolało. Jednakże czas był najlepszym medykiem w takich wypadkach i leczył rany znakomicie. I chciała wierzyć, że każdy, kto stracił psa na wojnie, w pewnym momencie będzie gotów, by otworzyć się na nowego przyjaciela, tak jak ona.
Wyruszyła wraz z całym klanem do Amegakure, chcąc zaznać trochę spokoju po tych szalonych czasach, które miały miejsce. By mieć ciepły, rodzinny dom. Nawet pomimo deszczowej pogody, która tam panowała… a to co życie przyniesie, to już tylko czas pokaże.

Obrazek



Nana przede wszystkim jest bardzo rodzinna – wychowała się z rodzicami, szóstką starszego rodzeństwa (oraz całą, psią watahą) i jak czasem bywała ciężko, to nie wyobraża sobie życia bez tej wesołej gromadki. Nie ma dla niej nic lepszego po misji, niż powrót do domu i ciepły ramen przygotowany przez matkę, przekomarzanie się z bratem i po prostu wspólne spędzanie czasu – zaczęła jeszcze bardziej doceniać rodzinne wartości po wojnie. Miała bowiem na tyle szczęścia, że nie straciła nikogo bliskiego jej trakcie. Podobne podejście ma również do swoich przyjaciół – bardzo sobie ich ceni i jest wobec nich lojalna i zapewne za niejednego oddałaby życie, gdyby przyszła tego taka potrzeba. I mimo że nigdy nie miała specjalnie problemów z nawiązywaniem nowych znajomości, to jednak tylko garstkę ludzi mogłaby nazwać przyjaciółmi.
Jest uparta jak osioł. Jak coś sobie wbije do głowy to naprawdę bardzo ciężko jej ten pomysł z niej wybić. Dzięki tej cesze jednak nie ma problemu z ustalaniem sobie celów i do nich dąży, niezależnie jak jest ciężko. Bardzo rzadko kiedy się poddaje i rezygnuje z czegoś, co sobie postanowiła. Jest dosyć wygadana i często mówi to co myśli i nie raz to jej narobiło kłopotów, bo najpierw powiedziała, a dopiero potem to przemyślała. Może się wydawać, że bywa w gorącej wodzie kąpana – chce wiele rzeczy zrobić szybko, nie może się doczekać. Co nie sprawia, że przyjmuje bylejakość, nic z tych rzeczy!
Trzeba przyznać, że potrafi też zagadać na śmierć. Jak podłapie jakiś temat, który jej przypasuje to może mówić i mówić i trzeba jej przerywać, bo może nie pozwolić nawet dojść do słowa. Gdy jednak potrzeba, potrafi wysłuchać… może nie da dobrej rady, bo nigdy nie lubiła mówić ludziom co ona by zrobiła na ich miejscu, bo nie może być tego w stu procentach pewna, ale zawsze można liczyć na jej wsparcie i słowa otuchy. Ogólnie całkiem przyjazna i pozytywna z niej dziewczyna, która może czasem irytować gdy za głośno zacznie paplać, bywa trochę narwana i łatwo ją wyprowadzić z równowagi… ale na ogół, da się ją lubić!
Gdy przychodzi do walki… cóż, sprawy się mają nieco inaczej. Uśmiech schodzi z jej twarzy. Wtedy skupia się na swoim zadaniu i celu. Jeżeli ktoś próbuje zranić jej bliskich, to nie wie co to litość. Potrafi być czasem bezwzględna i jeżeli miałaby zabić, żeby chronić osoby, które kocha, to by się nie zawahała. Najlepiej jeszcze, żeby zadać przy tym im jak najwięcej bólu. By czuli każdą cząstkę swojego ciała. Honorowa walka? Nie zna takiego pojęcia. Wszystkie chwyty dozwolone.
Obrazek

Nazwanie Nanako ładną byłoby dużą przesadą – wiele bardziej atrakcyjnych dziewczyn po świecie chodzi, nie trzeba nawet specjalnie się rozglądać za tym. Nie jest brzydka, aż tak źle nie ma (choć atrakcyjność to bardzo kwestia względna)… można powiedzieć, że jest stosunkowo przeciętna i gdyby nie rude niczym marchewka włosy, to zapewne nie wyróżniałaby się zbytnio niczym w tłumie ludzi. Ni to wysoka, ni to niska – mierzy nieco ponad sto sześćdziesiąt centymetrów, co jest stosunkowo normą u kobiet. Figurą modelki raczej się pochwalić nie może – zawsze była nieco bardziej „przypakowana” – może przez fakt wielu treningów, głównie siłowych, bo zwykle walczy w zwarciu. Nie jest gruba, nic z tych rzeczy – większość to po prostu mięśnie. Co za tym jednak idzie to fakt, że nie uświadczy się u niej jakiegoś ogromnego wcięcia w talii czy kuszących bioderek. Można powiedzieć, że jej figura jest mocno… prostokątna. Zarówno biodra, talia jak i barki są niemal tak samo szerokie.
Są dwie rzeczy, które Nanako wyróżniają – pierwszą z nich są wcześniej wspomniane rude włosy, o niemal marchewkowym odcieniu. Są stosunkowo długie, bo sięgają jej niemal do bioder. Jednakże zwykle są spięte w dwa sztywne koczki po bokach głowy, tak by nic jej nie przeszkadzało – jedynie grzywka opada jej na czoło z nieco dłuższymi kosmykami otulającymi jej twarz. Gdy chodzi po cywilnemu i nie jest na misji, lubi we włosy wkładać różnorakie ozdoby, jednakże w trakcie zadania zawsze stawia na praktyczność. Drugą rzeczą, która zwraca na siebie uwagi są jej oczy – mają kolor bezchmurnego, błękitnego nieba i niemalże hipnotyzują.
Jeżeli zaś chodzi o to, w co się ubiera – to również zależy od okazji. Na misji zawsze stawia na wygodę i zwykle ubiera zestaw spodnie z wygodną koszulą do tego i potrzebnym na misję ekwipunkiem. Jeżeli zaś ma wolne, to różnie. Czasem ją najdzie i ubierze sukienkę, czasem podobnie tak, jakby szła na misję. Ze względu jednak na panujące w Amegaurke warunki, bardzo często ma przy sobie coś przeciwdeszczowego - czy to płaszcz w trakcie misji, czy też parasol, gdy po prostu przechodzi się ulicami wioski.
Imię i nazwiskoInuzuka (いぬずか) Nanako (七子)
PrzynależnośćAmegakure
PseudonimyNana
PłećKunoichi
Tytuły
Wiek24
Wzrost167 cm
Waga60 kg
Rangi
Genin
Wspomagania
Wykonane wątki (oficjalne/wszystkie)
D
12
C
3
B
2
A
1
S
Odbyte walki
Zwycięstwa:
Remisy:
Porażki:
Siła:
Poz. 7
Szybkość:
Poz. 9
Wytrzymałość:
Poz. 7
Refleks:
Poz. 7
Siła Woli:
Poz. 7
Kontrola Chakry:
Poz. 10
Ilość Chakry:
16 000E: - | D: - | C: 20 | B: 100 | A: 7250 | S: 500
Posiadane Dziedziny
Jūjin
S
Suiton
A
SEN NO ICHIGEKI
A
Katon
B
Ninjutsu
B
Fūinjutsu
C
JūjinSpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
Suiton → Unikat KairyūSpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
REGENERACJA ZDROWIAAtut wrodzony
Postać posiada bardzo rozwinięte zdolności regeneracyjne. Drobne rany są w stanie zaleczyć się nawet w trakcie walki, a te poważniejsze leczą się o wiele lepiej. Postać też wolniej się wykrwawia i posiada nieznacznie mniejszą szansę, że otrzymane obrażenia przełożą się na stałe uszkodzenia ciała.
Sennin JūjinAtut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej dziedziny nie miałby dostępu. Często również jest w stanie użyć dobrze sobie znanych technik w zupełnie nowy sposób.
By wykupić ten atut należy posiadać rangę S w danej dziedzinie.
Ulepszony zmysł: Słuch, WęchAtut nabyty
Atut wielokrotnego wyboru. Oznacza to, że postać ma bardziej wyczulony wybrany zmysł. Atut ten ściśle współpracuje z Refleksem, znacząco zwiększając jego możliwości. Jeżeli atrybut ten umożliwia np. dostrzeżenie szczegółu z dwudziestu metrów - posiadacze tego atutu ze zmysłem wzroku ten sam szczegół dostrzegą z dwukrotnie większej odległości itd. Analogicznie, jeśli wzmocniony zmysł wykrywa coś z dystansu dwudziestu metrów - osoby z wyższą wartością atrybuty Refleks wykryją coś z dalszego dystansu. Wyróżnia się pięć zmysłów:
  1. Słuch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że postać jest bardziej wyczulona na źródła dźwięków dookoła niej. Usłyszy jak trawa się ugina za nią czy oddech oddalonego nawet o dwadzieścia metrów przeciwnika, a podczas snu - może obudzić (jeśli użytkownik tego chce) go nawet najcichszy dźwięk, przez co bardzo ciężko ją zaskoczyć. Jeśli jednak przeciwnik np. ukrywa swój oddech i w miarę możliwości ogranicza wydawane dźwięki, wówczas dystans ten maleje, choć w pobliżu 5 metrów od użytkownika naprawdę trzeba się postarać.
  2. Węch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie zmienić się w prawdziwego psa tropiącego, bez potrzeby użycia specjalistycznych technik. Bez problemu zapamiętuje zapach swojego celu i jest w stanie go śledzić, nawet gdy ten jest oddalony o 2.5km od użytkownika. Umożliwia to także lokalizację osoby w przestrzeni, gdy np. jest ciemno, dostarczając informację o źródle zapachu w promieniu 10 metrów od użytkownika, choć jest to tylko ogólny kierunek, a nie dokładna lokalizacja. Warunki atmosferyczne, jak np. wiatr, mogą dodatkowo utrudnić tropienie.
Nabyta odporność na truciznyBiegłość
Organizm postaci na wskutek bycia poddawanym dużej ilości trucizn czy środków halucynogennych zyskał swojego rodzaju odporność na nie. O wiele lepiej znosi działanie wszelkiego rodzaju trucizn czy środków halucynogennych. Nie oznacza to, że jest ona odporna na ich negatywne działanie. Zwyczajnie znosi to lepiej niż przeciętna osoba.
Życiowe zarobki
10 644‬‬ Ryō
Ubranie
Misje
Dodatkowe
Włosy spięte w dwa koczki po bokach głowy. Materiał ubrań jest wodoodporny, na nie zaś ma ubraną kamizelkę Chūnina Amegakure. Na lewej dłoni ma bransoletkę koralikiem więzi połączony przy pomocy Kagayaku Rantan no Jutsu. Drugi koralik jest w posiadaniu Midroro. Plakietki połączone ze zwojami przy pomocy Kuchiyose: Raikō Kenka na nadgarstkach.
Torba biodrowa [lewa]:
  • 4x shuriken
  • 4x kunai
  • 5x notka wybuchowa
  • 2x kastet z ćwiekami
  • 1x kajdanki
Kieszeń spodni:
  • Woreczek z wyhaftowanym bananem ze smaczkami dla Tamy i Jyokō
Torba biodrowa [prawa]:
  • 2x bombka świetlna
  • 1x bombka dymna
  • Kunai ze znacznikiem Hiraishina od Midoro
  • 1 mały zwój
    • Slot 1: 22x kunai [max. 24]
    • Slot 2: 15x shuriken [max. 36]
Kabura na nogę [lewa]:
  • 5x kunai z notką wybuchową
Kabura na nogę [prawa]:
  • 10x shuriken
Przedmioty w domu (specjalna skrytka pod podłogą)
  • Średni zwój z Kage Bunshin no Jutsu
  • Średni zwój z Kōtetsusei no Kami
  • Duży zwój Gensotsūga
  • Kemono no Kiba
  • 1 mały zwój [5/5] (połączony z plakietką Kuchiyose: Raikō Kenka):
    • Slot 1: Ubrania na zmianę
    • Slot 2: Prowiant
    • Slot 3: 2x Scarlet Parr
    • Slot 4: 1x Morning Dew
    • Slot 5: 3x Eye of the Tiger
  • Średni Zwój [7/15] (połączony z plakietką Kuchiyose: Raikō Kenka):
    • Slot 1: 80m Bandaża [max. 150]
    • Slot 2: 1x. Krótkofalówka [max. 8]
    • Slot 3: 1x Maska przeciwgazowa [max. 2]
    • Slot 4: 1x Maska tlenowa [max. 2]
    • Slot 5: 70m stalowej żyłki [max. 150]
    • Slot 6: 3x bombka dymna [max. 12]
    • Slot 7: 3x bombka świetlna [max. 24)
Specyfiki i unikaty

► Pokaż Spoiler | Kairyū
Kairyū | Ocean Current海流
Legenda
Kolczyki napełnianone chakrą i miłością nauczycielki do jej uczennicy. Pozornie bardzo proste, nie będące specjalne pod żadnym względem, posiadają w sobie zaklętą zdolność jaka to miała pomóc uczennicy w jej przyszłych zmaganiach, oraz otworzyć drogę do zostania mistrzynią nowego żywiołu.
PosiadaczInuzuka Nana
Zdolności
  • Kolczyki są bardzo wytrzymałe i jedynie cios o Sile powyżej 10 jest w stanie je uszkodzić.
  • Kiedy są noszone, kolczyki dają użytkownikowi Specjalizację w Suitonie. W przypadku kiedy ktoś już ją posiada bazowo, techniki wodne użytkownika tracą słabość przeciwko Dotonowi, a także do ich używania nie jest potrzebne źródło wody.
  • Kiedy są noszone, użytkownik może wygenerować wodę specjalnie do techniki jeżeli takowe jej wymaga bez potrzeby wcześniejszego używania technik do jej stworzenia. Koszt takiego “przywołania” wody do techniki jest zależny od ilości przywoływanej wody:
    • Mała - Koszt Standardowy D. Ilość równa wiaderku wody.
    • Duża - Koszt Standardowy C. Ilość jaka by się zmieściła w niewielkim baseniku dziecięcym.
    • Ogromna - Koszt Standardowy B. Ilość wody potrzebna do wypełnienia basenu.
    • Gigantyczna - Koszt Standardowy A. Ilość wystarczająca do zapełnienia olimpijskiego basenu. Wymagana ranga A w Suiton.
    • Monstrualna - Koszt Standardowy S. Ilość wystarczająca do zapełnienia dwóch olimpijskich basenów. Wymagana ranga S w Suiton.
    • Absurdalna - Koszt Podwójny S. Ilość mogąca wypełnić cały stadion piłkarski. Wymagany Sennin Suitonu.
► Pokaż Spoiler | Kemono no Kiba
Kemono no Kiba獣の牙
Koszt100 Ryō
Stack/slot12/1
Główna broń należąca do Inuzuka Makoto, z którą to wręcz się nie rozstaje. Główną częścią jest obustronne metalowe ostrze długie na 25cm i szerokie na około 10cm. Rękojeść została wykonana z kości Maro i przymocowana do głowni przy pomocy stalowej linki obwiniętej dookoła rzemykiem dla ozdoby. Cała broń jest utrzymana w kolorach bieli z czerwonymi akcentami.
► Pokaż Spoiler | Morning Dew
Morning Dew
Koszt300 ryō
Stacki1/12
Medycyna nieodłącznie idzie w parze z szeroko rozumianymi specyfikami, zdolnymi niekiedy odciążyć lekarzy czy wywołać efekty, o jakie ciężko klasycznym Iryō Ninjutsu. Tutaj jednak głównie mowa o pierwszym przypadku, bowiem sama idea mikstury skupia się na pomocy organizmowi w leczeniu drobnych obrażeń czy skaleczeń. Wszelakie lekkie rany posiadane przez osobę zażywającą miksturę, zaczynają leczyć się w przyśpieszonym tempie. Nie jest w stanie nastawić kości czy zaszyć ranę, jednak definitywnie złagodzi ból, przyśpieszy wchłanianie siniaków, uszkodzona skóra zacznie szybciej się zrastać pozbywając się zadrapań, a i wszelakie nieprzyjemne obicia przestaną człowiekowi ciążyć. Przyjmuje się, że kilka sekund po zażyciu ból odczuwany przez osobę maleje bądź, jeśli i tak nie był wielki, przestaje być całkowicie odczuwalny. Po upływie całej tury rozpoczyna się proces leczenia, rozkładając się na wszystkie posiadane rany. Jeśli jest ich bardzo wiele, to i zaleczenie którejkolwiek potrwa dłużej. Zadrapania, otarcia oraz siniaki goją się w jeden post bez względu na ich ilość. Nieco głębsze już rany (chociaż dalej płytkie), zwichnięcia i inne rany zaliczane do lekkich goją się w wolniejszym stopniu. W jedną turę mikstura jest w stanie zaleczyć w pełni dwie takie rany. W przypadku ich większej ilości, należy podzielić ją przez dwa celem uzyskania liczby tur, w jaką zostaną one zaleczone. Sama mikstura działa 3 tury.

Sam specyfik jest nieco gęstszym, jasnoniebieskim płynem przypominający lekko rozrzedzony syrop. Szczęśliwie w smaku jest nieco lepszy, orzeźwiając nutą cytrusowych owoców wzmocnionych obecnością mięty i imbiru, jaki dodatkowo jest w stanie rozgrzać organizm. Drobne skoki temperatury nie są więc czymś dziwnym po zażyciu mikstury. Tak jak można do tego wyróżnić posmak cytryny, pomarańczy i grejpfruta, tak dodatkowo sama mikstura nasycona jest leczniczą chakrą, jaka stanowi główny powód drobnego zagęszczenia cieczy.

Jeden flakon posiada w sobie dość specyfiku na jedno użycie. Zastosowanie go mniej może spowodować słabsze efekty lub ich całkowity brak. Bezpieczną dawką do zażycia w krótkim odstępie czasu jest liczba buteleczek równa Wytrzymałości podzielonej przez 2 i zaokrągloną w dół. Zażycie więcej specyfiku wiąże się ze skutkami ubocznymi, zaczynającymi się od bólu brzucha i mdłości, zaś w przypadku zastosowaniu miejscowym - świąd. Im więcej specyfiku ponad limit zażyto, tym efekty pogłębiają się. Bezpieczny czas pomiędzy zażyciem specyfiku to doba bądź dłuższy wypoczynek.
Wymagania do stworzeniaIryō Ninjutsu rangi C
► Pokaż Spoiler | Eye of the Tiger
Eye of the Tiger
Koszt250 ryō
Stacki1/12
Specyfik o bardzo specyficznym zabarwieniu posiada dość prosty i nieskomplikowany sposób działania. Opiera się głównie na wzmocnieniu zmysłu wzroku na czas 8 tur. Modyfikuje źrenicę w sposób, w jaki mrok przestaje być problemem. Jeżeli osoba posiada nawet najmniejsze źródło światła, jest w stanie widzieć w danym miejscu jak za dnia pomimo panujących ciemności. Im mniejsze jednak źródło światła, tym obraz w danym miejscu jest co raz bardziej czarnobiały, nie będąc w stanie prawidłowo zidentyfikować kolorów. W innych warunkach wzrok jest rzeczywiście wyostrzony na tyle, że łatwiej dostrzec poszczególne przedmioty w zacienionych czy spowitym mrokiem miejscach. Pod wpływem jednak dużego naświetlenia, źrenica sama z siebie zacznie się skurczać, przez co efekty mikstury są najefektywniejsze tylko do pewnego pułapu oświetlenia terenu bądź pomieszczenia.

Miksturę najłatwiej poznać po piętowym zabarwieniu płynu, jaki wykazuje jasnoniebieską warstwę na dole, brunatną po środku i ciemnoszarą bądź czarną przy samej powierzchni. Jakby butelką nie trząść, zawsze ułożą się w ten sam sposób pomimo chwilowego zmieszania ze sobą. W smaku kwaśny. Wystarczająco, by co bardziej wrażliwym osobom wykręcić twarzy przy wlewaniu sobie mikstury do gardła. Da się również wyczuć nutę winogron, jakie rzeczywiście znalazły się jako jeden ze składników mikstury, wraz z bogatymi w beta-karoten bazylią i kolendrą.

Nadużywanie samo w sobie specyfiku nie wiąże się ze skutkami ubocznymi. Nie doświadczy się nieprzyjemności z tego tytułu, jednak picie go nazbyt często w krótkim odstępie czasu jest w stanie sprawić, że wzrok bardzo szybko przestanie na niego reagować. Uznaje się, że pijąc specyfik bez przerwy pomiędzy dawkami, skuteczna ich ilość wynosi poziom Wytrzymałości podzielony na dwa. Każda fiolka powyżej tej ilości ma prawo nie dać efektów bądź dać je bardzo osłabione. Dwudziestoczterogodzinny odpoczynek bądź dłuższy sen jest w stanie przywrócić balans w organizmie, tym samym pozwalając dalej czerpać korzyści z zawartości fiolki.


J Ū J I N

Rangi E

DAINAMIKKU MĀKINGU

Rangi D

JŪJIN BUNSHIN
SHIKYAKU NO JUTSU

Rangi C

JINJŪ KONBI HENGE

Rangi B

TSŪGA
GATENGA
KŌTETSUSEI NO KAMI
SHURYŌKI

Rangi A

GENSOTSŪGA
S U I T O N

Rangi E

HARUGAKUDAN
MIZU MOJI
SUSURU IZUMI

Rangi D

KASA
KIRIGAKURE NO JUTSU
MIZUGAKURE NO JUTSU
SUITON: MIZU NO HASHIRA
SUITON: MIZU SHURIKEN
TENKYŪ


Rangi C

HŌMATSU RAPPA
SUITON: HASHIRA NO KŌJŌ
SUITON: HATŌ
SUITON: MIZU KAMIKIRI
SUITON: MIZUAME NABARA
SUITON: SEIRYŪ
SUITON: SUIBEN
SUITON: SUIGADAN


Rangi B

MIZU BUNSHIN NO JUTSU
SUIRŌ NO JUTSU
SUITON: AMEARARE
SUITON: GEKIRYŪDAN
SUITON: HARAN BANSHŌ
SUITON: HŌYŌ
SUITON: MIZU KAWARIMI
SUITON: MIZU-JŪ
SUITON: SUIRYŪDAN NO JUTSU
SUITON: SUISHŪ GORUGON
URAMIAME


Rangi A

SUITON: DAIBAKURYŪ NO JUTSU
SUITON: SUIJINHEKI
N I N J U T S U

Rangi E

BUNSHIN NO JUTSU
HENGE NO JUTSU
KAWARIMI NO JUTSU
KI NOBORI NO SHUGYŌ
NAWANUKE NO JUTSU
SUIMEN HOKŌ NO GYŌ
SAKKI

Rangi D

HABATOBI
KAWA KOE NO JUTSU
OBORO BUNSHIN NO JUTSU
UTSUSEMI NO JUTSU

Rangi C

KEMONO NO HAJI
KONBI HENGE
MITSUTAMA NO JUTSU
KAKKŪ TŌTEKI
WANA-TSUKURI: KUBITSURI NO JUTSU
KAKUDAI SA RETA KOE
KOE NAGE

Rangi B

HIEN
KAGAYAKU RANTAN NO JUTSU
KEKKAI: TENGAI HŌJIN
RANJISHIGAMI NO JUTSU
NENCHAKU INKAN NAGERU
SHUNSHIN NO JUTSU
AYAMETORI
CHŌRYOKU KAIZEN
GAMADAIRA — KAGEAYATSURI NO JUTSU
KAIJŪDENTŌ NO JUTSU
KUCHIYOSE: RAIKŌ KENKA
NENCHAKU INKAN NAGERU
KAGE BUNSHIN NO JUTSU
SHURIKEN KAGE BUNSHIN NO JUTSU

K A T O N

Rangi E

HI NO SŌSA
OKAERINASAI NO JUTSU
KAEN
TAIYŌ SESSHOKU

Rangi D

HI NO TE
KEIKOKU FUREA
KATON: HŌSENKA TSUMABENI
KATON: HAIJINGAKURE NO JUTSU

Rangi C

KATON: GŌKAKYŪ NO JUTSU
KATON: HŌSENKA NO JUTSU
KATON: RYŪKA NO JUTSU
­KATON: MOERU YUBI
TAIYŌ NO SŌZŌ
KATON: KASUMI ENBU NO JUTSU
SUZAKU

Rangi B

FAIASUTŌMU
JETTO SUISHIN
KATON: HAISEKISHŌ
KATON: HONŌ NO KABE
KATON: KARYŪ ENDAN
YAKIBATA NŌGYŌ
HINONAMI
HI NO CHŪNYŪ
SHINPAN NO HONŌ


F Ū I N J U T S U

Rangi E

FŪIN NO KEIHATSU
FŪIN NO MEISAI
YŌSO NO HIBANA


Rangi D

FŪIN NO JUTSU
HITOSAWAGASE NO JUTSU
SHIKOKU FŪIN

Rangi C

KURENJINGUSHĪRU
MOERU KODAIBITO NO SHOKO NO JUTSU
SUKOSHI MIZUBA
BAKURYŪGEKI
G E N J U T S U

Rangi E

GENJUTSU KAI

K A L E N D A R I U M

► Pokaż Spoiler | Jesień 161
Kto: Nana i Nezuko
Gdzie: Targ
Opis: Nana wpada wraz ze swoim klanem do Sakuragakure jako goście na wystawie psów. W jej trakcie Nanako poznała Nezuko i razem pomagały w organizacji imprezy.
Status: Zakończona

Kto: Nana i Nezuko
Gdzie: Ulice Amegakure
Opis: Nezuko odwiedza wraz z rodzicami Amegakure. Dziewczynka wraz z mamą wpadają w odwiedziny do domu Nanako. We dwie następnie poszły posprzątać wybieg dla psów.
Status: Zakończona

Kto: Nana i Ichigo
Gdzie: Park
Opis: Nanako jest ponownie w odwiedzinach w Sakuragakure wraz z ojcem. W trakcie pobytu w niej postanawia wziąć udział w prostej misji obstawy festynu dla dzieci. Poznaje tam Ichigo, z którą to rozstawiają stanowiska, przeprowadzają gry i zabawy dla dzieci.
Status: Zakończona

Kto: Nana i Ichigo
Gdzie: Zachodnia BramaPosterunek granicznySklep "Sekai no Takaramono"
Opis: Wracając do Amekagure, Nanako postanawia załapać jeszcze misję, żeby zarobić parę grosza - zgłasza się więc do misji eskorty cywila do Banana no Kuni. Okazuje się, że będzie towarzyszyć jej niedawno poznana Ichigo. Dziewczyny wraz ze swoim zleceniodawcą Linem wyruszają do Krajów Bananów z różnymi niespodziankami po drodze.
Status: Zakończona
► Pokaż Spoiler | Zima 161/162 / Wiosna 162
Kto: Nana i Midoro
Gdzie: Publiczne ogrody
Opis: Nana postanowiła się wybrać do parku by trochę potrenować. Tam spotkała Midoro, z którym zrobili sobie mały sparing.
Status: Zakończona

Kto: Nana i Midoro (+Amekage)
Gdzie: Publiczne ogrodySiedziba AmekageDom Okamoto YoriegoWięzienie w AmeSiedziba AmekageWięzienie w Ame
Opis: W trakcie sparingu Midoro i Nany w ogrodach, zostaje im dostarczona misja przez "kage" do samego Midoro. Zdziwieni, idą wyjaśnić to u samego Shodaime. Okazuje się, że zlecenie misji zostało sfałszowane, a Nanako dostała za zadanie zbadać sprawę i odnaleźć sprawców. W międzyczasie dochodzi do pewnych komplikacji, przez które to Midoro ląduje w areszcie, a Nana ma pogawędkę z Amekage. Misja jednak kończy się swego rodzaju sukcesem, bo udaje im się schwytać odpowiedzialnego za fałszerstwa.
Status: Zakończona

Kto: Nana
Gdzie: Schronisko
Opis: Nana podjęła odpowiedzialną decyzję o powiększeniu swojego stada. W tym celu wybrała się więc do schroniska prowadzonego przez jej klan w celu znalezienia nowego, czteronożnego przyjaciela.
Status: Zakończona
► Pokaż Spoiler | Lato 162 / Jesień 162
Kto: Nana
Gdzie: Gabinet AmekageOgordy publiczbneIzakaya "Żółte Światła"
Opis: Nana wybiera się, zgodnie z umową, do Amekage, by ten przedstawił jej wybranego przez nią nauczyciela. Następnie zaś przyszła pora na wieczór zapoznawczy z nową sensei, który się zakończył Naną będącą porwaną przez członka Kalunów. Na ratunek Nanako i Tamie przyszła Ameko - sensei.
Status: Zakończone.

Kto: Nana
Gdzie: Szpital
Opis: Po wykonanej misji, Nanako budzi się w szpitalu, u której boku czuwa Ameko - sensei z którą zamienia parę słów.
Status: Zakończona.
► Pokaż Spoiler | Zima 162 / 163 / Wiosna 163
Kto: Nana i Midoro
Gdzie: Ichiraku Ramen
Opis: Pierwsze spotkanie Nany i Midoro po dłuższym czasie, przy misce ramenu. W trakcie spotkania nadrobili trochę co się w ich życiach ostatnio działo. Nana dowiaduje się, że Mido planuje dołączyć do Amegakure, co bardzo ją cieszy. Rozstali się w całkiem pozytywnej atmosferze.
Status: Zakończone

Kto: Nana
Gdzie: Siedziba AmekageRestauracja "Uczta Konan"Siedziba Klanu KamiUlice Amegakure
Opis: Nanako postanawia się zgłosić po misję rangi B. Zadaniem Inuzuki jest zdobycie informacji o osobach, które są podejrzane o współpracowanie z Trupimi Klaunami. W trakcie misji, Nana spotyka Fukei o imieniu Mitsuki, który pomaga trochę jej w sprawie. Nana uzyskuje również informacje, że Fumiko i Yahiko, jedni z podejrzanych o współpracę, byli przez Klaunów sterroryzowani i zmuszani do kooperacji. Dzięki działaniu Nany, nie tylko udało się im pomóc, ale także zatrzymać jednego Klauna.
Status: Zakończone
► Pokaż Spoiler | Lato 163 / Jesień 163
Kto: Nana
Gdzie: Ulice AmegakureWioska Sakanaru
Opis: Nana wraz ze swoją sensei udaje się na misję, mającą na celu zniszczenia jednej z siedzib Klaunów, która została odkryta w wiosce nieopodal Amegakure. W trakcie, Nanako napotyka grupę terrorystów, z którymi się co prawda dosyć sprawnie zajęła, jednakże potem zmierzyła się ze znacznie silniejszą przeciwniczką, która potrafiła zamieniać swoje ciało w wodę. Na dodatek, Inuzuka została rozdzielona ze swoimi psami i nie wiedziała, co się z nimi działo. Całe szczęście, udało się jej przedstawicielkę Klaunów pokonać, a także okazało się, że Kulką i Cesarzową wszystko było w porządku. Misja zakończyła się sukcesem i pojmaniem jednego z oficerów.
Status: Zakończone

Kto: Nana (+Grupa II)
Gdzie: Dwa Kamienie
Opis: Ze względu na zagrożenie ze strony Shi jakie się pojawiło nad Amegakure, Nanako postanowiła wziąć udział w ekspedycji do Kaminari no Kuni, mając na celu zbadanie domniemanej siedziby członka piątki. Wraz z grupą shinobi zarówno z Nowego jak i Starego Kontynentu, udało im się odkryć tajemnicze maszyny, które były bezpośrednio związane z Shi. Dzięki odpowiedniej decyzji i zniszczeniu jednej z nich, udało się pomóc ludziom walczącym w Kusie. Jednocześnie, w trakcie misji Nanako wraz z Sachiko i Shi - chan napotkały na Jofu - dziewczynę, która była śmiertelnie zakochana w Shi. Podstępem udało się zdobyć od niej dodatkowe informacje, a także wziąć jako jeńca do Amegakure.
Status: Zakończone
R E L A C J E

Najbliższa rodzina
Inuzuka Kuro, ojciec, 59, głowa i żywiciel rodziny, który pomimo bycia blisko sześćdziesiątki nadal pracuje, choć bardziej na rzecz wioski i nie zajmuje się już zleceniami poza nią, nie ryzykując przy tym swojego życia. Nie jest jakąś znaczącą osobą jeśli chodzi o rangę, aczkolwiek gdy wioska potrzebuje "użyczyć" psów klanu Inuzuka to właśnie on się tym zajmuje i sprawuje pieczę. Jest tym typem ojca, którego zawsze dzieciaki w klasie zazdroszczą, mówiąc że jest super gościem. Bardzo pogodny człowiek, z uśmiechem na twarzy i rzucający typowymi "dad joke's". Kocha swoje dzieci i chce dla nich jak najlepiej. Nigdy za specjalnie jednak nie miał wobec nich wymagań w kwestii bycia silnymi ninja, bez katowania ich długimi treningami, choć jeśli któreś z nich tego pragnęło - to zawsze z chęcią pomoże. Ma rangę Tokubetsu Jonina.

Inuzuka (Mirua) Reika, matka, 57 pochodzi z cywilnej rodziny i jako pierwsza wstąpiła do Akademii Ninja, jeszcze za czasów Konohagakure. Udało zdobyć się jej rangę Chunina zanim wyszła za mąż i postanowiła poświęcić się dzieciom i rodzinie. Wykazywała się dużym potencjałem względem Genjutsu i ponadprzeciętną Kontrolą Chakry. Została przez męża również nauczona hidenu Inuzuka. Jest typową "Matką Amejką", która kocha swoje dzieci, męża, często zapominając przy tym o sobie. Ze względu na ilość pociech, które przyszło jej urodzić, do wychowania każdego kolejnego podchodziła z większym luzem, mniej na dziecko chuchając i dmuchając, przez co z Nany wyrosło to, co wyrosło. No całkiem miła z niej kobieta, ten typ człowieka, który zawsze każdego z chęcią nakarmi, ugości i ogólnie będzie traktować z ogromną dozą ciepła.

Inuzuka Kiba, brat, 36 lat, najstarszy z braci, pierworodny syn. Zawsze miał w życiu przewalone, bo wymagano od niego najwięcej względem bycia ninja, ale także musiał się zajmować swoim licznym rodzeństwem. Przed wojną uzyskał rangę Chunina, w trakcie niej zaś stracił prawą rękę na wysokości łokcia przez co postanowił przejść na emeryturę i obecnie prowadzi spokoje życie u boku swojej żony Momo, z którą ma pięcioletnią córkę Kirarę, której nie zamierza wychowywać na kunoichi. Bardzo opanowany człowiek i łagodnym i przyjaznym usposobieniu, który ceni sobie takie wartości jak rodzina. Toboe kilkukrotnie proponował Kibe wykucie protezy, która pozwoliłaby mu wrócić do pracy jako shinobi, ten jednak odmówił.

Inuzuka Toboe, brat, 34 lat. Toboe nigdy nie było po drodze z byciem ninja. Dołączył do Akademii i ją zdał, jednakże nie postanowił kontynuować swojej ścieżki w tym zakresie, przez co też - pomimo posiadania własnego psa i jako takiej znajomości klanowego hiden - nie pracował jako shinobi. Jest za to utalentowanym kowalem, wykonującym różnorakie bronie czy nawet zbroje na zamówienie. Toboe jest mężczyzną o pogodnym usposobieniu, starając się być zawsze wsparciem dla innych, jednocześnie nigdy za specjalnie nie dzieląc się tym, co samego go trapi. W trakcie wojny zmarła jego najbliższa przyjaciółka, którą też darzył romantycznym uczuciem i wciąż trzyma po niej żałobę w sercu.

Inuzuka Haeru, brat, 31 lat. Haeru jest ninja jakich wielu - ot, wieczny Chunin, który raczej nigdy nie wyróżni się z tłumu, bez specjalnych umiejętności. Nie ma ambicji by przenosić góry i stać się wielkim shinobi, zależy mu jedynie na pracy na rzecz wioski i ogólnym dobrobycie i bezpieczeństwie. Jest dosyć cichą i wycofaną osobą, nigdy nie bywa zbyt gadatliwy na rodzinnych spotkaniach. Zdecydowanie jest jednak bardziej człowiekiem czynów, aniżeli słów, swoją miłość i przywiązanie do rodziny często pokazuje przy pomocy drobnych gestów jak chociażby przyniesienie Nanie drugiego śniadania, gdy ta wykonuje jakąś misję, czy zupełnie z własnej woli naprawienie czegoś, o czym napomknęła matka. Obecnie zaręczony z Kami Asuką.

Inuzuka Mou, brat, 29 lat, najbardziej ambitny ze wszystkich braci jeżeli chodzi o ścieżkę bycia shinobi - obecnie jest Joninem i członkiem Fukei, z dumą nosząc charakterystyczną opaskę na swoim ramieniu. Mou posiada trzy psy, z którymi zawsze wyrusza na misje. Ma bardzo duże poczucie obowiązku oraz misji, zamierzając bronić bliskich mu wartości za wszelką cenę. Podobnie jak Nana bardzo przeżył upadek Konohagakure i w podobny sposób podchodzi do Ame - jako do domu, którego nie chce ponownie stracić. Ze względu na swoje poświęcenie wiosce nie bardzo ma czas na prywatne życie, przez co wciąż jest kawalerem i raczej ślub nie jest nigdzie blisko na horyzoncie...

Inuzuka Ashi, brat, 28 lat. Ashi jest... specyficznym człowiekiem, trzeba przyznać. Niektórzy nazwaliby go nawet krawędziowym. W trakcie wojny stracił nie tylko dwójkę swoich psich kompanów, ale także i narzeczoną, z którą to mieli się pobrać "jak tylko to wszystko się skończy". Od tamtego czasu Ashi bardzo rzadko pojawia się na jakiś rodzinnych obiadach, nie mieszka nawet w klanowej siedzibie, a ma własne niewielkie mieszkanie na obrzeżach wioski. Ma rangę Tokubetsu Jonina i jak oczywiście potrafi używać klanowego hidenu, tak jego specjalnością zdecydowanie jest Genjutsu, musząc to odziedziczyć po matce. Bardzo skryty i zamknięty w sobie człowiek, nie tylko nie dzielący się tym, co się u niego dzieje, ale nie interesujący się aż tak co u innych, choć jedynym wyjątkiem od tego jest Nanako, wobec której bywa czasem nadopiekuńczy na swój własny specyficzny sposób.

Inuzuka Honboku, brat, 26 lat. Najbardziej przebojowy człowiek z całego rodzeństwa. Wieczny lekkoduch, który wdał się w ojca pod względem rzucania głupimi żartami. Uśmiech praktycznie nie znika z jego twarzy i może się wydawać, że ten człowiek nie wie co to powaga. Jego specjalizacją jest wymyślanie dziwnych przezwisk dla ludzi z najbliższego otoczenia, za każdym razem gdy z daną osobą się widzi to innego. Honboku, tak samo jak Toboe, postanowił nie stąpać drogą ninja po ukończeniu Akademii, oddając się szerokorozumianej sztuce. Teatr, muzyka, malarstwo, rzeźba - człowiek renesansu można rzec! Jeśli dzieje się w Ame jakieś wydarzenie kulturalne, to niemal pewne jest, że Honboku w mniejszym bądź większym stopniu maczał palce. Obecnie pracuje nad ilustrowaną książeczką dla dzieci O psie, który skakał po drzewach inspirowaną życiem jego psiego kompana, Ranpo, który zmarł w trakcie wojny. Od tamtego czasu Hanboku nie wziął żadnego innego czteronożnego towarzysza.
Ostatnio zmieniony 22 mar 2024, 2:28 przez Inuzuka Nana, łącznie zmieniany 204 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Inuzuka Nana
Posty: 368
Rejestracja: 19 lip 2021, 19:19
Ranga: Genin
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Inuzuka Nanako

Tama
WielkośćSpora
PoziomA
Chakra7000
AtrybutySiła 6 | Szybkość 8 | Wytrzymałość 7 | Refleks 8 | Siła Woli 6 | Kontrola Chakry 7
Tama, pomimo sięgania praktycznie do uda i zaprzestania bycia małym, okrąglutkim ziemniaczkiem, wciąż ma bardzo puchate i mięciutkie w dotyku (domyślnie, jeśli akurat nie jest ufafrane w błocie) białe futerko. Ogon Kulki nigdy nie zaznaje spokoju - wiecznie nim macha, ciesząc się niemal cały czas. Ogromny z niej pieszczoch i uwielbia wpakowywać się na Nanako na kolana i "wymusić" na swojej pani jakieś pieszczoty czy to w postaci drapania za uchem czy po brzuszku. Jest psem lojalnym i przyjaznym wobec tych, którzy mają dobre zamiary. Darzy Nanako niemalże bezgranicznym zaufaniem, będąc w stanie wykonać każde jej polecenie, jakie one by nie było. Ma się również wrażenie, że pyszczek nigdy nie przestaje się jej uśmiechać. Pomimo że trochę się jej urosło, to wciąż ma dosyć wysoki, nawet lekko piskliwy szczek. Inteligentna z niej psina, która uwielbia jakiekolwiek aktywności ze swoją panią, niezależnie czy to zwykła zabawa w postaci przeciągania się szarpakiem, czy faktyczny trening.
Znane techniki

Rangi E

DAINAMIKKU MĀKINGU

Rangi D

JŪJIN BUNSHIN
SHIKYAKU NO JUTSU

Rangi C

JINJŪ KONBI HENGE

Rangi B

TSŪGA
KŌTETSUSEI NO KAMI
GATENGA


Misje do awansu0 / 3A

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=玉]Tama[/title]
[pic]https://i.imgur.com/fRviLos.png[/pic]
[row title=Wielkość]Spora[/row]
[row title=Poziom]A[/row]
[row title=Chakra]7000[/row]
[row title=Atrybuty]Siła 6 | Szybkość 8 | Wytrzymałość 7 | Refleks 8 | Siła Woli 6  | Kontrola Chakry 7 [/row]
[description]
Tama, pomimo sięgania praktycznie do uda i zaprzestania bycia małym, okrąglutkim ziemniaczkiem, wciąż ma bardzo puchate i mięciutkie w dotyku (domyślnie, jeśli akurat nie jest ufafrane w błocie) białe futerko.  Ogon Kulki nigdy nie zaznaje spokoju - wiecznie nim macha, ciesząc się niemal cały czas. Ogromny z niej pieszczoch i uwielbia wpakowywać się na Nanako na kolana i "wymusić" na swojej pani jakieś pieszczoty czy to w postaci drapania za uchem czy po brzuszku. Jest psem lojalnym i przyjaznym wobec tych, którzy mają dobre zamiary. Darzy Nanako niemalże bezgranicznym zaufaniem, będąc w stanie wykonać każde jej polecenie, jakie one by nie było. Ma się również wrażenie, że pyszczek nigdy nie przestaje się jej uśmiechać. Pomimo że trochę się jej urosło, to wciąż ma dosyć wysoki, nawet lekko piskliwy szczek. Inteligentna z niej psina, która uwielbia jakiekolwiek aktywności ze swoją panią, niezależnie czy to zwykła zabawa w postaci przeciągania się szarpakiem, czy faktyczny trening. [/description]

[row title=Znane techniki][/row] 
[description]
[box width=48% border=none]

[float=left][u]Rangi E[/u]

DAINAMIKKU MĀKINGU

[u]Rangi D[/u]

JŪJIN BUNSHIN
SHIKYAKU NO JUTSU

[u]Rangi C[/u]

JINJŪ KONBI HENGE
   [/float][/box][box width=48% border=none]

[float=left]
[u]Rangi B[/u]

TSŪGA
KŌTETSUSEI NO KAMI 
GATENGA
[/float][/box]


[/description]
[row title=Misje do awansu]0 / 3A 
[/row]
Jyokō女皇
WielkośćSpora
PoziomA
Chakra7000
AtrybutySiła 8 | Szybkość 6 | Wytrzymałość 8 | Refleks 6 | Siła Woli 7 | Kontrola Chakry 7
Jyokō jest psem w typie husky. Czarno - biała, średniej długości sierść, która nie jest jednak niczym chmurka w dotyku. Bystre, niebieskie oczy spoglądają na świat w sposób bardzo oceniający. Imię psiny zdecydowanie nie jest przypadkiem, bowiem zachowuje się niczym swoista Cesarzowa, zawsze pełna gracji i dumna z siebie. Nie zajmuje się tak plebejskimi rzeczami jak zabawa - jeśli rzuci się jej piłkę, to spojrzy na nią z pogardą i nawet nie zareaguje. Nie sprawia jednak problemów podczas treningów - te wykonuje z należytą starannością. Można powiedzieć, że Jyokō jest mistrzynią robienia rzeczy tak, by było to zrobione jak najszybciej i jak najmniej przy tym się narobić, dlatego zawsze będzie wykonywać polecenia Nany w najbardziej efektowny sposób z możliwych. Do obcych podchodzi z dużą dozą dystansu i trzeba wykazać się ogromną cierpliwością, zanim w ogóle będzie dała się pogłaskać. Nawet w przypadku Nany jednak, jest mocno powściągliwa i nie jest to typ psa, który wpakuje się na kolana i będzie domagać pieszczot. Tamę... toleruje i współpracuje z nią kiedy trzeba, ale zdecydowanie nie jest najlepszą towarzyszką do wygłupów.
Znane techniki

Rangi E

DAINAMIKKU MĀKINGU

Rangi D

JŪJIN BUNSHIN
SHIKYAKU NO JUTSU

Rangi C

JINJŪ KONBI HENGE

Rangi B

TSŪGA
GATENGA
KŌTETSUSEI NO KAMI
Misje do awansu0 / 3A

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=女皇]Jyokō[/title]
[pic]https://i.imgur.com/67DAKI2.png[/pic]
[row title=Wielkość]Spora[/row]
[row title=Poziom]A[/row]
[row title=Chakra]7000[/row]
[row title=Atrybuty]Siła 8 | Szybkość 6 | Wytrzymałość 8 | Refleks 6 | Siła Woli 7  | Kontrola Chakry 7 [/row]
[description]Jyokō jest psem w typie husky. Czarno - biała, średniej długości sierść, która nie jest jednak niczym chmurka w dotyku. Bystre, niebieskie oczy spoglądają na świat w sposób bardzo oceniający. Imię psiny zdecydowanie nie jest przypadkiem, bowiem zachowuje się niczym swoista Cesarzowa, zawsze pełna gracji i dumna z siebie. Nie zajmuje się tak plebejskimi rzeczami jak zabawa - jeśli rzuci się jej piłkę, to spojrzy na nią z pogardą i nawet nie zareaguje. Nie sprawia jednak problemów podczas treningów - te wykonuje z należytą starannością. Można powiedzieć, że Jyokō jest mistrzynią robienia rzeczy tak, by było to zrobione jak najszybciej i jak najmniej przy tym się narobić, dlatego zawsze będzie wykonywać polecenia Nany w najbardziej efektowny sposób z możliwych. Do obcych podchodzi z dużą dozą dystansu i trzeba wykazać się ogromną cierpliwością, zanim w ogóle będzie dała się pogłaskać. Nawet w przypadku Nany jednak, jest mocno powściągliwa i nie jest to typ psa, który wpakuje się na kolana i będzie domagać pieszczot.  Tamę... toleruje i współpracuje z nią kiedy trzeba, ale zdecydowanie nie jest najlepszą towarzyszką do wygłupów.[/description]
[row title=Znane techniki][/row][description]
[box width=48% border=none]

[float=left][u]Rangi E[/u]

DAINAMIKKU MĀKINGU

[u]Rangi D[/u]

JŪJIN BUNSHIN
SHIKYAKU NO JUTSU

[u]Rangi C[/u]

JINJŪ KONBI HENGE
   [/float][/box][box width=48% border=none]

[float=left]
[u]Rangi B[/u]

TSŪGA
GATENGA
KŌTETSUSEI NO KAMI 
[/float][/box]
[/description]
[row title=Misje do awansu]0 / 3A  [/row]
Ostatnio zmieniony 22 gru 2023, 14:46 przez Inuzuka Nana, łącznie zmieniany 19 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: Inuzuka Nanako

Obrazek
► Pokaż Spoiler
  • Charakterystyka: ok RIP Riko :<
  • Atrybuty i dziedziny: ok
  • Atuty i wady: ok
  • Ekwipunek: ok
  • Techniki: ok
  • Doggo: ok Jak chcesz to możesz zrobić jego "KP" w drugim poście i tam ew dodawać potem kolejne pieski.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Amegakure no Sato”