KlasyfikacjaSuiton, Transformacja Natury
PieczęcieWół → Wąż → Baran
KosztStandardowy na turę
Zasięgdo 100m
Wymagania---
Technika, z której najbardziej znani byli swego czasu ninja z Kirigakure no Sato. Technika pozwala obłożyć pole walki gęstą jak mleko mgłą, którą ciężko przeniknąć wzrokiem. Samo w sobie nie ma właściwości ofensywnych i ma za zadanie głównie wyłączyć w pewnym stopniu jeden ze zmysłów przeciwnika. Wymagany jest jednak w pobliżu zbiornik wody (chociażby wielkości butelki) lub duża wilgotność powietrza w miejscu przywołania, chociaż są ninja zdolni przywołać ją nawet w warunkach skrajnie niekorzystnych. Wielkość mgły jest zależna głównie od ilości wody, jaką shinobi ma pod ręką. Wystarczająco silna technika Uwolnienia Wiatru jest w stanie rozwiać mgłę.
Posiadając rangę B w Suitonie wystarczy sama Pieczęć Konfrontacji.
Posiadając rangę A w Suitonie źródło wody nie jest potrzebne.
KlasyfikacjaFūinjutsu, Shurikenjutsu, Technika Pieczętująca
PieczęcieWąż → Smok → Królik → Tygrys
KosztStandardowy od zwoju
Zasięg---
WymaganiaZwój z zapieczętowanymi przedmiotami
Technika pozwalająca na szybkie odpieczętowanie całej zawartości zwoju i wyrzucenie jej w błyskawicznym tempie w stronę przeciwnika. Z tego też powodu zasięg tej techniki jest tak naprawdę zasięgiem miotania konkretną bronią. Podczas odpieczętowywania, ilość generowanego dymu zaczyna kształtem przypominać smoka. Maksymalnie można użyć tej techniki z dwoma zwojami jednocześnie.
Posiadając rangę S w Fūinjutsu możemy wystrzelić bronie ze zwoju bez naszej ingerencji. Tym samym zyskują one na sile przebicia oraz posiadają zasięg 20 metrów. Niestety, z racji, że są one wystrzeliwane z miejsca, gdzie są w zwoju "zapieczętowane" tracimy na precyzji. Można jednak spory obszar "zalać" bronią.
Posiadając Sennina w Fūinjutsu możemy kontrolować dwa zwoje telepatycznie w zasięgu 15 metrów od postaci, pod warunkiem, że są one wykorzystywane w tej technice. Pozwala to na bardziej precyzyjne celowanie, bez potrzeby martwienia się o to, gdzie dokładnie się w danej chwili znajdują.
KlasyfikacjaRaiton, Transformacja Natury
PieczęcieWół → Koń → Pies → Ptak
KosztDwukrotny
Zasięg10 metrów
WymaganiaStalowy przedmiot na trasie skoku
Technika ta sprawia, że użytkownik skacze w konkretną stronę zmieniając się jednocześnie w wiązkę energii elektrycznej i przyciąga się do najbliższego metalowego przedmiotu, znajdującego się w linii prostej między użytkownikiem, a punktem docelowym. Jeśli na tej trasie nie ma metalowego przedmiotu, nie można użyć tej techniki. Jeśli pomiędzy użytkownikiem a celem znajdzie się w trakcie przeskoku stalowy przedmiot, to właśnie do niego zostanie przyciągnięty użytkownik. Prędkość przemieszczania się w tej postaci jest bardzo duża, niemal tak duża jak przy Shunshin no Jutsu. W trakcie przeskoku użytkownik podatny jest na uderzenia metalem, a także drastycznie wzrastają wszelkie obrażenia od technik Dotonu oraz Raitonu. "Skaczący" przeciwnik jest świetnie widoczny, jako wiązka błękitno-złotych wyładowań elektrycznych.
Posiadając rangę B w Raiton dystans rośnie do 20 metrów.
Posiadając rangę A w Raiton dystans rośnie do 30 metrów.
Posiadając rangę S w Raiton dystans rośnie do 50 metrów.
Posiadając Specjalizację w Raiton koszt jest pojedynczy i wystarczy sama pieczęć Woła.
3a
KlasyfikacjaRaiton, Transformacja Natury
PieczęcieSzczur → Pies → Ptak
KosztRóżny
ZasięgDotykowy
WymaganiaMetalowy przedmiot
Po złożeniu pieczęci użytkownik może dotknąć metalowego przedmiotu by naładować go chakrą Raitonu. W zależności od ilości włożonej weń chakry oraz rozmiaru obiektu, można otrzymać trzy efekty:
- Rażenie prądem przy dotknięciu
- Rażenie prądem na odległość 5 metrów w formie losowych wyładowań elektrycznych
- Roztopienie, eksplozja lub uszkodzenie przedmiotu
Dla ułatwienia najlepiej przyjąć, że naładowanie Kunai standardowym kosztem C wywoła pierwszy z efektów.
Posiadając Specjalizację w Raiton można pominąć pieczęcie, jednak czas potrzebny na użycie jutsu pozostaje niezmienny.
3b
KlasyfikacjaRaiton, Transformacja natury
PieczęciePtak → Wąż → Małpa → Baran
KosztStandardowy
Zasięg10m
Wymagania---
Technika tworzy przed nami trzy kule skoncentrowanej, elektrycznej energii, które wystrzeliwują w stronę przeciwnika. Są one w stanie przeniknąć przez metal czy przez inne tworzywa łatwo przewodzące prąd. W przypadku zetknięcia z taką kulą, przeciwnik zostaje porażony prądem i odrzucony w tył. Techniki można używać wielokrotnie pod rząd, w celu wystrzelenia większej ilości kul, jedna partia za drugą. Wraz z rangą Raitonu zwiększa się szybkość wystrzeliwanych kul oraz ich ilość:
- Raiton rangi C - 3 kule;
- Raiton rangi B - 5 kul;
- Raiton rangi A - 7 kul;
- Raiton rangi S - 10 kul;
Wraz ze Specjalizacją w dziedzinie Raiton możemy dowolnie sterować utworzonymi kulami, w zamian za ich zwolnioną prędkość.
3c
KlasyfikacjaSuiton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Baran → Pies
KosztStandardowy za 5 metrów
Zasięg15m od shinobi
WymaganiaZbiornik wodny
Jedna z podstawowych technik, odznaczająca się przede wszystkim swoją rolą użytkową. Przelewając nieznaczną ilość chakry, jesteśmy w stanie unieść ją w górę znajdując się na szczycie powstałego filaru. Utrzymywanie się na filarze odbywa się przy pomocy Suimen Hokō no Gyō. Dzięki temu nie tylko możliwe jest uniknięcie niektórych ataków, ale też dosięgnięcie celu znajdującego się na większej wysokości. Szybkość powstawania filaru jest zależna od rangi dziedziny Suitonu. Oznacza to, że im lepiej ninja włada Uwolnieniem Wody, tym szybciej jest w stanie stworzyć filar o odpowiedniej wysokości.
Posiadając Dziedzinę Suitonu rangi A możliwe jest stworzenie filaru korzystając z wód gruntowych i pary wodnej, mogąc unieść się również nad stałym gruntem. Stworzony w ten sposób filar posiada zwiększony koszt - standardowy C za 5 metrów.
Posiadając Dziedzinę Suitonu na randze S możliwe jest pominięcie pieczęci.
Posiadając Specjalizację w Suitonie wysokość filaru jaką możemy osiągnąć kosztem standardowym wzrasta do 10m.