• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[WT] Dōhito Midoro

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Dōhito Midoro
Posty: 540
Rejestracja: 06 cze 2021, 22:58
Ranga: Genin
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

[WT] Dōhito Midoro

Zaakceptowane
► Pokaż Spoiler | Bakuton
Mahi Bakuhatsu | Paralyzing Explosion麻痺爆発
KlasyfikacjaBakuton, Raiton, Transformacja Natury
PieczęcieBaran → Pies → Baran → Małpa → Tygrys → Wół → Szczur → Zając
KosztStandardowy
ZasięgRóżny
WymaganiaRaiton B, Dowolna inna technika Bakutonu
Dość specjalna technika Bakutonu, jaka sprawia, że następne jutsu Uwolnienia Wybuchu jakie wykona ninja, zmieni trochę swoje właściwości. Poza klasyczną eksplozją, naładowana jest ona również chakrą Raitonu jaka to dodatkowo rozchodzi się dookoła pola rażenia. Fala prądu porusza się dalej niż wybuch o około 25% bazowej odległości. Jeśli wybuch więc będzie miał 10m średnicy, fala elektryczności poleci dalej aż do 12,5m. Tak więc poza wybuchem razimy przeciwnika wyładowaniami elektrycznymi, paraliżując go. Działa to oczywiście na standardowych zasadach Raitonowego paraliżu. Siła prądu jest równa rangi B.
Posiadając Sennina w Bakutonie jesteśmy w stanie zmniejszyć siłę wybuchu by zadać mniejsze obrażenia, podczas gdy prąd rozchodzi się normalnie i ma większe szanse na paraliż.
Posiadając rangę S w Raiton oraz płacąc koszt Standardowy S, wyładowania poruszają do 50% zasięgu dalej oraz mają siłę techniki S.
Posiadając Ikite Iru Bakuhatsu, Specjalizację w Bakutonie oraz Kontrolę Chakry 9, płacąc koszt Podwójny techniki, jesteśmy w stanie sprawić, że nasze twory ”wybuchną” jedynie potężnym wyładowaniem elektrycznym jaki razi i paraliżuje wszystko w swoim zasięgu. Limity chakry jakie może zmieścić twór jednak pozostają takie same, czyli by wyładowanie miało siłę B, twór musi być przynajmniej Spory, a by miało siłę S, Wielki.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=麻痺爆発]Mahi Bakuhatsu | Paralyzing Explosion[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/35QQFFv.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Bakuton, Raiton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Baran → Pies → Baran → Małpa → Tygrys → Wół → Szczur → Zając[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]Różny[/row]
[row title=Wymagania]Raiton B, Dowolna inna technika Bakutonu[/row]
[description]
[p]Dość specjalna technika Bakutonu, jaka sprawia, że następne jutsu Uwolnienia Wybuchu jakie wykona ninja, zmieni trochę swoje właściwości. Poza klasyczną eksplozją, naładowana jest ona również chakrą Raitonu jaka to dodatkowo rozchodzi się dookoła pola rażenia. Fala prądu porusza się dalej niż wybuch o około 25% bazowej odległości. Jeśli wybuch więc będzie miał 10m średnicy, fala elektryczności poleci dalej aż do 12,5m. Tak więc poza wybuchem razimy przeciwnika wyładowaniami elektrycznymi, paraliżując go. Działa to oczywiście na standardowych zasadach Raitonowego paraliżu. Siła prądu jest równa rangi B. [/p]

[b]Posiadając Sennina w Bakutonie[/b] jesteśmy w stanie zmniejszyć siłę wybuchu by zadać mniejsze obrażenia, podczas gdy prąd rozchodzi się normalnie i ma większe szanse na paraliż. 
[b]Posiadając rangę S w Raiton[/b] oraz płacąc koszt Standardowy S, wyładowania poruszają do 50% zasięgu dalej oraz mają siłę techniki S.
[b]Posiadając Ikite Iru Bakuhatsu, Specjalizację w Bakutonie oraz Kontrolę Chakry 9[/b], płacąc koszt Podwójny techniki, jesteśmy w stanie sprawić, że nasze twory [i]”wybuchną”[/i] jedynie potężnym wyładowaniem elektrycznym jaki razi i paraliżuje wszystko w swoim zasięgu. Limity chakry jakie może zmieścić twór jednak pozostają takie same, czyli by wyładowanie miało siłę B, twór musi być przynajmniej Spory, a by miało siłę S, Wielki.
[/description]

Saishū Bakuhatsu | Final Explosion最終爆発
KlasyfikacjaBakuton, Transformacja Natury
PieczęcieRozłożone dłonie na boki → Złączone dłonie nadgarstkami przed sobą
KosztCzterokrotny
ZasięgBazowo 10m
WymaganiaSpecjalizacja, Sennin, Kontrola Chakry 9
Potężna technika opracowana przez Dōhito Midoro. Użytkownik kumuluje ogromne ilości chakry bakutonu w obu dłoniach rozkładając je na boki, by następnie złączyć je nadgarstkami przed sobą uwalniając nagromadzoną energię. Technika nie posiada pieczęci jako takich lecz czas na skumulowanie tak dużej ilości zajmuje tyle co złożenie około 3 pieczęci. Można ją zbierać dłużej by zwiększyć zasięg rażenia techniki. Po złączeniu rąk przed sobą ukierunkowywujemy eksplozję w jak najbardziej skondensowaną energię, która ma przyjąć formę promienia. Wybuch jest dość wąski, gdyż jest to około 50cm średnicy, oraz długi od 10m do nawet 30m. Dzięki temu zyskuje dużą siłę przebicia mogąc przedziurawić prawie wszystko na swojej drodze. Bariery wspomagane chakrą w zasadzie nie stanowią większego wyzwania ze względu na punktowy nacisk ogromnej ilości bakutonu użytkownika. Bezpośrednie uderzenie jest na tyle potężne, że rozrywa wszystko na swojej drodze nie pozostawiając prawie niczego.
Mimo nakierowania techniki, niesie ona ze sobą pewien dodatkowy koszt dla tego kto jej używa. Spore obciążenie jakie jest nakładane na dłonie sprawia, że stają się odrętwiałe i odmawiają posłuszeństwa przez następną turę. Dodatkowo bezpiecznie wykonać technikę można raz na 10 tur. Jest możliwość forsowania jej częściej lecz prowadzi to tylko do poważnych kontuzji rąk i stawów. Ze względu na te negatywne aspekty, techniki nie da się wykonać klonem gdyż rozpadł by się podczas jej użycia.
Czas ładowania chakryJak 3 pieczęciJak 6 pieczęciJak 9 pieczęci
Zasięg techniki10m20m30m
Posiadając Wytrzymałość na 9 jesteśmy w stanie oprzeć się sile odrzutu przez co nasze dłonie już nie drętwieją.
Posiadając Wytrzymałość na 10 oraz Kontrolę Chakry na 10 jesteśmy w stanie używać techniki bezpiecznie co 2 tury.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=最終爆発]Saishū Bakuhatsu | Final Explosion[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/Fkjr7HX.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Bakuton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Rozłożone dłonie na boki → Złączone dłonie nadgarstkami przed sobą[/row]
[row title=Koszt]Czterokrotny[/row]
[row title=Zasięg]Bazowo 10m[/row]
[row title=Wymagania]Specjalizacja, Sennin, Kontrola Chakry 9[/row]
[description]
[p]Potężna technika opracowana przez Dōhito Midoro. Użytkownik kumuluje ogromne ilości chakry bakutonu w obu dłoniach rozkładając je na boki, by następnie złączyć je nadgarstkami przed sobą uwalniając nagromadzoną energię. Technika nie posiada pieczęci jako takich lecz czas na skumulowanie tak dużej ilości zajmuje tyle co złożenie około 3 pieczęci. Można ją zbierać dłużej by zwiększyć zasięg rażenia techniki. Po złączeniu rąk przed sobą ukierunkowywujemy eksplozję w jak najbardziej skondensowaną energię, która ma przyjąć formę promienia. Wybuch jest dość wąski, gdyż jest to około 50cm średnicy, oraz długi od 10m do nawet 30m. Dzięki temu zyskuje dużą siłę przebicia mogąc przedziurawić prawie wszystko na swojej drodze. Bariery wspomagane chakrą w zasadzie nie stanowią większego wyzwania ze względu na punktowy nacisk ogromnej ilości bakutonu użytkownika. Bezpośrednie uderzenie jest na tyle potężne, że rozrywa wszystko na swojej drodze nie pozostawiając prawie niczego.  [/p]

[p]Mimo nakierowania techniki, niesie ona ze sobą pewien dodatkowy koszt dla tego kto jej używa. Spore obciążenie jakie jest nakładane na dłonie sprawia, że stają się odrętwiałe i odmawiają posłuszeństwa przez następną turę. Dodatkowo bezpiecznie wykonać technikę można raz na 10 tur. Jest możliwość forsowania jej częściej lecz prowadzi to tylko do poważnych kontuzji rąk i stawów. Ze względu na te negatywne aspekty, techniki nie da się wykonać klonem gdyż rozpadł by się podczas jej użycia.[/p]

| Czas ładowania chakry | Jak 3 pieczęci| Jak 6 pieczęci| Jak 9 pieczęci| 
|:-----:|:------:|:------:|:-----:|
| Zasięg techniki | 10m | 20m | 30m | 

[b]Posiadając Wytrzymałość na 9[/b] jesteśmy w stanie oprzeć się sile odrzutu przez co nasze dłonie już nie drętwieją. 
[b]Posiadając Wytrzymałość na 10 oraz Kontrolę Chakry na 10[/b] jesteśmy w stanie używać techniki bezpiecznie co 2 tury. 
[/description]
► Pokaż Spoiler | Raiton
Mahi Bakuhatsu | Paralyzing Explosion麻痺爆発
KlasyfikacjaBakuton, Raiton, Transformacja Natury
PieczęcieBaran → Pies → Baran → Małpa → Tygrys → Wół → Szczur → Zając
KosztStandardowy
ZasięgRóżny
WymaganiaRaiton B, Dowolna inna technika Bakutonu
Dość specjalna technika Bakutonu, jaka sprawia, że następne jutsu Uwolnienia Wybuchu jakie wykona ninja, zmieni trochę swoje właściwości. Poza klasyczną eksplozją, naładowana jest ona również chakrą Raitonu jaka to dodatkowo rozchodzi się dookoła pola rażenia. Fala prądu porusza się dalej niż wybuch o około 25% bazowej odległości. Jeśli wybuch więc będzie miał 10m średnicy, fala elektryczności poleci dalej aż do 12,5m. Tak więc poza wybuchem razimy przeciwnika wyładowaniami elektrycznymi, paraliżując go. Działa to oczywiście na standardowych zasadach Raitonowego paraliżu. Siła prądu jest równa rangi B.
Posiadając Sennina w Bakutonie jesteśmy w stanie zmniejszyć siłę wybuchu by zadać mniejsze obrażenia, podczas gdy prąd rozchodzi się normalnie i ma większe szanse na paraliż.
Posiadając rangę S w Raiton oraz płacąc koszt Standardowy S, wyładowania poruszają do 50% zasięgu dalej oraz mają siłę techniki S.
Posiadając Ikite Iru Bakuhatsu, Specjalizację w Bakutonie oraz Kontrolę Chakry 9, płacąc koszt Podwójny techniki, jesteśmy w stanie sprawić, że nasze twory ”wybuchną” jedynie potężnym wyładowaniem elektrycznym jaki razi i paraliżuje wszystko w swoim zasięgu. Limity chakry jakie może zmieścić twór jednak pozostają takie same, czyli by wyładowanie miało siłę B, twór musi być przynajmniej Spory, a by miało siłę S, Wielki.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=麻痺爆発]Mahi Bakuhatsu | Paralyzing Explosion[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/35QQFFv.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Bakuton, Raiton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Baran → Pies → Baran → Małpa → Tygrys → Wół → Szczur → Zając[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]Różny[/row]
[row title=Wymagania]Raiton B, Dowolna inna technika Bakutonu[/row]
[description]
[p]Dość specjalna technika Bakutonu, jaka sprawia, że następne jutsu Uwolnienia Wybuchu jakie wykona ninja, zmieni trochę swoje właściwości. Poza klasyczną eksplozją, naładowana jest ona również chakrą Raitonu jaka to dodatkowo rozchodzi się dookoła pola rażenia. Fala prądu porusza się dalej niż wybuch o około 25% bazowej odległości. Jeśli wybuch więc będzie miał 10m średnicy, fala elektryczności poleci dalej aż do 12,5m. Tak więc poza wybuchem razimy przeciwnika wyładowaniami elektrycznymi, paraliżując go. Działa to oczywiście na standardowych zasadach Raitonowego paraliżu. Siła prądu jest równa rangi B. [/p]

[b]Posiadając Sennina w Bakutonie[/b] jesteśmy w stanie zmniejszyć siłę wybuchu by zadać mniejsze obrażenia, podczas gdy prąd rozchodzi się normalnie i ma większe szanse na paraliż. 
[b]Posiadając rangę S w Raiton[/b] oraz płacąc koszt Standardowy S, wyładowania poruszają do 50% zasięgu dalej oraz mają siłę techniki S.
[b]Posiadając Ikite Iru Bakuhatsu, Specjalizację w Bakutonie oraz Kontrolę Chakry 9[/b], płacąc koszt Podwójny techniki, jesteśmy w stanie sprawić, że nasze twory [i]”wybuchną”[/i] jedynie potężnym wyładowaniem elektrycznym jaki razi i paraliżuje wszystko w swoim zasięgu. Limity chakry jakie może zmieścić twór jednak pozostają takie same, czyli by wyładowanie miało siłę B, twór musi być przynajmniej Spory, a by miało siłę S, Wielki.
[/description]
Ostatnio zmieniony 11 sie 2023, 15:22 przez Jelonek, łącznie zmieniany 3 razy.
Obrazek
九死一生。
Awatar użytkownika
Dōhito Midoro
Posty: 540
Rejestracja: 06 cze 2021, 22:58
Ranga: Genin
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Dōhito Midoro

Saishū Bakuhatsu | Final Explosion最終爆発
KlasyfikacjaBakuton, Transformacja Natury
PieczęcieRozłożone dłonie na boki → Złączone dłonie nadgarstkami przed sobą
KosztCzterokrotny
ZasięgBazowo 10m
WymaganiaSpecjalizacja, Sennin, Kontrola Chakry 9
Potężna technika opracowana przez Dōhito Midoro. Użytkownik kumuluje ogromne ilości chakry bakutonu w obu dłoniach rozkładając je na boki, by następnie złączyć je nadgarstkami przed sobą uwalniając nagromadzoną energię. Technika nie posiada pieczęci jako takich lecz czas na skumulowanie tak dużej ilości zajmuje tyle co złożenie około 3 pieczęci. Można ją zbierać dłużej by zwiększyć zasięg rażenia techniki. Po złączeniu rąk przed sobą ukierunkowywujemy eksplozję w jak najbardziej skondensowaną energię, która ma przyjąć formę promienia. Wybuch jest dość wąski, gdyż jest to około 50cm średnicy, oraz długi od 10m do nawet 30m. Dzięki temu zyskuje dużą siłę przebicia mogąc przedziurawić prawie wszystko na swojej drodze. Bariery wspomagane chakrą w zasadzie nie stanowią większego wyzwania ze względu na punktowy nacisk ogromnej ilości bakutonu użytkownika. Bezpośrednie uderzenie jest na tyle potężne, że rozrywa wszystko na swojej drodze nie pozostawiając prawie niczego.
Mimo nakierowania techniki, niesie ona ze sobą pewien dodatkowy koszt dla tego kto jej używa. Spore obciążenie jakie jest nakładane na dłonie sprawia, że stają się odrętwiałe i odmawiają posłuszeństwa przez następną turę. Dodatkowo bezpiecznie wykonać technikę można raz na 10 tur. Jest możliwość forsowania jej częściej lecz prowadzi to tylko do poważnych kontuzji rąk i stawów. Ze względu na te negatywne aspekty, techniki nie da się wykonać klonem gdyż rozpadł by się podczas jej użycia.
Czas ładowania chakryJak 3 pieczęciJak 6 pieczęciJak 9 pieczęci
Zasięg techniki10m20m30m
Posiadając Wytrzymałość na 9 jesteśmy w stanie oprzeć się sile odrzutu przez co nasze dłonie już nie drętwieją.
Posiadając Wytrzymałość na 10 oraz Kontrolę Chakry na 10 jesteśmy w stanie używać techniki bezpiecznie co 2 tury.
Technika prywatna :zaba:
Ostatnio zmieniony 28 lip 2021, 3:55 przez Dōhito Midoro, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
九死一生。
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2744
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Dōhito Midoro

1. Zrobiłbym coś w stylu ładowania. Czas jak na 5 pieczęci to 10 metrów, 10 pieczęci 20 metrów, maksymalny zasięg to 15 metrów, gdy mniej więcej 12-13 pieczęci czas ładowania. Nie wiem też bym specjalnie dawał te 10 tur czekania, a potem "nagle" je usuwał. Prędzej bym to widział tak, że można używać częściej, ale może to doprowadzić do uszkodzenia rąk bądź ich oderwania, a odpowiednie poziomy wytrzymałości negują negatywne efekty, przy 10 pozwalając wykorzystywać względnie bezpiecznie raz na turę/dwie? Wszystko wiadomo, zależne od oceny MG, bo jak masz zranioną rękę, to trochę gorzej etc. Nie podoba mi się też sformułowanie "dezintegracja". Raczej bym napisał, że siła przebicia jest na tyle wielka, że nie zostawia niemalże niczego. And that's all i guess
Awatar użytkownika
Dōhito Midoro
Posty: 540
Rejestracja: 06 cze 2021, 22:58
Ranga: Genin
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Dōhito Midoro

No właśnie po to dawałem tyle wymagań oraz duży koszt by pieczęci wyszło tak mało. To ładownie całkiem ok więc moja propozycja jest taka, że czas 3 pieczęci to 10m a 6 da nam 20m i ew dodał ruskim targiem 9 pieczęci dla 30m ew 7 dla 25 jeśli na 25 ma się skończyć.

Jak to ustalimy to zrobie dopisek o używaniu częściej z ryzykiem dla zdrowia oraz poprawie Dezintegracje.
Obrazek
九死一生。
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1987
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Dōhito Midoro

3/6/9 dla 10/20/30 jest ok
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Dōhito Midoro
Posty: 540
Rejestracja: 06 cze 2021, 22:58
Ranga: Genin
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Dōhito Midoro

Senkōhanabi | Sparklers線香花火
KlasyfikacjaBakuton, Transformacja Natury
PieczęcieSmok
KosztStandardowy na turę (minimum 3)
Zasięg---
WymaganiaBakuton D
Prosta technika Bakutonu. Po złożeniu pieczęci nad dłonią użytkownika pojawia się seria skupionych, malutkich, cichych wybuchów tworzących zimne ognie. Są one zawsze przed nią więc jeśli obrócimy ją w dół, to będą pod nią. Wybuchy są na tyle malutkie, że nie są w stanie wyrządzić nikomu krzywdy.

Posiadając rangę B w Bakuton technikę można wykonać bez pieczęci. Czas kumulacji chakry pozostaje taki jak faktyczne ich złożenie.
Posiadając Sennina w Bakuton można nadać wybuchą różne kolory.
Hanabi | Fireworks花火
KlasyfikacjaBakuton, Transformacja Natury
PieczęciePies → Smok
KosztPoczwórny (minimum 12)
Zasięg20m
WymaganiaSenkōhanabi, C1
Po złożeniu pieczęci użytkownik wykorzystując swój plastyczny materiał, jak np. glinę, strzela z ust niewielkim pociskiem. Wybuch następuje zgodnie z zasadami techniki C1. Różnica jest taka, że wybuch jest stosunkowo słaby i nie niszczy całego materiału, a rozrzuca go na boki by po chwili eksplodował sam z siebie, tworząc w ten sposób fajerwerki.

Posiadając rangę B w Bakuton zasięg zwiększa się do 40m.
Posiadając Specjalizacje Bakutonu można nadać wybuchom różne kształty.
Posiadając Sennina w Bakuton można nadać wybuchą różne kolory.
Raczej ogolnodostepne?
Obrazek
九死一生。
Awatar użytkownika
Hyūga Eijiro
Posty: 171
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:31
Ranga: Jōnin
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Ranga dodatkowa: Sennin
Discord: Tokatsu#5342
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Dōhito Midoro

Akcept
Obrazek
W razie jakichkolwiek pytań lub jak ktoś ma do mnie jakąś sprawę to zapraszam do kontaktowania się na discordzie - Tokatsu#5342
Awatar użytkownika
Dōhito Midoro
Posty: 540
Rejestracja: 06 cze 2021, 22:58
Ranga: Genin
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Dōhito Midoro

Ishimuro no Sakusei | Stone House Creation石室の作成
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury
PieczęcieBudowa: Wąż → Szczur → Wąż → Baran → Zając → Ptak → Wół → Szczur → Wół → Szczur → Koń → Zając → Pies → Baran → Szczur → Smok → Małpa → Szczur → Baran → Szczur → Przyłożenie dłoni do ziemi
Modyfikacje: Wąż → Szczur → Wąż → Baran → Przyłożenie dłoni do ściany budynku
KosztRóżny
  • Dom wielkości budy dla psa lub niewielkiego namiotu - Połowiczny koszt B
  • Dom jednorodzinny - Standardowy koszt B
  • Dom jednorodzinny, piętrowy - Standardowy koszt A. Wymaga rangi A w Doton
  • Dom wielkości willi - Standardowy koszt S. Wymaga rangi S w Doton
  • Dom wielkości willi, piętrowy - Podwójny koszt S. Wymaga rangi S w Doton
  • Budynek piętrowy - Poczwórny koszt S. Wymaga rangi S oraz Specjalizację w Doton
  • Dodanie lub usunięcie modyfikacji ścian np. półki lub ornamenty - Standardowy koszt D od pojedyńczej modyfikacji
ZasięgPrzy nas
Wymagania---
Technika Dotonu wykorzystywana do tworzenia domów z kamienia charakterystycznych dla krajobrazu Iwagakure no Sato. Po złożeniu pieczęci oraz przyłożeniu dłoni do ziemi, wyrasta przed nami seria kamiennych ścian tworząc dom. Możemy dowolnie kreować układ pokoi, wejść oraz okien. Technika sama w sobie nie jest w stanie wytworzyć np. okien, oświetlenia oraz innych tego typu rzeczy lecz jest w stanie przygotować pod nie miejsce. Niema również problemu by przy tworzeniu lub późniejszej modyfikacji dodać elementy ozdobne takie jak półki, wgłębienia, ornamenty czy też parapety. Wyrastają bądź zagłębiają się one po prostu ze skały na długość maksymalnie kilkunastu centymetrów. Oczywiście modyfikować można tylko materiał wykożystany przez nas do budowy budynku. Nie da się tą techniką zrobić takich modyfikacji np. w naturalnej jaskini.

Posiadając rangę A w Doton można stworzyć dom piętrowy.
Posiadając rangę S w Doton można stworzyć dom wielkości willi.
Posiadając ranga S oraz Specjalizację w Doton można stworzyć sporych rozmiarów blok mający maksymalnie 5 pięter.
Posiadając Sennina w Doton można wybrać z jakiego kamienia będzie wykonany budynek. Jeśli nie jest to jednak materiał na którym dom powstaje np, skała albo piaskowiec, koszt jest mnożony dwukrotnie. Użytkownik jednak musiał mieć kiedyś styczność z tym materiałem. Nie stworzymy marmurowej podłogi jeśli nie znamy jego dokładnej struktury oraz wyglądu.

Specjalna zasada: by móc budować większe domy oraz domy piętrowe (te od rangi A w górę), należy udać się na misję/fabułę rangi C by zdobyć niezbędną wiedzę na temat budownictwa. Bez niej takie budynki po prostu się zawalą.
Ogólna sadok
Obrazek
九死一生。
Awatar użytkownika
Hyūga Eijiro
Posty: 171
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:31
Ranga: Jōnin
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Ranga dodatkowa: Sennin
Discord: Tokatsu#5342
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Dōhito Midoro

1. Dałbym jako ogólnodostępna
2. Dodałbym wartości w m3 do każdego budynku
3. Dodałbym możliwość wybudowania np 2 budynków standardwoych zamiast Wilii/bloku itd
4. Umożliwilbym późniejsza edycję domu
4a. Czy można edytować budynki nie stworzone przez tą technikę ale wykonane z kamienia?
5. Czy wytrzymałość budynku będzie zależała od użytego surowcs/podłoża?
Obrazek
W razie jakichkolwiek pytań lub jak ktoś ma do mnie jakąś sprawę to zapraszam do kontaktowania się na discordzie - Tokatsu#5342
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1187
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Dōhito Midoro

1. Zostawił bym jako ozwojowany by w zwoju były chociażby zapisane podstawy budownictwa, jak stawiać ścianę działową by budynek ci się nie zawalił na głowę etc.
2. Jeśli bardzo chcesz to w metrarzu to mogę zaraz usiąść z ojcem architektem i ci to policzyć tylko po co na forkum pod Naruto bawić się w architekta spoko moża powiedzieć, że robisz domek wielkości m2 w bloku.
3. Budując dwa domy nie zbudujesz jednego większego. A jak chcesz zbudować dwa to możesz użyć techniki ponownie złwaszcza, że dom powstaje zaraz przed tobą.
4. No właśnie ja bym nie dawał. To jest technika do budowy domów. Jakby dać możliwość edycji kamienia to mógłbyś "budując dom" robić sobie drzwi w jaskiniach wroga czy inne pierdoły a to nie o to tu chodzi.
4a. Pisałem, że nie. Gdy przestaniesz przelewać chakrę do ścian to budynek staje się statyczny. Wyobraź to sobie jak cement. Jak zastygnie to musisz go kuć by coś zmienić. Ew mogę dodać, że można wyburzyć część domu i ją później zedytować.
5. Tak. Wytrzymałość domu jest wytrzymałością materiału. Jak użyjesz kamienia to będzie to zwykła kamienna chatka. Tak samo idk piaskowiec czy marmur. Jak go zbudujesz na bagnie to logiczne, że się zapadnie/zawali szybciej, niż taki postawiony na normalnej skale.
Awatar użytkownika
Hyūga Eijiro
Posty: 171
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:31
Ranga: Jōnin
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Ranga dodatkowa: Sennin
Discord: Tokatsu#5342
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Dōhito Midoro

Po przedyskutowaniu Akcept
Obrazek
W razie jakichkolwiek pytań lub jak ktoś ma do mnie jakąś sprawę to zapraszam do kontaktowania się na discordzie - Tokatsu#5342
Awatar użytkownika
Dōhito Midoro
Posty: 540
Rejestracja: 06 cze 2021, 22:58
Ranga: Genin
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Dōhito Midoro

Puckパック
GatunekFelinae ♂
RozmiarMały
Posiadane dziedzinyGenjutsu A
Fūinjutsu A
Ninjutsu S
Katon S
Fūton S
Posiadane AtutySensor
Siła4
Szybkość8
Wytrzymałość7
Refleks8
Siła woli8
Kontrola Chakry10
Ilosc chakry15000 E: 0 | D: 0 | C: 20 | B: 100 | A: 250 | S: 500
Ciekawski, energiczny, towarzyski. Takimi słowami można opisać właśnie Pucka. Od małego mówiono mu, że ma talent co też się sprawdziło dość szybko. W zaledwie dwa lata opanował techniki chakry oraz rozwinął się do niesamowitego poziomu. Starszyzna nazywała go wręcz Złotym Kotem. Cokolwiek to by nie znaczyło. Z biegiem czasu, jako iż ciężko było mu usiedzieć w jednym miejscu, zaczynał poznawać krainę w jakiej żył oraz jej mieszkańców. Był kotem, jakiego nie dało się nie lubić. Wszystko było zasługą jego pogodnego charakteru. Cztery kąty w jakich się znajdował, bez znaczenia jakie duże by nie były, zaczynały mu nie wystarczać. Dowiedział się o istnieniu ludzi oraz paktu jaki mógł ich z nimi połączyć. Zaczęło go to interesować do takiego stopnia, że co jakiś czas ruszał w nieznane by obserwować ludzi. Udawał wtedy zwykłego dachowca. Nic nie mówił, nie chodził na tylnych łapach, nie korzystał z chakry jeśli nie było takiej potrzeby. Uwielbia podróże małe i duże, wylegiwanie się na słońcu jak na kota przystało, wszelkie ryby chociaż najbardziej lubi makrele.
Techniki zwierzęcia
Ninjutsu C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse summoning technique // Standardowy
Ninjutsu C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // Różny
Ninjutsu A // Chakura Tensō no Jutsu | Chakra Transfer Technique // Przekazywana chakra
Genjutsu B // Hebinirami // Podwójny
Fūinjutsu A // Kekkai Shihō Fūjin | Four-Corner Sealing Barrier // Standardowy na turę od osoby
Fūton C // Fūton: Daitoppa | Wind Release: Great Breakthrough // Różny na turę
Fūton B // Fūton: Shinkūgyoku | Wind Release: Vacuum Sphere // Standardowy
Katon C // Katon: Gōkakyū no Jutsu | Fire Release: Great Fireball Technique // Różny na turę
Katon S // Katon: Gōenka | Fire Style: Flame Flower // Standardowy od 5 kul
Współpracuje z

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=パック]Puck[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/OP3YLvC.png[/pic]
[row title=Gatunek]Felinae ♂[/row]
[row title=Rozmiar]Mały[/row]
[row title=Posiadane dziedziny]Genjutsu A
Fūinjutsu A
Ninjutsu S 
Katon S 
Fūton S[/row]
[row title=Posiadane Atuty]Sensor[/row]
[sum sila=4 szybkosc=8 wytrzymalosc=7 refleks=8 sila_woli=8 kontrola_chakry=10 e=0 d=0 c=20 b=100 a=250 s=500]15000[/sum]
[description]Ciekawski, energiczny, towarzyski. Takimi słowami można opisać właśnie Pucka. Od małego mówiono mu, że ma talent co też się sprawdziło dość szybko. W zaledwie dwa lata opanował techniki chakry oraz rozwinął się do niesamowitego poziomu. Starszyzna nazywała go wręcz Złotym Kotem. Cokolwiek to by nie znaczyło. Z biegiem czasu, jako iż ciężko było mu usiedzieć w jednym miejscu, zaczynał poznawać krainę w jakiej żył oraz jej mieszkańców. Był kotem, jakiego nie dało się nie lubić. Wszystko było zasługą jego pogodnego charakteru. Cztery kąty w jakich się znajdował, bez znaczenia jakie duże by nie były, zaczynały mu nie wystarczać. Dowiedział się o istnieniu ludzi oraz paktu jaki mógł ich z nimi połączyć. Zaczęło go to interesować do takiego stopnia, że co jakiś czas ruszał w nieznane by obserwować ludzi. Udawał wtedy zwykłego dachowca. Nic nie mówił, nie chodził na tylnych łapach, nie korzystał z chakry jeśli nie było takiej potrzeby. Uwielbia podróże małe i duże, wylegiwanie się na słońcu jak na kota przystało, wszelkie ryby chociaż najbardziej lubi makrele.
[/description]
[row]Techniki zwierzęcia[/row]
[description]
[row title=Ninjutsu] C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse summoning technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // Różny[/row]
[row title=Ninjutsu] A // Chakura Tensō no Jutsu | Chakra Transfer Technique // Przekazywana chakra[/row]
[row title=Genjutsu] B // Hebinirami // Podwójny[/row]
[row title=Fūinjutsu] A // Kekkai Shihō Fūjin | Four-Corner Sealing Barrier // Standardowy na turę od osoby[/row]
[row title=Fūton] C // Fūton: Daitoppa | Wind Release: Great Breakthrough // Różny na turę[/row]
[row title=Fūton] B // Fūton: Shinkūgyoku | Wind Release: Vacuum Sphere // Standardowy[/row]
[row title=Katon] C // Katon: Gōkakyū no Jutsu | Fire Release: Great Fireball Technique // Różny na turę[/row]
[row title=Katon] S // Katon: Gōenka | Fire Style: Flame Flower // Standardowy od 5 kul[/row]
[/description]
Miyo美代
GatunekFelinae ♀
RozmiarMały
Posiadane dziedzinyKaton B
Genjutsu A
Ninjutsu A
Iryō Ninjutsu S
Posiadane AtutyChirurgiczna Precyzja
Siła3
Szybkość7
Wytrzymałość5
Refleks7
Siła woli9
Kontrola Chakry9
Ilosc chakry10000 E: 0 | D: 5 | C: 30 | B: 150 | A: 375 | S: 1000
Miyo to urodzona kocia mama. Mimo iż własnych dzieci nie posiada, gdyż jest na to za młoda jeszcze, opiekuje się każdym potrzebującym. Jej dar do medycyny sprawił, że prawie każdy potrzebujący futrzak do niej przychodzi. To właśnie jej dobre uczynki oraz oddanie sprawie, sprawiło, że jest tak bardzo szanowana wśród kociej społeczności. Mimo dużych umiejętności w władaniu chakrą, zdaje sobie sprawę, że niektóre prośby można rozwiązać w prostsze sposoby. Jest bardzo zręczna i precyzyjna przez co nauczyła się też pracować swoimi przednimi łapkami. Nałożenie maści albo założenie opatrunku to dla niej bułka z masłem. Co prawda narzędzia, których używa pochodzą od ludzi lecz nie przeszkadza jej to. Jest nawet zdania, że w zamian za dary jakie przyniosły jej inne koty, czyli ludzką technologię, jest im coś winna. Oczywiście najpierw by musiała polubić danego człowieka by mu pomóc lecz zrobiła by to bez wahania. W końcu oni też byli żywymi, potrzebującymi istotami, jakimi można było by się zaopiekować.
Techniki zwierzęcia
Ninjutsu C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse summoning technique // Standardowy
Ninjutsu C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // Różny
Genjutsu C // Magen: Kokoni Arazu no Jutsu | Demonic Illusion: False Surroundings Technique // Potrójny
Genjutsu A // Akumu // Standardowy
Iryō Ninjutsu D // Bunseki no Jutsu | Analysis Technique // Standardowy na turę
Iryō Ninjutsu C // Shōsen Jutsu | Mystical Palm Technique // Różny na turę
Iryō Ninjutsu B // Chakura no Mesu | Chakra Scalpel // Połowiczny na turę od ręki
Iryō Ninjutsu B // Saikan Chūshutsu no Jutsu | Delicate Illness Extraction Technique // Potrójny
Iryō Ninjutsu A // Chikatsu Saisei no Jutsu | Healing Resuscitation Regeneration Technique // Standardowy na turę
Katon D // Keikoku Furea | Warning Flare // Pięciokrotny, minimum 15 chakry
Współpracuje z

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=美代]Miyo[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/liobNGJ.png[/pic]
[row title=Gatunek]Felinae ♀[/row]
[row title=Rozmiar]Mały[/row]
[row title=Posiadane dziedziny]Katon B
Genjutsu A
Ninjutsu A
Iryō Ninjutsu S 
[/row]
[row title=Posiadane Atuty]Chirurgiczna Precyzja[/row]
[sum sila=3 szybkosc=7 wytrzymalosc=5 refleks=7 sila_woli=9 kontrola_chakry=9 e=0 d=5 c=30 b=150 a=375 s=1000]10000[/sum]
[description] Miyo to urodzona kocia mama. Mimo iż własnych dzieci nie posiada, gdyż jest na to za młoda jeszcze, opiekuje się każdym potrzebującym. Jej dar do medycyny sprawił, że prawie każdy potrzebujący futrzak do niej przychodzi. To właśnie jej dobre uczynki oraz oddanie sprawie, sprawiło, że jest tak bardzo szanowana wśród kociej społeczności. Mimo dużych umiejętności w władaniu chakrą, zdaje sobie sprawę, że niektóre prośby można rozwiązać w prostsze sposoby. Jest bardzo zręczna i precyzyjna przez co nauczyła się też pracować swoimi przednimi łapkami. Nałożenie maści albo założenie opatrunku to dla niej bułka z masłem. Co prawda narzędzia, których używa pochodzą od ludzi lecz nie przeszkadza jej to. Jest nawet zdania, że w zamian za dary jakie przyniosły jej inne koty, czyli ludzką technologię, jest im coś winna. Oczywiście najpierw by musiała polubić danego człowieka by mu pomóc lecz zrobiła by to bez wahania. W końcu oni też byli żywymi, potrzebującymi istotami, jakimi można było by się zaopiekować. 
[/description]
[row]Techniki zwierzęcia[/row]
[description]
[row title=Ninjutsu] C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse summoning technique // Standardowy[/row]
[row title=Ninjutsu] C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // Różny[/row]
[row title=Genjutsu] C // Magen: Kokoni Arazu no Jutsu | Demonic Illusion: False Surroundings Technique // Potrójny[/row]
[row title=Genjutsu] A // Akumu // Standardowy[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] D // Bunseki no Jutsu | Analysis Technique // Standardowy na turę[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] C // Shōsen Jutsu | Mystical Palm Technique // Różny na turę[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] B // Chakura no Mesu | Chakra Scalpel // Połowiczny na turę od ręki[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] B // Saikan Chūshutsu no Jutsu | Delicate Illness Extraction Technique // Potrójny[/row]
[row title=Iryō Ninjutsu] A // Chikatsu Saisei no Jutsu | Healing Resuscitation Regeneration Technique // Standardowy na turę[/row]
[row title=Katon] D // Keikoku Furea | Warning Flare // Pięciokrotny, minimum 15 chakry[/row]
[/description]
Ostatnio zmieniony 24 paź 2022, 16:14 przez Dōhito Midoro, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
九死一生。
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1987
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Dōhito Midoro

No znalazłem tylko jeden błąd.

Źle wpisałeś koszta chakry dla Miyo

Also polecam przeczytać opis atrybutów i opis atrybutów w propozycjach które pewnie niedługo będą wprowadzone. Nie wiem czy będziesz chciał mieć atrybut 2, zwłaszcza że będzie on oznaczał wadę dla kotów.
Ostatnio zmieniony 23 paź 2022, 10:39 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 1 raz.
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Dōhito Midoro
Posty: 540
Rejestracja: 06 cze 2021, 22:58
Ranga: Genin
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Dōhito Midoro

Faptycznie moje nie dopaczenie.

Miyo chakra edited.

Poprawiłem też ich staty tak, by nawet jeśli przejdą nowe ustalenia to by nie trzeba było ich reworkować czyli głównie siła/wytrzymałość +/- 3 oczka.
Obrazek
九死一生。
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne Techniki”