• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Jajko

Awatar użytkownika
Yamanaka Aiko
Posty: 476
Rejestracja: 27 kwie 2021, 4:55
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: meei#6947
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Jajko

Shintenshin: Umarekawari | Mind body switch: Reincarnation心転:生まれ変わり­
KlasyfikacjaShintenshin no jutsu, Kinjutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieSmok → Małpa → Baran → Małpa → Smok → Koń → Smok → Dzik → Małpa → Ptak → Smok → Ptak → Wąż → Dzik → Specificzna
KosztPoczwórny S
Zasięg15 metrów
WymaganiaSpecjalizacja Shintenshin no jutsu, Sennin Shintenshin no jutsu, Kontrola Chakry 10, osłabiony przeciwnik
Kwintesencja oraz ostateczna forma techniki Shintenshin no Jutsu, używana jako ostatnia deska ratunku. Technika umożliwia przejęcie kontroli nad przeciwnikiem oraz wygnanie jego duszy z ciała i tym samym przejęcie ciała na zawsze, jako swoje.
Po przejęciu kontroli nad przeciwnikiem, w podświadomości odbywa się walka dwóch umysłów, a jej wynik decyduje, kto w ostateczności zachowa władzę nad ciałem. Znacznie mniejszy poziom Siły Woli ofiary ułatwia całkowite przejęcie władzy nad ciałem. Jeżeli ofiara posiada Siłę Woli równą lub większą od Yamanaki, walka jest znacznie trudniejsza. Odbywa się na normalnych zasadach, choć wszystko ma miejsce w podświadomości ofiary. Zarówno Yamanaka jak i przeciwnik posiadają ekwipunek oraz zdolności. Obrażenia, jakie sobie zadadzą mogą (acz nie muszą) mieć wpływ na ciała fizyczne obu osób po zakończeniu walki. Cały proces jest objęty ścisłą oceną MG i to on ma decydujący głos w sprawie.

Kiedy Yamanaka przegra pojedynek, jej dusza wyrzucana jest z ciała przeciwnika oraz powraca do ciała oryginalnego. Jest wyczerpana i niezdolna do dalszej walki.

Kiedy Yamanaka wygra pojedynek, dusza przeciwnika wyrzucana jest z ciała przeciwnika, oraz jeżeli nie posiada zdolności, które umożliwiają jej trafienie do innego ciała, przez chwilę wędruje bez celu, by następnie rozpłynąć się w powietrzu, trafiając tym samym do zaświatów. Dusza Yamanaki osadza się w nowym ciele i to ono staje się "ciałem pierwotnym". Od nowego ciała przejmuje nie tylko wygląd, ale ilość posiadanej chakry, statystyki fizyczne (siła, wytrzymałość, szybkość, refleks) nałożone pieczęci, Kekkei Genkai oraz żywioły. Otrzymuje również wszelkie wspomagania, jakie posiada ciało, tracąc tym samym własne, które ściśle opierają się na ciele (np. przeszczepy). Statystyki Siła Woli oraz Kontrola Chakry nie ulegają zmianie, pozostają takie, jakie posiadała Yamanaka przed przejęciem ciała. Wciąż ma dostęp do własnego Hiden, technik wspomagających oraz wspomagań, które nie są ściśle powiązane z poprzednim ciałem (np. podpisany pakt).


Technika wiąże się z ogromnym obciążeniem dla organizmu Yamanaki - na około miesiąc jest wykluczona z cięższych i bardziej wymagających zadań, tyle też trwa rehabilitacja, a minimum dwa miesiące trwa powrót do pełnej sprawności. Potrzebuje również czasu, by odkryć posiadane zdolności oraz nauczyć się nad nimi panować - wymaga to fabuły pod okiem MG. Szacuje się, że bezpieczne użycie techniki to nie więcej niż raz na pół roku.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=心転:生まれ変わり­]Shintenshin: Umarekawari | Mind body switch: Reincarnation[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/xJ22a6h.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shintenshin no jutsu, Kinjutsu, Przepływ Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Smok → Małpa → Baran → Małpa → Smok → Koń → Smok → Dzik → Małpa → Ptak → Smok → Ptak → Wąż → Dzik → Specificzna[/row]
[row title=Koszt]Poczwórny S[/row]
[row title=Zasięg]15 metrów[/row]
[row title=Wymagania]Specjalizacja Shintenshin no jutsu, Sennin Shintenshin no jutsu, Kontrola Chakry 10, osłabiony przeciwnik[/row]
[description]Kwintesencja oraz ostateczna forma techniki Shintenshin no Jutsu, używana jako ostatnia deska ratunku. Technika umożliwia przejęcie kontroli nad przeciwnikiem oraz wygnanie jego duszy z ciała i tym samym przejęcie ciała na zawsze, jako swoje. 
Po przejęciu kontroli nad przeciwnikiem, w podświadomości odbywa się walka dwóch umysłów, a jej wynik decyduje, kto w ostateczności zachowa władzę nad ciałem. Znacznie mniejszy poziom Siły Woli ofiary ułatwia całkowite przejęcie władzy nad ciałem. Jeżeli ofiara posiada Siłę Woli równą lub większą od Yamanaki, walka jest znacznie trudniejsza. Odbywa się na normalnych zasadach, choć wszystko ma miejsce w podświadomości ofiary. Zarówno Yamanaka jak i przeciwnik posiadają ekwipunek oraz zdolności. Obrażenia, jakie sobie zadadzą mogą (acz nie muszą) mieć wpływ na ciała fizyczne obu osób po zakończeniu walki. Cały proces jest objęty ścisłą oceną MG i to on ma decydujący głos w sprawie. 

[b]Kiedy Yamanaka przegra pojedynek[/b], jej dusza wyrzucana jest z ciała przeciwnika oraz powraca do ciała oryginalnego. Jest wyczerpana i niezdolna do dalszej walki.

[b]Kiedy Yamanaka wygra pojedynek[/b], dusza przeciwnika wyrzucana jest z ciała przeciwnika, oraz jeżeli nie posiada zdolności, które umożliwiają jej trafienie do innego ciała, przez chwilę wędruje bez celu, by następnie rozpłynąć się w powietrzu, trafiając tym samym do zaświatów. Dusza Yamanaki osadza się w nowym ciele i to ono staje się "ciałem pierwotnym". Od nowego ciała przejmuje nie tylko wygląd, ale ilość posiadanej chakry, statystyki fizyczne (siła, wytrzymałość, szybkość, refleks) nałożone pieczęci, Kekkei Genkai oraz żywioły. Otrzymuje również wszelkie wspomagania, jakie posiada ciało, tracąc tym samym własne, które ściśle opierają się na ciele (np. przeszczepy). Statystyki Siła Woli oraz Kontrola Chakry nie ulegają zmianie, pozostają takie, jakie posiadała Yamanaka przed przejęciem ciała. Wciąż ma dostęp do własnego Hiden, technik wspomagających oraz wspomagań, które nie są ściśle powiązane z poprzednim ciałem (np. podpisany pakt). 


Technika wiąże się z ogromnym obciążeniem dla organizmu Yamanaki - na około miesiąc jest wykluczona z cięższych i bardziej wymagających zadań, tyle też trwa rehabilitacja, a minimum dwa miesiące trwa powrót do pełnej sprawności. Potrzebuje również czasu, by odkryć posiadane zdolności oraz nauczyć się nad nimi panować - wymaga to fabuły pod okiem MG. Szacuje się, że bezpieczne użycie techniki to nie więcej niż raz na pół roku. 
[/description]
Shintenshin: Teian | Mind body switch: Suggestion心転:提案
KlasyfikacjaShintenshin no jutsu, Przepływ Chakry
Pieczęcie Czas kumulowania 10 pieczęci
KosztDwukrotny
Zasięg15 metrów średnicy
WymaganiaSpecjalizacja: Shintenshin no Jutsu
Jutsu wykorzystujące psychologię tłumu, a konkretnie proces dezindywiduacji. Jego zadaniem jest wpłynięcie na sposób myślenia wszystkich osób znajdujących się w bliskiej odległości od użytkownika. Teian nie wpływa w żaden sposób na działania oraz zachowanie osób pod wpływem techniki, może natomiast podsunąć im pewną myśl oraz wpłynąć na to, w jaki sposób postrzegają konkretną rzecz.
Ranga Shintenshin no JutsuSiła techniki
A5
S6
Technika może zostać użyta na jednej osobie, a nie na grupie ludzi - wtedy zyskuje +1 do swojej siły, a jej koszt jest standardowy.

Powodzenie techniki w dużej mierze zależy od różnicy poziomów pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnika:
Różnica pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnikaEfekt
SW silniejsze o 1 lub więcejNiepowodzenie
SW równe sile technikiNiepełne powodzenie, częściowe wpłynięcie na myśl przeciwnika
SW mniejszePełne powodzenie
Posiadając rangę S w Shintenshin no Jutsu zasięg działania techniki zwiększa się do 20 metrów
Posiadając Sennina w Shintenshin no Jutsu dodatkowo można uiścić dodatkowy koszt Standardowy S na turę od osoby, by dodatkowo zwiększyć siłę techniki o 1.
Duży zwój Yamanaka Aiko
Duży zwój

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=心転:提案]Shintenshin: Teian | Mind body switch: Suggestion[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/PCzs9FT.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shintenshin no jutsu, Przepływ Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie] Czas kumulowania 10 pieczęci[/row] 
[row title=Koszt]Dwukrotny[/row] 
[row title=Zasięg]15 metrów średnicy[/row]
[row title=Wymagania]Specjalizacja: Shintenshin no Jutsu[/row]
[description]
Jutsu wykorzystujące psychologię tłumu, a konkretnie proces dezindywiduacji. Jego zadaniem jest wpłynięcie na sposób myślenia wszystkich osób znajdujących się w bliskiej odległości od użytkownika. Teian nie wpływa w żaden sposób na działania oraz zachowanie osób pod wpływem techniki, może natomiast podsunąć im pewną myśl oraz wpłynąć na to, w jaki sposób postrzegają konkretną rzecz. 

| Ranga Shintenshin no Jutsu | Siła techniki |
|:----------:|:----------:|:----------:|
| A | 5 |
| S | 6 |

Technika może zostać użyta na jednej osobie, a nie na grupie ludzi - wtedy zyskuje +1 do swojej siły, a jej koszt jest standardowy.

Powodzenie techniki w dużej mierze zależy od różnicy poziomów pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnika:
| Różnica pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnika | Efekt |
|:----------:|:----------:|
| SW silniejsze o 1 lub więcej | Niepowodzenie |
| SW równe sile techniki | Niepełne powodzenie, częściowe wpłynięcie na myśl przeciwnika |
| SW mniejsze | Pełne powodzenie |
[b]Posiadając rangę S w Shintenshin no Jutsu[/b] zasięg działania techniki zwiększa się do 20 metrów
[b]Posiadając Sennina w Shintenshin no Jutsu[/b] dodatkowo można uiścić dodatkowy koszt Standardowy S na turę od osoby, by dodatkowo zwiększyć siłę techniki o 1.
[/description]
[row title=Duży zwój] Yamanaka Aiko[/row]
[row title=Duży zwój][/row]
Jap nazwa | Ang nazwaKanji
Klasyfikacja
Pieczęcie
Koszt
Zasięg
Wymagania
Bariera umysłu Yamanakowa (skalowalna?)

Posiadając rangę S w Shintenshin no Jutsu
Posiadając Specjalizację w Shintenshin no Jutsu
Jap nazwa | Ang nazwaKanji
Klasyfikacja
Pieczęcie
Koszt
Zasięg
Wymagania
Technika od podróży astralnych

Posiadając rangę S w Shintenshin no Jutsu
Posiadając Specjalizację w Shintenshin no Jutsu
Jap nazwa | Ang nazwaKanji
Klasyfikacja
Pieczęcie
Koszt
Zasięg
Wymagania
Techniczka laleczki voodoo

Posiadając rangę S w Shintenshin no Jutsu
Posiadając Specjalizację w Shintenshin no Jutsu
[
Shinten Museibutsu no Jutsu | Inanimate object technique進展 無生物身の術
KlasyfikacjaShintenshin no Jutsu, Przepływ Chakry
PieczęciePtak → Małpa → Koń → Smok → Specyficzna
KosztStandardowy na turę
Zasięg30 metrów
Wymagania---
Technika, która pozwala przenieść swoją świadomość do nieożywionego pojemnika, jakim na przykład jest kukiełka przypominająca wyglądem człowieka lub zwierzę (nawet w bardzo zmodyfikowanej formie). Działa na takich samych zasadach jak Shintenshin no Jutsu - wszelkie obrażenia jakie otrzyma się w innym ciele, przechodzą również na ciało Yamanaki, a w samym czasie trwania techniki, ciało użytkownika jest bezwładne. Będąc w ciele marionetki, Yamanaka może korzystać ze stylów walki Taijutsu oraz Bukijutsu które sam posiada, a także z mechanizmów, jakie zostały zamontowane w lalce. Szybkość poruszania się duszy jest równa Kontroli Chakry postaci pomniejszonej o dwa (7 poziom Kontroli Chakry jest równoznaczny więc 5 poziomowi Szybkości poruszania się duszy). Dusza taka porusza się bez problemu przez obiekty materialne, jednak nie przejdzie przez bariery utworzone z chakry.

W razie nietrafienia, dusza przemieszcza się na swoją maksymalną odległość, a następnie wraca wraz ze swoją prędkością.
Ranga Shintenshin no JutsuSiła techniki
C5
B6
A7
S8
Powodzenie techniki w dużej mierze zależy od różnicy poziomów pomiędzy siłą techniki, a Kontrolą Chakry osoby, która włada marionetką (tak długo, jak połączona jest z nią nićmi chakry):
Różnica pomiędzy siłą techniki, a Kontrolą Chakry właściciela kukiełkiEfekt
KC silniejsze o 2 lub więcejNiepowodzenie
KC silniejsze o 1Duże trudności w utrzymaniu techniki; migrena u użytkownika
KC równe sile technikiTrudność w utrzymaniu techniki; ból głowy u użytkownika
KC słabsze o 1Lekkie trudności w utrzymaniu techniki
KC słabsze o 2 lub więcejPowodzenie; niewielka szansa na wyrzucenie z marionetki
Posiadając Specjalizację w Shintenshin no Jutsu technika zyskuje +1 do siły. Łączy się z bonusem z Sennina.
Posiadając Sennina Shintenshin no Jutsu można uiścić dodatkowy koszt Standardowy S na turę, by dodatkowo zwiększyć siłę techniki o 1. Łączy się z bonusem ze Specjalizacji.
Posiadając rangę B w Shintenshin no Jutsu można pominąć dwie pierwsze pieczęcie.
Posiadając rangę A w Shintenshin no Jutsu można pominąć cztery pierwsze pieczęcie.
Posiadając rangę S w Shintenshin no Jutsu prędkość wędrówki duszy jest teraz porównywalna do Kontroli Chakry użytkownika pomniejszonej o 1 (7 poziom Kontroli Chakry jest równoznaczny więc 6 poziomowi Szybkości poruszania się duszy).

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=進展 無生物身の術]Shinten Museibutsu no Jutsu | Inanimate object technique[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/zjdbyk1.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shintenshin no Jutsu, Przepływ Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Ptak → Małpa → Koń → Smok → Specyficzna[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę[/row] 
[row title=Zasięg]30 metrów[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Technika, która pozwala przenieść swoją świadomość do nieożywionego pojemnika, jakim na przykład jest kukiełka przypominająca wyglądem człowieka lub zwierzę (nawet w bardzo zmodyfikowanej formie). Działa na takich samych zasadach jak Shintenshin no Jutsu - wszelkie obrażenia jakie otrzyma się w innym ciele, przechodzą również na ciało Yamanaki, a w samym czasie trwania techniki, ciało użytkownika jest bezwładne. Będąc w ciele marionetki, Yamanaka może korzystać ze stylów walki Taijutsu oraz Bukijutsu które sam posiada, a także z mechanizmów, jakie zostały zamontowane w lalce. Szybkość poruszania się duszy jest równa Kontroli Chakry postaci pomniejszonej o dwa (7 poziom Kontroli Chakry jest równoznaczny więc 5 poziomowi Szybkości poruszania się duszy). Dusza taka porusza się bez problemu przez obiekty materialne, jednak nie przejdzie przez bariery utworzone z chakry.

W razie nietrafienia, dusza przemieszcza się na swoją maksymalną odległość, a następnie wraca wraz ze swoją prędkością.

| Ranga Shintenshin no Jutsu | Siła techniki |
|:----------:|:----------:|:----------:|
| C | 5 |
| B | 6 | 
| A | 7 |
| S | 8 |

Powodzenie techniki w dużej mierze zależy od różnicy poziomów pomiędzy siłą techniki, a Kontrolą Chakry osoby, która włada marionetką (tak długo, jak połączona jest z nią nićmi chakry):
| Różnica pomiędzy siłą techniki, a Kontrolą Chakry właściciela kukiełki | Efekt |
|:----------:|:----------:|
| KC silniejsze o 2 lub więcej | Niepowodzenie |
| KC silniejsze o 1 | Duże trudności w utrzymaniu techniki; migrena u użytkownika |
| KC równe sile techniki | Trudność w utrzymaniu techniki; ból głowy u użytkownika |
| KC słabsze o 1 | Lekkie trudności w utrzymaniu techniki |
| KC słabsze o 2 lub więcej | Powodzenie; niewielka szansa na wyrzucenie z marionetki |

[b]Posiadając Specjalizację w Shintenshin no Jutsu[/b] technika zyskuje +1 do siły. Łączy się z bonusem z Sennina.
[b]Posiadając Sennina Shintenshin no Jutsu[/b] można uiścić dodatkowy koszt Standardowy S na turę, by dodatkowo zwiększyć siłę techniki o 1. Łączy się z bonusem ze Specjalizacji.
[b]Posiadając rangę B w Shintenshin no Jutsu[/b] można pominąć dwie pierwsze pieczęcie.
[b]Posiadając rangę A w Shintenshin no Jutsu[/b] można pominąć cztery pierwsze pieczęcie.
[b]Posiadając rangę S w Shintenshin no Jutsu[/b] prędkość wędrówki duszy jest teraz porównywalna do Kontroli Chakry użytkownika pomniejszonej o 1 (7 poziom Kontroli Chakry jest równoznaczny więc 6 poziomowi Szybkości poruszania się duszy).
[/description]
Shintenshin Chakura Mōdo | Mind body switch chakra mode心転チャクラモード
KlasyfikacjaShintenshin no jutsu, Kontrola Chakry, Przepływ Chakry
PieczęcieCzas kumulacji chakry równy 10 pieczęciom
KosztPołowiczny na turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaSennin: Shintenshin no jutsu, Specjalizacja: Shintenshin no jutsu
DodatkoweTechnika jest traktowana jako Wspomaganie
Opanowanie dziedziny Shintenshin no jutsu niemalże do perfekcji.
oczy zmieniają kolor na fiolet, fioletowa chakra emanuje dookoła użytkownika
  • + 1 do siły jutsu Shintenshin
  • - 1 do SW przeciwników przebywających w bliskim zasięgu Yamanaki na każdą turę
  • + 10 metrów do każdej techniki zasięgowej Yamanaka
  • Mniejszy koszt technik o jedną rangę/ albo o połowę, dunno
  • Negatywne efekty Shintenshina zmniejszone o jeden
  • Przyspieszenie przeglądania umysłu/łatwiejsze przebijanie barier?
Może używać technik tylko Shintenshinowych, Maksymalna ilość SW, którą możemy przeciwnikowi "zabrać" to 6, a minimalna wartość SW ofiary nie może spaść poniżej 3.
Unmei no ito | String of destiny運命の糸­
KlasyfikacjaShintenshin no jutsu, Przepływ Chakry, Kontrola Chakry
PieczęcieSmok → Małpa → Baran → Małpa → Smok → Koń → Smok → Dzik → Małpa → Ptak → Smok → Ptak → Wąż → Dzik → Specificzna
KosztPoczwórny S
Zasięg15 metrów
WymaganiaAtut sensor/Yamanaka sensor, nałożona pieczęć SHINDENSHIN: SAKURA FŪIN
Lokalizowanie ziomeczków z nałożoną pieczęciom
Ostatnio zmieniony 25 sie 2023, 18:04 przez Yamanaka Aiko, łącznie zmieniany 22 razy.
Obrazek
w tobie jest dość miłości, by ogrzać cały świat
i dość gniewu, by cały świat zniszczyć
aria of the soul

telepatia | słowa #9c6cb5
myśli
głos
Zasięg sensora bez pieczęci | z pieczęcią24 metry | 1000 metrów
► Pokaż Spoiler
Inna odsłona Jajko
Was it a good choice, tho? - Fabuła D | Senju Rie
► Pokaż Spoiler
ja: Don przy sprawdzaniu mojej karty postaci czytał na głos na voice historię i prawie płakał ze śmiechu.
Ja też płakałam, ale bardziej z zażenowania

Hefajstos: Przepraszam. Moje są równie słabe, też się możesz pośmiać.
Znaczy nie słabe.
Przepraszam.
Śmieszne


Obrazek
According to Eiji, I'm officially Norka's balls
Awatar użytkownika
Yamanaka Aiko
Posty: 476
Rejestracja: 27 kwie 2021, 4:55
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: meei#6947
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Re: Jajko

Yōton: | Lava Release: 熔遁:­
KlasyfikacjaYōton, Transformacja Natury
PieczęcieSmok → Wąż → Szczur
KosztRóżny od rangi
Zasięg25 metrów
Wymagania-
DodatkoweTechnika kosztuje 10pt
Użytkownik wypluwa z siebie lawę, która formuje się w dowolny, wybrany przez shinobi kształt. W zależności od ilości włożonej w technikę chakry oraz doświadczenia Yōgana, lawowe twory mogą być znacznie większe, co tym samym zwiększa zdolności ofensywne stworzonych żywiołaków. Użytkownik kontroluje
  • D: za koszt standardowy D można wytworzyć stwory maksymalnie do wielkości malutkiej
  • C: za koszt standardowy C można wytworzyć stwory maksymalnie do wielkości małej. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu dwóch pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny;
  • B: za koszt standardowy B można wytworzyć stwory maksymalnie do wielkości średniej. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu czterech pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Wymagania: Yōton B;
  • A: za koszt standardowy A można wytworzyć stwory maksymalnie do wielkości dużej. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu siedmiu pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Wymagania: Yōton A;
  • S: za koszt standardowy S można wytworzyć stwory maksymalnie do wielkości wielkiej. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu trzynastu pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Wymagania: Yōton S;
Posiadając Sennina Yōtonu i utrzymując pieczęć Węża, wapno twardnieje uniemożliwiając uwolnienie się.
Posiadając Specjalizację w Yōtonie możliwe jest pominięcie pieczęci. Dodatkowy czas koncentracji wymagany przy wyższych rangach pozostaje bez zmian.
Ostatnio zmieniony 06 wrz 2023, 14:49 przez Yamanaka Aiko, łącznie zmieniany 49 razy.
Obrazek
w tobie jest dość miłości, by ogrzać cały świat
i dość gniewu, by cały świat zniszczyć
aria of the soul

telepatia | słowa #9c6cb5
myśli
głos
Zasięg sensora bez pieczęci | z pieczęcią24 metry | 1000 metrów
► Pokaż Spoiler
Inna odsłona Jajko
Was it a good choice, tho? - Fabuła D | Senju Rie
► Pokaż Spoiler
ja: Don przy sprawdzaniu mojej karty postaci czytał na głos na voice historię i prawie płakał ze śmiechu.
Ja też płakałam, ale bardziej z zażenowania

Hefajstos: Przepraszam. Moje są równie słabe, też się możesz pośmiać.
Znaczy nie słabe.
Przepraszam.
Śmieszne


Obrazek
According to Eiji, I'm officially Norka's balls
Awatar użytkownika
Uzumaki Mikan
Posty: 633
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:23
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Re: Jajko

O TY. POLICJA!

Obrazek
Av1Av2Av3
Awatar użytkownika
Sabataya Shuten
Posty: 939
Rejestracja: 27 kwie 2021, 12:40
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Discord: Amphare#3038
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Jajko

Dzień dobry. Przyszłam pobić Jajko. Można?
Obrazek
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 406
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Jajko

Za co? ;____;

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Yamanaka Aiko
Posty: 476
Rejestracja: 27 kwie 2021, 4:55
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: meei#6947
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Re: Jajko

Jiyū Ichizoku | Jiyū clan 自由一族
PrzynależnośćAmegakure no Sato
Powstanie Jiyū miało miejsce w Tori no Kuni - zrzeszano uzdolnionych użytkowników chakry z całego kraju, by ci w jak najlepszy sposób mogli wykorzystać naturalne predyspozycje ptactwa drapieżnego do łowiectwa czy polowań. Na skutek Największej Wojny Shinobi, tereny które zamieszkiwali Jiyū uległy całkowitemu zniszczeniu; zachęceni słowami Amekage, skierowali się właśnie do Kraju Deszczu. Przede wszystkim ceniąc wolność i otwartą przestrzeń, osiedli w niedalekiej odległości od Amegakure, oferując swoje umiejętności obecnemu Amekage w zamian za profity wynikające z tytułu shinobi.
Historia
Ptaki towarzyszyły ludności Tori no Kuni od zawsze. Wykorzystywano je do najróżniejszych celów - począwszy od dostarczania poczty, do towarzyszenia lub dekoracji. Kwestią czasu było powstanie grupy, która połączy umiejętności tych niezwykłych zwierząt, wzmacniając je własnymi zdolnościami, opartymi na korzystaniu z chakry. Miało to na celu znaczne ułatwienie polowania oraz walkę. W taki sposób powstała organizacja Jiyū - zrzeszała użytkowników chakry, a każdy z nich otrzymywał ptasiego towarzysza, który stawał się jego przyjacielem i partnerem w boju. Przez jakiś czas Jiyū korzystali z nauk Ptasiej Akademii; z czasem odłączyli się od niej usamodzielniając się w szkoleniu ludzi oraz ptactwa. Wtedy też przenieśli swoją siedzibę ze stolicy, na północ kraju.
Z umiejętności Jiyū chętnie korzystali mieszkańcy Tori no Kuni oraz pomniejszych krajów sąsiadujących - Kuma no Kuni oraz Ishi no Kuni, za opłatą, głównie wykorzystując ich do tropienia czy pomocy w polowaniach. Kompletnie nie mieszali się w politykę, zarówno na skalę kraju jak i światową; we wszystkim kierowali się własnym dobrem i swoimi interesami. Życie w bańce nie uchroniło ich przed okropieństwami wojny - bitwy jakie rozpętały się w Tori no Kuni dotknęły również dom Jiyū, równając go z ziemią. To sprawiło, że klan zdecydował się zmienić swoje miejsce pobytu na Amegakure no Sato.
Ważne informacje
  1. Jest to organizacja, więc jej członkowie nie posiadają jednego, konkretnego nazwiska.
  2. Ówczesny lider klanu zmarł w trakcie Największej Wojny Shinobi - na ten moment klan nie posiada lidera.
  3. Główna siedziba klanu leży nieopodal Amegakure no Sato, podlegając pod Wioskę. Istnieją jednak shinobi, którzy zdecydowali się na samotny żywot i rozpierzchły po świecie - zwłaszcza po wojnie.
  4. Hiden tego klanu nosi nazwę Shuryō.
Zdolności
Klan Jiyū specjalizuje się w specyficznym Hiden, opierającym się na ścisłej współpracy ze zwierzęcym partnerem. Dzięki współpracy, z biegiem czasu udało im się opracować szereg przydatnych umiejętności
  1. Ponadprzeciętny wzrok - nie bez powodu istnieje pojęcie "sokole oko". Członkowie klanu Jiyū posiadają bystre spojrzenie, które jest w stanie dostrzec znacznie więcej, niż wzrok przeciętnego człowieka. Atut Ulepszony zmysł (Wzrok) jeszcze bardziej zwiększa tę zdolność.
  2. Współpraca z ptactwem drapieżnym - znaczna część technik klanu Jiyū opiera się na współpracy z ptactwem drapieżnym - wykorzystywaniu ich wrodzonych umiejętności lub cech, a także nawet na łączeniu się z nim. Ptak, który towarzyszy Jiyū traktowany jest jak członek klanu i partner.
  3. Komunikacja z ptactwem - członkowie klanu posiadają naturalne predyspozycje do tresury ptactwa drapieżnego; nie potrzebują specjalnego treningu, by rozumieć swojego towarzysza i wiedzieć, jak z nim postępować.
  4. Ptaki - każdy członek klanu po uzyskaniu odpowiedniego wieku (lub umiejętności), do rozkminy, otrzymuje ptasiego towarzysza. Gatunek ptaka zależny jest od osobistych preferencji, cech oraz predyspozycji konkretnego członka klanu, jednak najczęściej jest to przedstawiciel ptactwa drapieżnego: orły, jastrzębie, sokoły, zdarzają się nawet sowy.
    Ptaki klanu Jiyū cechują się ponadprzeciętną szybkością oraz refleksem. Każdy ptak Jiyū na randze D zaczyna z następującymi statystykami:
    • Siła - 4
    • Szybkość - 6
    • Wytrzymałość - 4
    • Refleks - 6
    • Siła Woli - 5
    • Kontrola Chakry - 5
    Wraz ze wzrostem rangi, ptak otrzymuje +5 pkt atrybutów do rozdania. Rozwój ptaków Jiyū nie kosztuje PD - następuje on wraz z mijającym czasem, poprzez nabieranie doświadczenia w boju i wieku. Poniżej zaprezentowana jest rozpiska na konkretne poziomy zwierzęcego towarzysza:
    • Poziom D - Startowy poziom
    • Poziom C - Osiąga się po wykonaniu 3 misji/fabuł D lub 1 misji/fabule C+
    • Poziom B - Osiąga się po wykonaniu 3 misji/fabuł C lub 1 misji/fabule B+
    • Poziom A - Osiąga się po wykonaniu 3 misji/fabuł B lub 1 misji/fabule A+
    • Poziom S - Osiąga się po wykonaniu 3 misji/fabuł A lub 1 misji/fabule S
    Misje z poprzedniego poziomu nie kumulują się dla następnego tak też, jeśli gracz wykona 1 misę C i awansuje ptaka na poziom C, tak na poziom B wciąż będzie wymagał 3 misji. Rozmiar zwierzęcia również zwiększa się wraz z poziomem. Jest to wzrost maksymalny, jakie zwierzę może osiągnąć - wszystko zależy od osobistych preferencji gracza. Wzrost adekwatny jest do zwierząt paktowych:
    • Poziom D - Mały
    • Poziom C - Mały
    • Poziom B - Średni
    • Poziom A - Spory
    • Poziom S - Duży
    Zwierzę nie płaci za poznawane techniki. Poznaje je walcząc u boku swojego ludzkiego towarzysza - dlatego dziedzina Shuryō ptaka jest równa dziedzinie właściciela. Na misji można używać tylko jednego zwierzęcia - nic nie stoi na przeszkodzie, by w domu posiadać całe stado.
    W razie straty towarzysza, nowego ptaka można uzyskać biorąc udział w fabule rangi D.
    Ptak posiada ilość chakry zależną od swojego poziomu i jest to odpowiednio:
    • Poziom D - 1 000
    • Poziom C - 3 000
    • Poziom B - 5 000
    • Poziom A - 7 000
    • Poziom S - 10 000
    Ptak posiada zdolności typowe dla swojego gatunku - posiada ostre szpony umożliwiające chwytanie, potrafi latać, jest zdolny dostrzec ofiarę z ogromnej odległości. Od wielkości Sporej i Siły 7 ≤, z łatwością jest w stanie unieść swojego właściciela, umożliwiając mu lot. Ponadto, posiadając Shuryō na poziomie A lub S, ptaki Jiyū są w stanie pomóc wyjść swojemu właścicielowi z Genjutsu (na zasadzie techniki Kai). Właściciel ptaka może jednak zapłacić za jego techniki ze swoich własnych zasobów.

    Dodatkowo każdy z ptaków Jiyū ma ponadprzeciętny wzrok, co znacznie ułatwia polowania z powietrza czy tropienie. Wraz z rozwojem zwierzaka, zmysł się rozwija. Taką samą umiejętność posiadają członkowie klanu, jednak z połową zasięgu zwierzęcia.
    • Poziom D – do rozpisania
    • Poziom C – do rozpisania
    • Poziom B – do rozpisania
    • Poziom A – do rozpisania
    • Poziom S – do rozpisania
    W przypadku straty ptaka, istnieje możliwość by zastąpić go nowym. Nowy ptak posiada rangę mniejszą niż ten, który zginął (maksymalnie do rangi B). Istnieje jednak możliwość szybszego awansu:
    1. Poprzez opisanie jego szkolenia w formie misji samodzielnej. Musi ono posiadać minimum 15 000 znaków, by uzyskać rangę A, 10 000 znaków by uzyskać rangę B lub 5 000 znaków by uzyskać rangę C. Takie opowiadanie należy umieścić w prośbach do administracji
    2. Poprzez napisanie prośby do administracji, można również uiścić opłatę w wysokości 2 000 Ryō by ptak został wyszkolony na rangę A, 1 500 Ryō na rangę B i 1 000 Ryō na rangę C. Administracja może jednak nie udzielić zgody, jeśli okaże się, że przypadek ten będzie nadmiernie wykorzystywany przez gracza.
    3. Poprzez uiszczenie kosztu w PB, zależnie od rangi, jaką chcemy aktywować u ptaka. Koszt awansu na rangę C to 15 PB, koszt awansu na rangę B to 25 PB, a koszt awansu na rangę A - 35 PB
    Ptak ten na rangę S rozwija się tylko według standardowych zasad. Oczywiście, na rangi wcześniejsze może także rozwinąć się domyślną metodą, np. na A po wykonaniu 3 misji/fabuł B lub 1 misji/fabuły A+.

    Posiadając atut Ulepszony zmysł (Wzrok):
    Bonus za Specjalizację w dziedzinie klanowej:
    Posiadając Specjalizację w dziedzinie klanowej oraz atut Ulepszony zmysł (Wzrok):
    Bonus za Sennina w dziedzinie klanowej:
Wzór ptaka

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=][/title]
[row title=Poziom][/row]
[row title=Atrybuty]Siła  | Szybkość  | Wytrzymałość  | Refleks  | Siła Woli  | Kontrola Chakry [/row]
[description][/description]
[row title=Znane techniki][/row]
[description][/description]
  1. Imię - podawane w tagu title
  2. Poziom - podawane wewnątrz tagu row
  3. Atrybuty - podawane wewnątrz tagu row
  4. Opis - podawane wewnątrz pierwszego tagu description
  5. Znane techniki - podawane wewnątrz drugiego tagu description
Ostatnio zmieniony 29 gru 2022, 3:19 przez Yamanaka Aiko, łącznie zmieniany 7 razy.
Obrazek
w tobie jest dość miłości, by ogrzać cały świat
i dość gniewu, by cały świat zniszczyć
aria of the soul

telepatia | słowa #9c6cb5
myśli
głos
Zasięg sensora bez pieczęci | z pieczęcią24 metry | 1000 metrów
► Pokaż Spoiler
Inna odsłona Jajko
Was it a good choice, tho? - Fabuła D | Senju Rie
► Pokaż Spoiler
ja: Don przy sprawdzaniu mojej karty postaci czytał na głos na voice historię i prawie płakał ze śmiechu.
Ja też płakałam, ale bardziej z zażenowania

Hefajstos: Przepraszam. Moje są równie słabe, też się możesz pośmiać.
Znaczy nie słabe.
Przepraszam.
Śmieszne


Obrazek
According to Eiji, I'm officially Norka's balls
Awatar użytkownika
Sabataya Shuten
Posty: 939
Rejestracja: 27 kwie 2021, 12:40
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Discord: Amphare#3038
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Jajko

A nie no, jak nie można to przepraszam. Miłego dnia życzę~!
Obrazek
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 406
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Jajko

I dobrzu :I

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Yamanaka Aiko
Posty: 476
Rejestracja: 27 kwie 2021, 4:55
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: meei#6947
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Re: Jajko

► Pokaż Spoiler
Disclaimer
Eventowy fancik proszę!
SpecjalizacjaYōton
Chakra4500
Techniczki
Atuty
► Pokaż Spoiler
SurvivalAtut nabyty
Postać posiada wiedzę niezbędną do przetrwania w dziczy. Wie, gdzie szukać schronienia, jakie rośliny są jadalne czy choćby jak rozpalić ogień.
Ubiór
Ubranie + okulary. Włosy spięte w luźny warkocz.
Ostatnio zmieniony 31 sie 2023, 13:38 przez Yamanaka Aiko, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
w tobie jest dość miłości, by ogrzać cały świat
i dość gniewu, by cały świat zniszczyć
aria of the soul

telepatia | słowa #9c6cb5
myśli
głos
Zasięg sensora bez pieczęci | z pieczęcią24 metry | 1000 metrów
► Pokaż Spoiler
Inna odsłona Jajko
Was it a good choice, tho? - Fabuła D | Senju Rie
► Pokaż Spoiler
ja: Don przy sprawdzaniu mojej karty postaci czytał na głos na voice historię i prawie płakał ze śmiechu.
Ja też płakałam, ale bardziej z zażenowania

Hefajstos: Przepraszam. Moje są równie słabe, też się możesz pośmiać.
Znaczy nie słabe.
Przepraszam.
Śmieszne


Obrazek
According to Eiji, I'm officially Norka's balls
Awatar użytkownika
Yamanaka Aiko
Posty: 476
Rejestracja: 27 kwie 2021, 4:55
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: meei#6947
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Re: Jajko

Poznajdowałam trochę obrazków, odpaliłam gimpa no i takie coś mi powychodziło. Jakby któryś użytkownik/MG potrzebował obrazków do lokacji, bierzcie i jedzcie z tego wszyscy. Jakby ktoś coś wziął, dajcie mi znać, to usunę stąd, żeby w miarę obrazki się nie powtarzały.
Kategoriami się nie sugerować, to tylko moja sugestia.
Obrazki będę uzupełniać w miarę mojego czasu i chęci :cute:


Sakura mejbi?
► Pokaż Spoiler
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ame
► Pokaż Spoiler
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Hana
► Pokaż Spoiler
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Różne różności
► Pokaż Spoiler
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 01 lip 2021, 1:28 przez Yamanaka Aiko, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
w tobie jest dość miłości, by ogrzać cały świat
i dość gniewu, by cały świat zniszczyć
aria of the soul

telepatia | słowa #9c6cb5
myśli
głos
Zasięg sensora bez pieczęci | z pieczęcią24 metry | 1000 metrów
► Pokaż Spoiler
Inna odsłona Jajko
Was it a good choice, tho? - Fabuła D | Senju Rie
► Pokaż Spoiler
ja: Don przy sprawdzaniu mojej karty postaci czytał na głos na voice historię i prawie płakał ze śmiechu.
Ja też płakałam, ale bardziej z zażenowania

Hefajstos: Przepraszam. Moje są równie słabe, też się możesz pośmiać.
Znaczy nie słabe.
Przepraszam.
Śmieszne


Obrazek
According to Eiji, I'm officially Norka's balls
Awatar użytkownika
Dōhito Midoro
Posty: 538
Rejestracja: 06 cze 2021, 22:58
Ranga: Muryō no ninja
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Jajko

Jeśli będę chciał użyć jakiejś do lokacji czy coś to dam znać ^^
Obrazek
九死一生。
Awatar użytkownika
Yamanaka Aiko
Posty: 476
Rejestracja: 27 kwie 2021, 4:55
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: meei#6947
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Re: Jajko

Pakt z łasicokształtnymi
ProfilSenjutsu
Żywioł paktuDoton
Powiernik paktu---
Do zwierząt paktu zaliczają się łasice, pandki rude, szopy i skunksy. Choć na pierwszy rzut oka wyglądają całkiem inaczej, są ze sobą blisko spokrewnione. Rodzina łasicokształtnych od wielu lat zamieszkuje Dolinę. Przez swoje towarzyskie i psotne usposobienie szybko stały się znane pośród innych zwierząt zamieszkujących te tereny. Z biegiem lat udało się wypracować kompromis, który pozwolił im żyć w zgodzie z innymi mieszkańcami - w zamian za ochronę Doliny, zwierzęta przymykały oko na ich wybryki.
Szopy to średnich rozmiarów ssaki. Prowadzą nocny tryb życia, są wszystkożerne - zadowolą się właściwie wszystkim, od bezkręgowców po różnoraką roślinność. Sierść szopa o szarym kolorze w dużej mierze składa się z gęstego podszerstka, który z powodzeniem chroni przed zimnem oraz wodą. Charakterystyczną cechą szopów są niezwykle zręczne, przednie łapy, które umożliwiają im chwyt. Są one zakończone są mocnymi pazurami, dzięki którym wspinaczka nie stanowi dla szopów żadnego problemu. Kolejną, charakterystyczną dla tego gatunku cechą jest obszar czarnej sierści wokół oczu, który silnie kontrastuje z resztą pyszczka. Przywodzi na myśl maskę bandyty, co tylko podkreśla psotne usposobienie tego gatunku.
Kolejną z przedstawicielek paktu jest panda czerwona, potocznie zwana pandką rudą. Ssak wielkości kota o charakterystycznej, rudej barwie futra. Choć jej dieta w dużej mierze składa się z bambusa, nie pogardzi innymi roślinami, owadami czy nawet niewielkimi ssakami. Zwierzęta z tej grupy cechuje ciekawość i, charakterystyczna dla przedstawicieli tego paktu, chęć do psot; w stosunku do powiernika paktu jak i siebie nawzajem. Lubią się wygłupiać i niewiele rzeczy biorą na poważnie; dopiero niebezpieczna sytuacja sprawia, że odkładają wszelkie żarty na bok i skupiają się na swoim zadaniu.
Następnym gatunkiem, który można napotkać w łasicokształtnej rodzinie jest skunks - średniej wielkości czarno-biały ssak. Ze wszystkich psotnych stworzeń z paktu, są najspokojniejsze i najbardziej zrównoważone; bronią się dopiero w chwili zagrożenia, wydzielając charakterystyczny, przykry zapach.
Najmniejszym ze wszystkich i najbardziej niepozornym stworzeniem z paktu jest łasica. Choć na pierwszy rzut oka wygląda na miłe, urocze stworzonko, jest uzdolnionym drapieżnikiem, potrafiącym upolować ptaki czy gryzonie o zbliżonej do siebie wielkości.
Kraina paktuDolina Kirameku; Kirameku keikoku ( きらめく渓谷 )
Z dala od ciekawskich spojrzeń ludzi, pomiędzy dwoma pasmami górskimi znajduje się dolina, będąca domem dla wszystkich zwierząt z paktu. Położenie Przełęczy sprawia, że zwierzęta z paktu są chronione nie tylko przed wścibskimi ludźmi, chcącymi poznać tajemnice szopów, a także przed drapieżnikami. Przełęcz obejmuje część lasów iglastych oraz liściastych, dzięki czemu jest przyjaznym środowiskiem zarówno dla skunksów i szopów które preferują schronienie na ziemi, a także dla czerwonych pand, które znacznie pewniej i lepiej czują się na wysokości, skąd obserwować mogą wszystko z góry. Pośród drzew, mniej więcej w samym centrum doliny znajduje się pokaźnej wielkości jezioro, służące nie tylko zwierzętom paktu, ale i innym mieszkańcom okolicznych terenów. W krystalicznie czystej wodzie dostrzec można różnego rodzaju ryby.
Oprócz podstawowych funkcji, jakie spełnia zbiornik, jest to również miejsce zbiórki i wszelkich zgromadzeń dla wszystkich zwierząt zamieszkujących Dolinę.
Podpisy
Techniki paktu
Techniki
Ostatnio zmieniony 26 paź 2021, 22:29 przez Yamanaka Aiko, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
w tobie jest dość miłości, by ogrzać cały świat
i dość gniewu, by cały świat zniszczyć
aria of the soul

telepatia | słowa #9c6cb5
myśli
głos
Zasięg sensora bez pieczęci | z pieczęcią24 metry | 1000 metrów
► Pokaż Spoiler
Inna odsłona Jajko
Was it a good choice, tho? - Fabuła D | Senju Rie
► Pokaż Spoiler
ja: Don przy sprawdzaniu mojej karty postaci czytał na głos na voice historię i prawie płakał ze śmiechu.
Ja też płakałam, ale bardziej z zażenowania

Hefajstos: Przepraszam. Moje są równie słabe, też się możesz pośmiać.
Znaczy nie słabe.
Przepraszam.
Śmieszne


Obrazek
According to Eiji, I'm officially Norka's balls
Awatar użytkownika
Yamanaka Aiko
Posty: 476
Rejestracja: 27 kwie 2021, 4:55
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: meei#6947
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Re: Jajko

Kimitsu ( 気密 )
GatunekRakūn ♂
RozmiarMonstrualny
Posiadane dziedzinyKaton B | Ninjutsu A | Doton A | Sen no Igeki S
Siła9
Szybkość8
Wytrzymałość7
Refleks5
Siła woli5
Kontrola Chakry6
Ilosc chakry10 000 E: 10 | D: 50 | C: 100 | B: 400 | A: 1500 | S: x
Kimitsu to szop, który urósł do ponadprzeciętnej wielości, bo dużo jadł - taka przynajmniej jest jego wersja, jak było naprawdę, tego nie wie nikt. W każdym razie jest większy niż wszystkie szopy razem wzięte, dzięki czemu budzi respekt i wszyscy traktują go z należytym szacunkiem i powagą. Nieliczni wiedzą, że Kimitsu zdecydowanie woli być nazywany zdrobnieniem, do czego oczywiście nie przyznaje się przed obcymi - co by nie popsuć pierwszego wrażenia.
Jest cierpliwy i troskliwy. Za punkt honoru postawił sobie ochronę innych zwierząt ( większość z nich uważa za zbyt nieogarniętych ) oraz powierników paktów. Uważa, że dzięki swojej sile i wielkości jako jedyny z całej ferajny jest w stanie to zrobić.
Przeciętniak, jeżeli chodzi o umiejętności związane z chakrą. Zdaje się tym nie przejmować - braki nadrabia imponującą siłą oraz ponadprzeciętną szybkością. Ponadto, jego grzbiet z powodzeniem może służyć za środek transportu dla całkiem dużej grupy osób; a podróże z Kimi-kun nie są nudne, gdyż ma on w swoim arsenale potężną kolekcję opowieści.
Techniki
Katon E // Taiyō Sesshoku | Touch of the sun // standardowy na turę
Katon D // Hi no Te | Fire Hands // standardowy
Katon B // Katon: Karyū Endan | Fire Release: Fire Dragon Flame Bullet // standardowy na turę
Ninjutsu C // Konbi Henge | Combination Transformation // podwójny
Ninjutsu B // Shunshin no Jutsu | Body Flicker Technique // standardowy
Ninjutsu A // Kumoshin no Jutsu | Cloud Transport Technique // podwójny
Doton C // Doton: Retsudo Tenshō | Earth Release: Tearing Earth Turning Palm // różny
Doton B // Doton: Nomi Numa | Earth Release: Swamp of the Underworld // standardowy
► Pokaż Spoiler
45 - 32 = 13
Taiyō Sesshoku - 0
Hi no Te - 1
Karyū Endan - 5
Konbi Henge - 3
Shunshin no Jutsu - 5
Kumoshin no Jutsu - 10
Doton: Retsudo Tenshō - 3
Doton: Nomi Numa - 5
Ostatnio zmieniony 26 paź 2021, 17:30 przez Yamanaka Aiko, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Yamanaka Aiko
Posty: 476
Rejestracja: 27 kwie 2021, 4:55
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: meei#6947
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Re: Jajko

Kaen( 火炎 )
GatunekRakūn ♀
RozmiarŚredni
Posiadane dziedziny Katon D | Doton D | Ninjutsu C
Siła1
Szybkość7
Wytrzymałość4
Refleks6
Siła woli3
Kontrola Chakry4
Ilosc chakry2500 E: 20 | D: 75 | C: 150 | B: 500 | A: x | S: x
Młoda samica szopa. Ma bardzo łagodny i niepozorny wygląd... ale jak to na szopa przystało, Kaen jest mistrzynią robienia psikusów i głupich żartów, zarówno powiernikowi jak i innym zwierzętom paktu. Sprawia wrażenie dosyć infantylnej, niewiele rzeczy zdaje się traktować poważnie. Na szczęście jest dosyć przekupna, dzięki czemu nie jest trudno nakłonić ją do pomocy, gdy zajdzie taka potrzeba. Swoje braki w sile oraz umiejętnościach korzystania z chakry nadrabia ponadprzeciętnym węchem oraz wzrokiem, co sprawia że jest znakomitym tropicielem.
Ma jedną przypadłość, na którą trzeba przymknąć oko, jeżeli liczy się na owocną współpracę - jest kleptomanką. Wszelkie oskarżenia spływają po niej - po prostu wzrusza łapkami i dalej robi swoje.
Partnerka Dorobō.
Techniki zwierzęcia
Ninjutsu D // Utsusemi no Jutsu | Empty Cicada Shell Technique // standardowy
Ninjutsu D // Mitsutama no Jutsu | Ball of Light Technique // standardowy na turę
Ninjutsu C // Kawara Shuriken | Roof Tile Shuriken // standardowy za 5 przedmiotów
Katon D // Keikoku Furea | Warning Flare // pięciokrotny, minimum 15 chakry
Doton D // Doton: Chika Hitoku | Earth Release: Underground Hiding // standardowy
► Pokaż Spoiler
7 PT
UTSUSEMI NO JUTSU - 1
MITSUTAMA NO JUTSU - 1
KEIKOKU FUREA | WARNING FLARE 1
Doton: Chika Hitoku 1
KAWARA SHURIKEN | ROOF TILE SHURIKEN 3
Ostatnio zmieniony 27 paź 2021, 11:37 przez Yamanaka Aiko, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Yamanaka Aiko
Posty: 476
Rejestracja: 27 kwie 2021, 4:55
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: meei#6947
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Re: Jajko

Dorobō ( 泥棒 )
GatunekRakūn ♂
RozmiarŚredni
Posiadane dziedzinyDoton C | Ninjutsu B | Fūton B | Iaidō A
Siła4
Szybkość8
Wytrzymałość4
Refleks8
Siła woli5
Kontrola Chakry6
Ilosc chakry7 500 E: 10 | D: 50 | C: 100 | B: 400 | A: 1500 | S: x
Dorobō jest młodym szopem, który żyje po to, żeby być w centrum uwagi. Nieśmiałość to pojęcie zupełnie mu nieznane - on wręcz uwielbia, gdy oczy wszystkich są skierowane właśnie na niego. Jego największym marzeniem było zostać słynnym stand-uperem... choć jego opowieści i żarty bardziej żenują niż śmieszą, Dorobō nie stracił zapału i dalej wierzy, że lada moment osiągnie upragniony sukces. Przywołanie go niemal zawsze wiąże się z wygłoszeniem jakiegoś nieśmiesznego dowcipu (niezależnie od powagi sytuacji), zanim weźmie się do pracy. Jednego nie można mu odmówić - zawsze można na niego liczyć, jest chętny do działania... ale najpewniej ma to związek z tym, że po prostu lubi wzbudzać zainteresowanie innych i czuje się wtedy jak ryba w wodzie. Znakomicie zna się władaniu bronią białą ( u jego boku przewieszony jest miecz tsurugi), co w połączeniu z Fūtonem daje interesujące efekty.
Jest partnerem Kaen - we dwójkę stanowią dosyć irytujący, choć zabawny (na swój specyficzny sposób) duet. Zdarza im się kłócić; przypominają wtedy stare, dobre małżeństwo.
Techniki
Fūton B // Fūton: Shinkūjin | Wind Release: Vacuum Blade // standardowy
Fūton B // Fūton: Shinkūgyoku | Wind Release: Vacuum Sphere // standardowy
Ninjutsu B // Hien | Flying Swallow // standardowy na turę
Ninjutsu B // Shunshin no Jutsu | Body Flicker Technique // standardowy
Doton C //Doton: Doryūsō | Earth Release: Earth Flow Spears // standardowy
Doton C // Doton: Dochū Senkō | Earth Release: Subterranean Voyage // podwójny na turę
► Pokaż Spoiler
26 - 26
Fūton: Shinkūjin | Wind Release: Vacuum Blade 5
FŪTON: SHINKŪGYOKU | WIND RELEASE: VACUUM SPHERE 5 |
Hien 5
Shunshin 5
DOTON: DORYŪSŌ | EARTH RELEASE: EARTH FLOW SPEARS 3
DOTON: DOCHŪ SENKŌ | EARTH RELEASE: SUBTERRANEAN VOYAGE 3
Ostatnio zmieniony 27 paź 2021, 11:38 przez Yamanaka Aiko, łącznie zmieniany 2 razy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pracownie”