• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Puderniczka

Awatar użytkownika
Uzumaki Mikan
Posty: 633
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:23
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Puderniczka

Ostatnio zmieniony 23 maja 2021, 23:58 przez Uzumaki Mikan, łącznie zmieniany 38 razy.

Obrazek
Av1Av2Av3
Awatar użytkownika
Uzumaki Mikan
Posty: 633
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:23
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Re: Puderniczka

x
Ostatnio zmieniony 01 lis 2021, 2:10 przez Uzumaki Mikan, łącznie zmieniany 22 razy.

Obrazek
Av1Av2Av3
Awatar użytkownika
Uzumaki Mikan
Posty: 633
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:23
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Re: Puderniczka

.

Obrazek
Av1Av2Av3
Awatar użytkownika
Uchiha Ko
Posty: 48
Rejestracja: 09 cze 2021, 11:53
Ranga: Genin
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Kuźnia:
Bank:

Re: Puderniczka

1. Obrazek

2. Obrazek

3. Obrazek

4. Obrazek

5. Obrazek

6. Obrazek

7. Obrazek

8. Obrazek

9. Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Kurosawa Shin'ichi
Posty: 140
Rejestracja: 02 lip 2021, 19:32
Ranga: Samurai
Ranga dodatkowa: Żołnierka Nōjō no Kuni
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Puderniczka

.
Ostatnio zmieniony 27 mar 2022, 22:42 przez Kurosawa Shin'ichi, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Kurosawa Shin'ichi
Posty: 140
Rejestracja: 02 lip 2021, 19:32
Ranga: Samurai
Ranga dodatkowa: Żołnierka Nōjō no Kuni
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Puderniczka

Rzeczy Kurosawy
Zenryōna shokei | Good-natured Execution善良な処刑
KlasyfikacjaKenjutsu, Styl walki
WymaganiaSiła 8, Coś jeszcze
Styl walki, z którego w pełni czerpać może jedynie sporych rozmiarów szermierz.
Kaishi-hō | Beginning Act開始法
KlasyfikacjaBushido
PieczęcieWyciągnięcie miecza z pochwy i wykonanie zamachu
KosztStandardowy
Zasięg5m+Zasięg broni.
WymaganiaOdblokowany styl walki Iaido
Technika będąca prostszą ale i słabszą wersją Issen, wymagającą jednak mniej przygotowań, sprawiając, iż idealnie nadaje się na otwierający walkę ruch. Technikę skutecznie wykorzystać mogą jedynie osoby, które zaznajomiły się z stylem walki Iaido. Podczas wyciągnięcia ostrza samuraj przesyła impuls chakry do swej broni, następnie podczas wykonywania zamachu wysłany wcześniej impuls chakry opuszcza, tworząc promień chakry zależy od kątu wykonania zamachu. Ów promień może przemieścić się na kilka metrów a następnie z powodu małej ilości chakry włożonej w technikę zanika. Jeśli promień trafi w coś podczas wykonywania zamachu to zadaje takie same obrażenia jakie zadało by normalne cięcie ostrza samurajskiego oręża.
► Pokaż Spoiler
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 05 sty 2022, 7:08 przez Kurosawa Shin'ichi, łącznie zmieniany 6 razy.
Awatar użytkownika
Uchiha Ko
Posty: 48
Rejestracja: 09 cze 2021, 11:53
Ranga: Genin
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Kuźnia:
Bank:

Re: Puderniczka

Norkowa nazwa here
Dystans200/400 metrów
Koszt3000
Stack/slot1/1
Wielofunkcyjny, wytrzymały i jak na swe wymiary dość ciężki łuk będący zarówno łukiem prostym jak i długim, posiadającym dodatkowo opcję złożenia w celu ułatwienia transportu. Broń można składać i rozkładać poprzez wciśniecie niewielkiego dźwigni przy lewym ramieniu. Prócz mechanizmu składania ramion broni widocznym na obrazku a działającym dzięki umieszczeniu ramion na wytrzymałych ośkach, łuk można również zwiększyć zmieniając jego rozmiary z łuku prostego na długi, poprzez wysunięcie ukrytych wewnątrz widocznych ramion broni rurek wykonanych z stopu żelaza i miedzi do których przymocowana jest cięciwa. Wówczas łuk traci nieco na swej wytrzymałości. Mechanizm wysunięcia zwiększenia długości ramion aktywowany i dezaktywowany jest poprzez wysłanie małego impulsu chakry. Do dodatkowych zalet łuku można dodać fakt, iż cięciwa została wykonana z Ko Banjī Waiyā Chō™ a przymocowana jest nie tyle do samych ramion a przytwierdzonych do nich małych kołowrotków, które zależenie od wykorzystania należy raz na pół roku bądź częściej naoliwić. Te dwa ostatnie bonusy sprawiają, iż łuk ma większy zasięg aniżeli zwykłe dostępne w sklepie łuki, poprzez szybsze, mocniejsze i łatwiejsze naciągniecie cięciwy.
Ogólnodostępne:
Rolki
Koszt450 Ryō
Stack/slot2/1
Rolki, świetny sposób transportu po tym bardziej równym terenie, w idealnych warunkach w środowisku miejskim. Przeciętny człowiek jadący na rolkach jest szybszy od biegacza o ile oczywiście teren po którym się poruszamy nie jest nieprzyjazny przemieszczaniu się na niewielkich kółkach. Kamieniste dróżki, zalana piaskowa ścieżka - tego typu miejsca zdecydowanie nie uczynią z rolkarza demona prędkości, wręcz przeciwnie sprawią, iż poruszać się będzie gorzej niż o własnych stopach. Materiały wykorzystane do stworzenia tego przedmiotu to przede wszystkim plastik, materiał i kauczuk.

Możliwe jest użycie Suimen Hokō no Gyō i Ki Nobori no Shugyō przy wykorzystaniu rolek o ile posiadamy senina Ninjutsu.
Nietypowe:
Niban Ken no mohō: Mienai katto| Druga Imitacja Miecza: Niewidzialne cięcie.
Koszt3500
Stack/slot1/2
Broń powstała jako druga próba stworzenia broni godnej legendarnych Siedmiu Mieczów Mgły. Choć Drugiej Imitacji Miecza daleko do potężniejszych z 7 mieczy tak zdecydowanie jest to konstrukcja bardziej skomplikowana od niektórych z nich. Niewidzialne cięcie to niezwykle długi i płaski miecz, który skutecznie wykorzystywać można jako pasek do spodni. Cóż za dyskrecja! Cóż za styl! Może brzmieć to nieco niedorzecznie, ale dzięki temu zawsze łatwo o prosty dostęp do broni, gdyż mamy ją schowaną na kompletnym widoku. Niewielki guzik miedzy trzonem a jelcem odbezpiecza broń uwalniając ją od roli paska i sprawiając, iż można ją wykorzystać jako prawdziwy oręż w formie metalowego bicza! Przesłanie niewielkiego impulsu chakry w tym stanie, sprawia, iż broń się rozdziela, zwiększając swój zasięg stając się bardziej biczem aniżeli mieczem tym samym sposobem można powrócić do poprzedniej formy. Inną opcją w momencie jak broń jest w stanie "hybrydy" jest przesłanie impulsu chakry podczas trzymania guzika przy jelcu i trzonku, wówczas usztywniają się wszystkie części broni zmieniając ją w zwykły prosty choć niebywale cienki miecz. Kółko na końcu trzonka pełni rolę zarówno estetycznej klamerki paska jak i dodatkowego uchwytu dla niektórych ataków z wykorzystaniem tej specyficznej broni.

Mienai katto: Posiada 4 tryby:
  • "Zabezpieczona" - Forma paska trzymająca nasze spodnie, spódnicę czy też będąc zwykłym świetnie wyglądającym akcesorium z powodu rozmiarów broni, wyjęcie jej w pełni zajmuje kilka pełnych sekund, podczas których jedna z rąk jest w pełni zajęta.
  • "Hybrydowa" - Forma pomiędzy biczem a mieczem, broń znajduje się w tej formie zaraz po odbezpieczeniu. Polega na tym, iż o ile oddzielone ostrza są stosunkowo blisko siebie tak stykają się tylko minimalnie nie tworząc żadnego usztywnienia sprawiając, iż broń jest giętkim, wiecznie wyginający się mieczem, którego trajektorie trudniej wyczuć a którego ciecia są mocniejsze od przeciętnego miecza. W tym trybie mieczem można ciąć ale niezbyt nadaje się do pchnięć, broń ma w nim 120 centymetrów.
  • "Miecz" - Wszystkie oddzielone ostrza zbliżają się do siebie jeszcze bardziej, usztywniając swoją konstrukcję zmieniając broń w zwykły(Acz niezwykle cienki/spłaszczony) obusieczny miecz mający 60 centymetrów.
  • "Bicz" - W trybie tym poszczególne stalowy rdzeń który stworzony jest poprzez wykorzystanie dużej ilości stalowej żyłki bungee Ko™ rozwija się, sprawiając, iż znajdujące się na nim małe ostrza tworzące miecz oddzielają się od siebie jeszcze bardziej niż w trybie Hybrydowym. W tym momencie broń wykorzystuje się bardziej jak klasyczny bicz, który dozbrojony jest w rozszarpujące mięso ostrza. W tym trybie Mienai katto ma 240 centymetrów.
Do skutecznego wykorzystania tak specyficznej broni, potrzebny jest indywidualny styl walki stworzony właśnie pod nią.

Materiały wykorzystane do produkcji broni to głównie metal, sprężyny i stalowa żyłka bungee Ko™.
Unikat?
Hachidori | Koliber
Koszt2500
Stack/slot1/1
WymaganiaOdblokowany Katon & Futon, refleks min. 7
Specjalne rolki dla osoby, która czuje potrzebę prędkości! W porównaniu do zwykłych rolek, konstrukcja Kolibra jest bardziej skomplikowana, zawierając mechanizmy, które pozwalają na schowanie kółek kiedy te nie są potrzebne, przenosząc je na tylną część butów ponad kostkę poprzez naciśnięcie guzików w górnej części obuwia. Dodatkowo, dzięki swym kowalskim zdolnością Ko zainstalowała w rolkach napędzane chakrą silniki, które pomagają użytkownikowi na wykorzystanie futonu i katonu do nabrania prędkości i lepszej kontroli jazdy. Hachidori
to nie tylko stylowy środek transportu ale i broń jaką wykorzystać można podczas używania buki i taijutsu do zdobycia dodatkowej mocy/prędkości bądź aby zaskoczyć przeciwnika. Prędkość użytkownika uzyskana przy uruchomionych silnikach zależna jest od ilości włożonej chakry. Prędkość może zmaleć zależnie od optymalności ukształtowania terenu, podobnie jak przy zwykłych rolkach, po pewnych miejscach nie da się sprawnie poruszać na tak małych kółkach.

Hachidori wykonany jest głównie z skóry, plastiku, metalu i kauczuku.
  • Koszt standardowej techniki C: Sprawia, iż poruszamy się z prędkością 8
  • Koszt standardowej techniki B: Sprawia, iż poruszamy się z prędkością 9
  • Koszt standardowej techniki A: Sprawia, iż poruszamy się z prędkością 10
  • Koszt standardowej techniki S: Sprawia, iż poruszamy się z prędkością 11
Ważne:
  • Nie mając siły na poziomie min. 7 bieganie w tak ciężkich butach spowalnia użytkownika, zmniejszając jego prędkość o 1 poziom.
  • Możliwe jest użycie Suimen Hokō no Gyō i Ki Nobori no Shugyō przy wykorzystaniu rolek o ile posiadamy senina Ninjutsu.
Obrazek
Awatar użytkownika
Uzumaki Mikan
Posty: 633
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:23
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Re: Puderniczka

► Pokaż Spoiler
Bingo Book // Asha Arashi
Informacje PodstawoweGodnośćAsha Arashi
Wiek21
WioskaExKumo, ExOto
RangaChuunin Znaki szczególne
- Zadbane, bujne, kręcone włosy.
Dane KryminalneKlas. Zagroż.B
StatusAktywna
OrganizacjaBrak
SojusznicyBrak Dokonane przestępstwa
- Manipulacja wynikami Miss Piękności Kraju Dźwięku, Królestwa Kupców i Kraju Ognia.
- Ciężkie uszkodzenia ciał potencjalnych kandydatek do głównych ról w topowych przedstawieniach teatralnych.
- Naciśnięcie na odcisk wielu ważnym w show-biznesie osobom.
- Liczne szantaże i groźby.
Dane Osobiste Data urodzenia14.04.143
Grupa Krwi0
Wzrost171
Waga61
Wykonane misjeD12C7B1A0S0
Nagroda ZlecającyMadam Ori
Żywa4000
Martwa2000
Uwagi---
Inne znane informacje
ŻywiołyRaiton, Suiton
KG/KT/DōjutsuRanton
DziedzinyNinjutsu, Chēnkēji, Ittō-Ryū, Ninpo: Bukijutsu
AtrybutyKunoichi wyspecjalizowana w walce na średnią odległość, głównie za pomocą dostępnych żywiołów oraz łańcuchów, tworząc tym samym groźną kombinację. W walce polega przede wszystkim na refleksie, podczas gdy pozostałe atrybuty nie odbiegają znacząco od standardów.
Spec. ZdolnościRanton
Bingo Book // Hime Hyūga
Informacje PodstawoweGodnośćHime Hyūga
Wiek26
WioskaExKonoha
RangaChuunin Znaki szczególne
- Pozbawione tęczówek, białe oczy.
- Tatuaż na prawej ręce
- Tatuaż na lewym barku
Dane KryminalneKlas. Zagroż.A
StatusAktywna
OrganizacjaBrak informacji
SojusznicyBrak informacji Dokonane przestępstwa
- Wymordowanie Sunijskich jeńców wojennych.
- Wielokrotne ataki ludności cywilnej pochodzącej z Kraju Piasku.
- Liczne Morderstwa ludzi pochodzących z Kraju Piasku.
Dane Osobiste Data urodzenia2.4.139r
Grupa KrwiAB
Wzrost168 cm
Waga54 kg
Wykonane misjeD32C19B6A0S0
Nagroda ZlecającyKupiecka gildia pochodząca z Kraju Piasku.
Żywa2400
Martwa1200
Uwagi
Inne znane informacje
ŻywiołyFuton, Doton
KG/KT/DōjutsuByakugan
DziedzinyKenjutsu, Ninjutsu
AtrybutyZdolna wojowniczka preferująca walkę w zwarciu, z dostępnych informacji polega w dużej mierze na swej szybkości, refleksowi ale potrafi również znieść potężne obrażenia.
Spec. ZdolnościDojutsu wzrokowe rodu Hyuuga
Bingo Book // Jueyun
Informacje PodstawoweGodnośćJueyun
Wiek34
WioskaBrak
RangaBrak Znaki szczególne
- Białe włosy
Dane KryminalneKlas. Zagroż.C
StatusAktywna
OrganizacjaNieznany gang.
SojusznicyLee Dokonane przestępstwa
- Produkowanie silnie uzależniających narkotyków.
- Wynajem elementów przestępczych do sprzedaży swoich wyrobów i nękania ludności cywilnej.
Dane Osobiste Data urodzeniaBrak informacji.
Grupa KrwiBrak informacji.
Wzrost174 cm
Waga58 kg
Wykonane misjeD0C0B0A0S0
Nagroda ZlecającyPrywatny Inwestor z Kraju Kupców.
Żywa3500
MartwaBrak wynagrodzenia.
UwagiZdobycie próbek specyfików kobiety zostanie dodatkowo wynagrodzone.
Inne znane informacje
Żywioły---
KG/KT/Dōjutsu---
DziedzinyRekinjutsu
Atrybuty---
Spec. Zdolności---
Bingo Book // Lee
Informacje PodstawoweGodnośćLee
Wiek22
Wioska-
Ranga- Znaki szczególne
- Potężne gabaryty, ponad 2 metry wzrostu.
Dane KryminalneKlas. Zagroż.C
StatusAktywny
OrganizacjaNieznany z nazwy gang
SojusznicyJueyun Dokonane przestępstwa
- Wymuszenia
- Liczne bójki z strażnikami
- Członkostwo w gangu rozprowadzającym narkotyki.
Dane Osobiste Data urodzeniaBrak informacji
Grupa KrwiBrak informacji
Wzrost230 cm
Waga150 kg
Wykonane misjeD0C0B0A0S0
Nagroda ZlecającySiły porządkowe Kraju Kupców
Żywy1100
Martwy1100
Uwagi
Inne znane informacje
Żywioły---
KG/KT/Dōjutsu---
DziedzinyItamiken. Kōshōken, Karate Shōtōkan.
AtrybutyNiezwykle wytrzymały i potężny wojownik, zdolny do niszczenia głazów gołymi rękoma. Nie zademonstrował żadnych umiejętności do kontroli chakry. Dzięki swym znajomością posiada dostęp do groźnych substancji.
Spec. Zdolności---
Bingo Book // Terumi Jin
Informacje PodstawoweGodnośćTerumi Jin
Wiek36
WioskaEx. Kirigakure
RangaTokubetsu Jōnin Znaki szczególne
- Wykorzystuje dużą ilość makijażu i perfum
Dane KryminalneKlas. Zagroż.A
StatusAktywny
OrganizacjaBrak informacji
SojusznicyBrak. Dokonane przestępstwa
-Zamach stanu w Mizu no Kuni
-Ucieczka z Wioski
Dane Osobiste Data urodzeniaBrak informacji.
Grupa KrwiBrak informacji.
Wzrost171 cm
Waga64 kg
Wykonane misjeD9C20B8A4S1
Nagroda ZlecającyLord Feudalny Mizu no Kuni
Żywa15000
Martwa20000
Uwagi
Inne znane informacje
ŻywiołyKaton, Suiton, Futon
KG/KT/DōjutsuFutton
DziedzinyGenjutsu, Iryojusu, Ninjutsu
AtrybutyPod aspektami fizycznymi mężczyzna nie wydaje się dominować nad innymi wojownikami swej kategorii, perfekcyjnie jednak panuje nad swą chakrą oraz zauważono, iż musi posiadać ich duże ilości.
Spec. ZdolnościTworzenie niezwykle żrących gazów i kwasów, które z łatwością przełamują nawet najpotężniejsze obrony - nie mówiąc już o stali czy ludzkim mięsie. Utalentowany szpieg.
Bingo Book // Kyung-Soon
Informacje PodstawoweGodnośćKyung-Soon
Wiek26
Wioska-
Ranga- Znaki szczególne
- Duża ilość złotych akcesoriów.
- Specyficzny akcent
Dane KryminalneKlas. Zagroż.D
StatusAktywna
OrganizacjaBrak
SojusznicyBrak Dokonane przestępstwa
- Ucieczka z domu
- Niewypełnienie obowiązku zamążpójścia.
Dane Osobiste Data urodzenia13.09.139r.
Grupa KrwiAB0
Wzrost167 cm
Waga57 kg
Wykonane misjeD0C0B0A0S0
Nagroda ZlecającyRodzina Kyung-Soon wraz z niedoszyłm mężem.
Żywy5000
MartwyBrak
UwagiWymagana żywa, bez jakiegokolwiek uszczerbku na zdrowiu.
Inne znane informacje
Żywioły---
KG/KT/Dōjutsu---
Dziedziny---
Atrybuty---
Spec. Zdolności---
Bingo Book // Bunko Kakuzuryū
Informacje PodstawoweGodność
Wiek23
WioskaExIwa, Taki
RangaOinin, Buntaichō Znaki szczególne
- Czarne tęczówki
- Ciało zszyte nićmi w wielu miejscach
- Tatuaż na prawym ramieniu
Dane KryminalneKlas. Zagroż.A
StatusAktywna
OrganizacjaWewnętrzna wywiadowcza jednostka Takigakure
SojusznicyHideko Kurama, Kayo Sukōchi Dokonane przestępstwa
- Wielokrotne morderstwa na Shinobi
Dane Osobiste Data urodzenia-
Grupa Krwi-
Wzrost165 cm
Waga54 kg
Wykonane misjeD3C40B23A5S1
Nagroda ZlecającyJoinin Hanagakure z klanu Kakuzuryū.
ŻywyBrak
Martwy15000
UwagiUwaga, Bunko ma duże doświadczenie w polowaniach na osoby w Bingo, potrafi wykorzystać je będąc po drugiej stronie.
Inne znane informacje
ŻywiołyDoton, Katon, Raiton
KG/KT/DōjutsuJiongu
DziedzinyNinjutsu, Kyotōryū, Ninpo: Bukijutsu
AtrybutyKunoichi ukazuje wysoki i zrównoważony poziom atrybutów fizycznych.
Spec. ZdolnościJiongu
Bingo Book // Kayo Sukōchi
Informacje PodstawoweGodnośćKayo Sukōchi
Wiek24
WioskaExSuna, Taki
RangaOinin, Buntaichō Znaki szczególne
- Liczne, wszelakiego pochodzenia blizny pokrywające większość ciała
Dane KryminalneKlas. Zagroż.A
StatusAktywna
OrganizacjaWewnętrzna wywiadowcza jednostka Takigakure
SojusznicyHideko Kurama, Bunko Kakuzuryū Dokonane przestępstwa
- Porwania polityków Kraju Wodospadu i okolicznych nacji.
- Zbrodnie wojenne
- Działania mające na celu destabilizacje sytuacji politycznej w nacjach starego świata.
Dane Osobiste Data urodzeniaBrak informacji
Grupa KrwiBrak informacji
Wzrost169 cm
Waga58 kg
Wykonane misjeD8C14B15A7S2
Nagroda ZlecającyMakana
Żywy9700
Martwy8600
UwagiUwaga, zwykle porusza się w towarzystwie podkomendnych.
Inne znane informacje
ŻywiołyKatonu, Fūton
KG/KT/DōjutsuShakuton
DziedzinySuna no Ken, Ninpo: Bukijutsu, Ninjutsu, Irojutsu
AtrybutyKunoichi wyspecjalizowana w walce na bliską i średnią odległość, głównie z wykorzystaniem Shakutonu oraz Katonu. Wedle informacji jest szybką i zręczną wojowniczką potrafiącą z łatwością wytrzymać duże obrażenia.
Spec. Zdolności---
Bingo Book // Hideko Kurama
Informacje PodstawoweGodnośćHideko Kurama
Wiek28
WioskaexKonoha, Taki
RangaHai Buntaichō Znaki szczególne
- Zwracające uwagę eleganckie nakrycie głowy.
Dane KryminalneKlas. Zagroż.S
StatusAktywna
OrganizacjaWewnętrzna wywiadowcza jednostka Takigakure
SojusznicyKayo Sukōchi, Bunko Kakuzuryū Dokonane przestępstwa
- Zdradzenie narodowych oraz klanowych sekretów.
Dane Osobiste Data urodzeniaBrak informacji.
Grupa KrwiBrak informacji.
Wzrost174
Waga63
Wykonane misjeD0C53B34A16S9
Nagroda ZlecającyDaiymo Kraju Ognia oraz Lider Rodziny Kurama
Żywy22500
Martwy15600
UwagiCel niezwykle niebezpieczny i trudny do znalezienia. Ma pod sobą również groźnych podkomendnych. Zalecany jedynie dla doświadczonej grupy potężnych łowców.
Inne znane informacje
ŻywiołyKaton, Doton, Suiton, Raiton
KG/KT/DōjutsuJitsuzai Genjutsu
DziedzinyNinjutsu, Funinjutsu, Tenjō no Yari
AtrybutyKobieta wydaje się być uzdolnioną pod każdym względem fizycznym jak i mentalnym, jednak to te drugie zdają się być potężniejsze.
Spec. ZdolnościJitsuzai Genjutsu, Sumijutsu, Pakt z Bazyliszkiem.
Bingo Book // Mira
Informacje PodstawoweGodnośćMira
Wiek26
WioskaTakigakure
RangaSennin Znaki szczególne
- Brak lewego oka
- Blizny przy oczach i czole.
- Uszczerbione lewe ucho.
Dane KryminalneKlas. Zagroż.S
StatusAktywna
Organizacja---
SojusznicyTakigakure Dokonane przestępstwa
- Destabilizacja Kraju Wodospadu
Dane Osobiste Data urodzeniaBrak Informacji
Grupa KrwiBrak Informacji
Wzrost170
Waga58
Wykonane misjeD0C66B18A24S11
Nagroda ZlecającyDaiymo Kraju Wodospadu
ŻywyBrak
Martwy45000
UwagiCel niezwykle niebezpieczny, posiadająca pod swym władaniem całą wioskę shinobi jest również uważana za jedną z najlepszych żyjących użytkowników Suitonu.
Inne znane informacje
ŻywiołySuiton, Futon, Katon, Raiton, Doton
KG/KT/Dōjutsu---
DziedzinyNinjutsu, Irojutsu, Kimyōnaryū, Genjutsu, Ninpo: Bukijutsu
Atrybuty---
Spec. ZdolnościTenki no Jutsu
Ostatnio zmieniony 20 sty 2023, 22:58 przez Uzumaki Mikan, łącznie zmieniany 1 raz.

Obrazek
Av1Av2Av3
Awatar użytkownika
Tsukuyomi
Posty: 27
Rejestracja: 27 mar 2022, 19:37
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Bank:

Re: Puderniczka

.
Ostatnio zmieniony 20 sty 2023, 22:58 przez Tsukuyomi, łącznie zmieniany 15 razy.
Awatar użytkownika
Pomarańcz
Posty: 231
Rejestracja: 02 lut 2022, 14:11
Ranga dodatkowa: Mod KP/Transferów, mod Kuźni.
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:

Re: Puderniczka

Choshinsei | Supernova超新星
KlasyfikacjaNinjutsu, Transformacja Kształtu, Kujaku Myōhō, Kinjutsu
PieczęcieBrak, mieszanie chakry zajmuje tyle, co złożenie 20 pieczęci
KosztCzterokrotny
ZasięgDotykowy
WymaganiaZnajomość Ryusei Rasengan, Kontrola Chakry na Poziomie 10
Supernova to potężna ofensywna technika, będąca rozwinięciem koncepcji Ryusei Rasengan, gdzie Gwiezdna Chakra poddawana jest rotacji i kondensacji do zupełnie nowych poziomów dzięki czemu technika swą mocą porównywana jest do siły wytwarzanej podczas zderzenia meteorytu, skondersowanej do niewielkiej kuli, otaczanej przez będące z ogromną prędkością mniejsze kule Gwiezdnej Chakry, które utrzymywane są wokół większej kuli dzięki wytwarzanej przez nią grawitacyjnej mocy.

Zostawiam na przyszłosc jak będę miała lepszy pomysł na to jutsu
Awatar użytkownika
Sabaku no Kumari
Posty: 68
Rejestracja: 21 sty 2023, 0:48
Ranga: Cywil
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Bank:

Re: Puderniczka

Pozwól sobie pomóc

Przemierzająca pustynie z niewinnym uśmiechem nastolatka o mocnej opaleniźnie i niezwykle jasnych, niemalże białych blond włosach oraz oczętach niczym bursztyny, posiadająca tradycyjne dla Kraju Wiatru oraz Sunagakure malunki twarzy, które zapewne wyróżniają ją z tłumu. Oto Aneko, znana niegdyś jako Sabaku no Kumari, uczennica Shabudiby. Od czasów wojny, dziewczyna zapuściła dłuższe włosy, pozwoliła sobie również na okazywanie więcej ciała - zapewne dlatego, iż dłużej nie krępowały ją zapomniane przez amnezję tradycje i wierzenia wpojone przez jej matkę. Poza swymi malunkami twarzy Aneko nie wyróżnia się specjalnie, interesującym jest fakt, iż jej prawa ręka zdaje się lekko odstawać od reszty, odcień jej skóry różni się od reszty ciała, nie odpowiada również lewej ręce. Oczywiście, to dlatego, iż ręka ta nie należała do niej samej, a była "prezentem" od jej nauczycielki w poprzednim życiu przed ostatnią wojną shinobi.

Nawet utrata wszelkich wspomnień, nie pozbawiła Kumari jej delikatnej, optymistycznej, naiwnej i dziecięcej natury - zapewne ku rozpaczy jej drogiej Sensei. Aneko, czyli istotka będąca dawniej w Sunagakure znana jako Sabaku no Kumari, pod niektórymi względami jest dziś ledwie cieniem dawnej siebie. Fizycznie jak i mentalnie jest słabsza, pozbawiona wielu danych doświadczeń i życiowych lekcji jakie odebrała od Shabudiby. Niemniej, jej nowe życie pomogło ukształtować ją na bardziej otwartą, żywiołową nastolatkę. Dawna kunoichi nie uważa się obecnie za żadną shinobi, ot jest po prostu mieszkanką pustyni, obywatelką Kraju Wiatru. Pomimo tego, iż niby nic jej w kraju nie trzyma, tak jakaś trudna do opisania nostalgia sprawia, iż dziewczyna czuje się na pustyni niczym w domu. Gotowa jest opuścić jej granice, jednak zawsze czuje potem potrzebę powrotu, toteż dotychczas nie zapuszczała się za daleko w szeroki świat. Dotychczas Kumari nie miała żadnych przebłysków wspomnień z swego dawnego życia, jednak pewne imiona, nazwy jak właśnie Shabudiba, Seitaro, Hitoshi, Ejji, Hyakuzawa, Sunagakure, Iwagakure zdają się kryć gdzieś w jej głowie, wypływając na wierzch gdy przypadkiem je usłyszy. Zdarzają się jednak noce kiedy śni się jej gigantyczny, złowieszczy lis, te noce zdecydowanie nie należą do przyjemnych. Obecnie Aneko to bardzo żywa osóbka, która cieszy się każdym cudownym dniem na tej planecie, robiąca co w jej mocy aby pomagać ludziom w problemach codziennego życia, bawiąca się każdą chwilą, najmniejszym momentem, głośno śmiejąca się pomimo wewnętrznej pustki i samotności, pomimo strachu przed wszystkim co utraciła, wszystkim czym była. ...Bo co jeśli kiedyś była jakąś okropną, złą osobą? Przez ten właśnie lęk niczym aniołek śmiga przez pustynię bojąc się spocząć na laurach, napędzana chęcią pomagania wszystkim, którzy tego potrzebują!
Nazwisko i imięSabaku no Kumari(zapomniane)
PrzynależnośćexSuna, Ex Iwa
PseudonimyAneko
PłećŻeńska
Tytuły
Wiek16
Wzrost159
Waga44
Rangi
exTokubetsu Jōnin
Wspomagania
Wykonane wątki (oficjalne/wszystkie)
D
1
C
3
B
6
A
1
S
0
Odbyte walki
Zwycięstwa:
(vs Uchiha Kawauso)
Remisy:
Porażki:
Siła:
Poz. 3
Szybkość:
Poz. 5
Wytrzymałość:
Poz. 3
Refleks:
Poz. 5
Siła Woli:
Poz. 7
Kontrola Chakry:
Poz. 7
Ilość Chakry:
1 000E: 5 | D: 25 | C: 75 | B: 300 | A: 750 | S: 3 500
Posiadane Dziedziny
Suna no Seichū
C
Suna no Ken
C
Suna no SeichūSpecjalizacja
Regeneracja chakryAtut wrodzony
Postać posiada siłę życiową pozwalającą jej działać dłużej i regenerować chakrę o wiele szybciej niż przeciętna osoba. Umiejętność ta pozwala regenerować 5% maksymalnej chakry użytkownika na turę, tak długo, jak nie korzysta ona z technik podtrzymywanych, nie używała technik w tej turze bądź nie traciła chakry w inny sposób. Można zregenerować maksymalnie 50% maksymalnej many na misję/walkę/event.
Atut nabyty
Biegłość
Wada
1000 Ryo.
Przed amnezją.
-Wygląd za czasów Geninki-
Młoda dziewuszka, która okres dojrzewania ma jeszcze przed sobą, czasem zdarzy się, iż ktoś pomyli ją z chłopcem. Sięgając pamięcią w dal, w Sunie zawsze mawiano, iż mała wdała się bardziej w swojego ojca. W Wiosce Kamienia Kumari zwykle wyróżnia się wśród tłumu, poprzez swą ciemniejszą karnację i nietypowe ubranie, które prędzej ujrzeć by można na terenie Kraju Wiatru - przewiewne ale całkowicie chroniące przed słońcem. Włosy kunoichi nie należą do najbardziej typowych acz nie są również zbyt szalone, najprościej nazwać je blondem na tyle tlenionym, iż pod odpowiednim słońcem może wydawać się bielom. Wokół bursztynowych oczu Kumari posiada tradycyjny malunek, który dopełniany jest przez kropkę na czole, użyta farba jest koloru żółtego, co jakiś czas farbę trzeba nakładać na nowo - nie jest to tatuaż. Rzadkością jest ujrzenie dziewczynki bez kaptura na głowie jeśli tylko znajduje się wśród ludzi to zawsze ma go na sobie. Jeśli Kumari swobodnie pokaże się komuś bez kaptura to oznacza, iż traktuje go niczym członka rodziny.

-Wygląd za czasów Chuninki-

Kumari postanowiła nie zmieniać swych strojów, nie założyła nawet kamizelki chunina.

-Wygląd za czasów TJ'tki-

Po kolejnym awansie nastąpiły pierwsze poważne zmiany w wyglądzie Kumari. Prawa ręka została zakryta bandażami, kamizelka chunina została wreszcie założona, pojawił się również pasek na zwoje. W swym stroju kunoichi młodziutka dziewuszka wygląda dość ...zabawnie. Jednak w porównaniu do przeszłości, otacza ją aura drobnej profesjonalności i powagi jakiej wcześniej nie było widać.


-Charakter za czasów Geninki-
Przez swój ubiór zdaje się być osobą zamkniętą w sobie i stroniącą od jakiegokolwiek towarzystwa. Dodatkowo przez fakt, iż nikt nigdy nie widział aby z kimś rozmawiała wszyscy zdają się brać ją za jakiegoś ponurego smętacza. Sabaku no Kumari to jednak istota całkiem inna od tego co by się ludziom mogło by się wydawać. Tak naprawdę dziewczyna wcale nie różni się jakoś szczególnie od nastolatek w jej wieku. Pod warstwą żałoby i separacji od reszty społeczeństwa Iwy, kryje się w zasadzie prosta dziewuszka pasjonująca się nie jakimiś tam sztukami shinobi a... sztuką. Muzyka, dzieła malarskie, rzeźby, literatura - w szczególności literatura. O wszystkich tych zainteresowaniach Kumari mogła by rozprawiać całymi dniami! Jednym z jej ulubionych zabaw od zawsze było tworzenie rzeźb z piasku. Niemniej hobby to tylko niewielka część cudzego jestestwa więc skupmy się może na innych rzeczach. Poczucie humoru? Oczywiście! Co prawda nie jest ono zbyt wyrafinowane ale hej - czego się spodziewaliście po dziecku? To, że jest cichą myszką nie oznacza, że nie potrafi się bawić! No dobrze, wystarczy już tych pierdół - warto by opowiedzieć co nieco o ideałach dziewczyny oraz o tym jak wpłynęła na nią jej przeszłość. Jak już zostało napomknięte, młoda kunoichi jest tak właściwie ciągle dzieckiem, z tego też powodu jej ideologia jak i moralność może zostać uznana za niezwykle naiwną. Kumari pragnie wierzyć, iż dobro drzemie w każdym człowieku jako, że nigdy nie była w prawdziwej walce to lęka się skrzywdzenia drugiego człowieka - nie mówiąc nawet o zabiciu kogokolwiek! Świat byłby dużo lepszym miejscem bez tej całej przemocy - ciężko stwierdzić po co ci wszyscy dorośli tak się upierają aby ją wszędzie promować. No... ale dorośli to ogólnie dziwni są. Niezrozumiałe istoty. Jeśli jest coś czego dziewczynka nie znosi, to zdecydowanie będzie to jej własna bezradność. Zdaje sobie sprawę, że po upadku Suny wielu jej mieszkańców nie miało gdzie się podziać, masa z nich pewnie cierpiała katusze na pustyni a tymczasem ona sama znalazła kryjówkę w Iwie tylko dlatego, że nazywa się tak a nie inaczej. To wielce niesprawiedliwe a sama Kumari nie mogła nic na to wszystko poradzić. Jasne - w dużej mierze była to winna jej młodego wieku, jednak plotki mówią, że kobieta będąca odpowiedzialna za odrodzenie Suny zbyt stara nie jest - a i obecny Tsuchikage wiele starszy od niej nie jest! Więc czy wiek na prawdę może być usprawiedliwieniem? Nie. Wierząc w taką właśnie odpowiedź nasza kunoichi postanowiła już nigdy nie pozwolić sobie na bezczynność - co by się nie działo, Sabaku no Kumari będzie działać dla dobra wszystkich! ...A przynajmniej tak przez swój niewinny zapał postanowiła. Ostatnią kwestią wartą poruszenia jest samotność dziewczynki - ta będąc uchodźczynią z Kraju Wiatru, nie do końca odnajduje się w Iwie, komunikacja z dorosłymi jest sporym problemem, nie mówiąc już o innych dzieciakach, którzy najczęściej mają ją za jakąś totalną dziwaczkę. Pozostawiona sama sobie w obcym miejscu cały czas marzy aby w końcu znaleźć sobie jakieś towarzystwo, najlepiej jakąś przyjaciółkę bo chłopcy to takie dziwaczne głuptasy.

-Charakter za czasów Chuninki-

Tak dużo się wydarzyło w tak krótkim czasie... w ciągu kilku miesięcy nasza sierotka trafiła do rodzinnej wioski; gdzie została uczennicą niewiele od niej starszej Kazekage, która była odpowiedzialna za odrodzenie ich wioski. Po raz pierwszy od dnia w którym utraciła swą rodzinę Kumari stała się częścią czegoś większego niż ona sama - drużyny. Wraz z Kurose Arisu musiała zmierzyć się z złodziejaszkiem oraz w sparingu z samą Kage, dziewuszka zawsze marzyła o przyjaciółce a teraz miała okazję zdobyć aż dwie! Niestety, póki co nie było jeszcze czasu na zaciśnięcie więzów a egzamin na chunina zaskoczył nieprzygotowaną geninkę. Czy jednak było źle? Niezupełnie, nasza skromna dziewuszka wygrała swą walkę nie wykonując nawet jednego kroku, przy okazji zapewne bijąc jakieś rekordy co do tempa zakończenia walki. Z tego powodu awans nieco połechtał ego naszej drobnej duszyczki, która z nową zdobytą pewnością siebie zerkała na przyszłość z nadzieją na zostanie bohaterką godną Suny. ...Choć ta nowa, dość dziecinna pycha może jej w tym przeszkodzić.

-Charakter za czasów TJ'tki-

Kolejny rok, kolejne zmiany. Czas doprawdy płynął szybko - może nawet zbyt szybko. Kumari w dalszym ciągu nie zaznała smaku porażki, toteż jej ego i wiara w własne umiejętności ciągle rosła. Pomimo faktu, iż Sensei kazała jej odstawić sprawę Biju na bok, to dziewuszka nie mogła o nim zapomnieć, chcąc zdobyć więcej informacji na jego temat na własną rękę jeśli będzie potrzeba. Wszak jako przyszła, wielka bohaterka Suny musiała być proaktywna, prawda? Prawda. Ideologia Sabaku musiała zmierzyć się z trudnym światem podczas specjalnego egzaminu jaki przygotowała dla niej Kazekage, po raz pierwszy Kumari faktycznie pozbawiła kogoś życia - i to w dodatku, aż szóstkę osób na raz. Wierzyła, iż działała dla dobra jej ukochanej Wioski, jednak w dalszym ciągu była zła na samą siebie za dokonanie tego czynu. Lekcja z pewnością przyniosła efekty, jednak być może nie do końca takie jakich spodziewała się Shabudiba. Dla swej wioski, bezpieczeństwa i uśmiechów jej mieszkańców członkini rodu Sabaku, pomimo odczuwania ogromnego smutku z tego powodu, była gotowa pobrudzić swe ręce ale również zapamiętać twarz każdej zranionej osoby oraz zadość uczynić czyniąc dwa razy więcej dobra! Dziewuszka ma dwa marzenia, pierwszym jest oczywiście zostanie wielką bohaterką Suny, drugim natomiast odmienienia świata na lepsze poprzez uświadomienie ludziom u władzy, że warto być dobrym i współpracować z innymi dobrymi ludźmi aby stworzyć jeden wielki, wspólny organizm bez walk i bólu! Dość problematyczną kwestią są zmiany jakie jej przyjaciółka zaprowadziła w jej ciele. Oczywiście naprawienie jej ciała było rzeczą niezwykle miłą, jednak wykorzystanie do tego części ciał zabitych przez nią ludzi było ...obrzydliwe. Ostatecznie Kumari nie była w stanie patrzeć na doczepioną do niej rękę, dlatego też ukryła ją pod bandażami. Głos... słyszenie go miało na blondynę podobny efekt - pomimo tego, iż postanowiła nauczyć się z niego korzystać aby sprawić przyjemność swej przyjaciółce tak wolała by go nie słyszeć. To nie był jej głos. Oczywiście - nie planowała informować o tym Shabudiby, nie chciała jej urazić, wszak ta chciała pomóc dlatego też Sabaku postanowiła udawać przed władczynią Suny, iż wszystko jest w porząsiu.

Gdy nadszedł czas Wojny, jako uczennica byłej już Kage oraz jedna z obrończyń Sunagakure, Kumari stanęła do walki. Sama nie wzięła udziału w zbyt wielu bitwach, skupiała się na ochronie współobywateli oraz samej Suny. Niestety nie była na tyle potężna aby uchronić wszystkich. Kage - Seitaro zaginął, Shabudiba została zabita a wyzwolony dziewięcioogoniasty w szale zaczął niszczyć wioskę. Kumari robiła co mogła chcąc ograniczyć zniszczenia i pomóc jak największej ilości ludzi przy ewakuacji. Dziewczyna była gotowa do największego poświęcenia, wykorzystując ilości piasku większe niż kiedykolwiek zasłaniała uciekających, blokując przy tym ataki rozwścieczonego demona. Niestety. Czym jest moc jednego shinobi przy potędze Kyuubiego? W końcu rezerwy chakry Sabaku się wyczerpały, atak lisa w końcu ją dopadł. Tak nastał koniec uczennicy Shabudiby.


Po amnezji..
Dziewczyna obudziła się w zniszczonej wiosce shinobi, po środku wielkiej pustyni. Była ciężko ranna, wycieńczona, nie pamiętała kim jest ani czemu znajdowała się w tak specyficznym miejscu. Z trudem znalazła schronienie i zapewne nie przetrwała by w takim stanie długo, gdyby nie pojawienie się szabrowników, który zlitowali się nad dziewczyną i zaprowadzili w bezpieczne miejsce - do oazy, która pełniła rolę ich chwilowej siedziby.

Kunoichi spędziła sporo czasu z szabrownikami, który pomogli jej powrócić do zdrowia, dziewczyna znalazła wśród nich chwilowy dom. Pomimo tego, iż niewiele wiedziała o sobie czy świecie, instynkt Sabaku w niej pozostał, kontrola piasku była czymś naturalnym, nawet jeśli obecnie moc ta była znacznie słabsza, tak ciągle możliwość kontroli piasku pośród pustyni była niezwykle pomocna. Ta zdolność okazała się niezwykle przydatną podczas przemierzania pustyni, dodatkowo łagodna natura dawnej Kumarii i opieka jaką objęła szabrowników oraz ich rodzinny, sprawiły, iż zdobyła ona tytuł - Aneko. Od tamtego momentu, władczyni piasku przybrała właśnie ten tytuł jako własne imię. W końcu nadszedł czas, gdy drogi Sabaku oraz jej nowej rodziny się rozdzielili. Ci drudzy ruszyli poza pustynie, na poszukiwania nowego życia, sama Aneko natomiast pozostała w Kraju Wiatru czując do niego pewną trudną do określenia więź. Dziewczyna podjęła rolę przewodnika, za drobną opłatą zaczęła pomagać ludziom w bezpiecznym przekroczeniu pustyni, w wolnym czasie próbując odkryć więcej o samej sobie.
Pośmiertna z Tsukoyomi.
Ostatnio zmieniony 22 sty 2023, 22:47 przez Sabaku no Kumari, łącznie zmieniany 22 razy.
Obrazek
♥♥♥
Obrazek
Awatar użytkownika
Yōgan Sayu
Posty: 135
Rejestracja: 11 lis 2021, 19:18
Ranga: Cywil
Discord: meei#6947
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:

Re: Puderniczka

CZEŚĆ KOLEŻANKO AAAAAAA <33333333
Obrazek
think twice? I don't even think once
słowa
myśli
głos
Awatar użytkownika
Sabaku no Kumari
Posty: 68
Rejestracja: 21 sty 2023, 0:48
Ranga: Cywil
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Bank:

Re: Puderniczka

Hej o/
Obrazek
♥♥♥
Obrazek
Awatar użytkownika
Pomarańcz
Posty: 231
Rejestracja: 02 lut 2022, 14:11
Ranga dodatkowa: Mod KP/Transferów, mod Kuźni.
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:

Re: Puderniczka

KlasyfikacjaUzumaki Fūin, Kinjutsu, Fūinjutsu, Transformacja kształtu
Pieczęcie
KosztDwukrotny
ZasięgBezpośredni
Wymagania
KlasyfikacjaUzumaki Fūin, Kinjutsu, Fūinjutsu, Transformacja kształtu
Pieczęcie
KosztDwukrotny
ZasięgBezpośredni
Wymagania
Suna no Tate | Shield of Sand砂の盾­ ()
KlasyfikacjaSuna no Seichū, Przepływ Chakry
PieczęcieKoń → Szczur → Zając → Małpa → Pies
KosztStandardowy za rangę
Zasięg3 metrów wokół użytkownika
Wymagania10 PT, Duża ilość piasku, aktywne Suna no Seichū.
Podstawowa defensywna technika wykorzystywana przez shinobich kontrolujących piach. W celu zablokowania zagrożenia, użytkownik zbiera chmurę piasku stworzoną z dużej ilość piasku wokół siebie, po czym zbijając z sobą ziarna piasku, tworzy wytrzymałą skorupę jakiej celem jest ochronienie shinobiego przed wrogim atakiem. Standardowo piaskowa skorupa ma wytrzymałość 7, bardzo dobrze radzi sobie z fizycznymi atakami, żywiołowymi technikami Katonu i Dotonu i Futonu, znacznie gorzej przeciw techniką Raitonu i Suitonu, ten ostatni w dużych ilościach potrafi zmoczyć piach na tyle, iż ten nie nada się do niczego póki nie oschnie.

Posiadając Rangę A w Suna no Seichū Można dodatkowo wzmocnić wytrzymałość piasku do 8 rangi wytrzymałości
Posiadając Rangę S w Suna no Seichū Można dodatkowo wzmocnić wytrzymałość piasku do 9 rangi wytrzymałości
Posiadając Senina i Specjalizację Suna no Seichū Można pominąć pieczęcie techniki, zastępując je samą kumulacją chakry
Będąc Jinchūriki Ichibi no Shukaku: Ogoniasta bestia, jeśli zechce może sama aktywować(bez pieczęci) i używać Suna no Tate w celu obronienia Jinchūriki przed atakami jakich Jinchūriki nawet nie jest świadom. Wówczas technika automatycznie ma właściwości techniki S. Jako, iż jest to w pełni decyzja Shukaku, jedynie MG wątku może zdecydować, czy bestia w ten sposób chce uchronić swój "ludzki pojemnik".
Suna no Yoroi | Armour of Sand砂の鎧
KlasyfikacjaSuna no Seichū, Przepływ Chakry
PieczęcieBaran → Smok → Koń → Tygrys → Wół → Zając → Ptak
KosztStandardowy turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaMała ilość piasku.
Użytkownika pokrywa własną skórę warstwą piasku, którą następnie utwardza w ten sposób stworzona zbroja zapewnia dodatkową ochronę przed fizycznymi atakami w zamian za ograniczanie ruchów. Piaskowa zbroja dobrze radzi sobie z fizycznymi atakami, żywiołowymi technikami Katonu i Dotonu i Futonu, znacznie gorzej przeciw techniką Raitonu i Suitonu, ten ostatni w dużych ilościach potrafi zmoczyć piach na tyle, iż ten nie nada się do niczego póki nie oschnie. Podczas noszenia zbroi refleks i szybkość użytkownika spadają o jeden, w kontekście ciosów jakie napotkają zbroję, wytrzymałość użytkownika, traktuje się jak o jeden większą.

Posiadając Senina w Suna no Seichū można użyć techniki na innym człowieku, wówczas jednak nie można oddalić się od celu techniki na dalej niż 15 metrów - inaczej technika przestanie działać.
Posiadając Specjalizację w Suna no Seichū Piasek nabiera kolorów miejsc ciała, które zakrywa, sprawiając, iż dla niewprawne oko nue zauważy piaskowej zbroi jaka pokrywa ciało użytkownika.
Ostatnio zmieniony 01 sty 2024, 18:53 przez Pomarańcz, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pracownie”