• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 407
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Kuchiiyose no Jutsu: Sabaku no Tengoku | Summoning Technique: Desert Heaven口寄せの術・砂漠の天国
KlasyfikacjaJiton, Ninjutsu, Technika Czasoprzestrzenna
Pieczęcie Tygrys → Koń → Dzik → Smok → Wół → Pies → Wąż
KosztRóżny
Koszt techniki jest zależny od ilości przywoływanego piachu.
  • Mała - Koszt Podwójny D. (Minimum 10 chakry)
  • Duża - Koszt Podwójny C.
  • Ogromna - Koszt Podwójny B.
  • Gigantyczna - Koszt Podwójny A.
  • Monstrualna - Koszt Podwójny S.
  • Absurdalna - Koszt Potrójny S.
ZasięgDowolny
WymaganiaZnajomość Kuchiyose no Jutsu
Technika czasoprzestrzenna, która pozwala przywoływać piach, który jest niezbędny do używania technik Maji. Dzięki niej, członek klanu nie musi przenosić materiału w zwojach lub w pojemnikach przy sobie. Jest szczególnie lubiana przez część klanu specjalizującą się w walce Złotym Pyłem, który jest o wiele cięższy i trudniejszy w transporcie. Przed przywołaniem, trzeba przygotować materiał, w którym krąży chakra użytkownika - nie można tym sposobem przywoływać żelaza lub złota znajdującego się w podziemnych złożach.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=口寄せの術・砂漠の天国 ]Kuchiiyose no Jutsu: Sabaku no Tengoku | Summoning Technique: Desert Heaven[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/CgdGP2k.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jiton, Ninjutsu, Technika Czasoprzestrzenna[/row]
[row title=Pieczęcie]
Tygrys → Koń → Dzik → Smok → Wół → Pies → Wąż[/row]
[row title=Koszt]Różny[/row]
[description]Koszt techniki jest zależny od ilości przywoływanego piachu.

[list][*][b]Mała [/b]- Koszt Podwójny D. (Minimum 10 chakry)
[*][b]Duża [/b]- Koszt Podwójny C. 
[*][b]Ogromna [/b]- Koszt Podwójny B. 
[*][b]Gigantyczna [/b]- Koszt Podwójny A. 
[*][b]Monstrualna [/b]- Koszt Podwójny S. 
[*][b]Absurdalna[/b] - Koszt Potrójny S.[/list][/description]
[row title=Zasięg]Dowolny[/row]
[row title=Wymagania]Znajomość Kuchiyose no Jutsu[/row]
[description]Technika czasoprzestrzenna, która pozwala przywoływać piach, który jest niezbędny do używania technik Maji. Dzięki niej, członek klanu nie musi przenosić materiału w zwojach lub w pojemnikach przy sobie. Jest szczególnie lubiana przez część klanu specjalizującą się w walce Złotym Pyłem, który jest o wiele cięższy i trudniejszy w transporcie. Przed przywołaniem, trzeba przygotować materiał, w którym krąży chakra użytkownika - nie można tym sposobem przywoływać żelaza lub złota znajdującego się w podziemnych złożach.[/description]

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Kaizen Kaizen
Posty: 45
Rejestracja: 27 kwie 2021, 12:24
Ranga dodatkowa: Producent Broni
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Kuźnia:
Bank:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Melina - Siedziba KK Spółka Jawna, Filia w Hanagakure
Slumsy - Warsztat Kaizena
Ah tak, slumsy... Stare, zaniedbane budynki, niektóre zrobione z blachy, ogólnie smród, brud i ubóstwo. Tutejsze "domy" - o ile można je tak nazwać - są tanie lub zupełnie porzucone. O dziwo jednak, wcale niemała część mieszkańców wioski mieszka w tej okolicy. Jedna z nieużywanych melin została szybko przejęta przez "słynnego" producenta sprzętu wojskowego, niejakiego Kaizena Kaizena (srsly, kto by tak dziecko nazwał) - uciekiniera z Sunagakure.
Budynek jest w opłakanym stanie, jednak fachowa ręka Kaizena wystarczyła na szybki remont. Co prawda, na razie tylko parter się nadaje do użytku. To właśnie tutaj Kaizen otworzył swój sklepo-warsztat - lokal ciasny, jednak wystarczający na prowadzenie biznesu. Co prawda większość znajduje się za sporą, metalową kratą, oddzielającą Kaizena od ewentualnych klientów, ale bezpieczeństwo takiego geniuszu jest warte każdej ceny. Jest tam też ciasny pokoik, który służy za sypialnię - to właśnie tam właściciel odpoczywa gdy zmęczył się pracą, jest pod wpływem swoich wyrobów, albo jedno i drugie. Drugie piętro, choć zostało zawłaszczone przez Kaizena, nie zostało jeszcze naprawione - jest tam brud, syf, a dach przecieka.
Nikt by się nie spodziewał znaleźć takiego lokalu w tej okolicy i jedyne co wyróżnia budynek od pozostałych, to szyld sklepowy, informujący o istnieniu tutaj takowego przedsiębiorstwa.
Obrazek
Awatar użytkownika
Kaizen Kaizen
Posty: 45
Rejestracja: 27 kwie 2021, 12:24
Ranga dodatkowa: Producent Broni
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Kuźnia:
Bank:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Stacki
Obrazek
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 407
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Todo List


Trutki na Kaizenie - Usypiająca, Paraliżująca, Redukująca krzepliwość krwi/przyspieszająca akcję serca, more in future
Technika Knebla Fuinjutsu B
Technika Łamania Mieczy Jiton X
Jitonowe Hien (?) Nope
Katon Specka+Sennin
Jiton/Sabaku technika Niewidzialności (Gówniane Meisaigakure) Nie wyszło
Techniki Jiton E
Hinokami Kagura - Seria Katonu pod Kenjutsu Rang D-S
Technika kolorowania ognia
Ostatnio zmieniony 22 lut 2022, 14:44 przez Fawkes, łącznie zmieniany 4 razy.

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 407
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

► Pokaż Spoiler | Jiton: Nessa Meisai
Jiton: Nessa Meisai | Magnet Release: Hot Sand Camouflage磁遁・熱砂迷彩
KlasyfikacjaJiton, Transformacja Natury, Technika Transformacji, Kontrola Chakry
PieczęciePies → Baran → Tygrys → Małpa → Dzik → Tygrys → Wąż
KosztStandardowy na turę
Zasięg---
WymaganiaŻelazny Piasek albo Złoty Pył
Technika pozwalająca ukryć swoją obecność. Po złożeniu odpowiednich pieczęci, ciało użytkownika zostaje pokryte warstwą piasku, który załamuje światło. Dzięki temu, użytkownik może łatwo się zlać z otoczeniem, w ten sposób będąc trudniejszym do zauważenia przez innych. Niestety, osoby posiadające Dojutsu widzące chakrę (Sharingan, Byakugan etc.) lub zmysł sensoryczny mogą dość łatwo namierzyć położenie użytkownika techniki. Również osoby z wystarczająco wysokim Refleksem (7+) są w stanie zauważyć zagięcia światła, o ile są skupione na osobie wykonującej technikę, a osoby z jeszcze wyższym Refleksem (9+) są w stanie walczyć z przeciwnikiem bez większych przeszkód.

Posiadając Rangę A w Jiton użytkownik może pominąć połowę pieczęci. Do tego, można nałożyć kamuflaż na jednego sojusznika (Koszta kumulują się).
Posiadając Rangę S w Jiton technikę można wykonać wykonując tylko pieczęć Węża. Do tego, można nałożyć kamuflaż na dwóch sojuszników. (Koszta kumulują się).
Posiadając Specjalizację lub Sennina w Jiton wymagania refleksu zwiększają się o jeden (nie kumulują się). Nie ma jednak efektywnego sposobu na uniknięcie wykrycia innymi sposobami.
► Pokaż Spoiler | Henkō Sajin: Nessa Meisai
Henkō Sajin: Nessa Meisai | Polarised Sand Formation: Hot Sand Camouflage偏光砂陣・熱砂迷彩­
KlasyfikacjaSUNA NO SEICHŪ, Technika Transformacji, Kontrola Chakry
PieczęciePies → Baran → Tygrys → Małpa → Dzik → Tygrys → Wąż
KosztStandardowy na turę
Zasięg---
WymaganiaPiasek
Technika pozwalająca ukryć swoją obecność. Po złożeniu odpowiednich pieczęci, ciało użytkownika zostaje pokryte warstwą piasku, który załamuje światło. Dzięki temu, użytkownik może łatwo się zlać z otoczeniem, w ten sposób będąc trudniejszym do zauważenia przez innych. Niestety, osoby posiadające Dojutsu widzące chakrę (Sharingan, Byakugan etc.) lub zmysł sensoryczny mogą dość łatwo namierzyć położenie użytkownika techniki. Również osoby z wystarczająco wysokim Refleksem (7+) są w stanie zauważyć zagięcia światła, o ile są skupione na osobie wykonującej technikę, a osoby z jeszcze wyższym Refleksem (9+) są w stanie walczyć z przeciwnikiem bez większych przeszkód.

Posiadając Rangę A w Suna no Seichū użytkownik może pominąć połowę pieczęci. Do tego, można nałożyć kamuflaż na jednego sojusznika (Koszta kumulują się).
Posiadając Rangę S w Suna no Seichū technikę można wykonać wykonując tylko pieczęć Węża. Do tego, można nałożyć kamuflaż na dwóch sojuszników (Koszta kumulują się).
Posiadając Specjalizację lub Sennina w Suna no Seichū wymagania refleksu zwiększają się o jeden (nie kumulują się). Nie ma jednak efektywnego sposobu na uniknięcie wykrycia innymi sposobami.
Ostatnio zmieniony 30 sty 2022, 17:21 przez Fawkes, łącznie zmieniany 2 razy.

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 407
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

► Pokaż Spoiler | Fixed things
KYŌMEI SUPĪKĀ | RĘKAWICE DŹWIĘKU
Koszt1500 Ryō
Stack/slot1/1
Jest to jeden z wynalazków używanych Otogakure no Sato. Rękawice dźwięku absorbują i wzmacniają dźwięki wytworzone przez rękę na którą jest nałożona (ciosy tą ręką stają się niezwykle ciche). Możliwe jest wzmocnienie i ukierunkowanie dźwięku chakrą, przy pomocy specjalnych technik. Powoduje to zaburzenia ruchowe i bodźców u przeciwnika, a w krytycznych przypadkach nawet paraliż i przenikliwy ból. Przedmiot ten sprzedawany był tylko shinobi dźwięku. Jego konstrukcje znają nieliczni ex-shinobi dźwięku. Rękawice działają jedynie przy użyciu technik ninjutsu, po za efektem wyciszającym ruchy.
KYŌMEI SUPĪKĀ TETSUKUTSU | NAGOLENNIKI DŹWIĘKU
Koszt3000 Ryō
Stack/slot1/1
Jest to jeden z wynalazków używanych Otogakure no Sato. Przedmiot ten absorbuje i wzmacnia dźwięki wytworzone przez nogi na które są nałożone (ciosy tymi nogami stają się niezwykle ciche). Możliwe jest wzmocnienie i ukierunkowanie dźwięku chakrą, przy pomocy specjalnych technik. Powoduje to zaburzenia ruchowe i bodźców u przeciwnika, w krytycznych przypadkach paraliż i przenikliwy ból. Przedmiot ten sprzedawany był tylko shinobi dźwięku. Jego konstrukcje znają nieliczni ex-shinobi dźwięku. NAgolenniki działają jedynie przy użyciu technik ninjutsu, po za efektem wyciszającym ruchy.

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Mirai Sereza
Posty: 84
Rejestracja: 11 lis 2021, 17:54
Ranga: Muryō no ninja
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Bank:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Mirai Sereza
Wolny Strzelec
Charakter

Kapłanki Mirai są znane jako pobożne i miłe kobiety, które wspierają duchowo zwykłych mieszkańców Starego Kontynentu.
Ale nie Sereza.
Wojna i kariera kunoichi trochę zmieniło jej podejście do kapłańskich obowiązków. Zamiast siedzieć na tyłku w zakonach czy pustelniach i rozmyślać nad bólem reszty świata, postanowiła ruszyć do akcji w terenie. W końcu nie ma lepszej metody pomocy innym niż bezpośrednie działanie - choć i tutaj można znaleźć odchyły od normy. W końcu jako ninja, jej wachlarz usług jest szeroki i gdy już zapozna się z problemem dręczącym zleceniodawcę, rzadko kiedy odmawia - gdy już w swojej pokręconej moralności uzna, że musi wykonać to zlecenie, to zrobi to. A do tego, bez wahania użyje całego arsenału umiejętności. Jeżeli zajdzie taka potrzeba, jest skłonna do kłamania, wbijania noża w plecy, a nawet łamania serc. Ma też w swoim dziwnym zwyczaju pomagać innym kobietom w potrzebie, nierzadko - w ramach solidarności - obniżając lub w ogóle rezygnując z zapłaty. Jej zdaniem wiele kobiet już dość wycierpiało z powodu wojny, a wynajmowanie shinobi nie powinno jeszcze bardziej ich dobijać. Bycie Wolnym Strzelcem sprawia jednak, że nie musi się stosować do ograniczeń jakie narzuca na nią wioska, że potrafi coś potrącić, jeśli zleceniodawca nie należy do najprzyjemniejszych typków. Lub czasem co nieco zwinąć, jeśli wpadnie jej w oko.

Wygląd

Sereza jest bez wątpienia należy do tych ludzi, którzy lekko przesadnie dbają o swój wygląd, a poczucie estetyki wygrywa z praktycznymi aspektami życia. Dwudziestoparolatka, poniekąd dzięki treningowi na kunoichi, posiada zgrabną i wysportowaną sylwetkę, której nie brak jest kobiecych walorów. Ma czarne włosy, które lubi stylizować w różne fryzury, zależnie od okazji - walka czy nie walka, swoim wyglądem trzeba porażać! Wiąże się to również z tym, że Sereza należy do tej grupy kunoichi, które nie wahają się używać swoich wdzięków w starciu z płcią przeciwną (albo nawet z tą samą, who knows...) - co też wpływa na jej strój ubioru, który jest ciutkę ekstrawagancki. Zwykle nie ma czasu przeglądać całej swojej garderoby, by określić w jakim wdzianku dziś będzie wykonywała swoje obowiązki, co doprowadziło do stworzenia typowego stroju. Gdy wzywają obowiązki, Mirai zakłada jednoczęściowy, czarny kombinezon, który nie ogranicza ruchów, a do tego jest stylowy. Do tego obowiązkowe są buty - najczęściej na obcasie (porażamy, pamiętasz?). Sereza ma też jedną słabość - błyskotki. Choć wszelka biżuteria nie jest wskazana na misji, stara się ją nosić tak często jak się da.
A. No i jeszcze okulary. W sumie jedyna rzecz, która nieco przeszkadza, ale musi je nosić, by coś widzieć. Ale jak wiemy, okulary zawsze dodają powagi i wdzięku!

Historia

Sereza urodziła się w rodzinie Mirai, co przesądziło o przyszłości dziewczyny. Za młodu wszystko wskazywało, że wyrośnie z niej porządna i ułożona kobieta, która podobnie jak matka, matka matki (i tak dalej) zostanie kapłanką i będzie niosła pomoc innym. Cóż, jak już wiemy tylko połowa z tego się spełniła, a to za sprawą wejścia na drogę shinobi. Sereza przystąpiła do nauki w akademii w Iwagakure, bez większego oporu rodziny - pewnie dlatego, że nie powinno to przeszkadzać w przyszłych obowiązkach, albo starsze kapłanki przewidziały, że i tak nic jej nie powstrzyma. Jak można się domyślać, lata tego typu pracy zmieniły kobietę. Chociaż w jej zachowaniu można było zobaczyć nieco ekstrawagancji i nietypowych metod działania, jej zachowanie nie było aż tak drastyczne. Wszystko jednak zmieniła kolejna wojna - która sprawiła, że Sereza pożegnała się ze Starym Kontynentem, kierując swoje kroki ku zachodowi...
Nazwisko i imięMirai Sereza
PrzynależnośćWolny Strzelec
Pseudonimy---
PłećKunoichi
Tytuły---
Wiek28
Wzrost172 cm
Waga55 kg
Rangi
Muryō no Ninja
Wspomagania
---
Wykonane wątki (oficjalne/wszystkie)
D
0
C
0
B
0
A
0
S
0
Odbyte walki
Zwycięstwa:
---
Remisy:
---
Porażki:
---
Siła:
Poz. 4
Szybkość:
Poz. 5
Wytrzymałość:
Poz. 5
Refleks:
Poz. 7
Siła Woli:
Poz. 5
Kontrola Chakry:
Poz. 7
Ilość Chakry:
6250E: 5 | D: 25 | C: 75 | B: 300 | A: 750 | S: 3500
Posiadane Dziedziny
Jikagan
S
Ninjutsu
B
Suiryoku no Geijutsu
B
Fuinjutsu
D
JikaganSpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
Monstrualna chakraAtut wrodzony
Postać posiada naturalny talent, dzięki któremu jego zasoby chakry rozwijają się w o wiele szybszym tempie niż normalnie. Rozwijając swoje zapasy chakry postać dostaje dodatkowe 50% tego co kupiła. Innymi słowy, postać zamiast wykupywać 500 chakry, wykupuje po 750. W sytuacjach, gdzie posiada np. 19750 chakry, wykupuje po koszcie aktualnego progu kosztowego.
Tu będzie stuff jak go kupię
Jikagan
[[E]]
Bunshin no Jutsu
Henge no Jutsu
Kawarimi no Jutsu
Ki Nobori no Shugyo
Suimen Hoko no Gyo
Nawanuke no Jutsu
Sakki

[[D]]
Oboro Bunshin no Jutsu
Utsusemi no Jutsu

[[C]]
Kuchiyose no Jutsu
Mitsutama no Jutsu

[]
Ayametori
Gamadaira - Kageyatsuri no Jutsu
Hien
Kagayaku Rantan no Jutsu
Kekkai: Tengai Hojin
Kuchiyose: Ranko Kenka
Ranjishigami no Jutsu
Shoshagan no Jutsu
Shunshin no Jutsu

Ninjutsu

Fuinjutsu

Fuin no Jutsu
Shikoku Fuin
Obrazek
Awatar użytkownika
Mirai Sereza
Posty: 84
Rejestracja: 11 lis 2021, 17:54
Ranga: Muryō no ninja
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Bank:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Mirai Sereza
Wolny Strzelec
Charakter

Kapłanki Mirai są znane jako pobożne i miłe kobiety, które wspierają duchowo zwykłych mieszkańców Starego Kontynentu.
Ale nie Sereza.
Wojna i kariera kunoichi trochę zmieniło jej podejście do kapłańskich obowiązków. Zamiast siedzieć na tyłku w zakonach czy pustelniach i rozmyślać nad bólem reszty świata, postanowiła ruszyć do akcji w terenie. W końcu nie ma lepszej metody pomocy innym niż bezpośrednie działanie - choć i tutaj można znaleźć odchyły od normy. W końcu jako ninja, jej wachlarz usług jest szeroki i gdy już zapozna się z problemem dręczącym zleceniodawcę, rzadko kiedy odmawia - gdy już w swojej pokręconej moralności uzna, że musi wykonać to zlecenie, to zrobi to. A do tego, bez wahania użyje całego arsenału umiejętności. Jeżeli zajdzie taka potrzeba, jest skłonna do kłamania, wbijania noża w plecy, a nawet łamania serc. Ma też w swoim dziwnym zwyczaju pomagać innym kobietom w potrzebie, nierzadko - w ramach solidarności - obniżając lub w ogóle rezygnując z zapłaty. Jej zdaniem wiele kobiet już dość wycierpiało z powodu wojny, a wynajmowanie shinobi nie powinno jeszcze bardziej ich dobijać. Bycie Wolnym Strzelcem sprawia jednak, że nie musi się stosować do ograniczeń jakie narzuca na nią wioska, że potrafi coś potrącić, jeśli zleceniodawca nie należy do najprzyjemniejszych typków. Lub czasem co nieco zwinąć, jeśli wpadnie jej w oko.

Wygląd

Sereza jest bez wątpienia należy do tych ludzi, którzy lekko przesadnie dbają o swój wygląd, a poczucie estetyki wygrywa z praktycznymi aspektami życia. Dwudziestoparolatka, poniekąd dzięki treningowi na kunoichi, posiada zgrabną i wysportowaną sylwetkę, której nie brak jest kobiecych walorów. Ma czarne włosy, które lubi stylizować w różne fryzury, zależnie od okazji - walka czy nie walka, swoim wyglądem trzeba porażać! Wiąże się to również z tym, że Sereza należy do tej grupy kunoichi, które nie wahają się używać swoich wdzięków w starciu z płcią przeciwną (albo nawet z tą samą, who knows...) - co też wpływa na jej strój ubioru, który jest ciutkę ekstrawagancki. Zwykle nie ma czasu przeglądać całej swojej garderoby, by określić w jakim wdzianku dziś będzie wykonywała swoje obowiązki, co doprowadziło do stworzenia typowego stroju. Gdy wzywają obowiązki, Mirai zakłada jednoczęściowy, czarny kombinezon, który nie ogranicza ruchów, a do tego jest stylowy. Do tego obowiązkowe są buty - najczęściej na obcasie (porażamy, pamiętasz?). Sereza ma też jedną słabość - błyskotki. Choć wszelka biżuteria nie jest wskazana na misji, stara się ją nosić tak często jak się da.
A. No i jeszcze okulary. W sumie jedyna rzecz, która nieco przeszkadza, ale musi je nosić, by coś widzieć. Ale jak wiemy, okulary zawsze dodają powagi i wdzięku!

Historia

Sereza urodziła się w rodzinie Mirai, co przesądziło o przyszłości dziewczyny. Za młodu wszystko wskazywało, że wyrośnie z niej porządna i ułożona kobieta, która podobnie jak matka, matka matki (i tak dalej) zostanie kapłanką i będzie niosła pomoc innym. Cóż, jak już wiemy tylko połowa z tego się spełniła, a to za sprawą wejścia na drogę shinobi. Sereza przystąpiła do nauki w akademii w Iwagakure, bez większego oporu rodziny - pewnie dlatego, że nie powinno to przeszkadzać w przyszłych obowiązkach, albo starsze kapłanki przewidziały, że i tak nic jej nie powstrzyma. Jak można się domyślać, lata tego typu pracy zmieniły kobietę. Chociaż w jej zachowaniu można było zobaczyć nieco ekstrawagancji i nietypowych metod działania, jej zachowanie nie było aż tak drastyczne. Wszystko jednak zmieniła kolejna wojna - która sprawiła, że Sereza pożegnała się ze Starym Kontynentem, kierując swoje kroki ku zachodowi...
Nazwisko i imięMirai Sereza
PrzynależnośćWolny Strzelec
Pseudonimy---
PłećKunoichi
Tytuły---
Wiek28
Wzrost172 cm
Waga55 kg
Rangi
Muryō no Ninja
Wspomagania
---
Wykonane wątki (oficjalne/wszystkie)
D
0
C
0
B
0
A
0
S
0
Odbyte walki
Zwycięstwa:
---
Remisy:
---
Porażki:
---
Siła:
Poz. 4
Szybkość:
Poz. 5
Wytrzymałość:
Poz. 5
Refleks:
Poz. 7
Siła Woli:
Poz. 5
Kontrola Chakry:
Poz. 7
Ilość Chakry:
6250E: 5 | D: 25 | C: 75 | B: 300 | A: 750 | S: 3500
Posiadane Dziedziny
Jikagan
S
Ninjutsu
B
Suiryoku no Geijutsu
B
Fuinjutsu
D
JikaganSpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
Monstrualna chakraAtut wrodzony
Postać posiada naturalny talent, dzięki któremu jego zasoby chakry rozwijają się w o wiele szybszym tempie niż normalnie. Rozwijając swoje zapasy chakry postać dostaje dodatkowe 50% tego co kupiła. Innymi słowy, postać zamiast wykupywać 500 chakry, wykupuje po 750. W sytuacjach, gdzie posiada np. 19750 chakry, wykupuje po koszcie aktualnego progu kosztowego.
Jikagan
Ninjutsu
[[E]]
Bunshin no Jutsu
Henge no Jutsu
Kawarimi no Jutsu
Ki Nobori no Shugyo
Suimen Hoko no Gyo
Nawanuke no Jutsu
Sakki

[[D]]
Oboro Bunshin no Jutsu
Utsusemi no Jutsu

[[C]]
Kuchiyose no Jutsu
Mitsutama no Jutsu

[]
Ayametori
Gamadaira - Kageyatsuri no Jutsu
Hien
Kagayaku Rantan no Jutsu
Kekkai: Tengai Hojin
Kuchiyose: Ranko Kenka
Ranjishigami no Jutsu
Shoshagan no Jutsu
Shunshin no Jutsu

Fuinjutsu

Fuin no Jutsu
Shikoku Fuin
Obrazek
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 407
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Fuin no Jutsu: Chinmoku no Sarugutsuwa| Sealing Technique: Silencing Gag封印術・沈黙 の猿轡
KlasyfikacjaFuinjutsu, Technika Pieczętująca
Pieczęcie Wół → Baran → Tygrys → Dzik → Wąż → Wół → Ptak
KosztStandardowy
Zasięg---
WymaganiaPrzygotowanie Notki
Technika tworząca specjalną notkę, którą można potem użyć w postaci knebla. By zadziałała, trzeba nałożyć ją na usta cel - jest w ten sposób łatwiejsza do nałożenia niż zwykły knebel. Notka sama się przylepia do przeciwnika, uniemożliwiając mu możliwości mowy lub korzystania z technik, których źródłem są usta celu (do Rangi B). Poza tymi aspektami, technika nie utrudnia w żaden inny sposób życia ofiary. By zdjąć notkę, wymagana jest technika Rangi A lub wyżej lub Siła postaci na poziomie 8 lub wyżej. Knebel może zostać zdjęty przez użytkownika techniki, wysyłając impuls chakry. Traci również swoje właściwości po upływie 12 godzin od nałożenia.

Posiadając rangę A w Fūinjutsu można zmniejszyć ilość wykonywanych pieczęci do połowy.
Posiadając rangę S w Fūinjutsu można wykonać technikę bez składania pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.
Zwój---
Zwój---
Ostatnio zmieniony 30 sty 2022, 20:48 przez Fawkes, łącznie zmieniany 1 raz.

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Uzumaki Mikan
Posty: 633
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:23
Ranga: Genin
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Co za Cursed obrazek.

Obrazek
Av1Av2Av3
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 407
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Naprawiłem kappa

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 407
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Jiton: Sekai no Yosumi | Magnet Release: The Four Corners of the World磁遁・世界の四隅
KlasyfikacjaJiton, Transformacja Natury, Kontrola Chakry
PieczęcieTygrys
KosztStandardowy
ZasięgNa siebie
WymaganiaJiton D
Prosta technika magnetyzmu, pozwalająca korzystającemu zestroić się z polem magnetycznym planety na jakiej się znajduje. Dzięki temu każdy użytkownik Jitonu jest w stanie określić gdzie znajduje się północ.

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Maji Hitoshi
Posty: 217
Rejestracja: 02 maja 2021, 16:24
Ranga: Jōnin
Ranga dodatkowa: ex-Kapitan ANBU
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Ostatnio zmieniony 06 lut 2022, 16:40 przez Maji Hitoshi, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 407
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

► Pokaż Spoiler | Sleep Medicine
Sleep Medicine
Kosztxxx Ryo
Stacki24/1
Problemy ze snem?
Masz dość zbędnego ganiania za uciekinierami?
W takim razie to koniec twoich zmartwień - spółka Jawna Kaizen Kaizen ma przyjemność przedstawić specjalną formułę wykonaną z absolutnie oryginalnej mieszanki ziół i kilku innych substancji chemicznych ~naturalnego~ pochodzenia. To cudeńko po jednym małym wstrzyknięciu w szybkim tempie pozbawia przytomności. Wystarczy więc tylko i wyłącznie jedna dawka, by obezwładnić cel na okres 15 minut.

Uwaga: Spółka Jawna Kaizen Kaizen nie odpowiada za uszczerbki na zdrowiu wywołane zażywaniem/korzystaniem/dawkowaniem niniejszego produktu. Nadwrażliwość na którąkolwiek z substancji lub przedawkowanie grozi nudnościami, bólem głowy, zanikiem krzepliwości krwi, bólami stawów, wstrzymaniem akcji mięśnia sercowego i nieświeżym oddechem.
► Pokaż Spoiler | Laxative Poison
Laxative Poison
Kosztxxx Ryo
Stacki24/1
Zbyt długie wizyty w toalecie?
Albo masz wyjątkową sytuację na misji?
Niezależnie, która z powyższych sytuacji ci się przydarzyła (możesz też zrobić wesołego psikusa swojemu sąsiadowi), mamy przyjemność przedstawić lek na jedną z najstarszych dolegliwości znaną światu. To połączenie kilku grzybów oraz kilku mało ważnych dodatków szybko rozwiąże wszelkie problemy jelitowe w ciągu pół godziny. Po skorzystaniu z naszego produktu, klienci mają gwarantowane pozbycie się całej zawartości jelit - zwłaszcza tej niechcianej! Dla milszego wykorzystania proponujemy użyć leku jako dodatku do mocno doprawionych potraw, by ukryć jego woń.

Uwaga: Produkt należy trzymać z dala ust, nosa i odbytu. Nie żeby w ostatniej sytuacji działało, ale tak na wszelki wypadek.
Uwaga 2: Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki opakowania lub skonsultuj się z Iryoninem lub producentem, gdyż każdy niewłaściwie stosowany produkt Sp. J. KK zagraża twojemu życiu i zdrowiu.
Uwaga 3: Nie odpowiadamy za stan toalet naszych klientów.

Ostatnio zmieniony 09 lut 2022, 15:49 przez Fawkes, łącznie zmieniany 2 razy.

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 407
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Suiken | The Drunken Fist酔拳
KlasyfikacjaTaijutsu, Styl Walki
WymaganiaBrak Atutu Zwiększona Odporność, Spożycie Alkoholu
Zwój
Zwój
Zwój

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pracownie”