• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 406
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Katon: Hanabi no Jutsu | Fire Release: Firework Techniqe風遁・花火の術
KlasyfikacjaKaton, Transformacja Natury
PieczęciePieczęci Bazowej Wersji + Odwrócony Tygrys
KosztStandardowy
ZasięgN/D
WymaganiaSpecjalizacja Katon
Trudna, jednak spektakularna technika. Osoby posiadające wrodzoną smykałkę do technik Uwolnienia Ognia są w stanie manipulować nimi na tyle, by zmieniać ich wygląd - w tym przypadku kolor. Jego zmiana nie wpływa na działanie techniki - najzwyczajniej zmienia jej aspekty wizualne. Wykorzystywana raczej jako zwykła sztuczka.

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 406
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Pirania no Kyōen | Feast of Piranhasピラニアの饗宴
KlasyfikacjaSuiton, Samejutsu, Transformacja Natury
PieczęciePtak → Smok → Wąż → Baran → Wół
KosztStandardowy za 5
Zasięg10 metrów
WymaganiaŹródło wody
Jedna z prostszych technik Hoshigaki. Za jej pomocą niezbyt doświadczeni użytkownicy są w stanie stworzyć z chakry Suitonu stado małych drapieżnych rybek, przypominających piranie. Ugryzienie przez jedną nie powoduje poważnych ran, jednak ich siła tkwi w ilości - przy znacznej liczbie mogą stanowić zagrożenie nawet dla bardziej niebezpiecznych przeciwników. Poza tym świetnie się sprawdzają jako metoda na spowolnienie przeciwnika. Nie są jednak dość wytrzymałe

Posiadając Samejutsu na Randze A Standardowym kosztem można stworzyć 10 rybek.
Posiadając Samejutsu na Randze A Standardowym kosztem można stworzyć 15 rybek.
Posiadając Samejutsu na Randze S Standardowym kosztem można stworzyć 20 rybek.
Posiadając Specjalizację w Samejutsu użytkownik nie potrzebuje już źródła wody.
Suiton: Suikōdan no Jutsu | Water Release: Water Shark Bullet Technique 水遁・水鮫弾の術
KlasyfikacjaSuiton, Samejutsu, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Wół → Smok → Zając → Pies → Ptak → Baran
KosztStandardowy na turę za jedną rybę
Zasięg20 metrów
WymaganiaŹródło Wody
Poprzez złożenie pieczęci i uwolnieniu chakry Suitonu, Hoshigaki potrafią stworzyć z otaczającej ich wody rybi pocisk. Sam konstrukt ma do 3 metrów długości, nad którym użytkownik sprawuje pełną kontrolę. Może nim atakować swoich wrogów - czy to obuchowo, płetwami lub tułowiem, lub ostrymi zębami, których ugryzienie grozi poważnymi ranami szarpanymi. Ataki tą techniką stają się jeszcze silniejsze, gdy ryba może przemieszczać się przez wodę. Wtedy pociski nabierają na szybkości, przez co bez dobrej defensywy albo umiejętności pływania, ich uniknięcie jest bardzo trudne. Niektórzy Hoshigaki używają tej techniki jako metody transportu, przez co mogą podróżować pod wodą jeszcze szybciej, niż ich rybia fizjonomia pozwala.

Posiadając Samejutsu na Randze A liczba pieczęci zmniejsza się do 5.
Posiadając Samejutsu na Randze S liczba pieczęci zmniejsza się do 3.
Posiadając Specjalizację w Samejutsu użytkownik nie potrzebuje już źródła wody.
Posiadając Sennina w Samejutsu można Standardowym kosztem tworzyć do 3 rybich pocisków.
Ōsame no Tatsumaki | Sharknado大鮫の竜巻
KlasyfikacjaSuiton, Samejutsu, Transformacja Natury
PieczęcieSmok → Wół → Dzik → Małpa → Tygrys → Pies → Wąż → Tygrys → Małpa → Zając
KosztStandardowy na Turę
Zasięg30 metrów
WymaganiaŹródło Wody, Suiton: Gekiryūdan
Jedna z najniebezpieczniejszych technik w arsenale Hoshigaki. Shinobi tego klanu są w stanie stworzyć wirujące tornado wody i rekinów. Samo tornado porusza się ze znaczną prędkością, niezależnie czy znajduje się na wodzie czy na lądzie. Chociaż nie jest bardzo zwrotne, nadrabia swoimi zdolnościami ofensywnymi, ponieważ znalezienie się na drodze techniki grozi poważnym poturbowaniem w wyniku ugryzień stada rozwścieczonych ryb.

Posiadając Specjalizację w Samejutsu użytkownik nie potrzebuje już źródła wody.
Suiton: Daikōdan no Jutsu | Water Release: Great Shark Bullet Technique水遁・大鮫弾の術
KlasyfikacjaSuiton, Samejutsu, Transformacja Natury, Technika Absorpcji Chakry
PieczęcieKlaśnięcie → Małpa → Baran → Wół → Szczur → Dzik → Ptak → Koń → Wąż → Smok → Specyficzna Pieczęć
KosztStandardowy na Turę
Zasięg30 metrów
WymaganiaŹródło Wody
Technika tworząca wokół użytkownika gigantyczną rybę, podobnie jak w słabszej jej wersji. Tym razem jednak kontrolowany przez shinobiego pocisk jest znacznie większy - w początkowym stadium ryba ma długość 10 metrów. Jednak jest w stanie zwiększyć swoją objętość konsumując chakrę przeciwników. Przy kontakcie z wrogiem lub techniką może pożreć jej część, w wyniku czego rośnie jego rozmiar i siła uderzenia. Ryba jest w stanie przyswoić do 500 PC w ciągu jednej tury. Wessana chakra zwiększa rozmiar techniki o metr za każde 100 PC, a ponadto może zostać użyta do jej podtrzymania.

Posiadając Specjalizację w Samejutsu użytkownik nie potrzebuje już źródła wody.
Posiadając Sennina w Samejutsu technika jest w stanie wyssać do 750 punktów chakry w ciągu jednej tury.
Daikodan no Jutsu: Potrzebuję opinii na temat ilość pożeranej chakry i zależności pomiędzy wielkością a wyssaną chakrą.
Suirō Sameodori no Jutsu | Water Prison Shark Dance Technique水牢鮫踊りの術
KlasyfikacjaSuiton, Samejutsu, Transformacja Natury
PieczęcieSmok → Baran → Małpa → Dzik → Małpa → Dzik → Koń → Wół → Dzik → Wąż → Szczur → Dzik → Smok → Ptak → Dzik → Baran → Tygrys → Pies → Koń → Ptak
KosztStandardowy Rangi S za każde 25 metrów średnicy "bańki"
Standardowy Rangi S za utrzymanie całej techniki
ZasięgZmienny
WymaganiaSennin Samejutsu, Źródło Wody
Jedna z najpotężniejszych technik w arsenale Hoshigaki. Wypluwając ogromne ilości wody, użytkownik tworzy wokół siebie bańkę rozmiarów jeziora, której staje się centrum. Dzięki temu tworzy środowisku, w którym może się czuć... No, jak ryba w wodzie. Główne zagrożenie techniki wynika z możliwości utopienia wrogów, którzy się znaleźli w jej zasięgu. Ponieważ bańka porusza się wraz z Hoshigaki, ucieczka z środka jest znacznym problemem. Sam Hoshigaki nie odczuwa dyskomfortu, dzięki swoim skrzelom, które umożliwiają mu przebywanie pod wodą. Niezależnie od swoich umiejętności, użytkownik tej techniki może łatwo zyskać znaczną przewagę nad swoimi przeciwnikami.
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2022, 23:32 przez Fawkes, łącznie zmieniany 12 razy.

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 406
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Jajko Śmierdziel co nie umie PD ogarnąć

Punkty Doświadczenia
Ogólnie PD: 170
Wydane PD: 155
Posiadane PD: 15
Przychody





Wydatki


































Ostatnio zmieniony 08 wrz 2022, 14:35 przez Fawkes, łącznie zmieniany 1 raz.

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 406
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Jajko Śmierdziel co nie umie PT ogarnąć

Punkty Technik
Ogólnie PT: 334
Wydane PT: 153
Posiadane PT: 181
Przychody





Wydatki















































Ostatnio zmieniony 08 wrz 2022, 15:05 przez Fawkes, łącznie zmieniany 1 raz.

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Mirai Sereza
Posty: 84
Rejestracja: 11 lis 2021, 17:54
Ranga: Cywil
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Bank:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Japońska nazwa | Angielska nazwaJapońskie znaczki
KlasyfikacjaJikagan, Anty-Demoniczna Technika, Technika Pieczętująca
PieczęcieDzik → Zając → Małpa → Wół → Koń → Tygrys → Dzik → Pies → Smok → Ptak → Koń → Dzik → Wół → Koń → Dzik → Wół → Baran → Szczur → Baran → Ptak
Koszt
Zasięg
Wymagania
Opis techniki
Japońska nazwa | Angielska nazwaJapońskie znaczki
Klasyfikacja
Pieczęcie
Koszt
Zasięg
Wymagania
Opis techniki
Obrazek
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 406
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Obrazek

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Kaizen Kaizen
Posty: 45
Rejestracja: 27 kwie 2021, 12:24
Ranga dodatkowa: Producent Broni
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Kuźnia:
Bank:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Kirys
Koszt1000 ryo
Stack/slot1/3
Typ PrzedmiotuNietypowe
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2022, 17:09 przez Kaizen Kaizen, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 406
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Kujaku no Kuni - Kraj Pawii孔雀の国
StolicaBrak
DaimyōBrak
Wioska ninjaBrak
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec in facilisis ante. Pellentesque venenatis odio nec lectus ornare malesuada. Vivamus sit amet viverra lectus. Vivamus a massa sagittis, cursus augue in, convallis neque. Nam sit amet eros ultricies, cursus turpis sit amet, feugiat mi. In vestibulum nunc nulla, ac mollis leo egestas sed. Nullam est metus, pharetra quis molestie ac, auctor et dolor. Curabitur lectus mauris, fermentum ornare ultricies in, cursus non velit. Donec dui leo, elementum ac pellentesque nec, elementum non ipsum. Cras vehicula ornare est, nec interdum neque. Aliquam tristique, ex nec sollicitudin porttitor, dolor ante dapibus dolor, nec vestibulum tortor nisl vel nulla. Duis at purus non nunc faucibus euismod eu ac sem. Pellentesque eget mi vitae lorem pellentesque imperdiet. Proin hendrerit, orci vel commodo consectetur, tortor nibh feugiat nibh, eu congue felis mauris id nunc.

Cras cursus mi nec est ultricies accumsan. Mauris iaculis, tortor id efficitur faucibus, odio sapien tempus libero, sed pellentesque ligula urna vel tortor. Nunc elit augue, egestas nec consectetur in, pulvinar a purus. Quisque erat arcu, fringilla eget lobortis sed, fermentum nec felis. Donec commodo auctor augue, ut efficitur metus condimentum facilisis. Quisque eget hendrerit mauris, non convallis magna. Donec vitae massa sed justo scelerisque porta. Sed ut lobortis eros. Cras vestibulum, lacus sit amet lobortis pellentesque, odio sem auctor diam, nec accumsan neque nisi a libero. In sollicitudin ipsum velit, a consectetur ante accumsan id. Nunc fringilla mauris ut suscipit eleifend. Duis iaculis eros in fringilla tincidunt. In sed feugiat sem, ut vehicula orci. Vestibulum a dolor eros. Sed maximus faucibus metus vitae vulputate.
Położenie geograficzne
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec in facilisis ante. Pellentesque venenatis odio nec lectus ornare malesuada. Vivamus sit amet viverra lectus. Vivamus a massa sagittis, cursus augue in, convallis neque. Nam sit amet eros ultricies, cursus turpis sit amet, feugiat mi. In vestibulum nunc nulla, ac mollis leo egestas sed. Nullam est metus, pharetra quis molestie ac, auctor et dolor. Curabitur lectus mauris, fermentum ornare ultricies in, cursus non velit. Donec dui leo, elementum ac pellentesque nec, elementum non ipsum. Cras vehicula ornare est, nec interdum neque. Aliquam tristique, ex nec sollicitudin porttitor, dolor ante dapibus dolor, nec vestibulum tortor nisl vel nulla. Duis at purus non nunc faucibus euismod eu ac sem. Pellentesque eget mi vitae lorem pellentesque imperdiet. Proin hendrerit, orci vel commodo consectetur, tortor nibh feugiat nibh, eu congue felis mauris id nunc.

Cras cursus mi nec est ultricies accumsan. Mauris iaculis, tortor id efficitur faucibus, odio sapien tempus libero, sed pellentesque ligula urna vel tortor. Nunc elit augue, egestas nec consectetur in, pulvinar a purus. Quisque erat arcu, fringilla eget lobortis sed, fermentum nec felis. Donec commodo auctor augue, ut efficitur metus condimentum facilisis. Quisque eget hendrerit mauris, non convallis magna. Donec vitae massa sed justo scelerisque porta. Sed ut lobortis eros. Cras vestibulum, lacus sit amet lobortis pellentesque, odio sem auctor diam, nec accumsan neque nisi a libero. In sollicitudin ipsum velit, a consectetur ante accumsan id. Nunc fringilla mauris ut suscipit eleifend. Duis iaculis eros in fringilla tincidunt. In sed feugiat sem, ut vehicula orci. Vestibulum a dolor eros. Sed maximus faucibus metus vitae vulputate.
Fauna i flora
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec in facilisis ante. Pellentesque venenatis odio nec lectus ornare malesuada. Vivamus sit amet viverra lectus. Vivamus a massa sagittis, cursus augue in, convallis neque. Nam sit amet eros ultricies, cursus turpis sit amet, feugiat mi. In vestibulum nunc nulla, ac mollis leo egestas sed. Nullam est metus, pharetra quis molestie ac, auctor et dolor. Curabitur lectus mauris, fermentum ornare ultricies in, cursus non velit. Donec dui leo, elementum ac pellentesque nec, elementum non ipsum. Cras vehicula ornare est, nec interdum neque. Aliquam tristique, ex nec sollicitudin porttitor, dolor ante dapibus dolor, nec vestibulum tortor nisl vel nulla. Duis at purus non nunc faucibus euismod eu ac sem. Pellentesque eget mi vitae lorem pellentesque imperdiet. Proin hendrerit, orci vel commodo consectetur, tortor nibh feugiat nibh, eu congue felis mauris id nunc.

Cras cursus mi nec est ultricies accumsan. Mauris iaculis, tortor id efficitur faucibus, odio sapien tempus libero, sed pellentesque ligula urna vel tortor. Nunc elit augue, egestas nec consectetur in, pulvinar a purus. Quisque erat arcu, fringilla eget lobortis sed, fermentum nec felis. Donec commodo auctor augue, ut efficitur metus condimentum facilisis. Quisque eget hendrerit mauris, non convallis magna. Donec vitae massa sed justo scelerisque porta. Sed ut lobortis eros. Cras vestibulum, lacus sit amet lobortis pellentesque, odio sem auctor diam, nec accumsan neque nisi a libero. In sollicitudin ipsum velit, a consectetur ante accumsan id. Nunc fringilla mauris ut suscipit eleifend. Duis iaculis eros in fringilla tincidunt. In sed feugiat sem, ut vehicula orci. Vestibulum a dolor eros. Sed maximus faucibus metus vitae vulputate.
Gospodarka
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec in facilisis ante. Pellentesque venenatis odio nec lectus ornare malesuada. Vivamus sit amet viverra lectus. Vivamus a massa sagittis, cursus augue in, convallis neque. Nam sit amet eros ultricies, cursus turpis sit amet, feugiat mi. In vestibulum nunc nulla, ac mollis leo egestas sed. Nullam est metus, pharetra quis molestie ac, auctor et dolor. Curabitur lectus mauris, fermentum ornare ultricies in, cursus non velit. Donec dui leo, elementum ac pellentesque nec, elementum non ipsum. Cras vehicula ornare est, nec interdum neque. Aliquam tristique, ex nec sollicitudin porttitor, dolor ante dapibus dolor, nec vestibulum tortor nisl vel nulla. Duis at purus non nunc faucibus euismod eu ac sem. Pellentesque eget mi vitae lorem pellentesque imperdiet. Proin hendrerit, orci vel commodo consectetur, tortor nibh feugiat nibh, eu congue felis mauris id nunc.

Cras cursus mi nec est ultricies accumsan. Mauris iaculis, tortor id efficitur faucibus, odio sapien tempus libero, sed pellentesque ligula urna vel tortor. Nunc elit augue, egestas nec consectetur in, pulvinar a purus. Quisque erat arcu, fringilla eget lobortis sed, fermentum nec felis. Donec commodo auctor augue, ut efficitur metus condimentum facilisis. Quisque eget hendrerit mauris, non convallis magna. Donec vitae massa sed justo scelerisque porta. Sed ut lobortis eros. Cras vestibulum, lacus sit amet lobortis pellentesque, odio sem auctor diam, nec accumsan neque nisi a libero. In sollicitudin ipsum velit, a consectetur ante accumsan id. Nunc fringilla mauris ut suscipit eleifend. Duis iaculis eros in fringilla tincidunt. In sed feugiat sem, ut vehicula orci. Vestibulum a dolor eros. Sed maximus faucibus metus vitae vulputate.
Stolica oraz Architektura
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec in facilisis ante. Pellentesque venenatis odio nec lectus ornare malesuada. Vivamus sit amet viverra lectus. Vivamus a massa sagittis, cursus augue in, convallis neque. Nam sit amet eros ultricies, cursus turpis sit amet, feugiat mi. In vestibulum nunc nulla, ac mollis leo egestas sed. Nullam est metus, pharetra quis molestie ac, auctor et dolor. Curabitur lectus mauris, fermentum ornare ultricies in, cursus non velit. Donec dui leo, elementum ac pellentesque nec, elementum non ipsum. Cras vehicula ornare est, nec interdum neque. Aliquam tristique, ex nec sollicitudin porttitor, dolor ante dapibus dolor, nec vestibulum tortor nisl vel nulla. Duis at purus non nunc faucibus euismod eu ac sem. Pellentesque eget mi vitae lorem pellentesque imperdiet. Proin hendrerit, orci vel commodo consectetur, tortor nibh feugiat nibh, eu congue felis mauris id nunc.

Cras cursus mi nec est ultricies accumsan. Mauris iaculis, tortor id efficitur faucibus, odio sapien tempus libero, sed pellentesque ligula urna vel tortor. Nunc elit augue, egestas nec consectetur in, pulvinar a purus. Quisque erat arcu, fringilla eget lobortis sed, fermentum nec felis. Donec commodo auctor augue, ut efficitur metus condimentum facilisis. Quisque eget hendrerit mauris, non convallis magna. Donec vitae massa sed justo scelerisque porta. Sed ut lobortis eros. Cras vestibulum, lacus sit amet lobortis pellentesque, odio sem auctor diam, nec accumsan neque nisi a libero. In sollicitudin ipsum velit, a consectetur ante accumsan id. Nunc fringilla mauris ut suscipit eleifend. Duis iaculis eros in fringilla tincidunt. In sed feugiat sem, ut vehicula orci. Vestibulum a dolor eros. Sed maximus faucibus metus vitae vulputate.

Polityka - wewnętrzna i międzynarodowa
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec in facilisis ante. Pellentesque venenatis odio nec lectus ornare malesuada. Vivamus sit amet viverra lectus. Vivamus a massa sagittis, cursus augue in, convallis neque. Nam sit amet eros ultricies, cursus turpis sit amet, feugiat mi. In vestibulum nunc nulla, ac mollis leo egestas sed. Nullam est metus, pharetra quis molestie ac, auctor et dolor. Curabitur lectus mauris, fermentum ornare ultricies in, cursus non velit. Donec dui leo, elementum ac pellentesque nec, elementum non ipsum. Cras vehicula ornare est, nec interdum neque. Aliquam tristique, ex nec sollicitudin porttitor, dolor ante dapibus dolor, nec vestibulum tortor nisl vel nulla. Duis at purus non nunc faucibus euismod eu ac sem. Pellentesque eget mi vitae lorem pellentesque imperdiet. Proin hendrerit, orci vel commodo consectetur, tortor nibh feugiat nibh, eu congue felis mauris id nunc.

Cras cursus mi nec est ultricies accumsan. Mauris iaculis, tortor id efficitur faucibus, odio sapien tempus libero, sed pellentesque ligula urna vel tortor. Nunc elit augue, egestas nec consectetur in, pulvinar a purus. Quisque erat arcu, fringilla eget lobortis sed, fermentum nec felis. Donec commodo auctor augue, ut efficitur metus condimentum facilisis. Quisque eget hendrerit mauris, non convallis magna. Donec vitae massa sed justo scelerisque porta. Sed ut lobortis eros. Cras vestibulum, lacus sit amet lobortis pellentesque, odio sem auctor diam, nec accumsan neque nisi a libero. In sollicitudin ipsum velit, a consectetur ante accumsan id. Nunc fringilla mauris ut suscipit eleifend. Duis iaculis eros in fringilla tincidunt. In sed feugiat sem, ut vehicula orci. Vestibulum a dolor eros. Sed maximus faucibus metus vitae vulputate.
Kultura - religia, święta, kuchnia
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec in facilisis ante. Pellentesque venenatis odio nec lectus ornare malesuada. Vivamus sit amet viverra lectus. Vivamus a massa sagittis, cursus augue in, convallis neque. Nam sit amet eros ultricies, cursus turpis sit amet, feugiat mi. In vestibulum nunc nulla, ac mollis leo egestas sed. Nullam est metus, pharetra quis molestie ac, auctor et dolor. Curabitur lectus mauris, fermentum ornare ultricies in, cursus non velit. Donec dui leo, elementum ac pellentesque nec, elementum non ipsum. Cras vehicula ornare est, nec interdum neque. Aliquam tristique, ex nec sollicitudin porttitor, dolor ante dapibus dolor, nec vestibulum tortor nisl vel nulla. Duis at purus non nunc faucibus euismod eu ac sem. Pellentesque eget mi vitae lorem pellentesque imperdiet. Proin hendrerit, orci vel commodo consectetur, tortor nibh feugiat nibh, eu congue felis mauris id nunc.

Cras cursus mi nec est ultricies accumsan. Mauris iaculis, tortor id efficitur faucibus, odio sapien tempus libero, sed pellentesque ligula urna vel tortor. Nunc elit augue, egestas nec consectetur in, pulvinar a purus. Quisque erat arcu, fringilla eget lobortis sed, fermentum nec felis. Donec commodo auctor augue, ut efficitur metus condimentum facilisis. Quisque eget hendrerit mauris, non convallis magna. Donec vitae massa sed justo scelerisque porta. Sed ut lobortis eros. Cras vestibulum, lacus sit amet lobortis pellentesque, odio sem auctor diam, nec accumsan neque nisi a libero. In sollicitudin ipsum velit, a consectetur ante accumsan id. Nunc fringilla mauris ut suscipit eleifend. Duis iaculis eros in fringilla tincidunt. In sed feugiat sem, ut vehicula orci. Vestibulum a dolor eros. Sed maximus faucibus metus vitae vulputate.

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Yōgan Sayu
Posty: 135
Rejestracja: 11 lis 2021, 19:18
Ranga: Cywil
Discord: meei#6947
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

PEEECOCK
Obrazek
think twice? I don't even think once
słowa
myśli
głos
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 406
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

PEE COCK

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Kaizen Kaizen
Posty: 45
Rejestracja: 27 kwie 2021, 12:24
Ranga dodatkowa: Producent Broni
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Kuźnia:
Bank:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Guillotine
Dystans50 metrów
Koszt1250 ryo || 25 ryo - Amunicja
Stack/slot 3/1 Broń || 12/1 Amunicja
Typ przedmiotuNietypowy
Nowe czasy rodzą nowe wynalazki. Słynny producent uzbrojenia wychodzi na przeciw oczekiwaniom nowych klientów, przedstawiając Gilotynę - dość praktyczne połączenie wyrzutni pocisków z toporem. Dzięki takiemu połączeniu można z łatwością używać broni zarówno w zwarciu, jak i w dystansie. Pociski do broni są ładowane odtylcowo, po uprzednim złamaniu broni. Po wystrzeleniu, pozostaje łuska, którą trzeba wyciągnąć przed następnym strzałem. Broń jest przeznaczona na krótkich i średnich dystansach, a sam strzał charakteryzuje się sporą siłą i rozrzutem śrutu.

Broń została wykonana z wytrzymałego metalu i drewna. Jako prototyp, jest wykonana dosyć surowo, bez specjalnych zdobień. W końcu jej głównym celem ma być zastosowanie w boju, a nie bycie ozdobą nad kominkiem. Cała broń ma długość około 65 centymetrów. Domontowane przy wylocie lufy ostrze topora jest długie na 20 centymetrów, a sam producent zadbał, by było dobrze zaostrzone.
Amunicja
Amunicją do broni są wypełnione śrutem. W momencie pociągnięcia za spust, zawartość pocisku zostaje wystrzelona w stronę wroga.
Ostatnio zmieniony 10 paź 2022, 15:51 przez Kaizen Kaizen, łącznie zmieniany 3 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 406
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Hono no Kabe - w sumie brak komentarza, po prostu nie było żadnej typowej techniki Katonu do defensywy/ograniczania ruchu wroga.
► Pokaż Spoiler | Katon: Hono no Kabe
Katon: Honō no Kabe | Fire Release: Wall of Flames火遁・炎の壁
KlasyfikacjaKaton, Transformacja Natury
PieczęcieSzczur → Wół → Zając → Małpa → Smok → Szczur → Tygrys → Ruch Dłonią
KosztStandardowy za każde 10 metrów bariery
ZasięgDo 20 metrów od użytkownika
Wymagania---
Uwolnienie Ognia to przede wszystkim zdolności ofensywne, jednak to nie znaczy, że nie można ognia używać do obrony. Użytkownik tej techniki jest w stanie stworzyć ścianę ognia we wskazanym miejscu - shinobi ruchem ręki wyznacza linię, po której będzie przebiegała bariera. Dzięki temu mam dużą dowolność co do kształtu, więc nie ma przeszkód postawić prostą ścianę w ciasnym przejściu lub dookoła siebie, by odgrodzić się od przeciwników. Sama ściana ma 3 metry wysokości, a wejście w nią może dotkliwie poparzyć cel. Zaletą techniki jest to, że nie trzeba jej podtrzymywać, by ogień się wciąż palił. Jednak z tego samego powodu, łatwo ją ugasić technikami Suitonu lub chociażby zwykłą wodą.

Posiadając rangę A w Katon liczba pieczęci maleje do 6.
Posiadając rangę S w Katon liczba pieczęci maleje do 4.
Posiadając Specjalizację w Katonie Standardowym kosztem możemy stworzyć 20 metrów bariery.
Posiadając Sennina Katonu ogień tworzący ścianę jest o wiele silniejszy - poparzenia są jeszcze dotkliwsze, a do tego może zostać stworzony w wilgotnym środowisku, a nawet na wodzie.
Shoka no Jutsu - przede wszystkim pomoc z balansem stosunku KC użytkownika do wrogiej techniki i efektu.
► Pokaż Spoiler | Katon: Shōka no Jutsu
Katon: Shōka no Jutsu | Fire Release: Extinguishing Technique火遁・消火の壁
KlasyfikacjaKaton, Transformacja Natury
PieczęcieSzczur → Tygrys → Baran → Małpa → Dzik → Wąż → Wół → Szczur → Smok → Wąż → Szczur → Wąż → Zając
KosztZależny od Rangi
Zasięg30 metrów
WymaganiaSpecjalizacja w Katonie, Kontrola Chakry 7
Stare powiedzenie mówi: "Ogień zwalczaj ogniem". Gdyby ten idiom mógł stać się techniką, to stałby się właśnie tą. Shinobi specjalizujący się w Uwolnieniu Ognia są w stanie używać swoich umiejętności do wygaszania naturalnego ognia lub nawet całych technik. Powodzenie jednak zależy od jego zdolności Kontroli Chakry i kosztu jaki w to włoży.
Koszt techniki jest równy kosztowi jutsu, które użytkownik próbuje wygasić. W przypadku naturalnego ognia, koszt jest zależny od rozmiarów pożaru - dla porównania wygaszenie małego ogniska to koszt techniki D, a pożar lasu to koszt Rangi A lub nawet S. Ostateczna decyzja należy do prowadzącego Mistrza Gry.

Różnica KC Użytkownia a CeluEfekt
-3Porażka: Gdy użytkownik próbuje wygasić technikę, ta rozpala się na nowo.
-2 lub -1Częściowa Porażka: Mimo prób, użytkownik nie jest w stanie ugasić całego ognia, jest w stanie wygasić tylko około 1/4 techniki.
0Częściowy Sukces: Użytkownik jest w stanie wygasić tylko część techniki. Podczas swojej tury może wygasić zaledwie 1/2 ognia.
1 lub 2Sukces: Użytkownik po czasie jest w stanie ugasić całą technikę.
3 lub więcejPełen Sukces: Użytkownik wygasza technikę w mgnieniu oka, zanim ta zdąży się rozpalić na dobre.

Uwaga: Niezależnie od naszej kontroli chakry, nie jesteśmy w stanie ugasić bardziej zaawansowanych odmian ognia, jak czarne płomienie z techniki Amaterasu.
Zwój---
Zwój---
Zwój---
Zwój---
Zwój---
Tenro - ustalenie czy to bardziej Katon czy Fuin - nie zamierzam tego brać i tak, ale wrzucam bo nie było xD
► Pokaż Spoiler | Katon: Tenrō
Katon: Tenrō | Fire Release: Heavenly Prison火遁・天牢
KlasyfikacjaKaton, Fuinjutsu, Transformacja Natury, Technika Pieczętująca
PieczęcieZając → Smok → Ptak → Wół → Smok → Pies → Zając → Baran → Dzik → Wół → Zając → Smok → Zając → Wąż → Małpa → Baran → Wąż → Ptak → Wąż → Małpa → Baran → Ptak → Baran → Pies → Smok → Małpa → Tygrys → Pies → Zając → Baran
KosztPięciokrotny
ZasięgDotyk / 50 metrów
WymaganiaFuinjutsu A
Potężna technika Fuinjutsu, używana niegdyś w więzieniach dla shinobi. Dzięki jej nakładaniu, straż obiektu mogła bez większego problemu uniemożliwić więźniom ucieczkę. Osoba z nałożoną pieczęcią ma znacznie utrudnioną możliwość korzystania z chakry - użycie większości technik kończy się piekącym bólem, rozrywającym ofiarę od środka. Przyjmuje się, że ofiara jest traktowana, jakby miała Kontrolę Chakry niższą o 5. Ponadto, ofiara nie może się oddalić od użytkownika na więcej niż 50 metrów, ponieważ wtedy technika aktywuje się w pełni, doprowadzając do samozapłonu celu.
Technika posiada pewną nieprzewidzianą lukę - cel dalej może korzystać z technik tak długo, jak polega na chakrze z zewnątrz (chociażby chakra Senjutsu).

Posiadając Specjalizację Fuinjutsu/Katonu użytkownik jest w stanie nakładać technikę nawet na Olbrzymich istotach. Koszt wtedy jest Dziesięciokrotny.
Posiadając Sennina Fuinjutsu/Katonu składając pieczęci (Zając → Pies → Wół → Dzik → Koń → Baran → Zając → Ptak → Wąż → Małpa → Ptak → Wąż → Małpa → Szczur → Ptak) użytkownik jest w stanie aktywować pełną wersję techniki, powodującej te same skutki, gdyby cel opuścił wyznaczony zasięg.
Zwój---
Zwój---
Hi no Kazuna - when you can't use Hien on your metal thread kappa
► Pokaż Spoiler | Katon: Hi no Kazuna
Katon: Hi no Kazuna | Fire Release: Bonds of Fire火遁・火の絆
KlasyfikacjaKaton, Transformacja Natury, Transformacja Kształtu
PieczęciePtak → Wąż → Koń → Małpa → Baran → Dzik → Koń
KosztStandardowy na turę
Zasięg20 metrów
WymaganiaStalowa Żyłka
Technika ognia, która używa stalowej żyłki jako medium. Poprzez wprowadzenie w nią Chakry Katonu, użytkownik jest w stanie podnieść jej temperaturę. Możemy kontrolować jak bardzo nagrzejemy broń - może być na tyle gorąca by tylko sprawiała celowi ból, ale równie dobrze możemy jej użyć, aby dotkliwie poparzyć wroga.

Posiadając rangę A w Katon liczba pieczęci maleje do 4.
Posiadając rangę S w Katon liczba pieczęci maleje do 1.
Posiadając Sennina Katonu możemy podnieść temperaturę do tego stopnia, że pokryta ogniem żyłka jest w stanie topić metal. Wówczas koszt techniki to Standardowy Rangi S.
Zanmai no Shinka - nie wpisałem efektu zależnego od Specki/Sennina, bo już sam fakt utrzymania samozapłonu celu jest dość stronk. Równie dobrze możemy stwierdzić że technika do kosza, bo z Boruto i OP i wgl, jak tak można wprowadzać Boruciaka do domu forumowego.
► Pokaż Spoiler | Zanmai no Shinka
Zanmai no Shinka | True Fire of Samadhi三昧の真火
KlasyfikacjaKaton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys →Smok→Pies→Dzik→Baran→Koń→Wół→Szczur
KosztPodwójny za aktywację, Standardowy na Turę za utrzymanie płomieni
Zasięg20 metrów od celu
WymaganiaPrzedmiot jako medium dla techniki
Bardzo zaawansowana technika Uwolnienia Ognia. Poprzez naładowanie zwykłego obiektu chakrą Katonu, jesteśmy go przemienić w śmiertelną broń - wejście w kontakt z przedmiotem sprawia, że ofiara staje się celem samozapłonu. Płomienie palą ofiarę od środka, znacznie utrudniając ugaszenie płomieni. Głównym celem techniki jest zadanie potężnych, często śmiertelnych obrażeń jednemu celowi, niż zniszczeń na dużym obszarze. Tylko jedni z najbardziej wytrzymałych shinobi (Wytrzymałość 9/Siła Woli 9) potrafią przeżyć mimo rozległych poparzeń, a jedynie najsilniejsze techniki Suitonu (Ranga S) są w stanie ugasić płomienie tego Jutsu. Jednak zazwyczaj i to nie jest wystarczające, bo użytkownik może utrzymywać złożoną pieczęć Szczura, by płomienie dalej trawiły ofiarę.
Zwój---
Zwój---
Zwój---
Ostatnio zmieniony 09 paź 2022, 15:02 przez Fawkes, łącznie zmieniany 9 razy.

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 406
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Hagane no Kengen - Kengan no Jutsu, ale to Jiton i trochę inne kappa
► Pokaż Spoiler | Hagane no Kengen | Ranga B
Hagane no Kengen | The Authority of Steel鋼の権限
KlasyfikacjaJiton, Transformacja Natury, Kontrola Chakry
PieczęcieWąż → Smok → Ptak → Pies → Baran → Wół → Koń
KosztZmienny na Turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaMetalowe obiekty
Nauka użytkowników Jitonu zaczyna się od kontroli żelaznego piasku - materiału dość łatwego do znalezienia i dość elastycznego w zastosowaniu. Jednak dla niektórych, może to być przerost formy nad treścią. Z tego powodu niektórzy shinobi uczą się wykorzystywać nieco mniej elastyczne materiały, czyli zwykłe, metalowe obiekty. Je również łatwo znaleźć w otoczeniu, bo metalowe blachy, żelazne gwoździe i stalowe koła do wozów nie są niczym niecodziennym. No i również broń, jak katany. Chociaż w rękach wykwalifikowanego Majiego, każdy metalowy obiekt może stać się bronią. Ta technika polega na wytworzeniu pola magnetycznego wokół którejś z kończyn użytkownika. Wejście w kontakt z jakimkolwiek obiektem z metalu, który jest w stanie się namagnesować sprawia, że przedmiot przylega do Majiego. W ten sposób, pole przechodzi również na ten obiekt i, jeśli użytkownik tego chce, może przyciągnąć kolejny metalowy przedmiot do powstającej konstrukcji, która otacza jego kończynę. Ta warstwa pełni funkcje zarówno ofensywne, jak i obronne - w końcu uderzenie kupą metalu zazwyczaj zaboli bardziej niż uderzenie gołą ręką, a stalowa powłoka zwykle obroni nas przed nadlatującym kunaiem (pomijając oczywiście fakt, że kunai mógłby dołączyć do powstającej konstrukcji). Ponieważ całość jest namagnesowana, nie ogranicza ruchu użytkownika. Wyjątkiem może być sytuacja, w której rozmiar techniki jest nieadekwatny to do rozmiaru przestrzeni, w której walczy - próba wykorzystywania kilkumetrowego ramienia w małym pokoju może być znacznie utrudniona.
Wraz z wzrostem ilość kontrolowanego metalu, wzrasta również koszt utrzymania techniki.
  1. Mała - Koszt Standardowy D. Niewielka ilość metalu, jaką zmieścić możemy w kieszeniach bądź plecaku. Może obejmować paczkę gwoździ, narzędzia, przybory kuchenne lub wiadro. Z takich ilości metalu korzystać może każdy Maji z dziedziną na poziomie D.
  2. Duża - Koszt Standardowy C. Ilość ta odpowiada kilku zbitkowi większych metalowych mebli, wyrwanym stalowym drzwiom i znacznej ilości mniejszych przedmiotów. Z takich ilości metalu korzystać może każdy Maji z dziedziną na poziomie C.
  3. Ogromna - Koszt Standardowy B. Ilość materiału potrzebna do wypełnienia basenu olimpijskiego. Najłatwiej ją znaleźć na złomowiskach i innych podobnych temu obiektach (jak slumsy Hanagakure). Z takich ilości metalu korzystać może każdy Maji z dziedziną na poziomie B.
  4. Gigantyczna - Koszt Standardowy A. Ilość wystarczająca do zapełnienia dwóch olimpijskich basenów. Z takich ilości metalu korzystać może każdy Maji, posiadający Specjalizację w Dziedzinie Klanowej oraz dziedzinę na poziomie A.
Posiadając Rangę A w Jitonie jesteśmy w stanie zredukować ilość potrzebnych pieczęci do 4. Ponadto jesteśmy w stanie objąć efektem dwie nasze kończyny. Koszt od każdej trzeba płacić oddzielnie.
Posiadając Rangę S w Jitonie wystarczy tylko pieczęć Konia do aktywacji techniki.
Posiadajać Sennina w Jitonie możemy użyć techniki na wszystkich naszych kończynach jednocześnie.
Tetsuryu no Kakusei - Liczby do ustalenia, również w kwestii dodatkowych elementów.
► Pokaż Spoiler | Tetsuryū no Kakusei | Ranga S
Tetsuryū no Kakusei | The Awakening of Iron Dragon鉄竜の覚醒
KlasyfikacjaJiton, Transformacja Natury, Kontrola Chakry
Pieczęcie???
KosztZmienny
ZasięgNa siebie
WymaganiaZnajomość Hagane no Kengen, Odpowiednia Ilość Metalu
DodatkoweTechnika traktowana jest jako Wspomaganie
Technika znacznie poszerza umiejętności Hagane no Kengen. Użytkownik jest w stanie namagnesować całe swoje ciało, przyciągając pobliski metal i tworząc konstrukt znacznych rozmiarów. Kształt tworu jest dość nieregularny, jednak mamy pewien wpływ na powstające kształty - jesteśmy stworzyć pseudokończyny, zakończone szponami z ostrych fragmentów konstrukcji, w przypadku większych ilości coś na wzór paszczy zakończonej stalowymi zębami lub nawet ogon. W zależności od ilości wykorzystywango materiału, możemy stworzyć różną ilość tych dodatkowych części - ich zmiana nie kosztuje chakry, jednak są tworzone przy każdorazowym użyciu techniki i nie możemy ich zmienić w międzyczasie. zPrzede wszystkim jednak, technika pozwala na zwiększenie naszych zdolności bojowych, ponieważ otaczająca nas warstwa żelastwa chroni nas przed jeszcze silniejszymi atakami, a z kontrolowanymi ilościami metalu możemy zadać jeszcze dotkliwsze obrażenia naszym wrogom. Z tego powodu technika perfekcyjnie się nadaje przeciwko dużym hordom przeciwników, bo w momencie gdy jesteśmy chronieni przez warstwę stali, możemy jej również używać do zadawania obrażeń na sporym obszarze.
Technika ma zmienny koszt w zależności od używanej ilości metalu.
Ilość MateriałuKosztSiłaSzybkośćWytrzymałośćRefleksIlość elementów
Rozmiar
DużaPołowiczny
5
5
5
5
3
Duży
OgromnaStandardowy
5
5
5
5
4
Wielki
GigantycznaDwukrotny
5
5
5
5
5
Olbrzymi
Posiadając Sennina w Jitonie użytkownik może stworzyć jeden dodatkowy element konstrukcji na każdej ilości materiału.
Wielki Zwój---
Wielki Zwój---

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Yamanaka Aiko
Posty: 476
Rejestracja: 27 kwie 2021, 4:55
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: meei#6947
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

brak akcepta, nie pozdrawiam, ban na wt
Obrazek
w tobie jest dość miłości, by ogrzać cały świat
i dość gniewu, by cały świat zniszczyć
aria of the soul

telepatia | słowa #9c6cb5
myśli
głos
Zasięg sensora bez pieczęci | z pieczęcią24 metry | 1000 metrów
► Pokaż Spoiler
Inna odsłona Jajko
Was it a good choice, tho? - Fabuła D | Senju Rie
► Pokaż Spoiler
ja: Don przy sprawdzaniu mojej karty postaci czytał na głos na voice historię i prawie płakał ze śmiechu.
Ja też płakałam, ale bardziej z zażenowania

Hefajstos: Przepraszam. Moje są równie słabe, też się możesz pośmiać.
Znaczy nie słabe.
Przepraszam.
Śmieszne


Obrazek
According to Eiji, I'm officially Norka's balls
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 406
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Wracaj do tych swojich Yamanajajek a nie mi się tutaj wtryniasz w nie swoje tematy

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pracownie”