• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[Wprowadzone] Pomoc z uzupełnieniem treści

Moderatorzy: Mistrzowie fabularni, Moderatorzy kuźni, Moderatorzy technik, Moderatorzy Kart Postaci

Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

@Saito - Otóż nie w całym klanie. Ta mechanika dotyczy głównie tego, by rozwój Byakugana czy Jyukena nie blokował sam z siebie technik klanowych. Jednak same te zdolności się różnią. Ba, Chakura Hari no Jutsu daje bonusy za specki i specjalizację tylko w Byakugan, nie w Jyuken. I tam zwyczajnie jest to dla mnie okej - technika semi dystansowa i na małe obiekty. Z kolei tu masz technikę dotykową. Dopisz też, że nadlatujące obiekty musisz trafić, by nie było wątpliwości. Na moje bonusy te powinno się zyskiwać w Jyuken, zwłaszcza jak masz trafiać obiekty w locie to coś od stylu walki. Tak samo jak przez ciało przekazujesz, jak w Jyuken.

@Kurama Shijima - przegadaliśmy wspólnie technikę i mamy następujące propozycje dostosowania:
Obraz działa przez 1 dzień, potem "nie działa".
Jak chce się mieć na zapas, to ogranicza zapasy chakry podobnie jak Hiraishin, po użyciu techniki obraz traci swoje właściwości i dopiero po odpoczynku chakra by wracała
Rozwiąż też proszę moje wątpliwości z wcześniej

Dzięki!
Awatar użytkownika
Kurama Shijima
Posty: 40
Rejestracja: 14 lut 2022, 18:04
Ranga: Muryō no ninja
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Bank:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Wprowadziłam poprawki, poprawiłam ten niejasny zapis z shurikenami, usunęłam zapis o utakacie, dziękuję za odpowiedź!
Dopisałam, że technika pozwala na urzeczywistnienie genjutsu pepelove
Shashin Kurama | Kurama's Painting写真鞍馬
KlasyfikacjaJitsuzai Genjutsu
PieczęcieJutsu powstaje poprzez malowanie -> Pieczęć Tygrysa
Kosztstandardowy, podwójny za większe twory, poczwórny za zmianę otoczenia
Zasięg100 m
WymaganiaNamalowanie obrazu
Technika polega na namalowaniu obrazu, z którego powstaje następnie iluzja. Specyfika tego jutsu opiera się na jego dokładności i precyzji namalowanego obrazu. Im dokładniejszy obraz tym lepszy efekt. Z tego powodu aby wykorzystać pełen potencjał jutsu często poświęca się nawet kilka godzin na jego przygotowanie, a czasem i dni. Możliwe jest przygotowywanie mniejszych obrazów, jak namalowanie pojedynczego zwierzęcia czy przedmiotu, zajmuje to wtedy proporcjonalnie mniej czasu. Zawsze jednak minimalny czas potrzebny do ukończenia takiego rysunku jest równoważny 20 złożonym pieczęciom. Poprzez malunek jest w stanie nim wytworzyć dowolną iluzję, dodając elementy do świata, zmieniając wygląd jednostek, wpływając na nie czy nawet wpływając na sam świat. Przykładowo możliwe jest namalowanie burzy nad miastem czy fali zalewającej miasto, albo namalowanie smoka, który będzie zionął ogniem. Ze względu na zamysł twórcy stworzone iluzje mogą być jednak nie tylko agresywne i niszczycielskie, ale również przynosić wszelkie inne emocje. Na przykład tworzyć stado puchatych króliczków zabawiających dzieci. Technika pozwala na urzeczywistnienie genjutsu.
Iluzja z obrazu działa maksymalnie 1 dzień, po czym kończy się jej wpływ.
Możliwe jest przygotowanie obrazu na zapas - ogranicza wtedy maksymalne pokłady chakry do czasu wykorzystania obrazu.
Starannie przygotowany obraz stanowi kwintesencję Kekkei Genkai rodu Kurama. Iluzja jest tak silna, że przekonuje mózg do tego, iż namalowane obrazy są prawdziwe i doprowadzić do prawdziwej śmierci osób w nią złapanej.
Podczas używania techniki należy liczyć się z konsekwencjami. Im większa iluzja i im większy jej impakt na otoczenie, tym większa szansa na przejęcie użytkownika przez alter ego.
Zwój-
Obrazek
The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselfs.
~Shakespear
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Poprawiam.
► Pokaż Spoiler
Akuma no jittai | Demonic Entity悪魔の実体
KlasyfikacjaSHIKEI SEPPUN
PieczęcieWąż → Szczur → Wół → Pies
Koszt Potrójny rangi D na turę. Minimum 6 pkt czakry na turę.
Zasięg10m od ciała
Wymagania
Jest to technika pozwalająca poruszać się w formie włosów, przy jednoczesnym utrzymaniu własnego ciała By utrzymać ten stan musi wydawać cały czas odrobine czakry wysyłając je do opuszczonego ciała, zatrzymując je przed rozpadem, przez co nie może oddalić się od niego dalej niż na 10m. W formie włosów, nie można wykonywać technik wymagających pieczęci oraz technik żywiołów i innych związanych z ciałami. Nie można też zmieniać ciał, gdy jedno z nich jest schowane i nie mamy dostępu do zwojów. Forma włosowa może lewitować maksymalnie 3 metry nad ziemią, może też poruszać się po płaskich powierzchniach. Bez problemu przeciska przez szczeliny. Po za lewitacją włosy mogą poruszać się po powierzchniach niczym ośmiornica. Lewitując przemieszcza się z prędkością równą połowie atrybutu szybkości, zaś gdy przemieszcza się po powierzchni robi to z prędkością równą pełnemu atutowi szybkości. Zamiast oczu demon posiada dwie świecące kropki, które może gasić i zapalać. Dotyczą jej te same atrybuty fizyczne co postaci z ciałem. Gdy formie włosów zostanie zadana śmiertelna rana, ginie wraz ze wszystkimi ciałami.
Shikei Seppun Ranga S - Można pominąć wszystkie pieczęci, jednak kumulowanie czakry zajmuje tyle ile ich złożenie.
Shikei Seppun Sennin - Zasięg techniki rośnie do 20m.
Posiadając Atut Sensora można powiększyć jego zasięg bez konieczności trzymania pieczęci. Nadal jednak musimy za niego zapłacić koszt czakry.
Shiki Tenshin | Colour Corse Change四季天心
KlasyfikacjaSHIKEI SEPPUN
PieczęcieWąż → Szczur → Wół
Koszt Standardowy
ZasięgNa siebie
WymaganiaFuuinjutsu B, Ninjutsu B, Kuchiyose: Raikō Kenka, Gyaku Raiko Kenka
Technika ta pozwala na przeskoczenie między ciałami, które jest prawie niezauważalne. Ciała te należy przechowywać zapieczętowane w zwoju, inaczej uległyby uszkodzeniu, co wymaga dziedziny Fuinjutsu na randze D. Nieużywane i niezapieczętowane ciała ulegną degradacji. Po śmierci ciało rozsypuje się w pył. Obserwatorzy działania techniki widzą dziwne zawirowanie wokół postaci używającej Shiki Tenshin.
Shikei Seppun Ranga A - Proces zamiany ciał jest tak szybki, że widoczny jest on jako drobne drgnięcie postaci
Shikei Seppun Ranga S - Można pominąć wszystkie pieczęci, jednak kumulowanie czakry zajmuje tyle ile ich złożenie.
Shikei Seppun Sennin i Kontrola Czakry 10 - Podmiana ciał zachodzi natychmiastowo, czas kumulowania czakry jest równy złożeniu jednej pieczęci.
Bassuru shisen | Punishing Gaze罰する視線
KlasyfikacjaSHIKEI SEPPUN
Pieczęcie-
Koszt Standardowy
Zasięg 5m
Wymagania
Technika ta polega na ujawnieniu swojej demonicznej natury bez chowania ciała. Technika podobna do Sakki, lecz korzystająca z poziomu demonicznych zdolności, a nie siły woli użytkownika. Demon Sukebe rozpala swoje demoniczne świecące oczy, a ludzka twarz znika w cieniu pomiędzy włosami. Spojrzenie za pomocą demonicznych oczu może zmniejszyć zdolność reagowania celu, dezorientując i wywołując głęboki lęk, bądź tylko wystraszyć w wypadku niepowodzenia techniki. Technikę wykonać można będąc w formie włosów.
Różnica Siły Woli celu do Rangi Shikei Seppun użytkownika + 1/2 Siły Woli użytkownikaEfekt
Większa bądź równa 0Cel odporny na technikę
-1 lub -2Cel czuje niepokój
-3 lub -4Cel ma spowolnioną reakcję i czuje spory lęk.
-5Cel jest przerażony i ma problemy z oceną sytuacji i kojarzeniem faktów.
-6 i dalejCel jest sparaliżowany ze strachu.
Specjalizacja Shikei Seppun: +1 do Shikei Seppun w kalkulacji
Sennin Shikei Seppun: cień zalewa całe ciało i rozlewa się z ludzkiej sylwetki na otoczenie. Włosy i czerwone oczy wciąż są widoczne. Działanie techniki dotyczy wszystkie osoby w zasięgu 5m od użytkownika.
.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Hyūga Tsubaki
Posty: 365
Rejestracja: 03 mar 2022, 3:55
Ranga: Genin
Ranga dodatkowa: Iryōnin | Stażystka w Fūinjutsu Kenkyū Sentā
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

@Tora, przejmuję.

Po części rozumiem Twoją argumentację, z drugiej strony mamy takie np. Hakke Sanjūni Shō, która jest techniką dotykową, a mimo to wciąż mamy bonus niezależnie od tego, czy Byakugana mamy czy Jukena. Jako jednak, że te jutsu wymaga precyzji, to jako swego rodzaju middle ground za zostawienie obu opcji proponuję wymóg Refleksu na 6 (czyli tyle, ile jest wymagane, by otworzyć Juken na A), bo to mimo wszystko technika do precyzyjnych cięć, a to wymaga trochę sprawności. Na randze S dodałam jeszcze wymóg refleksu 7, żeby zrównać to z wymogami Jukena.

Żeby trochę rozróżnić Byakugana od Jukena, dałam różne bonusy w zależności od specjalizacji.
Chakura Tsume Hari | Chakra Needle爪針
KlasyfikacjaBYAKUGAN, JŪKEN
PieczęcieBrak, kumulacja chakry zajmuje tyle ile złożenie trzech pieczęci
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaRefleks 6
Dłonie użytkownika zostają pokryte warstwą chakry, mającą właściwości tnące. Nie ma ona problemu z przecięciem skóry człowieka, jednakże zadane rany nie są bardzo głębokie i nie naruszą np. mięśni. Główną jej zaletą jest jednak możliwość rozcinania obiektów nasiąkniętych chakrą na tym samym bądź niższym poziomie aniżeli ranga użytkownika techniki w Byakugan lub Jūken (przy ocenie bierze się pod uwagę dziedzinę o wyższej randze). Jest to technika do wykonywania precyzyjnych cięć na stosunkowo niewielkich powierzchniach, więc np. użytkownik nie będzie w stanie przy pomocy tego jutsu przeciąć bariery z chakry.

Posiadając rangę S w Jūken lub Byakugan i Refleks 7 istnieje możliwość przecinania obiektów, które nadlatują w stronę użytkownika - te oczywiście muszą być trafione.
Posiadając Specjalizację w Byakugan nie ma potrzeby kumulowania chakry, technika jest wykonywana natychmiastowo.
Posiadając Specjalizację w Jūken wymogi do refleksu są obniżone o 1.
Ostatnio zmieniony 26 mar 2022, 16:34 przez Hyūga Tsubaki, łącznie zmieniany 10 razy.
Obrazek

B Y A K U G A N
Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne 359° [m]Koszt utrzymania na turę
7 50010010
► Pokaż Spoiler
- Mowa
#FF8080
Awatar użytkownika
Sabataya Shuten
Posty: 939
Rejestracja: 27 kwie 2021, 12:40
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Discord: Amphare#3038
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Fūton Overhaul
Witam uprzejmie. W poniższym temacie zamieszczam oto nowe techniczki i propozycja reworku/zmiany opisu/obrazków do technik już istniejących, aby nie odstawały szczególnie od tego, co już na forum jest. Jeżeli któraś z tych techniczek została już opisana i jest w fazie omawiania - dajcie znać, bowiem też nie śledzę wszystkich tych techniczek przewijających się przez temat. Anyway: enjoy~!

Nowe
1. Wind Release: Air Current Wild Dance
風遁・気流乱舞­ (Fūton: Kiryū Ranbu)
https://naruto.fandom.com/wiki/Wind_Rel ... Wild_Dance
Fūton: Kiryū Ranbu | Wind Release: Air Current Wild Dance風遁・気流乱舞
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęcieKrólik → Ptak → Wyciągnięcie dłoni przed siebie
KosztStandardowy na turę
Zasięg5m
Jedna z prostszych technik, która po złożeniu odpowiednich pieczęci pozwala na wypuszczenie z dłoni prądu powietrza. Za słaby, by kimś zachwiać czy zrobić krzywdę, jedna idealny by unieść pył, kurz czy inne drobiny. Narzędzie dobre i do bardzo prowizorycznego odkurzenia w domu, jak i do posłania komuś chmurę pyłu prosto w twarz. Daje to obraz techniki czysto pomocniczej i prostej w swoich założeniach, jaka może znaleźć zastosowanie zarówno w rękach nowicjuszy, jak i wśród kreatywnych weteranów. Pomimo tego, że skuteczny zasięg techniki wynosi tylko 5m, warunki pogodowe jak i wiatr wiejący z odpowiedniego kierunku jest w stanie znacznie go zwiększyć bądź skrócić. Aby podtrzymać technikę, należy mieć cały czas wyciągnięte ręce.

Posiadając rangę B w Fūton możliwe staje się zwiększenie zasięgu techniki. Każdy kolejny koszt standardowy dołożony na poczet techniki, zwiększa jej zasięg o kolejne 5m.


2. Wind Release: Spiralling Wind Ball
https://naruto.fandom.com/wiki/Wind_Rel ... _Wind_Ball
Fūton: Fūrasendama | Wind Release: Spiralling Wind Ball風遁・風螺旋玉
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęcieUłożenie dłoni przy ustach, czas kumulacji chakry jak przy 5 pieczęciach; konieczność skupienia na technice
KosztStandardow za 5 pocisków
Zasięg15m
Jedna z prostszych technik, jaka po przygotowaniu może poszczycić się dość sporą szybkością wystrzału. Po skumulowaniu przed sobą chakry Wiatru, shinobi jest w stanie wystrzelić serię kul wielkości piłki tenisowej. Powietrze w ów kulach przez cały czas wiruje, przez co podczas uderzenia nie tylko jest w stanie zadać obrażenia obuchowe, ale również zadać rany cięte - ich głębokość zależy w pełni od wytrzymałości celu oraz potencjalnych elementach obronnych, jednak przyjmuje się, że przeciętnej osobie byłyby w stanie zadać rany wpisujące się w definicję "płytkiej". Prócz tego co mniej wytrzymałym może dość nieprzyjemnie obić kości i mięśnie, będąc w stanie odłupać kawałek kamiennej ściany.

Posiadając rangę B w Fūton czas kumulowania chakry spada o 2 pieczęcie.
Posiadając Sennina w Fūton możliwe staje się wystrzelenie większej ilości kul w danym momencie, nie będąc zmuszonym do strzału serią. Kule te tworzą się w tym samym momencie wokół shinobi w wybranym przez niego miejscu.
Posiadając Specjalizację w Fūton ułożenie dłoni przy ustach staje się czystą formalnością, do jakiej starczy nam jedna ręka. Posiadanie atutu Jednoręczne Składanie pieczęci nie sprawia jednak, że w przypadku posiadania Specjalizacji użycie rąk nie jest konieczne.


3. Wind Release: Verdant Mountain Gale
風遁・翠嵐烈風 (Fūton: Suiran Reppū)
https://naruto.fandom.com/wiki/Wind_Rel ... ntain_Gale
Fūton: Suiran Reppū | Wind Release: Verdant Mountain Gale風遁・翠嵐烈風
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęcieWąż
KosztStandardowy na turę
ZasięgDo 15m
WymaganiaFūton: Kaiten Shuriken
Podczas gdy Kaiten Shuriken wymaga od nad trzymania broni podczas przelewania chakry, tak co w momencie, kiedy kontakt fizyczny jest niemożliwy? Poprzez złożenie pieczęci Węża i jej przytrzymanie, shinobi jest w stanie przelać ją na obiekt oddaloną od siebie do 15 metrów. Jest to jednak proces cięższy i wymaga większego skupienia niż zwykła kontrola wcześniej trzymanej w dłoniach broni. Taki przedmiot bądź oręż również jednak jesteśmy w stanie poderwać w górę i zaatakować nim dowolny cel. Obiekt taki nie może być zaklinowany o inne elementy - chociaż wiedząc, gdzie jest, posiadanie jej w zasięgu wzroku nie jest konieczne - przez co wyciągnięcie jej komuś z rąk czy z torby jest bardzo ciężkie. Co więcej nie jesteśmy w stanie poderwać w górę obiektu, jaki sami byśmy nie unieśli. Ilość broni możliwa do kontroli w tym samym czasie zależna jest od Refleksu. Można jednak założyć, że każde 2 poziomy Refleksu pozwalają na kontrolowanie dodatkowej sztuki broni w ramach użycia techniki. Im dalej znajduje się przedmiot, tym więcej czasu potrzeba by przejąć nad nim kontrolę. Uznaje się, by przejąć kontrolę nad obiektem położonym 1 metr dalej potrzeba 1 sekundę, podczas gdy do poderwania w górę obiektu położonego 15 metrów dalej - 15 sekund. Każdy przedmiot liczony jest oddzielnie. Prędkość lotu broni traktowana jest jakby poruszała sie z prędkością 4. Jest w stanie wbić się, jeśli kształt i wykonanie przedmiotu na to pozwala, w powierzchnie o niewielkiej grubności. W momencie używania techniki wytwarzany jest niewielki powiew wiatru poruszający się w kierunku docelowego przedmiotu.


Posiadając rangę B w Fūton zasięg zostaje zwiększony do 20m.
Posiadając rangę A w Fūton zasięg zostaje zwiększony do 25m..
Posiadając rangę S w Fūton zasięg zostaje zwiększony do 30m.


4. Wind Release: Violent Whirlwind
風遁・烈旋風 (Fūton: Ressenpū)
https://naruto.fandom.com/wiki/Wind_Rel ... eakthrough
Fūton: Ressenpū | Wind Release: Violent Whirlwind風遁・烈旋風
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęciePies → Koń → Ptak
KosztStandardowy
Zasięg10m
WymaganiaHatsukaze
Technika złudnie podobna do Hatsukaze, jednak znajdująca zastosowanie w bardziej specyficznych wypadkach. Korzystając z mniejszego zasięgu, chakra Wiatru skupiona na mniejszym obszarze zyskuje na sile będąc w stanie odepchnąć nawet bardziej masywniejsze osoby. Prawdziwe zastosowanie techniki leży jednak gdzie indziej, bowiem wypuszczony tak z płuc podmuch ma za zadanie zebrać się w wybranym przez ninja miejscu, tworząc tam niewielkie tornado. Prąd powietrza skierowany w górę tudzież prostopadle do trafionej "powierzchni", ma dwa zadania: albo wybić stojące w wybranym miejscu osoby w górę, bądź wyhamować te, które z pewnych przyczyn właśnie odbywały podróż w jedną stronę ku ziemi. Ów wir można stworzyć zarówno na stabilnym podłożu, jak i zawieszony w powietrzu. Jego średnica wynosi niecałe 2 metry. Tornado samo w sobie nie zadaje obrażeń. Te mogą jednak wyniknąć przez inne czynniki jak np. ukształtowanie terenu.

Posiadając rangę B w Fūton możliwe staje się zwiększenie zasięgu techniki. Każdy kolejny koszt standardowy dołożony na poczet techniki, zwiększa jej zasięg o kolejne 5m.

► Pokaż Spoiler | Frozen by now
5. Beast Tearing Gale Palm
獣破烈風掌­ (Jūha Reppū Shō)
https://naruto.fandom.com/wiki/Beast_Tearing_Gale_Palm
Fūton: Jūha Reppū Shō | Wind Release: Beast Tearing Gale Palm風遁・獣破烈風掌
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęcieCzas kumulowania chakry jak przy 7 pieczęciach, wyciągnięcie w tym czasie dłoni przed siebie
KosztPodwójny na turę
Zasięg15m
Poprzez zebranie przed sobą chakry Wiatru, możliwe jest jej uformowanie w łapę wielkości samego użytkownika. Jest ona w pełni namacalna, przez co nie tylko może służyć do ataku, jak i obrony. Uzbrojona w pazury z wiatru jest w stanie bez problemu zranić co mniej wytrzymałe jednostki. Siła dzierżona przez stworzoną łapę jest równa KC shinobi, jaki ją kontroluje. Nie mniej przez wzgląd na swoje wymiary, łapa ta będzie w stanie nieznacznie więcej niż człowiek posiadający podobną siłę we własnych ramionach. Kontrola łapy nie ma żadnego wpływu fizycznego na używającego go shinobi, przez co próba uniesienia nią zbyt dużego ciężaru w żaden sposób, prócz drobnego zmęczenia kontrolą takiej łapy, nie odbija się na użytkowniku. Szybkość łapy jest równa sumie KC i Szybkości shinobi podzielonej na dwa i zaokrąglonej w dół.

Posiadając Sennina Fūtonu możliwe jest wystrzelenie łapy. Zyskuje ona wtedy dodatkowe 15m zasięgu, jednak shinobi traci nad nią zupełnie kontrolę. Łapa też znika niedługo po przeleceniu danego dystansu, bądź po uderzeniu w przeszkodę lub cel.
Posiadając Specjalizację Fūtonu koszt utrzymania łapy spada do standardowego na turę.
Średni Zwój---
Średni Zwój---
Średni Zwój---
Średni Zwój---


6. Wind Release: Passing Typhoon
風遁・台風一過­ (Fūton: Taifūikka)
https://naruto.fandom.com/wiki/Wind_Rel ... ng_Typhoon
Fūton: Taifūikka | Wind Release: Passing Typhoon風遁・台風一過­
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęcieWąż → Szczur → Koń → Baran
KosztPodwójny; potrójny podczas rozwiewania innych technik
ZasięgDo 50m średnicy
Zdolność będąca w stanie na krótki czas wywołać silny podmuch wiatru. Zamiast jednak przewracać przeciwnych shinobi czy zadawać im obrażenia, technika służy głównie do zwiania niesprzyjających warunków pogodowych. Efekt takiego zabiegu jest mocno uzależniony od tego, z czym mierzy się sama technika. Zjawiska pogodowe takie jak mgła, jakie po zwianiu będą potrzebowały długiego czasu, by zaistnieć ponownie na danym obszarze, są najbardziej na nią narażone. Podobnie jak chmury pyłu, jakie mogą unosić się nad daną połaci terenu. Z kolei takie zjawiska jak deszcz czy burza dość łatwo są w stanie oprzeć się technice, mając swoje źródło wiele metrów nad ludzkimi głowami. Techniki tworzące konkretne warunki pogodowe jak np. Kirigakure no Jutsu również zostają rozwiane tak długo, jak nie są to techniki wyższych rang (A) lub ich mechanika i sposób działania sprawia, że są w jakimś stopniu odporne na podobne zabiegi. W takim wypadku skuteczność techniki ocenia MG. Techniki klanu Yota są dużo bardziej wydajne od ów próby wpływania na warunki pogodowe "naokoło" i już techniki rangi D stworzonych dzięki ich Hiden stanowią problem.

Posiadając Specjalizację w Fūtonie zasięg wzrasta dwukrotnie.


7. Wind Release: Pressure Damage
風遁・圧害­ (Fūton: Atsugai)
https://naruto.fandom.com/wiki/Wind_Rel ... ure_Damage
Fūton: Atsugai | Wind Release: Pressure Damage風遁・圧害­­
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęcieMałpa → Ptak → Tygrys → Zając → Dzik → Wół → Smok
KosztPodwójny
Zasięg20m zasięgu lotu kuli, 3m średnicy wybuchu
Przed użytkownikiem zbiera się masa powietrza przypominające wirujące tornado, jakie po osiągnięciu odpowiednio dużej ilości chakry zostaje wystrzelone w wybranym kierunku pod postacią kuli wielkości tej do koszykówki. Po uderzeniu w cel całe ciśnienie w środku podlega dekompresji. Uwolnione w taki sposób pokłady chakry Wiatru z ogromną prędkością rozchodzą się na boki tworząc w miejscu uderzenia krater. Co więcej zdolne jest do łamania drzew czy kruszenia skał, przez co nawet znalezienie się w zasięgu efektów pouderzeniowych jest niebezpieczne, prowadząc co mniej wytrzymałych do złamań kości czy zmiażdżeń organów wewnętrznych. Bazowo promień działania techniki wynosi 3m średnicy.

Posiadając rangę A w Fūton zasięg zniszczeń dokonanych przez kulę wzrasta o 3m..
Posiadając rangę S w Fūton zasięg zniszczeń dokonanych przez kulę wzrasta o 3m..
Posiadając Sennina w Fūton możliwe jest osłabienie techniki celem zmniejszenia zasięgu eksplozji. Każde jej osłabienie o pół rangi zmniejsza jej zasięg o 3m. Koszt techniki pozostaje jednak niezmieniony.
Posiadając Specjalizację w Fūton zamiast składać pieczęcie, możliwa jest kumulacja chakry zajmująca tyle samo czasu, co złożenie 7 pieczęci.
Średni Zwój---
Średni Zwój---
Średni Zwój---
Średni Zwój---


8. Blade of Wind
風の刃­ (Kaze no Yaiba)
https://naruto.fandom.com/wiki/Blade_of_Wind
Fūton: Kaze no Yaiba | Wind Release: Blade of Wind風遁・風の刃
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęcieCzas kumulacji chakry jak przy 7 pieczęciach, uniesiony w gorę palec środkowy oraz serdeczny.
KosztStandardowy
Zasięg2m
Technika przeznaczona w dużej mierze do walki w zwarciu, a przez specyficzny gest wymagany do jej użycia nie ma potrzeby angażować do niej obu rąk. Po zebraniu chakry i skupienie jej w symbolu, shinobi jest w stanie nagiąć powietrze wokół siebie do własnej woli, zamieniając je w niebezpieczną broń zdolną pociąć drugą osobę. Stworzone tak ostrze jest ostre niczym miecz, będąc nie mniej niebezpiecznym narzędziem zwłaszcza przez swoją fizyczną formę, jakiej zwykłą stalą nie sposób zatrzymać. W miejscu, w jakim kształtuje się ostrze gotowe do uderzenia widać zawsze zniekształcenia, co przez niewielki zasięg potrzebny do wykonania techniki może nie zawsze ratuje życie, jednak pozwala nieco lepiej zareagować na nadciągające zagrożenie.

Posiadając Specjalizację Fūtonu czas kumulacji chakry spada o 3 pieczęcie.


9. Swift Wind Wall
風迅壁­ (Fūjinheki)
https://naruto.fandom.com/wiki/Swift_Wind_Wall
Fūton: Fūjinheki | Wind Release: Swift Wind Wall風遁・烈旋風
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęcieWół → Pies → Szczur → Królik → Ptak
KosztPodwójny
ZasięgDo 15m od użytkownika
Jedna z nielicznych technik Fūtonu skupiająca się bardziej na defensywie niż zdmuchnięciu przeciwnika z powierzchni ziemi. Poprzez złożenie pieczęci ukształtoway zostaje na poziomie dłoni niewielki wir, który w mgnieniu oka rozprzestrzenia się wokół użytkownika oraz najbliższych osób. Ściana jest w stanie powstrzymać większość broni dystansowych i ataków fizycznych i tylko te, w które włożono niesamowicie wiele Siły (9) są w stanie się przebić. Bariera dobrze radzi sobie też z technikami elementu błyskawicy, zatrzymując nawet te najwyższych rang. Techniki pozostałych dziedzin, poniżej rangi S, są w większości również całkowicie zatrzymane. Wyjątkiem są jutsu skupiających siłę w jednym punkcie, a będące rangi nie mniejszej niż A. Powstrzymuje także techniki Katonu do rangi C, te wyższych rang wzmacniając poprzez naturę swojego żywiołu. Bariera okala teren o promieniu 3m, zamykając się również od góry. Możliwe jest jej stworzenie dalej od użytkownika, ochraniając nią osoby położone nie dalej niż 15m od shinobi znającego technikę.

Posiadając Dziedzinę Fūtonu na randze S możliwe jest pominięcie połowy pieczęci.
Posiadając Specjalizację Fūtonu zasięg, w jakim możliwe staje się stworzenie bariery, zostaje powiększony o 10m.


10. Wind Release: Dust Cloud Technique
風遁・風塵の術­ (Fūton: Fūjin no Jutsu)
https://naruto.fandom.com/wiki/Wind_Rel ... _Technique
Fūton: Fūjin no Jutsu | Wind Release: Dust Cloud Technique風遁・風塵の術­­
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęcieKoń → Małpa → Ptak → Szczur → Tygrys → Smok → Złożenie obu dłoni przed twarzą
KosztStandardowy
Zasięg15m
Poprzez złożenie potrzebnych pieczęci oraz skumulowanie chakry Fūtonu, możliwe staje się zionięcie strumieniem pełnym drobin i pyłu pod ogromnym ciśnieniem. Pomimo ich niewielkich rozmiarów, szybkość poruszania się jest wystarczająca, by w przypadku co mniej wytrzymałych osób weszły w ciało jak w masło, co w przypadku ich ogromnej ilości tworzy obraz wyjątkowo niebezpiecznej techniki zdolnej wyrządzić ogromne szkody. Strumień w najszerszym miejscu ma około metra średnicy, zaś po przebyciu swojego efektywnego dystansu traci znacznie na sile, tworząc po 15 metrach chmurę pełną wyzioniętych drobin. Jej zasięg i czas utrzymania jest w pełni zależny od warunków na polu walki, średnio potrafi zająć jednak obszar o objętości 60m3.Ze względu na swoje właściwości fizyczne, możliwe jest jej podpalenie i wywołanie eksplozji.

Posiadając Katon B możliwe jest zamienienie pyłu na końcu stożka na łatwopalny, jaki za koszt minimalny (E) staje się zdatny do wysadzenia.
Posiadając Specjalizację w Fūton średnica stożka zostaje powiększona o 0.5m.


11. Wind Release: Shield of the Wind Count
風遁・風伯楯 (Fūton: Fūhakujun)
https://naruto.fandom.com/wiki/Wind_Rel ... Wind_Count
Fūton: Fūhakujun | Wind Release: Shield of the Wind Count風遁・風伯楯
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęciePtak
KosztStandardowy za aktywację; Różny
ZasięgDotykowy
Zaawansowana technika elementu Wiatru. Pokonanie przeciwnika jego własnymi technikami - to idea, jaka przyświecała jej tworzeniu, dając początek niemal idealnej technice defensywnej. Poprzez wykonanie pieczęci Ptaka jesteśmy w stanie odbić w stronę przeciwnika każdą wycelowaną w nas technikę tak długo, jak znajduje się w zasięgu naszego wzroku. Koszt odbicia takowej zależny jest jednak od jej natury oraz sposobu działania co oznacza, że technik nie posiadającej fizycznej formy (jak Genjutsu) nie da się zwalczyć takową metodą. Podobnie sprawa ma się z technikami, jakie nie wymagają chakry (jak większość stylów Taijutsu). Każda próba odbicia techniki wiąże się z uiszczeniem kosztu podwójnego kosztu techniki, jaką kontrujemy czyli jeśli kontrujemy technikę A o koszcie podwójnym, sami uiścimy koszt poczwórny S. W przypadku odbicia technik żywiołu Błyskawicy, koszt spada do standardowego, zaś Katonu zwiększony zostaje do potrójnego tak długo, jak nie jest to Katon rangi S, jaki jest w stanie przebić się przez barierę. Możliwe jest odbicie tak technik tylko o koszcie trzykrotnym i niższym. Inne, niezależnie od posiadanej rangi, przebiją się przez tarczę dosięgając osobę za nią. Tarcza znajduje się w zasięgu dłoni, także maksymalnie do 1m od użytkownika. Bariera nie odbije technik, jakie pojawiły się pomiędzy nią, a samym użytkownikiem.
Wielki Zwój---
Wielki Zwój---
Wielki Zwój---


Rework Time~!

Well done Mario but it seems that your princess is in another castle! [Click!]


Splashart Update
1. Chikaradzuyoi Toiki | Powerful Exhale
► Pokaż Spoiler | Old
Obrazek

Kod: Zaznacz cały

https://i.imgur.com/psQh7xg.png
► Pokaż Spoiler | New
Obrazek

Kod: Zaznacz cały

https://i.imgur.com/qcL4mjU.png
2. Daikamaitachi no Jutsu | Great Sickle Weasel Technique
► Pokaż Spoiler | Old
Obrazek

Kod: Zaznacz cały

https://i.imgur.com/SQeeNCk.png
► Pokaż Spoiler | New
Obrazek

Kod: Zaznacz cały

https://i.imgur.com/3CZNLjy.png
3. Kakkū | Gliding
► Pokaż Spoiler | Old
Obrazek

Kod: Zaznacz cały

https://i.imgur.com/Hk67nZB.png
► Pokaż Spoiler | New
Obrazek

Kod: Zaznacz cały

https://i.imgur.com/RKt01jl.gif
4. Kamaitachi no Jutsu | Sickle Weasel
► Pokaż Spoiler | Old
Obrazek

Kod: Zaznacz cały

https://i.imgur.com/JLcpkLi.png
► Pokaż Spoiler | New
Obrazek

Kod: Zaznacz cały

https://i.imgur.com/lYStIZd.png
Biorąc pod uwagę, że większość jak nie wszystkie techniki to techniki Affa - daj znać Affie czy są ok. Bo jak są, to wtedy nawet mogę sama je podmienić.
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2022, 13:17 przez Sabataya Shuten, łącznie zmieniany 5 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Uzumaki Mikan
Posty: 633
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:23
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

W sprawie podmiany artów w zrobionych przeze mnie technikach: spoko, są ładniejsze.

Obrazek
Av1Av2Av3
Awatar użytkownika
Katagiri Kayo
Posty: 250
Rejestracja: 12 gru 2021, 17:11
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Wrzucam parę propozycji co do klanu z Shakutonem. Brakuje tutaj nieco angielskich nazw. W teorii nazwy zawsze można pozmieniać więc to nie problem. Nie mam też pomysłu na "wszystkie" możliwości senninów i specjalizacji lecz jak wiadomo, nie każda technika musi to mieć a też więcej niż jedna głowa w tym temacie to i lepiej.
► Pokaż Spoiler | Shakuton - Cały
► Pokaż Spoiler | Shakuton Ranga D
Shakuton: Kakyū | Scorch Release: Fire Ball灼遁・火球
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
Pieczęcie D: Gest zaciśnięcia dłoni

C: Tygrys→ Dzik → Gest zaciśnięcia dłoni

B: Tygrys → Dzik → Koń → Ptak → Pieczęć konfrontacji

A: Tygrys → Dzik → Koń → Małpa → Ptak → Gest uniesienia rąk nad głowę | Ręce nad głową (Podtrzymanie)

S: Tygrys → Małpa → Gest uniesienia rąk nad głowę → Ptak → Wąż → Dzik → Koń → Gest uniesienia rąk nad głowę | Ręce nad głową (Podtrzymanie)
KosztUtworzenie: Różny

Utrzymanie: Połowa wytworzenia na turę
ZasięgOrbitowanie: 1m

Posłanie: Różne
WymaganiaBrak
DodatkoweTechnika kosztuje 10pt
Użytkownik skwaru tworzy żarowe kule, o rożnych stopniach rozgrzania. Kule, jak planety, krążą dookoła twórcy i mogą być posyłane w kierunku wrogów. Generują one ogromny żar, przez co temperatura przy użytkowniku jest bardzo wysoka i na dłuższa metę trudna do wytrzymania dla przeciętnej osoby. Tworzone kule zazwyczaj pojawiają się w dłoni lub w jakiejś odległości od niej.

Kule i ich rozmiary mogą zostać dostosowane do potrzeb użytkownika w danej chwili:
  • D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D za trzy płomienie. Użytkownik wytwarza niewielkie żarowe płomienie orbitujące dookoła niego. Płomienie potrafią jedynie poparzyć i przypiec. Nie ma możliwości posłania ich dalej niż na odległość 5 metrów. Wymagania: Shakuton D;
  • C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C za dwie średnie ogniste kule. Wytwarzane są średnie ogniste kule, znacznie gorętsze i bardziej niebezpieczne niż ich mniejsze odpowiedniki. Można je posłać na zasięg 10 metrów. Wymagania: Shakuton C;
  • B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B za jedną dużą ognistą kule. Kula jest tak duża, że nie mieści się w dłoniach i należy wytwarzać ją nad głową. Kula w kontakcie z człowiekiem jest w stanie szybko go przepalić. Kulę można posłać na zasięg 10 metrów. Wymagania: Shakuton B;
  • A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A za jedną olbrzymią ognistą kule Tworzona kula jest olbrzymich rozmiarów i nie jest w stanie krążyć w koło użytkownika, musi zostać natychmiastowo "rzucona" w określonym przez autora kierunku. Zasięg rzutu taką kulą zwiększa się jednak do 20 metrów. Wymagania: Shakuton A;
  • S: koszt równy podwójnemu kosztowi rangi S, za jedno słońce. Kula przybiera rozmiary wręcz gigantyczne sprawiające wrażenie słońca które miałoby spaść z nieba. Samo słońce przybiera żółtawą barwę i dodatkowo roztacza w koło siebie palącą, niebezpieczną aurę podnoszącą temperaturę wszystkiego w najbliższej okolicy. Słońcem tym nie można rzucić i należy je cały czas trzymać nad swoją głową. Można to jednak zrobić w odległości około 30 metrów. Twór porusza się bardzo powoli, jednak wciąż wraz z użytkownikiem Wymagania: Shakuton S;
Posiadając Sennina w Shakuton Ilość jednocześnie kontrolowanych/posiadanych kul zostaje zwiększona o jedną za każdą rangę dziedziny. Koszt wytworzenia i utrzymania musi zostać zapłacony oddzielnie. (Np: Posiadam rangę D w Shakuton i mogę wytworzyć 3 płomienie, mając rangę C jestem w stanie wytworzyć 4. Mając rangę B jestem w stanie stworzyć jedną dużą kulę a mając rangę A dwie duże kule)
Posiadając Specjalizację w Shakuton można wykonać technikę bez składania pieczęci, czas kumulacji chakry wyniesie jednak tyle ile zajęłoby ich złożenie
► Pokaż Spoiler | Shakuton Ranga C
Shakuton: Shakunetsu no honō | Angielska nazwaJapońskie znaczki
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęcieCzas kumulacji chakry zajmuje tyle ile złozenie 5 pieczęci
KosztNależy dopłacić tyle ile wyniosłoby nas wykonanie konkretnej sfery normalnie
ZasięgBrak
WymaganiaAktywna: Shakuton: Kakyū
Dzięki przelaniu większej ilości chakry Shakutonu do wcześniej utworzonej kuli dowolnego rozmiaru, można zmienić jej właściwości do takich odpowiadających kulom tworzonych na wyższych rangach przy pomocy podstawowej techniki Shakuton: Kakyū. Maksymalny rozmiar/ranga kuli do której można kulę zwiększyć jest zależny od tego jakich rozmiarów kulę autor jest w stanie samodzielnie stworzyć i utrzymać.
Shakuton: Kakusareta koge | Angielska nazwaJapońskie znaczki
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęcieMałpa → Ptak → Zaciśnięcie dłoni z bronią rzucaną
KosztStandardowy za 2 bronie miotane na turę
Zasięg15 metrów
WymaganiaBroń rzucana
Po złożeniu pieczęci i zaciśnięciu dłoni na broni miotanej, takiej jak shuriken czy kunai, ta staje się centrum naszej nowopowstałej żarowej kuli. Taką bronią można swobodnie rzucić tak, jakbyśmy rzucali naszą żarową kulką. Ta po trafieniu w cel zada dodatkowe rany od gorącego, topiącego się żelaza. Podpalić można dowolną broń miotaną, tak długo jak jest ona gabarytowo zdolna zmieścić się w naszej dłoni.

Posiadając Sennina w Shakuton
Posiadając Specjalizację w Shakuton W ogniu może stanąć broń nie mieszcząca się w dłoni o dużo większych gabarytach. (By taką broń spowić w chakrze Shakutonu należy po złożeniu pieczęci zapłacić pełen koszt za jeden przedmiot.)
► Pokaż Spoiler | Shakuton Ranga B
Shakuton: Moeru kyū | Angielska nazwaJapońskie znaczki
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęcieWół → Małpa → Smok → Koń → Ptak
KosztPodwójny - za jedną sferę
Zasięg15 metrów
WymaganiaBrak
Dzięki tej technice twórca ma możliwość dosyć szybkiego wytworzenia ognistych kul nie w swojej dłoni a w koło siebie. Te natychmiast po wytworzeniu kierują się w wybranym przez wykonawce techniki kierunku, paląc wszystko na swojej drodze tak samo jak obrany przez autora cel. Kule stworzone przy pomocy tej techniki nie mogą być kontrolowane. Ilość celi obranych przez autora w trakcie wykonywania techniki jest limitowana jedynie przez liczbę stworzonych kul i potencjalnych celi w zasięgu techniki. Kula chwilę po trafieniu w cel przestaje istnieć. Maksymalna liczba stworzonych sfer zależna jest od rangi dziedizny klanowej oraz od limitu kontrolowanych kul z Shakuton: Kakyu.

Posiadając Sennina w Shakuton Zasięg techniki zwiększa się o 15 metrów.
Posiadając Specjalizację w Shakuton Można pominąć 3 pieczęci przy wykonywaniu techniki.
Shakuton: Sukōchā tenohira | Angielska nazwaJapońskie znaczki
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęcieDzik → Koń → Smok
KosztPodwójny na turę
ZasięgBezpośredni
Wymagania
Śmiercionośna technika zdolna do odparowania wszelkiej wody z organizmu żywej istoty bądź przedmiotu. Pozostawanie dłużej pod jej wpływem jest w stanie pozostawić jedynie wysuszoną skorupę lub suche truchło. By wykonać technikę należy złożyć pieczęcie a potem poprzez ciągły kontakt fizyczny z obiektem można zacząć odparowywać z niego wodę. Technika jest niezwykle śmiercionośna i już po krótkim kontakcie może doprowadzić do bolesnej śmierci. W trakcie kontaktu z ofiarą, co turę (zależnie od poziomu Shakutonu) traci ona punkty wytrzymałości i jeśli te sięgną zera cel umrze. Ofiara otrzymuje wszystkie efekty posiadania niskiej wartości tego atrybutu w zależności od stopnia jego obniżenia. Czas i prędkość z jaką faktycznie płyną tury podczas obniżania zależny jest od prowadzącego wątek MG.
Ranga ShakutonPoziom obniżanej wytrzymałości co turę
B3
A4
S5
Posiadając Sennina w Shakuton Można wysysać wodę z dwóch celów jednocześnie, jeśli zapłacimy koszt jak za dwie techniki (wystarczy raz złożyć pieczęcie)
Posiadając Specjalizację w Shakuton Poziom obniżanej wytrzymałości co turę zwiększa się o jeden
Shakuton: Nekkyū Takibi | Angielska nazwaJapońskie znaczki
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Koń → Smok → Ptak (wymaga podtrzymania jeśli chcemy kontrolować sfery)
KosztStandardowy - podtrzymanie
ZasięgJeden cel w zasięgu 20 metrów

Odległość od celu max 2 metry
WymaganiaAktywna: Shakuton: Kakyū
Po przelaniu chakry i złożeniu pieczęci, shinobi wybiera swój cel w kierunku którego posłane zostają jego sfery. Gdy te dotrą do celu, zaczynają krążyć w koło niego. Uzytkownik może wtedy trzymać pieczęć by wydać im proste polecenia dotyczące zmniejszniaa bądź zwiększania swojej odległości od ofiary, dopóki pozostają w zasięgu jego kontroli. Gdy wszystkie sięgną ciała wątpliwe by zostało z niego coś więcej niż wysuszony trup. Ostatecznie, zdolność może się również przydać w celu ochrony, jeśli zostanie odpowiednio wykorzystana.

Posiadając Sennina w Shakuton
Posiadając Specjalizację w Shakuton
► Pokaż Spoiler | Shakuton Ranga A
Shakuton: Naibu-en | Angielska nazwaJapońskie znaczki
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęciePtak → Wół → Gest zaciśnięcia dłoni
KosztStandardowy za żarowy płomień
ZasięgOrbitowanie: 1 metr
Posłanie: 20 metrów
Wymagania
Technika polegająca na stworzeniu maksymalnie trzech żarowych płomieni, tak stworzone sfery są wystarczająco gorące by przyprawić nieuważną ofiarę o poważne rany oraz wyparować część wody z organizmu ofiary. W dużej ilości potrafią być straszliwie niebezpieczne. Ofiara kontaktu z żarowym płomieniem otrzymuje zmniejszoną wytrzymałość o 1 punkt .

Posiadając Sennina w Shakuton Zasięg zwiększa się o 10 metrów. Kule mogą orbitować w odległości maksymalnie 5 metrów od użytkownika.
Posiadając Specjalizację w Shakuton Kule mogą zostać posłane w kierunku więcej niż jednego celu jednocześnie.
Średni zwój
Średni zwój
Średni zwój
Shakuton: Hi arashi| Angielska nazwaJapońskie znaczki
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Wół → Pies → Koń → Wąż → Ptak → Wół
KosztPotrójny- wytworzenie | Standardowy - Podtrzymanie
Zasięg30 metrów
WymaganiaBrak
Po złożeniu sekwencji pieczęci za plecami shinobiego powstaje kilkanaście ognistych sfer które natychmiastowo lecą w wybrane przez użytkownika miejsce. Na miejscu zaczynają poruszać się tak po osi od wybranego miejsca tworząc swoisty okrąg, poruszają się głównie w pionie na różnych wysokościach. Dość szybko w ten sposób powstaje wypalające wszystko na swojej drodze tornado, któremu użytkownik może wskazać kolejne miejsce w które ogniste sfery pod postacią tornada mają się udać - dopóki podtrzymuje technikę.

Posiadając Sennina w Shakuton Zasięg zwiększa się o 15 metrów
Posiadając Specjalizację w Shakuton Użytkownik jest w stanie jednocześnie stworzyć dwa takie tornada, za każde musi zapłacić oddzielny koszt stworzenia i podtrzymania.
► Pokaż Spoiler | Shakuton Ranga S
Shakuton: Daijōhappa | Scorch Release: Great Steaming Explosive Blast灼遁・大蒸発破
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęciePies → Wół → Wąż → Ptak | Detonacja → Pieczęć konfrontacji
KosztStworzenia kuli - Standardowy | Koszt detonacji - Podwójny | Podtrzymanie kuli | Standardowy
Zasięg25 lotu metrów | Zasięg wybuchu - 25 metrów
WymaganiaBrak
Przesłanie chakry i złożenie pieczęci umożliwia stworzenie pięciu ognistych kul które momentalnie łączą się w jedną ogromną ognistą kulę której celem prócz wypalania wszystkiego co znajdzie na swojej drodze jest totalne wyparowanie tego co znajdzie się w jej zasięgu w chwili wybuchu. Sfera bowiem po dotarciu na wskazane przez użytkownika miejsce przechodzi w stan "czuwania" oczekując na złożenie ostatniej pieczęci w celu wydania polecenia wybuchu. Taki wybuch pochłania ze sobą wszystko, odparowując wodę i zmieniając w popiół. Nawet podłoże ma szansę na zostanie wymazanym z egzystecnji.

Posiadając Sennina w Shakuton zasięg wybuchu zostaje podwojony
Posiadając Specjalizację w Shakuton ??
Shakuton: Kajōsatsu | Scorch Release: Extremely Steaming Murder灼遁・過蒸殺
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęciePies → Wół → Ptak → Dzik → Koń → Smok (musi być podtrzymywany)
KosztPodwójny - na turę
Zasięg45 metrów | Obszar o średnicy - 40 metrów
WymaganiaSpecjalizacja: Shakuton
Wyparowanie wody z organizmu bądź przedmiotu jednak tym razem nie wymagające bezpośredniego dotyku a na wskazanym obszarze przez wykonującego jutsu. Po złożeniu sekwencji pieczęci i podtrzymywaniu ostatniej z nich efekt techniki zaczyna wpływać na wskazany teren i woda jest odparowywana. Jest bardzo duża szansa, że bardzo szybko wszystko co znalazło się na obszarze stanie się szarą, suchą i zniszczoną pyłową pustynią, prawdopodobnie pełną rozsypujących się wysuszonych zwłok. W trakcie wpływu techniki na ofiary, co turę (zależnie od poziomu Shakutonu) traci ona punkty wytrzymałości i jeśli te sięgną zera cel umrze. Ofiara otrzymuje wszystkie efekty posiadania niskiej wartości tego atrybutu w zależności od stopnia jego obniżenia. Czas i prędkość z jaką faktycznie płyną tury podczas obniżania zależny jest od prowadzącego wątek MG.

Ranga ShakutonPoziom obniżanej wytrzymałości co turę
B3
A4
S5
Posiadając Sennina w Shakuton połowa pieczęci może zostać pominięta
► Pokaż Spoiler | Sens Bushido odnajduje w śmierci
Prowadzone misje 7/4
Misja CPatrol - Kurosawa Shin'ichi
Awatar użytkownika
Yamanaka Iso
Posty: 30
Rejestracja: 17 sty 2022, 20:57
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Mokuton Hijutsu: Jukai Kōtan | Wood Release Secret Technique: Nativity of a World of Trees木遁秘術・樹界降誕
KlasyfikacjaTransformacja natury
PieczęcieTygrys → Baran → Wąż → Baran→ Ptak → Baran → Wąż
KosztDwukrotny
ZasięgObszar o promieniu 30m
WymaganiaSpecjalizacja: Mokuton
Użytkownik zmusza drzewa do rośnięcia na dowolnej powierzchni, z łatwością tworząc gęsty las, gdziekolwiek zechce. Poprzez generowanie czakry, użytkownik manewruje nimi, w zależności czy potrzebuje ich do obrony, czy też ataku. Ponadto ta uniwersalna technika pozwala nawet na pochwycenie przeciwnika w czasie kiedy rośliny wyrastają. Gałęzie i konary są na tyle silne iż potrafią przeciwstawiać się innym technikom podobnej rangi (zachowując nadal właściwości drzew, czyli np.: katon je podpali) a żeby wyrwać się z ich uścisku potrzebna jest ogromna siła (8)

Posiadając Mokuton na randze S i Sennina: Zasięg działania techniki zostaje zwiększony do 50m a siła wymagana aby się wyrwać z uścisku gałęzi to 9.
Mokuton: Mokuryū no Jutsu | Wood Release: Wood Dragon木遁秘術・樹界降誕
KlasyfikacjaTransformacja natury
PieczęcieTygrys → Baran → Wąż → Baran → Królik → Pies → Wąż
KosztDwukrotny - stworzenie / Standardowy na turę - kontrola
Zasięg200m
WymaganiaSpecjalizacja: Mokuton, Sennin: Mokuton
Technika pozwala stworzyć wielkiego, drewnianego smoka. Dopóki smok jest w całości, to użytkownik jest w stanie kontrolować jego ruchy, a smok pomimo swoich imponujących rozmiarów jest bardzo zwrotny. Technikę można użyć zarówno do bezpośredniego natarcia na przeciwnika celem unicestwienia go jednym konkretnym uderzeniem, jak i również może owinąć się wokół wroga i zacząć go miażdżyć. Specjalną cechą smoka jest jego możliwość do absorbowania chakry. Drewniany twór zaczyna wtedy zakwitać koronami liści i kwiatów.
Siła i rozmiary smoka są na tyle duże iż potrafi on ograniczyć mobilność istot takich jak biju.
Ostatnio zmieniony 27 mar 2022, 12:52 przez Yamanaka Iso, łącznie zmieniany 2 razy.
. . .
Obrazek
Telepatia
Dialog
Awatar użytkownika
Inuzuka Nana
Posty: 368
Rejestracja: 19 lip 2021, 19:19
Ranga: Genin
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

W kwestii poruszania się po wodzie - normalne działanie fizyki, po prostu przeleci ruchem tnącym po tafli, tak to działa i można zobaczyć np. na gifie u Hosekich z tym shurikenem.

Gatenga | Fang Rotating Fang牙転牙
KlasyfikacjaJŪJIN
Zasięg30m
PieczęcieBrak, kumulacja chakry wynosi tyle ile złożenie pięciu pieczęci
KosztStandardowy
Wymagania---
Inuzuka bądź jej pies wprowadza swoje ciało w szybki ruch, przypominający piłę tarczy. Porusza się przy tym z dużą prędkością, zadając przy tym spore obrażenia, nie mające problemu np. przeciąć grubego głazu wpół. Ninja czy też pies ma kontrolę nad torem jazdy, jednakże z pewnymi ograniczeniami – żeby skręcić musi jechać po łuku, nie wykręci nagle o dziewięćdziesiąt stopni. Podczas ruchu korzystanie ze zmysłu wzroku jest niemożliwe, więc trzeba posługiwać się głównie słuchem oraz węchem. Ze względu na dużą prędkość technika jest ciężka do ominięcia. Bazowa średnica tarczy wynosi 1m.

Jeżeli Gatenga została wykonana w momencie używania Jinjū Konbi Henge koszt techniki ponosi tylko jedna osoba, zdawane przez jutsu obrażenia są zależne od rozmiaru powstałej bestii.

Duży: Średnica Gatengi wynosi 2.5m, zadawane są obrażenia rangi A. Koszt standardowy A.
Wielki: Średnica wzrasta do 5m, zadawane są obrażenia rangi S. Koszt standardowy S.
Olbrzymi: Średnica Gatengi to 10m. Koszt podwójny S, jednakże może zostać on podzielony pomiędzy użytkownika i jego psa. Zadawane obrażenia nie różnią się względem wielkiego, jednakże technika ma zwiększone działania penetrujące, dzięki czemu z większą łatwością przebije się np. przez gruby mur, bez utraty prędkości.

Jūjin na poziomie A: Zasięg techniki wzrasta do 45 metrów. Kumulacja czakry zajmuje tyle co złożenie trzech pieczęci. Jednocześnie Inuzuka ze swoim psem są już na tyle oznajmieni ze swoimi zapachami, że szansa, że na siebie wpadną w trakcie używania techniki znacząco maleje, a ich atak jest ze sobą jeszcze lepiej skoordynowany.
Jūjin na poziomie S: Zasięg techniki wzrasta do 55 metrów. Kumulacja czakry zajmuje czas co złożenie jednej pieczęci.
Specjalizacja w Jūjin: Użytkownik ma znacznie większą zwrotność i kontrolę nad torem jazdy, dzięki czemu bardziej agresywne manewry są możliwe do wykonania. Nie będzie stanowić problemu np. nagłe skręcenie o czterdzieści pięć stopni i kontynuowanie dalszej jazdy.
Ostatnio zmieniony 08 kwie 2022, 0:42 przez Inuzuka Nana, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Makaveli
Posty: 153
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:49
Discord: Makaveli#0301
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Shuten


FŪTON: KIRYŪ RANBU
Akcept

FŪTON: FŪRASENDAMA
1.Lekko zmniejszyłbym siłę techniki
2.Specka, z tym ta technika staje się bardzo użyteczna, kiedy masz nagle dwie wolne ręce. Pomysł fajny, ale dałbym żeby nadal trzeba było trzymać jedną z dłoni przy ustach.

FŪTON: SUIRAN REPPŪ
1.Pieczęć węża na to, aby zabrać każdy przedmiot który jest możliwy wg techniki z zasięgu 15m to sporo, trzeba coś z tym zrobić.
2.Szybkość w jakim porusza się przedmiot? Tez by się przydało opisać.
3.Sennin dla mnie jest do wyrzucenia, żeby korzystać z tej techniki, przydałoby się podtrzymywać tą pieczęć jednak.

FŪTON: RESSENPŪ
Akcept

FŪTON: JŪHA REPPŪ SHŌ
1.Zwiększyłbym nieco czas kumulacji
2.Szybkość jakoś opisać, przyda się przy tym.

FŪTON: TAIFŪIKKA
Akcept

FŪTON: ATSUGAI
1.Zasięg a dokładniej wypisanie w zasięgu wielkości wybuchu, czytelniej zawsze
2.Sennin, zasięg do wywalenia, Sennin nowa opcja nie buff, wiec tylko te 3m zwiększenia zasięgu, reszta jest ok.
3.W tym wypadku prędzej pieczęci niż kumulacja chakry, Kumulacja chakry. Kumulację prędzej widzę na specjalizacji.

FŪTON: KAZE NO YAIBA
1.Buff z sennina prędzej na Specjalizacji

FŪTON: FŪJINHEKI
1.Sennin podobnie, to jest buffik więc gdzie indziej.
2.Zwiększyłbym pieczęci, ewentualnie sam koszt.

FŪTON: FŪJIN NO JUTSU
1.Sennin jak poprzednio
2.I ten bonus z katonem, znam zamysł wybuchu, jednak no można by tak robić z każdym kurzem w sumie, prędzej dać range B katonu, że właściwości się zmieniają na łatwopalne, i wtedy tak samo kosztem np E zrobić wybuch.

FŪTON: FŪHAKUJUN
1.Koszta wszystko fajnie, jeżeli to będą koszta liczone nie jako ranga, a jako koszt techniki, czyli np jeżeli technika ma podwójny to podwójny itp.
2.Zasięg jak daleko od użytkownika sama tarcza się pojawia
3.Co z technikami które pojawią się wewnątrz bariery? Zakładam że się nie odbiją więc fajnie byłoby to opisać
4.I w tym wypadku, nie wiem czy blokowała by Katon S mimo wszystko, jednak futon, dlatego dałbym jeszcze to ograniczenie.

Tario


SHAKUTON: KAKYŪ
1.Sennin do przepisania, koncept zrozumiałem, przydałoby się opisać tak żeby nie było trzeba się domyślać.
2.Słońce niby nad głową zawsze, ale jednak do 30m? Wytłumacz xD
3.Coś z opisem szybkości trzeba by wykombinować, żeby nie trzeba było myśleć jak szybko dane obiekty bd lecieć.

SHAKUTON: SHAKUNETSU NO HONŌ
1.Pierwsza sprawa, jeżeli ma być taka technika która będzie ci nazwijmy to lvlować obiekty, to musisz dać wymaganie, żeby lvl np z C na B musisz mieć shakuton na B
2.Trochę lepiej opisać koszt, sam koncept jest ok.

SHAKUTON: KAKUSARETA KOGE
1.Przeniósłbym specke na Sennina

SHAKUTON: MOERU KYŪ
1.Senninka do wyrzucena, daje buffa nie nową opcje.
2.Z tego co rozumiem to mają być tylko kule rangi C, więc troszkę lepiej to zaznaczyć, i koszta zmniejszyć na podwójny C

SHAKUTON: SUKŌCHĀ TENOHIRA
1. Tą technike widziałbym na randze A jeżeli chcesz aby odbierało wytrzymałosć, typowo, to będzie to liczone jako wspomaganie, jeżeli nie chcesz wspomagania, to będzie trzeba kombinować inaczej.
2. Raczej ozwojowana mimoo wszystko, dość silna technika.
3. Jeżeli zostajemy przy wspomaganiu, to wtedy i tak musimy polecieć po sile techniki, siła ze specki będzie musiała sobie wyjść bo to będzie mocne, za to można wtedy dać inne zastosowanie.
4. Trochę pieczęci dołożyć, specka jest wolna, wiec będzie można na specce zamienić na kumulacje chakry.

SHAKUTON: NEKKYŪ TAKIBI
1. Odległość jaka mozęsz poruszać od użytkoniwka, widziałbym to jako nową opcje na senninie. Bardziej zrozumiale opisać zasięg
2. Podmianka kosztu na turowy
3. Określić szybkość, wtedy będziemy działać czy za dużo czy za mało.

SHAKUTON: NAIBU-EN
1.Podmień sennina ze specką.
2.Jeżeli chcesz aby zabierało wytrzymke i ta technika, to w wymaganiach, poprzednia technika.
3.Szybkość poruszania się kulek.
4.Lekko przebalansować, kosztami albo pieczęciami, ewentualnie zasięg zmniejszyć.

SHAKUTON: HI ARASHI
1.Sennin, buff tutaj leci wiec odpada.

SHAKUTON: DAIJŌHAPPA
1.Wymianka sennina na specke.

SHAKUTON: KAJŌSATSU
1.Na pewno siłę techniki trzeba zmniejszyć. Tak jak o tym rozmawialiśmy, jedna bazowo dwie ze specką.
2.Sennin podobnie do specki
3.W wymaganiach tą technikę A ozwojowaną. No i w sumie specke można wyrzucić
4.Lekki balans, zmniejszenie zasięgu, zwiększenie koszta albo pieczęci. W tym wypadku pewnie będzie lepsze po prostu zmniejszyć zasięg albo zwiększyć nieco pieczęci.

Iso


MOKUTON HIJUTSU: JUKAI KŌTAN
1.To tak generalnie technika sama w sobie git, tylko bonusy. Sennin daje nową opcje a nie buffa więc to co zaproponowałeś to na specce. Plus rozdzieliłbym to na dwa. S zasięg specka większa siła.

MOKUTON: MOKURYŪ NO JUTSU
1.Balans, zakładajac że chcesz aby smok miał 200m, to koszta albo zasięg.
2.W wymaganiach specke bym wyrzucił. I dodał w bonusie, że można absorbować chakrę. Klanowo specka pozwala na tworzenie dużych konstrukcji z właświościami. Duże konstrukty nadal możesz tworzyć bez spekci, tylko nie bedą miały właściwości, jak np twój smok z absporpcją.
W razie pytań, popędzania odpisu, proszę kierować się na Discord'a, dziękuje.

A tu parę utworów które mogą urozmaicić czytanie posta
-1-
-2-
-3-
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Hejo, jeszcze ja. Przed postem Shuten był mój post, w którym wprowadziłem wszystkie zalecone poprawki.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

@Kurama Shijima - o wiele lepiej. Tylko wciąż "technika pozwala na urzeczywistnienie iluzji" brzmi trochę tak, jakby zawsze się urzeczywistniała. Lepiej po prostu albo to zdanie usunąć (bo klan domyślnie ma iluzje, które mogą się urzeczywistnić), albo zmienić w coś w stylu "Iluzja ta może za sprawą zdolności Kurama stać się rzeczywista, zgodnie z mechaniką klanu". Warto też określić ile chakry przygotowany obraz zabiera z zapasów. Taki Hiraishin zabiera np. 100 chakry.

@Hyūga Tsubaki - piszesz o zmianach Refleksu, na 6/7, a w wymaganiach jest Refleks 8, co jest bez sensu pod kątem bonusów. Specki bym zamienił miejscami. Byakugan od Refleksu (bo lepszy widok to lepsza percepcja i odbiór otoczenia)

@Uzumaki Mikan - hmm, ok, rozumiem teraz. Tylko ze względu na mnogość zastosowań może zrobić to lepiej w stylu np. Katon: Gōkakyū no Jutsu? W ten sposób różne poziomy skomplikowania iluzji i SW wymagane do wyjścia będzie zależne od poziomu iluzji, gdzie na początku to np. reżyseria jakiegoś przedmiotu, potem jednej osoby, a na końcu całej sceny? Chyba będzie najsensowniej patrząc po szerokim wachlarzu zastosowań.
Awatar użytkownika
Katagiri Kayo
Posty: 250
Rejestracja: 12 gru 2021, 17:11
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Zaadresowałem większość rzeczy. Spójrz ponownie @Makaveli
Co do szybkości - wolałbym usłyszeć jakieś propozycje od was bo niezbyt widzi mi się nieprecyzyjne określanie tego tak zupełnie z czapy na zasadzie "szybko, wolno" bo ograniczenie tego do tych dwóch określeń bardzo to spłyci.
► Pokaż Spoiler | Shakuton - Cały
► Pokaż Spoiler | Shakuton Ranga D
Shakuton: Kakyū | Scorch Release: Fire Ball灼遁・火球
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęcieRóżne
KosztUtworzenie: Różny

Utrzymanie: Połowa wytworzenia kuli na turę
ZasięgOrbitowanie: 1m

Posłanie: Różne
WymaganiaBrak
DodatkoweTechnika kosztuje 10pt
Użytkownik skwaru tworzy żarowe kule, o rożnych stopniach rozgrzania. Kule, jak planety, krążą dookoła twórcy i mogą być posyłane w kierunku wrogów. Generują one ogromny żar, przez co temperatura przy użytkowniku jest bardzo wysoka i na dłuższa metę trudna do wytrzymania dla przeciętnej osoby. Tworzone kule zazwyczaj pojawiają się w dłoni lub w jakiejś odległości od niej.
Ranga ShakutonPieczęcie
DGest zaciśnięcia dłoni
CTygrys→ Dzik → Gest zaciśnięcia dłoni
BTygrys → Dzik → Koń → Ptak → Pieczęć konfrontacji
ATygrys → Dzik → Koń → Małpa → Ptak → Gest uniesienia rąk nad głowę / Ręce nad głową (Podtrzymanie)
STygrys → Małpa → Gest uniesienia rąk nad głowę → Ptak → Wąż → Dzik → Koń → Gest uniesienia rąk nad głowę / Ręce nad głową (Podtrzymanie)
Kule i ich rozmiary mogą zostać dostosowane do potrzeb użytkownika w danej chwili:
  • D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D za trzy płomienie. Użytkownik wytwarza niewielkie żarowe płomienie orbitujące dookoła niego. Płomienie potrafią jedynie poparzyć i przypiec. Nie ma możliwości posłania ich dalej niż na odległość 5 metrów. Wymagania: Shakuton D;
  • C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C za dwie średnie ogniste kule. Wytwarzane są średnie ogniste kule, znacznie gorętsze i bardziej niebezpieczne niż ich mniejsze odpowiedniki. Można je posłać na zasięg 10 metrów. Wymagania: Shakuton C;
  • B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B za jedną dużą ognistą kule. Kula jest tak duża, że nie mieści się w dłoniach i należy wytwarzać ją nad głową. Kula w kontakcie z człowiekiem jest w stanie szybko go przepalić. Kulę można posłać na zasięg 10 metrów. Wymagania: Shakuton B;
  • A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A za jedną olbrzymią ognistą kule Tworzona kula jest olbrzymich rozmiarów i nie jest w stanie krążyć w koło użytkownika, musi zostać natychmiastowo "rzucona" w określonym przez autora kierunku. Zasięg rzutu taką kulą zwiększa się jednak do 20 metrów. Wymagania: Shakuton A;
  • S: koszt równy podwójnemu kosztowi rangi S, za jedno słońce. Kula przybiera rozmiary wręcz gigantyczne sprawiające wrażenie słońca które miałoby spaść z nieba. Samo słońce przybiera żółtawą barwę i dodatkowo roztacza w koło siebie palącą, niebezpieczną aurę podnoszącą temperaturę wszystkiego w najbliższej okolicy do około 30 metrów. Słońcem tym nie można rzucić i należy je cały czas trzymać nad swoją głową. Twór porusza się bardzo powoli, jednak wciąż wraz z użytkownikiem Wymagania: Shakuton S;
Posiadając Sennina w Shakuton Liczba kontrolowanych kul zostaje zwiększona o jedną na każdą rangę dziedziny ponad wymóg do ich stworzenia. Za dodatkowe wytworzone kule trzeba również ponosić koszty.
Posiadając Specjalizację w Shakuton można wykonać technikę bez składania pieczęci, czas kumulacji chakry wyniesie jednak tyle ile zajęłoby ich złożenie
► Pokaż Spoiler | Shakuton Ranga C
Shakuton: Shakunetsu no honō | Angielska nazwaJapońskie znaczki
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęcieCzas kumulacji chakry zajmuje tyle ile złozenie 5 pieczęci
KosztRóżnica między kosztem kuli wytworzonej a tej do której rozmiaru ją ulepszamy.
ZasięgBrak
WymaganiaAktywna: Shakuton: Kakyū. By zwiększyć rozmiar kuli do konkretnych rozmiarów należy spełniać wymagania stworzenia takowej za pomocą Shakuton: Kakyū.
Dzięki przelaniu większej ilości chakry Shakutonu do wcześniej utworzonej kuli dowolnego rozmiaru, można zmienić jej właściwości do takich odpowiadających kulom tworzonych na wyższych rangach przy pomocy podstawowej techniki Shakuton: Kakyū. Maksymalny rozmiar/ranga kuli do której można kulę zwiększyć jest zależny od tego jakich rozmiarów kulę autor jest w stanie samodzielnie stworzyć i utrzymać.
Shakuton: Kakusareta koge | Angielska nazwaJapońskie znaczki
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęcieMałpa → Ptak → Zaciśnięcie dłoni z bronią rzucaną
KosztStandardowy za 2 bronie miotane na turę
Zasięg15 metrów
WymaganiaBroń rzucana
Po złożeniu pieczęci i zaciśnięciu dłoni na broni miotanej, takiej jak shuriken czy kunai, ta staje się centrum naszej nowopowstałej żarowej kuli. Taką bronią można swobodnie rzucić tak, jakbyśmy rzucali naszą żarową kulką. Ta po trafieniu w cel zada dodatkowe rany od gorącego, topiącego się żelaza. Podpalić można dowolną broń miotaną, tak długo jak jest ona gabarytowo zdolna zmieścić się w naszej dłoni.

Posiadając Sennina w Shakuton W ogniu może stanąć broń nie mieszcząca się w dłoni o dużo większych gabarytach. (By taką broń spowić w chakrze Shakutonu należy po złożeniu pieczęci zapłacić pełen koszt za jeden przedmiot.)
Posiadając Specjalizację w Shakuton
► Pokaż Spoiler | Shakuton Ranga B
Shakuton: Moeru kyū | Angielska nazwaJapońskie znaczki
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęcieWół → Małpa → Smok → Koń → Ptak
KosztPodwójny C - za jedną średnią sferę
Zasięg15 metrów
WymaganiaBrak
Dzięki tej technice twórca ma możliwość dosyć szybkiego wytworzenia średnich ognistych kul (ranga C z Shakuton: Kakyu) nie w swojej dłoni a w koło siebie. Te natychmiast po wytworzeniu kierują się w wybranym przez wykonawce techniki kierunku, paląc wszystko na swojej drodze tak samo jak obrany przez autora cel. Kule stworzone przy pomocy tej techniki nie mogą być kontrolowane. Ilość celi obranych przez autora w trakcie wykonywania techniki jest limitowana jedynie przez liczbę stworzonych kul i potencjalnych celi w zasięgu techniki. Kula chwilę po trafieniu w cel przestaje istnieć. Maksymalna liczba stworzonych sfer zależna jest od rangi dziedziny klanowej oraz od limitu kontrolowanych kul z Shakuton: Kakyu.

Posiadając Rangę A w Shakuton Zasięg zostaje zwiększony o 5 metrów
Posiadając Rangę S w Shakuton Zasięg zostaje zwiększony o 10 metrów łącznie
Posiadając Specjalizację w Shakuton Można pominąć 3 pieczęci przy wykonywaniu techniki.
Shakuton: Sukōchā tenohira | Angielska nazwaJapońskie znaczki
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęcieDzik → Koń → Zając → Szczur → Tygrys → Smok
KosztPodwójny na turę
ZasięgBezpośredni
WymaganiaTechnika traktowana jest jako Wspomaganie
Śmiercionośna technika zdolna do odparowania wszelkiej wody z organizmu żywej istoty bądź przedmiotu. Pozostawanie dłużej pod jej wpływem jest w stanie pozostawić jedynie wysuszoną skorupę lub suche truchło. By wykonać technikę należy złożyć pieczęcie a potem poprzez ciągły kontakt fizyczny z obiektem można zacząć odparowywać z niego wodę. Technika jest niezwykle śmiercionośna i już po krótkim kontakcie może doprowadzić do bolesnej śmierci. W trakcie kontaktu z ofiarą, co turę (zależnie od poziomu Shakutonu) traci ona punkty wytrzymałości i jeśli te sięgną zera cel umrze. Ofiara otrzymuje wszystkie efekty posiadania niskiej wartości tego atrybutu w zależności od stopnia jego obniżenia. Czas i prędkość z jaką faktycznie płyną tury podczas obniżania zależny jest od prowadzącego wątek MG.
Ranga ShakutonPoziom obniżanej wytrzymałości co turę
B1
S2
Posiadając Sennina w Shakuton Można wysysać wodę z dwóch celów jednocześnie, jeśli zapłacimy koszt jak za dwie techniki (wystarczy raz złożyć pieczęcie)
Posiadając Specjalizację w Shakuton Technika może zostać wykonana bez pieczęci. Czas kumulacji chakry trwa wtedy tyle ile zajęłoby ich złożenie.
Średni zwój
Średni zwój
Średni zwój
Shakuton: Nekkyū Takibi | Angielska nazwaJapońskie znaczki
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Koń → Smok → Ptak (wymaga podtrzymania jeśli chcemy kontrolować sfery)
KosztStandardowy na turę
ZasięgJeden cel w zasięgu 20 metrów od użytkownika
WymaganiaAktywna: Shakuton: Kakyū
Po przelaniu chakry i złożeniu pieczęci, shinobi wybiera swój cel w kierunku którego posłane zostają jego sfery. Gdy te dotrą do celu, zaczynają krążyć w koło niego. Uzytkownik może wtedy trzymać pieczęć by wydać im proste polecenia dotyczące zmniejszniaa bądź zwiększania swojej odległości od ofiary, dopóki pozostają w zasięgu jego kontroli. Gdy wszystkie sięgną ciała wątpliwe by zostało z niego coś więcej niż wysuszony trup. Ostatecznie, zdolność może się również przydać w celu ochrony, jeśli zostanie odpowiednio wykorzystana.

Posiadając Sennina w Shakuton Można manipulować odległością kul od wybranego celu. Maksymalny zasięg na jaki mogą się od takiego oddalić, wciąż w koło niego krążąc to 5 metrów.
Posiadając Specjalizację w Shakuton
► Pokaż Spoiler | Shakuton Ranga A
Shakuton: Naibu-en | Angielska nazwaJapońskie znaczki
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęciePtak → Wół → Tygrys → Wąż → Smok → Gest zaciśnięcia dłoni
KosztPodwójny za żarowy płomień
ZasięgOrbitowanie: 1 metr | Posłanie: 20 metrów
WymaganiaZnajomość: Shakuton: Sukōchā tenohira
Technika polegająca na stworzeniu maksymalnie trzech żarowych płomieni, tak stworzone sfery są wystarczająco gorące by przyprawić nieuważną ofiarę o poważne rany oraz wyparować część wody z organizmu ofiary. W dużej ilości potrafią być straszliwie niebezpieczne. Ofiara kontaktu z żarowym płomieniem otrzymuje zmniejszoną wytrzymałość o 1 punkt.

Posiadając Sennina w Shakuton Kule mogą zostać posłane w kierunku więcej niż jednego celu jednocześnie.
Posiadając Specjalizację w Shakuton Zasięg posłania kul zwiększa się o 10 metrów. Kule mogą orbitować w odległości maksymalnie 5 metrów od użytkownika.
Shakuton: Hi arashi| Angielska nazwaJapońskie znaczki
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Wół → Pies → Koń → Wąż → Ptak → Wół
KosztPotrójny- wytworzenie | Standardowy na turę - Podtrzymanie
Zasięg30 metrów
WymaganiaBrak
Po złożeniu sekwencji pieczęci za plecami shinobiego powstaje kilkanaście ognistych sfer które natychmiastowo lecą w wybrane przez użytkownika miejsce. Na miejscu zaczynają poruszać się tak po osi od wybranego miejsca tworząc swoisty okrąg, poruszają się głównie w pionie na różnych wysokościach. Dość szybko w ten sposób powstaje wypalające wszystko na swojej drodze tornado, któremu użytkownik może wskazać kolejne miejsce w które ogniste sfery pod postacią tornada mają się udać - dopóki podtrzymuje technikę.

Posiadając rangę S w Shakuton Zasięg zwiększa się o 5 metrów
Posiadając Specjalizację w Shakuton Użytkownik jest w stanie jednocześnie stworzyć dwa takie tornada, za każde musi zapłacić oddzielny koszt stworzenia i podtrzymania.
► Pokaż Spoiler | Shakuton Ranga S
Shakuton: Daijōhappa | Scorch Release: Great Steaming Explosive Blast灼遁・大蒸発破
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęciePies → Wół → Wąż → Ptak | Detonacja → Pieczęć konfrontacji
KosztStworzenia kuli - Standardowy | Koszt detonacji - Podwójny | Podtrzymanie kuli | Standardowy
Zasięg25 lotu metrów | Zasięg wybuchu - 25 metrów
WymaganiaBrak
Przesłanie chakry i złożenie pieczęci umożliwia stworzenie pięciu ognistych kul które momentalnie łączą się w jedną ogromną ognistą kulę której celem prócz wypalania wszystkiego co znajdzie na swojej drodze jest totalne wyparowanie tego co znajdzie się w jej zasięgu w chwili wybuchu. Sfera bowiem po dotarciu na wskazane przez użytkownika miejsce przechodzi w stan "czuwania" oczekując na złożenie ostatniej pieczęci w celu wydania polecenia wybuchu. Taki wybuch pochłania ze sobą wszystko, odparowując wodę i zmieniając w popiół. Nawet podłoże ma szansę na zostanie wymazanym z egzystecnji.

Posiadając Sennina w Shakuton ??
Posiadając Specjalizację w Shakuton Zasięg wybuchu zostaje podwojony
Shakuton: Kajōsatsu | Scorch Release: Extremely Steaming Murder灼遁・過蒸殺
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęciePies → Wół → Ptak → Dzik → Wąż → Pies → Koń → Smok (musi być podtrzymywany)
KosztPodwójny - na turę
Zasięg35 metrów | Obszar o średnicy - 30 metrów
WymaganiaZnajomość: Shakuton: Sukōchā tenohira
Wyparowanie wody z organizmu bądź przedmiotu jednak tym razem nie wymagające bezpośredniego dotyku a na wskazanym obszarze przez wykonującego jutsu. Po złożeniu sekwencji pieczęci i podtrzymywaniu ostatniej z nich efekt techniki zaczyna wpływać na wskazany teren i woda jest odparowywana. Jest bardzo duża szansa, że bardzo szybko wszystko co znalazło się na obszarze stanie się szarą, suchą i zniszczoną pyłową pustynią, prawdopodobnie pełną rozsypujących się wysuszonych zwłok. W trakcie wpływu techniki na ofiary, co turę (zależnie od poziomu Shakutonu) traci ona punkty wytrzymałości i jeśli te sięgną zera cel umrze. Ofiara otrzymuje wszystkie efekty posiadania niskiej wartości tego atrybutu w zależności od stopnia jego obniżenia. Czas i prędkość z jaką faktycznie płyną tury podczas obniżania zależny jest od prowadzącego wątek MG.

Ranga ShakutonPoziom obniżanej wytrzymałości co turę
S1
S+ Specjalizacja2
Posiadając Sennina w Shakuton połowa pieczęci może zostać pominięta
Posiadając Specjalizację w Shakuton Poziom obniżanej wytrzymałości zostaje zwiększony o jeden
► Pokaż Spoiler | Sens Bushido odnajduje w śmierci
Prowadzone misje 7/4
Misja CPatrol - Kurosawa Shin'ichi
Awatar użytkownika
Sabataya Shuten
Posty: 939
Rejestracja: 27 kwie 2021, 12:40
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Discord: Amphare#3038
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

FŪTON: KIRYŪ RANBU & FŪTON: RESSENPŪ & FŪTON: TAIFŪIKKA
(y)

RESZTA
Poprawione.

FŪTON: FŪHAKUJUN
A tutaj myślę, że dobrze by było jeszcze wejść w dialog xD Generalnie nie wiem czy się dobrze zrozumieliśmy, no ale jak ja to zrozumiałam to tak poprawiłam. Nie mniej zauważyłam, że jeżeli uzależnimy koszt tarczy od kosztu odbijanej techniki, to w pewnym momencie wyjdą nam dziwne potworki, a sama technika będzie użyteczna w sumie przeciw technikom S Raitonu co najwyżej... co niby i tak dużo, ale trochę żal i tak iść po nią na misję. I nie twierdzę, ze moja rozpiska wcześniejsza była lepsza, bo też ssie.

Dajmy na to, że odbijam sobie technikę rangi C. W sumie nie powinno być to dużym problemem, to jakieś C pierdółkowate. Niech to nawet będzie C Suitonu. I niech ma koszt podwójny. Załóżmy też, ze obie strony mają KC 7. Jedna strona zużyje 150 chaky, a druga 2x2 czyli 14k. Podwójny C vs Poczówrny S. Trochę mniej to będzie boleć na wyższych rangach, jednak dalej: kogo stać by wyrzucać tyle chakry w turę @@ I taki najszybszy fix jaki na to mam, to żeby nie płacić standardowego/podwójnego/potrójnego kosztu S względem kosztu techniki odbijanej, tylko standardowy/podwójny/potrójny kosztu rangi techniki odbijanej względem jej kosztu. Czyli by odbić technikę C o podwójnym koszcie, zapłaci się koszt poczwórny ale rangi C. To tak patrząc na "środkową tabelę".
Wtedy by wyszło, bardziej przejrzyście jakby to rozpisać:
- odbicie technik (nie Raiton i nie Katon) 2xkoszt odbijanej techniki (jeśli odbijamy technikę o koszcie podwójnym C, płacimy poczwórny C);
- odbicie technik Raitonu 1xkoszt odbijanej techniki (jeśli odbijamy technikę o koszcie podwójnym C, płacimy podwójny C);
- odbicie technik Katonu 3xkoszt odbijanej techniki (jeśli odbijamy technikę o koszcie podwójnym C, płacimy sześciokrotny C);

Wiem też, że Tora coś chyba wspominał by zrównać ją z Mizukagami, tylko tutaj pozwolę sobie zauważyć dwie rzeczy: Mizukagami jest rangi A, więc zdobycie zwoju jest prostsze. Dodatkowo za koszt potrójny odbija w sumie wszystkie techniki odbite w lustrze, a nie będące dalej jak 20m. Imo technika S działająca w sposób podobny może być jednak silniejsza, chociażby dając takową elastyczność względem kosztu.
Obrazek
Awatar użytkownika
Makaveli
Posty: 153
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:49
Discord: Makaveli#0301
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Tario


SHAKUTON: KAKYŪ
1. Co do tego słońca, jeżeli nie będzie można nim jednak rzucać, to chyba dopiero ze spęcką i ciebie nie spali prawda? Zaznaczyłbym to.
2. Cóż pomysłu jakiegoś dobrego na szybkość nie mam, ale najlepiej liczbowo. Cyfry do ustalenia zostawiam.
3. I te pieczęci, do rubryki z nimi, jednak wygląda to jeszcze gorzej więc wracamy do punktu poprzedniego.
SHAKUTON: SHAKUNETSU NO HONŌ
Akcept

SHAKUTON: KAKUSARETA KOGE
1.Daj znać czy jednak myślisz nadal nad specką czy nie.

SHAKUTON: MOERU KYŪ
Akcept. Do Przeniesienia jak zostanie zaakceptowana technika z Rangi D

SHAKUTON: SUKŌCHĀ TENOHIRA
1. Jeżeli chcesz aby to zostało na randze B, to wtedy maksymalnie 1 punkt wytrzymałości. A jeżeli chcesz te 2 pkt to na pewno nie kosztem na B
2. Tutaj jeszcze opis sposobów odzyskiwania tej wytrzymki, dowolność dla ciebie.

SHAKUTON: NEKKYŪ TAKIBI
1.Podobnie, szybkość na cyferkach, ewentualnie opisowy dostosowany do cyfry
2.To samo co 3 technika wcześniej, daj znac o specce

SHAKUTON: NAIBU-EN
1. Podobnie z szybkością

SHAKUTON: HI ARASHI
Akcept.

SHAKUTON: DAIJŌHAPPA
1. To samo co poprzednio działasz coś jeszcze z Senninem?

SHAKUTON: KAJŌSATSU
1. Sennin, nadal buffem, do wyrzucenia
2. Poleciałbym nadal po zasięgach obszaru działania




Shuten

FŪTON: FŪRASENDAMA
Akcept

FŪTON: SUIRAN REPPŪ
Akcept

FŪTON: JŪHA REPPŪ SHŌ
Dobra, z racji na pewne okoliczności, mianowicie to że powstąło szybciej WT o tej samej koncepcji, ale bardziej an zasadzie hienu, czyli wszystkie żywioły itp to technika w obecnym stanie nie przejdzie. Polecam dwie opcje, dogadać się z Zotto na temat tej techniki, lub poczekać aż jego WT zostanie zaakceptowane, i wtedy przerobić technikę jak przy Hienie.

FŪTON: ATSUGAI
Akcept.

FŪTON: KAZE NO YAIBA
Akcept

FŪTON: FŪJIN NO JUTSU
Akcept

FŪTON: FŪHAKUJUN, FŪTON: FŪJINHEKI
Co do tych dwóch technik, ale najpierw ta S, jasne będziemy mogli o tym podyskutować i w tą dyskuję włączę jeszcze tą tarczę z rangi A, jednak to proponuję na dc, aby poszło sprawniej.
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2022, 21:40 przez Makaveli, łącznie zmieniany 1 raz.
W razie pytań, popędzania odpisu, proszę kierować się na Discord'a, dziękuje.

A tu parę utworów które mogą urozmaicić czytanie posta
-1-
-2-
-3-
Zablokowany

Wróć do „Archiwum”