• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[Wprowadzone] Pomoc z uzupełnieniem treści

Moderatorzy: Mistrzowie fabularni, Moderatorzy kuźni, Moderatorzy technik, Moderatorzy Kart Postaci

Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1187
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Iso
► Pokaż Spoiler
  • Tensō no Jutsu - podestu raczej nie zdobywasz na misji bo to jest spory kamienny blok więc ten nawias bym wykasował. Reszta ok.
  • Doton: Tōjinbō - akcept, przenoszę.
Kayo
► Pokaż Spoiler
  • Ichi no Tachi: Homura - Dodaj zwoje. Koszt og. Co do Sennina i przecinania. Ty, rozcinasz technikę na pół. Ok. Leci kula ognia albo wody i jak ją przetniesz na pół, to pocisk cię omija lecz jeśli trafi twoich ziomków po lewej/prawej, to oni nią oberwą. Zapisał bym, że nie wytraca połowe siły tylko np jest traktowana jak rangę niżej. Co do technik podtrzymywanych turowo, to przecinasz na pół, ok. Wyobraź sobie, że leci w ciebie flamethrower. Ciągle podtrzymywany strumień ognia. Tniesz na pół i ogień rozdziela się na dwoje ale w następnej turze, technika znów jest spójna. W kolejnej turze przeciwnik znów płaci koszt turowy wypluwając kolejne płomienie w ciebie. Zakłucasz struktur chakry techniki ale gdy ona już jest na zewnątrz użytkownika a nie w jego ciele gdzie ją jakby produkuje. Chodzi o to, że w twoim wypadku jaki opisujesz pod techniką osoba by musiała od nowa składać pieczęci a uważam, że nie musiała by gdyż ciągle tym ogniem pluje i będzie pluła dopóki ma chakrę lub chakra w jego ciele nie zostanie naruszona. Co do specko sennina, to tutaj np to mogło by zadziałać. Rozpraszasz całkowicie technikę, i wtedy taka osoba by straciła swójj miotach płomieni i musiałą by od nowa robić pieczęci. tbh, dałbym chyba czas kumulacji 5 pieczęci.
  • Hiken: Fūsetsugiri - ehh Boruto... no więc tak. Skoro to jednak kanon to to zróbmy. Zapomnij co pisałem wcześniej i tak: ogólnie wszystko jest spoczko jeśli chodzi o opis czyli przesunięcie cięcia 10m dalej, stworzenie tormada na senninie oraz nieoberwanie własną techniką na KC 9. zrobił bym to jednak tak, że płacisz Standardowy koszt za cięcie, a wywołanie tornada jest za koszt Podwójny jeśli użytkownik tego sobie życzy. Tornado utrzymywało by się turę w jakiej machasz mieczem i przez następną turę. Zasięg S do 25m dałbym.
Zotto
► Pokaż Spoiler
  • Akuma no Jittai - w randze S nie powinno być Shikei Seppun zamiast Ninjutsu? Sennina bym rozbił. Tzn Sennin daje ci te 20m (chodź to bym widział bardziej na Specce) a dopisał, że "Posiadając Atut Sensora można powiększyć jego zasięg bez konieczności trzymania pieczęci. Nadal jednak musimy za niego zapłacić koszt chakry."
  • Shiki Tenshin - teraz powstaje problem ile masz czasu na podmiane. Używasz techniki raz rano i ona sobie trwa w najlepsze? Zrobił tym to tak samo jak masz w Kawarimi czyli " użycie jakiejkolwiek techniki używającej chakry, innej niż techniki E czy skupiające się na samej kontroli chakry, jest w stanie rozproszyć Shiki Tenshin przed jej właściwym użyciem.". Tak samo ranga Nin S mi tu nie pasuje więc może obecne Shikei Seppun zamień na rangę A a na radze S pomijanie pieczęci. W specce coś będzie i specjalnie zostawiłeś pustą czy jak?
  • Bassuru Shisen - czemu cel ma mieć problem z własną pamięcią i zapominać co się działo? Mieszanie ludzią w głowach to raczej domena Yamanaków. Co do siły techniki to bardziej bym to widział jako sumę klanówki i połowy SW użytkownika zaokrągloną w dół. Ranga S odpada. Sennin spoko. Specka to jest to co mówiłem wcześniej. Jeśli chcesz komuś zabrać atrybut, to technika jest klasyfikowana jako wspomaganie. Co za tym idzie Specka odpada.
Nana
► Pokaż Spoiler
  • Gatenga - patrząc na obecną technikę i w zasadzie to co przeczytałem w Tsudze, trzeba będzie wprowadzić tam małą poprawkę zgodnie z tym co tu teraz omówimy. Więc pokolei. Obecny opis sugeruje, że robiąc technikę automatycznie wykonujesz ją z psem a tak nie powinno być. Technika powinna opisywać wykonanie przez 1 użytkownika a czy zrobisz to ty, klon, pies, czy oboje to już inna sprawa. Dalej pozostaje kwestia Dynamic Marking. De facto, używasz go do oznaczenia celu a nie pies robi na siebie i ciebie. Od rangi A faktycznie spoko, możecie znać swoje zapachy na tyle, że w siebie nie wpadniecie. Tak samo Specjalizacja. Technika tworzy piłę a jeśli jesteś na misji z 3 psami to każdy może użyć techniki co da nam 4 piły. Same obrażenia etc są spoko.
Jelonek
Techniki Mirai będą omawiane na spotkanku.

Yoshimitsu
► Pokaż Spoiler
  • Hokkotsu no Yoroi - na start powiem, że pierwsze zdanie do wywalenia bo flagową techniką Kaguya jest wyciąganie kości (czyli ofensywa) a nie robienie pancerza (czyli defensywa). Więcej pieczęci, ranga A to 10 co jest napisane w regulaminie Technik. Koszt Standardowy na ture. Wymagania usunąć bo jeśli chcesz nauczyć się tej techniki to analogicznie musisz mieć rozwiniętą klanówke na odpowiedni poziom. To co jest na radze A, S, Specce do wywalenia bo to już robi Bara no Toge jakiej to możesz użyć kiedy chcesz. Tu jednak też bym się wstrzymał aż nieskończymy reworku. Ponadto skoro technika jest rangi A, to niema po co pisać, że "na randze A można to i tamto" bo to powinno być w opisie techniki. Pisząc "Posiadając rangę X w Y" piszesz nowe rzeczy jakie się zmieniają z czasem w jakim twojja postać staje się lepsza w danej dziedzinie.
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Shiki tenshin - wydaje mi się, że technika ta wgl nie powinna mieć pieczęci jako zdolność klanowa. Jeśli już ma pieczęcie, to jest to technika do wykonywania w czasie rzeczywistym, to nie kawarimi, ta technika służy do zmiany ciał sukebe w ogóle, a nie tylko w sytuacji zagrożenia.

► Pokaż Spoiler
Akuma no jittai | Demonic Entity悪魔の実体
KlasyfikacjaSHIKEI SEPPUN
PieczęcieWąż → Szczur → Wół → Pies
Koszt Potrójny rangi D na turę. Minimum 6 pkt czakry na turę.
Zasięg10m od ciała
Wymagania
Jest to prawdziwa forma członków klanu Sukebe. Dzięki swej demonicznej włosowej naturze Sukebe może oderwać się od ciała, którym steruje. By utrzymać ten stan musi wydawać cały czas odrobine czakry wysyłając je do opuszczonego ciała, zatrzymując je przed rozpadem, przez co nie może oddalić się od niego dalej niż na 10m. W formie włosów, nie można wykonywać technik wymagających pieczęci oraz technik żywiołów i innych związanych z ciałami. Nie można też zmieniać ciał, gdy jedno z nich jest schowane i nie mamy dostępu do zwojów. Forma włosowa może lewitować maksymalnie 3 metry nad ziemią, może też poruszać się po płaskich powierzchniach. Bez problemu przeciska przez szczeliny. Po za lewitacją włosy mogą poruszać się po powierzchniach niczym ośmiornica. Lewitując przemieszcza się z prędkością równą połowie atrybutu szybkości, zaś gdy przemieszcza się po powierzchni robi to z prędkością równą pełnemu atutowi szybkości. Zamiast oczu demon posiada dwie świecące kropki, które może gasić i zapalać. Dotyczą jej te same atrybuty fizyczne co postaci z ciałem. Gdy formie włosów zostanie zadana śmiertelna rana, ginie wraz ze wszystkimi ciałami.
Shikei Seppun Ranga S - Można pominąć wszystkie pieczęci, jednak kumulowanie czakry zajmuje tyle ile ich złożenie.
Shikei Seppun Sennin - Zasięg techniki rośnie do 20m.
Posiadając Atut Sensora można powiększyć jego zasięg bez konieczności trzymania pieczęci. Nadal jednak musimy za niego zapłacić koszt chakry.
Shiki Tenshin | Colour Corse Change四季天心
KlasyfikacjaSHIKEI SEPPUN
PieczęcieWąż → Szczur → Wół
Koszt Standardowy
ZasięgNa siebie
WymaganiaFuuinjutsu B, Ninjutsu B, Kuchiyose: Raikō Kenka, Gyaku Raiko Kenka
Technika ta pozwala na przeskoczenie między ciałami, które jest prawie niezauważalne. Ciała te należy przechowywać zapieczętowane w zwoju, inaczej uległyby uszkodzeniu, co wymaga dziedziny Fuinjutsu na randze D. Nieużywane i niezapieczętowane ciała ulegną degradacji. Po śmierci ciało rozsypuje się w pył. W wypadku śmierci jednego z ciał i posiadania innych, podmiana następuje automatycznie, lecz trzeba być świadomym, by to się stało. Obserwatorzy działania techniki widzą dziwne zawirowanie wokół postaci używającej Shiki Tenshin.
Shikei Seppun Ranga A - Proces zamiany ciał jest tak szybki, że widoczny jest on jako drobne drgnięcie postaci
Shikei Seppun Ranga S - Można pominąć wszystkie pieczęci, jednak kumulowanie czakry zajmuje tyle ile ich złożenie.
Bassuru shisen | Punishing Gaze罰する視線
KlasyfikacjaSHIKEI SEPPUN
Pieczęcie-
Koszt Standardowy
Zasięg 5m
Wymagania
Technika ta polega na ujawnieniu swojej demonicznej natury bez chowania ciała. Technika podobna do Sakki, lecz korzystająca z poziomu demonicznych zdolności, a nie siły woli użytkownika. Demon Sukebe rozpala swoje demoniczne świecące oczy, a ludzka twarz znika w cieniu pomiędzy włosami. Spojrzenie za pomocą demonicznych oczu może zmniejszyć zdolność reagowania celu, dezorientując i wywołując głęboki lęk, bądź tylko wystraszyć w wypadku niepowodzenia techniki. Technikę wykonać można będąc w formie włosów.
Różnica Siły Woli celu do Rangi Shikei Seppun użytkownika + 1/2 Siły Woli użytkownikaEfekt
Większa bądź równa 0Cel odporny na technikę
-1 lub -2Cel czuje niepokój
-3 lub -4Cel ma spowolnioną reakcję i czuje spory lęk.
-5Cel jest przerażony i ma problemy z oceną sytuacji i kojarzeniem faktów.
-6 i dalejCel jest sparaliżowany ze strachu.
Sennin Shikei Seppun: +1 do Shikei Seppun w kalkulacji
.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Kurama Shijima
Posty: 40
Rejestracja: 14 lut 2022, 18:04
Ranga: Genin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Bank:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Czytając o Kuramach z Naruto zobaczyłam, że ich "Prawdziwe genjutsu" opiera się głównie na malowaniu iluzji, gdzie Kurama Yakumu maluje obraz piorunu uderzającego w biur Hokage -> https://naruto.fandom.com/wiki/Kurama_Clan oraz -> https://naruto.fandom.com/wiki/Yakumo_Kurama
Jako że stanowi to w pewien sposób podstawę ich technik genjutsu myślałam nad zrobieniem skalowania, ale że jestem cienki bolek w tworzenie technik to wolała nie kombinować. Więc wrzuciłam technikę na S ze względów na jego siłę.
Dałam większy zasięg niż 50m. Nie jestem pewna jaka jest tendencja, ale kiedy technika może potrzebować nawet kilka dni przygotowań i jest tak specyficzna w swoim działaniu to dalszy zasięg jej to wynagradza. Tym nie mniej oddaje to pod ocenę specjalisty!
Nie wiedziałam, co wpisać do zwojów, więc dałam kreskę.
Shashin Kurama | Kurama's Painting写真鞍馬
KlasyfikacjaJitsuzai Genjutsu
PieczęcieJutsu powstaje poprzez malowanie -> Pieczęć Tygrysa
Kosztstandardowy, podwójny za większe twory, poczwórny za zmianę otoczenia
Zasięg100 m
WymaganiaNamalowanie obrazu
Technika polega na namalowaniu obrazu, z którego powstaje następnie iluzja. Specyfika tego jutsu opiera się na jego dokładności i precyzji namalowanego obrazu. Im dokładniejszy obraz tym lepszy efekt. Z tego powodu aby wykorzystać pełen potencjał jutsu często poświęca się nawet kilka godzin na jego przygotowanie, a czasem i dni. Możliwe jest przygotowywanie mniejszych obrazów, jak namalowanie ptaka czy shurikena, zajmuje to wtedy proporcjonalnie mniej czasu. Zawsze jednak minimalny czas potrzebny do ukończenia takiego rysunku jest równoważny 20 złożonym pieczeciom. Poprzez malunek jest w stanie nim wytworzyć dowolną iluzję, dodając elementy do świata, zmieniając wygląd jednostek, wpływając na nie czy nawet wpływając na sam świat. Przykładowo możliwe jest namalowanie burzy nad miastem czy fali zalewającej miasto, albo namalowanie smoka, który będzie zionął ogniem. Ze względu na zamysł twórcy stworzone iluzje mogą być jednak nie tylko agresywne i niszczycielskie, ale również przynosić wszelkie inne emocje. Na przykład tworzyć stado puchatych króliczków zabawiających dzieci.
Starannie przygotowany obraz stanowi kwintesencję Kekkei Genkai rodu Kurama. Iluzja jest tak silna, że przekonuje mózg do tego, iż namalowane obrazy są prawdziwe i doprowadzić do prawdziwej śmierci osób w nią złapanej.
Podczas używania techniki należy liczyć się z konsekwencjami. Im większa iluzja i im większy jej impakt na otoczenie, tym większa szansa na przejęcie użytkownika przez alter ego.

UWAGA! Za pomocą obrazu nie można tworzyć całkowicie nowej rzeczywistości (tak jak w przypadku Utakaty).
Zwój-
Obrazek
The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselfs.
~Shakespear
Awatar użytkownika
Yamanaka Iso
Posty: 30
Rejestracja: 17 sty 2022, 20:57
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Ostateczna wersja:

Tensō no Jutsu | Heavenly Transfer Technique天送の術­
KlasyfikacjaTechnika czasoprzestrzenna
PieczęcieBaran -> Szczur -> Wół -> Koń -> Baran -> Pies -> Dzik -> Wół -> Baran
KosztDwukrotny za obiekt | Czterokrotny za osobę
Zasięgn/d
WymaganiaZnajomość miejsca do którego wysyłamy obiekt
Używając tej techniki użytkownik jest w stanie wysyłać obiekty w dowolne miejsce z prędkością światła. Podczas przeniesienia, obiekt zostaje pochłonięty przez światło i przenosi się do żądanego miejsca docelowego przez wąski promień, przypominający piorun. Aby móc wykonać jutsu potrzebny jest kamienny podest, na którym ustawia się obiekt teleportowany

Posiadając Sennina w Ninjutsu: Możliwe jest przenoszenie ludzi przy pomocy techniki jednak Ci muszą posiadać wytrzymałość na poziomie co najmniej 9 ponieważ w innym wypadku zostaną rozerwani na strzępy.
Duży Zwój
Duży Zwój
Duży Zwój
[/quote]
Ostatnio zmieniony 18 lut 2022, 21:54 przez Yamanaka Iso, łącznie zmieniany 1 raz.
. . .
Obrazek
Telepatia
Dialog
Awatar użytkownika
Pomarańcz
Posty: 231
Rejestracja: 02 lut 2022, 14:11
Ranga dodatkowa: Mod KP/Transferów, mod Kuźni.
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Dobra, bo ten... mamy całą masę różnych genjutsu, ale brakuje mi tego no... podstawowego, nieskomplikowanej iluzji, w której pokazujemy kontynuację tego, co jeszcze przed chwilą widziała nasza ofiara. Np. rozmawiamy/walczymy w iluzji rozmowa/walka idzie po stronie ofiary podczas gdy poza iluzją wydarzyć się może coś innego. Tego typu iluzje często a bajeczce pokazywane są przy użyciu Sharingana, ostatnimi czasy Sarada, niegdyś Itaczi, etc. Ale w tej wersji techniki wrzucam ją jako zwykłą technikę, którą sharingowcy swym wzrokiem jak się nauczą i tak rzucić mogą dzięki swej zdolności.



Nise no keizoku | Fake Continuation 偽の継続
KlasyfikacjaGenjutsu
PieczęcieKoń → Baran → Małpa → Ptak → Małpa → Smok → Szczur
KosztPodwójny B na osobę
Zasięg15 metrów
Wymagania10PT
Prosta technika Genjutsu, która w swej podstawowej formie pozwala na kilka sekund zamienić obraz i dźwięk słyszany oraz widziany przez ofiarę. Dzięki niej ofierze może wydawać się, iż dalej prowadzi rozmowę, wewnątrz iluzji rozmówca odpowiada na pytania jak gdyby nigdy nic podczas gdy w rzeczywistości rozmówca zaczął uciekać, zyskując kilka sekund na stworzenie dystansu. W podstawowej wersji iluzja trwa 6 sekund, stworzenie tak realnej iluzji, w której oszukujemy wszystkie zmysły użytkownika i którą reżyserujemy na żywo jest niezwykle trudne, wymagając od użytkownika sporego skupienia i nie pozwalając mu na używanie wówczas innych technik poza elementarnymi NInjutsu E do poruszanie się po wodzie/ścianach/drzewach. Dodatkowo technika automatycznie przerywa się w momencie w którym zaatakujemy ofiarę z związku właśnie z tym, iż wymaga stałego skupienia*. W swej podstawowej formie tworzona scena nie może być zbyt skomplikowana, postacie i rzeczy sterowane w genjutsu przez użytkownika mogą poruszać ciałem, ustami, wydawać dźwięki jednak nie mogą się przemieszczać. Im bardziej obraz różni się od rzeczywistości tym łatwiej o połapanie się w iluzji, ważnym więc jest aby z tworzonym obrazem nie szaleć.


Posiadając genjutsu na randze B Użytkownik jest w stanie lepiej sterować obrazem w iluzji, dzięki czemu kierowane przez niego postacie potrafią się przemieszczać, dodatkowo czas trwania iluzji zwiększa się do 12 sekund.
Posiadając genjutsu na randze S Użytkownik jest w stanie lepiej sterować obrazem w iluzji, dzięki czemu kierowane przez niego postacie potrafią udawać korzystanie z technik, dodatkowo czas trwania iluzji zwiększa się do 18 sekund.
Posiadając Senina genjutsu: Możliwe jest korzystanie z technik do rangi C podczas korzystania z tej techniki.
Posiadając specjalizację w Genjutsu: Czas trwania techniki zwiększa się o 6 sekundy, co na maksymalnym poziomie pozwala na osiągnięcie iluzji trwającej 24 sekundy.
Sposoby wyjścia
  • Przelanie chakry
  • Techniki rozpraszania iluzji
  • Siła Woli 8+
  • Ból
  • Zakończenie czasu trwania techniki
*Dodatkowo technika automatycznie przerywa się w momencie w którym zaatakujemy ofiarę z związku właśnie z tym, iż wymaga stałego skupienia. - Nie wiem czy to wywalać czy zostawiać. Nie chcę by technika była zbyt mocna. You decide.
Ostatnio zmieniony 20 lut 2022, 16:26 przez Pomarańcz, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Katagiri Kayo
Posty: 250
Rejestracja: 12 gru 2021, 17:11
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Poprawki wedle tego co pisał Kakarotto.
Zmieniłem jeszcze jedną rzecz - wywaliłem wymóg aktywnego Hien z pierwszej techniki. Bo to się tworzył koszt hien i jego rzucenie + rzucenie tej techniki warz z kosztem i jeszcze koszt techniki, tak jakby zbyt dużo się tego nakładało

► Pokaż Spoiler | Ichi no Tachi: Homura | First Strike: Blaze
Ichi no Tachi: Homura | First Strike: Blaze壱の太刀・焔­
KlasyfikacjaBushidō, Kontrola Czakry, Transformacja kształtu
PieczęcieCzas ładowania równy 5 pieczęciom + zamach bronią
KosztStandardowy za cięcie i koszt rozpraszanej techniki (jeśli jest rozpraszana)
Zasięg10m
Wymaganiabrak
Użytkownik zaciska obie dłonie na rękojeści swojej broni przelewając chakrę na ostrze. W trakcie przelewania chakry samurai może unieść broń nad głowę, bądź wykonać szeroki wymach pod innym kątem. W trakcie wykonanego cięcia uwalniana jest zgromadzona na ostrzu chakra. Tworzy ona naładowany chakrą pocisk posłany w przód, przypominający powidok wykonanego cięcia.


Posiadając rangę S w Bushidō zasięg zwiększa się o dodatkowe 5 metrów.
Posiadając Sennina w Bushidō technika jest w stanie zakłócić strukturę chakry techniki, z którą się ściera, doprowadzając do jej częściowego rozproszenia po trafieniu. (technika zostaje rozcięta na pół, omijając bezpośrednio swój cel, lecz nie to, co znajduje się niedaleko obok niego. W takim przypadku uderza z siłą równą rangi niżej niż wykonana technika np: Technika przecięta była rangi A, to uderzy z siłą B obok samuraja. Nie dotyczy technik podtrzymywanych które mają efekty ciągłe)
Posiadając Specjalizację w Bushidō i Sennina technika jest w stanie zakłócić strukturę chakry techniki, z którą się ściera, doprowadzając do jej całkowitego rozproszenia po trafieniu. (Technika zniknie, nawet w technice podtrzymywanej będzie potrzeba złożenia pieczęci na nowo i zapłacenia ponownego kosztu)
Średni zwój
Średni zwój
Średni zwój
► Pokaż Spoiler | Hiken: Fūsetsugiri | Secret Sword: Snowstorm Slash
Hiken: Fūsetsugiri | Secret Sword: Snowstorm Slash秘剣・風雪斬り
KlasyfikacjaBushidō, Kontrola Czakry, Transformacja kształtu
PieczęcieBrak, czas ładowania równy 10 pieczęciom, wyciągnięcie miecza z pochwy i wykonanie szerokiego cięcia wkoło siebie (co można zrobić już w ostatnich sekundach podczas kumulacji chakry)
KosztStandardowy za cięcie | Podwójny - wywołanie tornada, opcjonalnie.
ZasięgŚrednica 15 metrów wkoło użytkownika
WymaganiaIaido A
Samuraj rozpoczyna skupienie chakry na swoim ostrzu podczas gdy te wciąż znajduje się w pochwie. Uwolnienie energii następuje w chwili wykonania szerokiego cięcia dookoła siebie. Uwolniona chakra rozchodzi się od użytkownika i staje się falą uderzeniową zdolną do poszatkowania i odepchnięcia tego, co znajdzie się w zasięgu jej działania.

Posiadając rangę S w Bushidō zasięg techniki zwiększa się do średnicy 25 metrów
Posiadając Specjalizację w Bushido samuraj otrzymuje możliwość przelania chakry na ostrze i posłania jej na zasięg do 10 metrów gdzie po dotarciu technika rozpoczyna swoje standardowe działanie.
Posiadając Sennina Bushido fala uderzeniowa po osiągnięciu maksymalnego zasięgu jest w stanie zmienić się w chakrowe tornado utrzymujące się na zasięgu działania techniki. Utrzymuje się ono od chwili wywołania do końca następnej tury. Tornado wpływa na wszystkie cele w zasięgu, nawet użytkownika.
Posiadając Kontrolę chakry 9 i Sennina Bushido samuraj jest w stanie kontrolować efekty tworzone przez tornado na tyle, że jest w stanie uchronić się przed niszczycielskim wpływem własnej techniki mimo pozostawania na obszarze jej działania.
Ostatnio zmieniony 20 lut 2022, 17:40 przez Katagiri Kayo, łącznie zmieniany 2 razy.
► Pokaż Spoiler | Sens Bushido odnajduje w śmierci
Prowadzone misje 7/4
Misja CPatrol - Kurosawa Shin'ichi
Awatar użytkownika
Inuzuka Nana
Posty: 370
Rejestracja: 19 lip 2021, 19:19
Ranga: Chūnin
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Gatenga | Fang Rotating Fang牙転牙
KlasyfikacjaJŪJIN
Zasięg30m
PieczęcieBrak, kumulacja chakry wynosi tyle ile złożenie pięciu pieczęci
KosztStandardowy
Wymagania---
Inuzuka bądź jej pies wprowadza swoje ciało w szybki ruch, przypominający piłę tarczy. Porusza się przy tym z dużą prędkością, zadając przy tym spore obrażenia, nie mające problemu np. przeciąć grubego głazu wpół. Ninja czy też pies ma kontrolę nad torem jazdy, jednakże z pewnymi ograniczeniami – żeby skręcić musi jechać po łuku, nie wykręci nagle o dziewięćdziesiąt stopni. Podczas ruchu korzystanie ze zmysłu wzroku jest niemożliwe, więc trzeba posługiwać się głównie słuchem oraz węchem. Istnieje możliwość użycia jutsu wraz ze swoim psem, jednakże wykonanie jej bez wcześniejszego oznaczenia celu przy pomocy Dainamikku Mākingu wymaga skupienia się, żeby shinobi i pies na siebie nie wpadli. Ze względu na dużą prędkość technika jest ciężka do ominięcia. Bazowa średnica tarczy do wielkości spory wynosi 1m.

Jeżeli Gatenga została wykonana w momencie używania Jinjū Konbi Henge koszt techniki ponosi tylko jedna osoba, zdawane przez jutsu obrażenia są zależne od rozmiaru powstałej bestii.

Duży: Średnica Gatengi wynosi 2.5m, zadawane są obrażenia rangi A. Koszt standardowy A.
Wielki: Średnica wzrasta do 5m, zadawane są obrażenia rangi S. Koszt standardowy S.
Olbrzymi: Średnica Gatengi to 10m. Koszt podwójny S, jednakże może zostać on podzielony pomiędzy użytkownika i jego psa. Zadawane obrażenia nie różnią się względem wielkiego, jednakże technika ma zwiększone działania penetrujące, dzięki czemu z większą łatwością przebije się np. przez gruby mur, bez utraty prędkości.

Jūjin na poziomie A: Zasięg techniki wzrasta do 45 metrów. Jednocześnie Inuzuka ze swoim psem są już na tyle oznajmieni ze swoimi zapachami, że bez użycia Dainamikku Mākingu szansa, że na siebie wpadną w trakcie używania techniki znacząco maleje, a ich atak jest ze sobą jeszcze lepiej skoordynowany.
Jūjin na poziomie S: Zasięg techniki wzrasta do 55 metrów. Kumulacja czakry zajmuje czas jak złożenie jednej pieczęci.
Specjalizacja w Jūjin: Prędkość z którymi się porusza użytkownik techniki jest większa o połowę, przez co uniknięcie jej staje się jeszcze bardziej kłopotliwe.
Ostatnio zmieniony 21 lut 2022, 4:23 przez Inuzuka Nana, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Chinoike Rai
Posty: 191
Rejestracja: 09 lut 2022, 15:14
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Rai
Discord: vR4Y#1635
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Chinoike
► Pokaż Spoiler
Ketsueki Henkan | Blood Transformation Technique血液変換
KlasyfikacjaKekkei Genkai, Technika Transformacji
PieczęcieBrak
KosztStandardowy
ZasięgNa siebie lub towarzysza/y
Wymagania--
Bardzo prosta technika, która pozwala członkowi klanu Chinoike na wykorzystanie krwi swojej lub cudzej do przemiany własnego ciała w formie replikacji krwi wewnątrz kogoś lub samego siebie. Dzięki temu, ciało do którego przedostała się specyficzna czakra klanu Chinoike zaczyna pęcznieć i coraz mniej przypominać pierwotny wygląd, zachowując jednak wszelkie możliwe inne aspekty oryginału niezwiązane z pęcznieniem.

Przy osiągnięciu rangi B w dziedzinie klanowej, pozwala nam na skupienie napęcznienia różnych części naszego ciała, zamiast pokrywać całe ciało. Dzięki temu możemy modyfikować wszelkie ukrwione kończyny lub elementy, sprawiając, że nasze ciało będzie się różnić od oryginalnego wyglądu.

Sennin Ketsuryugan pozwala nam na "utwardzenie" krwi wewnątrz swojego ciała, przez co nasza odporność na rany kłute/obuchowe/cięte wzrasta. Siła użytkownika także nieznacznie się zwiększa.
Ketsuryū Shōten | Blood Dragon Ascension血龍昇天­
KlasyfikacjaKekkei Genkai, Ninjutsu, Transformacja Kształtu
PieczęcieKoń → Smok → Dzik → Zając → Koń → Dzik → Szczur → Dzik
KosztStandardowy
Zasięg50m, obszar: 25m; Specjalizacja i Sennin Ketsuryugan: Zasięg 100m, obszar 50m
Wymagania--
Użytkownik Ketsuryugana może z pomocą dostępu do krwi lub zbiornika z wysoce nasyconą żelazem wodą zdobyć się na przyzwanie potężnych smoków przypominających te z legend o Yamata no Orochi. Czterogłowe, dziesięciometrowe w wysokości i siedmiometrowe w szerokości smoki gotowe są na wykonywanie telepatycznych komend swojego stworzyciela. Cechującego się wysoką jak na swoją budowę wytrzymałością i siłą szczęk gotowych schwytać i sparzyć dotkliwie przeciwnika smoki posiadają także zdolność regeneracji głów za ponowny, standardowy koszt czakry. Smoki wykonane z krwi są znacznie bardziej odporne na Raiton od tych, które zostały utworzone za pomocą nasyconej żelazem wodą, jednak te drugie znacznie lepiej radzą sobie z szybkością (smok wykonany z krwi posiada szybkość równą zawodnikowi olimpijskiemu, zaś te z wody - o dwa poziomy wyżej); Istnieje także możliwość tworzenia kolejnej ilości głów, jednak te posiadają dwukrotny koszt utworzenia za nadmiarową ilość.

Posiadanie Sennina Ketsuryugana pozwala na powiększenie zasięgu głów o dodatkowe dwa metry zarówno w szerokości i wysokości, dodając także pięć metrów zasięgu i średnicy działania.
Posiadając Specjalizacji w Ketsuryugan istnieje możliwość dzielenia smoków na coraz mniejsze głowy, które zachowują swoje możliwości; skrócenie pieczęci.
Posiadanie Suitonu na randze S pozwala użytkownikowi na wydobywanie z ziem gruntowych cieczy ubogaconej w pierwiastek żelaza w warunkach, które nie pozwalają na to zazwyczaj i utworzenie słabszych o jedną rangę techniki smoków, które mogą istnieć na glebie.
Posiadanie Specjalizacji i Sennina Ketsuryugan umożliwia stworzenie jednej, potężnej wersji smoka, która dorównuje statystykom szybkości, siły, wytrzymałości i refleksowi przyzwanemu zwierzęciu wielkości Monstrualnej
Kibaku Ningen | Exploding Human Technique 起爆人間
KlasyfikacjaDojutsu, Ninjutsu, Transformacja Kształtu
Pieczęcie--
KosztPodwójny
Zasięg30m
Wymagania
Jedno z kolejnych rozwinięć możliwości związanych z użytkiem oczu Ketsuryugan, które tak naprawdę zaczyna się od czego innego. Po nasyceniu broni trującą czakrą klanu Chinoike, jakiekolwiek trafienie sprawia przechwycenie do krwi ofiary czakry, która zaczyna rozrastać się po całym krwiobiegu. Przez wzięcie pod władzę dojutsu celów te stają się kontrolowanymi, ludzkimi dronami dokonujące czynów na życzenie swojego władcy. Ofiary poruszają się jak standardowa osoba, która po prostu czuje się chora. Jednak w momencie, kiedy użytkownik Ketsuryugana sobie tego zażyczy, może dokonać napęcznienia ciała ofiar i dokonać eksplozji porównywalnej do tej tworów klanu Hibana o sile rangi A. Jednakże istnieje możliwość uratowania osób, które znalazły się pod wpływem działania techniki. Trzeba natychmiast pozbawić je nieprzytomności techniką anty-genjutsu i dokonanie zabiegu oczyszczającego krew z czakry.

Posiadanie Sennina Ketsuryugana pozwala na zwiększenie siły eksplozji do rangi S;
Posiadanie Specjalizacji Ketsuryugan istnieje możliwość wzięcia pod władzę większej ilości celów, które wykorzysta się do swoich działań
Posiadanie Sennina i Specjalizacji Ketsuryugan sprawia, że osoby znajdujące się pod władzą funkcjonują jak normalne osoby, które są zdolne do walki podstawowym ekwipunkiem shinobi.
Juketsu Kekkai | Tree Blood Barrier 樹血結界
KlasyfikacjaKekkei Genkai, Transformacja Kształtu, Ninjutsu
PieczęcieSzczur → Koń → Małpa → Dzik → Szczur → Dzik → Smok → Baran
KosztStandardowe
ZasięgŚrednica: 15 metrów
Wymagania--
Technika, której największy zakres możliwości możemy osiągnąć, kiedy zostanie ona użyta jako ukryta np. we mgle pułapka. Używając, zaczynamy wypuszczać ze swoich palców krwiste nici, które stykając się z podłożem i innymi elementami otaczającego użytkownika świata tworzą pajęczynę, która sama w sobie nie jest groźna dopóty nie zostaniemy jej ofiarą po wkroczeniu w nią. Dlaczego? Jakikolwiek kontakt z krwistą nicią powoduje rozerwanie jej i obryzganie krwią ofiarę, której oczy nagle zaczynają mienić się czerwonym, mdłym światełkiem w tęczówkach. Osoba lub osoby wpadają we wpływ sieci, oddając władzę nad swoim ciałem wrogowi. To co jest największym utrudnieniem dla przeciwnika to to, że nie jest to technika iluzji. Osoba będąca pod wpływem nici pozostaje świadoma tego, że została wprowadzona w ich działanie. Metody wyjścia z techniki są dwie: Przerwanie działania poprzez inną technikę kontrolującą... lub pozbawienie ofiary przytomności przez osobę trzecią techniką lub fizycznym działaniem. Minusem techniki jest fakt, że osoba jej używająca zostaje pozbawiona możliwości używania palców do innych technik, przez co staje się otwarta na atak wroga.

Posiadanie Specjalizacji w Ketsuryugan pozwala na uwolnienie dłoni od podtrzymywania nici, a np. zaczepienie jej o jakieś podłoże.
Posiadanie Sennina Ketsuryugan zmniejsza ilość pieczęci o połowę.
Otworzony styl Tsubasa Suchiru pozwala na wykorzystanie techniki jako zastępstwo stalowych linek w kontroli i manipulacji shurikenami i innymi narzędziami shinobi przypisanymi do tego stylu.
Ketsueki no Hari | Blood Needle 血の針
KlasyfikacjaKekkei Genkai, Ninjutsu, Transformacja Kształtu
PieczęcieSzczur → Wół → Wąż → Koń → Zając → Smok
KosztStandardowy
ZasięgZasięg/Średnica: 20m/10m
Wymagania--
Prosta jak budowa cepa technika polegająca na zranieniu własnych opuszków palców przez czakrę. Nacięte opuszki pozwalają na wypłynięciu krwi, która zmieszania z czakrą powoduje jej natychmiastowe stwardnienie i wykorzystanie jako zdolnych do poważnego poranienia ludzi senbonów, które znikają dopiero, gdy sięgną dosięgną celu lub przeszkody. Każdy kolejny wydany standardowy koszt czakry to kolejna możliwa ilość senbonów (w ilości 1 na każdy palec) do wypuszczenia.

Specjalizacja w Ketsuryugan pozwala na zwiększenie ilości krwawych senbonów na każdy palec z jednego na dwa.
Sennin Ketsuryugan pozwala na potraktowanie techniki jak rangi S jedynie w zakresie zasięgu, średnicy i szybkości, tym samym mówimy już tutaj o naprawdę poważnym narzędziu zdolnym do zadania cierpienia, a nawet zrzucenia na przeciwnika śmierci.
Awatar użytkownika
Hyūga Saito
Posty: 42
Rejestracja: 18 sie 2021, 19:02
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Bank:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Chakura Tsume Hari | Chakra Needle爪針
KlasyfikacjaKekkei Genkai
PieczęcieBrak, kumulacja chakry zajmuje tyle ile złożenie trzech pieczęci
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Dłonie użytkownika zostają pokryte warstwą chakry, mającą właściwości tnące. Nie ma ona problemu z przecięciem skóry człowieka, czy nawet mięśni, jednakże główną jej zaletą jest możliwość rozcinania tworów chakrowych na tym samym bądź niższym poziomie aniżeli ranga użytkownika techniki w Byakugan lub Jūken (przy ocenie bierze się pod uwagę dziedzinę o wyższej randze). Jest to technika do wykonywania precyzyjnych cięć na stosunkowo niewielkich powierzchniach, więc np. użytkownik nie będzie w stanie przy pomocy tego jutsu przeciąć bariery z chakry.

Posiadając rangę S w Byakugan lub Jūken istnieje możliwość przecinania obiektów, które nadlatują w stronę użytkownika.
Posiadając Specjalizację w Byakugan lub Jūken nie ma potrzeby kumulowania chakry, technika jest wykonywana natychmiastowo.
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2744
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Rzeczy, które sprawdzał Midoro nie ruszam, by nie mieszać np. moim, trochę innym podejściem.

@Kurama Shijima
Shashin Kurama - ogólnie - mega zamysł techniki. Tylko mam jakby jeden dylemat. Czy to wciąż technika iluzji czy jednak już "rzeczywistości"? Nie ma tego jasno opisanego. Imo taka technika powinna być silniejsza od takiej Utakaty i nawet móc działać tak jak ona, ze względu na specyfikę działania, jednak niezbyt rozumiem np. "namalowanie shurikena". Jeszcze pewnie skonsultuję z innymi technicznymi tę technikę, bo jest ciekawa, a przez to - ciężka. Ale fajna!

@Pomarańcz
Nise no keizoku - oh boy. Jakby trochę rozumiem i trochę nie rozumiem tej techniki. Imo Siła Woli 8+ na technikę C, nawet za 10 PT (gdzie nie widzę tu sensu 10 PT) to za wysoko. Takie 7+. A jeśli mówisz o tym, co myślę, to nawet wtedy ta technika nie pozwalała "usunąć" swojego ciała, gdzie ono gdzieś tam było obok? Jeśli dobrze rozumiem.

@Rai
Ketsueki Henkan - ważna rzecz - jak wykonasz to na kimś? Osobiście niezbyt widzę tę technikę w wykorzystaniu na "kogoś". Też ta odporność jakaś taka... dziwna. Zwyczajnie jej nie widzę.
Ketsuryū Shōten - powinieneś mieć rozpisaną ilość wody, nawet opisową jaka jest wymagana do utworzenia tego smoka. Sennin odpada. Sennin z zamysłu to "coś nowego", a nie po prostu "więcej, szybciej, mocniej". Więc prędzej bym Sennina ze Specką zamienił. Ze Specki (obecnej) bym usunął zaś skrócenie pieczęci. Suiton prędzej zmniejszyłbym wymogi cieczy/wody. Ogólnie twoje opisy statystyk są nieprecyzyjne strasznie. Taki "monstrualny" summon np. może mieć różne statystyki. Może po prostu je opisz by wszystko było jasne i klarowne?
Kibaku Ningen - ogólnie - wielkie nope. Łatwo dostać, nie ma żadnych limitów co do kontroli i jeszcze możliwość detonacji? Ta technika nie powinna posiadać imo żadnych bonusów, w wymaganiach Sennina i Speckę, a zapewne jeszcze i zwój. Kto wie, czy nawet na wspomaganie bym tego nie dał, bo obecnie jak ktoś się skaleczy to jest de facto martwy.
Juketsu Kekkai - ech, technika, która opisana została w taki sposób, że imo nie została opisana. Znowu brak jakichkolwiek ograniczeń pod kątem tego ile możesz wypuścić, może fajnie byłoby to uzależnić od Wytrzymałości, która odpowiada za stan twojej postaci (np. każdy poziom Wytrzymałości to 3m zasięgu). Sennin do usunięcia, albo do zamienienia ze Specką. Konkretnie musi być opisane kto może się wyrwać i dlaczego. Bo na razie mam jedno wielkie "OBJECTION"
Ketsueki no Hari - szczerze? Zrównałbym to ze zdolnością klanu Kaguya. Po prostu.
► Pokaż Spoiler
Teshi Sendan | Ten-Finger Drilling Bullets十指穿弾
KlasyfikacjaShikotsumyaku, Kontrola Chakry
PieczęciePtak → Baran → Szczur → Koń
KosztStandardowy przy pięciu pociskach, podwójny przy dziesięciu
Zasięg15m
Wymagania---
Użytkownik oddziela kości paliczków (po pięć na każdą dłoń), tworząc z nich pociski i wystrzeliwuje je z dużą prędkością w danym kierunku. Istnieje możliwość strzelenia wszystkimi na raz, a także pojedynczo. Przy zetknięciu się z ciałem potrafią przebić się przez skórę oraz uszkodzić mięśnie. Ze względu na to, że są stosunkowo małe i poruszają się szybko to mogą być trudne do ominięcia.

Shikotsumyaku na poziomie B zwiększa zasięg do 25 metrów.
Shikotsumyaku na poziomie A możliwe jest zakrzywienie toru lotu pocisku o 1 metr za każde przebyte 10m.
Shikotsumyaku na poziomie S pozwala ominięcie dowolnych dwóch pieczęci.
Posiadanie Specjalizacji w Shikotsumyaku umożliwia ominięcie dwóch pieczęci (łączy się z z bonusem za dziedzinę na randze S) i wystarczy jedynie chwila koncentracji chakry.
Sennin Shikotsumyaku pozwala na nadawanie dodatkowych cech pociskom (np. bardziej zaostrzone dla większej przebijalności, rozpadanie się na ostre kawałki po wbiciu się w ciało przeciwnika itp.). Można nałożyć jedną cechę jednocześnie na partię pięciu pocisków.
@Saito
Chakura Tsume Hari - hmm, ogólnie to tak - doprecyzowałbym, że przecinanie ciała to takie... słabe. Nie zadziała Ci jak np. skalpel z chakry z Iryō. Dobrze byłoby też określić, że nie działa to tylko na "twory chakrowe", tylko po prostu na obiekty nasiąknięte chakrą. Bo dla mnie twór chakry to... czysta chakra. Gdy tu raczej chodzi o rzeczy wspomagane tym, jak np. kości Kaguya, pajęczyny Kumojin etc. I imo powinno to zależeć raczej od Jūken, który jest zastosowaniem chakry w walce, aniżeli Byakuganem.
► Pokaż Spoiler
Chakura no Mesu | Chakra Scalpelチャクラのメス
KlasyfikacjaIryō Ninjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieTygrys → Koń → Królik → Szczur → Pies
KosztPołowiczny na turę od ręki
ZasięgNa siebie
WymaganiaKontrola Chakry 7
Ta technika medyczna formuje czakrę w mały, ostry nóż. Może on być następnie wykorzystany do bardzo dokładnych cięć, niezbędnych przy operacjach i rozwarstwieniach anatomicznych. W przeciwieństwie do zwykłych skalpeli, Skalpel Czakry może rzeczywiście zrobić cięcie na ciele, ograniczając ryzyko zakażenia do niemal zera.
Skalpel Czakry może być również użyty ofensywnie, choć wymaga to dużej precyzji, aby technika była skuteczna. Ze względu na ten wymóg, użycie tej techniki ofensywnie jest bardzo nietypowe. W aktywnej walce nawet największy medyczny ninja nie będzie w stanie trafić dokładnie dla efektu śmiertelnych cięć, ale nadal może skutecznie przecinać tkanki mięśniowe i ścięgna, co spowoduje, że cel będzie unieruchomiony.

Posiadając rangę S w Iryō Ninjutsu czakrę można przelać także do nóg.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom. Dodatkowo możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1187
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Iso
► Pokaż Spoiler
  • Tensō no Jutsu - akcept, przenoszę.
Kayo
► Pokaż Spoiler
  • Ichi no Tachi: Homura - akcept, przenoszę.
  • Hiken: Fūsetsugiri - jako iż technika zagraża życiu użytkownika dopiszem Kinjutsu i akcept, przenoszę.
Zotto
► Pokaż Spoiler
  • Akuma no Jittai - w sumie ostatnio wyniknęła ciekawa dyskusja na ten temat. Co z tą techniką w przypadku, gdy wszystkie ciała zostają zniszczone? Nadal trzeba płacić? no nie. Więc troszkę bym przeredagował tą techikę, by to było jutsu do bycia w formie włosów i przy okazji podtrzymywaniu ciała. Ew rozbił to na 2 techniki/zdolności. Jedna czyli basic forma bez kosztów chakry etc a druga z kosztem chakry do podtrzymywania ciała by ci się nie rozpadło gdy jesteś we włosach. Dopisek o atucie Sensora może być.
  • Shiki Tenshin - nooo nie. Jest to technika jaką musisz przygotować. To nie włosy podmieniają ciało tylko ciało podmienia ciało. Pieczęci są jak najbardziej wskazane. I ok, robisz to w czasie rzeczywistym czyli teraz składasz pieczęci i od razu następuje podmiana. Nawiązanie do Kawarimi odnosi się do momentu, w którym piszesz, że to dzieje się automatycznie w momencie śmierci ciała. To tak nie działa. Jeśli idziesz sobie szlakiem i ktoś ci wbije sztylet w plecy to ciało umiera a ty stajesz się włosami. Gdy użyjesz tej techniki to przez jakiś okres czasu (jaki też trzeba rozpisać) jeśli ktoś cię dziabnie i jesteś tego świadomy, to ciała się podmienią automatycznie.
  • Bassuru Shisen - Sennina w sumie bym zamienił na Speckę gdyż specka to coś mocniejszego a Sennin to coś nowego. Poza tym trzeba to trochę przeredagować ale jest już względnie ok.
Nana
► Pokaż Spoiler
  • Gatenga - wszystko spoko z wyjątkiem poziomu A. Inuzuka i psiak są zaznajomieni ze swoimi zapachami więc szansa, że na siebie wpadną jest mała. Nie powinno być tu nic o Dymanic Marking. Jak pisałem wcześniej pies nie musi sikać na was dwojga byście się czyli bo bazowo znacie swoje zapachy na tyle dobrze, że na siebie nie wpadniecie. To samo bym od razu edytnął w Tsudze jak to poprawisz.
Awatar użytkownika
Inuzuka Nana
Posty: 370
Rejestracja: 19 lip 2021, 19:19
Ranga: Chūnin
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Gatenga | Fang Rotating Fang牙転牙
KlasyfikacjaJŪJIN
Zasięg30m
PieczęcieBrak, kumulacja chakry wynosi tyle ile złożenie pięciu pieczęci
KosztStandardowy
Wymagania---
Inuzuka bądź jej pies wprowadza swoje ciało w szybki ruch, przypominający piłę tarczy. Porusza się przy tym z dużą prędkością, zadając przy tym spore obrażenia, nie mające problemu np. przeciąć grubego głazu wpół. Ninja czy też pies ma kontrolę nad torem jazdy, jednakże z pewnymi ograniczeniami – żeby skręcić musi jechać po łuku, nie wykręci nagle o dziewięćdziesiąt stopni. Podczas ruchu korzystanie ze zmysłu wzroku jest niemożliwe, więc trzeba posługiwać się głównie słuchem oraz węchem. Ze względu na dużą prędkość technika jest ciężka do ominięcia. Bazowa średnica tarczy do wielkości spory wynosi 1m.

Jeżeli Gatenga została wykonana w momencie używania Jinjū Konbi Henge koszt techniki ponosi tylko jedna osoba, zdawane przez jutsu obrażenia są zależne od rozmiaru powstałej bestii.

Duży: Średnica Gatengi wynosi 2.5m, zadawane są obrażenia rangi A. Koszt standardowy A.
Wielki: Średnica wzrasta do 5m, zadawane są obrażenia rangi S. Koszt standardowy S.
Olbrzymi: Średnica Gatengi to 10m. Koszt podwójny S, jednakże może zostać on podzielony pomiędzy użytkownika i jego psa. Zadawane obrażenia nie różnią się względem wielkiego, jednakże technika ma zwiększone działania penetrujące, dzięki czemu z większą łatwością przebije się np. przez gruby mur, bez utraty prędkości.

Jūjin na poziomie A: Zasięg techniki wzrasta do 45 metrów. Kumulacja czakry zajmuje tyle co złożenie trzech pieczęci.
Jūjin na poziomie S: Zasięg techniki wzrasta do 55 metrów. Kumulacja czakry zajmuje czas co złożenie jednej pieczęci.
Specjalizacja w Jūjin: Prędkość z którymi się porusza użytkownik techniki jest większa o połowę, przez co uniknięcie jej staje się jeszcze bardziej kłopotliwe.


Jestem jak najbardziej żeby wywalić to ze tsugi i dodać ten sam zapisek o redukcji czasu kumulowania pieczęci, o ile przejdzie. Jeśli nie to sam wzrost zasięgu : D
Ostatnio zmieniony 05 mar 2022, 3:46 przez Inuzuka Nana, łącznie zmieniany 3 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Hyūga Saito
Posty: 42
Rejestracja: 18 sie 2021, 19:02
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Bank:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Kaede dała tutaj ważną uwagę.
W całym klanie niezależnie jaką formę przybierają techniki, nawet te uderzenia mają w opisie:
"Posiadając rangę X w Byakugan lub Jūken [...]" więc nie uzależniałbym tej techniki tylko od Jukena

Poprawiona wersja:
Chakura Tsume Hari | Chakra Needle爪針
KlasyfikacjaKekkei Genkai
PieczęcieBrak, kumulacja chakry zajmuje tyle ile złożenie trzech pieczęci
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Dłonie użytkownika zostają pokryte warstwą chakry, mającą właściwości tnące. Nie ma ona problemu z przecięciem skóry człowieka, jednakże zadane rany nie są bardzo głębokie i nie naruszą np. mięśni. Główną jej zaletą jest jednak możliwość rozcinania obiektów nasiąkniętych chakrą na tym samym bądź niższym poziomie aniżeli ranga użytkownika techniki w Byakugan lub Jūken (przy ocenie bierze się pod uwagę dziedzinę o wyższej randze). Jest to technika do wykonywania precyzyjnych cięć na stosunkowo niewielkich powierzchniach, więc np. użytkownik nie będzie w stanie przy pomocy tego jutsu przeciąć bariery z chakry.

Posiadając rangę S w Byakugan lub Jūken istnieje możliwość przecinania obiektów, które nadlatują w stronę użytkownika.
Posiadając Specjalizację w Byakugan lub Jūken nie ma potrzeby kumulowania chakry, technika jest wykonywana natychmiastowo.
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1187
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Jeleń
► Pokaż Spoiler
  • Chikai Mirai - 7 pieczęci albo standardowy na turę.
  • Dōsatsu - out.
  • Zen Shikai - tylko, że widzenie sferyczne to domena Byakugana/Tsujitengana. Jeśli ktoś miał by jedno oko takie jedno takie, wtedy nie ma problemu. Możesz połączyć to i widzieć czas dookoła siebie. Jeśli to ma być tylko Mirai to tak jak proponowaliśmy.
  • Kako no Michi - Akcept
  • Tamatebako - Akcept
  • Onikoroshi - najpierw pieczęci. Basic może zostać ale jeśli specka ma być taka jaka jest, czyli zdejmuje pieczęci do 0 to dałbym to wraz z S. Czyli mając S i Specke. Bo obecnie mając samą Specke można ominąć pieczęci więc bonus z S jest dziwny. Co do zamysłu techniki. Głównym problemem jest ból. Ile on trwa jak boli etc. Obecnie nawet jeśli jest to na ture koszt to jeśli odpowiednio szybko będziesz uciekał to można z one hitować biju a jak na range A to troche za mocne. Co do barier to może się przez nie łatwiej przebijać a nie bardzo łatwo.
  • Shinka - Przegadaliśmy to jeszcze raz i możemy zaproponować, że bazowo technika jest w stanie wystraszyć demona o SW 9 a z Specką demona o SW 10. To, że teraz tego niema, niema rozpisanych biju etc nie oznacza, że ktoś takiego demona nie zrobi.
  • Chikai Akuma - Akcept
  • Han Akuma - Akcept
  • Onihasoto - technika działa na demony i biju a na normalnych ludzi nie. Co w przypadku jak normalny człowiek ma w sobie demona, tj jest jinjurikim? Jak demon jest uśpiony to nie zadziała? Jak jest pokryty płaszczem to zadziała czy dopiero od miniaturki? Co jeśli ktoś ma po prostu w sobie chakre jakiegoś remona albo idk demoniczną rękę? Tylko rękę wywali czy wgl nie zadziała? To trzeba doprecyzować. Reszta ok.
  • Akuma Fuin - Fuin rangi A to absolutne minimum jakie musi być. Na A mamy technike gdzie 4 bobów może zapieczętować biju. Ok kapłanki się znają na demonach więc może to zrobić jedna. Dlatego, minimum Fuin A. Co do bariery. Bariere dać na specce i to byłby dobry buff dla techniki. Poza tym rozpisać jej wytrzymałość. Bo taki osłabiony Biju nadal może machnąć ogonem albo walnąć Bijudamme. Więc coś o niej więcej.
  • Enkei - Akcept
  • Senkei - Akcept
  • Mae - Akcept
Nori
► Pokaż Spoiler
Najpierw pierdoła jaka mnie naszła. Tsugę robisz sobie w powietrzu i elo. Tu jedziesz po ziemi. Co w przypadku jak wjedziesz na wodę? Idziesz na dno czy można użyć techniki do chodzenia po wodzie?

Teraz dalej. Jest problem ze specką. Generalnie zarówno tu jak i w Tsudze, technika jest tak szybka jak Speed postaci. Jeśli chcesz przyspieszyć o 50% to de facto podnosisz swoją statystyke a to już jest wspomaganie niestety. Więc coś z tym trzeba zrobić.
Ostatnio zmieniony 07 mar 2022, 23:35 przez Kakarotto, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Nara Shizu
Posty: 509
Rejestracja: 28 cze 2021, 12:57
Ranga: Genin
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

I odpowiedź co do techniczek Mirai o/
► Pokaż Spoiler | Techniki oczkowe
1. Chikai Mirai - Podniesiono pieczęci do 7 pieczęci.

2. Zen Shikai - generalnie, to że Byakugan i Tsujitengan coś potrafią, to nie znaczy że gdzie indziej nie może być takich rzeczy. Szczególnie gdy mają one sens tak jak tu. Często znajdzie się techniki o podobnym działaniu, prawie że identycznym, między różnymi klanami czy dziedzinami. Idąc tym tokiem, Tsujitengen pewnie nawet nie mógłby widzieć sferycznie bo Byakugan już może. I tona technik swobodnej kontroli też by nie przeszła, bo Sabaku to mogę. But anyway, wasza to decyzja. Techniczkę wywalam więc, bez przerabiania, bo ta przerobiona średnio mi się podoba. Ktoś inny może ją sobie potem wrzuci.

1.
► Pokaż Spoiler | Chikai Mirai
Chikai Mirai | Close Future近い未来
KlasyfikacjaJikagan
PieczęcieBaran → Wąż → Smok → Wąż → Wół → Małpa → Szczur
KosztPołowiczny na turę
ZasięgWzroku
WymaganiaAktywne Dojutsu
Technika kapłanek Mirai, opierająca się na przewidywaniu bliskiej przyszłości dzięki charakterystycznym właściwościom ich oczu. Przewidywana przyszłość nie jest bardzo odległa i ograniczona jest do kolejnych 3 sekund. Przyszłość widziana jest w postaci powidoku. Jak dobrej jest to przewidywanie, zależy od percepcji użytkownika. Przy niewielkiej, przewidywanie to nie jest bardzo dokładne i można dzięki niemu określić jedynie przemieszczenie się innych osób. Wraz jej rozwojem dokładność widzianych obrazów się zwiększa i można dostrzec nawet używane techniki czy pieczęcie. W praktyce zdolność ta to przewidywanie ruchów. W przypadku kiedy użytkownik znajduje się pod wpływem iluzji, widziana przyszłość też jest tą z iluzji.

Posiadając Refleks 7 użytkownik jest w stanie przewidywać dokładniej ruchy przeciwnika. Jest w stanie dojrzeć też ruchy ich rąk, jednak nie na tyle dokładnie by rozpoznać pieczęci. Ma również problem z doświadczonymi użytkownikami stylów walki.
Posiadając Refleks 8 użytkownik dokładniej przewiduje wszystko co się dzieje w otoczeniu. Jest w stanie skupić się na wielu rzeczach na raz podczas patrzenia w przyszłość np. pięciu przeciwnikach.
Posiadając Specjalizację w Jikagan użytkownik jest w stanie reagować na widzianą przyszłość bez żadnych opóźnień jakie mogą wynikać z widzeniach “dwóch czasów”. Można również pominąć pieczęci i używać w tym samym czasie co Zen Shikai.
Posiadając Refleks 9 oraz Specjalizację w Jikagan użytkownik jest w stanie zobaczyć najmniejsze detale przyszłości jaką widzi, może bardzo dokładnie przewidywać ruchy przeciwników co do najmniejszych drgnięć i techniki jakie Ci zamierzają wykonać. Nie bazuje to jednak na rozpoznawaniu pieczęci, a dojrzeniu efektu jutsu w "przyszłości".
► Pokaż Spoiler | Techniki anydemoniczne

3. Onikoroshi - dodane że wraz ze specką zdejmuje pieczęci do 0. Kwestia samego bólu. Koszt na turę nie jest za sprawienie tego bólu, a za samo pokrycie broni techniką. Zupełnie tak, jakby użył sobie ognistego czy błyskawicowego Hien na broni i kogoś zranił. Technikę można potem wyłączyć, ale poparzenia/paraliż zostaje. Podobnie tutaj z tym bólem. Tak chcę to podkreślić, by było to jasne. Kwestia ile trwa ból i jak boli... to no było to rozpisane już. Takie rany zaczynają ich palić od wewnątrz więc... boli jakby ich piekło. Im więcej takich ran, tym bardziej boli. Ile trwa, ustala MG, bo to jest zależne od ilości takich ran, wytrzymałości demonów i tak dalej. Nie ma sensu moim zdaniem rozpisywać tej techniki na masę detalicznych przypadków, bo pewnie i tak jakieś pominiemy, a generalnie ufamy MG z oceną jak przy X techniczkach się to robi. Z czego one-hita na Bijuu i tak nie będzie, bo to istoty jakie będą prowadzone przez MFów, a żaden chyba nie jest na tyle... dziki, by uznać że ta technika może zonehitować bijuu. Zmieniono też to bardzo łatwo na łatwiej.


4. Shinka - dodano że bazowo wystraszy do 9 SW, i ze specką 10 SW.

5. Onihasoto - doprecyzowano chyba wszystko.

6. Akuma Fuin - podniosłem do Fuin A. Wyrzuciłem barierę do specki, natomiast same kwestia wytrzymałości... no nie wiem jak mam wam ją rozpisać. Nie ma tutaj czegoś takiego jak wytrzymałość, zwyczajnie bariera chroni krąg niezależnie od ich siły. I tylko krąg, nie ludzi w nim. Dopisałem to, że chronia ona krąg niezależnie od siły ataku demona. I dorzuciłem w tym o ludziach, że oni mogą normalnie zniszczyć, ale tak długo jak nie używają demonicznej chakry do zniszczenia tego, bo o tym zapomniałem.



3.
► Pokaż Spoiler | Onikoroshi
Onikoroshi | Demon Slayer鬼殺し
KlasyfikacjaJikagan, Anty-demoniczna technika
PieczęciePTAK → KOŃ → SZCZUR → SMOK → KRÓLIK → KLAŚNIĘCIE DŁOŃMI
KosztStandardowy za turę
ZasięgBezpośredni
Wymagania-
Technika kapłanek polegająca na otoczeniu dłoni jasną, białą chakrą jakiej przeznaczeniem jest zadanie jak największego bólu demonom. Złapanie dłońmi broni, przenosi również tą aurę na broń użytkownika. Normalne osoby zranione tak pokrytym ostrzem, strzałą czy pięścią nie odczuwają nic specjalnego. W przypadku jednak demonów oraz Ogoniastych Bestii, każda zadana w ten sposób rana zaczyna ich palić od wewnątrz. Ból taki rozprzestrzenia się powolnie po całym ciele bestii. Im więcej takich ran, i im dłużej trwa walka, tym większa szansa że demon padnie nieprzytomny od samego bólu. To ocenia jednak MG. W dodatku ostrze/strzały pokryte taką chakrą łatwiej przechodzą przez demoniczne bariery/pancerze/skóre np. przez skorupę Sanbiego.


Posiadając Jikagan S możemy pominąć 3 pierwsze pieczęci.
Posiadając rangę S i specjalizację w Jikagan możemy pominąć wszystkie pieczęci.
4.
► Pokaż Spoiler | Shinka
Shinka | Sacred Flame神火
KlasyfikacjaJikagan, Anty-demoniczna technika
Pieczęcie KOŃ → MAŁPA → SMOK → PTAK → SZCZUR → KLAŚNIĘCIE DŁOŃMI
KosztPodwójny za turę
Zasięg20 metrów
Wymagania-
Technika kapłanek polegająca na uwolnieniu z siebie ogromnej ilości jasnej, białej chakry przystosowanej przeciwko demonom. Wokół kapłanki tworzy się niewielka, jasna powłoka jaka to nie oślepia specjalnie nikogo. Dla demonów jednak, staje się ona jak mini-słońce którego instynktownie się boją. I o to w tej technice chodzi. O zasianie strachu w sercach demonów. Te czują wewnętrzną niechęć do prowadzenia konfliktu z taką kapłanką. Dodatkowo nie są w stanie się zbliżyć do taki kapłanki bliżej niż na 20 metrów dopóki technika jest aktywna. Dalej mogą jednak zaatakować z daleka. Technika działa tylko na demony jakich SW wynosi maksymalnie 9.


Posiadając Jikagan S możemy pominąć pierwsze trzy pieczęci.
Posiadając Specjalizację w Jikagan technika działa nawet na demony o SW 10.
5.
► Pokaż Spoiler | Onihasoto
Onihasoto | The Demon Outside鬼は外
KlasyfikacjaJikagan, Anty-demoniczna technika, Jikukan
PieczęcieWół → Koń → Wąż → Wół → Pies → Szczur → Wąż → Koń → Baran → Wąż → Baran → Małpa → Pies → Małpa → KLAŚNIĘCIE DŁOŃMI
KosztRóżny
Koszt zależny jest od dwóch czynników: rangi demona oraz jego wielkości.
  • Demony malutkie, małe i średnie tj. do rozmiaru psa - koszt standardowy rangi demona;
  • Demony spore, duże i wielkie tj. do rozmiaru słonia - koszt potrójny rangi demona;
  • Demony olbrzymie i monstrualne tj. do rozmiaru największych Ogoniastych Bestii - koszt pięciokrotny rangi demona. Minimalny koszt to 1 000 chakry.
  • Demony-molochy, sięgające swym rozmiarem setek metrów wysokości i więcej - koszt siedmiokrotny rangi demona. Minimalny koszt to 7 500 chakry.
ZasięgBezpośrednia
WymaganiaSennin Jikagan, Inna technika czasoprzestrzenna, Ninjutsu A
Jedna z najpotężniejszych technik anty-demonicznych kapłanek, jakiej celem jest przepędzenie demona z naszych okolic. Po złożeniu pieczęci i klaśnięciu dłońmi, wokół dłoń kapłanki pojawia się otoczka z białej chakry. Dotykając demona, w tym Ogoniastej Bestii, teleportujemy go 30km zdala od nas w losowym kierunku. Technika działa jedynie na demony oraz Ogoniaste Bestie. Przeciwko normalnym ludziom nie ma szans zadziałania i będzie zwyczajnym marnotrawstwem chakry. Nie zadziała również na Jinchuuriki tak długo jak nie przyjmie on formy miniaturki lub faktycznego demona. W przypadku kiedy używa płaszczu, jest od tej techniki bezpieczny. W przypadku innych demonów czy posiadania np. demonicznej ręki, technika nie zadziała tak długo jak demon nie przejmie w jakiś sposób nad nim pełnej kontroli.

Posiadając Specjalizację w Jikagan możemy pominąć 4 pieczęci.
6.
► Pokaż Spoiler | Akuma Fuin
Akuma Fuin | Devil Seal悪魔封じ
KlasyfikacjaJikagan, Anty-demoniczna technika, Jikukan, TECHNIKA PIECZĘTUJĄCA
PieczęcieI ETAP: Małpa → Szczur → Koń → Szczur → Baran → Ptak → Koń → Tygrys → Wół → Smok → Pies → Smok → Szczur → Tygrys → Ptak → Zając → Baran → Małpa → Koń → Ptak
II ETAP: Zając → Smok → Zając → Koń → Pies → Małpa → Zając → KLAŚNIĘCIE DŁOŃMI
KosztPierwszy etap; Pojedynczy | Drugi Etap: Potrójny
ZasięgBezpośrednia
WymaganiaSennin Jikagan, FŪINJUTSU A, KONTROLA CHAKRY 8
Na przestrzeni czasu, technika jaka zyskała miano najpotężniejszej techniki klanu Mirai. Technika, zdolna do zapieczętowania demonów, wraz z ogoniastymi bestiami, w miejscu, przedmiocie lub człowieku. Wymagane jest do tego wcześniej przygotowane miejsce poprzez namalowanie kręgu runicznego (średnica 10 metrów) przy pomocy krwi kapłanki, co zajmuje nawet profesjonalistom pół godziny. Następnie należy przelać do kręgu sporą ilość chakry (standardowy koszt S) i może to zrobić tylko osoba jakiej to krew została rozlana. Takie przygotowania kończą pierwszy etap.

Następnie należy takiego demona zwabić do nas. Aby go zapieczętować, musi znajdować się maksymalnie 50 metrów od granic kręgu i być bardzo wyczerpany, lub unieruchomiony. Użytkownik natomiast, musi znajdować się w samym kręgu. Po złożeniu pieczęci i przelaniu chakry, mamy następujące opcje w kwestii zapieczętowania go:

  • w samym kręgu. Ziemia pod kręgiem po zapieczętowaniu zacznie zmieniać się w wytrzymały kamień, jaki niezwykle ciężko zniszczyć. Wymagane jest do tego co najmniej uderzenie o sile 13 lub porównywalna temu technika. Uwolnienie demona jednak jest dalej proste. Wystarczy zniszczyć krąg. Dlatego, przy korzystaniu z tej metody, kapłanki miały w tendencje stawianie w takich miejscach kapliczek. Dobrze pilnowane kręgi jednak, są w stanie trzymać demony i przez stulecia.
  • w przedmiocie. Może to być dowolny przedmiot, niezależnie od rozmiarów, znajdujący się 5 metrów od użytkownika techniki i będący na terenie kręgu. Taki przedmiot jednak nie można demona utrzymać długo. Maksymalnie 1 rok. Jego wygodą jest jednak fakt, że możemy przenieść demona w wygodniejsze miejsce i tam zapieczętować go w kręgu. Nie trzeba wtedy ponownie toczyć walki z demonem, jedynie przedmiot na środku nowo stworzonego kręgu i przelać ponownie potrójny koszt rangi S, aby demon z przedmiotu przeszedł do kręgu. Pieczętowanie w przedmiocie jest jedynie możliwe posiadając Specjalizację Jikagan.
  • w innym człowieku, czyniąc z niego Jinchuriki. Taki człowiek musi się znajdować w centrum kręgu, jednak nie musi być przytomny. Na jego ciele tworzy się pieczęć, w dowolnym miejscu, kształcie i wielkości zależnie od woli pieczętującego. Podczas tworzenia pieczęci shinobi musi wyobrazić sobie jak będzie wyglądała kraina, więzienie oraz barierę, które będą oddzielać demona od świata. Póki pieczęć jest szczelna, bestia nie ma możliwości opuszczenia ciała Jinchūriki, jednak ten nie może także w pełni korzystać z jego mocy z racji na bariery jaka znajduje się wewnątrz świata oddzielającego demona. Oznacza to, że może on osiągnąć maksymalnie stadium Pierwszej Miniaturki.
Barierę wewnątrz siebie może zdjąć jedynie Jinchuriki, jaki to przeleje na nią chakrę zgodnie z własną wolą. Po zniszczeniu jej jednak, bestia może w pełni przejąć kontrolę nad jego ciałem jeżeli ten się z nią nie dogada lub jej nie uwięzi w innych sposób. Ze względu na niebezpieczeństwo jakie brak własnej kontroli nad takim demonem niesie, kapłanki rzadko korzystają z tej metody.

Posiadając Specjalizację w Jikagan przelanie chakry na krąg sprawia, że ten jest chroniony i każda próba zniszczenia go przez demona - świadoma lub nie - spotka się z szarą barierą jaka powstrzyma taki atak niezależnie jak silny on będzie. Bariera chroni jednak jedynie sam krąg, nie ludzi w nim się znajdujących. Należy też zwrócić uwagę, że normalni ludzie normalnie mogą krąg zniszczyć tak długo jak nie używają do tego jakiejś demonicznej chakry.
Duży zwójSiedziba kapłanek w Amegakure
Duży zwój---
Ostatnio zmieniony 08 mar 2022, 12:11 przez Nara Shizu, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Wcielenie Jelenia
Prowadzone wątki 5/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
Zablokowany

Wróć do „Archiwum”