• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[Wprowadzone] Pomoc z uzupełnieniem treści

Moderatorzy: Mistrzowie fabularni, Moderatorzy kuźni, Moderatorzy technik, Moderatorzy Kart Postaci

Awatar użytkownika
Katagiri Kayo
Posty: 250
Rejestracja: 12 gru 2021, 17:11
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

► Pokaż Spoiler | Ichi no Tachi: Homura | First Strike: Blaze
Ichi no Tachi: Homura | First Strike: Blaze壱の太刀・焔­
KlasyfikacjaBushidō, Kontrola Czakry, Transformacja kształtu
PieczęcieCzas ładowania równy 3 pieczęciom + zamach bronią
KosztStandardowy za cięcie | Standardowy rangi rozpraszanej techniki
Zasięg10m
WymaganiaAktywne Hien
Użytkownik zaciska obie dłonie na rękojeści swojej broni przelewając chakrę na ostrze. W trakcie przelewania chakry samurai unosi broń nad głowę do wykonania pionowego cięcia, w którego trakcie uwalniana jest zgromadzona na ostrzu chakra. Tworzy ona naładowany chakrą pocisk posłany w przód, przypominający powidok wykonanego cięcia.

Posiadając rangę S w Bushidō zasięg zwiększa się o dodatkowe 5 metrów.
Posiadając Specjalizację w Bushidō lub Sennina technika jest w stanie zakłócić strukturę chakry techniki, z którą się ściera, doprowadzając do jej połowicznego rozproszenia po trafieniu.
Posiadając Specjalizację w Bushidō i Sennina technika jest w stanie zakłócić strukturę chakry techniki, z którą się ściera, doprowadzając do jej całkowitego rozproszenia po trafieniu.
► Pokaż Spoiler | Hiken: Fūsetsugiri | Secret Sword: Snowstorm Slash
Hiken: Fūsetsugiri | Secret Sword: Snowstorm Slash秘剣・風雪斬り
KlasyfikacjaBushidō, Kontrola Czakry, Transformacja kształtu
PieczęcieBrak, czas ładowania równy 10 pieczęciom, wyciągnięcie miecza z pochwy i wykonanie szerokiego cięcia wkoło siebie (co można zrobić już w ostatnich sekundach podczas kumulacji chakry)
KosztPodwójny — za falę uderzeniową | Standardowy na turę za podtrzymanie tornada.
ZasięgŚrednica 15 metrów wkoło użytkownika
WymaganiaIaido A
Samuraj rozpoczyna skupienie chakry na swoim ostrzu podczas gdy te wciąż znajduje się w pochwie. Uwolnienie energii następuje w chwili wykonania szerokiego cięcia pod kątem 180 stopni. Uwolniona chakra rozchodzi się od użytkownika i staje się falą uderzeniową zdolną do poszatkowania i odepchnięcia tego, co znajdzie się w zasięgu jej działania.

Posiadając rangę S w Bushidō zasięg techniki zwiększa się do średnicy 30 metrów
Posiadając Specjalizację w Bushido samuraj otrzymuje możliwość przelania chakry na ostrze i posłania jej na zasięg do 10 metrów gdzie po dotarciu technika rozpoczyna swoje standardowe działanie.
Posiadając Sennina Bushido fala uderzeniowa po osiągnięciu maksymalnego zasięgu jest w stanie zmienić się w chakrowe tornado utrzymujące się na zasięgu działania techniki, dopóki użytkownik zapłaci koszt podtrzymania techniki — Standardowy na turę podtrzymania. Tornado wpływa na wszystkie cele w zasięgu, nawet użytkownika.
Posiadając Kontrolę chakry 9 i Sennina Bushido samuraj jest w stanie kontrolować efekty tworzone przez tornado na tyle, że jest w stanie uchronić się przed niszczycielskim wpływem własnej techniki mimo pozostawania na obszarze jej działania.
► Pokaż Spoiler | Sens Bushido odnajduje w śmierci
Prowadzone misje 7/4
Misja CPatrol - Kurosawa Shin'ichi
Awatar użytkownika
Yamanaka Iso
Posty: 30
Rejestracja: 17 sty 2022, 20:57
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Doton: Sazareishi | Earth Release: Gravel土遁・細石
KlasyfikacjaDoton
PieczęcieBird → Ox → Boar
KosztStandardowy
Zasięg15m
Wymagania
Technika sprawiająca że ziemia w wyznaczonym miejscu znacznie się wypiętrza. Jednocześnie struktura kamienno-ziemna zostaje ukształtowana w specyficzny lej, który miedzy swoimi ścianami zamyka osobę jednocześnie ją paraliżując w stopniu zależnym od biegłości w dziedzinie Dotonu.
  • B: Możliwość pochwycenia przeciwnika niewielką strukturą, która sięga do pasa pozostawiając przy tym wolne ręce złapanej osobie.
  • A: Możliwość pochwycenia przeciwnika znacznie większą strukturą jednocześnie paraliżując całe ciało i pozostawiając widoczną tylko głowę.
Posiadając Sennina Doton: Możliwość tworzenia kilku kamiennych pułapek przy zapłacie wielokrotności kosztu standardowego.
. . .
Obrazek
Telepatia
Dialog
Awatar użytkownika
Yamanaka Iso
Posty: 30
Rejestracja: 17 sty 2022, 20:57
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Mokuton Hijutsu: Jukai Kōtan | Wood Release Secret Technique: Nativity of a World of Trees木遁秘術・樹界降誕
KlasyfikacjaMokuton
PieczęcieTygrys → Baran→ Wąż
KosztStandardowy
ZasięgObszar o promieniu 50m
WymaganiaSpecjalizacja: Mokuton
Użytkownik zmusza drzewa do rośnięcia na dowolnej powierzchni, z łatwością tworząc gęsty las, gdziekolwiek zechce. Poprzez generowanie czakry, użytkownik manewruje nimi, w zależności czy potrzebuje ich do obrony, czy też ataku. Ponadto ta uniwersalna technika pozwala nawet na pochwycenie przeciwnika w czasie kiedy rośliny wyrastają. Gałęzie i konary są na tyle silne iż potrafią przeciwstawiać się technikom podobnej rangi a żeby wyrwać się z ich uścisku potrzebna jest monstrualna siła (9)

Posiadając Sennina Mokuton: Zasięg działania techniki zostaje podwojony
[/quote]
. . .
Obrazek
Telepatia
Dialog
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Akuma no jittai | Demonic Entity悪魔の実体
KlasyfikacjaSHIKEI SEPPUN
PieczęcieWąż → Szczur → Wół → Pies
Koszt Potrójny rangi D na turę. Minimum 6 pkt czakry na turę.
Zasięg10m od ciała
Wymagania
Jest to prawdziwa forma członków klanu Sukebe. Dzięki swej demonicznej włosowej naturze Sukebe może oderwać się od ciała, którym steruje. By utrzymać ten stan musi wydawać cały czas odrobine czakry wysyłając je do opuszczonego ciała, zatrzymując je przed rozpadem, przez co nie może oddalić się od niego dalej niż na 10m. W formie włosów, nie można wykonywać technik wymagających pieczęci oraz technik żywiołów i innych związanych z ciałami. Nie można też zmieniać ciał, gdy jedno z nich jest schowane i nie mamy dostępu do zwojów. Forma włosowa może lewitować maksymalnie 3 metry nad ziemią, może też poruszać się po płaskich powierzchniach. Bez problemu przeciska przez szczeliny. Po za lewitacją włosy mogą poruszać się po powierzchniach niczym ośmiornica. Lewitując przemieszcza się z prędkością równą połowie atrybutu szybkości, zaś gdy przemieszcza się po powierzchni robi to z prędkością równą pełnemu atutowi szybkości. Zamiast oczu demon posiada dwie świecące kropki, które może gasić i zapalać. Dotyczą jej te same atrybuty fizyczne co postaci z ciałem. Gdy formie włosów zostanie zadana śmiertelna rana, ginie wraz ze wszystkimi ciałami.
Ninjutsu Ranga S - Można pominąć wszystkie pieczęci, jednak kumulowanie czakry zajmuje tyle ile ich złożenie.
Ninjutsu Sennin - Zasięg techniki rośnie do 20m. W formie włosów można używać technik związanych z sensoringiem bez konieczności trzymania złożonej pieczęci.
Shiki Tenshin | Colour Corse Change四季天心
KlasyfikacjaSHIKEI SEPPUN
PieczęcieWąż → Szczur → Wół
Koszt Standardowy
ZasięgNa siebie
WymaganiaFuuinjutsu B, Ninjutsu B, Kuchiyose: Raikō Kenka
Technika ta pozwala na przeskoczenie między ciałami, które jest prawie niezauważalne. Ciała te należy przechowywać zapieczętowane w zwoju, inaczej uległyby uszkodzeniu, co wymaga dziedziny Fuinjutsu na randze D. Nieużywane i niezapieczętowane ciała ulegną degradacji. Po śmierci ciało rozsypuje się w pył. W wypadku śmierci jednego z ciał i posiadania innych, podmiana następuje automatycznie. Obserwatorzy działania techniki widzą dziwne zawirowanie wokół postaci używającej Shiki Tenshin.
SHIKEI SEPPUN Ranga S - Proces zamiany ciał jest tak szybki, że widoczny jest on jako drobne drgnięcie postaci
Ninjutsu Ranga S - Można pominąć wszystkie pieczęci, jednak kumulowanie czakry zajmuje tyle ile ich złożenie.
Bassuru shisen | Punishing Gaze罰する視線
KlasyfikacjaSHIKEI SEPPUN
Pieczęcie-
Koszt Standardowy
Zasięg 5m
Wymagania
Technika ta polega na ujawnieniu swojej demonicznej natury bez chowania ciała. Technika podobna do Sakki, lecz korzystająca z poziomu demonicznych zdolności, a nie siły woli użytkownika. Demon Sukebe rozpala swoje demoniczne świecące oczy, a ludzka twarz znika w cieniu pomiędzy włosami. Spojrzenie za pomocą demonicznych oczu może zmniejszyć zdolność reagowania celu, dezorientując i wywołując głęboki lęk, bądź tylko wystraszyć w wypadku niepowodzenia techniki. Technikę wykonać można będąc w formie włosów.
Różnica Siły Woli celu do Rangi Shikei Seppun użytkownika - jedna ranga = 2Efekt
Większa bądź równa 0Cel odporny na technikę
-1 lub -2Cel czuje niepokój
-3 lub -4Cel ma spowolnioną reakcję i czuje spory lęk
-5Cel jest przerażony i ma problemy z oceną sytuacji i kojarzeniem faktów - utrudniony dostęp do własnej pamięci
-6 i dalejCel jest sparaliżowany ze strachu i zapomina co się działo przez ostatnie kilka minut
Shikei Seppun rangi S - +1 do kalkulacji
Sennin Shikei Seppun - +1 do Shikei Seppun w kalkulacji
Specjalizacja Shikei Seppun - Poddani działaniu techniki są wszyscy którzy spojrzą na użytkownika w promieniu 5 m.
Ostatnio zmieniony 03 lut 2022, 3:01 przez Sukebe Zotto, łącznie zmieniany 3 razy.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Jeleń
► Pokaż Spoiler
  • Chikai Mirai - większy koszt albo więcej pieczęci by balans się zgadzał. Co do ostatniej specki z 9 refleksu, jeśli chcesz przewidzieć jaka to technika to potrzebna by była znajomość techniki albo atut rozpoznanie pieczęci.
  • Dōsatsu - out. Klan niema nic wspólnego z empatią czy wyczuwaniu uczuć/emocji.
  • Zen Shikai - pieczęci/koszty balans. Co do opisu. Kosztem obecnego wzroku możemy oglądać teraźniejszość innego miejsca ale 20m max. Tak samo nie można patrzeć na coś co by się znajdowało za barierą chakry. Wracając do kosztów etc widzimy to tak, że kosztem Standardowym ustawiasz sobie punkt widzenia w tych 20m i później płacąc połowiczny, możemy oglądać co tam się dzieje. Na Senninie można dodać, że po wybraniu punktu oglądania można się obracać i oglądać co się dzieje dookoła. Specka spoko.
  • Kako no Michi - pieczęci/koszt balans. Zasięg nie wzroku tylko Dotykowy oraz 5m dla patrzenia "oczami" przedmiotu. Jak rozumiem patrzymy jakby z punktu widzenia przedmiotu więc jeśli przedmiot był w worku, to widzimy wnętrze worka. Trzeba by było to dopisać. Na Specce bym się nie ograniczał do słów tylko ogólnie do słyszenia dźwięków jakie się roztaczały dookoła przedmiotu. Doprecyzował bym, że w trakcie oglądania można manipulować szybkością oglądania czyli najpierw oglądamy szybko 1 tydzień potem zwalniamy na przykład znów skok i tak dalej. Na Senninie dałbym możliwość cofania "filmu".
  • Tamatebako - ranga E.
  • Onikoroshi - więcej pieczęci. Specka out. Technika może zadawać większy ból demonom lecz nie obniża im Wytrzymałości gdyż wtedy to by musiało być wspomaganie. Tak samo bariery etc. Nie przechodzi jak masło tylko łatwiej może je przebić/pokonać.
  • Shinka - pieczęci. Dodał bym, że demony o Sile Woli 7 lub mniej się boją etc a od SW 8 w górę są odporne. Specka podbijała by to SW 8 w dół.
  • Chikai Akuma - Ranga B. Zasięgi B=10 A=25 S=50. Bazowo by wyczuwał po prostu demoniczną aurę a Sennin by mógł pozwalać wyczuć czy aura jest demonem czy np biju zapieczętowanym w jinjuriki albo czy ktoś niema demonicznej ręki.
  • Han Akuma - więcej pieczęci. Doprecyzować by to było, że wzmacniana technika jest bardziej efektywna przeciwko demonom czyli tarcze więcej wytrzymają, pieczęci będą mocniejsze, ofensywa zaboli bardziej etc. Dodatkowo zmniejszając pieczęci niema możliwości zbić je do 0.
  • Onihasoto - pieczęci albo koszta klasyczcnie. W wymaganiach znajomość jakiejkolwiek innej techniki czasoprzestrzennej oraz Ninjutsu S. Koszty zależne od wielkości demona jakiego chcemy wywalić tak jak to jest rozpisane w Kuchiyose. Ranga demona ofc zależna jest od MG/MF/GMF więc użytkownik de facto nie wie ile płaci ale jest w stanie oddalić zagrożenie.
  • Akuma Fuin - Etap 2 więcej pieczęci. W wymaganiach Fuin S. Technika sama w sobie jest ok lecz jest to technika pieczętująca a nie technika bariery więc demon może ją zniszczcyć. Jeśli miała by być bariera to osobna technika. Dodatkowo zapisać, że użytkownik musi stać w kręgu by zapieczętować demona. Pieczętowanie w kręgu: zaznaczcyć jak wytrzymały staje się ten krąg albo jaka jest wymagana siła by go zniszczyć. Pieczętowanie w przedmiocie: przedmiot musi być w kręgu. Doprecyzować, że barierę jaką może zdjąć jinjuriki to chodzi o tę barierę wewnątrz ziomeczka.
  • Enkei - pieczęci.
  • Senkei - pieczęci. W wymaganiach Enkei.
  • Rekishi-kan - proponuję to połączyć z Senkei gdyż to jest jedno i to samo będące na podobnym poziomie trudności.
  • Mae - Ranga E. Wymagania przebudzone oka.
Do większości technik... Z wymagań wywalił bym "dziedzina na S" a dałbym "Aktywne Dojutsu/Przebudzone Dojutsu" czy coś takiego bo to samo w sobie wymaga rangi S. Co za tym idzie z każdej techniki można wywalić, że oczy zmieniają kolor i wzór gdyż to już robią oczy same w sobie.
Iso & Kayo & Zotto
Do waszych rzeczy usiąde pewnie w weekand cri

Iso
Wstawiaj wszystkie techniki w jednym poście bo to mega utrudnia prace...
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Iso
► Pokaż Spoiler
  • Tensō no Jutsu - klasyfikacja: czasoprzestrzenna, wiecej pieczęci zgodnie z standardem rangi A. Na Specjalizacji można te pieczęci zredukować. Co do samej teleportacji looks fine. Nie jestem pewien czy sam proces wysyłania nie wymagał jakiegoś specjalnego podestu jak masz na obrazkach.
  • Doton: Tōjinbō - pieczęci pisz po polsku. klasyfikacja: transformacja natury. Zasięg możesz dać 2x większy niż to co w rozpisce czyli na B=20 A=35 S=50. Ofc technika robi filary dookoła uzytkownika. Wywalił bym to że "Przewagę mają sensorzy" etc bo to rozumie się samo przez sie.
  • Doton: Sazareishi - klasyfikacja: transformacja natury, pieczęci po polsku. Po pierwsze technika nie paraliżuje bo to nie jest domena Dotonu. Może kogoś unieruchomić ale nie sparaliżować. Po drugie jaka jest szybkość wyrastającej ziemi. To jest instant, trwa to polowli, jaka jest potrzebna siła by się wyrwać z tego? Rozpiskę B-A bym wrzucił jako basic czyli płacąc B możesz zrobić lej do pasa a płacąc podwójny B zamknąć kogoś po szyje.
  • Mokuton Hijutsu: Jukai Kōtan - Jako naczelny twórca Mokutonu nie mogę tego tak puścić :cute: dodał bym kilka pieczęci, klasyfikacja transformacja natury koszt Dwukrotny, zasięg 30m, Sennina zamienić na rangę S i dać 50m. Co do samej techniki. Możliwość łapania przeciwników w gałęzie etc dał bym na Senninie, Siłę opuścił do 8 na na S dał 9. To z przeciwstawianiem się techniką bym ubrał inaczej. Bo jak walniesz Katonem to las spłonie albo przetniesz konary Suitonem albo Fuutonem. Ponadto to jest zależne od tego jak użytkownik ten las zrobi bo jak go zrobi za sobą a jego będzie bronić jedno drzewko to nawet technika B to jedno drzewko zmiecie.
Kayo
► Pokaż Spoiler
  • Ichi no Tachi: Homura - przedewszystkim to bym to ozwojował patrząc na specke i sennina xd dałbym też nie koszt standardowy rozpraszanej techniki tylko koszt taki jak ma rozpraszana technika. Jak będzie w ciebie lecieć bijudamma to tego nie rozetniesz raczej techniką A jakimś kosztem standardowego A i S. Co do samej techniki. Nie chcę się czepiać ale co jak ktoś będzie trzymał miecz przy pasie i wykona cięcie od dołu do góry albo horyzontalne? Technika nie wypali? XD nie ograniczał bym się tylko do pionowego cięcia tylko po prostu cięcia z zachowaniem tego czasu kumulacji chakry. Co do rozpraszania. Na Senninie dał bym mozlwiość rozproszenia techniki połowicznego a na Spennin i Specka całkowite. pytanie tylko o co chodzi z 'połowicznym' rozproszeniem. Rozcinasz to na pół? Wytraca się połowa mocy techniki? Co jeśli to jest technika podtrzymywana turowo? Co jeśli twoja technika trafi na identyczną technikę? Zniwelują się? Obie się przetną? Wygra ten co wpakuje więcej chakry?
  • Hiken: Fūsetsugiri - no to tak. Średnio to widzę jako "fale uderzeniową" raczej jak rozchodzące się cięcie jak na tym prawym obrazku. To też nie była by średnica pełnego koła tylko tak jak wykonywany jest zamach czyli eee 270 stopni. Opcja z tornadem jest taka mega dziwna. Zwłaszcza, że użytkownik stoi w miejscu. Co innego jakby w wymaganiach był np Fuuton np rangi B-A. Wtedy można by było zrobić wersję jak Yasuo ma na ulcie albo, że wiatr się utrzymuje na max zasięgu tworząc taką jakby ściane wiatru aka tornado.
Zotto
► Pokaż Spoiler
  • Akuma no Jittai - Dodać pieczęci, koszt podwójny D w nawiasie dopisać, że jest to minimum 6 chakry na ture, zasięg "na siebie". Co do samej techniki: z opisu klanu wynika, że ciało można schować tylko w zwoju więc albo w takowym zwoju ciało jest chowane albo można je "porzucić" na te 5 min zanim się rozpadnie. Co do latania etc. Jaka jest szybkość lotu? O co dokładnie chodzi z poruszaniem się po płaskich powierzchniach bo raczej wątpie by można było tym lewitować pod sufitem wysokim na 10m. Co do przeciskania się przez szczeliny to jednak włosy mają swoją obiętość. To nie jest tak, że jak ktoś złączy ręce to się przeciśniesz między nimi. Jeśli szczelina jest odpowiednia by pukiel włosów przeszedł to przejdzie.
  • Shiki Tenshin - no to tak. pieczęci przede wszystkim, zasięg na siebie. Jeśli chcesz zamieniać ciała bez konieczności odczepiania wlosow, pieczetowania, odpieczetowania i przyczepiania wlosow, to na bank nie Fuin D. Basic Fuin to potrzebujesz by trzymać ciała by ci się nie rozpadły. Błyskawiczne odpieczętowanie to by był Fuin rangi B minimum i nie wiem czy do wymagań nie dopisać wtedy Kuchiyose: Raikō Kenka. Proces również nie był by natuchmiastowy lecz chwilę by zajmował i dopiero od wyższej rangi Fuinjutsu mógłby być dużo szybszy i dokładniejszy.
  • Bassuru Shisen - zacznijmy od tego, że nie ma opcji obniżyć refleks (czy jaką kolwiek inną statystyke) o połowę. Zabawa statystykami to wspomaganie u nas. Sam zamysł jest spoko lecz mechanika wymaga poprawy. Spróbował bym to zrobić na zasiadzie Sakki z tabelką obrony. Czyli jeśli ktoś ma dużo SW to będzie np tylko zaniepokojony a nie przerażony na śmierć.
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Poprawione.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Zotto
► Pokaż Spoiler
  • Akuma no Jittai - pie czę ci. Jak nie pieczęci to kumulacja chakry zajmująca tyle ile by zajęło złożenie pieczęci biorąc pod uwagę specyfikę techniki. Kosz nadal niedopisany w nawiasie. Chodzi o to, że od pewnego KC techniki rangi D są za darmo. Skoro chcesz utrzymywać ciało chakrą by się nie rozpadło to musisz stale przesyłać tą chakrę. Stąd proszę by w nawiasie dopisać (minimum 9 chakry) skoro zmieniłeś koszt na potrójny. poza tym będę to musiał lekko przeredagować ale technika jest git.
  • Shiki Tenshin - Zasięg "Na siebie". Jeśli dobrze rozumiem, chcesz będąc w ciele A podmienić je na ciało B a ciało A zapieczętować w zwoju. Dodatkowo jeśli ktoś ci poderżnie gardło we śnie to martwe ciało A automatycznie się zamieni z ciałem B. Otóż nie. Po 1 jeśli chcesz zrobić taka podmianę to trzeba by było mieć jeszcze gyaku raiko kenka by podmieniane ciało trafiło do zwoju bez konieczności rozwijania go. Co do automatycznej podmiany to raczej musisz być tego świadom jak w przypadku np Kawarimi. Wykonujesz technikę i gdy ciało oberwie następuje podmiana na nowe ciało ze zwoju. Co do pominięcia pieczęci wystarczy samo Nin S
  • Bassuru Shisen - To, że dopiszesz "jak w sakki" nie oznacza, że technika jest ok. Wynika z niej nadal to samo czyli 0-1 system. Albo ci się uda i niema konsekwencji albo ci się nie uda i masz przewalone. Co jeśli masz range S a ktoś ma 8 SW? Czemu taka osoba ma być tak samo przerażona jak ktoś kto ma 3 SW? Dlatego mówiłem by były widełki jak w przypadku Sakki. Na 0 osoba by była odporna, na 1 różnicy by czuła niepokój etc.
Awatar użytkownika
Katagiri Kayo
Posty: 250
Rejestracja: 12 gru 2021, 17:11
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

► Pokaż Spoiler | Ichi no Tachi: Homura | First Strike: Blaze - Poprawione koszta i sennin/sepcka
Ichi no Tachi: Homura | First Strike: Blaze壱の太刀・焔­
KlasyfikacjaBushidō, Kontrola Czakry, Transformacja kształtu
PieczęcieCzas ładowania równy 3 pieczęciom + zamach bronią
KosztStandardowy za cięcie i koszt rozpraszanej techniki (jeśli jest rozpraszana)
Zasięg10m
WymaganiaAktywne Hien
Użytkownik zaciska obie dłonie na rękojeści swojej broni przelewając chakrę na ostrze. W trakcie przelewania chakry samurai może unieść broń nad głowę, bądź wykonać szeroki wymach pod innym kątem. W trakcie wykonanego cięcia uwalniana jest zgromadzona na ostrzu chakra.worzy ona naładowany chakrą pocisk posłany w przód, przypominający powidok wykonanego cięcia.


Posiadając rangę S w Bushidō zasięg zwiększa się o dodatkowe 5 metrów.
Posiadając Sennina w Bushidō technika jest w stanie zakłócić strukturę chakry techniki, z którą się ściera, doprowadzając do jej połowicznego rozproszenia po trafieniu. (technika zostaje rozcięta na pół i wytraca połowę swojej siły)
Posiadając Specjalizację w Bushidō i Sennina technika jest w stanie zakłócić strukturę chakry techniki, z którą się ściera, doprowadzając do jej całkowitego rozproszenia po trafieniu. (Technika zniknie)
- Nie wiem jak bardzo są valid zwoje w technikach czysto klanowych. - jeśli potrzeba to można dać MisioJelen
- Koszt — make sense, zrobię tak.
- Co do samego cięcia i sposobu jego wykonania. Oczywiście, że tak, jak ktoś wykona je inaczej, to tej techniki nie zrobi. Samo skupienie chakry to jedno, ale wykonanie konkretnego zamachu wedle jakichś tam zasad jest częścią wykonania techniki. Generalnie to jak są wykonywane i jak uwalniana jest chakra tworzy w technikach różnice. w innym wypadku można by było każdą robić tak samo która wyglądałaby tak samo jak każda, co sprowadzałoby się do tego, że mogliby mieć jedną technikę, która robi wszystko — a nie o to chodzi. (Jeśli jednak chcecie cięcie z jakiejkolwiek strony - mogę tak zrobić nie jest to coś, co ma dla mnie jakieś turbo znaczenie. Po prostu moje przemyślenia na ten temat, nie stoję okoniem do tej zmiany i jeśli dalej będzie na to ochota to zmienię to :P)
- Jeśli technika podtrzymywana jest turowo no to w takim wypadku należy stworzyć ją ponownie, bo została zakłócona/rozbita/zniszczona. Tak jak w przypadku przecięcia zwykłej kuli ognia, tak samo zachowa się podtrzymywana (imo — chyba że widzicie to inaczej, mi się wydaje, że z tego punktu widzenia nie ma to znaczenia, bo i tak i tak gracz, którego technika została przecięta będzie musiał ponieść koszt od nowa)
- Jeśli trafi na identyczną, to biją się normalnie i guess. W sensie wiele to nie zmienia jeżeli obydwie się wzajemnie rozproszą, prawda? Z tego co widze to nie do końca widze opcje, by wrzucać w technikę, ile chakry mi się podoba, dlatego jeżeli ktoś zaatakuje taką samą technikę, taką samą techniką to chyba po prostu obaj zapłacą dwa koszty (za technike i za rozproszenie) i chyba tyle?

//- Zmieniłem koszt
- Poprawiłem specki/senniny wedle sugestii, delikatnie rozwijając opis.

► Pokaż Spoiler | Hiken: Fūsetsugiri | Secret Sword: Snowstorm Slash
Hiken: Fūsetsugiri | Secret Sword: Snowstorm Slash秘剣・風雪斬り
KlasyfikacjaBushidō, Kontrola Czakry, Transformacja kształtu
PieczęcieBrak, czas ładowania równy 10 pieczęciom, wyciągnięcie miecza z pochwy i wykonanie szerokiego cięcia wkoło siebie (co można zrobić już w ostatnich sekundach podczas kumulacji chakry)
KosztPodwójny — za falę uderzeniową | Standardowy na turę za podtrzymanie tornada.
ZasięgŚrednica 15 metrów wkoło użytkownika
WymaganiaIaido A
Samuraj rozpoczyna skupienie chakry na swoim ostrzu podczas gdy te wciąż znajduje się w pochwie. Uwolnienie energii następuje w chwili wykonania szerokiego cięcia dookoła siebie. Uwolniona chakra rozchodzi się od użytkownika i staje się falą uderzeniową zdolną do poszatkowania i odepchnięcia tego, co znajdzie się w zasięgu jej działania.

Posiadając rangę S w Bushidō zasięg techniki zwiększa się do średnicy 30 metrów
Posiadając Specjalizację w Bushido samuraj otrzymuje możliwość przelania chakry na ostrze i posłania jej na zasięg do 10 metrów gdzie po dotarciu technika rozpoczyna swoje standardowe działanie.
Posiadając Sennina Bushido fala uderzeniowa po osiągnięciu maksymalnego zasięgu jest w stanie zmienić się w chakrowe tornado utrzymujące się na zasięgu działania techniki, dopóki użytkownik zapłaci koszt podtrzymania techniki — Standardowy na turę podtrzymania. Tornado wpływa na wszystkie cele w zasięgu, nawet użytkownika.
Posiadając Kontrolę chakry 9 i Sennina Bushido samuraj jest w stanie kontrolować efekty tworzone przez tornado na tyle, że jest w stanie uchronić się przed niszczycielskim wpływem własnej techniki mimo pozostawania na obszarze jej działania.


- No właśnie to rozchodzące się cięcie jest tą falą uderzeniową, która zwyczajnie w cele na swojej drodze uderza — może to kwestia innego sformułowania tego, daj mi znać.
- Nie wiem, czy chcemy wyliczać dokładne stopnie tutaj, zwłaszcza że istnieje milion sposobów, by zasięg samego obrotu powiększyć i nie są one skomplikowane (jak choćby delikatny obrót na nodze, czy nawet zdolność z iaido które pozwala wykonywać zamachy z niewygodnych kątów)
- Zastanawiałem się jak te tornado przełożyć na tą technikę, nie mniej to nie mój wymysł. Osobiście moim zdaniem najlepsza opcja jest taka, by tornado było opcją niezależną, od zwykłej, dosyć sensownej fali uderzeniowej.
- Nie wiem, czy dodawanie wymogów żywiołowych do technik nomen omen niebędących wt to dobra opcja, zwłaszcza, że dla samuraja wymaga to wspomagania. Gdybym wrzucał to jako WT to bym nie miał z tym problemu. Generalnie jest to w dalszym ciągu samurajowa transformacja kształtu — bardzo zaawansowana, może nawet bardzo chakrożerna (tak jak w bajeczce w sumie, może warto iść w tę stronę, jak sądzisz?) Może zwyczajnie trzeba inaczej zbudować kwestie samego tornada, albo rozdzielić to na dwie techniki? Tak czy inaczej, podrzucam linki do tego jak wyglądało to w bajeczce, są dwa wykonania tego jutsu (tak wiem, że już gdzieś go dostałeś, ale tutaj nie zapomnisz. Fajnie jakby udało się coś SENSOWNEGO wypracować, bo nikt nie chce tutaj niszczyciela światów.Link 1 Link 2 - 18:26

//poprawki - zmieniłem kąt na bardziej opisowe "dookoła siebie" - z resztą się, póki co wstrzymuję, bo może zmieni się kierunek.
Ostatnio zmieniony 03 lut 2022, 1:18 przez Katagiri Kayo, łącznie zmieniany 1 raz.
► Pokaż Spoiler | Sens Bushido odnajduje w śmierci
Prowadzone misje 7/4
Misja CPatrol - Kurosawa Shin'ichi
Awatar użytkownika
Yamanaka Iso
Posty: 30
Rejestracja: 17 sty 2022, 20:57
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Poprawione wersje:
Yamanaka Iso pisze: 22 sty 2022, 20:10
Tensō no Jutsu | Heavenly Transfer Technique天送の術­
KlasyfikacjaTechnika czasoprzestrzenna
PieczęcieBaran -> Szczur -> Wół -> Koń -> Baran -> Pies -> Dzik -> Wół -> Baran
KosztDwukrotny za obiekt | Czterokrotny za osobę
Zasięgn/d
WymaganiaZnajomość miejsca do którego wysyłamy obiekt
Używając tej techniki użytkownik jest w stanie wysyłać obiekty w dowolne miejsce z prędkością światła. Podczas przeniesienia, obiekt zostaje pochłonięty przez światło i przenosi się do żądanego miejsca docelowego przez wąski promień, przypominający piorun. Aby móc wykonać jutsu potrzebny jest specjalny podest, na którym ustawia się obiekt teleportowany (podest zdobywany na misji po zwój)

Posiadając Sennina w Ninjutsu: Możliwe jest przenoszenie ludzi przy pomocy techniki jednak Ci muszą posiadać wytrzymałość na poziomie co najmniej 9 ponieważ w innym wypadku zostaną rozerwani na strzępy.
Duży Zwój
Duży Zwój
Duży Zwój
Yamanaka Iso pisze: 22 sty 2022, 22:58
Doton: Tōjinbō | Earth Release: Fighting Blade Rod土遁・闘刃棒­
KlasyfikacjaTransformacja Natury
PieczęcieWąż→ Tygrys → Ptak → Wół → Dzik → Tygrys
KosztDwukrotny
Zasięg Okrąg o promieniu 20m
WymaganiaDoton: Doryūheki, Doton: Ganchūrō no Jutsu
Technika tworząca rozległy twór przypominający kamienne kolumny o wysokości około 5m. Wyrastające z podłoża kamienie pokrywają wyznaczony przez użytkownika obszar tworząc coś na wzór labiryntu. Jutsu nie służy bezpośrednio do zadawania obrażeń tylko dezorientacji przeciwnika i przygotowaniu sobie gruntu do dalszej walki.
Mimo więc bycia sklasyfikowaną jako technika rangi B, jej moc znajduje się w przedziale od B do S.
  • B: koszt równy dwukrotnemu kosztowi rangi B. Powierzchnia stworzonego labiryntu: okrąg o promieniu 20m
  • A: koszt równy dwukrotnemu kosztowi rangi A. Powierzchnia stworzonego labiryntu: okrąg o promieniu 35m Wymagania: Doton A
  • S: koszt równy dwukrotnemu kosztowi rangi S. Powierzchnia stworzonego labiryntu: okrąg o promieniu 50m Wymagania: Doton S
Posiadając Sennina Doton: Koszt wykonania techniki jest standardowy zamiast dwukrotnego
. . .
Obrazek
Telepatia
Dialog
Awatar użytkownika
Inuzuka Nana
Posty: 373
Rejestracja: 19 lip 2021, 19:19
Ranga: Chūnin
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Gatenga | Fang Rotating Fang牙転牙
KlasyfikacjaJŪJIN
Zasięg30m
PieczęcieBrak, kumulacja chakry zajmuje tyle co złożenie pięciu pieczęci
KosztStandardowy
Wymagania---
Inuzuka wraz ze swoim psem przybierają kształt przypominający tarczę piły. Poruszają się przy tym z dużą prędkością, zadając spore obrażenia, nie mające problemu np. przeciąć grubego głazu wpół. Ninja ma kontrolę nad torem jazdy, jednakże z pewnymi ograniczeniami – żeby skręcić musi jechać po łuku, nie wykręci nagle o dziewięćdziesiąt stopni. Podczas jazdy korzystanie ze zmysłu wzroku jest niemożliwe, więc ninja musi polegać na swoim węchu oraz słuchu. Wykonanie techniki bez wcześniejszego oznaczenia celu przy pomocy Dainamikku Mākingu wymaga skupienia się, żeby shinobi wraz ze swoim psem na siebie nie wpadli. Ze względu na dużą prędkość oraz fakt, że tarcze są dwie, technika jest ciężka do ominięcia. Istnieje również możliwość wykonania techniki pojedynczo czy to przez użytkownika, czy też psa.

Jūjin na poziomie A: Zasięg techniki wzrasta do 45 metrów. Jednocześnie Inuzuka ze swoim psem są już na tyle oznajmieni ze swoimi zapachami, że bez użycia Dainamikku Mākingu szansa, że na siebie wpadną w trakcie używania jutsu znacząco maleje, a ich ataki są ze sobą jeszcze lepiej skoordynowane.
Jūjin na poziomie S: Zasięg techniki wzrasta do 55 metrów. Kumulacja czakry zajmuje czas jak złożenie jednej pieczęci.
Specjalizacja w Jūjin: Pozwala na użycie tej techniki z dwoma psami, w ten sposób tworząc trzy piły.
Obrazek
Awatar użytkownika
Nara Shizu
Posty: 509
Rejestracja: 28 cze 2021, 12:57
Ranga: Genin
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Do wracając do kwestii techniczek Mirai! Pozwolę sobie tutaj podzielić to na dwie części, jedną gdzie wspominam o techniczkach od oczek i drugą co do technik antydemonicznych, bo no... trochę bardziej w tych drugich chcę się wypowiedzieć ;3
► Pokaż Spoiler | Techniki oczkowe
1. Chikai Mirai - Podniesiono pieczęci do 5, oraz dodano zapisek do tej specki z 9 refleksu, że nie chodzi tutaj o przewidywanie pieczęci, o. Może będzie w ten sposób good, a jak nie to ogólnie wywalę to widzenie jutsu.
2. Dōsatsu - Niby klan nie ma nic wspólnego z empatią, ale to jest basically klan co może "widzieć" wszystko prawie. Thou, jeżeli techniczni uważają że nie pasuje, no to out.
3. Zen Shikai - Tylko... to wtedy jest kompletnie inna technika. O kompletnie innym zamyśle. To co panowie proponują, to nie jest nawet blisko widzenia do okoła siebie, a zwyczajnie widzenia punktu oddalonego o 20 metrów dalej. Prosiłbym jednak, o rozważenie techniki takiej, jaka to miała być, i ewentualnie stwierdzenia że no nie ma żadnych szans aby widzenie dookoła siebie przeszło. I mile widziany też powód, to nie będę truł o to wam głowy ;3 A, i podniosłem tu też pieczęci do 5, bo to by było raczej niezmienne nie ważne co.
4. Kako no Michi - Podniesiono ilość pieczęci, dodano to co zasugerowaliście więc chyba wszystko powinno być git.
5. Tamatebako - Zmienione na range E.
12. Enkei - zwiększono do 10 ilość pieczęci.
13. Senkei - Dodałem do wymagań Enkei, zmieniłem nazwę w wyniku złączenia z Rekishi-kan i podniosłem ilość pieczęci do 15 (w ciul dużo, ale cóż). Jeżeli jeszcze bardziej ich ilość będziecie chcieli podnieść, to no spoko.
14. Rekishi-kan - Połączone z Senkei, chyba wszystko powinno być okej z opisem. Taką mam nadzieję.
15. Mae - zmienione na E, dodano wspomniane wymaganie.

1.
► Pokaż Spoiler | Chikai Mirai
Chikai Mirai | Close Future近い未来
KlasyfikacjaJikagan
PieczęcieBaran → Wąż → Smok → Wąż → Wół
KosztPołowiczny na turę
ZasięgWzroku
WymaganiaAktywne Dojutsu
Technika kapłanek Mirai, opierająca się na przewidywaniu bliskiej przyszłości dzięki charakterystycznym właściwościom ich oczu. Przewidywana przyszłość nie jest bardzo odległa i ograniczona jest do kolejnych 3 sekund. Przyszłość widziana jest w postaci powidoku. Jak dobrej jest to przewidywanie, zależy od percepcji użytkownika. Przy niewielkiej, przewidywanie to nie jest bardzo dokładne i można dzięki niemu określić jedynie przemieszczenie się innych osób. Wraz jej rozwojem dokładność widzianych obrazów się zwiększa i można dostrzec nawet używane techniki czy pieczęcie. W praktyce zdolność ta to przewidywanie ruchów. W przypadku kiedy użytkownik znajduje się pod wpływem iluzji, widziana przyszłość też jest tą z iluzji.

Posiadając Refleks 7 użytkownik jest w stanie przewidywać dokładniej ruchy przeciwnika. Jest w stanie dojrzeć też ruchy ich rąk, jednak nie na tyle dokładnie by rozpoznać pieczęci. Ma również problem z doświadczonymi użytkownikami stylów walki.
Posiadając Refleks 8 użytkownik dokładniej przewiduje wszystko co się dzieje w otoczeniu. Jest w stanie skupić się na wielu rzeczach na raz podczas patrzenia w przyszłość np. pięciu przeciwnikach.
Posiadając Specjalizację w Jikagan użytkownik jest w stanie reagować na widzianą przyszłość bez żadnych opóźnień jakie mogą wynikać z widzeniach “dwóch czasów”. Można również pominąć pieczęci i używać w tym samym czasie co Zen Shikai.
Posiadając Refleks 9 oraz Specjalizację w Jikagan użytkownik jest w stanie zobaczyć najmniejsze detale przyszłości jaką widzi, może bardzo dokładnie przewidywać ruchy przeciwników co do najmniejszych drgnięć i techniki jakie Ci zamierzają wykonać. Nie bazuje to jednak na rozpoznawaniu pieczęci, a dojrzeniu efektu jutsu w "przyszłości".
2.
► Pokaż Spoiler | Dōsatsu
Dōsatsu | Insight洞察
KlasyfikacjaJikagan
PieczęcieWół → Małpa → Smok
KosztStandardowy na turę
ZasięgWzroku
WymaganiaAktywne Dojutsu
Technika kapłanek, opierająca się na widzeniu teraźniejszości za pomocą Jikagana, jakiej celem jest ujrzenie emocji osób na jakie to spoglądamy. Pozwala to kapłankom na zobaczenie wokół ludzi “otoczki” przypominającej aurę o różnych barwach odpowiadającym emocjom.

Różowy - miłość.
Żółty - szczęście.
Błękitny - oczekiwania.
Zielony - zaufanie.
Pomarańczowy - zaskoczenie.
Szary - obojętność.
Niebieski - strach.
Fioletowy - obrzydzenie.
Czerwony - złość.
Czarny - smutek.

Kolory te w aurze osoby mogą się mieszać. Im większa ilość danego koloru, tym intensywniej emocje odczuwa widziana osoba. Wielkość widzianej aury również zależy od intensywności odczuwanych emocji.

Specjalne: można podtrzymywać w połączeniu z innymi technikami modyfikującymi wizję Mirai. Koszt turowy jest wtedy sumą kosztów obu tych technik.

Posiadając Specjalizację w Jikagan użytkownik widzi nie tylko emocje, ale i aktualne intencje osoby. Nie ma to jednak wizualnego efektu. Zwyczajnie obserwując kogoś, są w stanie określić czy ten ktoś posiada wrogie/przyjazne intencje i w kogo kierunku są one skierowane. Można również pominąć pieczęci.
3.
► Pokaż Spoiler | Zen Shikai
Zen Shikai | Full View全視界
KlasyfikacjaJikagan
PieczęcieSzczur → Dzik → Szczur → Smok → Pies
KosztPołowiczny na turę
Zasięg20 metrów
WymaganiaAktywne Dojutsu
Technika kapłanek Mirai pozwalająca im na widzenie wszystkiego dookoła. W przeciwieństwie jednak do Tsūjitegana czy Byakugana, jest też znacznie słabsza. Pierwszym jej ograniczeniem jest brak możliwości widzenia chakry, a drugim znacznie mniejszy zasięg. Kapłanki są w stanie prześwietlać obiekty, pokonując w ten sposób wszelkie przeszkody stojące na linii wzroku. Z łatwością pokonuje grube mury jak i "bariery" tak znaczące jak ściany pudełka czy warstwy ubrań. Wizja zawsze jest w kolorze. Zasięg takiego widzenia można zwiększyć max do 60 metrów, zwiększając odpowiednio koszt techniki.

Posiadając Specjalizację w Jikagan można pominąć wymagane pieczęci i używać techniki w tym samym czasie co Chikai Mirai.
4.
► Pokaż Spoiler | Kako no Michi
Kako no Michi | Past Way過去の道
KlasyfikacjaJikagan
PieczęciePtak → Smok → Królik
KosztStandardowy na turę
ZasięgDotykowy
WymaganiaAktywne Dojutsu
Technika kapłanek, polegająca na zobaczeniu przeszłości przedmiotu. Po złożeniu pieczęci, a następnie dotknięciu przedmiotu i zamknięciu oczu, kapłanki Mirai dostają wizję podobną do filmu puszczonego wstecz. Z perspektywy trzecioosobowej, widzą one dzieje przedmiotu z okresu ostatniego miesiąca z jego perspektywy czyli jeżeli był w worku, to widać tylko ciemność.

Film taki możemy oglądać w normalnym tempie 1:1, jednak też go przyspieszyć na tyle, że miesiąc minie nam w ciągu 3 minut. Rzecz jasna, im większe przyśpieszenie tym łatwiej pominąć istotne detale. Możemy dowolnie manipulować prędkością filmu, ciągle ją zmieniając bez konsekwencji. Nie można jednak filmu cofać - można zamiast tego jedynie ponownie użyć techniki. W filmie widzimy jedynie teren o promieniu 5 metrów wokół przedmiotu. Dalej widzimy tylko ciemność. Możemy w ten sposób dowiedzieć się kto przedmiot posiadał, jak był używany, jak znalazł się w miejscu jakim jest aktualnie i tak dalej. W tych wizjach nie jesteśmy w stanie usłyszeć słów osób w okolicy przedmiotu.

Posiadając Specjalizację w Jikagan jesteśmy w stanie usłyszeć dźwięki w wizji jakie roztaczają się wokół przedmiotu.
Posiadając Sennina w Jikagan jesteśmy w stanie cofnąć film.
5.
► Pokaż Spoiler | Tamatebako
Tamatebako | Jewel-hand-box玉手箱
KlasyfikacjaJikagan, Kinjutsu
PieczęciePtak → Klaśnięcie dłońmi
KosztLosowy
ZasięgLosowy
WymaganiaAktywne Dojutsu
Technika kapłanek będąca kwintesencją szaleństwa. Używając tej techniki, kapłanki Mirai przelewają niewielką ilość chakry do swoich oczu i… dają się pokierować Jikaganowi. Ten, może im pokazać to czego pragną, jak i coś kompletnie z tym niezwiązanego. Kompletnie losowego. Przez to jednak, technika ta nie ma ograniczeń co do możliwości zobaczenia rzeczy. Cały przyszłość, teraźniejszość i przyszłość, a także wszelka wiedza do zdobycia stoi przed nami otworem. Ma to jednak swój koszt, a ten jest… nieprzewidywalny. Jikagan może zadecydować, że technika ta będzie kosztować nas prawie całe zasoby chakra, zostawiając nas kompletnie wyczerpanymi. Może zadecydować, że to co ujrzeliśmy było tyle warte, że oślepniemy. Możemy stracić całkowicie przytomność lub wpaść w śpiączkę. Może również zadecydować, że kosztem jaki musimy ponieść jest nasza śmierć.

W przypadku użycia techniki, MG prowadzący ma obowiązek zgłosić się do MF z wymyśloną “wizją” dla gracza jaki jej użył oraz kosztu. Bez otrzymania od niego zgody nie można dać graczowi takiej wizji oraz kosztu.

Posiadając Specjalizację w Jikagan koszta jakie ponosimy są delikatniejsze i Jikagan nie może nas już zabić. Dalej może jednak nas wyczerpać do skrajów wytrzymałości. Można również pominąć pieczęci oraz klaśnięcie.
12.
► Pokaż Spoiler | Enkei
Enkei | Distant View遠景
KlasyfikacjaJikagan
PieczęcieDzik → Szczur → Wąż → Pies → Zając → Smok → Wąż → Tygrys → Ptak → Tygrys
KosztStandardowy na turę
ZasięgNieograniczony
WymaganiaAktywne Dojutsu, Sennin Jikagan
Technika kapłanek, polegająca na obserwowaniu wydarzeń dziejących się w teraźniejszości, jednak równie dobrze w kompletnie innym zakątku świata. Nie ma ograniczeń co do zasięgu w tej kwestii. Oczywiście, nie jest to jednak takie proste jak tylko uruchomienie Jikagana. Są trzy sposoby, na zobaczenie odległych wydarzeń:

  • Posiadanie przedmiotu należącego do osoby lub miejsca, jakie chcemy obserwować. W przypadku przedmiotu należącego do osoby, musi to być przedmiot z jakim ta spędziła dłuższą chwilę. W przypadku miejsca, przedmiot taki musiał przebywać w nim również dłuższą chwilę.
  • Wykorzystując inną osobę jako medium. Kładąc rękę na drugiej osoby, kapłanka jest w stanie udać się wzrokiem do miejsca/przedmiotu/innej osoby, o których ta teraz najbardziej myśli. Metoda ta wymaga specjalizacji w Jikaganie.
  • Kiedy sama kapłanka jest bardzo blisko z osobą/przedmiotem/miejscem jakie to chce zobaczyć.
Sposób w jaki widzimy dane wydarzenie np. z lotu ptaka, czy bezpośrednio za osobą jaką chcieliśmy zobaczyć, czy nawet się w nią wcielając jest ustalany przez MG prowadzący wątek. Kapłanka nie może jednak oddalić się na więcej niż 15 metrów od swojego “celu”. Słyszymy również wszystko co się dzieje w takim miejscu.

Wszystkie te rzeczy dalej ocenia MG i decyduje o ich efektywności na bazie naszego medium oraz intencji. W przypadku jednak, kiedy technika jest wykorzystywana na innym graczu, musi się udać z tym do MF o potwierdzenie, że przedmiot faktycznie był na tyle graczu bliski. Jeżeli gracz uważa, że wynik techniki powinien być inny, również może zgłosić się do MF z ewentualnymi zażaleniami, aby ocenił własnoręcznie.

Podczas używania techniki, kapłanka staje się bezbronna, nie widząc oraz nie słysząc tego co dzieje się wokół niej, dopóki sama nie zdecyduje się przerwać techniki.
13.
► Pokaż Spoiler | Senkei
Mugen | Infinite無限
KlasyfikacjaJikagan
PieczęcieMałpa → Koń → Tygrys → Małpa → Tygrys → Wół → Zając → Małpa → Wół → Tygrys → Zając → Wąż → Baran → Wół → Małpa
KosztStandardowy
ZasięgNieograniczony
WymaganiaAktywne Dojutsu, Sennin Jikagan, Enkei
Technika kapłanek, polegająca na obserwowaniu wydarzeń dziejących się w przyszłości lub przeszłości. Nie ma ograniczeń co do czasu do jakiego możemy się przenieść, a także co do lokacji do jakiej się wzrokiem przeniesiemy. Używając jednak po prostu tej techniki, nie jesteśmy w stanie określić tego co zobaczymy. Jedynie to, czy chcemy zobaczyć przeszłość czy przyszłość jest naszym wyborem. Są jednak sposoby, na zawężenie tego z czym związana będzie nasza wizja. Są na to trzy sposoby wykorzystujące różne media:

  • Przedmiot. Posiadając przedmiot, jest większa szansa że zobaczymy przyszłość lub przeszłość związaną z tym przedmiotem, osobą jaka jest jego właścicielem lub miejscem z jakiego on pochodzi.
  • Inna osoba. Znajdując się obok innej osoby i skupiając się na niej, mamy większą szansę na ujrzenie przyszłości/przyszłości tej postaci. Ta szansa jest jeszcze większa, kiedy aktualnie ta emocja przeżywa jakieś intensywniejsze emocje.
  • Wspomnienia innej osoby. Kładąc rękę na drugiej osoby, kapłanka jest w stanie udać się wzrokiem do przyszłości lub przyszłości miejsca/przedmiotu/innej osoby, o których ta teraz najbardziej myśli. Metoda ta wymaga specjalizacji w Jikaganie.
  • Kiedy sama kapłanka jest bardzo blisko z osobą/przedmiotem/miejscem jakiego to przyszłość lub przeszłość chce zobaczyć.
Sposób w jaki widzimy dane wydarzenie np. z lotu ptaka, czy bezpośrednio za osobą jaką chcieliśmy zobaczyć, czy nawet się w nią wcielając jest ustalany przez MG prowadzący wątek. Kapłanka nie może jednak oddalić się na więcej niż 15 metrów od swojego “celu”. Słyszymy również wszystko co się dzieje w takim miejscu. Minusem techniki jest jednak, że nie jesteśmy w stanie kontrolować jak odległą przyszłość lub przeszłość widzimy, ani ile taka wizja będzie trwać. Należy też pamiętać, że ścieżek przyszłości jest nieskończoność, i to co zobaczymy może się wcale nie wydarzyć. Im bardziej jest to wydarzenie odległe, tym większa szansa.

Wszystkie te rzeczy dalej ocenia MG i decyduje o ich efektywności na bazie naszego medium oraz intencji. W przypadku jednak, kiedy technika jest wykorzystywana na innym graczu, musi się udać z tym do MF o potwierdzenie, że przedmiot faktycznie był na tyle graczu bliski. Jeżeli gracz uważa, że wynik techniki powinien być inny, również może zgłosić się do MF z ewentualnymi zażaleniami, aby ocenił własnoręcznie.

Podczas używania techniki, kapłanka staje się bezbronna, nie widząc oraz nie słysząc tego co dzieje się wokół niej, dopóki sama nie zdecyduje się przerwać techniki.
14. Złączona z tą wyżej.
15.
► Pokaż Spoiler | Mae
Mae | Before
KlasyfikacjaJikagan
Pieczęcie-
KosztNieograniczony
ZasięgNieograniczony
WymaganiaPrzebudzenie oka Jikagan
Główna technika kapłanek, na której to bazowana jest cała reszta. Technika cofająca czas. Technika nie jest używana przez gracza, a zawsze aktywuje się w przypadku dużego zagrożenia. Użytkownik może jedynie zadecydować nad tym kiedy techniki użyć. Poza tym, nie ma żadnej kontroli nad tą zdolnością. Może cofnąć się nawet o wiele lat. Pełnia efektów rzadko kiedy jest taka sama - podobnie jak ich cena. Podczas używania techniki, oczy kapłanek zmieniają kolor i przybierają charakterystyczny wzór.

Mechanicznie, gracz sam decyduje kiedy chce cofnąć czas. W tym momencie post pisze nie MG gracza, a GMF lub MF przez niego wyznaczony. To on decyduje ile czasu zostało cofnięte, a także jaka jest cena za to. Warto jednak wiedzieć, że cofanie czasu w przypadku mało istotnych rzeczy może nieść za sobą spore konsekwencje, tak samo jak nadużywanie swojej mocy lub cofanie czasu w przypadku bardzo istotnych fabularnie i złożonych wydarzeń uwzględniających wielu graczy. Generalnie w większości przypadków mówimy raczej o zapłacie w postaci zmęczenia, zakazu korzystania z Dōjutsu do końca wątku czy chwilowej ślepoty. Jeśli jednak gracz będzie nadużywał tej mocy do błahych celów, w każdej sytuacji, która nie idzie po jego myśli, konsekwencje mogą być dużo większe.

Specjalne: Technika nie kosztuje PT, każda kapłanka ją dostaje wraz z wbiciem Jikagana na S.
► Pokaż Spoiler | Techniki anydemoniczne
Okej, więc kwestia numer 1, jaka mnie trapi. Mam wrażenie, że przy wycenie niektórych technik zapomnieliście że są one antydemoniczne. Czyli, działają jedynie tylko przeciwko demonom i są w tym wyspecjalizowane. Czyli z automatu, technika B antydemoniczna będzie potężniejsza/lepsza od techniki o podobnym zamyśle rangi B (czy to mniejszą ilością pieczęci, czy to zwyczajnie siłą), tylko dlatego że jest ona wyspecjalizowana na konkretne istoty. Czyli zamiast działania na wszystkich ludzi na świecie, działają tylko na 9-10 + x demonów jakie sobie MF wymyślą. Mocne ograniczenie. I tak, pewnie uczyni to łapanie bijuu łatwiejszym dla członkiń tego klanu. O to chodzi. No, także... pamiętajcie o tym fakcie, bo mam wrażenie że został on zapomniany.

6. Onikoroshi - okej, so. Wyrzuciłem o obniżaniu wytrzymałości. Tyle jestem w stanie dać, i nie czuć bólu. Zmieniłem trochę co do przebijania barier, ale dalej jest tam że bardzo łatwo przechodzą. Więcej pieczęci thou i wyrzucenie specki? Nie. To tak, jakbyście w Hien wymagali, aby użytkownik złożył najpierw 10 pieczęci. Gdzie ta technika jest swoistym odpowiednikiem Hien, tylko dla kapłanek, mająca jeszcze rangę A zamiast rangi B, co z automatu zwiększa dość znacząco koszta. Jakby, opłacalność tej techniki runie wtedy tak bardzo, że... no. Że mnie to boli w oczy, jako gracze nie będącego w klanie Mirai.
7. Shinka - Podobnie. Technika rangi A. Macie 6 pieczęci przy podwójnym koszcie A na turę. Powiedziałbym, że można zamiast tego wyrzucić bonus z posiadania Jikagan'a na S i zostawić to jak jest. Kwestia Siły Woli natomiast... nie. Kurde, to co zaproponowaliście jest prawie porównywalne z bonusem w stylu Taijutsu na randze S. I mowimy tu o technice tylko przeciwko demonom. Z góry wam powiem, mało który będzie miał coś mniej niż 7/8. To ma działać nawet na bijuu jak ktoś ma specjalizację, taki jest tego zamysł. Z czego dalej możesz oberwać bijuudamą wedle praw tej techniki. So kinda... nic w technice nie zmieniałem, bo no. Chcę lepszego uzasadnienia dlaczego tak a nie inaczej, a najlepiej ponownego przemyślenia jej.
8. Chikai Akuma - Podniosłem na B. Dodałem to z senninem. Zasięg techniki lekko zmniejszyłem, jednak nie tak bardzo jak wy chcieliście. Dlaczego? Ponownie, powołuje się to na technikę antydemoniczną. Technikę bardzo ograniczoną, praktycznie do parunastu istot. Mam wrażenie, że zostawienie tu standardowych zasięgów dla typowych technik jest... no.
9. Han Akuma - zmieniono na 9 pieczęci, resztę doprecyzowano.
10. Onihasoto - Podniesiono do 15 pieczęci. Dodano wymagania innej techniki czasoprzestrzennej, ale zamiast Ninjutsu S wrzuciłem wymóg Ninjutsu A (ten sam argument w tej kwestii, co w reszcie rzeczy).
11. Akuma Fuin - podniosłem trochę ilość pieczęci. Ale że w 2 etapie nie chcę ich tonę, to też podniosłem w pierwszy etapie. I mamy techniki 2 etapowe, którą pieczęciami w pierwszym etapie nadrapiają ilość w drugim, dont try to fool me. Dodałem że użytkownik musi stać w kręgu, ile potrzeba siły by taki krąg zniszczyć, że przedmiot też musi być w kręgu oraz doprecyzowałem kwestię zdejmowania bariery wewnątrz. Czego nie zrobiłem, to podniesienie wymagania Fuin do S i usunięcia bariery. Dlaczego? A no, jest to techniczka Mirai. Ozwojowana techniczka Mirai. Specjalnie przeciwko demonom, przez klan tworzący techniki przeciwko demonom. Czy kapłanki generalnie były mistrzynami Fuinjutsu? Doubt. Raczej miały na to własne sposoby. Kwestia bariery natomiast... no, musi ona być. Technika i tak wymaga wiele. Uwcześniejsze, pół godzinne, przygotowanie się, spore wymogi do zapieczętowania demona bo ta musi być unieruchomiona lub nieprzytomna. Generalnie, bez bariery? W walce z demonami taka pieczęć zostanie zdmuchnięta i tyle z całej zabawy kapłanki Mirai. Nie rozdzielałbym więc tego na dwie techniki, bo jedna praktycznie nie może istnieć bez drugiej. Ponownie też, tylko demony aktywują tą barierę. Zły gracz czy NPC może bez problemu krąg zniszczyć. Wykorzystanie techniki jest więc ciężkie i tak, i wymaga trochę napocenia się aby pieczętowanie się udało. Czy mam to ponownie porównać do naszej też ozwojowanej choć przez nikogo nie posiadanej, techniki pieczętującej rangi S jaką dużo łatwiej wykonać (choć prawda, ta Mirai ma większe możliwości)? I hope not.

6.
► Pokaż Spoiler | Onikoroshi
Onikoroshi | Demon Slayer鬼殺し
KlasyfikacjaJikagan, Anty-demoniczna technika
PieczęciePTAK → KOŃ → SZCZUR → SMOK → KRÓLIK → KLAŚNIĘCIE DŁOŃMI
KosztStandardowy za turę
ZasięgBezpośredni
Wymagania-
Technika kapłanek polegająca na otoczeniu dłoni jasną, białą chakrą jakiej przeznaczeniem jest zadanie jak największego bólu demonom. Złapanie dłońmi broni, przenosi również tą aurę na broń użytkownika. Normalne osoby zranione tak pokrytym ostrzem, strzałą czy pięścią nie odczuwają nic specjalnego. W przypadku jednak demonów oraz Ogoniastych Bestii, każda zadana w ten sposób rana zaczyna ich palić od wewnątrz. Ból taki rozprzestrzenia się powolnie po całym ciele bestii. Im więcej takich ran, i im dłużej trwa walka, tym większa szansa że demon padnie nieprzytomny od samego bólu. To ocenia jednak MG. W dodatku ostrze/strzały pokryte taką chakrą bardzo łatwo przechodzą przez demoniczne bariery/pancerze/skóre np. przez skorupę Sanbiego.


Posiadając Jikagan S możemy pominąć 3 pierwsze pieczęci.
Posiadając Specjalizację w Jikagan możemy pominąć wszystkie pieczęci.
7.
► Pokaż Spoiler | Shinka
Shinka | Sacred Flame神火
KlasyfikacjaJikagan, Anty-demoniczna technika
Pieczęcie KOŃ → MAŁPA → SMOK → PTAK → SZCZUR → KLAŚNIĘCIE DŁOŃMI
KosztPodwójny za turę
Zasięg20 metrów
Wymagania-
Technika kapłanek polegająca na uwolnieniu z siebie ogromnej ilości jasnej, białej chakry przystosowanej przeciwko demonom. Wokół kapłanki tworzy się niewielka, jasna powłoka jaka to nie oślepia specjalnie nikogo. Dla demonów jednak, staje się ona jak mini-słońce którego instynktownie się boją. I o to w tej technice chodzi. O zasianie strachu w sercach demonów. Te czują wewnętrzną niechęć do prowadzenia konfliktu z taką kapłanką. Dodatkowo nie są w stanie się zbliżyć do taki kapłanki bliżej niż na 20 metrów dopóki technika jest aktywna. Dalej mogą jednak zaatakować z daleka. Technika nie działa przeciwko Ogoniastym Bestią, ze względu na ich większą odporność.


Posiadając Jikagan S możemy pominąć pierwsze trzy pieczęci.
Posiadając Specjalizację w Jikagan technika działa nawet na Ogoniaste Bestie.
8.
► Pokaż Spoiler | Chikai Akuma
Chikai Akuma | Near Devil近い悪魔
KlasyfikacjaJikagan, Anty-demoniczna technika
PieczęcieMAŁPA → SZCZUR → PTAK → WÓŁ → KLAŚNIĘCIE DŁOŃMI
KosztStandardowy za turę
Zasięg20 metrów
Wymagania-
Bardzo prosta technika kapłanek, polegająca na wyczuwaniu demonów w okolicy niczym sensor. Nie jesteśmy jednak w stanie określić konkretnie co to jest za demon. Trzymając złączone dłonie, są one wyczuć wszelkie demoniczne istoty znajdujące się w zasięgu 10 metrów oraz określić ich dokładne położenie.

Posiadając Jikagan A zasięg techniki wzrasta do 40 metrów.
Posiadając Jikagan S zasięg techniki wzrasta do 80 metrów.
Posiadając Sennina w Jikagan jesteśmy w stanie określić jakiego demona wyczuwamy. Czy jest to bijuu zapieczętowany w jinchuriki, czy jest to jakiś inny rodzaj demona, czy ktoś posiada tylko demonicznę rękę itp.
Posiadając Specjalizację w Jikagan możemy pominąć pieczęci. Dalej jednak należy mieć złączone dłonie, by techniki używać.
9.
► Pokaż Spoiler | Han Akuma
Han Akuma | Anti-Devil反悪魔
KlasyfikacjaJikagan, Anty-demoniczna technika
PieczęcieSzczur → Smok → Dzik → Pies → Szczur → Wół → Tygrys → Ptak → KLAŚNIĘCIE DŁOŃMI
KosztStandardowy/Standardowy za turę
Zasięg-
Wymagania-
Bardziej skomplikowana technika kapłanek polegająca na dodaniu aspektu technik anty-demonicznych do normalnych jutsu. Pieczęci należy złożyć przed jutsu, jakie to chcemy wzmocnić. Sprawia to, że każde wykonane tak jutsu bardziej rani demony, w tym Ogoniaste Bestie. Tarcze, stają się silniejsze przeciwko demoniczym technikom. Pięczęci, mocniej takie demony wiążą. I tak dalej. W przypadku, kiedy technika jaką wzmacniamy jest turowa, koszt za jej wzmocnienie również jest turowy. (nie byłem pewien jak to opisać, tak by jasne było jak znacznie bardziej, pls help)


Posiadając Jikagan S możemy pominąć 3 pieczęci.
Posiadając Specjalizację w Jikagan możemy pominąć 3 pieczęci (łączy się z bonusem za Jikagan S).
Średni zwój---
Średni zwój---
Średni zwój---
10.
► Pokaż Spoiler | Onihasoto
Onihasoto | The Demon Outside鬼は外
KlasyfikacjaJikagan, Anty-demoniczna technika, Jikukan
PieczęcieWół → Koń → Wąż → Wół → Pies → Szczur → Wąż → Koń → Baran → Wąż → Baran → Małpa → Pies → Małpa → KLAŚNIĘCIE DŁOŃMI
KosztRóżny
Koszt zależny jest od dwóch czynników: rangi demona oraz jego wielkości.
  • Demony malutkie, małe i średnie tj. do rozmiaru psa - koszt standardowy rangi demona;
  • Demony spore, duże i wielkie tj. do rozmiaru słonia - koszt potrójny rangi demona;
  • Demony olbrzymie i monstrualne tj. do rozmiaru największych Ogoniastych Bestii - koszt pięciokrotny rangi demona. Minimalny koszt to 1 000 chakry.
  • Demony-molochy, sięgające swym rozmiarem setek metrów wysokości i więcej - koszt siedmiokrotny rangi demona. Minimalny koszt to 7 500 chakry.
ZasięgBezpośrednia
WymaganiaSennin Jikagan, Inna technika czasoprzestrzenna, Ninjutsu A
Jedna z najpotężniejszych technik anty-demonicznych kapłanek, jakiej celem jest przepędzenie demona z naszych okolic. Po złożeniu pieczęci i klaśnięciu dłońmi, wokół dłoń kapłanki pojawia się otoczka z białej chakry. Dotykając demona, w tym Ogoniastej Bestii, teleportujemy go 30km zdala od nas w losowym kierunku. Technika działa jedynie na demony oraz Ogoniaste Bestie. Przeciwko normalnym ludziom nie ma szans zadziałania i będzie zwyczajnym marnotrawstwem chakry.

Posiadając Specjalizację w Jikagan możemy pominąć 4 pieczęci.
11.
► Pokaż Spoiler | Akuma Fuin
Akuma Fuin | Devil Seal悪魔封じ
KlasyfikacjaJikagan, Anty-demoniczna technika, Jikukan, TECHNIKA PIECZĘTUJĄCA
PieczęcieI ETAP: Małpa → Szczur → Koń → Szczur → Baran → Ptak → Koń → Tygrys → Wół → Smok → Pies → Smok → Szczur → Tygrys → Ptak → Zając → Baran → Małpa → Koń → Ptak
II ETAP: Zając → Smok → Zając → Koń → Pies → Małpa → Zając → KLAŚNIĘCIE DŁOŃMI
KosztPierwszy etap; Pojedynczy | Drugi Etap: Potrójny
ZasięgBezpośrednia
WymaganiaSennin Jikagan, FŪINJUTSU B, KONTROLA CHAKRY 8
Na przestrzeni czasu, technika jaka zyskała miano najpotężniejszej techniki klanu Mirai. Technika, zdolna do zapieczętowania demonów, wraz z ogoniastymi bestiami, w miejscu, przedmiocie lub człowieku. Wymagane jest do tego wcześniej przygotowane miejsce poprzez namalowanie kręgu runicznego (średnica 10 metrów) przy pomocy krwi kapłanki, co zajmuje nawet profesjonalistom pół godziny. Następnie należy przelać do kręgu sporą ilość chakry (standardowy koszt S) i może to zrobić tylko osoba jakiej to krew została rozlana. Przelanie chakry sprawia, że krąg jest chroniony i każda próba zniszczenia go przez demona - świadoma lub nie - spotka się z szarą barierą jaka powstrzyma taki atak. Bariera chroni jednak jedynie sam krąg, nie ludzi w nim się znajdujących. Należy też zwrócić uwagę, że normalni ludzie normalnie mogą krąg zniszczyć. Takie przygotowania kończą pierwszy etap.

Następnie należy takiego demona zwabić do nas. Aby go zapieczętować, musi znajdować się maksymalnie 50 metrów od granic kręgu i być bardzo wyczerpany, lub unieruchomiony. Użytkownik natomiast, musi znajdować się w samym kręgu. Po złożeniu pieczęci i przelaniu chakry, mamy następujące opcje w kwestii zapieczętowania go:

  • w samym kręgu. Ziemia pod kręgiem po zapieczętowaniu zacznie zmieniać się w wytrzymały kamień, jaki niezwykle ciężko zniszczyć. Wymagane jest do tego co najmniej uderzenie o sile 13 lub porównywalna temu technika. Uwolnienie demona jednak jest dalej proste. Wystarczy zniszczyć krąg. Dlatego, przy korzystaniu z tej metody, kapłanki miały w tendencje stawianie w takich miejscach kapliczek. Dobrze pilnowane kręgi jednak, są w stanie trzymać demony i przez stulecia.
  • w przedmiocie. Może to być dowolny przedmiot, niezależnie od rozmiarów, znajdujący się 5 metrów od użytkownika techniki i będący na terenie kręgu. Taki przedmiot jednak nie można demona utrzymać długo. Maksymalnie 1 rok. Jego wygodą jest jednak fakt, że możemy przenieść demona w wygodniejsze miejsce i tam zapieczętować go w kręgu. Nie trzeba wtedy ponownie toczyć walki z demonem, jedynie przedmiot na środku nowo stworzonego kręgu i przelać ponownie potrójny koszt rangi S, aby demon z przedmiotu przeszedł do kręgu. Pieczętowanie w przedmiocie jest jedynie możliwe posiadając Specjalizację Jikagan.
  • w innym człowieku, czyniąc z niego Jinchuriki. Taki człowiek musi się znajdować w centrum kręgu, jednak nie musi być przytomny. Na jego ciele tworzy się pieczęć, w dowolnym miejscu, kształcie i wielkości zależnie od woli pieczętującego. Podczas tworzenia pieczęci shinobi musi wyobrazić sobie jak będzie wyglądała kraina, więzienie oraz barierę, które będą oddzielać demona od świata. Póki pieczęć jest szczelna, bestia nie ma możliwości opuszczenia ciała Jinchūriki, jednak ten nie może także w pełni korzystać z jego mocy z racji na bariery jaka znajduje się wewnątrz świata oddzielającego demona. Oznacza to, że może on osiągnąć maksymalnie stadium Pierwszej Miniaturki.
Barierę wewnątrz siebie może zdjąć jedynie Jinchuriki, jaki to przeleje na nią chakrę zgodnie z własną wolą. Po zniszczeniu jej jednak, bestia może w pełni przejąć kontrolę nad jego ciałem jeżeli ten się z nią nie dogada lub jej nie uwięzi w innych sposób. Ze względu na niebezpieczeństwo jakie brak własnej kontroli nad takim demonem niesie, kapłanki rzadko korzystają z tej metody.
Duży zwójSiedziba kapłanek w Amegakure
Duży zwój---
Proszę o pozytywne rozpatrzenie moich techniczek :cute: Graficzki tam gdzie miałem pomysły są, z resztą lekki problem, tehehe~
Ostatnio zmieniony 05 lut 2022, 22:20 przez Nara Shizu, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Wcielenie Jelenia
Prowadzone wątki 5/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Akuma no jittai | Demonic Entity悪魔の実体
KlasyfikacjaSHIKEI SEPPUN
PieczęcieWąż → Szczur → Wół → Pies
Koszt Potrójny rangi D na turę. Minimum 6 pkt czakry na turę.
Zasięg10m od ciała
Wymagania
Jest to prawdziwa forma członków klanu Sukebe. Dzięki swej demonicznej włosowej naturze Sukebe może oderwać się od ciała, którym steruje. By utrzymać ten stan musi wydawać cały czas odrobine czakry wysyłając je do opuszczonego ciała, zatrzymując je przed rozpadem, przez co nie może oddalić się od niego dalej niż na 10m. W formie włosów, nie można wykonywać technik wymagających pieczęci oraz technik żywiołów i innych związanych z ciałami. Nie można też zmieniać ciał, gdy jedno z nich jest schowane i nie mamy dostępu do zwojów. Forma włosowa może lewitować maksymalnie 3 metry nad ziemią, może też poruszać się po płaskich powierzchniach. Bez problemu przeciska przez szczeliny. Po za lewitacją włosy mogą poruszać się po powierzchniach niczym ośmiornica. Lewitując przemieszcza się z prędkością równą połowie atrybutu szybkości, zaś gdy przemieszcza się po powierzchni robi to z prędkością równą pełnemu atutowi szybkości. Zamiast oczu demon posiada dwie świecące kropki, które może gasić i zapalać. Dotyczą jej te same atrybuty fizyczne co postaci z ciałem. Gdy formie włosów zostanie zadana śmiertelna rana, ginie wraz ze wszystkimi ciałami.
Ninjutsu Ranga S - Można pominąć wszystkie pieczęci, jednak kumulowanie czakry zajmuje tyle ile ich złożenie.
Ninjutsu Sennin - Zasięg techniki rośnie do 20m. W formie włosów można używać technik związanych z sensoringiem bez konieczności trzymania złożonej pieczęci.
Shiki Tenshin | Colour Corse Change四季天心
KlasyfikacjaSHIKEI SEPPUN
PieczęcieWąż → Szczur → Wół
Koszt Standardowy
ZasięgNa siebie
WymaganiaFuuinjutsu B, Ninjutsu B, Kuchiyose: Raikō Kenka, Gyaku Raiko Kenka
Technika ta pozwala na przeskoczenie między ciałami, które jest prawie niezauważalne. Ciała te należy przechowywać zapieczętowane w zwoju, inaczej uległyby uszkodzeniu, co wymaga dziedziny Fuinjutsu na randze D. Nieużywane i niezapieczętowane ciała ulegną degradacji. Po śmierci ciało rozsypuje się w pył. W wypadku śmierci jednego z ciał i posiadania innych, podmiana następuje automatycznie, lecz trzeba być świadomym, by to się stało. Obserwatorzy działania techniki widzą dziwne zawirowanie wokół postaci używającej Shiki Tenshin.
SHIKEI SEPPUN Ranga S - Proces zamiany ciał jest tak szybki, że widoczny jest on jako drobne drgnięcie postaci
Ninjutsu Ranga S - Można pominąć wszystkie pieczęci, jednak kumulowanie czakry zajmuje tyle ile ich złożenie.
Specjalizacja Shikei Seppun-
Bassuru shisen | Punishing Gaze罰する視線
KlasyfikacjaSHIKEI SEPPUN
Pieczęcie-
Koszt Standardowy
Zasięg 5m
Wymagania
Technika ta polega na ujawnieniu swojej demonicznej natury bez chowania ciała. Technika podobna do Sakki, lecz korzystająca z poziomu demonicznych zdolności, a nie siły woli użytkownika. Demon Sukebe rozpala swoje demoniczne świecące oczy, a ludzka twarz znika w cieniu pomiędzy włosami. Spojrzenie za pomocą demonicznych oczu może zmniejszyć zdolność reagowania celu, dezorientując i wywołując głęboki lęk, bądź tylko wystraszyć w wypadku niepowodzenia techniki. Technikę wykonać można będąc w formie włosów.
Różnica Siły Woli celu do Rangi Shikei Seppun użytkownika - jedna ranga = 2Efekt
Większa bądź równa 0Cel odporny na technikę
-1 lub -2Cel czuje niepokój
-3 lub -4Cel ma spowolnioną reakcję i czuje spory lęk
-5Cel jest przerażony i ma problemy z oceną sytuacji i kojarzeniem faktów - utrudniony dostęp do własnej pamięci
-6 i dalejCel jest sparaliżowany ze strachu i zapomina co się działo przez ostatnie kilka minut
Shikei Seppun rangi S - +1 do kalkulacji
Sennin Shikei Seppun - +1 do Shikei Seppun w kalkulacji
Specjalizacja Shikei Seppun - Różnica kalkulacji odejmowana jest od atrybutu Siły Woli celu na ilość tur równą tej samej różnicy.

Poprawione
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

0
Ostatnio zmieniony 07 lut 2022, 21:53 przez Sukebe Zotto, łącznie zmieniany 1 raz.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Kaguya Yoshimitsu
Posty: 21
Rejestracja: 02 sie 2021, 13:53
Ranga: Genin
Discord: Yoshimitsu
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Pomoc z uzupełnieniem treści

Hokkotsu no Yoroi花弁
KlasyfikacjaShikotsumyaku, Kontrola Chakry
PieczęcieSzczur
KosztStandardowy
ZasięgNa sobie
WymaganiaShikotsumyaku A
Flagowa technika klanu Kaguya. Użytkownik umacnia i rozprowadza własny układ kostny po całym ciele tworząc pod skórą zbroję, która jest w stanie wytrzymać niemal wszystko. Słabą stroną tej techniki jest tkanka skórna, która może zostać uszkodzona bez problemów powodując okropny ból. W czasie działania zbroi nie może dojść do krwotoku spowodowanego zerwaniem skóry, a wszystkie organy są świetnie chronione. Zbroja w żaden sposób nie utrudnia mobilności użytkownika, a jego ataki są dodatkowo wzmocnione przez nagromadzony i wzmocniony układ kostny.


Shikotsumyakui na randze A: Pozwala wyjąć maksymalnie dwanaście kości o długości 90cm.
Shikotsumyakui na randze S: Pozwala wyjąć z ciała maksymalnie dwadzieścia kości o długości 90cm oraz zwiększaść miejscową objętość koścca w celu wykorzystania go do ofensywy.
W specjalizacji Shikotsumyaku: Użytkownik może wysunąć maksymalnie dwadzieścia kości i dodatkowo je modyfikować (jedna modyfikacja), np. Zakrzywiać kościane ostrza lub tworzyć z Nich tarcze, włócznie etc. (długość maksymalnie na 90cm).
Ostatnio zmieniony 07 lut 2022, 18:52 przez Kaguya Yoshimitsu, łącznie zmieniany 3 razy.
Zablokowany

Wróć do „Archiwum”