• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Bugi i literówki

Miejsce przeprowadzania głównego dialogu z kadrą pod kątem wprowadzanych zmian, sugerowania własnych propozycji czy wszelakich zgłoszeń. Poszczególne kategorie dostały własne działy, celem większej przejrzystości i lepszej komunikacji. Jest to również dział, w jakim gracze mogą zgłaszać dłuższe nieobecności, podczas których ich obecność na forum będzie ograniczona.

Moderatorzy: Mistrzowie fabularni, Moderatorzy kuźni, Moderatorzy technik, Moderatorzy Kart Postaci

Awatar użytkownika
Yamanaka Aiko
Posty: 476
Rejestracja: 27 kwie 2021, 4:55
Ranga: Jōnin
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: meei#6947
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Re: Bugi i literówki

Obrazek

Koszt rozpisany w opisie głównym oraz kodzie różni się od siebie
Obrazek
w tobie jest dość miłości, by ogrzać cały świat
i dość gniewu, by cały świat zniszczyć
aria of the soul

telepatia | słowa #9c6cb5
myśli
głos
Zasięg sensora bez pieczęci | z pieczęcią24 metry | 1000 metrów
► Pokaż Spoiler
Inna odsłona Jajko
Was it a good choice, tho? - Fabuła D | Senju Rie
► Pokaż Spoiler
ja: Don przy sprawdzaniu mojej karty postaci czytał na głos na voice historię i prawie płakał ze śmiechu.
Ja też płakałam, ale bardziej z zażenowania

Hefajstos: Przepraszam. Moje są równie słabe, też się możesz pośmiać.
Znaczy nie słabe.
Przepraszam.
Śmieszne


Obrazek
According to Eiji, I'm officially Norka's balls
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1187
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: Bugi i literówki

Pirania no Kyōen | Feast of Piranhasピラニアの饗宴
KlasyfikacjaSamejutsu, Suiton, Transformacja Natury
PieczęciePtak → Smok → Wąż → Baran → Wół
KosztStandardowy za 5
Zasięg10 metrów
WymaganiaŹródło wody
Jedna z prostszych technik Hoshigaki. Za jej pomocą niezbyt doświadczeni użytkownicy są w stanie stworzyć z pobliskiego źródełka wody stado małych drapieżnych rybek wielkości piranii (35 cm), które następnie rzucają się na wroga, pływając w wodzie lub wyskakując z niej na odległość do 5 metrów. Gryzą małymi ostrymi ząbkami, które zadają niewielkie rany kłute, jednak ich siła tkwi w ilości - przy znacznej liczbie mogą stanowić zagrożenie nawet dla bardziej niebezpiecznych przeciwników. Poza tym świetnie się sprawdzają jako metoda na spowolnienie przeciwnika. Nie są jednak dość wytrzymałe, a po opuszczeniu zbiornika nie mogą się poruszać.

Posiadając Samejutsu na Randze A Standardowym kosztem można stworzyć 10 rybek.
Posiadając Samejutsu na Randze A Standardowym kosztem można stworzyć 15 rybek.
Posiadając Samejutsu na Randze S Standardowym kosztem można stworzyć 20 rybek.
Posiadając Specjalizację w Samejutsu użytkownik nie potrzebuje już źródła wody.
Posiadając Sennina w Samejutsu w momencie wydostania się na brzeg, pocisk zyskuje możliwość "pływania" po lądzie. Nie ogranicza to jego mobilności i jest traktowany, jakby nie opuścił wodnego środowiska.

Dwa razy ranga A w rozwinięciu. Powinno być B A S etc


edit:
Obrazek
Ostatnio zmieniony 20 sty 2023, 13:53 przez Kakarotto, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Chinoike Rai
Posty: 191
Rejestracja: 09 lut 2022, 15:14
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Rai
Discord: vR4Y#1635
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Bugi i literówki

► Pokaż Spoiler
Kasumi Jūsha no Jutsu | Mist Servant Technique霞従者の術
KlasyfikacjaGenjutsu, Technika Klonująca
PieczęcieWół → Ptak → Pies
KosztStandardowy za turę
Zasięg20 metrów średnicy
Wymagania---
Technika ta pozwala na stworzenie iluzji, będącej imitacją techniki klonującej. Od typowej techniki klonującej różni się tym, że klony nią stworzone nie muszą przypominać użytkownika. Na dodatek pojawiają się i znikają, wprowadzając jeszcze większą dezinformację na polu walki. Klonów można stworzyć 20.

Posiadając Genjutsu na randze S można utworzyć nawet 50 klonów0
Jeśli użytkownik posiada Specjalizację w Genjutsu to minimalny poziom Siły Woli wymagany do złamania tej iluzji wynosi 8.
Sposoby wyjścia
  • Techniki rozpraszania iluzji
  • Siła Woli 7+
► Pokaż Spoiler
Koishi | Pebbles小石
KlasyfikacjaGenjutsu, Iluzja wzrokowa
PieczęcieKrólik → Pies → Ptak
KosztPodwójny za nałożenie, Standardowy za utrzymanie na turę
ZasięgMax 10 metrów od rzucającego
WymaganiaMedium
Iluzja polegająca na nałożenie nałożeniu dowolnego obrazu na przedmiot. Przedmiot musi być mały (wymiary 15cmx15xmx10cm), a obraz może być dwukrotnie większy. I tak, to jest obraz, czyli jeśli na loda nałoży się obraz kunaia, to gdy zacznie się jeść loda to części tego kunaia nie będą znikać tylko zostaną nienaruszone. A dla złapanego w iluzje będzie to wyglądało jakby dana osoba jadła coś, co znajduje się w tym kunaiu.

Posiadając Genjutsu na randze A nie trzeba składać pieczęci.
Sposoby wyjścia
  • Techniki rozpraszania iluzji
  • Siła Woli 6+
Ostatnio zmieniony 25 sty 2023, 2:54 przez Chinoike Rai, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1991
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Bugi i literówki

Doned all (Except Ejji)
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1187
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: Bugi i literówki

Suiton: Tate Eboshi | Water Release: Shield Crow Hat Child水遁・楯烏帽子
KlasyfikacjaSuika no Jutsu, Suiton, Transformacja Natury
Pieczęcie Małpa → Ptak → Pies
KosztRóżny
ZasięgOkrąg o promieniu 5 metrów
WymaganiaIlość wody odpowiadająca rozmiarowi, jaki chcemy osiągnąć.
DodatkoweNauka techniki wymaga wydania 10 PT
Technika pozwala na zebranie znajdującej się w koło użytkownika wody i użycie jej do otoczenia swojego ciała. Woda może przybrać dowolny kształt. Osiągany rozmiar zależy od rangi dziedziny klanowej oraz ilości wody w koło użytkownika.
  • D: koszt standardowy D na turę. Można osiągnąć rozmiar Spory.
    C: koszt standardowy C na turę. Można osiągnąć rozmiar Duży.
    B: koszt standardowy B na turę. Można osiągnąć rozmiar Wielki. Wymagania: Suika no Jutsu B;
    A: koszt standardowy A na turę. Można osiągnąć rozmiar Olbrzymi. Wymagania: Suika no Jutsu A;
    S: koszt standardowy S na turę. Można osiągnąć rozmiar Monstrualny. Wymagania: Suika no Jutsu S;
Zepsuta lista a dokładniej brak [*]


Josaidōki no Jutsu | Defibrillator Technique 土遁・除細動器
KlasyfikacjaIRYŌ NINJUTSU, RAITON
PieczęcieCzas kumulacji chakry równy 5 pieczęciom → Złożenie dłoni
KosztStandardowy za jedno wyładowanie
ZasięgDotykowy
WymaganiaKontrola Chakry 7, Otwarta dziedzina Raiton
Technika defibrylacji (dosłownie), która powstała na skutek połączenia Iryō ninjutsu oraz Raitonu, który wówczas przyjmuje charakterystyczną, morską barwę. Medyk składa ręce (jak do modlitwy); w ciągu tej krótkiej chwili, wypełnia je impulsem elektrycznym, połączonym z medyczną chakrą. Umiejscowienie dłoni na klatce piersiowej rannego pozwala na przelanie przygotowanego wcześniej ładunku elektrycznego, który pobudza serce do właściwej pracy.
Technika ma szansę zadziałać jedynie w bardzo krótkim odstępie czasu od zatrzymania pracy serca (do kilku minut), nie da się nią wskrzeszać zmarłych. Nie ma również żadnego potencjału bojowego.

Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom.
japonska nazwa. Ktoś się rozpędził i jest earth release - defibrylator. o to "土遁・" nie potrzebne
Ostatnio zmieniony 20 lut 2023, 22:14 przez Kakarotto, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Cerberus
Posty: 229
Rejestracja: 28 kwie 2021, 14:53
Discord: lamozaur
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Bugi i literówki

1) Ejji - DONE. Zmiany obecnie wprowadzono w tematach - nie na mapie. Jednak mapa jest teraz reworkowana.
Było kilka błędów, gdzie zmiany musiały być lekko inne niż wskazane, ale tak. Wprowadzono.

2) Poprawiłem błąd w rozbieżności regulaminów odnośnie multikont (koszta PB) w głównym i regulaminie PB.
Ostatnio zmieniony 05 mar 2023, 21:53 przez Cerberus, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1187
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: Bugi i literówki

Kage Bunshin Daibakuha | Greate Shadow Clone Explosion分身大爆破
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika klonująca
PieczęcieWąż → Szczur -> Wół → Pies-> Smok → Wąż → Ptak
KosztStandardowy
ZasięgŚrednica - 6m
WymaganiaKage Bunshin no jutsu
Specjalna technika samozniszczenia dla klonów cienia. Siła eksplozji jest podobna do dwóch wybuchowych notek. Żeby doszło do eksplozji w klonie musi znajdować się ilość czakry równa standardowemu kosztowi A. Klon detonuje się po złożeniu pieczęci. Osoby ze zdolnościami sensorycznymi lub Dojutsu pozwalającym widzieć przepływ czakry, są w stanie zauważyć wzburzenie czakry u klona, na chwile przed eksplozją. W momencie eksplozji klon dezaktywuje wszystkie używane przez siebie techniki.
Sennin Ninjutsu: Jeśli klon w momencie eksplozji posiada wielokrotność standardowego kosztu rangi A, wtedy za każdą kolejną, średnica eksplozji rośnie o 2m. Za każdy dodatkowy standardowy A, siła rośnie o kolejne dwie notki. Maksymalny zasięg eksplozji to średnica 14m, a maksymalna siła to odpowiednik 10-ciu notek.
Predyspozycja Ninjutsu: Klony mogą detonować się pomijając pieczęcie, kumulując czakrę tyle czasu, ile zajęłoby ich złożenie.
Wymagania: kage bunshin no jutus + zła strzałka między szczur a wol

Obrazek
Shabondama no Ninjutsu | Soap Bubble Ninja Techniqueしゃぼん玉の忍術
KlasyfikacjaSuiton, Transformacja Natury
PieczęcieCzas skupiania chakry równy 5 pieczęcią
KosztRóżny za bąbelek
Zasięg30 metrów
WymaganiaInstrument do tworzenia baniek
DodatkoweTechnika kosztuje 15 PT
Technika służąca do utylizacji baniek w bardziej zaawansowany sposób, niż pozwala na to sama dziedzina Suitonu. Bańka sama w sobie nie posiada żadnych nadzwyczajnych właściwości, nie różniąc się wiele od bańki stworzonej metodami tradycyjnymi. Posiada standardową wytrzymałość bańki, jaką można zniszczyć nieopatrznym dźgnięciem palca, a ich szybkość zależy od posiadanej rangi dziedziny oraz warunków atmosferycznych, jakie mają na nie dość duży wpływ. Przyjmuje się również, że posiadając rangę D w Suitonie, prędkość baniek porównywalna jest z szybkością poruszania się wolniejszego (4) człowieka. Oznacza to więc, że bazowo po opanowaniu techniki, bąbelki mają co najmniej szybkość co bardziej prędkich (6) osobników. Wyjątkową właściwością ów baniek jest jednak fakt, że można je nasycić dowolną chakrą, jaką posiada użytkownik techniki, będąc w stanie osiągać całą listę różnych efektów tak długo, jak mają one sens. Ich siła jednak zależna jest od ilości chakry, jaką poświęciło się na stworzenie samego bąbelka. Istnieje więc możliwość chociażby nasycenia bąbelka naturą Ognia sprawiając, że będzie stworzony z wrzącej wody, lub Raitonem, dzięki czemu możliwe jest rażenie prądem czy nawet Suitonem, wypełniając bańkę wodą. Właściwość ta obejmuje również Kekken Genkai jak i Kekkei Tōta. raczej Kekkei Genkai

Istnieje możliwość podzielenia bąbelka na większą ich ilość kosztem ich wielkości. Tak długo, jak suma ich średnic wynosi tyle, ile posiada bąbelek stworzony przy użyciu chakry danej rangi, tak długo nie trzeba uiszczać dodatkowych opłat. Nie mniej siła takiego bąbelka również zostaje podzielona, przez co do uzyskania spodziewanych efektów, należy "trafić" wszystkimi bąbelkami.

  • Ranga E - uiszczając koszt standardowy E możliwe jest wytworzenie bańki o średnicy 2cm.
  • Ranga D - uiszczając koszt standardowy D możliwe jest wytworzenie bańki o średnicy 6cm.
  • Ranga C - uiszczając koszt standardowy C możliwe jest wytworzenie bańki o średnicy 10cm.
  • Ranga B - uiszczając koszt standardowy B możliwe jest wytworzenie bańki o średnicy 20cm.
  • Ranga A - uiszczając koszt standardowy A możliwe jest wytworzenie bańki o średnicy 30cm. Możliwe jest sterowanie bąbelkiem, o ile nie ma poważnych warunków atmosferycznych pokroju huraganu. Każdy poziom Refleksu powyżej 6 poziomu pozwala na swobodne kontrolowanie kolejnego bąbelka/grupy bąbelków, jaką można uzyskać za uiszczenie kolejnego kosztu standardowego dowolnej rangi. Mając więc Refleks na poziomie 7, można dla przykładu kontrolować jednego bąbelka/grupę bąbelków stworzonych kosztem B oraz jednego bąbelka/grupy bąbelków stworzonych kosztem S. Wymagania: Suiton A
  • Ranga S - uiszczając koszt standardowy S możliwe jest wytworzenie bańki o średnicy 60cm. Możliwe jest sterowanie bąbelkiem, o ile nie ma poważnych warunków atmosferycznych pokroju huraganu. Każdy poziom Refleksu powyżej 6 poziomu pozwala na swobodne kontrolowanie kolejnego bąbelka/grupy bąbelków, jaką można uzyskać za uiszczenie kolejnego kosztu standardowego dowolnej rangi. Mając więc Refleks na poziomie 7, można dla przykładu kontrolować jednego bąbelka/grupę bąbelków stworzonych kosztem B oraz jednego bąbelka/grupy bąbelków stworzonych kosztem S. Uiszczając koszt podwójny S możliwe jest wytworzenie bąbla o średnicy 2m, zdolnego unieść dorosłego człowieka. Bąbla tak stworzonego nie da się podzielić. Wymagania: Suiton S
Koszt nasycenia baniek dodatkową chakrą jest zależny od rodzaju tworzonych baniek. Bez względu na rangę, dodanie do nich dodatkowego elementu wiąże się z uiszczeniem dodatkowego kosztu standardowego. Jeżeli więc tworzymy bańkę o średnicy 20cm i zechcemy dodać do niej chakrę żywiołu, uiścimy koszt podwójny B, na jaki składa się standardowy za ich stworzenie oraz standardowy za nadanie im nowych właściwości.

Poniżej znajduje się lista efektów, jakie można uzyskać poprzez standardowe natury chakry. Należy jednak uznać ją za otwartą, a wymienione natury nie jako jedyne, jakie można wykorzystać. Efekt nasycenia baniek chakrą inną, niż wymienionymi poniżej ocenia wówczas MG i do niego należy decyzja, jak technika zachowa się w danych warunkach.
  • Chakra Suitonu: pozwala na wypełnienie dodatkowo baniek wodą bądź inną cieczą, do jakiej shinobi ma dostęp np. ropa podczas posiadania w swym arsenale techniki Suiton: Kokū no Jutsu nie tracąc przy tym na szybkości.
  • Chakra Raitonu: pozwala na nasycenie stworzonych baniek elektrycznością, nadając im możliwość rażenia prądem oraz parzenia poprzez energię Uwolnienia Błyskawicy zamkniętej w środku.
  • Chakra Katonu: pozwala na wprowadzenia wody, z jakiej stworzonej jest bańka/bańki w stan wrzenia, parząc cel przy kontakcie fizycznym dużo dotkliwiej, niż jest do tego zdolna chakra Raitonu.
  • Chakra Dotonu: pozwala na utwardzenie powłoki bańki do tego stopnia, że zwykłe przebicie jej staje się odpowiednio trudniejsze, nie tracąc przy tym na szybkości.
  • Chakra Fūtonu: pozwala na wypełnienie baniek skondensowanym powietrzem, jakie przy uderzeniu bańki o cel i jej zniszczeniu pozwala na zadanie obrażeń ciętych osobie bądź obiektowi, z jakim nastąpił impakt.
Posiadając Sennina w Suitonie możliwe jest wypuszczenie baniek również z własnych ust, nie potrzebując do tego innego narzędzia.
Posiadając Specjalizację w Suitonie czas kumulowania chakry spada do czasu porównywalnego ze złożeniem 2 pieczęci.
Ostatnio zmieniony 10 mar 2023, 22:26 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
Cerberus
Posty: 229
Rejestracja: 28 kwie 2021, 14:53
Discord: lamozaur
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Bugi i literówki

Garść błędów
► Pokaż Spoiler | Strona główna
Główna strona:
Rozliczenia:
1. Po użyciu zarówno, używamy ‘jak i’, zamiast samego ‘i’

Własne Techniki:
2. „nie występujące” piszemy razem „niewystępujące”

Kuźnia:
3. Podczas, gdy – spójników złożonych nie rozdziela się – zbędny przecinek

Ame no Kuni:
4. Niewielka kraina położona w samym środku Starego Kontynentu, granicząc ← powinno być granicząca.
5. Stanowi nie tylko jedyne miejsce na Starym Kontynencie, gdzie ninja są mile widziani — mieści w sobie jedyną pozostałą osadę, Wioskę Ukrytą w Deszczu, jaka to zaczęła rosnąć w siłę po zakończeniu walk zachęcając swoimi pacyfistycznym, prorodzinnym podejściem.
← brak przecinka “po zakończeniu walk, zachęcając swoimi pacyfistycznym”

Hi no Kuni:
6. Żyzne ziemie oraz umiarkowany klimat sprzyjają rozwojowi rolnictwa oraz gospodarki leśnej, zaopatrując kontynent w największe ilości drewna. - brak przecinka przed oraz. ++++
7. , ale również przestępcom nie czujących na swym karku spojrzenia sprawiedliwości.  ← nieczujących piszemy razem

Kaze no kuni:
8. Na zachód od Kraju Rzek temperatury zaczynają coraz bardziej doskwierać przerzedzając roślinność,  - brak przecinka – doskwierać, przerzedzając

Pozostałe kraje – Stary kontynent :
9. wśród – piszemy razem
10. Wśród nich warto PRZECINEK chociażby

Banana:
11. prowadzi przełęcz PRZECINEK jaką

Kaeru:
12. Wielkiego Gondoliera oraz Żabiego Króla, jednak sam Daimyō pełni rolę w większości  ← odgrywa rolę – pełnić może funkcję

Ringo no kuni:
13. południowym wschodzie – bez myślnika

Sakura no kuni:
14. Z tego powodu kraj ten jest jednym z najpiękniejszych podczas wiosny, kiedy to kwiaty zaczynają kwitnąć PRZECINEK dając magiczną atmosferę całemu Sakura no Kuni.

Hikari no kuni:
15. Wielu sąsiadów oraz nizinne ukształtowanie terenu sprawiają PRZECINEK że kraj ten jest wystawiony na nieustanną groźbę najazdu.
16. Czyli zwierzęta PRZECINEK które dobrze smakują lub 
17. Z drugiej strony ci PRZECINEK którzy przyjadą do Kraju Światła

Shonin:

18. Jest to kraj PRZECINEK jakiemu wszyscy by mogli
19. jedyne co moralnie może być kwestionowane, to fakt PRZECINEK że 
20. chodzą pogłoski PRZECINEK iż można tam kupić wszystko.

Pozostałe kraje - Nowy Kontynent - Centrum
21. do których można śmiało wliczyć Banana no Kuni PRZECINEK jak i 
22. Kraj Burz z Królestwem Kupieckim na czele, - zły szyk powinno być “na czele z Królestwem kupieckim”
23. przez nie liczne szlaki, zarówno te handlowe PRZECINEK jak i podróżnicze.
24. których sytuacja polityczna nie jest stabilna PRZECINEK bądź 

Hana:
25. Hana no Kuni leży w południowej części Nowego Kontynentu, NIEPOTRZEBNY PRZECINEK i nie należy do miejsc przez które ludzie często się przemieszczają.
26. Hana no Kuni leży w południowej części Nowego Kontynentu, i nie należy do miejsc PRZECINEK przez które ludzie często się przemieszczają.
27. Zimy potrafią być na tyle srogie, że podróżnicy górscy potrafią zamarznąć na śmierć PRZECINEK jeżeli nie znajdą dobrego schronienia przed śnieżycą.

Smocze imperium:
28. Jego bogactwo znacznie przekracza pozostałe, czego można na pierwszy rzut oka nie widzieć z racji PRZECINEK że większa jego część jest inwestowana w militaria. 
29. Głównym źródłem całego ich dochodu są kopalnie znajdujące się pod stolicą, pełne drogocennych kryształów PRZECINEK jakie są następnie odsprzedawane Królestwu Kupców.

Sabaku no kuni:
30.  Prawdą jest PRZECINEK jednak że miejsce to składa się z trzech takich - piaszczystej na wschodzie,
31.  Żyją one pod piaskami pustyni PRZECINEK kopiąc tunele I prężnie rozwijając swoją sieć.
32.  Czasem też pracują w okolicznych krajach, NIEPOTRZEBNY PRZECINEK lub sprzedają wielbłądy. 
33. Nie mają dla siebie nazwy, religii, a szczątkowa kultura typowa dla ludzi pustyni to w zasadzie wszystko PRZECINEK co mają. 

Pozostałe kraje – Nowy kontynent południe
34. Południe kontynentu gości więcej, ZBĘDNY PRZECINEK niż tylko trzy nacje.
35. Hana no Kuni do pomocy; nawet, ZBĘDNY PRZECINEK jeśli ich reputacja nie jest czymś, czym należy się chwalić.

Południowa wyspa:
Oni no kuni:
36.  tej chwili południe kraju pokrywają gęste trawy i krzewy PRZECINEK a gospodarka rolna prężnie się rozwija.
37. Gleby są bardzo żyzne dzięki minerałom PRZECINEK jakie wyrzucił z siebie wulkan i morze zalewające gorejącą lawę.
38. Północna część kraju, bliżej morza, jest bardziej NIE STOPNIUJEMY zdradziecka. Czarne plaże pełne są urwisk i wystających z morza ostrych, czarnych skał.

Kraj zamków:
39. Zarówno kobiety PRZECINEK jak I mężczyźni cenią sobie swoje włosy i zapuszczają je po pas, dbając o nie i wplatając w nie różne ozdoby.
40. Mężczyźni równie bardzo PRZECINEK jak o włosy, dbają o wąsy i brody. Ze względu na święty wręcz pogląd na pojedynki między dwiema osobami, większość mieszkańców tego kraju jest bardzo silna.

Uma no Kuni:
41.  Niektórzy mistrzowie pędzenia tego specjału są w stanie wyciągnąć z niego jeszcze większą moc PRZECINEK sprawiając, że po zażyciu tego trunku możemy dostać silnych halucynacji.

Umi no Kuni - Kraj Mórz
42. Jest to również dom rewelacyjnych kucharzy, potrafiących (UMIĄCYCH)  wyczarować niesamowite potrawy z niezwykłych gatunków zamieszkujących ich kraj.
43. Najstarsze z nich w Nishka zbierają się w największym domu danej społeczności PRZECINEK by obradować nad dalszymi poczynaniami, kontaktami z innymi społecznościami czy tym, kogo i za kogo wydać za mąż.

Pozostałe kraje – Południowa wyspa
44. Kraje nie PRZECINEK rzucające się zbyt szybko w oczy, najczęściej przez dość ograniczoną powierzchnię, jaką zajmują.
45. Do tych drugich najczęściej trzeba szukać innego połączenia, NIEPOTRZEBNY PRZECINEK niż poprzez istniejące, ubite drogi.

Kraina zwierząt:
46. Ciężko nazwać je oddzielnymi lokacjami, znajdującymi się po + za znanymi kontynentami. - POZA piszemy razem

Offtop:
47. Dział przeznaczony na wszelakie tematy i rozmowy poza fabularne, nie + związane z samym forum, rozgrywką czy panującymi realiami. - niezwiązane razem
Wymiana:
48.  Właściciele stron bądź for chętni do podjcia ← podjęcia się takowej współpracy, wszystkie potrzebne informacje znajdą w tym miejscu.
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1991
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Bugi i literówki

Kakarot doned
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Maji Eiji
Posty: 332
Rejestracja: 04 cze 2021, 8:21
Ranga: Chūnin
Discord: m.asayuu
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Bugi i literówki

Kilka błędów (2) które wyłapałem w technikach
► Pokaż Spoiler | Ninjutsu
W opisie jutsu Kage Bunshin Daibahuka jest wpisany bonus od predyspozycji, gdy mamy spejcalizacje
Obrazek
► Pokaż Spoiler | Kamizuru
Jest jakiś dziki spoiler pod jutsu Yōhōka no Okurimono
Obrazek
Obrazek
The world's greatest actor doesn't need a stage

► Pokaż Spoiler | Towarzysz na dobre i lepszsze
Zephyr
Legenda
Wiatr jaki jest każdy widzi. Siły natury od dawna uosobiane były z różnymi bóstwami, jak się okazało - nie bez powodu. Zefir jest to duch wiatru, jego uosobienie i wola. Niesforna istotka całkowicie utkana z wiatru. Nawet jeśli rozpędzona jakimiś technikami, odrodzi się sama z siebie po kilku fabularnych minutach. Nie posiada ona zdolności mowy jest jednak całkiem dobra w porozumiewaniu się na migi.
PosiadaczMaji Eiji
Zdolności
  • Posiada niesamowity zmysł orientacji w terenie, mogąc odnaleźć prawidłową drogę nawet w największym labiryncie
  • Dysponuje bardzo dobrym zmysłem węchu pozwalającym mu bez problemu zapamiętać i odnaleźć konkretne zapachy nawet z odległości kilku kilometrów
  • Osoba której towarzyszy duszek, obdarzona zostaje specjalizacją w dziedzinie Futonu, na dodatek jego jutsu tego żywiołu w starciu z Katonem nie są traktowane jak by były słabsze.
  • Posiadaczowi duszka, nie zabraknie również nigdy tlenu, nawet jeśli znajdzie się pod wodą nie będzie miał problemu z oddychaniem.
► Pokaż Spoiler | Hex chlorek
— Mowa —
Myśli
#ad82b8
Prowadzone Misje 0/4
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1187
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: Bugi i literówki

Samurajce. Random przecinek w miejscu gdzie go nie powinno byc
Obrazek

ranga B, wydaje mi sie ze zapisek "Wymagania: ryugu B" jest zbede jako iz sama technika jest rangi B
Kibo no Yoroi | Scale Armor規模の鎧
KlasyfikacjaRyūgū
PieczęcieZając → Smok → Tygrys → Szczur → Wąż → Koń
KosztRóżny na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania---
DodatkoweTechnika kosztuje 15 PT
Gady mogą pochwalić się nie tylko zdolnością lotu, ale również walorami defensywnymi, jakie zawdzięczają przede wszystkim posiadanym łuskom. Te są złożone nie tylko z kreatyny, ale równie z dużej zawartości chakry, jakie wybijają je ponad to, co można znaleźć u zwykłych gekonów czy węży. Wraz z większą biegłością w dziedzinie klanowej, możliwe staje się pokrycie ciała bardziej wytrzymałą szatą:
  • Ranga D: połowiczny koszt rangi D na turę za kończynę lub podwójny za całe ciało. Kruche łuski, jakie można śmiało zarysować nożem.
  • Ranga C: połowiczny koszt rangi C na turę za kończynę lub podwójny za całe ciało. Łuski, jakie można przebić czy złamać mieczem z uderzeniem o Sile minimum 6.
  • Ranga B: połowiczny koszt rangi B na turę za kończynę lub podwójny za całe ciało. Twarde łuski, zdolne wytrzymać techniki B czy uderzenia o Sile mniejszej niż 7. Wymagania: Ryūgū B
  • Ranga A: połowiczny koszt rangi A na turę za kończynę lub podwójny za całe ciało. Bardzo twarde łuski, jakie są w stanie przyjąć na siebie techniki A bądź uderzenia o Sile mniejszej niż 8. Wymagania: Ryūgū A
  • Ranga S: połowiczny koszt rangi S na turę za kończynę lub podwójny za całe ciało. Technicznie najtwardsze łuski, jakie osoba może wytworzyć na własnym ciele. Zbroja taka jest w stanie przyjąć na siebie techniki S i aby ją przebić, jest wymagany cios o Sile minimum 9.Wymagania: Ryūgū S
Ich kolor nie jest taki sam dla każdego przedstawiciela taki sam. Mogą one być na wpół przezroczyste, mienić się kolorami czy nawet przybrać barwę karnacji skóry, nie wyróżniając się bardziej, niż to konieczne. Łuski takie posiadają dodatkowe właściwości, jakie w dużej mierze zależą od władanego żywiołu. Manifestują się one jedynie wtedy, gdy dziedzina żywiołowa rozwinięta jest co najmniej na rangę B:
  • Katon: łuski pokrywa warstwa ognia, jaka jest nieszkodliwa dla użytkownika, ale parzy i zadaje dodatkowe obrażenia osobom mającym z nią kontakt fizyczny. W przypadku osób bijących w nie gołymi pięściami, można spodziewać się poparzeń, zaś przy broni zwiększa się szansa na jej uszkodzenie.
  • Suiton: łuski pokrywa warstwa wody, jaka jest nieszkodliwa dla użytkownika, ale porusza się ona z dużą szybkością na powierzchni i zadaje dodatkowe obrażenia osobom mającym z nią kontakt fizyczny. W przypadku osób bijących w nie gołymi pięściami, można spodziewać się dodatkowych zadarć, zadrapań i niewielkich nacięć, zaś przy broni zwiększa się szansa na jej uszkodzenie.
  • Fūton: łuski pokrywa warstwa powietrza, jaka jest nieszkodliwa dla użytkownika, ale porusza się ona z dużą szybkością na powierzchni i zadaje dodatkowe obrażenia osobom mającym z nią kontakt fizyczny. W przypadku osób bijących w nie gołymi pięściami, można spodziewać się dodatkowych nacięć i zdartej skóry, zaś przy broni zwiększa się szansa na jej uszkodzenie.
  • Raiton: łuski pokrywa warstwa elektryczności, jaka jest nieszkodliwa dla użytkownika, ale skacze po obszarze całej zbroi i zadaje dodatkowe obrażenia osobom mającym z nią kontakt fizyczny. W przypadku osób bijących w nie gołymi pięściami, można spodziewać się dodatkowych poparzeń oraz odrętwieć kończyn, zaś przy broni zwiększa się szansa na jej uszkodzenie.
  • Doton: łuski pokrywa kamienna warstwa, jaka jest nieszkodliwa dla użytkownika, ale przyprawia zbroję o chropowatą powierzchnię usianą ostrymi zakończeniami i zadaje dodatkowe obrażenia osobom mającym z nią kontakt fizyczny. W przypadku osób bijących w nie gołymi pięściami, można spodziewać się obdarć, skaleczeń czy rozcięć skóry, zaś przy broni zwiększa się szansa na jej uszkodzenie.
Rzecz jasna na działanie ów efektów narażone są osoby nie tylko uderzające w łuski w celach ofensywnych, ale również będące uderzane nawet, jeśli opis któregokolwiek z efektów może sugerować inaczej. Co więcej, łuski pokrywają całe ciało - łącznie z wszelakimi dodatkowymi kończynami, jakie byłyby wynikiem użycia innych technik np. skrzydła.

Posiadając Sennina Ryūgū, efekty wynikające z posiadanego żywiołu odczuwalne są również wtedy, gdy przeciwnik nie ma z nimi bezpośredniego kontaktu, jednak jego odległość od nich nie jest większa niż 30 centymetrów.
Posiadając Specjalizację w Ryūgū, możliwe jest pominięcie pieczęci. Zamiast tego należy kumulować chakrę tyle czasu, ile zajęłoby ich złożenie.
Ostatnio zmieniony 25 cze 2023, 15:17 przez Kakarotto, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Norka
Posty: 936
Rejestracja: 29 lip 2022, 0:50
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: Bugi i literówki

Obrazek

Zgłaszam buga w techniczce.

Bonus za A i S jest taki sam... i nawet jeśli stwierdzimy, że te bonusy się stakują, to pozwalają pominąć 8 pieczęci, gdzie technika sama w sobie ma 7 kappa
Obrazek
Prowadzone wątki
Przygody 2/2
贖罪道 | Droga do odkupienia - Maji Seitaro
心を慰めるために | Ku pokrzepieniu serc - Yokomine Yozora, Mitsukyevu Uiriamu, Takatsukasa Jugemu
Misje 5/3
Ranga C
Ranga B
Ranga A
Inne 2/2
Awatar użytkownika
Kurogane Hao
Posty: 229
Rejestracja: 07 cze 2021, 10:12
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Bugi i literówki

Trochę dziwnie w CSie etapie 2. Raczej miało być na czas 2 etapu.
Obrazek
Ostatnio zmieniony 05 lip 2023, 20:39 przez Kurogane Hao, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Sabataya Tamura
Posty: 513
Rejestracja: 15 maja 2021, 17:28
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: .vampiro
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Bugi i literówki

Atut czy biegłość:


Obrazek

Obrazek


I jeszcze widzę że technika SEISHIN KABE | MENTAL WALL nadal siedzi w ninjutsu.
Ostatnio zmieniony 26 lip 2023, 18:30 przez Sabataya Tamura, łącznie zmieniany 1 raz.

~~

Tsūjitegan

Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne [m]Max. dziedzina stylu przewidywanych ruchówKoszt utrzymania na turę
2 500200A20

Prowadzone Fabuły
Prowadzone Misje
Ranga D
Ranga C
Ranga B
Ranga A
Ranga S
Awatar użytkownika
Cerberus
Posty: 229
Rejestracja: 28 kwie 2021, 14:53
Discord: lamozaur
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Bugi i literówki

Prawdopodobnie (mam nadzieję), jest błąd w technice - URA RENGE | REVERSE LOTUS - w Hachimonie. Opis specjalizacji brzmi:

- "Posiadając Specjalizację w Hachimonie poziom wymaganego refleksu dla poszczególnych bram rośnie o 1." -

Co brzmi, jakby mając specjalizację w Hachimonie, mamy większe wymagania, niż ludzie którzy tej specjalizacji nie mają.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kontakt z administracją i ogłoszenia”