• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Kamaboko Gonpachiro

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Kamaboko Gonpachiro
Posty: 197
Rejestracja: 18 maja 2021, 13:59
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Kamaboko Gonpachiro

Tokui-ten | Singularity特異点
KlasyfikacjaNinjutu Czasoprzestrzenne
PieczęcieSmok → Zając → Smok → Ptak → Szczur → Dzik → Małpa → Dzik → Wąż → Pies → Wół → Pies
KosztDwukrotny
ZasięgPowstaje przy postaci, zasięg samego Singularity to 25 metrów
WymaganiaSennin Ninjutsu, Znajomość przynajmniej jednego jutsu czasoprzestrzennego
Technika ta tworzy punkt w czasie i przestrzeni którego jedynym celem jest przyciągać i zaburzać chakrę w okolicy. Tym samym w promieniu działania osobliwości:
- Wszystkie techniki oparte na chakrze lub innej formie energii są przyciągane w kierunku Singularity co powoduje zakrzywienie ich toru lotu w kierunku punktu o 25% na każde 4 metry przebyte w granicy działania jutsu
- Osłabia wszystkie techniki oparte na chakrze lub innej formie energii o rangę w dół
- Każda teleportacja której punkt startowy znajduje się w obrębie działania osobliwości, zakończy się pod osobliwością, jeśli punkt docelowy był poza działaniem techniki, teleportacja zabierze chakrę, ale nie zadziała.
- Wszelkie portale, wejścia lub wyjścia łączące ten wymiar z jakimkolwiek innym ulegają natychmiastowemu zamknięciu jeśli znajdują się na terenie osobliwości. Tym samym możliwe jest otwarcie portalu/przejścia do innego wymiaru i stracenia na to chakry, jednakże przejście to zamyka się w tym samym momencie w którym zostało otwarte ostatecznie jedynie marnując chakrę użytkownika.
Singularity działa przez 4 posty, co może przedłużyć jeśli w ostatniej turze działania ktoś w jej zasięgu użył jutsu, lub przeleciało w jej granicach jutsu oparte na chakrze lub innej formie energii. W takim wypadku czas działania wydłuża się o turę i powtarzało się to będzie tak długo, aż w ostatniej turze działania żadna z dwóch powyższych czynności nie zostanie wykonana. Ilość zasysanej do techniki chakry to po prostu koszt docelowy - koszt techniki o rangę niższej = ilość zassanej chakry. W momencie zakończenia działania jutsu, następuje zapaść osobliwości. W momencie zapaści, osobliwość imploduje uwalniając falę uderzeniową o zasięgu odpowiadającym standardowemu zasięgowi dla techniki danej rangi, zależnie od ilości zebranej przeez osobliwość chakry. Standardowo zawsze osiągnie siłę jutsu rangi D, następnie po zassaniu 1.000 chakry osiąga rangę C, 2.000 dla rangi B, 3.000 dla rangi A, 5.000 dla rangi S. Większe ilości zassanej chakry przekładają się na większy zasięg i siłę a konkrety zależne są od MG.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu: Osoby znajdujące się w zasięgu działania Singularity mają zaburzony układ chakry tym samym każde jutsu jest droższe o 10%. W przypadku darmowych jutsu zostaje naliczony koszt w postaci 10 chakry oraz ze względu na zaburzenie układu chakry w promieniu działania techniki, niemożliwe jest pomijanie pieczęci żadnym sposobem ani przez lepszą znajomość jutsu ani przez atuty, zapanowanie nad chakrą staje się na tyle trudne że trzeba złożyć wszystkie pieczęci. Jutsu nie wymagające pieczęci mają dwa razy dłuższy czas kumulacji chakry niż normalnie.
Posiadając Specjalizację i Sennina w Ninjutsu: Możliwe jest przesuwanie osobliwości jeśli znajduje się w jej zasięgu o 5 metrów na post
PRYWATNA
Ostatnio zmieniony 11 lut 2022, 14:53 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1187
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: Kamaboko Gonpachiro

Słowem wstępu powiem, że wiem iż wszystko po angielsku brzmi spoko ale jak gramy po polsku to pisz "osobliwość/anomalia" a nie Singularity xd

Co do samej techniki. Stwierdzenie punt w czasie i przestrzeni brzmi ładnie ale jest tu zbędne. Nijak nie panujesz nad czasem a technika trwa jak każda inna. De facto to nawet nie jest technika czasoprzestrzenna i tu pozwole sobie zacytować:
Technika czasoprzestrzenna - bardzo zaawansowana grupa technik, wpływającą na czas i przestrzeń. Dzięki nim możliwe są np. teleportacje, przechodzenie do innego wymiaru czy widzenie rzeczy poza normalnym zasięgiem wzroku. Na ogół charakteryzują się dużymi możliwościami i zasięgami, znacznie wykraczającymi poza te normalnie dostępne dla technik.
Ty tak naprawde robisz idk, punkt przyciągania chakry? Absorbuje on techniki jakie się znajdują w promieniu działania o którym napiszę pod koniec.
  1. ten punkt jest w zasadzie ok
  2. tu też ok
  3. tu bym zazpisał, że teleportacja zostaje odpowiednio zniesiona w stronę osobliwości tak jak w pkt 1
  4. no i tu jest problem. Załużmy łatwy przypadek czyli używasz Shunshina ale tylko centymetrem paluszka wchodzisz w zasięg techniki. Czemu miało by cię niemal przeteleportować/wciągnąć 25m dalej pod osobliwość? Idąc dlaej tym tropem mamy technikę dashu w Raitonie jaka cię przenosi szybciej do metalowego obiektu. Tu obiekt zostanie wciągnięty, czy użytkownik? Jedno i drugie? Co w przypadku jeśli sztucznie zwiększasz swoją szybkość np Raiton Chakra Modo albo czymś innym co może zostać opracowane. Tak czy inaczej zrobił bym tu jak wyżej czyli po prostu znosi cię w stronę osobliwości, ale jeśli masz odpowiednio dużo Szybkości/Siły by się oprzeć to to możesz zignorować.
  5. tu mam mieszane uczucia. Jeśli ktoś np ma zapłacić Standardowy koszt za utworzenie przejścia między wymiarami, to chakra jest zabierana z tego portalu. ok. Z drugiej strony jeśli będzie stale pakował chakre w portal czyli płacił koszt turowy, to portal powinien się utrzymać mimo ciągłego wysysania chakry. ew zmieniać swoje położenie bliżej osobliwości.
  6. To akurat średnio widze. Technika zasysa chakre z technik a nie z osób w niej się znajdujących. Jak ktoś używa chakry czy to do Katonu czy to do Shunshina, to ona opuszcza jego ciało i jest zasysana. Już i tak płaci obniżeniem rangi techniki a to sporo.
  7. To samo co wyżej. Ilość składanych pieczęci niema nic do kosztu. Nawet Hyuuga jak ci zamkną tenketsu odpowiedzialne za przepływ chakry, to niema wymogu składania kompletu pieczęci jeśli masz atut albo idk Sennina czy coś. Po prostu płacisz więcej. Niemniej jednak nie widzę tego tak samo jak w punkcie wyżej.
Co do ostatniej części. 4 tury w sumie raczej ok? Zapisek, że jeśli w ostatniej turze działania nie zasyśnie chakry to się kończy też ok. kwestia pozostaje samej chakry jaką w sysa bo to niema rozpisanego. Jak walniesz Katonem na obszarze działania to ranga się obniży o 1 co oznacza, że zamiast S zrobie A. Niemniej jednak jakaś chakra zostaje gdyż jakieś obrażenia są zadawane. Określić trzeba ile tej chakry się wytraca (np 25% włożonej w technikę chakry). Wybuch jest ok ale zasięgi bym dał wg rozpiski czyli. Bazowy zasięg zasysania 25m jest ok bo to standard S. Wybuch rangi D 3m, C 5m, B 10m i tak dalej. przy wchłonięciu tych 5k chakry byłby 25m i za każde kolejne 5k chakry by się zwiększał o kolejne idk 15-25m. Obrażenia uzależnione od ilości chakry ale nie mamy chyba czegoś takiego jak obrażenia podwójne S więc to już zostaje w kwestii MG ile się tego zniszczyło.
Co do przesuwania osobliwości. Ty musisz złapać tę osobliwość i ją ręcznie przesunąć? Myślami jeśli stoisz x metrów od niej? 5m na post to odległość jaką możesz ją przesunąć?
Awatar użytkownika
Kamaboko Gonpachiro
Posty: 197
Rejestracja: 18 maja 2021, 13:59
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Kamaboko Gonpachiro

Ok, dlaczego to jest technika czasoprzestrzenna:
* W teleportacjach również nie masz kontroli czasu, samą przestrzeń
* Wpływam na teleportacje innych ludzi przesuwając ich pod singularity(Chociaż kto wie jak to będzie po nerfach) wpływam więc na ich położenie w przestrzeni
* To samo robię z technikami, przesuwając je w kierunku osobliwości
* Mało tego zmniejszając dystans od Singularity o 25% za każde 4m przebyte w zasięgu działania, doprowadzamy do tego że technika nigdy nie zetknie się z samym singularity. Taka fajna fizyczna zależność przestrzeni i czasu. Anyway Technika jest jak najbardziej czasoprzestrzenna, ja wiem że wgląda inaczej niż te do których przywykliście, to nie oznacza jednak że nią nie jest.

Nazwa - Rozumiem więc że na Rasengana mówisz wirująca sfera a na Hiraishina, latający Bóg piorunów? Please, będę sobie nazywał moją technikę tak, jak ja chcę. Technika posiada nazwy w trzech językach i ze wszystkich trzech języków będę korzystał w opisie, jeśli mnie najdzie na to ochota. Jeśli nagle zaczniemy korzystać tylko z Polskich - wiesz gdzie mnie szukać.

A teraz nerfy.

3. Nah, to jest punkt na którym zależy mi najbardziej. To ma być technika której clue to właśnie nie pozwalanie na teleportacje przez ściągnięcie użytkownika pod osobliwość. Jeśli uważasz że to za silne możemy podzielić na dwie techniki jedną od rozwalania innym technik czasoprzestrzennych i drugą od chakry. Lub zrobić jeszcze jakoś inaczej.
4. Fair point, wywalę to jak ustalimy resztę.
5. Nie, w momencie w którym przechodzisz przez portal - wywaliłoby cię pod osobliwość. Anyway, tak to ma działać. Że w obliczy osobliwości wszystkie inne techniki czasoprzestrzenne kończą się pod nią.
6. Co jeśli podzielimy to na dwie techniki jak mówiłem? Jedną do babrania ludziom chakry, drugą do babrania technik czasoprzestrzennych?
7. To że ktoś tego nie ma, nie oznacza że ktoś inny mieć nie może. Zakłócenie układu chakry tutaj poprzez przyciąganie chakry w kierunku osobliwości, może objawiać się na różne sposoby. Bo jest to mało sprecyzowany termin, jedni mogą chcieć uzyskać efekt X bo znają go z mangi, ja chcę uzyskać innowacyjny efekt Y bo... chcę uzyskać efekt Y. A biorąc pod uwagę z jak vague terminem tutaj dealujemy to jest to fabularnie możliwe, tak więc zostaje kwestia balansu technicznego.

W przypadku zasysania energii z jutsu zrobiłbym proste Koszt S - Koszt A = Zassany koszt w przypadku technik rangi S i tak dalej. Prosto i nie skomplikowanie.
Co do zasięgu wybuchu, to nie bardzo czaje co masz na myśli z tym i tak dalej. W sensie, nie wiem jak przeliczasz te metry przy większych ilościach pochłoniętej chakry. Co do "Podwójnego S" chodzi mi o "Jak technika S o podwójnym koszcie" ale możemy to też zostawić jako coś zależnego od MG, I'm fine with that.
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1187
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: Kamaboko Gonpachiro

Dobra zostałem dzielnie przekonany do Czasoprzestrzennej i załóżmy, że do nazwy też xd

Nerfy. Ah yes.

3. mogę przystać na to, że jeśli punkt końcowy teleportacji znajduje się na terenia działania Osobliwości to jest ściągany do środka. Jeśli ktoś chciałby się wyteleportować (czyli punkt startowy jest na obszarze) to technika po prostu zawodzi i postać zostaje w miejscu i traci chakre jaka zasila Osobliwość. Popatrz np na takiego Hiraishina albo Kamui gdzie punkt końcowy teleportacji może być kilometry dalej. Osobliwość niema na to wpływu ale ma wpływ na punkt startowy.
4. ok
5. to tu już bym zostawił tę wersję co jest obecnie, że portale się automatycznie zamykają bo jest z nich wyssana chakra.
6 i 7. to mam inną propozycję. Przypadkiem masz wolny zapis Specki więc proponuję to przerzucić na speckę. Czyli jesteś tak zajebisty w ninjutsu, że to zaburza też chakrę wewnątrz osób a nie tylko tę z technik. Czyli 10% koszt up spoko, pieczęci też niech będą.

Ofc zasysasz chakre typa czyli za technikę S za jaką zapłacił 500 odejmujemy 250 czyli 250 dla Osobliwości. Im ktoś ma mniej KC tym lepiej dla ciebie. Pasuje, proszem dopisać.

Liczę to na bazie zasięgów technik z regulaminu. Technika D działa na obszaże 3m, technika C na 5m, B na 10m i tak dalej. Skoro Osobliwość zassie tyle chakry by zrobić wybuch A to będzie miało zasięg techniki A i obrażenia techniki A. Powyżej S zasięg by się zwiększał lub opisywał to MG z czym też jestem fine.
Ostatnio zmieniony 10 lut 2022, 1:53 przez Kakarotto, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Kamaboko Gonpachiro
Posty: 197
Rejestracja: 18 maja 2021, 13:59
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Kamaboko Gonpachiro

Fix'd
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1187
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: Kamaboko Gonpachiro

Przeredagowane. Zobacz czy wszystko jest git i ci przeniosę.
Tokui-ten | Singularity特異点
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika czasoprzestrzenna
PieczęcieSmok → Zając → Smok → Ptak → Szczur → Dzik → Małpa → Dzik → Wąż → Pies → Wół → Pies
KosztDwukrotny
Zasięgstworzenie: przy nas
Singularity: 25 metrów
WymaganiaSennin Ninjutsu, Znajomość przynajmniej jednego jutsu czasoprzestrzennego
Technika ta tworzy punkt w czasie i przestrzeni którego jedynym celem jest przyciągać i zaburzać chakrę w okolicy. Tym samym w promieniu działania osobliwości występują następujące efekty:
  • Wszystkie techniki oparte na chakrze lub innej formie energii są przyciągane w kierunku Singularity co powoduje zakrzywienie ich toru lotu w kierunku punktu o 25% na każde 4 metry przebyte w granicy działania jutsu.
  • Osłabia wszystkie techniki oparte na chakrze lub innej formie energii o rangę w dół.
  • Każda teleportacja której punkt docelowy znajduje się w obrębie działania osobliwości, zakończy się pod osobliwością. Jeśli punkt końcowy jest poza działaniem techniki, teleportacja zabierze chakrę i nie zadziała.
  • Wszelkie portale, wejścia lub wyjścia łączące ten wymiar z jakimkolwiek innym ulegają natychmiastowemu zamknięciu jeśli znajdują się na terenie osobliwości. Tym samym możliwe jest otwarcie portalu/przejścia do innego wymiaru i stracenia na to chakry, jednakże przejście to zamyka się w tym samym momencie w którym zostało otwarte ostatecznie jedynie marnując chakrę użytkownika.
Singularity działa przez 4 posty, co może przedłużyć jeśli w ostatniej turze działania ktoś w jej zasięgu użył jutsu, lub przeleciało w jej granicach jutsu oparte na chakrze lub innej formie energii. W takim wypadku czas działania wydłuża się o turę i powtarzało się to będzie tak długo, aż w ostatniej turze działania żadna z dwóch powyższych czynności nie zostanie wykonana. Ilość zasysanej do techniki chakry bazuje na KC osoby używającej zasysanego jutsu i jest to: koszt używanej techniki - koszt techniki o rangę niższej. W momencie zakończenia działania jutsu, następuje zapaść osobliwości. W tym momencie Singularity imploduje uwalniając falę uderzeniową o zasięgu odpowiadającym standardowemu zasięgowi dla techniki danej rangi, zależnie od ilości zebranej przez osobliwość chakry. Standardowo zawsze osiągnie siłę jutsu rangi D, następnie po zassaniu 1.000 chakry osiąga rangę C, 2.000 dla rangi B, 3.000 dla rangi A, 5.000 dla rangi S. Większe ilości zassanej chakry przekładają się na większy zasięg i siłę a konkrety zależne są od MG.

Posiadając Specjalizację w Ninjutsu osoby znajdujące się w zasięgu działania Singularity mają zaburzony układ chakry tym samym każde jutsu jest droższe o 10%. W przypadku darmowych jutsu zostaje naliczony koszt w postaci 10 chakry oraz ze względu na zaburzenie układu chakry w promieniu działania techniki, niemożliwe jest pomijanie pieczęci żadnym sposobem ani przez lepszą znajomość jutsu ani przez atuty. Zapanowanie nad chakrą staje się na tyle trudne że trzeba złożyć wszystkie pieczęci. Jutsu nie wymagające pieczęci mają dwa razy dłuższy czas kumulacji chakry niż normalnie.
Posiadając Specjalizację i Sennina w Ninjutsu możliwe jest przesuwanie osobliwości jeśli znajduje się w jej zasięgu o 5 metrów na post
Ostatnio zmieniony 13 lut 2022, 2:19 przez Kakarotto, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Kamaboko Gonpachiro
Posty: 197
Rejestracja: 18 maja 2021, 13:59
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Kamaboko Gonpachiro

Si, proszę mi to przenieść do pierwszego posta
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1187
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: Kamaboko Gonpachiro

Obrazek
Ostatnio zmieniony 17 lut 2022, 20:53 przez Kakarotto, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Kamaboko Gonpachiro
Posty: 197
Rejestracja: 18 maja 2021, 13:59
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Kamaboko Gonpachiro

Kakudai sa reta koe | Magnified Voice拡大された声
KlasyfikacjaNinjutsu
PieczęcieWół -> Pies -> Koń -> Szczur -> Tygrys
KosztStandardowy na turę
ZasięgGłosu
Wymagania-
Technika ta z pomocą chakry sprawia że głos zostaje wzmocniony pozwalając mu się lepiej i dosadniej roznosić w przestrzeni. Technicznie, technika ta sprawia zwyczajnie że nas głos brzmi jak byśmy mówili przez megafon pozwalając mu rozbrzmiewać tam, gdzie normalnie byłby za cichy. Technikę można łączyć z Utsusemi no Jutsu.

Posiadając Specjalizację w Ninjutsu: Siłę głosu można zwiększyć jeszcze bardziej, sprawiając że ten osiąga poziom 130-140 decybeli(np. Start śmigłowca) i rani uszy tych którzy znajdą się zbyt blisko. Użycie techniki w ten sposób jednak uszkadza struny głosowe
Posiadając Wytrzymałość poziom 9 i Specjalizację w ninjutsu: Można zwiększać ton na poziom 130-140 decybeli(np. Start śmigłowca) bez obawy o stan swoich strun głosowych
^Ogólnodostępna^
Giman-tekina kōfuku | Deceptive Happiness欺瞞的な幸福
KlasyfikacjaGenjutsu
PieczęcieBaran -> Koń -> Szczur -> Wąż
KosztPołowiczny na turę
Zasięg10 metrów
Wymagania-
Ninja składa pieczęci jak do Oboro bunshin no jutsu i jak w przypadku tej techniki tworzy kilka klonów(3). Klony te dość szybko znikają jako że nie są głównym działaniem tej techniki. W rzeczywistości technika ta sprawia że złapana w nią osoba widzi to co chce zobaczyć. Jednym słowem osobą odpowiedzialną za dokładne działanie iluzji nie jest osoba która ją rzuciła, a osoba na którą ją rzucono. Jeśli przeciwnik będzie chciał zobaczyć że się potykamy bo na to ma nadzieję lub tego się spodziewał - zobaczy jak się potykamy mimo że nie będzie to miało miejsca. Chodzi tutaj generalnie o to, by mózg sam siebie oszukiwał na podstawie pragnień i oczekiwań osoby która oberwała tym jutsu. Rzecz jasna mózg będzie starał się zachować jakiś sens i nie pokaże rzeczy kompletnie nie związanych z sytuacją. Wadą techniki niestety jest to że nie wiemy co widzi osoba która nią oberwała przez co nie jesteśmy w stanie odpowiednio reagować.

Posiadając Specjalizację w Genjutsu: Jutsu można wykonać bez składania pieczęci, nie pojawiają się również klony jak przy Oboro no jutsu. Do aktywacji techniki wystarczy kontakt wzrokowy i wypowiedzenie jakichś słów w kierunku ofiary. Minimalny poziom Siły Woli wymagany do złamania tej iluzji wynosi 9
Posiadając Sennina w Genjutsu: Jeśli chcemy to widzimy to co widzi nasza ofiara w formie "Powidoku" nałożonego na naszą rzeczywistość.
Sposoby wyjścia
  • Techniki rozpraszania iluzji
  • Siła Woli 8+
  • Przelanie obcej chakry
^Ogólnodostępna^
Sekai o tometa giman | Deception that stopped the world世界を止めた欺瞞
KlasyfikacjaGenjutsu
PieczęcieMałpa → Szczur → Ptak → Wąż → Tygrys → Małpa → Dzik → Małpa
KosztPodwójny
ZasięgPromień 20 metrów od użytkownika
Wymagania-
Technika ta nakłada iluzję na wszystkie osoby w jej zasięgu sprawiając że te postrzegają świat jako nieruchomy, zupełnie jak gdyby go ktoś zatrzymał. Jednocześnie ich mózg otrzymuje fałszywy impuls informujący o paraliżu sprawiając że faktycznie ofiary nie mogą się poruszać. Niestety próby wykonania ruchu pomimo użycia tej techniki poskutkują powolnym acz pewnym przełamaniem paraliżu i tym samym jutsu, sprawiając że skuteczne działanie techniki to mierne parę sekund. Wpadnięcie w iluzję następuje w momencie rzucenia jutsu, późniejsze wejście w zasięg działania nie sprawi że nowe osoby również wpadną w to jutsu.

Posiadając Specjalizację do Genjutsu to minimalny poziom Siły Woli wymagany do złamania tej iluzji wynosi 9
Posiadając rangę S oraz Sennina w Genjutsu: Nie da się już przełamać paraliżu a tym samym techniki samymi chęciami i potrzeba mieć do tego odpowiednio dużą siłę woli lub być pod wpływem dostatecznie silnego bólu
Sposoby wyjścia
  • Duży ból
  • Siła Woli 8+
  • Przelanie obcej chakry
^Ogólnodostępna^
Ostatnio zmieniony 25 sie 2022, 11:57 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 5 razy.
Awatar użytkownika
Vampiro
Posty: 184
Rejestracja: 05 sie 2022, 15:39
Discord: Vampiro#7869
Karta Postaci:

Re: Kamaboko Gonpachiro

Dobra, do roboty towarzyszu… mkłcz
  • Proszę oddzielić bonusy od opisu techniki jedną linijką przerwy, żeby to było bardziej czytelne;
  • Słownik w dłoń i poprawić niektóre zdania, zwłaszcza interpunkcję ;);
  • Bonusy ze specjalizacji Genjutsu wpisać przy reszcie bonusów pod opisem, a nie sposobach wyjścia;
A co do samych technik:

KAKUDAI SA RETA KOE - tutaj bym zamienił na speckę z sennina przy tym boostowaniu głosu. Wszak zwiększenie natężenia dźwięku to wzmocnienie jutsu, czyż nie? Również preferowałbym w opisie specki podanie, że np: jeszcze za takie podniesienie decybeli musimy zapłacić koszt standardowy jak za B. No i kwestia ile to jest “przekraczające sto decybeli”? Podajmy jakąś orientacyjną granicę chociaż, by ktoś nagle nie uznał, że można podnieść do wybuchu wulkanu czy startu rakiety kosmicznej.

GIMAN-TEKINA KŌFUKU - zamienić speckę z senninem. Do tego wrzucałem jakiś czas temu WT, które działa na zasadzie zaburzania zmysłów… Jest niższej rangi, ma większy zasięg i jest bardziej wszechstronna. Zobacz ją i powiedz czy to nie byłoby dla ciebie w tym wypadku lepsze (technika ogólnodostępna):
► Pokaż Spoiler
Genjutsu: Seishin-teki Boratiriti | Illusion: Volatile Mind幻術:精神的ボラティリティ
KlasyfikacjaGenjutsu, Iluzja Wzrokowa, Iluzja Dźwiękowa, Iluzja Dotykowa, Iluzja Węchowa, Iluzja Smakowa
PieczęcieMałpa → Dzik → Zając → Wąż → Szczur
KosztStandardowy na turę
Zasięg20 metrów
Wymagania---
Niezwykle prosta w działaniu, aczkolwiek całkiem potężna iluzja pozwalająca na zaburzenie, bądź też zmianę odbierania bodźców zewnętrznych. Oznacza to, że dowolny znany człowiekowi zmysł można zastąpić "nowym" na zasadzie oszukania odpowiednich receptorów. Czas trwania oraz rodzaj tego typu iluzji są uzależnione od pokładów czakry użytkownika oraz efektu, który pragnie on uzyskać takie jak chociażby zmiana zapachu pośród nieczystości czy zniwelowanie wrażenia mrowienia na skórze. Pod tym względem ogranicza go jedynie jego doświadczenie zmysłowe. Ze względu na złożoność techniki można poddać tej przemianie jedynie jeden zmysł naraz, tak samo jak wspomniany wcześniej efekt. Narzucone uczucie nie zmienia faktycznych skutków fizycznych, jakimi są obecnie raczone narządy zmysłowe. Oczywiście skuteczność wynika z rzucenia genjutsu w odpowiednim momencie przy braku obrony ze strony oponenta lub dobrowolności osoby trzeciej. Można ją stosować również na sobie. W przypadku, gdy shinobi zamierza użyć jutsu po raz kolejny z rzędu to nadal może tylko mieć jeden zmysł zmieniony na daną chwilę, a zatem poprzednie doznanie momentalnie wygaśnie.
Sposoby wyjścia
  • Przelanie obcej chakry
  • Techniki rozpraszania iluzji
  • Siła Woli 7+
SEKAI O TOMETA GIMAN - zasięg od użytkownika czy rzucamy na dowolny obszar 20 m dalej z konkretną średnicą? Sprecyzuj. Dodatkowo w sposobach wyjścia dałbym przelanie obcej chakry dla osoby spoza iluzji. Czy to ma być tak, że jak ktoś wejdzie w obszar to wpada w technikę z automatu?

Niestety próby zrobienia tego pomimo użycia tej techniki poskutkują powolnym acz pewnym przełamaniem paraliżu i tym samym jutsu, sprawiając że skuteczne działanie techniki to mierne parę sekund.

Próby zrobienia ruchu jak mniemam, ale poprawmy to zdanie by się nikt potem nie zastanawiał. Ma być idiotoodporne.
Ostatnio zmieniony 22 sie 2022, 13:13 przez Vampiro, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Kamaboko Gonpachiro
Posty: 197
Rejestracja: 18 maja 2021, 13:59
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Kamaboko Gonpachiro

1. Zmieniłem na 130-140 Decybeli, co by trwałe uszkodzenie słuchu było wykonalne, ale jednak wymagało jako takiego wysiłku? Dunno, 140 wydaje mi się za dużo a 130 nie gwarantuje jeszcze tego uszkodzenia słuchu, więc coś pomiędzy tym a tym było by spoko
2. Nah, twoje jest spoko i na pewno kupię, ale moje działa zupełnie inaczej. Po pierwsze jest automatyczne - to mózg ofiary tworzy iluzje, nie użytkownik, co zwiększa jej skuteczność. Po drugie - Działa na wszystkie zmysły, nie tylko na jeden wybrany.

Fix'd
Awatar użytkownika
Vampiro
Posty: 184
Rejestracja: 05 sie 2022, 15:39
Discord: Vampiro#7869
Karta Postaci:

Re: Kamaboko Gonpachiro

KAKUDAI SA RETA KOE - to tylko tutaj dopisz przykład dźwięku przy tych 130 - 140 decybelach i usuń ten początek "Nie ma tu wielkiej filozofii"... Bo jeszcze trafimy na filozofa.

Poza tym reszta jest dla mnie zrozumiała
Awatar użytkownika
Kamaboko Gonpachiro
Posty: 197
Rejestracja: 18 maja 2021, 13:59
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Kamaboko Gonpachiro

KAKUDAI SA RETA KOE - Fix'd
GIMAN-TEKINA KŌFUKU - Dopisałem przed ostatnie zdanie, że mózg będzie mimo wszystko podsyłał wizje które mają jako taki sens w danej sytuacji, żeby ktoś przypadkiem w trakcie walki nagle się nie zorientował że jest kamieniem bo tego od dziecka pragnął.
Awatar użytkownika
Vampiro
Posty: 184
Rejestracja: 05 sie 2022, 15:39
Discord: Vampiro#7869
Karta Postaci:

Re: Kamaboko Gonpachiro

Akcept, mozesz przenosic.
Awatar użytkownika
Kamaboko Gonpachiro
Posty: 197
Rejestracja: 18 maja 2021, 13:59
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Kamaboko Gonpachiro

► Pokaż Spoiler | Techniczka 1; Prywatna
Shiharai: Jishōkōi | Payment: Self-harm支払い: 自傷行為
KlasyfikacjaNinjutsu, Iryo Ninjutsu, Kinjutsu
PieczęcieZając → Małpa → Wąż → Tygrys → Ptak → Tygrys → Wąż → Zając → Ptak → Zając → Małpa → Pies
KosztStandardowy
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Technika ta pozwala użyć chakrę do tego by nagiąć nieco zasady następnego rzucanego przez użytkownika jutsu i pozwolić mu zapłacić za nie własnym zdrowiem, zamiast chakrą. W momencie użycia tego Jutsu, następne jutsu użyte przez użytkownika techniki zada jego ciału obrażenia, w postaci dwukrotności użytej rangi Jutsu. Czyli przy standardowym koszcie jutsu danej Rangi będą to podwójne obrażenia rangi B a przy dwukrotnym, damaż zostanie zadany cztery razy. Tym samym wykorzystywać to Jutsu bezpiecznie można jedynie do technik rangi B włącznie.
Posiadając ciało z wytrzymałością na poziomie 8: Możliwe staje się wykorzystywanie tego Jutsu do technik rangi A
Posiadając ciało z wytrzymałością na poziomie 10: Możliwe staje się wykorzystywanie tego Jutsu do technik rangi S
► Pokaż Spoiler | Techniczka 2; Ozwojowana
Shiharai: Gishiki | Payment: Ritual支払い: 儀式
KlasyfikacjaNinjutsu
Pieczęcie---
KosztStandardowy
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Po uiszczeniu kosztu na ciele użytkownika pojawiają się graficzne symbole przedstawiające wszystkie podstawowe pieczęci. Użytkownik w tym momencie rozpoczyna proces rzucania innego wybranego Jutsu i do momentu jego rzucenia ta technika się nie deaktywuje a także niemożliwym staje się użycie jakiegokolwiek innego Jutsu, jako że następne użyte Jutsu liczone będzie na poczet tego. Jutsu to sprawia że następna używana technika zamiast rzucona normalnie, rzucana jest w procesie rytuału. Rytuał ten może przyjmować różnorodne formy od modlitwy po taniec. Głównym celem jest tutaj rozłożenie obciążenia dla rzucającego technikę w czasie, by ułatwić mu dokonanie tego, co normalnie byłoby niedokonywalne. Jutsu to więc pozwala rozbić koszt rzucania techniki na kilka dni, regenerując chakrę pomiędzy te dni - rzecz jasna technika zostaje rzucona dopiero kiedy pełen koszt techniki zostanie uiszczony. Pozwala również pominąć pieczęci kolejnego Jutsu, zastępując je inną formą kumulowania chakry. Również wymagania dotyczące rzucenia Jutsu mogą zostać pominięte, czy też raczej zastąpione zupełnie innymi. Przykładowo jeśli Jutsu wymaga od użytkownika trwałej utraty chakry, użytkownik może zamiast tego poświęcić życie niewinnej osoby. To czy ostatecznie rytuał się udał, zależy tylko i wyłącznie od mistrza gry a użytkownik podejmuje próbę na własne ryzyko, ryzykując utracony czas a może i gorsze konsekwencje. Użytkownik za pomocą tego Jutsu może rzucać nie tylko swoje ale też i czyjeś techniki, tak długo jak dana osoba asystuje użytkownikowi w rytuale. W rytuale może brać udział więcej osób, dzieląc na siebie koszta techniki, skracając czas potrzebny do zakończenia rytuału a także współdzieląc potencjalne szkody wyrządzone samą próbą. Niezależnie od rangi techniki i ilości osób, minimalny czas jaki zajmuje rytuał to jedna godzina, maksymalnego czasu nie ma, ale przyjmuje się że omijanie dużych zasad - jak przy Edo Tensei - mogą zająć i nawet cały miesiąc.
Wielki Zwój
► Pokaż Spoiler | Techniczka 3; Ozwojowana
Shiharai: Raifu | Payment: Life支払い: ライフ
KlasyfikacjaNinjutsu, Kinjutsu
PieczęcieKoń → Pies → Zając → Smok → Koń → Baran → Pies → Szczur → Dzik → Pies → Dzik → Tygrys → Pies → Zając → Dzik → Zając → Dzik → Baran → Ptak → Wąż → Pies → Tygrys → Smok → Wół → Ptak → Wąż → Dzik → Smok → Koń → Wół → Szczur → Zając → Dzik → Wąż → Zając → Dzik
KosztPołowiczny
ZasięgNa siebie
WymaganiaWiedza o kontrolowaniu życia lub inna technika na to pozwalająca
Technika ta sprawia że nasze dłonie oraz dzierżona broń pokrywają się chakrą. Następnie jeśli użytkownik odbierze komuś życie w tym samym poście w którym techniczki użył, jest w stanie "Przytrzymać" energię życiową ofiary w miejscu i wykorzystać jako źródło do swojej kolejnej techniczki, pod warunkiem że nie użyje jej później jak w następnym poście. Wyjątkiem jest sytuacja w której użytkownik ponownie używa tej samej techniki by pochwycić i przytrzymać w miejscu energię życiową kolejnej osoby. Jest w stanie tym samym przedłużyć czas w jakim przytrzymuje energię poprzedniej osoby aż do momentu w którym w ciągu jednego posta nikogo nie zabił podczas używania tego Jutsu, lub nie wykorzystał tak skumulowanej energii do użycia innego Jutsu. Przyjmuje się że życie człowieka wystarcza do opłacenia kosztu standrdowego S
Wielki Zwój
► Pokaż Spoiler | Techniczka 4, Ozwojowana
Shiharai: Kifu | Payment: Contribution支払い: 寄付
KlasyfikacjaNinjutsu
PieczęcieSmok → Szczur → Baran → Małpa → Dzik → Pies → Wąż → Baran → Koń → Dzik → Smok → Zając
KosztStandardowy
ZasięgDotykowy
WymaganiaChakura Tenso no Jutsu lub osoba która je zna.
Technika ta w swoim działaniu jest całkiem zbliżona do Shiharai: Raifu oraz do Chakura Tenso no Jutsu. Cały koncept opiera się bowiem na wykorzystwaniu "Nie swojej energii". W tym jednak wypadku dłonie pokryte chakrą nie służą do odbierania życia i zatrzymywania energii w miejscu, a na "Złapaniu" chakry innej osoby po otrzymaniu jej zgody. W procesie wymagana jest również umiejętność przekazywania chakry za pomocą Chakura tenso no Jutsu oraz kontrolowanie chakry, jednakże umiejętności tych nie musi posiadać sam użytkownik techniki jako że w całym procesie wspomagać go może osoba trzecia lub osoba od której chakra jest użyczana. Użyczanej chakry nie wykorzystamy do niekompatybilnych technik, na przykład nie rzucimy jutsu Katonu używających chakry kogoś kto takiego żywiołu nie posiada. Pozwala to więc na wykorzystanie czyjejś chakry do rzucenia Jutsu bez konieczności przekazania chakry samemu użytkownikowi techniki przy użyciu Chakura Tenso no Jutsu.
Posiadając KC9 lub gdy inny uczestnik posiada KC9: Można obciążyć "Kosztem" techniki kogoś innego. Wlicza się w to np. trwałą utratę chakry. Na taki precedens, wymagana jest zgoda takiej osoby.
Wielki Zwój
Wielki Zwój
► Pokaż Spoiler | Techniczka 5, Ozwojowana
Noroi | Curse呪い
KlasyfikacjaNinjutsu, Kinjutsu, Fuinjutsu
PieczęcieWół → Pies → Koń → Tygrys → Smok → Pies → Smok → Wół → Szczur → Wół → Baran → Małpa → Dzik → Szczur → Koń → Pies → Tygrys → Dzik → Pies → Smok → Dzik → Ptak → Pies → Smok → Wąż → Wół → Szczur → Wół → Smok → Baran
KosztDwukrotny
ZasięgDotykowy
WymaganiaFuinjutsu B
Technika ta nie ma skomplikowanego działania. Polega zwyczajnie na nałożeniu na cel klątwy. A jak się klątwa objawia, nie wie niestety nikt. Jest to kompletnie losowe za każdym razem i zdaje się nie rządzić żadnym logicznym procesem. Zdecydowanie jednak jest to technika bardzo utrudniająca życie innym, mogąca również doprowadzic do śmierci. Główną zaletą klątwy jest jej nieskończone działanie, raz na kogoś nałożona nie znika, dopóki nie zostanie z takiej osoby zdjęta. Jej siła niezależnie od losowości zawsze oscyluje w granicach rang D~S i zdecydowanie uprzykrza danej osobie żywot. Rzecz jasna klątwa nie jest w pełni niewidzialna i każda osoba mogąca widzieć chakrę, dostrzeże pieczęć w postaci "呪" gdzieś na ciele przeklętej osoby. Siła techniki, jej konkretne działanie a nawet sposób zdjęcia klątwy są rzeczami w pełni zależne od mistrza gry. Każdorazowo Mistrz gry musi skonsultować klątwę z Mistrzem fabularnym.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu: Jesteśmy w stanie pominąć połowę pieczęci
Posiadając Sennina Ninjutsu: Jesteśmy w stanie użyć techniki zasięgowo, tak długo jak posiadamy dostęp do czegoś co zawiera chakrę ofiary
Posiadając Shiharai: Jishōkōi: Możemy nałożyć klątwę i na siebie i na ofiarę, nie płacąc dzięki temu kosztu w chakrze
Wielki Zwój
Wielki Zwój
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2023, 15:06 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 8 razy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne Techniki”