• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Prośby do administracji

Moderatorzy: Mistrzowie fabularni, Moderatorzy kuźni, Moderatorzy technik, Moderatorzy Kart Postaci

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Prośby do administracji

Prośby do Administracji
Opis tematu
Tutaj należy zgłaszać wszelkie prośby skierowane do administracji, które nie pasują do innych kategorii bądź tematów. Są to między innymi prośby o zwoje czy wspomagania. Ogólnie, jeśli chce się o coś prosić - to tu jest to miejsce. Warto też takie prośby argumentować, wskazując czemu np. mielibyśmy obniżyć wymagania, by coś zdobyć. Taką argumentacją mogą też być PB, które zarobiliśmy działając na rzecz forum. Jeśli jest się aktualnie na misji/fabule prośba obowiązuje dopiero od następnej misji/fabuły.
Wzór prośby

Kod: Zaznacz cały

[b]O co prośba:[/b]
[b]Argumentacja:[/b]
Trochę o prośbach i zasadach, jakie w nich panują
  1. W danej chwili może być aktywna tylko jedna prośba na daną postać. W przypadku kiedy ktoś posiada 2 lub więcej postaci, każda jest oddzielnie rozpatrywana - choć całokształt gracza może wpływać na decyzję.
  2. Prośba może dotyczyć czegokolwiek. Nie musi to być tylko zwój czy wspomaganie. Może to być np. prośba o zdobycie atutu, zdjęcie bana, redukcję wymagań do jakiejś rzeczy (np. do stylu chakrowego czy techniki ninjutsu), czy też prośba o biegłość, nawet taką, która jeszcze nie istnieje, ale gracz ma na nią pomysł. Tak długo, póki dotyczy to forum i nie łamie regulaminu - możliwe jest złożenie o to prośby.
  3. Administracja może wymagać spełnienia dodatkowych wymagań by udzielić zgody na daną prośbę. Takim wymogiem może być np. wydatek PB.
    • Nie istnieje coś takiego jak cennik próśb. Zależnie od zaangażowania graczy w fabułę oraz pracę na rzecz forum ta sama prośba może (acz nie musi) mieć różne koszta.
    • Można natomiast śmiało założyć, że jeżeli na coś poszła już zgoda, to inny gracz może także ją złożyć i liczyć na rozpatrzenie, choć może otrzymać inne wymagania od wcześniejszego gracza. Punkt ten nie dotyczy rzeczy ograniczonych ilościowo.
  4. Zaakceptowana prośba na rzeczy limitowane, jak np. Bijū, Unikaty czy Zwoje jest traktowana jako rezerwacja tych przedmiotów. Inny gracz nie może się po tą rzecz udać, dopóki aktualnie posiadający zgodę jej nie straci.
    • Wyjątkiem jest sytuacja, gdzie kilku graczy zgadza się na posiadanie tej samej prośby o unikat i posiadanie swego rodzaju "wyścigu" po jego zdobycie. Każdy gracz musi jednak wyrazić na to zgodę. Przypominamy również, że wątki pisane "na odwal się, byle zrobić" będą wpływać negatywnie na to czy otrzymamy nasz unikat z prośby czy nie.
    • Niektóre rzeczy, jak np. zwoje, mają alternatywną możliwość zdobycia. I tak jak np. gdy wszystkie zwoje są zajęte, gracz może poprosić o fabułę po samą technikę. Takie przypadki są szczegółowo opisane w odpowiednich miejscach.
    • Można natomiast złożyć prośbę na zarezerwowany przedmiot. Administracja wówczas oceni czy obecny gracz, który ją złożył próbuje ją zdobyć. Zależnie od ich decyzji wcześniejsza prośba może zostać anulowana bądź ustalona może zostać dodatkowa zasada, że jeśli pierwszy gracz nie zdobędzie na tej misji przedmiotu, swoją szansę zyskuje drugi gracz, który dopiero co złożył prośbę.
  5. Samo otrzymanie zgody na daną rzecz nie oznacza, że postać tę rzecz otrzyma z misji. Jest to decyzja MG, który może określić, że działania gracza na misji uniemożliwiły mu zdobycie tego przedmiotu.
    • Dodatkowo, wiele nagród z misji, należy zgłosić w tym temacie, gdzie są one oceniane przez MF czy misja spełniła wymogi. Dopiero wówczas możemy w pełni uznać, że postać zdobyła ten przedmiot.
    • Niepowodzenie misji jest rzadkim przypadkiem utraty prośby - przyjmujemy, że dopóki nie pojawi się inna osoba po naszą zarezerwowaną unikatową rzecz, nawet misja ukończona niepowodzeniem nie anuluje prośby. W przypadku kiedy jednak pojawi się ktoś chętny, może to się jak najbardziej stać.
    • Z tego samego powodu, w przypadku kiedy prosimy o limitowaną rzecz jaką już inny gracz próbuje zdobyć - administracja zwyczajnie rozpatruje aktywność tego gracza, a następnie może odebrać tą zgodę i przyznać nowej osobie.
  6. Z prośby można zrezygnować jeśli się chce, przed upływem czasu.
  7. Administracja może anulować prośbę gracza, nawet po jej zaakceptowaniu. Może to nastąpić w wyniku długiego czasu nie przystępowania do wątku, mającego zrealizować prośbę, niepowodzenia misji bądź w wyniku złamania regulaminu jako rodzaj kary.
    • Przyjmuje się, że trzy miesiące braku podejścia do wykonania prośby uprawniają Administrację do anulowania prośby. Chodzi o sam czas rozpoczęcia wątku, a nie jego zakończenie.
    • W przypadku, gdy wątek się przedłuża z winy gracza, Administracja może zdecydować także o anulowaniu prośby w trakcie trwania wątku.
  8. Upomina się, że regulamin ten nie jest idealny i mogą trafiać się rzeczy poza tym co on obejmuje. Przypomina się jednak, że ostateczną decyzję co do próśb zawsze ma administracja. Postaramy się w takich przypadkach regulamin uzupełniać, jednak prosimy o zrozumienie.
Ostatnio zmieniony 10 paź 2022, 13:27 przez Tora, łącznie zmieniany 2 razy.
Ohtori

Re: Prośby do administracji

O co prośba: Prośba o usunięcie konta i profilu.
Argumentacja: Nie zamierzam więcej z niego korzystać.
Ostatnio zmieniony 08 cze 2021, 20:09 przez Ohtori, łącznie zmieniany 1 raz.
Nyoko Itami
Posty: 2
Rejestracja: 01 cze 2021, 18:15
Karta Postaci:

Re: Prośby do administracji

O co prośba: Zmiana nicku użytkownika na Nyoko Itami
Argumentacja: Namyśliłem się odnośnie tego jaką postać będę robił
Awatar użytkownika
Tsukira Seiju
Posty: 82
Rejestracja: 01 cze 2021, 18:01
Ranga: Cywil
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Bank:

Re: Prośby do administracji

O co prośba: Zmiana nicku na Tsukira Seiju
Argumentacja: tak będzie nazywać się postać
Tsukira Seijuホコリの後継者
Obrazek
Awatar użytkownika
Uchiha Niko
Posty: 204
Rejestracja: 02 cze 2021, 19:41
Ranga: Cywil
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:

Re: Prośby do administracji

O co prośba: Zmiana nicku na Uchiha Niko
Argumentacja: tak będzie nazywać się postać
Awatar użytkownika
Kyunaru Benimaru
Posty: 62
Rejestracja: 08 cze 2021, 13:32
Ranga: Cywil
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Prośby do administracji

O co prośba: Zmiana nicku na Benimaru
Argumentacja: Nazwa postaci
Obrazek
Awatar użytkownika
Sabaku no Isao
Posty: 7
Rejestracja: 13 cze 2021, 16:48
Karta Postaci:

Re: Prośby do administracji

O co prośba: Sabaku no Isao
Argumentacja: Nazwa postaci
Awatar użytkownika
Dōhito Midoro
Posty: 538
Rejestracja: 06 cze 2021, 22:58
Ranga: Muryō no ninja
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Prośby do administracji

O co prośba: Zmiana nicku na Dōhito Midoro
Argumentacja: Chęć pozostania przy starym nazwisku dla utrzymania fabuły postaci.
Obrazek
九死一生。
Awatar użytkownika
Uchiha Nezuko
Posty: 185
Rejestracja: 19 cze 2021, 10:25
Ranga dodatkowa: Chibi Ryū
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Prośby do administracji

O co prośba: Zmiana nicku na Kamado Nezuko
Argumentacja: Takim nazwiskiem będzie przedstawiać się postać i obecnie takie posiada
Obrazek
Awatar użytkownika
Senju Hinata
Posty: 39
Rejestracja: 20 cze 2021, 14:53
Ranga: Muryō no ninja
Discord: liza#0717
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Prośby do administracji

O co prośba: Zmiana nicku na Senju Atsumu
Argumentacja: tak się będzie nazywać
Obrazek
Awatar użytkownika
Uchiha Anzou
Posty: 52
Rejestracja: 22 cze 2021, 8:45
Ranga: Cywil
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Bank:

Re: Prośby do administracji

O co prośba: Zmiana nicku na Uchiha Anzou
Argumentacja: Brakuje nazwiska.
Awatar użytkownika
Hanasaka Yumei
Posty: 14
Rejestracja: 24 cze 2021, 16:58
Ranga: Muryō no ninja
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Prośby do administracji

O co prośba: Hanasaka Yumei
Argumentacja: KP
Awatar użytkownika
Yasei Souh
Posty: 162
Rejestracja: 14 maja 2021, 13:51
Ranga: Muryō no ninja
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Prośby do administracji

O co prośba: Proszę o możliwość stworzenia klanu według opcji numer 2 (atut klanowy potencjał).
Argumentacja: Pozwoliłem sobie już opracować podstawy, na których ten klan miałby pracować. Oczywiście wiele wciąż pozostaje do ustalenia, ale w taki sposób jak poniżej narazie to widzę. Nie wiem czy mam to później wrzucać do WT, czy jak, więc wrzucę w spoilery tutaj, a potem będziemy gadać. Obrazki jeszcze będę aktualizować, bo średnio mi idzie into graphics design.
► Pokaż Spoiler | Opis Podstaw Klanu
Yasei Ichizoku | Wild Clan野生
PrzynależnośćDo dalszego ustalenia
Klan którego pierwszym przedstawicielem jest XXX. Ich siła płynie przede wszystkim z faktu, iż dwie dusze zamieszkały jedno ciało. Pierwszą z tych dusz jest dusza człowieka, a drugą jest dusza zwierzęcia, bądź mitycznej bestii. Dusze te pozostają w ciągłej harmonii mogąc się ze sobą komunikować - chociaż nie zawsze dusza zwierzęcia musi potrafić rozmawiać. Zazwyczaj przez wiele lat swojego życia druga osoba nawet nie wie o tym, że jej ciało jest zamieszkałe przez inną istotę, ponieważ duch bestii pozostaje uśpiony, aż do momentu gdy spotka się po raz pierwszy z właścicielem ciała. Wywołanie odbywa się zazwyczaj na skutek medytacji, bądź nagłego zdarzenia, które całkowicie zmieniło życie danej osoby. Po pierwszym kontakcie dusza przybiera fizyczną postać stając się bronią, którą członek klanu może walczyć. Broń ta jest niezwykle trudna do zniszczenia, ale w całej reszcie właściwości nie odstępuje za bardzo od standardowej broni danego rodzaju. Dusze te zamieszkują specjalny wymiar w ciele człowieka jednocześnie uniemożliwiając mu stanie się Jinchūriki, ale wspierając swoją mocą oraz radą.
Po poznaniu imienia drugiej duszy shinobi zyskuje jeszcze większy próg siły dzięki zdobytym za tą sprawą mocą. Pierwsze uwolnienie (Fukkatsu - 復活) zazwyczaj objawia się zamianą broni w inną jej formę, bądź na jej scaleniu się z użytkownikiem. Aby wejść na ten etap należy odbyć kilka misji/fabuły z bronią w jej podstawowej formie i rozmowy z duszą, która zamieszkuje wymiar wewnątrz ciała shinobi. Może przyjmować formę zmiany ilości kończyn, bądź zmiany broni na zupełnie inną.
Drugie uwolnienie (Fukkatsu dainidankai - 復活第二段階) jest przejściem na zupełnie inny poziom. W znaczny sposób zmienia on cały sposób działania mocy zamieszkiwanej duszy, co dodatkowo wzmacnia użytkownika. Jest to poziom niezwykle trudny do osiągnięcia, ponieważ wymaga nie tylko zgody duszy na przejście do tego etapu, ale także wystarczającej siły, aby przetrwać transformację. Wygląd zmienia się nie do poznania. Człowiek przypomina w tej formie bardziej potwora niż człowieka - chociaż każda przemiana wygląda zupełnie inaczej. Zmienia się również intensywność chakry. Chakra takiej osoby w trakcie trwania drugiego uwolnienia jest wyczuwalna zupełnie inaczej przez sensorów. Jest tak charakterystyczna, że nie da się jej pominąć nawet w wielkim tłumie. Nie chodzi tutaj o jej ilość, ale o sposób w jaki ją czuć.
Historia
Tutaj będzie historia 1 osobowego klanu, który wciąż nie istnieje
Ważne informacje
  1. Oficjalne nazwisko klanowe to Yasei.
  2. Lider klanu to XXX (tutaj będzie to opisane, gdy stworzę postać).
  3. Członkowie rodu Yasei nie mogą korzystać z następujących wspomagań: Bijū, Żywa Marionetka.
  4. Pierwsze przebudzenie nie może dawać bonusów fizycznych.
  5. Drugie przebudzenie może dawać bonusy fizyczne, ale jest to okupione słabszymi efektami specjalnymi.
  6. Kekkei Genkai nosi nazwę Tōboe (遠吠え)
  7. Zdolności nie da się przeszczepić tradycyjnymi metodami.
  8. Zamieszkała dusza traktowana jest jako uwolnienie chakry Yin.
Zdolności
Klan Yasei posiada szereg zdolności powiązany z naturą ich umiejętności wynikających z nagromadzenia dużej ilości chakry Yin w ich ciele:
  1. Duchowa broń - po zapoznaniu się z mieszkającą w nich duszą ta przyjmuje formę fizycznej broni, której wytrzymałość zależy od poziomu rozwinięcia dziedziny Kekkei Genkai. Właściciel odczuwa silną więź z tą bronią zawsze o niej pamiętając i wiedząc, że jest ona częścią niego samego - nawet jeśli nie potrafi tego wyjaśnić. Broń ta odebrana właścicielowi traci swoje właściwości i staje się zwykłą bronią danego rodzaju. Gdy zostanie zniszczona/skradziona ponowne jej powstanie zajmuje około trzech dni czasu.
  2. Uwolnienia - ninja z klanu Yasei po poznaniu imienia mieszkającej w nich drugiej duszy zyskują dostęp do zdolności różniących się znacznie od standardowych mocy shinobi. Zmienia się w tym wypadku także ich wygląd w znacznym stopniu. Przy uzyskaniu dostępu do drugiego uwolnienia ich sygnatura chakry zmienia się nie do poznania.
  3. Kontakt z duszą - wszyscy członkowie rodu potrafią komunikować się z duszą w środku nich. Dusze te zazwyczaj są bardzo stare i często gotowe służyć radą. Zamieszkują one specjalny wymiar w ciele shinobiego. Mogą je zobaczyć tylko członkowie klanu Uchiha oraz Chinoike przy kontakcie wzrokowym z osobą, która obecnie rozmawia z drugą duszą.
  4. Energia Yin - osoby z tego klanu odczuwają silne nagromadzenie się chakry Yin w ośrodku swojej chakry. Mogą wykorzystywać ją do używania własnych technik, ale nie mogą wyczerpać jej całkowicie, ponieważ grozi to możliwością zniszczenia mieszkającej w nich drugiej duszy, której odzyskanie jest praktycznie niemożliwe oraz niesamowicie niebezpieczne. Ilość energii Yin wynosi 1/4 ilości chakry i nie może stanowić bazy do wykonywania standardowych technik. Może być tylko wymieszana ze zwykłą chakrą, aby wykonywać techniki powiązane z tym klanem.
Sutefano | Steven
Wymiar
Tutaj opisujemy wygląd wymiaru ducha
Charakterystyka ducha
Tutaj podajemy charakterystykę ducha (charakter i wygląd)
Forma
Tutaj podajemy w jaką broń zamienia się duch w formie podstawowej (najlepiej podać według opisu ze sklepu. Broń niestandardowa musi przejść ocenę w WT). Z jednego ducha mogą powstać maksymalnie dwie bronie naraz i w takim wypadku żadna z nich nie może być dwuręczna z definicji. Należy także wpisać wytrzymałość broni, która zależy od poziomu rozwinięcia KG oraz KC. Przyjmując że KG na S oznacza poziom 5, a KC bierzemy 1:1 to wytrzymałość broni osoby mającej KC na 10 i KG na S wynosi 15. Osoba mająca KG na B i KC na 8 ma broń o wytrzymałości 11. Itd.

Specjalizacja w Tōboe daje możliwość posiadania ducha, który jest mitycznym stworzeniem, a nie standardowym zwierzęciem.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji= ]Imię Ducha po japońsku | Imię ducha po angielsku[/title]
[pic]Obrazek ducha[/pic]
[row title=Wymiar][/row]
[description]Tutaj opisujemy wygląd wymiaru ducha[/description]
[row title=Charakterystyka ducha][/row]
[description]Tutaj podajemy charakterystykę ducha (charakter i wygląd)[/description]
[row title=Forma][/row]
[description]Tutaj podajemy w jaką broń zamienia się duch w formie podstawowej (najlepiej podać według opisu ze sklepu. Broń niestandardowa musi przejść ocenę w WT).[/description]
Fukkatsu | Ressurection復活
KlasyfikacjaTechnika Transformacji
Pieczęciebrak
Kosztbrak
Zasięgna siebie
WymaganiaDziedzina Kekkei Genkai rangi A, Odbycie fabuły z poznaniem imienia duszy bestii
Nie jest to do końca technika, a raczej transformacja, która udostępnia dodatkową moc posiadaczowi duchowej broni. Charakteryzuje się ona zmianą formy broni. Może ona całkowicie zniknąć i wpłynąć na wygląd użytkownika, ale może też po prostu zmienić sam wygląd broni, jest również opcja pomiędzy tymi dwoma. Niezależnie od powyższego wywołanie Fukkatsu odbywa się poprzez wypowiedzenie imienia swojego ducha, a kończy się na pełnej transformacji wraz ze zmianą ilości chakry. W czasie trwania chakra Yin wynosi dokładnie 1/2 chakry standardowej. Limit czasu przebywania w czasie tej transformacji wynosi ilość tur zależną od poziomu Kontroli Chakry, albo Wytrzymałości użytkownika liczoną 1:1. Wytrzymałość/Kontrola Chakry na poziomie 7 daje więc 7 tur użytkowania tej transformacji. Po przekroczeniu maksymalnego czasu transformacja sama wygasa, a użytkownik traci możliwość jej używania przez następne 24h. Drugą opcją wygaśnięcia jest utrata zbyt wielkiej ilości chakry Yin - wejście na poziom 1% tej chakry automatycznie wyłącza transformację. W obu przypadkach użytkownik jest zbyt zmęczony, aby kontynuować walkę.
Aby móc używać transformacji musi ona z sukcesem przejść przez dział WT. Do tego każda transformacja jest inna - tak jak nie ma 2 takich samych osób, to nie ma 2 takich samych mocy. Nawet jeśli 2 osoby mają w sobie dusze lwa to moce tych lwów będą działać inaczej.
Maksymalna ilość technik własnych opierających się na tej transformacji może wynosić 3. Efekty specjalne (jak na przykład możliwość latania) wliczają się w ten limit. Dorzucenie dodatkowych kończyn również zalicza się do efektów specjalnych.

Sennin w Tōboe daje możliwość utrzymywania tego poziomu transformacji bez limitu.

Specjalizacja w Tōboe daje możliwość stworzenia 4 technik, zamiast standardowych 3.
Fukkatsu dainidankai | Ressurection: Second Stage復活第二段階
KlasyfikacjaTechnika Transformacji
Pieczęciebrak
Kosztbrak
Zasięgna siebie
WymaganiaDziedzina Kekkei Genkai rangi S, Wygranie walki ze swoim duchem w jego wymiarze lub przejście przez szok emocjonalny, Kontrola Chakry i Wytrzymałość 7, Odblokowane Fukkatsu
Transformacja 2 poziomu znacznie różni się od swojej poprzedniczki. Tym razem przede wszystkim uwolnienie mocy jest na tyle duże, że zostawia po sobie ślady nawet na użytkowniku, który obecnie nie używa tej transformacji. Rezerwy jego chakry zostają na stałe zmienione i od tej pory 1/2 zasobów chakry będzie chakrą Yin. Second Stage, gdy aktywowany, zmienia użytkownika nie do poznania - niemalże go zezwierzęca. Na skórę zazwyczaj wstępuje gęste futro, bądź łuski (w zależności od ducha) kończyny również często zmieniają wygląd. Taka transformacja może odbiegać niemalże w pełni od wyglądu normalnego człowieka. Zmienia się nie tylko wygląd zewnętrzny, ale także "wnętrze". Sensorzy natychmiast są w stanie wyczuć i zapamiętać osoby, które odblokowały Second Stage (nawet jeśli jest on wyłączony) ze względu na chakrę, która odróżnia się w zupełności od wszystkiego znanego. Charakterystyka tej chakry jest zawsze zależna od indywidualnego shinobiego - warto jednak wspomnieć że sensorzy są w stanie wymienić zapach, smak, a nawet teksturę takiej chakry.
Przy aktywacji pokłady zmieniają się jeszcze bardziej zamieniając stosunek 1/2 zwykłej chakry i 1/2 Yin na 1/3 zwykłej i 2/3 Yin (jest to tylko na okres trwania Second Stage). Wejście w drugi etap transformacji nie resetuje jednak czasu, który można w niej pozostać po użyciu pierwszej i nie można aktywować drugiej nie aktywując uprzednio pierwszej. Czas przebywania w obu transformacjach jest więc łączny. A ile można przebywać w Ressurection: Second Stage (RSS)? A no tyle tur ile wynosi Kontrola Chakry lub podstawowa Wytrzymałość.
Oprócz zwiększonych pokładów chakry Yin RSS daje nam jeszcze parę dodatkowych bonusów. Przede wszystkim daje możliwość rozdania 6 punktów na różne umiejętności, w tym na statystyki. Ważne jest to, iż będąc w RSS dalej możemy używać technik/umiejętności z RS (1 etap), chyba że sami sobie tę możliwość zablokujemy. Gracz ma więc możliwość rozdać 8 punktów między statystyki lub umiejętności. Można więc wydać wszystkie 8 punktów w same staty, ale można też za poświęcenie jednego punktu dodać sobie technikę/efekt specjalny lub jakąś ulepszyć. Można mieć więc 8 dodatkowych punktów w statach, albo można mieć 8 dodatkowych technik powiązanych z samą specyfiką naszej transformacji. Można też zrobić z tego mix obydwu. Ważne jest to, że przy tworzeniu tej transformacji należy wcześniej określić, co dokładnie będzie ona dawała - wszystko musi być określone z góry i nie ma możliwości zmiany tego na późniejszym etapie.

Sennin w Tōboe sprawia, że wszystkie techniki powiązane z tym KG wykonywane podczas RSS są traktowane jak dwukrotnie silniejsze.

Specjalizacja w Tōboe daje do rozdysponowania dodatkowe 2 punkty do 8 standardowych.

Jutsu to jest traktowane jako wspomaganie
Ostatnio zmieniony 01 lip 2021, 0:02 przez Yasei Souh, łącznie zmieniany 1 raz.
Prowadzone WątkiRetsu
Sloty4/5
Persona non GrataS - Fumei Mesai
Supertitions and WitchcraftB - Katsuse Hatsuri
Enter the DragonC - Yuki Azuma
The Bandit HuntC - Hattori i Miko
Awatar użytkownika
Sabataya Shuten
Posty: 939
Rejestracja: 27 kwie 2021, 12:40
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Discord: Amphare#3038
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Prośby do administracji

O co prośba: Makigai Sheru Mēsu
Makigai Sheru Mēsu | Conch Shell Mace巻き貝 シェル メース
Legenda
W świecie ninja wielu nie zdziwią zwierzęta wyszkolone przez shinobi, potrafiące samodzielnie korzystać z ninjutsu. Ba, niektóre nawet potrafią mówić! Jednak ta legenda jest... specyficzna. Żywa muszla zdolna do walki jak równy z równym? Niektórzy twierdzą, że istota ta, czy to zwykła muszla, czy to małż, swego czasu starła się z przeciwnikami, którzy mogli zagrozić pokojowi na świecie. Inny zaś mówią, że by móc się przemieszczać opanowała rzadką sztukę faktycznej zmiany kształtu, znacznie przewyższającą zwykłe Henge no Jutsu.
Zdolności
Nieznane, zostaną one przedstawione dopiero, gdy jakiś gracz zdobędzie tę broń na fabule

Argumentacja: jako że to pamiątka po tym niedobrym człowieku - zdrajcy, mordercy i terroryście Hejażabie - oraz symbol sprawowania urzędu Tsuchikage, to sumie chciałabym go odzyskać, bo mi przepadł przy transferze. Mogę? :cute:
Obrazek
Awatar użytkownika
Uchiha Niko
Posty: 204
Rejestracja: 02 cze 2021, 19:41
Ranga: Cywil
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:

Re: Prośby do administracji

O co prośba: Proszę o możliwość zdobycia paktu z ośmiornicami o specjalizacji moloch
Argumentacja: Nie ukrywam, że idealnie by pasowały do mojej planowanej fabuły "pirata" :cute: , poza tym aktywnie gram sooo duckface
Ostatnio zmieniony 01 lip 2021, 0:03 przez Uchiha Niko, łącznie zmieniany 2 razy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zgłoszenia”