PrzynależnośćDo dalszego ustalenia
Klan którego pierwszym przedstawicielem jest XXX. Ich siła płynie przede wszystkim z faktu, iż dwie dusze zamieszkały jedno ciało. Pierwszą z tych dusz jest dusza człowieka, a drugą jest dusza zwierzęcia, bądź mitycznej bestii. Dusze te pozostają w ciągłej harmonii mogąc się ze sobą komunikować - chociaż nie zawsze dusza zwierzęcia musi potrafić rozmawiać. Zazwyczaj przez wiele lat swojego życia druga osoba nawet nie wie o tym, że jej ciało jest zamieszkałe przez inną istotę, ponieważ duch bestii pozostaje uśpiony, aż do momentu gdy spotka się po raz pierwszy z właścicielem ciała. Wywołanie odbywa się zazwyczaj na skutek medytacji, bądź nagłego zdarzenia, które całkowicie zmieniło życie danej osoby. Po pierwszym kontakcie dusza przybiera fizyczną postać stając się bronią, którą członek klanu może walczyć. Broń ta jest niezwykle trudna do zniszczenia, ale w całej reszcie właściwości nie odstępuje za bardzo od standardowej broni danego rodzaju. Dusze te zamieszkują specjalny wymiar w ciele człowieka jednocześnie uniemożliwiając mu stanie się Jinchūriki, ale wspierając swoją mocą oraz radą.
Po poznaniu imienia drugiej duszy shinobi zyskuje jeszcze większy próg siły dzięki zdobytym za tą sprawą mocą. Pierwsze uwolnienie (Fukkatsu - 復活) zazwyczaj objawia się zamianą broni w inną jej formę, bądź na jej scaleniu się z użytkownikiem. Aby wejść na ten etap należy odbyć kilka misji/fabuły z bronią w jej podstawowej formie i rozmowy z duszą, która zamieszkuje wymiar wewnątrz ciała shinobi. Może przyjmować formę zmiany ilości kończyn, bądź zmiany broni na zupełnie inną.
Drugie uwolnienie (Fukkatsu dainidankai - 復活第二段階) jest przejściem na zupełnie inny poziom. W znaczny sposób zmienia on cały sposób działania mocy zamieszkiwanej duszy, co dodatkowo wzmacnia użytkownika. Jest to poziom niezwykle trudny do osiągnięcia, ponieważ wymaga nie tylko zgody duszy na przejście do tego etapu, ale także wystarczającej siły, aby przetrwać transformację. Wygląd zmienia się nie do poznania. Człowiek przypomina w tej formie bardziej potwora niż człowieka - chociaż każda przemiana wygląda zupełnie inaczej. Zmienia się również intensywność chakry. Chakra takiej osoby w trakcie trwania drugiego uwolnienia jest wyczuwalna zupełnie inaczej przez sensorów. Jest tak charakterystyczna, że nie da się jej pominąć nawet w wielkim tłumie. Nie chodzi tutaj o jej ilość, ale o sposób w jaki ją czuć.
Historia
Tutaj będzie historia 1 osobowego klanu, który wciąż nie istnieje
Ważne informacje
- Oficjalne nazwisko klanowe to Yasei.
- Lider klanu to XXX (tutaj będzie to opisane, gdy stworzę postać).
- Członkowie rodu Yasei nie mogą korzystać z następujących wspomagań: Bijū, Żywa Marionetka.
- Pierwsze przebudzenie nie może dawać bonusów fizycznych.
- Drugie przebudzenie może dawać bonusy fizyczne, ale jest to okupione słabszymi efektami specjalnymi.
- Kekkei Genkai nosi nazwę Tōboe (遠吠え)
- Zdolności nie da się przeszczepić tradycyjnymi metodami.
- Zamieszkała dusza traktowana jest jako uwolnienie chakry Yin.
Zdolności
Klan Yasei posiada szereg zdolności powiązany z naturą ich umiejętności wynikających z nagromadzenia dużej ilości chakry Yin w ich ciele:
- Duchowa broń - po zapoznaniu się z mieszkającą w nich duszą ta przyjmuje formę fizycznej broni, której wytrzymałość zależy od poziomu rozwinięcia dziedziny Kekkei Genkai. Właściciel odczuwa silną więź z tą bronią zawsze o niej pamiętając i wiedząc, że jest ona częścią niego samego - nawet jeśli nie potrafi tego wyjaśnić. Broń ta odebrana właścicielowi traci swoje właściwości i staje się zwykłą bronią danego rodzaju. Gdy zostanie zniszczona/skradziona ponowne jej powstanie zajmuje około trzech dni czasu.
- Uwolnienia - ninja z klanu Yasei po poznaniu imienia mieszkającej w nich drugiej duszy zyskują dostęp do zdolności różniących się znacznie od standardowych mocy shinobi. Zmienia się w tym wypadku także ich wygląd w znacznym stopniu. Przy uzyskaniu dostępu do drugiego uwolnienia ich sygnatura chakry zmienia się nie do poznania.
- Kontakt z duszą - wszyscy członkowie rodu potrafią komunikować się z duszą w środku nich. Dusze te zazwyczaj są bardzo stare i często gotowe służyć radą. Zamieszkują one specjalny wymiar w ciele shinobiego. Mogą je zobaczyć tylko członkowie klanu Uchiha oraz Chinoike przy kontakcie wzrokowym z osobą, która obecnie rozmawia z drugą duszą.
- Energia Yin - osoby z tego klanu odczuwają silne nagromadzenie się chakry Yin w ośrodku swojej chakry. Mogą wykorzystywać ją do używania własnych technik, ale nie mogą wyczerpać jej całkowicie, ponieważ grozi to możliwością zniszczenia mieszkającej w nich drugiej duszy, której odzyskanie jest praktycznie niemożliwe oraz niesamowicie niebezpieczne. Ilość energii Yin wynosi 1/4 ilości chakry i nie może stanowić bazy do wykonywania standardowych technik. Może być tylko wymieszana ze zwykłą chakrą, aby wykonywać techniki powiązane z tym klanem.
Wymiar
Tutaj opisujemy wygląd wymiaru ducha
Charakterystyka ducha
Tutaj podajemy charakterystykę ducha (charakter i wygląd)
Forma
Tutaj podajemy w jaką broń zamienia się duch w formie podstawowej (najlepiej podać według opisu ze sklepu. Broń niestandardowa musi przejść ocenę w WT). Z jednego ducha mogą powstać maksymalnie dwie bronie naraz i w takim wypadku żadna z nich nie może być dwuręczna z definicji. Należy także wpisać wytrzymałość broni, która zależy od poziomu rozwinięcia KG oraz KC. Przyjmując że KG na S oznacza poziom 5, a KC bierzemy 1:1 to wytrzymałość broni osoby mającej KC na 10 i KG na S wynosi 15. Osoba mająca KG na B i KC na 8 ma broń o wytrzymałości 11. Itd.
Specjalizacja w Tōboe daje możliwość posiadania ducha, który jest mitycznym stworzeniem, a nie standardowym zwierzęciem.
Kod: Zaznacz cały
[title kanji= ]Imię Ducha po japońsku | Imię ducha po angielsku[/title]
[pic]Obrazek ducha[/pic]
[row title=Wymiar][/row]
[description]Tutaj opisujemy wygląd wymiaru ducha[/description]
[row title=Charakterystyka ducha][/row]
[description]Tutaj podajemy charakterystykę ducha (charakter i wygląd)[/description]
[row title=Forma][/row]
[description]Tutaj podajemy w jaką broń zamienia się duch w formie podstawowej (najlepiej podać według opisu ze sklepu. Broń niestandardowa musi przejść ocenę w WT).[/description]
KlasyfikacjaTechnika Transformacji
Pieczęciebrak
Kosztbrak
Zasięgna siebie
WymaganiaDziedzina Kekkei Genkai rangi A, Odbycie fabuły z poznaniem imienia duszy bestii
Nie jest to do końca technika, a raczej transformacja, która udostępnia dodatkową moc posiadaczowi duchowej broni. Charakteryzuje się ona zmianą formy broni. Może ona całkowicie zniknąć i wpłynąć na wygląd użytkownika, ale może też po prostu zmienić sam wygląd broni, jest również opcja pomiędzy tymi dwoma. Niezależnie od powyższego wywołanie Fukkatsu odbywa się poprzez wypowiedzenie imienia swojego ducha, a kończy się na pełnej transformacji wraz ze zmianą ilości chakry. W czasie trwania chakra Yin wynosi dokładnie 1/2 chakry standardowej. Limit czasu przebywania w czasie tej transformacji wynosi ilość tur zależną od poziomu Kontroli Chakry, albo Wytrzymałości użytkownika liczoną 1:1. Wytrzymałość/Kontrola Chakry na poziomie 7 daje więc 7 tur użytkowania tej transformacji. Po przekroczeniu maksymalnego czasu transformacja sama wygasa, a użytkownik traci możliwość jej używania przez następne 24h. Drugą opcją wygaśnięcia jest utrata zbyt wielkiej ilości chakry Yin - wejście na poziom 1% tej chakry automatycznie wyłącza transformację. W obu przypadkach użytkownik jest zbyt zmęczony, aby kontynuować walkę.
Aby móc używać transformacji musi ona z sukcesem przejść przez dział WT. Do tego każda transformacja jest inna - tak jak nie ma 2 takich samych osób, to nie ma 2 takich samych mocy. Nawet jeśli 2 osoby mają w sobie dusze lwa to moce tych lwów będą działać inaczej.
Maksymalna ilość technik własnych opierających się na tej transformacji może wynosić 3. Efekty specjalne (jak na przykład możliwość latania) wliczają się w ten limit. Dorzucenie dodatkowych kończyn również zalicza się do efektów specjalnych.
Sennin w Tōboe daje możliwość utrzymywania tego poziomu transformacji bez limitu.
Specjalizacja w Tōboe daje możliwość stworzenia 4 technik, zamiast standardowych 3.
KlasyfikacjaTechnika Transformacji
Pieczęciebrak
Kosztbrak
Zasięgna siebie
WymaganiaDziedzina Kekkei Genkai rangi S, Wygranie walki ze swoim duchem w jego wymiarze lub przejście przez szok emocjonalny, Kontrola Chakry i Wytrzymałość 7, Odblokowane Fukkatsu
Transformacja 2 poziomu znacznie różni się od swojej poprzedniczki. Tym razem przede wszystkim uwolnienie mocy jest na tyle duże, że zostawia po sobie ślady nawet na użytkowniku, który obecnie nie używa tej transformacji. Rezerwy jego chakry zostają na stałe zmienione i od tej pory 1/2 zasobów chakry będzie chakrą Yin. Second Stage, gdy aktywowany, zmienia użytkownika nie do poznania - niemalże go zezwierzęca. Na skórę zazwyczaj wstępuje gęste futro, bądź łuski (w zależności od ducha) kończyny również często zmieniają wygląd. Taka transformacja może odbiegać niemalże w pełni od wyglądu normalnego człowieka. Zmienia się nie tylko wygląd zewnętrzny, ale także "wnętrze". Sensorzy natychmiast są w stanie wyczuć i zapamiętać osoby, które odblokowały Second Stage (nawet jeśli jest on wyłączony) ze względu na chakrę, która odróżnia się w zupełności od wszystkiego znanego. Charakterystyka tej chakry jest zawsze zależna od indywidualnego shinobiego - warto jednak wspomnieć że sensorzy są w stanie wymienić zapach, smak, a nawet teksturę takiej chakry.
Przy aktywacji pokłady zmieniają się jeszcze bardziej zamieniając stosunek 1/2 zwykłej chakry i 1/2 Yin na 1/3 zwykłej i 2/3 Yin (jest to tylko na okres trwania Second Stage). Wejście w drugi etap transformacji nie resetuje jednak czasu, który można w niej pozostać po użyciu pierwszej i nie można aktywować drugiej nie aktywując uprzednio pierwszej. Czas przebywania w obu transformacjach jest więc łączny. A ile można przebywać w Ressurection: Second Stage (RSS)? A no tyle tur ile wynosi Kontrola Chakry lub podstawowa Wytrzymałość.
Oprócz zwiększonych pokładów chakry Yin RSS daje nam jeszcze parę dodatkowych bonusów. Przede wszystkim daje możliwość rozdania 6 punktów na różne umiejętności, w tym na statystyki. Ważne jest to, iż będąc w RSS dalej możemy używać technik/umiejętności z RS (1 etap), chyba że sami sobie tę możliwość zablokujemy. Gracz ma więc możliwość rozdać 8 punktów między statystyki lub umiejętności. Można więc wydać wszystkie 8 punktów w same staty, ale można też za poświęcenie jednego punktu dodać sobie technikę/efekt specjalny lub jakąś ulepszyć. Można mieć więc 8 dodatkowych punktów w statach, albo można mieć 8 dodatkowych technik powiązanych z samą specyfiką naszej transformacji. Można też zrobić z tego mix obydwu. Ważne jest to, że przy tworzeniu tej transformacji należy wcześniej określić, co dokładnie będzie ona dawała - wszystko musi być określone z góry i nie ma możliwości zmiany tego na późniejszym etapie.
Sennin w Tōboe sprawia, że wszystkie techniki powiązane z tym KG wykonywane podczas RSS są traktowane jak dwukrotnie silniejsze.
Specjalizacja w Tōboe daje do rozdysponowania dodatkowe 2 punkty do 8 standardowych.
Jutsu to jest traktowane jako wspomaganie