KlasyfikacjaBakuton, Fūinjutsu, Transformacja Natury, Technika Pieczętująca
PieczęcieSmok → Ptak → Wół → Tygrys → Wąż → Baran → Zając → Małpa → Baran → Koń → Pies → Szczur → Wół → Tygrys → Szczur → Zając → Tygrys → Baran → Wąż → Szczur
KosztStandardowy za nałożenie + koszt Bakuhatsu Enchanto
ZasięgDotykowy
WymaganiaFūinjutsu B, Bakuhatsu Enchanto
Bakuhatsu no Wana jest to technika, dzięki której jesteśmy w stanie zamknąć destrukcyjną chakrę w pieczęci, oraz nadać jej jeden bardzo prosty warunek aktywacji. Można nałożyć pieczęć na dowolny przedmiot jaki ją pomieści, jak na przykład zwój, drzwi, ściana, szuflada. Rozmiary można znaleźć w tabelce poniżej. Nie można jednak zapieczętować chakry w żywej istocie, czy nawet roślinach. Objawia się ona jako dwa znaki kanji „爆発”. Siła wybuchu zależy od ilości chakry jaką zamkniemy w pieczęci. W normalnych warunkach jednak, wymagany jest jakiś warunek lub też banalny mechanizm z chakry. Może być to nacisk na pieczęć czy też przerwanie dwóch znaków poprzez otwarcie zwoju, drzwi albo szuflady. Możemy pieczęć tymczasowo dezaktywować, aktywować lub wysadzić wedle naszej woli. Rozbrojenie oraz uzbrojenie polega na bezpośrednim, dotykowym przelaniu naszej własnej chakry by na jakiś czas móc obejść własną pułapkę, podczas gdy zdalna detonacja zależy od odległości w jakiej się znajdujemy od pieczęci. Poza tym można ją usunąć odpowiednimi technikami do łamania Fūinjutsu.
Maksymalne naładowanie obiektu jest również zależne od rozmiaru obiektu:
Rozmiar | Maksymalny koszt natchnienia, równy sile wybuchu danej rangi |
Malutkie | Standardowy D |
Małe | Standardowy D |
Średnie | Standardowy C |
Spore | Standardowy B |
Duże | Standardowy A |
Wielkie | Standardowy S |
Olbrzymie | Podwójny S |
By móc naładować chakrą Olbrzymie obiekty należy posiadać Specjalizację w Bakuton
Zasięg detonacji jest zależny od rangi Bakutonu:
Ranga Bakutonu | Zasięg detonacji |
C | 50m |
B | 75m |
A | 100m |
S | 150m |
Specjalizacja | Zwiększa zasięg detonacji o 50% |
Jest to zasięg niezbędny do zdalnej detonacji obiektu, nie zasięg eksplozji.
Posiadając Specjalizację w Bakutonie jesteśmy w stanie skompresować większe ilości chakry w mniejszych przedmiotach o jeden rozmiar, zgodnie z tabelką Bakuhatsu Enchanto.
Średni Zwój---
Średni Zwój---
Średni Zwój---
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=爆発の罠]Bakuhatsu no Wana | Exploding Trap[/title]
[pic rank=B zwoj=4]https://i.imgur.com/dXPJlCF.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Bakuton, Fūinjutsu, Transformacja Natury, Technika Pieczętująca[/row]
[row title=Pieczęcie]Smok → Ptak → Wół → Tygrys → Wąż → Baran → Zając → Małpa → Baran → Koń → Pies → Szczur → Wół → Tygrys → Szczur → Zając → Tygrys → Baran → Wąż → Szczur[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za nałożenie + koszt Bakuhatsu Enchanto[/row]
[row title=Zasięg]Dotykowy[/row]
[row title=Wymagania]Fūinjutsu B, Bakuhatsu Enchanto[/row]
[description]
[p]Bakuhatsu no Wana jest to technika, dzięki której jesteśmy w stanie zamknąć destrukcyjną chakrę w pieczęci, oraz nadać jej jeden bardzo prosty warunek aktywacji. Można nałożyć pieczęć na dowolny przedmiot jaki ją pomieści, jak na przykład zwój, drzwi, ściana, szuflada. Rozmiary można znaleźć w tabelce poniżej. Nie można jednak zapieczętować chakry w żywej istocie, czy nawet roślinach. Objawia się ona jako dwa znaki kanji „爆発”. Siła wybuchu zależy od ilości chakry jaką zamkniemy w pieczęci. W normalnych warunkach jednak, wymagany jest jakiś warunek lub też banalny mechanizm z chakry. Może być to nacisk na pieczęć czy też przerwanie dwóch znaków poprzez otwarcie zwoju, drzwi albo szuflady. Możemy pieczęć tymczasowo dezaktywować, aktywować lub wysadzić wedle naszej woli. Rozbrojenie oraz uzbrojenie polega na bezpośrednim, dotykowym przelaniu naszej własnej chakry by na jakiś czas móc obejść własną pułapkę, podczas gdy zdalna detonacja zależy od odległości w jakiej się znajdujemy od pieczęci. Poza tym można ją usunąć odpowiednimi technikami do łamania Fūinjutsu. [/p]
Maksymalne naładowanie obiektu jest również zależne od rozmiaru obiektu:
| Rozmiar | Maksymalny koszt natchnienia, równy sile wybuchu danej rangi |
|:----------:|:----------:|
| Malutkie | Standardowy D |
| Małe | Standardowy D |
| Średnie | Standardowy C |
| Spore| Standardowy B |
| Duże| Standardowy A |
| Wielkie| Standardowy S |
| Olbrzymie | Podwójny S |
[b]By móc naładować chakrą Olbrzymie obiekty należy posiadać Specjalizację w Bakuton[/b]
Zasięg detonacji jest zależny od rangi Bakutonu:
| Ranga Bakutonu | Zasięg detonacji |
|:----------:|:----------:|
| C | 50m |
| B | 75m |
| A | 100m |
| S | 150m |
| Specjalizacja | Zwiększa zasięg detonacji o 50% |
[b]Jest to zasięg niezbędny do zdalnej detonacji obiektu, nie zasięg eksplozji.[/b]
[b]Posiadając Specjalizację w Bakutonie[/b] jesteśmy w stanie skompresować większe ilości chakry w mniejszych przedmiotach o jeden rozmiar, zgodnie z tabelką Bakuhatsu Enchanto.
[/description]
KlasyfikacjaBakuton, Transformacja Natury
PieczęcieSzczur → Dzik → Wąż → Wół → Dzik → Smok
KosztPodwójny
Zasięg10m zasięgu, 2m obszar
WymaganiaBakuhatsu no Jutsu, Bakuhatsu Enchanto, Specjalizacja w Bakutonie
Dystansowa technika Uwolnienia Wybuchu, będąca swoistym rozwinięciem klasycznej eksplozji jak i możliwości natchnienia nią przedmiotów. Zamiast zamieniać zwykłe przedmioty w bomby, przesyłamy chakrę Bakutonu w powierzchnię z jaką mamy styczność, by wybuch nastąpił gdzie indziej. W zasięgu 10m od nas, obszar 2m zamienia się w tykającą minę, którą aktywuje się gdy ktoś na niej stanie, lub na nasze życzenie. Po złożeniu serii pieczęci, chakra jest wysyłana w linii prostej, nie dalej niż zasięg techniki. Może ona poruszać się po nierównych powierzchniach, więc eksplozja zamiast na podłodze, może pojawić się na ścianie lub suficie o ile starczy nam zasięgu. Eksplozja ma siłę rangi B. Przyjmuje się, że każde 2m jakie chakra musi przebyć w ziemi, zajmuje tyle czasu, ile zajęło by złożenie 1 pieczęci. Czas ten można zmniejszyć odpowiednimi atutami. Co za tym idzie, chakra nie może pokonywać dystansu po powierzchni albo rzeczach, w którym jest już czyjaś chakra jak np. woda z techniki Suitonu czy też po Dotonowej ścianie, oraz turę po tym jak ów chakra się ulotni. Dodatkowo osoby posiadające Sensora lub Dojutsu pozwalające widzieć chakrę, są w stanie wyczuć ruchy chakry, nim ta wybuchnie.
Posiadając rangę A w Bakutonie zasięg rośnie do 15m.
Posiadając rangę S w Bakutonie zasięg rośnie do 20m.
Posiadając Sennina w Bakutonie Trzymając ostatnią pieczęć, można zapłacić wielokrotny koszt techniki, by posyłać nową chakrę jaka utworzy zaminowane obszary.
Średni zwój---
Średni zwój---
Średni zwój---
Średni zwój---
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=爆発床]Bakuhatsu Yuka | Exploding Floor[/title]
[pic rank=B zwoj=5]https://i.imgur.com/EjTMk0m.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Bakuton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Szczur → Dzik → Wąż → Wół → Dzik → Smok[/row]
[row title=Koszt]Podwójny[/row]
[row title=Zasięg]10m zasięgu, 2m obszar[/row]
[row title=Wymagania]Bakuhatsu no Jutsu, Bakuhatsu Enchanto, Specjalizacja w Bakutonie[/row]
[description]
[p]Dystansowa technika Uwolnienia Wybuchu, będąca swoistym rozwinięciem klasycznej eksplozji jak i możliwości natchnienia nią przedmiotów. Zamiast zamieniać zwykłe przedmioty w bomby, przesyłamy chakrę Bakutonu w powierzchnię z jaką mamy styczność, by wybuch nastąpił gdzie indziej. W zasięgu 10m od nas, obszar 2m zamienia się w tykającą minę, którą aktywuje się gdy ktoś na niej stanie, lub na nasze życzenie. Po złożeniu serii pieczęci, chakra jest wysyłana w linii prostej, nie dalej niż zasięg techniki. Może ona poruszać się po nierównych powierzchniach, więc eksplozja zamiast na podłodze, może pojawić się na ścianie lub suficie o ile starczy nam zasięgu. Eksplozja ma siłę rangi B. Przyjmuje się, że każde 2m jakie chakra musi przebyć w ziemi, zajmuje tyle czasu, ile zajęło by złożenie 1 pieczęci. Czas ten można zmniejszyć odpowiednimi atutami. Co za tym idzie, chakra nie może pokonywać dystansu po powierzchni albo rzeczach, w którym jest już czyjaś chakra jak np. woda z techniki Suitonu czy też po Dotonowej ścianie, oraz turę po tym jak ów chakra się ulotni. Dodatkowo osoby posiadające Sensora lub Dojutsu pozwalające widzieć chakrę, są w stanie wyczuć ruchy chakry, nim ta wybuchnie.[/p]
[b]Posiadając rangę A w Bakutonie[/b] zasięg rośnie do 15m.
[b]Posiadając rangę S w Bakutonie[/b] zasięg rośnie do 20m.
[b]Posiadając Sennina w Bakutonie[/b] Trzymając ostatnią pieczęć, można zapłacić wielokrotny koszt techniki, by posyłać nową chakrę jaka utworzy zaminowane obszary.
[/description]
KlasyfikacjaBakuton, Transformacja Natury, Technika Klonująca
PieczęciePies → Świnia → Koń → Smok → Dotknięcie klona
KosztStandardowy od klona
ZasięgDotykowy
WymaganiaBakuhatsu Enchanto, Znajomość techniki klonującej, tworzącej materialne bądź bardziej zaawansowane klony
Technika pozwalająca nam na ulepszenie naszych klonów elementem Bakutonu. Gdy posiadamy stworzone klony z jakiegoś materiału, jak ziemia czy woda, możemy natchnąć go chakrą by mógł zostać wysadzony za pomocą pieczęci konfrontacji. Kopie potrafią dokładnie tyle ile umiały wcześniej. Jutsu nie daje im możliwości wykorzystywania technik Bakutonu. Siła wybuchu klona jest równa randze B. Można natchnąć więcej klonów płacąc standardowy koszt od dotkniętego klona. Dopóki nie wykonamy innej techniki nie musimy składać ponownie pieczęci poza dotknięciem ich. Należy jednak pamiętać, że mamy tylko dwie dłonie więc można natchnąć dwa klony jednocześnie w turze.
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=エンチャント分身]Bunshin Enchanto | Clone Enchantment[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/X6KiJBl.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Bakuton, Transformacja Natury, Technika Klonująca[/row]
[row title=Pieczęcie]Pies → Świnia → Koń → Smok → Dotknięcie klona[/row]
[row title=Koszt]Standardowy od klona[/row]
[row title=Zasięg]Dotykowy[/row]
[row title=Wymagania]Bakuhatsu Enchanto, Znajomość techniki klonującej, tworzącej materialne bądź bardziej zaawansowane klony[/row]
[description]Technika pozwalająca nam na ulepszenie naszych klonów elementem Bakutonu. Gdy posiadamy stworzone klony z jakiegoś materiału, jak ziemia czy woda, możemy natchnąć go chakrą by mógł zostać wysadzony za pomocą pieczęci konfrontacji. Kopie potrafią dokładnie tyle ile umiały wcześniej. Jutsu nie daje im możliwości wykorzystywania technik Bakutonu. Siła wybuchu klona jest równa randze B. Można natchnąć więcej klonów płacąc standardowy koszt od dotkniętego klona. Dopóki nie wykonamy innej techniki nie musimy składać ponownie pieczęci poza dotknięciem ich. Należy jednak pamiętać, że mamy tylko dwie dłonie więc można natchnąć dwa klony jednocześnie w turze.[/description]
KlasyfikacjaBakuton, Transformacja Natury
PieczęcieWąż → Tygrys
KosztStandardowy od rangi + ewentualne koszty powiększenia
ZasięgZasięg detonacji: 25m
Zasięg sterowania: zasięg wzroku
WymaganiaIkite Iru Bakuhatsu, Bakuhatsu Enchanto
DodatkowoTechnika kosztuje 15PT
Elementarna technika tworzenia wybuchowych kreacji. Użytkownik może za jej pomocą przekształcać plastyczny materiał, jak np. glinę, w różne ożywione stworzenia. Można je powiększyć, zgodnie z mechaniką
Ikite Iru Bakuhatsu, oraz zdalnie sterować za pomocą chakry znajdującej się w specjalnym tworzywie. Dodatkowo posiadają różną siłę wybuchu w zależności od rangi oraz różne zastosowania. By wykonać technikę należy pobrać materiał do otworów gębowych oraz nadać im kształt, dodając do nich swoją chakrę Bakutonu. Dopóki ninja nie użyje innej techniki, ponowne składanie pieczęci nie jest wymagane. By wysadzić jedną lub więcej kreacji należy złożyć Pieczęć Konfrontacji.
Standardowo wszystkie twory mają rozmiar malutki i trzeba je powiększyć by wykorzystały pełen potencjał eksplozji. Im większy rozmiar tym większą ilością chakry można go natchnąć, co skutkuje silniejszym wybuchem. Nie można naładować małego stworka dużą ilością Bakutonu lecz dużego można małą by ją oszczędzić gdy nie potrzebny jest silny wybuch. Wyjątkiem są twory malutkie których siła wybuchu ma rangę D. Zasięgi detonacji, czas natchnienia oraz siła wybuchu jest taka sama jak w przypadku Bakuhatsu Enchanto.
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=爆薬一]Shī Wan | C1[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/hvJlNvJ.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Bakuton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Wąż → Tygrys[/row]
[row title=Koszt]Standardowy od rangi + ewentualne koszty powiększenia[/row]
[row title=Zasięg]Zasięg detonacji: 25m
Zasięg sterowania: zasięg wzroku[/row]
[row title=Wymagania]Ikite Iru Bakuhatsu, Bakuhatsu Enchanto[/row]
[row title=Dodatkowo]Technika kosztuje 15PT[/row]
[description]Elementarna technika tworzenia wybuchowych kreacji. Użytkownik może za jej pomocą przekształcać plastyczny materiał, jak np. glinę, w różne ożywione stworzenia. Można je powiększyć, zgodnie z mechaniką [url=http://sakuranohana.pl/viewtopic.php?p=2073#p2073]Ikite Iru Bakuhatsu[/url], oraz zdalnie sterować za pomocą chakry znajdującej się w specjalnym tworzywie. Dodatkowo posiadają różną siłę wybuchu w zależności od rangi oraz różne zastosowania. By wykonać technikę należy pobrać materiał do otworów gębowych oraz nadać im kształt, dodając do nich swoją chakrę Bakutonu. Dopóki ninja nie użyje innej techniki, ponowne składanie pieczęci nie jest wymagane. By wysadzić jedną lub więcej kreacji należy złożyć Pieczęć Konfrontacji.
Standardowo wszystkie twory mają rozmiar malutki i trzeba je powiększyć by wykorzystały pełen potencjał eksplozji. Im większy rozmiar tym większą ilością chakry można go natchnąć, co skutkuje silniejszym wybuchem. Nie można naładować małego stworka dużą ilością Bakutonu lecz dużego można małą by ją oszczędzić gdy nie potrzebny jest silny wybuch. Wyjątkiem są twory malutkie których siła wybuchu ma rangę D. Zasięgi detonacji, czas natchnienia oraz siła wybuchu jest taka sama jak w przypadku Bakuhatsu Enchanto.[/description]