• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Hoshigaki Ichizoku

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Hoshigaki Ichizoku

Hoshigaki Ichizoku | Hoshigaki Clan干柿一族
PrzynależnośćHanagakure no Sato
Rodzina powiązana przez wieki z Kirigakure no Sato do 151 roku, które upadło przez działania organizacji zwanej jako Pięciu. Po znalezieniu schronienia w Otogakure zaczęli asymilować się z tamtejszą ludnością, aż podczas Największej Światowej Wojny Shinobi Wioska Dźwięku upadła, zniszczona przez Hachibiego. Obecnie większość klanu udała się do Hanagakure no Sato.
Historia
Klan Ryboludzi swoje miejsce od zawsze miał w Kraju Wody, co prawdopodobnie nie powinno nikogo dziwić. Stanowili niemalże trzon Kirigakure, pamiętając czasy Krwawej Mgły pod wodzą Karatachi Yagury. Pomimo reform poczynionych przez Godaime Mizukage, Terumi Mei, oraz poprawieniu wizerunku Mgły na arenie międzynarodowej, wioska nie przetrwała próby czasu pod wodzą kolejnych Cieni.

Hoshigaki Seiji, po dwóch tygodniach nieustających walk z armią przyprowadzoną przez człowieka w masce, zarządził ewakuację wioski. Ta zaś ostatecznie upadła pod naporem ofensywy jednego z członków "Pięciu". Hoshigaki znaleźli po tym własny kąt w Wiosce Dźwięku. Miejsce, gdzie poprzez wcześniejsze działania Orochimaru pełne było ludzi o dość "niestandardowym" wyglądzie, co pozwalało poczuć się na miejscu "jak w domu". Samo Oto jednak nie było najspokojniejszym miejscem, co jakiś czas serwując coraz to kolejne "atrakcje". Ostatnią z nich okazał się Hachibi podczas Największej Światowej Wojny Shinobi, który przez spowinowacenie Otogakure z imperialistyczną Suną uznał tę osadę za swój cel. Po zakończeniu bitew zwrócili swój wzrok ku Hanagakure - wiosce w Kraju Kwiatów stawiającej na wolność. Większość ruszyła na południe, jednak część ruszyła swoją drogą.
Ważne informacje
  1. Nazwiskiem rodowym jest Hoshigaki.
  2. Liderem klanu jest Hoshigaki Asura.
  3. Większość klanu znajduje się w Hanagakure no Sato, jednak część członków rodu ruszyła swoja drogą.
  4. Klan posiada własny Hiden - Samejutsu. Zdolność ta nadaje użytkownikom rybiego wyglądu, co nadaje im nie tylko zwiększone zdolności manipulacją wody, ale również pozwala na używanie rybich technik bazujących głównie na rekinach.
  5. Niektórzy uważają, że Samehada to imię człowieka z klanu Hoshigaki będącego członkiem Siedmiu Mistrzów Miecza Mgły, a nie nazwa jego oręża.
Zdolności
  1. Mistrzowie Suitonu - klan Hoshigaki posiada naturalne predyspozycje jeśli chodzi o kontrolowanie tego konkretnego żywiołu. Pomijając fakt ich budowy ciała, który zbliża ich do istot naturalnie zamieszkujących wodne habitaty, mogą także rozwijać zarówno swoje klanowe Hiden, jak i Uwolnienie Wody zwyczajnie jako "Samejutsu". By jednak móc rozwijać obie te dziedziny jako jedną, członek Hoshigaki musi posiadać Specjalizację w Samejutsu, inaczej musi rozwijać je oddzielnie.
  2. Ryboludzie - członków tego klanu można dostrzec już z daleka przez ich nietypowy wygląd, mówiący wiele o ich umiejętnościach. Bazują one głównie na rybach, przywołując je czy manifestując część ich zdolności. Przywołane stworzenia nie są rozumne jak zwierzęta paktu, ale mogą być większe i silniejsze poprzez wzmocnienie ich chakrą. Niektóre techniki pozwalają je również kontrolować.
  3. Jak... ryba w wodzie? - ninja w trakcie swojego życia samoistnie wykształca skrzela. Pozwalają one shinobi oddychać pod wodą, zaś jego ruchy są dużo płynniejsze i niczym nieograniczone znajdując się pod taflą wody.
  4. Nietypowa chakra - klan Hoshigaki posiada nietypową chakrę pozwalającą im połączyć się z jednym z Siedmiu Mieczy Kirigakure - Samehadą.
Posiadając Specjalizacje w Samejutsu, ninja jest w stanie zwiększyć siłę technik Uwolnienia Wody. Zdolności z amplifikowane w ten sposób wymagają większej ilości wody, którą w większości są w stanie pozyskać z wód gruntowych, jednak są one bardziej wydajne i zachowują się tak, jakby shinobi posiadał dodatkowo specjalizację w Suitonie. W przypadku skrajnie nieprzyjaznych terenów, ilość wody może być jednak niewystarczająca do wzmocnienia technik Uwolnienia Wody. To, czy w okolicy jest wystarczająco dużo wody do wzmocnienia danej techniki, a także w ogóle możliwości jej użycia leży zawsze w decyzji MG.
Ostatnio zmieniony 18 lip 2023, 21:30 przez Tora, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga E

E
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga D

D
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga C

Pirania no Kyōen | Feast of Piranhasピラニアの饗宴
KlasyfikacjaSamejutsu, Suiton, Transformacja Natury
PieczęciePtak → Smok → Wąż → Baran → Wół
KosztStandardowy za 5
Zasięg10 metrów
WymaganiaŹródło wody
Jedna z prostszych technik Hoshigaki. Za jej pomocą niezbyt doświadczeni użytkownicy są w stanie stworzyć z pobliskiego źródełka wody stado małych drapieżnych rybek wielkości piranii (35 cm), które następnie rzucają się na wroga, pływając w wodzie lub wyskakując z niej na odległość do 5 metrów. Gryzą małymi ostrymi ząbkami, które zadają niewielkie rany kłute, jednak ich siła tkwi w ilości - przy znacznej liczbie mogą stanowić zagrożenie nawet dla bardziej niebezpiecznych przeciwników. Poza tym świetnie się sprawdzają jako metoda na spowolnienie przeciwnika. Nie są jednak dość wytrzymałe, a po opuszczeniu zbiornika nie mogą się poruszać.

Posiadając Samejutsu na Randze B Standardowym kosztem można stworzyć 10 rybek.
Posiadając Samejutsu na Randze A Standardowym kosztem można stworzyć 15 rybek.
Posiadając Samejutsu na Randze S Standardowym kosztem można stworzyć 20 rybek.
Posiadając Specjalizację w Samejutsu użytkownik nie potrzebuje już źródła wody.
Posiadając Sennina w Samejutsu w momencie wydostania się na brzeg, pocisk zyskuje możliwość "pływania" po lądzie. Nie ogranicza to jego mobilności i jest traktowany, jakby nie opuścił wodnego środowiska.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=ピラニアの饗宴]Pirania no Kyōen | Feast of Piranhas[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/LW2ppt5.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Samejutsu, Suiton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Ptak → Smok → Wąż → Baran → Wół[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za 5[/row]
[row title=Zasięg]10 metrów[/row]
[row title=Wymagania]Źródło wody[/row]
[description]Jedna z prostszych technik Hoshigaki. Za jej pomocą niezbyt doświadczeni użytkownicy są w stanie stworzyć z pobliskiego źródełka wody stado małych drapieżnych rybek wielkości piranii (35 cm), które następnie rzucają się na wroga, pływając w wodzie lub wyskakując z niej na odległość do 5 metrów. Gryzą małymi ostrymi ząbkami, które zadają niewielkie rany kłute, jednak ich siła tkwi w ilości - przy znacznej liczbie mogą stanowić zagrożenie nawet dla bardziej niebezpiecznych przeciwników. Poza tym świetnie się sprawdzają jako metoda na spowolnienie przeciwnika. Nie są jednak dość wytrzymałe, a po opuszczeniu zbiornika nie mogą się poruszać.

[b]Posiadając Samejutsu na Randze B[/b] Standardowym kosztem można stworzyć 10 rybek.
[b]Posiadając Samejutsu na Randze A[/b] Standardowym kosztem można stworzyć 15 rybek.
[b]Posiadając Samejutsu na Randze S[/b] Standardowym kosztem można stworzyć 20 rybek.
[b]Posiadając Specjalizację w Samejutsu[/b] użytkownik nie potrzebuje już źródła wody.
[b]Posiadając Sennina w Samejutsu[/b] w momencie wydostania się na brzeg, pocisk zyskuje możliwość "pływania" po lądzie. Nie ogranicza to jego mobilności i jest traktowany, jakby nie opuścił wodnego środowiska.[/description]
Ostatnio zmieniony 22 sty 2023, 21:06 przez Vampiro, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga B

Suiton: Suikōdan no Jutsu | Water Release: Water Shark Bullet Technique水遁・水鮫弾の術
KlasyfikacjaSamejutsu, Suiton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Wół → Smok → Zając → Pies → Ptak → Baran
KosztStandardowy na turę za jedną rybę
Zasięg20 metrów
WymaganiaŹródło Wody
Poprzez złożenie pieczęci i uwolnieniu chakry Suitonu, Hoshigaki potrafią stworzyć z otaczającej ich wody rybi pocisk. Sam konstrukt ma do 3 metrów długości, nad którym użytkownik sprawuje pełną kontrolę. Może nim atakować swoich wrogów - czy to obuchowo, płetwami lub tułowiem, lub ostrymi zębami, których ugryzienie grozi poważnymi ranami szarpanymi. Technika może poruszać się w wodzie lub wyskoczyć z niej, jak inne, podobne wodne pociski (w tym przypadku na około 10 metrów). Ataki tą techniką stają się jeszcze silniejsze, gdy ryba może przemieszczać się przez wodę. Wtedy pociski nabierają na szybkości, przez co bez dobrej defensywy albo umiejętności pływania, ich uniknięcie jest bardzo trudne. Gdy ryba opuści zasięg, rozpada się, pozostawiając po sobie tylko kałużę wody. Poza tym, niektórzy Hoshigaki używają tej techniki jako metody transportu. Poruszają się wtedy prędkością techniki. Niestety, gdy technika wyląduje na lądzie, jej mobilność jest ograniczona, ograniczając się tylko do wierzgania się... jak to ryba.

Posiadając Samejutsu na Randze S liczba pieczęci zmniejsza się do 5.
Posiadając Specjalizację w Samejutsu użytkownik nie potrzebuje już źródła wody.
Posiadając Sennina w Samejutsu w momencie wydostania się na brzeg, pocisk zyskuje możliwość "pływania" po lądzie. Nie ogranicza to jego mobilności i jest traktowany, jakby nie opuścił wodnego środowiska.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=水遁・水鮫弾の術]Suiton: Suikōdan no Jutsu | Water Release: Water Shark Bullet Technique[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/XyC5Kt5.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Samejutsu, Suiton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Tygrys → Wół → Smok → Zając → Pies → Ptak → Baran[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę za jedną rybę[/row]
[row title=Zasięg]20 metrów[/row]
[row title=Wymagania]Źródło Wody[/row]
[description]Poprzez złożenie pieczęci i uwolnieniu chakry Suitonu, Hoshigaki potrafią stworzyć z otaczającej ich wody rybi pocisk. Sam konstrukt ma do 3 metrów długości, nad którym użytkownik sprawuje pełną kontrolę. Może nim atakować swoich wrogów - czy to obuchowo, płetwami lub tułowiem, lub ostrymi zębami, których ugryzienie grozi poważnymi ranami szarpanymi. Technika może poruszać się w wodzie lub wyskoczyć z niej, jak inne, podobne wodne pociski (w tym przypadku na około 10 metrów). Ataki tą techniką stają się jeszcze silniejsze, gdy ryba może przemieszczać się przez wodę. Wtedy pociski nabierają na szybkości, przez co bez dobrej defensywy albo umiejętności pływania, ich uniknięcie jest bardzo trudne. Gdy ryba opuści zasięg, rozpada się, pozostawiając po sobie tylko kałużę wody. Poza tym, niektórzy Hoshigaki używają tej techniki jako metody transportu. Poruszają się wtedy prędkością techniki. Niestety, gdy technika wyląduje na lądzie, jej mobilność jest ograniczona, ograniczając się tylko do wierzgania się... jak to ryba.

[b]Posiadając Samejutsu na Randze S[/b] liczba pieczęci zmniejsza się do 5.
[b]Posiadając Specjalizację w Samejutsu[/b] użytkownik nie potrzebuje już źródła wody.
[b]Posiadając Sennina w Samejutsu[/b] w momencie wydostania się na brzeg, pocisk zyskuje możliwość "pływania" po lądzie. Nie ogranicza to jego mobilności i jest traktowany, jakby nie opuścił wodnego środowiska.[/description]
Ostatnio zmieniony 10 paź 2022, 17:09 przez Tora, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga A

Ōsame no Tatsumaki | Sharknado大鮫の竜巻
KlasyfikacjaSamejutsu, Suiton, Transformacja Natury
PieczęcieSmok → Wół → Dzik → Małpa → Tygrys → Pies → Wąż → Tygrys → Małpa → Zając
KosztStandardowy na Turę
Zasięg30 metrów
WymaganiaŹródło Wody, Suiton: Gekiryūdan
Jedna z najniebezpieczniejszych technik w arsenale Hoshigaki. Shinobi tego klanu są w stanie stworzyć wyłaniające się z pobliskiego zbiornika wirujące tornado wody i rekinów. Samo tornado ma 30 metrów wysokości, 5 metry średnicy, porusza się ze zatrważającą prędkością, niezależnie czy znajduje się na wodzie czy na lądzie. Chociaż nie jest bardzo zwrotne, nadrabia swoimi zdolnościami ofensywnymi, ponieważ znalezienie się na drodze techniki grozi poważnym poturbowaniem w wyniku ugryzień stada rozwścieczonych ryb.

Posiadając Rangę S w Samejutsu użytkownik nie potrzebuje już źródła wody.
Posiadając Specjalizację oraz Rangę S w Samejutsu użytkownik może stworzyć większe tornado, które ma większą siłę i rozmiar (50 metrów wysokości i 10 metrów średnicy). Koszt utrzymania tej wersji to Standardowy rangi S.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=大鮫の竜巻]Ōsame no Tatsumaki | Sharknado[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/jW3jK2r.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Samejutsu, Suiton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Smok → Wół → Dzik → Małpa → Tygrys → Pies → Wąż → Tygrys → Małpa → Zając[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na Turę[/row]
[row title=Zasięg]30 metrów[/row]
[row title=Wymagania]Źródło Wody, Suiton: Gekiryūdan[/row]
[description]Jedna z najniebezpieczniejszych technik w arsenale Hoshigaki. Shinobi tego klanu są w stanie stworzyć wyłaniające się z pobliskiego zbiornika wirujące tornado wody i rekinów. Samo tornado ma 30 metrów wysokości, 5 metry średnicy, porusza się ze zatrważającą prędkością, niezależnie czy znajduje się na wodzie czy na lądzie. Chociaż nie jest bardzo zwrotne, nadrabia swoimi zdolnościami ofensywnymi, ponieważ znalezienie się na drodze techniki grozi poważnym poturbowaniem w wyniku ugryzień stada rozwścieczonych ryb. 

[b]Posiadając Rangę S w Samejutsu[/b] użytkownik nie potrzebuje już źródła wody.
[b]Posiadając Specjalizację oraz Rangę S w Samejutsu[/b] użytkownik może stworzyć większe tornado, które ma większą siłę i rozmiar (50 metrów wysokości i 10 metrów średnicy). Koszt utrzymania tej wersji to Standardowy rangi S.[/description]
Ostatnio zmieniony 10 paź 2022, 16:35 przez Tora, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga S

Suirō Sameodori no Jutsu | Water Prison Shark Dance Technique水牢鮫踊りの術
KlasyfikacjaSamejutsu, Suiton, Transformacja Natury
PieczęcieSmok → Baran → Małpa → Dzik → Małpa → Dzik → Koń → Wół → Dzik → Wąż → Szczur → Dzik → Smok → Ptak → Dzik → Baran → Tygrys → Pies → Koń → Ptak
KosztStandardowy Rangi S za każde 25 metrów średnicy "bańki"
Standardowy Rangi B za utrzymanie całej techniki
ZasięgZmienny
WymaganiaSennin Samejutsu
Jedna z najpotężniejszych technik w arsenale Hoshigaki. Wypluwając ogromne ilości wody, użytkownik tworzy wokół siebie bańkę rozmiarów jeziora, której staje się centrum. Dzięki temu tworzy środowisko, w którym może się czuć... No, jak ryba w wodzie. Główne zagrożenie techniki wynika z możliwości utopienia wrogów, którzy się znaleźli w jej zasięgu. Ponieważ bańka porusza się wraz z Hoshigaki, ucieczka z środka jest znacznym problemem. Sam Hoshigaki nie odczuwa dyskomfortu, dzięki swoim skrzelom, które umożliwiają mu przebywanie pod wodą. Niezależnie od swoich umiejętności, użytkownik tej techniki może łatwo zyskać znaczną przewagę nad swoimi przeciwnikami.
Niezależnie od rozmiarów techniki, wypluwanie bańki zajmuje jedną turę. Bo jednorazowym wypluciu, nie możemy już zwiększyć lub zmniejszyć rozmiarów techniki.

Posiadając Specjalizację w Samejutsu użytkownik nie musi składać pieczęci. Kumulacja chakry jednak zajmuje wciąż tyle samo czasu.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=水牢鮫踊りの術]Suirō Sameodori no Jutsu | Water Prison Shark Dance Technique[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/nzu3EL6.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Samejutsu, Suiton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Smok → Baran → Małpa → Dzik → Małpa → Dzik → Koń → Wół → Dzik → Wąż → Szczur → Dzik → Smok → Ptak → Dzik → Baran → Tygrys → Pies → Koń → Ptak[/row]
[row title=Koszt]Standardowy Rangi S za każde 25 metrów średnicy "bańki"
Standardowy Rangi B za utrzymanie całej techniki[/row]
[row title=Zasięg]Zmienny[/row]
[row title=Wymagania]Sennin Samejutsu[/row]
[description]Jedna z najpotężniejszych technik w arsenale Hoshigaki. Wypluwając ogromne ilości wody, użytkownik tworzy wokół siebie bańkę rozmiarów jeziora, której staje się centrum. Dzięki temu tworzy środowisko, w którym może się czuć... No, jak ryba w wodzie. Główne zagrożenie techniki wynika z możliwości utopienia wrogów, którzy się znaleźli w jej zasięgu. Ponieważ bańka porusza się wraz z Hoshigaki, ucieczka z środka jest znacznym problemem. Sam Hoshigaki nie odczuwa dyskomfortu, dzięki swoim skrzelom, które umożliwiają mu przebywanie pod wodą. Niezależnie od swoich umiejętności, użytkownik tej techniki może łatwo zyskać znaczną przewagę nad swoimi przeciwnikami. 
Niezależnie od rozmiarów techniki, wypluwanie bańki zajmuje jedną turę. Bo jednorazowym wypluciu, nie możemy już zwiększyć lub zmniejszyć rozmiarów techniki. 

[b]Posiadając Specjalizację w Samejutsu[/b] użytkownik nie musi składać pieczęci. Kumulacja chakry jednak zajmuje wciąż tyle samo czasu.
[/description]

Suiton: Daikōdan no Jutsu | Water Release: Great Shark Bullet Technique水遁・大鮫弾の術
KlasyfikacjaSamejutsu, Suiton, Transformacja Natury, Technika Absorpcji Chakry
PieczęcieKlaśnięcie → Małpa → Baran → Wół → Małpa → Szczur → Dzik → Tygrys → Ptak → Koń → Wąż → Małpa → Smok → Wół → Specyficzna Pieczęć
KosztStandardowy na turę
Zasięg30 metrów
WymaganiaŹródło Wody, Znajomość Suiton: Suikodan no Jutsu
Technika tworząca wokół użytkownika gigantyczną rybę, podobnie jak w słabszej jej wersji. Tym razem jednak kontrolowany przez shinobiego pocisk jest znacznie większy - w początkowym stadium ryba ma długość 10 metrów. Jednak jest w stanie zwiększyć swoją objętość konsumując chakrę przeciwników. Przy kontakcie z wrogiem lub techniką może pożreć jej część, w wyniku czego rośnie jego rozmiar i siła uderzenia. Ryba jest w stanie przyswoić do 350 punktów chakry w ciągu jednej tury. Technika całkowicie pochłania jutsu do rangi B i zwiększa się o jeden metr za każde trzy techniki rangi D, jedną C oraz o 2 metry za każdą rangi B. Jutsu wyższych rang jedynie osłabia, a rozmiar ryby wzrasta jak przy wchłonięciu techniki B, jeśli nie została ona zniszczona na skutek wchłanianej techniki. Suiton: Daikōdan no Jutsu jednak nie potrafi pożreć jutsu, które nie są oparte na chakrze.

Posiadając Specjalizację w Samejutsu technika jest w stanie wyssać do 500 punktów chakry w ciągu jednej tury.
Posiadając Sennina Samejutsu Jutsu może zużyć metr swojej długości, by utrzymać się przed dodatkową turę. Wtedy użytkownik nie musi płacić kosztu techniki z własnych rezerw chakry.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=水遁・大鮫弾の術]Suiton: Daikōdan no Jutsu | Water Release: Great Shark Bullet Technique[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/727bPrm.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Samejutsu, Suiton, Transformacja Natury, Technika Absorpcji Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Klaśnięcie → Małpa → Baran → Wół → Małpa → Szczur → Dzik → Tygrys → Ptak → Koń → Wąż → Małpa → Smok → Wół → Specyficzna Pieczęć[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę[/row]
[row title=Zasięg]30 metrów[/row]
[row title=Wymagania]Źródło Wody, Znajomość Suiton: Suikodan no Jutsu[/row]
[description]Technika tworząca wokół użytkownika gigantyczną rybę, podobnie jak w słabszej jej wersji. Tym razem jednak kontrolowany przez shinobiego pocisk jest znacznie większy - w początkowym stadium ryba ma długość 10 metrów. Jednak jest w stanie zwiększyć swoją objętość konsumując chakrę przeciwników. Przy kontakcie z wrogiem lub techniką może pożreć jej część, w wyniku czego rośnie jego rozmiar i siła uderzenia. Ryba jest w stanie przyswoić do 350 punktów chakry w ciągu jednej tury. Technika całkowicie pochłania jutsu do rangi B i zwiększa się o jeden metr za każde trzy techniki rangi D, jedną C oraz o 2 metry za każdą rangi B. Jutsu wyższych rang jedynie osłabia, a rozmiar ryby wzrasta jak przy wchłonięciu techniki B, jeśli nie została ona zniszczona na skutek wchłanianej techniki. Suiton: Daikōdan no Jutsu jednak nie potrafi pożreć jutsu, które nie są oparte na chakrze.

[b]Posiadając Specjalizację w Samejutsu[/b] technika jest w stanie wyssać do 500 punktów chakry w ciągu jednej tury.
[b]Posiadając Sennina Samejutsu[/b] Jutsu może zużyć metr swojej długości, by utrzymać się przed dodatkową turę. Wtedy użytkownik nie musi płacić kosztu techniki z własnych rezerw chakry.[/description]
Ostatnio zmieniony 17 lip 2023, 11:35 przez Tora, łącznie zmieniany 3 razy.
Zablokowany

Wróć do „Klany i organizacje”