• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Hyūga Ichizoku

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Hyūga Ichizoku

Hyūga Ichizoku | Hyūga Clan日向一族
PrzynależnośćSame no Kuni oraz Sakuragakure no Sato
Klan Hyūga był niegdyś jednym z czterech szlachetnych klanów Konohagakure no Sato co sprawiło, że większość jego członków jest dumna ze swojego pochodzenia. Obecnie ponownie został podzielony i jedna część klanu ma swoją siedzibę w Same no Kuni, a druga osiedliła się w Sakuragakure. Członkowie tego klanu to posiadacze Dōjutsu zwanego Byakuganem, który pozwala im widzieć na bardzo duże odległości, zwłaszcza dzięki umiejętnościom przenikania wzroku przez obiekty, a także pozwala im na dostrzeganie tenketsu w ciele człowieka. Dzięki temu opanowali specjalny styl walki - Jūken. W tej rodzinie od małego wpajane są pewne zasady w wychowaniu, gdzie szczególny nacisk kładziony jest na szacunek względem starszych i siebie nawzajem.
Historia
Klan Hyūga to potomkowie klanu Ōtsutsuki, a konkretnie z linii rodowej Hamury Ōtsutsuki. W rezultacie są także dalekimi kuzynami klanów Uchiha, Senju, Uzumaki i Kaguya. Ich sława i sprawność doprowadziła wielu zarówno do komplementacji, jak i zazdrości względem ich zdolności.
Niegdyś klan ten był podzielony na Główny ród oraz Gałąź rodu. System ten został stworzony, aby chronić sekrety klanu przed postronnymi. Główny ród przewodził klanem, natomiast Gałąź miała rolę jego strażnika. Członkowie Gałęzi zaraz po urodzeniu byli piętnowani zakazaną pieczęcią, z pomocą której Główny ród mógł poniekąd kontrolować drugą odnogę. Była też formą zabezpieczenia, gdyż po śmierci jej posiadacza Byakugan był pieczętowany, aby nikt nie mógł posiąść tego Kekkei Genkai. Podległość Gałęzi niejednokrotnie powodowała wrogość rodzin do siebie nawzajem. Z biegiem czasu, kiedy ród ponownie się zjednoczył, o pieczęci zapomniano, dzięki czemu schowano dawne urazy i klan mógł cieszyć się wewnętrznym spokojem.

Trwało to jednak do czasu wybuchu Największej Światowej Wojny Shinobi, a w jej konsekwencji - zniszczenia Konohagakure no Sato. Te wydarzenia wpłynęły na obecnie panujących liderów klanu - rodzeństwo Eijiro oraz Hanari, którzy poróżnili się, chcąc dobrze dla swoich rodaków. Spowodowało to kolejny podział klanu, którego część zamieszkała w Sakuragakure no Sato, a druga część wybrała się do Same no Kuni, aby tam spróbować odnaleźć spokój. Mimo braku jednomyślnej decyzji obie połówki nie są do siebie wrogo nastawione.
Ważne informacje
  1. Oficjalne nazwisko klanowe to Hyūga.
  2. Klan wywodzi się z Konohagakure no Sato, obecnie jest podzielony na dwie części.
  3. Obecnym liderem klanu w Same no Kuni jest Hyūga Eijiro, natomiast w Sakuragakure jest to Hyūga Hanari.
  4. Członków tego klanu charakteryzują białe oczy, których źrenice są praktycznie niewidoczne bez aktywnego Dōjutsu. Często zapuszczają też długie włosy.
  5. Kekkei Genkai tego klanu to Dōjutsu Byakugan.
  6. W oparciu o zdolności Byakugana wypracowali własny styl walki - Jūken. Jest to też nazwa ich dziedziny klanowej.
Zdolności
Jeden z najznamienitszych klanów Konohagakure posiada szereg zdolności, które pozwoliły im się wybić i utrzymać na tak dumnej pozycji:
  1. Byakugan - Dōjutsu, dzięki któremu klan ten jest łatwo rozpoznawalny. Białe oko pozwala na widzenie na bardzo duże odległości w dal przez przeszkody, a także na mniejsze wokół siebie. Ma w arsenale również szereg różnych umiejętności jak widzenie chakry, jej przepływu i żywiołów, punktów tenketsu, czy nawet organów w ciele człowieka. Pozwala także na odróżnianie klonów. Nie jest on jednak rozwijany jak normalna dziedzina, a jego ranga jest ściśle połączona z Kontrolą Chakry użytkownika oraz swoją wprawą w klanowym stylu walki - Jūken. Im bardziej jest on w tym wprawiony, tym na wyższym poziomie operuje on Białym Okiem. Progi rozwoju Byakugana prezentują się następująco:
    Ranga Kontroli ChakryDodatkowe wymaganiaWidzenie w dal [m]Widzenie sferyczne 359° [m]Koszt utrzymania na turę
    1-3Brak505350
    4Jūken D50020250
    5Jūken C1 00035150
    6Jūken B2 00050100
    7Jūken A4 0008050
    8Jūken S5 00010020
    9Sennin Jūkena, Szybkość 8, Refleks 86 00010015
    10Sennin Jūkena, Specjalizacja w Jūken, Jedna ze statystyk Szybkość lub Refleks na poziomie 8, a druga na 97 50010010
  2. Doskonała kontrola chakry - dzięki znajomości rozmieszczenia punktów tenketsu, a także odpowiedniej kontroli chakry są w stanie uwalniać chakrę z dowolnego miejsca na swoim ciele.
  3. Styl walki: Jūken - styl ten, w odróżnieniu od zwykłego Taijutsu, nie opiera się na sile ciosów. Zamiast tego wykorzystuje ich precyzję, szybkość i własny refleks. Siła zastąpiona jest tutaj wykorzystaniem chakry, dzięki czemu również mogą zadawać potężne ciosy. Oprócz tego, styl ten wykorzystuje Byakugana, aby z jego pomocą zadawać ciosy w punkty tenketsu przeciwnika - są w stanie je zamykać, a także otwierać, co powoduje problemy z przepływem chakry, a w konsekwencji utratę kontroli nad energią oraz ciałem u trafionego wroga. Im więcej punktów zostanie zamkniętych, tym większe szkody mogą wyrządzić, a po zamknięciu wszystkich kończy się to śmiercią u celu. Dzięki wykorzystaniu chakry ciosy są też w stanie uszkadzać organy. By móc rozwinięć ją na kolejną rangę należy spełnić wymagania co do atrybutów:
    • D - brak wymagań
    • C - Szybkość 5, Refleks 5
    • B - Szybkość 6, Refleks 6
    • A - Szybkość 7, Refleks 7
    • S - Dowolne z powyższych na 8
  4. Dwie drogi - Członkowie klanu Hyūga rozwijają swoje oczy wraz z ich zdolnościami Kontroli Chakry oraz walki stylem, który czerpie pełnymi garściami z wprawy w wykorzystaniu ich oczu. Oznacza to, że by opanować ich techniki należy mieć jedynie odpowiednio rozwinięty Jūken, gdyż ich oczy rozwijają się razem z nim i Kontrolą Chakry użytkownika.

Byakugan | All Seeing White Eye白眼
Jedno z „Trzech Wielkich Dōjutsu” należące do klanu pochodzącego z Konohagakure no Sato. Ich cechą charakterystyczną jest całkowita biel i powiększenie tęczówek oraz brak widocznych źrenic. Dopiero aktywacja nieco je uwidacznia, powoduje także zwiększony przepływ krwi do oczu, co zaś przekłada się na wybrzuszenie żył w pobliżu skroni.
Zasięg i koszta
Byakugan pozwala na widzenie przestrzenne w dal oraz sferyczne, co czyni z jego użytkownika dobrego szpiega czy też zwiadowcę, gdyż może skupić się na swoim celu i obserwować go z daleka oraz też odnajdować ukryte źródła chakry. W odróżnieniu od Tsūjitegana zasięg widzenia w dal jest większy, kosztem jednak zasięgu widzenia sferycznego. Wraz z rozwojem oczu zmniejszają się także koszty jego utrzymania.
Ranga Kontroli ChakryDodatkowe wymaganiaWidzenie w dal [m]Widzenie sferyczne 359° [m]Koszt utrzymania na turę
1-3Brak505350
4Jūken D50020250
5Jūken C1 00035150
6Jūken B2 00050100
7Jūken A4 0008050
8Jūken S5 00010020
9Sennin Jūkena, Szybkość 8, Refleks 86 00010015
10Sennin Jūkena, Specjalizacja w Jūken, Jedna ze statystyk Szybkość lub Refleks na poziomie 8, a druga na 97 50010010
Zdolności
  • Zdolność widzenia w dal oraz w 359° - z pomocą Byakugana członkowie tego klanu są w stanie obserwować i szybko przeszukiwać teren w dal na bardzo duże odległości. Ich wzrok jest w stanie przenikać przez ściany, skały, ziemię, drzewa, przedmioty, ubrania itd. Tylko niektóre bariery lub zdolności, jak mgła klanu Sabataya, są w stanie zablokować wizję Byakugana. Oprócz tego ich kolejną zdolnością jest wizja sferyczna, która pozwala im obserwować jednocześnie cały teren wokół siebie. Mają jednak martwy punkt o wartości 1 stopnia, który znajduje się z tyłu szyi, powyżej trzeciego kręgu piersiowego. Zdolności tych nie można używać jednocześnie, co oznacza, że użytkownik musi wybrać, w którym trybie aktualnie chce patrzeć. Może się jednak dowolnie między nimi przełączać.
  • "Prześwietlanie", widzenie chakry oraz punktów tenketsu i rozróżnianie klonów - aktywacja Byakugana, oprócz pokonywania przeszkód dla wzroku, pozwala jego użytkownikom na zajrzenie wgłąb czyjegoś ciała, dzięki czemu są w stanie sprawdzić czy dane organy funkcjonują. Oprócz tego są w stanie oszacować ilość chakry posiadanej przez obserwowaną osobę, a także jakimi żywiołami dysponuje. Widzą dokładny przepływ chakry przez ciało i jej układ, dzięki czemu są w stanie rozpoznać podszywające się osoby, które zmieniły swój wygląd. Mogą też stwierdzić, czy dana osoba jest bądź (w przypadku osoby martwej) była shinobi. Jest na tyle dokładny, że jest w stanie zauważyć zmiany jakie zaszły w ciele np. z powodu przeszczepu, a także wpływ Genjutsu oraz kształtowanie chakry. Ta zdolność pozwala im również odróżniać klony, z wyjątkiem tak zaawansowanych jak np. polegających na podziale cienia. Widzą również punkty tenketsu w ciele człowieka. Zdolność ta może być również wykorzystywana w całkowitych ciemnościach, gdyż źródła chakry są dla nich widoczne jako "niebieskie płomienie", jednak do poprawnego funkcjonowania (np. w środku jaskiń) dalej potrzebują choć małego źródła światła. Obraz widoczny z pomocą Byakugana standardowo jest widoczny w mniej nasyconych kolorach niż naturalnie, może być również zmieniony na odwrócony czarno-biały. Bomby błyskowe nie działają na użytkownika jeśli zobaczy ich wybuch zza przeszkody (przykładowo jeśli czymś zasłoni oczy lub ta wybuchnie za ścianą, ale w zasięgu wzroku sferycznego).
  • Posiadając Specjalizację w dziedzinie klanowej shinobi zyskuje zdolność wejrzenia w głąb umysłu przeciwnika pozwalając w małym stopniu na przewidywanie taktyki przeciwnika podczas walki. Jest w stanie przewidzieć ruchy przeciwnika, które styl walki jest o 2 rangi niższy niż dziedzina klanowa.
Sposób zdobycia
Zdolność budząca się sama z siebie u osób, które odziedziczyły ją w genach. Czasami mają w tym udział bardzo silne emocje, jednak nie zawsze i niektórzy opanowują go dopiero podczas treningów. Nie ma jednak wymogów ich opisania na forum i gracz w tym klanie zwyczajnie zaczyna z możliwością rozwoju oczu.

Przeszczepienie Byakugana nie powoduje, że jest on ciągle aktywny - użytkownik ma nad tym pełną kontrolę. Osoba po przeszczepie może też naturalnie opanować Jūken, będący zwyczajnie naturalnym zastosowaniem bojowym tychże oczu, bez potrzeby dodatkowego wątku czy fabuły.
Ewolucja
Byakugan jest zdolny przekształcić się w Tenseigan, choć obecnie nie jest wiadome jak można tego dokonać.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=白眼]Byakugan | All Seeing White Eye[/title]
[pic]http://sakuranohana.pl/images/msc/clans/hyuuga1.png[/pic]
[description]Jedno z „Trzech Wielkich Dōjutsu” należące do klanu pochodzącego z Konohagakure no Sato. Ich cechą charakterystyczną jest całkowita biel i powiększenie tęczówek oraz brak widocznych źrenic. Dopiero aktywacja nieco je uwidacznia, powoduje także zwiększony przepływ krwi do oczu, co zaś przekłada się na wybrzuszenie żył w pobliżu skroni.[/description]
[row title=Zasięg i koszta][/row]
[description]Byakugan pozwala na widzenie przestrzenne w dal oraz sferyczne, co czyni z jego użytkownika dobrego szpiega czy też zwiadowcę, gdyż może skupić się na swoim celu i obserwować go z daleka oraz też odnajdować ukryte źródła chakry. W odróżnieniu od Tsūjitegana zasięg widzenia w dal jest większy, kosztem jednak zasięgu widzenia sferycznego. Wraz z rozwojem oczu zmniejszają się także koszty jego utrzymania. 
| Ranga Kontroli Chakry | Dodatkowe wymagania | Widzenie w dal [m] | Widzenie sferyczne 359° [m] | Koszt utrzymania na turę |
|:----------:|:----------:|:----------:|:----------:|:----------:|:----------:|
| 1-3 | Brak | 50 | 5 | 350 |
| 4 | Jūken D | 500 | 20 | 250 |
| 5 | Jūken C |  1 000 | 35 | 150 |
| 6 | Jūken B |  2 000 | 50 | 100 |
| 7 | Jūken A | 4 000 | 80 | 50 |
| 8 | Jūken S |  5 000 | 100 | 20 |
| 9 | Sennin Jūkena, Szybkość 8, Refleks 8 |  6 000 | 100 | 15 |
| 10 | Sennin Jūkena, Specjalizacja w Jūken, Jedna ze statystyk Szybkość lub Refleks na poziomie 8, a druga na 9 |  7 500 | 100 | 10 |
[/description]
[row title=Zdolności][/row]
[description]
[list][*][b]Zdolność widzenia w dal oraz w 359°[/b] - z pomocą Byakugana członkowie tego klanu są w stanie obserwować i szybko przeszukiwać teren w dal na bardzo duże odległości. Ich wzrok jest w stanie przenikać przez ściany, skały, ziemię, drzewa, przedmioty, ubrania itd. Tylko niektóre bariery lub zdolności, jak mgła klanu Sabataya, są w stanie zablokować wizję Byakugana. Oprócz tego ich kolejną zdolnością jest wizja sferyczna, która pozwala im obserwować jednocześnie cały teren wokół siebie. Mają jednak martwy punkt o wartości 1 stopnia, który znajduje się z tyłu szyi, powyżej trzeciego kręgu piersiowego. Zdolności tych nie można używać jednocześnie, co oznacza, że użytkownik musi wybrać, w którym trybie aktualnie chce patrzeć. Może się jednak dowolnie między nimi przełączać.
[*][b]"Prześwietlanie", widzenie chakry oraz punktów tenketsu i rozróżnianie klonów[/b] - aktywacja Byakugana, oprócz pokonywania przeszkód dla wzroku, pozwala jego użytkownikom na zajrzenie wgłąb czyjegoś ciała, dzięki czemu są w stanie sprawdzić czy dane organy funkcjonują. Oprócz tego są w stanie oszacować ilość chakry posiadanej przez obserwowaną osobę, a także jakimi żywiołami dysponuje. Widzą dokładny przepływ chakry przez ciało i jej układ, dzięki czemu są w stanie rozpoznać podszywające się osoby, które zmieniły swój wygląd. Mogą też stwierdzić, czy dana osoba jest bądź (w przypadku osoby martwej) była shinobi. Jest na tyle dokładny, że jest w stanie zauważyć zmiany jakie zaszły w ciele np. z powodu przeszczepu, a także wpływ Genjutsu oraz kształtowanie chakry. Ta zdolność pozwala im również odróżniać klony, z wyjątkiem tak zaawansowanych jak np. polegających na podziale cienia. Widzą również punkty tenketsu w ciele człowieka. Zdolność ta może być również wykorzystywana w całkowitych ciemnościach, gdyż źródła chakry są dla nich widoczne jako "niebieskie płomienie", jednak do poprawnego funkcjonowania (np. w środku jaskiń) dalej potrzebują choć małego źródła światła. Obraz widoczny z pomocą Byakugana standardowo jest widoczny w mniej nasyconych kolorach niż naturalnie, może być również zmieniony na odwrócony czarno-biały. Bomby błyskowe nie działają na użytkownika jeśli zobaczy ich wybuch zza przeszkody (przykładowo jeśli czymś zasłoni oczy lub ta wybuchnie za ścianą, ale w zasięgu wzroku sferycznego).
[*][b]Posiadając Specjalizację w dziedzinie klanowej[/b] shinobi zyskuje zdolność wejrzenia w głąb umysłu przeciwnika pozwalając w małym stopniu na przewidywanie taktyki przeciwnika podczas walki. Jest w stanie przewidzieć ruchy przeciwnika, które styl walki jest o 2 rangi niższy niż dziedzina klanowa.[/list][/description]
[row title=Sposób zdobycia][/row]
[description]Zdolność budząca się sama z siebie u osób, które odziedziczyły ją w genach. Czasami mają w tym udział bardzo silne emocje, jednak opanowanie Byakugana wymaga niezwykle intensywnego treningu, dlatego rozwój dziedziny klanowej ponad rangę B wymaga fabuły rangi B, podczas której postać uczy się pod okiem nauczyciela jak poprawnie go wykorzystywać.

Przeszczepienie Byakugana nie powoduje, że jest on ciągle aktywny - użytkownik ma nad tym pełną kontrolę. Osoba po przeszczepie może też naturalnie opanować Jūken, będący zwyczajnie naturalnym zastosowaniem bojowym tychże oczu, bez potrzeby dodatkowego wątku czy fabuły.[/description]
[row title=Ewolucja][/row]
[description]Byakugan jest zdolny przekształcić się w Tenseigan, choć obecnie nie jest wiadome jak można tego dokonać.[/description]

Jūken | Gentle Fist柔拳
KlasyfikacjaTaijutsu, Jūken, Styl Walki
KosztPodwójny D za turę korzystania ze stylu (minimum 5 chakry)
Styl ten, w odróżnieniu od zwykłego Taijutsu, nie opiera się na sile ciosów. Zamiast tego wykorzystuje ich precyzję, szybkość i własny refleks. Siła zastąpiona jest tutaj wykorzystaniem chakry, dzięki czemu również mogą zadawać potężne ciosy. Oprócz tego, styl ten wykorzystuje Byakugana, aby z jego pomocą zadawać ciosy w punkty tenketsu przeciwnika - są w stanie je zamykać, a także otwierać, co powoduje problemy z przepływem chakry, a w konsekwencji utratę kontroli nad energią oraz ciałem u trafionego wroga. Im więcej punktów zostanie zamkniętych, tym większe szkody mogą wyrządzić, a po zamknięciu wszystkich kończy się to śmiercią u celu. Dzięki wykorzystaniu chakry ciosy są też w stanie uszkadzać organy.

Posiadając rangę B Jūken ninja jest w stanie walczyć z pomocą nóg tak dobrze, jak za pomocą dłoni, te ciosy również mogą być wzmacniane chakrą. Jest w stanie wykonywać ataki pozorujące, które mają ominąć obronę przeciwnika, aby trafić w odpowiednie tenketsu.
Posiadając rangę A Jūken shinobi potrafi bardzo sprawnie odbijać nadchodzące ataki - w tym również te z pomocą broni, wyprowadzając przeciwnika z równowagi, a także nadlatujące przedmioty oraz niektóre jutsu i wyprowadzić odpowiednią kontrę.
Posiadając rangę S Jūken shinobi staje się jeszcze trudniejszy do trafienia, jego ciosy nasycone chakrą są na tyle potężne, że jedno uderzenie potrafi odepchnąć przeciwnika. Trafienie nawet w okolice organów potrafi spowodować ich obrażenia opłakane w skutkach. Ninja potrafi także wyprowadzić ataki penetrujące, które nawet jeśli nie uszkodzą zbroi, to atak i tak uderzy w osłonięte ciało, ale nie zablokuje tenketsu. W przypadku odzienia, które nie jest bezpośrednio zbroją to czy tenketsu zostało zablokowane ocenia MG.
Wymagania
  • D - brak wymagań
  • C - Szybkość 5, Refleks 5
  • B - Szybkość 6, Refleks 6
  • A - Szybkość 7, Refleks 7
  • S - Dowolne z powyższych na 8
Efekt
Ludzkie ciało posiada 361 Punktów Tenketsu. Wpływ zablokowanych Tenketsu jest zależy od ich ilości i prezentuje się następującą:
Ilość zablokowanych TenketsuEfekt
10%Kumulowanie chakry na techniki trwa dłużej i kosztuje dwa razy więcej niż standardowo, przeciwnik odczuwa zmęczenie.
20%Zablokowana możliwość wykonywania technik, chyba, że ofiara posiada KC>7 lub CS, SM, bądź Bijū, Ciało przeciwnika jest bardzo zmęczone, ma problem z bardziej wymagającymi ruchami.
50%Zablokowana możliwość wykonywania technik, każdy ruch sprawia ogromny problem.
100%Śmierć
Ilość zablokowanych punktów w trakcie walki jest zależna od oceny MG bądź Sędziego.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=柔拳]Jūken | Gentle Fist[/title]
[pic rank=]https://i.imgur.com/U8kWLZP.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Taijutsu, Jūken, Styl Walki[/row]
[row title=Koszt]Podwójny D za turę korzystania ze stylu (minimum 5 chakry)[/row]
[description]Styl ten, w odróżnieniu od zwykłego Taijutsu, nie opiera się na sile ciosów. Zamiast tego wykorzystuje ich precyzję, szybkość i własny refleks. Siła zastąpiona jest tutaj wykorzystaniem chakry, dzięki czemu również mogą zadawać potężne ciosy. Oprócz tego, styl ten wykorzystuje Byakugana, aby z jego pomocą zadawać ciosy w punkty tenketsu przeciwnika - są w stanie je zamykać, a także otwierać, co powoduje problemy z przepływem chakry, a w konsekwencji utratę kontroli nad energią oraz ciałem u trafionego wroga. Im więcej punktów zostanie zamkniętych, tym większe szkody mogą wyrządzić, a po zamknięciu wszystkich kończy się to śmiercią u celu. Dzięki wykorzystaniu chakry ciosy są też w stanie uszkadzać organy.

[b]Posiadając rangę B Jūken[/b] ninja jest w stanie walczyć z pomocą nóg tak dobrze, jak za pomocą dłoni, te ciosy również mogą być wzmacniane chakrą. Jest w stanie wykonywać ataki pozorujące, które mają ominąć obronę przeciwnika, aby trafić w odpowiednie tenketsu.
[b]Posiadając rangę A Jūken[/b] shinobi potrafi bardzo sprawnie odbijać nadchodzące ataki - w tym również te z pomocą broni, wyprowadzając przeciwnika z równowagi, a także nadlatujące przedmioty oraz niektóre jutsu i wyprowadzić odpowiednią kontrę. 
[b]Posiadając rangę S Jūken[/b] shinobi staje się jeszcze trudniejszy do trafienia, jego ciosy nasycone chakrą są na tyle potężne, że jedno uderzenie potrafi odepchnąć przeciwnika. Trafienie nawet w okolice organów potrafi spowodować ich obrażenia opłakane w skutkach. Ninja potrafi także wyprowadzić ataki penetrujące, które nawet jeśli nie uszkodzą zbroi, to atak i tak uderzy w osłonięte ciało, ale nie zablokuje tenketsu. W przypadku odzienia, które nie jest bezpośrednio zbroją to czy tenketsu zostało zablokowane ocenia MG.[/description]
[row title=Wymagania][/row]
[description][list][*]D - brak wymagań
[*]C - Szybkość 5, Refleks 5
[*]B - Szybkość 6, Refleks 6
[*]A - Szybkość 7, Refleks 7
[*]S - Dowolne z powyższych na 8[/list][/description]
[row title=Efekt][/row][description]Ludzkie ciało posiada 361 Punktów Tenketsu. Wpływ zablokowanych Tenketsu jest zależy od ich ilości i prezentuje się następującą:
| Ilość zablokowanych Tenketsu | Efekt |
|:----------:|:----------:|
| 10%   | Kumulowanie chakry na techniki trwa dłużej i kosztuje dwa razy więcej niż standardowo, przeciwnik odczuwa zmęczenie.   |
| 20%   | Zablokowana możliwość wykonywania technik, chyba, że ofiara posiada KC>7 lub CS, SM, bądź Bijū, Ciało przeciwnika jest bardzo zmęczone, ma problem z bardziej wymagającymi ruchami.  |
| 50%   | Zablokowana możliwość wykonywania technik, każdy ruch sprawia ogromny problem.  |
| 100%   | Śmierć |

Ilość zablokowanych punktów w trakcie walki jest zależna od oceny MG bądź Sędziego.[/description]
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2023, 17:52 przez Tora, łącznie zmieniany 8 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga E

Byakugan: Iro Ga Kawaru | Byakugan: Color Changing白眼: 色が変わる­
KlasyfikacjaJūken, Kontrola Chakry
Pieczęcie---
KosztStandardowy za zmianę trybu
ZasięgByakugana
WymaganiaAktywny Byakugan
Technika pozwalająca na nałożenie różnych efektów na widziany obraz z pomocą Byakugana. Przykładowo możemy zobaczyć to co widzimy w odwróconych kolorach/negatywie, biało-czarnym, czy też sepii. Technika nie działa jednak jak noktowizor - nie jesteśmy w stanie zobaczyć czegoś, czego nie widzi Byakugan w podstawowej formie.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=白眼: 色が変わる­]Byakugan: Iro Ga Kawaru | Byakugan: Color Changing[/title]
[pic rank=E]https://i.imgur.com/eh4ulFn.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jūken, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za zmianę trybu[/row]
[row title=Zasięg]Byakugana[/row]
[row title=Wymagania]Aktywny Byakugan[/row]
[description]Technika pozwalająca na nałożenie różnych efektów na widziany obraz z pomocą Byakugana. Przykładowo możemy zobaczyć to co widzimy w odwróconych kolorach/negatywie, biało-czarnym, czy też sepii. Technika nie działa jednak jak noktowizor - nie jesteśmy w stanie zobaczyć czegoś, czego nie widzi Byakugan w podstawowej formie.[/description]
Ostatnio zmieniony 17 lip 2023, 11:39 przez Tora, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga D

Ranga D
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2022, 20:56 przez Tora, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga C

Chakura Hari no Jutsu | Chakra Needle Techniqueチャクラ針の術
KlasyfikacjaByakugan
PieczęcieBrak, czas koncentracji chakry jest równy złożeniu 3 pieczęci
KosztStandardowy
Zasięg10 metrów
Technika pozwala na wystrzelenie chakrowego senbona ze swojego dowolnego punktu Tenketsu.

Posiadając rangę C w Jūken można wystrzelić 3 senbony.
Posiadając rangę B w Jūken można wystrzelić 6 senbonów.
Posiadając rangę A w Jūken można wystrzelić 12 senbonów.
Posiadając rangę S w Jūken można wystrzelić 20 senbonów.

Chcąc wystrzelić więcej senbonów niż przewiduje ranga można zapłacić wielokrotność kosztu standardowego, dzięki czemu np. na randze C płacąc koszt podwójny można wystrzelić 6 senbonów, potrójny - 9 itd.

Posiadając Specjalizację w Jūken i Kontrolę Chakry 6 nie trzeba kumulować chakry, można wystrzelić igłę natychmiastowo.
Posiadając Sennina Jūken Shinobi zyskuje możliwość trafienia bardzo małych istot (np. małych owadów).

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=チャクラ針の術]Chakura Hari no Jutsu | Chakra Needle Technique[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/l5nyR5A.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Byakugan[/row]
[row title=Pieczęcie]Brak, czas koncentracji chakry jest równy złożeniu 3 pieczęci[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]10 metrów[/row]
[description]Technika pozwala na wystrzelenie chakrowego senbona ze swojego dowolnego punktu Tenketsu.

[b]Posiadając rangę C w Jūken[/b] można wystrzelić 3 senbony.
[b]Posiadając rangę B w Jūken[/b] można wystrzelić 6 senbonów. 
[b]Posiadając rangę A w Jūken[/b] można wystrzelić 12 senbonów. 
[b]Posiadając rangę S w Jūken [/b]można wystrzelić 20 senbonów. 

Chcąc wystrzelić więcej senbonów niż przewiduje ranga można zapłacić wielokrotność kosztu standardowego, dzięki czemu np. na randze C płacąc koszt podwójny można wystrzelić 6 senbonów, potrójny - 9 itd. 

[b]Posiadając Specjalizację w Jūken i Kontrolę Chakry 6[/b] nie trzeba kumulować chakry, można wystrzelić igłę natychmiastowo.
[b]Posiadając Sennina Jūken[/b] Shinobi zyskuje możliwość trafienia bardzo małych istot (np. małych owadów).[/description]

Chakuraba | Chakra Bladeチャクラ刃
KlasyfikacjaJūken
PieczęcieBrak, kumulacja chakry zajmuje tyle ile złożenie trzech pieczęci
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa siebie
Dłonie użytkownika zostają pokryte warstwą chakry, mającą właściwości tnące. Nie ma ona problemu z przecięciem skóry człowieka, jednakże zadane rany nie są bardzo głębokie i nie naruszą np. mięśni. Główną jej zaletą jest jednak możliwość rozcinania obiektów nasiąkniętych chakrą na tym samym bądź niższym poziomie aniżeli ranga użytkownika techniki w Jūken. Jest to technika do wykonywania precyzyjnych cięć na stosunkowo niewielkich powierzchniach, więc np. użytkownik nie będzie w stanie przy pomocy tego jutsu przeciąć bariery z chakry.

Posiadając rangę S w Jūken istnieje możliwość przecinania obiektów, które nadlatują w stronę użytkownika - te oczywiście muszą być trafione.
Posiadając Specjalizację w Jūken i Kontrolę Chakry 6 nie ma potrzeby kumulowania chakry, technika jest wykonywana natychmiastowo.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=チャクラ刃]Chakuraba | Chakra Blade[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/F6MyVS6.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jūken[/row]
[row title=Pieczęcie]Brak, kumulacja chakry zajmuje tyle ile złożenie trzech pieczęci[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[description]
Dłonie użytkownika zostają pokryte warstwą chakry, mającą właściwości tnące. Nie ma ona problemu z przecięciem skóry człowieka, jednakże zadane rany nie są bardzo głębokie i nie naruszą np. mięśni.  Główną jej zaletą jest jednak możliwość rozcinania obiektów nasiąkniętych chakrą na tym samym bądź niższym poziomie aniżeli ranga użytkownika techniki w Jūken. Jest to technika do wykonywania precyzyjnych cięć na stosunkowo niewielkich powierzchniach, więc np. użytkownik nie będzie w stanie przy pomocy tego jutsu przeciąć bariery z chakry. 

[b]Posiadając rangę S w Jūken[/b] istnieje możliwość przecinania obiektów, które nadlatują w stronę użytkownika - te oczywiście muszą być trafione. 
[b]Posiadając Specjalizację w Jūken i Kontrolę Chakry 6[/b] nie ma potrzeby kumulowania chakry, technika jest wykonywana natychmiastowo.   [/description]

Hakke Kūshō | Eight Trigrams Vacuum Palm八卦空掌
KlasyfikacjaJūken
PieczęcieBrak, czas koncentracji chakry jest równy złożeniu 3 pieczęci
Kosztstandardowy
Zasięg10 metrów
Technika polega na wyprowadzeniu specjalnego ciosu wyprostowaną dłonią ze zgiętymi palcami. Podczas ataku kumulujemy chakrę, która zostaje uwolniona przy uderzeniu. Fala uderzeniowa odrzuca przeciwnika na kilka metrów, atakując przy okazji jego punkty Tenketsu. Siła odrzucenia jest taka sama niezależnie od odległości od przeciwnika.

Przyjmuje się, że średnia ilość zablokowanych Tenketsu wynosi 10 niezależnie od odległości od przeciwnika, jednakże ostateczna decyzja zależy od MG.

Posiadając rangę B Jūken technikę można wykonać w parze z drugim Hyūga. Oboje stają do siebie bokiem i wprowadzają cios bliższymi do siebie rękoma. Takie uderzenie jest dużo mocniejsze aniżeli przy wykonaniu jej w pojedynkę i uszkadza średnio 30 punktów Tenketsu.
Posiadając rangę A Jūken atak staje się o wiele silniejszy i jest w stanie odrzucić przeciwnika z olbrzymią siłą, zasięg rośnie o 5m względem bazowego.
Posiadając rangę S Jūken, zasięg rośnie o kolejne 10m względem bazowego.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=八卦空掌]Hakke Kūshō | Eight Trigrams Vacuum Palm[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/lvGPRhh.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jūken[/row]
[row title=Pieczęcie]Brak, czas koncentracji chakry jest równy złożeniu 3 pieczęci[/row]
[row title=Koszt]standardowy[/row]
[row title=Zasięg]10 metrów[/row]
[description]Technika polega na wyprowadzeniu specjalnego ciosu wyprostowaną dłonią ze zgiętymi palcami. Podczas ataku kumulujemy chakrę, która zostaje uwolniona przy uderzeniu. Fala uderzeniowa odrzuca przeciwnika na kilka metrów, atakując przy okazji jego punkty Tenketsu. Siła odrzucenia jest taka sama niezależnie od odległości od przeciwnika.

Przyjmuje się, że średnia ilość zablokowanych Tenketsu wynosi 10 niezależnie od odległości od przeciwnika, jednakże ostateczna decyzja zależy od MG. 

[b]Posiadając rangę B Jūken[/b] technikę można wykonać w parze z drugim Hyūga. Oboje stają do siebie bokiem i wprowadzają cios bliższymi do siebie rękoma. Takie uderzenie jest dużo mocniejsze aniżeli przy wykonaniu jej w pojedynkę i uszkadza średnio 30 punktów Tenketsu.
[b]Posiadając rangę A Jūken[/b] atak staje się o wiele silniejszy i jest w stanie odrzucić przeciwnika z olbrzymią siłą, zasięg rośnie o 5m względem bazowego.  
[b]Posiadając rangę S Jūken[/b], zasięg rośnie o kolejne 10m względem bazowego.[/description]

Hakke Sanjūni Shō | Eight Trigrams Thirty-Two Palms八卦三十二掌
KlasyfikacjaJūken
PieczęcieBrak, czas koncentracji chakry jest równy złożeniu 3 pieczęci
KosztRóżny
ZasięgDotykowy
DodatkoweTechnika kosztuje 10PT
Flagowa ofensywna technika klanu Hyūga, jedna z pierwszych, której się początkujący shinobi uczy. Zaczyna się od przyjęcia odpowiedniej pozycji, by potem szybko skrócić dystans pomiędzy użytkownikiem a ofiarą i wyprowadzić serię ciosów, celujących w Tenketsu przeciwnika. Jeżeli użytkownik trafi pierwszym ciosem, to ofiara jest przytłoczona dużą ilością szybkich uderzeń i wydostanie się spod nich jest znacząco utrudnione. Jednocześnie, im bardziej doświadczony ninja, tym więcej uderzeń jest w stanie wykonać, co wiąże się z większą ilością zablokowanych Tenketsu, a co za tym idzie - poważniejszymi skutkami. Warto pamiętać, że ta technika nie tylko blokuje Tenketsu, ale także zadaje obrażenia fizyczne przeciwnikowi.

D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D ninja wykonuje 16 uderzeń w seriach po 2, 2, 4, 8.
C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C, do sekwencji dodawane są kolejne 16 ciosy, łącznie 32. Uderzenia mogą doprowadzić do bolesnych siniaków, które zdecydowanie mogą uprzykrzać życie.
B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B, do sekwencji dodawane są kolejne 32 ciosy, łącznie 64. Przeciwnik staje się obolały i ma utrudnione poruszanie się. Wymagania: Jūken rangi B.
A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A, do sekwencji dodawane są kolejne 64 ciosy, łącznie 128. Uderzenia mogą doprowadzić nawet do np. wybicia barku. Po takiej serii ciosów wykonywanie bardziej skomplikowanych i gwałtownych ruchów jest zdecydowanie cięższe ze względu na spory ból. Wymagania: Jūken rangi A.
S: koszt równy standardowemu kosztowi rangi S, do sekwencji dodawane są kolejne 128 ciosów, łącznie 256. Uderzenia stają się na tyle potężne, że są w stanie doprowadzić do złamań czy pomniejszych wewnętrznych krwotoków. Wymagania: Jūken rangi S.

Przyjmuje się, że średnia ilość zablokowanych Tenketsu jest równa 80% (w zaokrągleniu w górę) wykonanych uderzeń, jednakże ostateczna decyzja należy do MG.

Posiadając Specjalizację w Jūken uderzenia stają się jeszcze potężniejsze. Ilość zablokowanych Tenketsu się nie zmienia, aczkolwiek zadane obrażenia fizyczne są bardziej dotkliwe.
Posiadając Sennina w Jūken jeżeli Hyūga nie trafi pierwszym uderzeniem, może zrobić specjalny ruch, który daje mu szansę na ponowne wykonanie ciosu inicjującego, a co za tym idzie - całej sekwencji. Wiąże się to jednak z tym, że ranga techniki spada o 1. Jeżeli Hyūga nie trafi pierwszym uderzeniem na randze D, nie jest w stanie wykonać techniki.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=八卦三十二掌]Hakke Sanjūni Shō | Eight Trigrams Thirty-Two Palms[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/zHHW9AQ.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jūken[/row]
[row title=Pieczęcie]Brak, czas koncentracji chakry jest równy złożeniu 3 pieczęci[/row]
[row title=Koszt]Różny[/row]
[row title=Zasięg]Dotykowy[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika kosztuje 10PT[/row]
[description]Flagowa ofensywna technika klanu Hyūga, jedna z pierwszych, której się początkujący shinobi uczy. Zaczyna się od przyjęcia odpowiedniej pozycji, by potem szybko skrócić dystans pomiędzy użytkownikiem a ofiarą i wyprowadzić serię ciosów, celujących w Tenketsu przeciwnika. Jeżeli użytkownik trafi pierwszym ciosem, to ofiara jest przytłoczona dużą ilością szybkich uderzeń i wydostanie się spod nich jest znacząco utrudnione.  Jednocześnie, im bardziej doświadczony ninja, tym więcej uderzeń jest w stanie wykonać, co wiąże się z większą ilością zablokowanych Tenketsu, a co za tym idzie - poważniejszymi skutkami. Warto pamiętać, że ta technika nie tylko blokuje Tenketsu, ale także zadaje obrażenia fizyczne przeciwnikowi. 

[b]D:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi D ninja wykonuje 16 uderzeń w seriach po 2, 2, 4, 8. 
[b]C:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi C, do sekwencji dodawane są kolejne 16 ciosy,  łącznie 32. Uderzenia mogą doprowadzić do bolesnych siniaków, które zdecydowanie mogą uprzykrzać życie. 
[b]B:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi B, do sekwencji dodawane są kolejne 32 ciosy, łącznie 64. Przeciwnik staje się obolały i ma utrudnione poruszanie się. [u]Wymagania: Jūken rangi B.[/u] 
[b]A:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi A, do sekwencji dodawane są kolejne 64 ciosy, łącznie 128. Uderzenia mogą doprowadzić nawet do np. wybicia barku. Po takiej serii ciosów wykonywanie bardziej skomplikowanych i gwałtownych ruchów jest zdecydowanie cięższe ze względu na spory ból. [u]Wymagania: Jūken rangi A.[/u]
[b]S:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi S,  do sekwencji dodawane są kolejne 128 ciosów, łącznie 256.  Uderzenia stają się na tyle potężne, że są w stanie doprowadzić do złamań czy pomniejszych wewnętrznych krwotoków. [u]Wymagania: Jūken rangi S.[/u] 

Przyjmuje się, że średnia ilość zablokowanych Tenketsu jest równa 80% (w zaokrągleniu w górę) wykonanych uderzeń, jednakże ostateczna decyzja należy do MG.

[b]Posiadając Specjalizację w Jūken[/b] uderzenia stają się jeszcze potężniejsze. Ilość zablokowanych Tenketsu się nie zmienia, aczkolwiek zadane obrażenia fizyczne są bardziej dotkliwe. 
[b]Posiadając Sennina w Jūken[/b] jeżeli Hyūga nie trafi pierwszym uderzeniem, może zrobić specjalny ruch, który daje mu szansę na ponowne wykonanie ciosu inicjującego, a co za tym idzie - całej sekwencji. Wiąże się to jednak z tym, że ranga techniki spada o 1. Jeżeli Hyūga nie trafi pierwszym uderzeniem na randze D, nie jest w stanie wykonać techniki.[/description]

Shōtei | Palm Bottom掌底
KlasyfikacjaJūken
PieczęcieBrak, czas kumulacji czakry zajmuje tyle co złożenie D1/C2/B3/A5/S8 pieczęci
KosztRóżny
ZasięgDotykowy
WymaganiaAktywny byakugan
DodatkoweTechnika kosztuje 10 pt
Użytkownik z pomocą tej techniki wykonuje szybki, precyzyjny cios za pomocą nasady dłoni w tułów przeciwnika wysyłając przy tym sporą ilość chakry, atakując jeden z głównych punktów Tenketsu. Atak potrafi zwalić z nóg co słabszych przeciwników. Niestety w przypadku chybienia możemy stracić dużą ilość chakry. W przypadku trafienia w inną część ciała obrażenia mogą się znacząco różnić w zależności jaka siła techniki zostanie użyta, od bolesnego zablokowania innego tenketsu do zniszczenia organu lub jako po prostu mocne uderzenie - decyzja zależy od MG. Pomimo bycia sklasyfikowaną jako technika rangi C, można jej użyć na każdym poziomie.

D: Koszt równy Dwukrotnemu kosztowi rangi D, uderzenie w główny punkt Tenketsu może spowodować u przeciwnika mdłości i na pewno bolesnego siniaka, który jednak nie zagraża bezpośrednio zdrowiu, na pewno jednak będzie sprawiać dyskomfort.
C: Koszt równy Dwukrotnemu kosztowi rangi C, atak powoduje osłabienie przeciwnika i duży ból znacząco utrudniający poruszanie. Uderzenie w główny punkt Tenketsu sprawia, że zaburzenie kumulowania chakry wygląda tak, jakby miał zablokowane 10% punktów Tenketsu na okres 2 tur.
B: Koszt równy Dwukrotnemu kosztowi rangi B, uderzenie jest na tyle silne, że może spowodować nawet krwiaki, które jednak niewyleczone odpowiednio szybko mogą mieć poważniejsze skutki. Jednocześnie, trafienie w główne tenketsu sprawia, że przepływ chakry jest utrudniony tak, jakby przeciwnik miał zablokowane 10% Tenketsu na okres 4 tur. Wymagania: Jūken rangi B.
A: Koszt równy Dwukrotnemu kosztowi rangi A - atak jest tak potężny, że odrzuca przeciwnika na kilka metrów, mogąc prowadząc nawet do uszkodzeń narządów wewnętrznych. Jeśli Hyūga uderzy odpowiednio, zaburzenie kontroli wygląda tak, jakby było zablokowane 20% Tenketsu na okres 2 tur. Wymagania: Jūken rangi A.
S: Koszt równy Dwukrotnemu kosztowi rangi S, tym razem cios wymierzany jest z pomocą dwóch palców - wskazującego i środkowego. Atak jest tak silny, że może spowodować natychmiastową utratę przytomności w przypadku osób z średnią bądź niższą Wytrzymałością (5≤) i ogromne spustoszenie w narządach wewnętrznych, które niewyleczone odpowiednio szybko mogą doprowadzić nawet do śmierci. Kumulacja chakry jest znacząco utrudniona i traktowane jest jakby przeciwnik miał zablokowane 20% Tenketsu na okres 4 tur. Wymagania: Jūken rangi S.

W przypadku nietrafienia w główny punkt Tenketsu na brzuchu, poziom zaburzenia kumulowania chakry jest zależne od MG.

Posiadając Sennina Jūken atak otrzymuje specjalną aurę, zwiększając jego zasięg o 10cm. Oznacza to, że cios może zostać zadany bez bezpośredniego kontaktu z przeciwnikiem.
Posiadając Specjalizację Jūken czas zaburzenia przepływu chakry wzrasta o 1 turę.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=掌底]Shōtei | Palm Bottom[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/BZLcFBl.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jūken[/row]
[row title=Pieczęcie]Brak, czas kumulacji czakry zajmuje tyle co złożenie D1/C2/B3/A5/S8  pieczęci[/row]
[row title=Koszt]Różny[/row]
[row title=Zasięg]Dotykowy[/row]
[row title=Wymagania]Aktywny byakugan[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika kosztuje 10 pt[/row]
[description]Użytkownik z pomocą tej techniki wykonuje szybki, precyzyjny cios za pomocą nasady dłoni w tułów przeciwnika wysyłając przy tym sporą ilość chakry, atakując jeden z głównych punktów Tenketsu. Atak potrafi zwalić z nóg co słabszych przeciwników.  Niestety w przypadku chybienia możemy stracić dużą ilość chakry. W przypadku trafienia w inną część ciała obrażenia mogą się znacząco różnić w zależności jaka siła techniki zostanie użyta, od bolesnego zablokowania innego tenketsu do zniszczenia organu lub jako po prostu mocne uderzenie - decyzja zależy od MG. Pomimo bycia sklasyfikowaną jako technika rangi C, można jej użyć na każdym poziomie. 

[b]D:[/b] Koszt równy Dwukrotnemu kosztowi rangi D, uderzenie w główny punkt Tenketsu może spowodować u przeciwnika mdłości i na pewno bolesnego siniaka, który jednak nie zagraża bezpośrednio zdrowiu, na pewno jednak będzie sprawiać dyskomfort. 
[b]C:[/b] Koszt równy Dwukrotnemu kosztowi rangi C, atak powoduje osłabienie przeciwnika i duży ból znacząco utrudniający poruszanie. Uderzenie w główny punkt Tenketsu sprawia, że zaburzenie kumulowania chakry wygląda tak, jakby miał zablokowane 10% punktów Tenketsu na okres 2 tur. 
 [b]B:[/b] Koszt równy Dwukrotnemu kosztowi rangi B, uderzenie jest na tyle silne, że może spowodować nawet krwiaki, które jednak niewyleczone odpowiednio szybko mogą mieć poważniejsze skutki. Jednocześnie, trafienie w główne tenketsu sprawia, że przepływ chakry jest utrudniony tak, jakby przeciwnik miał zablokowane 10% Tenketsu na okres 4 tur.  [u]Wymagania: Jūken rangi B.[/u] 
[b]A:[/b] Koszt równy Dwukrotnemu kosztowi rangi A - atak jest tak potężny, że odrzuca przeciwnika na kilka metrów, mogąc prowadząc nawet do uszkodzeń narządów wewnętrznych. Jeśli Hyūga uderzy odpowiednio, zaburzenie kontroli wygląda tak, jakby było zablokowane 20% Tenketsu na okres 2 tur. [u]Wymagania: Jūken rangi A.[/u] 
[b]S:[/b] Koszt równy Dwukrotnemu kosztowi rangi S,  tym razem cios wymierzany jest z pomocą dwóch palców - wskazującego i środkowego. Atak jest tak silny, że może spowodować natychmiastową utratę przytomności w przypadku osób z średnią bądź niższą Wytrzymałością (5≤) i ogromne spustoszenie w narządach wewnętrznych, które niewyleczone odpowiednio szybko mogą doprowadzić nawet do śmierci. Kumulacja chakry jest znacząco utrudniona i traktowane jest jakby przeciwnik miał zablokowane 20% Tenketsu na okres 4 tur. [u]Wymagania: Jūken rangi S.[/u] 

W przypadku nietrafienia w główny punkt Tenketsu na brzuchu, poziom zaburzenia kumulowania chakry jest zależne od MG. 

[b]Posiadając Sennina Jūken[/b] atak otrzymuje specjalną aurę, zwiększając jego zasięg o 10cm. Oznacza to, że cios może zostać zadany bez bezpośredniego kontaktu z przeciwnikiem. 
[b]Posiadając Specjalizację Jūken[/b] czas zaburzenia przepływu chakry wzrasta o 1 turę.[/description]
Ostatnio zmieniony 01 paź 2022, 10:11 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 8 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga B

Hakkeshō Kaiten | Eight Trigrams Palms Revolving Heaven八卦掌回天
KlasyfikacjaJūken, Kontrola Chakry
PieczęcieBrak, czas stworzenia kopuły zdolnej do odbijania wynosi tyle co złożenie 6 pieczęci
KosztRóżny
Zasięgpromień do 3 metrów
WymaganiaKontrola Chakry 6
DodatkoweTechnika kosztuje 15PT
Flagowa technika defensywna klanu Hyūga, która jednak wymaga od ninja odpowiedniej Szybkości i Refleksu połączonymi z dobrą Kontrolą Chakry, by uzyskać zamierzony efekt. Użytkownik zaczyna kręcić się wokół swojej własnej osi, wypuszczając jednocześnie chakrę ze swoich punktów Tenketsu, tworząc w ten sposób kopułę będącą idealną tarczą. Jutsu pozwala na odbicie nadlatujących pocisków czy też technik. Technika wykonana w powietrzu ma kształt kuli.

W zależności od siły z jaką użyje się techniki, można osiągnąć różne efekty:

B: Koszt dwukrotnego B, za aktywację, standardowy za podtrzymanie. Sfera jest w stanie odbić techniki do rangi B włącznie, a także wytrzymać uderzenia o Sile 6. Techniki wyższych rang przebiją się przez barierę, jednakże ich efekt będzie osłabiony - dokładne skutki są zależne od MG.
A: Koszt dwukrotnego A, za aktywację, standardowy za podtrzymanie. Sfera jest w stanie odbić techniki do rangi A włącznie, a także uderzenia o Sile 7. Techniki wyższych rang przebiją się przez taką sferę, zostaną one jednak odpowiednio osłabione, aczkolwiek dokładny efekt jest zależny od MG. Wymaga Jūken A i Kontrola Chakry 7.
S: Koszt dwukrotnego S za aktywację, standardowy za podtrzymanie. Sfera jest w stanie odbić techniki do rangi S włącznie, a także uderzenia o Sile 8. Wymaga Jūken S i Kontrola Chakry 8.

Posiadając Specjalizację w Jūken, technika jest w stanie odbić uderzenia, których Siła jest o 1 wyższa niż opisana powyżej.
Posiadając Sennina w Jūken, w momencie zaprzestania używania techniki, możemy posłać falę chakry na odległość 5 metrów, która działa jak fala uderzeniowa mająca na celu odrzucenie przeciwnika czy nadlatujących przedmiotów. By taką falę uderzeniową wykonać należy opłacić Standardowy koszt B.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=八卦掌回天]Hakkeshō Kaiten | Eight Trigrams Palms Revolving Heaven[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/QqRhox1.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jūken, Kontrola Chakry [/row]
[row title=Pieczęcie]Brak, czas stworzenia kopuły zdolnej do odbijania wynosi tyle co złożenie 6 pieczęci[/row]
[row title=Koszt]Różny[/row]
[row title=Zasięg]promień do 3 metrów[/row]
[row title=Wymagania]Kontrola Chakry 6[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika kosztuje 15PT[/row]
[description]Flagowa technika defensywna klanu Hyūga, która jednak wymaga od ninja odpowiedniej Szybkości i Refleksu połączonymi z dobrą Kontrolą Chakry, by uzyskać zamierzony efekt.  Użytkownik zaczyna kręcić się wokół swojej własnej osi, wypuszczając jednocześnie chakrę ze swoich punktów Tenketsu, tworząc w ten sposób kopułę będącą idealną tarczą. Jutsu pozwala na odbicie nadlatujących pocisków czy też technik. Technika wykonana w powietrzu ma kształt kuli.

W zależności od siły z jaką użyje się techniki, można osiągnąć różne efekty:

[b]B:[/b] Koszt dwukrotnego B, za aktywację, standardowy za podtrzymanie. Sfera jest w stanie odbić techniki do rangi B włącznie, a także wytrzymać uderzenia o Sile 6. Techniki wyższych rang przebiją się przez barierę, jednakże ich efekt będzie osłabiony - dokładne skutki są zależne od MG. 
[b]A:[/b]  Koszt dwukrotnego A, za aktywację, standardowy za podtrzymanie. Sfera jest w stanie odbić techniki do rangi A włącznie, a także uderzenia o Sile 7. Techniki wyższych rang przebiją się przez taką sferę, zostaną one jednak odpowiednio osłabione, aczkolwiek dokładny efekt jest zależny od MG.  [u]Wymaga Jūken A i Kontrola Chakry 7.[/u]
[b]S:[/b]  Koszt dwukrotnego S za aktywację, standardowy za podtrzymanie. Sfera jest w stanie odbić techniki do rangi S włącznie, a także uderzenia o Sile 8.   [u]Wymaga Jūken S i Kontrola Chakry 8.[/u]

[b]Posiadając Specjalizację w Jūken[/b], technika jest w stanie odbić uderzenia, których Siła jest o 1 wyższa niż opisana powyżej. 
[b]Posiadając Sennina w Jūken[/b], w momencie zaprzestania używania techniki, możemy posłać falę chakry na odległość 5 metrów, która działa jak fala uderzeniowa mająca na celu odrzucenie przeciwnika czy nadlatujących przedmiotów. By taką falę uderzeniową wykonać należy opłacić Standardowy koszt B. 

[/description]

Jūkenpō Ichigekishin | Gentle Fist Art One Blow Body柔拳法一撃身
KlasyfikacjaJūken, Kontrola Chakry
PieczęcieBrak, czas koncentracji chakry jest równy złożeniu 3 pieczęci
KosztPołowiczny
ZasięgNa siebie
WymaganiaKontrola Chakry 7
Głównym zastosowaniem tego jutsu jest defensywa, ma na celu ułatwienie nam uniku ataku przeciwnika, wymaga jednak od użytkownika ponadprzeciętnej Kontroli Chakry. Poprzez wypuszczenie chakry z odpowiednich punktów Tenketsu, Hyūga odpycha swoje ciało w pożądanym przez niego kierunku, co umożliwia np. wydostanie się z uwięzi, ominięcie ataku czy nawet wybronienie się przed technikami takimi jak kryształowe więzienie. Plusem tego jutsu jest, że dzięki wspomaganiu chakrą, ma większe szanse wydostania się z technik, do których normalnie mogłoby mu braknąć Siły, jak np. Isshi Tōjin czy Suiton: Mizuame Nabara, aczkolwiek ostateczna decyzja należy do MG. Hyūga ma możliwość wykonania tej techniki również będąc w powietrzu, by np. podczas spadania uniknąć uderzenia w coś na torze lotu.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=柔拳法一撃身]Jūkenpō Ichigekishin | Gentle Fist Art One Blow Body[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/JX7cjrG.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jūken, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Brak, czas koncentracji chakry jest równy złożeniu 3 pieczęci[/row]
[row title=Koszt]Połowiczny[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]Kontrola Chakry 7[/row]
[description]Głównym zastosowaniem tego jutsu jest defensywa, ma na celu ułatwienie nam uniku ataku przeciwnika, wymaga jednak od użytkownika ponadprzeciętnej Kontroli Chakry. Poprzez wypuszczenie chakry z odpowiednich punktów Tenketsu, Hyūga odpycha swoje ciało w pożądanym przez niego kierunku, co umożliwia np. wydostanie się z uwięzi, ominięcie ataku czy nawet wybronienie się przed technikami takimi jak kryształowe więzienie. Plusem tego jutsu jest, że dzięki wspomaganiu chakrą, ma większe szanse wydostania się z technik, do których normalnie mogłoby mu braknąć Siły, jak np. Isshi Tōjin czy Suiton: Mizuame Nabara, aczkolwiek ostateczna decyzja należy do MG. Hyūga ma możliwość wykonania tej techniki również będąc w powietrzu, by np. podczas spadania uniknąć uderzenia w coś na torze lotu.[/description]

Nemuri no Sesshoku | Sleeping Touch眠の接触
KlasyfikacjaJūken, Kontrola Chakry
PieczęcieBrak, czas koncentracji chakry jest równy złożeniu 12 pieczęci
KosztStandardowy
ZasięgDotykowy
WymaganiaGenjutsu B, Kontrola chakry 7
Jedna z nietypowych technik klanu Hyūga, która polega na dotknięciu palcem czoła ofiary i wysłanie silnego impulsu chakry do punktu tenketsu znajdującego się w mózgu. Powoduje on, że dotknięty natychmiast zasypia, sen jednak jest tak samo silny jak normalny. Aby jutsu było skuteczne przeciwnik musi mieć Kontrolę Chakry mniejszą o co najmniej 1.

Wybudzenie zależy od otoczenia i tym podobnych czynników, co podlega ocenie MG.

Posiadając Kontrolę Chakry 8 sen staje się silniejszy niż normalny.
Posiadając Specjalizację w Jūken i Kontrolę Chakry 8 sen staje się nienaturalnie silny i ciężko obudzić tak śpiącą osobę.
Posiadając Sennina Jūken i Kontrolę Chakry 8 ofiara po wybudzeniu czuje się bardzo skołowana, zupełnie jakby nagle została wyjęta z bardzo głębokiego snu i potrzebuje chwili na ogarnięcie sytuacji, która właśnie miała miejsce i co się z nią aktualnie dzieje.
Posiadając kontrolę chakry 9 czas kumulowania chakry jest równy złożeniu 6 pieczęci
Posiadając Kontrolę Chakry 10 możemy wykonać technikę bez konieczności kumulowania chakry.
Średni Zwój---
Średni Zwój---
Średni Zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=眠の接触]Nemuri no Sesshoku | Sleeping Touch[/title]
[pic rank=B zwoj=3]https://i.imgur.com/af5uxHl.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jūken, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Brak, czas koncentracji chakry jest równy złożeniu 12 pieczęci[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]Dotykowy[/row]
[row title=Wymagania]Genjutsu B, Kontrola chakry 7[/row]
[description]Jedna z nietypowych technik klanu Hyūga, która polega na dotknięciu palcem czoła ofiary i wysłanie silnego impulsu chakry do punktu tenketsu znajdującego się w mózgu. Powoduje on, że dotknięty natychmiast zasypia, sen jednak jest tak samo silny jak normalny. Aby jutsu było skuteczne przeciwnik musi mieć Kontrolę Chakry mniejszą o co najmniej 1. 

Wybudzenie zależy od otoczenia i tym podobnych czynników, co podlega ocenie MG.  

[b]Posiadając Kontrolę Chakry 8[/b] sen staje się silniejszy niż normalny.
[b]Posiadając Specjalizację w Jūken i Kontrolę Chakry 8[/b] sen staje się nienaturalnie silny i ciężko obudzić tak śpiącą osobę.
[b]Posiadając Sennina Jūken i  Kontrolę Chakry 8[/b] ofiara po wybudzeniu czuje się bardzo skołowana, zupełnie jakby nagle została wyjęta z bardzo głębokiego snu i potrzebuje chwili na ogarnięcie sytuacji, która właśnie miała miejsce i co się z nią aktualnie dzieje.
[b]Posiadając kontrolę chakry 9[/b] czas kumulowania chakry jest równy złożeniu 6 pieczęci
[b]Posiadając Kontrolę Chakry 10[/b] możemy wykonać technikę bez konieczności kumulowania chakry.[/description]

Shugohakke Rokujūyon Shō | Protection of the Eight Trigrams Sixty-Four Palms守護八卦六十四掌
KlasyfikacjaJūken, Kontrola Chakry
PieczęcieBrak, czas koncentracji chakry jest równy złożeniu 4 pieczęci
KosztStandardowy na turę
Zasięgpromień 5 metrów
WymaganiaChakura Hari no Jutsu, Kontrola Chakry 6, Refleks 7
Technika wymagająca zarówno sporej Szybkości, ponad przeciętnego Refleksu ze strony Hyūgi jak i dobrej Kontroli Chakry. Użytkownik zaczyna bardzo szybko poruszać rękoma, jednocześnie wypuszczając z dłoni igły z chakry, działających na podobnej zasadzie do senbonów. W trakcie wykonywania tej techniki Hyūga jest w stanie dosięgnąć każdego punktu wokoło swojego ciała i jest też na tyle precyzyjna, że nie ma problemu z trafianiem naprawdę bardzo małych celów jak np. owady. Pojedyncze pociski nie zadają bardzo dużych obrażeń, jednakże biorąc pod uwagę ich natłok przy tej technice, w ostatecznym rozrachunku mogą spowodować całkiem spore szkody, zwłaszcza, jeżeli trafią w newralgiczne punkty na ciele przeciwnika. Gdy Hyūga wykonuje te technikę, podejście do niego jest mocno utrudnione, bez ryzykowania bycia nafaszerowanym chakrowymi senbonami.

Posiadając rangę S w Jūken zasięg rośnie o 5m.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=守護八卦六十四掌]Shugohakke Rokujūyon Shō | Protection of the Eight Trigrams Sixty-Four Palms[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/5bDM2BE.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jūken, Kontrola Chakry [/row]
[row title=Pieczęcie]Brak, czas koncentracji chakry jest równy złożeniu 4 pieczęci[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę[/row]
[row title=Zasięg]promień 5 metrów[/row]
[row title=Wymagania]Chakura Hari no Jutsu, Kontrola Chakry 6, Refleks 7[/row]
[description]Technika wymagająca zarówno sporej Szybkości, ponad przeciętnego Refleksu ze strony Hyūgi jak i dobrej Kontroli Chakry. Użytkownik zaczyna bardzo szybko poruszać rękoma, jednocześnie wypuszczając z dłoni igły z chakry, działających na podobnej zasadzie do senbonów.  W trakcie wykonywania tej techniki Hyūga jest w stanie dosięgnąć każdego punktu wokoło swojego ciała i jest też na tyle precyzyjna, że nie ma problemu z trafianiem naprawdę bardzo małych celów jak np. owady. Pojedyncze pociski nie zadają bardzo dużych obrażeń, jednakże biorąc pod uwagę ich natłok przy tej technice, w ostatecznym rozrachunku mogą spowodować całkiem spore szkody, zwłaszcza, jeżeli trafią w newralgiczne punkty na ciele przeciwnika.  Gdy Hyūga wykonuje te technikę, podejście do niego jest mocno utrudnione, bez ryzykowania bycia nafaszerowanym chakrowymi senbonami. 

[b]Posiadając rangę S w  Jūken[/b] zasięg rośnie o 5m.[/description]
Ostatnio zmieniony 18 lip 2023, 12:40 przez Jelonek, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga A

Shōbari | Palm extenstion掌張り
KlasyfikacjaJūken
PieczęcieBrak, czas kumulacji jak złożenie 10 pieczęci
KosztPodwójny za 3 uderzenia
Zasięg15m
WymogiKontrola Chakry 8
Mimo że Jūken na ogół się specjalizuje się w bezpośredniej walce wręcz, tak bardziej obeznani jego użytkownicy są w stanie wykorzystać klanowy styl walki ofensywnie na większe dystanse, wspomagając się przy tym ponadprzeciętną Kontrolą Chakry. Z tego powodu Shōbari jest stosunkowo wyjątkową techniką, będącą dosłownie przedłużeniem dłoni Hyūgi.

Ninja po skumulowaniu chakry w swoich kończynach wyprowadza standardowe uderzenia, tak jakby to robił normalnie - niezależnie czy przy pomocy rąk bądź nóg. W momencie wykonania ciosu, Hyūga wypuszcza ze swoich tenketsu falę skoncentrowanej chakry. Jej zadaniem nie jest jednak odepchnąć przeciwnika, a być dosłownie przedłużeniem dłoni użytkownika. Ta idzie po torze w jakim zostało wyprowadzone uderzenie, a jej Szybkość poruszania się jest równa Kontroli Chakry Hyūgi. W momencie trafienia, uderzenie blokuje taką samą ilość tenktetsu, jakby to było przy normalnym, bezpośrednim uderzeniu.

Istnieje możliwość wykorzystania tego jutsu przy bezpośrednich atakach - w takim momencie, siła przebicia ataku jest większa niż normalnie, powodując przy tym poważniejsze obrażenia a także umożliwia zablokowanie więcej tenketsu niż zazwyczaj.

Skumulowana chakra w kończynach chakra utrzymuje się w nich przez okres 3 tur, w trakcie których Hyūga musi wykonać te uderzenia. Jeśli tego nie zrobi, chakra przepada.

Posiadając Jūken rangi S, możemy wykonać 5 uderzeń bazowym kosztem.
Posiadając Sennina Jūken, prędkość uderzeń może być uzależniona od Szybkości użytkownika.
Posiadając Specjalizację w Jūken, koszt techniki jest zredukowany do Standardowego.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=掌張り]Shōbari | Palm extenstion[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/yDNX0ko.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jūken[/row]
[row title=Pieczęcie]Brak, czas kumulacji jak złożenie 10 pieczęci [/row]
[row title=Koszt]Podwójny za 3 uderzenia[/row]
[row title=Zasięg]15m[/row]
[row title=Wymogi]Kontrola Chakry 8[/row]
[description]Mimo że Jūken na ogół się specjalizuje się w bezpośredniej walce wręcz, tak bardziej obeznani jego użytkownicy są w stanie wykorzystać klanowy styl walki ofensywnie na większe dystanse, wspomagając się przy tym ponadprzeciętną Kontrolą Chakry. Z tego powodu Shōbari jest stosunkowo wyjątkową techniką, będącą dosłownie przedłużeniem dłoni Hyūgi. 

Ninja po skumulowaniu chakry w swoich kończynach wyprowadza standardowe uderzenia, tak jakby to robił normalnie - niezależnie czy przy pomocy rąk bądź nóg. W momencie wykonania ciosu, Hyūga wypuszcza ze swoich tenketsu falę skoncentrowanej chakry. Jej zadaniem nie jest jednak odepchnąć przeciwnika, a być dosłownie przedłużeniem dłoni użytkownika. Ta idzie po torze w jakim zostało wyprowadzone uderzenie, a jej Szybkość poruszania się jest równa Kontroli Chakry Hyūgi. W momencie trafienia, uderzenie blokuje taką samą ilość tenktetsu, jakby to było przy normalnym, bezpośrednim uderzeniu.

Istnieje możliwość wykorzystania tego jutsu przy bezpośrednich atakach - w takim momencie, siła przebicia ataku jest większa niż normalnie, powodując przy tym poważniejsze obrażenia a także umożliwia zablokowanie więcej tenketsu niż zazwyczaj.

Skumulowana chakra w kończynach chakra utrzymuje się w nich przez okres 3 tur, w trakcie których Hyūga musi wykonać te uderzenia. Jeśli tego nie zrobi, chakra przepada. 

[b]Posiadając Jūken rangi S[/b], możemy wykonać 5 uderzeń bazowym kosztem. 
[b]Posiadając Sennina Jūken[/b], prędkość uderzeń może być uzależniona od Szybkości użytkownika. 
[b]Posiadając Specjalizację w Jūken[/b], koszt techniki jest zredukowany do Standardowego. 
[/description]
Ostatnio zmieniony 25 gru 2023, 17:31 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga S

Hakke Hasangeki | Eight Trigrams Mountain八卦破山撃
KlasyfikacjaJūken
PieczęcieBrak, kumulacja jak przy złożeniu 12 pieczęci
KosztStandardowy
ZasięgBezpośredni
WymaganiaHakke Kūshō, Kontrola Chakry 9
Klan Hyūga jest znany ze swojej ponadprzeciętnej Kontroli Chakry, a także wybitnej znajomości tenketsu nie tylko przeciwnika, ale także swojego układu chakry, co pozwala im na swobodne manipulowanie energią, a także wypuszczanie jej z dowolnych punktów na ciele. Hakke Hasangeki jest techniką, opierającą się właśnie na tych podstawowych umiejętnościach, aczkolwiek wymagającą przy tym opanowania ich na mistrzowskim poziomie, dlatego jedynie najbardziej zaawansowani członkowie klanu są w stanie wykonać te jutsu.

Hyūga kumuluje duże ilości chakry w tenketsu na swoich dłoniach bądź stopach, by następnie, w momencie uderzenia przeciwnika, wypuścić tę chakrę w postaci potężnej fali uderzeniowej, która odrzuca go na 5 metrów do tyłu z ogromną siłą - będącą w stanie wbić ofiarę w mur. Oprócz tego, powoduje poważne obrażenia takie jak uszkodzenia organów wewnętrznych, połamanie kości czy nawet śmierć jeśli ktoś nie wykazuje się ponadprzeciętną Wytrzymałością. Działanie techniki jest na tyle duże, że skutkuje zablokowaniem 15% tenketsu przeciwnika na okres 3 tur.

Istnieje możliwość użycia tej techniki na odległość i jej zasięg jest równy wtedy zasięgowi odrzucenia. W takim wypadku obrażenia zadawane przez falę uderzeniową są redukowane o rangę i blokujemy jedynie 10% tenketsu na okres 3 tur, a także nie odrzuca przeciwnika, aczkolwiek może nim np. zachwiać.

Posiadając Sennina Jūken, możemy zrezygnować z odepchnięcia przeciwnika, w zamian wykonując dodatkowe uderzenie drugą kończyną, aczkolwiek obrażenia przez takowe zadane będą obniżone o rangę. Koszt techniki jest też zwiększany do Podwójnego.
Posiadając Specjalizację w Jūken, używając tej techniki blokujemy tenketsu na okres 4 tur.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=八卦破山撃]Hakke Hasangeki | Eight Trigrams Mountain[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/6J7AMdl.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jūken[/row]
[row title=Pieczęcie]Brak, kumulacja jak przy złożeniu 12 pieczęci[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]Bezpośredni[/row]
[row title=Wymagania]Hakke Kūshō, Kontrola Chakry 9[/row]
[description]Klan Hyūga jest znany ze swojej ponadprzeciętnej Kontroli Chakry, a także wybitnej znajomości tenketsu nie tylko przeciwnika, ale także swojego układu chakry, co pozwala im na swobodne manipulowanie energią, a także wypuszczanie jej z dowolnych punktów na ciele. Hakke Hasangeki jest techniką, opierającą się właśnie na tych podstawowych umiejętnościach, aczkolwiek wymagającą przy tym opanowania ich na  mistrzowskim poziomie, dlatego jedynie najbardziej zaawansowani członkowie klanu są w stanie wykonać te jutsu.

Hyūga kumuluje duże ilości chakry w tenketsu na swoich dłoniach bądź stopach, by następnie, w momencie uderzenia przeciwnika, wypuścić tę chakrę w postaci potężnej fali uderzeniowej, która  odrzuca go na 5 metrów do tyłu z ogromną siłą - będącą w stanie wbić ofiarę w mur. Oprócz tego, powoduje poważne obrażenia takie jak uszkodzenia organów wewnętrznych, połamanie kości czy nawet śmierć jeśli ktoś nie wykazuje się ponadprzeciętną Wytrzymałością. Działanie techniki jest na tyle duże, że skutkuje zablokowaniem 15% tenketsu przeciwnika na okres 3 tur. 

Istnieje możliwość użycia tej techniki na odległość i jej zasięg jest równy wtedy zasięgowi odrzucenia. W takim wypadku obrażenia zadawane przez falę uderzeniową są redukowane o rangę i blokujemy jedynie 10% tenketsu na okres 3 tur, a także nie odrzuca przeciwnika, aczkolwiek może nim np. zachwiać. 

[b]Posiadając Sennina  Jūken[/b], możemy zrezygnować z odepchnięcia przeciwnika, w zamian wykonując dodatkowe uderzenie drugą kończyną, aczkolwiek obrażenia przez takowe zadane będą obniżone o rangę. Koszt techniki jest też zwiększany do Podwójnego. 
[b]Posiadając Specjalizację w Jūken[/b], używając tej techniki blokujemy tenketsu na okres 4 tur.
[/description]

Jūho Sōshiken | Gentle Step Twin Lion Fists柔歩双獅拳
KlasyfikacjaJūken
PieczęcieBrak, czas koncentracji chakry jest równy złożeniu 10 pieczęci
KosztPojedynczy S za aktywację, Podwójny B na turę za podtrzymanie
ZasięgBezpośredni
WymaganiaKontrola chakry: 8, Sennin Jūken
Technika, którą pochwalić się mogą jedynie najsilniejsi z klanu Hyūga, zwłaszcza przez wzgląd na jej zużycie chakry. Pozwala na pokrycie dłoni powłoką z chakry, która przyjmuje wygląd głowy lwa na każdej z rąk. Jutsu to powoduje, że siła ciosów użytkownika drastycznie wzrasta, dzięki czemu jest w stanie przebijać się przez najpotężniejsze bariery, czy też inne bardzo wytrzymałe materiały. Technika ta jest w stanie przebijać się przez defensywę z wielką efektywnością, przelewając przezeń chakrę i uszkadzając bezpośrednio organy wewnętrzne. Równie wyśmienicie radzi sobie także z tworami z chakry bądź nią naładowanymi. Technika ta jest w stanie zablokować kilka tenketsu na raz, przebić się przez bariery A bez problemu, a techniki S są zakłócane przy starciu z tą techniką, ulegając osłabieniu, bądź miejscowemu rozproszeniu (decyzja MG).

Posiadając Specjalizację Jūken i Kontrolę Chakry 9, technika jest w stanie przebić się przez bariery rangi S.
Posiadając Kontrolę Chakry 10, mamy możliwość stworzenia tylko jednego lwa na dowolnej ręce. Wtedy koszt techniki wynosi połowiczny S za aktywację i Standardowy B na turę za podtrzymanie.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=柔歩双獅拳]Jūho Sōshiken | Gentle Step Twin Lion Fists[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/4fJsmF9.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jūken [/row]
[row title=Pieczęcie]Brak, czas koncentracji chakry jest równy złożeniu 10 pieczęci[/row]
[row title=Koszt]Pojedynczy S za aktywację, Podwójny B na turę  za podtrzymanie[/row]
[row title=Zasięg]Bezpośredni[/row]
[row title=Wymagania]Kontrola chakry: 8, Sennin Jūken[/row]
[description]Technika, którą pochwalić się mogą jedynie najsilniejsi z klanu Hyūga, zwłaszcza przez wzgląd na jej zużycie chakry. Pozwala na pokrycie dłoni powłoką z chakry, która przyjmuje wygląd głowy lwa na każdej z rąk. Jutsu to powoduje, że siła ciosów użytkownika drastycznie wzrasta, dzięki czemu jest w stanie przebijać się przez najpotężniejsze bariery, czy też inne bardzo wytrzymałe materiały. Technika ta jest w stanie przebijać się przez defensywę z wielką efektywnością, przelewając przezeń chakrę i uszkadzając bezpośrednio organy wewnętrzne. Równie wyśmienicie radzi sobie także z tworami z chakry bądź nią naładowanymi. Technika ta jest w stanie zablokować kilka tenketsu na raz, przebić się przez bariery A bez problemu, a techniki S są zakłócane przy starciu z tą techniką, ulegając osłabieniu, bądź miejscowemu rozproszeniu (decyzja MG). 

[b]Posiadając Specjalizację Jūken i Kontrolę Chakry 9[/b], technika jest w stanie przebić się przez bariery rangi S. 
[b]Posiadając Kontrolę Chakry 10[/b], mamy możliwość stworzenia tylko jednego lwa na dowolnej ręce. Wtedy koszt techniki wynosi połowiczny S za aktywację i Standardowy B na turę za podtrzymanie.[/description]
Ostatnio zmieniony 03 lut 2024, 12:37 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 6 razy.
Zablokowany

Wróć do „Klany i organizacje”