• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Iburi Ichizoku

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Iburi Ichizoku

Iburi Ichizoku | Iburi Clanイブリ一族
PrzynależnośćSakuragakure no Sato
Bardzo mało znany klan, pochodzący z Kraju Ognia. Przez bardzo długi czas ukrywali się przed światem, jednak teraz pojawiają się w Sakuragakure, odsłaniając swoje nietypowe zdolności.
Historia
Przez karty historii trudno znaleźć jakąkolwiek wzmiankę o członkach Klanu Iburi. Ten skryty i tajemniczy lud nie wchodził zbytnio w interakcje z innymi wioskami, a tym bardziej nie uczestniczyli w wojnach shinobi. Z powodu natury swojego Kekkei Genkai prowadzili podziemne życie, aby zapobiec wszelkim wypadkom - wiatr był śmiertelny dla większości Iburi, gdy znajdowali się w formie dymu. Jednak ostatecznie, czekała ich zagłada - w wyniku działań Orochimaru, większość członków klanu wyginęła.

Jednakże, ostatki klanu ocalały i zaczęły powoli odbudowywać się w Wiosce Liścia. Jednakże, ten stan spokoju i szczęścia nie trwał długo - Konohagakure wkrótce padło ofiarą ataku i zostało zmasakrowane. Iburi udali się więc do nowego miejsca - Sakuragakure no Sato, gdzie żyją aż do dziś. Dzięki długiemu treningowi, udało im się zapobiec wysokiej śmiertelności.
Ważne informacje
  1. Oficjalne nazwisko klanowe to Iburi.
  2. Lider klanu pozostaje nieznany.
  3. Większość klanu zamieszkuje w Sakuragakure no Sato, choć pojedyncze osoby mogły się udać w swoją stronę.
  4. Ich Hiden nazywa się Kemuri no Jutsu.
Zdolności
Kemuri no Jutsu pozwala operować dymem na swój własny, unikalny sposób:
  1. Zamiana w dym - Członkowie tego klanu potrafią zmieniać się w dym zarówno częściowo, jak i całościowo. W tej postaci, Iburi są niewrażliwi na ataki fizyczne, zachowując możliwość interakcji z otoczeniem. W ten sposób mogą się normalnie poruszać, a po osiągnieciu dziedziny klanowej na poziom A, moga normalnie latać w ten sposób.
  2. Kontrola Dymu - W przeciwieństwie do ogólnodostępnych technik Katonu, produkujących dym, techniki dziedziny klanowej Iburich charakteryzują się większą stabilnością i dokładnością, pozwalając im w ten sposób osiągać bardziej zaawansowane efekty, niż mogliby tego dokonać przeciętni użytkownicy Uwolnienia Ognia.
  3. Duszenie Dymem - Iburi w formie dymu są w stanie dostać się do układu oddechowego celu i doprowadzić do powolnego oraz bolesnego zaczadzenia.
  4. Nietypowy Dym - Shinobi są w stanie nadawać dymowi nietypowe właściwości i efekty (mogą zmienić się w dym o właściwościach usypiających, halucynogennych etc.) Stopień zaawansowania efektu zależy od rangi techniki.

Kemuri no Jutsu | Smoke Technique煙の術
KlasyfikacjaKermuri no Jutsu, Technika transformacji
Pieczęcie---
KosztZależny od unikanego ataku i poziomu dziedziny
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Podstawowa zdolność klanu Iburi. Każdy członek klanu rodzi się z możliwością zamiany swojego ciała w dym. Przebywając w tej formie, są niewrażliwi na ataki, jednak nadal mogą wchodzić w interakcję z innym obiektami czy ludźmi. Głównie jest jednak używany, aby uniknąć zadawanych obrażeń.

Ze względu na to, jak potężne są obrażenia, można je sklasyfikować następująco:
  1. E - lekkie skaleczenia, zadrapania, siniaki.
  2. D - mocniejsze skaleczenia, bolące obicia.
  3. C - ataki silne, mocne, powodujące szerokie rany bądź pęknięcia kości czy naderwanie mięśni.
  4. B - ataki tego typu są w stanie złamać kości lub zadać obrażenia wewnętrzne. Jest to też poziom pozwalający na zamianę całego ciała w dym przy odrobinie koncentracji i uniknięcie w ten sposób np. złapania czy więzienia.
  5. A - obrażenia, które mogą zabić w bardzo szybkim czasie, strata kończyn czy przebicia ciała.
  6. S - praktycznie natychmiastowy zgon, anihilacja przeciwnika.
Zależnie od obrażeń, jeżeli członek klanu zdecyduje się uniknąć obrażeń, płaci za nie standardowy koszt. By móc uniknąć konkretnych obrażeń należy mieć dziedzinę klanową rozwiniętą na odpowiedni poziom (Kemuri no Jutsu na B, pozwala unikać ataków rangi B itd.). Zmienić w dym całe ciało można też na mniejszych rangach, jednakże jest to dłuższy proces i to od MG zależy, jak wiele czasu zajmie postaci zamiana w dym i na powrót.

Zamiana w dym również swoje minusy. Jak np. bycie dymem. Oznacza to, że techniki np. Fūtonu są w stanie rozwiać ten dym, a więc i użytkownika, z kolei naelektryzowanie powietrza jest w stanie porazić tak zmienioną postać. Konkretny zakres efektów jest oczywiście zależny od MG. On decyduje w jaki sposób tego typu obrażenia wpłyną na przemienioną postać.

Podobnie w przypadku, gdy dym zostanie rozproszony na większym obszarze. Użytkownik może go zebrać, jednak każdy opar porusza się z prędkością użytkownika, zależnie od rozmiaru. Czyli taki mały dymek będzie wolniej się przemieszczała niż cała chmura, dążąca do odbudowy ciała. Użytkownik ponosi wówczas standardowy koszt B na turę. Jeżeli nie jest w stanie się połączyć, otrzymuje on obrażenia zależne od decyzji MG i utraconej części dymu. Może to być np. stracenie ręki w przypadku utraty dużej ilości dymu, czy zwykłe zadrapanie, gdy niewielki dymek został wywiany.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=煙の術]Kemuri no Jutsu | Smoke Technique[/title]
[pic]http://sakuranohana.pl/images/msc/clans/iburi1.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kermuri no Jutsu, Technika transformacji[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]Zależny od unikanego ataku i poziomu dziedziny[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Podstawowa zdolność klanu Iburi. Każdy członek klanu rodzi się z możliwością zamiany swojego ciała w dym. Przebywając w tej formie, są niewrażliwi na ataki, jednak nadal mogą wchodzić w interakcję z innym obiektami czy ludźmi. Głównie jest jednak używany, aby uniknąć zadawanych obrażeń.

Ze względu na to, jak potężne są obrażenia, można je sklasyfikować następująco:
[list=1][*]E - lekkie skaleczenia, zadrapania, siniaki.
[*]D - mocniejsze skaleczenia, bolące obicia.
[*]C - ataki silne, mocne, powodujące szerokie rany bądź pęknięcia kości czy naderwanie mięśni.
[*]B - ataki tego typu są w stanie złamać kości lub zadać obrażenia wewnętrzne. Jest to też poziom pozwalający na zamianę całego ciała w dym przy odrobinie koncentracji i uniknięcie w ten sposób np. złapania czy więzienia.
[*]A - obrażenia, które mogą zabić w bardzo szybkim czasie, strata kończyn czy przebicia ciała.
[*]S - praktycznie natychmiastowy zgon, anihilacja przeciwnika.[/list]

Zależnie od obrażeń, jeżeli członek klanu zdecyduje się uniknąć obrażeń, płaci za nie [b]standardowy[/b] koszt. By móc uniknąć konkretnych obrażeń należy mieć dziedzinę klanową rozwiniętą na odpowiedni poziom (Kemuri no Jutsu na B, pozwala unikać ataków rangi B itd.). Zmienić w dym całe ciało można też na mniejszych rangach, jednakże jest to dłuższy proces i to od MG zależy, jak wiele czasu zajmie postaci zamiana w dym i na powrót.

Zamiana w dym również swoje minusy. Jak np. bycie dymem. Oznacza to, że techniki np. Fūtonu są w stanie rozwiać ten dym, a więc i użytkownika, z kolei naelektryzowanie powietrza jest w stanie porazić tak zmienioną postać. Konkretny zakres efektów jest oczywiście zależny od MG. On decyduje w jaki sposób tego typu obrażenia wpłyną na przemienioną postać.

Podobnie w przypadku, gdy dym zostanie rozproszony na większym obszarze. Użytkownik może go zebrać, jednak każdy opar porusza się z prędkością użytkownika, zależnie od rozmiaru. Czyli taki mały dymek będzie wolniej się przemieszczała niż cała chmura, dążąca do odbudowy ciała. Użytkownik ponosi wówczas [b]standardowy koszt B na turę[/b]. Jeżeli nie jest w stanie się połączyć, otrzymuje on obrażenia zależne od decyzji MG i utraconej części dymu. Może to być np. stracenie ręki w przypadku utraty dużej ilości dymu, czy zwykłe zadrapanie, gdy niewielki dymek został wywiany.[/description]
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga E

E
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga D

Kemuri Bunshin | Smoke Clone 燻し身の術
KlasyfikacjaKemuri no Jutsu, Ninjutsu
Pieczęcie Wół → Dzik → Tygrys → Smok
Koszt Standardowy od klona
Zasięg 10 metrów od użytkownika
WymaganiaBunshin no Jutsu
Technika polegająca na stworzeniu klona z dymu. Klon jest materialny na tyle na ile materialny jest dym... czyli nie może zadawać obrażeń bądź dzierżyć broni. Jest to jedynie kopia wyglądu użytkownika oraz nie może używać żadnych technik co nie przeszkadza mu jednak w "chodzeniu" po wodzie co jest zwykłą imitacją techniki z racji na to, że jest to dym. Oczywiście klon może mieć w ręku miecz czy inną broń jednak nie będzie mógł choćby nią rzucić a sam atak skończy się tym, że dym z którego była stworzona broń się rozleci na przeciwniku.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=燻し身の術]Kemuri Bunshin | Smoke Clone [/title]
[pic rank=D]https://i.imgur.com/Rb9zBPo.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kemuri no Jutsu, Ninjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie] Wół → Dzik → Tygrys → Smok[/row]
[row title=Koszt] Standardowy od klona [/row]
[row title=Zasięg] 10 metrów od użytkownika[/row]
[row title=Wymagania]Bunshin no Jutsu[/row]
[description]Technika polegająca na stworzeniu klona z dymu. Klon jest materialny na tyle na ile materialny jest dym... czyli nie może zadawać obrażeń bądź dzierżyć broni. Jest to jedynie kopia wyglądu użytkownika oraz nie może używać żadnych technik co nie przeszkadza mu jednak w "chodzeniu" po wodzie co jest zwykłą imitacją techniki z racji na to, że jest to dym. Oczywiście klon może mieć w ręku miecz czy inną broń jednak nie będzie mógł choćby nią rzucić a sam atak skończy się tym, że dym z którego była stworzona broń się rozleci na przeciwniku.[/description]
Ostatnio zmieniony 27 sie 2022, 9:16 przez Vampiro, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga C

C
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga B

Ibushimi no Jutsu | Body Oxidation Jutsu 燻し身の術
KlasyfikacjaKemuri no Jutsu, Ninjutsu
PieczęcieZając → Wół → Tygrys → Koń → Wół → Ptak → Wół
KosztStandardowy
Zasięg20 m
Wymagania---
Wbrew pozorom bardzo szkodliwa technika klanu Iburi. Po złożeniu pieczęci, użytkownik wypuszcza z rąk chmurę dymu, który następnie dostaje się do wnętrza ciała przeciwnika przez usta lub nos. Następnie dym będący w środku ofiary zaczyna ją dusić z racji dostania się do płuc. Możliwe jest zabójstwo przeciwnika w taki sposób przez wystarczająco długi czas wdychania gazu (około 5 tur), a przy krótszym przebywaniu w skażonym terenie chociażby utrata koncentracji oraz zaburzenie zmysłów. Oczywiście opar zachowuje właściwości klasycznego gazu, a zatem jest możliwe pozbycie się go przy pomocy inhalacji ziół, które pomagają w oczyszczaniu płuc z zalegającej w nich wydzieliny oraz zjedzenie produktów oczyszczających drogi oddechowe jak np: czosnek lub imbir.

Posiadając Sennina Kemuri no Jutsu postać może samodzielnie wejść do środka oponenta, będąc w formie dymu do siania spustoszenia wewnątrz jej organizmu wedle własnego widzimisię. Potrafi wniknąć także do ciała ofiary przez dowolny otwór w ciele, a nawet pory w skórze. W tej formie użytkownik płaci standardowy koszt na turę za to działanie.
Posiadając Specjalizację Kemuri no Jutsu możliwe jest zredukowanie wymaganych pieczęci do 3.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=燻し身の術] Body Oxidation Jutsu | Ibushimi no Jutsu [/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/8xY1CN7.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kemuri no Jutsu, Ninjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]Zając → Wół → Tygrys → Koń → Wół → Ptak → Wół[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]20 m[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Wbrew pozorom bardzo szkodliwa technika klanu Iburi. Po złożeniu pieczęci, użytkownik wypuszcza z rąk chmurę dymu, który następnie dostaje się do wnętrza ciała przeciwnika przez usta lub nos. Następnie dym będący w środku ofiary zaczyna ją dusić z racji dostania się do płuc. Możliwe jest zabójstwo przeciwnika w taki sposób przez wystarczająco długi czas wdychania gazu (około 5 tur), a przy krótszym przebywaniu w skażonym terenie chociażby utrata koncentracji oraz zaburzenie zmysłów. Oczywiście opar zachowuje właściwości klasycznego gazu, a zatem jest możliwe pozbycie się go przy pomocy inhalacji ziół, które pomagają w oczyszczaniu płuc z zalegającej w nich wydzieliny oraz zjedzenie produktów oczyszczających drogi oddechowe jak np: czosnek lub imbir.

[b]Posiadając Sennina Kemuri no Jutsu[/b] postać może samodzielnie wejść do środka oponenta, będąc w formie dymu do siania spustoszenia wewnątrz jej organizmu wedle własnego widzimisię. Potrafi wniknąć także do ciała ofiary przez dowolny otwór w ciele, a nawet pory w skórze. W tej formie użytkownik płaci standardowy koszt na turę za to działanie.
[b]Posiadając Specjalizację Kemuri no Jutsu[/b] możliwe jest zredukowanie wymaganych pieczęci do 3.[/description]
Ostatnio zmieniony 09 mar 2023, 13:53 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga A

A
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga S

S
Zablokowany

Wróć do „Klany i organizacje”