• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Jinton Tsukaite

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Jinton Tsukaite

Jinton Tsukaite | Dust Release Users塵遁 使い手
PrzynależnośćHanagakure no Sato
Niegdyś potężny klan z Iwagakure. Teraz, w wyniku Największej Światowej Wojny Shinobi wybici niemalże do zera. Z obawy przed polowaniami na niedobitków porzucili klanowe nazwisko, tak jak Tsuchi no Kuni porzuciło ich. Choć nie wszyscy żywią urazę do samego Daimyō, znaczna większość ma do niego pretensję, że gdy Ci walczyli za jego bezpieczeństwo ten ich wygnał. Spowodowało to, że znaczna większość osób niegdyś stanowiąca ten klan udała się do Hanagakure no Sato.
Historia
Klan Hokori był w Iwagakure od samego jej założenia, a jego członkowie dosłownie zajęli cztery pierwsze stołki Kage. Na przestrzeni lat rodzina mocno szczyciła się zarówno potężnymi zdolnościami jak i samym tym faktem, nierzadko mówiąc, że to właśnie z ich klanu wywodziło się najwięcej Tsuchikage.

Niestety, pycha zdaje się kroczyć przed upadkiem. Podczas Największej Światowej Wojny Shinobi ze względu na ich zdolności, członkowie klanu byli ofiarami bezlitosnych polowań, przez co przeżył on ogromne straty. Wielu wybitnych członków klanu zostało zamordowanych w trakcie wojny. Podczas ostatniej bitwy tejże wojny Hokori Tsugo - wiekowy, acz szanowany lider tego klanu zginął broniąc współklanowców przed rozwścieczonym Kyūbim. Jego śmierć mocno odbiła się na niedobitkach.

A to nie był koniec nieszczęść. Dodatkową ranę zadał im Daimyō Tsuchi no Kuni gdy wracali z wojny. Wygnani z własnego domu, który pomagali stworzyć i bronić przez kilkaset lat? Gniew i uraza zawładnęła większością klanów, zwłaszcza bez takiej postaci jak Tsugo, dla którego rodzina była najważniejsza. Gdyby żył, najpewniej wyprowadziłby rodzinę do Amegakure, jednak tak? Ludzkie emocje pokierowały wieloma członkami klanu w stronę Hanagakure no Sato, którego nastawienie pozwalało im mieć nadzieję na zemstę na zdradzieckim lordzie. Wielu jednak, z obawy przed dalszą czystką porzuciło dawne nazwisko i niewielu zostało tych, którzy dumnie się tytułowali członkami tego niegdyś wspaniałego klanu.
Ważne informacje
  1. Oficjalne nazwisko klanowe to Hokori.
    • W wyniku jednak polowań na ten klan w okresie Największej Światowej Wojny Shinobi wielu ninja przybrało inne imię i nazwisko, coby nie byli kojarzeni z tą rodziną i mogli uniknąć opresji czy chęci zagarnięcia tajemnic ich technik dla siebie.
    • Tym samym klan dla wielu osób postronnych z klanu, stał się raczej organizacją czy po prostu grupą ludzi o podobnych umiejętnościach, jak użytkownicy Katonu czy Suitonu. Temu wielu nazywa ich po prostu Użytkownikami Elementu Pyłu.
    • Wzmacnia to pogłoski sprzed lat, jakoby Kekkei Tōta nie była ograniczona do więzów krwi, a do konkretnych żywiołów, z jakimi człowiek musi się urodzić i jakie musi nauczyć się łączyć i kontrolować.
  2. Większość niedobitków tego klanu udała się do Hanagakure no Sato. Niektórzy jednak poszli swoją własną drogą.
  3. Ich Kekkei Tōta nosi nazwę Jinton - Element Pyłu. Składają się na niego aż trzy podstawowe żywioły: Katon, Fūton i Doton.
  4. Osób, które przeżyły jest bardzo niewiele. Prawdopodobnie poniżej dziesięciu, jak nie pięciu.
Zdolności
Władający jedynym znanym przypadkiem Kekkei Tōta, Jintonem (Uwolnienie Pyłu) mają do dyspozycji szereg zdolności, które można podzielić na cztery typy:
  1. Dematerializacja - Jinton potrafi rozbić każdą materię na pojedyncze atomy.
  2. Zmiana w pył - poprzez kontrolę swojej budowy molekularnej, użytkownicy są w stanie zamienić siebie bądź inne obiekty w pył. Pył ten nie może doprowadzić do eksplozji pyłowej oraz nie jest łatwopalny, jednak wciąż może zostać zniszczony, np. odpowiednio wysoką temperaturą czy technikami.
  3. Bariery energetyczne - zdolności dematerializujące są na tyle potężne, że wymagają by były ograniczone specjalnymi barierami, które nie dopuszczą, by ta moc była niekontrolowana.
  4. Kontrola pyłu - prosta poddziedzina wręcz Jintonu, pozwalająca jej użytkownikom na manipulację pyłem. Zdolność ta jest jednak zdecydowanie słabsza od pokrewnych zdolności, jakie prezentuje sobą klan Maji czy Sabaku. Ich manipulacja jest słabsza w zakresie, a obiekty tworzone przy pomocy są znacznie słabsze i mniej wytrzymałe niż te, tworzone przez dwa wspomniane klany. Sam pył też nie jest trwały i znika po pewnym czasie. Niemożliwym jest też tworzenie technik kontrolujących całe masy pyłu. Jedynie dedykowane techniki jak stworzone pyłowych shurikenów bądź wzburzenie pyłu celem próby blokowania ataku. Należy jednak pamiętać, że przez niską wytrzymałość obiektów tworzonych w ramach tej poddziedziny techniki defensywne są znacznie słabsze, a przedmioty tworzone do walki wręcz praktycznie się do tego nie nadają, gdyż jakiekolwiek starcie spowoduje, że te rozpadną się w pył.
Ostatnio zmieniony 11 paź 2023, 0:17 przez Tora, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga E

Fūbā Suru | Hooverフーバーする­
KlasyfikacjaJinton, Transformacja Natury
PieczęcieSzczur → Pieczęć Konfrontacji
KosztStandardowy
Zasięg1 metr
Wymagania---
Prosta technika Uwolnienia Pyłu, która polega na... pozbyciu się pyłu. Po złożeniu pieczęci jakikolwiek pył czy kurz pochodzenia naturalnego w promieniu metra od użytkownika zwyczajnie... znikają.

Technika działa tylko na pył i kurz, wszelkie inne zabrudzenia, jak np. zacieki, pajęczyny itp. nie zostaną nią usunięte. Podobnie nie zadziała na kurz, który posiada w sobie chakrę.

Posiadając rangę C w Jinton możemy pominąć pieczęci, jednak czas koncentracji chakry jest równy ich złożeniu.
Posiadając rangę B w Jinton można zapłacić wielokrotny koszt techniki i czas koncentracji równy złożeniu dwóch pieczęci, by zwiększyć zakres odkurzania o kolejne metry, tym samym mogąc oczyścić cały dom z kurzu będąc w jednym miejscu.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=フーバーする­]Fūbā Suru | Hoover[/title]
[pic rank=E]https://i.imgur.com/at2GPkO.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jinton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Szczur → Pieczęć Konfrontacji[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]1 metr[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Prosta technika Uwolnienia Pyłu, która polega na... pozbyciu się pyłu. Po złożeniu pieczęci jakikolwiek pył czy kurz pochodzenia naturalnego w promieniu metra od użytkownika zwyczajnie... znikają.

Technika działa tylko na pył i kurz, wszelkie inne zabrudzenia, jak np. zacieki, pajęczyny itp. nie zostaną nią usunięte. Podobnie nie zadziała na kurz, który posiada w sobie chakrę.

[b]Posiadając rangę C w Jinton[/b] możemy pominąć pieczęci, jednak czas koncentracji chakry jest równy ich złożeniu.
[b]Posiadając rangę B w Jinton[/b] można zapłacić wielokrotny koszt techniki i czas koncentracji równy złożeniu dwóch pieczęci, by zwiększyć zakres odkurzania o kolejne metry, tym samym mogąc oczyścić cały dom z kurzu będąc w jednym miejscu.[/description]

Fudō no Chiri | Immovable Dust不動の塵­
KlasyfikacjaJinton, Transformacja Natury
PieczęcieWąż → Pieczęć Konfrontacji
KosztStandardowy na turę (minimum 3 chakry)
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Prosta technika Uwolnienia Pyłu, która polega na pokryciu swojego ciała delikatną warstwą chakry. Od tego momentu, ciało użytkownika i jego czynności nie wpływają na naturalny kurz. Oczywiście, nadal ulega on prawom natury, jak np. grawitacja, jednak użytkownik tej techniki, dmuchając na zakurzone elementy czy przecierając ręką bądź szmatą półkę nie zetrze kurzu. Ten pozostanie tam tak, jakby nikt go nie ruszał. Przydatna technika przy inwigilacji miejsc i by nie zostawiać śladów.

Posiadając Sennina Jintonu użytkownik nie zostawia też odcisków palców, jeśli te miałyby być utrwalone na pyle, kurzu. Wciąż jednak zostawi je na innych materiałach, jak np. farbie czy tłuszczu.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=不動の塵­]Fudō no Chiri | Immovable Dust[/title]
[pic rank=E]https://i.imgur.com/QtmgTBH.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jinton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Wąż → Pieczęć Konfrontacji[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę (minimum 3 chakry)[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Prosta technika Uwolnienia Pyłu, która polega na pokryciu swojego ciała delikatną warstwą chakry. Od tego momentu, ciało użytkownika i jego czynności nie wpływają na naturalny kurz. Oczywiście, nadal ulega on prawom natury, jak np. grawitacja, jednak użytkownik tej techniki, dmuchając na zakurzone elementy czy przecierając ręką bądź szmatą półkę nie zetrze kurzu. Ten pozostanie tam tak, jakby nikt go nie ruszał. Przydatna technika przy inwigilacji miejsc i by nie zostawiać śladów.

[b]Posiadając Sennina Jintonu[/b] użytkownik nie zostawia też odcisków palców, jeśli te miałyby być utrwalone na pyle, kurzu. Wciąż jednak zostawi je na innych materiałach, jak np. farbie czy tłuszczu.[/description]

Hokori de Ōu | Cover with Dustほこりで覆う­
KlasyfikacjaJinton, Transformacja Natury
PieczęcieZając → Wąż → Smok → Tygrys → Wół → Pieczęć Konfrontacji
KosztStandardowy na turę (minimum 3 chakry)
Zasięg1 metr
Wymagania---
Prosta technika Uwolnienia Pyłu, która polega na... wygenerowaniu kurzu. Po złożeniu pieczęci, w promieniu 1 metra od użytkownika wszystko zaczyna się pokrywać warstwą kurzu i pyłu. Utrzymując długo technikę można stworzyć grubszą warstwę kurzu.

Posiadając rangę C w Jinton możemy pominąć pieczęci, jednak czas koncentracji chakry jest równy ich złożeniu.
Posiadając rangę B w Jinton można zapłacić wielokrotny koszt techniki i czas koncentracji równy złożeniu dwóch pieczęci, by zwiększyć zakres zakurzania o kolejne metry, tym samym mogąc zabrudzić cały dom w kurzu będąc w jednym miejscu.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=ほこりで覆う­]Hokori de Ōu | Cover with Dust[/title]
[pic rank=E]https://i.imgur.com/64tqYnx.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jinton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Zając → Wąż → Smok → Tygrys → Wół → Pieczęć Konfrontacji[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę (minimum 3 chakry)[/row]
[row title=Zasięg]1 metr[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Prosta technika Uwolnienia Pyłu, która polega na... wygenerowaniu kurzu. Po złożeniu pieczęci, w promieniu 1 metra od użytkownika wszystko zaczyna się pokrywać warstwą kurzu i pyłu. Utrzymując długo technikę można stworzyć grubszą warstwę kurzu.

[b]Posiadając rangę C w Jinton[/b] możemy pominąć pieczęci, jednak czas koncentracji chakry jest równy ich złożeniu.
[b]Posiadając rangę B w Jinton[/b] można zapłacić wielokrotny koszt techniki i czas koncentracji równy złożeniu dwóch pieczęci, by zwiększyć zakres zakurzania o kolejne metry, tym samym mogąc zabrudzić cały dom w kurzu będąc w jednym miejscu.[/description]
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2023, 11:34 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga D

Chiri Kawarimi no Jutsu | Dust Replacement Technique塵変わり身の術
KlasyfikacjaJinton, Transformacja Natury
PieczęcieSzczur → Ptak → Zając
KosztStandardowy
ZasięgStandardowy
Wymagania---
Technika "podmiany" wykorzystywana niegdyś przez klan Hokori. Tym razem jednak nie podmieniamy się z istniejącym wcześniej obiektem, tylko zamieniamy nasze ciało w pył. W tej postaci się przemieszczamy na krótki dystans. Jest on zależny od szybkości naszej postaci oraz rangi Jintonu. Najłatwiej to porównać, że tę samą prędkość jak w normalnej postaci otrzymuje się na randze B dziedziny klanowej. Na niższych rangach Jintonu przemieszczanie się jest powolne, a na wyższych nieco szybsze. Samo rozpadnięcie się w pył przypomina w swym efekcie rozpad klona, przez co odlatujące drobinki pyłu mogą, acz nie muszą, uciec uwadze napastnika. By technika się udała, ninja musi być świadomy ataku. Użytkownik musi się zmaterializować w przeciągu tej samej tury, w której dostał obrażenia. Jeżeli nie określi kierunku przemieszczania się, materializuje się w tym samym miejscu.

Posiadając przygotowane Chiri Kawarimi, użycie jakiejkolwiek techniki używającej chakry, innej niż techniki E czy skupiające się na samej kontroli chakry, jest w stanie rozproszyć Technikę Pyłowej Podmiany przed jej właściwym użyciem. Po nastąpieniu zamiany, przez krótką chwilę zdaje się jakby atak faktycznie dosięgnął celu. Dopiero po sekundzie widać rzeczywiste skutki techniki. Czas ten wprawiony ninja może wykorzystać do wyprowadzenia kontrataku.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=塵変わり身の術]Chiri Kawarimi no Jutsu | Dust Replacement Technique[/title]
[pic rank=D]https://i.imgur.com/aXVvYN6.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jinton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Szczur → Ptak → Zając[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]Standardowy[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Technika "podmiany" wykorzystywana niegdyś przez klan Hokori. Tym razem jednak nie podmieniamy się z istniejącym wcześniej obiektem, tylko zamieniamy nasze ciało w pył. W tej postaci się przemieszczamy na krótki dystans. Jest on zależny od szybkości naszej postaci oraz rangi Jintonu. Najłatwiej to porównać, że tę samą prędkość jak w normalnej postaci otrzymuje się na randze B dziedziny klanowej. Na niższych rangach Jintonu przemieszczanie się jest powolne, a na wyższych nieco szybsze. Samo rozpadnięcie się w pył przypomina w swym efekcie rozpad klona, przez co odlatujące drobinki pyłu mogą, acz nie muszą, uciec uwadze napastnika. By technika się udała, ninja musi być świadomy ataku. Użytkownik musi się zmaterializować w przeciągu tej samej tury, w której dostał obrażenia. Jeżeli nie określi kierunku przemieszczania się, materializuje się w tym samym miejscu.

Posiadając przygotowane Chiri Kawarimi, użycie jakiejkolwiek techniki używającej chakry, innej niż techniki E czy skupiające się na samej kontroli chakry, jest w stanie rozproszyć Technikę Pyłowej Podmiany przed jej właściwym użyciem. Po nastąpieniu zamiany, przez krótką chwilę zdaje się jakby atak faktycznie dosięgnął celu. Dopiero po sekundzie widać rzeczywiste skutki techniki. Czas ten wprawiony ninja może wykorzystać do wyprowadzenia kontrataku.[/description]

Chiri Shuriken no Jutsu | Dust Shuriken Technique塵手裏剣の術­
KlasyfikacjaJinton, Transformacja Natury
PieczęcieKoń → Tygrys → Ptak
KosztStandardowy za 5 shurikenów
Zasięg15 metrów
Wymagania---
Prosta technika, która po złożeniu przez użytkownika tworzy przy nim shurikeny, które następnie są wystrzeliwane w stronę, którą zadecyduje użytkownik. Siła ich lotu przypomina tę, z jaką użytkownik by je normalnie rzucił i taką też mają celność. Utworzone są one z kurzu, przez co ich wytrzymałość jest niezwykle słaba, mogąca nawet nie być wystarczająca by przebić się przez lekki pancerz, a także sprawia to, że użycie na nich technik pokroju Katon: Hōsenka Tsumabeni doprowadzi do ich zniszczenia. Trafienie nimi w skórę jednak wciąż rani, zupełnie tak, jakby były prawdziwymi shurikenami.

Posiadając Jinton na randze C standardowym kosztem techniki tworzymy 7 shurikenów.
Posiadając Jinton na randze B standardowym kosztem techniki tworzymy 10 shurikenów.
Posiadając Jinton na randze A standardowym kosztem techniki tworzymy 15 shurikenów.
Posiadając Jinton na randze S nie trzeba składać pieczęci, aby użyć techniki.
Posiadając Sennina Jintonu płacąc koszt standardowy B na turę od 15 shurikenów, możemy naginać tor lotu shurikenów. Ze względu na lekkość materiału, możliwe jest naginanie ich toru lotu nawet o 1 metr, na każde 3 metry przebytego dystansu.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=塵手裏剣の術­]Chiri Shuriken no Jutsu | Dust Shuriken Technique[/title]
[pic rank=D]https://i.imgur.com/8vlPpbH.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jinton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Koń → Tygrys → Ptak[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za 5 shurikenów[/row]
[row title=Zasięg]15 metrów[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Prosta technika, która po złożeniu przez użytkownika tworzy przy nim shurikeny, które następnie są wystrzeliwane w stronę, którą zadecyduje użytkownik. Siła ich lotu przypomina tę, z jaką użytkownik by je normalnie rzucił i taką też mają celność. Utworzone są one z kurzu, przez co ich wytrzymałość jest niezwykle słaba, mogąca nawet nie być wystarczająca by przebić się przez lekki pancerz, a także sprawia to, że użycie na nich technik pokroju Katon: Hōsenka Tsumabeni doprowadzi do ich zniszczenia. Trafienie nimi w skórę jednak wciąż rani, zupełnie tak, jakby były prawdziwymi shurikenami.

[b]Posiadając Jinton na randze C[/b] standardowym kosztem techniki tworzymy 7 shurikenów.
[b]Posiadając Jinton na randze B[/b] standardowym kosztem techniki tworzymy 10 shurikenów.
[b]Posiadając Jinton na randze A[/b] standardowym kosztem techniki tworzymy 15 shurikenów.
[b]Posiadając Jinton na randze S[/b] nie trzeba składać pieczęci, aby użyć techniki.
[b]Posiadając Sennina Jintonu[/b] płacąc koszt standardowy B na turę od 15 shurikenów, możemy naginać tor lotu shurikenów. Ze względu na lekkość materiału, możliwe jest naginanie ich toru lotu nawet o 1 metr, na każde 3 metry przebytego dystansu.[/description]

Enmaku | Smoke Screen煙幕
KlasyfikacjaJinton, Transformacja Natury
PieczęciePtak → Szczur → Pieczęć Konfrontacji
KosztStandardowy
Zasięg5 metrów
Wymagania---
Jedna z podstawowych technik wspierających opracowana przez klan Hokori, kiedy ten jeszcze istniał. Po złożeniu pieczęci i wskazaniu Pieczęcią Konfrontacji kierunku z czubków dwóch wyprostowanych palców wylatuje smuga pyłu w kształcie stożka o podstawie z promieniem 1m. Jeśli technika bezpośrednio trafi przeciwnika w oczy, to ten odczuje to tak, jakby coś mu wleciało do oka. Działa to tylko w momencie aktywacji, nie po uformowaniu zasłony dymnej. Sam pył utrzymuje się średnio około 3 tur, jednak techniki Fūtonu czy zwyczajny powiew wiatru rozwieje ją bez większych problemów. Gdy pył się utrzymuje nie szkodzi on oczom, choć utrudnia widzenie podobnie jak zasłona dymna.

Posiadając rangę B w Jinton technikę można użyć bez złożenia pieczęci. Wciąż jednak wymagane jest wskazanie kierunku poprzez pieczęć Konfrontacji.
Posiadając rangę S w Jinton zamiast wykorzystywać technikę w kształcie stożka, można pył wypuścić jednocześnie z całego swojego ciała. Powstaje wówczas sfera dymu w promieniu 5 metrów od użytkownika. Podczas wypuszczania pyłu działa on analogicznie jak do wersji stożkowej - może sprawić, że ktoś mrugnie od "piachu w oczy". Podobnie podczas utrzymywania się - utrudnia ona widok. Koszt takiego manewru jest równy Standardowemu kosztowi B, a czas kumulacji chakry jest równy kumulacji 3 pieczęciom.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=煙幕]Enmaku | Smoke Screen[/title]
[pic rank=D]https://i.imgur.com/J4awSwS.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jinton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Ptak → Szczur → Pieczęć Konfrontacji[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]5 metrów[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Jedna z podstawowych technik wspierających opracowana przez klan Hokori, kiedy ten jeszcze istniał. Po złożeniu pieczęci i wskazaniu Pieczęcią Konfrontacji kierunku z czubków dwóch wyprostowanych palców wylatuje smuga pyłu w kształcie stożka o podstawie z promieniem 1m. Jeśli technika bezpośrednio trafi przeciwnika w oczy, to ten odczuje to tak, jakby coś mu wleciało do oka. Działa to tylko w momencie aktywacji, nie po uformowaniu zasłony dymnej. Sam pył utrzymuje się średnio około 3 tur, jednak techniki Fūtonu czy zwyczajny powiew wiatru rozwieje ją bez większych problemów. Gdy pył się utrzymuje nie szkodzi on oczom, choć utrudnia widzenie podobnie jak zasłona dymna.

[b]Posiadając rangę B w Jinton[/b] technikę można użyć bez złożenia pieczęci. Wciąż jednak wymagane jest wskazanie kierunku poprzez pieczęć Konfrontacji.
[b]Posiadając rangę S w Jinton[/b] zamiast wykorzystywać technikę w kształcie stożka, można pył wypuścić jednocześnie z całego swojego ciała. Powstaje wówczas sfera dymu w promieniu 5 metrów od użytkownika. Podczas wypuszczania pyłu działa on analogicznie jak do wersji stożkowej - może sprawić, że ktoś mrugnie od "piachu w oczy". Podobnie podczas utrzymywania się - utrudnia ona widok. Koszt takiego manewru jest równy Standardowemu kosztowi B, a czas kumulacji chakry jest równy kumulacji 3 pieczęciom.[/description]
Ostatnio zmieniony 11 maja 2023, 21:11 przez Tora, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga C

Hokori Henge no Jutsu | Dust Transformation Techniqueほこり変化の術
KlasyfikacjaJinton, Transformacja Natury
PieczęciePtak → Szczur → Wąż → Dzik → Zając
KosztPodwójny na turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaKontrola Chakry 7
Technika prosta w zamyśle, jednakże wymagająca dużej kontroli chakry. Po dłuższym okresie koncentracji (1 tura) użytkownik zmienia się w pył, pod jaką to postacią może się przemieszczać. Technika o tyle przydatna, że nie dość, że pomaga się "zamaskować" to z racji bycia pyłem użytkownik ma możliwość między innymi przechodzenia przez szczeliny i wąskie przestrzenie. Oczywiście maskowanie się nie jest idealne - wciąż użytkownik jest lewitującą chmurą pyłu o względnie humanoidalnym kształcie, a jakikolwiek podmuch wiatru czy pocisk, którego siłę można porównać do Siły 4 automatycznie anuluje technikę. Podobnie też każda technika ofensywna rangi C i wyżej. Podczas tej formy nie można wykorzystywać innych technik i jesteśmy świadomi otoczenia w promieniu 5 metrów od postaci. Z racji bycia pyłem nie możemy też atakować fizycznie przeciwnika.

Posiadając Jinton na randze A jesteśmy w stanie pod postacią pyłu wytrzymać interferencję o Sile 5.
Posiadając Jinton na randze S jesteśmy w stanie pod postacią pyłu wytrzymać interferencję o Sile 6 bądź technikę o randze C.
Posiadając Specjalizację w Jinton wymagania Kontroli Chakry spadają o 1, zarówno te związane z opanowaniem techniki jak i z jej ulepszeniami.
Posiadając Kontrolę Chakry na minimum 8 poziomie czas wymagany do zmiany w pył skraca się o połowę.
Posiadając Kontrolę Chakry na minimum 9 poziomie technikę można wykonać niemalże natychmiastowo.
Posiadając Kontrolę Chakry na 10 poziomie chmura pyłu jest w stanie wytrzymać zakłócenia o 1 poziom Siły większe niż normalnie.
Posiadając Specjalizację w Jinton, rangę S w Jinton oraz Kontrolę Chakry na 10 poziomie chmura pyłu jest w stanie wytrzymać nawet techniki o randze B bez jej anulowania.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=ほこり変化の術]Hokori Henge no Jutsu | Dust Transformation Technique[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/oQbA0XY.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jinton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Ptak → Szczur → Wąż → Dzik → Zając[/row]
[row title=Koszt]Podwójny na turę[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]Kontrola Chakry 7[/row]
[description]Technika prosta w zamyśle, jednakże wymagająca dużej kontroli chakry. Po dłuższym okresie koncentracji (1 tura) użytkownik zmienia się w pył, pod jaką to postacią może się przemieszczać. Technika o tyle przydatna, że nie dość, że pomaga się "zamaskować" to z racji bycia pyłem użytkownik ma możliwość między innymi przechodzenia przez szczeliny i wąskie przestrzenie. Oczywiście maskowanie się nie jest idealne - wciąż użytkownik jest lewitującą chmurą pyłu o względnie humanoidalnym kształcie, a jakikolwiek podmuch wiatru czy pocisk, którego siłę można porównać do Siły 4 automatycznie anuluje technikę. Podobnie też każda technika ofensywna rangi C i wyżej. Podczas tej formy nie można wykorzystywać innych technik i jesteśmy świadomi otoczenia w promieniu 5 metrów od postaci. Z racji bycia pyłem nie możemy też atakować fizycznie przeciwnika.

[b]Posiadając Jinton na randze A[/b] jesteśmy w stanie pod postacią pyłu wytrzymać interferencję o Sile 5.
[b]Posiadając Jinton na randze S[/b] jesteśmy w stanie pod postacią pyłu wytrzymać interferencję o Sile 6 bądź technikę o randze C.
[b]Posiadając Specjalizację w Jinton[/b] wymagania Kontroli Chakry spadają o 1, zarówno te związane z opanowaniem techniki jak i z jej ulepszeniami.
[b]Posiadając Kontrolę Chakry na minimum 8 poziomie[/b] czas wymagany do zmiany w pył skraca się o połowę.
[b]Posiadając Kontrolę Chakry na minimum 9 poziomie[/b] technikę można wykonać niemalże natychmiastowo.
[b]Posiadając Kontrolę Chakry na 10 poziomie[/b] chmura pyłu jest w stanie wytrzymać zakłócenia o 1 poziom Siły większe niż normalnie.
[b]Posiadając Specjalizację w Jinton, rangę S w Jinton oraz Kontrolę Chakry na 10 poziomie[/b] chmura pyłu jest w stanie wytrzymać nawet techniki o randze B bez jej anulowania.[/description]

Jinton: Chisai Genkai Hakuri no Jutsu | Dust Release: Small Detachment of the Primitive World Technique塵遁・小さい原界剥離の術­
KlasyfikacjaJinton, Transformacja natury
PieczęcieSzczur → Dzik → Wąż
KosztPotrójny
ZasięgDotykowy, obszar o objętości 1000cm3
WymaganiaZnajomość Jinton: Genkai Hakuri no Jutsu
Zminiaturyzowana wersja flagowej techniki klanu Hokori. Zamiast jednak tworzyć ogromną wersją, która może zagrażać życiom innych osób, ta tworzy niewielkich rozmiarów barierę o objętości 1000cm3 (10cmx10cmx10cm), którymi można dowolnie manipulować. Bryła musi być jednak foremna (np. prostopadłościan, walec, kula), nie może posiadać bardziej skomplikowanych kształtów, a minimalna wielkość boku/średnicy wynosi 1cm.

Głównym zastosowaniem tej techniki jest niszczenie zamków czy zabezpieczeń, gdyż po utworzeniu bariery - nie można jej przemieścić. Następnie w przeciągu dwóch sekund bariera wypełnia się energię anihilującą wszystko, co się wewnątrz niej wówczas znajdowało. Przez barierę przechodzą swobodnie wszystkie obiekty fizyczne, przez co nie ma problemy z wykonaniem jej np. na drzwiach czy skrzyni.

Minusem tej techniki jest to, że tworzona bariera jest mniej stabilna niż w przypadku flagowej techniki klanu. Oznacza to, że jeśli spróbujemy przyłożyć coś takiego do istoty, która posiada układ chakry, bariera po zetknięciu z tą energią ulegnie zniszczeniu i technika się nie uda.

Posiadając Specjalizację w Jinton możliwe jest utworzenie dwukrotnie większej objętości bryły, jednak koszt techniki jest wówczas sześciokrotny.
Posiadając Sennina Jintonu możliwe jest przemieszczenie bryły i zdecydowanie o jej aktywacji później. Dopóki jednak utrzymujemy barierę niemożliwym jest używanie innych technik.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 10 jesteśmy w stanie bardziej ustabilizować barierę, przez co ta nie rozproszy się na obiektach naładowanych chakrą, jednak istoty z własnym układem i energią w nim krążącą wciąż zniszczą bryłę.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=塵遁・小さい原界剥離の術­]Jinton: Chisai Genkai Hakuri no Jutsu | Dust Release: Small Detachment of the Primitive World Technique[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/qt3EZsP.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jinton, Transformacja natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Szczur → Dzik → Wąż[/row]
[row title=Koszt]Potrójny[/row]
[row title=Zasięg]Dotykowy, obszar o objętości 1000cm[sup]3[/sup][/row]
[row title=Wymagania]Znajomość Jinton: Genkai Hakuri no Jutsu[/row]
[description]Zminiaturyzowana wersja flagowej techniki klanu Hokori. Zamiast jednak tworzyć ogromną wersją, która może zagrażać życiom innych osób, ta tworzy niewielkich rozmiarów barierę o objętości 1000cm[sup]3[/sup] (10cmx10cmx10cm), którymi można dowolnie manipulować. Bryła musi być jednak foremna (np. prostopadłościan, walec, kula), nie może posiadać bardziej skomplikowanych kształtów, a minimalna wielkość boku/średnicy wynosi 1cm.

Głównym zastosowaniem tej techniki jest niszczenie zamków czy zabezpieczeń, gdyż po utworzeniu bariery - nie można jej przemieścić. Następnie w przeciągu dwóch sekund bariera wypełnia się energię anihilującą wszystko, co się wewnątrz niej wówczas znajdowało. Przez barierę przechodzą swobodnie wszystkie obiekty fizyczne, przez co nie ma problemy z wykonaniem jej np. na drzwiach czy skrzyni.

Minusem tej techniki jest to, że tworzona bariera jest mniej stabilna niż w przypadku flagowej techniki klanu. Oznacza to, że jeśli spróbujemy przyłożyć coś takiego do istoty, która posiada układ chakry, bariera po zetknięciu z tą energią ulegnie zniszczeniu i technika się nie uda.

[b]Posiadając Specjalizację w Jinton[/b] możliwe jest utworzenie dwukrotnie większej objętości bryły, jednak koszt techniki jest wówczas sześciokrotny.
[b]Posiadając Sennina Jintonu[/b] możliwe jest przemieszczenie bryły i zdecydowanie o jej aktywacji później. Dopóki jednak utrzymujemy barierę niemożliwym jest używanie innych technik.
[b]Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 10[/b] jesteśmy w stanie bardziej ustabilizować barierę, przez co ta nie rozproszy się na obiektach naładowanych chakrą, jednak istoty z własnym układem i energią w nim krążącą wciąż zniszczą bryłę.[/description]

Jinton: Gurasuhoppā | Dust Element : Grasshopperグラスホッパー
KlasyfikacjaJinton, Transformacja Natury
PieczęcieSzczur → Dzik → Wąż → Małpa
KosztPodwójny za stworzenie, połowiczny na turę za podtrzymanie
Zasięg10 metrów
Wymagania---
Technika pozwala na stworzenie fizycznej bariery o powierzchni 0.25 metra kwadratowego. Nie jest ona specjalnie wytrzymała, jednak może ona służyć za podest, więc jest w stanie utrzymać masę dwójki ludzi. Bariery można tworzyć w dowolnym niezajętym miejscu, ich nachylenie oraz kształt można dowolnie dopasowywać do potrzeb użytkownika.

Do zniszczenia podestu wystarczy zaatakowanie go z większa siłą (Siła 6) albo użycie ofensywnej techniki rangi C.

Ilość Podestów, jakie można utrzymywać jednocześnie, jest zależna od rangi Jinton.
CBAS
151015

Posiadając rangę B w Jinton Można za jednym użyciem techniki stworzyć więcej niż jeden podest.
Posiadając rangę A w Jinton Można pominąć dwie pieczęcie.
Posiadając rangę S w Jinton tworzone bariery mogą być półprzepuszczalne, co znaczy, że można z nich skorzystać tylko z jednej strony.
Posiadając rangę S oraz Specjalizację w Jinton można pominąć pozostałe pieczęci, jednak czas kumulowania chakry trwa tyle co ich złożenie.
Posiadając Sennina Jintonu tworzone bariery mogą być sprężyste, dzięki czemu po nadepnięciu na nie, można się wybić z nich niczym z trampoliny.
Średni ZwójHokori Eri
Średni Zwój---
Średni Zwój---
Średni Zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=グラスホッパー ] Jinton: Gurasuhoppā | Dust Element : Grasshopper[/title]
[pic rank=C zwoj=2]https://i.imgur.com/P9hVfea.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jinton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Szczur → Dzik → Wąż →  Małpa[/row]
[row title=Koszt]Podwójny za stworzenie, połowiczny na turę za podtrzymanie[/row]
[row title=Zasięg]10 metrów[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Technika pozwala na stworzenie fizycznej bariery o powierzchni 0.25 metra kwadratowego. Nie jest ona specjalnie wytrzymała, jednak może ona służyć za podest, więc jest w stanie utrzymać masę dwójki ludzi. Bariery można tworzyć w dowolnym niezajętym miejscu, ich nachylenie oraz kształt można dowolnie dopasowywać do potrzeb użytkownika.

Do zniszczenia podestu wystarczy zaatakowanie go z większa siłą (Siła 6) albo użycie ofensywnej techniki rangi C.

Ilość Podestów, jakie można utrzymywać jednocześnie, jest zależna od rangi Jinton.
| C| B | A | S |
|:-----:|:------:|:------:|:------:|
|   1  |    5  |   10  |   15   |


[b]Posiadając rangę B w Jinton[/b] Można za jednym użyciem techniki stworzyć więcej niż jeden podest.
[b]Posiadając rangę A w Jinton[/b] Można pominąć dwie pieczęcie.
[b]Posiadając rangę S w Jinton[/b] tworzone bariery mogą być półprzepuszczalne, co znaczy, że można z nich skorzystać tylko z jednej strony.
[b]Posiadając rangę S oraz Specjalizację w Jinton[/b] można pominąć pozostałe pieczęci, jednak czas kumulowania chakry trwa tyle co ich złożenie.
[b]Posiadając Sennina Jintonu[/b] tworzone bariery mogą być sprężyste, dzięki czemu po nadepnięciu na nie, można się wybić z nich niczym z trampoliny.
[/description]
Ostatnio zmieniony 12 lip 2023, 12:54 przez Tora, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga B

Chiri Bunshin no Jutsu | Dust Clone Technique塵分身の術­­
KlasyfikacjaJinton, Transformacja Natury, Technika Klonujaca
PieczęcieWąż → Zając → Małpa → Dzik → Koń
KosztChakra dzielona dowolnie pomiędzy oryginał i kopie. Każdy klon musi posiadać minimum 100 chakry
standardowy D utrzymania od klona (minimum 3) płacone przez stworzone kopie
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Technika tworząca pyłowe klony. Po złożeniu pieczęci, decydujemy się ile chakry przekazać na poszczególne kopie. Są one w stanie wykonywać wszystkie techniki Dotonu, Katonu oraz Fūtonu do rangi i siły B włącznie (póki oczywiście posiadają chakrę) oraz techniki rangi E. Dodatkowo mogą korzystać ze stylów walk, jednak nie posiadają atutów oryginału. Skopiowany zostaje także ekwipunek, z wyłączeniem zwojów z zapieczętowanymi przedmiotami lub technikami, zaawansowanych technologicznie urządzeń, przedmiotów o unikatowych właściwościach (np. unikaty) oraz przedmiotów jednorazowego użytku. Klon taki ma także dostęp do technik Jintonu, jednak związanych tylko z kontrolą i zamianą w pył. Prócz klasycznych ograniczeń posiadanych przez klony, znikają one w przypadku straty przytomności przez twórcę lub w momencie jego zaśnięcia bez względu na to, czym zostało spowodowane. Choć nie są one dość wytrzymałe, ze względu na ich materiał, tak mogą one uiścić koszt Podwójny C by się odbudować po otrzymaniu obrażeń, które normalnie by go zniszczyły.

Klony te po zniszczeniu nie przekazują oryginałowi żadnych informacji ani nie zwracają chakry. Rozpadają się one po prostu w pył. Podczas utrzymywania klonów, ilość chakry pozostała u oryginału po dokonaniu podziału traktowana jest jako jego nowa, maksymalna jej ilość. Przez to, jej drastycznie pomniejszona ilość nie wpływa negatywnie na shinobi.

Posiadając rangę S w Jinton oraz Kontrolę Chakry na poziomie 9 klony mogą wykorzystywać także zdolności klanu Hokori związane z barierami. Niemożliwym dla nich jest jednak wykorzystanie technik dematerializujących.
Posiadając Sennina Ninjutsu możliwe jest danie klonom możliwości korzystania z wszystkich technik ninjutsu, dostępnych w arsenale użytkownika techniki. Wówczas koszt utrzymania klona rośnie trzykrotnie. Dodatkowo klon taki nie ma możliwości korzystać z technik ozwojowanych oraz wspomagań.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=塵分身の術­­]Chiri Bunshin no Jutsu | Dust Clone Technique[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/j2jQmPZ.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jinton, Transformacja Natury, Technika Klonujaca[/row]
[row title=Pieczęcie]Wąż → Zając → Małpa → Dzik → Koń[/row]
[row title=Koszt]Chakra dzielona dowolnie pomiędzy oryginał i kopie. Każdy klon musi posiadać minimum 100 chakry
standardowy D utrzymania od klona (minimum 3) płacone przez stworzone kopie[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Technika tworząca pyłowe klony. Po złożeniu pieczęci, decydujemy się ile chakry przekazać na poszczególne kopie. Są one w stanie wykonywać wszystkie techniki Dotonu, Katonu oraz Fūtonu do rangi i siły B włącznie (póki oczywiście posiadają chakrę) oraz techniki rangi E. Dodatkowo mogą korzystać ze stylów walk, jednak nie posiadają atutów oryginału. Skopiowany zostaje także ekwipunek, z wyłączeniem zwojów z zapieczętowanymi przedmiotami lub technikami, zaawansowanych technologicznie urządzeń, przedmiotów o unikatowych właściwościach (np. unikaty) oraz przedmiotów jednorazowego użytku. Klon taki ma także dostęp do technik Jintonu, jednak związanych tylko z kontrolą i zamianą w pył. Prócz klasycznych ograniczeń posiadanych przez [url=http://sakuranohana.pl/viewtopic.php?p=2591#p2591]klony[/url], znikają one w przypadku straty przytomności przez twórcę lub w momencie jego zaśnięcia bez względu na to, czym zostało spowodowane. Choć nie są one dość wytrzymałe, ze względu na ich materiał, tak mogą one uiścić koszt Podwójny C by się odbudować po otrzymaniu obrażeń, które normalnie by go zniszczyły.

Klony te po zniszczeniu nie przekazują oryginałowi żadnych informacji ani nie zwracają chakry. Rozpadają się one po prostu w pył. Podczas utrzymywania klonów, ilość chakry pozostała u oryginału po dokonaniu podziału traktowana jest jako jego nowa, maksymalna jej ilość. Przez to, jej drastycznie pomniejszona ilość nie wpływa negatywnie na shinobi.

[b]Posiadając rangę S w Jinton oraz Kontrolę Chakry na poziomie 9[/b] klony mogą wykorzystywać także zdolności klanu Hokori związane z barierami. Niemożliwym dla nich jest jednak wykorzystanie technik dematerializujących.
[b]Posiadając Sennina Ninjutsu[/b] możliwe jest danie klonom możliwości korzystania z wszystkich technik ninjutsu, dostępnych w arsenale użytkownika techniki. Wówczas koszt utrzymania klona rośnie trzykrotnie. Dodatkowo klon taki nie ma możliwości korzystać z technik ozwojowanych oraz wspomagań.[/description]

Chōkoku | Sculpting彫刻­
KlasyfikacjaJinton, Transformacja Natury, Transformacja Kształtu
PieczęcieWąż → Dzik → Smok → Koń → Baran
KosztSześciokrotny za objętość 1m3
Zasięg1 metr
WymaganiaKontrola Chakry 9
Idea tej techniki jest zaskakująco prosta. Po złożeniu pieczęci użytkownik tworzy barierę o wyjątkowym kształcie. Domyślnie, ma oba objętość 1m3. Wewnątrz niej użytkownik może zdecydować się na utworzenie jakiegokolwiek kształtu i następnie - jego wyrzeźbienie, zwyczajnie dematerializując wszystko to, co w jego wizji jest niepasujące, nawet jeśli normalnie nie mógłby np. zniszczyć zawartości kuli trzymanej przez rzeźbioną postać. Oznacza to, że tworząc np. posąg, gdzie postać trzyma kulę, ta kula może być pusta w środku, choć normalnie wymagałaby przez artystę złożenia jej z dwóch różnych części. Technika jest dość powolna, przyjmuje się, że proces rzeźbienia może zająć od godziny, do nawet dnia, zależnie od rozmiaru i procesu skomplikowania. Koszt techniki jednak jest stały, niezależny od czasu. Dodatkowo wymagana jest koncentracja i nieprzeszkadzanie. Jakiekolwiek źródło chakry wewnątrz utworzonej bariery rozprasza technikę, uniemożliwiając jej zastosowanie ofensywne.
Średni zwójHokori Kensei
Średni zwój---
Średni zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=彫刻­]Chōkoku | Sculpting[/title]
[pic rank=B zwoj=3]https://i.imgur.com/IPSncNw.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jinton, Transformacja Natury, Transformacja Kształtu[/row]
[row title=Pieczęcie]Wąż → Dzik → Smok → Koń → Baran[/row]
[row title=Koszt]Sześciokrotny za objętość 1m[sup]3[/sup][/row]
[row title=Zasięg]1 metr[/row]
[row title=Wymagania]Kontrola Chakry 9[/row]
[description]Idea tej techniki jest zaskakująco prosta. Po złożeniu pieczęci użytkownik tworzy barierę o wyjątkowym kształcie. Domyślnie, ma oba objętość 1m[sup]3[/sup]. Wewnątrz niej użytkownik może zdecydować się na utworzenie jakiegokolwiek kształtu i następnie - jego wyrzeźbienie, zwyczajnie dematerializując wszystko to, co w jego wizji jest niepasujące, nawet jeśli normalnie nie mógłby np. zniszczyć zawartości kuli trzymanej przez rzeźbioną postać. Oznacza to, że tworząc np. posąg, gdzie postać trzyma kulę, ta kula może być pusta w środku, choć normalnie wymagałaby przez artystę złożenia jej z dwóch różnych części. Technika jest dość powolna, przyjmuje się, że proces rzeźbienia może zająć od godziny, do nawet dnia, zależnie od rozmiaru i procesu skomplikowania. Koszt techniki jednak jest stały, niezależny od czasu. Dodatkowo wymagana jest koncentracja i nieprzeszkadzanie. Jakiekolwiek źródło chakry wewnątrz utworzonej bariery rozprasza technikę, uniemożliwiając jej zastosowanie ofensywne.[/description]

Jinton: Mueishō | Dust Release: Shadowless Flight塵遁・無影­
KlasyfikacjaJinton, Transformacja Natury
PieczęcieDzik
KosztPotrójny na turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaSennin Jintonu
Technika polegająca na zamianie własnego ciała w pył. Dzięki temu, postać zyskuje odporność na wszelakie ataki fizyczne, samemu mogąc dalej atakować fizycznie. Wymaga to jednak ponownej materializacji, którą można wykonać tylko częściowo, przez co można pojawić się samą pięścią, podczas gdy reszta ciała nadal jest pyłem.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=塵遁・無影­]Jinton: Mueishō | Dust Release: Shadowless Flight[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/Yvj5Djq.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jinton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Dzik[/row]
[row title=Koszt]Potrójny na turę[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]Sennin Jintonu[/row]
[description]Technika polegająca na zamianie własnego ciała w pył. Dzięki temu, postać zyskuje odporność na wszelakie ataki fizyczne, samemu mogąc dalej atakować fizycznie. Wymaga to jednak ponownej materializacji, którą można wykonać tylko częściowo, przez co można pojawić się samą pięścią, podczas gdy reszta ciała nadal jest pyłem.[/description]

Jinton: Shōheki | Dust Release: Barrier塵遁・障壁
KlasyfikacjaJinton, Transformacja Natury
PieczęcieWąż → Dzik → Szczur → Ptak → Wąż
KosztRóżny
ZasięgDo 10 metrów od użytkownika
Wymagania---
DodatkoweTechnika kosztuje 15 PT
Technika, która powstała poprzez rozbicie sztandarowej techniki klanu Hokorich na mniejsze części i skupienie się na każdej z nich oddzielnie. W ten sposób powstała technika tworząca w pobliżu użytkownika potężną barierę energetyczną fenomenalnie radzącą sobie z większością technik typowo energetycznych. Ze względu jednak na jej właściwości, większość technik tworzące obiekty materialne, jak np. kamienne pociski, przechodzą przez nią bez problemu. Technika jest o tyle specyficzna, że można ją wykorzystać zarówno z siłą techniki D, jak i z siłą techniki S. Zawsze jednak tworzy ona barierę o prostym, geometrycznym kształcie, najczęściej przypominającą wąską bryłę o foremnym kształcie, np. kwadrat, prostokąt czy prostopadłościan.
  • D: koszt równy podwójnemu kosztowi rangi D. Objętość tworzonej bariery wynosi maksymalnie 3m3. Jest w stanie powstrzymać techniki energetyczne do rangi C. Jednak techniki energetyczne skupione na punkcie rangi C i wyżej są w stanie jednak ją złamać.
  • C: koszt równy podwójnemu kosztowi rangi C. Objętość tworzonej bariery wynosi maksymalnie 7m3. Jest w stanie powstrzymać techniki energetyczne do rangi B. Jednak techniki energetyczne skupione na punkcie rangi B i wyżej są w stanie jednak ją złamać.
  • B: koszt równy podwójnemu kosztowi rangi B. Objętość tworzonej bariery wynosi maksymalnie 10m3. Jest w stanie powstrzymać techniki energetyczne do rangi A. Jednak techniki energetyczne skupione na punkcie rangi A i wyżej są w stanie jednak ją złamać.
  • A: koszt równy podwójnemu kosztowi rangi A. Objętość tworzonej bariery wynosi maksymalnie 15m3. Jest w stanie powstrzymać techniki energetyczne do rangi S. Jednak techniki energetyczne skupione na punkcie rangi S i wyżej są w stanie jednak ją złamać. Wymagania: Jinton A;
  • S: koszt równy podwójnemu kosztowi rangi S. Objętość tworzonej bariery wynosi maksymalnie 20m3. Jest w stanie powstrzymać nawet skupione punktowo techniki energetyczne rangi S. Wymagania: Jinton S;
Jeżeli przez barierę przejdzie obiekt naładowany chakrą, a bariera jest dość silna by go powstrzymać, zdejmuje ona z obiektu takową aurę. W przypadku osób walczących przy pomocy np. Raiton Chakura Mōdo, na moment przejścia przez barierę i chwilę po tym aura jest wyłączona, co pozwala na krótką chwilą osłabić przeciwnika. Szybko jednak wraca bez innych negatywnych skutków dla takowej osoby. Odczuwa się to tak, jakby napotkało się lekki opór, jednak niedostateczny by powstrzymał kogokolwiek.

Bariera utrzymuje się przez jedną turę, po czym znika, acz możliwe jest jej utrzymanie. Koszt takiego utrzymania liczy się więc dopiero od drugiej tury i wynosi połowiczny koszt siły techniki na turę, a więc utrzymanie bariery rangi S kosztuje już w drugiej turze istnienia połowiczny S.

Posiadając rangę A w Jinton możliwe jest pominięcie dwóch pieczęci. Czas kumulowania chakry pozostaje jednak taki, jaki potrzebny byłby na złożenie tych pieczęci.
Posiadając rangę S w Jinton możliwe jest przemieszczenie bariery po jej utworzeniu. Taki manewr kosztuje każdorazowo Standardowy koszt B. Bariera przemieszcza się z Szybkością 7.
Posiadając Sennina Jintonu bariera jest w stanie powstrzymać nawet materialne techniki. Jednakże nawet wtedy nie jest ona idealna. Na randze D jest w stanie powstrzymać wszystkie techniki materialne, których siłę można porównać do Siły 2, na randze C powstrzyma wszystko do Siły 3, ranga B - Siła 4, ranga A - Siła 5, ranga S - Siła 6 Jej koszt wówczas, zamiast podwójnego rośnie do poczwórnego.
Posiadając Specjalizację w Jinton możliwe jest tworzenie bardziej abstrakcyjnych kształtów bariery, niekoniecznie tworząc ją foremną.
Posiadając Sennina Jintoru oraz Specjalizację w Jinton fizyczna wytrzymałość techniki wzrasta o 1 poziom (na D powstrzyma techniki fizyczne, których Siłę można porównać do Siły 3, a na S do Siły 7).

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=塵遁・障壁]Jinton: Shōheki | Dust Release: Barrier[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/WuVZTNV.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jinton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Wąż → Dzik → Szczur → Ptak → Wąż[/row]
[row title=Koszt]Różny[/row]
[row title=Zasięg]Do 10 metrów od użytkownika[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika kosztuje 15 PT[/row]
[description]Technika, która powstała poprzez rozbicie sztandarowej techniki klanu Hokorich na mniejsze części i skupienie się na każdej z nich oddzielnie. W ten sposób powstała technika tworząca w pobliżu użytkownika potężną barierę energetyczną fenomenalnie radzącą sobie z większością technik typowo energetycznych. Ze względu jednak na jej właściwości, większość technik tworzące obiekty materialne, jak np. kamienne pociski, przechodzą przez nią bez problemu. Technika jest o tyle specyficzna, że można ją wykorzystać zarówno z siłą techniki D, jak i z siłą techniki S. Zawsze jednak tworzy ona barierę o prostym, geometrycznym kształcie, najczęściej przypominającą wąską bryłę o foremnym kształcie, np. kwadrat, prostokąt czy prostopadłościan.

[list][*][b]D:[/b] koszt równy podwójnemu kosztowi rangi D. Objętość tworzonej bariery wynosi maksymalnie 3m[sup]3[/sup]. Jest w stanie powstrzymać techniki energetyczne do rangi C. Jednak techniki energetyczne skupione na punkcie rangi C i wyżej są w stanie jednak ją złamać.
[*][b]C:[/b] koszt równy podwójnemu kosztowi rangi C. Objętość tworzonej bariery wynosi maksymalnie 7m[sup]3[/sup]. Jest w stanie powstrzymać techniki energetyczne do rangi B. Jednak techniki energetyczne skupione na punkcie rangi B i wyżej są w stanie jednak ją złamać.
[*][b]B:[/b] koszt równy podwójnemu kosztowi rangi B. Objętość tworzonej bariery wynosi maksymalnie 10m[sup]3[/sup]. Jest w stanie powstrzymać techniki energetyczne do rangi A. Jednak techniki energetyczne skupione na punkcie rangi A i wyżej są w stanie jednak ją złamać.
[*][b]A:[/b] koszt równy podwójnemu kosztowi rangi A. Objętość tworzonej bariery wynosi maksymalnie 15m[sup]3[/sup]. Jest w stanie powstrzymać techniki energetyczne do rangi S. Jednak techniki energetyczne skupione na punkcie rangi S i wyżej są w stanie jednak ją złamać. [u]Wymagania: Jinton A[/u];
[*][b]S:[/b] koszt równy podwójnemu kosztowi rangi S. Objętość tworzonej bariery wynosi maksymalnie 20m[sup]3[/sup]. Jest w stanie powstrzymać nawet skupione punktowo techniki energetyczne rangi S. [u]Wymagania: Jinton S[/u];[/list]

Jeżeli przez barierę przejdzie obiekt naładowany chakrą, a bariera jest dość silna by go powstrzymać, zdejmuje ona z obiektu takową aurę. W przypadku osób walczących przy pomocy np. Raiton Chakura Mōdo, na moment przejścia przez barierę i chwilę po tym aura jest wyłączona, co pozwala na krótką chwilą osłabić przeciwnika. Szybko jednak wraca bez innych negatywnych skutków dla takowej osoby. Odczuwa się to tak, jakby napotkało się lekki opór, jednak niedostateczny by powstrzymał kogokolwiek.

Bariera utrzymuje się przez jedną turę, po czym znika, acz możliwe jest jej utrzymanie. Koszt takiego utrzymania liczy się więc dopiero od drugiej tury i wynosi połowiczny koszt siły techniki na turę, a więc utrzymanie bariery rangi S kosztuje już w drugiej turze istnienia połowiczny S.

[b]Posiadając rangę A w Jinton[/b] możliwe jest pominięcie dwóch pieczęci. Czas kumulowania chakry pozostaje jednak taki, jaki potrzebny byłby na złożenie tych pieczęci.
[b]Posiadając rangę S w Jinton[/b] możliwe jest przemieszczenie bariery po jej utworzeniu. Taki manewr kosztuje każdorazowo Standardowy koszt B. Bariera przemieszcza się z Szybkością 7.
[b]Posiadając Sennina Jintonu[/b] bariera jest w stanie powstrzymać nawet materialne techniki. Jednakże nawet wtedy nie jest ona idealna. Na randze D jest w stanie powstrzymać wszystkie techniki materialne, których siłę można porównać do Siły 2, na randze C powstrzyma wszystko do Siły 3, ranga B - Siła 4, ranga A - Siła 5, ranga S - Siła 6 Jej koszt wówczas, zamiast podwójnego rośnie do poczwórnego. 
[b]Posiadając Specjalizację w Jinton[/b] możliwe jest tworzenie bardziej abstrakcyjnych kształtów bariery, niekoniecznie tworząc ją foremną.
[b]Posiadając Sennina Jintoru oraz Specjalizację w Jinton[/b] fizyczna wytrzymałość techniki wzrasta o 1 poziom (na D powstrzyma techniki fizyczne, których Siłę można porównać do Siły 3, a na S do Siły 7).[/description]
Ostatnio zmieniony 07 sty 2024, 13:03 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 7 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga A

Chiri Bunshin no Jutsu | Dust Clone Technique塵分身の術­­
KlasyfikacjaJinton, Transformacja Natury, Technika Klonujaca
PieczęcieWąż → Zając → Małpa → Dzik → Koń
KosztChakra dzielona dowolnie pomiędzy oryginał i kopie. Każdy klon musi posiadać minimum 100 chakry
standardowy D utrzymania od klona (minimum 3) płacone przez stworzone kopie
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Technika tworząca pyłowe klony. Po złożeniu pieczęci, decydujemy się ile chakry przekazać na poszczególne kopie. Są one w stanie wykonywać wszystkie techniki Dotonu, Katonu oraz Fūtonu do rangi i siły B włącznie (póki oczywiście posiadają chakrę) oraz techniki rangi E. Dodatkowo mogą korzystać ze stylów walk, jednak nie posiadają atutów oryginału. Skopiowany zostaje także ekwipunek, z wyłączeniem zwojów z zapieczętowanymi przedmiotami lub technikami, zaawansowanych technologicznie urządzeń, przedmiotów o unikatowych właściwościach (np. unikaty) oraz przedmiotów jednorazowego użytku. Klon taki ma także dostęp do technik Jintonu, jednak związanych tylko z kontrolą i zamianą w pył. Prócz klasycznych ograniczeń posiadanych przez klony, znikają one w przypadku straty przytomności przez twórcę lub w momencie jego zaśnięcia bez względu na to, czym zostało spowodowane. Choć nie są one dość wytrzymałe, ze względu na ich materiał, tak mogą one uiścić koszt Podwójny C by się odbudować po otrzymaniu obrażeń, które normalnie by go zniszczyły.

Klony te po zniszczeniu nie przekazują oryginałowi żadnych informacji ani nie zwracają chakry. Rozpadają się one po prostu w pył. Podczas utrzymywania klonów, ilość chakry pozostała u oryginału po dokonaniu podziału traktowana jest jako jego nowa, maksymalna jej ilość. Przez to, jej drastycznie pomniejszona ilość nie wpływa negatywnie na shinobi.

Posiadając rangę S w Jinton oraz Kontrolę Chakry na poziomie 9 klony mogą wykorzystywać także zdolności klanu Hokori związane z barierami. Niemożliwym dla nich jest jednak wykorzystanie technik dematerializujących.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=塵分身の術­­]Chiri Bunshin no Jutsu | Dust Clone Technique[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/j2jQmPZ.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jinton, Transformacja Natury, Technika Klonujaca[/row]
[row title=Pieczęcie]Wąż → Zając → Małpa → Dzik → Koń[/row]
[row title=Koszt]Chakra dzielona dowolnie pomiędzy oryginał i kopie. Każdy klon musi posiadać minimum 100 chakry
standardowy D utrzymania od klona (minimum 3) płacone przez stworzone kopie[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Technika tworząca pyłowe klony. Po złożeniu pieczęci, decydujemy się ile chakry przekazać na poszczególne kopie. Są one w stanie wykonywać wszystkie techniki Dotonu, Katonu oraz Fūtonu do rangi i siły B włącznie (póki oczywiście posiadają chakrę) oraz techniki rangi E. Dodatkowo mogą korzystać ze stylów walk, jednak nie posiadają atutów oryginału. Skopiowany zostaje także ekwipunek, z wyłączeniem zwojów z zapieczętowanymi przedmiotami lub technikami, zaawansowanych technologicznie urządzeń, przedmiotów o unikatowych właściwościach (np. unikaty) oraz przedmiotów jednorazowego użytku. Klon taki ma także dostęp do technik Jintonu, jednak związanych tylko z kontrolą i zamianą w pył. Prócz klasycznych ograniczeń posiadanych przez [url=http://sakuranohana.pl/viewtopic.php?p=2591#p2591]klony[/url], znikają one w przypadku straty przytomności przez twórcę lub w momencie jego zaśnięcia bez względu na to, czym zostało spowodowane. Choć nie są one dość wytrzymałe, ze względu na ich materiał, tak mogą one uiścić koszt Podwójny C by się odbudować po otrzymaniu obrażeń, które normalnie by go zniszczyły.

Klony te po zniszczeniu nie przekazują oryginałowi żadnych informacji ani nie zwracają chakry. Rozpadają się one po prostu w pył. Podczas utrzymywania klonów, ilość chakry pozostała u oryginału po dokonaniu podziału traktowana jest jako jego nowa, maksymalna jej ilość. Przez to, jej drastycznie pomniejszona ilość nie wpływa negatywnie na shinobi.

[b]Posiadając rangę S w Jinton oraz Kontrolę Chakry na poziomie 9[/b] klony mogą wykorzystywać także zdolności klanu Hokori związane z barierami. Niemożliwym dla nich jest jednak wykorzystanie technik dematerializujących.[/description]

Jinton: Bakudan | Dust Release: Bomb塵遁・爆弾
KlasyfikacjaJinton, Transformacja Natury, Kinjutsu
PieczęcieSzczur → Wąż → Dzik → Smok → Ptak → Koń
KosztBazowo Standardowy
ZasięgDo pół metra od użytkownika
Wymagania---
Technika, która powstała poprzez rozbicie sztandarowej techniki klanu Hokorich na mniejsze części i skupienie się na każdej z nich oddzielnie. W tym przypadku chodzi o stworzenie destrukcyjnej kuli energii anihilującej wszelaką materię, która wejdzie weń w kontakt. Sfera ta swoim rozmiarem przypomina kulkę tenisową i tworzy się w bliskim otoczeniu użytkownika. Technika wymaga ogromnej koncentracji i nie można jej wykonać w biegu. Użytkownik musi mieć możliwość pełnego skupienia by następnie wytworzyć kulę energii, która znajduje się nieruchomo w niedalekim oddaleniu od użytkownika. Ta nie posiada żadnej bariery ochronnej, temu niszczy wszystko, co wejdzie z nią w kontakt. Problem zaczyna się, gdy użytkownik straci koncentrację lub sobie tego zażyczy.

Wówczas następuje niekontrolowany wybuch, pochłaniający wszystko w promieniu 10 metrów i dematerializujący wszelaką materię. Z racji, że użytkownik także znajduje się blisko, on także znajduje się w centrum rażenia. W technikę można przelać jednak więcej chakry, co zwiększa jej destrukcyjny zasięg. Uznaje się, że każdy dodatkowy Standardowy Koszt S zwiększa promień wybuchu o 5 metrów. Takie jednak ładowanie zajmuje więcej czasu - każde dodatkowe ładowanie to kumulacja chakry o czasie przybliżonym do składania 15 pieczęci. Każdy post ładowania tej techniki dodatkowo (czyli zwiększanie promienia wybuchu oraz kosztu) zadaje kumulujące się obrażenia rangi C dłoniom użytkownika lub tej części ciała, przy której znajduje się owa kulka. Może to doprowadzić do tego, że dłoń lub dana część ciała nie wytrzyma siły techniki, doznając sporych uszkodzeń i jednocześnie aktywując technikę przedwcześnie. MG może jednak zwiększyć te obrażenia, wedle swojego uznania, jeżeli uzna, że nie będzie rozciągał danego wątku na kolejne, zbyteczne posty.

Wymóg koncentracji do tej techniki jest tak wielki, że niemożliwym jest utrzymywanie innych technik w trakcie jej używania, ani nawet użycia innych "w moment" po jej zakończeniu. Przyjmuje się, że w momencie jej dezaktywacji bądź detonacji, użytkownik nie może korzystać z technik przez co najmniej pięć sekund. Jednocześnie, ze względu na ogromną ilość koncentracji, techniki nie można wykonać klonem.

Posiadając rangę S w Jinton możliwe jest wykonanie techniki bez pomocy pieczęci, jednak czas kumulacji trwa tyle, ile zajęłoby złożenie 30 pieczęci.
Duży zwójHokori Kensei
Duży zwój---
Duży zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=塵遁・爆弾]Jinton: Bakudan | Dust Release: Bomb[/title]
[pic rank=A zwoj=3]https://i.imgur.com/oKBrI5t.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jinton, Transformacja Natury, Kinjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]Szczur → Wąż → Dzik  → Smok → Ptak → Koń[/row]
[row title=Koszt]Bazowo Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]Do pół metra od użytkownika[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Technika, która powstała poprzez rozbicie sztandarowej techniki klanu Hokorich na mniejsze części i skupienie się na każdej z nich oddzielnie. W tym przypadku chodzi o stworzenie destrukcyjnej kuli energii anihilującej wszelaką materię, która wejdzie weń w kontakt. Sfera ta swoim rozmiarem przypomina kulkę tenisową i tworzy się w bliskim otoczeniu użytkownika. Technika wymaga ogromnej koncentracji i nie można jej wykonać w biegu. Użytkownik musi mieć możliwość pełnego skupienia by następnie wytworzyć kulę energii, która znajduje się nieruchomo w niedalekim oddaleniu od użytkownika. Ta nie posiada żadnej bariery ochronnej, temu niszczy wszystko, co wejdzie z nią w kontakt. Problem zaczyna się, gdy użytkownik straci koncentrację lub sobie tego zażyczy.

Wówczas następuje niekontrolowany wybuch, pochłaniający wszystko w promieniu 10 metrów i dematerializujący wszelaką materię. Z racji, że użytkownik także znajduje się blisko, on także znajduje się w centrum rażenia. W technikę można przelać jednak więcej chakry, co zwiększa jej destrukcyjny zasięg. Uznaje się, że każdy dodatkowy Standardowy Koszt S zwiększa promień wybuchu o 5 metrów. Takie jednak ładowanie zajmuje więcej czasu - każde dodatkowe ładowanie to kumulacja chakry o czasie przybliżonym do składania 15 pieczęci. Każdy post ładowania tej techniki dodatkowo (czyli zwiększanie promienia wybuchu oraz kosztu) zadaje kumulujące się obrażenia rangi C dłoniom użytkownika lub tej części ciała, przy której znajduje się owa kulka. Może to doprowadzić do tego, że dłoń lub dana część ciała nie wytrzyma siły techniki, doznając sporych uszkodzeń i jednocześnie aktywując technikę przedwcześnie. MG może jednak zwiększyć te obrażenia, wedle swojego uznania, jeżeli uzna, że nie będzie rozciągał danego wątku na kolejne, zbyteczne posty.

Wymóg koncentracji do tej techniki jest tak wielki, że niemożliwym jest utrzymywanie innych technik w trakcie jej używania, ani nawet użycia innych "w moment" po jej zakończeniu. Przyjmuje się, że w momencie jej dezaktywacji bądź detonacji, użytkownik nie może korzystać z technik przez co najmniej pięć sekund. Jednocześnie, ze względu na ogromną ilość koncentracji, techniki [b]nie można wykonać klonem[/b].

[b]Posiadając rangę S w Jinton[/b] możliwe jest wykonanie techniki bez pomocy pieczęci, jednak czas kumulacji trwa tyle, ile zajęłoby złożenie 30 pieczęci.[/description]

Jinton: Shōheki no Kuchiku-kan | Dust Release: Destroyer of Barriers塵遁・障壁の駆逐艦­
KlasyfikacjaJinton, Transformacja Natury
PieczęcieZając → Wół → Małpa → Wół → Zając → Pies → Zając
KosztRówny kosztowi łamanej bariery
ZasięgDotykowy
Wymagania---
DodatkoweTechnika kosztuje 20PT
Klan Hokori specjalizował się w barierach. Było to jedno z niewielu gałęzi ninjutsu, które było w stanie powstrzymać ich niszczycielskie zdolności, wynikające z łączenia trzech żywiołów podstawowych. Tym samym, jeśli potrafią coś stworzyć - wiedzą też doskonale jak to zniszczyć. Po złożeniu pieczęci i przyłożeniu jej do utworzonej bariery, ta jest niszczona, nie stanowiąc dla osób znajdujących się w środku dłużej ochrony bądź więzienia, a dla osób z zewnątrz - zagrożenia. Technika dotyczy jednak tylko i wyłącznie barier z chakry, więc nie zadziała np. na barierę dotonową.

Technika ta pozwala nam zniszczyć barierę maksymalnie tej samej rangi co dziedzina Jintonu. Oznacza to, że posiadając Jinton na randze A zniszczymy maksymalnie bariery rangi A.

Bariery, które są w zastosowaniu bojowym, nie wymagające dużej koncentracji czy skupienia (jak np. Kekkai-tai), niszczone są względnie szybko, choć też nie natychmiastowo (czas zbliżony złożeniu 5 pieczęci). Z kolei bariery, które wymagają większej ilości osób, koncentracji czy skupienia (jak np. Kekkai: Tengai Hōjin) niszczone są dłużej. Bariery tego typu rangi D niszczone są w jeden post, a każda kolejna ranga wydłuża czas ich zniszczenia o kolejny post do 5 postów przy barierze S. W przypadku, gdy osoba używająca bariery posiada Specjalizację lub Sennina, czas ten wydłuża się o 1 dodatkowy post za każdy z nich (do +2 łącznie).

Posiadając Sennina Jintonu możliwe jest niszczenie barier na odległość. Zasięg takiego zniszczenia wynosi 20 metrów, a koszt techniki wzrasta do podwójnego kosztu niszczonej bariery.
Duży zwójHokori Kensei
Duży zwój---
Duży zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=塵遁・障壁の駆逐艦­]Jinton: Shōheki no Kuchiku-kan | Dust Release: Destroyer of Barriers[/title]
[pic rank=A zwoj=3]https://i.imgur.com/pwSoH5M.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jinton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Zając → Wół → Małpa → Wół → Zając → Pies → Zając[/row]
[row title=Koszt]Równy kosztowi łamanej bariery[/row]
[row title=Zasięg]Dotykowy[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika kosztuje 20PT[/row]
[description]Klan Hokori specjalizował się w barierach. Było to jedno z niewielu gałęzi ninjutsu, które było w stanie powstrzymać ich niszczycielskie zdolności, wynikające z łączenia trzech żywiołów podstawowych. Tym samym, jeśli potrafią coś stworzyć - wiedzą też doskonale jak to zniszczyć. Po złożeniu pieczęci i przyłożeniu jej do utworzonej bariery, ta jest niszczona, nie stanowiąc dla osób znajdujących się w środku dłużej ochrony bądź więzienia, a dla osób z zewnątrz - zagrożenia. Technika dotyczy jednak tylko i wyłącznie barier z chakry, więc nie zadziała np. na barierę dotonową.

Technika ta pozwala nam zniszczyć barierę maksymalnie tej samej rangi co dziedzina Jintonu. Oznacza to, że posiadając Jinton na randze A zniszczymy maksymalnie bariery rangi A.

Bariery, które są w zastosowaniu bojowym, nie wymagające dużej koncentracji czy skupienia (jak np. Kekkai-tai), niszczone są względnie szybko, choć też nie natychmiastowo (czas zbliżony złożeniu 5 pieczęci). Z kolei bariery, które wymagają większej ilości osób, koncentracji czy skupienia (jak np. Kekkai: Tengai Hōjin) niszczone są dłużej. Bariery tego typu rangi D niszczone są w jeden post, a każda kolejna ranga wydłuża czas ich zniszczenia o kolejny post do 5 postów przy barierze S. W przypadku, gdy osoba używająca bariery posiada Specjalizację lub Sennina, czas ten wydłuża się o 1 dodatkowy post za każdy z nich (do +2 łącznie).

[b]Posiadając Sennina Jintonu[/b] możliwe jest niszczenie barier na odległość. Zasięg takiego zniszczenia wynosi 20 metrów, a koszt techniki wzrasta do podwójnego kosztu niszczonej bariery.[/description]
Ostatnio zmieniony 14 lip 2023, 9:52 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 5 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga S

Jinton: Genkai Hakuri no Jutsu | Dust Release: Detachment of the Primitive World Technique塵遁・原界剥離の術­
KlasyfikacjaJinton, Transformacja natury
PieczęcieSzczur → Dzik → Wąż
KosztStandardowy za każde 8m3 objętości bryły
Podwójny za dematerializację zawartości bryły
ZasięgDotykowy, bazowo 8m3
Wymagania---
Technika rozbijająca wszelaką materię na atomy. Dosłownie. Po złożeniu pieczęci użytkownik tworzy przed sobą prostą, geometryczną bryłę, jak np. sześcian, prostopadłościan, walec czy kula, o objętości 8m3. Wymiarami można dowolnie manipulować, jednak sama bryła musi znajdować się przy użytkowniku (musi ją niemalże dotykać ręką), a minimalna długość boku bądź średnica wynosi 1 metr. Bryła ta jest prostą barierą energetyczną, która przechodzi przez wszelką materię fizyczną, a więc można z niej spokojnie wyjść.

Problemem jest to, że gdy użytkownik zechce, może wypełnić tę bryłę energią, która rozbija wszelką znajdującą się weń materię na pojedyncze atomy, że nawet pył z nich nie zostanie. Wypełnienie energią i dematerializacja to proces niemalże natychmiastowy. Trwa on około 2-3 sekundy przygotowania, po których dopiero cała bryła wypełniania jest natychmiastowo energią i wszystko, co było w środku rozpada się na pojedyncze atomy.

Płacąc wielokrotność techniki, można zwiększyć objętość bryły. Ot, każdy kolejny koszt standardowy oznacza dodatkowe 8m3 (Podwójny oznacza 16m3, potrójny 24m3 itd.). Przyjmuje się, że na przez czas równy złożeniu 30 pieczęci można zwiększyć jej objętość o jeden raz (w pierwszej "30" maksymalnie do 16m3, w drugiej maksymalnie do 24m3, w trzeciej maksymalnie do 32m3 itd.). Można jednak poświęcić na to więcej czasu (porównywalnego to złożenia 30 pieczęci) i stworzyć ją znacznie większą.

W przypadku zderzenia się dwóch tych samych technik, następuje niekontrolowana eksplozja, która niszczy wszystko w swoim zasięgu rażenia, dematerializując napotkane przeszkody. Zasięg i tempo rozchodzenia się takiej eksplozji jest zależne od MG.

W przypadku wykorzystania na technikę więcej niż 10 000 chakry, ilość ta pozwala nawet osobom bez atutu Sensora wykryć jej nagromadzenie.

Posiadając Specjalizację w Jinton możliwe jest zwiększanie kosztem standardowym rozmiarów bryły o 16m3, zamiast o 8m3.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=塵遁・原界剥離の術­]Jinton: Genkai Hakuri no Jutsu | Dust Release: Detachment of the Primitive World Technique[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/ri8b0zg.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jinton, Transformacja natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Szczur → Dzik → Wąż[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za każde 8m[sup]3[/sup] objętości bryły
Podwójny za dematerializację zawartości bryły[/row]
[row title=Zasięg]Dotykowy, bazowo 8m[sup]3[/sup][/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Technika rozbijająca wszelaką materię na atomy. Dosłownie. Po złożeniu pieczęci użytkownik tworzy przed sobą prostą, geometryczną bryłę, jak np. sześcian, prostopadłościan, walec czy kula, o objętości 8m[sup]3[/sup]. Wymiarami można dowolnie manipulować, jednak sama bryła musi znajdować się przy użytkowniku (musi ją niemalże dotykać ręką), a minimalna długość boku bądź średnica wynosi 1 metr. Bryła ta jest prostą barierą energetyczną, która przechodzi przez wszelką materię fizyczną, a więc można z niej spokojnie wyjść.

Problemem jest to, że gdy użytkownik zechce, może wypełnić tę bryłę energią, która rozbija wszelką znajdującą się weń materię na pojedyncze atomy, że nawet pył z nich nie zostanie. Wypełnienie energią i dematerializacja to proces niemalże natychmiastowy. Trwa on około 2-3 sekundy przygotowania, po których dopiero cała bryła wypełniania jest natychmiastowo energią i wszystko, co było w środku rozpada się na pojedyncze atomy.

Płacąc wielokrotność techniki, można zwiększyć objętość bryły. Ot, każdy kolejny koszt standardowy oznacza dodatkowe 8m[sup]3[/sup] (Podwójny oznacza 16m[sup]3[/sup], potrójny 24m[sup]3[/sup] itd.). Przyjmuje się, że na przez czas równy złożeniu 30 pieczęci można zwiększyć jej objętość o jeden raz (w pierwszej "30" maksymalnie do 16m[sup]3[/sup], w drugiej maksymalnie do 24m[sup]3[/sup], w trzeciej maksymalnie do 32m[sup]3[/sup] itd.). Można jednak poświęcić na to więcej czasu (porównywalnego to złożenia 30 pieczęci) i stworzyć ją znacznie większą.

W przypadku zderzenia się dwóch tych samych technik, następuje niekontrolowana eksplozja, która niszczy wszystko w swoim zasięgu rażenia, dematerializując napotkane przeszkody. Zasięg i tempo rozchodzenia się takiej eksplozji jest zależne od MG.

W przypadku wykorzystania na technikę więcej niż 10 000 chakry, ilość ta pozwala nawet osobom bez atutu Sensora wykryć jej nagromadzenie.

[b]Posiadając Specjalizację w Jinton[/b] możliwe jest zwiększanie kosztem standardowym rozmiarów bryły o 16m[sup]3[/sup], zamiast o 8m[sup]3[/sup].[/description]

Jinton: Osoi Genkai Hakuri no Jutsu | Dust Release: Slow Detachment of the Primitive World Technique塵遁・遅い原界剥離の術
KlasyfikacjaJinton, Transformacja natury
PieczęcieSzczur → Dzik → Wąż → Pies → Szczur → Smok → Koń → Pies → Ptak → Smok
KosztStandardowy za każde 8m3 objętości bryły
Standardowy za dematerializację zawartości bryły
ZasięgDotykowy, bazowo 8m3
WymaganiaZnajomość Jinton: Genkai Hakuri no Jutsu
Bliźniacza technika do Jinton: Genkai Hakuri no Jutsu. Jej zastosowanie jest jednak zgoła inne i służy raczej bezpośredniemu zadaniu obrażeń, aniżeli bardziej gwałtownej dematerializacji. Podobnie jak wspomniane jutsu - tworzy się bariera, zamykająca obszar. Bariera ta jest statyczna i można manipulować jej rozmiarem dowolnie w granicach jej objętości, z tym zastrzeżeniem, że tworzony kształt musi być prostą bryłą geometryczną, jak kula, prostopadłościan, stożek czy ostrosłup, a minimalna długość jednego boku to 1 metr. Bariera jest niematerialna i można przez nią dowolnie przejść.

W momencie utworzenia bariery, ta powoli dematerializuje już od razu wszystko to, co się w środku znajduje. Cały ten proces jest dość długi i zajmuje około pół minuty, choć zależnie od obiektów znajdujących się wewnątrz bariery może zająć cały proces dłużej bądź krócej, zależnie od decyzji MG. Początkowo obrażenia nie są zbyt wielkie i można je porównać do obtarć, jednak wkrótce przeradzają się w te porównywalne do poparzeń kwasem czy w ostateczności - do całkowitej dematerializacji. Powolna... i bolesna śmierć.

Płacąc wielokrotność techniki, można zwiększyć objętość bryły. Ot, każdy kolejny koszt standardowy oznacza dodatkowe 8m3 (Podwójny oznacza 16m3 , potrójny 24m3 itd.). Przyjmuje się, że na przez czas równy złożeniu 30 pieczęci można zwiększyć jej objętość o jeden raz (w pierwszej "30" maksymalnie do 16m3 , w drugiej maksymalnie do 24m3 , w trzeciej maksymalnie do 32m3 itd.). Można jednak poświęcić na to więcej czasu (porównywalnego to złożenia 30 pieczęci) i stworzyć ją znacznie większą.

W przypadku zderzenia się dwóch tych samych technik, następuje niekontrolowana eksplozja, która niszczy wszystko w swoim zasięgu rażenia, dematerializując napotkane przeszkody. Zasięg i tempo rozchodzenia się takiej eksplozji jest zależne od MG.

W przypadku wykorzystania na technikę więcej niż 10 000 chakry, ilość ta pozwala nawet osobom bez atutu Sensora wykryć jej nagromadzenie.

Posiadając Specjalizację w Jintonie czas dematerializacji zawartości bryły maleje o połowę.
Posiadając Sennina Jintonu oraz Kontrolę Chakry na poziomie 10 użytkownik może stworzyć bryłę bardziej nieregularną. Bryła jednak wciąż jest statyczna, a tworzenie bardziej nieregularnych kształtów wymaga odpowiedniej percepcji oraz precyzji, na które mogą wpływać Atrybuty lub odpowiednie Atuty.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=塵遁・遅い原界剥離の術]Jinton: Osoi Genkai Hakuri no Jutsu | Dust Release: Slow Detachment of the Primitive World Technique[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/nTWzz7B.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jinton, Transformacja natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Szczur → Dzik → Wąż → Pies → Szczur → Smok → Koń → Pies → Ptak → Smok[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za każde 8m3 objętości bryły
Standardowy za dematerializację zawartości bryły[/row]
[row title=Zasięg]Dotykowy, bazowo 8m[sup]3[/sup][/row]
[row title=Wymagania]Znajomość Jinton: Genkai Hakuri no Jutsu [/row]
[description]Bliźniacza technika do Jinton: Genkai Hakuri no Jutsu. Jej zastosowanie jest jednak zgoła inne i służy raczej bezpośredniemu zadaniu obrażeń, aniżeli bardziej gwałtownej dematerializacji. Podobnie jak wspomniane jutsu - tworzy się bariera, zamykająca obszar. Bariera ta jest statyczna i można manipulować jej rozmiarem dowolnie w granicach jej objętości, z tym zastrzeżeniem, że tworzony kształt musi być prostą bryłą geometryczną, jak kula, prostopadłościan, stożek czy ostrosłup, a minimalna długość jednego boku to 1 metr. Bariera jest niematerialna i można przez nią dowolnie przejść.

W momencie utworzenia bariery, ta powoli dematerializuje już od razu wszystko to, co się w środku znajduje. Cały ten proces jest dość długi i zajmuje około pół minuty, choć zależnie od obiektów znajdujących się wewnątrz bariery może zająć cały proces dłużej bądź krócej, zależnie od decyzji MG. Początkowo obrażenia nie są zbyt wielkie i można je porównać do obtarć, jednak wkrótce przeradzają się w te porównywalne do poparzeń kwasem czy w ostateczności - do całkowitej dematerializacji. Powolna... i bolesna śmierć.

Płacąc wielokrotność techniki, można zwiększyć objętość bryły. Ot, każdy kolejny koszt standardowy oznacza dodatkowe 8m[sup]3[/sup] (Podwójny oznacza 16m[sup]3[/sup] , potrójny 24m[sup]3[/sup]  itd.). Przyjmuje się, że na przez czas równy złożeniu 30 pieczęci można zwiększyć jej objętość o jeden raz (w pierwszej "30" maksymalnie do 16m[sup]3[/sup] , w drugiej maksymalnie do 24m[sup]3[/sup] , w trzeciej maksymalnie do 32m[sup]3[/sup]  itd.). Można jednak poświęcić na to więcej czasu (porównywalnego to złożenia 30 pieczęci) i stworzyć ją znacznie większą.

W przypadku zderzenia się dwóch tych samych technik, następuje niekontrolowana eksplozja, która niszczy wszystko w swoim zasięgu rażenia, dematerializując napotkane przeszkody. Zasięg i tempo rozchodzenia się takiej eksplozji jest zależne od MG.

W przypadku wykorzystania na technikę więcej niż 10 000 chakry, ilość ta pozwala nawet osobom bez atutu Sensora wykryć jej nagromadzenie.

[b]Posiadając Specjalizację w Jintonie[/b] czas dematerializacji zawartości bryły maleje o połowę.
[b]Posiadając Sennina Jintonu oraz Kontrolę Chakry na poziomie 10[/b] użytkownik może stworzyć bryłę bardziej nieregularną. Bryła jednak wciąż jest statyczna, a tworzenie bardziej nieregularnych kształtów wymaga odpowiedniej percepcji oraz precyzji, na które mogą wpływać Atrybuty lub odpowiednie Atuty.[/description]
Ostatnio zmieniony 10 kwie 2023, 20:36 przez Jelonek, łącznie zmieniany 2 razy.
Zablokowany

Wróć do „Klany i organizacje”