• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Kugutsutsukai

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Kugutsutsukai

Kugutsutsukai | Puppeteer傀儡使い
PrzynależnośćHanagakure no Sato
Sztuka kuglarstwa swoje początki miała w Sunagakure no Sato. Choć istnieją pogłoski, że zdolność ta wywodzi się z legendarnego klanu Ōtsutsuki, wielu traktuje to jako plotkę, mającą nadać wyższy status tymże zdolnościom. Na przestrzeni wieków zdolności te oraz artystyczne podejście do tematu kukiełek sprawiło, że mistrzowie kukieł zdecydowali się zostać nieskrępowani ograniczeniami jakichkolwiek zasad. W końcu... sztuka musi być wolna. Siedziba organizacji, choć znajdująca się w Hanagakure, nie jest jednoznaczna z tym, że to tam jest większość marionetkarzy. Mistrzów tej sztuki można znaleźć bowiem na całym
Historia
Sztuka kuglarstwa narodziła się w Sunagakure dzięki pracy Monzaemona. Ta już legendarna wręcz postać początkowo wykorzystywał tę sztukę jedynie dla uciechy tłumów, jako forma rozrywki, bardzo szybko przy współpracy z ninja ewoluowała w bojową formę, którą możemy obserwować po dziś dzień.

Jednym z najsłynniejszych kuglarzy który wyniósł tą dziedzinę na zupełnie nowy poziom, był Akasuna no Sasori, który opracował wiele nowych zdolności kuglarskich, a wytworzone przez niego kukiełki były potężną bronią przez lata po jego śmierci. Jednak jego największym osiągnięciem było zamienienie człowieka w lalkę.

Po zniszczeniu Sunagakure, mistrzowie sztuki kuglarskiej wyemigrowali do Iwagakure. Był to też moment, gdzie wizja artystyczna kuglarstwa zaczęła się bardziej rozwijać. Gdy Shabudiba odbudowała Sunagakurę, ugrupowanie to się podzieliło. Część wróciła do Kaze no Kuni, zaś część została w Tsuchi no Kuni. Okres tego "rozłamu" można też uznać za okres, gdzie kuglarze zaczynali coraz chętniej mówić o wolności ich sztuki, nieskrępowanej żadną wioską.

Największa Światowa Wojna Shinobi, choć przyniosła wiele strat, dała marionetkarzom to, czego chcieli już od jakiegoś czasu. Wiele zniszczonych i zdelegalizowanych osad sprawiło, że ogromna ilość ninja nie miała gdzie się podziać. Kuglarze jednak tym się nie przejmowali. Wreszcie byli wolni. Ci, którzy potrzebowali domu i miejsca na świecie udali się z Hatsu Mei, dawną liderką tego ugrupowania z Iwagakure, do Hanagakure, gdzie założyli siedzibę główną organizacji.
Ważne informacje
  1. Jest to ugrupowanie, nie posiadają więc wspólnego nazwiska. Wszyscy jednak określają się mianem kuglarzy.
  2. Obecnym przywódcą organizacji jest Hatsu Mei.
  3. Choć organizacja ta ma swoją siedzibę w Hanagakure, ich członków można znaleźć na całym świecie.
  4. Większość kuglarzy ma dryg do sztuki tworzenia.
  5. Ich Hiden nosi nazwę Kugutsu no Jutsu.
Zdolności
Walka kuglarzy opiera się w dużej mierze na kontrolowaniu kukieł i używaniu ich w walce. Kukiełki często wyposażone są w zabójcze mechanizmy, przystosowane do szybkiego zabijania celów. By stworzyć kukiełkę potrzebujemy posiadać dziedzinę Shokunin-Waza. Żeby kontrolować kukiełkę potrzebujemy posiadać dziedzinę Kugutsu no Jutsu.
Tworzenie kukiełki
Jesteśmy w stanie stworzyć kukiełkę o poziomie równym naszemu poziomowi Shokunin-Waza. Tak więc mając poziom B w Shokunin-Waza, stworzymy kukiełkę o poziomie B. Opanowanie tworzenia danej kukiełki, kosztuje PT. Im wyższy poziom kukiełki, tym więcej zdolności i broni jest w stanie posiadać:
Ranga KukiełkiIlość funkcji
D1
C3
B5
A7
S10
Poprzez funkcje rozumiemy bronie (np. miecz) aczkolwiek liczy się sam fakt posiadania danego rodzaju broni, a nie ich ilości. Jeśli kukiełka posiada dwa miecze, liczy się to jako jedna funkcja. Rozumiemy przez to też rożnego rodzaju mechanizmy, jak rozciągana ręka, rozsuwany brzuch itp. Czyli wszystkie rzeczy wynikające z budowy kukiełki, ale wymagające od niej czegoś więcej niż ruch by zacząć działać. Pieczętowanie kukły w zwoju zajmuje różne ilości slotów i ich ilość jest omawiana bezpośrednio przy ocenianiu kukiełki. Kuglarz może zrobić dowolną ilość kukiełek między wątkami i nie wliczają się one do ogólnego limitu Shokunin-Waza. Listę przykładowych mechanizmów znajdziecie w sklepie.

Refleks, Kontrola Chakry oraz Siła Woli to atrybuty, których kukiełka nie posiada jako nieożywiona istota. Co prawda istnieją drobne wyjątki, jak żywa kukła, ale poza nielicznymi wyjątkami, lalki pozbawione są tych atrybutów. Posiadają natomiast Siłę, Szybkość oraz Wytrzymałość, gdzie ilość punktów do rozdania w tych atrybutach przekłada się na poziom dziedziny Kugutsu no Jutsu:
Poziom dziedzinyIlość pkt atrybutów do rozdaniaMaksymalna wartość atrybutu
D156
C187
B208
A229
S2510
Normalne kukły nie mogą przekroczyć limitu 10 punktów w atrybucie. Wyjątkiem są żywe kukiełki, które nie posiadają takiego ograniczenia. Ich limit wynosi 12. Kuglarz powinien przy swojej marionetce zawsze zaznaczyć czy może ona przechowywać jego słój z sercem i mózgiem, a jeśli tak, powinien on wyznaczyć oddzielne atrybuty, na taki właśnie wypadek.
Kontrolowanie kukiełek
Do kontrolowania kukiełek kuglarze używają specjalnej techniki, która tworzy nici z chakry. Łączą one kukiełkę z palcami kuglarza. Niedoświadczeni kuglarze potrzebują 10 palców do kontrolowania jednej lalki. Im większa jest precyzja i zręczność kuglarza, tym więcej kukiełek jest on w stanie kontrolować:
Poziom RefleksuIlość kontrolowanych na raz kukiełek
51 kukiełka
72 kukiełki
83 kukiełki
104 kukiełki
Po osiągnięciu refleksu 10 oraz rozwinięciu odpowiednio dziedziny klanowej istnieje możliwość jeszcze większe limitu kontrolowania kukiełek, wymaga to jednak zwykle modyfikacji własnego ciała i jest oceniane jako modyfikacja ciała przez moderatora kuźni. Podczas kontrolowania kukiełki można składać pieczęci jednak wywoła to u kukły dziwne, niekontrolowane przez kuglarza zachowania. Po osiągnięciu 7 poziomu w refleksie, Kuglarz jest w stanie przewidzieć to, w jaki sposób zachowa się kukiełka przy danej pieczęci - znając ułożenie palców do owej pieczęci oraz do zachowania kukiełki - co pozwala uniknąć mu czarnych scenariuszy pokroju zniszczenia kukiełki, ale nie zapewnia mu kontroli nad nią.
Wzór kukiełki

Kod: Zaznacz cały

[title][/title]
[pic rank=][/pic]
[row title=Koszt][/row]
[row title=Atrybuty]Siła  | Szybkość  | Wytrzymałość  | Refleks 0 | Siła Woli 0 | Kontrola Chakry 0[/row]
[row title=Stacki/Sloty][/row]
[row title=Żywa kukła][/row]
[description][/description]
[row title=Lista funkcji][/row]
[description][/description]
  1. Nazwa - podawana w tagu title
  2. Grafika - podawana wewnątrz tagu pic; w pic rank= wpisać rangę kukiełki
  3. Koszt: - podawany przez sprawdzającego po akceptacji lalki. Pod spodem warto rozpisać jak sam gracz widzi koszt. Koszt uwzględnia podstawowe wyposażenie kukiełki
  4. Atrybuty - podawane wewnątrz tagu row
  5. Stacki/Sloty - ile stacków/slotów zajmuje jednak kukiełka w zwoju
  6. Żywa kukła - czy można zmienić kukiełkę w żywą kukłę - tak/nie. Podawane wewnątrz tagu row
  7. Opis - podawany w pierwszym tagu description
  8. Lista funkcji - podawana w drugim tagu description
Ostatnio zmieniony 18 lip 2023, 21:33 przez Tora, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga E

Chakura no Ito | Chakra threadsチャクラの糸­
KlasyfikacjaKugutsu no Jutsu, Przepływ chakry
Pieczęcie---
KosztPołowiczny (zaokrąglany w dół) na turę
ZasięgZasięg wzroku
WymaganiaKugutsu no Jutsu D
Nici chakry to cienkie nici wykonane, jak nazwa wskazuje, z chakry. Dla gołego oka pozostają niewidoczne i są mostem między kuglarzem, a tym do czego je podłączył. Normalnie połączyć je można tylko z kukiełkami, pozwalając na ich kontrolę, istnieją jednak techniki pozwalające na łączenie nici z innymi rzeczami niż tylko kukły kuglarzy. Łączenie nici z przedmiotem jest niemal natychmiastowe, tak samo łączenie nici z tymi, które zostały w jakiś sposób przerwane. Same nici, ze względu na swoją strukturę, wymagają zniszczenia poprzez specjalny przedmiot bądź użycie chakry.

Posiadając rangę C w Kugutsu no Jutsu nici są bardziej wytrzymałe i ich zniszczenie nie jest proste. Przyjmuje się, że technika, która może je zniszczyć musi być minimum rangi B (np. Hien).

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=チャクラの糸­]Chakura no Ito | Chakra threads[/title]
[pic rank=E]https://i.imgur.com/jT86gYN.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kugutsu no Jutsu, Przepływ chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]Połowiczny (zaokrąglany w dół) na turę[/row]
[row title=Zasięg]Zasięg wzroku[/row]
[row title=Wymagania]Kugutsu no Jutsu D[/row]
[description]Nici chakry to cienkie nici wykonane, jak nazwa wskazuje, z chakry. Dla gołego oka pozostają niewidoczne i są mostem między kuglarzem, a tym do czego je podłączył. Normalnie połączyć je można tylko z kukiełkami, pozwalając na ich kontrolę, istnieją jednak techniki pozwalające na łączenie nici z innymi rzeczami niż tylko kukły kuglarzy. Łączenie nici z przedmiotem jest niemal natychmiastowe, tak samo łączenie nici z tymi, które zostały w jakiś sposób przerwane. Same nici, ze względu na swoją strukturę, wymagają zniszczenia poprzez specjalny przedmiot bądź użycie chakry.

[b]Posiadając rangę C w Kugutsu no Jutsu[/b] nici są bardziej wytrzymałe i ich zniszczenie nie jest proste. Przyjmuje się, że technika, która może je zniszczyć musi być minimum rangi B (np. Hien).[/description]
Ostatnio zmieniony 31 paź 2023, 16:42 przez Tora, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga D

Fūin Kaiin no Ito | Unsealing Chakra Threads封印回の糸
KlasyfikacjaFūinjutsu, Kugutsu no Jutsu, Technika Pieczętująca
Pieczęcie---
KosztStandardowy za nić + impuls za odpieczętowanie
ZasięgZasięg nici
WymaganiaFūin no Jutsu, Chakura no Ito
Technika pozwala na odpieczętowywanie zwojów nie poprzez dotyk, a dzięki impulsowi przesyłanemu po nici chakry.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=封印回の糸]Fūin Kaiin no Ito | Unsealing Chakra Threads[/title]
[pic rank=D]https://i.imgur.com/M3u8O5V.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Fūinjutsu, Kugutsu no Jutsu, Technika Pieczętująca[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za nić + impuls za odpieczętowanie[/row]
[row title=Zasięg]Zasięg nici[/row]
[row title=Wymagania]Fūin no Jutsu, Chakura no Ito[/row]
[description]Technika pozwala na odpieczętowywanie zwojów nie poprzez dotyk, a dzięki impulsowi przesyłanemu po nici chakry.[/description]

Fukuwajutsu | Ventriloquism腹話術
KlasyfikacjaKugutsu no Jutsu, Kontrola Chakry
Pieczęcie---
KosztStandardowy za kukiełkę na turę
ZasięgZasięg nici
Wymagania---
Technika brzuchomówstwa, pozwalająca kukiełkom na przemówienie. Dzieje się to za sprawą wprawienia w drgania podpiętej do marionetki nici. Lalkarz jest w stanie odtworzyć każdy, dobrze znany głos, może też stworzyć nowy o pewnych właściwościach, np. niski, wysoki, piskliwy, zachrypnięty itp.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=腹話術]Fukuwajutsu | Ventriloquism[/title]
[pic rank=D]https://i.imgur.com/NqyNn4j.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kugutsu no Jutsu, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za kukiełkę na turę[/row]
[row title=Zasięg]Zasięg nici[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Technika brzuchomówstwa, pozwalająca kukiełkom na przemówienie. Dzieje się to za sprawą wprawienia w drgania podpiętej do marionetki nici. Lalkarz jest w stanie odtworzyć każdy, dobrze znany głos, może też stworzyć nowy o pewnych właściwościach, np. niski, wysoki, piskliwy, zachrypnięty itp.[/description]

Genjutsu Kai no Ito | Genjutsu Dissipation Threads 幻術回の糸
KlasyfikacjaGenjutsu, Kugutsu no Jutsu, Anty-genjutsu
Pieczęcie---
KosztStandardowy D + E
ZasięgZasięg nici
WymaganiaGenjutsu Kai, Chakura no Ito
Technika pozwala na wysłanie impulsu Kai do człowieka poprzez nici chakry, które są do niego przypięte.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=幻術回の糸]Genjutsu Kai no Ito | Genjutsu Dissipation Threads [/title]
[pic rank=D]https://i.imgur.com/oAcDQHb.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Genjutsu, Kugutsu no Jutsu, Anty-genjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]Standardowy D + E[/row]
[row title=Zasięg]Zasięg nici[/row]
[row title=Wymagania]Genjutsu Kai, Chakura no Ito[/row]
[description]Technika pozwala na wysłanie impulsu Kai do człowieka poprzez nici chakry, które są do niego przypięte.[/description]

Sōshūjin | Manipulating Attack Blades操襲刃
KlasyfikacjaKugutsu no Jutsu, Kontrola Chakry
Pieczęcie---
KosztStandardowy na turę
ZasięgZasięg wzroku
WymaganiaAktywne Chakura no Ito
Normalnie nici chakry służą do kontrolowania lalek. Co jeśli jednak kuglarz chce użyć nici do kontrolowania innego przedmiotu? Kamień, kunai czy konar drzewa są przykładami możliwych do kontrolowania przedmiotów, a nie będących lalką. To ile nici potrzeba do przesunięcia przedmiotu zależne jest od MG, ale można przyjąć iż przedmiot, który można bez problemu trzymać w jednej dłoni i nie ma skomplikowanej konstrukcji, jak kunai, wymaga jedynie jednej nici. To czy damy radę kontrolować dany przedmiot zależy też od jego rozmiaru oraz wagi i można przyjąć, iż z pomocą tej techniki jesteśmy w stanie przenosić coś o 50% cięższego niż bez tego jutsu.

Posiadając Kugutsu no Jutsu na randze S płacimy tylko koszt Chakura no Ito, a Sōshūjin jest darmowe.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=操襲刃]Sōshūjin | Manipulating Attack Blades[/title]
[pic=D]https://i.imgur.com/MHBSZ6Z.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kugutsu no Jutsu, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę[/row]
[row title=Zasięg]Zasięg wzroku[/row]
[row title=Wymagania]Aktywne Chakura no Ito[/row]
[description]Normalnie nici chakry służą do kontrolowania lalek. Co jeśli jednak kuglarz chce użyć nici do kontrolowania innego przedmiotu? Kamień, kunai czy konar drzewa są przykładami możliwych do kontrolowania przedmiotów, a nie będących lalką. To ile nici potrzeba do przesunięcia przedmiotu zależne jest od MG, ale można przyjąć iż przedmiot, który można bez problemu trzymać w jednej dłoni i nie ma skomplikowanej konstrukcji, jak kunai, wymaga jedynie jednej nici. To czy damy radę kontrolować dany przedmiot zależy też od jego rozmiaru oraz wagi i można przyjąć, iż z pomocą tej techniki jesteśmy w stanie przenosić coś o 50% cięższego niż bez tego jutsu.

[b]Posiadając Kugutsu no Jutsu na randze S[/b] płacimy tylko koszt Chakura no Ito, a Sōshūjin jest darmowe.[/description]
Ostatnio zmieniony 31 paź 2023, 16:43 przez Tora, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga C

Kugutsu Kawarimi no Jutsu | Body Replacement Technique With Puppet傀儡変わり身の術
KlasyfikacjaKugutsu no Jutsu, Technika Podmiany
PieczęcieSmok → Zając → Baran
KosztStandardowy
Zasięg30 metrów
WymaganiaZnajomość Kawarimi no Jutsu, kukiełka
Dzięki tej technice kuglarz może w dowolnym momencie podmienić się ze swoją kukiełką, którą aktualnie kontroluje nićmi chakry. Technika działa analogicznie jak Kawarimi no Jutsu - po złożeniu pieczęci, gdy użytkownik miałby otrzymać obrażenia, podmienia się automatycznie ze soją kukiełką. W momencie, gdy technika jest przygotowana, użytkownik nie może korzystać z innych technik niż techniki rangi E, nici chakry oraz technik skupiających się czysto na kontroli chakry.

Posiadając Kugutsu no Jutsu na randze S nie trzeba już dłużej składać pieczęci, wciąż jednak wymagane jest skumulowanie chakry, które zajmuje tyle samo czasu co złożenie pieczęci.
Posiadając Sennina Kugutsu no Jutsu można dodatkowym kosztem Standardowym (łącznie podwójny) sprawić, by kukiełka przyjęła nasz wygląd. Wówczas, tak długo jak kamuflaż działa (nie został zniszczony bądź technika nie została dezaktywowana przez użytkownika), użytkownik nadal nie może korzystać z innych technik niż techniki rangi E, nici chakry oraz technik skupiających się czysto na kontroli chakry.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=傀儡変わり身の術]Kugutsu Kawarimi no Jutsu | Body Replacement Technique With Puppet[/title]
[pic=C]https://i.imgur.com/H90GiXa.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kugutsu no Jutsu, Technika Podmiany[/row]
[row title=Pieczęcie]Smok → Zając → Baran[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]30 metrów[/row]
[row title=Wymagania]Znajomość Kawarimi no Jutsu, kukiełka[/row]
[description]Dzięki tej technice kuglarz może w dowolnym momencie podmienić się ze swoją kukiełką, którą aktualnie kontroluje nićmi chakry. Technika działa analogicznie jak Kawarimi no Jutsu - po złożeniu pieczęci, gdy użytkownik miałby otrzymać obrażenia, podmienia się automatycznie ze soją kukiełką. W momencie, gdy technika jest przygotowana, użytkownik nie może korzystać z innych technik niż techniki rangi E, nici chakry oraz technik skupiających się czysto na kontroli chakry.

[b]Posiadając Kugutsu no Jutsu na randze S[/b] nie trzeba już dłużej składać pieczęci, wciąż jednak wymagane jest skumulowanie chakry, które zajmuje tyle samo czasu co złożenie pieczęci.
[b]Posiadając Sennina Kugutsu no Jutsu[/b] można dodatkowym kosztem Standardowym (łącznie podwójny) sprawić, by kukiełka przyjęła nasz wygląd. Wówczas, tak długo jak kamuflaż działa (nie został zniszczony bądź technika nie została dezaktywowana przez użytkownika), użytkownik nadal nie może korzystać z innych technik niż techniki rangi E, nici chakry oraz technik skupiających się czysto na kontroli chakry.[/description]

Kurohigi: Sanshōuo | Black Secret Technique: Salamander黒秘技・山椒魚
KlasyfikacjaKugutsu no Jutsu, Kontrola Chakry
Pieczęcie---
KosztStandardowy za turę
ZasięgZasięg nici
WymaganiaOtwarty Doton bądź odpowiednie mechanizmy
Technika pozwala kukiełkom na przemieszczanie się pod ziemią. Po poznaniu tej techniki, ziemia nie przeszkadza w kontroli marionetek.

Prędkość kukiełki w ziemi zależy od rangi Dotonu posiadanego przez marionetkarza.
Ranga DotonuSzybkość
ESzybkość - 3 (min. 1)
DSzybkość - 2 (min. 2)
CSzybkość - 2 (min. 3)
BSzybkość - 1 (min. 3)
ASzybkość (min. 4)
SSzybkość (min. 5)
S i Specjalizacja w DotonSzybkość + 1 (min. 5)
Posiadając Sennina Dotonu technika pozwala na pozostawienie przez kukiełkę przedmiotu pod ziemią w trakcie jej przemieszczania.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=黒秘技・山椒魚]Kurohigi: Sanshōuo | Black Secret Technique: Salamander[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/29DNAKo.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kugutsu no Jutsu, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za turę[/row]
[row title=Zasięg]Zasięg nici[/row]
[row title=Wymagania]Otwarty Doton bądź odpowiednie mechanizmy[/row]
[description]Technika pozwala kukiełkom na przemieszczanie się pod ziemią. Po poznaniu tej techniki, ziemia nie przeszkadza w kontroli marionetek.

Prędkość kukiełki w ziemi zależy od rangi Dotonu posiadanego przez marionetkarza.

| Ranga Dotonu | Szybkość |
|:----------:|:----------:|
| E | Szybkość - 3 (min. 1) |
| D | Szybkość - 2 (min. 2) |
| C | Szybkość - 2 (min. 3) |
| B | Szybkość - 1 (min. 3) |
| A | Szybkość (min. 4) |
| S | Szybkość (min. 5) |
| S i Specjalizacja w Doton | Szybkość + 1 (min. 5) |

[b]Posiadając Sennina Dotonu[/b] technika pozwala na pozostawienie przez kukiełkę przedmiotu pod ziemią w trakcie jej przemieszczania.[/description]

Ningyō o tōshite kiku | Hearing by Puppets人形を通して聞く
KlasyfikacjaKugutsu no Jutsu, Kontrola Chakry
Pieczęcie---
KosztStandardowy za kukiełkę na turę
ZasięgZasięg nici
Wymagania---
Technika pozwala na korzystanie ze słuchu swoich marionetek. Użytkownik przykłada dłoń do swojego ucha i aktywuje technikę. Podczas jej trwania nie słyszy on na to jedno ucho, jednak jest on w stanie odbierać pełen zakres dźwięków dookoła swojej kukiełki. Zasięg dobrego słuchu wynosi 20m. Za każdy swój receptor dźwięku, użytkownik może odsłuchiwać jedną kukiełkę. Zakłada się, że każda kukiełka stworzona przez osobę znającą tę technikę, jest przystosowana do korzystania z niej.

Posiadając Rangę B w Kugutsu no Jutsu nie trzeba przykładać dłoni do ucha.
Posiadając Refleks 7 użytkownik ma na tyle rozwinięte zmysły, że nie musi wyciszać swojego ucha, aby rozumieć co się dzieje wkoło jego kukiełki.
Posiadając Refleks 10 użytkownik nie ma ograniczeń co do ilości kukiełek, z których może odbierać sygnał. Jego zmysły są na tyle ostre, że może on przetwarzać sygnały ze wszystkich naraz, nie tracąc na efektywności.
Będąc pełną Ludzką Kukłą nie musimy płacić za kukiełkę, której ciało zamieszkuje pojemnik z sercem i innymi organami.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=人形を通して聞く]Ningyō o tōshite kiku | Hearing by Puppets[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/HfJyr5g.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kugutsu no Jutsu, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za kukiełkę na turę[/row]
[row title=Zasięg]Zasięg nici[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Technika pozwala na korzystanie ze słuchu swoich marionetek. Użytkownik przykłada dłoń do swojego ucha i aktywuje technikę. Podczas jej trwania nie słyszy on na to jedno ucho, jednak jest on w stanie odbierać pełen zakres dźwięków dookoła swojej kukiełki. Zasięg dobrego słuchu wynosi 20m. Za każdy swój receptor dźwięku, użytkownik może odsłuchiwać jedną kukiełkę. Zakłada się, że każda kukiełka stworzona przez osobę znającą tę technikę, jest przystosowana do korzystania z niej. 

[b]Posiadając Rangę B w Kugutsu no Jutsu[/b] nie trzeba przykładać dłoni do ucha.
[b]Posiadając Refleks 7[/b] użytkownik ma na tyle rozwinięte zmysły, że nie musi wyciszać swojego ucha, aby rozumieć co się dzieje wkoło jego kukiełki. 
[b]Posiadając Refleks 10[/b] użytkownik nie ma ograniczeń co do ilości kukiełek, z których może odbierać sygnał. Jego zmysły są na tyle ostre, że może on przetwarzać sygnały ze wszystkich naraz, nie tracąc na efektywności.
[b]Będąc pełną [url=https://sakuranohana.pl/viewtopic.php?p=2072#p2072]Ludzką Kukłą[/url][/b] nie musimy płacić za kukiełkę, której ciało zamieszkuje pojemnik z sercem i innymi organami.[/description]

Ningyō o tōshite miru | Vision by Puppets人形を通して見る
KlasyfikacjaKugutsu no Jutsu, Kontrola Chakry
Pieczęcie---
KosztStandardowy za kukiełkę na turę
ZasięgZasięg nici
Wymagania---
Technika pozwala na korzystanie ze wzroku swoich marionetek. Użytkownik przykłada dłoń do swojego oka i aktywuje technikę. Podczas jej trwania nie widzi on na to jedno oko, jednak jest on w stanie odbierać obraz z obu oczu swojej kukiełki naraz. Zasięg dobrego wzroku wynosi 20 metrów. Za każdy swój receptor wzroku, użytkownik może patrzeć przez jedną kukiełkę. Zakłada się, że każda kukiełka stworzona przez osobę znającą tę technikę, jest przystosowana do korzystania z niej.

Posiadając Rangę B w Kugutsu no Jutsu nie trzeba przykładać dłoni do oka.
Posiadając Refleks 7 użytkownik ma na tyle rozwinięte zmysły, że nie musi wyłączać swojego oka, aby rozumieć co się dzieje w koło kukiełki.
Posiadając Refleks 10 użytkownik nie ma ograniczeń co do ilości kukiełek, z których może odbierać wzrok. Jego zmysły są na tyle ostre, że może on przetwarzać sygnały ze wszystkich naraz, nie tracąc na efektywności.
Będąc pełną Ludzką Kukłą nie musimy płacić za kukiełkę, której ciało zamieszkuje pojemnik z sercem i innymi organami.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=人形を通して見る  ]Ningyō o tōshite miru | Vision by Puppets[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/97icanl.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kugutsu no Jutsu, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za kukiełkę na turę[/row]
[row title=Zasięg]Zasięg nici[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Technika pozwala na korzystanie ze wzroku swoich marionetek. Użytkownik przykłada dłoń do swojego oka i aktywuje technikę. Podczas jej trwania nie widzi on na to jedno oko, jednak jest on w stanie odbierać obraz z obu oczu swojej kukiełki naraz. Zasięg dobrego wzroku wynosi 20 metrów. Za każdy swój receptor wzroku, użytkownik może patrzeć przez jedną kukiełkę. Zakłada się, że każda kukiełka stworzona przez osobę znającą tę technikę, jest przystosowana do korzystania z niej. 

[b]Posiadając Rangę B w Kugutsu no Jutsu[/b] nie trzeba przykładać dłoni do oka.
[b]Posiadając Refleks 7[/b] użytkownik ma na tyle rozwinięte zmysły, że nie musi wyłączać swojego oka, aby rozumieć co się dzieje w koło kukiełki. 
[b]Posiadając Refleks 10[/b] użytkownik nie ma ograniczeń co do ilości kukiełek, z których może odbierać wzrok. Jego zmysły są na tyle ostre, że może on przetwarzać sygnały ze wszystkich naraz, nie tracąc na efektywności.
[b]Będąc pełną [url=https://sakuranohana.pl/viewtopic.php?p=2072#p2072]Ludzką Kukłą[/url][/b] nie musimy płacić za kukiełkę, której ciało zamieszkuje pojemnik z sercem i innymi organami.[/description]

Senju Sōbu | Thousand Hands Manipulation Force千手操武
KlasyfikacjaKugutsujutsu, Fūinjutsu, Technika pieczętująca
Pieczęcie---
KosztImpuls na odpieczętowanie
Standardowy na pieczętowanie
Zasięg---
WymaganiaFūinjutsu C
Technika pozwala na pieczętowanie elementów kukiełki w niej samej, jak np. zapieczętowanie tysiąca drewnianych rąk w rozkładanych ramionach jak u Karasu. Ważną cechą jest to, że po odpieczętowaniu, elementy są na stałe przytwierdzone do marionetki, tak jakby były jej integralną częścią.

Po wykorzystaniu zapieczętowanego mechanizmu, jeżeli jest taka możliwość, można przy pomocy tej techniki zapieczętować mechanizm z powrotem.

Specjalna zasada: Technika daje jedynie możliwość tworzenia zapieczętowanych mechanizmów. Każdy z nich musi indywidualnie zostać omówiony w kuźni w trakcie tworzenia marionetki, gdyż zapieczętowane części są integralnymi częściami kukiełki.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=千手操武]Senju Sōbu | Thousand Hands Manipulation Force[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/18kvd3w.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kugutsujutsu, Fūinjutsu, Technika pieczętująca[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]Impuls na odpieczętowanie
Standardowy na pieczętowanie[/row]
[row title=Zasięg]---[/row]
[row title=Wymagania]Fūinjutsu C[/row]
[description]Technika pozwala na pieczętowanie elementów kukiełki w niej samej, jak np. zapieczętowanie tysiąca drewnianych rąk w rozkładanych ramionach jak u Karasu. Ważną cechą jest to, że po odpieczętowaniu, elementy są na stałe przytwierdzone do marionetki, tak jakby były jej integralną częścią.

Po wykorzystaniu zapieczętowanego mechanizmu, jeżeli jest taka możliwość, można przy pomocy tej techniki zapieczętować mechanizm z powrotem.

[b]Specjalna zasada:[/b] Technika daje jedynie możliwość tworzenia zapieczętowanych mechanizmów. Każdy z nich musi indywidualnie zostać omówiony w kuźni w trakcie tworzenia marionetki, gdyż zapieczętowane części są integralnymi częściami kukiełki.[/description]

Tonde iru ningyō | Flying puppet 飛んでいる人形
KlasyfikacjaKugutsu no Jutsu, Przepływ Chakry
Pieczęcie---
Koszt---
ZasięgZasięg nici
Wymagania---
Technika pozwala marionetkarzowi na oderwanie kontrolowanej nićmi chakry kukiełki od gruntu i poruszanie się nią w powietrzu. Aby kukiełka mogła tego dokonać, jej Szybkość musi wynosić minimalnie 8.

Posiadając Specjalizację w Kugutsu no Jutsu wymagana Szybkość spada do 7.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=飛んでいる人形 ]Tonde iru ningyō | Flying puppet [/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/ej3klZ5.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kugutsu no Jutsu, Przepływ Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]---[/row]
[row title=Zasięg]Zasięg nici[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Technika pozwala marionetkarzowi na oderwanie kontrolowanej nićmi chakry kukiełki od gruntu i poruszanie się nią w powietrzu. Aby kukiełka mogła tego dokonać, jej Szybkość musi wynosić minimalnie 8.

[b]Posiadając Specjalizację w Kugutsu no Jutsu[/b] wymagana Szybkość spada do 7.[/description]
Ostatnio zmieniony 11 paź 2023, 15:10 przez Tora, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga B

Sōen: Karada no ugoki no konran | Puppet Performance: Body Move Disruption体の動きの混乱
KlasyfikacjaKugutsu no Jutsu, Kontrola Chakry
Pieczęcie---
KosztPłacimy tylko za Chakura no Ito
ZasięgZasięg Nici
WymaganiaSōen: Hitomi Gokū
UWAGA!Aby wykonać te technikę, przeciwnik musi być zaskoczony i nie spodziewać się tego ruchu!
Technika pozwalająca na podpięcie się nićmi do ciała przeciwnika, np kończyny i przez nagłe szarpnięcie, wykonanie jednego, niespodziewanego przez niego ruchu. Po jego wykonaniu, ofiara jest już świadoma kontroli i może próbować stawiać opór zgodnie z zasadami opisanymi w Sōen: Hitomi Gokū.
Jeżeli Ofiara posiada wyższy Refleks niż użytkownik, jest w stanie zareagować na tyle szybko, aby stawić opór. Wtedy marionetkarz musi posiadać Siłę o 2 większą, aby zmusić ofiarę do wykonaniu zaplanowanego ruchu.
Posiadając Specjalizację w Kugutsu no Jutsu wystarczy posiadać Siłę o 1 większą aby ofiara wykonała niekontrolowany ruch.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=体の動きの混乱]Sōen: Karada no ugoki no konran | Puppet Performance: Body Move Disruption[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/Wr25o5O.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kugutsu no Jutsu, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]Płacimy tylko za Chakura no Ito[/row]
[row title=Zasięg]Zasięg Nici[/row]
[row title=Wymagania]Sōen: Hitomi Gokū[/row]
[row title=UWAGA!][b][color=#FF0000]Aby wykonać te technikę, przeciwnik musi być zaskoczony i nie spodziewać się tego ruchu![/color][/b] [/row]
[description]Technika pozwalająca na podpięcie się nićmi do ciała przeciwnika, np kończyny i przez nagłe szarpnięcie, wykonanie jednego, niespodziewanego przez niego ruchu. Po jego wykonaniu, ofiara jest już świadoma kontroli i może próbować stawiać opór zgodnie z zasadami opisanymi w Sōen: Hitomi Gokū. 
Jeżeli Ofiara posiada wyższy Refleks niż użytkownik, jest w stanie zareagować na tyle szybko, aby stawić opór. Wtedy marionetkarz musi posiadać  Siłę o 2 większą, aby zmusić ofiarę do wykonaniu zaplanowanego ruchu.
[b]Posiadając Specjalizację w Kugutsu no Jutsu[/b] wystarczy posiadać Siłę o 1 większą aby ofiara wykonała niekontrolowany ruch.[/description]

Sureddo no Sakusei | Threads creationスレッドの作成
KlasyfikacjaKugutsu no Jutsu, Transformacja Kształtu
Pieczęcie---
KosztStandardowy E na turę (minimum 3) - za metr
Zasięg---
WymaganiaZnajomość Chakura no Ito
Technika ta pozwala na odczepienie nici chakry od palców Kuglarza i nadania im materialności bez pozbawiania ich niewidzialności. Ot - tworzy nici. Nie są one zbyt wytrzymałe i świadoma chęć ich uszkodzenia sprawia, że nikt z Siłą 5 lub większą nie będzie miał z tym najmniejszych problemów. Ci słabsi będą potrzebowali chwili by sobie z nimi poradzić. Mimo to są wytrzymałe na tyle, by ich niechcący nie uszkodzić. Nici te muszą zostać wyposażone w odpowiednią ilość chakry równą tej, jaką chcemy by istniały. Dla potrzeb fabularnych zakłada się, że 1 dzień pozbawiony walki, a zatem tur trwających chwilę to koszt dziesięciokrotny mogący zostać zakończony "wcześniej", jeśli MG uzna taką potrzebę ze względu na zmieniającą się sytuację fabularną.

Posiadając rangę S w Kugutsu no Jutsu możemy przyczepić nici do innego żywego organizmu. Zaczynają one wówczas pobierać chakrę od celu w ilościach na tyle znikomych, że organizm nie odczuwa spadku chakry. Zmniejsza on jednak możliwości regeneracyjne chakry w czasie odpoczynku o 3/4 (1/2 dla osób z atutem Regeneracjąa Chakry).
Średni ZwójKamaboko Gonpachiro
Średni Zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=スレッドの作成]Sureddo no Sakusei | Threads creation[/title]
[pic rank=B zwoj=2]https://i.imgur.com/pPAmAXd.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kugutsu no Jutsu, Transformacja Kształtu[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]Standardowy E na turę (minimum 3) - za metr[/row]
[row title=Zasięg]---[/row]
[row title=Wymagania]Znajomość Chakura no Ito[/row]
[description]Technika ta pozwala na odczepienie nici chakry od palców Kuglarza i nadania im materialności bez pozbawiania ich niewidzialności. Ot - tworzy nici. Nie są one zbyt wytrzymałe i świadoma chęć ich uszkodzenia sprawia, że nikt z Siłą 5 lub większą nie będzie miał z tym najmniejszych problemów. Ci słabsi będą potrzebowali chwili by sobie z nimi poradzić. Mimo to są wytrzymałe na tyle, by ich niechcący nie uszkodzić. Nici te muszą zostać wyposażone w odpowiednią ilość chakry równą tej, jaką chcemy by istniały. Dla potrzeb fabularnych zakłada się, że 1 dzień pozbawiony walki, a zatem tur trwających chwilę to koszt dziesięciokrotny mogący zostać zakończony "wcześniej", jeśli MG uzna taką potrzebę ze względu na zmieniającą się sytuację fabularną.

[b]Posiadając rangę S w Kugutsu no Jutsu[/b] możemy przyczepić nici do innego żywego organizmu. Zaczynają one wówczas pobierać chakrę od celu w ilościach na tyle znikomych, że organizm nie odczuwa spadku chakry. Zmniejsza on jednak możliwości regeneracyjne chakry w czasie odpoczynku o 3/4 (1/2 dla osób z atutem Regeneracjąa Chakry).[/description]
Ostatnio zmieniony 09 kwie 2023, 14:27 przez Tora, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga A

Hitokugutsu | Human Puppets人傀儡
KlasyfikacjaKugutsu no Jutsu, Kinjutsu
Pieczęcie---
KosztOśmiokrotny
ZasięgDotykowy
WymaganiaSennin Kugutsu no Jutsu
Technika ta służy do dobijania nieprzytomnych przeciwników lub zamiany już martwych w marionetki. Gdy przeciwnik jest zupełnie unieszkodliwiony, możemy użyć na nim tej techniki, niszcząc jego ciało i pozostawiając same kości. Następnie wokół tych kości możemy stworzyć kukiełkę. Kukiełka ta posiada wszystkie Jutsu, które ofiara znała za życia, poza tymi, które wymagały od niej ciała - jak na przykład Dōjutsu, techniki klonujące. Oznacza to, że może wykorzystywać Kekkei Genkai, techniki Hiden czy Kekkei Tōta, które ciała nie wymagają. Lalka posiada statystykę Kontroli Chakry oraz zachowuje chakrę, którą miała za życia. By wykorzystywać techniki tą kukiełką, musimy wiedzieć, że ofiara posiadała je za życia. Kukiełka nie może posiadać jutsu wspomagających ani innych wspomagań. Do kontroli ludzkiej kukiełki potrzeba 10 nici chakry. Jest to technika tabu wśród kuglarzy i jedyny zwój z tą techniką posiada głowa Kugutsutsukai.

By móc nauczyć się tej techniki należy uzyskać zgodę lidera. Taka osoba jest też odnotowywana w archiwach organizacji. Każdy kto zna tą technikę, a nie uzyskał zgody głowy ugrupowania, uchodzi za wygnańca, zdrajcę i osobę skrajnie niebezpieczną.

Posiadając specjalizację w Kugutsu no Jutsu wystarczy 5 nici do kontroli takiej lalki.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=人傀儡]Hitokugutsu | Human Puppets[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/Vd1tOG8.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kugutsu no Jutsu, Kinjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]Ośmiokrotny[/row]
[row title=Zasięg]Dotykowy[/row]
[row title=Wymagania]Sennin Kugutsu no Jutsu[/row]
[description]Technika ta służy do dobijania nieprzytomnych przeciwników lub zamiany już martwych w marionetki. Gdy przeciwnik jest zupełnie unieszkodliwiony, możemy użyć na nim tej techniki, niszcząc jego ciało i pozostawiając same kości. Następnie wokół tych kości możemy stworzyć kukiełkę. Kukiełka ta posiada wszystkie Jutsu, które ofiara znała za życia, poza tymi, które wymagały od niej ciała - jak na przykład Dōjutsu. Oznacza to, że może wykorzystywać Kekkei Genkai, techniki Hiden czy Kekkei Tōta, które ciała nie wymagają. Lalka posiada statystykę Kontroli Chakry oraz zachowuje chakrę, którą miała za życia. By wykorzystywać techniki tą kukiełką, musimy wiedzieć, że ofiara posiadała je za życia. Do kontroli ludzkiej kukiełki potrzeba 10 nici chakry. Jest to technika tabu wśród kuglarzy i jedyny zwój z tą techniką posiada głowa Kugutsutsukai. 

By móc nauczyć się tej techniki należy uzyskać zgodę lidera. Taka osoba jest też odnotowywana w archiwach organizacji. Każdy kto zna tą technikę, a nie uzyskał zgody głowy ugrupowania, uchodzi za wygnańca, zdrajcę i osobę skrajnie niebezpieczną.

[b]Posiadając specjalizację w Kugutsu no Jutsu[/b] wystarczy 5 nici do kontroli takiej lalki.[/description]

Pureiyā to pōn | Player and pawnプレイヤーとポーン
KlasyfikacjaKugutsu no Jutsu, Technika czasoprzestrzenna
Pieczęcie---
KosztStandardowy
ZasięgZasięg Nici
WymaganiaAktywne Chakura no Ito, pełna kontrola nad celem w przypadku połączenia z Soen: Hitomi Goku
Technika ta pozwala na zamienienie miejscem dwóch celów, do których podłączone są nici chakry. Rzecz jasna uwzględnia to również kuglarza. Pozwala to więc na zamianę kuglarza z jego kukiełkami, przedmiotami do których podłączy swoje nici czy np. dwóch kukiełek ze sobą. W przypadku łączenia z Soen: Hitomi Goku w wymianę wliczeni są też sojusznicy nie opierający się działaniu techniki czy przeciwnicy których siła nie pozwala im się opierać tej technice. Każda taka zmiana miejsc to koszt standardowy od jednej zamiany. Zamiana zajmuje jednak drobną chwilę, trwającą około 2 sekund. Trudno więc wykorzystać ją do unikania nagłych i niespodziewanych ataków
Wielki Zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=プレイヤーとポーン]Pureiyā to pōn | Player and pawn[/title]
[pic rank=A zwoj=2]https://i.imgur.com/c6cZr3d.gif[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kugutsu no Jutsu, Technika czasoprzestrzenna[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]Zasięg Nici[/row]
[row title=Wymagania]Aktywne Chakura no Ito, pełna kontrola nad celem w przypadku połączenia z Soen: Hitomi Goku[/row]
[description]Technika ta pozwala na zamienienie miejscem dwóch celów, do których podłączone są nici chakry. Rzecz jasna uwzględnia to również kuglarza. Pozwala to więc na zamianę kuglarza z jego kukiełkami, przedmiotami do których podłączy swoje nici czy np. dwóch kukiełek ze sobą. W przypadku łączenia z Soen: Hitomi Goku w wymianę wliczeni są też sojusznicy nie opierający się działaniu techniki czy przeciwnicy których siła nie pozwala im się opierać tej technice. Każda taka zmiana miejsc to koszt standardowy od jednej zamiany. Zamiana zajmuje jednak drobną chwilę, trwającą około 2 sekund. Trudno więc wykorzystać ją do unikania nagłych i niespodziewanych ataków[/description]

Sōen: Hitomi Gokū | Puppet Performance: Skilful Achievement with a Human Body操演・人身冴功
KlasyfikacjaKugutsu no Jutsu
PieczęcieTygrys -> Konfrontacja
KosztPłacimy tylko za Chakura no Ito
ZasięgTaki sam jak w Chakura no Ito
WymaganiaChakura no Ito
Technika ta pozwala podłączyć nici chakry do innej, żywej osoby. Docelowo do towarzysza, który pozwala nam sobą sterować. Pozwala to poruszać nim gdy jego ruchy są w jakiś sposób ograniczone lub wspomagać go w obronie. Dzięki temu towarzysz może skupić się na ataku, gdy to my wykonujemy jego ciałem wszelkie manewry obronne, drastycznie zwiększając czas reakcji. Możemy skupić się też na tym samym, co robi osoba sterowana, np. dodając dodatkowy impet do uderzenia, tym samym zwiększając jego siłę. Do sterowania ludźmi potrzeba wszystkich 10 nici.

Posiadając Sennina Kugutsu no Jutsu możliwe staje się podłączenie nici do opierającego się celu, na przykład przeciwnika i ograniczenie mu ruchów lub wręcz sterowanie nim. Jest to kwestia tego, kto posiada większą Siłę. By móc swobodnie kontrolować przeciwnika, musimy mieć Siłę o 4 większą od niego. Przy Sile większej o 3, jesteśmy w stanie całkowicie go unieruchomić, przy Sile większej o 2, ograniczyć jego ruchy. Przy Sile większej o 1 bądź równej lub niższej, przeciwnik będzie odczuwał co najwyżej drobny dyskomfort.
Posiadając Specjalizację w Kugutsu no Jutsu pełną kontrolę nad przeciwnikiem uzyskujemy, gdy Siła jest większa o 3, unieruchomienie przy Sile większej o 2, ograniczenie ruchów przy Sile większej o 1 lub równej, a jeśli Siła Kuglarza jest niższa, to przeciwnik odczuje jedynie dyskomfort.
Technika pozwala także na manipulowanie martwymi, bądź nieprzytomnymi ciała niczym marionetkami. Każde ciało liczy się jako jedna zwykła kukiełka do limitu kontrolowanej ilości. Statystyki Ciała takie jak Siła, Wytrzymałość i Szybkość pozostają takie same.
Średni zwój---
Średni zwój---
Średni zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=操演・人身冴功]Sōen: Hitomi Gokū | Puppet Performance: Skilful Achievement with a Human Body[/title]
[pic rank=A zwoj=3]https://i.imgur.com/var5xKS.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kugutsu no Jutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]Tygrys -> Konfrontacja[/row]
[row title=Koszt]Płacimy tylko za Chakura no Ito[/row]
[row title=Zasięg]Taki sam jak w Chakura no Ito[/row]
[row title=Wymagania]Chakura no Ito[/row]
[description]Technika ta pozwala podłączyć nici chakry do innej, żywej osoby. Docelowo do towarzysza, który pozwala nam sobą sterować. Pozwala to poruszać nim gdy jego ruchy są w jakiś sposób ograniczone lub wspomagać go w obronie. Dzięki temu towarzysz może skupić się na ataku, gdy to my wykonujemy jego ciałem wszelkie manewry obronne, drastycznie zwiększając czas reakcji. Możemy skupić się też na tym samym, co robi osoba sterowana, np. dodając dodatkowy impet do uderzenia, tym samym zwiększając jego siłę. Do sterowania ludźmi potrzeba wszystkich 10 nici.

[b]Posiadając Sennina Kugutsu no Jutsu[/b] możliwe staje się podłączenie nici do opierającego się celu, na przykład przeciwnika i ograniczenie mu ruchów lub wręcz sterowanie nim. Jest to kwestia tego, kto posiada większą Siłę. By móc swobodnie kontrolować przeciwnika, musimy mieć Siłę o 4 większą od niego. Przy Sile większej o 3, jesteśmy w stanie całkowicie go unieruchomić, przy Sile większej o 2, ograniczyć jego ruchy. Przy Sile większej o 1 bądź równej lub niższej, przeciwnik będzie odczuwał co najwyżej drobny dyskomfort.
[b]Posiadając Specjalizację w Kugutsu no Jutsu[/b] pełną kontrolę nad przeciwnikiem uzyskujemy, gdy Siła jest większa o 3, unieruchomienie przy Sile większej o 2, ograniczenie ruchów przy Sile większej o 1 lub równej, a jeśli Siła Kuglarza jest niższa, to przeciwnik odczuje jedynie dyskomfort.[/description]
[description]Technika pozwala także na manipulowanie martwymi, bądź nieprzytomnymi ciała niczym marionetkami. Każde ciało liczy się jako jedna zwykła kukiełka do limitu kontrolowanej ilości. Statystyki Ciała takie jak Siła, Wytrzymałość i Szybkość pozostają takie same.[/description]
Ostatnio zmieniony 15 gru 2022, 15:45 przez Tora, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga S

Chakurabōru | Chakra Ballチャクラボール
KlasyfikacjaKugutsu no Jutsu, Przepływ Chakry
Pieczęcie---
KosztStandardowy B za marionetkę na turę
Zasięg250 metrów
WymaganiaChakura no Ito
Unikatowa technika władców marionetek wywodząca się od osób, jakie to były w stanie kontrolować ich twory bez potrzebny używania do tego nici chakry. Polega ona kompletnie i wyłącznie na tym. Użytkownik poprzez użycie tej techniki jest w stanie kontrolować swoje kukły, poprzez umieszczenie w nich kuli chakry i sterując od tego momentu nimi myślami. Z tak włożonej kuli wychodzą odpowiednie nici chakry łapiące kukiełki od ich wnętrza, co pozwala na manipulację taką kukiełką bez utraty jej zwinności w najmniejszym stopniu. Efektywnie technika ta niweluje wady nici chakry i sprawia, że niemożliwe jej przerwanie kontroli użytkownika nad kukłą.

Ma to jednak swoje ograniczenia. Jednym z nich jest fakt, że dalej jest limit kukiełek jakie można w ten sposób kontrolować. Ilość kukiełek kontrolowana w ten sposób jest zależna od Refleksu i jest trzykrotnością ilości kukiełek jaką użytkownik może bazowo kontrolować. Tak jak zasięg na jaki możemy je kontrolować jest ogromny, tak technika nie sprawia że widzimy oczyma kukły. Użytkownik więc musi posiadać inne zdolności jakie pozwalałby mu na dojrzenie tego co jest wokół tak daleko wysłanej kukły. Z tego powodu, najwygodniej dalej jest mieć je jednak w zasięgu wzroku. Taka zdalna kontrola też czyni reakcję kukieł nieznacznie szybszymi, dopóki są one w zasięgu wzroku użytkownika. Tak długo jak użytkownik przelewa chakrę do takiej marionetki, tak długo jest w stanie nią kontrolować. Jeżeli jednak przestanie to robić, połączenie z kulą chakry znika i musi ją własnoręcznie odzyskać. To samo dzieje się w przypadku, kiedy kukła wyjdzie poza zasięg techniki.

Posiadając Sennina Kugutsu no Jutsu kula chakry nie znika kompletnie po zaprzestaniu działania techniki i można wznowić kontrolę nad kukłą w ciągu 5 tur od zaprzestania nad nią kontroli.
Posiadając Specjalizację w Kugutsu no Jutsu można kontrolować sześciokrotną ilość kukiełek jaką użytkownik może bazowo kontrolować.
Wielki zwójOkami
Wielki zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=チャクラボール]Chakurabōru | Chakra Ball[/title]
[pic rank=S zwoj=2]https://cdn.discordapp.com/attachments/1135312559541596204/1143217086303313931/pobrane_1.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kugutsu no Jutsu, Przepływ Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]Standardowy B za marionetkę na turę[/row]
[row title=Zasięg]250 metrów[/row]
[row title=Wymagania]Chakura no Ito[/row]
[description]Unikatowa technika władców marionetek wywodząca się od osób, jakie to były w stanie kontrolować ich twory bez potrzebny używania do tego nici chakry. Polega ona kompletnie i wyłącznie na tym. Użytkownik poprzez użycie tej techniki jest w stanie kontrolować swoje kukły, poprzez umieszczenie w nich kuli chakry i sterując od tego momentu nimi myślami. Z tak włożonej kuli wychodzą odpowiednie nici chakry łapiące kukiełki od ich wnętrza, co pozwala na manipulację taką kukiełką bez utraty jej zwinności w najmniejszym stopniu. Efektywnie technika ta niweluje wady nici chakry i sprawia, że niemożliwe jej przerwanie kontroli użytkownika nad kukłą.

Ma to jednak swoje ograniczenia. Jednym z nich jest fakt, że dalej jest limit kukiełek jakie można w ten sposób kontrolować. Ilość kukiełek kontrolowana w ten sposób jest zależna od Refleksu i jest trzykrotnością ilości kukiełek jaką użytkownik może bazowo kontrolować. Tak jak zasięg na jaki możemy je kontrolować jest ogromny, tak technika nie sprawia że widzimy oczyma kukły. Użytkownik więc musi posiadać inne zdolności jakie pozwalałby mu na dojrzenie tego co jest wokół tak daleko wysłanej kukły. Z tego powodu, najwygodniej dalej jest mieć je jednak w zasięgu wzroku. Taka zdalna kontrola też czyni reakcję kukieł nieznacznie szybszymi, dopóki są one w zasięgu wzroku użytkownika. Tak długo jak użytkownik przelewa chakrę do takiej marionetki, tak długo jest w stanie nią kontrolować. Jeżeli jednak przestanie to robić, połączenie z kulą chakry znika i musi ją własnoręcznie odzyskać. To samo dzieje się w przypadku, kiedy kukła wyjdzie poza zasięg techniki.

[b]Posiadając Sennina Kugutsu no Jutsu[/b] kula chakry nie znika kompletnie po zaprzestaniu działania techniki i można wznowić kontrolę nad kukłą w ciągu 5 tur od zaprzestania nad nią kontroli.
[b]Posiadając Specjalizację w Kugutsu no Jutsu[/b] można kontrolować sześciokrotną ilość kukiełek jaką użytkownik może bazowo kontrolować.[/description]
Ostatnio zmieniony 09 wrz 2023, 19:47 przez Sabataya Shuten, łącznie zmieniany 4 razy.
Zablokowany

Wróć do „Klany i organizacje”