• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Kumojin Ichizoku

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Kumojin Ichizoku

Kumojin Ichizoku | Kumojin Clan蜘人一族
Przynależność Sakuragakure no Sato
Powstały w wyniku eksperymentów jednego z Legendarnych Sanninów Liścia klan od samego początku związany był z Otogakure aż do czasów zniszczenia tej osady przez Hachibiego. Z czasem jednak mutacje genetyczne, które dodały im dodatkowe pary rąk i trzecie oko stały się genami dominującymi, sprawiając, że z kilku eksperymentów Orochimaru stali się pełnoprawnym klanem. Teraz, po zniszczeniu ich domu, zdecydowali się wesprzeć byłą Uzukage w Sakuragakure no Sato dorzucając swoje dodatkowe pary rąk do pomocy w zachowaniu równowagi i pokoju na świecie.
Historia
Początki tego klanu sięgają czasów około Czwartej Światowej Wojny Shinobi. Wtedy też jeden z członków tego rodu należał do najbardziej zaufanych ludzi założyciela Otogakure - Orochimaru. Na przestrzeni wieków informacje o tej osobie jednak zaginęły, ale część dumy klanowej została. Do czasów Największej Wojny Światowej Shinobi ród ten rósł w siłę w Ukrytym Dźwięku, aż nie spadł na nich kataklizm w postaci Ośmioogoniastego. Ogoniasta Bestia zrównała osadę z ziemią, a rodzina Lud Pająków musiał szukać sobie nowego domu. Tym okazało się Sakuragakure.
Ważne informacje
  1. Oficjalnie nazywa się ich Ludem Pająków - Kumojin. Nie posiadają jednak konkretnego klanowego nazwiska.
  2. Klan nie posiada oficjalnego lidera.
  3. Niemal cały klan osiedlił się w Sakuragakure no Sato, choć znajdzie się kilku samotników w innych miejscach na świecie.
  4. Hiden tego klanu nosi nazwę Kumo no Jutsu.
Zdolności
Klan stworzony pierwotnie z celem na bycie nowymi ciałami Orochimaru został genetycznie zmodyfikowany tak, by jak najlepiej przysłużyć się temu nukeninowi z Konohy. Zakres ich zdolności oraz Kumo no Jutsu obejmuje:
  1. Dodatkowe ręce - Członkowie tego klanu posiadają trzy pary rąk co sprawia, że mogą korzystać z wielu broni jednocześnie bez większych problemów, a także składać większą liczbę pieczęci na raz - oznacza to że jutsu składające się z 12 pieczęci, składają w 4 "Paczkach" po 3 pieczęci. Wciąż muszą jednak zachować ich kolejność czyli zamiast 1 -> 2 -> 3 itd. robia 123 -> 456 -> 789 itd.
  2. Trzecie oko - Na ich czole znajduje się trzecie oko, którego skuteczność oraz precyzja nie ustępuje pozostałym, a nawet wspomaga je. Sprawia to, że korzystając ze wszystkich trzech, łatwiej im obserwować świat .
  3. Pajęcza sieć - Poprzez zmieszanie własnych płynów ustrojowych z chakrą, Kumojin są w stanie produkować niesamowicie lepką, wytrzymałą i elastyczną pajęczą sieć. Zwykła broń będzie miała ogromny problem z jej przecięciem i dopiero broń lub ataki oparte na chakrze, sobie z nią poradzą.
  4. Złota skorupa - Przeżuwając własną sieć członek Kumojin jest w stanie zmienić ją w złoty płyn, który po kontakcie z powietrzem szybko twardnieje do poziomu stali, zyskując przy tym odporność na ataki chakrą. Pozwala to na tworzenie zabójczych broni czy pokrycie swojego ciała złotą zbroją.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga E

E
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga D

D
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga C

Kumo Mayu | Spider Cocoon蜘蛛繭
KlasyfikacjaKumo no Jutsu, Kontrola Chakry, Transformacja kształtu
PieczęcieWół → Tygrys → Małpa → Baran → Wół
KosztStandardowy
Zasięg10 m
Wymagania-
Technika polega na uwięzieniu przeciwnika w kokonie z pajęczej sieci, unieruchomieniu go i odsłonięciu na wszystkie ataki (ze względu na brak możliwości bloku czy uniku). Lepkość powstaje dzięki temu, że członek klanu Kumojin miesza swoją czakrę z płynem ustrojowym. Technika jest na tyle wyrafinowana, że nawet po opuszczeniu ciała rzucającego jutsu czakra nadal będzie płynąć przez sieć i trzymać przeciwnika na miejscu.

Wpierw odpowiednia pajęczyna jest wystrzeliwana w kierunku wroga, który musi być złapany przez chociażby jej kawałek. Gdy to nastąpi to reszta sieci oplata się w tym samym czasie dookoła oponenta niczym giętka, wytrzymała linka. Odpowiednio silna osoba (co najmniej z poziomem siły 6) jest w stanie spróbować wydostać się z niej samodzielnie. W innych przypadkach będzie potrzebna pomoc osób trzecich. Złapana w technikę istota pozostanie w kokonie na okres 2 tur, po których sieć odpada.

Posiadają Specjalizację w Kumo no Jutsu wymóg siły ofiary do wydostania się wzrasta do 7.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=蜘蛛繭]Kumo Mayu | Spider Cocoon[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/teAHr8I.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kumo no Jutsu, Kontrola Chakry, Transformacja kształtu[/row]
[row title=Pieczęcie]Wół → Tygrys → Małpa → Baran → Wół[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]10 m[/row]
[row title=Wymagania]-[/row]
[description]Technika polega na uwięzieniu przeciwnika w kokonie z pajęczej sieci, unieruchomieniu go i odsłonięciu na wszystkie ataki (ze względu na brak możliwości bloku czy uniku). Lepkość powstaje dzięki temu, że członek klanu Kumojin miesza swoją czakrę z płynem ustrojowym. Technika jest na tyle wyrafinowana, że nawet po opuszczeniu ciała rzucającego jutsu czakra nadal będzie płynąć przez sieć i trzymać przeciwnika na miejscu.

Wpierw odpowiednia pajęczyna jest wystrzeliwana w kierunku wroga, który musi być złapany przez chociażby jej kawałek. Gdy to nastąpi to reszta sieci oplata się w tym samym czasie dookoła oponenta niczym giętka, wytrzymała linka. Odpowiednio silna osoba (co najmniej z poziomem siły 6) jest w stanie spróbować wydostać się z niej samodzielnie. W innych przypadkach będzie potrzebna pomoc osób trzecich. Złapana w technikę istota pozostanie w kokonie na okres 2 tur, po których sieć odpada.

[b]Posiadają Specjalizację w Kumo no Jutsu[/b] wymóg siły ofiary do wydostania się wzrasta do 7.[/description]

Kumo Sōka | Spider Web Flower蜘蛛巣花
KlasyfikacjaKumo no Jutsu, Transformacja Kształtu
PieczęcieZając → Smok → Ptak → Szczur → Zając
KosztStandardowy za każdą serię pocisków
Zasięg20m zasięg wystrzału
2m średnicy
Wymagania-
Zostaje tworzona w ustach użytkownika sieć, działająca niczym swoisty pocisk. Shinobi wypuszcza cienką pajęczynę, która jest tworzona w ułamku sekundy po złożeniu pieczęci. Po trafieniu wyrzuca wroga do tyłu z możliwością przybicia go do dowolnej nawierzchni. Jej szybkość większa szanse na złapanie przeciwnika, a do tego technika ta jest przydatna na wielu oponentów. Każdy przeciwnik dzięki tej technice, może zostać przyklejony błyskawicznie do czegokolwiek, co się za nim znajduje . Do samodzielnego, fizycznego wydostania się z tej techniki musimy mieć atrybut siły na co najmniej poziomie 6. Bazowo ninja może wystrzelić do 5 pocisków jeden po drugim.

Posiadając rangę A w Kumo no Jutsu możemy kosztem standardowym utworzyć 7 pocisków z pajęczyny.
Posiadając rangę S w Kumo no Jutsu możemy kosztem standardowym utworzyć 10 pocisków z pajęczyny.
Posiadając Sennina w Kumo no Jutsu możemy lekko nagiąć trajektorię lotu sieci. Nie zmieni się ona całkowicie, jednak będzie można nakierować ją w odpowiednią stronę pod większym kątem. Można przyjąć, że można skorygować tor lotu pocisku o 1 metr na każde 10 metrów zasięgu.
Posiadając Specjalizację w Kumo no Jutsu wymóg siły ofiary do wydostania się wzrasta do 7.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=蜘蛛巣花]Kumo Sōka | Spider Web Flower[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/ecuZsgk.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kumo no Jutsu, Transformacja Kształtu[/row]
[row title=Pieczęcie]Zając → Smok → Ptak → Szczur → Zając[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za każdą serię pocisków[/row]
[row title=Zasięg]20m zasięg wystrzału
2m średnicy[/row]
[row title=Wymagania]-[/row]
[description]Zostaje tworzona w ustach użytkownika sieć, działająca niczym swoisty pocisk. Shinobi wypuszcza cienką pajęczynę, która jest tworzona w ułamku sekundy po złożeniu pieczęci. Po trafieniu wyrzuca wroga do tyłu z możliwością przybicia go do dowolnej nawierzchni. Jej szybkość większa szanse na złapanie przeciwnika, a do tego technika ta jest przydatna na wielu oponentów. Każdy przeciwnik dzięki tej technice, może zostać przyklejony błyskawicznie do czegokolwiek, co się za nim znajduje . Do samodzielnego, fizycznego wydostania się z tej techniki musimy mieć atrybut siły na co najmniej poziomie 6. Bazowo ninja może wystrzelić do 5 pocisków jeden po drugim.

[b]Posiadając rangę A w Kumo no Jutsu[/b] możemy kosztem standardowym utworzyć 7 pocisków z pajęczyny.
[b]Posiadając rangę S w Kumo no Jutsu[/b] możemy kosztem standardowym utworzyć 10 pocisków z pajęczyny.
[b]Posiadając Sennina w Kumo no Jutsu[/b] możemy lekko nagiąć trajektorię lotu sieci. Nie zmieni się ona całkowicie, jednak będzie można nakierować ją w odpowiednią stronę pod większym kątem. Można przyjąć, że można skorygować tor lotu pocisku o 1 metr na każde 10 metrów zasięgu.
[b]Posiadając Specjalizację w Kumo no Jutsu[/b] wymóg siły ofiary do wydostania się wzrasta do 7.[/description]
Ostatnio zmieniony 29 sie 2022, 18:50 przez Tora, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga B

Kumo Nenkin | Spider Sticky Gold蜘蛛粘金
KlasyfikacjaKumo no Jutsu, Transformacja kształtu
PieczęciePtak → Baran → Szczur → Dzik → Zając → Baran → Dzik
KosztStandardowy za każdą broń
Zasięg---
Wymagania---
Znający Kumo no Jutsu wykorzystuje tą technikę do stworzenia specjalnej broni, którą wykorzystuje do swojego stylu walki. Materiał twardnieje jak stal w zetknięciu z powietrzem, lecz użytkownik może ją w każdej chwili przekształcić.

Każda wytworzona w tej sposób broń jest porównywalną wytrzymałością oraz ostrością co stalowy rynsztunek tego samego rodzaju. Musi ona także nie przekraczać rozmiaru tradycyjnego uzbrojenia. Po utracie koncentracji shinobiego cały twór rozpadnie się, lecz dopóki użytkownik posiada chakrę to może wykreować nowy egzemplarz.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=蜘蛛粘金]Kumo Nenkin | Spider Sticky Gold[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/EMDlk6i.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kumo no Jutsu, Transformacja kształtu[/row]
[row title=Pieczęcie]Ptak → Baran → Szczur → Dzik → Zając → Baran → Dzik[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za każdą broń[/row]
[row title=Zasięg]---[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Znający Kumo no Jutsu wykorzystuje tą technikę do stworzenia specjalnej broni, którą wykorzystuje do swojego stylu walki. Materiał twardnieje jak stal w zetknięciu z powietrzem, lecz użytkownik może ją w każdej chwili przekształcić.

Każda wytworzona w tej sposób broń jest porównywalną wytrzymałością oraz ostrością co stalowy rynsztunek tego samego rodzaju. Musi ona także nie przekraczać rozmiaru tradycyjnego uzbrojenia. Po utracie koncentracji shinobiego cały twór rozpadnie się, lecz dopóki użytkownik posiada chakrę to może wykreować nowy egzemplarz.[/description]

Kumo Sōkei | Spider Web Area蜘蛛巣域
KlasyfikacjaKumo no Jutsu, Transformacja kształtu
PieczęcieZając → Wół → Wąż → Zając → Tygrys → Pies → Ptak
KosztPodwójny
ZasięgPajęczyny o kształcie koła o średnicy 15 m
Wymagania-
Ninja może wysyłać za pomocą swojej czakry pajęcze sieci, aby natychmiast wykryć wszelkie podejścia przeciwników, którzy ją dotknęli (działa to podobnie na zasadzie sensora, lecz jedynie w przypadku fizycznego kontaktu z chakrową pajęczyną). Są one rozłożone w bardzo wielu miejscach, więc użytkownik może wyczuć nawet najmniejsze zakłócenia. Choć linki są cienkie to zarazem niezwykle wytrzymałe. Technika ta jest szczególnie przydatna na terytorium wroga, umożliwiając shinobi odpoczynek, a tym samym możliwości pozostania nadal na straży. Sieci mogą być też montowane pomiędzy dwoma punktami na wysokości takimi jak drzewa, budynki czy skały. Użytkownik musi mieć stały kontakt fizyczny z siecią, aby ta zachowała niezwykłe właściwości, przy czym wystarczy do tego dowolna część ciała.

Posiadając rangę A w Kumo no Jutsu średnica koła sieci wrasta do 20 m.
Posiadając rangę S w Kumo no Jutsu średnica koła sieci wrasta do 25 m, a ilość wymaganych pieczęci zawiera się w trzech pierwszych znakach.
Posiadając Sennina w Kumo no Jutsu rozstawiona pajęczyna jest niezwykle dobrze zamaskowana dzięki chakrowym właściwościom, toteż gołym okiem nie da się jej tak łatwo zauważyć. Do dojrzenia zakamuflowanej sieci potrzebny jest Refleks na co najmniej poziomie 8. Drugą opcją jest użycie dojutsu takiego jak Byakugan lub Tsūjitegan.
Posiadając Specjalizację w Kumo no Jutsu Można pominąć trzy pierwsze pieczęci (łączy się z bonusem za rangę S). Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=蜘蛛巣域]Kumo Sōkei | Spider Web Area[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/jv1YPje.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kumo no Jutsu, Transformacja kształtu[/row]
[row title=Pieczęcie]Zając → Wół → Wąż → Zając → Tygrys → Pies → Ptak[/row]
[row title=Koszt]Podwójny[/row]
[row title=Zasięg]Pajęczyny o kształcie koła o średnicy 15 m[/row]
[row title=Wymagania]-[/row]
[description]Ninja może wysyłać za pomocą swojej czakry pajęcze sieci, aby natychmiast wykryć wszelkie podejścia przeciwników, którzy ją dotknęli (działa to podobnie na zasadzie sensora, lecz jedynie w przypadku fizycznego kontaktu z chakrową pajęczyną). Są one rozłożone w bardzo wielu miejscach, więc użytkownik może wyczuć nawet najmniejsze zakłócenia. Choć linki są cienkie to zarazem niezwykle wytrzymałe. Technika ta jest szczególnie przydatna na terytorium wroga, umożliwiając shinobi odpoczynek, a tym samym możliwości pozostania nadal na straży. Sieci mogą być też montowane pomiędzy dwoma punktami na wysokości takimi jak drzewa, budynki czy skały. Użytkownik musi mieć stały kontakt fizyczny z siecią, aby ta zachowała niezwykłe właściwości, przy czym wystarczy do tego dowolna część ciała.

[b]Posiadając rangę A w Kumo no Jutsu[/b] średnica koła sieci wrasta do 20 m.
[b]Posiadając rangę S w Kumo no Jutsu[/b] średnica koła sieci wrasta do 25 m, a ilość wymaganych pieczęci zawiera się w trzech pierwszych znakach.
[b]Posiadając Sennina w Kumo no Jutsu[/b] rozstawiona pajęczyna jest niezwykle dobrze zamaskowana dzięki chakrowym właściwościom, toteż gołym okiem nie da się jej tak łatwo zauważyć. Do dojrzenia zakamuflowanej sieci potrzebny jest Refleks na co najmniej poziomie 8. Drugą opcją jest użycie dojutsu takiego jak Byakugan lub Tsūjitegan.
[b]Posiadając Specjalizację w Kumo no Jutsu[/b] Można pominąć trzy pierwsze pieczęci (łączy się z bonusem za rangę S). Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.[/description]
Ostatnio zmieniony 31 paź 2023, 16:45 przez Tora, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga A

Kumo Shibari | Spider Bind蜘蛛縛り
KlasyfikacjaKumo no Jutsu, Transformacja Kształtu
PieczęciePies → Ptak → Baran → Ptak → Baran → Wąż → Pies → Zając → Baran → Małpa
KosztPodwójny
Zasięg10m zasięg wystrzału
5m średnicy
Wymagania-
Po zebraniu pajęczyny w ustach, użytkownik wypluwa ją tworząc gigantyczną sieć wokół ofiar. Technika staje się gigantycznym więzieniem z którego trudno uciec normalnymi metodami, ponieważ przez pajęczynę przepływa czakra rzucającego jutsu. By zniszczyć kopułę wymagana jest siła na poziomie minimum 8 bądź technika rangi A. Może też pomóc wielokrotny atak w to samo miejsce.

Posiadając rangę S w Kumo no Jutsu swoista bariera może być wystrzelona w powietrze do schwytania wielkiej ilości wrogów, przy czym średnica tego tworu wzrasta o kolejne 5 metrów.
Posiadają Sennina w Kumo no Jutsu użytkownik jest w stanie naprawiać uszkodzenia wyrządzane kopule. W tym celu musi dotykać jedną ręką kopuły. Koszty regeneracji ocenia MG i są zależne od poziomu zniszczeń.
Posiadają Specjalizację w Kumo no Jutsu ilość pieczęci potrzebnych do użycia techniki spada o połowę.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=蜘蛛縛り]Kumo Shibari | Spider Bind[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/Dm4co7G.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kumo no Jutsu, Transformacja Kształtu[/row]
[row title=Pieczęcie]Pies → Ptak → Baran → Ptak → Baran → Wąż → Pies → Zając → Baran → Małpa[/row]
[row title=Koszt]Podwójny[/row]
[row title=Zasięg]10m zasięg wystrzału
5m średnicy[/row]
[row title=Wymagania]-[/row]
[description]Po zebraniu pajęczyny w ustach, użytkownik wypluwa ją tworząc gigantyczną sieć wokół ofiar. Technika staje się gigantycznym więzieniem z którego trudno uciec normalnymi metodami, ponieważ przez pajęczynę przepływa czakra rzucającego jutsu. By zniszczyć kopułę wymagana jest siła na poziomie minimum 8 bądź technika rangi A. Może też pomóc wielokrotny atak w to samo miejsce. 

[b]Posiadając rangę S w Kumo no Jutsu[/b] swoista bariera może być wystrzelona w powietrze do schwytania wielkiej ilości wrogów, przy czym średnica tego tworu wzrasta o kolejne 5 metrów.
[b]Posiadają Sennina w Kumo no Jutsu[/b] użytkownik jest w stanie naprawiać uszkodzenia wyrządzane kopule. W tym celu musi dotykać jedną ręką kopuły. Koszty regeneracji ocenia MG i są zależne od poziomu zniszczeń.
[b]Posiadają Specjalizację w Kumo no Jutsu[/b] ilość pieczęci potrzebnych do użycia techniki spada o połowę.[/description]

Nenkin no Yoroi | Armour of Sticky Gold粘金の鎧
KlasyfikacjaKumo no Jutsu, Transformacja Kształtu
PieczęciePies → Smok → Małpa → Smok → Pies → Koń → Dzik → Pies → Szczur → Ptak
KosztStandardowy
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Przez wydalanie lepkiego złota z jego porów, użytkownik może po złożeniu pieczęci stworzyć pancerz z substancji, którego wytrzymałość jest porównywalna do solidnego uzbrojenia większości żołnierzy w postaci łuskowej lub płytowej zbroi. Dodatkowo może ona blokować ataki chakry po wystawieniu na działanie tlenu.

Posiadając rangę S w Kumo no Jutsu ilość potrzebnych pieczęci maleje o 3. Bonus ten łączy się z bonusem ze Specjalizacji.
Posiadają Sennina w Kumo no Jutsu zbroja może zostać pokryta wypukleniami w postaci kolców, ćwieków czy obuchowym wygrubień. Nie zwiększa to wytrzymałości pancerza, lecz może zranić atakującego gdy ten wejdzie z nią w kontakt.
Posiadają Specjalizację w Kumo no Jutsu ilość wymaganych pieczęci maleje o 4. Bonus ten łączy się z bonusem z rangi S.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=粘金の鎧]Nenkin no Yoroi | Armour of Sticky Gold[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/YWDRnWN.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kumo no Jutsu, Transformacja Kształtu[/row]
[row title=Pieczęcie]Pies → Smok → Małpa → Smok → Pies → Koń → Dzik → Pies → Szczur → Ptak[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Przez wydalanie lepkiego złota z jego porów, użytkownik może po złożeniu pieczęci stworzyć pancerz z substancji, którego wytrzymałość jest porównywalna do solidnego uzbrojenia większości żołnierzy w postaci łuskowej lub płytowej zbroi. Dodatkowo może ona blokować ataki chakry po wystawieniu na działanie tlenu.

[b]Posiadając rangę S w Kumo no Jutsu[/b] ilość potrzebnych pieczęci maleje o 3. Bonus ten łączy się z bonusem ze Specjalizacji.
[b]Posiadają Sennina w Kumo no Jutsu[/b] zbroja może zostać pokryta wypukleniami w postaci kolców, ćwieków czy obuchowym wygrubień. Nie zwiększa to wytrzymałości pancerza, lecz może zranić atakującego gdy ten wejdzie z nią w kontakt.
[b]Posiadają Specjalizację w Kumo no Jutsu[/b] ilość wymaganych pieczęci maleje o 4. Bonus ten łączy się z bonusem z rangi S.[/description]
Ostatnio zmieniony 29 sie 2022, 18:58 przez Tora, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga S

S
Zablokowany

Wróć do „Klany i organizacje”