Hej!
Co prawda oficjalnie jeszcze nie wszystko się skończyło, jednakże główna część eventu jest za nami, więc jako MF chcemy zebrać Wasze przemyślenia - co Wam się podobało, co nie, co byście zmienili.
Zaznaczamy, że to nie jest temat do dyskusji - potraktujcie to jako formę w google, którą my po prostu przejrzymy i wyciągniemy wnioski, by polepszyć zabawę na następnych eventach.
Nie będziemy tutaj w żaden sposób bronić decyzji, które zostały podjęte w tym evencie, ot jedynie chcemy zebrać od Was feedback, by następne były lepsze.
Z góry dziękujemy!
-
- Ogłoszenia
-
Aktualności fabularne
Obecna pora roku: Wiosna 164r.
Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.
30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.AdministracjaPingwinek Chaosu
Główny AdministratorNorka
Główna Mistrzyni FabularnaHefajstos
Główny Moderator KuźniTora
Główny Moderator Technik
W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
[Omówione] Event w Baibai - Feedback
Moderatorzy: Mistrzowie fabularni, Moderatorzy kuźni, Moderatorzy technik, Moderatorzy Kart Postaci
- Norka
- Posty: 905
- Rejestracja: 29 lip 2022, 0:50
- Ranga dodatkowa: Daimyo
- Discord: hanialke
- Karta Postaci:
- Punkty Bonusowe:
- Osiągnięcia:
[Omówione] Event w Baibai - Feedback
Ostatnio zmieniony 31 maja 2023, 12:19 przez Tora, łącznie zmieniany 1 raz.
Prowadzone wątki
Przygody 2/2
贖罪道 | Droga do odkupienia - Maji Seitaro
心を慰めるために | Ku pokrzepieniu serc - Yokomine Yozora, Mitsukyevu Uiriamu, Takatsukasa Jugemu
心を慰めるために | Ku pokrzepieniu serc - Yokomine Yozora, Mitsukyevu Uiriamu, Takatsukasa Jugemu
Misje 5/3
Ranga C
Wydarzenie wioskowe | Mafijna dostawa - Lin & Sukebe Seira
Ranga B
白馬に乗ったお姫様 | Księżniczki na białym koniu - Nara Shizu, Inuzuka Sachiko
盗品 | Skradzione dobra -Okami
盗品 | Skradzione dobra -Okami
Ranga A
旧識 | "Starzy przyjaciele" - Kami Takashi
野生の冒険 | Dzikie przygody - Yasei Souh
野生の冒険 | Dzikie przygody - Yasei Souh
Inne 2/2
The final trial of our friendship | Ikiryō no Tatari S - Shin'ya Yuki
The Grief of Ancient Might - Hokori Kensei
The Grief of Ancient Might - Hokori Kensei
- Sabataya Tamura
- Posty: 513
- Rejestracja: 15 maja 2021, 17:28
- Ranga: Cywil
- Ranga dodatkowa: Iryōnin
- Discord: .vampiro
- Karta Postaci:
- Punkty Doświadczenia:
- Punkty Technik:
- Punkty Bonusowe:
- Techniki:
- Kuźnia:
- Bank:
- Osiągnięcia:
Re: Event w Baibai - Feedback
Czy mogę się wypowiedzieć jak byłem tym nie zaproszonym na imprezę?
Tak na poważnie to z zewnątrz wyglądało to ciekawie. Co prawda był to długi event (bacząc na ilość uczestników pewnie to się nader wydłużyło), ale był interesujący. Na szczęście osty szły z pomocą, aby nie stallować tego jeszcze bardziej.
Poza tym reszta pewnie powie więcej. No i może jakimś cudem trafię na jakiś event w przyszłości... Czas pokaże.
Tymczasem do zobaczenia.
Tak na poważnie to z zewnątrz wyglądało to ciekawie. Co prawda był to długi event (bacząc na ilość uczestników pewnie to się nader wydłużyło), ale był interesujący. Na szczęście osty szły z pomocą, aby nie stallować tego jeszcze bardziej.
Poza tym reszta pewnie powie więcej. No i może jakimś cudem trafię na jakiś event w przyszłości... Czas pokaże.
Tymczasem do zobaczenia.
- Pomarańcz
- Posty: 231
- Rejestracja: 02 lut 2022, 14:11
- Ranga dodatkowa: Mod KP/Transferów, mod Kuźni.
- Discord: Pumpkin#1104
- Karta Postaci:
Re: Event w Baibai - Feedback
Pod względem fabularnym było naprawdę bardzo fajnie, szczęgólnie pod względem postaci npc jakie się pojawiły.
W kwestii organizacyjnych, jak wstęp do eventu, podzielenie na grupy, epilog itp - wszystko było bardzo cacy(Choć w kwestii epilogu, fajnie by było jakby ogłoszenie nie ograniczyło się do discorda a np. znalazło się na głównej stronę forum czy coś? Z pewnością pomogło by to np. mi pamiętać o tym, ze jest planowane. Ogłoszenia rzucone na discordzie, po prostu szybko.... znikają, szczególnie jak nie wykorzystano działu ogłoszeń parafialnych a spam chat.
Jedyna kwestia, która mi przeszkodziła, to jak zapewne większość osób zainteresowana się spodziewa, kwestia systemu ostrzeżeń, w którym tak na prawdę możliwe są tylko dwa fuck upy a potem wylatuje się z eventu. Wiadomo, że jakiś system musi istnieć aby gra nie ciągnęła się zbyt wolno, jednak tu system był bardzo, w mym odczuciu zbyt totalitarny? 2 osty(3 nie liczę bo on już oznaczał out) + fakt, iż wystarczy być minutę, czy dwie po wyznaczonym czasie aby zaliczyć osta jest hmm... ostre. Do dziś pluję sobie w twarz, że nie wrzuciłam psota z literówkami, tylko wpierw je poprawiłam, co sprawiło, że minimalnie się raz nie wyrobiłam i zarobiłam dość głupiego(pod względem sytuacji) osta - z perspektywy czasu, lepiej było wrzucić gorzej jakości posta i poprawić go potem i zapewne uszło by mi to na sucho. Event świątynny radził sobie dobrze(przynajmniej w grupie S) bez bata na głową, który no wydaje mi się mało fajny w gierce, którą raczej większość traktuje jako takie dodatkowe hobby. Są inne sposoby na trzymanie reżimu - ten również ma swoje plusy jednak w tym wypadku był zbyt spartański? Sprawienie, np. tak jak jest standardowo, iż czas na odpis to te 72h + do momentu posta MG(Jak było choćby w grupie Jelenia) jest nieco luźniejszy a też swe zadanie spełnia. Bądź też po prostu zwiększenie ilości możliwych ostów z tych dwóch bo... nie zawsze ma się po prostu możliwość odpisać czy nawet wbić na te pół godziny na komputer. I tu niby można było MG informować o fakcie, że z powodu X w danym czasie nie nie odpisze czy coś i chyba parę osób z tego korzystało jednak to rozwiązanie raczej nie w mym stylu(Ot z jakiegoś głupiego powodu go nie lubię). Podsumowując, jakieś przerobienie tego systemu na przyszłe eventy. Częściowe - jak zmiana ilość ostów czy oficjalny czas do postu mg), bądź też powrócenie do systemu świątynnego albo jakiegoś miksu obu było by miłe.
No i ogólnie, dzięki wielkie dla wszystkich prowadzących za evencik.
W kwestii organizacyjnych, jak wstęp do eventu, podzielenie na grupy, epilog itp - wszystko było bardzo cacy(Choć w kwestii epilogu, fajnie by było jakby ogłoszenie nie ograniczyło się do discorda a np. znalazło się na głównej stronę forum czy coś? Z pewnością pomogło by to np. mi pamiętać o tym, ze jest planowane. Ogłoszenia rzucone na discordzie, po prostu szybko.... znikają, szczególnie jak nie wykorzystano działu ogłoszeń parafialnych a spam chat.
Jedyna kwestia, która mi przeszkodziła, to jak zapewne większość osób zainteresowana się spodziewa, kwestia systemu ostrzeżeń, w którym tak na prawdę możliwe są tylko dwa fuck upy a potem wylatuje się z eventu. Wiadomo, że jakiś system musi istnieć aby gra nie ciągnęła się zbyt wolno, jednak tu system był bardzo, w mym odczuciu zbyt totalitarny? 2 osty(3 nie liczę bo on już oznaczał out) + fakt, iż wystarczy być minutę, czy dwie po wyznaczonym czasie aby zaliczyć osta jest hmm... ostre. Do dziś pluję sobie w twarz, że nie wrzuciłam psota z literówkami, tylko wpierw je poprawiłam, co sprawiło, że minimalnie się raz nie wyrobiłam i zarobiłam dość głupiego(pod względem sytuacji) osta - z perspektywy czasu, lepiej było wrzucić gorzej jakości posta i poprawić go potem i zapewne uszło by mi to na sucho. Event świątynny radził sobie dobrze(przynajmniej w grupie S) bez bata na głową, który no wydaje mi się mało fajny w gierce, którą raczej większość traktuje jako takie dodatkowe hobby. Są inne sposoby na trzymanie reżimu - ten również ma swoje plusy jednak w tym wypadku był zbyt spartański? Sprawienie, np. tak jak jest standardowo, iż czas na odpis to te 72h + do momentu posta MG(Jak było choćby w grupie Jelenia) jest nieco luźniejszy a też swe zadanie spełnia. Bądź też po prostu zwiększenie ilości możliwych ostów z tych dwóch bo... nie zawsze ma się po prostu możliwość odpisać czy nawet wbić na te pół godziny na komputer. I tu niby można było MG informować o fakcie, że z powodu X w danym czasie nie nie odpisze czy coś i chyba parę osób z tego korzystało jednak to rozwiązanie raczej nie w mym stylu(Ot z jakiegoś głupiego powodu go nie lubię). Podsumowując, jakieś przerobienie tego systemu na przyszłe eventy. Częściowe - jak zmiana ilość ostów czy oficjalny czas do postu mg), bądź też powrócenie do systemu świątynnego albo jakiegoś miksu obu było by miłe.
No i ogólnie, dzięki wielkie dla wszystkich prowadzących za evencik.
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2023, 10:11 przez Pomarańcz, łącznie zmieniany 1 raz.
Prowadzone misje:
- Kurama Wakuri
- Posty: 558
- Rejestracja: 07 sie 2021, 23:24
- Ranga dodatkowa: Hanesawa's Workshop Manager
- Karta Postaci:
- Punkty Doświadczenia:
- Punkty Technik:
- Punkty Bonusowe:
- Techniki:
- Kuźnia:
- Bank:
- Osiągnięcia:
- Ikiryō no Tatari: Anshigan - idealna wizja w całkowitych ciemnościach, gorsza w świetle; większa wrażliwość na światło.
- Kin'in - pieczęć umieszczona na grzbiecie prawej dłoni. Normalnie niewidoczna. Niweluje niechęć ludzi w stosunku do Wakuri spowodowanej przez jej zerodowaną chakrę. Nie działa na zdolności sensoryczne i postrzegania chakry.
- naginata
- Wielki zwój z mapą Podziemi Baibai (WIP)
- Dłuższy, imitujący złoto łańcuszek z chakrą Shikō do Gentōshin no Jutsu, a na nim:
- pierścionek z czarnym kryształkiem (Połączony Kagayaku Rantan z: Uchiha Hikari)
- niewielkich rozmiarów czarny koralik (Połączony Kagayaku Rantan z: Dōhito Midoro)
- Mały zwój [Kosa [2] | Yari [3] ]
- Kunai x1
- Mitsurugi Kunai x2
- Kunai x1
- Pigułka żywnościowa
- Pigułka zwiększająca krew;
- Mitsurugi Kunai x3
- Średni zwój [Prowiant, ubrania na zmianę, rzeczy codziennego użytku]
- Średni zwój [Wypakowany alkoholem z biesiady w Baibai]
- Średni zwój [Bombka dymna x5 | Bombka świetna x5 | Krótkofalówka x1 | Notka Wybuchowa x4]
- Średni zwój [Warming Shot x3 | Lokalizator}
- Średni zwój [Wypakowany przekąskami z biesiady w Baibai]
- Średni zwój [20m Bandaża | 6 lodów z podwójnym patyczkiem]
- Średni zwój z mapą Wielkiego Kanału (WIP)
- Średni zwój [---]
- Kunai x3 [w tym jeden z Wybuchową Notką]
Re: Event w Baibai - Feedback
Całkiem mało osób z feedbackiem przyszło. To... trochę smutne @@
Generalnie nie śledziłam szczególnie innych grup prócz historii, jakie gdzieś tam się przerzuciły w rozmowach. Nie mniej jeżeli chodzi o zaplecze fabularne i wszystkie elementy z nim związane, to daję mocne 12/10. I nawet szczególnie nie przesadzam, bo się bawiłam na nim lepiej, niż zakładałam wbijając do Grupy Specjalnej Troski.
Czy w sumie mam coś do kwestii no.. technicznej? W sumie ciężko mi powiedzieć. Nie mniej dobrze pamiętam, że system ostrzeżeń wyszedł deczko stresujący. Nie mam nic do niego samego, ale fakt, że 3 osty to wypad z eventu sprawiał, że zamieniłam się w którymś momencie w szwajcarski zegarek i pingowałam ludzi, żeby czasem nie zostać przez przypadek na S'ce prawie sama. Generalnie jak z 5 osób wypada ci na początku jedna, a na koniec macie bilans 0/1/2/2 to jednak nie jest to zbyt pocieszające xD No i momentami miałam wrażenie, że te 72h to strasznie szybko @@ Ale w sumie cokolwiek dłużej by mnie pewnie irytowało i by przedłużało wszystko jeszcze bardziej, także to raczej takie moje spostrzeżenie jako gracze niż "ej, weźcie coś z tym zróbcie", bo w zasadzie to może sobie być. Ja i tak mało cierpliwym człowiekiem jestem by długo czekać @@
I chyba jedyny zgrzyt jaki pamiętam z eventem był w 1 grupie na początku? Generalnie słabo wyszło, że tam ludzie w pewnym momencie sporo czekali, ale sytuacja była jaka była i w sumie szacuneczek dla Dona, że w sumie to dał radę zakończyć im wątek szybciej, niż w innych grupach, gdzie posty były regularnie.
I generalnie dla Norki i ofc Tory również biję ukłony, bo kurde - ja się nie spodziewałam aż takiej systematyczności. Znaczy ja wiedziałam, że też tam macie te x dni na odpis, ale fakt, że siadaliście do postów praktycznie od razu było takie wow @@
Dobra, to tyle z feedbacku. A teraz uciekam bo trza przeżyć Doki Doki Call of Cthulhu Club u Dona i wrócić sobie do dalszej eksploracji Baibai
Generalnie nie śledziłam szczególnie innych grup prócz historii, jakie gdzieś tam się przerzuciły w rozmowach. Nie mniej jeżeli chodzi o zaplecze fabularne i wszystkie elementy z nim związane, to daję mocne 12/10. I nawet szczególnie nie przesadzam, bo się bawiłam na nim lepiej, niż zakładałam wbijając do Grupy Specjalnej Troski.
Czy w sumie mam coś do kwestii no.. technicznej? W sumie ciężko mi powiedzieć. Nie mniej dobrze pamiętam, że system ostrzeżeń wyszedł deczko stresujący. Nie mam nic do niego samego, ale fakt, że 3 osty to wypad z eventu sprawiał, że zamieniłam się w którymś momencie w szwajcarski zegarek i pingowałam ludzi, żeby czasem nie zostać przez przypadek na S'ce prawie sama. Generalnie jak z 5 osób wypada ci na początku jedna, a na koniec macie bilans 0/1/2/2 to jednak nie jest to zbyt pocieszające xD No i momentami miałam wrażenie, że te 72h to strasznie szybko @@ Ale w sumie cokolwiek dłużej by mnie pewnie irytowało i by przedłużało wszystko jeszcze bardziej, także to raczej takie moje spostrzeżenie jako gracze niż "ej, weźcie coś z tym zróbcie", bo w zasadzie to może sobie być. Ja i tak mało cierpliwym człowiekiem jestem by długo czekać @@
I chyba jedyny zgrzyt jaki pamiętam z eventem był w 1 grupie na początku? Generalnie słabo wyszło, że tam ludzie w pewnym momencie sporo czekali, ale sytuacja była jaka była i w sumie szacuneczek dla Dona, że w sumie to dał radę zakończyć im wątek szybciej, niż w innych grupach, gdzie posty były regularnie.
I generalnie dla Norki i ofc Tory również biję ukłony, bo kurde - ja się nie spodziewałam aż takiej systematyczności. Znaczy ja wiedziałam, że też tam macie te x dni na odpis, ale fakt, że siadaliście do postów praktycznie od razu było takie wow @@
Dobra, to tyle z feedbacku. A teraz uciekam bo trza przeżyć Doki Doki Call of Cthulhu Club u Dona i wrócić sobie do dalszej eksploracji Baibai
Ostatnio zmieniony 01 maja 2023, 12:52 przez Kurama Wakuri, łącznie zmieniany 1 raz.
► Pokaż Spoiler | Rzeczy, co sobie działają cały czas pasywnie
Zdolności
Pieczęcie
► Pokaż Spoiler | Ekwipunek na fabule
Tis not much, but it's an honest work
Na plecach:
Na szyi:
Prawa kieszeń:
Ukryta wyrzutnia kunai [prawa ręka]
Na szyi:
Prawa kieszeń:
Ukryta wyrzutnia kunai [prawa ręka]
Lewa kieszeń:
Czarna, skórzana torba biodrowa
Czarna, skórzana torba biodrowa
- Cerberus
- Posty: 228
- Rejestracja: 28 kwie 2021, 14:53
- Discord: lamozaur
- Karta Postaci:
- Punkty Bonusowe:
Re: Event w Baibai - Feedback
W końcu się odkopałem z zaspy zapomnienia. Czas na feedback! Ogólnie sobie to podzielę na kilka punktów, żeby było czytelniej!
Fabuła
Ogólnie, to obsiadłem głównie pierwszą grupę i na tym się skupię. Było dla mnie hm.. ok. Odnoszę wrażenie, że zamysł ostatecznie był trochę inny na początku, ale z pewnych względów musiało się to potoczyć tak, a nie inaczej! Koniec, końców i tak bawiłem się dobrze, więc tutaj nie będę się nad tym rozwodził!
Zasady
Z tym punktem chyba miałem największy problem. Tak jak wcześniej widziałem ktoś zwrócił uwagę na system ostrzeżeń, tak samo mogę się pod tym podpisać. Wiem, że sam nie byłem najszybszym graczem, aczkolwiek z mojego punktu, to w momencie gdy event wszedł na okres przedświąteczny był najbardziej napiętym momentem i tam posypało się u mnie największe żniwo, gdzie minuta - dwie po czasie, nie broniły cię przed niczym. Presja czasu była niesamowita (chociaż nie kryję, że po zakończeniu partu mojej grupy z fascynacją obserwowałem działania Przypominajki Tasi), co też zabijało w ostatnich minutach, jakość tego co piszemy.
Wiem wiem, "to trzeba było pisać od razu". Otóż nie zawszę się da, ale jako że trzeba utrzymać płynność eventu, to może trzeba jakoś zmodyfikować ten system...
Niejednolitość tych zasad też była myląca. Ostrzeżenia miały być dla nas pewnym buforem "bezpieczeństwa" przy nieodpisaniu, a później okazało się, że również było ukrytym licznikiem zmniejszającym ci wynagrodzenie i to nie u wszystkich. Not cool.
Nagrody
Tutaj pojawią się jedynie moje przemyślenia i odczucia w tej kwestii. Nie jestem, nie lubię i jestem za totalnym zakazem spełniania próśb na evencie. Jak na moje, event powinien oferować jakieś unikatowe dla siebie nagrody, które zachęcą ludzi do uczęszczania w nim. Oczywiście, nie mówię, że mają być one jawne - bo co to za przyjemność? - ale nagrodą nie powinno być coś, co można zdobyć normalnie pisząc prośbę i wykonując fabułkę samemu.
Dlaczego? Moim zdaniem wprowadza to dużą przepaść między osobami, które taką prośbę złożyły, a tymi, bez prośby.
- działa to w dwie strony. Raz strona A - z prośbą, wyjdzie na uprzywilejowaną, bo poza "standardową" nagrodą otrzymają prośbę. A raz mogą zaprzepaścić okazję, bo ich slot na unikatową nagrodę został zajęty przez prośbę. Nie wchodzę tu też w kwestię większego "wyzwania", bo to też jest sprawą indywidualną u prowadzących etc.
No i chyba tyle, dziękuje za uwagę!
PS. Multilokacja nie powinna być uznawana za nagrodę. Event powinien zachęcać do siebie innymi sposobami, niż sama multilokacja. Znaczy, cieszę się, że została ona dana na event, ale nie uznaję mulilokację za argument jako "unikatowa nagroda eventowa".
Fabuła
Ogólnie, to obsiadłem głównie pierwszą grupę i na tym się skupię. Było dla mnie hm.. ok. Odnoszę wrażenie, że zamysł ostatecznie był trochę inny na początku, ale z pewnych względów musiało się to potoczyć tak, a nie inaczej! Koniec, końców i tak bawiłem się dobrze, więc tutaj nie będę się nad tym rozwodził!
Zasady
Z tym punktem chyba miałem największy problem. Tak jak wcześniej widziałem ktoś zwrócił uwagę na system ostrzeżeń, tak samo mogę się pod tym podpisać. Wiem, że sam nie byłem najszybszym graczem, aczkolwiek z mojego punktu, to w momencie gdy event wszedł na okres przedświąteczny był najbardziej napiętym momentem i tam posypało się u mnie największe żniwo, gdzie minuta - dwie po czasie, nie broniły cię przed niczym. Presja czasu była niesamowita (chociaż nie kryję, że po zakończeniu partu mojej grupy z fascynacją obserwowałem działania Przypominajki Tasi), co też zabijało w ostatnich minutach, jakość tego co piszemy.
Wiem wiem, "to trzeba było pisać od razu". Otóż nie zawszę się da, ale jako że trzeba utrzymać płynność eventu, to może trzeba jakoś zmodyfikować ten system...
Niejednolitość tych zasad też była myląca. Ostrzeżenia miały być dla nas pewnym buforem "bezpieczeństwa" przy nieodpisaniu, a później okazało się, że również było ukrytym licznikiem zmniejszającym ci wynagrodzenie i to nie u wszystkich. Not cool.
Nagrody
Tutaj pojawią się jedynie moje przemyślenia i odczucia w tej kwestii. Nie jestem, nie lubię i jestem za totalnym zakazem spełniania próśb na evencie. Jak na moje, event powinien oferować jakieś unikatowe dla siebie nagrody, które zachęcą ludzi do uczęszczania w nim. Oczywiście, nie mówię, że mają być one jawne - bo co to za przyjemność? - ale nagrodą nie powinno być coś, co można zdobyć normalnie pisząc prośbę i wykonując fabułkę samemu.
Dlaczego? Moim zdaniem wprowadza to dużą przepaść między osobami, które taką prośbę złożyły, a tymi, bez prośby.
- działa to w dwie strony. Raz strona A - z prośbą, wyjdzie na uprzywilejowaną, bo poza "standardową" nagrodą otrzymają prośbę. A raz mogą zaprzepaścić okazję, bo ich slot na unikatową nagrodę został zajęty przez prośbę. Nie wchodzę tu też w kwestię większego "wyzwania", bo to też jest sprawą indywidualną u prowadzących etc.
No i chyba tyle, dziękuje za uwagę!
PS. Multilokacja nie powinna być uznawana za nagrodę. Event powinien zachęcać do siebie innymi sposobami, niż sama multilokacja. Znaczy, cieszę się, że została ona dana na event, ale nie uznaję mulilokację za argument jako "unikatowa nagroda eventowa".
- Tora
- Posty: 2698
- Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
- Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
- Discord: Tora#0227
- Karta Postaci:
- Punkty Bonusowe:
- Techniki:
Re: Event w Baibai - Feedback
Dobrze, tak więc dziękujemy wszystkim za wasz feedback i informację. Weźmiemy je pod uwagę planując następny event (przypominam, zaplanowany na przełom sierpnia i września), mając nadzieję, że dostarczymy Wam jeszcze lepszej jakości rozrywkę niż dotychczas.
Temat więc zamykam!
Temat więc zamykam!
Bunpōnachisu | Grammarnazi文法ナチス
Prowadzone fabuły
Bez drogi do domu (帰れない) - Yōgan Sayu
W ślad za przodkiem (先人の足跡に) - Hanatora Jinsei
Gdzie zacząć (どこから始めれば) - Yumekawa Kaito
Wspomnienia o Mędrcu (ある賢者の回想) - Kurama Wakuri
Poznać Cię lepiej (あなたをもっとよく知るようになる) - Chinoike Raita
Kocia opowieść (猫の物語) - Kurosawa Shin'ichi
W ślad za przodkiem (先人の足跡に) - Hanatora Jinsei
Gdzie zacząć (どこから始めれば) - Yumekawa Kaito
Wspomnienia o Mędrcu (ある賢者の回想) - Kurama Wakuri
Poznać Cię lepiej (あなたをもっとよく知るようになる) - Chinoike Raita
Kocia opowieść (猫の物語) - Kurosawa Shin'ichi
Prowadzone misje
Ranga B
Dziedzictwo Kowala (鍛冶屋の遺産) - Asano Hisayuki
Nietypowe zlecenie (異常事態) - Mirai Sereza
Wspomnienia Przeszłości (過去の記憶) - Dōhito Midoro & Hōseki Homura
Nietypowe zlecenie (異常事態) - Mirai Sereza
Wspomnienia Przeszłości (過去の記憶) - Dōhito Midoro & Hōseki Homura
Ranga A